Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'FC Twente gaat meedoen voor een plaats bij de eerste vijf'

Laatste update:
/

FC Twente gaat dit seizoen volgens Alfred Schreuder meedoen om een plek bij de eerste vijf. Zijn elftal kan bepaald niet terugkijken op een goede seizoensstart, waarin het al acht punten verspeelde en kwalificatie voor de groepsfase van de Europa League misliep. Volgens de coach is dat echter het gevolg van een warrige transfermaand, waarin op het laatste moment nog tal van wijzigingen plaatsvonden.

De Enschedeërs staan mede daardoor op een tegenvallende achtste plek, met een achterstand van vijf punten op koploper PSV. Er zal echter verbetering optreden, belooft Schreuder in Voetbal International. "Als we ons verder verbeteren dan gaan we meedoen om een plaats bij de eerste vijf", claimt hij. Afgelopen weekend werd tegen Go Ahead Eagles alvast de eerste overwinning geboekt, na een serie van zeven duels op rij met louter remises.

"Pas de laatste week hebben we echt met de volledige selectie samen kunnen trainen", vervolgt Schreuder, die in een laat stadium nog spelers als Hakim Ziyech en Ryo Miyaichi mocht verwelkomen. "En dan duurt het even voordat de automatismen in het spel komen. Daardoor was ons voetbal in de eerste weken niet altijd even goed als aan het eind van het vorige seizoen."

Gaat FC Twente in de top vijf eindigen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Top 5, dat vind ik wel een heel breed spectrum. Het verschil tussen kampioen worden en 5e eindigen is nog al wat. Zoals het er nu uit ziet zeg ik Ajax / PSV op 1, PEC op 3 en daar onder Twente.

17 september 2014 om 14:55

PEC op 3? Die selectie is lang niet breed en stabiel genoeg om mee te doen om de bovenste plekken.er gaan sowieso nog enkele blessures en schorsingen komen, en dat gaat ze gewoon punten kosten. Als ze bij de eerste 7 eindigen dan hebben ze het echt al heel er goed gedaan!

17 september 2014 om 14:57

Pec op 3? Lol doe ff normaal...feyenoord gaat straks met clasie el ahmadi en toornstra op het middenveld heel veel punten pakken.. en wordt 2de of 3rde. Ajax en psv gaan voor de titel. Twente, vitesse zullen daarna wel komen. Zwolle heeft.een veel te dunne selectie

17 september 2014 om 16:05

Feyenoord 2e? Feyenoord moet gewoon hopen op plaatsing voor de Europa League. Enige 2 ploegen die nog een heeeeeeeeeel klein beetje wat te zoeken hebben in de CL zijn Ajax en PSV. Die zullen dan ook 1/2 worden.

17 september 2014 om 16:07

Mooi man , al die mensen hier op VZ met heel veel glazen bollen............
Die van jou was zeker met 10 spaarpunten bij de Aldi ?
Feijenoord mag in zijn handjes knijpen als het bij de eerste 5 terechtkomt , daar heb ik geen glazen bol voor nodig , gewoon simpel kijkend naar de achteruitgang van de selectie t.o.v vorig jaar.

17 september 2014 om 16:53

Haha plaza verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Plaza doet er gewoon aan mee aan voorspellingen.

17 september 2014 om 19:42

Haha in de handjes knijpen, Feyenoord heeft na PSV met Ajax de beste selectie van de eredivisie. Top 3 wordt het wel uiteindelijk, volgend jaar wordt het alleen maar mooier.

17 september 2014 om 21:47

Hou op man, Twente en Vitesse hebben beide een betere selectie dan Feyenoord, jullie mogen blij zijn als jullie rechtstreeks europa in komen. Ook vervelend voor Rutten trouwens dat hij in een keer met zo'n selectie komt te zitten.

17 september 2014 om 15:08

Hahha pec op 3? Die zakken na 10 wedstrijden in. Zo niet na de winterstop.

17 september 2014 om 22:09

Pec staat bekend.om een goede seizoensstart, maar daarna gaat het vaak mis..

Wat een slap excuus, alle clubs hebben last van transfers. Schreuder is gewoon een slechte trainer.

17 september 2014 om 18:46

Terwijl Twente nog vrij solid ingekocht heeft? Ik zou in mn handjes wrijven met een Mokotjo en Ziyech.

Ja dat moet wel lukken. Kwaliteit genoeg, veel nieuwe spelers. Logisch dat de draai nog even gevonden moet worden.

17 september 2014 om 15:09

Kwaliteit genoeg? Is dat wel zo? Ik waag dat te betwijfelen.

Normaal is dit de basis

Marsman, matig
Lachman, matig
Martina, redelijk
Bjelland, behoorlijk
Schilder, parodie
Ebecilio redelijk, maar met potentie
Mokotjo redelijk, maar met potentie
Ziyech behoorlijk en nog meer potentie
Kusk matig, maar met potentie
Castaignos, tja weet het niet, geweldige loopacties, maar scoren ho maar.
Mokthar matig

Corona behoorlijk en nog meer potentie
Bilal, is voor mij een vraagteken, maar veel potentie
Ryo behoorlijk
Börven matig
Gutiérrez heel goed, maar voorlopig geblesserd
Eghan, redelijk en veel potentie
Tapia, behoorlijk en nog meer potentie
Breukers, matig
Bengtson redelijk
Koppers redelijk
Stevens redelijk

Dus ik denk dat een plek bij de eerste 4 mogelijk is, maar men ook niet gek op moet kijken als Twente 7e wordt.

17 september 2014 om 15:15

Twee maanden trainen onder Fredje en Lachman is weer de onzekere verdediger die hij bij Groningen was. Mokhtar heeft in een jaar tijd ook geen enkele stap voorwaarts gezet.

Maar goed, 't zal allemaal wel lekker betalen bij Twente.

17 september 2014 om 15:22

Snap sowieso niet dat Twente Mothar en Lachman gekocht heeft, maar ja, ik zag het helemaal verkeerd, zij zouden mij nog gaan verbazen, dat waren de reacties in de topics over hun transfer.

Nou voorlopig bevestigen ze alleen nog maar wat ik toen typte, leuke voetballers, maar zij gaan Twente niet vooruit helpen.
Als breedte versterking prima, maar ik ben blij dat Bengtson nog niet weg is en dat Ryo erbij gekomen is

17 september 2014 om 15:32

Maak maar zo'n lijstje voor elke Nlse club. Dan kom je ook niet veel verder dan matig.dit is gewoon prima materiaal om bij de 1e 4 te komen. De eredivisie stelt niets meer voor, de verschillen zijn nog nooit zo klein geweest.

17 september 2014 om 15:42

Dat typ ik toch ook in de laatste zin.
Edit; Dat het mogelijk is om bij de eerste 4 te eindigen.

Dat de verschillen nog nooit zo klein zouden zijn lees ik ook al een paar jaar, ben het daar niet mee eens, het verschil tussen Twente en de kampioen was alleen 4 jaar geleden klein, de laatste 3 jaar is het 7 punten of meer, dat vind ik niet echt een klein verschil.

17 september 2014 om 15:48

Ik denk dat die trainer van jullie er gewoon niet zo heel veel uithaalt.

17 september 2014 om 16:57

@wandering,

Hoe kom jij nu aan die aanames van jou terwijl je niks weet over bijvoorbeeld Tapia en Bilal, Ik kom redelijk vaak op de trainingen daar zie ik toch meer dan jij hier aangeeft.

er loopt dus een boel talent

en je zet Ziyech onder de noemer behoorlijk, dat is toch wel 1 van de grootste talenten op de nederlandse velden en zeker beter dan de resterende nummers 10 in nederland, en van zijn leeftijdsgenoten al helemaal, ik vind jouw visie dan ook wel heel zwart wit, als ik nu een opstelling maak van het door jouw als overwegend redelijk bestempelde spelerspotentieel, doen we toch aardig mee, misschien zelfs hoger dan plek 3 of 4

marsman
martina
Bengtson
Bjelland
koppers
Ebecilio
ziyech
mokot / guti
Corona
castaignos
Miyaichi
17 september 2014 om 16:57

Vorig jaar heeft Schreuder het prima gedaan. Met een vrijwel "nieuwe" en zeer jonge selectie is hij derde geworden. Spelers als Prommes, Ebecilio, Guitierrez en Martina zijn wel degelijk beter geworden onder Schreuder. Ik verwacht dat dit jaar Mokotjo, Zyech en Corona zich ook zullen ontwikkelen.

17 september 2014 om 17:11

@ Fctexper

Ik beoordeel ze op hoe ze het nu doen, dus op de wedstrijden die ik nu zie en gezien heb, niet de wedstrijden van over 5 weken, want ik heb geen voorspellende gaven.
Daarbij heb ik bij een behoorlijk aantal spelers ook getypt dat ze veel potentie hebben.
Je wil toch niet beweren dat bijvoorbeeld Ziyech de pannen van het dak speelt?
Of dat Mokotjo net zo goed is als Gutiérrez. En het is fantastisch dat Tapia en Bilal het super doen op de trainigen, maar als ze niet opgesteld worden heeft niemand daar wat aan.
Maar ook bij die 2 heb ik getypt dat ze veel potentie hebben, dus snap je kritiek niet zo.

@ Master 1
Vorig seizoen heeft Schreuder het helemaal niet zo bijzonder gedaan, hij heeft 63 punten gehaald, zoveel haalt Twente er meestal wel, dus het is meer dat de rest ook veel punten liet liggen

17 september 2014 om 18:28

Als je zo'n lijstje maakt van de basis van Ajax en PSV en als ik zin heb nog wat wisselspelers, kom je niet op veel betere kwaliteiten uit.

Cillessen: prima.
Van Rhijn: prima met potentie.
Veltman: behoorlijk met potentie.
Moisander: vorig jaar prima, nu redelijk.
Boilesen: vorig jaar fantastisch, nu matig.
Viergever: matig-redelijk (als middenvelder)
Serero: redelijk
Klaassen: behoorlijk met potentie
El Ghazi: goed met potentie
Milik: redelijk met potentie
Fischer: prima met potentie
Schöne: redelijk
Sigthórsson: matig
Kishna: matig met potentie
Denswil: matig met potentie
VD Hoorn: redelijk met potentie
Ligeon: matig

PSV:
Zoet: redelijk met potentie
Arias: goed met potentie
Bruma: matig, maar kan nog groeien
Rekik: redelijk met potentie
Willems: redelijk met potentie
Hiljemark: matig met potentie
Guardado: redelijk
Narsingh: redelijk met potentie
De Jong: redelijk met potentie
Depay: goed met potentie
Hendrix: redelijk met potentie
Pasveer: redelijk
Jozefzoon: redelijk en kan nog groeien

18 september 2014 om 03:31

@wandering,

Vind het beeld wat jij schetst gewoon te negatief, met je niet gek opkijken dat ze 7de zouden worden, ik zou daar zeker wel raar van opkijken, dat zou betekenen dat Schreuder dan echt beter een andere baan kan gaan zoeken, maar goed dat denk ik zowieso al, met zijn angstige gedoe en rare wisselbeleid, laat ie de jongens maar eens frank en vrij voetballen, dan komt de sfeer ook vanzelf.

Ik hoop het Schreuder, maar heb wel het idee dat wil je dit waarmaken er nog veel moet gebeuren bij Twente. Zoals het spel de laatste weken is ga je die plekken niet halen.

Twente zou best een tikje ambitieuzer mogen zijn dan top 5 als je het mij vraagt. Aangezien ze geen Europees spelen maar wel een iets mindere selectie hebben dan Ajax, Feyenoord en PSV is denk ik top 3 het maximaal haalbare voor ze. In mijn ogen zou dat dan ook je doelstelling moeten zijn.

17 september 2014 om 15:03

Inderdaad, laffe maar ook rare doelstelling. Een 4e plek levert doorgaans direct Europees voetbal op waar de 5e plek vaak nog eerst play offs moet spelen.

17 september 2014 om 17:26

Ik zou "bijna" geen positie kunnen bedenken waarin Twente minder is dan Feyenoord en misschien zelfs Ajax. PSV steekt er wel boven uit.

Hoop aan het eind van het seizoen op Verbeek.

Leg de lat vooral niet te hoog alfred........
Wat een belachelijke uitspraak is dat dan??

17 september 2014 om 15:16

Denk eigenlijk dat het een vrij reële doelstelling is, de selectie is echt niet goed.
Twente heeft niet echt een heel goede voetballer, wel behoorlijk wat die potentie hebben, maar die komen voorlopig niet verder als dat ze het behoorlijk doen.

Zie mijn reactie wandering 17 september 2014 om 15:09 #20

Dat het gezien de begroting belachelijk is klopt dan wel weer

Top 3 zal de interne doelstelling zijn, waarbij ik verwacht dat we 3e worden. Ik vind alleen de selecties van PSV en Ajax beter. Ik vind Feyenoord of Vitesse kwalitatief slechtere selecties hebben.

Het kan echter ook zo plek 5 worden met Schreuder. Ik ben totaal niet tevreden over hem en heb het idee dat hij er lang niet het maximale uithaalt. Heel eerlijk gezegd denk ik dat De Boer kampioen zou worden met onze selectie!

Top vijf? Wat een stom gelul. Sowieso vind ik dat je niet zo zeer naar de plek moet kijken, maar naar de beloning die het oplevert. Het verschil tussen nummer vier en vijf is namelijk direct Europees voetbal of playoffs en als nummer vijf kan je je in die playoffs nog eens verslikken ook. Of je vijfde of achtste wordt maakt uiteindelijk geen bal uit. Ik vind dat Twente gewoon voor de eerste vier moet gaan, maar dat vind ik ook van Vitesse, AZ en Feyenoord.

zwolle zakt net zo als vorig seizoen weer richting rechte rijtje miss linker rijtje plek 9 of 8 maar ik denk dat fc twente 4e word psv 1 ajax 2 en feyenoord 3

Valt me op dat Twente altijd veel te gemakkelijke doelstellingen voor zichzelf stelt, zo blijf je subtop.

17 september 2014 om 15:05

Tja... in de Randstad roept men altijd dat wij geen topclub zijn en dat is ook zo.
Is top 5 raar voor een club die geen topclub is dan?

17 september 2014 om 16:04

Top 5 niet raar voor een club met de vierde begroting die zeer dicht tegen de nummer 3 staat? Veel te gemakkelijke doelstellingen dus weer.

17 september 2014 om 16:10

volgens mij 3e begroting van Nederland., na Ajax en Psv

17 september 2014 om 16:25

Nope 4e begroting
Ajax 65 miljoen,
PSV 60 miljoen,
Feyenoord 49 miljoen,
FC Twente 44,5 miljoen,
Vitesse, niet bekend, schattingen lopen uiteen van 35 tot 45 miljoen,
AZ 22 miljoen
Heerenveen 19,5
Groningen 17,3
ADO 14,9
Utrecht 14,8
NAC 11,9
PEC 10,4
Heracles 8,5
Willem II 8,5
Cambuur 7
Eagles 6,1
Excelsior 4,1
Dordrecht 4

Bron Financieele dagblad.

17 september 2014 om 16:39

Kijk ook welk team er staat JK. Met deze (te) jonge groep is een top 5 niet heel vreemd als doelstelling (doelstelling is iets anders natuurlijk dan ambitie), al zou ik een top 4 logischer vinden als doel om de play offs te ontlopen.

17 september 2014 om 16:48

Kan heel vaak met je meegaan Jansen Joenite, maar een jonge groep heeft eigenlijk iedere club in de eredivisie, dus persoonlijk vind ik dat geen excuus.

Geloof niet dat het heel veel uitmaakt of de gemiddelde leeftijd van de selectie 22,3 jaar is of 22,1

17 september 2014 om 16:49

Jonge ploeg gaat natuurlijk niet op, daar hebben alle clubs al jaren last van. Top 5 is ondanks het gebrek aan kwaliteit in mijn ogen teveel op save spelen om niet op je bek te gaan. Ik vind dat het allemaal iets scherper mag.

17 september 2014 om 17:35

Wij hebben jochies, geen mannen. Ajax heeft bijvoorbeeld nog een Zimling of Schone, Feyenoord heeft een ervaren achterhoede of El Ahmadi.
Wie hebben wij? Een instabiele Bengtsson. Die kan als aanvoerder de kar ook niet trekken. Het zegt al veel dat ook Martina al aanvoerder is geweest...
Voorheen stond er gewoon nog een Boschker, Wisgerhof of Brama. Misschien niet in het veld, maar zij hielpen de jonkies wel stappen maken. Hoe vaak zeggen spelers wel niet dat ze zoveel geleerd hebben van ze.

Nu heeft onze toptrainer natuurlijk wel ervaring op het oog in de vorm van Engelaar.... *zucht*

Wat betreft het op safe spelen heb je helemaal gelijk JK-Ajax. Ik snak weer naar de bravoure waarmee Adriaanse en Preud'homme speelden. Adriaanse was voor Twente misschien niet de beste keus, maar qua spel was het wel aantrekkelijk.

17 september 2014 om 18:26

Vaak is de begroting maatgevend. Ik denk dat de begroting ook grotendeels de plaats op de ranglijst bepaalt. Feit is natuurlijk wel: wat doe je met die centen. Aan wie of wat geef je dat uit? Daar zit toch nog een behoorlijk verschil tussen de clubs.

17 september 2014 om 15:09

Eerste 4 was idd logischer geweest gezien de beloning (directe plaatsing europees voetbal), maar meer dan dat is met deze selectie, en vooral deze verdediging, ook niet reeel.

17 september 2014 om 16:04

Ben het met je eens, maar vind je niet dat wanneer je de vierde begroting hebt (en zeer dichtbij de nummer 3 staat) je doelstelling wel iets scherper mag?

17 september 2014 om 17:09

Natuurlijk. Sowieso als je kijkt waar twente de afgelopen jaren is geëindigd en wat steeds de doelstelling was, mag je verwachten dat je als ambitie hebt om bij de eerste 3 te eindigen. Ook als je de selecties vergelijkt doe je niet veel onder voor de rest.

Die valse bescheidenheid breekt ze steeds op. Wat dat betreft kunnen ze veel meer leren van de Amsterdamse bluf. Gezeik altijd dat de tegenstander echt iemand is om rekening mee te houden en dat je blij bent als je niet verliest.

Als ze dit seizoen heel vaak gelijk gaan spelen of de kansen niet afmaken zie ik ze niet zo snel in de top 5 terecht komen. Misschien met veel moeite. Maar wie weet hebben ze straks een reeks van overwinningen achter elkaar.

Off: Weet iemand misschien of het beter is om toto's te doen op toto.nl of unibet? unibet heeft hogere ratings dan Toto.nl

Als je enige ervaring heb met toto's doen dan hoor ik het graag alvast bedankt!

Top 5 is toch geen doel Alfred?
Zeg dan gewoon top 4 waardoor je direct Europees voetbal veiligstelt. Top 4 is met deze selectie ook gewoon heel reeel. Het is maar wat JIJ met de selectie doet...

17 september 2014 om 17:02

4e plek is een moetje. Alles lager is een faal. Twente heeft een prima selectie.

Weer een uitspraak waaruit blijkt dat Twente met deze trainer niet veel verder komt.
Twente moet voor een trainer gaan die het team boven zich zelf uit wil en kan laten steken.

17 september 2014 om 17:08

Zoals? Noem eens realistische namen dan?

18 september 2014 om 15:03

Verbeek of Van Marwijk zijn bv al per direct beschikbaar.
Rutten of zelfs een preudhomme waren in een eerder stadium ook haalbaar.
Genoeg opties iig

Stom gelul alfred, met de derde begroting can Nederland hoor je een top 3 plek te ambiëren. Durf eens wat meer uit te spreken. Kwaliteit genoeg in deze selectie, zeker als Felipe terug is heb je een team met een sterk middenveld. Ebecilio Gutierez en Ziyech, voor eredivisie begrippen heb je het dan luxe. Met rio en corona 2 potentiële toppers in huis op de flanken. De angel zit hem in de backs en een balvasthoudende spits en ik vraag me af of Alfred de juiste man is, met deze selectie is er meer uit te halen dan dat nu het geval is. Het mislopen van Europees voetbal is toch kwalijk te noemen en gelijke spelen tegen nac en ado zeer matig. Ok met tadic, rosales en promes heb je veel ingeleverd en heb je wat tijd nodig. Het moet alleen niet te lang duren. Ik mis een klootzak in de selectie, een aanjager. Ze zouden zichzelf in de vingers snijden met Engelaar, dat kan echt niet, zeker als de financiën niet best zijn.

17 september 2014 om 15:39

Twente heeft de 4de begroting. Feyenoord is ons voorbij gegaan.
We hebben in potentie een heel goed team, maar het zijn allemaal nog maar jochies. Top 3 gaat erg moeilijk worden denk ik, maar niet onmogelijk inderdaad.

Ik heb totaal geen hoge pet op van Schreuder. Het zou mij enorm verbazen wanneer hij de boel daar langdurig aan de praat krijgt. Plek 5 of 6 zal nog wel lukken, maar hoger gaat hem niet worden. Dan heb je een trainer nodig die alles uit de groep weet te persen.

Begreep die hele hype rondom zijn persoon niet. Maar goed, ik ben dan ook geen insider. Hij komt op mij alleen over als een enorme zak zout.

17 september 2014 om 16:03

Welke hype? De meeste reacties op zijn aanstelling waren KWW dus niet negatief en niet positief.
Heb in ieder geval geen reacties gezien van dit is de nieuwe v Gaal, Hiddink of wie dan ook, en reacties in de trant van hij gaat Twente kampioen maken ben ik ook nog nooit tegengekomen, dus snap niet zo goed welke hype jij bedoelt.

Wel kan ik mij herinneren dat Munsterman hem de Twentse Wenger noemde, maar dat ging volgens mij meer over de duur van de samenwerking, als dat het over de trainerskwaliteiten van Schreuder ging

17 september 2014 om 16:34

Meer omdat hij kost wat kost hoofdtrainer moest en zou worden. Zelfs zonder de vereiste papieren zou hij voor de groep komen te staan. Daar spreekt volgens mij een bepaald vertrouwen uit dat aangeeft dat hij wel erg goed moet zijn.

Althans, zo kwam het destijds op mij over.
.

17 september 2014 om 16:42

Ja maar dat Munsterman en co vertrouwen in hun beoogde hoofdtrainer utspreken lijkt mij niet meer dan logisch, maar dat is in mijn ogen geen hype.
Een hype is als iedereen hem een toptrainer gaat noemen, dat je dat een poos iedere dag in de pers leest dat hij the next best thing is en dergelijke.

Top 5 moet je sowieso halen.schreuder is een angsthaas qua spelopvatting en zijn wissels zijn tenenkrommend.tactisch niet sterk.schreuder geeft aan dat de vele spelerswissels de oorzaak zijn van het vele puntverlies, maar hij denkt dat elk team met een goed ingespeeld elftal speelt en alleen Twente zich moeten inspelen.
Schreuder moet blij zijn met deze job en er moet veel meer aan de hand zijn tussen Munsterman en Schreuder.die houden elkaar de handen boven het hoofd.die weten wat van elkaar.

Schreuder verschuilt zich qua spel achter het feit dat zijn selectie pas rond was na 31 augustus. Ik vraag me af, of andere clubs daar dan ook geen last van hadden. Niemand zal ontkennen dat de selectie in de eerste maand niet helemaal in tact was, maar het feit dat in de eerste wedstrijden het tikkie breed - tikkie terug tot kunst werd verheven, daar kan hij zich niet achter verschuilen. Geen beleving, geen duelkracht, geen individuele acties, geen lekkere strakke splijtende pass, niets van dat alles. Angst, angst en nog eens angst om de bal te verliezen.
Hij denkt met dit slaapverwekkende voetbal dit jaar minimaal vijfde te worden, wat een belachelijke opmerking. Een club met de vierde begroting van Nederland moet minimaal vierde worden, zo niet, dan heeft men gefaald in de doelstelling. Twente voetbalt zoals Schreuder praat en wat hij uitstraalt, namelijk geen ambitie, geen durf, geen passie.
Ik denk dat het eens tijd wordt, dat Munsterman aan de gewone, hondstrouwe Twente-fan uitlegt, waarom hij zoveel vertrouwen heeft in Schreuder. Wellicht dat dan het vertrouwen in hem wat toeneemt, want op dit moment zie ik het echt niet zitten in deze man.

17 september 2014 om 18:25

Onder Steve was het spel ook bar en bar slecht. Ook het voetbal onder Adriaanse deed pijn aan de ogen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het technische staf (in brede zin) na het wegvallen van Rutten achteruit is gegaan. Ik zeg Fred terug, maar dan als Technisch directeur.

17 september 2014 om 18:35

Adriaanse speelde gewoon leuk aantrekkelijk en aanvallend voetbal. Onder Preud'homme was het gewoon écht genieten!
Rutten is nou ook niet echt een aanvallend ingestelde trainer..

Nou nou, niet te ambitieus hoor. Twente heeft een begroting waarmee ze op z'n minst goed mee zouden moeten doen om de derde plek.

Poeh, gedurfde uitspraken man. Mag ook wel dat je meedoet om de eerste 5 als je de eeuwige nummer 4 bent.

Begrotingen zeggen me niet zoveel in onze eredivisie (toppers kun je er toch niet meekopen, twijfelgevallen zoals de mahers) en topclubs, ach hebben we die nog wel?
PSv heeft met alle geluk gewonnen van Willem II, ajax en Vitesse dus dat ze tegen Zwolle het schip in gingen was niet al te verrassend. Ajax loopt ook nog niet voor een meter en de klassse van de sperls druipt er ook niet echt van af. Twente kan me ook niet echt bekoren om nu dan te gaan roepen dat de weg omhoog zal worden ingeslagen ach...
Feijenoord is een kwelling om naar te kijken, Vitesse leuk hoor maar winnen....
Men roept dat PSV niet zonder Depay kan is het verlies van AZ van Berghuis en goaltjes dief Johannsson dan niet dubbel zo erg??
Wat is top tegenwoordig in de eredivisie, ik zou het niet weten.
Cambuur, Dordrecht, Willem II, Zwolle doen het echt niet in hun broek als ze naar de Kuip, Arena, etc. gaan. Sterker ze hebben wel vertrouwen er wat te gaan halen.

Top 5. tjonge.....twente moet gewoon met Ajax en PSV om de titel strijden en in het slechtste geval top3. Goede versterkingen gehaald en een elftal dat weer een jaar is gerijpt tov vorig jaar.

Aan de kwaliteit van de selectie zal het niet liggen, vraag me wel af of trainers en staf in staat zijn rendement uit de kwaliteit te halen, vooralsnog lijkt het op een paar aardige momenten na, nergens op.
Dan maar verschuilen achter de transfers, bah.

Schreuder probeert zichzelf een vrij te pleiten in dit interview vanwege de slechte resultaten.
Snap ook niet dat de supporters het nog langer pikken als je kijkt hoe er de laatste anderhalf jaar word gevoetbald, echt Twente onwaardig.
Elftal is totaal niet in balans en het is altijd in een te laag tempo en tikkie terug net als het nederlands elftal.

Eerst maar eens de volgende pot winnen Alfred J. Je doet net of na een wedstrijd (die niet eens zo goed was) er alleen maar punten gepakt worden.
Er zijn 2 problemen; een in Twente is dus gekozen voor het financiele, want houdt je Promes dan kan hoef je niet te kopen en ben je op tijd startklaar. Het sportieve aspect was kennelijk aan ondergeschikt belang.
En je haalt twee jongens die al fit zjin, de betere van de eredivisie, maar jij stelt ze niet op en je maakt vreemde wissels waardoor er aardig wat punten verspeeld zijn.
Tel daarbij op het ongelofelijk saaie en laffe spel en de conclusie die mij rest is; Alfred, ga wat anders doen.
*overigens was de doelstelling de afgelopen jaren top 4, die is ook naar beneden bijgesteld?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren