Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Depay fleurt asgrauwe wedstrijd op met fantastische dubbelslag

Laatste update:

PSV heeft zich geplaatst voor de groepsfase van de Europa League. De manier waarop dat gebeurde was niet om over naar huis te schrijven. In een oersaaie wedstrijd wonnen de Eindhovenaren met 0-2 van Shakhtyor Soligorsk. Omdat het team van trainer Phillip Cocu in eigen huis al met 1-0 had gewonnen van de Wit-Russen, gaat PSV naar het hoofdtoernooi. De doelpunten werden vlak voor tijd gemaakt door Memphis Depay en dat waren heerlijke treffers, goals die het niveau van de wedstrijd ver ontstegen. Het supertalent toonde daarmee eens te meer zijn klasse.

/

PSV reisde met vertrouwen af naar Wit-Rusland, omdat men in de competitie met 1-3 had gewonnen van Ajax. Indruk maakten de Eindhovenaren echter absoluut niet tegen Shakhtyor Soligorsk. Omdat de tegenstander ook weinig drang naar voren vertoonde, ontspon zich een bijzonder saai duel. De eerste helft was het aanzien nauwelijks waard en PSV kreeg ook geen enkele kans van betekenis. Aan de andere kant was het oppassen voor de counter van de thuisploeg, maar keeper Jeroen Zoet hoefde zich niet in te spannen in de eerste helft.

Direct na rust veerden de acht meegereisde PSV-fans even op. Depay sprintte weg bij Andrei Leonchik, kapte zijn tegenstander uit en leek gehaakt te worden. De aanvaller claimde een strafschop, maar scheidsrechter Simon Evans uit Wales wenste niet mee te werken aan de roep van de Eindhovenaren. De eerstvolgende ‘kans’ was voor Luuk de Jong, die de bal mijlenver over het doel ramde.

Shakhtyor Soligorsk moest scoren om door te bekeren, maar van een slotoffensief kwam het geen moment. De wedstrijd was vervelend en bleef vervelend, mede door het missen van kansen van PSV. Marcel Ritzmaier schoot op de vuisten van de doelman, Depay vergat de rebound te verzilveren en De Jong stuitte uit de draai eveneens op de keeper. Uiteindelijk maakte PSV er toch nog een overwinning van en de treffers kwamen op naam van Depay.

De eerste was een pracht van een goal. Groeibriljant Depay fleurde de asgrauwe wedstrijd op met een briljantje solo en een bijzonder kalme afronding: 0-1. In blessuretijd deed hij het nog eens dunnetjes over, door de keeper te verschalken met een heerlijke stift. Via de paal kwam de bal terug, waarna de vleugelspeler het ding simpel kon binnen tikken. PSV plaatste zich zodoende voor de hoofdfase van de Europa League en kan zich nu weer richten op de competitie. Daar is Vitesse zondag de tegenstander.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bedroevende wedstrijd waar de scheidsrechter zich uitstekend aan aanpaste. Lichtpuntje Depay. Fantastische speler die PSV echt op zijn schouders draagt. Vandaag ook keihard gewerkt en dat bekroont met 2 fraaie goals. Deze wedstrijd gauw vergeten en op naar Vitesse.

28 augustus 2014 om 20:57

L. de Jong heeft nu beetje van Siggy al tijden heeft bij Ajax (moeite met scoren). Maar echt fantastisch van PSV en de 8/9 meegereisde Supporters naar Wit Rusland.

Hopelijk Feyenoord en Twente ook nog bij.. PEC zie ik somber in.

28 augustus 2014 om 21:00

Luuk is alsof zoveel beter dan sigi! Eigenlijk qua alles. Bij luuk heb ik het gevoel dat die goals vanzelf komen, omdat hij steeds beter voetbald. Bij sig heb ik het gevoel dat hij gewoon niet beter kan voetballen....

28 augustus 2014 om 21:02

Toch heeft Luuk ten opzichte van Sigtorson dat hij ook voetballend veel toevoegt. Vandaag toch ook weer een assist. Ik vind hem nogsteeds een verbetering tov bv. Matavz.

28 augustus 2014 om 21:03

Valt me ook op. Alleen staat Sigi er altijd in topwedstrijden, nu De Jong nog.

28 augustus 2014 om 21:07

@Van der vaart

Dat jij dit kunt zeggen, zegt genoeg voor jouw voetbalkennis. De Jong laat Depay en Narsingh veel beter voetballen. Hij scoort niet maar geeft assist alsof het geen moeite kost.

28 augustus 2014 om 21:09

Luuk de jong staat er niet tegen fc oost europa laat staan tegen feyenoord/ajax. Zeker 2 100% kansen verkloot bijvoorbeeld die ene die hij uit het stadion ramde toen hij alleen voor de keeper stond die moet er gewoon in.

Dan kan kieft leuk lopen roepen "geef hem tijd" maar als psv 5,5 miljoen voor een spits betaald (wat heel veel is voor psv), dan mag je toch in ieder geval verwachten dat hij die balletjes nog kan maken.

28 augustus 2014 om 21:10

Gaan we nu elke wedatrijd zeuren op de Jong. Was weer belangrijk met een assist..

Er is al vaker gezegd dat hij een knau heeft gekregen die 2 jaar. Dat heeft tijd nodig. Zeker een half jaar om weer top te worden....geef hem ff tijd en vertrouwen

28 augustus 2014 om 21:11

Waar was hij afgelopen zondag dan?

28 augustus 2014 om 21:13

De Jong heeft al meer dan een jaar niet gescoord.. En heeft ongeveer 3 seizoenen geleden voor het laatst een redelijk seizoen gedraaid.

28 augustus 2014 om 21:15

Hij heeft wel degelijk in de europa league voorronde gescoord hoor.

28 augustus 2014 om 21:21

In de Arena. Stuurde Narsingh weg, met een mooie bal van eigen helft (dus hij verdedigd zelfs mee) bij de 1-1, die de bal klaar kon leggen voor Depay. En had een assist op Narsingh zelf bij de 1-2.

28 augustus 2014 om 21:23

Sorry, je doelde natuurlijk op Sightorson.

28 augustus 2014 om 21:24

Murki

Als je wat kennis van voetbal hebt kun je zien dat de Jong het heel goed doet maar als je alleen kijkt naar scoren dan snap je het spelletje niet zo goed want hij voegt heel veel toe want normaal moeten buitenspelers de bal klaar leggen voor de spits en nu doet hij het voor de buitenspelers!

Kijk eens een wedstrijd als alleen proberen leuk te doen nemen de mensen je veel serieuzer!

Hij is 10 klasses beter als Sigi dat is een feit!

28 augustus 2014 om 21:29

Dat kan je moeilijk volhouden Wijze Kip. Een spits moet ook gewoon scoren, hoe leuk die ook mee voetbalt.

28 augustus 2014 om 22:41

Lol andere laten scoren is net zo belangrijk!

Erg dat ik je dat moet uitleggen en daarbij Scoren doet Sigi ook niet!

28 augustus 2014 om 22:48

Een spits hoeft helemaal niet per se te scoren. Zou jij een spits die 0 goals per seizoen maakt maar wel 2 op 1 loopt met assists op de bank zetten voor een spits die 1 op 2 loopt met doelpunten? Ik niet.

29 augustus 2014 om 14:26

En hoeveel assists heeft hij gegeven dan? Overrompel mij met zijn kwaliteit.

Ik zeg niet dat Sightorsson een wereldspits is. Maar hij heeft wel 24 goals in 62 wedstrijden voor Ajax gescoord, waarvan veel invalbeurten en bovendien bijzonder veel belangrijke (winnende) goals. Dat is ook geen schrikbarend hoog aantal, maar wel een stuk meer dan de nagenoeg 0 van De Jong het laatste jaar.

29 augustus 2014 om 23:41

Murki volg je het voetbal of niet?

De Jong speelt zijn 1e seizoen pas hier hé en dat zijn 2 wedstrijden voor als je het niet weet.

24 doelpunten zeg Wow dat maakte de Jong in 1 seizoen bij Twente.

Gisteren nog een fantastische assist dus als je over voetbal wilt meepraten dan moet je een voetbal kijken!

28 augustus 2014 om 21:39

Ik wil PSV vooral ook bedanken voor het binnenhalen van punten. Inmiddels gewoon alweer alle 4 de wedstrijden gewonnen. Hoe simpel en slecht ze ook waren.

Geen enkele andere club uit Nederland komt ook maar in de buurt wat betreft punten halen voor het Nederlandse voetbal de afgelopen 15 jaar.....nou ok, AZ heeft het ook goed gedaan, helaas doen zij dit jaar niet mee maar clubs als Twente en Groningen

29 augustus 2014 om 10:23

''geen enkele andere club uit Nederland komt ook maar in de buurt wat betreft punten halen voor het Nederlandse voetbal de afgelopen 15 jaar''

Daar heb je alleen weinig aan als maar 5 jaar meetelt, en in de afgelopen 5 jaar hebben Ajax en AZ het toch echt beter gedaan dan PSV

29 augustus 2014 om 10:44

Ik zou toch echt iets beter mijn huiswerk doen, maat. In de Uefa Team Ranking 2014, dus de ranking berekend over de afgelopen 5 jaar (dit seizoen dus nog niet meegeteld) staat PSV op plaats 29, Ajax op plaats 30 en AZ op plaats 35 met respectievelijk 64.862, 61.862 en 55.362 punten. En dus heeft PSV toch echt de meeste punten binnen gehaald de afgelopen 5 jaar voor Nederland en dat zonder bonuspunten uit de Cl...

Depay, nu al een fenoneem!

29 augustus 2014 om 02:10

Yes zeker. Maar ik erger me de afgelopen wedstrijden aan hem. Hij moet nu kappen met het voetballen alsof hij ronaldo is. Gewoon normaal doen en hij maakt er dit seizoen +20

Oke, de vorm waarin Depay zich bevindt is niet normaal, al is zijn spel niet altijd geweldig maar als hij zo doorgaat zie ik hem er nog meer dan 40 maken dit seizoen. Hopen dat hij in de toekomst wat voelt voor United.

28 augustus 2014 om 21:00

Haha ja laten we hopen dat hij United goed genoeg vind......
Zou wel een eer zijn voor de club

28 augustus 2014 om 21:01

Lijkt me moeilijk met Di Maria en Januzaj daar.
100 bankieren.

Maar ik zou man utd ook een logische stap vinden.

28 augustus 2014 om 21:09

Di Maria kan naar het middenveld + Januzaj naar de 10, waar ik denk dat hij zal eindigen.

28 augustus 2014 om 21:25

Een Wayne dan? Wetend dat van persie in de spits staat.

28 augustus 2014 om 21:34

Ik zeg in de toekomst he, RVP is nu al 31 en wordt duidelijk minder. Over 1/2 jaar is hij denk/hoop ik geen basisspeler.

28 augustus 2014 om 22:39

Hoop ? Als hij op z'n 33e nog steeds blijft scoren waarom moet hij er dan uit.

Die commentator met z'n domme opmerkingen

28 augustus 2014 om 21:05

Ook elke keer verkeerde namen roepen volgens mij was hij niet wakker vandaag.

28 augustus 2014 om 21:13

Klopt, josefzoon die warm zou lopen terwijl het narsingh was.

28 augustus 2014 om 22:04

El Sierd. De man die de Dries en Dave Roelvink losers noemde.

28 augustus 2014 om 22:44

Hé hé, die man is wel de beste commentator van Nederland

Punten binnen Klus geklaard, tegen vitesse met een compleet andere rechterkant graag arias wijnaldum en narsingh

28 augustus 2014 om 21:14

Check ... En Hopelijk debut guardado 2e helft die zijn debut kan maken.

28 augustus 2014 om 21:21

Ja maar daar zal cocu niet mee gaan starten misschien inderdaad de 2e helft-

29 augustus 2014 om 02:12

Dat zegt hij toch ook...

Schitterende overwinning van PSV

En met schitterend bedoel ik : 0-2 winnen in Wit Rusland doordeweeks is gewoon goede uitslag.
Tis Europees met een wereldgoal van onze Memphiss grootste talent ter wereld.

Nu op naar zondag en dan hopelijk met Arias Willems Guardado en Wijnaldum.

Forza PSV

29 augustus 2014 om 02:14

Ik ben het er wel mee eens dat depay het grootste talent is op dit moment. Pogba stond dan wel boven hem maar ik reken hem niet meer tot talent. Hij bewijst het al in een van de grotere competities. Depay moet dat nog doen. Als depay er dit seizoen 25-30 maakt met een kampioenschap dan vind ik dat hij minimaal 35 miljoen mag kosten.

30 augustus 2014 om 18:20

Als met nadruk als Memphis en Gini weg willen gaan na dit seizoen.
En ik zeg "als" omdat PSV mocht het kampioen word CL speelt en dat een reden
zou kunnen zijn dat ze ( of 1 vd 2 ) blijft. Heeft PSV volgend jaar weer 60 mil voor het oprapen idd. 35 Memphis 25 Gini. Daarbij dan eventueel nog CL inkomsten zou dit
een geweldige boost geven.

Niet anders dan verwacht. PSV moet het van de individuele klasse van Depay hebben.

Maar in ieder geval al één ploeg geplaatst! Gefeliciteerd Psv.

Voordat mensen gaan zeggen dat hij 1 van de grootste talenten ter wereld is. Ff niet vergeten dat hij tegen een top klasse/jupier League team heeft gescoord

28 augustus 2014 om 21:00

Uiteraard, als je daartegen scoort ben je geen talent meer. Wat is je punt precies?

28 augustus 2014 om 21:09

Nee, maar ik weet zeker dat mensen gaan zeggen door die solo goal dat hij evenveel talent heeft als Robben

28 augustus 2014 om 22:07

Misschien zelfs meer talent dan Robben... Nu kijken of het er ook uitkomt...

Wat een rare opmerking... Gun je het hem niet dat hij als een wereld talent wordt gezien?

28 augustus 2014 om 22:13

Ik denk dat hij ook evenveel talent heeft. En hopelijk doet hij er net zo veel meer als Robben.

28 augustus 2014 om 22:54

Wil jij dat ontkennen dan?

28 augustus 2014 om 23:06

Ik niet 😃

28 augustus 2014 om 23:25

Ik gun hem het wel. Ik kan alleen niet tegen het feit dat hij overhyped wordt.

29 augustus 2014 om 02:16

Dat is het probleem van jou dus. Hij wordt niet overhyped. Over 6 jaar is hij samen met strootman de belangrijkste speler van NL en zit hij bij een topclub. Let maar op.

29 augustus 2014 om 02:32

Zou goed kunnen. Potentie heeft hij, maar op dit moment is hij niet een van de grootste talenten ter wereld of 30-40 mil waard wat veel mensen beweren.

29 augustus 2014 om 02:59

Kijk naar het wk. Wie werd daar uitgeroepen tot grootste talent? Pogba. Maar pogba is voor mij al een zekerheid en geen talent. Die heeft het al bewezen en is dus geen gok. En wie kwamen er vlak erna? Juist...

29 augustus 2014 om 03:12

Messi was de beste speler en Luiz 1 van de beste verdedigers volgens Fifa. Nuff Said. Gwn 0,0 waarde hechten aan dat soort prijzen

29 augustus 2014 om 12:29

Weet je wie overhyped werd? Bakkali. Depay wordt echt niet overhyped. Hij laat zien dat hij de beste speler van de eredivisie is (of vind jij van niet), uitstekend WK gespeeld en is beslissend in de EL.

29 augustus 2014 om 14:24

Toen Robben 20 was speelde hij al bij Chelsea. Als hij fit was, was hij daar ook gewoon heel goed. Depay heeft veel talent, maar zo goed als Robben worden er niet zo veel.

28 augustus 2014 om 21:02

Dus? Alsnog een paar puike goals. Vooral die eerste. Die extra kap op het eind. Man zo bewust gedaan.

28 augustus 2014 om 21:02

En ajax een CL deelnemer so what.

28 augustus 2014 om 21:05

Hij scoorde ook tegen o.a. Australie, Chili en Ajax. Of is dat ook top klasse/jupier League niveau volgens jou?

28 augustus 2014 om 21:08

Tegen Australië een intikker, Chili een fout van de keeper en Ajax heb ik niks tegen te zeggen. Laat hem 1st ff 5 wedstrijd goed presteren tegen Europese subtop.

28 augustus 2014 om 21:11

Je speelt in de eredivisie niet 5 wedstrijden achter elkaar tegen europese subtop niet 1 om eerlijk te zijn.

28 augustus 2014 om 21:39

Australie een intikker? Ik zal de goal toch maar even terugkijken als ik jou was

28 augustus 2014 om 21:47

Oh mijn, fout. Intikker vs Chili

28 augustus 2014 om 21:56

Haha je hebt intikkers en intikkers he, die tegen Chili was toch wel van de wereldklasse categorie intikkers..

28 augustus 2014 om 22:08

Tegen Ajax was in feite ongeveer hetzelfde geweldig meeggesprint met Natsingh. Alleen had hij meer tijd om de bal te controleren en er in te tikken.

28 augustus 2014 om 22:45

op het wk kon je al zien hoe dreigend hij was en belangrijk. tegen australie was niet zomaar een intikker, een prima schot van aardig ver(wel slecht van die keeper). tegen chili was een intikker maarja die moet je ook maken. Je kan er niks van zeggen, wat hij nu laat zien is het een megatalent en hij gaat er wel komen, tuurlijk moet hij het laten zien tegen grotere clubs maar je kan nu al zien dat hij het wel gaat maken.

28 augustus 2014 om 23:30

We dachten ook dat Babel en Drenthe het zouden maken, we weten allemaal wat hen is gebeurd.(depay gaat het waarschijnlijk beter doen)

Haha, een wereldklasse intikker. Word wakker man

29 augustus 2014 om 01:08

Hahaha wat een vies ventje ben je ook. Ga je mond spoelen man je bent dood aan het haten op depay. Eerst zeiden ze laat hem een jaartje goed presteren en dat deed hij vorig jaar. Daarna hadden ze geen vertrouwen in hem op het wk maar heeft hij iedereens mond gesnoerd(vooral dgene die zeiden dat boetius meemoest ipv depay. En nu kom je weer met dit.. wat is je punt nou jankerd wees eens blij ofso

29 augustus 2014 om 01:18

Moet ik blij zijn omdat mensen hem 40 mil waard vinden, hem 1 van de grootste talenten van de wereld vinden omdat hij ff leuk speelt in de ED en 2 leuke wedstrijden heeft tegen matige landen.

28 augustus 2014 om 21:54

kerel, ff serieus: depay is zonder twijfel een van de grootste, zoniet de grootste, talenten van de wereld... Ook al scoort hij tegen matige teams, hij beslist de wedstrijd toch wel weer in zn eentje, en ook nog met twee fantastische goals. Ook tegen andere teams heeft hij laten zien dat hij uitstekend kan voetballen. Dus gewoon ff je mond houden, je kan gewoon niet ontkennen dat Depay een exceptioneel talent is

28 augustus 2014 om 22:26

De grootste talenten ter wereld zijn spelers zoals Götze en Pogba. Daar hoort Depay niet bij, maar de categorie daar net onder durf ik hem wel te plaatsen.

28 augustus 2014 om 23:25

Kijk tegen deze hype kan ik dus niet tegen. Sterling, Pogba, Gotze, Neymar, Barkley,lukaku,varane,draxler,lucas etc. Dat zijn grote talenten.die hebben het allemaal bewezen tegen Europese (sub)toppers en niet tegen Eredivisie clubs.

29 augustus 2014 om 07:40

Sommigen in jou lijstje vind ik het niveau van talent al ontstegen: lukrake, Pogba, neymar, gotze... De rest zijn inderdaad grote talenten, en ik denk echt dat Depay tot die categorie gerekend kan worden. Grootste talent was misschien iets te enthousiast, maar hij zat niet voor niets bij de drie grootste talenten van het wk. Dan kan je toch echt voetballen. Gotze, neymar, barkley, sterling, Lucas en draxler zaten daar niet tussen, terwijl die allemaal meegedaan hebben

28 augustus 2014 om 23:33

ff niet vergeten dat hij vorig seizoen ook al goed was, belangrijke goals maakt op een WK, nu al weer op 5 doelpunten staat in de ED na 3 wedstrijden en vooral dat hij pas 20 jaar oud is.

28 augustus 2014 om 23:40

5 doelpunten in de oohzo geweldige ED en 2 doelpunten tegen Australie en Chili toplanden met top verdedigers. Wat geweldig zeg. We vergeten wel ff dat hij tegen Costa Rica, ja, Costa Rica, helemaal nergens was. Maar, errrrr, wie boeit het. ED is toch een top competitie en WK is ook een goede graadmeter. Ik bedoel nou, Depay was beter dan Cr7(dit is serieus) dus wrm zou je CR7 willen, als je ook Depay hebt.

28 augustus 2014 om 23:48

Je kunt alles wel proberen te bagitaliseren, maar als je niet ziet dat deze jongen enorm veel talent heeft, dan kun je beter stoppen met voetbal kijken.

Denk overigens dat Chilli inderdaad topverdedigers heeft. En tegen Australie invallen bij een 2-1 achterstand en dan de wedstrijd doen kantelen met een assist en een goal, doe het maar ff op je 20e op een WK. En die verdedigers van Costa Rica zijn zo slecht he...zag die spitsen van Italie, Engeland, Utuguay en Griekenland ze aan alle kanten voorbij lopen....oh nee, toch niet...costa Rica kreeg maar 2 tegendoelpunten in het toernooi.

28 augustus 2014 om 23:58

Chili heeft geen top verdedigers mang, zelfde geldt voor Costa Rica. Depay heeft veel talent, maar hij is niet 1 van de grootste, iedereen met een beetje voetbal verstand ziet dat.

Gotze is de matchwinnaar van de finale, dat is toch wel wat knapper. Wat Neymar heeft gepresteerd ook, maar ja, dat zijn buitenlanders en buitenlanders onderschatten we natuurlijk. Spelers en clubs.

29 augustus 2014 om 00:05

Heb jij ooit iemand gezien die op zijn 20e al een van de grootste was?? (ja, Pele maar dat was een andere tijd). Ook Messi en Ronaldo toen nog niet, en die hadden zich nog niet geprofileerd op het allerhoogste platform....het WK. Tuurlijk is hij nu nog een van de grootste...maar hij kan dat wel worden. Ik denk echt dat hij net zo belangrijk gaat worden als Robben...

29 augustus 2014 om 00:09

Met een grote talent bedoel ik een talent die het al heeft bewezen tegen Europese( sub)toppers. Dat hebben Sterling, Pogba, Kovacic en Neymar bijvoorbeeld gedaan. Verder moeten die spelers minimaal een half jaar presteren.

29 augustus 2014 om 00:30

Spelers die het hebben bewezen tegen Europese (sub)toppers, en je noemt Kovacic? Uberhaupt kan een speler volgens jouw maatgraad alleen een groot talent zijn als deze in een topcompetitie speelt, wat uiteraard onzin is. En als een speler die niet uit een topcompetitie komt het bewijst op ongeveer het hoogste podium van het voetbal, dan wordt even snel de andere kant op gekeken. Want wat je ook doet, niet optimistisch zijn over Nederlandse voetballers.

29 augustus 2014 om 00:31

Sterling? Serieus?? Aardig voetballerdje die in de schaduw van Suarez een paar doelpuntjes meepikte....niks bijzonders, gaat het nooit worden ook. Kovacic is zeker een aardige speler die mij echter nog niet wildenthousiast gemaakt heef . Pogba is een hele goede speler, dat gaat dan ook een grote speler worden, Neymar heeft heus zo'n fantastisch seizoen niet gehad bij Barca. Op het wk vond ik hem erg goed, maar dat stelt volgens jou allemaal niks voor. Maar goed, dit zijn (met uizondering van Sterling) inderdaad ook spelers die de top wel gaan halen, ik schat ze qua vertoonde prestaties echter niks hoger in dan Depay, alleen Pogba wellicht.

Laten we over een paar jaar nog eens kijken...

29 augustus 2014 om 00:45

Hahaha, Sterling niks bijzonders noemen. Ff vergeten dat hij dit seizoen al 1x heeft gescoord en 1 assist heeft. Verder was hij de beste van LFC tegen Man City. Straks ga je nog beweren dat Januzaj dat doet bij Rooney en RVP of Messi bij Ronaldinho. Volgens mij kijk je geen PL of je hebt gwn geen voetbal verstand. Zelfde geldt voor Kovacic.

Een talent in de ED kan idd geen grote talent zijn(behalve wanneer je 40 erin schop of 20 assists hebt en 20x heb gescoord) Het is gwn een zwakke competitie, je kan 1 van de grootste talenten in de wereld zijn wanneer je in de ED speelt. Wanneer je het in se Cl/el al hebt bewezen, dan kan het, maar anders niet. Je wilt niet weten hoeveel spelers het goed doen op Wk's, maar daar buiten super matig zijn en vice versa. Volgens mij heeft Kovacic het idd bewezen in de Serie A, will je het ontkennen ofzo?

29 augustus 2014 om 01:04

Dus als je 1 assist geeft en 1 keer scoort in de PL, dan ben je ineens een fantastische speler, maar als je 5 keer scoort en 3 assists geeft in 3 ED wedstrijden, waaronder tegen ajax, en een beauty scoort waarmee je je club naar de groepsfase van de EL schiet, dan stelt dat allemaal weer niks voor. Vind het echt geen bijzondere speler die Sterling, hetgeen op het wk ook nog maar eens bleek want daar speelde hij gewoon erg slecht. Zoals ik al zei vind ik Kovacic best een aardige speler, die een degelijk seizoen achter de rug heeft, maar nou ook weer niet heel indrukwekkend of zo.

Zoals Cadetto al zegt....jij bent zo iemand die geilt op alles wat maar ver weg is. 1 doelpunt en 1 assist en jij schreeuwt het uit. En als iemand uit Nederland het goed dreigt te doen, wordt alles gebagatiliseerd. Wed dat jij ook vooraan stond bij de azijnzeikerds die voorspelden dat Oranje er op het wk in de eerste ronde uit zou vliegen....want Eredivisie-spelers tegen die Fantastische spelers uit die Fantastische buitenlandse competities, dat kan toch niet...wel dus. Als je naar Depay kijkt zie je dat die jongen iets speciaals heeft, en het in zich heeft om een van de beste spelers van de wereld te worden.

29 augustus 2014 om 01:15

Sterling heeft maar 2 competitie wedstrijden gespeeld he. 1x scoren en 1 assist tegen Southampton is toch echt kanpper dan dat tegen Nac. Dat kan je gwn niet ontkennen. Verder heeft hij het vorig seizoen gwn bewezen een grote talent te zijn. Een beauty tegen een Jupier league club, wat speciaal. Lol, zeggen dat Sterling slecht speelde op het WK. Ik betwijfel of je het WK wel heb gezien.
Depay is gwn de grootste talent van NL, maar niet de wereld. Daarvoor mag hij het minimaal een half seizoen bewijzen in een grote competitie. Ik bedoel maar, Heracles of Malaga. Daar zit gwn een groot verschil. Je weet zelf toch ook dat er veel spelers die het geweldig deden in de Eredivisie gwn faalde in de andere competities. Sommige slaagde ook, maar het is gwn moeilijk te voorspellen want de ED is gwn super super zwak.

29 augustus 2014 om 01:21

Sterling?? Serieus man. Leuke voetballer, maar die mag Depay's veters nog niet strikken. Nu neem ik je officieel niet meer serieus.

Depay heeft geweldige stappen gezet en barst van het talent, of hij een van de grootste talenten is zal in de loop van dit seizoen moeten blijken, maar hij is goed op weg.

29 augustus 2014 om 01:24

Volgens mij bedoel je dat Depay's Sterling's veters niet mag strikken. Serieus, heb je hem wel zien voetballen? Ja, want uitblinken in de ED is echt een goede graadmeter. Als je het in de ED maakt, doe je dat sws ook in de grote competities. Serieus, de bar wordt niet hoog gelegd op VZ.

29 augustus 2014 om 01:37

Hou nou toch op met je Sterling. Straks is hij nog de nieuwe Cruijff, Pele en Maradonna in een. Gewoon een matig voetballer die voor de leek nog wat lijkt omdat verdedigers geen oog voor hem hadden.

29 augustus 2014 om 01:45

Dit is misschien wel 1 van de onzinnigste reacties die ik ooit gezien heb. Ga je straks ook vertellen dat Pogba geen grote talent is? Of Gotze? Wat een grap. Maak jezelf niet zo belachelijk man.

29 augustus 2014 om 01:45

nou hou hou...southampton maar liefst!...nee dat is het summum hoor. Bovendien scoorde Depayj 5 keer, waaronder tegen Ajax, dat ik toch nog hoger inschat dan Southampton. Die vrije trappen zoals hij die tegen NAC maakte...als hij ze zo schiet in de PL, gaan die er net zo goed in hoor. En die goal van vanavond was ook maar matig zeker....ah ja, die telt natuurlijk niet he want dat was niet tegen een team uit de PL en alleen als je een doelpuntje maakt in de PL, dan ben je een superspeler.......pffffff....

en ja, ik heb alle wedstrijden van engeland gezien op het wk....hoeveel doelpunten of assists heeft sterling gegeven...6?5?4?3?2?1? neeee...nullll. Hij speelde echt heel erg slecht.

29 augustus 2014 om 01:49

Wat is dat nu voor een onzinnige opmerking. Ik heb al gezegd dat Pogba zeker een talent is. En Gotze ook. Sterling niet. Jouw redenatie is als volgt....."ik vind Lex Immers niet zo'n goede speler"....oh jaaaaaahhh? Dan vind je Cruijff en Maradonna zeker ook niet goed. Slaat echt kant nog wal.

29 augustus 2014 om 02:00

Depay beter noemen dan Sterling is gwn onzin. Dat is hetzelfde als Muller beter vinden dan Messi.

Wow, een intikker tegen Ajax. Geweldig. Ajax is niet beter dan Southampton, zelfde niveau, maar dat terzijde. Depay heeft een vrije trap gescoord, Wow, geweldig een vrije trap. Zozo en dat tegen Nac, dat is toch gwn subliem.
Je weet zelf toch ook dat Italie en Uruguay minimaal 2 niveaus hoger zijn dan Australië. Verder hoef je niet altijd te scoren of assists te geven om goed te spelen. Die laatste zin geeft wel weer dat je hem amper heb zien spelen. Wow een solo doelpunt tegen een Jupier League ploeg dat geweldig noemen. Serieus, de bal ligt echt laag. Lager dan ik dacht.
Laat Depay het maar eerst bewijzen tegen echte ploegen in plaats Mickie Mouse teams. Ado of NAC is toch geen graadmeter man, dat zijn Arsenal, Man City, Chelsea etc wel.
Ik weet zeker dat er een speler in een land loopt die er elk seizoen 40 doelpunten scoort, die noem je toch ook niet 1 van de beste van ter wereld omdat hij zo goed is in een super zwakke competitie?

PS: Ik vond die goal van Depay wel mooi.

29 augustus 2014 om 02:22

Een vrije trap is een vrije trap, overal hetzelfde. Zelfde afstand, zelfde muurtje...of daar nu Swerts en Dost in staan of Terry en Ivanovic...krul je die bal over het muurtje in het kruis, dan zit ie...ook in de PL. Of denk je soms dat Terry die bal uit het doel zou blazen of met laserogen de bal lek zou schieten...want alle spelers die in de PL spelen, zijn super mega sterren die speciale superkrachten hebben en daarom van iedereen winnen (uhhhh...not!)

Nu ga ik ga naar bed. Je hebt een leuk aantal reacties losgepeuterd met je "stellingen". Lees echter alle reacties van alle mensen op je opmerkingen nog eens door. Dan zie je dat je niemand hebt overtuigd met je geouwehoer over Stering (en ja, als je als aanvaller goed zou spelen, dan zou het toch prettig zijn als je gedurende 3 wedstrijden toch wel een keer een belangrijke actie hebt....een kans creeert met een passeeractie, iemand met een mooie pass een kans geeft...zoiets...doe je dat niet 1 keer, werkelijk niet 1 keer, in 270 minuten, dan is dat zeer matig) of met je betoog dat Depay geen toptalent zou zijn. Eigenlijk had ik al niet met iemand in discussie moeten gaan die de goal van Depay tegen Chilli betiteld als een intikker. Dan is de kennis van voetbal te laag om te discussieren.

29 augustus 2014 om 02:30

Hoe wil je dan het doelpunt tegen Chili benoemen. Toch geen afstandsschot???
Haha. Sterling heeft gwn kansen gecreëerd hoor, maar ja, ik denk dat het mijn fout is dat ik in discussie ga met iemand die Sterling geen groot talent vindt en onzin argumenten heeft.

29 augustus 2014 om 13:11

Een doelpunt is inderdaad ofwel een intikker, of een afstandsschot. En alstublieft, een blinde ziet toch dat Depay een fantastische speler (in wording) is. Als je het laat zien op het WK. Depay was dacht ik na Pogba het grootste talent daar in Brazilië, kan me nou niet herinneren dat Sterling uberhaupt genomineerd werd.

29 augustus 2014 om 13:27

alleen een leek kijkt naar het laatste tikje. Kijk het doelpunt nog eens terug zou ik zeggen. Op het moment dat Robben begint te rennen ligt hij nog een meter achter met 2 tegenstanders naast zich. Die loopt hij er finaal uit. Om net op het juiste moment nog een heel klein beetje in te houden om geen buitenspel te lopen. Hij loopt perfect naar de tweede paal om precies op het juiste moment nog net iets naar binnen te snijden om zo nog vlak voor de sliding van een verdediger te komen. Alleen een hater noemt dit een intikker. . Juist door goede loopacties kun je iets simpel laten lijken, je moet alleereerst wel de snelheid en het inzicht hebben om daar te komen op het juiste moment...noem je Maradonna's goal tegen Engeland 1986 ook een intikker? Op het laatst hoefde hij de bal immers alleen maar in het lege doel te schuiven.

Maar goed, alle kenners zullen er wel naast zitten door Depay te bestempelen als een van de grootste talenten van het wk, en te zwijgen over Sterling. We zien over een jaar of 5 wel wie er een topper is geworden...jouw vriendje Sterling of de man van wie de rest van de wereld dat verwacht, Depay.

29 augustus 2014 om 16:54

@pprins,

Geloof me maar, ik volg beide clubs zeer intensief en Depay ligt echt nog wel achter op Sterling. Sterling gaat een van de betere van de wereld worden, van Depay moeten we dit nog maar zien. Wat overigens niet weg neemt dat Depay een geweldig groot talent is.

Psv, Twente en Feyenoord door. En wie weet wat Pec nog kan. Het is wel eens slechter geweest. Goeie dag voor het Nederlandse voetbal.

28 augustus 2014 om 21:07

pas dat maar aan want twente staat op het punt om eruit gekegeld te worden

28 augustus 2014 om 21:08

Twente door?

28 augustus 2014 om 21:23

Sorry, was iets te optimistisch...

twente is anders ook nog niet zo zeker. Bij deze stand gaan ze er gewoon uit.

28 augustus 2014 om 21:13

Ik had de 1-1 niet mee gekregen nog. Nog twee minuten heeft Twente nog...dramatisch dus.

Depay maakt er dan gelukkig nog wat van met 2 schitterende doelpunten. Wat zou PSV zonder deze "snotaap" zijn ? En dan snotaap vanwege dat hij nog maar een broekie is. Maar wat was PSV weer verschrikkelijk onrustig, het lijkt wel of ze een bepaalde angst bij zich hebben. En als je dan die Cocu zo hulpeloos langs de lijn ziet staan dan ben ik bang dat ze Depay nog heel erg vaak nodig zullen hebben.

28 augustus 2014 om 21:14

Barca heeft messi, real heeft ronaldo en psv heeft depay als sterspeler. Hopelijk dit seizoen nog te behouden en dan vrees ik dat hij volgend seizoen onhoudbaar is (als hij deze lijn doortrekt)

28 augustus 2014 om 21:16

Kom op zeg. Totaal niet te vergelijken met Ronaldo, Messi, ibrahimvic, suarez ... Depay komt net kijken en heeft nog veel te bewijzen.

28 augustus 2014 om 21:18

Dat zie je goed, en de 2 andere door jou genoemde sterren zijn door hun clubs te behouden. Jij (als psver ?) mag je handjes dicht knijpen als Depay nog het gehele seizoen blijft. Buiten dat hebben Barca en Real en ook de andere echt topclubs natuurlijk wel meer spelers waarvoor je naar het stadion komt, maar bij PSV blijft er verdomd weinig over als je deze jongeling weg haalt.

28 augustus 2014 om 21:22

Ik heb het over hoe belangerijk ze zijn voor hun club depay heeft nog lange na niet het niveau van messi of ronaldo dat snap ik ook wel.

28 augustus 2014 om 21:23

Niet letterlijk te vergelijken, maar wel in zijn rol, Barça zonder Messi, is een stuk minder, net als Real dat zou zijn zonder Ronaldo en PSV zonder Depay

28 augustus 2014 om 21:43

Real Madrid en Barcelona zijn niet perse afhangkelijk van Messi/Ronaldo, genoeg andere spelers die kunnen opstaan... PSV wel van depay/wijnaldum.

28 augustus 2014 om 22:11

Depay is nog niet uitgevallen dus we weten niet wie er dan buiten Wijnaldum opstaat, mogelijk Bakkali wel wie weet.

28 augustus 2014 om 23:51

Bakkali neem ik niet serieus, soap us nog steeds niet ten einde.

28 augustus 2014 om 21:31

Ik vond ze juist onwijs rustig spelen en de krachten sparen, tempo laag houden en wedstrijd dood maken; PSV de gehele wedstrijd de baas. Nu opmaken voor Vitesse (dit is nota bene 3e vermoeiende wedstrijd in 1 week tijd) dus chapeau aan PSV, zowat de enige die europees punten pakt samen met AZ

Goede overwinning. Altijd lastig voetballen tegen zo'n tegenstanders die zich ingraven, zelfs als ze zelf moeten scoren om niet uitgeschakeld te zijn.
Pas toen hun wat kwamen, kwamen de kansen voor PSV ook. Leren om gewoon rustig te blijven bij een gelijke stand. Kansen komen vanzelf wel.

Door intikkers zijn sommige spelers anders heel groot door geworden hoor. Uiteraard heeft hij nog veel te bewijzen, maar dat het een super talent is valt niet te ontkennen volgens mij.

Voor de 41e keer achter elkaar in de poulefase van een Europees hoofdtoernooi. Een knappe prestatie die per jaar knapper wordt. Beste van alle Nederlandse clubs en Europees hoeft PSV alleen maar Barcelona en Anderlecht voor zich te dulden.

Brenet kan toch niet bij PSV. Hij is echt verschrikkelijk slecht en ik snap ook niet dat hij bij PSV speelt. Ik kan niet wachten tot Arias weer helemaal fit is.

28 augustus 2014 om 22:15

Hij is ook een back up he. Je kunt niet twee toppers op dezelfde positie hebben anders moet je een van hen op de bank zetten.

Jongen is wel klaar hier in Nederland

28 augustus 2014 om 23:52

Hij is pas begonnen ;-)

Depay wat een speler zeg eerste doelpunt langs 3/4 man en dan nog goed afmaken, tweede doelpunt tsjaa wat kan ik zeggen fenomenaal jammer dat de paal de doelpunt een beetje verpestte maar toch wel een mooie doelpunt. Als hij in dit vorm blijft spelen zie ik hem er wel 30-40 scoren dit seizoen en hem dan zien verkassen naar een top club in de premier league.

Slechte wedstrijd maar een goede overwinning. Dat Fc Shaktyar was ook niet veel soeps trouwens. Heb niet één redelijke speler kunnen ontdekken. Des te ontluisterend dat Psv er zoveel moeite mee had over twee wedstrijden. Het zijn natuurlijk wel moeilijke wedstrijden tegen dergelijke ploegjes. Die weten wat hun kwaliteiten zijn en passen zich daarbij aan. Lekker met tien man voor het doel wachten tot de tegenstander een foutje maakt. Was hetzelfde met St. Pölten. Man van de wedstrijd was uiteraard Depay. Geweldige goals.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren