Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Plek in top vier is niet genoeg: clubleiding eist landstitel van Van Gaal’

Laatste update:

Het moge duidelijk zijn wat de opdracht van Louis van Gaal is bij Manchester United. Na een dramatisch seizoen, waarin de grootmacht zelfs plaatsing voor Europees voetbal misliep, is het de bedoeling dat the Red Devils weer mee gaan doen om de hoofdprijzen. Een plek in de top vier of top drie leek het doel, maar volgens diverse Engelse media is de clubleiding toch echt wat ambitieuzer.

/

De clubleiding heeft alles uit de kast getrokken om de sprong naar de top in een keer te maken: er werd circa 200 miljoen euro uitgetrokken om de selectie te versterken. Onder anderen Radamel Falcao, Daley Blind, Ángel Di María en Luke Shaw kwamen voor veel geld naar Old Trafford en daardoor ligt de lat hoog.

Engelse media melden dat de Amerikaanse clubeigenaren geen genoegen nemen met een plek in de top vier: Van Gaal moet in zijn eerste jaar direct kampioen worden. Vicevoorzitter Ed Woodward liet onlangs nog weten dat er minimaal een stek in de top drie wordt verwacht, maar al tijdens het WK met het Nederlands elftal kreeg Van Gaal de werkelijke doelstelling te horen die binnenskamers gehanteerd wordt, zo klinkt het.

Zie jij Manchester United als titelkandidaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

derde plek is het hoogst haalbare!

14 september 2014 om 10:30

Met deze verdediging kun je geen kampioen worden

14 september 2014 om 22:36

Van Gaal kan alles en heeft ervarig zat. Coach bij de beste ploeg uit Duitsland, Spanje, Nederland geweest en nu dus Engeland. En dan heb ik het over afgelopen jaren. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, Barca was beter dan Real. Bayern in de Bundesliga op 2012 na. Ajax in Nederland en United was de baas in de PL.

14 september 2014 om 10:33

Ja precies, United heeft geen enkele verdediger die goed genoeg zou zijn om bij Chelsea of City in de basis te staan. Dat is toch wel typerend daar waar ze onder Ferguson konden vertrouwen op Ferdinand en Vidic om op de nul te spelen.

14 september 2014 om 10:35

Ja hoor Liverpool die van Aston villa verloor gister en om eerlijk te zijn Arsenal kende gister z'n eerste goede wedstrijd van dit seizoen de voorgaande wedstrijden speelde ze net als manutd alleen nam Arsenal wel telkens de volle punten naar huis.
De enige team die overtuigd is Chelsea.

Ik geloof hier niks van. Geen enkele trainer kan dit team binnen zo'n korte tijd weer kampioen maken. Teams als City en Chelsea hebben een betere selectie (minder zwakke plekken) en zijn ook nog eens veel verder. Van Gaal is een trainer die tijd nodig heeft en bij United moet men wel heel dom zijn als ze dat niet begrijpen. Ze hebben immers gekozen voor zijn filosofie.

14 september 2014 om 10:28

Die tijd gaat hij niet krijgen, waarom denk je dat ze Moyes gedumpt hebben.
Waarom denk jij dat ze meer dan 200 euro hebben uitgetrokken, om te bouwen?!?!?

Nee.

Ze hebben niet voor zijn filosofie gekozen, maar voor zijn verleden als kampioenen maker.

Ze Moeten volgend CL spelen anders ligt van Gaal eruit, let maar op mijn woorden, zo werkt het in de Bpl.

14 september 2014 om 10:31

Dan is het bestuur oerdom. En Moyes kreeg zat tijd, enkel kan je een 7de plek niet maken met United. Als Van Gaal 3de eindigt zal het bestuur tevreden zijn, geloof hier persoonlijk ook niks van.

14 september 2014 om 11:24

Frank de Boer kon het in een halfjaartje met een achterstand van meer dan 10 punten?

14 september 2014 om 11:34

Ja, maar in de BPL heb je een iets betere top 6...

14 september 2014 om 16:13

@winterburn

Daar heeft hij het erg snel laten zien maar een goede voetbalfilosofie erin brengen waarbij jeugd doorbreekt kost gewoon tijd. Club voetbal is niet te vergelijken met nationale teams.

Belachelijk. Hoe kan hij dat doen als jij kijkt naar de selectie van Manchester City en Chelsea. Bovendien spelen spelers van City en Chelsea nu al wat langer samen.

En dan nog niet vergeten dat United enkele posities (VM en CV) niet goed heeft versterkt.

Top 4 halen moet het doel zijn voor dit seizoen!

14 september 2014 om 11:36

Dat is de verantwoordelijkheid van Van Gaal, hij heeft 200 miljoen uitgegeven... bestuur staat volledig in zn recht om daar eisen tegenover te stellen.

14 september 2014 om 11:57

Op kort termijn is dat bijna onmogelijk. Zie City en Chelsea, ze hadden ook veel uitgegeven maar de resultaten waren er niet direct. Ze moeten geduld hebben. Trainers zijn geen tovenaars.

14 september 2014 om 14:15

Dat klopt, (alhoewel werd Mourinho geen kampioen in 2005?) maar V Gaal kon kopen wie hij wilde en heeft er voor gekozen geen top cv (en in mijn ogen ook keeper) te halen, terwijl daar het grootste probleem ligt. Dus het bestuur mag best eisen/vragen stellen als het team geen punten gaat pakken. 200 miljoen is een pittige investering, ook voor United.

14 september 2014 om 14:25

Ze mogen zeker dingen eisen, wel moet het realistisch zijn. Kampioen worden is zo goed als onmogelijk voor Man United. Maar bevoordeeld eisen dat ze CL halen, kan ik begrijpen.

14 september 2014 om 16:04

Laten we zeggen dat het eisen om kampioen te worden misschien een stap te ver is, maar dit seizoen meedoen om de titel en zeer ver komen in een beker, vind ik niet onredelijk.

Waarom Falcao halen als je 2 topspitsen hebt en van dat geld een goede sterke verdediger kan halen (benatia bijvoorbeeld).

14 september 2014 om 10:35

Dan moeten die spelers wel komen he. Zo makkelijk is dat niet. Benatia had al gekozen voor Bayern, Dortmund laat Hummels echt niet zo snel gaan(hij is tevens captain geworden nu)

14 september 2014 om 10:50

Er zal vast wel ergens een goede CV zijn die goed presteert, neem aan dat ze zo wel hun scouts hebben

Virgil van Dijk misschien een goede optie komende winter? Of zou die nog net iets te licht zijn voor Man.u?

14 september 2014 om 11:12

Ik vind de verdediging helemaal niet zo matig zoals door iedereen word beweerd. Shaw - Rojo - Jones - Rafael zijn prima spelers, het zijn geen wereldverdedigers maar geloof wel dat ze beter kunnen worden. Je hebt nu alleen te maken met blessures waardoor we nu dus geen beschikking hebben over Jones, en de vorige wedstrijden waren Rafael en Shaw geblesseerd, Rojo had nog geen werkvergunning. Misschien dat ze Hummels volgend jaar gaan halen

14 september 2014 om 11:44

Voor Shaw is het een megastap, vooral qua extra druk, valt nog maar te bezien hoe die tiener daar mee omgaat. Rafael heb ik altijd een kip zonder kop gevonden als speler, blijft maar op en neer rennen, moet veel beter zn momenten kiezen. Verdedigend is ie ook niet top natuurlijk. Jones heeft het fysiek, is ook best talentvol, maar lijkt stil te staan in z'n ontwikkeling, dus daar kun je niet op bouwen. Op het WK vonden velen Rojo niet goed genoeg voor Argentinië en nu moet hij de rots in de branding zijn bij United?

14 september 2014 om 14:08

Wie vonden Rojo niet goed genoeg? Volgens mij vond iedereen Rojo juist goed spelen hoor..

14 september 2014 om 14:15

@muric

Ik vond rojo best tegenvallen in Argentinië hoor... Als linksback vind ik hem dramatisch!!! Ik hoop dat hij beter is in het centrum

14 september 2014 om 14:19

In het begin werden er vragen gesteld over zijn selectie, ook de betreffende NOS-commentatoren waren niet gecharmeerd van hem. Ik kende hem toen nog niet echt, maar het commentaar viel mij wel op destijds.

14 september 2014 om 19:08

Ikzelf vind Rooney en van persie te wisselend

Hahaha die zijn helemaal gek geworden daar. Laten ze eerst maar eens proberen een CL voor volgend seizoen te bemachtigen. Dat wordt nog een hele klus.

Ze zijn niet helemaal lekker daaro?...

Geloof er niets van, al die andere ploegen hebben ook geweldige spelers maar ook nog eens jaren voorbereiding. Ik denk dat plek vier heel goed mogelijk is nu, ik sluit winst overigens niet uit hoor, maar Chelsea en City, zeer lastig.

Niet de top 4, maar de top 3!

Anders moeten ze ook nog vooorronden CL spelen en hebben ze weinig tijd voor hun pre-season tours, wat een traditie is de laatste jaren bij Manu

"diverse Engelse media", dus Daily Mirror, Daily Shit en Daily Toiletpaper.

Man U beseft goed genoeg vanwaar ze komen en dat dit tijd nodig heeft. Misschien dat ze over een maand nog maar op plek zes ofzo staan maar aan het eind van het seizoen derde of vierde. Als ze dat bereikt hebben zijn ze goed op weg om terug de topclub van weleer te worden.

Een selectie die 2 jaar geleden nog kampioen werd, een nieuwe succestrainer die alle aankopen mag doen die hij wil.
Lijkt me niet meer dan logisch dat je doel dan het kampioenschap is. Als dat niet lukt, faal je gewoon

Hahaha i like this ,200mil. Uitgeven n strijden om n 4 stek nou die eigenaren zou ik juist zeggen dat ze oerdom zijn , maar blijkbaar niet meer als dit klopt hahahahaha

Waarom wil VZ United altijd in een kwaad daglicht zetten, Ed Woodward en LVG hebben al gezegd dat top3 de doelstelling is.

Als de spitsen er gewoon1 meer in leggen dan de zwakke verdediging erdoor laat, zou het kunnen!

Van Gaal moet lekker de tijd krijgen om een kampioensploeg te smeden. Die tijd kreeg hij overal waar hij zat. En overal was hij succesvol. Zou idioot zijn om hem na een seizoen,zonder kampioenschap, weg te sturen.

Niet bepaald realistisch... We kunnen tevreden met een top 4 notering.. Titel is nu nog te vroeg jammer genoeg..

Hahahahaahahahahahahahahaahahahahaha, als dat zo is zijn ze echt van het pad af. Geen verdedigers halen, geen geschikte verdedigende middenvelders halen, en dan verwachten dat hij kampioen wordt na het rampjaar van vorig jaar.
Ze zouden Ed Woodward er uit moeten gooien, wegens zijn falen als technisch directeur.

Wie deze onzin gelooft is echt wel heel naïef. Ff de titel pakken na zo'n slechte periode, waarom ook niet he.

Bij city gebeurde dat ook niet het 1e jaar en als United in de buurt van Chelsea of city komt geven die clubs gewoon weer 200 m uit.

Lijkt me niet dat dit waar is in zijn eerste jaar.
Daarnaast zie ik Chelsea gewoon kampioen worden, spelen het beste voetbal op dit moment in de Bpl.

Het zou zomaar kunnen. Zo slecht is die verdediging helemaal niet met de nieuwe aanwinsten. Hoe sterk is de verdediging van chelsea nu? Die krijgen er ook in 4 wedstrijden gewoon 6 tegen.tegen Leicester houden met kunst en vliegwerk de 0.

manu kan prima nog kampioen worden. Zij hebben geen Europees voetbal en van gaal kan hierdoor een hele week met deze groep werken. Met Europees voetbal had ik ze weinig kans gegeven maar zonder zeker. Daarbij komt het programma. Manu hoeft voorlopig niet tegen toppers en dat is een voordeel want in die wedstrijden kan je nog terugkomen. ze zijn geen favoriet maar een outsider achter chelsea en city.

Chelsea wordt op het moment een tikkeltje overschat. Fabregas en costa doet het geweldig maar Hazard, Schurle en oscar maken absoluut geen geweldige indruk op het moment. Tegen Leicester en tegen swansea was het de 1e helft heel matig. Met 20-25 heel goede minuten slepen ze die potten binnen.

Manu moet een paar potten waar het net goed valt. met vertrouwen kom je een heel eind

14 september 2014 om 15:24

Wat? Ga aub wedstrijden van Chelsea kijken voordat je met deze uitspraken komt aanzetten.

14 september 2014 om 15:44

Ik kijk wedstrijden van chelsea daarom zeg ik het.of ga jij beweren dat het geweldig was tegen leicester en Swansea?

Niet alleen schurle ook oscar vind ik op het moment matig. Hazard is nog zeker niet goed als hij was begin vorig seizoen.

Fabregas speelt echt geweldig. Hij is op dit moment het verschil ipv een werker staat er nu centraal bij chelsea een echte voetballer.

Idd costa had gewoon weggestuurd moeten worden. Hij heeft toch wel wat nare trekjes. ook met het jennen van de tegenstander de vorige keer.

Ik zeg ook niet dat chelsea slecht speelt maar het wordt een beetje overdreven. Nogmaals chelsea en city zijn de favorieten met daarachter manu

14 september 2014 om 15:54

Oke daar heb je een punt. Maar ik vond Hazard gisteren wel uitblinken. Hij deelt de roem nu met Costa en Fabgregas maar ik vond hem gister sterk spelen.
Tweee helft tegen Swansea was gewoon fantastisch. Chelsea was heer in meester in alles. Ze moeten wel kappen met die hakjes als ze voorstaan. Ik zag Oscar een doelpoging met de hak doen terwijl hij het heel anders had kunnen aanpakken.

Maar goed, het kan een spannende wedstrijd worden want Aguero en David Silva spelen ook werkelijk fantastisch.

14 september 2014 om 15:26

Schurrle speelde dramatisch maar ik vond Hazard een van de betere spelers. Overigens moet ik wel zeggen dat Costa er zomaar met rood af had gekund in de eerste helft.

Bijna onmogelijk. Zelfs de kleine achterstand die er nu al is, valt bijna niet meer weg te werken. Leg er nog maar wat meer druk op, zo verstikt iedereen. Als je doelen gaat vooropstellen die niet redelijk zijn, dan faal je doorgaans groots.

Er is Arsenal, Chelsea, Liverpool, City en dan nog wat subtoppers die ook in die top 4 kunnen geraken: Everton, Spurs e.a.

Zoals iedereen weet die een huis bouwt, begin je met de fundering, de verdediging, die houdt de rest recht. Bij United is dat niet gebeurd en is er niet veel nodig om het kaartenhuisje met paleiselijke allures te laten instorten.

Gewoon even zweten tot de winterstop en daarna een blik top-verdedigers halen. Hopelijk heb je dan wat geluk mee om dit seizoen Europees voetbal af te dwingen.

Volgend seizoen mag die titel wel een ambitie zijn.

Dan zit ik gister naar Arsenal, Man City en Chelsea te kijken en dan kan ik niksanders concluderen dat Chelsea dit jaar gewoon kampioen word. Tuurlijk wordt United geen kampioen.

Dit is zoals de meesten hier al aangeven totaal niet realistisch. United heeft een flinke achterstand opgelopen ten opzichte van Chelsea en Manchester City. Ik denk dat van Gaal in 2 of 3 jaar wel mooie successen kan boeken, maar de eis om dit jaar even de titel binnen te slepen is volkomen misplaatst.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren