Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Rutten waarschuwt doelman Mulder: ‘Dit mag geen trend worden’

Laatste update:

Fred Rutten heeft Erwin Mulder vrijdag publiekelijk gewaarschuwd. De 25-jarige doelman is nu al bijna vijf jaar eerste keus onder de lat bij Feyenoord en won deze zomer de concurrentiestrijd van nieuwkomer Warner Hahn. Donderdagavond oogde hij echter onzeker tegen Zorya Luhansk en scoorde hij geen punten bij een deel van de kritische aanhang. In de Europese uitwedstrijd (1-1) zag hij er bij het doelpunt van Zorya ook al niet goed uit.

/

Tijdens de persconferentie in aanloop naar FC Twente-Feyenoord van zondag sprak Rutten zich dan ook vrij stellig uit over Mulder. “Ik ga hem zondag niet vervangen. Hij mag zich herstellen, maar dit mag geen trend worden”, tekent RTV Rijnmond op uit de mond van de oefenmeester.

In de persoon van Hahn haalde Feyenoord een uitstekende vervanger voor Mulder. De 22-jarige sluitpost was de voorbije jaren eerste keeper bij FC Dordrecht en hij is tevens international van Jong Oranje. Hij tekende onlangs een driejarig contract in Rotterdam.

Wie moet de eerste keeper van Feyenoord zijn?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het was pijnlijk om te zien idd.

Maar AUB van geel koop toch een goede verdediger. Mathijsen kan niet meer en ook van Beek maakt nog dezelfde fouten die Stefan de Vrij ook maakte in het begin

29 augustus 2014 om 15:18

@feyenoordalles,

Verschil tussen De Vrij en Van Beek is wel dat De Vrij wel heeft laten zien dat hij kan verdedigen, al op zeer jonge leeftijd. Het gebrek aan fysiek kon hij door een goede positionering vaak uitstekend oplossen.

Ik zie daarentegen helemaal niks in Van Beek. Hij kan niet verdedigen, is fysiek heel matig, is niet slim en is te traag. Hij heeft wel een goede crosspass, ik denk dat dat ook de enige reden is dat hij in de basis staat. Je moet immers een opbouwende verdediger kunnen hebben, Mathijsen kan het in ieder geval voor geen meter.

29 augustus 2014 om 15:46

Ik vind je echt te negatief over Van Beek: hij kan weldegelijk verdedigen en is een stuk feller dan De Vrij was toen hij begon. De Vrij is wel een veel betere voetballer en een stuk slimmer dan Van Beek, die nog wel eens te fel het duel aangaat en ook vrije trappen weggeeft zonder dat dit noodzakelijk is. Maar ik wil hem best een kans gunnen, terwijl Kongolo gewoon in het centrum moet komen te staan op termijn. Maar aangezien Nelom echt totaal useless is (met zijn flegmatieke houding) en het heel gebruikelijk is dat jonge centrale verdedigers wat ervaring opdoen door als back te spelen, moeten we er nog even met Matthijsen wat van proberen te maken.

On: Mulder is en blijft een heel matige keeper. Bij de eerste goal zat Immers niet op te letten, maar bij de tweede (hoewel daar ook de dekking niet goed was) doet Mulder helemaal niets terwijl de bal zijn doelgebied inzeilt. En bij de derde: als je een doelpunt van 35 meter om de oren krijgt, doe je iets fout als keeper. Hij is allereerst een schijtlaars en dat heeft ons al veel vaker punten gekost, maar helaas zit er ook weinig ontwikkeling in. Ik snap tegelijkertijd wel dat Rutten hem niet wisselt voor Hahn. Want als die er straks een potje van maakt (bij toch een moeilijke uitwedstrijd), heb je twee keepers met een deuk in hun zelfvertrouwen. Aan de andere kant: Ajax was vorig jaar geen kampioen geworden als De Boer Vermeer er niet uit had gehaald voor Cillesen. Het kan ook goed uitwerken. In ieder geval kan Mulder niet de langetermijn oplossing zijn voor Feyenoord.

29 augustus 2014 om 16:55

Ben het met je eens, behalve over de "Martins-Indie-Constructie" als het gaat om Kongolo. Hij hoort thuis in het centrum, dat heeft hij vorig seizoen ook al laten zien.

Mathijssen kan echt niet meer, geef van Beek en Kongolo de kans. Mathijssen kan periodes goed spelen, maar nooit over een geheel seizoen. Ik zie het gewoon niet meer zitten met hem. Nelom vond ik trouwen goed in zijn eerstejaars, maar is inderdaad ver teruggezakt.

Hij moet gewoon weer de kans krijgen en een lange termijn kans, vorm kan je verliezen en talent niet.

29 augustus 2014 om 16:43

Linksbacks zijn schaars. Wij zijn er ook naarstig naar op zoek. Het probleem begint gewoon bij de jeugd. Alle kleine jongens zien messi en ronaldo En willen gewoonweg geen verdediger meer worden. Word tijd dat er ook een wat verdedigers opgehemeld worden in het prof voetbal want anders word het alleen maar erger. Je ziet het ook in de ere divisie. Veel te vaak van die junioren fouten achterin die je als volwassen voetballer eigenlijk niet meer mag maken.

29 augustus 2014 om 16:44

Inderdaad, hetzelfde wat met Bruno gebeurde gebeurd nu met Terence.. Erg zonde want ik vind Terence het grootste verdedigende talent in de Eredivisie. Die jongen heeft alles om een hele goeie te worden, zon jongen kunnen we bij Ajax ook wel gebruiken.

29 augustus 2014 om 21:34

Jaa dat is ook zo

29 augustus 2014 om 22:35

niet omdat hij van Ajax was maar volgens mij was Dijks echt een goede optie voor Feyenoord of anders een subtopper onder feyenoord. Bij Ajax hebben ze te veel goede verdigers op dit moment anders had hij daar ook wel meer gespeeld maar hij verdient meer dan Willemii

29 augustus 2014 om 21:33

Jaa mathijssen kan inderdaad echt niet meer. Van beek doet goed genoeg , maakt foutjes maar dat kan vind ik. Kan van geel niet nuytinck halen van anderlecht ofs zal wel weer wat kosten zeker.

Rutten moet geen vertrouwen in Mulder blijven houden.
Hij is gewoon een heel slechte keeper en met Hahn heb je een betere keeper in mijn ogen.
De defensie is natuurlijk heel matig, maar ik denk dat zij nog onzekerder gemaakt worden door die hele slechte Mulder.

29 augustus 2014 om 15:37

Je hebt 100 % gelijk. Hij wat ook de grootste reden dat de op papier goede verdedigers van feyenoord afentoe zo faalden de vorige seizoenen. De onzekerheid vd keeper voelen de verdedigers ook. Kijk naar Ajax die defensie maakte vorig jaar in het begin ook veel fouten. Cilessen kwam erin en ze kregen bijna geen doelpunt meer tegen.

29 augustus 2014 om 16:56

Hij begint idd weer heel matig aan het seizoen, dat kan nu echt niet meer. Hij mag van mij nog even blijven staan, maar dit signaal is gewoon op zijn plaats.

Vond hem heel slecht keepen gisteren. Ik denk dat Hahn een betere keeper is.

Mulder moet gewoon banken en dan vertrekken klaar! Genoeg kansen gekregen genoeg vertrouwen gehad maar nooit waargemaakt. Hahn in Mulder out!

29 augustus 2014 om 16:24

Best wel erg dat hij ook al 5jr oprij basis speler is. al 5 jaar geen keeper uit de jeugd die beter is dan Mulder. Best wel erg.

ik heb mulder nooit wat gevonden, wissel hem aub..

29 augustus 2014 om 15:27

Hij is ook nooit top geweest, maar Feyenoord heeft gewoon nooit de financiele mogelijkheid gehad een betere vervanger te halen. Ook dit seizoen moeten er eerst weer andere posities versterkt worden. Maar als het zo doorgaat gaat of Hahn spelen, of Feyenoord haalt volgend jaar een vervanger, die man pakt gewoon geen punten.

29 augustus 2014 om 15:53

Klopt, hij heeft ons natuurlijk wel af en toe gered en ik geef je ook gelijk, maar nu is het er wel en hebben we een vervanger voor hem. Hahn heeft zelfs al meer uitstraling.

29 augustus 2014 om 15:57

Hij heeft idd een veel betere uitstraling, maar hij is nog erg jong voor een keeper dus het is afwachten of hij er al klaar voor is. Ik heb ook geen idee hoe hij zich profileert op dit moment in de selectie qua trainen e.d. maar als Mulder zich niet verbertert komen we daar snel achter

29 augustus 2014 om 15:59

Feyenoord kon denk ik sowieso pasveer voor een appel en een ei ophalen, die is wel iets stabiele en 2 klasse beter.

Het is al een trend, tijd voor Hahn! Trouwens VZ: El Ahmadi naar Feyenoord voor 3 jaar. 700.000 heeft die gekost.

29 augustus 2014 om 16:01

Staat nog steeds niet op vz. Hahn mag idd wel eens de kans krijgen,als hij wat meer coaching geeft scheelt dat al zooitje doelpunten.

Nou van wat ik van die Hahn heb gezien, stuk of 8 wedstrijden, vind ik toch dat mulder eerste keeper mag blijven.

Dramatische keeper die Mulder. Maar het eind is in zicht. Gelukkig.

En nu Immers ook nog waarschuwen, want Clasie blijft en El Ahmadi komt!
Misschien nog een verdediger erbij, zodat ook Mathijsen niet meer zeker is van een basisplaats.

29 augustus 2014 om 15:22

Vilhena op de plek van Immers, met Toornstra als backup.
Zou ik doen dan tenminste. Als hij blind voor Immers blijft gaan dan wordt het erg druk op t middenveld nu. Toornstra en El Am zijn er dan 'voor niks' ...

29 augustus 2014 om 18:01

Toornstra wordt basisspeler, dat kan niet anders met dat transferbedrag. De komst van El Ahmadi zal dan waarschijnlijk ten koste van Vilhena gaan. Krijg je een middenveld met Toornstra, El Ahmadi en Clasie. Al denk ik niet dat El Ahmadi direct zeker is van een plaats.

Haal hem nou maar eruit Fred. Deze keeper pakt al jaren geen punten. En straalt niks uit.

waarom gaat feyenoord niet voor vermeer, kost maar 1 miljoen euro,
mulder heeft al teveel kansen gehad en is een gewoon een slechte keeper.

29 augustus 2014 om 15:45

Gelukkig heeft Vermeer nooit geblunderd.
Denk dat hij daarom nog steeds nt1 bij Ajax is.

29 augustus 2014 om 15:48

Alsof Vermeer naar Feyenoord gaat... Vermeer is een Amsterdammer en ras-ajacied. Hij heeft zelf al aangegeven dat zijn nieuwe club wel een verbetering moet zijn. Vermeer gaat echt geen binnenlandse transfer maken.

29 augustus 2014 om 16:09

alhoewel ik je 100% gelijk geef.
weet ook jij hoe de voetbalwereld in elkaar zit.
jullie grootste legende is zelfs bij ons komen voetballen.
van cruijff tot aan een niets nut van een charisteas.
ik zeg niet dat het gebeurt ofzo. Want zoals zei geef ik je 100% gelijk.
maar wuif dingen nooit bij voorhand weg.
wie had vandaag de dag verwacht ( kromme vergelijking maar je snapt me wel denk ) dat clasie zijn contract met 2 jaar zou verlengen..??

29 augustus 2014 om 16:10

Nee dat heeft heel veel ajacieden tegengehouden..rob Witsche, Danny Landzaat en nota bene Johan Cruijff zouden hem voor zijn gegaan. En daarbij ik denk dat spelen bij Feyenoord i.p.v. op het bankje zitten bij Ajax wel degelijk een positieverbetering is.

29 augustus 2014 om 16:47

Ik zou hem het niet kwalijk nemen, die jongen heeft voor zijn periode als 1e keeper ook al enorm veel geduld gehad. Terwijl hij bijvoorbeeld WK onder 20 of 21 ook gewoon in de basiself stond te keepen destijds.

Het is normaal gesproken een gevoelige stap maar voor Kenneth kan ik het wel accepteren hoor, die verdiend het nu om te spelen.

29 augustus 2014 om 19:51

Met Cruijff is een totaal onvergelijkbare situatie. Cruijff heeft met opzet de stap naar Feyenoord gemaakt, omdat hij een conflict had met de voorzitter. Hij ging toen uit wraak naar Feyenoord.
Landzaat speelde maar één wedstrijd voor Ajax, en speelde nog voor 4 andere clubs voor hij naar Feyenoord kwam. Ook Witschge ging niet rechtstreeks van Ajax naar Feyenoord.
Daarnaast was het vroeger veel gebruikelijker om naar een andere topclub in Nederland te gaan.

Kan me uberhaupt niet herinneren welke overstappen er binnen Ajax, PSV en Feyenoord zijn geweest sinds 2000, behalve Charisteas

29 augustus 2014 om 16:10

Vermeer is Feyenoord van meer waarde wanneer hij bij Ajax keept

30 augustus 2014 om 14:42

Ik kan me herinneren dat iemand pas geleden zei dat die niet snapte (met alle enorme transferbedragen die voorbij schieten) dat niemand een miljoentje voor Vermeer neerlegt.

Als dit zo is kan Feyenoord hem vast ophalen voor 1/2 mil

Dan alleen nog een linksback, want spit zal wss niet meer komen (denk dat word gegokt op te vrede en kazim)

Verder hebben we nu een heel breed en sterk middenveld! Maar maak me toch beetje zorgen...

Clasie is sws basis dus dan heb je nog 2 plekken te geven, ik zou vilgene op 10 willen zien. (Denk dat hij daar grote stappen kan maken op die positie en een echte topper kan worden) Dus dan heb je nog 1 plek voor:

toornstra, immers, en alhamadi,

Met een blessure dan is het precies in evenwicht. Maar toch vind ik jet zonde op alhamadi dan te laten banken. Want de transferbedrag van toornstra zal niet zijn betaald om te gaan banken.

Terwijl immers toch belangrijk was sinds hij hier zit en veel credit heeft opgebouwd. Als hij alleen nou maar meer techniek en creativiteit had... Maja

iig Luxe probleem op het middenveld voor Feyenoord

Hahn mag wat mij betreft de kans krijgen. Mulder heeft nu vaak genoeg gefaald.

Overigens is het definitief! Karim El Ahmadi keert terug in de Kuip voor 700.000 euro. 2 jaar gelden verkocht voor 4 miljoen en nu dus terug voor 7 ton. Goede deal voor Feyenoord!

29 augustus 2014 om 15:28

Zou grappig zijn als ze toen der tijd ook nog een doorverkooppercentage hadden bedongen haha. Maar is een zeer goede aankoop. Blonk in zijn laatste seizoen wekelijks uit en werd bij Villa ook zeer gewaardeerd. Van Persie noemde hem nog een van de betere voetballende middenvelders van de PL en ook Wenger liet zich lovend uit over Karim. Je brengt gewoon een stuk ervaring terug in de as. En Clasie en Karim waren een uitstekend koppel

29 augustus 2014 om 15:56

Haha ja dat ze eigenlijk 1 miljoen betalen maar die 3 ton doorverkoop is

Een keeper publiekelijk waarschuwen is niet zo sterk als hem stilzwijgend te wisselen.
Zover ook mijn opinie over het optreden van Rutten.

Mulder kijkt altijd zo lekker zuur als die een goal tegen krijgt, alsof die een citroen aan t eten is. ik zou dat voor geen goud willen missen; meneer rutte stel alsjeblieft gewoon mulder op

Waarom haalt Feyenoord Vermeer niet op voor 1 miljoen?

29 augustus 2014 om 16:04

Omdat we ook Hahn hebben.

Feyenoord moet enkel de verdediging versterken. Je kan ervoor kiezen om een goede linksback te halen zodat Kongolo naar het centrum kan, echter ligt in mijn optiek de prioriteit toch echt bij een rechtercentrale verdediger. Haal een goede speler daar en die met Kongolo het centrum kan vormen en je straalt al zoveel meer zekerheid uit. Mathijssen kan er nog mee door alleen begint hij nu wel echt te oud te worden en Van Beek is er gewoon nog niert klaar voor. Boulahrouz vind ik daarom een wat overhaaste 'aankoop' omdat men gewoon een betere jongere rechtercentrale verdediger moet halen. Ik zelf denk aan Donk, echter is dat ook een risico omdat die vrij veel fouten maakt in een wedstrijd. Maar dat is wel een echte verdediger en zou een fantastisch duo kunnen vormen met Kongolo mits die grote fout die die per wedstrijd wel maak eruit gaat. Betwijfel echter ten zeerste of dat er nog uit gaat bij hem.

29 augustus 2014 om 15:33

Misschien wordt het centrum wel Kongolo-Boulahrouz. Weet jij veel. Je kan eventueel ook met Woudenberg en Van Beek op de backs spelen ipv Nelom en Wilkshire. Zeker Woudenberg heeft een eindeloos loopvermogen.

29 augustus 2014 om 15:47

Ja klopt zeker, echter is een verdediging met V Beek Kongolo Boulah Woudenberg wel erg onervaren. Is zeker een verdediging die er over een paar jaar kan staan(zonder Boulahrouz dan).

29 augustus 2014 om 15:42

Ik denk dat je Van Beek een beetje tijd moet gunnen, zijn begin was juist prima en ook voorgaande seizoenen waren zijn optredens hoopvol. Het feit dat Feyenoord hem vrij nadrukkelijk als dé opvolger van De Vrij naar voren schuift geeft mij vertrouwen dat hij talentvol is, als ze ergens een goed oog voor talent hebben is het wel bij Feyenoord. Ik maak me meer zorgen om Boulahrouz, hoeveel kan hij nog spelen en hoe goed is hij nog?

29 augustus 2014 om 15:48

Ja vind het opvallend lang duren voordat Boulah fit is, maar we gaan t zien. Is wel een verdediger die als het moet bikkelhard kan zijn! Dat mis ik wel in de Feyenoord verdediging en in de hele Eredivisie. De enige die dat af en toe heeft is Rekik alleen die verdedigt ook vaak heel erg dom en zonder na te denken.

29 augustus 2014 om 15:58

Ja het probleem is dat als je als verdediger bikkelhard bent dat je in Nederland geen wedstrijd meer uitspeelt. Speel nu met een backlinie met De Wolf, Fräser, Heus en Van Gobbel en je mag blij zijn als één van de vier nog op het veld staat na negentig minuten.

De trend is dat Mulder niet ontwikkeld en even slecht blijft. Komt ook omdat hij gewoon een watje is. Altijd paniek achterin als hij moet uitkomen en weer eens aan de grond genageld zit te kijken hoe die ballen erin vliegen.

29 augustus 2014 om 16:06

Hij ontwikkelde zich juist wel elk jaar maar is nu dit jaar 2 stappen achteruit gegaan. Het zou eens goed voor m zijn een tijdje banken.

29 augustus 2014 om 18:07

Keepers moeten een beetje gek zijn. Je moet jezelf met gevaar voor eigen leven namelijk op al die ballen durven storten. Mulder is een berekenend watje die amper uit durft te komen en zeker niet heerst in zijn doelgebied. Dit gaat er ook nooit in komen want het is niet zijn karakter.

Mulder staat meestal als een zoutzak en uitstraling van een oostblokse 4e klasser

29 augustus 2014 om 16:28

Zolang jij de capaciteiten hebt, om goed te keepen en om punten te pakken voor je ploeg, maakt uitstraling toch niet zo heel veel uit? Ik vind Boer van Zwolle een prima doelman, maar ik vind niet dat hij een geweldige uitstraling heeft. Dat zelfde geld voor Boschker destijds bij Twente.

29 augustus 2014 om 19:50

maar dat zijn / waren wel kerels en Boer heeft zeker wel uitstraling.

Lekker voor het vertrouwen van de keeper, zo'n publieke waarschuwing....sjongejonge, zoiets doe je toch binnenskamers. Ik vind Mulder heus zo slecht niet. Mist uitstraling, maar heeft toch een paar redelijk degelijke seizoenen gekeept. Die Hahn ging vorig jaar in de 2e seizoenshelft, toen de druk toenam, ook een aantal malen de fout in.....

29 augustus 2014 om 15:45

Ik denk dat je dit moet zien als de voorlaatste actie voordat je hem definitief vervangt. Mulder heeft vijf jaar voor Feyenoord gekeept, en hoewel ik daar niet altijd positief over was kan je zo'n speler niet zomaar wisselen. Ik denk dat dit een goede zet is, Mulder weet waar hij aan toe is, en zal het nu moeten laten zien. Dat er wat extra druk op komt is logisch, maar Mulder heeft de leeftijd dat hij daar mee om zou moeten kunnen gaan.

29 augustus 2014 om 15:45

Mullder is ook niet altijd even slecht, maar op de momenten dat het echt moet is hij te weinig doorslaggevend. Alleen wat je zegt, Hahn zal het niet zomaar beter doen. Dat is ook geen schande met zijn leeftijd.

Van mij mag er best een beetje druk op Mulder staan. Nu of nooit voor hem. Of hij staat eens echt op en gaat het echt laten zien, of Hahn krijgt een kans om zich te laten zien.

29 augustus 2014 om 16:13

Mag ik je 1 vraag stellen?
hoevaak kom jij in de kuip??
en binnenkamers vind ik af en toe ook zo cliché.
je beoefend topsport. Hij geeft hem gwn een publieke waarschuwing no big deal.
paar seizoenen degelijk gekeept.
dat was voor feyenoord 5 jaar terug misschien oke.
maar we zijn weer gezond etc etc.
dan moet je streven meer zijn dan degelijk.
snap dat mensen ons ff niet meer als topclub zien vanwege onze prestaties.
maar voor de rest behoren we nog zeker tot de top.
qua ambiance etc etc noem maar op.

29 augustus 2014 om 17:23

Wat is er mis met binnenskamers. Je kunt dit toch 1:1 vertellen, dan gaat de media zich er niet mee bemoeien. Zie het een beetje als toen met Vermeer...ook toen ging de media zich er mee bemoeien en dat kwam zijn prestaties niet ten goede.

Een degelijke keeper die weinig fouten maakt is de basis. Wellicht moet je als je echt de top wilt bereiken inderdaad een betere keeper hebben, hoewel ik Mulder toch elk jaar weer iets beter vindt worden. Maar ik denk dat Hahn, zeker op de korte termijn, geen verbetering gaat zijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik vind Mulder echt niet zo slecht. En of Feyenoord nou zo ambitieus is....had je dit seizoen voor de top (=het kampioenschap) willen gaan, dan had je nu al lang en breed een extra spits en een extra verdediger moeten hebben, dat had je dichter bij de top gebracht dan een nieuwe keeper waarvan je nog maar moet afwachten of die echt beter is dan Mulder.

29 augustus 2014 om 18:00

Wat is er mis met buitenkamers.
zijn kerels geen jochies topsport bedrijven.
media is een deel ervan negatief of positief accepteer het.
part of the business.
als je slechter gaat presteren door de media betekent het dus dat je de top en druk niet aan kan.
als de media zoveel invloed kan hebben op je prestaties dan hoor je bij een subtopper.
ondanks alles en de slechte prestaties behoort feyenoord in de algemene volksmond nog steeds tot topclub.
Daar moet je mee kunnen dealen.

overigens weet ik niet hoevaak jij in de kuip komt.
Maar van alle supporters zullen er maar 2 % met jou eens zijn.
Idd een degelijke keeper is de basis ja.
Maar dan moet die wel groeien en dat zie je niet gebeuren.
Je vindt mulder elk jaar wat beter worden.
hahaha.
Deze man speelt al zo 5 jaar bij feyenoord.
en cilissen heeft hem makkelijk al ingehaald.
Als jij denkt dat mulder nog zoveel beter wordt blijf dan in die fictie.
Jij denkt dat Hahn op korte termijn geen verbetering gaat zijn.
Dus mulder krijgt zowat 5 jaar de kans en Hahn zou na 3 fouten zijn kansen hebben verkeken?? beetje krom vindt je niet.
Mulder heeft ons meer punten gekost dan opgeleverd.
Niemand zegt verder dat mulder er helemaal niks van kan.
Maar het streven na waar feyenoord wilt en hoort heb je beter nodig.
Een stabiele doelman geeft automatisch meer vertrouwen aan de verdediging.
en of feyenoord nou zo ambitieus is.
ik neem uit die zin al aan dat je geen feyenoorder bent en dat je verder nergens van op de hoogte bent wat de club Feyenoord wilt etc.!
die keeper hebben we al op de bank.
en ja daar heb je gelijk in met een extra spits en verdediger.
maar over feyenoord is er geen touw aan vast te knopen.
Het is allemaal koffiedik kijken.
Want top brengen.
We eindigen 2x 2de 1x 3 de. ben je dan al niet lichtelijk aangehaakt???
maar waar vele het met mij eens zullen zijn is Mulder eruit!

Dan mag hij lekker door blunderen toch Twente prachtig toch !

Dramatische keeper die Mulder, doe Hanh op doel!!!

Het is al een jarenlange trend. Is simpelweg geen keeper die veel punten pakt. Geef die Hahn maar eens de kans

geef Hahn die kans zou mij niets verbazen als hij het beter doet dan Mulder

Feyenoord en de dode spelmomenten is natuurlijk altijd al een probleem, maar zou het vertrek van Pelle hier misschien een rol in spelen? Toen Pelle ook bij verdedigende spelhervattingen de leiding nam ging het wel een stuk beter, misschien dat dat er nu ook aan ontbreekt? Neemt niet weg dat ik altijd m'n hart vasthoudt met Mulder en vrije trappen tegen.

29 augustus 2014 om 16:47

Ook met Pelle vielen er veel tegendoelpunten op die manier. Mulder komt zelden uit zijn goal op zo'n bal te pakken of desnoods weg te rammen.

Mulder krijgt zijn laatste kans, bij de volgende blunder ligt hij eruit en krijg je een situatie net als die van Cillessen en Vermeer. Dan mag Mulder ook tweede viool spelen en een stap terug doen. Hij heeft zijn kans gekregen.

Mulder is geen slechte keeper maar ook niet echt een keeper die punten pakt voor Feyenoord. Ik heb altijd de indruk dat hij heel onzeker is en dat dit hem op cruciale momenten de das om doet. Na zoveel jaar onder de lat in het 1e zou je toch verwachten dat hij één van de dragers is van dit elftal. Denk dat het terecht is dat Rutten meer mag vragen van zijn doelman.

off topic: loopt er in de jeugd niets beters rond?

Ik ben eigenlijk nog nooit onder de indruk geweest van Mulder. Ik vind hem totaal niet zeker ogen, ondanks dat hij best wel wat kan. Ik snap Rutten goed dat hij Mulder niet direct op de bank zet, en Hahn op het doel zet. Hahn schijnt een erg getalenteerde keeper te zijn, maar om je 'eerste keus' Mulder op de bank te zetten, zal voor Erwin een zware klap zijn, die hij misschien bij Feyenoord wel niet meer te boven zou komen. Overigens is Hahn nog erg jong, en zal hij nog ervaring op moeten doen in de Eredivisie. Ik denk persoonlijk dat hij er nog niet helemaal klaar voor is.

Heb nooit gezien wat anderen in hem zagen. Als ik Mulder zie, dan zie ik een vrij onzekere keeper die kijkt alsof hij in de broek heeft gepoept. Qua talent vind ik hem ook vrij matig. Een beetje een mindere versie van Vermeer. Snap niet dat Feyenoord niet op zoek gaat naar een vervanging, die Hahn zit nu ook alleen maar op de bank.

Wordt een kwestie van tijd denk ik..je weet gewoon dat ie vervangen gaat worden door hanh..de emmer is bijna vol nog een paar druppels. Zeker als hanh meer uitstraling heeft

"in de persoon van Hahn haalde Feyenoord een uitstekende vervanger voor Mulder. De 22-jarige sluitpost was de voorbije jaren eerste keeper bij FC Dordrecht en hij is tevens international van Jong Oranje." Wat een stemmingmakerij VZ!

Hahn heeft zich alleen nog maar bewezen in de Jupiler League, en zelfs daar had hij af en toe acties die de wenkbrauwen deden fronsen! De stap van top jupiler league naar top eredivisie is gewoon nog steeds een hele grote. Laat Hahn eerst maar eens wennen aan het niveau op de trainingen en in geval van nood zijn wedstrijden meepakken. Mulder moet het vertrouwen krijgen, dan groeit zijn vorm echt nog wel dit seizoen.

Mulder is een ramp. Hahn is een veel betere keeper.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren