Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Gigantische afgang voor Van Gaal in tweede bekertoernooi

Laatste update:

Het was een dag van uitersten voor Louis van Gaal en Manchester United. De grootmacht nam Ángel Di María over van Real Madrid en haalde zo een absolute topspeler binnen, maar ging later op de avond genadeloos over de knie van Milton Keynes Dons. De derdedivisionist won in de Capital One Cup met 4-0. Echt waar, 4-0.

/

Even nadat Manchester United de komst van Di María bekendmaakte moest de ploeg van manager dus ook nog ‘even’ tegen MK Dons spelen in het kader van het tweede bekertoernooi. Wie een niemendalletje had verwacht tegen de huidige nummer zeven van de League One (het derde niveau), kwam bedrogen uit. Manchester United speelde weliswaar zonder de grote sterren Robin van Persie en Wayne Rooney, maar met spelers als David de Gea, Javier Hernández, Shinji Kagawa en Danny Welbeck bleef er voldoende kwaliteit over.

Toch lukte het de ploeg van Van Gaal (weer) niet om te overtuigen. Sterker nog, the Red Devils werkten een werkelijk dramatische eerste helft af, tegen een verrassend goed spelend MK Dons. Jonny Evans werd de schlemiel van de eerste helft door de bal na een klein halfuur zomaar in te leveren bij tegenstander Ben Reeves. De Noord-Ier kreeg de bal bij Will Grigg, voor wie het een koud kunstje was om de bal tegen de touwen te schuiven.

/

Even na rust kwam het in defensief opzicht schutterende Manchester United nog goed weg toen de thuisploeg een duidelijke strafschop werd onthouden, maar de 2-0 zou alsnog vallen. Na een rappe aanval over de linkerkant werd de bal voorgezet op Grigg, die met zijn borst zijn tweede van de avond achter De Gea werkte. Het kon nog erger voor Van Gaal en co: de van Arsenal gehuurde Benik Afobe tekende voor 3-0 en de totale vernedering voor Manchester United.

Was de gifbeker op dat moment helemaal leeg voor Van Gaal? Nee. Afobe maakte tien minuten voor tijd zijn tweede en zorgde ervoor dat Manchester United met het schaamrood op de kaken moest terugkeren naar Old Trafford. Het was voor de eerste keer in de historie dat Manchester United vier tegendoelpunten kreeg in een Capital One Cup-wedstrijd tegen een ploeg uit een lagere divisie.

Denk je dat Louis van Gaal het einde van het seizoen haalt bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Veel respect naar de fans, die hebben de hele wedstrijd gezongen, erg veel respect. United speelde niet met het beste elftal, maar hier met 4-0 afgaan is gewoon een schande en LVG heeft tactisch enorm gefaald. Ook weer qua spelers positioneren. Ik kan me niet herinneren wanneer United voor het laatst zo slecht was, dit was diep triest triest triest en ik maak me enorm zorgen als fan. Je hebt hier geen excuses voor. Dit is toch gewoon schandalig, niet normaal en wat een afgrijselijke start van de LVG era.

26 augustus 2014 om 22:58

De 3-5-2 is hopelijk passé na vandaag.

26 augustus 2014 om 23:01

Dat hoop ik met heel mijn hart ja, zelfs een blinde ziet nog dat het niet werkt.

26 augustus 2014 om 23:01

Roep het al een tijdje, dat 352 of 532 moet hij gewoon mee kappen! Gewoon 4231 of 433, dat snapt van Gaal toch wel? Vooral hij die gewoon verzorgd en goed voetbal wilt spelen..

Dit is echt een mokerslag van jewelste, een absolute drama

26 augustus 2014 om 23:03

Speelde United niet met 4-4-2?

26 augustus 2014 om 23:12

Normaal gezien zou ik United nu uitlachen, maar wij moeten morgen zonder Ramsey en Giroud tegen Bjk, dat moeten we ook nog maar eens zien te winnen...

En zelfs onder Moyes was het niet zo slecht als nu.

26 augustus 2014 om 23:14

Ik mag hopen van wel. Ja, bij het Nederlands elftal werkte het wel, maar met die selectie kon die ook niet anders dan aan die formatie vasthouden. Bij United moet je toch gewoon lekker aanvallend 4-3-3 of 4-4-2 spelen. Je hebt het materiaal er voor! Louis wil denk ik de 'uitvinder' zijn van zijn 5-3-2/3-5-2 (hoe je het noemen wilt).

26 augustus 2014 om 23:22

Nee dat snap van gaal niet, deed hij tijdens de WK ook niet.

27 augustus 2014 om 01:44

Je kan beter blij zijn dat Giroud niet speelt. Die gast raakt geen pepernoot.

27 augustus 2014 om 01:47

Nee dat snapt hij niet want hij is stront eigenwijs. haha.

27 augustus 2014 om 03:05

Zet in dit elftal Van persie, Rooney, Di Maria, Rojo + minimaal 1 (liever ,meer) goede aankoop en dit lijkt er dan niet meer op dit elftal van vandaag. Neemt niet weg dat dat geen excuus is om zo hard onderuit te gaan. 4 goals tegen is toch veel te veel, dus meer dan rojo is nodig maar dat zal ook nog wel komen.
Volgens mij dacht Van Gaal dat hij de eerste 4 wedstrijden wel door zou komen zonder versterkingen, oke wel 9 blessures maar toch. Foutje bedankt.....

26 augustus 2014 om 22:58

Wat was de opstelling van Manchester United?

26 augustus 2014 om 23:01

352 helaas

26 augustus 2014 om 23:01

De Gea, M Keane, Evans, Vermijl, James, Powell, Janko, Anderson, Hernandez, Kagawa, Welbeck

Kagawa ging er na 15min af voor januzaj door hoofd blessure.

26 augustus 2014 om 23:01

De Gea, Janko, Vermijl, Evans, Keane, James, Powell, Anderson,kagawa, Hernandez, Welbsz, Januzaj, Pereira en Wilson kwamen er later in.

26 augustus 2014 om 23:02

MK Dons:
01 Martin
18 Baldock
03 Lewington
08 Potter
06 Kay
05 Mcfadzean
22 Carruthers (green - 61' )
14 Alli
11 Grigg (afobe - 68' )
10 Reeves
09 Bowditch (powell - 56' )

Manchester United:
01 de Gea
36 Vermijl
41 James
28 Anderson
06 Evans
38 Keane
37 Janko (pereira - 45' )
26 Kagawa (januzaj - 20' )
14 Hernández
19 Welbeck
22 Powell (wilson - 57' )

26 augustus 2014 om 23:09

Die opstelling is ook echt dramatisch. Met die spelers word je zelfs in de eredivisie geen kampioen.

26 augustus 2014 om 23:13

Het is de League-cup, daarin spelen de meeste topteams met veel jeugd. Arsenal doet dat, Liverpool doet dat, Chelsea doet dat en ook United doet dat.

26 augustus 2014 om 23:14

En toch zou je als de Gea, Anderson, Evans, Januzaj, Kagawa, Hernandez en Welbeck spelen gewoon moeten winnen.

26 augustus 2014 om 23:16

Iedereen speelde dramatisch naast Welbeck en de Gea.

26 augustus 2014 om 23:32

Dan nog zou een dramatische Chicharito beter moeten zijn dan Afobe in vorm. Want komop zeg, als zelfs Afobe tegen je kan scoren is er iets mis...

26 augustus 2014 om 23:53

Inderdaad, iedereen doet dat. Maar iedereen wint dan ook die eerste rondes

27 augustus 2014 om 08:52

@stravven

Is Afobe niet dat supertalent dat Arsenal fans altijd bovenhaalden?

26 augustus 2014 om 23:00

Die afschuwelijk slordige passing ook.

Die Reece James zie ook niks toevoegen aan die kant, kan niet er langs en kan niet voorzetten, dus elke keer naar binnen en tikkie terug.
Evans leek wel totaal niet wedstrijdfit/ritme te hebben en Vermijl die nog bij NEC speelde.

Hernandez die maar wat doet en totaal niet aanwezig of gefocust is.

26 augustus 2014 om 23:01

james vond ik wel aardig net als welbeck en powell. maar de rest...

26 augustus 2014 om 23:02

Reece James komt inderdaad niemand langs en geeft nooit een voorzet, middenveld lijkt mij beter want hij speelt wel erg gecontroleerd.

26 augustus 2014 om 23:01

Toch jammer dat je aan respect niets hebt gezien resultaat.

26 augustus 2014 om 23:02

Het was inderdaad om snel te vergeten, maar de verdediging was toch rampzalig vandaag en echt verantwoordelijk voor deze wanvertoning.

Gelukkig speelden we dan ook met een zeer beperkte elftal inplaats van het eerste. Een enorme tegenvaller dat Kagawa zo snel eruit moest natuurlijk, alsof we nog niet genoeg blessures hadden.

26 augustus 2014 om 23:07

Van Gaal moet direct stoppen met dat kolere 3-5-2 systeem want het werkt duidelijk niet. Het begin van de eerste helft viel me nog aan alles mee (kijkend naar de opstelling dan). Maar eenmaal na die 1-0 zakte het als een kaartenhuis in mekaar. Vooral defensief was het zo ontzettend zwak dat je van geluk mag spreken dat je nog geen goede tegenstander bent tegengekomen want die legt er nog meer in. Keane, Evans en James waren wel ontzettend slecht zeg vandaag. Vooral de passing was ontzettend slecht zeg.

26 augustus 2014 om 23:09

Beetje positiever kan het wel zoals je al zei over de fans. Niet opgeven nooit niet.

Er waren echt wel licht puntjes. Janko, en vooral Pereira vond ik een (redelijk) goed debuut maken. Wilson viel ook goed in en Welbeck speelde echt niet slecht.

Hernandez, Anderson en Vermijl hoeven van mij nooit meer te spelen en Evans moet gewoon fitter worden. Keane, Powell en James lekker ervaring geven in de Championship of BPL en wanneer er een goed bod komt kan je ze ook verkopen. Janko, Pereira en Wilson mogen van mij vaker kansen krijgen.

26 augustus 2014 om 23:21

Welke spelers moeten ze volgens jou nog halen?

26 augustus 2014 om 23:22

Van Gaal ging in zee met M.U. in de wetenschap dat ze een zeer zwakke selectie hebben en daar help die 75 miljoen dat nu betaald is voor Di Maria ook ggen moer aan. Met die ruim 150 miljoen dat nu is uitgeven daarmee had hij zijn hele selectie kunnen vervangen met jonge talentvolle spelers en daarmee verder bouwen want daar is hij het sterkst in en niet met sterren of denken dat ze het zijn.

27 augustus 2014 om 08:45

hoop maar dat dit een afgrijselijk einde is van de lvg era. Die man hadden ze nooit binnen moeten halen. BIj kleinere clubs werkt zijn aanpak misschien maar bij grotere clubs maakt hij zoveel kapot binnen de cultuur van een club dat het op een fiasco uitdraait. Zo snel mogelijk de fout om hem aan te stellen corrigeren.

Als van Gaal zo door gaat dan kan ie snel koffers inpakken. Wat een afgang is dit zeg. Je kan best verrast worden door een ploeg dat 2 niveau's lager speelt. Maar dit is wel heel extreem.

26 augustus 2014 om 22:59

Ja, dit is bijna in de stijl van Pellegrini bij Real, die had ook één zon bekerafgang, en al liet ie zijn ploeg beter voetballen dan Mourinho en Ancelotti bij elkaar, vanaf toen wist je dat het nooit goed zou komen met hem daar.

26 augustus 2014 om 23:30

Dat was volgens mij een 2-0 nederlaag tegen de 2de/3de divisie club Alcornon als ik me niet vergis. 4-0 is wel erg klinkend.

26 augustus 2014 om 23:35

Jammer maar pellegrini is vooral ontslagen omdat hij het heel matig deed in de cl en de onderlinge ontmoetingen met Barcelona. Daarnaast is dit een derde garnituur beker. Niet teveel waarde aan hechten, niemand had er echt zin in.

27 augustus 2014 om 00:01

Het was inderdaad Alcorcon, maar het was wel degelijk 4-0.

Niet te geloven zeg, haha. Wat is voetbal toch een vage sport he. Heerlijk dat het kan,

26 augustus 2014 om 23:02

Dit is het mooie aan voetbal inderdaad, prachtig.

Ongelofelijk dit zeg. Iemand de wedstrijd gezien?

Als ik Van Gaal was zou ik ondertussen toch ook met een iets meer verdedigend gaan spelen.

26 augustus 2014 om 22:57

Ik, United heeft terecht met zulke cijfers verloren.

26 augustus 2014 om 22:59

Speelden ze weer 352? je zou zeggen, nu is het toch wel genoeg, lekker 4231 spelen.

26 augustus 2014 om 23:03

Zeg ik al sinds pre season, weet niet wanneer LVG het in gaat zien dat deze achterhaalde systeem niet werkt.

26 augustus 2014 om 23:03

ja 352 helaas. hoop dat v gaal nu we di maria hebben daar mee gaat stoppen. werkt gewoon niet.

26 augustus 2014 om 23:18

Cunian hoe wil je dan gaan spelen?
Ik zou zelf niet Rooney of van RVP willen opofferen.

Met rooney op 10 gaan spelen en mata op de flank of andersom?
Misschien net als ajax 2cams(rooney en mata) en 1 cm/cvm?

DDG
Rafael
Smalling/Jon
Rojo/Evans
Shaw/Rojo
Herrera
Mata/Rooney?
Carrick/aank
Di maria
RVP/Rooney?
Rooney/adnan
26 augustus 2014 om 23:22

4-4-2? Met Herrara, Mata, Di Maria en Fletcher/carrick op het middenveld. Misschien niet optimaal, maar in ieder geval beter. Of 4-2-2-2, met Mata en Di Maria meer centraal, kan ook nog.

26 augustus 2014 om 23:25

Dit lijkt mij wel een geschikte opstelling voor nu. Rooney staat op papier dan wel rechtsbuiten, maar trekt in werkelijkheid continu naar binnen, waardoor Valencia de complete rechterflank kan bestrijken.

De Gea
Valencia
Jones
Rojo
Shaw
Herrera
Carrick
Di María
Rooney
Van Persie
Mata
26 augustus 2014 om 23:27

Ik zou Rafael opstellen in plaats van Valencia, en een vervanger voor Carrick zoeken. Verder is een 4-2-3-1 logischer, met Di Maria vanaf rechts, Rooney op 10 en Mata van links.

27 augustus 2014 om 10:50

Van Gaal stapt pas af van 3-5-2 als hij ten eerste zelf inziet dat het tactisch beter is en ten tweede als hij de moed bij elkaar kan rapen en toe kan geven dat hij een fout maakte.

Dat tweede zie ik niet snel gebeuren.

26 augustus 2014 om 23:00

ik heb hem ook gezien. vreselijk. tegengoals waren niet nodig, telkens bal weggeven en vervolgens dramatisch verdedigen. de utd fans waren wel lekker sfeervol. dat was dan ook het enige positieve. we hebben met jeugd gespeeld maar dat is alsnog geen excuus. nu maar focussen op bps en fa cup. hopen dat we niet degraderen.

Haha word niks met United dit seizoen.
Van Gaal is gewoon gigantisch overschat net zoals de rest van die ploeg.

26 augustus 2014 om 23:20

Van gaal overschat?? Kom is onder je steen vandaan man.

Van Gaal heeft bij zijn aanstelling al aangegeven dat het wel tijd gaat kosten om de weg naar boven weer te vinden en dat is niet eens zo heel raar als je ziet wat voor materiaal United had toen van Gaal werd aangesteld.

26 augustus 2014 om 23:56

V. Gaal weet als geen ander dat hij in de breedte een zeer zwakke selectie onder zijn hoede heeft. Dat zijn no de naweeën van zijn voorganger(s).

27 augustus 2014 om 08:20

Juist gezien, en van Gaal houdt van uitdagingen. Het komt hem misschien wel goed uit zo'n verlies. Kan hij lekker doorselecteren en aankopen.

27 augustus 2014 om 08:52

je kunt beter kijken naar hoeveel miljoen van gaal al heeft uitgegeven (al voor di maria). Deze man is niet geschikt voor een club als united. Denk dat dit de 3e topclub wordt waar hij voortijdig kan inrukken.

26 augustus 2014 om 23:27

Klopt, van Gaal is geen tovenaar...

United zal een enorme topprestatie leveren als ze in de top 4 komen en dus CL halen. Veel meer zit er ook gewoon niet in, zo simpel is het .city, Liverpool en Chelsea zijn sowieso al veel beter. Het enige waar United op kan hopen is dat het een voordeel heeft omdat het niet Europees speelt en nu al zo snel uit de league cup ligt.

Mijn prognose: United op plaats 5.

26 augustus 2014 om 23:54

Niet met je eens. Als je 150 miljoen pound uitgeeft moet je de CL halen. Als ze dat niet halen heeft v Gaal simpelweg gefaald.

Misschien dat ie deze week nog spelers haalt. Anders heeft ie een dik probleem in zijn verdediging....

Dit wordt aandoenlijk...

Wauw, ongelooflijk wat ik vandaag heb gezien. Afobe twee keer, heerlijk! Vind dit wel sneu voor van Gaal, maar ja. Hoe is het mogelijk?!

26 augustus 2014 om 23:01

Sneu voor Van Gaal kerel? Eerder voor de fans, Van Gaal moet gewoon onder ogen zien dat zijn tactieken keihard falen en hij moet dingen gaan veranderen. Hij moet niet te lang hieraan vasthouden. Heb er wel 't vertrouwen in dat het nog goed komt, Capitol One Cup zal me ook geen reet boeien maar wauw 4-0.. Van Gaal moet nu wel ingrijpen :s

26 augustus 2014 om 23:04

Ja, ik vind het eerder sneu voor van Gaal. Voor de fans heb ik zelf geen sympathie ofzo, ik heb ook niks tegen ze, maar zeker niet met ze.

Ik weet dat de Capital One Cup niet serieus wordt genomen, maar als Manchester United mag je in geen enkele wedstrijd met 4 - 0 verliezen.

27 augustus 2014 om 08:54

als van gaal slim was had hij de capitol one cup wel serieus genomen. Meest eenvoudige weg naar een prijs. Aangezien united er vorig jaar geen gewonnen heeft en dit jaar zo slecht gestart is, is het niet verstandig prijzen zo eenvoudig weg te geven.

Mijn god, wat een afgang.

Ik dacht dat Louis met alleen maar reserves aantrad. Dit is wel heel erg.
Een nieuw dieptepunt voor Man United.

wanvertoning.verschrikkelijk. weggespeeld. ja het was met een team waarvan aleen ddg basis staat gewoonlijk, en met veel jeugd, maar alsnog. pijnlijke tijden voor ons(utd fans) ik ga maar even een goed boek pakken om deze vreselijke wedstrijd enigzins uit mn kop te krijgen

Bye bye toto! enige fout in een rijtje6 :'

26 augustus 2014 om 22:58

Hahah hoeveel verloren?

26 augustus 2014 om 22:59

Je kan veel geld verdienen met ManU 😂😂

26 augustus 2014 om 23:00

Quote van 1,07.Levert natuurlijk lekker veel op

26 augustus 2014 om 23:11

In combinatie met de overige 5, levert dat genoeg op ja .

26 augustus 2014 om 23:15

Zulke 'zekerheidjes' kunnen je winst aardig verhogen, maar helaas gaat het eens om de zoveel tijd fout. Zoals vandaag dus...

26 augustus 2014 om 23:18

1.35 had ik hem... laagste q in het rijtje zelfs:

Palace 2,35
Bate 1.80
Apoel 2
Porto 1.80
Southampton 2
Manchester united.1.35

Reken maar uit Inzet = 25,- Kom je vast hoger dan jouw maandsalaris

26 augustus 2014 om 23:25

Hmm, jammer, maar het is een bedrag wat te overkomen is.

Vorig seizoen was er een keer iets vreemds bij Unibet, West Ham stond met 2 of 3 goals voor tegen Spurs in de 89e minuut, en je kon nog inzetten, ik heb toen 500 pond op een overwinning van WHU ingezet tegen een quotering van 3.5, dat verdiende vrij goed.

Maar je moet gewoon wat geluk hebben, als je er op 6 wed zijn er 5 goed en 1 fout, zoals altijd.

26 augustus 2014 om 23:01

Gefliciteerd toto moet je dan zeggen. Pfff wat een vernedering zeg. Maarjah alles gebeurt met een reden zoals de wijsheden zeggen.

Wow! LVG zal vanavond huilend in slaap vallen. Net zijn reputatie goed opgebouwd met NL elftal, om vervolgens met zo'n matige selectie dramatisch te beginnen.

26 augustus 2014 om 23:00

Hoe matig zijn selectie ook is, 1 punt uit 2 wedstrijden tegen Swansea, Sunderland en 4-0 verliezen van Mkdons 3e divisionist is gewoon een schande.

26 augustus 2014 om 23:03

Matige selectie.......

Daar moest Moyes het ook mee doen en hij deed het beter als Louis hoor.

Ik ben er blij om voor Moyes dat Van Gaal hard faalt!

26 augustus 2014 om 23:04

Met spelers zoals Keane Chicarito Evans Welbeck Januzaj hoor je de derde divisonist (!!!!!) makkelijk op zij te schuiven. Zwlfs met het 2de elftal van mufc. Schande dit!!!

Ook al speel je niet met je sterkste opstelling, je hoort gewoon te winnen van een milton uit de 3e league. Schande! Net als dat Van Gaal een schande is bij United! Nu kan hij echt geen excuses meer gebruiken, dat het een fase is, en dat ze tijd nodig hebben. Dit soort wedstrijden winnen is een must.

Maar goed ik zei het gisteren als, en ik zeg nog een keer. Deze keer is het geen grap. United gaat het dit seizoen niet redden in de competitie.

Wauw.. Dit zal wel weer zorgen voor de nodige kritiek in de kranten daar..

Tot nu toe presteert hij nog slechter dan Moyes! Wat een drama zeg!
Denk eerlijk gezegd niet dat een Di Maria dit team naar een hoger niveau kan helpen.

26 augustus 2014 om 23:00

Zal Di Maria zijn ticket terug al hebben geboekt?

Hoe kan dit team in de voorbereiding in vredesnaam tegen die top team gewonnen hebben? Speelde die dan allemaal met de voetbalsokken over het hoofd?

27 augustus 2014 om 02:00

Dat waren maar oefen wedstrijden. Nu gaat het om het echt.

De League cup is samen met de Fa cup de kortste weg naar Europa.

Oei Louis. Tijd om de knip te trekken voor wat verdedigers van enig niveau ?

heb de wedstrijd niet gekeken, maar was het zo slecht? Met Kagawam Welbeck Evans en Co zo hard verliezen ?

26 augustus 2014 om 23:03

Ja, Evans had nog zelfs hands gemaakt in de 16 waren geen penal voor werd gegeven.

Evans had ook de bal in iemands voet weggegeven voor de 1-0 in eigen 16...

26 augustus 2014 om 23:08

kagawa na 15 min er af hoofd blessure. evan vreselijk verantwoordelijk voor eerste goal en had penal tegen moeten krijgen. welbeck was wel goed. james vond ik ook wel aardig. powell ook. hernandez was shit. het moet echt beter we moeten afstappen van fucking 352. de club is kapot aan het gaan. ik ben serieus een beetje bang voor degradatie, al speelden we met bankzitters en jeugd

26 augustus 2014 om 23:12

Oei oei oei!

Ik blijf nog vertrouwen houden, maar dit moet toch echt anders? Ik las trouwens net op Redcafe dat het niet zozeer aan het systeem lag als aan de spelers die niet eens over 2m konden passen. Wat schandalig!!

Al hoop ik natuurlijk wel dat we weer van dit systeem afstappen.

DDG
Rafael
Smalling
Rojo
Shaw
Carrick
Herrera
Mata
Rooney
Di Maria
RvP

Hoe dan ??? Met B moesten ze dit zelfs winnen 😨

Weinig te juichen tot dusver voor louis.

Nou, denk dat Di Maria weer een transferverzoekje indient bij Louis.

Van Gaal is er bij Barcelona en Bayern ook uitgegooid.

Gelukkig voor hem had/heeft hij veel krediet want een deel ervan is vast al opgesoupeerd.

Dit zal dus m.i. echt snel beter moeten gaan of ook Louis overkomt wat Moyes overkwam.

Altijd leuk leedvermaak :-)

Deze nederlaag had van Gaal zeker al in zijn planning staan. Wist precies hoe de wedstrijd ging lopen. Maar ingrijpen? Ho maar

Van Gaal gaat toch niet voor zijn eigen serie records hoop ik? De verdediging van United was onervaren en buitengewoon dramatisch, zeker als alleen Anderson daarvoor staat als ondersteuning. Reece James wist vaak niet wat hij moest doen met de bal en de hele formatie werkte gewoon niet voor United vanaag. Kudos voor Welbeck, die probeerde er nog iets van te maken, zie hem ook nog als goede optie voor Arsenal nu Giroud er wellicht een tijdje uit ligt. Afobe maakte het nog even helemaal waard om deze wedstrijd te kijken, twee goede goals gezien van hem, jammer dat zijn contract waarschijnlijk niet verlengd wordt

Ongelofelijk
Zo zie je maar weer, van derde op het WK, naar 0-4 tegen Dons MK.

Tja als je met een verdediging speelt met Vermijl, Evans, Keane en James dan is het ook vragen om problemen.

Dit is wel heel erg dramatisch zeg! Als het zo door gaat degraderen ze nog! Wat gaat het ongelovelijk slecht bij United!

Moyes gefaald. Van gaal slechte start. Het ligt echt gwn aan het team denk ik..

Je kan best een keer een slippertje maken in de bekertoernooien in Engeland, maar 4-0 is echt schandalig. Nog een hoop werk aan de winkel voor Van Gaal.

Ik ben blij dat Fellaini een blessure heeft en niet meegespeeld heeft. anders kreeg hij weer de schuld.

wat een afgang verliezen van een engelse 3de klasser met 4-0 LVG = Moyes 2.0?

26 augustus 2014 om 23:04

Wie geeft hem de schuld dan ???

26 augustus 2014 om 23:05

Wat wil je ook, als je met Evans speelt. Echt de slechtste verdediger die ik ooit bij een topclub heb gezien. United is veel en veel te lang doorgegaan met dat soort spelers. Wonderbaarlijk genoeg wist SAF er meestal nog wel wat van te maken, maar dit kan zo niet langer. Di Maria is niet genoeg, dat lijkt me wel duidelijk.

26 augustus 2014 om 23:08

Lol ga weg man vent. Blij dat hij een blessure heeft? En alsof je iedereen serieus moet nemen die op Fellaini haat. Trieste reactie.

26 augustus 2014 om 23:24

Heb een afkeer gekregen jegens united sinds die hun eigen spelers uitfluiten. ja ik neem een heel stadion serieus want het waren er niet 3 die floten hoor.

26 augustus 2014 om 23:34

als het clevs was geweest die ze uitfloten kon het je vast geen reet schelen... alleen omdat fellaini belg is heb ik het gevoel. er zijn meer mensen die fellaini steunen hoor!

26 augustus 2014 om 23:36

Was inderdaad zwaar respectloos. Maar amang zou nooit hier de schuld voor krijgen. Maakte tegen Swansea ook een redelijke invalbeurt, 4 onderscheppingen in 5 minuten tijd, hij is nu tenminste wel bereid om te knokken. Maar zelfs als hij niet geblesseerd was zou hij waarschijnlijk niet opgesteld worden in zo'n "wedstrijdje" (achteraf wordt zon gimma wel wat serieuzer genomen vanwege de dikke afgang), maar je probeert toch je betere spelers te sparen.

Belachelijk en schandalig. United verliest echt te gemakkelijk de bal, er wordt dramatisch verdedigd en het positiespel is ook echt heel slecht. Ook al speelde United niet met hun beste team, toch mag United hier nooit verliezen. Wat een slecht begin voor van Gaal en hij stelt tot nu toe tactisch ook teleur.

Dit is gewoon gênant voor een grote club als United. Als het een PL club was zou ik het nog wel snappen, maar een derde divisie club moet je gewoon met gemak wegspelen. Hier mag geen smoes voor zijn, want dit is belachelijk! Als het niet snel veranderd moet van Gaal ontslagen worden.

Milton Keynes Dons altijd lastig

Dit vond ik gewoon heel mooi want ik kon Moyes echt wel waarderen en vond het schandalig dat ze hem buiten gooide en nu komt koning Louis en iedereen dacht nu komt het goed en wat denk je hij bakt er helemaal niks van!

Rechterrijtje wordt het gewoon voor onze Louis!

26 augustus 2014 om 23:19

@wijze Kip,

Een veel te vroege conclusie. Onder Moyes deed iedereen maar wat en vanavond zat er, ondanks het verschrikkelijke resultaat, meer lijn in het spel.
De passing was gewoon heel slecht. Echt iedereen maakte onbegrijpelijke fouten.

Dat Moyes eruit is gegooid, is gewoon 100% terecht. Ik heb 200 keer meer vertrouwen in Van Gaal. Hij gaat dit echt nog wel op de rails krijgen. Mark my words!

26 augustus 2014 om 23:46

Mark my words dat van Gaal hard gaat falen want er zat helemaal geen lijn in en ook in die 2 wedstrijden in de competitie hij is gewoon ongeschikt!

Ik geloofde mijn ogen niet toen ik 4-0 op de scorebord zag. LvG is wel vaker in zijn eerste maand slecht bezig, maar dit is wel heel erg slecht.

Mooi dat Afobe twee keer heeft gescoord.

Ongelooflijk.. alle spelers een boete geven en de meegereisde fans vergoeden.

Die goede pre season lijkt toch vooral geluk te zijn geweest.

Wat is er in godsnaam aan de hand?

Evans die een fout maakt, waar heb ik dat eerder gezien.... Dat die man nog steeds bij Utd speelt is ook echt ongelofelijk.

Louis van Gaal you get sacked in the morninggg

Haha wat een overdreven reacties hier zeg. Natuurlijk is dit een dikke afgang voor United, maar het is niet alsof ze met het beste elftal speelde. Er werd met een B/C elftal gespeeld vandaag. Alsnog verwacht je dan geen dikke nederlaag, maar als Rooney en Van Persie bijvoorbeeld gespeeld hadden dan hadden ze deze pot gewoon makkelijk gewonnen. Conclusies trekken uit deze wedstrijd slaat natuurlijk nergens op.

Oh en Hernandez mag direct vertrekken. Wat een waardeloze voetballer is dat toch. Kan niet eens een fatsoenlijk pass geven tegen een team dat in de npower league 1 speelt...

26 augustus 2014 om 23:05

Janko, Vermijl en Keane zijn helaas te onervaren om zich in dit soort wedstrijden staande te houden. Vermijl notabeen kreeg al voor de tour te horen dat zijn speelminuten er op zitten bij United. Wat betreft Hernandez, die is slechts een schim van de speler die hij was. Miste een kans die hij een seizoen of twee geleden met ogen dicht binnen zou tikken.

26 augustus 2014 om 23:10

Vermijl hoort gewoon ook niet thuis bij United voor de rest helemaal met jullie eens. Anderson mag ook gewoon weg hoor

26 augustus 2014 om 23:06

Zelfs al speel je met de U19's dan mag je nog niet met 4-0 verliezen. Nu bagatelliseer je het wel heel erg.

Je kan best verliezen van een club uit een lagere divisie, is al zo vaak gebleken, maar niet op deze manier.

26 augustus 2014 om 23:12

We hadden het gezien met Brentford. Ik wil hier niks bagatelliseren. Ja, United had hier op papier moeten winnen met Hernandez, Welbeck en later Januzaj voorin, maar helaas worden voetbalwedstrijden niet alleen voorin bepaald. Een achterhoede met Janko, Keane en Vermijl had vandaag tegen iedereen verloren.

26 augustus 2014 om 23:20

@lfc11,

Ik bagatelliseer helemaal niets. Ik zie hier mensen roepen dat United moet oppassen voor degradatie. Iedereen met een beetje verstand van voetbal weet dat dat nergens op slaat en dus overdreven is.

Stel dat van Gaal Rooney, van Persie en Mata had laten spelen en United met 6-0 zou winnen. Dan was United een echte titelkandidaat geweest en LVG een topcoach volgens velen hier.

26 augustus 2014 om 23:33

Ik bagatelliseer niks..

"natuurlijk is dit een dikke afgang voor United, maar het is niet alsof ze met het beste elftal speelde."

" Er werd met een B/C elftal gespeeld vandaag."

"als Rooney en Van Persie bijvoorbeeld gespeeld hadden dan hadden ze deze pot gewoon makkelijk gewonnen. "

Als ze met 6-0 zouden winnen met Van Persie, Mata en Rooney had dat niemand, maar dan ook niemand dat bijzonder gevonden en United als titelkandidaat gezien en Van Gaal een topcoach. Het is namelijk een League One team. Daar kan je met je sterkste elf dik van winnen. Echter met enkele B-spelers kan je echt niet met 4-0 verliezen.

26 augustus 2014 om 23:40

Dat is natuurlijk ook bullshit dat we onszelf gelijk als titelkandidaat zouden zien na een ruime overwinning op een league one team, ook jij weet dat wel.

26 augustus 2014 om 23:42

Tja dat zeg jij als Liverpool fan, maar ik zit al lang genoeg op VZ om te weten dat er dan genoeg mensen zouden zijn die dat wel over United en van Gaal zouden zeggen.

Mensen doen net alsof het 1e team van United hier vanavond verloren heeft. Feit is dat het een b/c elftal was. Alsnog is het een schande dat ze hier met 4-0 verliezen, maar ik heb genoeg opmerkingen gezien over dat United moet oppassen voor degradatie. Volgens mij gaat van Gaal toch echt met 8 of 9 andere spelers spelen aankomende zaterdag tegen Burnley.

Deze uitslag is een schande, maar je kan hier gewoon geen conclusies uit trekken als het gaat om de Premier League. Ik wil die stoere jongens die hier van Gaal uitlachen nog wel eens horen als hij United terug naar de top 4 brengt.

26 augustus 2014 om 23:46

@djordjevic,

Heb je het tegen mij? Als dat het geval is moet je denk ik beter lezen. Ik zeg nergens dat wij United zien als Titelkandidaat als we deze pot hadden gewonnen.

26 augustus 2014 om 23:48

Ik zit ook lang genoeg op VZ om het gemiddelde niveau in te schatten, maar je schiet nu te ver door.

Dat ze moeten oppassen voor degradatie slaat nergens op, maar dat soort reacties zijn meer met een knipoog lijkt mij. Ach, een goede wedstrijd spelen tegen Burnley en het waait wel over. Echter werkt dit nou niet echt lekker mee na puntverlies in de eerste twee wedstrijden. Het is nu zaak om die negatieve barrière te doorbreken.

27 augustus 2014 om 00:05

Mufc-wazza lol nee ik heb het niet tegen jou

26 augustus 2014 om 23:06

B/C of Z maakt het uit? Het was nog altijd een elftal die (minstens) 3x beter is dan Dons.

26 augustus 2014 om 23:08

Haha, zelfs met een D ploeg moet je hierover heen walsen. Heel de selectie van MK Dons heeft evenveel gekost als 1 weeksalaris van Rooney.

26 augustus 2014 om 23:09

Je kunt wel bepaalde conclusies trekken, die overigens vooraf ook wel duidelijk waren. Als het basisteam wegvalt, dan blijft er bar weinig over op de bank om het op te vangen. United heeft erg veel middelmaat op de bank en als die dan ook nog eens niet heel gemotiveerd zijn dan is dat desastreus. Je doet er best lichtzinnig over, maar dit komt zeker wel aan bij de supporters. Nu is het aan Louis om zsm punten te gaan pakken, zelfs al ziet het spel er niet fantastisch uit.

26 augustus 2014 om 23:10

Conclusies trekken uit deze wedstrijd slaat natuurlijk nergens op maar Hernandez mag wel direct vertrekken... Tja...

26 augustus 2014 om 23:17

@bloomfield,

Uhmm misschien omdat hij al 2 jaar bagger speelt?

26 augustus 2014 om 23:19

Hoe kan je dit nog goedpraten??

26 augustus 2014 om 23:22

Waar doe ik dit dan? Ik zeg alleen dat United niet met het sterkste elftal speelde en dat de reacties van sommige mensen hier zwaar overdreven zijn.

27 augustus 2014 om 00:26

Zwaar overdreven tuurlijk. Moeilijk he reacties met een knipoog begrijpen.

26 augustus 2014 om 23:20

Conclusies trekken over Man U uit deze wedstrijd slaat inderdaad nergens op, maar Louis mag dit zeker wel aangerekend worden.

27 augustus 2014 om 10:37

"als Rooney en Van Persie bijvoorbeeld gespeeld hadden dan hadden ze deze pot gewoon makkelijk gewonnen. "

Waarom stonden ze dan niet opgesteld? Vertrouwen kunnen ze daar wel gebruiken.

Van gaal is gewoon een man van extremen. Dit past op de een of andere manier wel weer bij hem. Heb er het volste vertrouwen in dat hij Manchester na enige tijd vol op koers heeft. Remember het eerste half jaar van Rijkaard bij Barcelona.

Ben op 1 of andere manier niet verrast. Nu kan Van Gaal hopelijk inzien dat 3-5-2 gewoon waardeloos is.

4-0 tegen de nr 51 van Engeland haha

26 augustus 2014 om 23:36

Gerrard, Oldham United vergeten van twee jaar terug? Iedere topclub vliegt er wel een keer uit tegen een minder team, dat is an sich geen schande.

Het lijkt wel alsof United vervloekt is dit is echt niet meer normaal !

Misschien dat hij nu inziet dat 433 of 4231 met deze spelers veel beter kan werken.

Notabeen Anderson die Evans insinueerde om de bal weg te schieten, maar uiteindelijk besloot deze op een knullige manier wat voor de eerste doelpunt tekende. Keane en Evans zijn waarschijnlijk de meest ongelukkige centrale duo die United ooit heeft gekend.hernandez die gaat binnenkort de deur uit. Als ervaren speler moet je juist van hem ( onder andere) verwachten dat hij de basis dingen goed doet, als de jongere onervaren spelers het moeilijk hebben. Evans die is pas terug van een blessure, maar die mag deze kritiek ook zeer zeker aannemen.

26 augustus 2014 om 23:20

Evans is zo'n matige verdediger. Hij heb een periode gehad dat die redelijk speelde, maar het is en blijft een beperkte speler die altijd een foutje kan maken. Daarnaast is die om de haverklap geblesseerd. Het wordt tijd dat dit soort spelers verkocht gaan worden. Spelers die totaal het Utd niveu niet nastreven.

Ik hoopte dat v. Gaal dit zou zien en dat hij grof zou ingrijpen in de selectie. Helaas is dit niet gebeurt, ik denk mede doordat hij een fantastische voorbereiding speelde en dacht dat hij deze matige selectie aan het voetbal kon krijgen. Hoe goed de trainer v. Gaal ook is, deze selectie is gewoon zeer beperkt en mist het gewoon pure kwaliteit. Ik heb het dan niet over deze wedstrijd, maar dit is al jaren aan de gang. Sinds het team Ronaldo, Rooney, Tevez etc is het voetbal alleen maar achteruit gegaan.

Het wordt tijd voor een duidelijk beleid en duidelijke kwaliteit impulsen. Di Maria is een goede start! Ik heb liever dat Utd 60 miljoen uitgeeft aan een echte topper dan 60 miljoen voor 3 redelijke voetballers.

Ondanks dat, is dit echt een blamage van jewelste en doet het wel een klein beetje pijn.

Mijn ogen deden pijn bij het zien van deze uitslag. Ik had serieus een paar keer de pagina moeten vernieuwen voor ik geloofde wat ik zag hahah. Dit is wel heel erg pijnlijk.

Ja je word tegenwoordig aardig getest als United supporter. Gelukkig is er altijd licht in de duisternis.

Vandaag was een wedstrijd met jongens die nog niet of nauwelijks gespeeld hebben dit en vorig seizoen. Jonge jongens die tegen vielen, opvielen en zelfs zeer leuke dingen lieten zien en twee ervaren spelers die echt compleet door de mand vielen.

MK Donsk speelde gewoon een leuke pot voetbal maar als je het United shirt aan hebt mag er toch wat meer van je verwacht worden 9-3 schoten op doel is schandalig te noemen.

Evans en Hernandez speelde gewoon een schandalige wedstrijd deden niets tot nauwelijks goed en behalve dat maakte ze ook nog eens een aantal schandalige fouten. Anderson die ook niet fantastisch speelde verwijt ik niets aangezien hij gewoon niet meer nodig is bij United. Het zelfde geld eigenlijk voor Vermijl die absoluut niets te zoeken heeft in het shirt van mijn club.

Janko speelde redelijk voor zijn debuut, maakte wel wat foutjes maar daar kan ik mee leven het zelfde gelde voor James. Keane viel mij tegen en maakte een aantal foutjes maar goed wat wil je ook naast een matige Evans en Vermijl die totaal niet goed genoeg. Powell viel mij tegen. Zijn passing was aardig alleen zijn fysieke was dramatisch. Hij maakte veel verkeerde keuzes en verloor veel duels op fysieke kracht. Begin te begrijpen waarom hij nog niet veel kansen heeft gehad. Aan de andere kant speelt hij normaal wat meer als 10 maar goed.

Welbeck was samen met de Gea de enige die redelijk speelde van de basis 11. Januzaj had 1 mooie pass in de eerste helft en speelde in de tweede helft stukken beter maar viel mij ook wat tegen.

De licht puntjes waren toch Wilson en vooral Pereira (ook al had hij wat gevaarlijk balverlies). Wat een heerlijke talenten zijn dat toch. Ik zie alleen niet hoe ze snel kansen gaan krijgen maar goed.

Het is weer slikken en doorgaan en hopen dat van Gaal ziet dat we geen 3-5-2 meer moeten blijven spelen.

We'll never die, We'll never die......

26 augustus 2014 om 23:15

met je eens! vallen opstaan, knokken en doorgaan!!!
ik voel me wel zwaar kut en ik heb even iemand nodig die me gerust steld dat we niet gaan degraderen.. dat meen ik serieus... echt kut...
hopelijk kunnen we egen burnly goed spelen met een goed elftal!

we love united we do!
take me home, united road, to the place, were i belong

26 augustus 2014 om 23:21

Degraderen? Dat gebeurt echt niet hoor. Beetje normaal doen

Dat het goed komt weet ik zeker maar wanneer pfffff dat kan wel eens een tijdje gaan duren.

26 augustus 2014 om 23:21

Manchester United gaat echt niet degraderen! Ik snap best dat het kut is dat ze het momenteel slecht doen, maar geef het de tijd. Als we nog een paar versterkingen halen komt het echt wel goed. Ik zie Man United nog steeds voor de top 4 gaan zelfs, mensen willen altijd zo snel hun conclusies trekken..ik heb er nog alle vertrouwen in

26 augustus 2014 om 23:31

je hebt gelijk haha, ik zat even heeel diep in mn emoties. het komt wel goed, tegen burnly knallen en een goede reeks neerzetten! en hopen dat rojo snel mag spelen en dat de blessures snel weggaan

26 augustus 2014 om 23:37

Maar met Reece James of Luke Shaw als LWB gaat niet lukken, omdat ze niet 1 op 1 hun mannetje voorbij kunnen. Als zij als een linksback in een 433/442 spelen dan komt daar ruimte door de winger die dan naar binnen gaat ofzo.

26 augustus 2014 om 23:39

Nee, United degradeert niet meer, dat zie ik gewoon niet gebeuren. Aan de andere kant: Dat dacht ik ook over River Plate in Argentinie, ook een gigantische club, niet zo groot maar nog steeds enorm groot, en die gingen ook gewoon. En ook HSV ging bijna. Het zal er niet van komen, maar onmogelijk is het ook niet.

Benieuwd of Louis nu ook roept: IK ben verantwoordelijk.......

27 augustus 2014 om 01:54

Kijken of hij "zijn gouden pik" gaat tonen.

27 augustus 2014 om 02:07

Als ik hier kom dan speelt men in Engeland het beste voetbal van de wereld!

Nu gelijk de overhaaste conclusies, snerende reacties naar van Gaal en het team en de lach die iedereen op ze gezicht heeft na het lezen van deze uitslag. Dat het een zeer beschamende nederlaag is, ben ik het mee eens. Dit mag niet gebeuren. Maar het gebeurd toch. Om van Gaal dan gelijk de grond in te boren is onnodig en ronduit vreemd. Dalijk met di Maria winnen ze weer 4 wedstrijden achter elkaar en is het weer een supertrainer. Geef die man de tijd eens. De held van Ons Oranje, wordt nu alweer afgemaakt na 3 niet al te beste wedstrijden.

26 augustus 2014 om 23:22

4-0 van derdedivisionist ..

26 augustus 2014 om 23:31

De Held van Oranje ? Ja voor de voetbalverstandloze.
Nederland heeft Ondanks niet Dankzij van Gaal de halve finale gehaald.

Want zijn fantastische uitvinding de 5 3 2 moest telkens door een achterstand worden omgezet in een normaal systeem.
Won je van Mexico in de laatste minuut, Costa Rica via pingels en Australie ook op het nippertje.
Alleen de tweede helft tegen Spanje was goed.

72e minuut 1e schot op goal. Ik heb united nog nooit zo slecht zien spelen. V Gaal blijft maar vasthouden aan zijn systeem.

Er ligt zoveel ruimte achter de verdediging, waar zelfs MK dons gretig gebruik van maakt. Geen diepgang, en Hernández en Welbeck zijn gewoon niet van get. juiste nivo.

Dacht dat Louis tactisch zo sterk was.
Mijn vertrouwen is nu volledig weg. Snel maar weer gewoon 4-3-3, maar dan nog.... De verdediging is zoooo zwak.

Heerlijk opportunistisch zijn we weer natuurlijk, Ik heb de wedstrijd niet gezien maar 4-0 verliezen van zo'n team is natuurlijk schandalig laat ik dat voorop stellen. Kan me herinneren dat paar weken geleden iedereen opeens zin had om naar united te kijken vanwege hun vertoonde spel in voorbereiding en toen was het opeens de briljante van Gaal.

Ik vindt dit ergens wel goed nieuws want dit zorgt ervoor dat bepaalde spelers zeker wegvallen van de basis en er nieuwe gezichten moeten komen.

26 augustus 2014 om 23:13

Oppurtunistisch ? Misschien wel maar toch... Een gelijkspelletje en 2 nederlagen na topwedstrijden tegen de Dons (wie ?), Swansea en Southampton.

Dan is het misschien oppurtunistisch maar dan kun je gewoon stellen dat Louis keihard aan het falen is.

En ik geloof dus ook niet dat je dit op korte termijn keert, ook niet met Di Maria.

Tegen City dreigt weer een 1-6 en Chelsea maakt ook brandhout van dit United.

Okay, nog maar 3 wedstrijden, hij zal nog wel krediet krijgen maar ik raad Louis aan toch maar eens een wedstrijd te gqan winnen want anders is dat krediet als sneeuw voor de zon.

26 augustus 2014 om 23:27

Jou naam staat genoteerd als united straks op rolletjes gaat draaien!. Van gaal is zzoekende dat klopt maar das normaal. Het is nu idd heel slecht en net zo erg als onder Moyes. Alleen verschil tussen situatie met Moyes was dat spelers niet eens wisten waar ze moesten lopen en positie spel onder de maat was, terwijl nu onder van Gaal positie sspel oke is en dat het echt wel beter gaat worden met de tijd.

Hij moet idd van die 3-5-2 afstappen maar ook dat zal die beseffen hij is niet gek. Gewoon geduld en het komt vanzelf.

26 augustus 2014 om 23:17

geen enkele basisspeler behalve de gea heeft gespeeld. het was jeugd. en de gea kon er niks aan doen.

26 augustus 2014 om 23:24

Zelfs B team hoort te winnen hoor.

Al die deskundige hier op VZ die minachtend reageerde nadat Rodgers zei dat de PL vol verassingen zat en vGaal daaraan moest wennen

Ik heb van Gaal heel hoog zitten als trainer maar als je verdediging je zwakste linie is (net zoals bij het NL elftal) Hoe kan je dan met 3 verdedigers spelen?? Ik begrijp er echt HE-LE-MAAL NIKS VAN :-(

vind het ook triest om de reacties te lezen, zo zie je maar weer met wat voor gastjes je hier mee te maken krijgt op VZ, 14 jaar en niet veel ouder denk ik.. van Gaal heeft van begin of aan gezegd dat het ongeveer drie maanden duurt voor hij wat resultaat kan boeken, geef hem die kans zonder hem na iedere wedstrijd meteen weer af te kraken, succes supporters zijn het.. maar goed wist ik al wel als je als Nederlander fan ben van een buitenlandse club.. veel plezier ermee

26 augustus 2014 om 23:18

Kreeg Moyes die kans wel dan? Die werd toch ook als Nono neergezet, maar nu koninklijke hoogheid uit Nederland net zo presteerd vind jij triest om de reacties te lezen.

26 augustus 2014 om 23:18

gast doe even normaal er zijn genoeg fans die echt zijn!!!!
Ik!!!
ohh united we love you!
en het zijn juist de jaloerse united haters die nu op v gaal bashen. ze maken gretig gebruik van deze wedstrijd.

26 augustus 2014 om 23:27

Goed dat jij het wel snapt. De fans van United wachten wel ff 3 maanden tot de koning resultaat gaat leveren.,..

26 augustus 2014 om 23:31

Zelfs als van Gaal een uur voor de wedstrijd was aangesteld had hij hier moeten winnen. Dons is geen tegenstander tegen wie je drie maanden nodig hebt.

En nu vindt iedereen Louis weer een slechte trainer. Men moet geduld hebben, hij heeft gewoon een slecht team waar die aan moet werken, en dat kost tijd.

26 augustus 2014 om 23:17

Slecht team? Het team wat er vandaag stond moet normaalgesproken gewoon winnen van MK dons dus nee Louis tacktiek werkt niet.

Van Gaal heeft altijd een moeilijke start, maar over een tijdje zul je zien dat United alles zal winnen wat er te winnen valt. Dit is natuurlijk wel bijzonder slecht wat vanavond is gebeurd.

Nee, gellof het niet VZ,
Niet te gek maken he met die onzin berichten, dat D8ns ofzo bestaat vast niet. Di Maria zat zeker ook nog op dd tribune in dat D8ns?

27 augustus 2014 om 02:11

1 april wordt dit jaar op 26 augustus gevierd.

Waaauw :D. Sorry, maar dit is gewoon te grappig en vernederend. Zat Moyes niet in de finale van de Capital One Cup ?

26 augustus 2014 om 23:11

Grappig niet en Moyes zat halve finale. Maar goed blijven jullie lekker leedvermaak hebben dat van ons komt vanzelf wel weer

26 augustus 2014 om 23:25

Excuseer.

Maar ik kon mij eventjes niet inhouden. Mijn reactie is wat kinderachtig, maar het was gewoon een zeer verrassende uitslag.

26 augustus 2014 om 23:43

Geen excuus hoor bedoelde meer dat ik het niet zo leuk vind zoals je kan begrijpen Verrassend viel ook wel mee, United speelde met een zeer onervaren en totaal niet fitte achterhoede. MK Donsk speelde al zijn 6e wedstrijd en behalve dat werkt het 3-5-2 totaal niet.

Geen excuus voor de nederlaag maar het maakt het iets minder verrassend en qua wedstrijd beeld gewoon terecht.

26 augustus 2014 om 23:12

Nee, die werd uitgeschakeld in de halve finale door Sunderland.

26 augustus 2014 om 23:35

Dat was ook al een vrij beschamende vertoning qua resultaat en spel maar dit overtreft alles.

26 augustus 2014 om 23:52

Voordeel was dat het seizoen al redelijk gevorderd was en een groot deel van de aanhang van United zich al had neergelegd bij een slecht seizoen, terwijl nu net na een uitstekende pre-season er hooggespannen verwachtingen waren en nu na drie officiële wedstrijden al dat vertrouwen aan flarden is. Het is te hopen, wat ik ook wel verwacht, dat ze van Burnley weten te winnen. Anders kom je straks echt in een negatieve spiraal.

Kan me nog goed herinneren dat Liverpool na enkele wedstrijden paar seizoenen geleden op degradatie stond, je verwacht wel dat het beter gaat, maar hoe langer hoe duurt hoe minder vertrouwen.

Pff... weer een dramatisch resultaat. Ongelooflijk.
Maar laten we wel in ogenschouw nemen dat dit team vrijwel alleen uit jeugdspelers bestond.

Het rare is dat Pereira kan terugkijken op een heel goede wedstrijd. Ook Wilson viel heel goed in en wist in die paar minuten meer gevaar te creëren dan Hernández en Welbeck bij elkaar in de hele match.

Qua positiespel zag het er niet slecht uit, enkel de passing was van een erbarmelijk niveau. Ook Januzaj, van wie je toch wel iets meer mag verwachten, was dramatisch. Hernandez kan niet meevoetballen en dat was heel duidelijk te zien. Over Welbeck wil ik het niet hebben. Die zou zelfs niet scoren in een leeg doel. Die heeft een heel, heel slechte match gespeeld.

Maar oh my god! Als iemand het verdient om helemaal met de grond gelijk te worden gemaakt is het toch echt wel Jonny Evans! Wat heeft hij schandalig, schandalig, schandalig(!!!) gespeeld. Iemand met zoveel routine laat zich tot drie keer toe met gemak opzij zetten.
Hij moet weg bij United, en wel nu!! Ik word gewoon woedend als ik hem zie spelen.
Zijn partner Michael Keane kan er trouwens ook he-le-maal niks van. wat een prutverdediger. Dit is niet zijn niveau en zal het ook nooit worden. Gewogen en veel te licht bevonden!

Ik blijf trouwens ook twijfelen aan De Gea. Echt goed vind ik hem niet en houdbare ballen (zoals misschien wel de 3-0) zijn vrijwel nooit voor hem. Maar omdat hij met zo'n slechte backline voor zich moest spelen, kan ik de goals moeilijk op hem afschuiven.

Ergens zag ik dit al aankomen, niet zo'n afgang maar wel een verlies. United zit nu even in de hoek waar de klappen vallen en heeft ook gewoon veel pech dat ballen net niet goed vallen.
Hopelijk kan Di María (+ hopelijk nog andere aankopen) United weer inspireren.

26 augustus 2014 om 23:33

Inderdaad.. Evans wtf. Ik keek uit naar zijn rentree want hij is toch de meest ervaren verdediger en zou de anderen aan moeten sturen maar hij deed compleet alles verkeerd. Blackett is tot nu toe veel beter. Keane was het grootste verdedigend talent in de opleiding maar heeft het moeilijk. Op huurbasis was hij ook al matig. Helaas is Smalling geblesseerd en Jones kennende blesseert hij zichzelf binnenkort ook wel met esn lompe actie...

De Gea is een topper en je kan hem dit eigenlijk niet aandoen om in een team als dit te spelen.

26 augustus 2014 om 23:52

Leuk stukje een gedeeltelijk heb je gelijk. Ik vond Welbeck zelf echt niet heel slecht. Hij was de enige die van de ervaren spelers tenminste redelijk zijn niveau haalde. Dat hij moet gaan leren scoren is duidelijk.

Evans heeft tijden niet gespeeld en is eindelijk weer een beetje fit maar speelde schandalig idd. Was bij 3 goals betrokken en had ook nog een handsbal. Keane was niet heel slecht maar word door Evans en Vermijl constant in de problemen bracht.

Januzaj was in de eerste helft niet best, ik vond hem gedurende de wedstrijd wel beter spelen maar kan het elftal nog lang niet dragen.

Van Gaal zei net dat hij het echt niet slecht vond en ik ben het wel een beetje met hem eens. Er werd aardig wat gecreerd, er werd alleen te slecht gepast. Ik zie echt wel positieven in het 3-5-2 alleen moet er dan wel een VM bij en een ervaren Cv

26 augustus 2014 om 23:57

zoeken op daily motion...zonet alle goals eens bekeken, man u is echt vernedert tot op het bot, werkelijk, 2 e goal uitgespeelde perfectie en afgerond met de borst(!) derde goal assists met blind pass a la ronaldhino, 4e goal aanvaller die gewoon 3 verdediger omver loopt of ze er niet staan...dit is gewoon nog erger da nvorig siezoen

Dit is werkelijk waar de grootste schande die ik als United fan heb meegemaakt. Ik schaam me diep echt heel diep. Goedzo Louis met je systeem gaat lekker joh. Flikker aub op met dat kut systeem en ga 433 spelen. Ik voorspel je een ding met 352 zaterdag staan we weer met legen handen en mag Louis zich zorgen gaan maken over de steun van de fans. De fans zijn klaar met het systeem Louis ga 433 spelen.

Juist goed, arrogante kwal!

Dit laat wel zien dat het geen kwaliteitsissue is maar meer een mentaliteits probleem. Louis van Gaal leek er een team van te kunnen maken maar dat was schijn. We hebben een manager nodig die er een groep van maakt en niet een paar eenlingen.

26 augustus 2014 om 23:41

Het is niet de mentaliteit, maar de tactiek. United speelt reactievoetbal, dat is leuk als je tegen een topteam speelt, maar tegen MK Dons moet je het spel zelf kunnen maken. 4-3-3 of iets vergelijkbaars in plaats van 3-5-2 zou al een hele verbetering zijn.

Sorry, maar... hahahahhahahahahahhaha!!!!!!

Wat een afgang zeg. Afobe, held!

26 augustus 2014 om 23:43

Ik zou hem terug halen als ik Wenger was

26 augustus 2014 om 23:47

Terughalen die gozer

Wat een gruwelijke afgang, ondanks dat er met veel jeugd gespeeld werd mag je toch meer verwachten van dit team. Van Gaal heeft hier tactisch hard gefaald, dit is niet een risico wat hij had moeten willen nemen. De Capital one cup is en blijft een podium en dit mag je als Manchester United zijnde niet laten gebeuren ook al wordt de cup als niet belangrijk beschouwd... Dit deed gewoon pijn aan de ogen zo slecht was het.

DiMaria gaat het verschil maken voor Manu. Ze hebben nu teveel middelmaat lopen.

Geweldig MK Dons... United mag zich schamen zelfs met deze ploeg.

27 augustus 2014 om 00:36

MK is niet geweldig, het is een vreselijke club die maar 1 ding verdient: een faillissement.

gewoon 433 of 4231 gaan spelen want zo gaan we het niet overleven in de PL, deze opstelling ofzo?

De Gea
Rafael
aankoop
Rojo
Shaw
Herrera
Vidal?
Mata
Rooney
Di Maria
RvP
26 augustus 2014 om 23:28

ik zie de jon eerder komen dan vidal, en ik zou jones op de plek van aankoop zetten. is goed bezig. voor de rest denk ik dat als we 433 gaan spelen het al veeel beter zal gaan, en zekr als de blessureramp een beetje over is.

United will never die.

Hahaha ik weet niet wrm maar ik lach hier gwn om hahaha
Ff serieus mijn amateurclub hier zo zou nog deze united wegspelen
En ik durf zelf al mijn geld er op te zetten dat ik evans helemaal kapot kan dollen

Enige luchtpuntje was perreira de rest waardeloos

Schrale troost is dat er misschien nog een impuls geeft om nog iig 10 nieuwe spelers te halen voor t eind van de week.

Van Gaal moet eerst eens proberen het achterin dicht te timerren voordat hij wil gaan voetballen. Vier vaste jongens aanwijzen met 2 spelers ervoor en dan maar gewoon Di Maria Mata van Persie en Rooney het voorin laten uitzoeken. Hou het simpel Louis

26 augustus 2014 om 23:43

Een speler op het middenveld voor naast Herrera is ook een must, want Fletcher en Carrick halen hun niveau niet meer, en Cleverly en Fellaini komen gewoon tekort.

Na die overdreven bewieroking van Louis van Gaal van afgelopen zomer door sommige mensen zal hij nu hopelijk weer met beide benen op de grond staan.

Waarschijnlijk haalt hij de kerst niet eens in Manchester en gaat zijn trainerscarrière als een nachtkaars uit.

Die zag ik niet aankomen, hoe krijgen ze het voor elkaar? Ik heb nog nooit van MK Dons gehoord of gelezen en ik ben een Football Manager veteraan.

26 augustus 2014 om 23:21

dan moet je het juist kennen, is het oude wimbledon

26 augustus 2014 om 23:46

Ho even, er is een gigantisch verschil.

MK Dons is een gemaakte club, de ergste in zijn soort zo ongeveer.

Het oude Wimbledon verhuisde van London naar Milton Keynes, en werd later omgedoopt tot MK Dons. De fans van Wimbledon uit London waren het daar niet mee eens, en hebben zelf een club opgericht, AFC Wimbledon genaamd.

27 augustus 2014 om 00:09

AFC Wimbledon ken ik dan weer wel van football manager .

27 augustus 2014 om 00:44

Dat is niet zo, dat zou je moeten weten! MK is een andere club, AFC Wimbledon is het echte Wimbledon. De meest commerciële club en de club met het minste bestaansrecht heeft gewonnen.

Het lijkt erop dat pornosites na Brazilie-Duitsland een nieuwe video hebben gevonden om te uploaden onder de catagorie vernedering.

deze wedstrijd was echt baggerslecht, en ik denk niet dat di maria of van gaal dit team snel op de rails kan krijgen. wordt een zwaar seizoen.

Het is een proces wat van gaal nu mee maakt begin van het seizoen sprak iedereen anders . En nu klaagt iedereen al als men naar vangaal ze clubs kijk wat hij heeft getraind dan kan je zien dat geen van zijn clubs het begin goed doen maar nader hand gaat het beter en straks als hij het beste uit deze spelers naar boven haalt dan gaat iedereen weer anders praten . Jammer dat men al zo reageert na 4 wedstrijden

26 augustus 2014 om 23:38

Jajaja je dient het gewoon goed te doen als het moment aan breekt het is geen toernooi of pre season en al zou MU met n C elftal meedoen er wordt geen C elftal salaris uitbetaalt aan die gasten dus no excuse ..

Het was voor de eerste keer in de historie dat Manchester United vier tegendoelpunten kreeg in een Capital One Cup-wedstrijd tegen een ploeg uit een lagere divisie.

Manchester United Fc Opgericht: 1878

Hahahhaahhahahahahah

Al neem ik deze wedstrijd niet serieus, mag van Gaal nu wel eens van die 3 centrale verdedigers af gaan stappen. Ja het werkte bij Nederland op het WK wel, maar bij United werkt het gewoon niet, heb dat nou eens door..

Jezus wat een ophef over een wedstrijd en een toernooi van niks. Als je de opstelling van Manchester United bekijkt kun je toch ook zelf de conclusie trekken dat ze dit toernooi totaal niet serieus nemen ?

Dit was het c-elftal van dat heeft gespeeld en dat die met 4-0 op de klote krijgen is verder niet relevant en maakt ook weinig uit. Om de eenvoudige reden dat die spelers toch de rest van het seizoen niet meer aan spelen toe zullen komen, beter gaat iedereen zich hier druk maken om de A-kern van Manchester United.

27 augustus 2014 om 01:14

C-elftal??

Evans, Anderson, Januzaj, Kagawa, De Gea en Welbeck? Dit zijn gewoon A-elftal spelers. Van deze namen zijn allemaal op De Gea na wisselspelers en de overige spelers zijn B spelers. Ik kan toch wel concluderen dat ze allemaal door het ijs zijn gezakt behalve Chicharito. Dit is en blijft in mijn ogen een goede speler met een poacher instinct. De Gea wat mij betreft kon er niet echt veel aan doen, want de verdediging met een 'routinier' als Evans vergeleken met Vermjl en M Keane was gewoon belabberd slecht.

Lindegaard
Rafael
Evans
Smalling
Rojo
Powell
Anderson
Kagawa
Nani
Chicharito
Welbeck
27 augustus 2014 om 16:21

Allemaal leuk maar met een verdediging van het niveau Kozakken Boys kan je nog een goeie keeper en nog een goeie aanval hebben maar dan ga je natuurlijk niks presteren.

Vergeet anders even Janko, Pareiro, Vermijl, Wilson, Powell en James. Dan kan je nog wel een paar A spelers in het elftal hebben, maar dat is gewoon veel en veel te veel aan jeugd in een elftal. En dan helemaal als ze dan ook nog samen zowat 2 linies in je elftal vormen.

Zonde sterren is louis ern beperjte trainer. haslt de kerst niet

Hahahaha dit is geen fabel

Hij moet gewoon 4-3-3 spelen met 3-5-2 haal je geen goed resultaten dus hoop dat ie na vanavond ook achter is gekomen.

Voorlopig heeft Man. U. een makkelijke programma met Burnly, QPR, Leicester C., West Ham en dan komen de moeilijkere teams pas dus ze moeten de komende weken echt veel punten pakken als ze de CL willen halen.

Van Gaal's dromen werden doelen nu zijn z'n doelen dromen

Dit lijkt mij de beste opstelling voor United op de cam zal je een keuze moeten maken tussen Rooney op de flank is niet zo een goed idee omdat die daar de snelheid mist of niet meer heeft. Maar het zou toch kunnen als je kijkt naar bv City met Nasri en Silva op de flank

De Gea
Rafael
Jones
Rojo
Shaw
Herrera
Fellaini
Januzaj
Rooney/Mata
Di Maria
RVP

dan had moyes het nog zo slecht niet gedaan met man united,
dit elftal blijft doorgaan waar het vorig jaar mee bezig was.

Ik vind het geen afgang dit bevestigd te meer dat in de engelse competitie de spelers totaal niet tactisch onderlegd zijn. Ze zijn een speelstijl gewend zodra ze uit hun comfortzone gedwongen worden krijgen ze het moeilijk.

Fail, maar als je dan ziet met welke spelers hij aantrad, dit was eerder een C-elftal. Het debuut van Janko en Pereira terwijl Vermijl, Powell, James en Wilson nog eens mochten meedoen. Hij heeft een beetje overdreven geloof ik, als je nu 2 jonge spelers erin zet die er klaar voor zijn gaat het nog en je die dan na een uur spelen vervangt door andere jonkies. Zoals Giggs deed tegen Hull City vorig seizoen, zette 2 jonkies erin en liet ze na een uur vervangen. Geen 5.

Wilson kun je laten starten, Janko ook. Wilson er dan na een uur af voor Pereira en Janko voor Vermijl.

Louis kennende komt dit wel goed...

Bij deze gaat arsenal en manchester utd dit jaar niet om de prijzen mee doen....... helaas.
met alle respect met de spelers die bij utd mee deden moet je evengoed nog winnen met 1-0 of2-0 of uiterst gelijk spelen met alle respect voor milton.

maarja ik als arsenal fan moet niks zeggen want wie vlogen er uit tegen bradford nog.lager niveau als ik me niet vergis.

maar is duidelijk dat het bij united nog niet is opgelost en dat di maria niet voor dat gene gaat zorgen waardoor het wel loopt.

defensief oogt united niet sterk.

Nou is het spel pas echt op de wagen daar in engeland.
Dit wordt smullen.
Louis against the press wordt een bestseller reken daar maar op.

27 augustus 2014 om 00:03

Sjonge jonge wat een jankerds allemaal heb een beetje geduld. Gelijk Louis afschrijven over een half jaar lullen jullie weer wat anders en dan zeggen oh Louis doet het zo goed. Heeft pas 3 wedstrijdjes gespeeld een beetje geduld svp

27 augustus 2014 om 00:11

Ho ff ik heb tijd zat maar je denkt toch niet dat de engelse pers er zo over denkt.
Lees de krantjes morgen maar.

27 augustus 2014 om 01:07

Een beetje geduld om vervolgens als 12e te eindigen? Nee, wat zou er gebeuren als Real Madrid 7e zou eindigen in Spanje. Dan vind ik dat ze nog heel mild zijn in Engeland.

The Reds worden kampioen en Louis, mocht men jouw talent in de UK niet erkennen kom dan maar vlug naar "mickey mouse" voetballand waar je die erkenning wel krijgt.

Zo dit is toch wel ff schrikken hoor...Hij zal wel de tijd krijgen van de leiding maar dit soort uitslagen gaan hem wel de kop kosten die kan je niet meer op de kwaliteit van de spelers gooien

En dit kan je Louitje nog geen eens kwalijk nemen, ik geloof nog altijd dat er iets in die spelersgroep helemaal niet goed zit, en dat dit ook het spel niet ten goede komt. Ik moet nog maar eens zien of united dit jaar de top weer kan bijbenen na zo'n dramaseizoen als afgelopen seizoen, ze hebben immers een aardige achterstand opgelopen op de huidige top van Engeland. Het maakt op dit moment niet veel uit welke trainer je voor deze groep zet, ze blijven slecht presteren, want 4-0 tegen een league One club, dat is verschrikkelijk. Moet je eens voorstellen dat een feyenoord of een ajax 4-0 op hun klote krijgt van een club als JVC Cuijck of Quick Boys

ach mensen maak je niet zo druk om dit fluttoernooitje. Een mooi oefenpotje om wat te experimenteren. Echt niks om je zorgen over te maken. Zou desalnietemin als ik Van Gaal was de komende wedstrijden wat meer verdedigers opstellen, Ik ben voorstander van 3-5-2, maar Man U is daar nog niet klaar voor en ontbreekt de kwaliteit ervaar nog.

United was zo slecht ik moest kotsen

King Louis

Geweldig dit! Betekend niet dat United opeens gaat degraderen ofzo, en deze beker stelt weinig voor, maar toch.

Ik denk dat David Moyes zich doodlacht thuis.

United moet misschien maar wat verdedigers gaan halen.....

Of Rojo en Shaw moeten heel snel terugkomen............misschien zo een transfer......

Nog een goede CVM halen en eventueel een goede RCV zodat Jones/smalling niet hoeven te spelen...

De Gea
Rafael
Jones/Small
Rojo
Shaw
Aankoop
Herrera
Mata
Di Maria
Rooney
RVP

Die fout bij de 1-0, de afronding van de 2-0, de verdomde NO-LOOK PASS bij de 3-0 en het gestuntel bij de 4-0.
Welkom bij ManU hahahaha

Erg jammer dit voor louitje!
Zo versterkt maar weer dat Alex precies op juiste moment weg wist te gaan, het kannetje was leeg! Een opgedroogde jeugd.
Heel dit team moet ververst worden alles moet ingwisseld worden de nog komende twee transfer periodes. Louis zal blijven geen trainer krijgt dit zooitje in de top 4

Hahahahha ongelooflijk. Een derde divisionist.

Waaauw, Van Gaal verschillende managers hebben je nog gewaarschuwd over het feit dat de 'toppers' in UK ook gewoon kunnen verliezen en dan stelt hij zo'n elftal op en die formatie !
Op papier heeft Manu, een goed team ! Alleen wat zij presteren is gewoon echt een grap..
ongelovelijk gewoon.

Hahahahahahahahahahahahaahahhahahahahahahahahahaha mooi resultaat!! Hahahahahaha. De mensen die toto op deze wedstrijd hebben gezet hahahahahahaha.

Dit was trouwens de formatie waarin ze verloren.

De Gea
M Keane
Evans
Vermijl
Janko
Powell
Anderson
James
Kagawa
Welbeck
Hernandez
27 augustus 2014 om 02:20

Wow dat is 3-5-2 daar gaat die weer.

De poll kan beter zijn "haalt van gaal de winterstop"

Hoe is het mogelijk na zo een goede voorbereiding!! Is natuurlijk niet hetzelfde maar het oogde heel fris en goed. Di maria moet hem worden! Goede speler die ze echt nodig hebben.

Ach kijk nou eens. Louis blijkt gewoon een mens te zijn. Wie had dat kunnen denken?

27 augustus 2014 om 02:22

Hij zelf vast niet. Als ik in Engeland kom dan speelt Engeland het beste voetbal.

27 augustus 2014 om 02:33

Het kan toch dat het nationale team van Engeland het beste voetbal brengt wanneer Zijne Verschijning daar in het land aanwezig is?

27 augustus 2014 om 02:43

Nou ja hij bedoelde dat hij met zijn Manchester het beste voetbal zou gaan spelen.

1) Vidal of de Jong halen (ik had de Jong genomen goedkoper en volgend jaar Strootman) Di Maria gaat het elftal niet vlot trekken.
2) Ik had 4-2-3-1 of 4-3-3 gaan spelen m.a.w. of Rooney of rvp verkopen.
3) Reus, Godin, Baines gehaald.
Dat kan nu natuurlijk niet meer dit traject hadden ze meteen moeten inzetten.
Ik zie het somber in voor United, maar Louis begon overal slecht het is een diesel die op gang moet komen maar dit wordt wel zijn grootste uitdaging.

Louis gaat nu alle spelers van MK Dons opkopen, waarna ze kampioen spelen. In een 352.

Wat denken die van MK Dons wel?

En de (onterechte) meningen blijven maar komen... Weetje alle haat richting de selectie van United kan je ook omdraaien door dan maar te zeggen dat Afobe terug naar Arsenal moet komen, omdat het een wereldspits is... Hebben jullie haters überhaupt gekeken wie er speelde bij United... juist ja, in principe niemand uit het (normale) basiselftal...

Wederom stel ik de vraag: Sinds wanneer is de kampioen van een competitie al bepaald voor 1 september van dat seizoen, dus niet het vorige seizoen..

Ik heb de wedstrijd niet gezien en het zal ongetwijfeld slecht zijn geweest, maar hoe kun je nu al bepalen hoe het seizoen verder gaat verlopen... Ik durf te wedden dat United heus wel weer beter gaat presteren en ik heb zo'n vermoeden, dat mensen hier dan gaan reageren alsof ze dat altijd al hadden geweten..

27 augustus 2014 om 03:31

Zijne Verschijning zal dit seizoen geen kampioen spelen met Man United. De concurrentie is gewoon sterker en Man United is zoekende.

Met Welbeck, Hernández de Gea en Kagawa aan de aftrap en een Januzaj, Pereira en Wilson die invielen kan je moeilijk volhouden dat Man United een pruts team in stelling heeft gebracht.

Normaal zal Zijne Verschijning zijn team straks wel beter laten ballen, maar ik durft er dan weer niet op wedden.

Het lijkt wel of er een vloek rust op de opvolging van Saf, Moyes leek de uitgekozen persoon om er wat van te maken daar, maar hij heeft zijn goede naam besmet dankzij een half seizoen. Nu is onze Louis daar en ondanks een uitstekende voorbereiding heeft hij alleen nog maar gefaald wanneer het er toe doet. Erg zonde voor Louis, natuurlijk moet het team wennen aan de nieuwe samenstelling, maar 4-0 verliezen van een team als MK, dat kan toch echt niet.. Mijn sympathie blijft voor united en ik hoop dat Louis er snel iets moois van kan maken, ook hoop ik dat hij snel 3-5-2 kan spelen met herrera en vidal/de jong/blind als controlerend, het liefst vidal of de jong aangezien ze een echte breker nodig hebben en ik steeds meer vertrouwen verlies in Carrick. Misschien zou het wat zijn om carrick een linie naar achteren te schuiven voor wat extra ervaring daar, aangezien het vooral jonge jongens zijn achterin.

Zou John Troost al zijn diensten aangeboden hebben bij Louis?

Verklaar me voor gek als je wilt maar ik denk nog steeds dat United dit seizoen gaat eindigen in de top 3 van de Premier League, misschien zelfs bovenaan.

vgaal gaat het gewoon redden bij MU. MU is gewoon een armoedig team. Meer aankopen zijn nodig, maar vooral meer tijd.

Wauw gewoon waaauuwww!!!
Wat kan voetbal toch lekker onvoorspelbaar zijn.
Ik ga zo de samenvatting bekijken heb die hele pot gemist haha.

Van gaal moet gewoon de tijd krijgen dit elftal op de rails te krijgen. De voorbereiding was super goed. Winnen van topclubs met zeer goed spel. Je kan me niet wijs maken dat ze nu opeens t voetballen zijn verleerd. Iedere club heeft wel eens een blamage. Hopelijk voor van gaal was dit de 1ste en laatste keer. Duidelijk is wel dat gebleken is dat dit elftal in elke linie versterkt moet worden

En nu alle haters terug in je hok, ik wil United over een half jaar zien, wat dan de invloed is geweest van van Gaal.

Van Gaal haalt de kerst niet

Geef van Gaal ff de tijd.
Hij heeft in de selectie nl nog een grote erfenis van middelmatige spelers die echt weg moeten.
Nigel de jong en Virgil van dijk er nog bij halen en dan moet het toch wel lukken.
Elke trainer zou blij zijn met het trio v persie Rooney en di maria.
De rest van het team in dienst laten spelen van deze 3 dan zijn ze een heel eind.

Ferguson wordt meer en meer een wonderdoener

Weet je wie niet bijkomt van het lachen?
Nani. Die speelt binnenkort met zijn oude club Champions League.

Die goals ook van MK Dons. Eerste met de borst, bij de tweede een no-look assist, bij de vierde een panna tijdens Afobe zijn actie. United en Van Gaal zijn gewoon verkracht.

27 augustus 2014 om 16:08

Manchester United krijgt voetbal les van MK Dons.

Ach.. niks aan de hand. Weet nog goed dat wij een paar jaar terug met 4-0 er af gingen tegen Alcorcon (3e klasse), zegt niet zoveel dit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren