Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real Madrid juicht te vroeg en gaat pijnlijk onderuit

Laatste update:

Real Madrid heeft zichzelf zondagavond lelijk in de voet geschoten. Het sterrenensemble van Carlo Ancelotti stond binnen een kwartier met 0-2 voor bij Real Sociedad, maar de thuisploeg gaf zich niet zomaar gewonnen en boog de zeker lijkende nederlaag om in een knappe 4-2 overwinning. Dat succes behaalde het team van Jagoba Arrasate overigens zonder voormalig Heerenveen-spits Alfred Finnbogason, die ontbrak aan de kant van Sociedad. Voor Real Madrid was dit de eerste nederlaag van het nog prille Primera División-seizoen.

/

Real trad aan zonder Cristiano Ronaldo, die rust kreeg, maar de sterspeler van de Koninklijke werd in de openingsfase zeker niet gemist. Real begon uitstekend aan het treffen bij Sociedad en werd beloond met een vroege treffer van Sergio Ramos, die uit een hoekschop van Toni Kroos de 0-1 binnen kopte. Ramos maakte kort hierna bijna ook zijn tweede, maar raakte nu uit een geweldige vrije trap de lat. Het bleek uitstel van executie te zijn voor Sociedad, want een minuut later viel de 0-2 alsnog: Gareth Bale werd aangespeeld door Luka Modric, speelde Inigo Martinez door zijn benen en liet Enaut Zubikarai kansloos met een geplaatst schot in de verre hoek.

Real zat op rozen en leek een gemakkelijke avond tegemoet te gaan. Marcelo kreeg nog twee goede mogelijkheden, maar slaagde er niet in om Zubikarai te passeren, terwijl Kroos ook nog een grote kans om zeep hielp. De bezoekers verzuimden dus om uit te lopen en dat kwam ze uiteindelijk duur te staan. Tien minuten voor rust deed Sociedad iets terug met de aansluitingstreffer: Xabi Prieto verlengde een hoekschop met het hoofd, waardoor Martinez bij de tweede paal de 1-2 binnen kon lopen. Sociedad was door dit doelpunt uit het niets weer terug in de wedstrijd en merkte dat er nog wel meer te halen viel.

/

De thuisploeg vond de gelijkmaker nog voor rust: David Zurutuza toonde allesbehalve angst bij een voorzet van Alberto de la Bella en kopte vol overgave de 2-2 tegen de touwen. Real moest in de tweede helft dus helemaal opnieuw beginnen, maar had het erg lastig met het dappere Sociedad, dat brutaal op zoek ging naar een voorsprong. Twintig minuten in de tweede helft slaagde de thuisploeg er ook in om de wedstrijd helemaal op zijn kop te zetten: Prieto brak door en vond Zurutuza, die van dichtbij zijn tweede van de avond kon binnenprikken.

Real kon Ronaldo nu plotseling weer erg goed gebruiken, maar de Portugees zat niet eens op de bank en dus kon Ancelotti zijn sterspeler niet in het veld brengen. De coach bracht opvallend genoeg Sami Khedira binnen de lijnen voor Luka Modric, maar de Duitser (die op deadlineday nog wel eens zou kunnen gaan vertrekken bij Real) kon een nederlaag voor zijn ploeg ook niet meer voorkomen. Een kwartier voor tijd maakte Carlos Vela de 2-4: Iker Casillas claimde dat de Mexicaan een voorzet met de arm controleerde, maar er werd niet gefloten en Vela ramde de bal in het dak van het doel. Real kreeg hierna nog wel wat mogelijkheden, via Khedira, James Rodríguez en Karim Benzema, maar gescoord werd er niet meer. Barcelona heeft nu dus al drie punten meer dan Real; Atlético heeft er een meer.

Denk je dat Real Madrid kampioen van Spanje wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Knappe overwinning van Sociedad, die vooral in de tweede helft geweldig speelde! Natuurlijk had Real het duel in de eerste helft al moeten beslissen, maar ze zakten wel enorm door het ijs in de tweede helft zeg.. De eerste (!!) kans pas na 85 minuten! Nu zag je wel dat ze Ronaldo, Di Maria en Xabi enorm missen. Zonder die twee valt het allemaal wat tegen.

Als ik Florentino was zou ik Falcao nog gauw ff halen. Andermaal zakte Benzema weer knalhard door de ondergrens. Het is elke week maar weer afwachten wat voor Karim Real Madrid heeft. Of geniaal, of helemaal niks. Vooral vaak het laatste..

Voor alle Real-fanboys hier: zoek maar gauw een andere club, Chelsea bijvoorbeeld. Aan alle echte fans: tot over twee weken! Real Madrid - Atlético Madrid. Mét Ronaldo. Dat wordt een clash!!

31 augustus 2014 om 22:58

Ach ja, maakt Kroos de 3-0 is het over en voorbij en win je hier 5-0 en hoor je niemand. Maar het werd pijnlijk duidelijk dat er totaal geen balans is in het elftal. Het lijkt echt nergens op.

31 augustus 2014 om 23:00

Beste is als Khedira en Coentrao in uitwedstrijden basis staan. Dit is gewoon lachwekkend met Marcelo.

31 augustus 2014 om 23:01

Had het bij het aantrekken van Kroos gezegd dat een verdedigende middenvelder noodzaak is in dit elftal, maar werd uitgelachen door de nodige real fans die alleen op naam letten.

31 augustus 2014 om 23:05

@isco: Klopt, maar er hoeft maar iets te gebeuren, of Real stort met dit middenveld in. Loopt het, dan loopt het direct ook bizar goed (FIFA-achtig). Loopt het niet, dan kan men het ook niet meer ombuigen. Te weinig bikkels en teveel prima donna's op het middenveld. Net als in het eerste tijdperk-Perez, toen in alle paniek Gravesen nog werd gekocht.

31 augustus 2014 om 23:08

Precies. Je ziet ook totaal geen winnaarsmentaliteit in het team, alleen Ramos en Pepe hebben dat echt. De rest laat heel rap het koppie hangen als het even tegenzit.

31 augustus 2014 om 23:15

Juist. Daarom zag je vandaag ook goed dat Real Ronaldo erg miste. Niet alleen vanwege zijn voetballende kwaliteiten, maar ook om zijn absolute wil om te winnen en de angst die hij iedereen inboezemt met zijn voorkomen.

James, Kroos, Modric en Bale zijn stuk voor stuk toppers, maar die angst die Ronaldo uitstraalt naar de tegenstander hebben (vooral James met zijn wat angstige gezicht) veel minder.

31 augustus 2014 om 23:34

James was ook drie keer niks. Hele middenveld had geen zin om te verdedigen.

31 augustus 2014 om 23:48

als als maar dan źo weg zakken mag nooit.

1 september 2014 om 00:51

Spanje de nieuwe Mickey mouse liga. Eibar wint van sociedad en sociedad haalt uit tegen real. Waar zijn al die real fans nu?

1 september 2014 om 01:29

RVP-

Jij hebt helemaal gelijk, Khedira/casemiro en dan Modric of Kroos.
Maar dit is overkill van Carlo maarja hij moet er ook maar het beste van maken, omdat Perez zo nodig Xabi/di maria/lopez wou verkopen.
Financieel gezien wel goed maar Real moet een balans vinden in financieel en sportief, want anders word het weer niks.
Bij Ajax is het dan weer anders, want die kopen bijv. weer te weinig dit seizoen.
Iker was ook heel slecht, die mag gewoon geen eerste keeper meer zijn voor Real Madrid, niemand is groter dan de club zelf. Hij heeft veel gedaan voor Real maar dan kan je niet op teren.
Casimiro is trouwens ook een geweldig talent, die had Real gewoon moeten houden bij de selectie.
James was een aankoop teveel..
Wij hebben Jese en Isco.

navas
Carjaval
Varane/pepe
Ramos
Fabio
Modric
Khedira
Kroos
Bale
Benzema
CR7
1 september 2014 om 01:38

Was het niet Perez die ooit zei dat niemand shirtjes van verdedigers koopt, dus daarom koop ik ze niet?
Hij vervalt weer in de Galactico-fout. Je hebt spelers nodig die de bal inleveren bij de speler naast zich. Nu speel je met een middenveld dat allemaal de bal wil hebben, plus twee wingers die ook liever de bal hebben. Beetje veel van het goede......

1 september 2014 om 02:27

Wie zegt dat ze bij 3-0 niet terug zouden komen. ze scoren 4 keer dat is nog altijd meer dan 3 sukkel

1 september 2014 om 03:14

Inderdaad al die mannetjes maar roepen dat een breker niet nodig is als je zo'n super middenveld hebt nou we zien het hahaha. Geweldige wedstrijd heb echt genoten van de veerkracht van Sociedad

1 september 2014 om 03:29

Ach man!!! 1 wedstrijd verloren en meteen doen alsof de titel verspeeld is.. Ieder team gaat wel een keer onderuit.. Of dacht je dat Barca alles zal winnen?? Hypocriet!!!

1 september 2014 om 08:08

Je ziet wanneer Ronaldo niet speelt hoe slecht Benzema is. Die jongen heeft gisteren weer werkelijk niets goed gedaan. Marcelo was ook weer een lachertje.

Wat me ook op viel is dat je helemaal geen aanvallende wissels achter de hand hebt staan. Dus zo breed is het helemaal niet voorin bij een blessure geval. een CVM en een Spits lijkt mij nog wel noodzakelijk.

1 september 2014 om 18:18

Jouw team is altijd een lachertje xD

31 augustus 2014 om 23:04

Falcao is natuurlijk kwaliteit wat je binnen zou halen, maar ik twijfel of dat het verschil had gemaakt vandaag. Goed Benzema mist weer wat maar ik blijf hem een geweldig goede speler vinden. Heb soms het gevoel dat de Real fans hem wat onderschatten.

Als je 4 tegengoals krijgt lijkt het me toch niet een kwestie van welke spits er speelde, maar eerder hoe er werd verdedigd, nota bene na 0-2 voor

31 augustus 2014 om 23:07

Marcelo mag wel gewoon weer gaan banken. Benzema moet gewoon erin blijven, de perfecte type spits voor real. Verder james, tja... als je een vervanger voor Di Maria haalt dan lijkt het me logisch dat je vervanger dezelfde posities kan bespelen als zn voorganger anders heb je er niks aan.

31 augustus 2014 om 23:08

Ik vind Benzema ook een geweldenaar, maar hij laat het veel te weinig zien vind ik. Ik denk dat hij bij een club zoals Arsenal veel meer tot zijn recht komt. Falcao noem ik omdat Perez natuurlijk verzot is op peperdure supersterren

31 augustus 2014 om 23:12

Denk dat Benzema beter bij Barcelona zou passen dan bij Real. Bij Real doet hij het goed maar heb het gevoel dat hij juist de perfecte spits voor Barca zou zijn, aangezien hij erg sterk in de combinatie is, een bal kan vasthouden en zelf ook kansen kan creeëren.

31 augustus 2014 om 23:12

Benzema wordt niet onderschat.

Hij is gewoon niet zo goed, in ieder geval niet goed genoeg voor Real.

Het feit alleen al dat er discussie is over hoe goed hij wel of niet is zegt al genoeg.

31 augustus 2014 om 23:24

Wat een onzin. Zelfs over Messi en Ronaldo wordt er gezegd dat ze niet goed zijn en niks kunnen dus wat is je punt.

Persoonlijk vind ik Benzema een prima spits, kan gewoon bij alle clubs ter wereld mee

1 september 2014 om 02:33

Alsje 4-0 goals weggeeft dan geeft dat ook aan dat je heel erg aanvallend hebt gespeeld meestal. meestal creëer je dan zelf meer kansen maar dat lag echt aan benzema door die kansen niet te benutten. hij had hier zeker een hattrick moeten maken dan waren de drie punten binnen en had iedereen het over een geweldige wedstrijd zoals chelsea die vandaag met 6-3 wint

31 augustus 2014 om 23:35

Verschrikkelijke wedstrijd, dit grotendeels te danken aan het ondermaatse verdedigen.marcelo en ramos wisten gewoon niet meer wat ze deden. En als je dan een paar linies verder gaat kijken heb je modric die vandaag echt zijn dag niet had, en een benzema die echt verschrikkelijk was bale die na de goal weg was. James vond ik ook niet prettig spelen, die jongn heeft nog steeds moeite zich aan te passen want hij speelde slecht, Isco vond ik het hardst werken van allemaal voorin en achterin hij was de man met de mest succesvolle pasjes zorgde voor veel returns, hij speelt gewoon beter dan james op dit moment dan moet je hem gewoon in de basis zetten klaar, dat gedoe van james moet nog inkomen dit dat vind ik genoeg. James heeft zich niet goed bewezen ook niet in de beker wedstrijden dan moet je hem laten banken en hem laten vechten voor zijn plek, Isco vorg seizoen aan het begin van het seizoen fantastische een van de beste aan de kant van real en dan speelt hij paar slechte wedstrijden wordt hij gebankt. Dat prijskaartje van James boeit me niet laat hem ff banken en zich terug vechten, isco verdiend die basis plaats meer als James nu. Alhoewel ik weet dat dat toch niet gebeurt, ancelotti is niet zo een fan van het type spelers als isco.

1 september 2014 om 00:37

Is William Carvalho niet een idee? Zeer goede cvm. 1.92 lang, beest van een man. Oké voetballend niet de beste. Met Modric Kroos om je heen creativiteit genoeg. Oja en William is geen koopje..

1 september 2014 om 08:23

Een koopje heeft Real ook niet nodig. Ze hebben dit seizoen tot nu toe evenveel uitgegeven als geincasseerd. Een CVM voor een miljoen of 40 kan gewoon.

1 september 2014 om 02:30

Niemand had verwacht dat sociedat nog zou terugkomen bij een 2-0 achterstand. bij een 3 -0 spreekt iedereen over dat het dan gespeeld zou zijn. onlogisch als je een 2-0 kan weg poetsen dan kan je ook een 3-0 wegpoetsen. ze hebben immers 4 keer gescoord. wat een vernedering

1 september 2014 om 07:04

Een supporter van een club ben je heel je leven.
Vreemde Atletico op meerling na 1 nederlaag .
Vermoed dat jij 5 jaar gelden toen het met atletico zo slecht ging nog nooit van deze club gehoord had.
Een hopper noemen ze zo iemand.

Zoals de kenners al aangaven, een middenveld met Modric, Kroos en James is leuk op Fifa maar werkt niet in het echt. Je hebt gewoon een type Khedira nodig op het middenveld. Real is verzwakt uit de transferperiode gekomen.

31 augustus 2014 om 23:01

Dat zijn wel erg grote woorden, maar dat het niet alleen maar hosanna is staat vast. En dan heb ik het niet alleen over Di Maria, want ook good old Kapitein Roodbaard is al door velen afgeschreven maar was toch ook vaak reusachtig belangrijk om het middenveld bij elkaar te houden. Die gaan ze zeker ook missen, al was het maar in de kleedkamer.

31 augustus 2014 om 23:02

Ook Alonso bracht enige stabiliteit op het middenveld inderdaad, maar nu speelden ze zonder Alonso én zonder Khedira. Dat is teveel.

1 september 2014 om 06:56

Kroos zou in staat moeten zijn xabi te vervangen. Khedira blijf ik een topper vinden en zou bij mij, mits fit, altijd spelen.

31 augustus 2014 om 23:16

En dat nog met al die miljoenen aankopen. Heerlijk dat real heeft verloren.

31 augustus 2014 om 23:22

een type khedira zeg je. Nou die kwam er ook aardig in. Eerste balcontact verspeelde hij ook mooi. Real was na de 20 minuten gewoon zwak.

1 september 2014 om 00:53

Khedira is ook maar een matige loper. Alonso wordt zwaar gemist. Hij was het fundament.

1 september 2014 om 04:26

Khedira had echt niet het verschil gebracht hoor. We missen Xabi gewoon te hard.. en Di Maria natuurlijk die maakt zn kans wel..

Je kunt wel met vingers gaan wijzen naar bepaalde spelers, maar dit was bovenal een schandalige prestatie van het hele team.

Niet te geloven hoe je dit weggeeft. Real vaagde er overheen maar dan maken ze de 3-0 niet en die had Kroos zeker weten moeten maken. Na de eerste 20 minuten was de hele balans in het elftal weg. Tegen grote ploegen wordt dit elftal compleet overlopen. Het is een Playstation elftal, niets meer, niets minder. Succes Carlo, probeer er maar wat moois van te maken.

31 augustus 2014 om 23:03

Grappig wel. Gisteren schitterde bij Bayern de speler die vandaag zo broodnodig zou zijn gebleken. Echt een waanzinnige beslissing dat ze Alonso hebben laten vertrekken. Nu zit Real met een groot probleem.

31 augustus 2014 om 23:07

Als Alonso zelf niet meer de motivatie en de passie op kan brengen om alles te geven voor Real Madrid moet je hem gewoon laten gaan. Ook al ben ik er ook erg rouwig om.

Real heeft er geen probleem van gemaakt door zijn bewezen diensten.

31 augustus 2014 om 23:13

Inderdaad, vond het wel netjes afgewerkt door Real. Terwijl ik over het algemeen vindt dat Real niet netjes omgaat met hun spelers( de nederlanders bv). In de Duitse pers wordt nu ook veel over Sami geschreven. Dat hij soort van wordt gepest in Madrid. Maar goed dit gaat een beetje offtopic.

31 augustus 2014 om 23:16

Er is ook wel een reden waarom die motivatie en passie ontbrak. Waarschijnlijk had hij er ook wel genoeg van hoe Real steeds te werk gaat en maar onnodig spelers blijft halen. Nu met de komst van James en Kroos is is het veel te druk geworden op het middenveld en realiseert hij zich ook dat hij niet de waardering krijgt die hij verdient (van Perez) en dat hij minder minuten zal krijgen door die nieuwe aankopen die per se moeten spelen. De blessure is van Martinez heeft ook nog rol gespeeld in zijn vertrek omdat er plek was bij Bayern.

De aankoop van Kroos vind ik geweldig maar James en Bale was allesbehalve nodig.

Ronaldo-Benzema-Di Maria
Modric-Kroos/Khedira- Xabi
xxx-xxx-xxx-xxx

31 augustus 2014 om 23:19

@gnst

Wat wordt er exact geschreven? Ik vind het ook triest hoe Real Khedira door de jaren heen heeft behandeld. Werd altijd ondergewaardeerd en nu pas begint hij wat respect te krijgen. WK winst zal er wel wat mee te maken hebben en het feit dat ze hem toch nodig hebben.

Als ze Khedira laten gaan maken ze opnieuw een ongelooflijke fout. Ik gun het Khedira trouwens dat hij vertrekt. Lekker terug in Duitsland wonen, in de buurt van je familie en vrienden, heel het land respecteert je dus voel je je veel beter.

31 augustus 2014 om 23:33

Wat heeft Real Madrid Khedira nu weer aangedaan. Het is echt erg om te zien hoe letterlijk iedere speler zogenaamd ondergewaardeerd wordt of slecht wordt behandeld. Real heeft hem altijd gesteund zelfs na zijn knieblessure en was gewoon altijd basisspeler bijna.

31 augustus 2014 om 23:35

Real wilde er alles aan doen om Khedira te verkopen, terwijl khedira zelf wil blijven om volgend jaar transfervrij weg te gaan. En daar zijn ze (perez) in Madrid pissig om omdat ze nog aan Khedira willen verdienen. Dat is in het kort wat ik ervan (uit zowel duitse als spaanse kranten) heb meegekregen.

Guerra fria con Khedira ( koude oorlog met Khedira).

Dit was het artikel van vorige week. Misschien dat er inmiddels andere berichten rondgaan.

31 augustus 2014 om 23:35

@ Medellin

Acht kom joh. Waarom zou daar nou weer een reden achter moeten zijn? Xabi Alonso wou een nieuwe uitdaging en die heeft hij ook gekregen. Hij heeft in Real Madrid alles gewonnen wat er te winnen valt. Men moet eens echt ophouden met te doen alsof dat Real Madrid één of andere duivelse club is die geen kak geeft om zijn eigendom.

31 augustus 2014 om 23:59

@medellin

Over een overvol middenveld gesproken, kijk eens wat er bij Bayern rondloopt...

1 september 2014 om 00:04

Vol op papier. In praktijk maar 7 keer met een volledig fit team getraind. Xabi tekende ook met de gedachte dat hij gewoon een roulatie spelers is. Maar met al dat blessure leed sluit ik niet uit dat hij gewoon een jaar speeltijd krijgt.

31 augustus 2014 om 23:11

Waar ik de madrid fans al precies voor waarschuwde! Leuk die aanvallende Osm/fifa opstelling. Dat kan nog tegen kleinere tegenstanders. Maar tegen grote en stuggen ploegen ala Sociedad en Bilbao gaat dat natuurlijk voor geen meter werken. Zeker niet als zij nog eens passie en strijd erin gooien, wat ik al jaren bij Madrid mis eigenlijk.

Het leuke is ook dat mensen mij wilden wijsmaken hoe Kroos het beste speelt, mensen die Kroos een paar wedstrijden per jaar zien spelen. Sommige Real fans wilden hem in de voetballende CVM rol zien. Dat zal natuurlijk geheid mislukken. Ik heb die jongen vanaf zijn debuut tot zijn laatste wedstrijd gezien. Kroos functioneert beter met iemand die iets meer naar achteren speelt. En met Modric heb je dezelfde speler als Kroos.

En zoals piraatje zegt, inderdaad ironisch dat Xabi gisteren bij ons weer geniaal speelde. Ik vraag me echt af of het echt alleen maar om transfers gaat bij Real.

Maargoed, moet ook eerlijk zeggen dat het makkelijk is om je gelijk te halen, sommige wachten ook op het moment dat Real verliest.

31 augustus 2014 om 23:17

Er is geen winnaarsmentaliteit, de kopjes gaan hangen bij tegenwind. Te veel talentvolle voetballertjes die geen team op sleeptouw zullen nemen.

Alonso had eerder moeten informeren dat hij wilde vertrekken. Nu heeft Real geen kans om een verdedigende middenvelder te kopen zonder de absolute hoofdprijs te betalen. Ik neem het Alonso kwalijk dat hij zo lang heeft gewacht. Van zijn vertrek is geen probleem gemaakt door zijn bewezen dienstjaren, maar nu zitten wij op de blaren.

Nee, Kroos heeft sowieso iemand achter zich nodig die vuil werk opknapt. Hij stond ook vaak te slapen, hij is het niet gewend om zo veel verdedigend werk op te knappen. Voetballend komt hij er wel altijd geweldig uit en ziet zo makkelijk openingen, dat is echt genieten.

31 augustus 2014 om 23:30

Om eerlijk te zijn. Ik was een van de weinige die verbaasd was dat Real de CL won. Eigenlijk puur om die reden. Real elk jaar beste selectie maar strand altijd voortijdig omdat het geen team is.

Vindt jij alonso dan een Cvm? is toch meer een CM. Daarnaast is Khedira toch een minder (veel minder) goede versie van Alonso. Misschien Casemiro ook moeten houden?

En wat Kroos betreft. Die is natuurlijk ook verwend met Schweinsteiger en Martinez achter zich. Die hoefde nooit om te kijken en kon zijn spel spelen.

31 augustus 2014 om 23:36

We hebben ook nog enorm veel geluk gehad tegen Dortmund in de terugwedstrijd, niet vergeten..

Alonso was bij Real wel een verdedigende middenvelder hoor. Die schoof nooit verder door dan de middencirkel. Casemiro had je achteraf ook best kunnen behouden ja. Al pleit ik voor een doorstroming van Medran, die nu bij Castilla speelt. Die is nog niet zo bekend bij het grote publiek, maar ik denk dat dat echt een goede speler kan worden.

31 augustus 2014 om 23:51

@ Isco

Ach kom nou! We hebben een goede, wat zeg ik, uitstekende champions league campagne gehad vorig seizoen en gewoon dubben en dik verdient gewonnen. Ja het was op het randje tegen Dortmund thuis. Maar dat zijn nou de gevaren als je te vroeg wilt juichen. Maar om nou te gaan doen aslof Real Madrid met geluk heeft gewonnen...niet echt nee!

1 september 2014 om 00:49

Mij verbaasde het ook dat real afgelopen seizoen de cl won, real heeft individueel goede spelers maar kunnen samen in een team niet goed presteren, bayern munchen gaat ookal achteruit en atletico heeft geen diego en courtois meer, ik zie Barcelona dit seizoen Zeker de treble winnen, helemaal nu ze Luis Enrique hebben aangetrokken als nieuwe coach, hij laat de spelers het hele veld domineren en maakt van messi,neymar en Suarez een dodelijke machine

1 september 2014 om 01:22

@realzidane

Zo bedoelde ik het ook niet hoor, maar ik wilde alleen zeggen dat we in die wedstrijd veel geluk hadden dat Dortmund het niet afmaakte, want dat zat er dik in.

Hmm niet geloven het was een nachtmerrie .

Man man man. Zo goed spelend 0-2 niets aan de hand. 1-2 oke kan gebeuren. 2-2 toen voelde ik het al aankomen en in de 2de helft was het gewoon 3 x niks. Jammer Real !

Wie had dat nou gedacht? Van 0-2 naar...4-2!!!

31 augustus 2014 om 23:21

Ik ben gestopt met kijken naar 20-30 minuten omdat het iets te saai werd en ik dacht dat Real wel zou uitlopen.

Mijn hemel wat een afslachting, heerlijk voetbal van Sociedad. Het geroemde duo Ramos en Pepe aan alle kanten voorbij gelopen. Misschien zijn ze toch niet zo goed? Di Maria werd ook erg gemist. Hoe dan ook een prachtige avond voor de neutrale toeschouwer.

31 augustus 2014 om 23:02

Vooral je conclusie over Pepe en Ramos baseren op 1 wedstrijd. Als je bij de CL winnaar in de basis staat ben je echt geen koekebakker hoor

31 augustus 2014 om 23:04

Doe ik niet. Ze krijgen ook structureel meer tegengoals dan de alom bekritiseerde defensie van Barcelona om maar een andere reden te noemen.

31 augustus 2014 om 23:19

dus pique en mascherano zijn geen koekebakkers ze wonnen namelijk de CL

1 september 2014 om 00:15

Ja met puyol als ik me niet vergis.

1 september 2014 om 02:36

@blaugrana108

Niemand is een koekebakker als je bij zo'n club speelt.
Het is bijna onmogelijk om zo constant te verdedigen, Cannavaro, Nesta, Maldini dat zijn jongens die dat konden. Maar het is geen schande als je niet even goed als deze heren presteerd.
Jij moet zo nodig Real Madrid een sneer geven, heel kinderachtig.
Je wint niet zomaar de 10de CL !

Hopelijk is die hype van James afgelopen. Echt ongeloofelijk dat ze Di Maria voor hem hebben verkocht

31 augustus 2014 om 23:00

Volgens mij wou Di Maria zelf weg of vergis ik me nu?

31 augustus 2014 om 23:07

En hij kreeg 2x minder als bale

31 augustus 2014 om 23:10

Di Maria wilde zelf weg nadat een enorm gebrek aan vertrouwen naar hem toe gebleken is door het aantrekken van James. Ik heb di Maria meteen aan het werk gezien bij Man U tegen Burnley, en ik kan zeggen dat het algehele spel van Man U nergens op leek, maar dat di Maria geweldig was. Die man legt de bal over 50m zonder moeite op de stropdas. Ik had wel geweten wie ik liever in mijn team heb. Hij cijfert zich ook nog eens compleet weg. Echt een geweldenaar

31 augustus 2014 om 23:16

Di Maria is een geweldige speler en ik vind het absoluut niet erg dat hij weg is bij Madrid. James vind ik ook een geweldenaar, mensen willen hem nu afkraken omdat hij nog niet de vorm heeft en diezelfde mensen die hem hypeden tijdens en na het WK kraken hem nu af.

Heb hem vaak zien spelen bij Porto en toen was hij geweldig. Kwam toen vaak vanaf de vleugels. Bij Monaco wat minder gevolgd maar al met al een groot talent.

1 september 2014 om 09:42

@serginio10 als ze james niet hadden gekocht en di maria het salaris van james hadden gegeven dan was hij nergens heen gegaan.

Hahaha daar sta je dan, het duurste team ter wereld en alsnog niet kunnen winnen van een verzwakt Sociedad.

Dat beleid van Real, belachelijk. Hebben ze eindelijk een team dat op elkaar ingespeeld is, gaan ze belangrijke spelers verkopen om maar het nieuwste speeltje te kunnen kopen omdat het een beetje lekker in de markt ligt, terwijl de toegevoegde waarde 0.0 is.

31 augustus 2014 om 23:08

Sociedad is inderdaad verzwakt zoals wel vaker maar ze hebben ook geen koekenbakkers in hun team. Uit tegen hun spelen is sowieso niet leuk. Maar goed 0-2 voor meot je gewoon winne

31 augustus 2014 om 23:13

Real hoort gewoon van Sociedad te winnen.

31 augustus 2014 om 23:17

Vind ik onzin. Als Barcelona uit tegen Sociedad moet weet ik alweer hoe lastig het gaat worden. Wij verloren daar ook vorig seizoen

31 augustus 2014 om 23:34

@Don Joe...
als Sociadad zoveel ruimte aan Barcelona geeft dan worden ze afgeslacht. Spelers als Messi en Neymar verlangen elke match naar zulke ruimten.

1 september 2014 om 00:00

Natuurlijk, maar je besef toch wel dat Sociedad anders zal spelen tegen Barcelona dan tegen Madrid

31 augustus 2014 om 23:10

Ja joh, en de supporters hier meteen van laten we Weer een speler kopen die boven de 50 miljoen zou kosten, omdat Karim blijkbaar niet goed genoeg is. Dit begint echt op Fifa manager te lijken, als je van een subtopper in de Liga Bbva verliest kun je beter weer miljoenen uitgeven. Misschien nog een recordaankoop na Bale en Ronaldo?

Totaal geen balans op het middenveld bij Madrid.
Tegen iedere topploeg wordt je overlopen, ze missen een echte d.m.f.

Lekker doorgaan met het verkopen van je belangrijke spelers en het kopen van marketing-technisch interessante spelers. Go Madrid!

31 augustus 2014 om 23:02

Haha Perez heeft niets geleerd van toen hij Makalele afdankte en Real ineenstortte. L'histoire se répète!

31 augustus 2014 om 23:10

'why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?'
- Zinedine Zidane

Moest ik meteen aan denken, gaat over de verkoop van Makelele destijds. Ongelooflijk.

31 augustus 2014 om 23:12

'why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?'
- Zinedine Zidane

Moest ik meteen aan denken, gaat over de verkoop van Makelele destijds. Ongelooflijk.

Edit: deze kan weg

31 augustus 2014 om 23:03

Inderdaad dit dacht ik dus ook al, ze missen een controleur, het middenveld heeft nu geen ruggengraat. James is aanvaller en Modric en Kroos zijn beiden te aanvallend ingesteld. De verkoop van Alonso gat real dit seizoen denk ik opbreken.

Had het gezegd toen Kroos werd aangetrokken en zeg het weer, zonder een verdedigende middenvelder is Real uit balans. Je kan niet met Modric en Kroos als minst diepe middenvelders spelen en een 10 ervoor (wat dit geval wat anders uitzag maar wat op het zelfde neerkomt): een sterke middenvelder voor de verdediging is nodig en beter behouden ze Khedira of regelen ze een vervanger.

31 augustus 2014 om 23:01

Hoe speelde kroos?

31 augustus 2014 om 23:03

Kroos had een megakans om de 3-0 te maken. Verdedigend drama met Modric. Voortaan Khedira.

Ik heb het gevoel dat dit Real Madrid kwalitatief beter is dan afgelopen seizoen, maar niet in teamverband voetbalt.

Kan iemand mij uitleggen waarom ze van 0-2 naar 4-2 zijn gegaan, ik heb de wedstrijd helaas niet kunnen bekijken.

31 augustus 2014 om 23:04

Na de 2-0 hadden ze makkelijk de 3-0 kunnen maken, Kroos speelde de bal over de grond en dus had de keeper hem met zijn voet. Iets hoger en het was een zekere goal. Daarna was gewoon de complete balans in het team weg, totaal geen aansluiting, los zand.

Voorin konden de spelers ook helemaal niks klaarmaken. Benzema echt zeer slecht, James wederom onzichtbaar. Isco had veel de bal maar kon er ook niet veel mee. Het leek helemaal nergens op na de twee vroege doelpunten.

31 augustus 2014 om 23:10

Er zijn altijd meerdere kansen in een wedstrijd. Dat kroos die dan mist, is een wat-als moment waarvan er zoveel zijn in een wedstrijd. Heeft er dan ook niks mee te maken dat die 4 goals vielen.

31 augustus 2014 om 23:19

Ik keek alleen het laatste deel van de wedstrijd dus weet niet of het de gehele match zo was maar aan het eind stond Isco een soort van linksbuiten, waar k hem toch veel beter vind als hij vanuit het midden komt.

James is juist wel weer iemand die op de vleugel kan spelen

31 augustus 2014 om 23:21

Asroma8

Natuurlijk wel, als Kroos direct die 3-0 maakt, dan gaan de kopjes hangen bij Sociedad en kan Real doordrukken. Nu bleef de hoop er in.

31 augustus 2014 om 23:05

Real speelde erg aanvallend (Marcelo maar geen Khedira opeens). Verdedigend was het een drama. Eerste helft kon real 4-0/5-0 voorstaan.

Kan nog steeds niet geloven dat Arbeloa bij Real zit. Man man man wat is dat een slechte voetballer zeg. Kan echt helemaal niks meer. Verder credits aan Sociedad, die speelde gewoon echt goed. Dit wordt een heel lang en lastig seizoen, er is weinig balans te bekennen in het elftal. Ze moeten absoluut nog een spits halen, hopen dat Chicharito door gaat.

31 augustus 2014 om 23:11

Het probleem zit niet in de aanval, daar heb je echt wel genoeg kwaliteit om elke wedstrijd te winnen. Ik snap echt niet waarom Madridfans roepen om nog een spits als je al Bale, Ronaldo, James, Benzema en Jesé kan opstellen. Totaal overbodig om nog een spits te halen.

Arbeloa is inderdaad een krabber, maar dit verlies is totaal niet aan hem te wijten want hij kwam er pas op als het kalf al verdronken was. De schuldigen zijn Pepe en Casillas. Ok, het is een overduidelijke handsbal van Vela, maar Casillas stopt gewoon met spelen zonder dat er gefloten is. Rare kwast sinds hij zijn basisplaats is kwijtgespeeld. Ik denk dat Navas snel tussen de palen zal komen te staan.

31 augustus 2014 om 23:21

Inderdaad man, Arbeloa zien spelen is echt verschrikkelijk. Hij komt zwaar tekort voor Real en zelfs als back-up is die te zwak. Weet jij wat Carvajal had/heeft? Vind dat Real wel een ervaren rechtsback had mogen kopen als alternatief voor Carvajal, want met Arbeloa zul je nog veel wedstrijden gefrusteerd geraken. Neem dat maar van mij aan.

Haha heerlijk dit! Eerst zelf winnen en dan na een 0-2 voorsprong voor Real alsnog zien hoe ze verliezen. Had toch een walk-over verwacht na die vroege voorsprong. Erg sterk terug geknokt door Real Sociedad.

Hahaha, genieten dit. Het is nou wel duidelijk welk team geen plan B heeft. Dat domme renpaard van 100 miljoen kan helemaal niks als hij een bal in de voeten krijgt en een beetje onder druk word gezet. Voor arbeloa kun je ook net zo goed een pion neerzetten.

31 augustus 2014 om 23:04

Heel veel geld uitgeven voor spelers als Bale en James, maar die Arbeloa staat er gewoon nog, heel frappant inderdaad. Ga dan daar ook in investeren

31 augustus 2014 om 23:10

Er is geen enkele ploeg die een selectie heeft van alleen maar topspelers. Carvajal heeft een basisplaats en Arbeloa is reserve.

31 augustus 2014 om 23:09

Die bale is inderdaad een grote grap. Helemaal als je z'n statistieken van vorig seizoen erbij pakt..

Oh wacht, 15 goals en 12 assist is zo slecht nog niet voor een blinde.

31 augustus 2014 om 23:19

Bale is een prima speler, vooral voor counters. Ik hoop dat iedereen doorheeft dat defensief de structuur hélemaal weg is. Rodriguez liet ook niets zien.

1 september 2014 om 09:07

Renpaard kan helemaal niets? zijn goal niet gezien? Pure klasse. Zeg het dan wanneer hij echt niets goed heeft gedaan. Bale was van de aanvallers nog het meest positieve.

Oh wat jammer nou, misschien moet Real weer hun beste speler verkopen en willekeurige inkopen doen voor 200 miljoen.

31 augustus 2014 om 23:04

Nee, ik denk niet dat dat gaat werken.

1 september 2014 om 09:07

Volgens mij heeft Real dit seizoen evenveel uitgegeven als geincasseerd. Dus wat kom je nou met je 200 miljoen inkopen doen?

Een aantal Real madrid fans moeten zich de komende tijd echt niet meer melden op deze site. Ik hoorde bij live meepraten dat er 10 10 10! werd geroepen en deze is van Donmadridista: 0-2 Sorry maar Sociedad moet forfait doen want het is over. Real Madrid speelt te goed. Jij maakt jezelf belachelijk.
Grootspraak in de pre-season werpt tot nu toe zijn vruchten af hahah.

31 augustus 2014 om 23:06

Het is schattig hoor zo'n reactie, maar dat is gewoon voetbalemotie van supporters wat bij elke club voorkomt. Logisch aangezien ze de eerste 25 minuten geweldig speelde en zo snel voorkwamen..
Als het uiteindelijk zo loopt heb je altijd types als jij die hun gram komen halen en toehappen. Misselijk..

31 augustus 2014 om 23:08

Nope dat zie je verkeerd. Emotie of niet zoiets heet te vroeg juchen.
Ik plaats pas zo een reactie wanneer ik het Goed kan aanvoelen niet zoals de meesten van jullie hier hahaha

31 augustus 2014 om 23:10

En te vroeg juichen ontstaat in een waan van voetbalopportunisme, voetbalemotie dus.
Maja, ik vond het wel stoer hoor dat je dit even kwam melden. Respect!

31 augustus 2014 om 23:14

Het is emotie als je zou zeggen Real speelt te goed,
maar dit stukje:sorry maar Sociedad moet forfait doen want het is over.
Dan verdien je het om achteraf op je plek gezet te worden.
Als je voetbal volgt weet je dat nooit zulke uitspraken kan doen
zo vroeg in de wedstrijd met slechts 2 goals verschil.

31 augustus 2014 om 23:24

Oh toch maar even je reactie aangepast? Die vorige zat inderdaad vol met onzin.
Weltrusten

1 september 2014 om 09:09

Er waren ook supporters (ik) die voor de wedstrijd al wist dat zonder Ronaldo Real niet zomaar zou winnen. Toen het 0-2 stond en de kansen op 0-3 er waren, dacht ik ook dat ik er naast zat en Real makkelijk ging winnen. En nu?

Ga toch weg met je provocaties man. Real domineerde ook gewoon. Helaas kwam Sociedad op het juiste moment in de wedstrijd en gingen zij wel goed met hun kansen om.

Kon beter bale verkopen ipv di maria

Schandalig gewoon, alsof real geen corners meer kan verdedigen. Real moet echt beter gaan leren verdedigen anders gaat het een zwaar seizoen voor ze worden.

Sociedad is sowieso een moeilijke ploeg om van te winnen in Anoeta, maar zo goed speelden zijn zelfs nog niet. Ik vond Madrid gewoon ronduit zwak.

Met de kern die zij hebben, is er geen enkel excuus om zo slecht te spelen. Het aanvallend talent is bijna oneindig, het middenveld is misschien wel het meest kwalitatieve ter wereld en de verdediging is wereldklasse. Dit verlies is echt een schande, want met deze kern mag je het alleen in de Clasico en de stadsderby's moeilijk krijgen.

Madrid is voorlopig nog een hoopje los zand, en het excuus dat Ronaldo er niet bij was is echt niet genoeg. Het gemis van Ronaldo kan echt wel opgevangen worden door Bale, Benzema en James.

Het seizoen is nog vroeg, dus tijd zal moeten uitmaken of Real kampioen wordt of niet.
Ik denk dat ze dat wel gaan worden, maar niet als ze zoals vandaag gaan blijven spelen.

Verdedigend te kwetsbaar, aanvallend de kansen niet afmaken en teveel balverlies op het middenveld.
Met name James verliest de bal vaak, maar zoals ik al zei, het seizoen is nog vroeg. Dus ik zal pas commentaar geven op Rodriguez als we een paar maanden verder zijn. Je kunt zien dat Real 3 spelers miste vandaag: Ronaldo, Alonso en Di Maria.

Alonso zijn coaching en defensieve organisatie is wat Real dit soort wedstrijden nodig heeft en vind het niet slim van Real om hem aan Bayern te verkopen. Als Di Maria op Rodriguez zijn positie zou hebben gespeeld dan zou er veel meer dreiging zijn onstaan. En Ronaldo spreekt voor zich, de kansen die Benzema heeft gemist, zou Ronaldo met zijn ogen dicht hebben binnengetrapt.
Vooral die laatste van Karim.

Dat terzijde zou ik Real Sociedad krediet willen geven op de manier waarop ze deze wedstrijd zijn tegemoet gegaan en het grote Madrid hebben kunnen lastig maken. Als ze hun strijdlust weten vast te houden, kunnen ze hoge ogen gooien dit seizoen in La Liga!

Real Madrid haalt een keeper in de transferperiode, maar laat toch die oude zak van een Casillas spelen.. ondanks z'n super slechte prestaties de laatste wedstrijden. En wat een kut defensie is dat zeg. Oh en als ik perez was had ik sws een nieuwe spits gehaald. Die benzema die doet toch niks dan een beetje heen en weer lopen bij het 16 meter gebied.

31 augustus 2014 om 23:10

Zo'n Ibrahimovic zou niet misstaan bij Real madrid :D Vandaag ook weer een hattrick!

31 augustus 2014 om 23:37

@emree70
Juist. Iker speelt een dramatisch WK, is al langer niet super meer als dat hij was. Heeft natuurlijk ook vaak zijn goeie momenten. Maar gewoon weer vier door laten. Ook al ligt dat ook aan de verdedigers. Maar ik zou Ancelotti aanraden om volgende keer met Navas te spelen. Die oogt veel frisser en meer pit dan iker.

allereerst, heel slecht verdedigd achterin bij Madrid. Ik vond de spelers ook een beetje arrogant en ze waren niet goed geconcentreerd. Benzema en James vond ik ook teleurstellend spelen. Gefelciteerd Sociedad dat hebben ze knap gedaan!

Als Barca fan heb ik natuurlijk genoten van deze wedstrijd. De eerste 20/25 minuten was Real zo sterk, aanvallend echt fantastisch, en dat zonder Ronaldo.
Daarna heeft Sociedad op werklust en felheid gewonnen denk ik. Real had het idee dat het een walkover zou worden.
Het middenveld van Real, ik weet het niet. Vorige week was het precies hetzelfde, de eerste helft was fantastisch, daarna een stuk minder. Naar mijn idee is het allemaal wat té aanvallend met Modric, Kroos en Rodriguez. Die laatste vond ik vandaag enorm zwak. Kan er ook aan liggen dat ik hem op het WK heb gezien, waar hij natuurlijk in bloedvorm was.

Elk jaar begint Real zwalkend aan het seizoen. Uiteindelijk worden ze weer top, maar dit heeft alles te maken met de jaarlijkse wisselingen in de selectie.

Sterkhouders worden vervangen door " hits van het moment" en die moeten ook weer wennen.

Ik ben een madridsta in hart en nieren. Maar mijn madrid bloed gewoon vandaag. Heb het op begin gezegt di maria en alonso waren veel belangrijker dan iedereen denkt. James 80milj in de vuilbak gegooid wist ik al van in het begin. De transfermarkt is nog open ik zou zeker concurrentie halen voor benzema. Want hij wandelt alsof Hij de man is omdat er toch niemand anders is. En ik zou zeker nog middenvelder binnen halen zo een type.vidal ofzo. En die mensen wat bale afbreken weten niks.

31 augustus 2014 om 23:22

Er zijn gelukkig ook nog rm supporters met iets van voetbalinzicht.

Drama zeg. Dat zo'n elftal niet kan winnen.

Ik heb dit weekend veel leuke wedstrijden gezien, en als afsluiter dacht ik dat Real hier met 0-5 ging winnen. Maar het gekke werd werkelijkheid. Hoe kan je die voorsprong zomaar weggeven? Hoe laks er werd verdedigd is niet in woorden te beschrijven. Ze moeten zich diep en diep schamen. Individueel talent hebben ze in overvloed, maar waar is die mentaliteit die ze nodig hebben om een team te vormen? James wist het niet meer. Ik zei dat die jongen dingen ging meemaken die hij niet gewend is, zijn ogen spraken boekdelen bij die close-up. Hij is vandaag uit zijn droom ontwaakt: Dit is Real jongen, en als je niet presteert maak je hetzelfde mee als Isco of Özil.

Over hypocrisie gesproken. Toen Real o.a. Kroos en James haalde stemde zo'n 90 procent dat Real kampioen zou worden. Nu verliezen ze van Sociedad en stemt in een keer 63 procent dat real geen kampioen wordt.
On: ondanks het vertek van bravo en griezmann heeft Sociedad nog steeds leuke spelers als inigo martinez, vela en xabi prieto. Subtop zit er denk ik wel in (onder real atletico barca sevilla valencia en bilbao). Real tsja die zijn gewoon verplicht om minimaal 2 van de 3 prijzen (kampioen, beker, CL) te pakken dit seizoen. Denk wel dat het ze gaat lukken.

Nou zeg wel beschamend voor Real. Verkopen ze Di Maria en Xabi Alonso, twee van de beste middenvelders bij Real en dan krijg je dit. Lekker voor ze.

400 euro, zo uit m'n handen geglipt. Sjonge jonge zeg

Ik heb genoten van Sociedad zeg wat een inzet en passie hebben die laten zien en dat tegen een team wat eigenlijk het sterkste miet zijn van de wereld!

Di-Maria en Xabi verkopen was de domste zet zeg en dan Arbeloa die zou bij Celta nog niet in de basis staan!

Al met al een fantastisch voetbalweekend voor me met winst voor Barca, PSV , BvB en Liverpool en verlies van Real en Ajax!

Sociedad heeft na de rust het tij prima gekeerd. Het leek wel alsof Real gwn nils meer voor elkaar kon krijgen en zo zie je maar dat een sterspeler/drager een groot verschill kan maken.

1 september 2014 om 00:01

Het probleem is de defensie die is gewoon zwak, als ze ruimte in hun rug hebben, zowel Pepe als Ramos kunnen niet verdedigen met ruimte in hun rug.

Bij stilstaande situaties loopt of Ramos te slapen of pepe, maar meestal is het Ramos.

Ancelotti moet nu harde maatregelen gaan nemen zoals Ramos op de links back en Varane in het centrum.

Cassilas is niet betrouwbaar meer in het doelgebied met hoge ballen en voorzetten, je ziet de onzekerheid uit zijn ogen stralen.

Ik betwijfel of Ancelotti het aandurft Cassilas te banken.

Kan iemand Perez uitleggen wat balans is. Dat je Kroos en Modric niet samen moet opstellen als buffers voor de verdediging. Perez is zo'n ongelofelijke debiel, hoe flik je het om Di Maria en Xabi Alonso te verkopen en Khedira te laten passeren door Kroos.

Real won ondanks en dankzij het wanbeleid van Perez eindelijk pas na 10 jaar nog eens de Champions League, ze hadden het beste team ter wereld maar dat is nu allemaal weer weg en ze mogen opnieuw elk jaar nieuwe sensatieaankopen doen en misschien met een gelukje halen ze over een jaar of 10 nog eens de CL-finale.

1 september 2014 om 08:35

Volgens mij is Ancelotti de trainer hoor en die vraagt spelers en die krijgt hij en mensen voor debiel uitmaken past al helemaal niet , volgens mij heeft real de laatste 3 jaar 250 miljoen uitgegeven aan nieuwe spelers dus hou je grote mond maar hoor want Ancelotti was het eens met de verkoop van Alonso en Di Maria , die is verantwoordelijk .

1 september 2014 om 09:03

Dat is niet helemaal waar want ten eerst vraagt Ancelotti spelers aan maar soms krijgt hij ze niet en zoals het geval is met Perez wil hij altijd de beste spelers kopen en handelt dan ook vaak uit zichzelf en daar moet Ancelotti het dan mee doen. Het enige wat hij vraagt zijn spelers die hij in de bepaalde linies nodig heeft. Over de verkoop van Xabi en Di Maria heb je wel deels gelijk aangezien hij bepaald spelers laat spelen en hun twee dan ontevreden worden en dus weg willen dan moet je haast el instemmen.

Perez ik zou zeggen. Haal falcao naar Madrid. En ook al klinkt het dan weer als kopen kopen kopen. Het is gewoon nodig. Hoe Benzema weer speelde was afschuwlijk, het hele team overigens. Vooral na de 25ste minute.

Niemand haalde zijn niveau vanavond. Vooral Carvajal niet. Die jongen rent alleen maar zonder hersens. Heeft geen idee wat hij doet. Marcelo is alleen goed voorin maar verdedigend gewoon erg matig.

Het spel was gewoon dramatisch na de 25ste minute. Passing was slecht, bal aannames, dekking. gewoon te veel. Ze trainen hier toch op neem ik aan? maar waarom gaan paasjes van 3/5 meter gewoon verkeerd. Dan krijg je zoveel betaald en dan kun je niet eens fatsoenlijk een bal spelen. Schandalig.

Als Madrid het nu al verkloot wordt het dit seizoen weer geen landstitel en waarschijnlijk weet ik ook niet of die andere prijzen wel binnen gehaald worden.
Ook al ben ik geen Barcalona fan. Ze kunnen wel vaak normaal een bal passen en een aanval opzetten. En daar ben ik als Madrid fan wel jaloers op. Uiteindelijk met 80% procent bal bezit neem je die overwinning toch wel mee naar huis, zoals bij villareal vanavond.

1 september 2014 om 00:18

@bbcj
Ik ben niet degene die daar bij hoort. Ik ben nooit echt super fan geweest van Benzema. En dat mensen zeggen dat hij perfect in het systeem past vind ik dikke onzin. Ja hij kan af en toe is goed passen maar doet dat ook vaak verkeerd. Ik denk dat Falcao ook aardig goed kan passen neem ik aan. Dus waarom zou hij niet bij Real passen en Benzema wel? Dat vind ik gewoon onzinnige argumenten wat mensen gebruiken. Ik denk juist dat Ronaldo en Bale nog meer zouden uitblinken met Falcao dan met Benzema. En dat gezeur dat de twee buitenspelers vaak voor eigen succes gaan is onzin. ( ja als benzema vaak mist geef je die val ook niet baak af). Maar zij kunnen beiden aardig assisten geven en dan zou Falcao ook aardig veel scoren. Meer dan Benzema in iedergevak.

1 september 2014 om 00:36

Falcao te traag? is Ibra, aguero, lewandovski traag? Het zijn allemaal aardig snelle spitsen met aguero als de snelste. En benzema, ja hij heeft wat snelheid idd. Maar dat compenseerd totaal niet met zijn uitstralling van buiten en binnen. Hij speelt vaak ook als hoe hij kijkt. Ongeintresseerd, zonder pit of ongepassioneerd. Lijkt alsof hij nooit 100% inzet en dat bedoel ik er eigenlijk allemaal mee.

en ja real geeft veel geld uit. maar ze hebben ook bijna evenveel binnen aan verkoop. Maar ja ik snap real gewoon niet dat ze geen Nieuwe spits hebben gekocht, inplaats van dimaria bv te verkopen. staat er los van natuurlijk. Maar ik zeg vaak, als ik aan het roer stond daar wist ik wel hoe het moest. Ook al weet Ancelotti dat uiteraard ook, het is een top trainer. Maar dat is in deze wedstrijd Arbeloa erin zet?? begrijp ik ook niet

1 september 2014 om 08:35

Ja joh gooi er nog een 60/80 miljoen tegen aan maakt het uit , ze verliezen een keer en ze zijn gelijk in paniek , ze hebben in 3 jaar tijd 250 miljoen uitgegeven als je dan nog geen team kan formeren deugt er eerder wat niet aan de trainer zou ik denken , mat zo'n selectie wordt iedere toptrainer kampioen hoor.

Schande dat je een 0-2 voorsprong zo uit handen geeft !

Tja! Heb je een winnend team, haal je voor de zoveelste keer weer heel de balance eruit.

Di Maria effect ? Ahaha

Het is zo triest dat zoveel mensen hun weekend nu pas goed is wanneer de concurrent heeft verloren. Jullie snappen het leven niet. Haat is sterker bij de mens dan liefde. Behoorlijk triest..

1 september 2014 om 00:03

liefde voor een club met spelers die arrogantie uitstralen? hmm nee, toch liever niet

Jaa...... slecht.... mrj je ziet glijk dat je di maria en alonso mist het middenveld loopt voor geen meter en james was ook poep vandaag... net als isco wat ik ook totaal geen soeler voor real marrid vind zoals mensen eerder al zeiden is real er flink op achteruit gegaan deze transferperiode hoewel ik kroos wel top vind maar ze spelen niet de juiste opstellingvoor hem

Hoe kan je als real fan trots zijn op je team zeg jeetje mina zeg nou perez heeft zijn zin heel real madrid verpest omdat hij zo nodig moet kopen als di maria gewoon was gebleven hadden we een super seizoen kunnen hebben

Echt raar López verkopen ze zetten ze Casilias in de goal en Navas halen ze als 2 e keeper rare keuze van ancelotti Navas moet 1 e doelman worden!

En bij real verdedigt ook niemand mee he Kroos geweldige voetballer maar doet verdedigend niks net als James. Bale staat niet op Benzema moet bedient worden. Isco deed aardig maar is geen links buiten.

Gaat onze grote vriend Finnbogason daar wel zijn minuutjes maken of niet?

Met dit team eiindigen ze aan het einde van de competitie 6e, geen speler die het verschail kan maken.
We hebben al genoeg gezien zonder dimaria en Ronaldo. laatste 7 wedstrijden 5 keer pak slaag.
Is dat real

Komt ervan als je sociedat onderschat door Ronaldo niet op te stellen. Beetje populaire lopen doen in baskenland. wat een vernedering, dit jaar gaat hem niet worden voor Real.. Het zal gaan tussen atlete valencia en fc barcelona. Ik zet mijn gels op Fcbarcelona. Oja niet reageren van hoe kom je bij Valencia. Want niemand had vorig jaar verwacht dat atlete kampioen zou worden. iedereen verklaarde mij voor gek.maar toch had ik weer gelijk zoals altijd.

Inigo martinez zou een goeie zijn voor psv naast rekik

Real deed me wel een beetje denken aan Bayern gisteren.. Ook een heerlijk begin waarin men denkt dat het een afslachting wordt en dan alsnog vergeten de wedstrijd te beslissen en de 3 punten verspelen.

Maar goed, waar ik persoonlijk een hekel aan heb is dat gelul nadat een speler de club verlaat en er dan wordt verloren... wat voor een fout en gemist het is/was. Ik vind dat maar een beetje goedkoop en of het er nu met Alonso (en eventueel Di Maria) beter zou zijn gelopen. Dat weet men niet, en het is niet zo dat Real met die 2 spelers nooit belachelijk slecht speelde en wedstrijden uit de hand gaf. Dusja.

Maar wat wel duidelijk is, is dat Real met een pure CVM moet spelen. Mensen waren constant aan het vertellen hoe Kroos de rol van Alonso over gaat nemen. Dat gaat hij nooit doen... Kroos is niet gemaakt voor die positie (kan men niet weten als men hem maar in een handvol wedstrijden zag).
Bij Bayern heeft hij ook een paar keer op de plek van Schweinsteiger gestaan (die wel te vergelijken is met Alonso) en hij viel compleet door de mand. Zelfde heeft hij ook een paar keer bij "die Mannschaft" gedaan daar was het ook alles behalve overtuigend.

Die Modric - James - Kroos variant kant echt de prullenbak in. Straks zal het schitterend zijn in Fifa Ultimate Team. Maar in werkelijkheid kom je daar niet ver mee. Tegen teams die zich niet willen/kunnen verzetten zoals bijvoorbeeld Sevilla was het wel om je vingers bij af te likken. Probleem is alleen dat je meer dan genoeg teams tegen komt die wel vechtlust tonen en de strijd aangaan.

Maar goed, ze hebben nog Khedria en die zullen ze nog hard nodig hebben. In mijn ogen hadden ze een nieuwe spits moeten halen (zodat Benz concurrentie heeft, zal hem ook goed doen) en wellicht een andere Cvm.. Kroos is een goede aankoop maar was eigenlijk ook niet echt van levensbelang. Waarvoor James is gehaald is mij nog steeds een raadsel. Misschien dachten ze het is zonde om 60mil gewoon in de portemonnee te houden.

Wie beweert dat Khedira niet het verschil had gemaakt op het veld noem ik een leugenaar. Khedira had er voor kunnen zorgen dat Modric en Kroos zich meer op het aanvallen had kunnen concentreren en geen van beiden is echt een balafpakker zoals Khedira dat is. Die loopt gemiddeld 12km per wedstrijd , dat mis je wel hoor!

Marcelo moet maar eens een tijdje banken. Verdedigend doet hij werkelijk alles fout. Aanvallend komen de ballen ook nauwelijks nog aan. Coentrao kan het beide en is ook gewoon de betere.

Je ziet nu hoe belangrijk Ronaldo is. Zonder hem heeft Ronaldo te veel kansen nodig om te scoren. Hij maakt ze makkelijker. Benzema liet weer zien hoe zwak hij is. Zonder Ronaldo om hem heen is hij gewoon niets waard.

Een CVM is naast een spits ook gewoon nodig. Nu Ronaldo er niet is heb je gewoon niets op de bank zitten.

Nou real madrid dit leek nergens op ik zeg halen we di maria terug dit wordt onze nieuwe opstelling wie is het eens met mij?

Linksback kopen! marcelo is niks.

Domme ancelotti laat ronaldo in de basis! hij is de beste van de wereld.

Edit: di maria voor de bank natuurlijk. ook misschien nog messi halen voor de bank, maken we barca zwakker gewoon 5-jarig contract en zijn carrière verpesten

misschien ook nog ribery en robben hebben we twee flankspelers doen we die in plaats van james en xavi

Neuer
Lahm
pepe
ramos
jordi alba
james
kroos
Xavi
bale
falcao
Ronaldo

Haha ik vind het zo grappig voor deze wedstrijd stemde mensen op die poll en zei 3kwart real en door deze ene verliespartij is het gedaald realistisch hoor

lalalalalalalalalhahahahahha

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren