Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Vader Di María haalt uit: 'Real Madrid heeft nooit enige affectie getoond'

Laatste update:

De overgang van Ángel Di María van Real Madrid naar Manchester United is grotendeels te wijten aan de houding van de Spaanse grootmacht. Volgens de vader van de speler, Miguel Di María, weigerde de Champions League-houder tegemoet te komen aan de wensen van zijn zoon. Het bericht van de Spaanse club dat hij zes miljoen per jaar geboden zou hebben gekregen, is volgens hem onzin.

/

"Dat is nooit gebeurd", countert Di María senior in El Partido. "Hun hoogste bod was 5 miljoen per jaar en dat is een salarisstijging van 1,5 miljoen ten opzichte van zijn eerdere contract. De eerste problemen die de kop opstaken, hadden daarmee te maken. Hij kwam bij Real spelen voor een zeker loon en dat is nooit opgewaardeerd. Hij is bij Real Madrid nooit echt op waarde geschat."

Toen Manchester United met een niet te weigeren aanbod op de proppen kwam, hoefde de Argentijns international dan ook niet lang na te denken. "Het was bij Real altijd net alsof ze hem niet wilden. Ze hebben nooit enige affectie getoond", vervolgt Miguel Di María. "Ángel had er schoongenoeg van om zichzelf altijd maar weer te moeten bewijzen. Dat heeft hij inmiddels meer dan genoeg gedaan. Bij Manchester United wordt hij wel met respect behandeld. Het financiële aanbod was ook beter dan dat van Real."

Ángel Di María heeft een goede keuze gemaakt

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geweldige speler, en zeer belangrijk dat van Gaal ziulke spelers tot zijn beschikking krijgt. Past ook wel in de PL met zijn energieke spel.

29 augustus 2014 om 01:58

Ik baal er nog steeds van dat hij weg is, wat een waardeloos beleid hebben we toch joh pff.. tuurlijk ben ik wel blij met James maar Di Maria was de beste vorig seizoen en het doet me gewoon echt pijn dat hij weg is..

29 augustus 2014 om 09:13

Ja snap ik, ik snap ook echt niet dat ze hem hebben laten gaan. Toch echt een speler waarvoor je naar het stadion komt, en hij is vaak belangrijk geweest, er zijn niet zo heel veel spelers met zo'n enorme drive.

Nee want 3,5 miljoen per jaar is natuurlijk niks. Ik vind het nog altijd zonde, de bedragen die tegenwoordig met deze prachtige sport in de rondte gaan. En helemaal zonde dat de spelers zoveel te vertellen hebben. zo van: Wil je niet meer betalen, prima dan ga ik toch weg. Ze weten helaas altijd dat er wel een ander is.

28 augustus 2014 om 11:49

3,5 miljoen is een super mooi salaris.
Maar als er een jochie uit colombia komt die nog amper wat bewezen heeft en die krijgt gelijk 8 miljoen salaris. Bijna iedereen verdient meer bij Real, dan wordt het dus wel een ander verhaal lijkt me.
Dat ronaldo wat meer verdient dan di maria is logisch, maar die verdient gelijk 4 of 5x zo veel.
En bale en benzema en zo verdienen ook allemaal een stuk meer.

28 augustus 2014 om 12:20

Alsof je doodgaat van de honger met 3.5 miljoen? Je kinderen kleinkinderen en daarvan de kinderen hoeven niet meer te werken. Kom op zeg wees blij met wat je hebt ipv wat je kan krijgen

28 augustus 2014 om 12:28

als jij 4000 euro in de maand verdient en je collega die precies het zelfde doet en presteert krijgt 7000 in de maand dan wil ik jou ook wel eens horen.

Van 4000 kun je prima rondkomen aangezien veel gezinnen rond moeten komen van 1500 euro. Toch zul jij niet zo blij zijn met je salaris

28 augustus 2014 om 12:35

nou sorry hoor maar ook n je salaris zit een teken van respect. Deze man speelt al een tijd voor Madrid en zag de ene na de andere aankoop een beter salaris krijgen. Zeg zelf is toch krom als jij een goed WK speelt de CL wint kampioen wordt belangrijk bent voor jou team en je een mini salaris krijgt en andere die nog niets hebben laten zien meer krijgen. is Jammer dat Perez niet meer Moeite voor Di Maria heeft gedaan. Ze hadden beter Cassilas kunnen verkopen en een deel van zijn salaris kunnen gebruiken om Di Maria tevreden te houden

28 augustus 2014 om 12:39

@babymongo

Zever toch zo niet man! Di Maria heeft 2 maal een contract verbetering voor gesteld gekregen en het was nog niet goed! Di maria stond al op het punt van een vertrek voor dat James zelfs te spraken was. Dat is toch zo makkelijk om altijd maar de schuld op Real Madrid te steken. Net zoals Blink182 al verschillende keren schreef : "in Real Madrid moet je willen spelen".

28 augustus 2014 om 12:54

@ Voetbalgod79

En van al die tijd dat hij voor Real Madrid speelde heeft Di Maria dan ook maar 1 echt top seizoen gehad. Anders was het altijd maar zeer wisselvallig en zeker geen 3 dubbel salaris verhoging waard. Grappig, want de meeste die hier nu weer elkaar aan het na praten zijn lagen toen lekker te vloeken op een slecht speelde Di Maria

28 augustus 2014 om 13:17

Sorry hoor, maar Ronaldo zei 2 jaar geleden dat hij ongelukkig was hij wouw ook alleen maar meer geld als hij het geld niet kreeg denk je dat hij dan nog voor real had gespeeld.

Of

En ik krijg het ideei dat je bij Real helemaal niet gewaardeerd wordt alleen de Spaanse spelers. Heel real roept als casilias poll maar 1 bal raakt Iker Iker Iker bij isco hetzelfde. Higauin zei dat hij niet gewaardeerd werd Ronaldo zei 2 jaar geleden dat hij ongelukkig was. ( nu weet ik niet of het met geld te maken heeft of over dat hij niet gewaardeerd werd) maar goed toen Ronaldo zei ik ben ongelukkig daarna ging iedereen in bernabeu roepen Ronaldo Ronaldo daarvoor hebben ze het nooit gedaan nooit. Mourinho zei het ook bij real wordt ik niet gewaardeerd bij Chelsea wel. Ozil zei het ook

Özil: ' In Madrid worden alleen de Spaanse spelers gewaardeerd. In mijn 3 jaren bij de club hebben ze nooit mijn naam gescandeerd. In Isco's eerste wedstrijd scandeerden ze zijn naam

Di Maria nu ook. Bij real wordt je niet gewaardeerd man Benzema speelde 2 wedstrijden slecht gelijk werd hij uitgefloten. Er zijn zelfs mensen die vinden dat benzema weg moet.

28 augustus 2014 om 13:20

James verdient geen 8 miljoen.
Ga eens nachecken want ik ga het niet voorzeggen.

28 augustus 2014 om 13:42

De 23-jarige Rodriguez, met zes treffers topscorer op het WK, is een contract tot medio 2020 overeengekomen dat voorziet in een jaarsalaris van 7,5 miljoen euro.

James Rodriguez - Voetballer Real Madrid - Geboren: 1991 Colombia - Getrouwd - Kinderen: 1

Jaar: € 7,500,000.00
Maand: € 625,000.00
Week: € 150,000.00
Dag: € 30,000.00

Volgens de informatie van de vooraanstaande Franse sportkrant L'équipe ligt bij Real Madrid voor Rodriguez een contract van zes jaar klaar en een loon van circa 7,5 miljoen euro per jaar.

28 augustus 2014 om 13:50

@realzidane, realmadrid 1234 en Michael90

Di Maria is een unieke speler met unieke kwaliteiten die niemand anders in de selectie van Real heeft. Als het vastzit, heb je met Di Maria altijd een verrassingseffect in huis. Veel meer verrassing dan bij een CR, die absoluut heel belangrijk is bij Real. Ik heb dit vaker gezegd, Di Maria is wisselvallig (btw vooral onder Mourinho), maar hij verzaakt nooit in de grote wedstrijden, werkt hard en forceert ontzettend veel. Vorig jaar goed voor 80 beslissende steekpasses die spelers 1 op 1 voor de goal hebben gezet. Di Maria is gewoon 1 van de beste 'voetballers' (want dat vergeten we even) van Real. Een unieke speler, waarvan er niet veel op de wereld rondlopen.

Je kunt hem niet 3,5 miljoen betalen, een salarisverhoging aanbieden welke onder de 8 miljoen is, is gewoon een lachertje. Lachertje, niet omdat hij niet daarmee kan leven, of omdat hij het niet goed heeft, maar omdat dit vergeleken met zijn prestaties op het veld.. absoluut niet gepast is.

James krijgt in 1x 7 miljoen.. Ronaldo 19 miljoen, dan kun je Di Maria niet met 3,5 miljoen opschepen. Voor Real was la Decima heel belangrijk, maar in de finale was maar één speler van Real die dit wist te forceren en dat was Di Maria. Di Maria dacht na die finale - hij was de beste man op het veld - meer erkenning te zullen krijgen. Dat men het meer over he zou hebben, dat het bestuur hem eindelijk zou belonen naar wat hij op het veld presteert.. dat bleek niet zo te zijn.

Dit bestuur wilde hem vorig jaar al dumpen, en dit jaar was het niet anders. Real is een markthuis. Dat kopen en verkopen doen ze uitstekend.. maar hoe Di Maria is behandeld, verdient absoluut geen schoonheidsprijs. Hij smeekte om liefde en waardering, kreeg alleen wat Real hem verplicht was te geven. Maar geen liefde en geen erkenning. Anders gezegd.. Hij houdt wel van Real, maar Real niet van Di Maria, en in zo een situatie, net als bij een relatie, dan moet je als persoon je eigen waarde bewaren en je liefde elders delen met iemand/ een club die wel van je houdt en die je wel waardeert..

28 augustus 2014 om 14:00

@realzidane22 ik heb nooit lopen vloeken op di maria, want de resultaten van Madrid zijn mij om het even.
Maar lees hier onder...genoeg real fans die het met me eens zijn.

28 augustus 2014 om 14:39

Precies mensen kunnen zich niet inleven dat is wat ik haat aan mensen. Je moet begrijpen dat zij in ander wereld leven maar eigenlijk precies hetzelfde jij gaat ook niet genoegen nemen met jou salaris als de ene meer verdient terwijl jij het beter doet.

28 augustus 2014 om 21:13

Toch nog een real supporter met wat verstand. Die zijn zeldzaam

28 augustus 2014 om 13:10

Affectie toon je niet met geld. Aandacht en liefde enzovoorts...

29 augustus 2014 om 02:03

@Dilip

Jammer dat zo een mooie club als real zo een slecht beleid heeft en dat Spanjaarden voortgetrokken worden. Maaar onthoud dat niet alle Realfans zo zijn. De meeste wel.. want Ozil, Angel en Ronaldo enzo kregen geen waardering genoeg maar je hebt ook Realfans als ik die wel de spelers blijven steunen ookal gaat het wat minder. Jammer dat de club zo steeds minder mooi word, want ze zouden wel moeten blijven steunen. Zo gaat de club kapot.

Meer geld = meer respect. Simple.

28 augustus 2014 om 11:52

Vervang respect voor macht, en je hebt gelijk. Met meer geld, hebben meer mensen ontzag voor je. Dat wil niet zeggen dat ze je respecteren.

28 augustus 2014 om 12:23

Onzin. Ik heb meer ontzag voor Edward Snowden dan voor Christiano Ronaldo omdat hij toevallig aardig tegen een bal aan kan trappen.

28 augustus 2014 om 13:37

@ Orgullo

Ja, jij ja en zo zullen er nog meer mensen zijn die daar anders over denken. Alleen jij weet heus wel dat het merendeel van de mensen wereldwijd er over denken zoals "michael90" het verwoorde. Geld en de status die daaruit voortvloeit is toch voor het grootste deel van de mensen op deze aardbol waar het omgaat.

28 augustus 2014 om 12:10

Respect verdien je door bepaald soort gedrag te tonen naar je medemens. Niet door hoeveel je op je bank gestort krijgt.

Het is wel een beetje een miepert blijkens al die mediaberichten. Man up, man.

28 augustus 2014 om 11:38

Een woord als miepert gebruiken, man up.

Ot: had meer respect moeten krijgen van Real Madrid.

Real Madrid had Di Maria gewoon moeten behouden. Hij was echt goed vorig seizoen

28 augustus 2014 om 12:33

En welke seizoenen was hij nog meer goed? ben het een beetje zat dat iedereen hier loopt te verkondigen dat madrid hem moest houden die man heeft al die jaren bij real 1 top seizoen gehad. Laat hij maar bewijzen dat hij over meerdere seizoenen constant kan zijn

28 augustus 2014 om 12:54

Vorig seizoen was echt goed. De seizoenen daarvoor was hij niet constant maar was hij ook hier en daar geweldig.

28 augustus 2014 om 13:08

Rodriguez speelde ook maar 1 goed WK en daar trekken ze gelijk 80miljoen voor uit.
Als die 3 miljoen per jaar extra voor Di Maria dan teveel is , snap ik waarom hij weg wil.

Eigenlijk hoop ik dat Real dit jaar volledig door de mand valt. Onrespectloos hoe ze met goede, hardwerkende spelers omgaan en belachelijk hoeveel geld ze uitgeven aan ook nog eens overbodige spelers.

28 augustus 2014 om 11:40

Gaan ze waarschijnlijk ook. De laatste 12 jaar was La Décima zo een grote obsessie geworden, dat niks anders nog uitmaakte. Nu ze de 10e (ik zie het als 4e) hebben, boeit de rest ze eigenlijk niks meer volgens mij. Ze zitten vrolijk Di Maria te dumpen en nu ook nog eens Xabi. Hoe bedoel je, het balans in mijn elftal boeit voor geen ene meter.

28 augustus 2014 om 11:41

Dat is gewoon de marketing-strategie van Real Madrid, en daar passen ze ook hun transfer-strategie op aan. Aan de top van de wereld gaat het uiteindelijk gewoon om business en dat moet je als speler ook weten en daar professioneel mee om gaan. Als je Europese voetballers bijvoorbeeld vergelijkt met Amerikaanse sporters, dan zie je dat de (transfer)cultuur daar veel professioneler is als hier in Nederland. Als je daar van club moet veranderen, dan ga je gewoon. Je hebt niet eens een keuze.

28 augustus 2014 om 11:42

Precies hetzelfde wat ze 10 jaar geleden deden. Alle hardwerkende verkopen zo als Makalele destijds en dan een sterrenteam maken. Maar 1 verschil met dat team van toen en het team van nu. Vroeger waren het allemaal stuk voor stuk ego's die alles zelf wouden doen en geen madrista's zijn. Nu tonen de meeste van de selectie iniatief en spelen ze samen, al draait alles nog steeds om Ronaldo. Maar dit team gaat het maken.

28 augustus 2014 om 12:04

het is toch wel heel duidelijk dat er frictie is ontstaan tussen di maria en madrid en ze daarom een vervanger gekocht hebben. Di Maria wilde meer geld, real wilde niet aan zijn eisen tegemoet komen, ergo een transfer is de beste oplossing. Nu kun je er over discussieren of real hem een hoger salaris had moeten geven, maar dat is een ander verhaal en moeilijk in te schatten.

28 augustus 2014 om 14:07

@ Johndiego
Real kocht vorig jaar Bale en wilde Di Maria om die reden lozen. Dit jaar zou Real sowieso voor de hit van het WK gaan.. Dat doet Real wel vaker. Maar het is altijd de positie van Di Maria die ter discussie staat, terwijl hij in de grote wedstrijden voor het verrassingseffect zorgt en keihard werkt. In de CL-finale tegen Atletico zorgde Di Maria voor 3 a 4 gele kaarten aan de zijde van Alteltico. Hij zorgde voor de cruciale rush waaruit Bale scoorde.. Hij hoort veel meer waardering te krijgen.

Heel lelijk gezegd, Di Maria heeft de looks niet, is niet aantrekkelijk genoeg voor Real, terwijl zijn prestaties misschien wel het beste waren van allemaal (afgelopen jaar). Dus de hierarchische salaris van Real is gebaseerd op hoeveel sponsors die aantrekt.. en niet om de voetbalkwaliteiten van die persoon. Ik zeg het nu heel zwart - wit, en dat klopt niet, maar dit speelt wel mee. Het is juist dat Di Maria zich niet gewaardeerd heeft gevoeld.

Als Madrista zijnde vind ik dat de vader van Angel helemaal gelijk heeft. Je kon gewoon zien dat ze Di Maria niet met respect behandelde. Maar zal hem wel missen. Hij gaat bij United met nummer 7 spelen?

28 augustus 2014 om 13:30

Als madridista!!! zijnde vind ik dat de vader van Angel gelijk heeft? Vorig seizoen was het eerste seizoen dat hij goed speelde en daarmee kreeg hij een loonsverhoging met 1,5 miljoen euro van Real Madrid. 1 jaar goed presteren en dan 1,5 miljoen bijkrijgen is dat een gebrek aan respect, dat ik gewoon realistisch zijn. Duidelijk dat hij enkel speelt voor het geld.

28 augustus 2014 om 14:00

Dit is nonsens Pipita. Het is echt belachelijk hoe mensen elkaars onzin napraten. Eerste seizoen van DI Maria was gewoon goed. Tweede seizoen begon hij ijzersterk en was hij assistkoning van Real tot zijn blessure, die hem lange tijd aan de kant hield. Nadien kwam hij vooral wisselvallig terug. Dat laatste kun je ook aan de tactieken van Mourinho wijden. In 3 jaar tijd had hij er nog steeds geen lijn in het spel van Real kunnen krijgen.

In zijn eerste jaar onder Ancelotti, en inmiddels een jaar na zijn blessure, knalt Di Maria een uitstekend seizoen.

28 augustus 2014 om 21:26

Pipita, een salaris van 1,5 miljoen is vergeleken met andere spelers heel laag. Er zijn spelers bij Castilla die net onder de miljoen verdienen.

28 augustus 2014 om 21:36

Als ge echte clubliefde hebt en wilt blijven dan is toch een verhoging van 3 miljoen naar 5 miljoen toch voldoende zeker. Gewoon een geldwolf.

Als je kijkt naar de salarisverhoging van Benzema (4.5 mln - 9 mln) dan is dit natuurlijk lachwekkend. Di Maria heeft veel meer laten zien dan Benzema afgelopen seizoen.

28 augustus 2014 om 11:44

Daarom. Maar Benzema zal volgend seizoen waarschijnlijk vertrekken, als Falcao dit jaar nog komt.

So far voor alle Madrileentjes die er heilig van overtuigd waren dat hij zelf weg wilde. De club had gewoon 0,0 respect voor Di Maria. En dat terwijl hij ze notabene de Copa en La Décima geschonken heeft.

28 augustus 2014 om 13:34

Tuurlijk wilde hij zelf weg. Hij kreeg een loonsverhoging met 1,5 miljoen dat wil zeggen dat hij mag blijven maar hij vindt dat niet goed en wil vertrekken. Dan heeft hij een gebrek aan respect en wil enkel voor Real spelen voor het geld.

28 augustus 2014 om 21:30

Ben niet eens dat de club 0,0 respect toonde. Een club is meer dan een voorzitter. Zijn collega's, Ancelotti, technische staf en fans steunden hem. Ancelotti wilde hem behouden, maar weet dat bij clubs zoals Real, Chelsea en Milaan dat de voorzitter beslist. Ancelotti was al in soortelijke situaties bij Milaan, Chelsea en nu Real, waar spelers die hij wil werd verkocht en spelers die hij niet vroeg werd verkocht.

Voetballers zijn tegenwoordig helemaal krankzinnig geworden. Wat te denken van Touré die ging zeuren over het vergeten van zijn verjaardag. Ik ben in de bouwvak jarig geweest, denk je dat er na de bouwvak mij iemand gefeliciteerd heeft op kantoor? Voetbal is business. BIG business. En daar krijgen mannen zoals Di Maria en Touré ook heel erg dik voor betaald. Voetballers liggen al in een gespreid bedje, krijgen veel aandacht van media, fans en alles en iedereen. Di Maria kreeg 3,5 miljoen per jaar, en dan durven ze nog over een gebrek aan respect te praten. Het is dat ik voetbal zo'n mooi spelletje vind, maar af en toe walg ik wel van de voetballerij.

Edit: En daarbij, hoe kan je iemand anders een gebrek aan respect kwalijk nemen, terwijl je zelf niet eens het respect kan tonen om niet met modder te gooien en problemen binnenkamers te houden?

28 augustus 2014 om 11:50

Het kan wel zijn dat jij vind dat Di Maria geen gebrek aan respect heeft gekregen van Real, maar awanneer de salarissen van nieuwe spelers als Kroos(6 miljoen) en James(7 miljoen) een stuk hhoger zijn als jouwe dan vind ik dat wel een gebrek aan respect. Dan praten we nog niet over de salarissen van Ronaldo, Benzema en Bale...
Natuurlijk worden mensen in de voetbalwereld zwaar overbetaald, maar dat is inmiddels een gegeven en moet mee gedealt worden.

28 augustus 2014 om 11:52

Ach ja, als een Ronaldo bijna 20 miljoen per jaar verdient, en als het contract van een speler als Benzema verlengd wordt, met verdubbeld salaris, zou je je als Di Maria ook niet gewaardeerd voelen, aangezien ik hem toch in dezelfde klasse schaar als Benzema. Daarnaast heeft Real ook nog Bale voor zijn positie gehaald (nergens voor nodig en een speler met 0,0 techniek) en heeft men dit jaar ook nog James gehaald. Dat is hoe Real handelt, maar dat is totaal respectloos naae hun eigen spelers toe.

28 augustus 2014 om 11:52

als iedereen bij real ongeveer 3,5 miljoen zou verdienen en een ronaldo iets van 5 dan zou je di maria niet horen.
Ronaldo verdient iets van 4x zoveel.
Benzema verdient iets van 9
James heeft nog niks laten zien en krijgt 8
Bale verdient bakken met geld
Bijna iedereen verdient meer of ze nou wat hebben laten zien of niet.

Als jouw collega voor het zelfde werk 2x zo veel verdient dan wil ik jou ook wel eens horen. En dan maakt het niks uit of jij thuis rond kunnen komen of niet.

28 augustus 2014 om 11:57

Allemaal heel leuk en aardig die cijfertjes hoor, maar je krijgt wat je verdient. Voor het gemak vergeet jij ook even dat de marketingwaarde voor iedere speler die jij nu opneemt ook vele malen hoger is dan die van Di Maria. Voetbal is business.

28 augustus 2014 om 12:15

dus is het logisch dat Di Maria zegt dan ga ik ergens anders heen waar ik meer verdien, voetbal is tenslotte mn werk.

Van jou mag Real dus wel kijken naar elke stuiver extra die binnen komt maar Di Maria niet? Beetje krom dus

28 augustus 2014 om 12:25

Waar zeg ik dat hij er niet mag naar streven een zo hoog mogelijk salaris te krijgen? Wat heeft streven naar een zo hoog mogelijk salaris te maken met het krijgen van respect?

Dit geldt toch voor veel spelers bij Madrid. Eigenlijk bij veel topclubs in Europa, maar Madrid spant de kroon. Real heeft gewoon een eigenaardige manier van inkopen tijdens de transfermarkt. Het werkt wel, maar waarom zou je het risico nemen? Di Maria speelde vorig seizoen zijn beste seizoen en dan juist verkopen...

Di Maria zou in de toekomst bij Real nimmer onder de schaduw van Ronaldo/bale uitkomen. Zelfs al zou hij 2 seizoenen achter elkaar de betere speler zijn dan nog blijven de nieuwe helden 'van buitenaf' er bij Real aankomen.

Hij heeft het juiste gedaan door voor United te kiezen. Een nieuwe club, een nieuw begin en binnenkomen als een hele grote speler.

Di Mari heeft zeker een goede keuze gemaakt. Bij Real behandelen ze spelers als stront. Ze kijken alleen naar wie op het moment het meest populair is en die halen ze dan. En alles en iedereen moet ervoor wijken.

Kan allemaal goed zijn, maar Madrid wordt alleen maar beter van deze transfer. Zo een hoog bedrag hebben ze nog nooit ontvangen en uiteindelijk was hij toch een reservespeler geworden na de komst van Kroos en zeker van Rodriguez. Echt een absurd sterke deal van Madrid, maar ook heel zwak onderhandeld van Man U.

Madrid wou echt graag van Di Maria af, want hij zou speeltijd afnemen van de nieuwe galacticos. Hoe kan je dan als club zo een prijs geven?

28 augustus 2014 om 11:55

eerst nog zien of james beter gaat presteren dan di maria afgelopen jaar

idioterie. real trapt haar belangrijkste spelers gewoon keihard weg. zonder enig pardon.
Di Maria was hun beste speler vorig seizoen. je ziet nu al dat ze zo een speler missen.
Waar is die waardering voor zo een grote speler?
ze hebben hem via de achterdeur naar buiten gewerkt en een vervanger die totaal onnodig is voor hem gehaald. iemand die lang niet zo goed is als di Maria.

Wat een walgelijk beleid.

28 augustus 2014 om 11:57

Ik hoop echt dat Real geen enkele prijs pakt dit jaar, terwijl ik vorig seizoen juist hoopte dat ze alles wonnen. Ik ben dan ook geen echte fan van buitenlandse clubs maar ik heb natuurlijk wel zo mijn voorkeuren. Aangezien Real zo met zijn spelers om gaat gun ik ze niks meer. We hebben het eerder al gezien met Özil die het gewoon goed deed in Madrid, Higuain die nooit gerespecteerd werd en nu dus Di Maria die in mijn ogen de belangrijkste speler was vorig jaar en nu zomaar mag oprotten omdat er een nieuwe ster is opgestaan die meneer Perez gelijk moet hebben. Real Madrid is een prachtige club met een geweldige historie maar het huidige beleid is beschamend voor zo een club.

Arme jongen kreeg na zijn eerste echt goede seizoen voor Real slechts 5 miljoen per jaar aangeboden.. slecht 1.5 miljoen meer dan daarvoor, nee dan zou ik ook beledigd zijn!

28 augustus 2014 om 11:58

ben benieuwd wat jij tegen je baas zegt als je een salarisverhoging krijgt van 3000 euro in de maand naar 4000 euro. En er komst naast je een jochie zitten die net klaar met school is, precies het zelfde werk doet en gelijk 5000 euro krijgt.

Jij kunt tenslotte prima rond komen met 4000 euro, maar toch zul je niet blij zijn

28 augustus 2014 om 12:08

Tuurlijk. Maar dat jochie is James Rodrigues? Die kwam natuurlijk wel met een iets andere status binnen dan Di Maria paar jaar eerder. Inmiddels was de status misschien vergelijkbaar..maar het was duidelijk dat ze Di Maria het liefst zagen gaan na de komst van James.

28 augustus 2014 om 12:11

Ja dat klopt. Terwijl heel veel real fans zeggen dat hij niet weg moest maar dat ie zelf wil. Hij was in principe gewoon ongewenst, alleen dat kan het bestuur niet zeggen want dan daalt zn verkoopprijs.

Uiteindelijk draait het maar om 1 ding. Geld!!!! Is er geen Real Madrid, dan is er wel een andere club. Allemaal leuk en aardig dat Real nu voor alles wordt uitgemaakt, uiteindelijk bepaald de club wat voor salaris zij willen uitgeven voor een bepaalde speler. En als di Maria niet voor € 5mln (!!!) per jaar wilt voetballen in het maagdelijke witte shirt en de club kan er €75mln voor vangen, dan past dat perfect in het financiële perspectief van het voetbalwereldje. Prima toch dat Manchester United het wel waard vindt om hem een salaris te geven van €10mln per jaar en een transfersom van €75mln. Dat allemaal gebasseerd op een fenomenaal 2e seizoenshelft. Vorig seizoen was di Maria namelijk maar de helft waard, toen uiteindelijk Özil vertrok. Allemaal leuk die zogenaamde romantische gedachte over clubliefde, maar bijna alles is gerelateerd aan geld. Welkom in de 21e eeuw!!!!!

Volgens mij had Di Maria toen hij kwam niet een zn hoog salaris. Vorig seizoen, toen er nog geen reden was vanwege de wisselvalligheid, is zijn contract opgewaardeerd tot die 3.5 miljoen. Hij presteert 1 jaar constant en verwacht dan dus meer dan 5 miljoen? Sorry, maar dat is de omgekeerde wereld met je affectie. Want Di Maria kreeg een opwaardering, zonder aanleiding. Meneer wou gelijk meer verdienen toen hij 1 seizoen goed en constant heeft gespeeld. Wie heeft dan geen affectie met de ander? Ik kom dan toch echt uit op Di Maria niet met Real Madrid....

Er zal zeker een kern van waarheid hierin zitten, maar zo zwart/wit als deze man het stelt is het absoluut niet. Die affectie die Angel niet voelde, lag in deze volledig bij hem heb ik t idee, vanwege het opwaarderen van het contract zonder aanleiding. Afijn het is erg jammer dat hij vertrokken is, echt heel erg jammer, maar niet onvervangbaar.

Zeer zeer onrespectvol van Madrid, maar ook zeer slim van Madrid. Maar ook weer zeer dom van Madrid!

Ze wouden de loon van Di Maria niet verhogen, dus kopen ze gewoon een nieuwe top speler waar ze geld van verdienen, en sturen Di Maria weg als of hij niks is. Dus hebben ze gewoon een speler omgeruild.

Maar ik persoonlijk vind Di Maria beter dan James. Dus snap niet waarom ze zoiets gedaan hebben (behalve de financiële reden.)

Het gaat er om hoeveel shirts kunnen ze verkopen , Di Maria daar lopen er niet veel van rond, in Frankrijk lopen er al 2 miljoen Benzemaatjes!

De transfer van kroos kan ik nog begrijpen, maar de transfer van rodriguez was totaal onnodig. Het gaat nu tenkoste van Di Maria, de beste speler van het afgelopen seizoen bij real. Door dit soort acties gun ik de Cl totaal niet aan Real.

Bij real is het meer van omdat de nieuwe dure aankopen komen moeten ze spelen om hun status in de media.
Maar di Maria is echt een topper gewoon een speler die geen truc nodig heeft om 3 man langs te komen en niet teveel aan zichzelf denkt dus ook nog een voorzet geeft.
Een spits als Benzema kan ook beter weggaan want voorzetten kan hij nu wel vergeten ...

Ik vind dat deze speler ontzettend onder gewaardeerd word ik heb hem met eigen ogen echt weergaloze passes zien geven passen die alleen worden geëvenaard door ozil en Messi etc. Verder wil ik nog zeggen dat ik deze tekst niet helemaal geloof ik denk niet dat hij deze woorden echt zo duidelijk heeft gezegd als wat hierin word aangegeven

Geld. Wie had dat verwacht....

Jammer dat hij weg gaat. Had hij nog een jaar dit niveau vastgehouden bij Real had hij waarschijnlijk ook een megasalaris gekregen. Hij is de eerste jaren niet consistent genoeg geweest om meer te verdienen en om iemand nou een megasalaris te geven na een heel goed half jaar zou idioot zijn. Was nog een tijdje gebleven en zo door gegaan en je stoutste dromen op financieel gebied zouden werkelijkheid gemaakt worden, maar helaas. Veel plezier in Engeland waar je je megasalaris zal cashen zonder dat je Europees hoeft te voetballen, lekker simpel.

29 augustus 2014 om 00:18

Hij werd sws ook ondergewaardeerd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren