Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Italiaanse media: 'We willen Martins Indi altijd als tegenstander hebben'

Laatste update:
/

Italië vond donderdagavond in Oranje de ideale tegenstander om het blazoen op te poetsen na het mislukte WK. Binnen tien minuten stond het thuisland met 2-0 voor en moest Bruno Martins Indi inrukken met een rode kaart. Een heerlijk begin voor de nieuwe bondscoach Antonio Conte, concluderen de lokale media. "In vier dagen tijd heeft hij een team gesmeed", schrijft La Gazzetta dello Sport.

De gezaghebbende sportkrant oppert om het WK nog eens over te doen, maar dan met Conte voor de groep. "Binnen tien minuten hebben i Azzurri Nederland verslagen, dat op het WK in Brazilië nog derde werd", klinkt het. Martins Indi komt er niet goed vanaf. "Als we Martins Indi altijd als tegenstander kunnen hebben in het hart van de verdediging, zou dat fijn zijn. Het is allemaal nog te mooi om waar te zijn, maar na vanavond kunnen we het Italië van Conte alleen maar toejuichen."

Ook Il Corriere dello Sport is onder de indruk van het nieuwe Italië onder het bewind van de ex-coach van Juventus. De manier waarop Oranje werd overrompeld, biedt volgens het dagblad hoop op mooie tijden. "In het buitenland werd gezegd dat we makkelijk overeind bleven en ze hebben gelijk: het eerste optreden van Italië onder Conte was spectaculair." La Repubblica spreekt van een 'briljant' debuut. "Het team heeft nu al een eigen karakter. Italië heeft aan een ziel en identiteit gewonnen en Nederland met een briljante prestatie aan de kant gezet."

Bruno Martins Indi had nooit rood moeten krijgen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet te druk maken om deze kranten en dit voorval.

Ik had geen zin om deze wedstrijd te kijken, laat staan wat de nederlandse spelers hebben gedacht om deze wedstrijd te spelen. Ik weet het, prof dit dat. Maar het blijven mensen.

5 september 2014 om 09:19

Die kranten zijn zo blij daar in Italië dat ze van Nederland hebben gewonnen, allemaal leuk en aardig dat ze nu doen alsof ze wereldkampioen geworden zijn maar op WK was het toch zeer matig wat ze lieten zien en het EK over 2 jaar zie ik ze ook niet zomaar winnen.

5 september 2014 om 09:36

Nee ik geloof ook niet dat ze het wk winnen over 2 jaar aangezien het wk pas over 4 jaar is

5 september 2014 om 10:37

@ mikedb

Lees eerst eens goed voordat je een reactie plaatst, nu maak je jezelf belachelijk.

5 september 2014 om 10:49

Haha en hoe weet je dat italie niet kan winnen over twee jaar? Nederland zeker wel he? Hou toch op. Italie is gewoonweg met deze super trainer zeker kandidaat en Nederland speelt altijd wel en belangrijke rol. Vooral wanneer Robben fit blijft en speelt.

5 september 2014 om 10:51

davydenko

Als je zelf eerst eens goed kijkt voordat je de wijsneus uit gaat hangen, dan zie je dat caribbean zijn reactie aangepast heeft, nadat mikedb zijn opmerking geplaatst heeft.

5 september 2014 om 11:28

@ron, op de app zie je niet of een reactie is aangepast..

5 september 2014 om 13:10

Helemaal gelijk. Was een zaadwedstrijd. Voor mij HET bewijs dat Hiddink met pensioen moest en een veel minder goede coach is dan Louis... Als je niet in ziet dat je met deze selectie niet 4-3-3 kunt spelen, dan moet je gewoon lekker gaan darten. Wat een pruts coach die al jaren niets gepresteerd heeft.

5 september 2014 om 13:50

Lol 1 wedstrijd en gelijk al een conclusie

5 september 2014 om 17:38

Ja dat vond ik ook al zo gek van die Italiaanse kranten...

indien het over mijn visie op Hiddink gaat: Hiddink toont al jaren aan niets meer van het spelletje te begrijpen... Zie zijn palmares er maar op na. Die vent teert op oud succes en op die Z.korea prestatie waarbij zeer zeker omkoping kwam kijken (tegen italie en spanje bijvoorbeeld). Neuh... die Hiddink, daar heb ik geen hoge pet van op. We zullen deze kwalificatie doorkomen, zij het vanwege de zwakte van de poule. Daarna kunnen we na 3 wedstrijden rustig weer naar huis.

5 september 2014 om 16:49

Het laat ook gewoon zien dat we kwa status dan hoger zijn dan Italië anders zouden ze niet zo blij doen in de kranten wij Nederlanders zouden dat niet doen

5 september 2014 om 17:15

Hoger qua status? Hoeveel wk's heeft Nederland gewonnen? Als het andersom was met fris voetbal waren de Nederlandse kranten ook positief.

5 september 2014 om 17:41

Ajax stelt europees niks meer voor, omdat resultaten in het verleden niet tellen. Zo ook nu met Italie... het is op sterven na dood. Trieste selectie, absoluut geen team en het is genant om te zien hoe zo een voormalig topland een nietig oefenwedstrijdoverwinninkje nodig heeft tegen het o zo nietige Nederland om zichzelf iets beter te voelen..

in Italië lopen ze nu in totale hosannastemming, na een overwinning op het enigszins overschatte Oranje dat 80 minuten met 10 speelde? Je kunt merken dat het voetbal daar de laatste tijd weinig meer voorstelt.
Niet dat het voor nu veel uitmaakt, die kwalificatiegroep van ze komen ze natuurlijk op één been ook wel door.

5 september 2014 om 08:56

Dat is gewoon de typische manier van Italiaans voetbal. Ruud Gullit zei het gisteren nog in de uitzending. Snel 2 kansen, 2 goals en verder niet veel doen

5 september 2014 om 09:10

"je kunt merken dat het voetbal daar de laatste tijd weinig meer voorstelt"

Typische reactie dit. Misplaatst vooral.

Italië heeft nog steeds topspelers op alle posities lopen. Er komt ook veel talent door; kijk naar Darmian of De sciglio.

Ik maak me geen zorgen om Italië. Ik weet ook bijna zeker dat zij eerder een EK of WK zullen winnen dan wij Nederland.

"wij" Nederland hebben namelijk geen killerinstinct.

5 september 2014 om 09:18

Naast een paar lange halen en wat getik rond het middenveld heb ik Italië ook weinig zien doen.

5 september 2014 om 09:22

dat hoeft ook niet als je 2-0 voor staat en de tegenstander als makke lammetjes staat de niksen

5 september 2014 om 09:27

Liever makke lammetjes dan er in knallen en geslacht worden door de Italianen die er in knallen als idioten terwijl het een vriendschappelijk duel betreft.

5 september 2014 om 09:47

Maar vroeger probeerde het Nederlands elftal tenminste nog te voetballen, via balbezit en combinaties. Er in knallen is nooit de stijl van NL geweest. en zo hard speelde de Italianen niet hoor.

5 september 2014 om 09:59

Dat kan ook wel met 10 man...

5 september 2014 om 10:10

Ik heb ze toch een aantal leuke overtredinkjes zien maken. Met name door Veratti die binnen vijf minuten meer overtredingen wist te maken dan de rest van de spelers in de hele wedstrijd. Van mij een part waren ze na 10 minuten van het veld gestapt. Er viel voor beide partijen toch niets meer te behalen.

5 september 2014 om 10:22

Als je goed hebt gekeken dan weet je dat Verratti net daarvoor een schop van Sneider kreeg. Logisch dat je dan even wraak gaat nemen. Oog om oog...

5 september 2014 om 10:25

Speelde toch gewoon lekker de bal, dus wraak zou ik het niet noemen.

5 september 2014 om 10:41

Volgens mij is oog om oog niet de bedoeling in een wedstrijd, laat staan een vriendschappelijke. Maar schijnbaar heb jij het dus anders gezien.

5 september 2014 om 11:04

Feit is dat de overtreding van Verratti (als het er al een was) een direct gevolg was van het geschop van Snijder. Actie kent reactie, ook in een vriendschappelijk potje. Of dat ook de bedoeling is, tja dat is een andere discussie. Dat soort filosofische vragen laat ik voor jouw rekening.

5 september 2014 om 11:07

Oog om oog komt vaak genoeg voor in het voetbal. Nu niet gaan doen alsof dat zo'n rare uitspraak was en het een bijzonder fenomeen is.

5 september 2014 om 11:09

Dom gelul over dat killerinstinct. Het hangt samen met geluk en kwaliteit, we hadden de afgelopen 2 Wk's allebei kunnen winnen. Alleen zat de teen van Casillias in de weg en kan je met penalty's altijd verliezen. Dat gaat om millimeters en ook geluk niet om killersinstinct.

5 september 2014 om 11:34

De teen van Casillias, millimeters. Allemaal zeer overtuigende drogredenen.

Landen als Italië en Duitsland winnen geen Wk's op basis van millimeters of geluk.

Met De Vrij gaan we de oorlog winnen. Lazio zal wel blij zijn dat ze deze "held van het Wk" op het juiste moment gekocht hebben.

5 september 2014 om 12:26

En daarom is Nederland 2 WK's op een rij verder gekomen dan Italië?

5 september 2014 om 12:51

Idd, Nederland heeft geen killerinstinct.

5 september 2014 om 13:12

Het italiaanse voetbal is op sterven na dood... Dat je over deze wedstrijd een hosanna stemming creeert in de krant zegt alles over het belabberde niveau van Italie... Dat je een probleemgeval als Balotelli als vedette nodig had in je team (op het wk) zegt ook al genoeg. Nee, Italie is niet meer wat het geweest was.

5 september 2014 om 14:29

Er moet wel geknalt worden.. anders blijven we de eeuwige verliezers.

5 september 2014 om 15:39

En anders halen ze die mislukte vedette Cassano wel weer van stal.

5 september 2014 om 16:59

Italianen mogen toch best trots zijn als ze een wedstrijd winnen? Als Nederland had gewonnen dan wasa het precies hetzelfde geweest in de kranten hier. En dat ''belabberde niveau van Italië'' heeft gisteren wel gewonnen van Nederland. Je hebt wel 100% gelijk dat Italië niet meer is wat het is geweest maar om zo erover te praten gaat wel erg ver....

5 september 2014 om 17:18

@san90 verder gekomen zegt niks. Italië wint tenminste wk's

5 september 2014 om 10:24

Als het voetbal in Italië al niks meer voorstelt wat is het dan in Nederland?

5 september 2014 om 11:15

Nederland heeft topspelers en hebben met veel eredivisie-spelers de halve finale bereikt van het WK. En Italië?...ohjah....

5 september 2014 om 13:14

Feit dat je zo belabberd presteert met al die zelf benoemde sterren zegt al genoeg. Kun je na gaan als Nederland zulke sterren zou hebben... zouden ze voetbal afschaffen omdat NL altijd zou winnen... NL werd 3e met "eredivisie nietsnutten".... Het is bijna genant om te zien hoe er in italie gereageerd werd. Ik ben niet toevallig in Triest op het moment en daar gingen mensen de straat op om deze treurige wedstrijd te vieren... kansloos.

5 september 2014 om 14:01

Ik heb het duidelijk over het voetbal in Italie en in Nederland, de competities meegerekend en daar heerst nog altijd duidelijk een groot verschil in kwaliteit. Als we het hebben over het wk, dan mag je natuurlijk niet vergeten de manier waarop Nederland zo ver is geraakt; de prachtige sport voetbal werd echter weinig eer aangedaan.

5 september 2014 om 17:44

Ja moet jij zeggen met je Italie dat niet anders kan dan op de manier spelen die Nederland hanteerde... of wil je zeggen dat Italie al haar titels met mooi en aanvallend voetbal heeft binnen gesleept? Hahahha grappenmaker. Overigens deed Nederland het een stuk mooier dan Italie ooit gevoetbald heeft. Zelden zulke mooie counters gezien.

Het niveau verschil tussen NL en Ita is schrijnend inderdaad en daarom is het nog genanter dat Italie er zo slecht voor staat...

6 september 2014 om 11:33

Maar slecht voor staan, wat bedoel je eigenlijk? Waar staat Italie slecht? Ik kan u echt niet volgen?

5 september 2014 om 14:11

en het stelt wel wat voor in Nederland? zelfs met deze tactiek winnen jullie het niet hoe dan wel

Ik vond de manier waarop De Vrij te kijk werd gezet door 1 loop actie van Immobile net zo schrijnend.

5 september 2014 om 08:55

BMI en de Vrij zijn beiden veel te licht voor dit niveau. Met het WK werd het nog enigszins gecamoufleerd maar gisteren was het binnen 10 minuten al pijnlijk duidelijk.

5 september 2014 om 08:56

als Nederland met 5 achterin speelt kunnen ze het opvangen en oogt het redelijk maar dat komt puur door het aantal spelers en de beperkte ruimte, als het aan komt op de 1 op 1 merk je dat de spelers nog ver van het topniveau verwijderd zijn. Gelukkig heeft Guus met Oranje nog twee jaar. Spelers als de Vrij, BMI en Blind moeten in die jaren cruciale stappen gaan maken, want niveau top Eredivisie is niveau likmevestje. Op dat niveau zitten ze nog.
Helaas zijn er weinig alternatieven behalve Vlaar en moeten we het met deze spelers doen. Ik ben wel blij dat van Dijk zich eens mag laten zien bij Oranje, dat vind ik positief. Maar verder is het één pot nat, of je nou Rekik, Veltman of Bruma brengt.

5 september 2014 om 09:16

Wat was er duidelijk? Je persoonlijke antipathie tegen Feyenoord? Inderdaad een volmondig ja. Dat je alleen Indi en De Vrij noemt en een dramatische Blind niet noemt. De Vrij werd onlangs geheel terecht uitgeroepen tot 1 van de beste verdedigers op het WK. Indi is sterk gestart bij Porto.
Het was gisteren inderdaad niet best. Mooi dat dit in deze oefenwedstrijd naar voren kwam. Genoeg huiswerk voor Guus met z'n 3-4-3 systeem wat gewoon niet goed werkt met deze spelers. Hopelijk op tijd wakker.

5 september 2014 om 09:39

@martinus69

Dus jouw conclusie trek je niet uit een WK, waar Nederland 7 wedstrijden speelde, maar uit 10 minuten in een oefenwedstrijd?

Jij moet analist worden!!

5 september 2014 om 09:46

Bmi, Blind en de Vrij komen zwaar tekort voor de top. Ook tijdens het wk het nodige geluk gehad.
Met dit materiaal gaan we niet eens de 1/8 finale halen op het ek.

5 september 2014 om 09:52

Guusje heeft geen twee jaar. We moeten ons wel plaatsen hè!

5 september 2014 om 09:59

in die easypeasy groep van ons lukt dat sowieso wel. Kijk, als Nederland nou eens een tegenstander van formaat zou hebben maar dat is nooit zo. Dus plaatsing is geen probleem, wie je ook opstelt.

5 september 2014 om 10:18

Arepa

Bedoel je daarmee dat ze mazzel hadden dat ze steeds op de goede plek stonden?
De pessimisten stapelen zich alweer op na 1 verloren wedstrijd. Hoe hard riepen we met z'n allen dat WK 2014 niks zou worden en we niet eens de groep door zouden komen?

We werden eerste in een groep met Spanje en Chili. Vervolgens doorgestoomd tot de halve finale, en de wedstrijd om de derde plek ook nog eens wisten te winnen tegen het gastland.

Dit even ter herinnering aan een geweldige zomer.

5 september 2014 om 10:20

Om zelf vervolgens Blind eruit te pikken en hem fileren, je bent geen haar beter
Iedereen was dramatisch, behalve Sneijder
Maar als je 2 Cv's niet eens een man kunnen uitschakelen, wat is dan het nut van die twee?

5 september 2014 om 10:26

Dinho10

Mazzel dat de fouten niet werden afgestraft, en mazzel dat de tegenstanders ook niet hun niveau haalden.
Oranje heeft veel geluk gehad, en ja het klopt om zo ver te komen moet je ook geluk hebben.

Ik hoop straks met Strootman, dat Oranje weer in staat is om een wedstrijd te controleren en dat ze minder fouten maken.

5 september 2014 om 10:44

Ja, Ron Beton schoffelde alles wel plat wat door kwam. Maar het belangrijkste gemis was toch wel Robben, de beste man van het WK.

5 september 2014 om 10:47

Is er een 1/8 finale op aankomend Ek?

5 september 2014 om 12:29

BMI is ook zo waardeloos bij Porto zeker! Speelde slecht tijdens de CL voorronde? Blind deed net zo slecht mee in verdedigend opzicht, maar typisch een jaloerse Ajax supporter die het niet leuk vinden dat er opgeleide spelers van Feyenoord er in staan!

5 september 2014 om 09:58

@abe84 ,martinus69 en Arepa
Janmaat- De Vrij - Martins Indi - Blind was de defensie waarmee we het grootste deel van de WK- kwalificatie mee speelde, en dat ging erg goed. Dus ga nou niet roepen dat ze door de mand vallen, nu er geen 5mans verdediging meer is......

5 september 2014 om 10:00

kwalificatie stelt nooit iets voor, Nederland heeft door zijn hoge ranking amper tegenstand. Ik kijk gewoon naar de spelers individueel. Jongens als Blind, de Vrij en Indi moeten naar het WK de stappen gaan maken zodat je daar met een 4-mans defensie tegen de TOP kunt spelen.

5 september 2014 om 12:31

Ze speelde tijdens de kwalificatie ook oefenwedstrijden tegen toplanden en stonden gewoon sterk!

5 september 2014 om 12:36

Tegen Frankrijk bijvoorbeeld weggespeeld.

5 september 2014 om 17:45

Tegen Spanje, Mexico, Brazilie en Chili... prachtige pot op de mat gelegd en terecht 3e geworden. Zelfs Argentinie wist geen raad tegen ons... Dus beetje dimmen met je "hoge ranking amper weerstand", wat dacht je dan van Italie?

7 september 2014 om 13:06

Tegen oefenwedstrijden tegen Italie en Portugal van vorig jaar stonden ze gewoon hun mannetje.

Haha die Italianen zijn wel erg makkelijk met het ophemelen van Conté na een nietszeggend wedstrijdje. We zien over twee jaar wel wat Conté er uiteindelijk van heeft weten te maken.

Ze hebben iets te veel feest gevierd daar in Italie. Leuk dat je van Oranje wint, maar dit zegt natuurlijk niets. En al helemaal als ze zeggen dat ze het WK over willen doen met Conte. Want dan staan wij er weer met onze louisje. En om het helemaal af te maken; als je 80 minuten lang met een man meer speelt, verwacht het publiek uiteraard een afstraffing. minimaal 4-0 als je ook al 2-0 voorstaat.

5 september 2014 om 10:30

In Italië is de competitie pas begonnen dus de meeste spelers missen nog matchritme en de juiste conditie, en wetende dat ze over enkele dagen nog een belangrijke verplaatsing naar Noorwegen hebben is niet meer dan logisch om het rustig aan te doen. In de tweede helft zette Nederland vanachter alles goed vast om geen goals meer te slikken, dat was ook de doelstelling van Hiddink in de tweede helft.

5 september 2014 om 10:43

Ja, en Nederland moet nog naar Tsjechië. Dus zij gingen ook echt niet voluit. Waarom zou je ook nog, als de wedstrijd door twee lange halen en een domme fout al zo snel beslist is.

5 september 2014 om 14:12

en als Nederland wint van Duitsland in een oefeninterland is het geweldig en is Nederland beter

5 september 2014 om 14:42

Nee, want oefenwedstrijden tellen niet mee. Heel leuk dat Argentinie wint, maar dat zegt ook niets natuurlijk. Het telt alleen als je het doet wanneer het ook echt telt. Wanneer er iets op het spel staat. Wanneer er druk is en de beste 11 tegen elkaar speelt.

Indi mocht inderdaad nooit een rode kaart krijgen, in een oefeninterland een doorgebroken speler neerhalen is naar mijn mening een gele kaart genoeg, de scheidsrechter verpestte de wedstrijd eigelijk door de rode kaart voor Indi. Ik vond dat Nederland gisteren wel terecht verloor van een uitermate sterk Italie.

5 september 2014 om 10:39

@dirk19

Indi had gewoon rood moeten hebben. Waarom regels aanpassen omdat het een oefenwedstrijd is? Tijdens een oefenwedstrijd gelden gewoon dezelfde regels.

Zullen we anders buitenspel ook maar afschaffen? Want dan kan de aanval doorlopen en dan kan het aanvallende team oefenen op afmaken, en het verdedigende team kan het nog proberen op te lossen. Want tja, het is maar een oefenwedstrijd toch.

Oefenwedstrijd of niet, rood is rood. Indi maakt wel vaker dit soort overtredingen, tja dat neemt een bepaald risico met zich mee.

Tja, 80 minuten tegen 10 hollanders voetballen zou tjechie ook wel willen, maar Staten toch echt weer 11 tegen 11... En Italië na 1 wedstrijd ophemelen ia hetzelfde als Nederland na 1 wedstrijd afschrijven. Niet doen dus. ..

Oppertunisme ten top.
Nederland zonder Robben en Strootman, in een oefenwedstrijd, 4-3-3 spelend in de eerste wedstrijd onder een nieuwe trainer. Juist die Italianen horen toch te weten dat resultaat enkel telt in wedstrijden die er om doen? Zijn dit dezelfde Italianen die na weer een dramatische reeks wedstrijden aangaven dat enkel het WK/ EK telt?

Nederland probeerde 'nederlands' te spelen, maar heeft daar simpelweg niet de juiste spelers voor. Achterin moet het gesloten zijn en dan zorgen dat een Robben of Depay een beslissende actie maakt. Natuurlijk is dit niet leuk om te zien, maar het levert wel het beste resultaat op.

Edit;
Daar komt nog bij dat die Italianen alleen gevaarlijk konden worden op de counter, tegen 10 man van Nederland. Thuis tegen een verzwakt NL met een man meer mag je toch wel een grote uitslag verwachten...

5 september 2014 om 08:56

Met een Vlaar en van Dijk kan je best zo spelen maar met BMI en De Vrij vraag je om problemen

Hahaha wat een triest niveau weer.. straks op EK zitten ze weer allemaal in zak en as omdat Italië weer eens buiten de top 8 valt.

5 september 2014 om 09:26

@m1elelfc

Of Nederland die nooit een finale weten te winnen. Straks zit jij weer in zak en as. Italië heeft wel wat meer gepresteerd op grote toernooien dan oranje

5 september 2014 om 09:58

Ja in 2006 1x en 100 jaar geleden hebben ze hem een paar keer gewonnen. In de tijd dat de bal nog van beton was.

De afgelopen jaren niks meer klaar gemaakt. Ook jet Italiaanse voetbal stelt niks meer voor.

Misschien Juventus op clubniveau, maar die worden ook altijd snel uit de Champions League geflikkert.

Dus mondje dicht

5 september 2014 om 10:07

wat dacht je van twee jaar geleden? Finale Ek

5 september 2014 om 10:13

Waarin ze kansloos onderuit gingen tegen Spanje...

5 september 2014 om 10:16

Haha.

Italië speelde nog de finale van het WK 2012.

Nederland wint nooit wat dus dan ook weer snel vergeten. Laten we niet over clubniveau beginnen. Ajax ging er kansloos uit tegen Salzburg en dan spreek je over de top. Dus hou jij je mondje maar toe

5 september 2014 om 10:30

Ow ja het WK 2012, dat was een erg mooi toernooi ja...
Daarnaast speelde Nederland de finale WK 2010, en ging Juve er in de Champions League kansloos uit in een groep met Real en Galatasaray. En had AC Milan een goedkope penalty nodig om ten koste van Ajax door te gaan.

5 september 2014 om 10:46

Ek 2012.

Nederland wint nooit wat dus veel onthouden we er niet van.

Ga je de eredivisie verdedigen, mooi. Geen enkele club stelt wat voor in Europa

5 september 2014 om 10:49

Ik verdedig de eredivisie niet. Ik zeg alleen dat de Italiaanse clubs afgelopen seizoen ook niet bijzonder veel bereikt hebben.

5 september 2014 om 11:16

Ja en de Nederlandse clubs al zeker niet. En wat betreft Italië. Het was niet altijd even succuesvol maar over de prijzenkast ga ik niet discussiëren. Over de Italiaanse clubs mag je kritiek hebben. Die is niet geheel onterecht. Weet wel dat deze competitie niet vol rijke investeerdertjes zit die het voetbal verzieken, misschien mag je daar wat meer respect voor tonen.

5 september 2014 om 11:41

Idd, daar kopen ze scheidsrechters en tegenstanders om..

5 september 2014 om 11:47

Volgens mij heeft Inter toch echt een rijke investeerder. En is AC Milan van het bolwerk van de niet echt onomstreden heer Berlusconi.

Bovendien, ik heb liever een competitie vol clubs met investeerders dan een competitie vol clubs waar men liever donkere mensen verrot scheldt dan hun club steunt. Het is maar net hoe je het bekijkt.

5 september 2014 om 12:10

@timothy

Thohir is niet de persoon die met geld smijt. Hij wil Inter inter gezond maken. Bersluconi is ook niet de man die met geld smijt, integendeel.

Haha wat een veralgemening seg, Wat een domme uitspraak. Of zijn ze in Nederland zo vriendelijk voor donkere mensen?

Alweer een stoer kereltje die niks van de serie A kent.

Die rijke clubs maken het wel moeilijk voor je favoriete clubje in Nederland, maar daar denk je natuurlijk niet bij na. Clown

5 september 2014 om 14:18

en wat doet nederland dan die wint niks de komende 1000 jaar

Poeh Poeh! Ja Italië had eigenlijk gewoon minimaal derde moeten worden aangezien ze vandaag de nummer 3 versloegen.

Nee laat die Italianen maar denken, misschien om het volk iets meer voetbalgek te laten worden want momenteel staat dat op een laag pitje.

Wel lullig om zo te praten, nadat je op het WK uitgeschakeld was haha. Maar Italië gaat onder Conte hoge ogen gooien, weet ik 100% zeker.

Wat een idioten, prijzen ze het team dat 80 minuten tegen een 10 man stond de hemel omdat ze er met 2-0 van winnen. Als je tegenover 10 man staat moet je ze helemaal dol tikken, zoals Duitsland met Brazilie deed, ook al stond Brazilie nog met 11. Ik kan hier heel slecht tegen, ik hoop dat ze snel een dikke nederlaag te verwerken krijgen zodat die mondjes daar weer gesnoerd zijn.

Hahaha, sorry maar dit komt echt enorm treurig over voor een groot voetballand als Italië. Een oefenwedstrijdje waar je 80 minuten met een man meer speelt en met 2-0 voor en dan zo de polonaise lopen na afloop. Ik gun het ze van harte, maar als ze in Italië hiervoor al de juichpakken aantrekken dan is het op voetbalgebied erger met dan land gesteld dan door velen al gedacht.

Goh ik krijg hier medelijden van hoor, als je 2-0 wint van het "grote" nederland dat 80 minuten met 10 man staat en je viert het als een wereld prestatie dan moet dat italiaanse voetbal wel erg treurig zijn.

5 september 2014 om 09:26

Ze hunkerden naar een succesje, dat is wel duidelijk.

5 september 2014 om 09:40

Klopt, voor hun is het mooi meegenomen dat het voor hen niet uitmaakt of het spel wel of niet aan te gluren is in een oefenwedstrijdje.

5 september 2014 om 10:03

Dat is best wel fijn ja. Dat je 90 min kunt kijken naar een buitengewoon vervelend schouwspel en dan toch volmaakt gelukkig bent zolang je maar wint (of in veel gevallen niet verliest). Zou willen dat ik dat kon, ik val meestal in slaap na een minuut of 15 van dat zaaddodende geschuif.

5 september 2014 om 14:14

italie is zo slecht dat het 4 wk heeft gewonnen

5 september 2014 om 15:36

4 wk' s en 1tje in 2002 door onze neus geboord..... btw als nl had gewonnen van italie dan hadde de kranten en de supporters ook alles groot uitgepakt. Op een 1 of andere manier hebben jullie een soort haat tegen italie... het lijkt een beetje op jaloezie.......

5 september 2014 om 15:59

inderdaad er wordt altijd gehaat op italie

Ik weet zeker dat Louis gisteren stiekem in zijn vuistje heeft gelachen. En terecht!

Hoe naïef van Hiddink om met Indi en de Vrij als centraal duo te spelen. Dan kan nog iedereen roepen dat bijvoorbeeld van Dijk nog niets heeft laten zien op echt hoog niveau.... Indi heeft wel iets laten zien. Namelijk dat hij het niveau absoluut niet aan kan.

Louis zag het perfect toen hij constateerde dat Nederland in een opstelling met 4 verdedigers tegen sterke landen niets te vertellen heeft. Althans, met de vier die er gisteren stonden icm de rest van het team.

Als laatste vind ik het overigens echt gênant van Hiddink om van Dijk niet te laten debuteren. Ik weet dat je een plek moet verdienen. Maar die jongen is net vader geworden, laat zijn kind en vrouw achter om voor het eerst met het Nederlands elftal een oefenpot te spelen en dan moet hij de hele wedstrijd op de bank blijven zitten. Had hem dan lekker bij zijn pasgeboren kind laten zijn!! En dat meen ik écht. Vindt het tegen het asociale aan! Vooral als je 6 keer mag wisselen en die benut je niet allemaal.

5 september 2014 om 10:52

Inderdaad wil die zo laten zien dat je niet zomaar bij hem in het elftal komt? Wat een griezel

ik heb de wedstrijd niet gezien, maar heeft italie na die eerste 10 minuten nog wat laten zien?
80 minuten met een man meer en niet 1x scoren. Ik heb in de samenvatting nog 1 kans gezien.
Dat lijkt me niet zo super.

Nederland zag er verdedignd idd weer ouderwets uit.

5 september 2014 om 09:23

Italië liet na de eerste tien minuten zeer weinig zien. De rest van de "pogingen" werd rechtstreeks naar Cillessen gespeeld.

Belachelijk gezeik over de rode kaart. Natuurlijk is dat rood. Begin eens over het belachelijke optreden van Martens Indi ipv over de beslissing van de scheids. Als het andersom was gebeurd was iedereen over de scheids gevallen. Die man voerde gewoon een spelregel uit.
Nederland was gewoon zeer matig. Jammer dat Van Dijk niet mocht invallen, beetje teleurstellend van Hiddink.

5 september 2014 om 09:34

Volgens mij vergeet je dat het om een oefenduel gaat. Als de Italianen rood hadden gekregen was de wedstrijd net zo goed tijdverspilling geweest.

5 september 2014 om 10:43

@mysto

Het is wel tijdverspilling, maar regels zijn regels he. Plus voor Italië kan het ook goed zijn om tegen 10 man te gaan voetballen. ;-) Vereist toch een ander soort spel.

5 september 2014 om 10:44

Daar heb je een punt :P De Italianen lijken soms beter met 10 man inderdaad.

onder de indruk van italie. dat zijn wel kenners zeg, die journalistjes.....was ja niet om aan te zien. Tegen 10 man heb ik ze de hele 2e helft niets zien creeeren. Ze liepen meer achter NL aan....ach laat ze lekker in die waan...

5 september 2014 om 09:36

Inderdaad Morgan. Gaan ze extra hard op hun bek wanneer het wel mis gaat...

5 september 2014 om 09:37

De eerste Italiaan die zich druk maakt om de spelkwaliteit moet ik nog tegenkomen.

Het was gewoon rood. Maar als hij geen rood had gehad, was het waarschijnlijk een heel andere wedstrijd geworden.

Wat een journalistiek van ontzettend laag niveau. Om zo op de man te spelen is totaal onnodig. Concentreer je op je eigen ploeg. Ondanks de hosanna van de 2-0 overwinning waren de laatste 80(!) minuten erg saai.

Als je 80 minuten met een man meer speelt vind ik het vrij matig dat je niet meer scoort als Italië zijnde. Ik snap de hosanna stemming dus ook niet helemaal

Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het de Italiaanse media wel. Ongelofelijk! Ik begrijp dat ze in positieve context moeten schrijven na zo'n debacle op het WK, maar dit slaat nergens op. Oké, na tien minuten staan we met 2-0 voor tegen de nummer drie van het WK en kwam er ook bij mij een grote glimlach op mijn gezicht, maar wat hebben we de andere 80 minuten gepresteerd? Juist in zo'n oefenwedstrijd en tegen tien man kun je lekker gaan voetballen en de score opschroeven. Dat dit vervolgens uitblijft was verschrikkelijk om te zien.

Aan de andere kant ben ik zeker te spreken over Conte. Stond een sterkte opstelling vanaf de aftrap en je zag al wel wat meer voetbal in de ploeg. Ik verwacht dat Immobile nog wel een goudhaantje kan worden van dit elftal.

5 september 2014 om 14:16

we gaan het goed doen onder conte dat weet ik zeker op het ek

"hollandse School" ?
Hoe naïef kun je nog zijn.
Tegenstanders lachen en vinden Nederland prima.
Doet denken aan de oude tijd met Karel lotsy die weigerde met een stopper spil te spelen.
Nederlagen als 8-2 tegen Engeland waren geen uitzondering.

Sorry hoor maar zijn we al zover afgegleden dat we vinden dat dit een overtreding was? Dat was gewoon een dikke vette schwalbe van die speler. BMI hield zn arm ervoor, that's it. Waarom is niemand pissig daarover? Het zag er niet handig uit maar dat was toch geen overtreding.

Krijg je weer van die dooddoeners "in de top moet je slimmer zijn". Ja doei die scheids was gewoon kut. Die had geel moeten trekken voor een schwalbe. Maar kennelijk zijn we al zo murw geslagen door onterechte beslissingen dat we het al als een fout van BMI zien.

Verder kan ik niet zo heel veel over de wedstrijd zeggen. Ik zou Kuyt als invaller voor van Persie op de bank houden denk ik. Blind en N de Jong op het middenveld. Pieters en van der Wiel als backs.

Cillissen
van der Wiel
Veltman
de Vrij
Pieters
N de Jong
Sneijder
Blind
Narsingh
van Persie
Depay

Haha ronduit lachwekkend die Zuid-Europese kranten, altijd over-blij of over-boos.

Ze kunnen beter zeggen, het Nederland dat wel op het WK ver kwam en het Italië dat er al weer eerder uit lag.

5 september 2014 om 14:15

mogen we niet blij zijn dat we tegen het grote oranje wonnen

5 september 2014 om 15:14

Reactie van niets, sorry dat ik het zeg. Negeert mijn punt totaal en zegt maar wat.

Maar mijn reactie op jou bericht; tuurlijk mag je blij zijn dat je gewonnen hebt van dat kleine, maar o zo goede, voetbal landje. Het euforische is alleen totaal overbodig, net zoals Martins Indi nog een schop na geven.

Terugkomend op mijn reactie, het over-blij van de kranten vind ik altijd zo kinderachtig. Als jij jezelf ook euforisch blij voelt over deze vriendschappelijke wedstrijd, weet je hoe ik over jou denk

5 september 2014 om 15:21

nee het is maar een oefenpotje maar toch italie komt van een dramatisch wk dan is het toch leuk om wat goede dingen te zien

Nou zeg.. zo verrassend was deze overwinning nou ook weer niet hoor (italiaanse media)
Uiteraard prima uitslag en veldspel en terecht gewonnen..maar Nederland staat er nou niet bepaald om bekend om te winnen van italie.
Met een andere coach had Italie vast ook gewonnen.
ps: wel mijn complimenten voor Conte en zijn team daarniet van maar ze reageren wel wat overdreven hoor imo.

Lekker onrespectvol tov Prandelli...

Vond Italie wel met meer passie spelen, voor zover je dergelijke conclusies kunt trekken uit een oefenwedstrijd

Haha, lekker frusti iedereen hier zeg. Italie had een kut WK. mogen we dan blij zijn met een overwinning op een belangrijk voetballand als Nnederland? Pak het positief op, de hosanna stemming, waar Nederland overigens ook niet vies van is als ze een wedstrijd winnen, is een teken van respect. Ze waren niet zo blij geweest als ze tegen Liechtenstein hadden gewonnen.

Op zich wel grappig dat ze meteen weer naast de schoenen gaan lopen. V

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren