Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal telt twintig miljoen euro neer voor slachtoffer komst Falcao

Laatste update:

Arsenal heeft Manchester United een handje geholpen bij de komst van Radamel Falcao. The Gunners wilden door de voetblessure van Olivier Giroud nog een nieuwe spits halen en werden ook in verband gebracht met Falcao, maar kozen voor Danny Welbeck, die voor naar verluidt twintig miljoen euro is overgenomen van Manchester United. Hij tekent voor vier seizoenen in Londen.

/

Welbeck zit momenteel bij de Engelse nationale ploeg, maar zal volgende week aansluiten bij zijn nieuwe ploeg en kan debuteren in de kraker tegen Manchester City. De aanvaller is de vijfde zomeraanwinst van Arsenal, dat zich eerder al versterkte met Alexis Sánchez, Mathieu Debuchy, Calum Chambers en David Ospina. Arsenal maakt nog niet bekend met welk rugnummer Welbeck zal gaan spelen.

De 23-jarige spits werd opgeleid bij United en maakte in het seizoen 2008/09 zijn debuut in het eerste elftal. Welbeck werd eerst nog verhuurd aan Preston North End en Sunderland, voordat hij in het seizoen 2011/12 echt doorbrak. De 26-voudig Engels international speelde uiteindelijk 92 competitiewedstrijden voor United, waarin hij 20 keer wist te scoren.

Arsenal werd in de afgelopen weken aan diverse topspitsen gelinkt en heeft dus uiteindelijk gekozen voor Welbeck, die bij United kon vertrekken, omdat de recordkampioen Falcao ophaalde bij AS Monaco. Tottenham Hotspur had ook interesse, maar Arsenal kwam als winnaar uit de strijd. Naast Welbeck vertrok ook Javier Hernández bij United: hij liet zich voor een seizoen verhuren aan Real Madrid.

Danny Welbeck lijkt mij een goede spits voor Arsenal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben wel blij met deze aankoop, alleen 20 miljoen is veel te veel! 11/12 miljoen had op z'n plaats geweest. Nu hopen dat het een gevalletje Sturridge wordt die opeens opbloeit, ik heb er wel vertrouwen in. Alleen jammer dat er geen cvm is gehaald deze transferperiode want nu zitten we nog steeds met hetzelfde probleem. Die was eigenlijk nog meer nodig dan een spits.

2 september 2014 om 09:04

Ik had liever Bony gezien en eigelijk ook verwacht, die zal waarschijnlijk te duur zijn geweest, ik vind een bedrag van 20 mil nog aardig goed, aangezien arsenal dat makkelijk kan betalen, hij is een international en ik hoop dat hij balvaster kan worden en aan zijn koptechniek kan werken, want hijs lang, snel en hijs jong, ik hoop dat al zijn potentie losbarst bij the gunners

2 september 2014 om 11:55

Bony was maar 5m. Meer volgens mij..wacht al de hele zomer om opgepikt te worden maar ze slapen nog op hem.. Denk dst de absolute topclubs dit seizoen of volgend seizoen hun slag slaan met bony

2 september 2014 om 13:56

Ik vind zelf dat Welbeck een goede aankoop is, Bony voor maar 5mil meer zou beter zijn maar dat zou waarschijnlijk niet binnen 1 dag afgerond kunnen worden.

2 september 2014 om 15:19

In Welbeck zit er nog volop potentie, dit is misschien wel niet de ideale spitsen aankoop maar dit kan hem gaan worden. Onder lange termijn Wie weet onder Wenger kan hij het maximale eruit halen.

Vergeet niet dat hij pas 23 jaar is volop nog in de ontwikkeling hij is snel technische en sterk dus dit zijn sowieso pluspunten.

Laten we hopen dat hij het in ieder geval Giroud eruit speelt.

2 september 2014 om 09:09

Sorry, maar Sturridge heeft veel meer techniek dan Welbeck. Maar Welbeck is wel meer klinisch in de afronding, dus dat lijkt me precies wat jullie nodig hebben.

Goede transfer voor Arsenal en ik denk dat Welbeck, Giroud uit de basis speelt. Zou wel mooi zijn voor het Engelse voetbal; weer 2 jonge spitsen met veel speeltijd bij topclubs.

2 september 2014 om 12:46

Welbeck meer klinisch in de afronding? Hij is juist geen killer...

2 september 2014 om 09:45

Sturridge was duidelijk beter dan Welbeck toen hij vetrok bij Chelsea. Ik weet nog goed dat ik niet begreep waarom Chelsea hem zo gemakkelijk liet gaan, was echt wel een goede voetballer. Bij Welbeck zie ik dat veel minder, zou er niet veel van verwachten.

2 september 2014 om 12:45

Hij zal het misschien wel goed gaan doen, maar het zal geen gevalletje sturridge worden. Bij Bolton en bij Chelsea liet hij namelijk al zien (en daarvoor bij Man City) dat hij echt een heel mooi linkerbeen heeft en verschrikkelijk is om te verdedigen.

Welbeck vind ik persoonlijk meer een atleet die iets minder verfijnd is. Desalniettemin hoop ik wel dat hij het goed gaat doen. Wel teleurstelliend dat ze geen Cavani, Falcao, Martinez, of iets vergelijkbaars kunnen strikken.

Wat een grap, ManU haalt gewoon Falcao en Arsenal denkt het te kunnen doen met Welbeck... Zo wordt je geen kampioen hoor.

2 september 2014 om 07:00

Gevalletje Real Madrid Barcelona? Sterren maken Nog geen team!!! Word eens waker mensen!

2 september 2014 om 07:04

Utd is de grootste grap in dit geval. Speler met potentie laten gaan voor een prikkie, aangezien hij Brits is, en een vedette van 29(?) halen voor bakken met geld. Utd haalt de top4 niet dit seizoen, zitten ze alsnog met al die sterren in de EL. Arsenal heeft gefaald wat betreft de posities die versterkt zijn, maar aan het begin van de window had ik getekend voor Sánchez, Debuchy en Welbeck.

2 september 2014 om 07:16

Degradatiekanidaat* als het zo doorgaat degradeert Man U , let maar op jongens

2 september 2014 om 07:11

Ach jah, jij denkt teveel aan fifa op je playstation. Dus jij zou 20mil betalen + 18mil aan salaris voor falcao voor een jaar en daarna nog eens 58mil (verplichte aankoop)? Doe eens rustig, we hebben zonet Sanchez, Chambers, Ospina, Welbeck gekocht, 4 internationals btw. Het enige dat je Arsenal kan verwijten is dat ze geen CDM hebben gekocht.

2 september 2014 om 08:38

Je vergeet Debuchy.

En we hadden nog een CV moeten halen.

2 september 2014 om 09:43

Je hebt zelf zelf denk ik iets te veel Fifa gespeeld. United betaald dus echt geen 38 miljoen voor Falcao. Die 20 miljoen is huursom + salaris. Het zal best een miljoen meer of minder kunnen zijn maar zeker geen bedrag zoals jij noemt.

2 september 2014 om 09:46

'4 internationals', alsof dat veel zegt. Ola John is ook international. Typisch Gooner om zo je aankopen toch nog beter proberen te doen lijken dan ze werkelijk zijn. Sanchez is echt een goede aankoop, no doubt, maar de rest is echt niet heel bijzonder.

2 september 2014 om 09:48

Ach maak er anders 40.miljoen van plus salaris. Hij is voor 7 miljoen gehuurd plus salaris. Beetje op je pik getrapt dat die niet naar jullie wou? Of is Welbeck in een keer veel beter.

2 september 2014 om 11:27

De rest zijn misschien geen toppers, maar je kan het geen slechte aankoop noemen.

Debuchy: Gelijkwaardig aan Sagna.

Chambers: Talent en kan op veel posities spelen.

Ospina: Prima back-up

Welbeck: Vind ik niet goed genoeg. Had ik liever nog gehad dat Sanogo vaker de kans kreeg afwisselend met Sanchez in de spits.

2 september 2014 om 11:54

Chambers vind ik ook wel een topaankoop. Is al heel ver voor zn leeftijd.

2 september 2014 om 07:12

Falcao steelt ook echt niet meet zoveel voor. hij komt net van een Blesseure en liet al met Monaco in mijn ogen niets zien, het is niet meer de Falcao van Porto en Atleti.

2 september 2014 om 07:43

Ach ja, je kan wel alleen grote namen halen maar het is belangrijker dat je spelers haalt die in je team passen. Wat dat betreft vind ik Welbeck nog niet eens zo slecht. Tuurlijk is Falcao 5 keer beter maar Arsenal kan niet ineens zo haar hele salarissysteem omgooien. Dan zullen andere spelers ook om meer gaan vragen en dan ga je de kant van United op.

2 september 2014 om 08:57

Weet niet of je welbeck vaak hebt zien spelen maar is toch een speler met heel veel potentie en heeft al veel goeden wedstrijden gespeeld. Is bij united vaak misbruikt op de flank, maar de wedstrijden waar hij in de punt speelde was hij vaak fantastisch.

Ik ben toch wel teleurgesteld, we hebben een CDM keihard nodig maar Wenger heeft blijkbaar vertrouwen in Arteta...

Welbeck heb ik altijd echt verschrikkelijk matig gevonden, maar dat komt omdat hij vaak op de flank moest spelen. In de spits vind ik hem wel potentie hebben dus hopelijk slaagt hij bij Arsenal. 20 miljoen is wel teveel maarja hij is Engels.

2 september 2014 om 07:41

Heel seizoen spelen met Flamini. Absurd. Wenger verdient gewoon om een paar keer hard vernederd te worden hoe pijnlijk het ook is. Als je gewoon geen kampioen wil worden ben je echt sneu. 1 of 2 aankopen meer en Arsenal was er geweest en het is nu weer net niet. Altijd weer hetzelfde bij Arsenal. Zelfs top 4 is niet haalbaar denk ik, en de kansen om kampioen te worden zijn nog nooit zo laag geweest.

2 september 2014 om 08:33

Snapt iemand waarom ze niet Song hebben overgenomen of gehuurd?
Dat is tenminste iemand die al de club kent en zeker niet slecht heeft gepresteerd in zijn tijd in Engeland.

2 september 2014 om 08:38

Omdat Song ten eerste niet op een fijne manier weg ging en ten tweede vergeet hij zijn verdedigende taken.

2 september 2014 om 11:16

Ik denk dat Chambers ook cdm kan spelen. Hij is sterk en kan goed voetballen heeft zeker potentie op die plek!

Arsenal is een lachertje, vergelijk niet alleen de spelers die de concurrenten heeft gekocht, maar ook hoe ze hun zwakke punten hebben aangepakt. Ik was altijd groot fan van Wenger maar die man doet maar wat.

2 september 2014 om 07:02

Eerst zien dan geloven met emoties alleen bereik je niet veel hou je verstand één beetje bij...In Wenger we trust!

2 september 2014 om 09:13

Ik zou mijn trust al een beetje opzij hebben gezet nadat hij na minstens 4 transferperiodes nog steeds geen waardige opvolger heeft voor Song. Sorry, maar hoe lang is die al weg?

Je had Lucas van Liverpool kunnen proberen, De Jong, Tiote en ga zo maar door. Maar nee, het was Kedhira of niets bij Wenger

2 september 2014 om 09:42

Flamini doet het nog goed zolang die fit blijft gaat wenger geen geld uitgeven. Ik heb respect voor hem omdat hij altijd zijn standpunt vasthoudt en gelijk heeft ie!!! Arsenal mag niet in een koopclub veranderen! Gewoon in jou eigen kracht blijven geloven. Soms valt het mee en soms tegen maar zo is het overal kijk maar naar Real Madrid die halen spelers van "Wereldklasse" binnen maar vallen vies tegen! Ik weet zeker dat dit Arsenal op een goeie dag, Real Madrid op een goeie dag verslaat en ik meen het.

2 september 2014 om 09:17

@spencergunner

Ik ben het met je eens. Wenger altijd heel hoog zitten, maar het loopt momenteel gewoon niet. Tactisch gezien is het niet in orde en het is nog maar de vraag of Welbeck de juiste man is om er elk jaar 20/25 in te duwen.

Welbeck is een hele sterke aankoop imo. Hij is misschien niet een killer dat iedereen verwacht had maar hij is balvast, snel en geeft wel de assists. Hij werd ook compleet verkeerd gebruikt bij ManU.

2 september 2014 om 07:06

Bij Utd gaf hij assists, hij is naar Arsenal gehaald om assists te krijgen en ik denk dat hij die volop gaat krijgen met zoveel kwaliteit om hem heen.

2 september 2014 om 07:12

Bij United gaf hij assists? Ik zal de statistieken er niet op na slaan, maar het zou me verbazen als hij ooit in één seizoen meer dan 5 assists heeft gegeven.

Niet dat het geen prima aankoop is, ander type dan Giroud en een hele verbetering op Sanogo, maar het is nogal vreemd om te doen alsof het zo'n assistenkoning is, wat hij totaal niet is.

2 september 2014 om 07:21

Drayton is een triest mannetje, Welbeck is nu in zijn ogen opeens een topspeler, iedereen verwacht nu dat hij net als Sturridge een topspits wordt, jammer genoeg is hij nog niet half zo getalenteerd.

2 september 2014 om 07:21

Doe ik ook niet. Was om aan te geven dat hij niet naar Arsenal gehaald is om assists te geven maar om ze te krijgen. Wij hebben al een assistkoning rondlopen, hopelijk kan die zijn naam nu weer waar gaan maken.

2 september 2014 om 07:24

Cunian, waarom zo'n grote mond? Vind je het jammer dat Welbeck weg is? Of dat je club zoveel geld weggegooid heeft deze window? Of is er iets anders? Ik vind Welbeck geen topper, maar hij heeft het bij Utd op de 9 niet altijd slecht gedaan, ook als je kijkt naar de ego's die om hem heen stonden.

2 september 2014 om 07:34

Ja ik vind het jammer dat we Welbeck en Hernandez vervangen met Falcao en een veel groter talent in Wilson xd. Wat je nu doet is een typisch geval van zodra een speler bij mijn club komt is hij een betere speler, net als United fans die riepen dat Vidal de beste middenvelder ter wereld was toen hij leek te komen. Veel plezier met hem, overschat hem niet want dan komt er teleurstelling. Niet voor niks dat heel Engeland altijd maar lacht om hem.

2 september 2014 om 07:36

Overig denk ik dat Giroud hem uit de basis speelt als hij weer fit is.

2 september 2014 om 07:46

@ajaxcunian
Jij doet precies het omgekeerde.. Als een speler weg gaat, doen alsof hij helemaal niks is en dat 'heel Engeland lacht om hem'... Dat slaat echt nergens op.

2 september 2014 om 07:48

Ik zie genoeg fans van United die behoorlijk teleurgesteld zijn, jammer dat je het Arsenal en deze jongen zo misgunt.

2 september 2014 om 07:52

Is dat niet zo? Zelf de Arsenal fans gingen juichen toen het erop leek dat de transfer niet doorging, nergens gezegd dat Welbeck er niets van kan maar laten we nu niet opeens doen alsof hij een topper is, is hij niet. Kijk maar eens voor de grap naar het aantal reacties als Welbeck geselecteerd wordt voor het Engels nationaal elftal.

2 september 2014 om 07:53

Jij noemt mij typisch, terwijl je niet eens kunt bewijzen dat ik Welbeck voorheen altijd uitgelachen heb, ik geef zelfs aan dat ik hem geen topper vind, en doet vervolgens zelf iets dat jou volkomen typeert, door hem af te schilderen als slechte voetballer omdat hij bij Utd weg is. Rare kwiebus ben je eigenlijk he? Maar ieder z'n ding, komt op mij meer over als klein kind dat ergens niet blij mee is en het zo voor zichzelf beter wil laten voelen...succes daarmee.

2 september 2014 om 08:01

Ik hem af doen als slechte voetballer? Waar doe ik dat dan?

2 september 2014 om 08:05

Enige wat ik jammer vind is dat Arsenal nu niet tot Januari met Sanogo hoeft te spelen, dat zou kunnen schelen in de strijd om top4.

2 september 2014 om 08:18

Als dat uitgelegd moet worden...

2 september 2014 om 08:30

Of jij leest terug en ziet dat ik hem nergens een slechte voetballer noem. Hij is alleen geen topper heb ik gezegd en heeft niet het talent van Sturridge om zo een bloei te krijgen.

2 september 2014 om 07:07

Ja vind ik ook, hij is ook nog eens snel, dus hij kan de diepte ingestuurd worden, altijd handig als je met een '10' op de flanken speelt. Mij benieuwen of Wenger hem nou boven Giroud verkiest of niet?

Arsenal had Bony moeten halen.

Wenger beloofde vuurwerk en wat is er van gekomen? Het begon voor de Gooners nog goed met het aantrekken van Sanchez en daarna gelijk doorpakken met Debuchy en Chambers. Echter nu aan het eind van de transferperiode durf ik wel te stellen dat Arsenal redelijk tekort geschoten is.

Wenger heeft blijkbaar vertrouwen in Arteta(en Flamini) voor de cdm, dus garantie dat men minstens één keer enorm afgaat(en waarschijnlijk vaker) tegen teams als City en Chelsea. De verdediging is centraal enorm dun bezet. Met alleen Chambers, Koscielny en Mertesacker voor twee posities ga je het natuurlijk nooit redden een heel seizoen en het is niet te geloven dat er niet nog een centrale verdediger is aangetrokken na het vertrek van Vermaelen. Het is dat Giroud geblesseerd raakte anders betwijfel ik of Welbeck had gekomen. Een redelijke spits, ander type dan Giroud en zeker een speler die van waarde zal zijn en uiteraard beter dan Sanogo, maar in de verste verte niet het beloofde vuurwerk.

2 september 2014 om 07:11

Helemaal mee eens.. Iedereen kan het zien. Nog 2 aankopen en Arsenal was compleet geweest.. Eeuwig zonde.

2 september 2014 om 09:15

Inderdaad, dan heeft Wenger nog geluk dat Giroud niet 2 wedstrijden later geblesseerd was. Volgens mij hopen ze met Welbeck een type Sturridge binnen te halen, maar ik denk dat ze dat vies gaat tegenvallen omdat het heel andere spelers zijn.

Welbeck zal met speeltijd wel vooruit schieten denk ik en misschien Giroud gewoon uit de basis houden.

Vermaelen is niet vervangen en geen DM gehaald. Wat een teleurstelling. 2 aankopen die niet eens zo duur hoeven te zijn en het team compleet hadden gemaakt.. Bijvoorbeeld Schär en Rabiot dan ben je er al.

2 september 2014 om 07:14

En Miquel is nog eens verkocht dus roteren tegen kleinere ploege n gaat ook niet. Ik vermoed wel dat Bellerin ook wel zijn kans gaat krijgen en Chambers defenitief omgetoverd word naar CB/ CDM.

2 september 2014 om 07:47

Ik hoop dat Chambers een CB blijft en dat zal ook wel moeten dit seizoen. Maar het probleem is dan de 4e keus. Dat word Monreal. En dat kan eigenlijk gewoon echt niet.. Al helemaal niet als je bedenkt dat Monreal op links veel moet spelen want Gibbs ligt er altijd uit.

Gibbs en Koscielny zijn nu geblesseerd. Als Chambers/Mertesacker/Monreal nu geblesseerd raakt hebben we Flamini op linksback kom op joh dat kan niet de bedoeling zijn..

2 september 2014 om 07:52

We hebben Bellerin nog. Maar dat je zo'n jongen moet inzetten zegt wel genoeg over het falen van Arsenal op de transfermarkt. Sinds het vertrek van Song nog geen normale CDM gehaald maar niemand bij Arsenal die er aan denkt om er eentje te kopen. We hebben maar 2 echte centrale verdedigers, en Chambers dan. En als er iemand geblesseerd is gaat Wenger weer janken. Hij had nu moeten kopen, er zijn geen smoezen meer, maar toch is er niks gehaald. We hebben net zo'n baggere verdediging als United, maar die spelen niet eens CL. We gaan dus gewoon weer een seizoen lang falen. Ik zet de top 4 voorlopig uit mijn hoofd.

2 september 2014 om 08:44

Okay na een nachtje geslapen te hebben denk ik wel dat dit een vooruitgang ia maar is denk ik niet de spits die we nodig hebben maargoed maybe bewijst ie zich en heb ik het fout. Ik ben wel pissed dat wenger geen verdediger heeft gehaald straks speelt isaac hayden een onbewezen talent van 19 nou dat is lekker dan.

Zo slecht is deze aankoop nog niet. Hoeven we in ieder geval niet een seizoen lang met Sanogo te spelen. Wat ik wel erg vind is dat er geen verdedigende middenvelder of verdediger is gehaald. Gaat Arsenal helemaal opbreken en enkele vernederingen zullen ook weer plaatsvinden ben ik bang.

Die verkoop van Welbeck zorgt ervoor dat die hele Falcao-transfer een zure nasmaak krijgt wat mij betreft. Heeft dus niks te maken met een mogelijke knieoperatie van Van Persie. Gewoon een jeugdspeler als Welbeck lozen voor Falcao

En ondertussen ook nog eens een concurrent voor Europees voetbal voorzien van een type speler die ze veel meer nodig hadden dan United zelf...

Serieus teleurgesteld in Van Gaal gisteren.

2 september 2014 om 07:39

Ik heb nu echt precies hetzelfde. Hoe kan je een jeugdspeler laten gaan en daarvoor een speler halen met een halfgoeie knie? Falcao is geweldig maar we hebben hem niet nodig.

2 september 2014 om 07:43

Falcao is allang weer fit, hij zou zelfs naar het WK kunnen maar niet gedaan, door zijn medical gekomen dus ik kan je wel verzekeren dat hij fit is, RVP daarentegen is dat niet. En Rooney is duidelijk over zijn top, wordt met de wedstrijd duidelijker. Welbeck wou zelf al sinds April weg, je ziet dat die jongen nooit boven RVP en Roo uit zou komen. Er is nu een goeie 4 jaar uit Falcao uit te knijpen als topspits, daarna is Wilson een veel groter talent dan Welbeck klaar om het over te nemen. Die gaat nu ook veel meer spelen als je weet dat Rooney/RVP altijd geblesseerd is. Als Falcao naar Arsenal ging zou de wereld te klein zijm geweest door bezorgde United fans, komt hij naar United maken we ons zorgen om Welbeck lol.

2 september 2014 om 08:40

4 goeie jaren uit een 29 jarige zuid-amerikaanse spits die net terugkomt van een gescheurde kruisband.. Haha, Arsenalfans zijn iets te emthousiast over Welbeck, maar dit is ook wel overdreven positief.

2 september 2014 om 09:12

Welbeck is een jongen van ons. Zit van kleins af aan al bij United en zal ook een grote fan zijn van de club. Het is niet dat ik hem wou behouden voor de basis, maar hij is multifunctioneel. Kan zowel in de spits als op de flanken spelen, heeft snelheid en werkt altijd enorm hard. Als we toch iemand zouden moeten lozen, had ik Van Persie weggedaan. Die is toch al op z'n retour.

Ik ben sowieso van mening dat de aanval niet ons zorgenkindje is, maar dat we van dat geld liever een centrale verdediger konden halen. Het beleid is sinds het vertrek van Ferguson enorm achteruit gegaan.

2 september 2014 om 07:47

Tuurlijk, het nooit leuk als een jeugdspeler vertrekt. En helemaal niet als het een populaire jongen is azoals Welbeck. Maar op dit moment is hij 24, geen talent meer. Ik denk niet dat hij de potentie heeft kunnen waarmaken waar men bij United heeft op gerekend. Bij Cleverley (ook jeugdspeler zoals jullie weten) had niemand er om gerouwd dat hij zou vertrekken, omdat hij ook te kort komt. Daarnaast zullen er bij United altijd nieuwe jeugdspelers klaar staan, en volgens mij hebben we met Wilson een groot talent in de gelederen.

2 september 2014 om 07:55

Ben met je eens King_eric.

Ik had niet verwacht dat Manchester United Welbeck zo makkelijk liet gaan, een jeugdproduct hoort altijd op Old Trafford te spelen. Hij heeft gewoon veel concurrentie gekregen maar deed nooit slecht op z'n favoriete positie en toch scoort hij ook een voldoendes als hij als flankspeler moet spelen.

Hij is de spits die Arsenal mist, ik ben er echt blij mee. Ik hoop dat hij bij Arsenal opbloeit net zoals bij Sturridge van Chelsea naar Liverpool ging.

Het begint erop te lijken dat Arsenal steeds Engelser wordt, wat voor mij een leuke bijzaak is.

Vind je niet dat je te vroeg oordeelt over Van Gaal? We moeten wel eerlijk zijn dat Van Gaal zijn elftal nog niet compleet is mede door blessures of problemen met werkvergunning. Wanneer iedereen aanwezig is dan ga ik pas oordelen of Van Gaal z'n werk goed gedaan heeft of niet. Ik denk dat Moyes toch nog een seizoen had moeten blijven bij Man. United. Nu komen er allerlei spelers terwijl Moyes alleen met Fellaini (zomer) en Mata (winter) moest doen.

2 september 2014 om 12:12

Waarom? Welbeck heeft totaal niet het niveau wat United nastreeft, zie niet in hoe hij een significant verlies voor United is. Falcao's transfer is inderdaad ridicuul, waanzinnig veel geld voor een speler die nog geblesseerd is.

2 september 2014 om 14:14

Ik denk dat veel mensen hun oordeel over Welbeck zullen bijstellen binnen een maand of 9. Talent genoeg en voetballend vermogen genoeg. Met speelminuten en wat vertrouwen, en een plaats als centrumspits, gaat hij snel genoeg stappen maken.

Ik had dan veel liever dat ze Van Persie verkochten en Welbeck een trapje hoger in de pikorde plaatsten.

20+10=30=Jackson Martinez. Wat een domme transfer weer dit. Welbeck is max 10 mil. waard. Komt veel te kort en is een chaotische spits, Arsenal heeft een killer nodig die zich niet te veel met het spel wilt bemoeien, had dan nog liever Klose gezien.

2 september 2014 om 11:34

Jackson Martinez is veel ouder dus die zit op zijn top, Welbeck kan nog verder groeien. Bij Welbeck weet je wat je eraan hebt, bij Martinez helemaal niet. Daarbij is Welbeck Engels en dat werkt altijd in je voordeel.

Ben blij dat Welbeck naar Arsenal kom, hij is de spits die Arsenal mist. Hij is snel, technisch goed, kan kaatsen, kopsterk en ook nog Brits. Ik zie hem wel Sanogoal en Giroud uit de basis spelen, daar heeft hij talent en potentie voor.

Wel vind ik het jammer dat ze nog geen CVM hebben gehaald, dus in de toppers zullen we waarschijnlijk weer veel tegengoals moeten slikken.

Met een spits als Wellbeck ben ik blij hoor, maar altijd gezegd dat dat geen prio was. Maar goed, hij voegt een boel diversiteit toe in de spits.

Met een Sanchez, Cazorla en Ozil gaat hij meer dan genoeg aanvoer krijgen. De laatste snelle spits was enigzins Adebayor.

Met een cvm hadden we zo veel meer gebreken opgevuld.

Deze man is beter dan Giroud, dus Arsenal gaat vooruit. Maar idd nog steeds niet de topspits om kampioen te worden.

2 september 2014 om 09:13

Voetballend gezien wel ja, maar qua scorend vermogen zeker niet.

2 september 2014 om 10:14

Qua scorend vermogen niet? Heb je Giroud voor het doel gezien?

Weet niet precies wat ik er van moet denken, hij lijkt me wel een aardige spits. Als ik Redcafé zo doorlees zijn de Manchester United-fans niet blij met zijn vertrek. Of dat is omdat hij goed is of omdat hij een jeugdproduct is weet ik niet.

Overigens ben ik niet erg tevreden met de transferbusiness van Wenger. Geen vervanger voor Vermaelen en geen verdedigende middenvelder. Dat wordt straks weer lekker knoeien met Arteta en Flamini.

2 september 2014 om 10:14

Arteta moet spelen, daarom haalde Wenger geen breker.

Met Falcao naar United hadden ze misschien Van Persie moeten terughalen naar Arsenal

ontopic: Welbeck is nog jong en kan nog veel beter worden. Ben benieuwd hoeveel goals hij maakt als hij het hele jaar door in de basis staat. En hoe hij zich gaat ontwikkelen. Welbeck heeft in ieder geval tot eind december om zich te laten zien als nummer 1 spits bij Arsenal. Om eerlijk te zijn vind ik het een hele goede keuze voor Welbeck. Voor Arsenal vind ik het prima. Het is wel weer een 'talent' die zich nog moet laten zien. Hopelijk staat hij er direct.

Trouwens, als Ajax 30 miljoen wilde uitgeven hadden ze dan niet voor Welbeck kunnen gaan?

Welbeck is een noodgedwongen vervolg van Giroud zijn blessure. Wat als het 2 weken later was gebeurd? dan hadden de supporters 5 weken naar Sa no gol moeten kijken.

Door het niet aantrekken van een extra verdediger en DM kun je wel zeggen dat Wenger misschien wel een onderdanige man is die houd van vernedering

Als er weer teams zijn die druk gaan zetten op de zone van de DM kun je zomaar weer 5-1 uitslagen krijgen.

2 september 2014 om 09:46

Het is Sa No Goal. Je hebt wel gelijk hij komt duidelijk te kort al moet ik wel toegeven dat ik zijn manier van spelen echt vermakelijk vind. Zo knullig maar het lukt van tijd tot tijd wel. Met Campbell heeft Arsenal nog een goede spits maar ik begrijp niet waarom Sanogo de voorkeur krijgt.

De DM positie was het belangrijkste de afgelopen 3 transferperiodes en het zal bij de volgende weer het belangrijkste doelwit zijn in mijn ogen. Ik had al zo'n gevoel toen Arteta de band kreeg. Je geeft niet iemand de aanvoerdersband als je weet dat hij op de bank terecht zal komen. Met Vermealen was het anders aangezien hij in eerste instantie gewoon basisspeler was.

2 september 2014 om 10:13

Wenger of het bestuur of allebei hebben niet de ambitie om prijzen te winnen, want er waren genoeg spelers beschikbaar die ons zouden verbeteren.

Ik kan nog steeds niet geloven dat er geen verdediger en breker bij is gekomen. Dit is gewoon falen op de transfermarkt waar je geen excuses voor mag hebben, want er zijn genoeg spelers die een versterking zouden zijn, en het lukt je niet eens om daarvan ook maar een te halen?

Ik hoor wel het één en ander uit de United-fan-hoek, en dat klinkt niet enthousiast. Voor veel fans was Welbeck, samen met Rooney, de favoriet van de selectie. 'de jongen van de club'. Zoals jij over hem praat hoor je niet veel United-fans praten hoor.

Prima aankoop van Arsenal, aangezien hij, wanneer Giroud fit is, ook als tweede spits kan spelen. Daarnaast Engels, nog maar 23 jaar en veel potentie. Jammer dat er geen DMF meer is gekomen, maar de selectie zie te nu prima uit. Niet teveel blessures aub, en een snel herstel van Walcott, die hebben we nodig nu.

2 september 2014 om 10:13

De selectie ziet er helemaal niet prima uit, want we hebben geen fatsoenlijke breker en te weinig verdedigers.

2 september 2014 om 10:47

Ach, ik ben tevreden. De aankopen zijn goed, er staan een aantal talenten voor een doorbraak en geen belangrijke spelers weg.

2 september 2014 om 10:50

Ja, maar welk talent uit de jeugd hebben we op Cb/cdm dat er klaar voor is? Hayden?

2 september 2014 om 12:30

Idd Hayden. Ten opzichte van vorig jaar is er niks veranderd, ipv Vermaelen hebben we nu Chambers als derde optie op CV. Ik had ook een extra CV gehaald, maar je weet niet wat er is geprobeerd. Wenger heeft zichtbaar geen zin meer in al die spelers voor de opvulling. Haal je nu een speler voor de opvulling, dan loop je de kans dat je die de komende 3 jaar op de loonlijst hebt staan (zie Bendtner, Chamakh, Denilson, Santos, Djourou etc). Natuurlijk loop je wel risico met 3 spelers voor 2 posities, eventueel zou Debuchy net als Sagna nog VC kunnen worden gezet, niet ideaal.

Die DMF is al jaren niet opgevuld. Wenger is bang dat hij met een nieuwe speler de ontwikkeling van Wilshere, Ramsey, Zelalem in de weg staat. Je ziet het bij United: Je haalt 1 spits van naam, en er willen twee spelers weg. Wie weet gaan we dit seizoen toch Wilshere en Ramsey naast elkaar zien spelen.

2 september 2014 om 12:35

Bellerin word de back up voor Debuchy en Chambers word de back up voor Per/Merte.

2 september 2014 om 13:49

Hayden zeker 4e CB ofzo? We hebben een CDM nodig...

Lekker Brits wel:

...
Jenkinson - Chambers - ... - Gibbs
Ramsey - ... - Wilshere
Walcott - Welbeck - Ox

Even voor de duidelijkheid, Man City & Arsenal hebben gekeken hoe het zat met Falcao maar het is nooit hun intense geweest om Falcao echt te halen... nadat beide clubs achter kwamen wat voor salaris Falcao wou en R.madrid wou Falcao niet dus had hij wenig clubs over...

2 september 2014 om 17:59

precies
en Arsenal gaat echt niet zo'n salaris optrommelen! wat manchester utd neer legt
en dat voor een huur periode
terwijl falcao duidelijk heeft gezegt realmadrid is optie 1 daarna utd dus als real madrid volgend jaar het bedrag neertelt wat monaco wil en salaris is utd 15-20 miljoen lichter en de spits is verdwenen

Welbeck, haha, echt hoe kom je daar nou aan. Gozer kan niet eens 1 actie maken zonder de bal kwijt te zijn. Scoort gewoon ook echt weinig voor een spits bij een grote club waar doelpunten vaker moeten voorkomen als bijvoorbeeld bij Norwich. Echt zo'n slechte transfer, maar wie weet bloeit hij op. Denk het alleen niet.

Ik denk dat Giroud misschien wel als breker kan spelen, hij is groot, sterk, goed in de lucht en staat vaak in de weg. Perfect voor een breker dus...

2 september 2014 om 15:37

Arsenal moest gewoon een betere spits halen aangezien ik er niet vanuit ga dat Welbeck meer brengt dan Giroud. Giroud moest gewoon keihard op de bank worden gezet. Nu heeft hij nog een redelijke kans om weer eerste spits te zijn.

2 september 2014 om 15:51

Welbeck is Giroud met snelheid, dus ik verwacht dat hij wel nuttig is.

Ik zie dat Arsenal laatste tijd steeds op buitenkansjes aan het wachten is en ik vind dat prima. Ik hoop dat Arsenal kampioen wordt ik gun het ze, want ze proberen met goed beleid topspelers op een goedkope manier binnen te halen. Ik vind het prima en zo hoort het. We kunnen wel moeilijk doen dat Arsenal niet veel geld uitgeeft, maar ze halen wel spelers voor de posities die ze nodig hebben. Ze hadden alleen wel nog een verdedigende middenvelder moeten halen dan waren alle posities goed bezet.

2 september 2014 om 13:48

Ze hebben niet de ambitie om veel geld uit te geven aan topspelers die dat geld waard zijn, daarom wachten ze af.

2 september 2014 om 14:27

Welke topspeler was haalbaar op de vereiste posities? De laatste twee seizoenen zijn Özil en Sanchez vrijgekomen en die zijn beiden binnengehaald.

Neemt natuurlijk niet weg dat een verdedigende middenvelder en centrale verdediger meer dan wenselijk waren.

2 september 2014 om 16:34

Tja, ik ben gewoon erg teleurgesteld en daardoor pissig. Over een paar dagen zal ik weer normaal denken.

United verlaten voor Arsenal om Champions League te kunnen spelen, ik begrijp het wel.

Als je puur naar zijn goalgemiddelde kijkt valt het eigenlijk best tegen, maar ik wil hem de kans geven. Hij is pas 23 jaar oud en kreeg bij United niet het volste vertrouwen natuurlijk. Als hij dat bij Arsenal wel krijgt dan kan het een prima aanwinst zijn denk ik.

Wat ik wel jammer vind is dat Arsenal niet nog één of twee defensief ingestelde spelers heeft gehaald. Eigenlijk hebben we maar 6 verdedigers, waarvan er ook nog eens één van glas is gemaakt. Natuurlijk, Bellerin en Flamini kunnen ook bij hoge nood opgesteld worden in de verdediging en Hayden ook wel, maar dat is voor mij meer een gebrek aan beter. Daarnaast had ik graag een defensieve middenvelder zien komen. Maar goed, we moeten weer een jaartje met Arteta. Whoei!

elke fan heeft een andere mening en zo zal het ook zijn over deze transfer
maar ik ben er echt blij mee.

tenminste een aanvaller met snelheid en behendigheid wat ideaal is met een Cazorla ,ozil en Sanchez die hem kunnen voorzien van de steekpass.

ik ben intussen aan het youtube geraakt over Welbeck maar ik ben er zeker van dat Arsenal hier een goede aankoop mee heeft gedaan.

tuurlijk is het veel geld maar tegenwoordig is 20miljoen niets meer?

10 jaar geleden haal je daar een wereldster voor maar tegenwoordig is dit minimum bedrag.

als je ziet dat Daley Blind al 18 miljoen kost dan weet je toch genoeg?
Wenger krijgt deze jongen echt wel goed hoor en het is een engelsman wat ook nog eens gunstig is.
Als Giroud fit is kun je met hun 2 samen spelen zijn eigenlijk precies het tegenovergestelde wat Giroud ook weer beter maakt omdat hij dan wat vrijer voor het doel komt.

Alleen jammer dat er geen verdedigende middenvelder is gehaald en geen verdediger achter het vaste duo want heb net eens gekeken op de officieele arsenal site en arsenal telt op dit moment maar 6 verdedigers in hun A selectie ,waarvan gibbs geblesseerd is.

Welbeck kan echt helemaal niets maar dat zij ik ook toen Feyenoord Pelle contracteerde (waarvan ik nog steeds vind dat hij statisch is en makkelijk te verdedigen) we zullen zien. Welbeck is niet statisch naar vergeet vaak de bal mee te nemen en is voor de goal een blind paard een soort Sigthorsson zeg maar. Misschien bloeit hij op in het Arsenal systeem ben benieuwd.

Geweldigge aankoop ja inderdaad het is een beetje te veel die 20 miljoen maar alle Engelse spelers die een bal op doel kunnen trappen zijn nu eenmaal duur ik zie hem nog ver komen veel beter dan die Giroud had wel graag nog een sterke Verdedigende middenvelder zien komen een Tiote een agressieve middenvelder weet je dat heb ze zeker nodig Ramsey Wilshere en Arteta zijn zeker te lief nog

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren