Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Alexis met eerste doelpunt goud waard voor Arsenal

Laatste update:

Arsenal heeft zich voor de zeventiende keer op rij geplaatst voor de groepsfase van de Champions League. De ploeg van manager Arsène Wenger won woensdagavond in eigen huis, na een 0-0 gelijkspel in Istanbul, met 1-0 van Besiktas. Alexis Sánchez bleek goud waard, door voor het enige doelpunt van de wedstrijd te tekenen. In Duitsland kende Bayer Leverkusen geen enkele moeite met FC Kopenhagen. De arme Denen maakten geen schiijn van kans en verloren met 4-0.

/

Arsenal - Besiktas 1-0
Arsenal had in Turkije dus doelpuntloos gelijkgespeeld en dat was geen slechte uitslag, maar met het oog op uitdoelpunten was het wel een bijzonder gevaarlijk resultaat. Het zorgde er mogelijk voor dat de manschappen van manager Wenger niet alles uit de kast haalden in de eerste helft. The Gunners hadden weliswaar het merendeel van het balbezit (zestig om veertig procent), maar in de buurt van het doel van Besiktas-keeper Tolga Zengin speelde de ploeg van Wenger te onzorgvuldig.

Arsenal, dat het moest doen zonder de geschorste Aaron Ramsey en de geblesseerde Olivier Giroud, had weinig te vrezen van het behoudende Besiktas, maar een minuut of vijf voor rust doken de Turken plots op voor het doel van Wojciech Szczesny. Na een goede uitbraak over links werd de bal teruggelegd op Ramon Motta, die werd afgestopt door een linke sliding van Jack Wilshere. Het vak met de Besiktas-fans schreeuwde om een strafschop; scheidsrechter Pedro Proença zag er niets in. Op slag van rust kwam Arsenal dan toch op voorsprong. Wilshere combineerde met Özil door het hart van de defensie, maar zag de bal afgepikt worden door Alexis. Dat bleek een uitstekende interventie, want de Chileen prikte de bal in de verre hoek voor zijn eerste treffer in het shirt van Arsenal.

Het doelpunt werkte bevrijdend voor de thuisploeg, want direct na rust kwam Arsenal een stuk beter voor de dag dan voor de pauze. Met dominant voetbal werd Besiktas naar achteren gedrukt en via Alexis, Santi Cazorla en met name Alex Oxlade-Chamberlain (hij schoot op een meter of twee van het doel tegen Tolga aan) kreeg de ploeg gigantische kansen. Treffers vielen er echter niet, waardoor Besiktas mocht blijven hopen op dat ene belangrijke en allesbeslissende uitdoelpunt. Zeker toen Mathieu Debuchy zijn tweede gele kaart kreeg was het bibberen voor de fans in het Emirates Stadium, maar Arsenal hield stand.

/

Bayer Leverkusen - FC Kopenhagen 4-0
Met drie uitdoelpunten (2-3) had Bayer Leverkusen al een goede uitgangspositie, maar helemaal kansloos waren de Denen door de uitslag in eigen huis nou ook weer niet. Dat waren ze na zeven minuten spelen in Duitsland wel, want op dat moment stond het al 2-0. Na een handig balletje van Stefan Kiessling tekende Heung-Min Son voor de openingtreffer (al na zeventig seconden) en met een vrije trap tekende de van Hamburger SV overgenomen Hakan Calhanoglu voor 2-0. Op dat moment was het kalf al verdronken voor FC Kopenhagen en was het zaak voor trainer Stale Solbakken en zijn mannen om de put te dempen.

Dat lukte maar moeilijk: Son maakte na een kwartier zelfs de derde, ware het niet dat hij werd afgevlagd wegens buitenspel. De derde zou er voor rust alsnog komen. Tin Jedvaj werd neergelegd in het strafschopgebied en Kiessling ontfermde zich over de elfmetertrap. Hij plaatste het ding uiterst bekwaam tegen de touwen. Met die 3-0 was het natuurlijk al over en sluiten wat betreft de dadendrang van FC Kopenhagen, maar de thuisploeg was niet van plan de voet helemaal van het gaspedaal te halen. Na ruim een uur spelen werkte Kiessling uit een moeilijke hoek zijn tweede tegen de touwen. Verder leed bleef de bezoekers bespaard.

Zie jij Arsenal als kanshebber voor de eindwinst in de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arsenal nog absoluut niet wat het moet zijn, maar des al niet te min een meer dan terechte overwinning tegen een Besiktas dat geen enkele kans heeft gecreëerd. En....oh ja!, wat is die Pierre van Hooijdonck toch een kwakzalver zeg, die moet lekker gaan golfen ofzo !

27 augustus 2014 om 22:41

2e moment was gewoon een penalty als daar geen Turkse team stond stond heel VZ natuurlijk te roepen dat het pingel was. Wat een afgunst! Ik merk gewoon dat hier de Turkse clubs het niet gegund word.

27 augustus 2014 om 22:43

Dit Arsenal heeft echt en drama voetbal laten zien, de manier waarop we gewonnen hebben is onverdiend.

Hopelijk gooit Wenger zijn ogen open en beseft hij dat dit materiaal beter moet. Flamini speelde drama Sánchez deed z'n best in de spits maar en spits ala Cavani of Remy zou veel beter werken.

Maar goed alle lof naar Sánchez en Cazorla want die waren echt belangrijk vandaag.

27 augustus 2014 om 22:45

Dat hebben jij en van Hooijdonk absoluut nooit kunnen zien. In de herhaling was het geheel onduidelijk of Wilshere hem wel of niet raakt. Dus is dit een overbodige aanname die jullie maken. Luister naar het Engelse gezegde "assumption is the mother of all fuck ups"

27 augustus 2014 om 22:45

Vandaag is de team uitgeschakeld die topploeg Feyenoord heeft uitgeschakeld. Feyenoord is ook geen middenmoter in de Eredivisie of wel soms ?

27 augustus 2014 om 22:46

Vergeet Wilshere niet

27 augustus 2014 om 22:47

Precies, ik gun het elke club dat de betere was van harte. Sommige hier zijn erg tegen Turkse clubs, spelers etc. (of van elke nationaliteit wat in NL als allochtoon erkend wordt) ook al zullen ze dat mooit toegeven.

27 augustus 2014 om 22:49

Ik ben geen Turk dus laat dat even duidelijk zijn, maar als jij niet inziet of toe wilt geven at de Turkse competitie de NLse op basis van Europese prestaties voorbij is gestreefd dan vind ik dat bijzonder triest.

27 augustus 2014 om 22:55

@Valderrama Feyenoord is met de selectie die tegen Besiktas speelde helaas voor jou niets meer als een middenmoter in Nederland.

27 augustus 2014 om 22:58

@ Rvp: Zomaar een vraagje hoor, maar welk land staat er nog boven Turkije op de coefficientenlijst? En welk land heeft ook nog nooit een seizoen beeindigd op de 5-jarige lijst? Precies, Nederland.

27 augustus 2014 om 23:02

@forzaatleti77 2de moment was geen penalty, eerste moment had een penatly kunnen zijn, soms zit de scheids mee en soms zit hij tegen... 2de gele kaart van Debuchy... enig sinds terecht, ik snap waarom hij die kreeg.. Overigens had die speler die 5 minuten voor tijd Alexis een trap geeft ook in 1x rood mogen krijgen...

Op basis van 2 wedstrijden kan je concluderen dat Besiktas het heel goed heeft gedaan, maar is het niet zo dat ze meer verdiende dan dit..

Overigens wel weer apart dat er weer gelijk de "slachtoffer" rol wordt aangenomen en dat wij "anti turks" zijn ofzo... Wordt is volwassen man en kijk is even realistisch zonder je eigen voorkeuren... Het feit dat je maar weer denkt, dat de meeste hier zo iets hebben van "o het is een Turk... boe!! boe!!" Zegt meer over jou dan over ons...

27 augustus 2014 om 23:16

maar laten we eerlijk zijn het is ook erg typisch voor een turk om zich weer beledigd te voelen..

als het penalty was, dan was het voor mij een penalty, of je nou een Turkse club bent of niet. ..

28 augustus 2014 om 03:52

Lock, stock and two smoking barrels

28 augustus 2014 om 09:15

Het heeft niets met afgunst te maken, maar alles met het gedrag van bepaalde Turkse supporters op VZ dat afkeer wekt.

Ze provoceren en zijn overgevoelig voor mensen die een standpunt innemen dat tegen Turkse club ingaat. Ze beginnen dan meteen met termen als 'hater' te smijten etc.

Zelf heb ik veel sympathie voor het Turkse voetbal vanwege de passie voor de sport bij de supporters, maar ik heb altijd een dubbel gevoel. Want als de Turkse club wint, dan krijgen we weer de provocaties en zinloze vergelijkingen met het NL voetbal ...

Ot; dit was een duidelijk staaltje van bevoordelen van de grote clubs, de Turksen verdienden minimaal 1 strafschop en dan had Arsenal het niet gered. Schandalig.

28 augustus 2014 om 10:38

Wilshere, cazorla, debuchy en ox waren de beste spelers, Sanchez viel gwn mee hij was gewoon ijverig bezig. En ohja oguzhan özyakup van bjk dat word een grote

28 augustus 2014 om 10:42

Ben het volledig met je eens, Cyprioot. Maar op 2 dingen (persoonlijk) na. 1 daarvan is de sympathie voor het Turkse voetbal. Wat daar soms aan de hand is heeft niks te maken met voetbal.
Ook ben ik het niet eens met dat Proenka Arsenal bevooroordeelde. Integendeel, ik vond hem meer in het voordeel van Besiktas fluiten. Dat die 2 penalty's niet werden gegeven, vond ik terecht. Die 1e hoeven we al helemaal over te praten. Die 2e is van de 2 nog het meest discutabel, maar ook nog geen penalty imo.

28 augustus 2014 om 12:32

Idd merk ik ook, erg jammer

27 augustus 2014 om 23:01

@smatske

desalniettemin*

28 augustus 2014 om 00:32

Wat een kolder zeg, meer dan verdient...

Gelukkig hecht ik meer waarde aan de commentatoren van Sky Sports dan de kudde die "objectiviteit" predikt, maar zich door andere dingen laat leiden: twee penalty's niet gegeven en wie verdient door is naar de CL mag discutabel genoemd worden. Wilshere en Wenger hebben zelf ook aangegeven dat ze goed wegkwamen bij de penalty momenten.

Heerlijke speler Alexis!

Niet zozeer door zijn doelpunt, maar gewoon omdat hij zo hard werkt!
Geweldig!

En die scheids zeg! Hahahaha. Soms heb je van die wedstrijden en dan zijn ze het gewoon kwijt.

27 augustus 2014 om 22:45

Heerlijke actie van Alexis in de tweede helft tussen 3 man, dat is pure klasse! Jammer dat Hutchinson met zn lompheid een overtreding maakt, want zo'n actie had een gruwelijke pass of een mooi schot op doel verdient.

27 augustus 2014 om 23:04

dat is juist de "straf" die sanchez verdiende. al worr je zo tr kijk gezet "moet" hij gewoon een schop krijgen. verder vond ik hem matig spelen. zit nog niet op zn niveau

28 augustus 2014 om 00:38

Wow, wil je Frank de Boer uithangen gast.

Wat is Arsenal slecht zeg. Weet iemand trouwens hoelaat de loting is.

27 augustus 2014 om 22:41

Als Debuchy raak kopt, Chamberlain de niet te missen kans erin legt is het gewoon 3-0 en had jij niks gezegd.

27 augustus 2014 om 22:43

En als Besiktas gewoon minstens een penalty kreeg zat jij nu te huilen.Als als als...

27 augustus 2014 om 22:43

Lekker makkelijk. Als Besiktas 2 penalties krijgt en benut en Demba Ba die laatste kans erin kopt hebben ze er ook 3 gemaakt. Dan heb ik het nog niet eens over de kansen die Besiktas vorig liet liggen.

27 augustus 2014 om 22:44

En de cazorla/sanchez counter niet te vergeten..

27 augustus 2014 om 22:46

Besiktas had het thuis gewoon moeten afmaken.

27 augustus 2014 om 22:47

Besiktas moest minimaal 1 penalty krijgen mrja engelse club leveren natuurlijk meer geld op voor de heer Platini.

27 augustus 2014 om 22:48

Daarom kreeg Ramsey onterecht rood en nu Debuchy weer. Toch ?

27 augustus 2014 om 23:10

onterecht rood is een groot woord. van ramsey is te betwijfelen, maar dan moest hij ook die van besiktas straffen met geel kort daarna. van debuchy is gewoon stom. je heb al geel en dan nog zo'n overtreding maken. je kan hier gewoon geel voor krijgen. eerst flink hinderen dmv vasthouden en daarna tackle op de man

27 augustus 2014 om 23:17

De tackle was op de bal.

27 augustus 2014 om 23:36

Ja joh je ziet hem toch duidelijk trekken, en daarna duwt hij de scheidsrechter en ja dan weet je hoelaat het is.

27 augustus 2014 om 22:43

Normaal gesproken om 12:00 of 13:00 maar durf het voor deze keer niet met zekerheid te zegge.

27 augustus 2014 om 22:47

Was het niet om 18.00? Of maken ze dan alleen bekend wie die prijs van beste europese speler heeft gewonnen?

27 augustus 2014 om 22:50

Het is om 17.45!

27 augustus 2014 om 22:56

Arsenal had 3/4 100% kansen. Verder wel blij dat Arsenal door is. Daar wordt de CL alleen maar leuker van!

27 augustus 2014 om 23:49

Volgens mij had ik eerder op de dag gelezen dat het 18:15 was.

Mooi op niveau gespeelt door Besiktas, dit moest minimaal een 1-1 zijn. Zeer sterke vertoning door Besiktas na al die jaren geen CL.

27 augustus 2014 om 22:44

Ben geen eens een Turk. Hier op VZ waren ze blij toen Besiktas Arsenal lootte, ze werden afgeslacht ja haha.

27 augustus 2014 om 22:47

Minimaal 2-0 ? Minimaal 3-0 zul je bedoelen. Die kans van Debuchy die er ook in moet. En natuurlijk Ox. Als de counters ook eens fatsoenlijk werden uitgespeeld wat een Arsenal in vorm kan waren het er nog wel meer geworden.

27 augustus 2014 om 22:53

Vorige week moest het minimaal 3-0 voor besiktas worden

27 augustus 2014 om 22:42

Thuis wedstrijd heeft jullie genekt deze wedstrijd had arsenal de betere kansen en had het echt allang 2-0 moeten staan maar even serieus bestikas heeft het goed gedaan kudos. Wenger deed alsof ie CL won jemig je moet je schamen er is echt een spits nodig.

27 augustus 2014 om 23:26

Ach waarom mag Wenger niet blij zijn, als hij stoijcijns blijft staan staren is het ook niet goed. Iig gefeliciteerd :D!

27 augustus 2014 om 23:38

Haha nee maar dat zag er echt niet uit, ik snap dat ie opgelucht is maar leek alsof ie de CL won. Plz plz wenger bring us a striker.

27 augustus 2014 om 22:43

Ze hebben geen enkele kans gehad man, hoezo zeer sterk? Arsenal was gewoon baggerslecht. En ohja Demba Ba is een topspits.

Lekker Arsenal! Alexis hard gewerkt en Wilshere deed af en toe ook goede dingen, loopt alleen te veel met de bal.

27 augustus 2014 om 23:06

Geen enkele kans?

Demba Ba, Motta pingel, Pektemek pingel..

Dat was bij 0-0.

Arsenal mag die portugees bedanken

27 augustus 2014 om 23:10

Welke pingel man waar heb jij een goede herhaling gezien? Als het een pingel was had ik het heus toegegeven maar ik heb het nog niet gezien? Welke kans van Ba?? Scheids bedanken? Voor onnodige gele en rode kaarten? Joe.

27 augustus 2014 om 23:23

In de laatste minuut kopkans van Ba.. Zet je jampotglazen es af als je voetbal kijkt..

Motta is in de 16 en kan zo binnenschieten en wordt aangetikt.. Waarom zou hij gaan liggen als hij de bal voor het binnenschieten heeft?

27 augustus 2014 om 23:30

Ja Wilshere speelde een aardige pot. Soms ook een beetje domme dingen zoals bij de bijna penalty.
Hoorde ik nou goed dat hij keihard "read me" schreeuwde naar Cazorla toen hij werd aangespeeld in de diepte maar niet ging.

27 augustus 2014 om 23:34

@bjkk
Sinds wanneer is een niet gegeven penalty een kans? Die kopbal was gevaarlijk ja, maar hij timede wel heel slecht hoor.
Btw ik snap ook niet waarom die speler ging liggen maar Wilshere trekt zijn benen helemaal in en je ziet op geen enkel camerabeeld dat hij geraakt wordt dus geen penalty.
Debuchy was wel een penalty.

27 augustus 2014 om 23:58

Het was een grote kans omdat Motta zo kon binnenschieten.. Dat ik dat moet uitleggen..

En je zegt het al zelf.. Waarom zou hij in zo een scoringspositie gaan liggen, hij werd gewoon aangetikt..

Toch verdiende overwinning! Wel veel spanning op het einde. Demba ba had hem op zn hoofd

jammer voor besiktas, ontnomen penalties en arsenal die de bus parkeert wint vandaag. had graag twee turkse clubs in de cl groepswedstrijden gezien.

"chelsea kan niets anders dan de bus parkeren - arsene wenger"

ohja, deze gif laat vast volgens de gooners niet zien dat besiktas een pingel moest krijgen:

http://gfycat.com/abletameferret
(dit is een gifje mods.)

tweede positisie post ik later wel via een andere kant.

27 augustus 2014 om 22:41

Man minder, laatste 10 minuten en 1-0 voor, wat zou jij doen? Chelsea speelde vanaf minuut 1 zo (nu niet meer, Chelsea speelt nu leuker dan Arsenal, nogal apart).

27 augustus 2014 om 22:43

Verschil is wel dat we het deden tegen topploegen en Arsenal het tegen een club die 3e is geworden in Turkije.

27 augustus 2014 om 22:44

Die 6:0 was een mooie voorbeeld van busvoetbal... Gunners moeten altijd wijzen. Maar goed gefeliciteerd met de overwinning en afwachten hoe de lotingrn zullen gaan.

27 augustus 2014 om 22:44

Ik heb iedere club dat wel eens zien doen in de laatste minuten, je voorsprong verdedigen is niets mis mee. Maar als je dat al na 5 minuten gaat doen klopt er toch iets niet.

Qua loting is het wel leuk, we zitten gewoon in pot 1, hopen op niet weer zo'n loting als afgelopen jaar. Dus met wat geluk ontlopen we Roma, Monaco, Bilbao en Leverkusen.

27 augustus 2014 om 23:13

ik weet zeker dat jij je club niey een paar keer met 6-0 ziet afgaan. chelsea supporter is niks mis mee. mooie club die goede resultaten behaald.

28 augustus 2014 om 05:39

@ Willian-Borges En verschil in spelersmateriaal dan? Chelsea heeft een verschrikkelijk goed team, voorgaande jaren ook al. Daarom is het zo jammer als je ze niet ziet proberen te voetballen

27 augustus 2014 om 22:43

Wat een onzin. Besiktas zat in de eerste helft met demba ba achter de middenlijn. Telkens als ze de bal ahdden was het vornamelijk rondspelen in de eigen helft....
Selectief geheugen hoor meneertje.

27 augustus 2014 om 22:44

Chelsea speelt vaak zo. Maar Arsenal niet. En niet gek als 1 goal van Besiktas betekent dat je er zelf 2 moet maken. Besiktas had dan denk ik hetzelfde gedaan als ze 0-1 voor zouden staan. Accepteer je verlies gewoon. Besiktas was zwak vandaag en hadden het vorig week al moeten 'beslissen'.

27 augustus 2014 om 22:45

Uh. Welke bus?

27 augustus 2014 om 22:45

Heb je de kansen gezienvan arsenal? Niks bus parkeren dat gebeurde pas na de rode kaart en das logisch. Al met al besiktas goed weerstand geboden en kan met trots afscheid nemen van de cl

28 augustus 2014 om 09:15

@ Bigboyhaci: Iemand die tijdens zijn val al met de handen in de lucht naar de scheidsrechter kijkt kan je wat mij betreft niet serieus nemen. Dus geen penalty.

We hadden deze strijd vorige week al moeten beslissen.

Arsenal gefeliciteerd.

27 augustus 2014 om 22:48

verloren maar met rechte rug naar huis. Europa league gaan jullie ver komen. veel succes

27 augustus 2014 om 23:46

Ben echt positief verrast door dit Besiktas, veel strijd en de passing is echt top. Met een koele spits als Demba Ba kunnen jullie het veel ploegen in de EL lastig maken!

28 augustus 2014 om 00:02

Kijk zo kan het ook

We spelen goed voetbal maar in tegenstelling tot vorige week waren de laatste passes vaak niet goed terwijl er genoeg mogelijkheden lagen..

Ik zie ons ook ver komen in de EL

Leverkusen speelde weer heerlijk. Schmidt is echt een tacticus. Ben echt blij met hem. Want naast het goeie spel zijn de resultaten tot dusver ook prachtig.

Niet goed, maar niet zo slecht als volgende week. Wat vandaag ontbrak was een killer voorin, verder stond het eigenlijk vrij goed. Als we onze kansen hadden afgemaakt was het zo'n 3-0 geweest.

27 augustus 2014 om 22:45

Vorig week bedoel je denk ik..

27 augustus 2014 om 23:24

Ik vond Sanchez het goed doen in de spits.
Ozil was echt heel slecht. Het enige wat hij kan is een pass geven.. Het is zo voorspelbaar want de verdediger weet dat hij sowieso voor de pass gaat en niet voor de actie en hij weet ook nog dat hij hem altijd met links geeft...

Pff wat een spanning, mede door het missen van kansen en de slechte scheids. Gelukkig zijn we door, er moet nog veel gebeuren.

Lekker dat Chelsea fans over busparkeren beginnen, terwijl we met 10 man staan. Het zit blijkbaar diep.

27 augustus 2014 om 22:42

Wat Proenca gedaan heeft vandaag weet ik ook niet. De gele kaart voor Chambers slaat echt alles, als de 4e man zegt dat je het veld op mag dan kan de scheids je toch geen geel daarvoor gaan geven? Dan nog de dingen die een penalty konden zijn, en ook het feit dat hij niet heel consequent floot...

27 augustus 2014 om 22:45

Die rode kaart van Debuchy dan, hij speelt gewoon de bal? Dat van Chambers kan ook zijn omdat de 4e man geen toestemming had gegeven, eigen schuld dus. Maar man man was was dit een slechte wedstrijd.

27 augustus 2014 om 22:46

Precies, dacht altijd dat hij wel een goede scheids was maar wat viel hij vandaag door de mand.

Daarnaast hadden we het zelf allang af moeten maken natuurlijk.

27 augustus 2014 om 22:55

Klopt boys, de twee penalties die niet waren gegeven vond ik ook zwak. ( net als de tweede van Debuchy hoor).

Dit is tegenwoordig niet een een penal:

http://gfycat.com/abletameferret

27 augustus 2014 om 22:59

Tweede voor Debuchy kan je geven, aanval onderbreken met een overtreding kan je geel voor geven. Het is net als bij de tweede voor Ramsey vorige week heel zwaar, maar je kan ze geven.

27 augustus 2014 om 23:08

Maar hij onderbrak de aanval met een sliding op de bal? Dat is dan toch geen geel?

@Bigboyhaci

Ja, de scheids kan toch niet 100x iets bekijken of het een pingel was ja of nee dit was heel erg moeilijk te zien, dat merk je wel want iedereen denkt er iets anders over..

27 augustus 2014 om 23:22

Ik doel op het vasthouden.

27 augustus 2014 om 22:45

Ja alleen het missen van kansen en de scheids. Het ligt natuurlijk niet aan Arsenal zelf dat gewoon zwak voor de dag kwam in twee wedstrijden.

27 augustus 2014 om 22:46

Ik zeg toch ook dat er nog veel moet gebeuren? Lezen..

27 augustus 2014 om 23:06

Je hebt helemaal gelijk.

27 augustus 2014 om 22:58

Wat zit blijkbaar diep? Waar zie je een Chelsea fan over bussen praten?

27 augustus 2014 om 23:04

Live meepraten. Voel je niet aangesproken als jij het niet was. Bovendien speelt Chelsea vandaag de dag beter dan Arsenal.

27 augustus 2014 om 23:14

Het waren vooral Turkse voetbalfans die dat (waarschijnlijk) uit frustratie deden. Als er iemand was die dat niet uit frustratie deed, dan heeft die er geen verstand van of diegene heeft blinde haat richting Arsenal

27 augustus 2014 om 23:02

Leuk allemaal met die bus, maar het Chelsea van dit seizoen schiet dit Arsenal helemaal de vernieling in. Bij Arsenal zit er helemaal geen idee achter, voorin niet en hoe ze als team moeten verdedigen ook echt niet.
Lijkt me sterk dat Chelsea een bus neer gaat zetten tegen Arsenal dit seizoen.

27 augustus 2014 om 23:06

Chelsea is momenteel verder dan Arsenal ja.

28 augustus 2014 om 00:29

Die scheids floot aan beide kanten belabberd. Kan niet veel over gezegd worden als beide teams er nadeel van hebben.
Snap Arsenal alleen niet. Als je ziet dat je tegenstander voor de 1-1 gaat en jij hebt de bal dan ga je toch niet voor de lange bal naar voren. Ik zou eerder de bal in de ploeg houden om zo de tegenstander te breken. Wat er toe kan leiden dat de tegenstander de hoop laat varen op de 1-1. Maar dat is achteraf praten. Ze zijn met de hakken over de sloot door (had meer verwacht van Arsenal in eigen huis).

Prachtige wedstrijd! Billen knijpen op het eind maar besiktas heeft gestreden en ik had het ze zeker gegund.

besiktas had het thuis af moeten maken, waren ze nu wel doorgespeeld... respect voor Besiktas, hebben het toch ERG goed gedaan! had niemand verwacht...

Snel hoor vz. Had meer verwacht van Besiktas maar ze konden vandaag niet echt gevaarlijk worden net als vorig week. Ba stelde ook enorm teleur de enige speler waarvan je van gevaar lan uitgaan. Twee penaltymomenten waren geen penalttys. Eerste raakt hij bal. Tweede houdt ie in. Slechtste man was de scheids. Kaarten zomaar geven. Overtredingen niet bestraffen. Echt een rare man.

Dankje wel scheids was duidelijk een penalty toen het 0-0 stond. Arsenal komt hier goed weg zeg.

Arsenal heeft zoveel kwaliteit, maar het oogt enorm lamlendig. Gelukkig voor het voetbal wel door ten koste van 'theater' Besiktas. Ergerlijk zo gemakkelijk als zij naar het gras gaan, zeuren om kaarten en er alles aan doen om de scheids te beïnvloeden.

besiktas heeft goed gespeeld en was zeker niet de mindere ploeg.
of de turken een penalty had moeten krijgen valt te betwisten.
dit arsenal is los zand en heeft niks te zoeken in de CL.

27 augustus 2014 om 22:44

Arsenal was niet goed vandaag maar je kunt ook overdrijven. Besiktas heeft vandaag amper een kans gehad. Ze werden gewoon in leven gehouden door Arsenal waarna ze op het laatst alles konden geven tegen 10 man.

27 augustus 2014 om 22:47

Besiktas heeft geen kans gecreerd. Dus dan ben je wel de mindere ploeg.

27 augustus 2014 om 23:27

Over 2 wedstrijden bekeken was Besiktas zeker niet de mindere..

En vandaag zijn we gewoon belazerd door de scheidsrechter.. Bij 0-0 hadden we minstens 1 pingel
moeten krijgen, dan wordt het een hele andere wedstrijd..

Arsenal kreeg pas kansen op de counter toen Besiktas moest komen door de achterstand..

Toch knap voor een ploeg met bijna alleen maar turkse spelers en veel jonge talenten..

Alleen Özil heeft al meer gekost dan onze hele selectie..

Ik hoop maar dat Arsenal zich gaat herpakken in de volgende wedstrijden want het was weer niet bijster goed. De enige die nog aardig speelde was Debuchy en die pakt twee gele kaarten. Besiktas kon aanvallend weinig doen maar doordat Arsenal de tweede niet maakte werd het laatste kwartier toch nog erg spannend.

27 augustus 2014 om 22:43

The Ox speelde ook vrij goed, maar het was vandaag inderdaad nog niet goed. Aan de andere kant: Minder slecht dan de vorige keer, we gaan wat vooruit. Een killer voorin en het was 3-0 geweest, als het niet nog meer zou zijn.

Ongelooflijk hoe Arsenal deze wedstrijd uitspeelt, 2 100 kansen missen en dan rood ook nog, ze moeten zich schamen. Maar ja Arsenal zit wel weer in de groepsfase, hopelijk een gunstige loting want anders liggen ze in de 16e finales er alweer uit.

Als je een stabiele CL ploeg als Arsenal tot tijdrekken dwingt, dan heb je het als jonge en onervaren ploeg gewoon prima gedaan. Besiktas gaat ver komen in de Europa League. De honger naar succes druipt er van af, maar de onervarenheid van sommige spelers helaas ook. Gefeliciteerd gooners.

27 augustus 2014 om 22:45

Als Chamberlain en Debuchy die kansen er gewoon inschieten/koppen was het niet eens nodig. Dit was de eigen schuld van Arsenal.

27 augustus 2014 om 22:49

Als Besiktas twee penalty's krijgt, dat het zeker verdiende, dan was het niet eens nodig...

27 augustus 2014 om 22:49

Lastig hè credits geven aan een Turkse club ?

27 augustus 2014 om 22:51

Ja, en als de arbiter een pingel geeft na die overtreding van Wilshire op Ramon, dan kan Besiktas scoren en krijg je een totaal andere wedstrijd. Als als als..

27 augustus 2014 om 22:57

Arsenallz

En wat als Besiktas al haar kansen vorige week had afgemaakt?

Wat als Besiktas vandaag minimaal 1 (terechte) penalty had gekregen?

Als het aan mij lag, verdienden beide teams om naar de CL te gaan (of juist niet). Maar over twee wedstrijden gezien was het gewoon redelijk gelijkwaardig.

27 augustus 2014 om 22:58

Je vergeet het andere penalty moment nog..
Arsenal was qua spel zeer slecht, maar hebben natuurlijk meer kwaliteit dan Besiktas. In de heenwedstrijd heeft Arsenal gewoon geluk gehad en vandaag met die penaltys ook. Ze waren vandaag beter, maar het had weinig gescheeld.
Kunt iig zeker trots zijn op Besiktas, geweldig gespeeld als team.

27 augustus 2014 om 23:59

Forzafener, ooit geleerd om zulke dingen te negeren? If you react on a troll the toll wins.

Besiktas is zeker voor een Turks team enorm jong, met een paar uitschieters naar boven. 4 spelers boven de 30, 10 spelers tussen 26 en 29 en 11 spelers onder de 25, gemiddelde leeftijd van 25.2. Niet dat Arsenal veel ouder is, gemiddeld 25.8, maar toch.

28 augustus 2014 om 00:08

onzin, bij besiktas speelde een aantal spelers van 25 of jonger waaronder ozyakup

28 augustus 2014 om 00:08

Ach, ik las pas in zijn latere berichten dat hij aan het trollen was.

Wat ik me afvraag. Besiktas kocht een enkele jaren net zo leuk in als Fener en Cim Bom. Door het wanbeleid van toen, zijn ze nu noodgedwongen een andere (wel betere) weg ingeslagen met talentvolle spelers. Wat als ze wel genoeg kapitaal hadden? Volgens mij waren ze dan niet anders geweest dan de overige Turkse clubs.

27 augustus 2014 om 22:56

We moeten wel realistisch blijven he. Arsenal speelde in een te laag tempo, maar hebben zich nooit echt druk gemaakt over druk of iets wat daarop lijkt van Besiktas.

Het enige 'spannende' aan deze wedstrijd was dat Besiktas aan 1 goal genoeg zou hebben, en zo'n bal kan altijd een keer goed vallen.

Als je deze wedstrijd over 2 maanden terug kijkt zonder stress dan denk je echt bij je eigen 'wat een saaie wedstrijd'. Arsenal is verdiend door maar zal beter moeten gaan spelen wil het iets klaar maken in de CL

27 augustus 2014 om 23:30

Verdiend? Heb je de heenmatch ook gezien?

27 augustus 2014 om 23:34

Ja. Toen had Besiktas 3 goede kansen die niet werden gescoord. Arsenal toen 1. Dit duel had Arsenal 3 goede kansen niet gescoord. Besiktas had geen.

28 augustus 2014 om 00:10

Geen? Demba Ba uit de draai, Demba Ba kopkans, Motta die wilde binnenschieten en aangetikt werd (zuivere pingel), Pektemek die getackled werd in de 16..

Dat zijn kansen, zeker uit bij Arsenal..

Ik vond wel dat we in de slotfase veel meer voorzetten in de pot moesten gooien, we wilden alles maar combinerend doen tegen een Arsenal dat iedereen in de eigen 16 had staan..

Arsenal is over 2 wedstrijden met meer geluk dan wijsheid doorgegaan.. Maar ja dat is voetbal..

Ik baal het meest van de niet gegeven strafschop(pen) want dat zijn cruciale momenten in zo een close match..

28 augustus 2014 om 00:12

Nja, waar Demba Ba onder de bal door kopt kan je toch wel een kans noemen.
Sowieso horen in de CL ook gewoon de beste teams te spelen, en het zou zonde als Arsenal eruit vliegt door een vormdipje.

Zeer verdiend. Arsenal hoort in de CL.

27 augustus 2014 om 22:52

Peskens, of je probeert de Turken op voetbalzone te stangen (je weet hoe makkelijk dat is) of je hebt de wedstrijd niet gezien of beide. Besiktas verdiende het om minstens 1 keer te scoren en om door te gaan, al ging het creëren van kansen erg moeizaam.

Arsenal mag in hun handjes wrijven dat ze door gaan. Wat ze vandaag lieten zien is niet Arsenal waardig.

27 augustus 2014 om 23:00

2 penalties niet gegeven aan Besiktas zegt ook genoeg.

27 augustus 2014 om 23:11

Eens. Vond Arsenal vandaag wel beter (besiktas amper iets gecreerd), maar vorige week was Besiktas zeker beter. Reken daarbij 1 of 2 penalts die ze niet kregen.. Natuurlijk miste Arsenal kansen, maar jezus wat spelen die toch diep triest de afgelopen tijd.

die wedstrijd was wel tot de laatste minuut spannend alleen jammer dat het dan op het eind een kaarten festival wordt maar ja dat krijg je er soms bij. ook jammer dat steve de ridder niet in de cl is gekomen zou toch de 1e reden zijn dat hij voor kopenhagen koos

Arsenal met een knappe overwinning. In beide wedstrijden heeft de arbitrage duidelijk Arsenal benadeelt. Vandaag heeft Besiktas geen enkele kans afgedwongen en had Arsenal er alleen al in de 10 minuten na rust 3 moeten maken.

Zo veel domme dingen gezien.. ongelooflijk. Maar goed, de 30m is weer binnen, nu is het tijd om de markt weer op te gaan.

27 augustus 2014 om 22:49

Er zat niks beheersing in het spel van Arsenal. Met een of ander kansloos optimisme liepen ze zich zo snel mogelijk vast in een hoop Besiktasspelers, dat heb ik Arsenal echt nog nooit zien doen.

weer slechte prestatie van ons, nog veel werk aan de winkel.

Wat een wedstrijd. Zoveel dingen gingen fout. Zoveel belachelijke dingen gebeurd. Proenca was echt een mannetje dat perse autoriteit moest uitstralen waardoor hij waardeloos was. Debuchy maakte nauwelijks een overtreding, hoezo is het dan geel ? Hij snapt er weinig van.

Arsenal was vandaag stukken beter dan Besiktas. Welgeteld 0 schoten op doel van de Turken. Als Debuchy en Chamberlain die gigantische kansen erin leggen is er niks aan de hand. Özil weer een draak van een wedstrijd, de meest simpele pass kan hij niet versturen. Sanchez goed gespeeld, enorm veel meters gemaakt en Arsenal geholpen aan de overwinning.

Wat me trouwens wel opviel, wat is Chamberlain een buffel zeg. Nauwelijks van de bal te krijgen en no way dat hij valt.

27 augustus 2014 om 22:50

Even eerlijk.. Denken jullie Gunners nogsteeds serieus dat jullie kans maken op het kampioenschap? Met dit miezerig elftal? Jullie hebben dan wel plekken goed bezet vooral op het middenveld maar van absolute hoge kwaliteit is het dan weer ook niet. City en Chelsea lopen ver voor. En als van Gaal United weer aan het draaien zet zie ik Arsenal gewoon weer 4e eindigen. Vind het ook raar hoe Ozil speelt, zo onopvallend misschien omdat hij aan de linkerkant staat, maar hij is echt totaal niet de Ozil van Real Madrid, misschien omdat hij mindere spelers omzich heen heeft maar toch vind het maar niks. Maar goed Arsenal is qua team wel ietsjes verbeterd dan vorig jaar.

27 augustus 2014 om 22:53

Ik weet nog dat iedereen Mourinho aanviel omdat hij Özil soms op de flank liet spelen. Nu doet Wenger het en is er niets aan de hand.

Ook heeft het zich bewezen dat niet Ronaldo of Real Madrid afhankelijk is van Özil, maar Özil dat was van Real Madrid.

27 augustus 2014 om 22:56

Op het moment zeker niet, dramatisch uit vorm. Het hele spel slaat nergens op. Voorin loopt het voor geen meter en is het de ene na de andere fout en achterin hebben ze ook nog geen idee wat ze doen. Vandaag was het wel beter met Per en Koscielny maar goed. De rest van het team weet niet hoe ze moeten staan. Eentje zet wat druk, de rest laat de man maar gewoon wat lopen en moeten er dan achteraan..

City en Chelsea hebben ook zeker meer kwaliteit, United niet. Je zegt dat Arsenal geen kans maakt met deze ploeg, maar United is 30x zo slecht als Arsenal de afgelopen wedstrijden en die zie je dan wel weer hoger eindigen? Slaat ook nergens op. Die missen sws kwaliteit en als je toch kijkt op basis van de afgelopen tijd dan mag je ze toch onder Arsenal zetten.

Ozil moet idd centraal, maar hij mist ook echt lopende spelers. Ramsey normaal en Walcott is ook zeer belangrijk. Daarbij had je vandaag ook geen aanspeelpunt voorin, dus eigenlijk kon hij weinig. Is ook geen speler van de actie, dus waarom aan die linkerkant.. Dom.

27 augustus 2014 om 22:57

@lanvin

Als het zo gaat ? Totaal niet. Dan moeten we in onze handen wrijven met plek 4. Het rare aan Arsenal nu is. Ze zijn geen belangrijke spelers kwijt geraakt ten opzicht van vorig jaar maar toch loopt het minder. Heeft te maken dat sommige spelers hopeloos uit vorm zijn. Giroud tegen Besiktas, Ramsey, Özil. Sanchez die moet wennen.

27 augustus 2014 om 23:01

A heb je lavin weer.... leuk he provoceren.
Concentreer je maar op je eigen club.

Alexis heerlijke speler , speelde heel goed de 2e helft.
Btw vond de scheids echt slecht fluiten.

Respect voor Besiktas. Ik had ze echt gegund, ze waren vandaag veel beter dan Arsenal. Vaak zie je ploegen pas alles geven in de laatste 5 minuten maar Besiktas deed dit al vanaf de 65ste minuut. Jammer dat Ba niet kon scoren op het einde, had het echt afgemaakt.

Grappig hoe echt iedereen geel kreeg.

27 augustus 2014 om 22:46

Die scheids draaide een beetje door aan het einde... Gaf voor alles een gele kaart.

27 augustus 2014 om 23:02

yup maar debouchy verdiende uhm wel. de eerste bodycheck waar hij geel voor kreeg was schandalig. daarna kreeg hij nog een koekje van eigen deeg.
tijdens z'n 2de gele wou hij gewoon de counter eruit halen en houd hij vast.
daar kun je gewoon geel voor geven. dus volkomen terecht dat hij rood heeft.
verder had hij minstens 1 pingel moeten geven aan de turken.
verder zat hij ook nog eens alexis in de weg vlakbij de 16. waardoor alexis om de scheids heen moest en de bal van hem werd afgepakt. hierdoor kon besiktas counteren.
echt een belachelijk slechte scheids zoals gewoonlijk.
hoop dat de camerabeelden technologie snel komt.
de scheidsrecht heeft deze wedstrijd veelste erg beinvloed.

27 augustus 2014 om 23:19

Hij krijgt een koekje van eigen deeg en dat was natuurlijk geen geel. Man o man het gemiddelde niveau hier.

27 augustus 2014 om 22:56

Vandaag waren ze echt niet beter als Arsenal vorige week wel maar Besiktas heeft weinig echte kansen gehad en Arsenal maakte het niet af.

Pffffffffff zware mega bevalling. Niet goed voor je gezondheid.
Maar we zijn er weer bij!

Hoop dat Ajax tegen Arsenal (of Benfica) uit pot 1 moet, wat zijn die matig zeg.

27 augustus 2014 om 22:57

Maar als nog is Ajax niet beter als 1 van die 2

27 augustus 2014 om 23:00

Tbh had ik het verwacht dat Arsenal zichzelf lastig zou maken. Ook credits naar Besiktas. Ik denk dat je Arsenal lichtelijk onderschat. Arsenal heeft gewoon een sterk team. Misschien net geen Bayern of Real, maar ze kunnen die niveau halen als ze een goede dag hebben. Vergeet niet dat dit elftal gaat groeien in het seizoen als ze hun sleutelspelers niet kwijt raken door blessures etc. Zodra die Alexis zich volledig heeft aangepast zal Arsenal alleen nog meer gevaarlijker zijn.

Ongelovelijk dat Arsenal loopt te zwijnen tegen de nummer 3 van Turkije. Het wordt echt tijd dat Wenger zijn zwakheden erkent en wat serieuze versterkingen gaat halen. Met dit team ga je zeker niet strijden om het kampioenschap noch CL.

Wilshere en Ozil waren echt de slechtste spelers aan Arsenal zijde.

27 augustus 2014 om 22:50

Wilshere? welke wedstrijd heb jij gekeken na sanchez mischien wel beste man aan onze kans.

Die Turken zijn wat mij betreft schandalig benadeeld en hadden veel meer verdiend

27 augustus 2014 om 23:14

Echt niet. Besiktas heeft gewoon het geluk gehad dat Arsenal met een B elftal kwam. En de scheids heeft gewoon goed gefloten met die zogenaamd niet gegeven strafschoppen. Zeer verdiend Arsenal.

28 augustus 2014 om 00:31

Jij probeert hier de Turkse leden een beetje te fokken. Ik kan er wel om lachen. Je bent namelijk grappig. Maar misschien moet je die bril van Edgar Davids even lenen en beter kijken. Want als jij een Arsenal met Alexis, Özil, Wilshere, Koscielny, Mertesacker en de rest van de basiself een b elftal noemt, mankeer je toch echt iets aan je ogen.

28 augustus 2014 om 01:34

Het is een klein kind dat op straat zijn mondje dicht houd en achter zijn laptop stoer aan het doen is.

Als dat een B elftal was ben je echt niet goed snik.

Ik wil Besiktas en hun fans feliciteren. Ze hebben twee fantastische wedstrijden gespeeld. Arsenal was alles behalve overtuigend, maar dat ga ik absoluut niet gebruiken om de vertoning van Besiktas te bagatalliseren. Het feit dat Arsenal na twee wedstrijden de 93ste met zweet in den billen wachtten op het eindsignaal, is voor mij veelzeggend.

De Turkse competitie zit eindelijk weer in een positieve flow. Volgend jaar hebben we ook clubs erbij die hun straf hebben uitgezeten. Het gaat ons goed.

Galatasaray krijgt hierdoor €8,000,000 op de rekening. Kunnen we hopelijk de benodigde aankopen doen.

27 augustus 2014 om 23:03

We zitten inderdaad een goede flow, maar er moeten toch een aantal dingen veranderen:

-Stadions moeten voller.
-Grasmatten van kleinere clubs moeten beter
-Fenerbahce en Galatasaray moeten stoppen met het kinderachtig gedrag zoals bij Melo en Volkan.

Arsenal onverdiend gewonnen
ik had het zeker Besiktas gegund

1 woord Onverdiend

27 augustus 2014 om 22:50

Onverdiend gewonnen ? Besiktas heeft niet eens een schot op doel gehad. Arsenal had minimaal 3 goals moeten maken.

27 augustus 2014 om 22:56

Besiktas had ook 2 strafschoppen moeten krijgen
waar was arsenal beter heb je wel wedstrijd gekeken ?
Besiktas was de ploeg die Arsenal onder druk ging zetten ?

27 augustus 2014 om 22:58

Besiktas heeft niet eens op doel geschoten. Arsenal mistte kansen van 5 meter afstand. Enough said.

27 augustus 2014 om 23:19

man man man oke er is niks op doel geschoten maar, wel de partij die in Wembley de controle over de bal had. :S en bij arsenal hadden ze vandaag ook een grote vrachtwagen geparkeerd. Dat was de reden waarom er niks werd gecreëerd

27 augustus 2014 om 23:24

Arsenallz jij snapt niet veel van voetbal he? dit was een 1-1 waardige

27 augustus 2014 om 23:31

Wembley ? Doe maar Emirates. Arsenal had in de eerste meer balbezit en de betere kansen. Wilshere die net voorlangs schoot en de goal van Sanchez.

In de tweede helft kregen Debuchy en Chamberlain kansen die je niet mag missen. Het enige echte wapenfeit / dreiging was de bijna kopbal van Ba. De vrachtwagen werd geparkeerd nadat Debuchy een rode kaart kreeg, wat me dus vrij logisch leek.

@ Areumadbro

Ik snap het wel degelijk. Hoe is dit 1-1 waardig ? Omdat een penal twijfelgeval niet word gegeven ? Arsenal heeft nog 3 gigantische kansen gemist waar de grootste dreiging van Besiktas een schot in het zijnet was en een hoge bal waar Ba net niet bij kon.

27 augustus 2014 om 22:52

Bestikas 0 schoten op doel enough said. Wenger ga kopen serieus.

Dat waren 2 Penalties..

Het is een kleine schande dat je dit matig Besiktas nog zover laat komen, vooral na twee idioot makkelijk gegeven rode kaarten in twee wedstrijden, en dat je zelf op 30 procent max speelt omdat je gewoon nog niet scherp bent, maar uiteindelijk door.

Hopen op wat vuurwerk op de transfermarkt.

28 augustus 2014 om 00:24

Het is doodzonde dat je dit matig Arsenal laat ontsnappen..

Over 2 wedstrijden gezien was Besiktas gewoon de betere ploeg en had door moeten gaan..

Vandaag 2 pingels niet gegeven, daardoor gaat Arsenal door..

28 augustus 2014 om 08:59

Reageer jij op iedereen die het niet eens is met jou? In de eerste wedstrijd kreeg Arsenal al een onzin rode kaart en creërden ze al genoeg mogelijkheden om er 3 te maken. En dat was op 20 procent.
In de tweede wedstrijd krijg je ook een onzin rode kaart en Arsenal had er al 8 kunnen maken. Een beetje doorzetten en de BJK-verdediging viel al uit elkaar. Arsenal was volledig uit vorm, terwijl Besiktas de wedstrijd van hun leven speelde. Over die twee pingels, Debuchy raakte de bal bij het eerste moment en zowel Wilshere als Motta gleden uit bij het tweede moment. Alexis heeft ook een paar rotschoppen gekregen dat puur op de man was, geen rode kaart gezien bij die Turken. En die gele kaart voor Chambers was een grote grap.

Als Besiktas ooit een kans had om door te gaan naar de CL, dan was het in deze ronde, want Arsenal was matig. Maar ik ben niet verplicht om "respect" te geven aan Besiktas omdat jullie een kans kregen doordat Arsenal zo hard haar eigen glazen probeerde in te gooien. Want jullie verdediging was zwak en zoveel uitgespeelde mogelijkheden waren er niet over twee wedstrijden, dus wat moet ik dan respecteren? Logisch dat er dan meer aandacht uitgaat naar waarom Arsenal dit ploegje niet met 3-0 naar huis stuurt, net zoals met Fenerbahce vorig seizoen.

Hoop dat Arsenal tegen Real Madrid moet of tegen Bayern Munchen.

27 augustus 2014 om 22:51

Moeten we toch standaard wel. Of tegen Bayern, of tegen Barcelona.

27 augustus 2014 om 22:54

Arsenal kan sterk tegenstand bieden. Het zou mij niets verbazen als Arsenal 'gewoon' eerste wordt in zo een groep.

27 augustus 2014 om 23:03

Bedoel je groepsfase? Want dat kan dan niet. Arsenal zit standaard in pot 1

27 augustus 2014 om 23:22

Als het voor mij was bedoelt inderdaad tweede ronde. Groepsfase voor als zij eventueel in een groeps desdoods komen omdat ik nu zo 1,2,3 niet weet van sommige teams in welke potten zij zitten.

27 augustus 2014 om 23:33

Ja, Arsenal (en ook Chelsea trouwens) kunnen in het ergste geval uit pot 2 Dortmund, Psg, Schalke, Shaktar of Juventus loten, uit pot 3 kunnen Bilbao en Leverkusen komen en uit pot 4 kan nog Roma of Monaco komen. En dan heb ik het nog niet over de subtop die ook nog lastig kan zijn...

Gewoon 2 pingels niet geven.. Bedankt scheids..

Die van Pektemek was er al 1, maar hoe je die van Motta niet geeft is echt een schandaal..

Typisch..

Trots op mn team, al vond ik ons vooral naar voren toe minder dan vorige week.. Tot de 16 waren we goed maar die laatste pass kwam niet..

En toen hij kwam en Motta hem binnen wilde schieten werd hij gehaakt.. Iedereen zag het behalve onze portugese vriend.. Bangerik..

We hadden in de slotfase veel meer de bal in de pot moeten gooien en voorzetten moeten geven op Demba Ba en co.. Nu werd er veel te veel gebreid op een te laag tempo..

We hebben dit Arsenal laten ontsnappen mede dankzij de man of the match: Bequerenca

27 augustus 2014 om 22:52

Arsenal heeft idd geluk gehad. 1 pingel weet ik zeker, die van Wilshere geen idee. Kon echt niet zien of hij hem raakte, maar het zou wel heel raar zijn als de speler zomaar viel dus ik denk dat dit er ook een was ja.
Sterk hebben ze gespeeld, alleen aanvallend was het idd niet zo goed. Scheelt dat Arsenal dramatisch in vorm is en dat heeft ze bijna de kop gekost.

27 augustus 2014 om 23:20

Wilshere heeft net zelf toegegeven dat hij motta heeft geraakt. Snap niet dat mensen hier nog om zeuren. Dat je Besiktas slecht vond spelen oke, maar ga alsjeblieft niet roepen dat het geen strafschop was. Jij bent een van de weinigen die het wel gewoon eerlijk toegeven, respect daarvoor.

27 augustus 2014 om 23:37

Ja hij hield wat in volgens mij, mja Motta gaat op zo'n positie echt niet liggen. Goed van Wilshere dat hij het toegeeft. Daarnaast had je nog die andere penalty, waar Debuchy een sliding maakte volgens mij. Ik ben er zeer blij mee dat ze niet werden gegeven, maar is toch pijnlijk dat Arsenal de scheids ook nog mag bedanken anders lagen ze er wss uit.

28 augustus 2014 om 00:17

Jij bent tenminste een realistische en volwassen supporter die normaal kan analyseren.. Ik wens jullie veel succes verder..

Zo heb flink staan te zweten bij dit wedstrijd. Arsenal was enorm slecht in balbezit en Chamberlain had het af moeten maken.

Besiktas is zo slecht nog niet en was best trots op Oyzakup. Speelde enorm goed en was altijd aanspeelbaar

Sjeetje zeg, ik hield mijn hart vast.
Arsenal moet nog zijn draai vinden en ik hoop heel erg op een spits als Cavani of Falcao.

Gelukkig zijn we in de CL. Niet geweldig gespeeld ondanks de kansen die we kregen maar uiteindelijk toch goed verdedigd op het eind

Was toch weer verdomme moeizaam, zoals de voorgaande wedstrijden.
Heb twee opmerkingen.. Aanvallend is het gewoon slecht. Alles is traag, ze willen de bal erin lopen, geen sprake van combinaties. Het slaat vaak gewoon nergens op. Met een Sanchez in de spits kun je niet combineren, daar moet iemand staan die de bal vast kan houden, dan kun je pas voetballen zoals Wenger dat wil.
Dan het verdedigende.. Jezus man. Die van Besiktas stonden op het laatst bijna voorzetten te geven in onze eigen 16 en daar kregen ze nog genoeg ruimte. Nooit gehoord van druk zetten? Op 30 meter krijgen ze de bal, lopen ze nog naar voren en elke keer staat er iemand weer helemaal vrij. Ik snap dat je compact moet staan op zo'n momenten, maar dit sloeg nergens op.

vond besiktas het eerste helft beter. arsenal had ook toen meer de bal maar ik vond besiktas toch beter combineren met hun backs. daarna had arsenal de wedstrijd in handen maar ze schoten alles ernaast.
MVP van de wedstrijd vond ik alexis. wat een werkpaard zeg ongelovelijk. soms een beetje klunsig maar hij gaat ook soms zo 2-3-4 man voorbij alsof het niets is. hij is ook beresterk. dat zag je wel toen hij de bal weer terug veroverde. maar ik vind nog steeds dat hij beter is op de positie die hij had bij udinese. daar had hij meer ruimte en kon hij gelijk schieten met z'n rechter. op de linkerkant is hij wat beperkter. maar in engeland komt hij beter tot z'n recht.
verder vond ik ozil echt ongelovelijk lui. elke keer tijdens de counter nam hij de bal rustig aan alsof hij alle tijd had en liep hij in een slakken tempo elke keer de snelheid eruit.
vond de scheids ook slecht. besiktas had minstens 1 penal moeten hebben en misschien zelfs 2.

Heel goed gedaan van Besiktas, maar helaas gaat niet de getoonde spel de geschiedenis in, maar overwinningen. Besiktas miste naar mijn mening nog een echte spits naast Demba Ba. Pektemek is goed,maar mist lengte en kracht voor de grote wedstrijden. Verder mogen ze Veli en Necip wel vervangen, beide zijn dit niveau onwaardig. Op Ozyakup, Hutchinson en Olcay niks aan te merken, net als de defensie. Dit team gaat wel ver komen in EL, voor Arsenal vrees ik dat CL grote teleurstelling wordt.

Er zijn hier serieus mensen die vinden dat Besiktas beter was? Dan heb je of de wedstrijd niet gezien of alleen de laatste 5 minuten na die belachelijke rode kaart voor Arsenal. Arsenal heeft 4 tot 5 100% kansen gecreëerd en Besiktas is tot één schamel schotje op doel gekomen.

27 augustus 2014 om 23:15

Kijk de eerste wedstrijd had Besiktas het verdiend om te winnen. Vandaag was Arsenal weer super zwak voor topclub en die 1-0 was gewoon met geluk, 20 seconden voor rust en de keeper had hem moeten hebben.
De 2de helft kreeg Arsenal meer kansen omdat ze al voor stonden, maar ze wisten dat ze bij 1-1 uitgeschakeld konden worden. Dus met dat in het achterhoofd namen ze weinig risico's.
En als Wilshere Motta maar ook klein beetje had geraakt, dan 100en penalty!

Uiteindelijk groot kwaliteitsverschil in spelersmateriaal. Besiktas moet het doen met 6 Turkse spelers in de basis. Zoals we vandaag weer hebben gezien, spelers zoals Tore, Pektemek, Kavlak, Necip en Olcay komen gewoon tekort voor de CL.

27 augustus 2014 om 23:50

Besiktas wordt op 0-0 een 100% penalty onthouden. Dat wil ik nog wel eens zien of Arsenal het red.

En Wenger maar jammeren de hele wedstrijd.

Arsenal moet eens wat gaan doen aan kansen creëren. Het enige moment dat er fatsoenlijk gevoetbald wordt is wanneer ze zeeën van ruimte krijgen. Ze kunnen wel in de kleine ruimtes spelen, maar het lijkt als of de spelers niet goed op elkaar zijn ingespeeld. Pas na dat Besiktas moest scoren wist Arsenal kansen te creëren.

28 augustus 2014 om 00:16

Ja! Want de 1 - 0 viel toen er heel veel ruimte lag...

28 augustus 2014 om 08:54

Dat moment was eerder een uitzondering op de regel. Arsenal had heel veel moeite om door de verdediging van Besiktas heen te breken terwijl er toch echt genoeg ruimte was om voor hun in te voetballen. Dat was eigenlijk het enige moment dat Arsenal er doorheen kwam. En ook dat was meer een geval van dat de bal wat gelukkig aankwam bij een medespeler die toevallig op de juiste positie stond dan dat er bewust naar hem een steekpass werd gegeven.

Ik blijf het zeggen, Turkse clubs worden altijd benadeeld. Vandaag had de bal twee keer op de stip gekund, waarvan 1 keer zeker. Het zijn de doorslaggevende momenten wat gedwarsboomd wordt.. Bijv de penalty''s. Niet alleen clubs, maar ook het nationale team van Turkije wordt te vaak benadeeld.

Het gaat allemaal om marketing, commercie, etc. Arsenal heeft nou eenmaal een naam, en is wereldwijd bekent.. Hebben een mooi stadium, spelers als Ozil, Ramsey en Sanchez. Dus het kan niet anders dat Proenca de penalty(s) niet 'mocht' geven..

off : Wat erger ik me toch aan die nationalistische Hollanders hier. Aanvankelijk zou Besiktas hier met 4-0 verliezen ? Zouden ze geen enkele weerstand kunnen bieden etc, en meerdere keren aangeven dat het Nederlandse voetbal superieur is aan het Turkse, misschien dat het nu ook duidelijk wordt, waarom er zo veel Turken zijn die Hollandse clubs ook zo weinig gunnen...

27 augustus 2014 om 23:04

Kardes ik weet hoe je voeld en jullie hadden een penalty verdient. Maar kom niet met die complot theorien. Arsenal is met die rode kaart ook flink genaaid.

De arbiter was gewoon zeer zeer slecht.

Blij dat Besiktas eruit ligt, ik kan dat irritante gefluit in thuiswedstrijden niet meer horen. Arsenal hoort ook eerder in de CL dan Besiktas.

27 augustus 2014 om 23:04

Ik zou blij zijn als jij verbannen zou worden.

27 augustus 2014 om 23:57

Hehe ik moet je teleurstellen. Galatasaray zit nog steeds in de CL. Dus nog steeds genoeg gefluit hehehe.

Arsenal had duidelijk meer kansen. Maar de eerste wedstrijd was dat andersom. Een Besiktas zonder de coach Bilic dat Arsenal bijna uitschakelde.

Besiktas had minstens een penalty moeten krijgen. Dat van Motta weet ik niet zeker. Maar die van Pektemek was duidelijk een penalty.

En over Arsenal. Die zijn al jaren geen topclub in Engeland. Wanneer zijn ze voor het laatst kampioen geworden? En wat hebben ze bereikt in de champions league. Maar alsnog felliciteer ik hun want 17 jaar op rij in de champioms league zijn is ook een prestatie.

Dat te danken aan de andere engelse topclubs die wel presteren in de champions league.

Nu moet er weer de markt op worden gegaan!
2 a 3 spelers eigenlijk nog!

Een spits, killer, zeker nu Giroud er lange tijd uitligt... Sanchez alleen gaat niet werken, zeker niet zo lang!

Verder een defensieve middenvelder... Flamini deed het niet verkerd vandaag, maar er moet echt een topper bij (carvalho, Khedira, Kondogbia)

En een centrale verdediger erbij achter Chambers, Mertesacker en Koscielny... Hierbij denk ik aan een Samuel Umtiti van Olympique Lyon of een type als dit! Veelzijdig, sterk en jong! Daarnaast ook Frans!!

Verder vond ik het verdiend. Besiktas heeft geen enkele kans gecreëerd. De bal van Ba was weliswaar een kans, maar hij kopt volledig mis...

Chamberlain, Sanchez & Debuchy moeten hun kansen 100% afmaken en dan staat het gewoon 4-0....

Verder de scheids was echt dramatisch... De rode kaart, die tweede geel was nooit geel! Speelt notabene de bal!

De 1e pingel is een twijfel geval, daar ik het zelf niet goed heb kunnen zien. Leek alsof hij de bal en daarna de man speelde (?) De tweede is 100% geen penalty... Wilshere trekt zijn poten zelfs nog in, dus het kan niet dat hij contact had met die linksback!

Verder was die gele kaart voor Debuchy te zwaar en sloeg die van Chambers helemaal nergens op. Hoe kan je nou geel geven, terwijl de 4e man aangeeft dat je het veld in mag, de speaker het al omgeroepen heeft en het bord al de lucht in is geweest en Ozil (de basisspeler) ook nog eens al uit het veld is?? Leg mij dat maar uit

Goed gestreden Besiktas, maar Arsenal verdiend door in mijn ogen!
Markt op Wenger!

Ik heb me aan 2 dingen zeer geirriteerd.

dat was van hooijdonk die omdat hij turkse roots heeft ofzo een turks brilletje op had en alleen maar kon zemelen wat besiktas wel allemaal niet allemaal had toegekregen moet hebben.

2de punt de scheids
rode kaart echt raar om daar een 2de kaart voor te geven.
dan geel voor chambers mijn mond viel open? Als die man met het bord hem toch laat gaan is het toch niet chambers zijn schuld?
3de kaart voor szeczhny had nog niet een keer tijd getrokken en kreeg meteen geel???

Wat de scheids wel goed zag dat het beide geen pingels waren.
eerste was gewoon eerst de bal wel lichtjes maar bal is bal
2de glijd wilshere uit en raakt hem niet eens met zen benen.

maarja buiten deze dingen had arsenal genoeg kansen om af te maken maar die van oxlade waa de druppel als je die kansen gaat missen komend seizoen weetje dat je het zwaar gaat krijgen.

ozil mogen we hem al flop noemen?
Alexis werkt hard maar is nog steeds niet wat het is iot bijv udinese tijdperk!!

27 augustus 2014 om 23:19

Van Hooijdonk is half Marokkaans en speelde vroeger bij Fenerbahce.

27 augustus 2014 om 23:24

Wilshere heeft zelf toegeven dat hij hem wel heeft geraakt man, wat lullen jullie allemaal. Ik hoop dat jullie een groepskorting kunnen krijgen bij hans anders of specsavers.

28 augustus 2014 om 16:25

Waar dan? Wilshere heeft niks gezegd.

28 augustus 2014 om 16:32

http://www.independent.co.uk/sport/football/europe...
Ik denk dat de link niet compleet in beeld komt. Als de link niet opent, kun je het vinden op de site van independent. Ook Wenger heeft toegegeven dat ze daar 'lucky' waren.

Opeens staat heel Nederland voor Arsenal, apart is dit! en dan durven te wedden dat het geen penalty was en dat arsenol benadeeld is door de referee -_-! Hopelijk treffen we in EL nog z'n club uit de eredivisie om ze af te maken.

27 augustus 2014 om 23:42

Misschien komt het door volk zoals jou mensen die het Turkse voetbal keer op keer ophemelen.

28 augustus 2014 om 01:03

Ik heb niet niks zitten ophemelen? Bovendien heb ik niemand zien zeggen dat Besiktas beter dan arsenal is, wel dat besiktas een goed e prestatie heeft neergelegd. Alleen discussies over turkse competitie versus eredievisie. Hoe kom je nou bij dat ophemelen? Nog steeds raar dat niemand of weinig mensen Turkse teams niets gunnen en altijd afkraken...

Arsenal is helemaal geen top club meer
behoort niet meer bij de beste ploegen ter wereld
zeer matige team

27 augustus 2014 om 23:10

Haha en dat zegt iemand met een Milan logo? Arsenal is en blijft een topclub. Dat het vanavond moeizaam verliep, is ook mede te danken aan de prestaties van Besiktas. Een Arsenal in supervorm is nog altijd een titelkandidaat in Engeland. En de Engelse top is wereldtop. Punt uit.

27 augustus 2014 om 23:20

Ik ben het er mee eens ram_acmilan, geldt ook voor Milan natuurlijk, maar toch is Milan mijn ogen groter en mooier.

27 augustus 2014 om 23:41

Er-man

Jij hebt iets tegen Arsenal omdat Besiktas hier niet door ging. Kinderachtig, ben je vorig jaar tegen Fener vergeten ? Arsenal zit in een dipje.

Jammer, maar als je niet scoort mag je niet doorgaan... en besiktas heeft aanvallend niks kunnen brengen, arsenal is echt in slechte doen.. herken ze gewoom niet.

Off: zijn er serieus nog nederlanders die beweren dat turkse competitie slechter is? De nl competitie is al jaren niet meer om aan te zien, ik bedoel zwolle die europees speelt!! feyenoord geen cl ajax zal net als de voorgaande 3 jaren niet uit de groep komen.. de derby fb-gs van afgelopen maandag was 270 miljoen waard dat is zowat de hele eredivisie. Ik ga geen discussies aan ik breng alleen maar feiten tr competitie is beter dan nl.

27 augustus 2014 om 23:21

Wat zal ik zeggen? Kijkcijfers, daar draait het allemaal om!
De eredivisie wordt louter in NL goed bekeken. Omdat Nederlanders nou eenmaal in Nederland wonen. De Turkse competitie wordt in veel meer landen bekeken omdat de Turken overal en nergens wonen. Hierdoor wordt de competitie meer waard omdat meer zenders het commercieel gunstig vinden om dit uit te zenden.
Makkelijk voorbeeld het boegeroep in De Kuip/arena (weet niet meer welke van de 2) tijdens een wedstrijd Nederland-Turkije van de zogenaamde 'nederlandse' Turken.

27 augustus 2014 om 23:44

Ik moet je laatste opmerking corrigeren. Het is al vaker uitgelegd, maar sommigen blijven volharden dat het uitfluiten bij balbezit van de tegenstander (in jouw voorbeeld NL) een gebrek aan respect of afgunst is of iets dergelijks, terwijl het bedoeld is om de concentratie te verstoren. Aangezien het jouw en velen irriteert lijkt het een vrij kansrijke tactiek. Dat je het persoonlijk niks vind kan ik begrijpen, maar maak er niet iets van wat het dus niet is.


Na de interland NL-TR in de ARENA gingen de handen opelkaar voor Nederland ook door de NL Turken waaronder mijn persoon. Ik kan het weten, want ik was erbij.

on: Besiktas heeft het Arsenal heel erg moeilijk gemaakt en zou toch een beetje meer waardering mogen krijgen, ook al hadden ze deze keer weinig kansen gecreeerd. Als je in voorgaande zes voorronde CL ontmoetingen vrij gemakkelijk kwalificatie afdwingt en nu met de hakken over de sloot doorgaat mag je voor de verandering ook Besiktas de credits geven.

28 augustus 2014 om 00:59

Dat Turken overal wonen is wel heel duidelijk, met als beste voorbeeld Duitsland-Turkije, waar het hele Duitse stadion vol met Turken zat.

Het fluiten is vooral voor de supporters vervelend, net zo erg als die vuvuzeladingen in Zuid-Afrika. Ga zingen, doe de Poznan, maar alsjeblieft niet dat fluiten.

Wilsere heeft toegegevem dat hij Motta heeft aangeraakt. Besiktas verdiende gewoon een penalty!

27 augustus 2014 om 23:22

Hoe heet deze sport, mietjesbal?

Kom op zeg, als hij hem al geraakt had dan is het maar heel erg licht. Ik vind niet dat er voor zo'n ligt vergrijp al een penalty gegeven hoeft te worden. Hij was niet uit balans geraakt, hij ging gewoon zelf liggen.

Bij heel veel mensen mis ik een beetje de realiteit en gaan dan maar dingen roepen. Dit is zonde want op deze manier kun je niet discusseren en uiteindelijk gaat het daar om bij deze site.

27 augustus 2014 om 23:27

Nee je kunt pas niet discussieren als mensen de feiten gaan ontkennen. Feit is dat motta geraakt is en daardoor uit balans is gebracht en viel. Pingel, valt niet over te discussieren beste vriend.

27 augustus 2014 om 23:28

Ga jij maar een blaadje op de grond een klein beetje blazen. Kijk je wel effe of dat blaadje beweegt.

27 augustus 2014 om 23:31

Gast jij bent overal aanwezig :S hou je eigen bezig met je ajax, jij denkt zeker dat jij de enige bent die de realiteit ziet? Motta is gefocust en kijkt naar de bal, wilshare komt van achter hij kan hem toch nooit gezien hebben, bovendien is Motta echt een strijder als je gekeken hebt iig, hij laat zich niet zomaar vallen en zeker niet als hij de kans heeft om te scoren.

27 augustus 2014 om 23:58

Hier ben ik het niet geheel mee eens, je kan als speler nog zo'n strijder zijn. Als er ligt contact is in de 16 gaat bijna iedereen liggen. Dit is geen schande maar hierdoor un je bij elke tackle bijna gaan liggen. Het feit dat motta zegt dat hij geraakt is wil niet zeggen dat het ook zo was.

Clutch, Ik ontken zeker geen feiten. Er zijn simpelweg geen feiten. Sommigen mensen roepen dat het een strafschop is, en sommige van niet. ik zit bij die laatste groep en jij blijkbaar bij die eerste. Nu valt er hier weinig over te discusseren omdat niemand het zeker kan weten. Ik zeg alleen dat ik me niet voor kan stellen dat je bij (als er al contact was) al zo moet gaan liggen. Daar komt bij dat de scheid het incident wel heeft kunnen beoordelen. Hij heeft alles gezien. (ook al floot hij verder waardeloos )

Volkan, Ik snap je voorbeeld met het blaadje niet.

Wat ik bedoelde e de realiteit is dat niemand het zeker weet en het wel zo gebracht word. Als je zegt 'ik denk dat het een penalty was' klinkt dat al een stuk beter dan 'jet is een feit....' Dat was het punt dat ik even wilde maken. Mar dit geld letterlijk voor 90 % van voetbalzone.

28 augustus 2014 om 14:40

Feit is dat Wilshere Motta raakt en uit balans brengt, feit is dat het een strafschop was.

Als Wilshere hem maar een klein beetje heeft geraakt met zijn knie ofzo 100 procent penalty.

27 augustus 2014 om 23:23

Hahahahaha, net als dat ze al gingen liggen nadat ze een pinkje in de rug kregen, ahahahahahahaha

28 augustus 2014 om 01:01

Nee, voetbal is en blijft een contactsport. We zijn niet in de eredivisie, en het is geen korfbal. Net als de Turkse speler die zo mooi kon duikelen toen Alexis hem een licht duwtje gaf, ook zo overdreven. Met Debuchy was eerder een penalty dan Wilshere.

De wedstrijd niet gezien, maar aan de reacties te lezen heeft Arsenal met de "geparkeerde" bus gevoetbald? en onverdiend gewonnen?

Triestig om te lezen dat Arsenal of Arsene Wenger die tactiek ook al gaan beginnen gebruiken en dat nog is tegen een club met alle respect Besiktas.

27 augustus 2014 om 23:26

Absoluut niet waar, Arsenal werd alleen de laatste 5 minuten enigsinds naar achter gespeeld. Alleen kreeg Besiktas toen nog steeds geen echte kans. Op dat moment had het al 3 of 4 - 0 moeten staan maar arsenal was erg slordig in de afwerking.

Al met al een terechte uitslag denk ik.

27 augustus 2014 om 23:35

Wat nou laatste 5 min? vanaf 70ste min had besiktas de controle over de bal en arsenol had geen bus maar een vrachtwagen staan!

27 augustus 2014 om 23:54

Goh, man minder, 1-0 voorsprong en je mag geen goal tegenkrijgen, wat ga jij doen, vol op de aanval spelen?

28 augustus 2014 om 00:23

Hij wel! stel je voor, kan toch niet dat je als je 1-0 voor staat en een man minder hebt alleen nog op verdedigen concentreert?ooooooo

27 augustus 2014 om 23:26

Het was meer een wedstrijd waar Arsenal probeerde te voetballen en Besiktas de bus parkeerde en op de counter loerde. Gelukkig viel kort voor rust de 1-0 waarna er een aantrekkelijke 2e helft kwam. Tot aan de rode kaart (naar mijn mening kan die betwist worden) van Debuchy. Hierna parkeerde Arsenal de bus, en terecht als je met 10 man staat en niet meer hoeft.

28 augustus 2014 om 00:50

Als je de wedstrijd niet hebt gezien en toch jouw mening uitspreekt gebaseerd op reactie op VZ ben je pas triest.

Het was met de hakken over de sloot maar Arsenal heeft het toch weer geflikt.

Even wat anders, zou Stefan Kiessling niet een goede optie voor Arsenal om Giroud (tijdelijk) te vervangen? Daar bedoel ik niet mee dat Arsenal dan klaar is voor de spitspositie, maar het verlies van Giroud moet sowieso opgevangen worden. Kiessling scoort al heel veel jaren aardig wat goals en brengt ook de nodige (internationale) ervaring met zich mee.

Hij is sowieso beter dan Nikola Zigic!

Matig spel door Arsenal, wel terechte overwinning. Besiktas had wel recht op twee penalty's trouwens, maar verder is het toch vooral een povere ploeg.

Ik als Besiktas fan zijnde ben zeer trots op dat wat het team heeft laten zien. Vind het alleen jammer te zien hoe laf sommige Arsenal fans zijn t.o.v Besiktas, hoe laks ze erover kunnen praten. Wij hebben gewoon zeer goed gespeeld, geef dat nou eens toe! Veel succes verder in de CL.

Arsenal was zeer slecht, Özil wilde gewoon niet spelen....... Besiktas speelde heel sterk, verdedigend heel goed, maar aanvallend was het minder. Besiktas heeft een '10' nodig die uit het niets kansen creeërt. Wat is die Monreal slecht zeg ! In mijn optiek is de Turkse Competitie veel malen beter dan de Nederlandse. Karabuk (nummer 7) wint van St. Ettienne, Galatasaray boekt al 2 jaar goede resultaten op de CL, Besiktas(nummer 3) speelt ijzersterk tegen een van de beste club van Engeland.

Was dit niet de scheids die tijdens het wk in brazilie van Nederland-Mexico een belachelijke penalty gaf in het voordeel voor Nederland na een kleine aantikkertje op Arjen Robben.

Arsenal is over 2 wedstrijden heel gelukkig geweest, en heeft niet bijzonder goed gevoetbald. Zeker in Turkije hadden ze moeten verliezen.

Vandaag hadden ze de scheids mee, die een 100 strafschop niet geeft. En Wenger maar zeuren en zeuren. Wordt wel een beetje moe van die man.

2x geel was wat mij betreft terecht. Zo ,n domme overtreding op de middenlijn met al geel op zak.

Nee, ben niet erg onder de indruk van Arsenal. Alleen wilshire en Sánchez vind ik echt heel goed.

Ach ik ben wel trots op Besiktas. De afgelopen 2 wedstrijden, vooral de eerste, hebben mij wel hoop gegeven op een mooi seizoen. Nu maar vlammen in de EL.

Op basis van de 2 wedstrijden had bjk het meeste de deelname op de CL verdiend. Zo zuur en zo jammer!

Ik zeg maar niks over die nietsnutte die 0.0 verstand hebben van voetbal die hier hoog en laag beweerde dat bjk afgeslacht zou worden uit en thuis. Loser gedrag.

Respect bjk!

Heel eerlijk, ik heb liever als Besiktas supporter dat we ver komen in de EL, dan dat we in de CL er in de groepsfase uitvliegen of heel misschien zelfs een speelronde later. Over de wedstrijd van vandaag, leuk om te kijken, vooral erg spannend. Arsenal moet nog veel doen willen ze dit seizoen wat klaar spelen. Besiktas integendeel is zeker klaar voor een denderend seizoen in de Turkse league. Een goeie rechtsback en een spelmaker zijn nodig, maar niet dringend voor de nationale competitie. Voor Europa is het natuurlijk altijd welkom. Al met al, Besiktas heeft zijn ballen getoond en zal menig EL ganger bang het veld op laten komen dit jaar. Chapeau voor mijn club! En voor alle Arsenal fans.. Een keertje credits geven aan de tegenpartij of complimenteren mag ook wel, neem alsjeblieft niet dat gedrag van Wenger over, zeiken, zeiken en nog eens zeiken.. Een mooie club als Arsenal heeft dat niet nodig.

28 augustus 2014 om 00:37

CL voetbal betekend jezelf meten met de Europese top. Meer inkomsten en meer uitdaging. De spelers willen liever CL voetbal tegen Barca, Real en Bayern dan eeuwen te reizen naar landen als Kazachstan. Ik vond het heel mooi toen Fener tot de halve finale van de EL kwam, dat kan Besiktas zeker ook met een gunstige loting. Maar ik had toch liever gestreden tegen de absolute eliteclubs. Gewoon je visitekaartje afgeven, zoals jullie vandaag hebben gedaan in London.

28 augustus 2014 om 14:44

Die kwartfinale/halvefinale/finale EL mogen van mij later komen. Op dit moment hebben we geld nodig, poen, het stadion moet gefinancierd worden, de selectie moet versterkt worden. Daarvoor hebben we CL-voetbal nodig.

En we hebben zeker transfers nodig, ook voor de competitie. 34 wedstrijden houd je niet vol met alleen Necip, Veli en Atiba op het middenveld. Een box-to-box, een rechtsback en een creatieve middenvelder, die als het moet ook op de flanken uit de voeten kan. Ik had heel graag gewild dat ze Ziyech zouden halen of Marko Marin zouden huren. Waarschijnlijk wordt het nu Linnes op de rechtsbackpositie en Ruiz/sosa als 'nummer 10'.

Robben was een betere optie geweest. goedkoper met zijn leeft ook nog

Alexis is net een spekbonusspek want wenger is een spits en geen keeper. Ozil is een middenvelder maar een kikkerzoeker en giroud moest allang naar barcelona want hy is beste. Maradona en zinedane zyn perfecte verdedigers voor cambuur leeuwwaarden en cruyff vakkenvuller by 1000c

En nu hopen dat Arsenal Galatasray loot

Zo overduidelijk geen pingels. Had gewoon 3-0 op t scoreboard moeten staan. Een ieder de dat niet ziet, tja...

Alexis was echt goed gister !

Kan me ook herinneren dat een of andere Turk Mertesacker een trage slak noemde. Een voorzet in 90 minuten, goed gedaan tegenover die trage slak. E klagen dat ze geen respect krijgen.

28 augustus 2014 om 14:45

Een voorzet? Volgens mij heb je moeite met tellen.

28 augustus 2014 om 16:28

Jij hebt moeite met tellen en interpretatie. Het enige moment waar Mertesacker zijn tegenstander kwijt was, was in de 89ste minuut bij die voorzet. Buiten dat, een foutloze wedstrijd gespeeld.

28 augustus 2014 om 16:35

Nee ik heb geen moeite met interpretatie. Jij hebt moeite met uitleggen. Als je een beetje beter had neergezet wat je eigenlijk bedoelde, hadden we dit probleem niet gehad.

Trouwens, de voorzetten kwamen gewoon niet goed aan. Had niks te maken met Mertesacker en de enige keer dat er wel een goede voorzet kwam, liet hij zijn mannetje lopen. Wereldverdediger.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren