Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Arsenal en Twente bevestigen terugkeer Miyaichi in Eredivisie

Laatste update:

FC Twente wilde zich op de laatste dag van de zomerse transfermarkt nog versterken met een nieuwe vleugelaanvaller en dat lijkt te zijn gelukt. Volgens Voetbal International zullen de Tukkers Ryo Miyaichi voor een seizoen huren van Arsenal. Dat nieuws is nog niet bevestigd door de clubs. Miyaichi speelde eerder in Nederland al een halfjaar op huurbasis voor Feyenoord.

/

De inmiddels 21-jarige Japanner kwam in het seizoen 2010/11 tot twaalf competitiewedstrijden voor de Rotterdammers en groeide in een paar maanden tijd uit tot een publiekslieveling. Maandag werd hij in de Engelse media weer in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord, maar Miyaichi lijkt nu juist naar Twente te gaan. Daar wordt hij na Kasper Kusk en Hakim Ziyech de derde offensieve aanwinst van deze transferzomer.

Miyaichi werd na zijn huurperiode bij Feyenoord nog uitgeleend aan Bolton Wanderers en Wigan Athletic en maakte vorig seizoen deel uit van de selectie van Arsenal. De Japanner maakte echter nauwelijks speelminuten: hij mocht als invaller maar in een competitiewedstrijd meedoen. Bij Twente hoopt hij meer speelminuten te kunnen maken.

Update 1 september 22.22 uur - Arsenal en Twente bevestigen terugkeer Miyaichi in Eredivisie
FC Twente krijgt inderdaad de beschikking over Ryo Miyaichi. Arsenal en Twente maken op de officiële websites van de clubs bekend dat de Japanner, die eerder al een halfjaar aan Feyenoord verhuurd werd, nu op huurbasis naar Enschede vertrekt. Twente heeft zijn selectie nu rond.

Ryo Miyaichi lijkt mij een aanwinst voor FC Twente

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Twente die een speler haalt die iets met Feyenoord heeft? Dat gebeurt zelden ;-).

1 september 2014 om 20:06

Hehe wel goede speler voor Twente.

1 september 2014 om 20:07

^zelden inderdaad hahaha ach ze moeten toch wat heh haha.

1 september 2014 om 20:07

Twente is gewoon het tweede van Feyenoord wat dacht je daarvan.

1 september 2014 om 20:15

Nee Feyenoord is het jeugdteam van Twente. Twente laat ze bij Feyenoord even ervaring opdoen om ze dan naar Twente te laten gaan

1 september 2014 om 20:17

volgens mij staat twente hoger en zal dat ook zo blijven gezien de selecties

1 september 2014 om 20:20

Eerder andersom

1 september 2014 om 20:21

Dat zeg jij al 3 jaar lang Mols naars zoals we zondag zagen loopt het niet echt bij Twente04

1 september 2014 om 20:21

Met Castaignos zeker?!

1 september 2014 om 20:32

Feyenoord is juist een 2e Twente. Fred Rutten en Karim El Ahmadi zijn Tukkers .wilkshire

Ziyech was al maanden bezig met Twente en toen moest 010 hem hebben

Guidetti een paar jaar geleden idem dito.

Dus Feyenoorders niet zeuren

1 september 2014 om 20:43

Ik dacht juist dat twente t 2e van PEC Zwolle was.

1 september 2014 om 20:44

Volgens mij was twente juist het 2e elftal van PEC Zwolle.

1 september 2014 om 20:50

Weet niet waar jij hebt gezet mols.. Maar twente staat lager dan Feyenoord en afgelopen 3 jaar ook dus

1 september 2014 om 21:26

Feyenoord staat hoger zoals de afgelopen 3 jaar! Speelt dit seizoen Europees en Twente niet em afgelopen zondag was het Feyenoord die de betere ploeg was.

1 september 2014 om 21:29

Volgens mij heeft Feyenoord toch 2e keus toornsta en Twente 1e keus Ziyech? Wie is dan het 2e elftal???

1 september 2014 om 21:45

Ziyech doet het ook super goed.. En er was geen 1ste of 2de keus ze wouden beiden.. Of je laat je even goed informeren

1 september 2014 om 21:47

Oja en je vergeet de rest luc mokotjo en kan nog wel ff doorgaan afgelopen jaren.. Noem dan ook iedereen en baseer niet je mening op 1 speler

1 september 2014 om 22:48

@mols: kijk eerst even naar de stand voor je dat typt.
Feyenoord heeft 1 punt meer dan Twente en was zondag ook veel sterker.
We verzuimden alleen om de kansen af te maken.
Twente mag blij zijn als ze bij e 1e vijf komen, al is dit wel een goede aanwinst.

1 september 2014 om 23:33

Na 6 jaar mocht dat ook wel wen keer als topclub lijkt me...

3 september 2014 om 23:26

Feyenoord wilde beide halen. Misschien bronnen beter na kijken? En als Feyenoord een 2e elftal is vind ik het best nap dat ze al 3 jaar beter presteren dan hun 1e elftal en dat i het 2e elftal spelers voor het WK afleverde. De afdankertjes van het 2e gaan naar het 1e

1 september 2014 om 20:11

En vice versa..

Hoe bevallen Wilkshire en El Ahmadi?

1 september 2014 om 20:13

.... En fredje rutten, en Wesley Verhoek

1 september 2014 om 20:15

@ Jansen Joenite

Je kunt moeilijk ontkennen dat Twente een beetje identiteitsloos oude Feyenoorders en andermans helden of ontdekkingen oppikt zoals deze Myjachi.

Toegegeven mijn eigen club PSV doet dat ook eigenlijk wel met Ruiz vorig jaar en ook een paar Feyenoorder. Ik zie dat ook liever niet.

1 september 2014 om 20:17

Vooral Verhoek zullen ze rouwig om zijn

1 september 2014 om 20:18

@ Talisman

Ik denk dat Jansen Joenite prima weet dat Twente geen topclub is, net als Feyenoord spelen ze voor de plaatsen 2-6. Wanneer deed Feyenoord serieus mee voor de titel? Ook al jaren niet.

1 september 2014 om 20:19

Fer...

1 september 2014 om 20:21

Guidetti ook nog!

1 september 2014 om 20:22

Jullie lopen ook beide niet alleen.
Ook al zo origineel.

1 september 2014 om 20:23

Volgens jou is alleen Ajax een topclub en we deden de laatste 3 jaar mee

1 september 2014 om 20:58

Beste kuttino (je gebruikersnaam geeft ook je niveau aan?), Feyenoord heeft alles weer op de rit en is een topclub in Nederland, gezien de historie én de resultaten die ze de afgelopen jaren hebben geboekt. Financiële status is verbeterd en dan hebben ze ook nog de beste jeugdopleiding van Nederland. Ik heb het nog niet eens over het legioen. In mijn ogen zijn er 3 topclubs in Nederland, en dat zijn ajax, Psv en feyenoord. Twente is een provincieclub, kijk maar hoeveel mensen er in hun stadion passen..

1 september 2014 om 21:08

Inderdaad. Kijk naar hoeveel er in het stadion passen... rly? Een paar duizend minder dan Psv waar in de toekomst wordt uitgebreid naar 44.000. Hoe kun je dat uberhaupt als argument voor provincieclub aanhalen. Sterker nog. Ik wil liever gezien worden als een provincieclub met leuk voetbal die af en toe meedoet om de titel dan die geweldig arrogante "topclubs".

1 september 2014 om 21:56

Nee, in mijn ogen is PSV ook een topclub. Feyenoord teert alleen maar op het verleden, laatste titel was van '99 en sindsdien spelen ze amper mee. Ja, leuk die tweede plaatsen, maar dan stonden ze wel aardig wat achter op de kampioen. Kan me niet herinneren wanneer Feyenoord nog tot de laatste speeldag mee deed om de titel.

1 september 2014 om 22:14

Wie heeft het over top, subtop etc? Zulke nietszeggende begrippen. Ik wilde met mijn opmerking eerder aantonen dat er bijzonder veel gejankt wordt onder een aantal Feyenoorders. Laat ons toch lekker jullie afdankertjes gebruiken! Ze zijn toch niet voor niets weg bij jullie "topclub"?

1 september 2014 om 22:29

30.000 mensen in een stadion vind ik persoonlijk gewoon provincieclub, maar wel een grote dan natuurlijk. Om Twente een topclub te noemen vind ik veel te ver gaan.

Doet er trouwens niks aan af dat ze leuk voetbal spelen en af en toe meedoen om de titel, dat is juist een uitstekende prestatie voor zo'n arrogante "provincieclub" die zichzelf topclub wil gaan noemen na één landstitel en wat leuke jaartjes.

1 september 2014 om 22:41

Het woord topclub wordt hier in Twente nooit gebruikt. Waar komt dat toch altijd vandaan?

1 september 2014 om 22:52

Resultaten behaald in het verleden is geen garantie voor de toekomst......

In: leuke speler die hopelijk Mokhtar eruit speelt...zo moeilijk kan dat niet zijn

1 september 2014 om 23:06

Zegt iemand met zo'n naam...... Sneu.

1 september 2014 om 23:17

Wat zwam je nou man? Door de resultaten van de laatste 3 jaar klopt er geen reet van jouw stelling.

1 september 2014 om 20:15

ze zitten zelfs in categorie 1 dus ze willen er steeds meer op lijken maar vind ik ook niet zo raar met zo mooie club als Feyenoord; )

1 september 2014 om 21:27

Wat dacht je van El Ahmadi dan die naar Feyenoord is gegaan dan?

2 september 2014 om 11:23

Castaingos
Fer
Cabral
Tiendalli
Mokotjo
Miyachi
Ebecilio
En er zijm ee wss nog wel een paar die iets met Feyenoord hebben.

Leuk, maar had Twente deze winger nodig?

1 september 2014 om 20:06

ik vind van wel. mokhtar brengt te weinig net als kusk. als miyaichi zijn goede vorm kan vinden krijgt hij waarschijnlijk wel een basisplaats

1 september 2014 om 20:36

Concurrentie kan nooit kwaad. Tevens brengt Mokhtar gewoon niet wat hij bij Zwolle wel wist te brengen, misschien dat concurrentie hem de goede kant op weet te sturen.

Gelukkig heeft Feyenoord hem niet gehaals zoals eerder werd beweerd. Dat had echt belachelijk geweest.

1 september 2014 om 20:07

Inderdaad. Feyenoord heeft alleen nog een linksback en spits nodig. De vleugels zijn ruim bezet.

1 september 2014 om 20:21

Talisman! Ik dacht dat je zei dat Feyenoord vandaag een spits en een DC zou presenteren uit Italie.
Totaal ongeloofwaardig ben je!

1 september 2014 om 20:37

Talisman was ook 100% zeker dat Clasie naar Porto zou gaan. Die gast is niet geloofwaardig .

1 september 2014 om 23:35

Ziyech zou ook naar Feyenoord komen?
Jij verkondigd een hoop onzin man.

1 september 2014 om 22:52

Hij kan ook linksback spelen dus hij zou voor zowel Feyenoord als Twente een aanwinst zijn.
Overigens heb ik nergens gelezen dat Feyenoord hem echt wilde halen,
Dat was enkel een berichtje in een Engelse krant en het kan ook heel goed dat zij gehoord hadden dat hij naar Nederland ging en toen automatisch aan Feyenoord dachten.

Opvallende move! Had hem liever bij Feyenoord gezien dan Kazim (ander soort speler, maar alsnog).

Ik dacht dat het om guddittie ging

1 september 2014 om 22:23

Die is onderweg naar Celtic

Feyenoord heeft genoeg flankspelers, hadden hem ook niet nodig.

Vind hem wel redelijk overbodig eigenlijk.

Kusk
Mokhtar
Ould-Chick
Corona

En nog Eghan die daar kan spelen denk ik.

Zo goed is hij volgens mij ook niet, die Myaichi. Maar je kunt hem er maar bij hebben, kan weinig kwaad denk ik. Misschien pakt het goed uit.

1 september 2014 om 20:09

Eghan is meer een middenvelder, evenals Corona toch? Eghan vind ik in ieder geval geen buitenspeler en Corona vind ik meer een 10 dan een buitenspeler.

Verder is Miyachi wel beter dan Ould-Chikh en Mokhtar hoor! Alleen Kusk weet ik zelf niet veelvan!

1 september 2014 om 20:11

Fc Twente naar Jupiler League als jong Feyenoord?

1 september 2014 om 20:13

Kusk moet zich nog ontwikkelen, Mokhtar bakt er niks van en heeft geen enkele progressie geboekt sinds die bij Twente is, Ould-Chikh is nog veel te jong om te oordelen of die zal gaan presteren, en Corona heeft het talent zeker maar moet nog wat meer inzet tonen.

Dus wat extra concurrentie kan geen kwaad volgens mij, ik denk dat het spelers wel kan motiveren om meer inzet te tonen en zich daadwerkelijk ook gaan verbeteren.

1 september 2014 om 20:16

Die Corona brengen ze zeker heeeeel langzaam? Beetje net als Zanka.

1 september 2014 om 20:17

Eghan speelt dramatisch op de flank. Hij is alleen goed op het middenveld.

Kusk en Mokhtar hebben de laatste wedstrijden waardeloos gespeeld. Beide hebben niet één keer de achterlijn gehaald om een voorzet te geven.
Iedereen haalt wel uit naar Castaignos, maar hij krijgt ook geen ballen van de zijkant. Ja... alleen waardeloze ballen waar hij niks mee kan.

Corona was laatst nog te dik. Verder nog te weinig van gezien om hem te beoordelen.

Ould-Chick kan je niet helemaal op leunen ivm de zeer jeugdige leeftijd.

2 september 2014 om 20:44

Bij Twente begrijen ze het ook niet. Kusk speelde bij Aalborg als rechter of linker aanvallende middenvelder, het is geen flankspeler, maar een 10... hij haalt de achterlijn niet, hij geeft steekpassjes door het centrum en scoort.
Beetje zelfde verhaal bij Ajax waar Andersen aan de flank wordt geplakt terwijl het duidelijk een midenvelder is, tja, onkunde in Nederland tegenwoordig.

Volgens mij was Feyenoord niet geïnteresseerd. Wij hebben met Boëtius, Manu, Bilal, Schaken, Verhoek en eventueel Achahbar al genoeg buitenspelers.

Ik wens Ryo veel succes in de Eredivisie. Ben benieuwd of hij weer zo belangrijk kan worden.

Van meerdere ''bronnen'' gehoord dat hij wordt verhuurd aan inderdaad FC Twente.

Denk dat het voor beiden partijen een goede oplossing is. Miyachi gaat echt nog geen kans krijgen bij Arsenal, ben benieuwd of hij die ooit wel gaat krijgen....

Hij is razendsnel, technisch, heeft een goede actie en een goede voorzet.... Alleen mist hij in mijn ogen echt wat fysiek voor in de Premier League....

Daarnaast is hij ook ''al 21''. Dit is nog niet zo oud, maar vergeleken met zijn concurrenten voor op de vleugels is dat toch niet mals... Met o.a. Podolski, Walcott, Alexis Sanchez en Cazorla (de wat oudere vleugelspelers)(cazorla speelt daar vaker, is eigk een 10) en dan heb je nog jongens die iets ouder zijn, ongeveer even oud of zelfs nog jonger met Chamberlain, Joel Campbell en niet te vergeten: Serge Gnabry!

Benieuwd of hij dus ooit nog een echte kans krijgt bij Arsenal, maar ik denk zelf van niet met o.a. de jonge Gnabry, Campbell en Chambo in het team.

Denk dat deze jongen in de Eredivisie zeer gemakkelijk mee moet kunnen. Zoals ik al zei heeft hij specifieke kwaliteiten en is de Eredivisie nou niet de meest fysieke competitie. Ideaal voor zowel FC Twente als Miyachi als Arsenal. Worden er alle 3 beter van. Arsenal heeft hem niet nodig en hij maakt dus minuten en ontwikkeld zich bij Twente! Die dan weer profiteert van de diensten van hem! Mooie (tijdelijke) oplossing van Arsenal!

1 september 2014 om 21:47

Ook een reden waarom hij niet bij Arsenal blijft dit seizoen, Arsenal mag maar 25 spelers inschrijven. Zelfde geldt voor Miquel.

Logisch dat Feyenoord hem niet haalt, we hebben inmiddels genoeg vleugelspelers lopen. Verder opvallend, of juist niet, dat Munsterman weer iemand met een Feyenoord-verleden haalt. Ik denk dat de computer van Van Geel toch eens moet worden nagekeken...

Slechter dan Kusk kan hij het niet doen, maar de zoveelste zeer jonge speler. Brengt het elftal iig niet de ervaring die ze nodig hebben.

Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij Twente. De laatste jaren maakte hij op mij geen sterke indruk, maar ach, die backs in Nederland speelt zelfs Ryo er wel uit.

Heb het nieuws net vernomen op sky sports transfer deadline en voor de arsenal fans: miquel is naar norwich city on a permanent deal.

publiekslieveling van Feyenoord...een tikkeltje overdreven.

1 september 2014 om 20:28

Wou net zeggen hij heeft maar 12 keer gespeeld voor ons en de afgelopen 5 jaar maar 29 keer zou dit nooit doen als ik Twente was..

1 september 2014 om 20:51

heb ook mijn twijfels als je die waslijst van blessures ziet van de afgelopen jaren

1 september 2014 om 21:58

Guidetti heeft maar 23 wedstrijden gespeeld en is wel een publiekslieveling. Dat word je wel snel in Rotterdam volgens mij.

1 september 2014 om 23:05

Guidetti scoorde 3 hattricks tegen niet de minste ploegen dus zo raar is dat nog niet, en nam heel het team op sleeptouw.

Transferbeleid fc twente:
"heeft hij een verleden bij Feyenoord? Of toont Feyenoord interesse in hem? Dan nemen we hem!"

1 september 2014 om 22:49

Transferbeleid Feyenoord:
"is dit een speler die groot gaat worden of ons kampioen kan maken? Dan nemen we hem niet."

1 september 2014 om 23:28

Bosvelt, rutten, guidetti, el ahmadi, verhoek, bakkal, wilkshire.
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Het is toch lachwekkend hoe die scouting van de Nederlandse topclubs bezig is. Scouten kunnen ze blijkbaar niet meer, in dit geval halen ze deze speler vooral omdat ze hem nog van Feyenoord kennen.
Feyenoord haalt El Ahmadi, Kazim komt omdat Van Hooijdonk hem toevallig kent.

Alleen Psv haalt nog wel eens talent die voor de gemiddelde kenner onbekend is. Spelers binnen de Nederlandse competitie scouten is geen kunst, Ajax komt niet verder dan Eto. In Frankrijk speelt bij de middenmoot genoeg leuks voor niveau Ajax, maar daar scouten ze blijkbaar niet

1 september 2014 om 20:19

Volgens mij heeft Twente ook uitstekende spelers uit het buitenland gescout. Wat dacht je van Ruiz, Janko, stoch, Rosales, Guitierrez om er maar een paar te noemen.

1 september 2014 om 21:27

Dat is alweer van een tijdje terug. Zo kan ik ook beginnen: Ebecillio, Castaignos, Koppers, Schilder, Marsman, Mokotjo, Ziyech, Tadic

1 september 2014 om 22:00

Twente wou/is zich meer gaan richten op de Nederlandse markt zodat de aanpassing sneller verliep dacht ik ooit. Als ze alleen maar buitenlanders halen uit het buitenland is het weer niet goed want dan moet de jeugd/nederlanders de kans krijgen. Nu zetten ze in op jonge talentvolle en in het algemeen Nederlandse jongens en dan is het weer niet goed.

1 september 2014 om 23:29

Marsman komt uit de jeugd en was verhuurd aan GAE

Ryo de afgelopen drie seizoenen amper gespeeld wordt nog wat, hoop dat die het goed gaat doen sympathieke gast.

Die van Geel heeft zo een hekel aan Munsterman haha . Munsterman is hem altijd te slim af , nu weer miyachi halen om van geel te pesten haha

1 september 2014 om 20:30

Als Van Geel nou interesse had gehad.
But he was like, no....

1 september 2014 om 21:03

Nee idd. Dan maar een overbodige El Ahmadi.

1 september 2014 om 21:14

Flikker toch op man, el ahmadi mochten jullie van dromen. Is voor elke nl ploeg een aanwinst. Feyenoord had niet eens interesse in ryo. En met ziyech was het niet zo dat munsterman van geel heeft afgetroefd, ken je feiten.

1 september 2014 om 22:14

Weet je wat het woordje overbodig betekent?
En dromen had niet gehoeven, jij als Feyenoord supporter had moeten weten dat een speler, en El Ahmadi helemaal, naar Twente zou gaan als die zich ook gemeld hadden zoals vaker deze periode

Overbodig in de zin van dat ze al genoeg middenvelders hebben.
Ken je feiten? Sorry dat ik liever Ziyech heb dan El Ahmadi -_-'

Je weet verder ook dat hij hier weg komt?

1 september 2014 om 22:53

Nick kan er niet zo goed tegen dat als spelers kunnen kiezen tussen (blijven bij) Feyenoord of Fc Twente, spelers toch de voorkeur geven aan Fc Twente. En eerlijk is eerlijk, Feyenoord pakte haar laatste landstitel ook in de vorige eeuw. Zo gek is dat niet. Ik begrijp je frustratie daarom volkomen Nick! Kop op. Misschien komt jullie tijd ooit nog eens.

1 september 2014 om 23:05

Ik denk dat we die tijd hebben gehad na geval fer en wijnaldum. Dat was hun goed recht, maar toch vond ik het mooi dat we lekker boven ze stonden. Ziyech heeft gewoon gekozen voor zijn positie en sportieve belang, dat is zijn goed recht. Maar feyenoord staat weer voor de meeste spelers gewoon boven twente, 100.

1 september 2014 om 23:09

Met ken je feiten had ik het erover dat munsterman van geel niet heeft afgetroefd. Ziyech koos voor zijn positie, daar heeft van geel niks mee te maken.
Dat jij ziyech liever hebt kan ik me in vinden hoor, maar ik liever niet.

1 september 2014 om 23:31

@nick, je weet dat El Ahmadi uit Enschede komt? Waar denk je waar hij heen zou zijn gegaan bij een keuze zoals bij Ziyech? Hm? "Mocht je van dromen"?

1 september 2014 om 21:28

Hahah zo grappig dit.. Feyenoord heeft geen eens interesse gehad in Miyachi dat is grote onzin geweest

Belachelijk, waar blijft die rechtsback

1 september 2014 om 21:50

Ebicilio op RB

1 september 2014 om 23:45

Nee joh, hij speelt steeds beter op het middenveld. Martina op de RB en Bengtsson en Bjelland centraal. Ebecilio RB is talent vergooien.

Had liever Pele van Anholt gezien..

Is Feyenoord nu Ajax 2 omdat ze Vermeer hebben gehaald? :'

Ik snap ook echt niet waarom Corona geen gewone kans krijgt, want beter dan Mohktar is hij zeker. Wat heeft Corona dan fout gedaan dat hij eigenlijk plotseling constant buiten de selectie blijft vallen.

Van Ryo zou ik echt niet weten of die kan voetballen.

1 september 2014 om 20:48

Corona schijnt veel te dik teruggekomen te zijn van zn vakantie. Nu kan je natuurlijk met wat kilootjes meer nog steeds beter spelen dan Mokhtar, maar iets dergelijks zegt natuurlijk wel wat jover je instelling. Daarnaast kan ik me herinneren dat zijn instelling op o.a. de trainingen afgelopen seizoen ook reden was om hem buiten het veld te houden.

Laten we hopen dat het goedkomt, want het is een zeer talentvolle speler. Het zou me helaas niets verbazen als hij aan het eind van het seizoen, of in de winter al, met heimwee terug naar Mexico vliegt.

Prima deal natuurlijk, twee nieuwe backs hadden we immers niet nodig!

1 september 2014 om 21:06

Wat zeg je wil je Immers hebben? Biedt maar!

1 september 2014 om 21:10

Scherp, maar ik zie toch echt 'niet nodig' en 'immers' in één zin staan

Een hoop feyenoorders en Tukkers die hier in de reacties twisten over van alles en nog wat, maar dat Immers overbodig is kunnen zijn we het toch wel over eens

Vandaag ging het verhaal dat hij juist weer naar Feyenoord zou gaan maar dan wel als linksback dit schijnt hij namelijk alweer een tijdje te spelen.
Mensen van Twente help me eens waar zien jullie hem het liefst? Waar is hij nodig er van uit gaande dat hij zowel linksbuiten als linksback kan spelen!?

1 september 2014 om 21:12

Als het kan linksback, op dit moment spelen we namelijk effectief 2-3-2 ipv 4-3-3

Dat is mooi voor Twente eindelijk goede flanken!

Ik weet niet of ik hier heel erg blij mee ben. Ren-je-rot-show, maar verder? Conccurentie voor Kusk en Mokhtar is goed, want dat mocht ook wel, maar Myachi?

Nu graag nog twee goede backs, voor zowel links als rechts. Kom op Joop en Aldo.

Hmm, lijkt wel een puberruil XL tusen Feyenoord en Twente. El Ahmadi, Rutten naar R'dam, Nou weer een Japanner op de brommer naar Enschede. We kunnene er zolangzamerhand een boek overschrijven. Misschien Fuseren en een mega stadion centraal in Nederland? haha

1 september 2014 om 23:54

Waar gaat dat stadion dan komen? Utrecht of Eindhoven? Dan hoeven we ook geen transfers meer te maken met hen, nemen we die er ook gewoon bij!

De scouting van Nederlandse clubs wordt wel minder hoor.. Altijd maar op safe, PSV heeft nog soortvan risico genomen deze periode maar verder komt er niemand met een onbekende (van de "topclubs". Misschien komt dat in de toekomst weer, maar zo ga je de Eredivisie niet omhoog krijgen! Ryo was leuk, maar heel er bezig met zn acties en totaal niet efficiënt. Weet nog toen hij nar Feyenoord kwam dat er een geniaal filmpje op internet stond van zijn hoogtepunten in de Japanse League. Enige wat me bijgebleven is daarvan is het dramatische niveau van de keepers.

Castaignos, Fer, Mokotjo, Cabral, Ryo, Ebecilio, Schreuder... Aardig wat ex-Feyenoorders bij Twente de laatste jaren. En dan heb ik het nog niet eens over de mislukte pogingen, zoals bij Bruma. Na het kampioenschap is er in Enschede van een eigen clubidentiteit geen sprake meer. Tenzij ze een satelietclub van Feyenoord willen worden. ;-)

1 september 2014 om 21:47

Stel je niet aan met je clubidentiteit. Kan je over elke club zeggen, ook over die van jou.

1 september 2014 om 22:50

Verhoek, Cabral, Rutten, Wilkshire, Guidetti (contract had ie al bij Twente), El Ahmadi.... Streept aardig tegen elkaar weg.

1 september 2014 om 22:51

Cabral hoort natuurlijk niet in mijn rijtje, haha

2 september 2014 om 10:58

Jij bedoelt Bakkal.

Ik dacht dat het over Guidetti ging ?..

Ryo zou toch naar Feyenoord komen?

El Hamadi wilde destijds een stap hoger op! Fred Rutten heeft bijna overal gezeten. Wilkshire is niet een echte Tukker. Speelde maar 1 seizoen whoee!

Zyech was een leuke speler, maar niet goed genoeg om de 10 positie te beloven. Bij een lagere club kan dat makkelijker. Bij clubs als Ajax, Feyenoord en PSV niet!

Guidetti zag ook wel dat je van city naar een provincie als Twente niet goed is voor je reputatie! Terecht uiteindelijk voor Feyenoord gekozen omdat het meer status heeft!

Twente heeft met Castaingos, Ebicilio, Fer en Cabral echte eigen opgeleide spelers van Feyenoord plus spelers die onder contract stonden bij Feyenoord. Dat is toch wel anders dan de

1 september 2014 om 22:06

Grappig, Fer wou destijds ook hogerop en vertrok richting Twente. Grappig hoe de verhoudingen van toen weer anders liggen. Hoewel Twente nog steeds meer kan bieden dan Feyenoord (qua salaris dan). Twente heeft een hoger budget voor salarissen dan Feyenoord stond onlangs in de VI. Vind het overigens wel vreemd dat Zyiech meer kon verdienen in Rotterdam naar het schijnt.

1 september 2014 om 22:54

Respect dat je zoveel energie steekt in de doorgaans schlemiele reacties van feyenoorders die Twente omlaag proberen te halen. Ze zien volgens mij nog niet in dat ze gepasseerd zijn....

1 september 2014 om 23:07

Deze reactie vond ik nog meevallen, kijk voor de grap eens naar de reactie hieronder. Heb ik nog meer energie in gestoken.

Tis in E'de nu fkes behelpen, maar de aflossingen gaan mooi door en straks is écht alles in eigen beheer en gaat de kassa flink rinkelen! Nog ongeveer 3 seizoentjes geduld.

Leuke buitenspeler voor Twente. Vraag me af of ie eigenlijk nog wel überhaupt toekomst heeft bij Arsenal

Ik weet niet wie er meestal speelt bij Twente maar als je kijkt naar naar hun aanval dan kan dat nog wel een gevaarlijk elftal worden. Alleen Gutierrez hoort daar niet echt maar die kan ook een beetje naar binnen komen. (mokhtar, Kusk en zo heb je dan nog op de bank.)

En die opmerkingen van Feyenoord 2 is ook zo onzin we hebben genoeg oud Twente spelers gehad bij Feyenoord.

Marsman
Martina
Lachman
Bengston
Koppers
Mokotjo
Ebecilio
Gutierrez
Ziyech
Miyaichi
Castagnois
1 september 2014 om 23:17

Dank voor je nuchtere kijk wat betreft Feyenoord 2. De laatste wedstrijden is wel gebleken dat onze vleugels vaak te kort komen, terwijl Castaignos het wel gewoon goed doet. Er wordt weinig gecreeerd zo. Zowel Kusk als Mokhtar moeten nog erg groeien, ook conditioneel. Ik hoop dat we nu een extra boost voorin krijgen, al heb ik nog wel grote twijfels of dit nu de oplossing is... Twente wilde ook wel graag John huren.

1 september 2014 om 23:49

Kusk werd eigenlijk gekocht met het idee dat deze Promes/tadic op den duur zou vervangen. Omdat beide nu zijn verkocht moet hij er direct staan. Ik heb wel vertrouwen in Kusk. Ik heb enkel geen vertrouwen in Schreuder.

2 september 2014 om 01:27

Miyaichi gaat echt iedereen verassen die kreeg na 3 wedstrijden al dubbele dekking aangezien de rest van Feyenoord destijds ook 3 keer niks is. Schreuder schijnt tactisch daarentegen best een matige trainer te zijn als ik het zo allemaal hoort ik denk dat Feyenoord zomaar kan gaan verassen dit seizoen maar dan moeten Kongolo en van Beek echt snel stappen gaan maken en Nelom hopelijk ook dat hebben we namelijk met Nelom-Kongolo-Beek-Wilkshire best wel een sterke verdediging.

En ja met Rutte, Verhoek, Ahmadi, Wilkshire komt het gewoon niet zo sterk over zo'n opmerking. Dit lijkt mij op dit moment de beste opstelling voor Feyenoord trouwens maar Manu moet opassen voor Basacikoglu en Schaken is eigenlijk ook iets beter in vorm dan Boetuis. Kazim is nu nog pinchhitter voor Te Vrede op dit moment. Karsdorp moet voor een beetje concurentie zorgen bij Vilhena en Immers is een leuke inval speler om een wedstrijd op slot te gooien maar alsjeblieft niet op 10. Ahmadi moet je in de topwedstrijden gebruiken dan kan die met Clasie de op dit moment nog iets te lichtte verdediging ondersteunen.

Vermeer
Wilkshire
van Beek
Kongolo
Nelom
Boetuis
Toornstra
Clasie
Manu
Vilhena
Te Vrede
2 september 2014 om 01:29

Zonde Scandinavische spelers krijgen meestal een terugval in hun eerste seizoen omdat de seizoenen niet gelijk lopen en dat dus betekent dat ze 1,5 jaar achter elkaar door voetballen. Hopelijk zal het hem niet teveel tegenwerken.

Zou van Geel al een Munsterman dartbord op zijn kantoor hebben hangen

1 september 2014 om 23:15

Als je werkelijk gelooft dat van geel geinteresseerd was ben je niet lekker.

Goed om te zien dat Miyaichi weer in Nederland komt te spelen, erg attractieve speler! Bij Feyenoord in korte tijd veel plezier aan beleefd. Twente fans gefeliciteerd met deze aanwinst! kan me haast niet voorstellen dat hij geen toegevoegde waarde zal worden.

Goh die afgunst toch altijd. FC Twente is mijn club ! Tja, ik denk omdat ik toevallig ooit door een ooievaar in Twente ben afgeleverd, zo'n veertig jaar geleden. Dat had zo maar anders kunnen zijn. Die subjectieve jaloezie van voetbalfans is zo primitief. Weet je wat ? Ik ga het gewoon zeggen. Feyenoord is een prachtige club met een hele rijke historie. Ze verdienen daar heel wat credits. Ze zijn de weg (terug) omhoog geslagen nadat ze echt diep door het (financiële) stof zijn gegaan. Ze leveren veel talenten af aan de eredivisie en het europese clubvoetbal. En ja, Ajax is ook al zo'n prachtige club.. zo kunnen we het hele rijtje afgaan.... Al die clubs maken samen de Nederlandse voetbalcultuur, die mag best gekoesterd worden. Vanwaar altijd die haat ? Omdat er eens een keertje een "gevoelige" transfer was? Een onterechte nederlaag ? Allemaal van die triviale dingetjes. Gewoon naar de grote lijn kijken. Wat zou je club zijn zonder je directe concurrenten ? Neem nou zo'n competitie in Schotland waar Celtic elk jaar op z'n slofjes kampioen wordt ?
Afgelopen zondag zat ik bij Twente-Feyenoord en het uitvak zat lekker stampvol ! Zo hoort het te zijn. Die potjes zonder uitsupporters zijn toch dood en doodzonde ?
Gun elkaar zo af en toe een succesje en geniet vooral van de mooie dingen.

1 september 2014 om 23:57

Zeikers heb je overal en zal je altijd blijven tegenkomen, helaas. Maar er zijn er ook genoeg die alleen maar lopen te sarren in de hoop dat er iemand hapt (aandacht nodig). Mij lijkt Miyaichi een verrijking voor de eredivisie en gun het Twente wel. Uiteindelijk moet mijn cluppie er zelf voor zorgen dat ze het beter doen en ik ga dus ook niet andere clubs afvallen omdat ze toevallig niet mijn voorkeur genieten. Afgunst is voor de zwakkeren onder ons ;-)

Een speler van Arsenal gaat naar Twente toe op huurbasis, heeft een kort verleden bij Feyenoord. En gelijk branden er verhitte discussies hier los. Elke speler heeft wel een verleden ergens.had liever gezien dat ze nog ergens een keeper vandaan haalden, met deze glamour boy pakken we geen punten.

Toch mooi dat we naast Jong Twente in de Jupiler league ook nog een opleidingsteam in de eredivisie hebben. Feyenoord dank daarvoor

Jammer, had hem graag bij Feyenoord gezien.

Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt.
topclub, geen topclub.

Twente KAN (goed lezen mensen) een topclub worden in de toekomst!
Feyenoord is een beetje de gevallen topclub.

OT: Leuke speler, hoop dat ie iets meer kan brengen dan Kusk.

Gaat dit over topclub worden zijn? Iets wat alleen maar kinderachtige ruzie oplevert want who cares topclub of niet of gaat het omde speler Miyaichi. Ik ken hem niet maar las ergens boven Mokthar eruit spelen dat lijkt me indd verstandig want ik heb Mokthar nu 2 seizoenen gezien en valt me zwaar tegen dus Welkom Miyaichi.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren