Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal is uitgevallen back lang kwijt en kampt met defensieve zorgen

Laatste update:

De exacte ernst van de blessure is nog niet bekend, maar Arsenal moet het voorlopig zien te redden zonder Mathieu Debuchy. De rechtsback liep zaterdag in de topper tegen Manchester City een enkelkwetsuur op en Arsène Wenger liet maandag op een persconferentie weten dat Debuchy 'er lang uit zal zijn'. Engelse media denken aan een revalidatieperiode van twee tot drie maanden.

/

Arsenal speelt dinsdag tegen Borussia Dortmund en Wenger heeft mede door de blessure van Debuchy defensieve zorgen. Nacho Monreal mist het duel in Duitsland wegens een rugblessure en Calum Chambers, die zaterdag inviel voor Debuchy, is ook niet helemaal fit. "De blessure van Debuchy brengt ons in een lastige situatie, maar ik vind niet dat we verdedigers tekort komen", reageerde Wenger.

"We hebben Laurent Koscielny, Per Mertesacker en Kieran Gibbs die fit zijn en Chambers kan op meerdere posities uit de voeten", legde Wenger uit. "Ik denk ook dat Monreal straks als centrumverdediger kan spelen en we hebben Hector Bellerin nog. Hij is een jongen met een sterke persoonlijkheid, die zich niet gek laten maken door druk. Dat is belangrijk als je een jonge speler bent."

Arsenal had na het vertrek van Thomas Vermaelen nog een verdediger moeten halen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een pech heeft Arsenal, elk jaar is er wel een belangrijke speler geblesseerd op cruciale momenten.

15 september 2014 om 20:00

Elke club heeft blessures, maar arsenal gaat er als enige veel problemen mee krijgen. Nu gaat een niet-fitte chambers op rechts spelen, waardoor er geen enkele centrale verdediger achter per en koscielny. Zo voorspelbaar dat dit ging gebeuren

15 september 2014 om 20:32

Eigen schuld, moeten ze maar breder inkopen zoals chelsea voor elke positie een goede backup heeft. Zo zitten topclubs in elkaar, arsenal niet

15 september 2014 om 22:37

van de Pavert misschien?

15 september 2014 om 22:47

Helaas een waarheid die menig supporter niet kan ontkennen. Na het vertrek van Vermaelen was er echt een extra cv nodig maar helaas. Nu maar 2 maanden op de gebakken peren zitten en wachten tot Zometeen monreal als cb mag spelen... Zucht

16 september 2014 om 00:00

Inderdaad, Arsenal had toch al verwacht dat Vermaelen weg zou gaan? Hadden ze daar dan niet eerder op moeten inspelen? Precies zoals je zegt, Monreal in het centrum is echt niks...

15 september 2014 om 22:01

Zouden de vele blessures niet komen door slecht medisch beleid? Heb geen zicht op intensiteit trainingen en medische zorg voor spelers van arsenal maar het is opvallend dat dit ieder jaar weer gebeurt bij arsenal

15 september 2014 om 22:12

Sommige blessures wel, en andere zijn gewoon botte pech. Botbreuken en het scheuren en verrekken van kniebanden of enkelbanden is door geen enkele medische staf te voorkomen.

Gewoon met chambers rb spelen

15 september 2014 om 20:00

Chambers mist snelheid voor het Arsenal spel. Bellerin RB en Chambers met Ramsey voor de verdediging zetten is imo de beste optie.

15 september 2014 om 20:01

Ja en dan loop je 3 maanden aan te kloten met Mertesacker en Koscielny? Lijkt me niet echt prettig om maar 2 cv's te hebben..

15 september 2014 om 20:05

Aan te kloten? Zij zijn het meest onderschatte duo vd PL

15 september 2014 om 20:26

Aan kloten meer in de zin van; je hebt dan nog maar twee cv's (Chambers er nog bij maat dan is het nog karig). Oh en ik vind kos en per een ontzettend goed duo, dus weet niet waar jij vandaan haalt dat ik ze overschat vind..

15 september 2014 om 20:26

Hij zegt ook niet dat ze slecht zijn. Maar mertesacker is ook niet meer de jongste en kan een keer niet fit zijn en dan heb je geen back up

15 september 2014 om 20:29

Juist red devil ajax. Je snapt mij perfect

15 september 2014 om 21:34

Tegen de kleintjes is het een goed duo maar in de topper laten ze het altijd afweten.

15 september 2014 om 21:50

Jaa wauw 1 seizoen en daarvoor? Hele team faalde wacht zomaar die moeite, ga het niet weer uitleggen pff. Wenger je zou toch kopen als vermalen wegging ? Dankjewel wenger nu krijg je dit als je faalt geen fatsoenlijk vervanger.

16 september 2014 om 00:11

Willian, dat komt omdat de defensieve middenvelder zwaar ondermaats is. Ook tegen City weer, Silva kreeg steeds teveel ruimte van Flamini waardoor een CV hem oo moet vangen en de andere 1 op 1 kwam te spelen met Aguero of Dzeko.

Er zal wel weer gezeurd worden op Wenger, maar hier valt weinig aan te doen. Helaas zal Gibbs na morgen ook weer een tijdje eruit liggen en krijg je echt een probleem... Komend weekend Flamini LB?

15 september 2014 om 20:00

Dit is zeker el Wenger te verwijten, hij is verantwoordelijk voor de selectie en in de Engelse top moet je een blessure toch wel moeten kunnen opvangen zonder dat je ongeveer je laatste wisselspeler in een hele linie moet inzetten.

15 september 2014 om 20:03

Hoezo? Voor de back-posities hebben we aan iedere kant twee spelers. Moeten we dan een duurbetaalde derde speler erbij nemen die normaal gesproken op de bank zit? Liever niet...

15 september 2014 om 22:50

Als je 70 wedstrijden speelt per seizoen moet je alle posities dubbel bezet hebben. Gewoon een van de redenen dat Arsenal nooit lang mee kan doen in de titelstrijd. Op een gegeven moment zijn er een paar blessures en dat levert heibel.

United domineerde jarenlang met een geweldige dubbele selectie. Madrid en Bayern München bewijzen hetzelfde verhaaltje... Om Chelsea en city nog niet eens te noemen..

Een seizoen in gaan zonder 3e cb is een schande en valt Wenger prima te verwijten

16 september 2014 om 13:13

Chambers is onze 3e CB, Bellerin de RB. Verder wel een beetje met je eens.

15 september 2014 om 20:02

Arsenal heeft 2 volwaardige centrale verdedigers en een chambers die daar sinds kort blijkbaar ook kan. Dat mag toch helemaal niet bij zo'n grote club.

15 september 2014 om 20:04

Dat ben ik met je eens, maar dit gaat helemaal niet over het centrale duo...

15 september 2014 om 20:17

Ja, maar als chambers hierdoor op rechts moet gaan spelen wordt het wel een probleem.

15 september 2014 om 20:18

Dat is niet het punt

15 september 2014 om 21:29

Dan kan bij een blessure altijd nog Chambers centraal en Bellerin op RB.

Tja, als je geen ambitie hebt om je defensieve zwakte te versterken, zegt dat eigenlijk genoeg over hoe serieus je mee wilt doen om de prijzen.

Met chambers op rb no problemo

15 september 2014 om 20:05

Lompe overtreding Mertesacker, 3 wedstrijden schorsing en dan? Dan ga je een Spaans jochie op rb zetten, maar als Koscielny of Mertesacker geschorst of geblesseerd voor een topper zijn ben je (denk ik) kansloos.

Het voordeel van deze blessures is dat misschien Bellerin en Hayden een kans krijgen. Maar oh wat was Wenger thinking dat hij geen vervanger voor Vermaelen haalde met onze injury records... Nog een zware blessure achterin en we zijn dr sjaak.

Misschien krijgen Hayden en Bellerin hierdoor wel een kans?

Enige wat ik jammer vind is dat er geen back-up CV gekocht is...

Maar met Debuchy - Chambers - Bellerin had je 3 goede opties op de RB positie. Al denk ik dat Chambers wat snelheid voor de RB te kort komt! Al vind ik hem wel goed spelen tot nu toe!

Monreal geblesseerd (helaas), maar die vind ik geen CV hoor. Die kan je in mijn ogen als 4e of 5e CV pas rekenen, maar ja dan moest er wel een CV aangetrokken worden, wat niet gebeurd is.

Het is te hopen dat Chambers gewoon kan spelen (lichte blessure) en anders gooien wij maar Bellerin voor de leeuwen! Heb ontzettend veel vertrouwen in Bellerin! Al denk ik dat je debuut maken tegen Dortmund in de CL wel ontzettend lastig is! Al is hij ontzettend snel, leergierig en aanvallend ook sterk!

Hopelijk blijft Gibbs fit! Gibbs t.o.v. Monreal is echt wel een wereld van verschil hoor! Gibbs is echt enorm goed, alleen zo blessure gevoelig helaas...

15 september 2014 om 21:07

Vind het jammer dat er geen 4e CV is aangetrokken, Monreal werd in de voorbereiding vaak als CV uitgetest maar dat is hij toch echt niet. Als ze nu ergens een centrumverdediger op de markt vinden die in de 30 is en er geen problemen mee heeft om op de bank te zitten bij Arsenal zou het ideaal zijn. Daarbij denk ik aan Marko Basa of Emir Spahic, dertigers die prima meekunnen mits ze er niet elke wedstrijd moeten staan. Camara flikt hetzelfde bij Psg, van Buyten vorig seizoen bij Bayern en ga zo door..

15 september 2014 om 22:15

Reveillere word genoemd, net zoals Yobo, Lugano en Ziegler. Geen topkwaliteit, ik denk wel dat ze nut kunnen hebben. En ze zijn transfervrij.

15 september 2014 om 23:10

Gewoon een van die verdedigers een contract voor een of twee jaar geven.

Iets met eigen schuld... geen verdedigers kopen maar wel 2 verkopen, het is structureel bij Arsenal dat ze bijna het hele seizoen 2 tot 5 basiskrachten in de lappenmand hebben.
Sorry maar zo kan het niet langer goed gaan... als ze de selectie zo smal blijft vrees ik het ergste voor Arsenal, en dat zou zonde zijn.

Dat Monreal een optie is voor de lcv vind ik de meest belachelijke optie ooit. Als Minreal op lb speelt is hij meestal een

Begrijp niet dat arsenal altijd zoveel blessures heeft, spelers die er vertrekken worden precies altijd minder geblesseerd dan.
Mss een vloek?

Bellerin testen!
Heerlijk talent, al kijk ik door een Arsenal brilletje.
Zoals hierboven al genoemd werd, acht ik Chambers niet snel genoeg voor de RB bij Arsenal.

Kan mooi Bellerin zijn kans pakken. Ik denk echt dat hij goed genoeg is. Heb heerlijke wedstrijden van hem gezien.

Makkelijk. Bellerin erin, uitstekende vervanger.

Je kunt Wenger niets kwalijk nemen hierin, aangezien hij Debuchy en Chambers net heeft aangetrokken deze zomer. Ideale gelegenheid om Hector Bellerin te testen, die jongen barst van het potentieel en op fifa is het mijn favoriete rechtsback alleen al om zijn snelheid.

15 september 2014 om 21:19

Spanje barst van de talentvolle rechtsbacks momenteel, vraag me af welke uiteindelijk de meeste potentie heeft:

- Azpilicueta
- Carvajal
- Montoya
- Manquillo
- Bellerin
- etc. etc.

15 september 2014 om 21:22

Jammer dat zn potentieel maar 82 ofzo was..

15 september 2014 om 22:17

Die fifaratings kun je allleen helemaal niets mee. In FM is zijn potentieel ook aan de lage kant (-7 in de editor, Zelalem is bijvoorbeeld -9, net zoals Crowley).

15 september 2014 om 22:48

Football Manager is ook veel realistischer qua ratings en potentieel dan FIFA haha. Toen Hazard een assist gaf (op Origi) kreeg ie +5 en toen Benzema hattrick scoorde kreeg ie +1 klopt helemaal niks van haha

Stom dat die niet nog een verdediger erbij had gehaald. Nu kan Chambers rechtsback spelen en Bellerin als back-up! Heb hoge verwachtingen van Bellerin, groot talent!

Wenger heeft gezegd dat het nog niet bekend is hoelang Debuchy eruitligt, dus ik weet niet waar twee maanden vandaan komen.

EIGEN SCHULD wenger! Waarom zoveel spelers kopen he. De gunners worden toch nooit geblesseerd.

Had een verdediger bij moeten komen zeker weten. Hoop dat Bellerin nu een kans gaat krijgen. Wat is dat een enorm talent joh! Debuchy en Monreal niet mee en Chambers had ook last of was ziek volgens mij.

Bellerin - Per - Koscielny - Gibbs

Cazorla - Arteta - Wilshere

Ox - Welbeck - Sanchez

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren