Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Boëtius uitgefloten door eigen fans: 'Hij heeft een doelpuntje nodig'

Laatste update:

Jean-Paul Boëtius zit in een behoorlijke dip. De vleugelaanvaller is een van de grootste talenten van Feyenoord, maar op het moment komt dat er totaal niet uit en zaterdagavond werd hij in de thuiswedstrijd tegen Willem II zelfs uitgefloten door een deel van het Legioen. Fred Rutten had na een speelhelft genoeg gezien en wisselde Boëtius halverwege voor Elvis Manu.

/

Het fluitconcert voor Boëtius deed denken aan bijvoorbeeld de manier waarop Jerson Cabral uit De Kuip werd weggejaagd. Karim El Ahmadi rekent er echter op dat het goed komt: "Jean-Paul is en blijft een heel groot talent", zegt de middenvelder in het Algemeen Dagblad. "Hij heeft een doelpuntje nodig om een moeilijke fase achter zich te laten. Maar hij komt er bovenop." Zelf rekent de jeugdinternational ook op een ommekeer: "Het komt allemaal goed."

De twintigjarige Boëtius is bezig aan zijn derde seizoen in de hoofdmacht van Feyenoord, waar hij in oktober 2012 debuteerde met een doelpunt in de Klassieker tegen Ajax. Deze topper staat voor aankomend weekend weer op het programma, maar Feyenoord speelt donderdag eerst nog tegen Sevilla in de Europa League.

Jean-Paul Boëtius moet (even) uit de basis gehaald worden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
15 september 2014 om 08:46

Hij werd overigens helemaal niet uitgefloten. Een klein fluitconcert na de 3de mislukte voorzet om het ongenoegen aan te tonen lijkt me niet meer dan normaal. Bij het volgende balcontact werd hij gewoon weer aangemoedigd.

Dit artikel is puur en alleen geschreven om onrust te veroorzaken. Iedereen binnen Feyenoord staat achter Jpb, en weet wat hij in zijn mars heeft.

15 september 2014 om 10:28

Bangbang, dan wordt je toch uitgefloten? Typisch Feyenoord. Eigen spelers uitfluiten doe je niet, behalve als je Feyenoorder bent klaarblijkelijk. Cabral is al aan de beurt geweest, Huysegems, Kolkka en zo kan ik nog wel even doorgaan...

15 september 2014 om 16:08

Wat is je punt? Blind werd ook uitgefloten paar jaar terug. Iedere club heeft zulke rare supporters. En dat hypocriete gedrag achteraf wanneer hij et welgoed doet. Ik hoop dat cabral het maakt, ben bang van niet maar hoop et echt uit de grond van me hart en ben niet eerns een feyenoorder. Talent heeft ie wel alleen omgeving doet ook veel zoals co adriaanse al zei bij studio voetbal

15 september 2014 om 08:47

Zo gaat dat bij alle voetbal supporters dus dat is niet zo raar... Je bent net zo goed als de laatste wedstrijd die je hebt gespeeld.

15 september 2014 om 12:02

Het is wel raar en zo gaat het lang niet bij alle voetbalsupporters. Zo gaan het alleen bij de simpele onder ons.

15 september 2014 om 12:45

dat zijn er wel veel in Maart moest hij nog mee naar het WK en nu is hij super slecht , Gaat nergens over

Het legioen staat altijd achter de ploeg. Heb mensen horen zeggen jullie in de arena fluiten eigen spelers uit triest zijn jullie in de kuip zal dat nooit gebeuren. Pffff laat me niet lachen. Het publiek daar is niet meer het publiek van pak hem beet 10 jaar terug.

15 september 2014 om 08:23

@gwp00

Dat zeiden ze 10 jaar terug ook, het is een vicieuze cirkel. Ik raad je aan om onderstaand artikel eens door te lezen:

http://levenmetfeyenoord.wordpress.com/2014/09/14/...

15 september 2014 om 08:29

Ik hoef het artikel niet te lezen. Ik geef jullie gelijk als iemand slecht speelt mag je dat kenbaar maken, moet alleen lachen om een groot gedeelte van jou mede supporters die altijd roepen dat ze nooit uitfluiten in de kuip

15 september 2014 om 09:44

Ongenoegen word bij elke club geuit dus ook bij Feyenoord, maar tegen Willem 2 werd iedereen ook gewoon aangemoedigd en toegejuicht

Gaat helemaal mis dit. Als Boetius al komt met teksten als "Het komt allemaal goed" kan je net zo goed stoppen. Boetius moet eens wat harder gaan werken net als Depay doet bij PSV. Gewoon uit de basis en Manu er in. Punten zijn nodig en daarbij kunnen we niet op meneer Boetius wachten!

15 september 2014 om 08:57

Precies. Boetius moet eens wat meer mentaliteit tonen. Nogmaals een bewijs dat een Depay al veel verder is.

15 september 2014 om 08:59

Wie zegt dat hij niet hard werkt dan? Sommige leden hiero oordelen echt zonder enige vorm van informatie. Voor hetzelfde geldt traint hij nu op dit moment voor zichzelf. Who the hell knows?

15 september 2014 om 09:49

Als hij zou zeggen; "Als ik hard blijf werken moet het goed komen" komt dat al heel anders over als "het komt wel goed". Ik heb natuurlijk geen bewijs dat hij niet hard werkt, maar als hij dit wat meer uit zou stralen zou hij al heel anders overkomen.

15 september 2014 om 09:59

Gast het kan toch gewoon zijn manier van praten zijn?
Als ik vertel dat het goed komt, bedoel ik er automatisch mee dat ik keihard mijn best ga doen. Misschien JPB ook? Nogmaals we don't know!

15 september 2014 om 11:35

Nou als je als profvoetballer niet eens een fatsoenlijke corner kan trappen is er toch iets niet helemaal in de haak. Neem aan dat je daar extra op gaat trainen. Hier is namelijk ook geen bewijs voor. Datzelfde geld voor onder andere Vilhena.

15 september 2014 om 11:59

@Bosvelt76 volledig mee eens. Bewijs is er niet, maar de uitstraling en uitvoering wel. Mocht hij al wel keihard werken vraag ik me af waarom we hem zo hebben opgehemeld vlak voor het WK, want hij gaat op deze manier nooit meer kunnen concurreren met Depay.

15 september 2014 om 12:10

Misschien is het dat Depay boven hem is verkozen tussen zijn oren gaan zitten. De onzekerheid druipt er namelijk vanaf. Buiten dat zie ik ook niet aan Boetius dat hij fysiek stappen maakt. Dus het spreekt allemaal niet in zijn voordeel in ieder geval.

15 september 2014 om 12:58

Is depay zijn streven dan? Nee toch? Hij moet gewoon zijn ding doen (hopelijk niet @ aankomende zondag)! Hij zit nu gewoon in een dip. Tsja kan gebeuren toch of wat? Als depay er volgend seizoen niks van bakt en jpb wel wat dan? Dan is jpb opeens weer the man? Is depay dan opeens niet goed meer? Traint depay dan opeens niet voldoende ? Ieder talent heeft een dip. Zelfs Messi had een dipje! Is doodnormaal mensen. De 1 bloeit ook wat later dan de ander. Depay gaat in een stroomversnelling, dus hij kan alleen nog maar tegenvallen. Dat is al gebeurd met jpb. Het ging allemaal te snel met die jongen na zijn debuut. Hij kan het gewoon niet meer bijbenen. Tenminste zo lijkt het. Maar ach we weten toch hoe het gaat? Zodra hij er 3 maakt vs Ajax is jpb opeens weer 't grootste talent in de ED!

Hij heeft geen doelpunt nodig, maar een goeie voorzet. Afgelopen zaterdag 5 ballen voor gegeven, alle 5 ruk. Dan heeft ie nog wel een leuke actie in huis, maar dat is gewoon te weinig. Verdedigend heb je ook niet veel aan hem op het moment. Al met al brengt hij m.i. te weinig. Net ff te frivool en vrijblijvend allemaal. Kan nog wel goed komen, maar moet toch echt stappen gaan maken.

15 september 2014 om 12:35

Inderdaad. Sinds zaterdag met verbazing te kijken. Het gemor rond mij was ook niet mals.. Vijf keer klaarleggen en de verdediging was meters uit de buurt en dan nog een paar meter boven de langste man voorgeven. Dit kan echt niet! Wisselen die vent.. Verder had ie nog wel een hele goede actie tussen twee verdedigers door, waarna hij 1-op-1 met de keeper kwam, maar hem bij ons in de tribune schoot.. Dan krijg je medelijden

15 september 2014 om 15:46

Ja inderdaad. Zit zelf in vak H dus precies de hoek waar hij speelde, zat me echt kapot te ergeren. Je wil zo'n ventje natuurlijk wel wat credits geven, dus uitfluiten gaat mij echt te ver, maar het moet echt stukken beter. En zoals je zegt zo'n actie doet hij dan weer prima, alleen is de afronding dan weer ruk. Maar goed, uiteindelijk lopen er wel meer rond die veel te weinig brengen op het moment.

Straks met zijn maatje vilhena op 10 komt het helemaal goed.
Immers Mathijssen en schaken eruit.

Vermeer
Wilkshire beek kongolo woudenberg
Clasie vilhena ahmadi
Toornstra Manu boetius

15 september 2014 om 11:07

Dan zie ik Feyenoord net in het linkerrijtje eindigen.. Matige opstelling die jij opnoemt.

Ik vond hem al iets beter spellen voor al die laaste actie voor rust...zn actie hadden we zelf al niet gezien van hem...hy had hem moeten laten staan...althans dat vond ik

Mensen die beweren dat Boetus een groter talent is dan Depay zijn niet goed bij z'n hoofd. Misschien is dit wel een Jetro Willems gevalletje, in zijn eerste seizoen dodelijk en daarna hoor en zie je er niks meer van.

15 september 2014 om 08:23

Depay is hem hard voorbij gestreefd, als je naar Jean-paul kijkt zie je een jongetje en bij Depay zie je al een kerel , groot verschil.

15 september 2014 om 08:30

Jouw manier van redeneren getuigt ook niet van bijster veel inzicht. Net zo opportunistisch als de mensen die hem omhoog schreven, schrijf jij hem nu af. Geef een talent toch wat tijd, Depay heeft ook periodes gekend waarin hij twintig ballen per wedstrijd de tweede ring injoeg, terwijl twee man vrij stond voor de keeper.

15 september 2014 om 08:37

Als je al 3 jaar in de hoofdmacht speelt mag er wel wat meer van je verwacht worden.

15 september 2014 om 08:52

Dus op basis van een matig begin is hij slecht? Elke talent heeft een dip dat is normaal

15 september 2014 om 08:52

Dit word pas zijn derde jaar en daar zat nog een knie blessure tussen en hij kwam sterk terug Boetius mag een mindere periode hebben

15 september 2014 om 09:45

gwp00
Welke 3 jaar? Hij speelt in oktober 2 jaar voor Feyenoord

15 september 2014 om 09:57

Hij zit nu in zijn 3e jaar mag je wel wat meer verwachten

15 september 2014 om 10:14

Ja, en op zijn debuut mag je geen goal in de klassieker verwachten, spelers ontwikkelen zich nou eenmaal niet lineair, dipjes horen erbij.

15 september 2014 om 08:51

Zoek een beetje achtergrond informatie dit is zijn eerste hele voorbereiding in de afgelopen 4 jaar. Hij heeft ook 2 seizoenen goed gepresteerd vorig jaar 9 assist en 10 goals in 24 wedstrijden dan verdien je meer krediet.

15 september 2014 om 08:55

Boetius em Depay zijn beide grote talenten op de vleugels! Depay en Boetius ontliepen elkaar erg weinig en in de jeugd was het Boetius die in de vertegenwoordigde elftallen in de basis stond en Depay niet. Depay is hem dit jaar voorbij gestreefd, maar ook Depay zal een dpi krijgen wat heel normaal is bij een talent.
Een gevalletje Jetro zal het niet zijn aangezien hij al 2 seizoenen goed speelt.
Feyenoord haters heb je overal merk ik al

15 september 2014 om 09:01

Vorig seizoen was hij toch ook gewoon beter dan Depay?
Die Depay heeft zich gewoon zeer goed ontwikkeld, daar waar JPB stilstaat.
Voor hetzelfde geldt presteert Depay volgend jaar niet en JPB wel. Who the hell knows?

Geef die jongens tijd man!

15 september 2014 om 09:45

@winterburn

Kijk statistiekjes maar van vorig seizoen. Boetius heeft evenvaak gescoort / een assist gegeven als Depay, in minder wedstrijden, met minder schoten op goal.

Depay is op het moment beter ja, hij verkeerd in topvorm en is een geweldige speler. Maar nu moet hij in deze vorm zien te blijven hè.

15 september 2014 om 09:55

Het is echt de waan van de dag op voetbalzone he.. Vorig seizoen, voor het WK, vond iedereen Boetius beter dan Depay, toen mistte Depay veel te veel kansen en schoot hij teveel van afstand, iedereen vond dat Boetius veel belangrijker was met zijn goals en assists, nu speelt Depay een goed WK en is hij in topvorm dit seizoen en nu was hij vorig seizoen ook opeens beter dan Boetius..

15 september 2014 om 09:55

Op basis van statistieken of wat? Hoeveel hoger was JPB zijn rendement wel niet? Hoeveel topwedstrijden besliste JPB met zijn goede spel vorig seizoen? Deed Depay überhaupt mee tijdens topwedstrijden?

Depay zijn rendement was 't slechte van alle ED spelers man. Hij deed af en toe maar wat. @ 2de seizoenshelft ging het beter. Zijn rendement ging omhoog en hij liet mooie dingen zien. Hij mocht zelfs mee naar het WK. Nu is hij de man. Volgend jaar kan het met de waan van de dag leden hiero meteen anders zijn.
Hier kun je binnen no time een toptalent zijn en dan opeens een prutser.

Dus ja JPB was over het gehele seizoen beter dan Depay. Nagenoeg evenveel goals en assists. Kom jij met feiten dan voordat je komt reageren...

Man alsof ik je vriendje aanval.... zucht!

15 september 2014 om 11:15

Lol nou nee, aangezien Iniesta vrijwel bij iedere goeie aanval betrokken is en de 1 naar de andere assist levert. Dus alweer dat rendement verhaal.
Je kraamt gewoon onzin uit man. Statistiek zeggen je vrij weinig, maar wat zegt jouw dan wel wat? Blijkbaar een dubbele schaar of zo.....

15 september 2014 om 11:50

Als je al vorig jaar niet kon zien datdepay verder is als jpb ondanks dat ie ballen over schoot , dan ben je een feyenoorder of je zit aan de crack

15 september 2014 om 12:50

Blijkbaar zit ik dan aan de crack....
Jullie mogen blerren wat jullie willen. Ik vind dat jpb beter had gepresteerd dan depay vorig seizoen. De redenen heb ik al gegeven.

16 september 2014 om 02:15

Kijk die statistieken nog maar eens na dan. Depay is vorig jaar minstens zo productief geweest als Boetus. I

16 september 2014 om 08:15

Zeg ik toch ook?

''dus ja JPB was over het gehele seizoen beter dan Depay. Nagenoeg evenveel goals en assists. Kom jij met feiten dan voordat je komt reageren... ''

JPB scoorde met veel minder schoten en verspeelde minder vaak de bal. Ook zijn passng was beter.
Maar ik kan begrijpen dat jij het niet weet @ Panerai.
Je gaf al aan alleen maar de topwedstrijden te bekijken, omdat je niet hiero woont, tsja.

15 september 2014 om 21:12

Doe ff normaAal met je jetro gevalletje iedereen heb gezien dat deze jongen heeel goed kan voetballen en een mooie toekomst gaat krijgen ...als koeman geen andere tactiek was gaan spellen de laaste zoveel wedstrijden... waar door boeitus zijn plek verloor ...had hy gewoon mee gegaan naar wk in plaats van depay....deze jonge heb gewoon een goaltje nodig of paar goeie acties in een wedstijd en dan komt het wel weer !

Hij denkt er wel makkelijk over. Zo dacht Fischer het ook. Even scoren en dan heb je ineens de vorm terug van 1 jaar geleden. Was het maar zo makkelijk dan liet je iedereen wel een penalty nemen. Ik ben wel blij dat hij in een dip zit. Kunnen we mooi zondag van profiteren.

15 september 2014 om 08:50

Tenzij Manu in de basis begint

15 september 2014 om 09:27

Die moet het ook nog maar bewijzen in topwedstrijden

15 september 2014 om 16:40

@gwp00 geen europese playoffs gekeken zeker

15 september 2014 om 08:56

Hij had ook ff een mindere periode voor een andere topper en na die wedstrijd had JPB weer de stijgende lijn te pakken

Triest groepje nietsnutten heb je ook in de Kuip! Ik schaam mij diep voor hun! Boetius is een van onze grote talenten en dan gaan zulke trieste lui hem uitfluiten. Deze jongen heeft geen arrogantie en is altijd sympathiek en gaan dan zo met hem om! Misselijkmakend, hij moet weer presteren? Maar zo wordt het natuurlijk niet beter. Straks wordt hij net als Cabral weggejaagd en weer een talent weg! Schaam je diep voor de mensen die in de Kuip hem uitfluiten

15 september 2014 om 08:57

@san90

Ik denk dat je blij moet zijn dat Cabral weg is, kijk hoe hij het heeft gedaan na zijn tijd bij Feyenoord. Eeen neerwaartse spiraal.

15 september 2014 om 09:31

Cabral was wel een heerlijke buitenspeler en ik ben er van overtuigd dat wanneer hij de juiste mentaliteit had en beter met Koeman kon omgaan dat hij nu wel in het buitenland bij een middenmoter zat. Cabral kon echt wel voetballen hoor.

15 september 2014 om 09:03

Ja en cabral bewees ook echt een talent te zijn
Daarom voetbalt hij nu ook bij real he
On het fluiten word knap uit zijn verband getrokken zeg
Stemmingsmakerij ten top

15 september 2014 om 09:32

Talent zijn is geen garantie dat je de top haalt

15 september 2014 om 09:48

en een wedstrijdje tegen Roda goed spelen en daarna misschien nog eentje maakt je wel een talent natuurlijk.. pfff.. Cabral een talent noemen...

15 september 2014 om 12:32

Ik ben het met je eens dat het niet goed is om je eigen speler uit te fluiten. Er zijn echter wel uitzonderingen en die hebben dan meer met het gedrag van de speler te maken dan met het vertoonde spel.
Boetius is zoals jij zegt een jongen waar behalve zijn vormcrisis niets op aan te merken is en hij zou dan ook niet het mikpunt moeten zijn. Een logische redenatie, maar veel te hoog gegrepen voor sommige mensen die al moeite hebben om 'goede tijden slechte tijden' te volgen. Heb je bij elke club, kijk maar naar dat vuurwerkincident tijdens de bekerfinale.

15 september 2014 om 15:49

Ja je heb er achterlijke gasten tussen. Feyenoord net een boete gehad voor vuurwerk tegen Besiktas, wordt er de eerst volgende wedstrijd weer een bommetje gegooid. Dan kan je vinden dat vuurwerk er bij hoort, maar ik vind dat je dan gewoon niet goed bij je paasei bent.

Deze jongen moet weer even een stapje terug doen. Daar moet de technische leiding van Feijenoord voor zorgen. Ik vertrouw dat volledig toe aan Fred Rutten. Als er een prima met spelers om kan gaan dan is hij dat. Deze jongen moet wel oppassen dat hij niet in zijn teleurstellingen blijft hangen. Dan ziet het er voor de toeschouwer vervelend uit en komen er Echt fluitconcerten. Deze jongen heeft talent, maar er wordt teveel van hem verwacht. Laat Feijenoord de tijd nemen om deze jongen te laten rijpen.

15 september 2014 om 09:30

Rutten krijgt hem wel weer op de rit, de supporters verwachten veel van hem maar zullen hem ook steunen. Boëtius komt niet over als een vervelende jongen, hij kent nu een dipje, maar zijn talent staat buiten kijf.

Jeezs mina..
De boy speelt een paar mindere wedstrijden en hij is ineens s een flop? Kom op nou mannen...als Ajacied kan ik daar zelfs niet tegen. Het hele team gaat niet lekker. Om dan als media weer te gaan richten op een speler...kwalijke zaak. En alle schapen volgen of de 'ik zei je toch' komen weer uit de kast. Het fluiten was denk ik meer over de prestaties van het 11tal. Maar die jongen heeft al bewezen dat hij een goede speler kan worden. Gaat even wat minder..maar straks scoort hij weer en heeft hij wee zn assists en dan is hij in ene weer de beste..
Tijd jongens...tijd..

Dat soort dingen gebeuren niet bij feyenoord. Steunen hun spelers altijd ;-)

Nee Feyenoord legioen doet dat niet joh Boetius was mentaal en qua inzet zoveel beter als Vilhena, nu hoor ik mensen over zijn mentaliteit en inzet haha het bewijs dat mensen maar wat roepen en papegaaien!

Onbegrijpelijk dat ze hem uitfluiten ! Dat is helemaal niet des Feyenoords.....

Met die fluitconcerten ga je zo'n veelbelovend talent niet echt verder helpen. Een volgende keer zal hij nog meer verkrampen.

Hopelijk komt hij er snel weer bovenop. En wie weet helpt een doelpunt dan wel. Ik blijf hem één van de grootste talenten van Nederland vinden !

Spelers uitfluiten doen ze toch alleen in Amsterdam?

juist in mindere periode moet je zo speler extra steunen. als het goed gaat, is het lekker makkelijk. zo zijn al veel spelers kapot gegaan in de kuip.

Ik kom al vanaf de eind jaren 70 in de Kuip.we fluiten al jaren mislukkelingen uit.maar nooit onze eigen Talenten.en als het bestuur wanprestaties leverde dan gingen we het veld op om verhaal te halen.dit legioen is veruit de domste generatie fans wat zich ooit in de kuip heeft verzameld.je eigen groeibriljantje uitfluiten en Gudde/vgeel/rutten Sparen ze.wat ben ik blij dat ik bij het legioen hoor uit een andere tijd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren