Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Onze rivalen zijn Chelsea en Man United, Liverpool doet niet mee’

Laatste update:

Regerend kampioen Manchester City zag deze zomer geen enkele basisspeler vertrekken en liet het traditiegetrouw niet na om verder te investeren. The Citizens lijken dan ook als de absolute kampioenskandidaat te gelden, maar de concurrentie liegt er ook niet om. Dat zegt Samir Nasri, middenvelder van de club uit de Eastlands.

/

De Fransman beschouwt Manchester United, Chelsea en Arsenal als de concurrenten en noemt de naam van Liverpool, dat vorig seizoen twee punten onder City finishte, in gesprek met de Daily Mail verrassend genoeg niet. “Liverpool krijgt het moeilijker, omdat zij Luis Suárez zijn kwijtgeraakt en in de Champions League spelen. Vorig seizoen hoefden zij zich alleen maar op de Premier League te focussen.”

“In de slotfase waren zij frisser en daarmee hadden zij een voorsprong op de rest”, aldus Nasri. “Maar ik denk dat onze main rivals Chelsea en United zullen zijn. Chelsea heeft enkele goede aankopen gedaan en Cesc Fàbregas kan Frank Lampard prima vervangen, hij is een geweldige speler. En ze hebben Diego Costa gekocht en hebben voorin dus geen problemen meer, het ziet er erg gevaarlijk uit.”

“United heeft een nieuwe coach (Louis van Gaal, red.), heeft zich goed versterkt en doet niet mee in een Europese competitie. Ik verwacht daarom dat zij sterker terugkomen. Maar Arsenal zou ook mee kunnen doen, want spelers als Alexis Sánchez hebben die ploeg sterker gemaakt”, besluit de 27-jarige Fransman.

'Liverpool is geen kampioenskandidaat'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Liverpool doet meer mee dan het zoekende United.

Uiteindelijk is het gewoon een two horse race met misschien een outsider al wil men graag geloven in het sprookje waarin er 6/7 even sterke teams strijden voor de titel.

Nasri bewijst overigens met dit soort uitspraken wederom waarom ik het altijd een overschat irritant rotventje gevonden hebt.

6 september 2014 om 11:59

Inderdaad, heel irritant dat hij zijn visie zomaar durft te geven op de aankomende titelrace.

6 september 2014 om 12:06

Nasri heeft altijd teveel praatjes en grote uitspraken voor zo'n relatief middelmatige voetballer.

6 september 2014 om 12:22

Lol, Nasri is geen middelmatige voetballer, komop zeg..

6 september 2014 om 12:27

Tuurlijk wel, Wenger hypejob die teert daarop, hier en daar een leuk duel maar nooit constant op hoog niveau presteren.
Het is geen Aguero ofzo, eerder vergelijkbaar met Navas.

6 september 2014 om 12:46

Want Aguero presteert zo geweldig? Die wordt ook lichtelijk overschat. Nasri is echt wel beter dan dat renpaard Navas. Komop nou... Veel meer voetbal.

6 september 2014 om 12:53

Aguero was vorig seizoen wel de enige spits die elke 90 minuten een doelpunt maakte. Hij is wel wat blessuregevoelig, maar beter dan Nasri. Dat Nasri beter is dan Navas heb je gewoon gelijk in.

6 september 2014 om 12:53

Ik vind van niet, bij city alleen zijn er al gauw 6/7 spelers beter of beslissender dan hij.
En in vergelijking met alle andere spelers in de epl is hij relatief middelmatig imo.
Max subtop maar met de praatjes van een potentiële gouden bal winnaar.

6 september 2014 om 12:54

hahahah aguero overschat? omdat ie een flutwk heeft gespeeld waarbij hij ook nog eens last had van een blessure nee amigo. aguero zit soieso bij topt10 beste aanvallers ter wereld.

6 september 2014 om 12:58

Nasri is geen middelmatige voetballer kerel dat jij hem niet moet wil niet zeggen dat hij overschat is dus aub denk en praat niet andersom

6 september 2014 om 13:02

Wat snap je niet aan relatief middelmatig? vergeleken met de rest van de wereld is het een wereldvoetballer, vergeleken met de beste spelers in de grote competities is hij middelmatig.

6 september 2014 om 13:09

Haha Kopitered
Aguëro is veruit de beste spits van de Bpl, Nasri is gewoon een goeie winger. Catalonia heeft hier echt gelijk.
Je moet eens vaker naar Aguëro kijken, als hij fit blijft. Hij en Henry staan op 1 en 2 qua goals/minuut in de Bpl, dat zegt genoeg...

6 september 2014 om 13:49

Sinds wanneer is Nasri een winger? Een echte 10 pur sang.

6 september 2014 om 14:41

Hij kan op 10, maar hij is van nature toch een linkerwinger?

6 september 2014 om 14:43

Als je daar naar gaat kijken is Hernandez ook 1 van de beste spitsen ter wereld. Aguero heeft in de laatste 2 seizoenen niet meer dan 15 goals gemaakt, dus overdrijf niet zo. Dat het een speler is met buitengewone klasse is duidelijk.

6 september 2014 om 14:51

Kerel als Aguëro een seizoen lang fit kan blijven, is hij duidelijk de beste spits van de PL. Dat zullen de meeste wel met mij eens zijn. Costa, RvP en Sturridge zijn goed, maar niet gelijkwaardig.

Vorig seizoen had hij voortdurend vervelende blessures. Als hij fit was, raakte hij een maand later opnieuw geblesseerd. En in de eerste matchen moet je matchritme opdoen en loopt het nog niet zo goed, dus dan scoorde hij inderdaad niet vaak.

6 september 2014 om 15:26

Dat zou kunnen, maar dat moet hij dan maar eerst laten zien, want de laatste 2 seizoenen was het niet best.

6 september 2014 om 17:41

@kopitered Hij heeft het al vaak genoeg laten zien maar wordt gewoon veel geteisterd door blessures. Je onzin statistiek van minder dan 15 goals klopt ook niet. Hij heeft afgelopen seizoen meer gescoord dan z'n medespitsen in minder wedstrijden. Het is duidelijk dat je hem gewoon nooit bekijkt want iemand die hem genoeg volgt zou nooit de onzin zeggen die jij hier zegt

6 september 2014 om 17:43

*z'n mede spitsen bij City bedoel ik daarmee dus

6 september 2014 om 17:56

Plus city speelt met 2 spitsen waardoor je gewoon minder snel goals maakt, zijn natuurlijk uitzonderingen. Maar als aguero heel het seizoen fit blijft schiet hij er gewoon 30 in. En die man kan ook nog geweldig voetballen, het draait niet alleen om goals.

6 september 2014 om 19:49

Hij heeft afgelopen 2 seizoenen niet meer dan 15 goals in de BPL, zoek maar op. En een goed gemiddelde heeft Chicarito ook, het gaat om het hele seizoen. Dat die een klasbak is, is duidelijk, maar niet overdrijven.

6 september 2014 om 11:59

Opzich zegt hij niets vreemds. United zal later wel gaan draaien verwacht ik. Liverpool hoef je niet zoveel van te verwachten denk ik. Hebben 1 topjaar gekend, maar denk dat velen verwachten dat ze dit niet nog een keertje kunnen flikken (zonder Suarez).

6 september 2014 om 12:08

Ik verwacht niet dat United in de top 4 gaat komen, het draait niet en de verdediging is veel te zwak.
Ik denk City en Chelsea strijden om plek 1/2 en Liverpool Arsenal om 3/4.

6 september 2014 om 12:17

United gaat denk 4e worden aangezien ze het seizoen zijn begonnen zonder hun aankopen en als die spelers dan allemaal terug zijn van hun blesure en falcao blind en rojo mogen meedoen komt het wel weer goed

6 september 2014 om 12:20

Vanwege blesures*

.denk dat dit alleen maar goed gaat uitpakken voor liverpool dat ze worden onderschat precies t zelfde verhaal als vorig jaar met spelers als gerrard sterling sturridge balo komt t wel goed denk dat ze tussen plaats 3en 5 gaan zitten

6 september 2014 om 12:21

Schrijf maar al op: Chelsea nr 1, City nr 2, Lpool/utd 3e en 5e en Arsenal 4e, omdat het Arsenal is en Wenger trainer is

Lekker arrogant trouwens van Nasri, zulke uitspraken motiveren de tegenstander enkel.

6 september 2014 om 12:42

Verwachten en denken zonder argumentatie klinkt zo eenvoudig.
Ik zie liverpool over 10 speelrondes bovenaan staan in de premier league. Krijgen een relatief makkelijk programma in vergelijking met de andere titelkandidaten, alleen everton thuis. Dit werd overigens 4-0 vorig jaar dus ik zie ons weinig punten verspelen.
Suarez is een verlies maar het is niet zo dat als je op alle linies beter wordt behalve de spits, je team er op achteruit gaat. Ik ben positief verrast door onze nieuwe verdedigers Lovren en Moreno. Markovic speelde pas een half uurtje maar zag er ook veelbelovend uit. Lallana gaat nog komen. Sterling, Coutinho, Henderson en Sturridge hadden allemaal een prima seizoen en worden allemaal alleen nog maar beter.

6 september 2014 om 13:09

@catalonia

Hij heeft inderdaad wel praatjes. Echter beaam jij wat hij zegt (enkel niet mbt United). City heeft aan Liverpool geen grote tegenstander.concurrent.

@gerrard

Mijn redenen om dat te denken:
1. Liverpool heeft nu een drukker programma.
2. De selectie is kwalitatief ondergeschikt aan de andere clubs.

6 september 2014 om 14:23

Arsenal komt tot dusver alleen maar goed weg want het spel is om te janken. Ozil en Sanchez komen daar totaal niet uit de verf.

6 september 2014 om 14:54

Lekker veel vertrouwen in je club, lekker bezig man. Let maar op zodra walcott terug is gaan ze afmaken.

6 september 2014 om 12:00

Ja hij kraamt gewoon onzin uit. Hij noemt arsenal wel, terwijl liverpool een breedere selectie heeft. Ik denk dat arsenal meer problemen gaat krijgen met de vele wedstrijden dan liverpool.

6 september 2014 om 12:01

Liverpool doet ook wel mee maar niet voor landskampioen, net als Arsenal. Ik vind Liverpool wel een streepje voor hebben qua selectie dan Arsenal. United heeft voorin en op het middenveld een luxe, de verdediging is nog steeds zwak.

6 september 2014 om 12:12

Nasri is iemand die tenminste eerlijk is en zijn mening geeft. Normaal gesproken geven al die voetballers alleen maar politiek correcte antwoorden. Daar is niks aan man!

6 september 2014 om 12:16

Als Alves het doet wordt hij met de grond gelijk gemaakt.

Bovendien, wie is Nasri om de titelaspiraties van andere clubs te bagatelliseren? Een over het paard getild verwend jongetje dat bankzitter is bij een club die succes koopt.
Een Kompany kan zulke uitspraken doen, niet iemand die amper presteert en meelift op koopsucces.

6 september 2014 om 12:23

Alves werd inderdaad met de grond gelijk gemaakt op voetbalzone. Maar wat hij deed was provoceren als ik het goed heb onthouden. Nasri geeft alleen zijn voorspelling op de titel.

Wie is Nasri om zoiets te mogen zeggen? Misschien een topspeler die al heel wat jaartjes op het hoogste niveau speelt.

Honours:

Club
Marseille
Uefa Intertoto Cup: 2005
Manchester City
Premier League: 2011–12, 2013–14
FA Community Shield: 2012
Football League Cup: 2013-14
International
France
Uefa European Under-17 Football Championship: 2004
Individual
Unfp Ligue 1 Young Player of the Year: 2006–07
Unfp Ligue 1 Team of the Year: 2006–07
Premier League Player of the Month: December 2010
French Player of the Year: 2010
Arsenal Player of the Month: December 2010
PFA Fans' Player of the Month: October 2010, December 2010, January 2011
Premier League PFA Team of the Year: 2010–11
Alan Hardaker Trophy: 2014

Ja Nasri is niet het meest prettige persoon, maar die gozer voetbalt al jaren in de top. En met zo'n ervaring mag je veronderstellen dat zo'n persoon wel aardig wat verstand van zijn vakgebied zal hebben.

6 september 2014 om 12:32

Die prijzen vind ik niet zijn prestatie maar van het team, Nasri als voetballer heeft er nooit constant bovenuit gestegen al heeft hij wel goede duels gehad.
Sinds hij bij City zit heeft hij al vaker praatjes gehad over de tegenstander en ook over zijn oude club Arsenal, bv net nadat ze kampioen worden terwijl het door Dzeko en Aguero kwam, hij had er niks mee te maken dus waarom een grote mond hebben?
Hij laat vaak zien met zulke uitspraken waarom ze hem in Frankrijk ook al een poos uitkotsen.

Bv als je alleen de titel leest weet je dat Nasri dit gezegd moet hebben, je kan bij City niemand anders aanwijzen die ook zo'n lul is om zulke dingen te zeggen.

6 september 2014 om 13:31

Deze prijzen:

Unfp Ligue 1 Young Player of the Year: 2006–07
Unfp Ligue 1 Team of the Year: 2006–07
Premier League Player of the Month: December 2010
French Player of the Year: 2010
Arsenal Player of the Month: December 2010
PFA Fans' Player of the Month: October 2010, December 2010, January 2011
Premier League PFA Team of the Year: 2010–11
Alan Hardaker Trophy: 2014

Zijn allemaal individuele prijzen.

Het gaat er niet om of hij de beste speler van City was of niet. Hij was een (belangrijke basisspeler zeker afgelopen seizoen) die veel ervaring heeft op topniveau. Op basis van die ervaring kan hij uitspraken doen, omdat hij kennis heeft van zijn vakgebied. Hij heeft voldoende kennis om, mede door zijn eigen ervaring, een goede voorspelling te kunnen doen. Of in ieder geval zijn mening te kunnen geven. Hij speelt zelf notabene al jaren in de competitie!

6 september 2014 om 15:02

Nee want mun is nu veel beter kijk ze hebben veel spelers gekocht en hoeft zich alleen voor de beker en de competitie

Ik zie LFC eerder als titelkandidaat dan Arsenal, maar toch een compliment.

6 september 2014 om 11:59

Liverpool gaat niet mee doen, ze hadden dankzij Suarez alles mee. Balotelli is een hele andere voetballer die wel eens ontzichtbaar is in wedstrijden en dan boos, makkelijk naar de grond gaat of rode kaarten pakt door frustratie.

Denk Manchester Utd, Manchester City, Chelsea en Arsenal

6 september 2014 om 12:04

Ooit gehoord van Sturridge en Sterling?

6 september 2014 om 12:12

Liverpool heeft 8 nieuwe spelers in de selectie waarvan Lovren, Manquillo, Moreno, Lallana en Balotelli waarschijnlijk basisspelers zullen zijn. Het is even afwachten hoe alles uitpakt, maar bijna de halve basis plus de bank (markovic, Can, Lambert) versterken is toch wel wat anders dan alleen een 1 op 1 vervanging halen voor Suarez.

6 september 2014 om 12:17

Moreno komt op de linksback, waar vorig jaar grotendeels een rechtsback heeft gestaan(flanagan), Manquillo op de plek van Johnson en slechter dan Johnson zal het nooit zijn, Lovren is juist gehaald om de verdediging te leiden en goed neer te zetten. De verdediging is vorig jaar elke drie wedstrijden wel veranderd, dus qua zien hoe het uit zal pakken, verwacht ik niet dat het minder dan vorig seizoen zal zijn.

Lallana en Balotelli zijn voor de basis gehaald, maar er zal ook gerouleerd worden voorin met andere spelers. Markovic en Can zijn beide voor de lange termijn en Lambert is een prima speler voor op de bank.

Ik denk dat het wel los zal lopen met het inpassen van al die nieuwe aankopen.

6 september 2014 om 12:52

Sturridge en Sterling ben ik geen fan van.. het is rennen en dan hebben ze geen tijd meer om na te denken wat ze daarna willen doen. Je hebt mensen die vinden het prachtig om het Engelsen zijn, maar in realiteit vind ik het geen geweldenaars.

Sturridge heeft bij City en Chelsea gefaald, maar bij Liverpool heeft hij zijn niveau gevonden.. dat is zijn plafon.. maar geen topper.

6 september 2014 om 13:05

Hahahaha, Sturridge en Sterling alleen rennen en geen tijd meer om na te denken wat ze daarna willen doen. Bij deze is het dus niet de moeite waard om serieus op jou in te gaan.

6 september 2014 om 13:18

Haha vd.vaart
Antwoord eens eerlijk: hoe vaak heb je Sterling en Sturridge zien spelen? Een keer of 5? Sterling is een toptalent en Sturridge scoorde 25 goals in de PL. Natuurlijk aardig wat op assist van Suarez, maar het is gewoon een topspits.

6 september 2014 om 13:36

Vd vaart,
Wat een azijnzeiker ben jij zeg,
Triest figuur.
Ga lekker ergens anders lopen janken.

6 september 2014 om 13:46

Op het WK is gewoon ook weer gebleken dat Sturridge niet kan scoren en er werd zoveel van hem verwacht met Rooney samen.. schei uit! Aan je Liverpool logo kan ik al merken dat je hem steunt.. geeft niet.

6 september 2014 om 13:52

Ik zou toch zweren dat ik hem zag scoren tegen Italië en vorig seizoen heb ik hem ook een keertje of 21 zien scoren, toch knap voor iemand die niet kan scoren.

Ja, gooi het maar op mijn logo haha, je praat gewoon de grootste onzin en weet totaal niet waar je het over hebt. Je moet niet praten over spelers waar je geen moer van weet.

6 september 2014 om 14:34

Haha niet op reageren. Hij heeft het niet zo op snelle spelers. Daarom adoreert hij van der Vaart ook haha.
Ga eerst maar een paar wedstrijden kijken in Engeland van Sterling en Sturridge. Geef je vast een tip elke zaterdag om 23.25 is Match of the Day. Veel kijkplezier

6 september 2014 om 14:40

Ik kijk alleen naar mijn favo clubs Man Utd, Arsenal en Tottenham.

6 september 2014 om 14:44

Dat was mij al duidelijk inderdaad.
Maar dan heb je Tottenham - Liverpool toch wel gezien?

6 september 2014 om 14:45

Het is wel duidelijk dat je niet naar Liverpool kijkt, dan moet je ook geen mening geven over iemand die je niet kent op basis van 3 WK-matchen.

Trouwens, supporter van Utd, Arsenal en Tottenham?...

6 september 2014 om 14:45

Wacht even, Sterling, technisch 1 van de beste in de Premier League, rennen en dan geen tijd meer om na te denken? Dokter nodig?

6 september 2014 om 13:38

Er zijn twee duidelijke favorieten, MC en Chelsea. Wie er precies 3e, 4e en 5e worden is niet te voorspellen. Persoonlijk denk ik dat Arsenal de rij zal sluiten en MU met Liverpool om de derde plek zal strijden.

In principe heeft hij wel een punt. Het is echter altijd gevaarlijk om zo'n uitspraken te doen aan het begin van het seizoen. Er zijn altijd teams en spelers die ineens veel beter draaien. Zou me niks verbazen als Liverpool weer een run neerzet.

6 september 2014 om 12:00

Helemaal eens met Nasri. Liverpool gaat niet mee doen dit jaar Suarez tilde Liverpool echt naar een hogere niveau dat zie ik balotelli niet doen. En ze spelen Europees.

6 september 2014 om 12:07

Heb je Spurs -LFC gezien?

6 september 2014 om 14:36

Nee natuurlijk niet. Anders reageert hij niet zo. Was niet zozeer Suarez vorig jaar maar Brendan Rodgers. En die zit er nog steeds.

6 september 2014 om 16:51

Ja ik heb tottenham-liverpool gezien . Daar werd weer bevestigd dat liverpook geweldige spelers heeft voor de omschakeling . uiteraard niets mis mee

Liverpool is goed als ze de ruimte krijgen Tegen verdedigende ploegen missen sturrudge en sterling de fijngevoeligheid . Vorig jaar leidde siarez de aandacht af van sturridge en sterling . ik denk dat liverpoil het moeilijk krijgt tegen verdedigende ploegen

Wil niet lullig doen hoor maar met deze defensie doet juist Utd niet mee. Liverpool heeft aardig ingekocht en hebben een normale defensie en middenveld, dat kunnen we over Utd niet zeggen. Ik denk overigens dat beiden niet mee zullen doen want het is een 2-mans strijd dit seizoen, Chelsea of City. De rest ligt er dik en dik onder. Dan heb je Arsenal dat met gemak de 3e plaats zal pakken en dan komen Everton, Liverpool en Utd voor plek 4. Tottenham zal zo'n 6-7e worden aangezien ik hen niets bijzonders vindt.

6 september 2014 om 16:54

Onzin . liverpool kreeg vorig seizoen meer doelpunten tegen dan de bejaarde defensie van united. Met de aankopen is de verdediging van united niet minder dan die van liverpool

Mensen schrijven unitef al af na 3 potjes . lijkt me nogal snel

Nou ik denk dat je je eens flink kan vergissen in liverpool vooral in de breedte sterker geworden en ik kijk als Madrid van al uit naar de 2 ontmoetingen in de cl tis ook afwachten wat balo gaat doen ik hoop dat hij eindelijk een keer loskomt

6 september 2014 om 11:59

Fan*

Ik denk dat alleen City en Chelsea mee doen om de titel.

Maar voor de top 4 heb je gewoon 7 teams die daar kunnen spelen.
SWs dan City en Chelsea
Verder heb je nog Liverpool Arsenal.
Man utd kan dit seizoen terug komen.
Tottenham speelt ook sterk in de voorbereiding en 1ste 2 wedstrijden in BPL (behalve liverpool).
Everton dacht ik dat minder werd, maar nu ze barkley houden en lukaku en etoo erbij kunnen ze zeker voor top 4 gaan.

United is totaal niet in balans. Leuk dat je Falcao en Di Maria voorin hebt lopen, maar als de fundering niet staat, blijft het alsnog dweilen met de kraan open.

Alleen een voorhoede in topvorm kan de boel camoufleren, zoals Robin ook bij Arsenal deed in zijn laatste seizoen.

6 september 2014 om 12:10

Leg jouw fundering uit dan?

Ik vind het zo goedkoop van iedereen, om elkaar na te praten over de defensie en blabla, maar op zch kan de defensie redelijk mee. Rafael, Jones en Rojo zijn van welbekwaam niveau en iedereen weet wat voor talent Shaw is. Probleem is op het moment ervaring, maar V. Gaal kennende komt dat helemaal goed.

En het middenveld? Herrera is om van te smullen, Carrick wordt jammer genoeg net iets te oud en dan heb je Blind nog achter de hand. Verder heb je ook gezien dat Di Maria daar ook geweldig ingezet kan worden. Dus het komt wel goed. Het heeft alleen tijd en inspeling nodig.

6 september 2014 om 12:56

Misschien dat als United 4-3-3 gaat spelen dan staan er niet zoveel middelmatige spelers op het veld. Nu zit je steeds te kijken naar een basisopstelling met Valencia, Smalling, Jones, Evans en Ashley Young.

De Gea
Rafael
Smalling
Rojo
Shaw
Rooney
Blind
Di Maria
Van Persie
Falcao
Mata
6 september 2014 om 13:29

geweldige opstelling voor Fifa, maar Falcao en V. Persie (en of Rooney) zie ik eigenlijk niet samenspelen of zelden.

een van hun voor Herrera en je hebt een veel realistischere opsteling.

6 september 2014 om 15:03

Hahaha Geert VS, zoals hierboven door Nolegend al werd aangegeven, dit is een fifa-opstelling.

Bij Real werkt het nu ook niet echt met al dat aanvallend geweld, en als Utd zo zou spelen zouden ze dezelfde problemen hebben.
RvP eruit en Rooney en Falcao diep.

6 september 2014 om 16:14

Real speelde zonder controleur, nu staat Blind in de opstelling.

Het is gewoon het Ajax systeem, waarom zou dat niet werken? Rooney is een aanvallende middenvelder die keihard werkt dus die kan daar best spelen.

6 september 2014 om 17:57

Ah, ik vind Blind een door en door matige speler en dat zal volgend seizoen wel duidelijk worden, in de PL. Fletcher is beter. En wanneer speelde Real zonder controleur? Ze hadden Xabi he
Blind is niet genoeg als controleur, zet Herrera er maar in.

6 september 2014 om 18:23

Blind in de punt naar achteren is als een vis in het water. Als je dan ook nog 2 voetballers naast hem zet zoals Rooney en Di Maria dan kan hij heerlijk zijn passjes geven. Een brekertje er naast betekent juist dat hij minder afspeelmogelijkheden heeft.

Tja wat moet je met dit soort uitspraken. Liverpool heeft een slimme manager en veel kwaliteit maar het moet soms ook meezitten. Ze spelen aanvallend waardoor er altijd de kans bestaat dat je tegen een zeperd aanloopt. Maar ik zie Liverpool wel meedoen in de top 4.

Prima, vorig jaar dacht ook 90 dat Liverpool 5e, 6e of zelfs 7e zou worden.

Verder begin ik dat gepraat over dat voordeel van niet Europees spelen aardig beu te worden. Voordat Liverpool vorig seizoen opeens zo goed presteerde, hoorde ik daar zelden iemand over, maar sinds dat Liverpool opeens meedeed om de titel had Liverpool een enorm voordeel van het niet Europees spelen en dat men anders helemaal niet zo hoog had geëindigd om maar de prestatie naar beneden te praten.

Nu heeft United het geweldige voordeel van niet Europees spelen. Dat is inderdaad goed voor ze, want na de zware uitwedstrijd bij MK Dons liet men gelijk punten liggen tegen Burnley en was het ook wel logisch dat er niet gescoord werd met 'matige' spelers als Di Maria, Rooney en Van Persie. Gelukkig is nu Falcao de verlosser er en zal het opeens allemaal gaan draaien. Ik moet het nog maar zien met United. Arsenal loopt vooralsnog ook niet al te best, maar dat kan zomaar weer gaan lopen al schat ik Liverpool redelijk gelijkwaardig aan Arsenal. City en Chelsea zie ik als favorieten, waarbij Chelsea nu al laat zien de grootste kandidaat te zijn voor de titel.

6 september 2014 om 13:13

Hahaha kijk hem dan praten beetje lachend over Falcao beetje boos dan dat hij jullie heeft afgewezen deze zomer. En dat jullie het nu moeten doen met die halve gek die niet eens word opgeroepen voor de nationale ploeg. Mensen zoals jou die zo praten over aankopen als Di Maria en Falcao neemt niemand serieus. Maar de lfc fans hebben wel gelijk gekregen dat je zonder CL geen toppers kunt binnen halen. Jullie hebben Lallana en Lambert kunnen halen en wij moeten het doen met 2e rangs voetballers als Herrera Di Maria en Falcao.

6 september 2014 om 13:58

Moeilijk hé lezen. Ik doel erop dat United met Van Persie, Di Maria en Rooney niet wist te scoren tegen Burnley en nu is Falcao er en denkt iedereen gelijk dat United werelds gaat spelen, iets wat zeker tijd kost. Ik doe helemaal geen uitspraken over de kwaliteiten van Falcao en Di Maria, want die staan buiten kijf natuurlijk, dus beetje vreemd dat je me daarop aanvalt.

Verder was heel United in mineur na de wedstrijden tegen Swansea en Sunderland en zagen het dramatisch in, toen kwam Di Maria was er wat meer hoop en na Falcao denkt men gelijk even de titel te pakken. Lallana was vorig seizoen beter dan alle spelers van United op De Gea na, dus doe niet zo laaghartig over hem en Lambert is voor 5 miljoen een prima speler voor in te brengen als het niet loopt.

Een hele post vullen met de kwaliteiten van spelers van Liverpool en United, terwijl ik daar helemaal niks over zeg. Knap hoor!

6 september 2014 om 16:59

@lfc: prima dat je fan bent maar iets realistischer zou niet slecht zijn

Jij begunt iver burnley maar ik heb ook liverpool tegen southampton gezien. Waar liverpool met veel geluj wint

En ja niet europees spelen us een groot voordeel. Met dezelfde selectie en cl was liverpool niet in de top 3 geeindigd simpelweg omdat de selectie veel te smal was

6 september 2014 om 13:47

Lfc11,
Je bent wel heel negatief, maar dat je daarvoor 3 pagina's nodig voor hebt ?
Om alleen maar united te bashen.
Best wel zielig,
Kijk lekker naar je eigen clubbie.
Er is altijd een club die het minder doet, liverpool jaren lang samen met arsenal, nu is het tijd voor united.
Zo werkt dat, er kan er maar een 1ste worden en maar een 2de worden etc.
Dit jaar is het niet anders dan vorig jaar.
Man city wordt kampioen of Chelsea, en dan komt de rest, jouw clubbie en united en de rest van de koekenbakkers.

6 september 2014 om 14:01

Ik ben helemaal niet heel negatief. Men is in het rode gedeelte van United opeens overdreven optimistisch, terwijl na de wedstrijd tegen Sunderland een groot gedeelte de bui al zag hangen voor het komend seizoen, maar na het halen van Di Maria en Falcao zal men wel even de titel binnen halen.

Ik bash niet op United, ik ga in tegen het grootse voordeel van het niet spelen van Europees en het feit dat United het allemaal nog maar even moet laten zien met al die toppers, zoals al is gebleken tegen Burnley waar gewoon Di Maria, Rooney, Van Persie en Mata op het veld stonden.

6 september 2014 om 14:18

Wat lul je nou slap? Overdreven optimistisch? Weet niet waar je dat vandaan krijgt? Volgens mij speelt Nasri gewoon bij City en niet bij United. Je kan je frustratie van zijn woorden dan wel op United afreageren omdat ze toevallig niet van Burnley en consorten konden winnen maar wat je zegt is gewoon Bullshit. Er heerst al zeker geen optimisme in het rode gedeelte van Manchester. De meeste vonden de aankoop van Falcao zelfs volledige bs. Niemand heeft het over even de titel binnenhalen dat is gewoon jou calimero aanname.

Dus als je je door Nasri teniet voelt gedaan laat United er gewoon lekker buiten. Laat je alleen maar afgunst uit blijken.

6 september 2014 om 14:27

Ik overdreef lichtelijk met het even binnenhalen van de titel, maar je kan niet echt ontkennen dat voor het halen van Di Maria en Falcao de stemming in Manchester niet al te best was voor het komende seizoen en die stemming toch wel is verbeterd, al is er naar ik meen wel wat twijfel over het systeem waarin Van Gaal wilt spelen.

Ik reageer toch ook op Nasri in mijn eerste post en leg uit waarom ik United niet zomaar mee zie doen. Dat jij dat ziet als het uiten van frustratie, prima, maar dat is niet het geval. Ik geef alleen mijn mening over hoe ik het zie voor de titelstrijd en wijdt even uit over United, aangezien die de grootste stap moeten zetten gezien afgelopen seizoen. Lijkt me niet zo'n heel vreemde constatering.

6 september 2014 om 15:10

Di Maria werd gehaald na 2x puntverlies, Falcao na 3x puntverlies dus wat dat betreft was er niet veel ruimte en tijd voor optimisme, zeker als je het spel zag. Er was juist een positieve stemming na het aantrekken van Van Gaal al was het duidelijk dat de selectie kwaliteit miste. Nu is er in anderhalve linie kwaliteit bijgekomen.

Je toon in de tweede alinea is het probleem. Het is goed om te constateren dat United er ondanks het aantrekken van sterke spelers nog niet 1 2 3 is. Maar dat claimen de Mancunians ook niet. Maar het sarcasme of ironie is niet echt op zijn plaats vind ik omdat wij helemaal niet zo hoog van de toren blazen.

In mijn ogen is City gewoon de enige favoriet en Chelsea kan als outsider meedoen omdat ze de selectie itt Liverpool, United en Arsenal redelijk ongewijzigd bij hebben gehouden.

6 september 2014 om 19:04

Nee, Chelsea is de topfavoriet, City denk ik dat tweede word, Arsenal of Liverpool 3e, United 5e en Spurs en Everton vechten het uit om de 6e plek.

Hoezo doet Liverpool niet mee?? Die hebben Andy Caroll, zij zijn favoriet.

Alhoewel ik als een United fan niet in de positie ben om hier grapjes over te maken momenteel :P . Ik zie ons pas net voor de winterstop weer helemaal draaien

6 september 2014 om 12:07

Echt jammer dat Liverpool niet geweldenaar Fellaini vorig seizoen heeeft gehaald voor maar 30 miljoen...

6 september 2014 om 12:20

Klopt echt jammer dat United geen CL voetbal speelt, nu konden ze geen wereldtoppers halen. Liverpool haalde vorig jaar topspelers als Aspas en Cissokho..

6 september 2014 om 13:14

Echt jammer dat voor jullie dat jullie zijn afgewezen door Falcao en nu praten alsof Balotelli veel beter is. Kansloos!

6 september 2014 om 14:01

Ja die heb ik echt al veel voorbij zien komen die Balotelli beter vinden dan Falcao...

6 september 2014 om 14:21

Want met spelers als Aspas en Moreno win je de oorlog? Nee Liverpool heeft vorig jaar gewoon enorm geprofiteerd dat de concurrentie actief was in Europa, maar dit jaar zal anders zijn. Het is sowieso dom om te kijken naar hoe een team begint aan het seizoen, want zover ik me kan herinneren is United nooit sterk begonnen onder Ferguson. Je zal zelf wel weten hoe alles uiteindelijk is verlopen..

6 september 2014 om 14:38

Moreno is beter dan de Lb's van Arsenal, City, Spurs en United...

6 september 2014 om 19:06

Beter dan Monreal? Ja. Beter dan Clichy, Rose en Davies? Waarschijnlijk. Beter dan Shaw, Gibbs, Azpiliqueta, Felipe? Arguably.

7 september 2014 om 00:41

Ja ook beter dan Nacho'kan niet aanvallen'' Monreal.

6 september 2014 om 12:11

Haha carroll is ondertussen al een tijdje weg hoor... verkocht voor 20 miljoen. tegenwoordig loopt er een knul genaamd sturridge in de spits samen met balotelli.

Ten eerste vind ik het heerlijk dat mensen Liverpool onderschatten net zoals vorig jaar, zo kunnen wij weer iedereen verrassen want we zijn over het algemeen sterker geworden en hebben nog steeds een topcoach, ten tweede denk ik juist dan Man City dit jaar gaat tegenvallen want als toptrainer kun je het niet nalaten om je niet Top te versterken, dat heeft man city gedaan omdat ze denken dat ze al een goeie selectie hebben er moet ook eens wat verjonging in dat elftal komen de meesten zijn al 28 behalve de aanvallers

Ik zie United alleen echt meedoen als ze in de winter, strootman en een rechtsback halen, bijv pisczeck. en een topcv erbij, misschien barzagli

de Gea
piscszek
jones
rojo
shaw
di maria
strootman
herrera
mata
rooney
falcao
6 september 2014 om 12:18

Tegen dan is het te laat. De rest heeft dan al een onoverbrugbare voorsprong.

In Mickey Mouse competities, zoals die van Nederland of België, kan dit nog wel eens lukken. Daar heb je meestal ook maar 1 ernstige tegenstander voor de titel.

In Engeland zit je er met 5. Hopen dat ze het alle 5 laten afweten na de winterstop, is gewoon niet realistisch.

6 september 2014 om 14:57

Je kan niet zomaar 11 spelers bij elkaar kopen. Het moet een team worden ze moeten op elkaar ingespeeld zijn. Dat gaat nooit in 1 seizoen al lopen.

6 september 2014 om 17:13

Djamel Bakar,

Daar ben ik het zeker mee eens. Een enkele keer wil dat wel eens lukken, maar toch meestal niet.

Samir Nasri is een beleefde jongen met verfijnde manieren. De kans is zelfs groot dat hij wél met mes en vork eet.

Dat van Manchester United, dat zegt ie immers alleen maar uit beleefdheid. En dat vind ik eigenlijk wel mooi. Zeker omdat het over de aartsrivaal gaat.

voordat united weer een beetje fatsoenlijk loopt is sinterklaas al in het land..ik zou mijn geld eerder op liverpool zetten met de onberekenbare balotelli..

Ik dacht eerst dat Liverpool niet mee zou doen om CL tickets, maar ik neem toch mijn woorden terug. Erg onder indruk van Sterling en Sturridge die echte toppers zijn geworden. Verder is er veel potentie bij jonge middenvelders als Can Lallana Markovic die veel gaan toevoegen na hun aanpassing.

Het zal gaan tussen City en Chelsea, en Nasri heeft hier wel een punt, Liverpool was vorig jaar Suarez en had geen e. voetbal. Persoonlijk denk ik dat Chelsea die titel pakt.

Manchester United doet helemaal niet mee. Man City en Chelsea gaan voor het kampioenschap strijden en LFC en Arsenal voor plek 3.

Waarschijnlijk zal het City of Chelsea worden. Ik zie United met een 5-3-2 opstelling niet zo snel kampioen worden. Ze spelen geen Europees voetbal, dat scheelt wel enorm. Arsenal zal wel weer afhaken, tenzij ze een heel jaar lang mentaal sterk zijn en de scherpte behouden. En Liverpool gaat inderdaad last krijgen van het vertrek van Suarez en het spelen in de CL. Die zie ik daarom geen kampioen worden eigenlijk.

United gaat alleen meedoen om de titel als Van Gaal van zijn systeem afstapt. Dat gaat nooit gebeuren dus moeten we genoegen nemen met een 7e plek.

City wordt eenvoudig kampioen, die kunnen in tegenstelling tot Chelsea, Liverpool en Arsenal de druk aan.

6 september 2014 om 16:31

Haha wat een onzin, welke druk kan City precies aan en Chelsea niet? Als er een team is dat heel goed met druk om kan gaan dan is het Chelsea wel. Ze staan er altijd in de belangrijkste en grootste wedstrijden in tegenstelling tot heel veel andere sterke teams.

Als United zo gaat spelen kan het nog iets worden, maar ik moet het nog maar eens gaan zien. Van Persie lekker als pinchitter.

De Gea
Rafael
Jones
Rojo
Shaw
Di Maria
Blind
Herrera
Mata
Rooney
Falcao
6 september 2014 om 14:39

Goede opstelling. Maar twijfel nog wel over die verdediging. Konden in mijn ogen beter een Hummels halen ipv een Falcao.

Denk wel dat een 4-4-2 beste werkt bij man u. Past hun als club ook het beste.

6 september 2014 om 15:12

Hummels wil niet weg. Is een verstandige jongen die het uitstekend naar zijn zin heeft in Dortmund en er van bewust is dat hij elk jaar CL voetbal speelt en het ver kan schoppen. Daarbij is het denk ik ook iemand die minder geeft om 2 mil extra verdienen dan andere teams. Tel daarbij op dat Dortmund ook steeds dichter bij Bayern komt qua verdienmodel en er is geen reden om te vertrekken.

6 september 2014 om 14:58

Mata verliest wel veel van z'n pluimen als hij niet op 10 staat, maarja, LvG zal waarschijnlijk nog het een en ander uitproberen.

Ik acht tottenham dit seizoen erg sterk.ik zie ze nog wel 4e worden boven united iniedergeval.

Waar slaat deze uitspraak op, liverpool is 6x beter dan man utd

Chelsea en City hebben de beste selectie van Engeland maar gelukkig betekend dat in het voetbal niet meteen dat je dan ook kampioen wordt. Liverpool heeft zich in de breedte goed versterkt al vraag ik me af of hun eerste elf ook echt sterker zijn dan vorig jaar.

Arsenal heeft net als United aanvallend gezien veel kwaliteit maar Arsenal is achterin heel dun bezet en heeft nog steeds geen echte controleur op het middenveld.

City heeft nog net wat betere spitsen dan Chelsea maar Chelsea is natuurlijk verdedigend ijzersterk. Qua middenveld doen ze weinig voor elkaar onder. Chelsea en City hebben allebei goede zaken gedaan maar ik denk dat Chelsea met Fabregas en Costa echt twee spelers heeft gehaald die dit seizoen het verschil kunnen gaan maken.

Ik ben met jaren niet zo overtuigd over de titelkansen van Chelsea geweest als dit jaar

Natuurlijk doet Liverpool mee en vooral als sturridge en balotelli een duo gaan vormen , gaat dat helemaal goedkomen.

Idioot, jullie zijn zelf geen titelkandidaat..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren