Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Binnenkort meer duidelijkheid over rol 'probleemkind' Bakkali bij Jong PSV

Laatste update:

Jong PSV speelt maandagavond tegen Jong FC Twente en Zakaria Bakkali zal voor dit duel in ieder geval niet bij de Eindhovense wedstrijdselectie zitten. De aanvaller wees onlangs opnieuw een voorstel voor een nieuw contract af en heeft nu definitief geen toekomst meer bij PSV. Het is echter nog onduidelijk hoe het restant van het seizoen er voor Bakkali uit gaat zien.

/

De achttienjarige Belg heeft een aflopend contract en kan over een jaar dus transfervrij vertrekken. PSV hoopt Bakkali in januari nog te kunnen verkopen, maar de vraag is of dat gaat lukken, als de aanvaller tot de jaarwisseling geen wedstrijden speelt. Volgens het Eindhovens Dagblad wordt in de aankomende week duidelijk wat de rol van Bakkali bij Jong PSV zal gaan worden.

PSV beweert dat Bakkali meer geld wilde zien, maar dat werd eerder deze week ontkend door Henk Veerman, vertrouwenspersoon van de familie van de aanvaller. "Zakaria is niet in de B-kern beland omdat hij het door PSV geboden salaris te minnetjes vond, wel omdat ze hem een contract van twee seizoenen in plaats van één extra seizoen wilden laten tekenen", zei hij tegen Het Nieuwsblad.

PSV moet Zakaria Bakkali gewoon laten meedoen bij de beloften

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kunnen ze die jongen niet gewoon tot het eind van zijn contract Wc's laten schoonmaken o.i.d.? Dan doet die tenminste nog wat voor zijn geld! Vervelend joch!

14 september 2014 om 21:05

Contract ontbinden zal het besten zijn. Anders is er nog steeds gedoe. Ontbinden van contract en dan kan iedereen weer met rust verder

14 september 2014 om 23:02

Contract ontbinden is geen optie. Dan loop je opleidingsvergoeding mis.

14 september 2014 om 23:12

Dat is Max 100.000 en dan ben je van een hoop ellende af

15 september 2014 om 10:26

@The-DOC Heb jij zo even een tonnetje ergens liggen of zo? Ook PSV moet dergelijke bedragen pakken wanneer het pakken kan.

14 september 2014 om 21:16

Niks vervelend joch, hij wil een basisplaats en dat kan/wil PSV hem niet bieden.

14 september 2014 om 21:20

Dat kun je wel zo zwart/wit stellen, maar er bestaat echter een reële kans dat als iemand iets dergelijks eist zonder er ook maar enige prestaties tegen over te kunnen stellen dat mensen hem een lastig mannetje vinden.

14 september 2014 om 21:28

Stond van de week een groot artikel in de VI over de situatie van Bakkali. Daarin wordt met alle betrokkenen gesproken en krijg je een goed beeld over het hoe en wat. Komt er eigenlijk op neer dat het gewoon een verwend ventje is waarvan te lang van alles is gepikt.

14 september 2014 om 22:48

Waarom zou Psv een 17 jarige jongen basisplaats beloven? Hij heeft niks te willen! Narsingh en Depay zijn beter.

14 september 2014 om 21:16

PRECIES. Wat een irritante etter

14 september 2014 om 21:21

Niet zijn contract laten ontbinden.. dan geef je die jongen zijn zin.. laat hem lekker een heel jaar niet spelen.. of probeer hem te verkopen..

15 september 2014 om 00:13

Als je em een heel jaar niet laat spelen zal het een lastig verhaal wprden om hem te verkopen

15 september 2014 om 01:36

Dan mag hij transfervrij een club uitzoeken.. Misschien wel een topclub als het toch zo'n groot talent is..

Ik denk dat dat ook wel goed is voor zijn portomonee, dus daarom gun ik het hem niet..

14 september 2014 om 21:23

Eigen schuld van psv, ze hebben hem teveel verwend. Contract ontbinden moet je ook niet doen. Anders gaat elke speler rebelleren. En hij heeft recht van werk. Jij zult het ook niet leuk vinden, als jouw werkgever je de toilet laat schoonmaken.

14 september 2014 om 22:01

Ik weet zeker dat als ze bakkali de kans geven nu Depay eruit ligt hij dit vertrouwen terugbetaald in een goede wedstrijd en een verlenging.

15 september 2014 om 07:29

Die jongen heeft een contract. PSV had dat gewoon moeten respecteren. Natuurlijk zou het voor PSV beter zijn om er geld aan te verdienen , maar dat is bijzaak. Er is een contract en dat wordt door PSV niet gerespecteerd.
Niet alleen PSV doet dit en dat is een beetje raar. Zolang je een contract voor meer seizoenen hebt, dan ben je een speler, een mens. Maar als je contract afloopt, ben je handelswaar.

15 september 2014 om 09:32

Wat een onzin. PSV is een voetbalclub die tijd en moeite steekt om die jongens beter te maken en zo prijzen te winnen. Als een speler dan vervolgens voor zijn eigen belangen kiest, wat natuurlijk zijn goed recht is, moet die speler niet raar opkijken als de club hetzelfde doet. Dat is natuurlijk gewoon bijzonder hypocriet.

Psv respecteert het contract gewoon, want zijn salaris wordt gewoon netjes op z'n bankrekening gestort en als hij z'n best doet pakt hij gewoon z'n wedstrijden bij jong PSV. Dat ze geen tijd en moeite steken in een voetballer die toch wil vertrekken is logisch.

15 september 2014 om 10:22

Onzin. PSV respecteert op geen enkele wijze het contract. Een contract en respect gaat niet alleen over het betalen van het salaris. Heeft dat uitleg nodig?

En het maakt niet uit hoe zeer hij zijn best doet. Als hij niet bijtekent, dan voetbalt hij niet. Zo simpel is de situatie op het moment.

Hypocriet? Leg mij eens uit waar dat het geval is in dit geval.. Ben nieuwsgierig. Ben alleen bang, dat die conclusie gebaseerd is op jouw mening en aannames. Niet op feitelijkheden.

15 september 2014 om 11:08

dat behoeft wel uitleg want je argumentatie raakt kant noch wal.

Dat contract gaat juist over het betalen van salaris en wat Bakkali daar als werk tegenover zet. Dat heeft geen ene reet met respect of wat dan ook te maken.

Die vent moet gewoon zijn bek houden en doen wat ie moet doen: voetballen en zich daarbij voor 100 inzetten. Dat doet hij niet. Hij is namelijk alleen maar met zichzelf bezig ipv met de club.

Voetballen is een teamsport en als mensen zichzelf op de eerste plaats gaan zetten en het team ergens op de 10e plaats staat,dan doe je iets fout. PSV doet helemaal niets verkeerd. Als die jongen zich niet in wil zetten voor Psv, hoeft PSV zich niet in te zetten voor die gast. Zo simpel is dat. Bakkali is degene die zijn contract niet respecteert, niet Psv. Een plek bij een team moet je verdienen, die krijg je niet zomaar. Net als respect. Dat verdien je, dat krijg je niet.

Zoals hierboven al staat is het logisch dat PSV zich niet inzet voor die jongen. Waarom zou PSV investeren in die jongen en er moeite (=geld) in stoppen als Bakkali niet wil en het liefst zsm weg is bij Psv?! ALs ie weg wil: prima. Laat lekker gaan. Dat soort mensen hebben we hier in NL niet nodig, maar dan moet je niet gaan janken als PSV je ook laat vallen. PSV moet hem de mogelijkheid bieden om te trainen en verder niets. ALs hij bij PSV iets wil, zal hij dat zelf af moeten dwingen. Dat PSV als eerst over de brug moet komen is de omgekeerde wereld. De bal ligt bij Bakkali en die wil niet.

Sterker nog: hij misbruikt zijn positie. Hij vertegenwoordigt namelijk een bepaalde waarde, naast de enorme investering die PSV al in die gast gedaan heeft. Als hij gewoon een kantoorbaan had, was hij al lang ontslagen en had hij zijn opleidingsvergoeding terug moeten betalen. Omdat hij nu toevallig in de voetballerij zit, vertegenwoordigt hij een bepaalde waarde. PSV verliest bij ontslag dus een enorme zak geld. Als die gast aantoonbaar nalatig is geweest, zou ik als PSV die gast ontslaan en voor de rechter dagen. Laat hem zijn 'dagwaarde' en de kosten van zijn opleiding uit eigen zak aan PSV terug betalen. Dat zou in ieder fatsoenlijk bedrijf namelijk gebeuren. Je hebt een verantwoordelijkheid naar degene die de investering in je doet en als je die verantwoordelijkheid niet neemt, betaal je die investering terug. Simpel.

15 september 2014 om 21:51

Bones ?
Zo een lang betoog .. In je tweede alinea sla je de spijker op zijn kop. Alleen zie je het ( naar mijn mening) verkeerd. Al het andere wat je typt slaat nergens op en is gebaseerd op jouw mening/houding/stellingname , dat weer gebaseerd is op verhalen uit de media.

Je begint met hij moet zijn bek houden? Ik heb hem nog niks horen zeggen. Wie zegt dat hij zich niet 100 procent inzet of wilt inzetten? Hij moet voetballen? Ja dat klopt, maar dat laat PSV niet toe!

Waar het contract over gaat, dat weten we niet, maar in elk geval is het gewoonfeit (!) dat PSV Bakali alleen wilt laten voetballen , als hij bijtekent. Dat slaat nergens op.

Je vergelijking met het bedrijfsleven slaat kant noch wal... In het 'normale' bedrijfsleven werk je tot de laatste dag van je contract en wordt je niet gedwongen bij te tekenen , anders ga je op een andere afdeling werken?

Hou op over ontslag en dergelijke, want dat gebeurt niet zo makkelijk in het bedrijfsleven. En dat jij met zulke voorbeelden komt, is vanwege jouw hele negatieve kijk op Bakali. Vertel me nou eens wat die jongen nu verkeerd heeft gedaan. En kom met feiten en niet met dingen die jij vindt, zoals jij vindt dat hij alleen met zich zelf bezig is. En probeer eens niet boos te zijn, die jongen heeft jou niks kwaads gedaan.

Gewoon wedstrijden in jong PSV laten spelen. Verkopen of verlengen in januari. Geen onnodig gezeik!

14 september 2014 om 20:46

Verlengen? Die kans heeftie wel gehad nu.

14 september 2014 om 20:49

Herstel: Kansen..

Geen eer meer aan te behalen. Zonde wat voor mentaliteit zo'n jongen heeft, zoveel talent, maar je weet nu al dat het helemaal niks gaat worden.

14 september 2014 om 21:22

Is het echt zo'n groot talent? Denk dat hij met deze mentaliteit niet heel ver komt..

14 september 2014 om 22:28

Dat zeg ik toch ook? Voetballen kan 'ie zeker wel, maar met zo'n instelling kom je er niet

Het wordt echt tijd dat die gast gaat beseffen dat hij daar goed zit als hij een nieuw contract zou tekenen, meer speeltijd en kan daardoor beter groeien in zijn ontwikeling. Hij moet ook weten als die naar een madrid of een city gaat dat het nooit iets gaat worden. Maar aan psv hun kant zou het beter zijn om gen te verkopen.

Deze jongen gaat hoe dan ook weg, is het niet in een half jaar dan is het eind van het seizoen.
Lekker buiten de selectie laten van Jong PSV laten zodat een ander talent zich kan door ontwikkelen.

Hans Kraaij ging ook weer los vandaag bij de tafel van Kees over het probleemkind

Hij wil sportieve zekerheid, krijgt een langer contract aangeboden maar wil dan vervolgens weer een korter contract....

Wat een misbaksel zeg.

14 september 2014 om 21:10

Mwoah ik vind het van beide kanten best te begrijpen. Bakkali wil natuurlijk geen meerjarig contract omdat het best mogelijk is dat ze hem nog 2 jaar laten banken en ik denk niet dat hij daar zin in heeft.
PSV wil hem echter geen 1 jarig contract geven want als hij dan goed speelt is hij ook weer zo transfervrij vertrokken of krijg je weer een volgend probleem als dat afloopt. Gewoon beide verlies nemen en uit elkaar gaan in de winter lijkt me het enige logische.

Ik hoop dat PSV eindelijk eens stopt met het pesten van die jongen. Waarom ze daar hun toptalent zo pesten is mij een raadsel. Dat hij na vorig seizoen geen 2 jaar wilde bijtekenen lijkt me logisch, bied dan gewoon een eenjarig contract aan. En geef hem dan speeltijd, dan wil hij misschien nog wel een keer bijtekenen.

14 september 2014 om 20:52

Tuurlijk niet als hij 1 jaar bijtekend en minuten kan maken loopt ie alsnog gratis weg ... laat m maar lekker banken

14 september 2014 om 20:52

Hakkie2

Helemaal mee eens. Hij wil gewoon zekerheid op speeltijd. straks zit hij vast aan een contract van twee jaar en mag hij nul spelen. Hij vertrouwt de boel niet en terecht!

14 september 2014 om 20:55

Hij heeft het natuurlijk helemaal verkeerd aangepakt, maar PSV ook met al die privileges! Wanneer de juiste mentaliteit ontbreekt, is dat de verkeerde strategie. Daarnaast wordt hij ook door allerlei belanghebbenden bestookt, dat kan niet goed gaan. Hoogstwaarschijnlijk is er al een deal met een andere club. Zo niet, dan zal Bakkali initiatief moeten tonen bij Jong PSV.

laat m lekker met de a junioren mee doen

Het is anders wel jammer want hij is een groot talent , maar hij heeft gewoon verkeerde mensen om zich heen die gewoon veel aan hem willen verdienen volgens mij want dit kan toch nooit van die jongen zelf komen die wil toch gewoon voetballen .

14 september 2014 om 20:50

Die wil voetballen... EN dus niet voor 2 jaar tekenen bij een club die hem net een half jaar aan de kant heeft laten staan voor een Ruiz die niet eens beter is dan hem. Logisch. PSV is hier echt heel erg raar bezig.

14 september 2014 om 20:59

Die jongen had gewoon geduld moeten hebben ipv alles snel willen doen. Kijk hoe lang Depay in de schaduw van Mertens stond.. maar Depay kreeg de kans toen hij er echt klaar voor was en is nu gewoon een vast lid van de Oranje selectie.

Kunnen ze het contract van die jongen niet gewoon verscheuren, dan zijn ze er gewoon van af en kan dat
Snotjong zijn hel ergens anders zoeken.

14 september 2014 om 20:54

Zodra je het contract verscheurt heb je volgens mij geen recht meer op een opleidingsvergoeding. Die is volgen mij rond de 10.000, zonde om dit weg te doen.

14 september 2014 om 21:08

Opleidingsvergoeding is geen vast bedrag, maar een percentage van een eventuele latere transfersom. Elke speler van onder de 23 is volgens de Uefa 'eigen jeugd' en voor elk jaar dat een speler bij een club speelt vanaf zijn ik dacht 15e krijgt de club een percentage. Als Bakkali van zijn 12e tot 19e bij PSV speelt krijgt PSV een paar procent van een latere transfersom. De exacte getallen zijn vast wel te vinden.

Maar wat ik niet snap, hij kon naar Atletico gaan deze zomer. Natuurlijk zou hij daar niet in de basis staan maar volgens mij zou die daar dan uitgeleend worden aan een Spaanse laagvlieger om aan de competitie te wennen. Weet iemand waarom dat niet is doorgegaan?

15 september 2014 om 00:17

Niet genoeg interesse

Lekker laten banken , wat denkt hij. Bijtekenen voor 1 jaar en dan lekker gratis weggaan. Zonde dat hij zo omgaat met zijn carrière. .

Ja het is inderdaad zonde maar als hij meer speeltijd wil, waarom vraagt hij dan niet of hij uitgeleend kan worden? Omdat ik denk toch wel dat PSV zonder hem niet echt zwakker is.

Gewoon weg ermee en het zieb als een dure les ervan leren en gastjes met deze haantjes karakter links laten liggen.
Laat een sportpsycholoog regelmatig een analyse maken en neem deze als kanttekening mee in het beleid richting deze persoon.

14 september 2014 om 21:49

Dan zouden ze wel de verkeerde les trekken. De les: "talent moet je de tijd en speeltijd geven" lijkt me een wat betere les voor Psv.

14 september 2014 om 22:59

En thee drinken zeker

15 september 2014 om 00:20

Ja um want dit soort jongens ga je altijd tegenkomen en die gaan later de sterren van de hemel spelen kijk naar bijv. Depay en Ronaldo nee je moet gwn leren om met ze te handelem

Nu je depay kwijt ben, zie je gewoon dat jozefzoon tekort komt. Bakkali zou de perfecte speler zijn nu.

Wat is er mis met de mentaliteit van deze jongen? Ik geloof eerder de vertrouwenpersoon dan PSV zelf..aan de tekst te zien valt mij op dat Bakkali maar voor 1 extra seizoen wilt tekenen om daarna een overstap te maken naar een andere ploeg(volgens mij) maar PSV wilt hem voor langer? Wat is er dan mis met met de mentaliteit van deze jongen?
Uit ervaring weet ik dat deze contract-gesprekken niet altijd even aardig gaan zoals wij denken dat het gaat

Aissati ging naar ajax vanwege speeltijd labyad ging naar sporting omdat ze hem geen basisplaats had op zijn positie maar wel op de flanken nu is bakkali weer zogenaamd de boosdoener terwijl psv vorige jaar hem als de grote talent beschreven maar toch ruiz ff haalt en narshing en jozefzoon ook al op die plek had. Dan zegt dat je niet echt veel vertrouwen hebt in je talent dan zo ik ook overwegen om weg te gaan en niet naar een club die psv wilt maar ik zelf al moet ik een jaar wachten om vervolgens zelf de keuze te kunnen maken kunne ik denk dat hij naar luik terug wil keren maar hij heeft nog een contract dus moet psv hem gewoon laten spelen bij eerste of 2de of contract ontbinden zodat ie ergens anders kan spelen

Voor allebei de partijen zeer zonde. Bakkali heeft laten zien echt wel te kunnen voetballen, en PSV is best bereid om hem een kans te geven ware het niet dat hij zo vreemd doet. Ben erg benieuwd naar hoe de vork precies in de steel zit, want er wordt door iedereen wel gelijk naar Bakkali gewezen. PSV heeft ook fouten gemaakt waardoor deze jongen niet meer in jong PSV kon spelen op een gegeven moment.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren