Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PEC flirt met transfervrije Brama: ‘Hij is zeker nog niet op zijn retour’

Laatste update:

PEC Zwolle moest verdediger Darryl Lachman en middenvelder Kamohelo Mokotjo deze zomer naar FC Twente laten gaan, terwijl eerder ook Youness Mokhtar al de overstap maakte van Zwolle naar Enschede. PEC overweegt nu echter een speler vast te leggen die zijn sporen ruimschoots verdiend heeft bij de Tukkers: Wout Brama is transfervrij en tekent mogelijk een contract bij de bekerwinnaar.

/

De 28-jarige middenvelder hoopte op een buitenlands avontuur, maar nu die kans zich niet voordoet is een dienstverband bij PEC wellicht een optie. De contacten zijn er in ieder geval, geeft technisch directeur Gerard Nijkamp toe. “Wij kunnen hem de mogelijkheid geven om mee te trainen en te kijken wat daaruit voort kan komen”, vertelt de beleidsbepaler van de Zwolse club aan Voetbal International.

Als het aan Nijkamp ligt, wordt de drievoudig Oranje-international toegevoegd aan de selectie van trainer Ron Jans. “Het is duidelijk dat een type zoals hij een hele interessante speler voor ons kan zijn. Een ervaren kracht, maar toch is hij pas 28 jaar, en daardoor zeker nog niet op zijn retour.” Toch blijft de directeur voorzichtig. “We zitten nog in de oriënterende fase, dus het is nog afwachten of we nader tot elkaar komen. Ik verwacht daarom niet dat hij morgen al bij ons op het trainingsveld staat, maar we zijn zeker wel geïnteresseerd.”

In beeld: Wout Brama en nog 27 andere spelers die transfervrij op te halen zijn.

Gaat Wout Brama aan de slag bij PEC Zwolle, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou een prima club zijn voor Brama!

10 september 2014 om 11:02

Ik vond Woutje Brama een beetje de opvolger van Stijn Schaars. Nette goed opgevoede jongend die (daarom?) erg gehyped werd als nieuwe topper op het middenveld. Toen hij op een gegeven moment ook buitenlandaspiraties kreeg dacht ik al; wat moet zo'n middelmatige boeren voetballer nou in het buitenland?gelukkig dacht het buitenland dat ook en was niemand meer geinteresseerd in Woutje.
PEC vind ik echter weer een niveautje te laag voor Wouter. Het is leuk dat PEC onder de bezielende leiding van Ron Jans en zijn bijeengeraapt zooitje huurspelers en exoten het zo boven verwachting doet in de eredivisie. De eredivisie waar je met veel enthousiasme tegenwoordig al 3e kan worden. Maar normaal gesproken (lees begroting) zou PEC net boven de degradatiestreep moeten eindigen. De 28 jarige Brama heeft bewezen in de top van de eredivisie mee te kunnen draaien. Ik had als ik Ajax was geweest dan ook transfervrij Woutje de Provinciaal aangetrokken. Geen topper, maar prima in een Galasek achtige rol en extra ervaring voor de te jonge ploeg van de landskampioen.

10 september 2014 om 11:15

Lekker denigrerend geschreven, maar dat terzijde...

Volgens mij denkt vrijwel iedereen dat Wout zich te goed vond voor Twente en op zoek ging naar een topclub in het buitenland. Dit is echter nooit de intentie geweest. Hij wilde een kijken over de grenzen, maar heeft daarbij nooit gesproken over bijv het ontgroeien van de competitie hier, of het niveau van de club waar hij wilde spelen.
Als dat een droom is om eens in een ander land te kijken, dan is dat als voetballer toch niet raar om eens op je 28ste te kijken of er mogelijkheden zijn?

10 september 2014 om 11:21

Ik ben het met je eens...

Vond de gedachte niet raar dat hij dacht; "ik ben 28, wil nog graag in het buitenland voetballen, waarom niet gebruik maken van mijn transfervrije status".

Het pakt toch anders uit. Maar nergens heeft hij volgens mij gezegd dat hij "te groot" was voor de eredivisie. Hij had alleen ambitie.

Misschien is het ook goed voor Brama om eens bij een andere club te voetballen. Dan is Zwolle een mooie en voetballende oplossing. En wellicht komt het buitenland dan alsnog.

10 september 2014 om 11:26

Sorry hoor maar Woutje "tikkie breed" komt voor de Nederlandse top absoluut tekort. Naast dat hij voetballend gewoon minder is, vind ik zijn fysiek en snelheid voor een verdedigende middenvelder ook niet toereikend. Het is dat hij hard werkt en de gun-factor mee heeft.

10 september 2014 om 11:32

tikkeltje deigrerend geschereven omdat de media Wout al vrij snel omhoog schreef, zoals ze wel vaker doen bij dit soort ideale schoonzonen en Wout hier toch een beetje in ging geloven. 1 van de redenen waarom de eredivisie in sterkte gedevalueerd is, is omdat prima eredivisie spelers als Brama de illusie krijgen dat ze naar het buitenland moeten... In het buitenland betaalt men graag extra voor een spelr die iets speciaals kan toevoegen aan een team. Anders kunnen ze ook gewoon een eigen speler inzetten. Buitenlandervaringen zoals van Landzaat, van Wolfswinkel of el Ahmadi....wie zit daar nou op te wachten terwijl je in de eredivisie een prima gewaardeerde speler bent? Het kan ook ambitie zijn om 1 van de beste middenvelders van de eredivisie te zijn en te blijven. In plaats van dat je nu aan mag sluiten bij Pec....

10 september 2014 om 11:46

Weer bomvol aannames...

10 september 2014 om 11:54

@jansen Joenite Nee natuurlijk want jij als Msc schrijft alleen maar reacties die wetenschappelijk onderbouwd zijn... Als je het niet eens bent met wat ik schrijf, ga er dan op in, maar doe niet wijsneuzerig... of Ga op de site van the Economist discussieren.

10 september 2014 om 11:57

@ Clarkkent2

En waarom wil jij bepalen dat zulke spelers niet naar het buitenland moeten? Brama zegt nergens dat hij naar Bayern of Barcelona wil. Sterker nog, hij noemt geen enkele competitie. Misschien was hij al blij met Cambodja. Brama speelt nu ongeveer 10 jaar in de eredivisie, dan kan ik begrijpen dat je eens wat anders wil. Wellicht een club op het tweede niveau, maar Brama heeft nergens gezegd dat hij zich te min voelt voor de eredivisie of voor welke club dan ook.

10 september 2014 om 12:02

@dd28: ik bepaal helemaal niks. Ik stel slechts dat er niemand op Brama zit te wachten in het buitenlad. Hij voegt daar niks toe. Waarom dan niet in de subtop van Nederland een mooie carriere met Europees voetbal opbouwen. Tot 1998 was dit ook genoeg voor de meeste Nederlandse voetballers. Maar nu willen de Gouweleeuws en Brama's ook naar het buitenland. Terwijl het vaak uitloopt om een complete deceptie.

10 september 2014 om 12:08

Heerlijk suggestief stuk. En dat voor iemand met een volle respectbar. Blijkbaar is woutje niet de enige ideale schoonzoon maar ben jij er ook een?

10 september 2014 om 12:14

Oohw, we gaan persoonlijk worden Clarkkent?

Jouw aannames zijn gewoon volledig uit de lucht gegrepen en nergens op gebaseerd. Je doet alsof jij wel weet wat Brama denkt en waarom hij keuzes maakt, maar wat je schrijft slaat gewoon nergens op.

Zoals je ziet ging ik er in mijn eerste post op in, maar blijkbaar geloof je alleen in je eigen waarheden of kortzichtige reacties van anderen.

10 september 2014 om 12:33

Wout had naar mijn mening gewoon een levenslang contract bij twente moeten tekenen, uitstekend op ze plek daar en een jongen van de club... Maar als hij zelf het geluk wil beproeven in het buitenland, wat zijn goed recht is, kan dat wel eens verkeerd uitpakken en moet je achteraf genoegen nemen met pec zwolle...

10 september 2014 om 12:38

Volgens mij zijn het geen aannames dat Wout Brama al jaren roept dat ie naar het buitenland wil. Verder ook geen aanname dat er door weinig belanstelling niks van terecht is gekomen. Dan is het volledig legitiem om mij af te vragen waar dat misplaastte gevoel van naar het buitenland willen vandaan komt. eker gezien de trackrecord van middelmatige Nederlandse voetballers in datzelfde buyitneland.
@jansen Joenite: je doet slim maar gaat in je eerste post in op een verkeerde aanname. Ik zeg nergens dat ik denk dat Brama een buitenlandse topclub verwachtte. Maar zelfs een middenmoter bleek al te hoog gegrepen.
Zoals gezegd dit is een voetbalsite en de discussies zijn vaak gebaseerd op aannames en niet louter objectief te voeren.
@ Msterbal: dank, dat is wat ik probeer te betogen. Neem als middelmatige voetballer gewoon genoegen met een prima carriere inn de subtop van Nederland. Dat scheelt een hoop frustratie.

10 september 2014 om 13:01

@Clarkkent2: Wout heeft gegokt en verloren, en als wij als voetballiefhebbers Brama moeten beoordelen op zijn prestaties bij twente, is dat niet heel goed, maar ook niet heel slecht gewoon een redelijke eredivisie speler, niks mis mee. Maar precies wat je zegt, laat ze dan lekker hier blijven voetballen!!!

10 september 2014 om 13:13

"het is leuk dat PEC onder de bezielende leiding van Ron Jans en zijn bijeengeraapt zooitje huurspelers en exoten het zo boven verwachting doet in de eredivisie"

Nou, noem er maar 11 op die bij PEC gehuurd zijn, succes!
Ik help je even: Nikolaos Ionnidis en Tomas Necid zijn dit jaar gehuurd.
En vorig jaar? Guyon Fernandez.

10 september 2014 om 13:21

Over welk zooitje bijeeengeraapte huurspelers heb jij het nou precies?

10 september 2014 om 13:33

de beker was een verrassing

het frisse voetbal ook

gemakkelijk handhaven ook

de JC schaal winnen ook

maar de competitie is nog niet voor bij en vorig jaar eindigde Zwolle gewoon in het rechterrijtje dus voor enig teveel optimisme moet gewaakt worden

10 september 2014 om 14:53

Vergeet niet dat Wout Brama heel wat maanden langs de kant heeft gestaan. Hij zal eerst ritme moeten opbouwen en zijn oude vorm terug zien te vinden. Dan is de kans ook veel groter dat een club uit het buitenland zich voor hem meldt. Bij PEC kan hij zich mooi in the picture spelen.

10 september 2014 om 16:38

Welke speler's heeft Pec gehuurd op Hahn en necid na dan ? je doet net alsof we net als cambuur 10 huurlingen hebben die na het seizoen weer terug gaan

10 september 2014 om 18:24

Je bedoelt MSc.

Zwolle heeft naar mijn mening Wout Brama niet nodig, Brama is een goede speler met veel ervaring maar volgens mij heeft Zwolle met Saymak, Rienstra en Drost een prima middenveld. Zwolle kan beter het middenveld zo laten want Brama gaat bij het sterke middenveld van Zwolle geen basisplaats veroveren.

10 september 2014 om 10:09

In een heel seizoen heb je meer dan 3 middenvelders nodig. En Brama kan voor PEC zeker wel een goede toevoeging zijn. Hij is nu ook nog eens transfervrij dus mij lijkt dit een goede deal voor Pec.

10 september 2014 om 10:18

Niet overdrijven zeg. Brama heeft zich al die jaren prima staande gehouden bij een team dat in de (sub)top speelde. Zou een uitstekende aanwinst voor Zwolle zijn en zeker niet minder dan Rienstra.

Zeer bruikbare speler voor Pec. Routine maar zeker niet op zijn retour.die indruk krijg je wel als men over hem praat. Alsof ie al 35 is.

10 september 2014 om 10:25

Heeft een jaar eruit gelegen met zijn hak/hiel. Zou ook voor Twente een aanwinst zijn.

Brama zou echt een geweldige aankoop zijn voor Pec! Alleen gaat hij dan wel beneden zijn niveau spelen. Deze jongen kan makkelijk bij een subtoppertje in Engeland of Spanje aan de slag en zou ook niet misstaan bij een topploeg in de eredivisie. Hij kan nu in ieder geval weer wedstrijdritme opdoen, wie weet volgend seizoen alsnog de stap naar het buitenland.

10 september 2014 om 10:06

Gek dat Brama geen club heeft kunnen vinden. Staat er toch beter voor dan bv. Demy De Zeeuw, die ook nog geen club heeft.

Subtopper in Engeland lijkt me trouwens te hoog gegrepen, niet?

10 september 2014 om 10:27

@medellin

Nee ik denk echt dat Brama niet zou misstaan bij clubs als Newcastle, Southampton, Aston Villa of West Ham. Gezien de kwaliteit van enkele spelers daar zou Brama makkelijk meekunnen, ik bedoel is Vurnon Anita beter dan Brama? Niet imo in ieder geval.

10 september 2014 om 10:35

Aston Villa is geen subtopper. Een subtopper is een club zoals Everton of Spurs.

En Anita is veel beter dan Brama. Dat is de discussie niet waard.

10 september 2014 om 10:41

viscaa

Anita niet beter dan Brama?

Anita is fysiek veel sterker... ik bedoel niet qua hardheid in tackles en balveroveren, maar in schouder tegen schouder duels is Anita een beest. Daarnaast had Anita een handelingsnelheid daar zeg je u tegen. Hoger dan bijvoorbeeld Blind op die positie.

Anita begint in mijn ogen net als Pieters afgelopen zomer, een beetje een verloren zoon te worden die heel bruikbaar kan zijn!

10 september 2014 om 15:09

Shenkie

Dan zal ik me maar eens wat meer gaan verdiepen in wedstrijden van Newcastle om te zien of Anita inderdaad zoveel beter is. Ik heb hem in ieder geval nooit echt een goede voetballer gevonden, vond het al knap dat hij een transfer naar Newcastle afdwong.

Ik zal op hem gaan letten!

10 september 2014 om 10:11

Subtop in engeland is echt veel te hoog gegrepen voor hem. Subtop in de championship nisschien

Oh oh.. echt ongelofelijk als dit gaat gebeuren. Waarom laat Twente deze clubheld gaan en gaat vervolgens ervaring zoeken bij Engelaar die al 35 is. Brama is echt stukken beter dan Engelaar en heeft ook de ervaring die Twente zoekt. Zucht......

10 september 2014 om 11:16

Ik vind het helemaal niet zo erg. Brama heeft nooit goed kunnen voetballen, hij is een stofzuigertje en dat kan mokotjo ook en mokotjo kan 3x zo goed voetballen. Daarnaast is brama een neppe leider, hij heeft de ervaring en speelt de leider maar je bent een geboren leider of geen leider. Engelaar is wel een geboren leider en als ik eerlijk ben zou ik op de training eerder iets aannemen van een boomlange vent met een eeuwig donkere stem, die internationaal ook nog wat heeft gepresteerd dan perfecte schoonzoon woutje brama.

Maar dat is enkel mijn mening..

10 september 2014 om 12:41

Engelaar een geboren leider? Ben wel héél nieuwsgierig bij welke club hij dat heeft laten zien. Het is mij tenminste nog nooit opgevallen.
Mokotjo 3 x zo goed, hoe meet je dat? Omdat hij bij PEC opviel? Tot nu toe bewijst nog niet 1 speler van PEC een absolute meerwaarde voor Twente te zijn, dit terwijl het niveau van Twente niet echt geweldig is, Brama kan zelf misschien niet zo goed voetballen, maar hij geeft anderen wel de gelegenheid goed te voetballen.
Het is een stofzuiger, maar wel een heel goede stofzuiger.

10 september 2014 om 13:24

Denk dat die spelers niet excelleren door het bagger wat er aan technische staf bij Twente momenteel op de bank zit.

10 september 2014 om 13:07

FC Twente wilde Wout wel graag houden. Hij heeft een contract aangeboden gekregen.
Evenwel niet getekend en zelf maar wachten op een aanbieding liefst uit het buitenland.
Jammer voor hem maar die kwam er niet. Gedurende de laatste weken mocht hij nog kosteloos mee trainen bij de 1e selectie van FC Twente.
Maar ja dat houdt een keer op.
Voor PEC of Go Ahead zal hij een bruikbare kracht (kunnen) zijn.

Zou een goede versterking zijn. Vind dat we nu vrij dun zitten in onze controlerende middelvelders, zeker die met vooral verdedigende kwaliteiten. Daarnaast is wat ervaring na het vertrek van Boer niet verkeerd. Ik hoop dat ze er uit kunnen komen!

10 september 2014 om 10:42

Het zou het begin van het einde gaan beteken voor Zwolle. Als je als sympathieke provincieclub voor overgewaardeerde en nutteloze spelers als Brama gaat, is het maar de vraag waar die jacht op dit soort spelers gaat stoppen. Het feit dat hij van een grotere club dan PEC komt, betekent niet dat het ook een aanwinst voor Zwolle gaat zijn. En ervaring heeft geen zin als hij niet kan voetballen. Grijze muis, saaie voetballer, overgewaardeerde voetballer. Doe het niet Pec, doe het niet.

Ik zou dit wel echt heel grappig vinden. Brama altijd al een vervelend mannetje gevonden, zeker in zijn interviews. Verkoopt een jaar lang dat hij Twente allen verruilt voor een betere club, vind deze niet, waarna Twente hem zelf niet meer wil om vervolgens géén club te vinden en uit te komen bij - met alle respect - PEC Zwolle.

10 september 2014 om 10:56

Wat maakt hem vervelend in interviews? Zijn rode wangetjes of Twentse accent?

Heeft hij ooit gezegd dat hij toe is aan een betere club? Nee, hij is op zoek naar mogelijkheden in het buitenland. Daarbij heeft hij nooit aangegeven op welk niveau of in welk land.
Daarnaast is dit vooralsnog een duidelijke flirt vanuit Zwolle en zijn zij aan het oriënteren. Ik heb van Brama nog geen woord gehoord.

10 september 2014 om 11:31

Waarom maakt hem dat vervelend? Hij heeft gegokt en verloren. Kan gebeuren. Hij weet zelf ook wel dat een Bayern Munchen niet zou komen, maar een club als Augsburg bijvoorbeeld (ik noem maar wat) zou wellicht wel een optie zijn geweest. Hij wou naar het buitenland om het avontuur en eens wat anders te zien, maar helaas zat er geen club voor hem bij.

Als dit zou gebeuren..........

Geloof er echter niks van. Brama zou ook bij Twente gewoon in de basis staan. Brama krijgt zijn transfer naar het buitenland nog wel. En als die club niet komt moet Joop hem zo snel mogelijk een contract aanbieden. Een speler als Brama hebben we echt nodig.

10 september 2014 om 10:46

Volgens onze geweldige trainer niet...
Op zich lijkt het mij wel aardig vreemd wanneer Brama zou tekenen voor Zwolle terwijl hij 2x een contract aangeboden heeft gekregen van Twente. Anderszijds is het de vraag hoeveel speeltijd hij krijgt als Mokotjo het goed doet.

Niet de meest spannende speler, maar wel een hele bruikbare. Sneu om hem bij onze club te zien vertrekken.

10 september 2014 om 12:48

Word ietwat iebelig van iedere x lezen dat er 2x een contract is aangeboden, feitelijk is het juist hoor, maar als je die (verlaagde) aanbiedingen doet in mei en eind juli, moet je niet heel raar opkijken dat daar nee tegen wordt gezegd.
Dat is dus in een tijd dat alle clubs nog bezig zijn hun selectie op peil te brengen.

Prima speler voor PEC Zwolle, dat nu in de subtop meedraait zowat. Was bij Twente misschien wel een lulletje, maar heeft echt wel de kwaliteiten om in de subtop van de Eredivisie mee te draaien en zorgt ook voor een beetje ervaring. Opvallend dat niemand anders hem nog opgepikt heeft.

Kom op Twente, bied die man zijn contract weer aan !
Hoe kan twente deze ervaren winnaar uit eigen opleiding nu laten gaan ?! En die loser van een Schreuder mag gewoon blijven, ondanks Europees voetbal 2x op rij mislopen.
Onbegrijpelijk !

10 september 2014 om 10:41

Ze hebben 2 contracten aangeboden en hij heeft ze allebei geweigerd. Toen heeft Twente mokotjo gehaald. Ze zoeken nu een speler die genoegen neemt met weinig speeltijd. Engelaar dus.

10 september 2014 om 13:00

Brama en Mokotjo kunnen prima op 1 middenveld.

10 september 2014 om 23:41

Kan wel, maar dat wil Twente niet. Voor de CDM is er nu: gutierrez en mokotjo, aangezien gutierrez voorlopig nog geblesseerd is heeft Twente een tijdelijke vervanger nodig die bij terugkomst van gutierrez genoegen neemt met een derde plek in de rangorde. Brama zal hier, in tegenstelling tot Engelaar, geen genoegen mee nemen.

11 september 2014 om 00:21

Cdm ? Twente speelt met de punt naar voren. Brama kan beide posities daar achter spelen.

11 september 2014 om 07:16

klopt, maar 1 van die 2 speelt verder naar achter dan de ander(ik verwoorde het idd verkeerd). Dan nog, Ebicilio, gutierrez, mokotjo, eghan(speelt soms op die positie) zullen allemaal hoger in de pikorde staan. Engelaar gaat hier blijkbaar mee akkoord, maar Brama niet.

11 september 2014 om 11:50

Dat is dus heel dom dat die jongens hoger in de pikorde staan gezien wat ze presteren. Twente heeft echt Brama nodig.

11 september 2014 om 20:14

guterriez geblesseerd, mokoktjo/ziyech hebben net een wedstrijd voor Twente in de benen en Kusk moet nog wennen. Net Tadic en Promes kwijt, dé smaakmakers van vorig seizoen.

Overhaast een (duurdere) speler aantrekken die niet akkoord zal gaan met de rol die de over een paar maand krijgt is niet de oplossing.

Is wout brama niet wat voor ajax? Prima middenvelder met ervaring

10 september 2014 om 10:42

Ja, dat had ik ook prima gevonden.. was altijd een zeer nuttige speler voor Twente.. altijd fit!!! tot afgelopen jaar. Maar kennelijk is Zimling beter??

Na alle spelers die Jopie voor een schijntje bij ons heeft opgehaald zou ik dit toejuichen. Ik zie het echter niet gebeuren.

Wout Brama...... Neeeeee....... Dit is een oer-Tukker en die past zeker niet in Zwolle. Alleen al dat Twents accent..... Niet doen Zwolle, lekker in Tukkerland laten. Ik denk dat hij beter past bij Heracles! Die kunnen nog wel een ,,routinier'' gebruiken. Bovendien heeft hij zijn niveau niet meer gehaald na zijn slepende blessure.

10 september 2014 om 10:48

Precies!
Niet halen want hij heeft een Twents accent!

10 september 2014 om 10:51

Wat een kortzichtige reactie zeg, tering. Dan zouden Limburgers ook niet voor PSV kunnen spelen? Ik ben blij dat we hier in Brabant wat toleranter zijn, anders waren we heel wat toppers misgelopen in het verleden.

Waarom zou iemand uit Twente niet voor Zwolle kunnen spelen? Nou ja, als alle Zwollenaren zo reageren als jij, dan zou ik als Brama zijnde ook niet in zo'n achterlijk dorp willen voetballen.

10 september 2014 om 11:24

Ben het met je eens dat de reactie kortzichtig is. Maar daarna noem jij Zwolle een achterlijk dorp. Zo laat jij jezelf ook niet echt van je beste kant zien of wel? Op deze manier heb je dan vanzelf ook niet echt recht van spreken om iemand op zijn kortzichtigheid aan te spreken.

Er zijn trouwens waarschijnlijk ook genoeg Zwollenaren die hem wel zien komen.

10 september 2014 om 11:27

Je moet wel lezen wat ik schrijf. Ik noem Zwolle geen achterlijk dorp, ik stel dat als iedereen zo zou denken als Peinke, dat Zwolle dan een achterlijk dorp zou zijn en ik er dan niet zou willen voetballen.

Zwolle is mooie en gezellige stad, laat ik dat voorop stellen.

10 september 2014 om 13:27

Om een twents accent niet nemen. Vrij logisch. Heracles wil hem toch niet. Heeft een verleden bij twente en dat vinden de supporters vast niet goed! En kun je mij ook vertellen waar tukkerland ligt?😉

10 september 2014 om 19:47

Tukkerland of Tukkerije, dat is Twente, het oostelijk achterlijke gedeelte van Overijssel zal ik maar zeggen. Duidelijk!

Zwolle kan zijn salaris beter investeren in een goede lnksback......middenvled hebben we genoeg alternatieven

10 september 2014 om 11:27

Ben ik met je eens, Van Hintum totaal het niveau niet. Aan de andere kant vind ik de alternatieven op het middenveld ook niet ongelooflijk groot/goed. In dat licht zou ik Brama toch best graag zien komen.

Menig eredivisie club zal de routine en evenwicht van Brama goed kunnen gebruiken.
Soms heb ik het idee na junioren zit te kijken. Echter bij de meeste clubs is het budget op of de salarissen laag
Toch hoop ik dat Wouter een leuke club kan vinden.

Slim van die mediageile Nijkamp om dit allemaal in de media te gooien. Nu kun je er zeker van zijn dat andere clubs ook ineens interesse gaan tonen. Is niet de eerst keer....

Mischien is zwolle net iets te min qua naam. Qua ploeg is het gewoon een hele goede. Hy zou er zeker tussen passen. Tussen de 'van polens', nijlandjes, van der werffies

Zou een prima versterking zijn met de nodige ervaring. Genoeglijk veel ervaring en met zijn 28 jaar kan hij nog prima meedraaien op het hoogste niveau. Geen flitsende voetballer die het stadion op zijn grondvesten laat trillen, maar een zeer bruikbare stille kracht. Als hij niet te duur is zie ik hem graag komen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren