Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Wederom een gekke keuze, je ziet ook dat Hiddink snel weer veranderde’

Laatste update:

De Nederlandse kranten waren woensdag niet te spreken over het optreden van het Nederlands elftal en leverden vooral kritiek op bondscoach Guus Hiddink, nadat het EK-kwalificatieduel met Tsjechie dinsdag verloren werd (2-1). Willy van de Kerkhof doet daarnaast ook nog een duit in het zakje.

/

De oud-international vindt het vreemd dat Oranje in Praag 5-3-2 speelde, terwijl Hiddink eerder nog had aangegeven dit systeem niet te zien zitten en liever voor vier verdedigers en drie spitsen te kiezen. “Wederom een gekke keuze”, steekt Van de Kerkhof zijn mening niet onder stoelen of banken in gesprek met Omroep Brabant. “Je ziet ook dat hij na een half uur weer terug gaat naar het oude systeem.”

De voormalig PSV’er heeft wel een advies in huis voor de ervaren oefenmeester. “Guus moet duidelijk zijn en een keuze maken. Ik denk dat Nederland gewoon moet aanvallen, omdat we daar de meeste kwaliteit hebben.” Daarbij verwacht Van de Kerkhof veel van PSV-aanvaller Memphis Depay. “Hij deed het goed, hij is op weg om een volwaardig international te worden”, meent de oud-voetballer, die 63 voor Oranje uitkwam.

Ben je het met Willy van de Kerkhof eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
10 september 2014 om 11:41

Zo gek is het niet met die aanvallende backs van hun. Na de 4-3-3 liep iedereen te zeiken dat we 5-3-2 moesten spelen en nu is het weer niet goed. Typisch Hollandse negativiteit. Dit komt heus wel goed.

10 september 2014 om 21:15

Ik denk dat deze malse man toch gelijk heeft en het idd een beetje gek is...

Ja. Maar als we niet voor de goal komen heb je niks aan aanvallende kwaliteiten... :^

10 september 2014 om 11:14

We gaan er gewoon achter komen dat van Gaal deze selectie helemaal heeft uitgeknepen op het wk. Daar hebben ze zo gepiekt, veel hebben en transfer gemaakt en ineens zit er zand in de motor. Nu zien we eigenlijk hoe goed -of slecht als je wilt- deze groep is.

10 september 2014 om 11:29

Bedankt mentalist.. hoe is het verder met je zesde zintuig?

Wat ik misschien wel het stomste van het verhaal vond, Van Gaal had altijd 11 spelers opgesteld waarmee hij door kon schuiven. Dus tijdens de wedstrijd kon schuiven. Daardoor is het makkelijker omschakelen in balbezit. Hidding moet na een half uur wisselen om hetzelfde te bereiken. Dit is een teken in mijn ogen dat je als coach ergens zonder idee aan begint.

Waarom niet wijnaldum naar rechtsbuiten, BMI naar linksback en Blind naast De Jong.
Je weet dat je, ook in dit systeem, op achterstand kan komen. Of dat kan blijken dat 433 beter zal werken. Maar dat mag je gewoon geen wissel kosten. Voor mij grootste teken dat Hidding geen idee had waarom en hoe. Volgens mij is het ook meer uit de groep is gekomen dan vanuit de coach zelf.

10 september 2014 om 11:09

Hiddink gaf zelfs vooraf nog aan dat hij 11 mannen in het veld wilde hebben staan waarmee hij van systeem kon wisselen, zonder een speler naar de kant te hoeven halen xD En dan na een halfuur wisselt hij Veltman. Hij is echt abominabel aan dit bondscoachschap begonnen.

10 september 2014 om 11:36

Hou er even rekening mee, dat de echte sucessen van Hiddink alweer een tijdje geleden zijn.
Misschien is hij niet meer de juiste persoon?
Ik denk, dat er weinig andere opties zijn.
Je valt vaak in herhaling met je coaches.
Advocaat is altijd een goede coach geweest, maar je moet ook je team hebben.
Er zijn wel meerdere gegadigden, maar de spoeling is dun.
Alles moet kloppen en daar heeft van Gaal naar toe kunnen werken.
Geef Guus de tijd.
Hij miste ook wel 2 belangrijke spelers.

10 september 2014 om 12:41

Knvb had gewoon een nieuwe weg moeten inslaan en Ronald Koeman moeten aanstellen. Die heeft op hoog niveau gevoetbald en kent de jongens goed en ook de culturen van verschillende top clubs. Die had zijn ideeën kunnen wisselen met De Jong , Sneijder , Robben en van Persie. Jongens als De Vrij en BMI zouden zich meer op hun gemak voelen. Snap de keuze niet voor Guus Hiddink en nu al aan te geven dat Blind het gaat overnemen. Dit gaat niets worden helaas misschien als Robben en Strootman erbij zijn dat het dan beter gaat maar ik zie het er sombere van in.

10 september 2014 om 13:21

De glans is er al een tijdje af bij Hiddink; het is -al jarenlang- een beetje hetzelfde verhaal. Guus hangt een beetje de amateur psycholoog uit, maar zijn staf & spelers bepalen hoe succesvol hij is.
Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar ik vind het ook geen gezicht om hem op het trainingsveld te zien lopen.
In ieder geval heeft hij zichzelf wel enorm voor schut gezet gisteren door na een half uur af te stappen van een spelsysteem wat hij zelf blijkbaar op tactisch niveau niet beheerst.
De Knvb heeft een grote kans laten liggen, natuurlijk had er nu een bondscoach uit de lichting '88 voor de groep moeten staan.
Een frisse blik op het moderne voetbal van een jongen zoals Koeman, onder wie er waarschijnlijk ook door geselecteerd zou worden.
En dan krijgen we over 2 jaar juist weer met een ander uiterste te maken, Danny Blind......

10 september 2014 om 13:27

@wilkyfeyenoord
Ik vind dat Hiddink geen tijd meer verdiend na deze eerste week hoor.
Hier zijn fouten op een rij:
- Na het uitstekende WK met Louis in 5-3-2, geeft Hiddink vol vertrouwen aan dat hij Hollandse school gaat spelen met 4-3-3, dat is opzich al raar. Dat 5-3-2 is helemaal niks voor hem zogenaamd.
- 8 minuten verder tegen een topland, met 2-0 achter en een man minder moet hij een belangrijke wissel maken. Nederland moet counteren met 10 man, wat doet Hiddink? Hij haalt Lens eruit en laat Kuyt staan, met 10 man... Dramatische wissel.
- Na die eerste 8 minuten waarop niks te baseren valt tegen een goed land, gaat hij tegen een matig land als Tsjechie, weer over op 5-3-2, waarover hij 3 dagen eerder nog zei dat hij dat absoluut niet wilde. Dag geloofwaardigheid bij pers en volk. Dag vertrouwen vanuit de spelersgroep. Na 8 minuten tegen Italie is Hiddink al zijn vertrouwen en passie in de Hollandse voetbalschool 4-3-3 blijkbaar verloren. Dat is snel. Zelfs tegen een slecht land als Tsjechie wil hij het niet meer uitproberen.
- Hiddink geeft voor de wedstrijd aan dat hij 11 man op wil stellen waarmee je tijdens de wedstrijd van systeem kan wisselen, zonder dat ze ervoor een speler hoeven te wisselen.
- Hiddink wisselt na een halfuur de speler Veltman om het systeem om te gooien.
-Wedstrijd verloopt dramatisch, maar Hiddink voert verder geen wissel meer uit om iets te forceren.
-Hiddink is erg geschrokken van het slechte niveau, wow raar zeg! Op het wk nog rustig 3e, maar ineens kunnen we niks meer..

Resultaten buiten beschouwing gelaten, want je kan altijd 2 wedstrijdjes verliezen Hiddink doet echt maar wat. Het is voor niemand duidelijk wat hij voor visie heeft en hij springt van de hak op de tak. Hoe denkt hij dat de spelers voor zo iemand door het vuur willen gaan? Iemand die er duidelijk geen bal verstand van heeft, en teert op zijn verleden.
Als Knvb slim is ontslaan ze hem meteen, want dit is gewoon belachelijk wat hij allemaal heeft gedaan in slechts 1 week tijd.

10 september 2014 om 11:10

BMI is de meest overschatte speler van het hele stel.. Hopen dat Vlaar hersteld is volgende keer..

10 september 2014 om 11:15

Net of Vlaar hier niet enorm overschat wordt.

10 september 2014 om 11:39

Vlaar is zeker geen topverdediger maar wel de beste centrale verdediger als je moet kiezen tussen alle beperkte verdedigers.
Je moet gewoon accepteren dat wij op dit moment in de achterhoede niet veel vooostellen en het vooral van de aanval moeten hebben.

10 september 2014 om 13:23

Vlaar en Van Dijk zijn de beste verdedigers. Hierboven werd al beweerd dat op het wk alles uit de spelers is geperst, en dat is ook zeker zo. Daarom vind ik de vrij nog altijd niet de juiste man. Met een verdediging met VD Wiel, Van Dijk, Vlaar en Emanuelson heb je verdedigend alles top staan en daarnaast redelijk opbouwende cv's en geweldige backs.

Als je niet kan verdedigen moet je aanvallen. Vrij simpel.

10 september 2014 om 12:03

Nee, juist heel erg dom. Je zwakke plek moet je juist verbeteren. Tegen een team als Tsjechie vind ik trouwens ook 5 verdedigers wel te veel van het goede,

10 september 2014 om 12:13

Het gaat er toch echt om dat je meer doelpunten maakt dan je tegenstander. Dus als je niet kan verdedigen dan moet je aanvallen. Maar dan ook je opstelling daarvoor aanpassen. Dus geen Kuyt meer maar gewoon kiezen voorin voor van Persie, Huntelaar, Lens, Depay, Narsingh, Afellay.

10 september 2014 om 13:23

Dat is zo'n typisch Cruyfsiaanse mythe. Verdedigen is makkelijker dan aanvallen, dus al ga je met 5 aanvallers spelen...de tegenstander leunt wel achterover en countert naar de overwinning. Het is veel makkelijker om 1 doelpunt meer te maken dan je tegenstander door 1 of 2 maal te scoren en 0 of 1 tegendoelpunt te krijgen, dan 6 keer te scoren en 5 tegendoelpunten te krijgen. Zo werd vroeger gespeeld, en het zou wel leuke wedstrijden opleveren, maar tegenwoordig wordt je dan door teams als Duitsland, Spanje, Real Madrid echt met 7-1 of zo weggevaagd.

Hiddink stond onder druk,moest hij zijn systeem spelen of van zijn suc6 voorganger?
Ja Guus je werd meschien zwak gemaakt door de media na het verlies in Italie.

10 september 2014 om 11:16

Je kan gewoon verliezen van Italie dat is geen schande. Maar Hiddink moet voor duidelijkheid gaan, niet steeds van formatie wisselen. Kies een formatie zodat het team kan wennen, zoveel interlands spelen ze nou ook niet per jaar..

Ik snap nog steeds niet waarom je als coach zo twijfelt in je keuze.
Vond het erg laf en te veel respect tonen richting Tsjechië, kom hoor het is geen Spanje!
De spelers zullen ook wel zoiets hebben van wat wil je nou man. Of we spelen zus of we spelen zo.
Sowieso zijn er mensen erg door de mand gevallen gisteren, los van de aanvoer heb ik van Persie gisteren niet of nauwelijks gezien. Veltman was echt belachelijk slecht en gemakzuchtig zeg.
En wat ben ik blij als Strootman en Robben er weer bij zijn zeg.
Gewoon 1433 spelen en spelers duidelijkheid geven in hoe te spelen, want gisteren leek het echt nergens op tot we over gingen op 1433.
Wijnaldum op 10 zolang Sneijder zich zo blijft verstoppen en weinig toevoegt en voorlopig van Persie in de spits. Zie liever Huntelaar daar lopen omdat die meer een afmaker is en van Persie voorlopig toch weinig brengt maar ja op 9 kunnen we niet zoveel op het moment.

Edit: Vlaar was ik vergeten ipv BMI

Cillesen
vd Wiel
De Vrij
BMI
Blind
N. de Jong
Wijnaldum
Strootman
Robben
Van Persie
Depay
10 september 2014 om 11:42

Waar is Vlaar in je opstelling...???

10 september 2014 om 11:49

heb ik niet in de opstelling kunnen veranderen, vandaar mijn "edit".
Ik was hem helemaal vergeten.

Van Gaal deed exact hetzelfde! Tegen Spanje stond hij op het punt het zaakje om te gooien naar 4-3-3 totdat Blind de pass van zijn leven gaf. Tegen Australie gooide hij het zaakje om waarna het pas echt begon te draaien en tegen Mexico idem dito. Tegen Costa Rica begon hij gewoon met 4-3-3.

Eigenlijk hebben we maar 2 wedstrijden echt een goed resultaat behaald met dat systeem waarbij het in 1 wedstrijd een dubbeltje op zijn kant was.

Mijn idee, speel gewoon 4-3-3 tegen landen als Tsjechie etc. Of desnoods 4-2-3-1 of 4-3-3 punt naar voren ipv achteren.

Als je tegen sterke landen speelt haal je een aanvaller eraf en zet je er een verdediger bij. Is dat zo'n gekke gedachte?


10 september 2014 om 13:14

Ik snap nog steeds niet dat men allemaal 4-3-3 wil spelen.
Van Persie, (maar ook zijn voorgangers en opvolgers) speelt tegen een overmacht en heeft te maken met twee vleugelspelers die naar binnen trekken.
Dit Oranje moet 4-4-2 spelen. Voorin: Robben plus nog een spits, dat mag Van Persie zijn, maar ook een Memphis of Lens mag.
Aan de zijkanten diepgaande middenvelders (bijv. Wijnaldum en Memphis (of Afellay)) en centraal twee centrale middenvelders , bijv. De Jong en Strootman (fer totdat Strootman fit is).
De defensie kan dan bestaan uit Blind, Vlaar Devrij en Janmaat (of vd Wiel).
Cillesen kan keepen, totdat er een betere is, al zie ik die niet momenteel.

Groot voordeel is dat de tegenstander zich op geen enkele plaats kan instellen op een vaste tegenstander en dat er heel makkelijk gewijzigd kan worden van systeem, of dat nou 5-3-2, 4-3-3 of 4-4-2 is. Rechts kunnen Wijnaldum en Fer van positie wisselen, links kan Blind wisselen met Strootman en De Jong. Alleen het fundament staat vast: Cillesen-De Vrij en Vlaar.

Cillesen
Janmaat
Vlaar
DeVRij
Blind
Wijnaldum
FerStrootman
DeJong
Memphis
Robben
van Persie
10 september 2014 om 14:56

Dus jij zou afscheid nemen van Sneijder in dat systeem ? Ik zeg niet dat dat verkeerd is, maar het is nogal wat.

10 september 2014 om 15:25

Je hebt mensen die een man kunnen passeren bij het Nederlands elftal ik zou zeker in de kwalificatie alles met 4-3-3 spelen.

10 september 2014 om 15:26

@cyprioot
Inderdaad, Sneijder is passé. Hij was ongelooflijk belangrijk in Zuid-Afrika, heeft heel veel gelopen en een schitterende goal gemaakt op een zeer belangrijk moment in Brazilie, maar hij dient het stokje over te dragen aan een jeugdiger speler. Over twee jaar is hij er toch niet meer bij.
Je kunt heel veel kilometers maken in een wedstrijd, maar dat zegt niks over het nut en de snelheid van die kilometers. Je moet op de juiste plek staan op het juiste tijdstip en dat lukt hem niet meer. Ik kan ook nog marathons lopen, doe er alleen veel langer over dan iemand die marathons loopt.

Lekker makkelijk weer toen van Gaal tegen Australie 5-3-2 speelde en dat in de 2e helft veranderde naar 4-3-3 was het van dit nederlands elftal slaat eenvoudig van 5-3-2 om naar een 4-3-3. En was het zo goed dat hij zo vroeg ingreep. Nu grijpt Hiddink wat eerder in en nu is het ineens onzekerheid.

10 september 2014 om 12:06

Precies...en ook tegen Spanje zou Van Gaal in de rust veranderd hebben naar 4-3-3. Toen was het allemaal geniaal van Van Gaal en hoe makkelijk Oranje van systeem kon veranderen....nu Hiddink exact hetzelfde doet is het ineens raar en dom.... scorebordjournalistiek in zijn allergrootste vorm.

10 september 2014 om 15:21

Ja we raken hier ook altijd snel in paniek. Naja dat is in heel veel landen zo en voetbal is ook zo relatief als wat. Zo'n janmaat kopt hem helemaal verkeerd en met veel pech scoort Tsjechië de winnende. Dan kan je hoog of laag springen maar daar kan een coach toch niks aan doen. Hoelang staat Hiddink nou voor de groep een week? Vind zo makkelijk om dan gelijk de coach de schuld te geven. Vele andere trainers gaven we tijd en bij Hiddink niet? Van Gaal speelde zijn 2e wedstrijd thuis tegen Turkije en had toen geluk van de wereld dat het met 2-0 won van de Turken. Nu pech tegen Tsjechië en niet goed gespeeld maar kan iemand daar voor al meteen verantwoordelijk zijn als die de groep 1 week heeft gezien?

Begrijp niet wat die Snijder steeds maar bij elke Bondscoach wordt opgesteld.dat is al jaren een drama.

Haha wat zijn we ook een heerlijk land hè... Je kan de ene dag held zijn en de volgende dag ben je een loser. Wanneer je een held bent dan hobbelt iedereen achter je aan om veren in je achterste te steken.. Ben je de loser dan tuimelt iedereen over elkaar heen om ook maar mee te doen in het afbranden..

Hiddink heeft een vrij uitgebreide staat van dienste. Zullen we die man maar gewoon een kans geven om zijn manier van werken te implementeren? Veel van het falen had volgens mij te maken met dat de spelers zo vlak na het pieken op het WK een beetje Oranje moe waren en in een dipje zaten. Logisch na het pieken (en de teleurstelling van het niet halen van de finale).

Rustig blijven jongens.. Ben wel heel benieuwd of alle mensen die nu vooraan staan om Hiddink af te branden staat ook vooraan staan als het goed gaat. Iets met waan en dag.

10 september 2014 om 15:23

Ja helemaal mee eens. Net 1 week voor de groep en nu al als boeman gezien. Waan van de dag absoluut. Maar het is niet alleen in Nederland hoor vele andere landen kennen dit zelfde probleem het is vaak zo in voetbal.

Voor mij zou het niet zo moeilijk zijn zoals heel Nederland er over praat.

Gewoon spelen met de spelers die op het moment het beste zijn. Depay en Robben moeten spelen... maar als je die tegendraads opstelt heb je niks aan Huntelaar. Dus Narsingh erin. Depay op de plek van Sneijder... die moet dat toch echt wel kunnen met zijn kwaliteiten. Niet Wijnaldum met de punt naar achter.. die is daar doodongelukkig!

van Persie er eens een keer uitgooien... Prima voetballer, topscorer aller tijden ja ik weet het... maar op de 1-1 tegen Spanje en de 1-0 tegen Ivoorkust 8 jaar geleden zat er geen belangrijke treffer tussen. Daarnaast is het rendement van Huntelaar ook nog eens veel hoger, die in mijn ogen in combinatie met Narsingh (in vorm) een gruwelijk duo kan vormen.

En niet twijfelen tussen de rechtsback van Paris en Newcastle... kom op zeg.. dat is het verschil tussen wereldtop en Engelse middenmoot.

Ik zou vernieuwen!! En dat hoeft niet eens met jonge spelers...

Cilessen
van der Wiel
v.Dijk/Vlaar
Pieters/Indi
Blind
De Jong
Strootman
Narsingh
Depay
Robben
Huntelaar
10 september 2014 om 11:41

Van persie heeft denk ik ook wel zijn waarde als valse nummer 9 iets achter huntelaar. Dan komt ie meerr in zijn spel en meer aan de bal

10 september 2014 om 12:01

Volgens mij is rvp niet fit. Hij loopt erbij als een vertraagde kruising van Per Mertesacker en Martín Demichelis.

10 september 2014 om 11:58

Ziet er goed uit maar dan wel Narsing-Depay en Robben laten roteren naar inzicht dus niet plaats gebonden en ik weet niet of Narsing dat kan.

Nederland mist achterin gewoon een aantal harde verdedigers. Want geen enkele spits in de wereld wordt bang van Steefan de Vrij of Joel Veltman. Die hebben geen harde uitstraling en spelen ook niet hard. Bruno martins Indi heeft wel de uitstraling en de kracht maar doet er niks mee. Bmi is iemand die een goede leider in de verdediging naast zich nodig heeft. En dat is dan Vlaar die niet bang is om iemand van de tegenstander even hard aan te pakken. Als je met 4 man achterin wil spelen zijn de Vrij Veltman en BMI gewoon te zwak. Achterin zou ik spelen met Vd Wiel, van Dijk/Douglas, Vlaar en Blind/Pieters. Want met van Dijk, Douglas en Vlaar heb je body en snelheid en uitstraling en dat is wat een CV nodig heeft
En dan Krul in het doel zetten want die is net zo goed als Cillessen maar pakt nog wel eens een penalty. Op het middenveld Wijnaldum op 10 Met daarachter De Jong en Strootman (als hij weer fit is) anders zet je daar Fer.
En voorin Robben, v. Persie en Memphis.
Dan heb je als opstelling
Krul, Vd Wiel, v. Dijk/Douglas, Vlaar, Blind/Pieters, De Jong, Strootman/Fer, Wijnaldum, Memphis, v. Persie en Robben

10 september 2014 om 13:26

Je vergeet Emanuelson. Beste back, zowel fysiek, voetballend en verdedigend beter dan pieters en fysiek beter dan Blind, dat duidelijk een cvm is.

10 september 2014 om 14:52

Er komt nog eens een tijd dat men beseft dat Emanuelson een all-rounder is op links, hij is geen back, geen middenvelder en geen linksbuiten. Hij is de ideale man voor op de bank en voor noodgevallen. Maar hij is dus geen linksback. Hij kan namelijk niet goed verdedigen.

van gaal heeft gewoon het maximale uit die groep gehaald. vooral met robben die vorm van zijn leven had.

ik vind namelijk dat deze groep zwaar wordt overschat qua talent. allemaal leuke voetballer hoor, daar niet van. maar niemand heeft echt werelds potentie, op een paar na.

depay kan een hele grote worden. samen met robben en de jong(strootman als ie goed terug weet te knokken van zijn blessure). dat was het dan ook.
v, persie alleen maar geblesseerd en heeft sowieso nooit zijn waarde kunnen tonen in oranje.
sneijder, die is al jaren uit vorm. en op het WK vond ik hem telkens een van de slechtste op het veld. begrijp niet waarom niet iedereen dat ziet.

verder is er werkelijk helemaal niemand van wereld niveau. werkelijk geen enkel.

Dit kan gewoon niet tegen Italië en Tsjechië. In mijn optiek ligt het aan de heer Hiddink. De man is al sinds 2008 geen Nederlander meer, zijn gevoel voor Rood WIT Blauw en vooral Oranje is al
lang verdwenen. En met ons huidige niveau moet je de leeuwen aanmoedigen om te blijven vechten op
tactisch en technisch voetbalgebied. Van Gaal liet je binnen en buiten het veld wel merken wat hij verwachtte van zijn spelers, met name aan inzet, nog nooit werd ons volkslied zo collectief gezongen als onder zijn leiding. Enne DAN Hiddink.

In 2008 tijdens het EK met Rusland tegen van Basten en het ganse volk lachend ons de das omgedaan,
waar blijft je gevoel Hiddink voor Rood WIT Blauw???????

En dan met je reusachtig verdiende eurotjes ons allemaal oplichten door je balastingpapieren verkeerd
in te vullen. Dat noem ik uitgekookt en totaal geen mentaliteit.

Je interview gisteravond op de NOS met Van Gelder zegt alles.

Denk je nu werkelijk dat onder een van Basten in 2008 de heren Kuijt, de Jong, Sneijder, vd Vaart nu
onder jouw leiding voor jou door het vuur gaan. Kan toch niet!!!!!!

Wegwezen.

Guus had je gewoon daar op de Herdgang in Eindhoven wat koffie moeten laten drinken, zijn arm om de schouders van de spelers moeten laten leggen een rol die ook voor van Hanegem bij Feijenoord gepast had. Maar na de grote Louis van Gaal hem voor Oranje laten staan is zelfmoord plegen. Dit oude kereltje wil zich namelijk wijs maken het beter en anders te kunnen, had dan maar Blind de lijn laten doorzetten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren