Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Om eerlijk te zijn kende ik Estoril voor de loting niet'

Laatste update:
/

Voor PSV is de opdracht duidelijk: er moet donderdag worden gewonnen van Estoril. Phillip Cocu is van mening dat zijn elftal in ieder geval de thuisduels in winst moet omzetten, wil het overwinteren in de Europa League. Tegen de Portugezen ziet hij in ieder geval mogelijkheden. Wel waakt hij voor naïviteit. "We moeten niet de deur wagenwijd openzetten."

"Estoril is een ploeg die wil voetballen", begon de coach van de Eindhovenaren zijn perspraatje woensdagmiddag. "Het is geen team dat zomaar voor het eigen doel gaat hangen en leunt op de counter. Ze hebben veel dynamiek en zijn fysiek behoorlijk sterk. We moeten daarom heel de wedstrijd geconcentreerd zijn", waarschuwde hij. "Maar we weten waar er mogelijkheden liggen."

Uiteraard kwam ook Memphis Depay aan bod. De sterspeler staat zes tot acht weken buitenspel en zal dus het grootste gedeelte van de groepsfase van de Europa League missen. Een zwaar gemis, maar volgens Cocu niet onoverkomelijk. "Het wegvallen van één speler mag nooit funest zijn voor een heel elftal", stelde hij. De oefenmeester gaf te kennen dat Zakaria Bakkali 'absoluut geen optie' meer is voor PSV 1. Willems: "Om eerlijk te zijn kende ik Estoril voor de loting nog niet. Maar, na het zien van de beelden van de ploeg, weet ik dat het een gevaarlijk team is. Toch moeten we gewoon winnen. Wij zijn niets voor niets PSV."

Wat gaat PSV doen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tuurlijk kende Jetro hun niet. Jetro kent alleen Jetro. Dit mannetje is zo vol van zichzelf. PSV moet een vervanger halen voor hem

17 september 2014 om 16:02

Ach loop toch niet zo achter de horde aan! (kijk je vaak naar Vi?)

Deze jongen heeft zijn voorkomen niet mee omdat hij lichtelijk nonchalant oogt. Maar feitelijk werkt hij gewoon keihard in het veld en doet in het echte leven ook geen opzienbarend gekke dingen. Dus waar baseer jij je nu eigenlijk op?

Verder is dit gewoon een logisch antwoord van Willems. Wie kent nu Estoril? Ik niet en ik denk velen met mij.

17 september 2014 om 16:14

La Brujita: Tip, lees het stuk van Thijs Slegers van vorige week in vi premium. Zo hard werkt onze vriend Willems niet.....

17 september 2014 om 16:45

Ik ken Estoril van naam, niet dat ik een speler van ze ken maar ik ken ze wel

17 september 2014 om 16:45

Zoals PSV- ADO hieronder al zegt heeft PSV clubwatcher Thijs Slegers ook geschreven dat Willems gewoon een irritante voetballer is die vooral met zichzelf bezig is.

17 september 2014 om 17:04

De Willems die even stoer op de foto ging met de selectie van oranje op Auschwitz.. Snap best dat je niks van Estoril weet als je met een peace gebaar in een vernietigingskamp gaat staan. Als je dat al niet snap dan weet je idd ook niks over het hedendaagse voetbal.

17 september 2014 om 17:12

La Brujita..

Hij loopt helemaal niet achter de horde aan. Thijs Slegers, PSV-watcher, over Willems:

Thijs Slegers, PSV-watcher van Voetbal International, zet vraagtekens bij de instelling van Jetro Willems. Volgens de verslaggever haalt de jonge linksback niet het maximale uit zijn kwaliteiten.

Slegers neemt de training van woensdagochtend als voorbeeld: ''bewust of niet; één gedeelte van het parcours dat bestond uit drie onderdelen, werd vanochtend niet ‘bewaakt’ door iemand van de technische staf. Aan de kantinezijde van het trainingsveld moest er drie keer een meter of tien gesprint worden tussen gele pylonnen. Het was de bedoeling om vol gas te geven tót de pylon en direct erná heel kort en fel te keren. Buiten het gezichtsveld van de trainers was er één speler die een kwartier lang geen enkele keer dit gedeelte van de oefening afwerkte zoals het hoorde: Jetro Willems.''

''de eerste draai maakte hij telkens over het pylonnetje, draai twee ging al voor het pylonnetje gemaakt en ruim voor het laatste felgele hoedje hield hij al in'', vervolgt de Brabantse journalist zijn opmerkelijke verhaal. ''de ‘grote jongens’ Jeffrey Bruma en Adam Maher, de immer gretige reserve Florian Jozefzoon, de jonkies van Jong Psv… Iedereen gaf óók bij dit onderdeel van het parcours het maximale, alleen Jetro Willems niet. Hij greep het enige moment waarop hij kon verslappen direct aan om van honderd procent terug te schakelen naar pak ‘m beet negentig procent.''

''zo’n houding irriteert én intrigeert tegelijk. Waarom denkt Willems dat hij niet hetzelfde hoeft te doen als zijn ploeggenoten? Waarom kan de Rotterdammer het niet opbrengen om het maximale uit zichzelf te halen? Voor de duidelijkheid: ook ik geloof in het talent van Jetro Willems. Ook ik denk dat hij de voetballende kwaliteiten heeft om in de top twintig van Europa te spelen, als hij maar niet te veel heel snelle buitenspelers tegen krijgt. Ik heb echter inmiddels wel mijn twijfels over zijn mentaliteit. En dan heb ik het puur over zijn gedrag op het trainingsveld'', zo besluit Slegers.

Harde werker? Nee, ik denk het niet...

17 september 2014 om 18:54

Heeft Sleegers ook nog even gevraagd of het wellicht te maken heeft dat hij vorige week net volledige wedstrijden in de benen had en als amper teruggekeerd van een blessure de vrijheid vd technische staf krijgt zijn trainingsopbouw te doseren en niet al meteen bij elk onderdeel op de max te trainen. Of heeft ie het Jetro of Cocu nog niet gevraagd en is het wederom een eenzijdig verhaal doorspekt met de eigen mening van een roddelaar die meer ernaast zit dan dat hij het bij het rechte eind heeft.

17 september 2014 om 18:58

Sorry hoor maar niemand snapt dat meer. Rechterhand in de lucht terwijl er een demonstratie is.

17 september 2014 om 16:08

Ik denk dat 80% van de leden op deze website de club ook niet kende. Inclusief jij en ik. Niet zo hypocriet doen.

17 september 2014 om 16:30

Als je estoril niet kent, wat gewoon een Portugese subtopper is. Dan mag jij je gewoon gaan schamen. Spelen vaak Europees voetbal.

17 september 2014 om 16:44

Als je Portugees voetbal niet volgt kan dat toch prima?
Wat hebben ze in Europa bereikt?
Verleden jaar had ook niemand gehoord van ene ludogorets, en moet je nu zien, verliezen ongelukkig bij Liverpool.

17 september 2014 om 16:48

Op VZ lees ik vaak reacties van mensen met veel verstand van voetbal dus ik ging er vanuit dat de meeste leden wel eens hadden gehoord van Estoril. Ik kende ze persoonlijk wel, ook nog van de vorige editie van de Europa League. Misschien verkeerd ingeschat maar had gedacht dat jij en die overige 80% van de leden Estoril wel kende. Plus met mijn reactie wilde ik duidelijk maken dat Willems een irritant ventje is zoals jij in een eerdere reactie ook al beweerde.

17 september 2014 om 16:49

Mentalist waar je die onzin vandaan dat ze vaak Europees voetbal spelen? De afgelopen 10 jaar kwamen ze 7 keer uit in de 2de divisie van Portugal. Waar haal jij deze onzin allemaal vandaan?

Vorig jaar ze speelde voor het eerst in het club bestaan Euorpees voetba...

Edit: zijn reactie is al weg gehaald

17 september 2014 om 17:35

Volgens mij staan ze onderaan.

17 september 2014 om 18:55

Haha ken je statistieken

17 september 2014 om 19:24

Mentalist zet zichzelf weer eens voor gek.

Estoril speelt dit seizoen met geluk in Europa, voor het eerst in jaren.

17 september 2014 om 19:43

Hahahahahahahaha... 1 keer hebben ze eerder Europees gespeeld en dat was vorig seizoen...

17 september 2014 om 16:44

@rikkkiee, wel een overdreven reactie. Ik denk dat heel veel mensen dit team niet kent, en is het zo fout om te zeggen dat je een team niet kent ?

17 september 2014 om 17:39

@rikkkiee
Je hebt echt volkomen gelijk.
Ik dacht nog, toen ik de kop las: "waarom verbaast mij dit niet?"
Heb er best een paarvoorbij zien komen, maar deze jongen, in zijn spel en met zijn teksten, overschat zichzelf zo enorm!!
Tja joh.. Wat is Estoril nu eigenlijk? Die jongen denkt niet als een prof, maar als een wannabe galactico

17 september 2014 om 18:55

Hoe goed kende jij estoril?

17 september 2014 om 19:12

Estoril kende Willems ook niet voor de loting en zelfs niet na de wedstrijd!

17 september 2014 om 19:22

Jezus wat heb jij tegen Jetro? Jij hebt hem zeker nooit buiten het veld meegemaakt triest mannetje. Oordeel daarna even.
Op dit moment (op deze leeftijd al!) de beste LB van Nederland.

17 september 2014 om 21:40

Wil jij zeggen dat Jetro bij jou een bakkie komt doen? Niet zo wijs doen jongetje jij hebt vaker flauwekul posts!

18 september 2014 om 00:02

de beste LB van nederland zeg je? wat heb je gedronken vanavond..?

17 september 2014 om 19:46

Rikkkiee volgens mij ben jij zelf vol van jezelf.. Ik zie al jouw ' verdedigende ' reacties op jouw commentaar , die ook nergens op slaan.

Estoril, toevallig vorig jaar voorbij zien komen in de uitslagen, maar daarmee ken je ze nog niet. En het is niet vreemd dat je zo een club niet kent, omdat ze slechts 1 keer Europees hebben gespeeld... Haat ergens anders...

17 september 2014 om 19:54

@rikkkiee Ik kende Estoril ook niet en ik denk dat ik durf te beweren dat ik toch het nodige van voetbal afweet.

18 september 2014 om 14:27

Goede argumenten man.

Benfica, FC Porto, Sporting Portugal en Braga ken ik van naam uit het land Portugal.

17 september 2014 om 15:38

Pacos .

17 september 2014 om 16:14

Kan me herinneren dat sc Heerenveen jaren geleden tegen Vitoria Setubal speelde.. en natuurlijk ken je ook Boavista waar helaas niet veel meer van over is. Hoewel ze sinds dit jaar weer terug zijn op het hoogste niveau.

17 september 2014 om 16:45

Boavista, dat was zeker een grote club, hopen dat ze weer terug kunnen keren Naar die periode van succesen

17 september 2014 om 16:55

Ze kennen ook alleen Ajax, Feyenoord en PSV.

17 september 2014 om 17:01

Twente, az en heerenveen ook wel.
Zijn ook wel eens tegenstanders geweest van Portugese teams de afgelopen jaren.

17 september 2014 om 17:37

Benfica en vooral Sporting kennen Az zeker wel, rest zullen ons waarschijnlijk alleen van naam kennen.

PSV heeft de kwaliteit om van Estoril te winnen. Met jongens als de Jong, Maher, Wijnaldum, Guardado en Narsingh moet je gewoon thuis winnen van Estoril. Natuurlijk kan PSV ook verliezen ervan uitgaande dat Depay toch te belangrijk is voor dit PSV maar ik verwacht een kleine overwinning van Psv.

Ontwikkelt Jetro zich uberhaupt? Hij loopt al rond sinds 2012 maar in die 2 jaar heb ik hem weinig progressie zien boeken.

17 september 2014 om 15:36

Waarschijnlijk heb je sowieso weinig gezien, omdat hij lang geblesseerd is geweest. Vandaar ook weinig progressie..

17 september 2014 om 15:37

Nou sinds het EK heeft hij meer dan 70 wedstrijden gespeeld.

17 september 2014 om 16:10

Echt ontwikkeld heeft hij zich niet. Een beetje een gevalletje Mulder.

17 september 2014 om 16:11

Dat is ook het grote probleem bij Jetro en de technische staf. Zet 0 stappen vooruit in zn ontwikkeling. Ook de schuld van PSV want al jaren vertikken ze het om een man erbij te halen waardoor Jetro misschien wat harder werkt. Las laatst een stuk dat hij op de training als enige (buiten het oog van de trainers) maar beetje loopt de sjokken, waar de rest sprintjes blijft trekken....zal puur zijn omdat hij het wel prima vind en weet dat ze toch geen andere back hebben. Tamata is namelijk weer geblesseerd.

Overigens speelde Tamata de laatstr 3 potten dat hij speelde prima. Niet eens slechter dan Willems. Alst aan mij ligt speelt hij na zn blessure lekker in de basis.

17 september 2014 om 19:48

Hij liep te sjokken omdat hij misschien net terug is van een blessure? Bovendien speelt hij gewoon en zal dus niet zo een slechte instelling hebben zoals een vermeende watcher schetst

Ik kende deze club ook niet, komt ook wel dat ik het voetbal in Portugal niet volg. Ik was alleen bekend met Benfica, Porto en beide Sporting. Of ben ik nu ook een arrogante zak? Ook voetballers hoeven niet alle clubs te kennen, zeker de wat kleinere die niet altijd in Europa spelen.

17 september 2014 om 15:38

Inderdaad.. ik kende Estoril van naam, omdat ik het ooit voorbij zag komen. Dat dit een onbekende club is in Nederland is ook niet meer dan normaal.

17 september 2014 om 15:39

Ken estoril alleen van fifa haha

Willems is een no brainer, no news there.

Ik hoop echt dat PSV wint vanavond. We hebben de punten hard nodig als Nederland zijnde!

Als het echt zo is dat Estoril geen team is dat achterover leunt en op de counter gokt, dan moet PSV lekker inzakken en counteren. Dit kunnen ze ook erg goed.

Als Cocu maar wat roept en Estoril zich wel ingraaft en countert gaat PSV het erg moeilijk krijgen. Het spel maken gaat ze namelijk behoorlijk slecht af.

Succes!

17 september 2014 om 15:40

ik snap je punt, maar denk dat jij het begrip no brainer niet helemaal begrijpt.

17 september 2014 om 17:55

Huh? Ik bedoel dat ik jethro laag inschat. Niet no brainer als in, in tikkertje of ogen dicht beslissing.

17 september 2014 om 15:43

Ja, ik hoop ook dat PSV wint vanavond...... *zucht*

17 september 2014 om 17:55

Ow sorry man morgenavond! All good toch?

17 september 2014 om 15:46

Vanavond ?? Morgen speelt PSV

17 september 2014 om 15:58

Haha, Willems een no brainer noemen in de foute context... De ironie.
Daarnaast kan PSV ook zeker wel het spel maken. Maar bij de titelfavoriet je eigen spel spelen terwijl zij dat beter beheersen zou ontzettend dom zijn, of zoals jij het zegt een 'no brainer'.
Lekker op de counter spelen en gewoon winnen, 3 punten zijn belangrijker dan het balletje 100 keer rondtikken.

OT: Estoril kende ik zelf ook niet. Vanuit Portugal is het vooral Sporting, Benfica en Porto die enigszins op bekend zijn voor mij. Desalniettemin moeten we thuis gewoon alles winnen. Dan komt het wel goed.

17 september 2014 om 16:26

De titelfavoriet? Dan is de Europa League wel heel armzalig dit jaar als dat Estoril is.

17 september 2014 om 17:35

Met de titelfavoriet bedoelde ik Ajax, in de Eredivisie. Estoril verwacht ik niet eens door te zien in de poulefase. (die opmerking was ook gericht richting orajax, die PSV countervoetbal vond spelen en zegt dat we geen spel kunnen maken).

17 september 2014 om 16:06

Dus jij kijkt als ajacied vanavond naar PSV...

17 september 2014 om 16:46

@eindhoven4life

PSV speelt morgen, niet vanavond. Plus hij zegt dat hij hoopt dat PSV wint, niet dat hij PSV gaat kijken ;-)

17 september 2014 om 17:39

Het was ook een sarcastische opmerking.. ;-)

Jethro is in mijn ogen een zeer groot talent, en kan uitgroeien tot een perfect facet voor PSV. Ik vind zijn spel vergelijkbaar met Guy Demel en Attolo - Bukomba. Goed aanvallend, verdedigend minder. Maar je ziet ook bij Dani Alves bijvoorbeeld dat balbezit boven verdedigende kwalitaties opgaat in veel situaties bij dominante ploegen.

Willems, nu al minimaal erg goed, kan mijn inziens bijna perfect of misschien wel Perfect worden.

17 september 2014 om 15:41

Ja? Ik vind hem een nietsnut. Hij overschat zichzelf enorm, komt op mij te zwaar over, kan niet verdedigen en heeft oogkleppen op.

Wij is nu slecht en wordt volgens mij niet beter in de nabije toekomst. Voorspel dan ook dat hij over 2 jaar bij een club als NAC Breda speelt.

17 september 2014 om 15:47

. Jetro is ongelofelijk afgetraind en krachtig. Hij is snel en heeft visie. Z'n reputatie heeft hij tegen zich, maar ik vind het lachwekkend dat mensen Daley Blind of Pieters boven Willems scharen. Die hebben zich duidelijk niet in de Jetro Willems-materie verdiept

17 september 2014 om 16:13

De enige visie die Willems heeft is een televisie...

17 september 2014 om 16:21

En ik heb mij wel degelijk verdiept in zijn materie. Hij schijnt graag gek te dans op het nummer van Tom Jones - It's Not Unusual

17 september 2014 om 16:23

De waarheid ligt dan ook in het midden. Zeker geen Wereldback, maar waarom mensen altijd de neiging hebben om totale karaktermoord te plegen is mij ook een raadsel. Hoe iemand zich laten zien in de media heeft toch meestal vrij weinig te maken met hoe hard iemand traint.

17 september 2014 om 16:28

Het zijn publiekelijke figuren. Het zou gek zijn wanneer mensen alleen maar positief mogen zijn over mensen die in de publiciteit staan. Ze willen dus wel de lusten (een vorstelijk salaris) maar niet de lasten (mensen oordelen over je).

Als je daar niet tegen kunt moet je een ander beroep kiezen.

Ik ken Estoril wel, daar won Ayrton Senna zijn eerste GP, maar toen was Jetro natuurlijk nog niet geboren.

17 september 2014 om 15:57

Sterker nog, Jetro was pas 2 dagen oud toen Ayrton het leven liet, dat hij Estoril niet kent is hem dan maar vergeven.

Hahahaha, voor inhoudsloos babbelen krijgt hij een 10.

"ik ken ze niet, zijn wel gevaarlijk, maar wij zijn Psv."

No shit Sherlock!

17 september 2014 om 16:43

Ik denk dat je beter jezelf dat punt kan toedienen ..

Hij geeft een goede korte analyse, voor de loting kende hij ze en daarna ga je jezelf verdiepen in de tegenstander waardoor hij de juiste conclusies trekt, het is een counterploeg met dynamisch en redelijke sterke voorhoede spelers.

Jij verdraait zijn worden als een malle en dan onzinnig praten over Willems? Hij geeft in ieder geval meer inhoud dan jij

17 september 2014 om 16:57

Als jij dit een goede, korte analyse vind, dan hoop ik voor je dat jij geen analist bent van beroep!



Mensen die willems nu arrogant gaan noemen zijn echt niet helemaal goed bij hun paasei. Ik hoop echt dat jullie dit lezen: HIJ Vertelt Gewoon DE Waarheid EN Geeft DE Ploeg Daarna NOG EEN Compliment Ook.
Spelers als willems, labyad, bakkali, enz kunnen echt niets goed meer doen bij het volk. Triest.

17 september 2014 om 15:44

Vertel mij nou eens wat hij goed doet. Wat is de toegevoegde waarde van de uitspraak "zij zijn goed, maar wij moeten winnen want wij zijn Psv".

Ja, dat klopt 100% inderdaad. Niets gelogen en geen woord Chinees. Het is alleen jammer dat het compleet inhoudsloos is en je dit als speler van PSV elke week kunt zeggen over elke tegenstander.

17 september 2014 om 15:49

Snap sowieso niet wie of wat Willems toewijst om erbij te zitten op de persco. Komt geen zinnig woord uit.

17 september 2014 om 16:08

Weet jij veel hoe verlegen die jongen is voor de camera. Vast niet zijn ding..dan beter de pers mensrn kwalijk nemen dat ze niet iemand anders er neer zetten

17 september 2014 om 16:23

Hij kan dan toch gewoon zeggen dat hij niets te zeggen heeft, hij geblesseerd is en ze beter iemand anders die wel wat te vertellen heeft voor de camera kunnen zetten?

Dat lijkt me niet zo moeilijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand binnen PSV hier moeilijk om zou doen! Of zou Cocu dit eisen? Nee toch!

17 september 2014 om 17:20

Hij doet niets goeds, maar ook niets fouts. Hij zegt gewoon wat hij moet zeggen en dat is prima.
Goed doen in de zin van wat ik op het einde zei moet je los zien van dit interview met willems. "t was meer algemeen bedoeld.

17 september 2014 om 20:00

Hij mag toch wel zelfvertrouwen tonen.

Tuurlijk is het op zon persconferentie allemaal open deuren.

Estoril doet dat ook. Heel slim: zeggen "we willen 1 wedstrijd winnen in de El" en "psv is facoriet alleen al door de naam" . Slim om jezelf in underdogpositie te zetten. Voor PSV en Willems is het dan weer logisch om zelfvertrouwen te tonen " wij zijn psv dus we gaan winnen" . Prima Willems.

Als je hele originele one-liners verwacht kun je beter niet naar voetbalpersconferenties kijken.

17 september 2014 om 20:42

Als hij dat zou zeggen,klagen we weer dat er iemand voor de camera staat die niks te zeggen heeft. Yiano77 heeft gewoon gelijk!

Met alle respect, ik wist ook niet wie Estoril was. Alsof wij moten weten wie die club is en waar ze vandaan komen. Zo'n geweldige historie heeft die club niet.

Sommige spelers kunnen beter niks zeggen...

Ik ken de plaats Estoril wel, maar de voetbalclub heb ik nog niet zien spelen, het is dan ook meer dan logisch dat Jetro Willems deze vrij onbekende ploeg niet kent, verwacht dat er maar een enkeling deze club kent en er ook spelers van kan opnoemen.

Estoril was een leuk team met Fifa13. Voor drie sterren kreeg je een leuk team met een pacey voorhoede en een centraal duo om u tegen te zeggen.

de ploegen waar je vorig jaar tegen moet kende je ook niet Jetro daar werden jullie ook door afgedroogd matige verdediger.

Ik denk dat ze Willems bij Estoril ook niet kennen. Helaas gaat PSV al jaren ten onder aan onderschatting van de tegenstander en zelfoverschatting in Europa.

Ach Estoril en voetbal. De enige bal waar men daar warm voor loopt is die van de roulette tafel.
De casino is de grootste van Europa. De voetbalstadion daarentegen is piepklein.
Ik ken slechtere plaatsen om te voetballen en vooral... te vertoeven.

17 september 2014 om 16:16

Het casino en het voetbalstadion mr De Vos..

17 september 2014 om 16:35

En de ballen op het strand haha
Estoril heeft heerlijke stranden om aan te liggen.

Voor de rest gaat Estoril niet echt een probleem vormen voor Psv, het team in vorm zou misschien een probleem kunnen zijn voor PSV maar zelfs dat is het niet

Ja, Sierd is vast de restaurants in de buurt aan het testen.

Ja je bent niet de enige...

Dit zijn geen slimme uitspraken Willems. Verder ken ik Estoril ook maar alleen van naam en het feit dat het in Portugal ligt. Dus spelers en trainer/coach ken ik niet. Dus ik kan ze niet echt inschatten hoe goed ze zijn.

Sterker nog, ik weet nog steeds niet wie ze zijn. Een club uit portugal begrijp ik van de teksten hierboven. Achja, dat heb je met de Europa League. Daar spelen de onbekend, onbetekenende clubjes. Clubs die we doorgaas wel (goed) kennen, spelen in de Champions League. Zo werkt dat.

En Willems. Ach. Hij krijgt ook maar een microfoon voor zn neus geschoven. Hij maakt in ieder geval zinnen van zijn woorden. Dat is al heel wat meer dan de gemiddelde voetballer.

17 september 2014 om 16:54

Club stelt ook niet veel voor, degraderen en promoveren is de lijfspreuk van de club. 2 jaar terug boekte ze de beste resultaat en eindigde ze top 5 waardoor ze voor het eerst uitkwamen in de EL in hun bestaan.

Ook afgelopen seizoen speelde ze sterk en zijn ze weer top 5 geeindigd. Ze staan voornamelijk bekend met counter voetbal, ze proberen bij uit duels altijd een gelijk spel te krijgen en thuis proberen in de ze Portuguese league wel het spel te maken.

Ploeg zit fysiek goed in elkaar maar moest wel enkele spelers missen, dat is ook weer te merken dit seizoen want ze zijn nog niet echt in vorm.

Al met al als PSV zijnde moet je ze met minimaal 3-0 naar huis sturen

Heel dom om Estoril te onderschatten. In 2012 gepromoveerd naar de hoogste Portugese divisie en gaat voor het 2e jaar op rij Europa League spelen.

Nu is PSV gelukkig in een goede vorm en Estoril niet, maar het wordt een heel lastig karwei.
Maar ja, geen excuses. Winnen deze match wil je eventueel door kunnen gaan in de EL na de winterstop.

Ik ken Estoril wel boeiend. Mijn gevoel zegt dat de portugezen wel voor een stunt kunnen zorgen. Zijn ook niet voor niet zo ver als PSV.

Estoril gaat wel degelijk werken vanuit een compacte organisatie om te loeren op de counter (bron Jan Hagen, iemand die het Portugese voetbal op de voet volgt). Kan gevaarlijk zijn voor PSV aangezien het spel maken nog niet echt heel goed gaat. Ik hoop wel dat Cocu het team laat beseffen dat het beter moet dan de jaren hiervoor en we gewoon door moeten in de poule.

En estoril kende PSV niet voor de loting

17 september 2014 om 18:43

Dat kan

En niemand kent jou buiten de landsgrenzen Jetro! Overschatte voetballer ooit...

17 september 2014 om 17:32

Met interlands en Europese wedstrijden lijkt me dat sterk meneer de jaloerse

Willems heeft ontzettend veel talent, maar een instelling die nog slechter is als die van Balotelli.

Vorige jaar overschatte psv zich zelf ook, ver volgens ging psv ten onder bij Chermorets, dus onderschatten moet je swz niet doen, alle clubs in de europa league zijn goed

17 september 2014 om 17:35

En vorige jaar verloor estoril praya 1-2 bij sevilla, dat is knap want feyenoord gaat donderdag daar met +2-0 ten onder

Zo, wat een haters hier.
Ik kende Estoril ook niet en nu nog alleen maar van naam. Benieuwd hoe PSV het er morgen van afmaakt.

Willems wordt altijd hard aangepakt. Dat is vaak terecht en op zich goed, omdat hij moeilijk coachbaar is en via de media de druk op hem opgevoerd kan worden. Anderzijds is het ook wel extreem dom, om Gijp na te praten, en van een 20 jarige te eisen dat ie op het niveau oranje blijft. Net als Maher nu al afschrijven. Allemaal zo ontzettend leeghoofdig dom. Hoe kan je als je al zolang meeloopt in de voetballerij nu nog steeds niet door hebben dat ontwikkeling zo grillig en onvoorspelbaar als het weer is. Kijk maar Blind of Wijnaldum. Hoe extreem zijn die niet uitgekotst op hun dieptepunt. Als je toen had gezegd dat ze in de belangstelling van Atletico of United komen was je opgesloten. Dit zijn slechts twee van de duizenden voorbeelden die achteraf te vroeg zijn afgeschreven. Sommigen zijn nu eenmaal wat trager qua ontwikkeling, daar is geen wetmatigheid in. Ik zou willen benadrukken dat als je jezelf niet voor lul wil zetten vooral een genuanceerd oordeel te geven als spelers nog jong zijn. Dan blijf je tenminste geloofwaardig,

Ruim 100 reacties en helaas weer met heel veel domme haatreacties.(uitzonderingen daargelaten)

Estoril kennen de meesten niet , hooguit van naam of dat ze een mooi strand en casino hebben.
Qua voetbal weten de meeste net zoveel als willems : ook niks.
Jammer dat er dan nog zo veel zijn die zich hier ongeneneerd laten gaan.

We zullen morgen zien of psv is opgewassen tegen deze onbekende club.

Wat een onzin om zo kritisch op Willems te zijn.
Alsof het makkelijk is om elke dag een slimme of leuke one-liner eruit te gooien als journalisten na de training elke keer weer dezelfde suffe vragen stellen "hoe voel je je?" "wat denk je van Estoril" "een tegenstander die je niet mag onderschatten"
Willers is beroepsvoetballer geen politicus: beoordeel hem dus liever op de wedstrijd van morgen dan om zijn oneliners.

Wat een onzin.. "wij zijn psv".. lol merk daar echt weinig van.
PSV mag geen enkel ploeg onderschatten. Speel gewoon goed en sterk (vol duels in gaan enz).
Dan pas vind ik dat ze PSV zijn (werk aan mentaliteit, speel om te winnen).

Elke Estoril speler:

Om heel eerlijk te zijn kende ik Jetro Willems niet voor de loting.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren