Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Nederlander kritisch op United: 'Doodzonde dat dit soort spelers vertrekt'

Laatste update:
/

René Meulensteen is van mening dat Arsenal een uitstekende zet heeft gedaan door Danny Welbeck binnen te halen. Bij Manchester United hoefde de international, zeker na de komst van Radamel Falcao, niet meer op veel speeltijd te rekenen en dat is volgens de voormalig assistent van Sir Alex Ferguson doodzonde. "Ik ben erg verrast", zegt de Nederlander over de opmerkelijke transfer van de 23-jarige spits.

"Het is voor beide partijen een goede keuze, maar ik vind het verschrikkelijk om hem te zien vertrekken bij United", begint Meulensteen. "Ik ken Danny al vanaf zijn achtste of negende en heb gezien hoe hij alle rangen van de club heeft doorlopen. Hij is een onvervalste goalgetter, een onvoorspelbare speler die verbindt en creatief is. Bovendien: hij is nog steeds jong."

Meulensteen zet dan ook zijn vraagtekens bij de handelswijze van Manchester United, dat het jeugdexponent in ruil voor twintig miljoen euro naar Arsenal liet vertrekken. "In de juiste omgeving en bij het juiste teams kan hij meer goals maken dan tot nog toe het geval is geweest. Maar het is doodzonde dat spelers die afkomstig zijn uit de eigen opleiding de club verlaten."

Manchester United had Danny Welbeck nooit moeten laten gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat het een tweede Sturridge wordt. Bij de ene topclub niet door kunnen breken door te weinig vertrouwen en kansen, om vervolgens te vlammen bij de volgende.

2 september 2014 om 10:39

Zou fijn voor hem zijn inderdaad, maar denk dat ie gewoon te kort komt

2 september 2014 om 10:59

Hoezo denk je dat? Ik denk juist echt dat wanneer hij zijn kansen krijg en vertrouwen dat ie werkelijk 1e spits is tot jan en concurrent kan zijn van giroud, hij absoluut kan vlammen

2 september 2014 om 11:42

Alsnog beter dan Giroud, kan er niet te rouwig om zijn.

2 september 2014 om 13:26

Beter dan Giroud? Moeten we nog eens zien. Begrijp me niet verkeerd; ik heb absoluut geen hoge pet op van Giroud, maar ook niet van Welbeck. Natuurlijk is hij veel beter dan Sanogo, maar hij wordt ook niet de nieuwe Sturridge.

2 september 2014 om 10:41

helemaal mee eens!
denk dat hij nu ook de juiste club heeft om te groeien en de kans te krijgen.

2 september 2014 om 11:03

Dat zegt mijn gevoel dus ook. Het eerste waar ik aan dacht toen ik het gisteravond las. Tweede Sturridge..

2 september 2014 om 11:16

Bij zowel Sturridge als Welbeck zag je wel van te voren al genoeg potentie. Beide werden echter enigszins misbruikt waardoor ze zich niet helemaal konden ontwikkelen.
Ik ben dan ook niet ontevreden met de aankoop van Welbeck, maar betwijfel of hij dezelfde ontwikkeling door gaat maken. Sturridge had met Suarez toch wel een enorm voorbeeld en bliksemafleider naast zich. Dat scheelt een hoop. Misschien kan Sanchez dezelfde rol vervullen.

2 september 2014 om 11:51

Vind hem niet constant genoeg, voor de top. net als Nani, die wisselt 2 leuke wedstrijden af, met 3 slechte. En dat is gewoon niet goed.

Ik ben er wel nog steeds van overtuigd, dat de selectie van united nog steeds niet in balans is. Je hebt een geweldige aanval, een degelijk middenveld, maar een ontzettend slechte verdediging.

2 september 2014 om 13:02

Ze mogen dan allebei uit die soortgelijke situatie komen, maar dat betekent niet dat ze van hetzelfde niveau zijn.
Sturridge is gewoon beter. Ik zie Welbeck dit seizoen vrolijk doorkachelen met een stuk of 12 doelpuntjes, maar veel meer zit er niet in.

Tja.. het is niet de spits waarop we hoopte, maar wel een goed type. Snelheid dus ideaal voor Ozil en hij kan ook een bal vasthouden.

Teleurstellend dat er geen cvm is binnen gehaald, er waren genoeg keuzes. Waardeloos dat Wenger op Arteta blijft vertrouwen. Als hij zo doorgaat begin ik het wel zat te worden met die man. Faalt weer en faalt tavtisch ook weer enorm dit seizoen.

2 september 2014 om 10:39

Iets meer respect voor zo'n grote trainer als Wenger mag ook wel, en al helemaal vanuit zijn achterban.

2 september 2014 om 10:41

Hij heeft gewoon gelijk hier hoor?

2 september 2014 om 10:47

en hoezo grote trainer? omdat hij manager is van Arsenal?
Wenger faalt al jaren ik vind het onbegrijpelijk dat deze man nog niet weggestuurd is.20 miljoen voor welbeck is echt een belachelijk bedrag. deze jongen komt echt heel veel te kort.

2 september 2014 om 10:58

Volgens mij heeft Wenger nog geen enkel jaar gefaald. Eindpositie afzettende naar het beschikbare geld om te investeren eindigt hij elk jaar boven verwachting. En elk jaar CL niet te vergeten. De enige die falen zijn de mensen met onrealistische verwachtingen.

2 september 2014 om 11:13

Respect heb ik zeker, maar ik wordt er wel gek van. Elk jaar hetzelfde verhaal. Eerst was er geen geld omdat er dingen afbetaald moesten worden, daar stond ik helemaal achter. Nu is er geld (al 2 jaar) en wordt er nog gefaald. Natuurlijk, er zijn goede aankopen gedaan, maar het is weer te slecht. Het lijkt wel alsof hij niet leert van z'n fouten. Arteta/flamini op cvm is gewoon te zwak, vooral Arteta.
Vorig seizoen faalde hij tactisch enorm na de winterstop, hier gaat hij nu lekker mee verder. Het wisselen slaat nergens op, de opstellingen vaak niet, er is amper balans en verdedigend staat hetook weer nergens naar.

2 september 2014 om 11:16

Je kan moeilijk ontkennen dat Wenger nou niet bepaald een tactisch meesterbrein is. Komt nooit met een opstelling waarmee je de tegenstander een hak zet, ze spelen eigenlijk gewoon altijd hetzelfde. Zeker in topwedstrijden is daar enorme winst te behalen. Een aantal jaren geleden was Arsenal nog zo'n beetje de enige ploeg die echt vloeiend voetbal wilden spelen, maar tegenwoordig vind het ik het passingspel van Swansea en Liverpool lekkerder om naar te kijken dan Arsenal.

Hij is echter wel een absolute meester in spelers aantoonbaar beter maken, jonge spelers maken onder hem enorme stappen en met relatief weinig middelen elk jaar toch weer top 4.

2 september 2014 om 11:43

Het is knap dat hij altijd Cl voetbal haalde, maar streef je hier naar? 3/4 jaar had het een stuk beter gekund op de transfermarkt, maar dit gebeurt niet. De stap naar de echte top moet weer een jaar uitgesteld worden en het is weer vechten om die plek 4 wss.
Haal je die plek niet, dan heb je de kans dat er spelers vertrekken en speel je Europa League, een enorme klap is dat.

2 september 2014 om 16:26

altijd dat eindeloze gezeik over wenger s kwaliteiten als trainer.... Noem mij een andere trainer die een invincible team geleid heeft of een andere trainer die 17 jaar onafgebroken CL haalt.
JA hij streefde naar CL voetbal gedurende de afbetaling van het stadion, wat zou het streefdoel anders zijn gedurende die periode??? Kampioen, cl winst, cups? Ja de prijzen blijven de laatste jaren uit, wederom door het beleid.
Dus wat doen we? Laten we de trainer gewoon afkraken omdat hij een aantal doelen wou behalen die ervoor zorgden dat we financieel gezond zouden zijn.
Je kan toch onmogelijk verwachten dat hij, én zijn club op orde wil hebben en dan ook nog prijzen pakt...
Nu gaan we liggen zeiken op het transferbeleid nadat de club financieel in orde is (omdat we toch zogezegd 'hopen' geld hebben), maar het feit is nog altijd dat we met een 'imagoprobleem' kampen.
Waardoor het voor Arsenal gewoon niet even gemakkelijk is om wereldtoppers te strikken als bijvoorbeeld een City, Chelsea, Real en dergelijke.
Dat 'imagoprobleem' zijnde: een club die niet meedoet om de prijzen in eigen land en in europa, een club die tevens ook geen monstersalarissen wil uitbetalen. Dat zijn imo twee grote minpunten bij het aanwerven van wereldspelers, want waar zijn die gasten naar op zoek?? Net een monstersalaris of prijzen...

*edit: Trouwens vorig seizoen was als je het objectief bekijkt zo slecht niet ofwel? Fa cup winst, lang eerste gestaan in competitie, en toch nog fatsoenlijke 4e plaats op maar 3 luttele punten van Chelsea...

3 september 2014 om 03:56

Ik had niet gedacht dat hier iemand zou zijn die dit snapte, en kon zelf de moeite niet opbrengen om het nogmaals uit te leggen maar je slaat de spijker op z'n kop, mensen willen Wenger weg want hij wint geen titels, ik zie mensen geboren in 1999 die hierom lopen te smeken, maar dan ben je bij Arsenal op de verkeerde plek. Wenger's plan is lange termijn, op eigen kracht en financiering. Als mensen toch eens doorkregen hoe grote haat die man heeft voor kopen en een liefde voor trainen en grootbrengen van spelers en op die manier het voetbal ondersteunen zouden ze misschien eindelijk Arsenal fan kunnen worden onder gezonde en haalbare doelstellingen.

2 september 2014 om 11:07

Ik ben hier ook niet ongelukkig mee. Als hij het 'met de rug naar de goal spelen' eenmaal beheerst, hebben we hier een heel nuttige speler aan.
Op de korte termijn is er misschien nog de meeste winst te behalen wanneer Wenger weer bij zijn positieven komt. Ik bedoel dat spitsen weer in de punt spelen, wingers op de vleugels en het voornaamste de Maestro weer op '10'.
Die verkrachtte opstellingen van de laatste weken nekken Arsenal nu al.

@fctinsider, dat mag best gezegd worden.

Ik denk ook dat Welbeck een prima spits is voor Arsenal. Heeft in potentie alles wat een topspits nodig heeft. En is zelfs nu al op het niveau dat hij er staat.

Snap zijn gedachtegang wel, maar het is een keertje klaar. Heeft nog geen enkel seizoen echt constant gepresteerd en was vaak het lachertje van de PL. Heeft potentie, maar dat is er nog niet uitgekomen.

2 september 2014 om 10:40

Deed het in zijn eerste echte seizoen voor Manu gewoon goed. Toen kwam RVP en moest hij naar de flank verhuizen. Daar komen zijn kwaliteiten echt niet tot uiting. Eigenlijk hetzelfde geval als Sturridge bij Chelsea.

Er is een dure spits dus verhuist hij naar de flank omdat hij snel is.

2 september 2014 om 11:09

Welbeck hoort in de spits te staan, maar haalt op de flanken alsnog een voldoende.

Ben het wel met Meulensteen eens, echt een topspits en heel onvoorspelbaar.
Denk dat hij ook heel goed gaat passen bij Arsenal, helemaal voor z'n ontwikkeling.

Welbeck is gewoon een uitstekende spits, maar daar moet hij wel voor in de spits spelen. Dat gaat wel gebeuren bij Arsenal.

RVP aantrekken was op lange termijn geen goed idee van Manu. Toen Welbeck zijn eerste echte seizoen voor Manu speelde in de spits deed hij het gewoon zeer goed. Ook op het EK 2012 deed hij het goe din de spits. Hij gaat daar echt ontploffen.

2 september 2014 om 11:43

Rodeduivelfan, klopt helemaal ja nu weet ik het weer hij scoorde die prachtige hakbal uit de draai.. In die tijd dacht ik echt dat hij groter zou zijn op dit moment dan sturridge als je ziet hoe het neerwaarts is gegaan na de komst van RvP kan je niet anders concluderen dat hij een vertrouwensdip heeft gehad en op de flanken speelt hij geforceerd.

2 september 2014 om 12:05

Ja speelde toen ook een geweldige wedstrijd tegen Tottenham waar United ze verpletterde onder aanleiding van Welbeck wat was hij die periode goed zeg

Ik begrijp dit wel. Tuurlijk niet de allerbeste topspits maar met zijn 23 jaar en zijn gehele Man U carrière (beetje kind v/d club), was hij zeker bruikbaar geweest in de toekomst. Dit was onder Ferguson sowieso niet gebeurd... Denk overigens dat Arsenal wel plezier aan hem gaat beleven omdar hij niet gierig is voor het doel.

Hij is gewoon niet goed genoeg voor United. Als een spits voor United hoor je veel te scoren.

2 september 2014 om 13:21

@erbil4

Dat deed hij ook toen hij (voor de komst van RVP) in de spits speelde. Nu wordt hij op de flanken geposteerd en dat is gewoon duidelijk niet zijn positie,

Denk dat hij bij Arsenal er minstens 12/13 inlegt dit seizoen. Passes krijgen van Santi, Ozil en Ramsey is ook wat anders dan van Young, Valencia en Fletcher.

Ideale 4e man voor dit seizoen. Ik ga er vanuit dat minimaal 2 van de 3 (rooney, Rvp, Falcao) speelt en dat er 1 gewisseld wordt per wedstrijd. Over 1 of 2 jaar is ook minimaal één van hun vertrokken, te oud of langdurig geblesseerd. Oftewel voldoende uitzicht op speeltijd voor dit Engelse jeugdproduct. Die 20 miljoen zal ze ook niet veel verder helpen in ieder geval.

2 september 2014 om 10:56

Rooney blijft al sowieso.van Persie zijn contract loopt over 2 jaar af op zijn 33ste en ik denk dat ze dan een andere weg in slaan en hem laten gaan. Of ze tekenen hem als pinch hitter als hij dat nog wilt. Falcao is ook al 28 (wordt 29 trouwens dit seizoen) maar als je hem nu huurt moet je hem sowieso kopen en dan wordt hij vastgelegd voor minstens 4 jaar. Ik wil het nog wel eens zien met zijn knie.

Spelers als Cleverley en Welbeck moet je ten alle tijden willen houden. Jeugdexpotenten die het niveau aankunnen en de club United symboliseren. United kan al jaren trots zijn op zijn jugdopleiding met spelers als Beckham, Scoles, Brown, Gary Neville, Phil Neville, Law, Charlton, Butt, etc etc. Die traditie moet in mijn ogen worden voortgezet. Jammer dat Van Gaal hier lak aan heeft en denkt boven de club te staan.

2 september 2014 om 10:45

Niet geheel waar natuurlijk. Als zo'n speler niet in de plannen van de trainer voor komt dan moet je ze niet koste wat het kost behouden.

Ik vind het respectvoller dat je zo'n speler dan laat vertrekken naar een concurrent dan dat je hem maar bij de club houdt en hem 10 wedstrijden in een seizoen gebruikt.

Ik ga er van uit dat er sowieso altijd een jeugdspeler van United bij de selectie zit, zoals nu al bijna 4000 wedstrijden op rij het geval is. Met spelers als Januzaj, Blackett, James, Wilson en Lingard zal dat vast wel goed komen.

2 september 2014 om 11:38

Sammerens, dat zijn nog echte jonkies. Blackett, James, Wilson en Lingard zijn nog niet van het niveau dat Welbeck al wel is. Het is iig niet de traditie die voortgezet wordt door goede jeugdspelers in je selectie te houden.

2 september 2014 om 12:09

Dat klopt. Ze zijn ook een stuk jonger. Het gaat mij er om dat ze wel toekomstgericht met de jeugd om blijven gaan en dat lijkt me met onder andere dat rijtje spelers wel in orde.

Ik ben er zelf ook niet echt blij mee dat Welbeck mag vertrekken hoor. Als hij echter als niet nuttig wordt beschouwd door de trainer, plus het feit dat hij eigenlijk te goed is om zelden gebruikt te gaan worden, vind ik het ook wel netjes dat ze hem laten vertrekken.

Dennis Law is trouwens gekocht door United en niet doorgebroken via de jeugd.

2 september 2014 om 11:23

In het geval van Welbeck kan ik zeker nog in jouw beredenering komen. Jeugdspelers verdienen iets meer krediet, al is het maar in een reserverol. Ze moeten hiervoor echter wel de kwaliteiten hebben. Welbeck heeft die in mijn ogen, Cleverly gewoon niet. Die komt echt tekort.

2 september 2014 om 11:37

Cleverly kan toch prima de wedstrijden in de FA Cup en Capital One Cup meedoen?
Met een oude en geblesseerde Carrick en een oude Fletcher die ook blessuregevoelig is heb je hem wel nodig voor 20 wedstrijden.

Welbeck gaat het ook vooral om hoor, die had gewoon bij de club moeten blijven. Zonde!
Was een prima stand-in geweest die op meerdere posities kan spelen! Het is een beetje alsof een Sneijder, v.d.vaart of Heitinga zomaar bij Ajax weggestuurd zouden zijn.

Niet geheel onlogisch dat Meulensteen dit vindt. Zoals hij zelf al aangeeft heeft hij jarenlang met Welbeck te maken gehad en hem vanaf de jonge jeugd door zien groeien tot international.

Ik gun het Welbeck ook wel. Bij United was hij toch derde of vierde keus en moest hij vaak op de flanken spelen. Ik geloof ook zeker wel dat hij er een hoop in schiet als hij een seizoen lang in de spits mag spelen.

Jammer dat het bij een concurrent moet zijn zoals Arsenal, maar dat maakt de competitie natuurlijk ook weer wat interessanter. Ik wens hem veel succes bij Arsenal, maar Falcao net wat meer succes bij United.

Nou daar zijn de meningen dan over verdeeld René! Welbeck is geen spits voor een topclub. Blind paard. Past beter bij een West Brom. Ik denk dat United het hardste lacht dat ze voor een middelmatige speler nog 20 miljoen krijgen.

Ach, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal. Ik vond het ook een goede speler, maar de concurrentie is moordend. Misschien een goede stap voor hem

Welbeck, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Wilshere en Ramsey. Zoveel Brits aanvallend talent.

2 september 2014 om 13:08

En geen van allen van echte topklasse.

2 september 2014 om 13:20

Verkoop je onzin ergens anders. Ramsey behoort daar zeker toe. Het is niet ondenkbaar dat Ox daar over 3 jaar ook bij zit.

2 september 2014 om 13:32

Ramsey is de beste van dat vijftal en zit inderdaad het dichtst bij de top. Maar dichtbij is nog geen top.

Oxlade-Chamberlain wordt dat sowieso nooit.

2 september 2014 om 14:06

Voldoende kwaliteit om een topteam van te maken.

2 september 2014 om 14:16

Ja, als je er zes betere buitenlanders omheen zet...

2 september 2014 om 14:57

Ja, dan zou elk team wereldklasse zijn...

Falcao en Rvp zijn niet beter dan Welbeck. Welbeck is echt een enorm complete speler en gaat nooit door de ondergrens omdat hij altijd alles geeft. Itt Rvp bijvoorbeeld.

2 september 2014 om 11:29

"falcao en Rvp zijn niet beter dan Welbeck."

Geef die man een groen randje

2 september 2014 om 11:30

Frikx heeft er kijk op, snowflake.

2 september 2014 om 11:54

Dat Welbeck bij Utd te weinig kansen kreeg en fout gebruikt werd wil ik allemaal wel geloven maar ik heb die jongen genoeg dingen zien doen die mij en wrs veel anderen overtuigt hebben dat hij never nooit in de buurt zal koen van niveau Falcao/rvp. En ik ben dan nog iemand die zowel Falcao als RvP overrated vindt.

2 september 2014 om 13:11

Ja ja...
Compleet = overal wel redelijk in, maar in niets echt een uitblinker.
Geeft alles = harde werker, want op pure klasse zal het hem niet lukken.

Gewoon de zoveelste subtop-aankoop van Arsenal.

Dit artikel klopt van geen kant. Meulensteen heeft bijvoorbeeld gezegd dat Welbeck juist geen goalgetter is en dat, dat misschien de reden is dat United hem laat gaan. Hij uit in het interview ook nergens kritiek, hij benoemt slechts de voordelen en nadelen van de transfer. Maar dat is natuurlijk niet sensationeel en dat moet van voetbalzone.

Nu veel snelheid bij Arsenal

Walcott, sanchez , wellbeck

"het is voor beide partijen een goede keuze, maar ik vind het verschrikkelijk om hem te zien vertrekken bij United",

Waarom staat er in de kop dan doodzonde?

Ik ben hier oprecht blij mee, alleen hekel ik het feit dat Wenger gewoon weer geen dmf heeft aangetrokken. Krankzinnig.

Welkom Danny!

Het aantal Engelsen is mooi aan het groeien zo. Wilshere, Gibbs, Chamberlain, Walcott, Welbeck, Chambers en Jenkinson.

Danny is a Gunner!

2 september 2014 om 11:14

Het gegeven dat we een slopend seizoen ingaan met 3 Cb's (waarvan de nr 3 een 19jarige rechtsback is) baart me ook oprecht zorgen. De schorsingen en blessures gaan gegarandeerd komen (je roept ze zelfs over jezelf af) en dan treden we in januari aan met Chambers, Monreal en Hayden . Onverantwoord als je het mij vraagt.

2 september 2014 om 11:30

Wenger is naïef. Hij lijkt er simpelweg niet van te leren.

2 september 2014 om 11:44

19 jarige rechtsback is wat overdreven. Hij kan ook centraal en heeft laten zien dat hij het zeer goed kan.

2 september 2014 om 12:12

Je hebt natuurlijk gelijk. Chambers is een topaankoop. Ik probeer echter te zeggen dat er onnodig en onredelijk veel verantwoordelijkheid op zijn schouders terecht komt. Vormdips zijn niet ongebruikelijk in zijn leeftijdscategorie en dat kun je niet gebruiken als hij de enige back-up is.

2 september 2014 om 13:32

Pfft, Welbeck is niet slecht, maar eerder iets voor een Tottenham. Ben ook wel blij, want had nog veel minder verwacht van Wenger, maar het wordt weer een teleurstellend seizoen.

Als hij nou 10M had neergeteld voor Tioté, een aanvaardbare cvm (sowieso beter dan Arteta en Flamini) en dan nog een gewone, matige back-up cv van 5M had gehaald, die toch bijna nooit zal spelen. Man man man

Deze jongen komt gewoon te kort voor een topclub. Het is allemaal nog net niet. En met Falcao, rvp en rooney die gaan spelen, komt hij nooit aan de bak bij man u.

Rare beslissing om je directe concurrent sterker te maken. En Welbeck had best wat toe kunnen voegen.
RVP Rooney en falcao zullen vast wel eens geblesseerd raken ook.

Ben benieuwd welk systeem ie gaat hanteren. Aan de aankopen te zien lijkt ie niet met 4 verdedigers te willen spelen. Zo zonde zijn.

Aaaaaah ik blijf me ergeren aan het beleid van United. Sinds Ferguson weg is, is er gewoon geen beleid meer. Wat mij betreft mag die Woodward vertrekken, waardeloze kluns dattie is.

2 september 2014 om 12:09

Wat een domme reactie, LVG bepaald zijn selectie, wie weg gaat en blijft, Woodward koopt en verkoopt wie LVG wil, als je op iemand boos bent moet je boos zijn op LVG.

2 september 2014 om 12:21

Dat sowieso, Van Gaal heeft bij alle clubs waar hij heeft getraind laten zien dat hij totaal geen transferverstand heeft, maar die Woodward is een van de slechtste onderhandelaars die ik heb gezien. Herrera, Di Maria en Falcao zijn geweldige spelers, maar de bedagen die zijn betaald zijn veeels te hoog. Falcao wordt gehuurd voor 10 miljoen en het bedrag voor Di Maria kan zomaar oplopen tot 90 miljoen, en hierna wil je geen 50 miljoen op tafel leggen voor een speler die we wel hard nodig hebben. Ik vind het maar waardeloos dit..

Welbeck heeft genoeg kansen gekregen om zich te laten zien.
Ik vind het ook logisch want hij is niet de niveau van Manchester United.
Falcao is het minimale wat eigenlijk bij United hoort te spelen. Geen 2de rangs spelers zoals Fletcher Carrick chicarito of andere namen waarvan je normaal gesproken nooit iets van ziet of jeugdspelertjes die zich nog moeten ontwikkelen tenzij het een exceptionele speler is zoals Januzaj dan mag je af en toe wel een uitzondering maken. Di Maria en Falcao waren echt nodig want Man United hoort eigenlijk net zo goed als Real Madrid te zijn.

2 september 2014 om 12:03

De naam en faam van Manchester United is net ontstaan door het inzetten van jonge Britse spelers. Beckham, Scholes, Giggs,... De lijst is immens. Wij hebben nu een geromantiseerd beeld, maar die zullen toen ook geregeld gefaald hebben. Dat hoort er gewoon bij. Velen lijken dat nu niet meer te beseffen.

2 september 2014 om 13:14

Welbeck is geen Scholes, Beckham of Giggs. Eerder van het niveau Nicky Butt: hobbelt leuk mee, maar is gewoon geen basismateriaal.

2 september 2014 om 14:20

Januzaj is dat wel, maar hij wordt ook gewoon naar de bank verwezen door de vele aankopen. Hij moet nog geen onbetwiste basisspeler zijn, maar ik zie momenteel weinig speelkansen voor hem.

Totaal niet met Meulensteen eens. Deze jongen heeft genoeg kansen gehad, maar heeft nooit het niveau van zijn concurrenten gehaald. Je kan zeggen dat hij nóg maar 23 is, maar als je naar zijn spel kijkt is het eerder ál 23, want hij speelt nog steeds als een 18 jarige die net komt kijken en zijn acties niet goed weet te plannen. Het is daarom in mijn ogen ondanks alle negatieve resultaten goed dat er een nieuwe wind door United waait die weer objectief naar spelers kijkt en niet naar behaalde resultaten of andere sentimenten uit het verleden. Daarnaast kan je elk opgehemeld talent dat zich niet lijkt te ontwikkelen, bij een topclub onder contract staat en in de spits speelt wel gaan vergelijken met Sturridge, maar Sturridge liet wanneer hij de kans kreeg bij Chelsea en Manchester City ook al zien over veel meer kwaliteiten te beschikken dat Welbeck ooit heeft laten zien. Sturridge is één en al techniek, wat bij Welbeck nog wel eens de wensen over laat. Daarom prima deal, hopelijk word hij een nuttige speler bij Arsenal en zal het spel beter bij hem passen als bij United, maar een wereldspits zal hij in mijn ogen nooit zijn.

Zou me niet verbazen als hij giroud uit de basis speelt. giroud bakt er ook nog niet veel van dit seizoen, en welbeck is wel een completere spits. Hij is (kop) sterk, snel en dynamisch..
En in de afronding zal hij ook niet minder zijn dan giroud.
Al met al een prima aankoop naar mijn mening! Niet de topspits waar we allemaal op hoopten natuurlijk, maar beter dan niks!

Volgens mij heeft Wenger die plek naast Ramsey gewoon voorbehouden voor Chambers. Ik heb hem er nog niet zien spelen maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet kan mislopen. Wel gek dat hij dan geen extra CB heeft gehaald.

Hoe zit het eigenlijk met Diaby? Dan is ie fit, speelt ie nog niet..

2 september 2014 om 13:36

Diaby was weer even geblesseerd denk ik, maar is opnieuw fit. Verwacht toch ook dat hij mag spelen als hij fit is.
Chambers gaat hij zeker niet op het middenveld zetten, dan heb je geen vervanger meer voor Kos of Per.

Fellaini, Anderson, Cleverley, Carrick, Young, Valencia, Smalling en Rafael moesten echt worden verkocht vind ik. Je hebt niets aan deze spelers. Welbeck is een echte spits, maar die nooit zijn kansen heeft gehad. Logisch met Rooney en Van Persie. Ik denk dat hij het goed gaat doen bij Arsenal.

Ik blijf erbij missxhien niet meteen een gevestigde naam maar welbeck ben er hartstikke blij mee.

de spits wat arsenal nodig had.
en ideaal om naast giroud te zetten.
giroud bal vast en welbeck snelheid en behendig.

nu hopen dat hij onder wenger zijn weg omhoog inzet.

en arsenal heeft er weer een engelse speler bij dus opzich gewoon een koopje voor een 23 jarige engelsman waar je
Als hij door groeit nog jaren plezier van hebt.!!!

Wenger goede zet

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren