Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Wat in Enschede kan, kan hier ook: NAC moet structureel top acht spelen'

Laatste update:
/

NAC Breda lijkt, afgaande op de eerste wedstrijden van het seizoen, wederom een jaar in de anonimiteit tegemoet te gaan. De Brabanders speelden moeizaam gelijk tegen Excelsior, gingen hard onderuit bij PSV en hadden zondag het geluk dat FC Twente kort na rust met een man minder kwam te staan. Jan-Willem van Dijk, de nieuwe manager Klanttevredenheid, wil dat de club zich ontworstelt aan de grauwe middelmaat.

In gesprek met Omroep Brabant toont de zakenman zich bijzonder ambitieus: hij wil met NAC mee gaan doen om de plaatsen die recht geven op Europees voetbal. "Als ik voor mezelf spreek, is mijn doel dat NAC uiteindelijk structureel top acht gaat spelen", aldus Van Dijk. "Daar moet intern nog wel een ei over gelegd worden. De begroting moet dan wel fors omhoog." Hij heeft het over een bedrag rond de achttien miljoen euro.

Daarbij spiegelt hij zich aan FC Twente. "Wat in Enschede kan, kan ook in Breda. Er zit hier niet minder zuurstof in de lucht", zegt Van Dijk. Zaak is nu om ook de overige leden van de directie mee te krijgen. Vooralsnog is men in Breda sceptisch, merkt de ondernemer. "Ik ben wat ambitieuzer. Ik ben er van overtuigd dat we met mijn plannen sneller kunnen gaan. Daar schuurt het wel eens. Ik heb die druk zelf nodig om er helemaal voor te gaan. Zouden het achterlijke ideeën zijn, dan wordt dat wel door mensen gecorrigeerd "

Denk jij dat NAC Breda binnen vijf jaar de aansluiting kan vinden bij clubs als FC Twente?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tuurlijk kan het maar er zal veel moeten veranderen, want eerlijk is eerlijk, NAC is niet een club waar zo iets zo maar kan.
Gezien de middelen en de spelers.

26 augustus 2014 om 17:34

De nieuwe manager klanttevredenheid heeft berekend dat NAC het zelfde potentieel heeft als Twente. Yeah right!!! Laat ze eerst een bestuurlijke eenheid creeeren wat ze de afgelopen 25,jaar nauwelijks gelukt is. Twente heeft trouwens veel groter achterland en sponsors

26 augustus 2014 om 18:20

Een typische zakenman met (waarschijnlijk) geen voetbalverstand...hoe vaak is dat al fout gegaan. Het is dat hij 'maar' manager klanttevredenheid is.

26 augustus 2014 om 18:27

18 miljoen? Heeeeel grappig. Dat is de begroting van clubs als Heerenveen en Groningen.

AZ zit rond de 28 dit seizoen en ik dacht Twente weer 35 mil.

Met 18 miljoen moet je dus sowieso 6 clubs voor je dulden en dan komen Heerenveen en Groningen die ook in het linker rijtje wilt eindigen en daar de capaciteit voor hebben.

Dit is weer zo'n half gare die denkt 18 miljoen je vast in de top 8 zet. Praat je de supporters niks gaan aan want dit gaat niet gebeuren.

26 augustus 2014 om 18:48

N goeie..yep, heb ze bij mijn cluppies ook zien komen, de vroeg bepensioneerde bedrijfsdirecteuren. Uiteindelijk bleken ze van de voetbalwereld totaal geen sjoege te hebben en verlieten de club met miljoenenschulden

26 augustus 2014 om 19:34

Twente heeft een begroting van 45 miljoen Euro dit seizoen.

Dan mag er nog heel wat gebeuren. Het gaat niet zomaar natuurlijk. Belangrijkste is structureel zwarte cijfers draaien, in de Eredivisie blijven en geluk hebben. Dan komen de bedrijven vanzelf en gaat de club ook omhoog.

26 augustus 2014 om 17:33

Bedrijven zijn nou niet echt de grootste factor van groei bij Twente.

26 augustus 2014 om 17:54

Maar Munsterman complimenten geven gaat de meesten te ver.

26 augustus 2014 om 17:57

Het stadion en de uitbreidingen daarvan zijn de basis.

26 augustus 2014 om 19:43

@ Viswinkel

Vergeet ook niet jullie achterland, wat jullie in principe alleen hoeven te delen met Heracles. In Brabant zijn er natuurlijk nog meer betaald voetbalclubs actief. FC Twente heeft dus altijd dit potentieel gehad, er moest alleen een goed persoon komen die dat potentieel wist te benutten.

26 augustus 2014 om 22:48

Maar in Brabant wonen wel weer 2,5 miljoen inwoners is economisch een sterker gebied en NAC is veruit de 2e club van de provincie. Dat er nog een hele weg voor de boeg ligt is een feit. Echter hou ik daar wel van, mensen die voor iets willen gaan wat niet direct logisch is. Wel heeft hij de basis gelijk. Heerenveen is een dorp en idd "maar" een van de 2 clubs uit de provincie. Vergeet niet dat de meeste clubs in Brabant vooral in Midden en Oost Brabant liggen. (psv, Eindhoven, Oss, Helmond Sport, Den Bosch, Willem 2).. In West Brabant is NAC veruit de grootste club.

26 augustus 2014 om 22:51

Bijkomend. Kijkend naar de SCC en toeschouers staat NAC nu al in de top 6... Waarom om het onrealistisch dat NAC structureel in de top8 wil spelen. Hij zegt niet dat NAC kampioen moet worden. Bekijk het eens positief, en je moet deze man gelijk geven. Het zelfde geldt overigens voor clubs als Utrecht, Den Haag en misschien ook wel voor Cambuur en Zwolle op den duur..

Een ei over gelegd worden.. Minder zuurstof in de lucht. Wat is dit voor man zeg. Enige wat nac structureel heeft is een begrotingstekort.

26 augustus 2014 om 17:32

Precies, klinkt als hoogmoed waanzin. Even de begroting naar 18 miljoen helpen, hupsakee zo gedaan.

26 augustus 2014 om 17:39

Klinkt inderdaad alsof deze man over een paar maanden gedesillusioneerd zijn afscheid aankondigt...

26 augustus 2014 om 17:40

Die man heeft tot twee keer toe eigenhandig een miljoenen bedrijf opgebouwd en verkocht.
Die is fully loaded en hoef tnooit meer een dag te werken in zijn leven.

Hij heeft zich nu gratis en voor niets aan zijn grote liefde NAC verbonden en wil nog een keer een kunstje flikken en NAC financieel/ commercieel gezond maken en naar een hoger plan trekken.

Er is niets mis met ambitie. Wat moeten we anders? Zeggen: "ach wij zijn maar Nac, wij hebben nooit geld, dus we mogen geen ambitie hebben"

Of het hem gaat lukken weet ik niet, maar ik hoop het van ganzer harte!

26 augustus 2014 om 19:35

Ik denk dat er dan eerst nog wat clubs in brabant failliet moeten gaan worden wil nac zoals twente worden. Want er zijn gewoon te veel clubs in brabant om nac groot te maken.

26 augustus 2014 om 20:40

Dat hoeft niet eens. RBC is failliet. Daardoor zitten er geen profclubs meer tussen NAC en Zeeland. Denk dat NAC zich vooral op Zeeland en deels België gaat richten. Daar blijken toch een flink aantal NAC-supporters te wonen dus wie weet wat er kan gebeuren.

Maar we zullen zien wat er in de praktijk gaat gebeuren. Voor de NAC supporters hoeft NAC ook niet zoals Twente te worden. Af en toe meedoen om europees voetbal is wel leuk. Belangrijkste is dat NAC gezond wordt, geen moeite meer heeft om zich te handhaven in de eredivisie en er aanvallend voetbal gespeeld wordt in thuiswedstrijden.

26 augustus 2014 om 22:52

Dit is met name in Oost en Midden Brabant. RBC is altijd qua locatie de kleine broer van NAC geweest en is reeds weg.

NAC is natuurlijk een mooie club die in de eredivisie hoort maar ik denk dat NAC dit seizoen tegen degradatie gaat vechten. Ze hebben een matige selectie alleen Adnane die tegen Twente nog scoorde en Falkenburg zijn prima spelers, de andere spelers zijn erg matig. Ik denk dat Nac, Heracles, Excelsior, Willem II en Dordrecht de ploegen zijn die echt moeten vechten tegen degradatie.

Oei, voor dit soort gekken moet je oppassen, NAC is de afgelopen jaren nooit in de buurt van de top 8 geweest en moeten blij zijn als ze handhaven met de huidige selectie.

26 augustus 2014 om 17:51

Ze zijn een keer derde geworden een paar jaar terug.

26 augustus 2014 om 18:00

Paar jaar terug...? in 2007 om exact te zijn

26 augustus 2014 om 18:12

2008 om exact exact te zijn.

26 augustus 2014 om 20:49

Onderstaand de eindstand van NAC in de laatste 10 seizoenen. Van meest recent naar langer geleden.
15e, 13e, 13e, 13e, 10e,8e, 3e, 11e, 16e, 15e

Feit is dat NAC in de laatste 10 jaar 2x in het linkerrijtje is geëindigd. Dat zal de komende jaren ook niet gaan gebeuren vrees ik. Er zal echt iets structureel moeten veranderen om van NAC een subtopper te maken.

26 augustus 2014 om 21:30

Seizoen 2007-2008 om helemaal exact te zijn ( dat is zeker 6 jaar geleden )

26 augustus 2014 om 23:05

Helemaal mee eens.. Maar die verandering kan wel ingezet worden. Doordat er een aantal (10) private investeerders zijn geweest die samen de schuld van NAC overgenomen hebben (dmv een achtergestelde lening) en de acute schuld weg hebben gepoetst is een eerste stap geweest. Het nu aflossen van deze schuld is een 2e stap. NAC verwacht dit (excl. transfersommen) over 2 jaar te hebben ingelost.

*De private investeerders zijn overigens goed voor bijna 1 miljard in de Quote, Dus als zij willen kan er veel bij Nac!

Koffiedik kijken of dat gaat lukken! Zoveel factoren die het falen / slagen van het nieuwe beleid bepalen.
Gun het ze wel, mooie volksclub!

Ze zeiden in Venlo ook dat ze FC Twente achter na konden.

Met gemiddeld een kleine 18.000 bij een thuiswedstrijd en een eigen geluid/ sfeer qua publiek zou dat zeker mogelijk moeten zijn.
Tuurlijk heeft NAC veel concurrentie met Willem II en in mindere mate van PSV om de gunst van het regionale bedrijfsleven, maar met een energiek persoon als Van Dijk in de gelederen kan het wel eens hard de goede kant op gaan.

NAC is financieel uit het dal aan het kruipen, het ergst lijkt wel achter ons te liggen, en met het huidige bestuur lijken er eindelijk eens mensen aan het roer te komen die weten hoe je een voetbal club leidt.

Het enige gevaar is dat men straks weer overmoedig gaat worden en in de valkuilen gaat trappen waar NAC al te vaak in is gedonderd. Te ambitieus en te roekeloos bestuur, te veel op emotie en jezelf rijk rekenen en te weinig vanuit de kosten/ baten redeneren.

Ik heb alle vertrouwen in Justin Goetzee en de mensen om hem heen.

26 augustus 2014 om 18:49

Het probleem is dat ze die doelstelling bij Zwolle, Groningen, Heerenveen, Ado, Utrecht, Az, Cambuur ook hebben en dan heb je Ajax, Psv, Twente, Feyenoord en Vitesse nog als top 5.

Kortom, elke club wil omhoog maar de werkelijkheid is dat dat niet mogelijk is.

Aldus "manager Klanttevredenheid"??? Dacht dat er zo bezuinigd moest worden bij NAC.

26 augustus 2014 om 17:42

Man kost niets. Gaat de commerciele kar vrijwillig trekken.

Eerst weten hoe de vork in de steel zit, voordat je je oordeel velt.

26 augustus 2014 om 23:08

Ja en wat wil je nu eigenlijk zeggen.. Lees je graag eerst even in voordat je zo gaat reageren. Dit is een rasondernemer die Into Telecom (hoofdsponsor bij Nac) en grote sponsor bij Feyenoord onlangs heeft verkocht. Deze man heeft wel iets meer in zijn mars dan dat jij denkt..

In principe heeft hij gelijk. Als je kijkt hoe Twente het heeft op gebouwd, is dat heel knap gedaan. Maar Twente, en vat het niet verkeerd op, stelde 10 jaar geleden niet meer voor dan NAC nu doet. NAC kan zeker door groeien. Maar daarvoor heb je meer nodig dan goed beleid. Ook voor een groot deel de geluksfactor.

26 augustus 2014 om 18:43

Moet je toch ff de geschiedenis in duiken.

27 augustus 2014 om 09:18

Of jij, ongeveer 10 jaar geleden stond Twente op randje faillissement.

26 augustus 2014 om 23:10

Exact. En ook bij Twente en nog meer bij clubs als AZ is het nog maar de vraag of zij niet terug gaan vallen. Overigens wel heel veel respect hoe Twente die slag heeft geslagen!

27 augustus 2014 om 09:19

Precies, dat is ook zo er komen is, zoals ze wel vaak zeggen, makkelijker dan er blijven

Ik heb liever een voorbeeld als Zwolle. Met alle beperkingen toch slim en met beide benen op de grond.

Denk niet dat dat zo makkelijk kan. NAC zit veel dichter bij PSV en Tilburg waarbij dat bedrijfsleven ook eerder toetrekt naar een grotere club zoals Psv. in Enschede was dat nog niet het geval, daar was Twente een middenmoter die o.a. door het kampioenschap wat meer aanzien kreeg in de omgeving en daardoor structureel door kon groeien. Nac heeft dat denk ik niet door haar omgeving.
Maargoed, dromen mag natuurlijk altijd. Wanneer er een rijke sjeik komt kan je binnen 2 jaar ook gewoon kampioen worden in Nederland, zonder moeite.

26 augustus 2014 om 18:15

Twente heeft wel eens in de middenmoot gespeeld maar is nooit een middenmoter geweest, in elk decennium werd meerdere keren de top 3 gehaald en ook in de jaren 70 speelde Twente al om de titel en zelfs een Europese finale totdat die fabrieksclub uit Eindhoven onze selectie leeg roofde.

Niks is onmogelijk!
Maar er zijn meer clubs met die ambitie en ze moeten allen uit dezelfde vijver vissen. Ik schat toch dat Groningen, Heerenveen en ook Zwolle verder en stabieler zijn. En daarvoor zouden AZ en Vitesse ook nog zitten.

Ik hoop echter niet dat hij onze categorie 1 bedoelde met: wat in Enschede kan, kan hier ook

Tighadouini is denk ik de enige goede aankoop die nac gedaan heeft dit seizoen. Verder valt de kwaliteit van de selectie mee. Denk dat ze goed doen als ze 12e worden.

26 augustus 2014 om 20:56

Tighadouini is geen aankoop. Die speelde vorig seizoen ook al bij Nac, was toen alleen veel geblesseerd.
Vind tot nu toe Falkenburg ook echt een aanwinst voor Nac. De andere nieuwe spelers zijn nog jong, die zullen nog wel stappen gaan maken.

Twente is eigenlijk al 50 jaar de nummer vier van Nederland met uitschieters naar boven en beneden. Ambitie is goed maar het lijkt bij NAC op weer een nieuw popiverhaal van een young manager.

26 augustus 2014 om 17:48

Zoek anders even de geschiedenis op van deze man...

26 augustus 2014 om 19:32

Je hebt gelijk. Deze man lijkt inderdaad niet zomaar iemand te zijn. Reageerde beetje vooringenomen doordat de we in het betaalde voetbal al zoveel fantasten hebben gekend. En NAC nu ook niet bepaald het toonbeeld van stabiliteit is geweest.

26 augustus 2014 om 17:52

Onmogelijk voor een club die nog maar 49 jaar oud is..

26 augustus 2014 om 23:13

Ik lees dit meer als ambitieus. NAC is overigens op supporters aantallen de 6 of 7 e club van Nederland. Structureel in de top 8 spelen is dan m.i. niet onrealistisch. Veel mensen kennen NAC schijnbaar niet goed. De positie die Twente in jouw regio heeft die heeft NAC in West Brabant.

Structureel top 8? Van de Jupiler Leaugue zeker? Ik denk dat ze eruit vliegen dit seizoen.

Zolang NAC met een manager klanttevredenheid werkt zie ik ze niet gauw het financiële fiasco oplossen in Breda. De grootte van het stadion is vaak een indicator voor de begroting, wellicht dat NAC dus nog veel meer mogelijkheden heeft met het huidige stadion om stappen te maken.

26 augustus 2014 om 18:27

Lees de opmerkingen terug, Hij werkt gratis voor Nac.
Heeft eigenhandig 2 miljoenen bedrijven opgezet waaronder Intotelecom, de huidige sponsor.
Als ik het goed dacht is hij momenteel ook bezig met scorito.com. Deze man heeft tot nu toe als zijn ambities waar gemaakt, hopelijk lukt het bij dit bedrijf ook.

26 augustus 2014 om 18:59

Okee, dan heb ik natuurlijk niets gezegd. Dan is het natuurlijk een man met terechte ambities, waarin hij zelf ook een groot aandeel mag en zou hebben. Ben benieuwd of hij het bij NAC ook voor elkaar krijgt.

26 augustus 2014 om 19:23

@ tommie076

Serieus, dus het echt een man met een hart voor de club, nu ben ik geen NAC supporter maar dat zou ik toch wel een geruststellend idee vinden dat het een clubman is. En niet een een of andere succesvolle kerel waarvan je niet weet wat zijn echte motieven zijn.

Ondanks dat ik het NAC Breda echt wel gun zie ik niet hoe ze dit willen bewerkstelligen (zonder dat er iemand een flinke zak met pegels in de club pompt). NAC Breda heeft in de regio behoorlijk wat concurrentie van andere professionele voetbal clubs en toch ook wel van de traditionele topclubs, daar waar FC Twente alleen maar Heracles naast zich hoeft te dulden.

Hoe groot is de wachtlijst voor seizoenkaart, want op basis van dat getal kun je zien of er een aanleiding is voor een stadion uitbreiding of voor de bouw van een compleet nieuw stadion (wat de begroting ook weer ten goede zou moeten komen). Door de jaren heen heeft de gemeente ook flink wat geld in de club gestoken, die zullen denk ik ook wel een deel willen terugzien.

Daarnaast bleek ook uit verschillende marketing onderzoeken van "voetbal International" en vele andere onafhankelijke instanties/bedrijven dat (internationale) bedrijven amper tot niet geïnteresseerd zijn in clubs in Nederland (behalve de top, en daar is zelfs een duidelijk verschil te zien). Alhoewel wellicht is er nog een kans, vorig seizoen verschenen er berichten dat er sponsors waren van PSV die twijfelden of ze wilden verlengen, Nu weet ik niet of dat kwam door het economische klimaat of de slechte prestaties en hoe de club de afgelopen jaren in het nieuws kwam. Mocht dat zijn vanwege het laatste dan wellicht staan ze dan open voor een goed ambitieus plan van NAC Breda.

Al ben ik bang dat de enige manier om van NAC Breda een stabiele top acht club te maken is als deze man bereid is (wellicht met anderen) veel geld in de club te steken.

26 augustus 2014 om 20:16

Ik ben zelf ook nieuwsgierig hoe jan willem van dijk dit gaat waarborgen.
De eerste actie van hem was het gratis uitdelen van seizoenskaarten aan kinderen mits een ouders een seizoenskaart kocht. dit heeft in een week 65.000 euro extra opgeleverd. klopt is niet veel maar wel een begin, een visie.
Omdat er een max. zit aan 1000 gratis seizoenskaarten is daar een wachtlijst voor kinderen die dit seizoen nog geen seizoenskaart hebben. de huidige seizoenskaarthouders krijgen voorrang.
Persoonlijk zie ik het stadion voorlopig nog niet uitgebreid worden.
Jan willem van dijk heeft aangetoond dat hij iets op kan bouwen uit het niets met out of de box ideeën.
Elke club heeft natuurlijk zijn aantrekkingskracht. ik denk dat PSV totaal anders is dan Nac.
Ik laat me graag verrassen, er is nog veel werk aan de winkel maar de eerste stappen zijn in mijn ogen zeer positief

26 augustus 2014 om 20:26

Twente heeft naast Heracles denk ik ook steeds meer "last" van PEC Zwolle. Waar het goed gaat, komen de sponsoren wel op af. Zwolle staat, zeker na afgelopen seizoen, nadrukkelijk op de radar in Overijssel en daarbuiten. Verschil zit er wel in dat Twente de grootste club van Overijssel is, en NAC Breda is natuurlijk samen met Willem II één van de regionele eredivisieclubs in Brabant, waar PSV tot de top van Nederland behoort. Wellicht dat NAC dus wel sneller een regionale sponsor kan binden, omdat voor regionale bedrijven de kans klein is dat ze een grote sponsor worden bij Psv.

26 augustus 2014 om 19:09

Klopt, een redelijke indicator is aantal bezette stadionplaatsen maal € 1000,-, dan kom je bij NAC op een begroting van 17/18 miljoen

Tja zo zijn er wel meer die dat graag willen.

Het is altijd mooi om je te spiegelen naar clubs die succes hebben en de organisatie goed hebben staan. Maar een degelijk bestuur met visie ligt daaraan ten grondslag. Vergeet niet dat Twente failliet was rond 2001 en Joop en kornuiten er vele jaren over gedaan hebben. Daarnaast heeft Twente enorm veel sponsoren en lokale betrokken partijen. Dan bedoel ik niet een de grote sponsoren maar de regionale ondernemers. Ik heb daar destijds bij een meeting gezeten en daar zag je dat Twente meer dan 1250 sponsoren had uit het midden en kleinbedrijf. Daarnaast worden Twente supporters vaak uitgemaakt voor Duitsers maar het merk en gevoel Fc Twente Enschede rijkt ver over de grens en is het hardst groeide in supporters aantal procenten van alle Duitse clubs op basis van de laatste 5 jaar. Iedere thuiswedstrijd komen er tientallen bussen uit heel Duitsland naar Enschede. Samenvattend denk ik niet dat het voor een club als NAC met zoveel concurrenten om zich heen in Brabant om Twente serieus te benaderen.

Als je kijkt hoeveel mensen in Breda en omgeving wonen en hoeveel concurrerende clubs er nabij zijn, dan wordt het toch héél moeilijk om een Twente verhaal in Breda te schrijven.

Dit roepen ze in Breda al jaren maar het word niet beter maar steeds slechter sportief en financieel.

Laat ze maar eerst financieel helemaal gezond worden en dan kan er naar boven gekeken worden, er was vorig jaar ook zo'n team wat riep wij kunnen Europees voetbal halen en uiteindelijk er als nummer laatst uit ging, kan niet op de naam komen.. ohja Roda !


Ik denk dat Heracles, Nac , Dordrecht, Excelsior, Eagles en Willem II bij de laatste 6 gaan eindigen.
Mocht Nac degraderen wordt het moeilijk

Dat roepen al die bestuurders als ze binnenkomen. Het lijken wel politici

26 augustus 2014 om 19:12

@ Gj7300

Dat zijn ze toch ook. In principe trekken club besturen weinig aan van de supporters, zogenaamd staan ze open voor suggesties of een dialoog met de supporters. Alleen als puntje bij paaltje komt varen ze toch hun eigen koers, maar dan kunnen ze in ieder geval zeggen dat "zogenaamd" geluisterd hebben. Precies, zoals het er ook in de politiek aan toe gaat in verkiezingstijd, daarna mag je mag betalen en je mond houden. Natuurlijk moeten besturen ook niet compleet hun oren naar de supporters laten hangen, alleen ik vind wel dat supporters serieuzer genomen moeten worden.

Riepen zijn voorgangers ook niet hetzelfde, die zouden ook wel even zorgen voor nieuwe sponsors. Nu weet ik wel dat er in en rondom Breda een goed bedrijfsleven is, maar ik moet nog maar zien of deze man er wel in slaagt om die te mobiliseren. En dan heeft NAC Breda nog 1 probleem. FC Twente beschikt over een veel groter achterland wat ze zo goed als voor zichzelf hebben. Goed, natuurlijk ligt Heracles om de hoek maar dan heb je het ook wel gehad, terwijl er in Brabant behoorlijk wat professionele clubs actief zijn. Begrijp me niet verkeerd ik zou het geweldig vinden voor NAC Breda (tis een mooie club) als ze het voor elkaar krijgen, maar eerst zien en dan pas geloven.

26 augustus 2014 om 20:34

De bedrijven om Breda heen hebben om de hoek Feyenoord en PSV is ook niet super ver van Breda vandaan, beide veel interessanter als NAC Breda op elk gebied.

Bedrijven kijken niet naar sentiment maar of ze er ook aan kunnen verdienen bij NAC hebben ze er helemaal niks aan te verdienen.

Echt grote bedrijven zullen NAC alleen maar sponsoren puur omdat ze uit de omgeving komen en de gemeenschap wat terug willen doen maar de meeste bedrijven hebben dat geld niet over zonder er iets aan te verdienen.

27 augustus 2014 om 14:51

@ V-Watcher

Sorry dat ik het zeg, maar wat is nou precies het punt wat je wilt duidelijk maken ? Je gebruikt andere woorden maar in feite zeg je gewoon wat ik ook al zei.

Toch knap dat Twente dat pas bijna 50 jaar bestaat toch bijna al 40x in de

NAC moet eerst maar zorgen dat ze er in blijven dit seizoen. Zeer matig elftal die het heel moeilijk gaat krijgen.

26 augustus 2014 om 19:30

@ Buly

Dat staat toch helemaal los van de ambities van deze man ? Persoonlijk heb ik er een hard hoofd in, maar wie weet slaagt deze man wel waar velen voor hem zo hard gefaald hebben. NAC Breda en haar aanhang zou dat wel verdienen vind ik, in mijn ogen is NAC Breda toch echt een van de mooiste en gezelligste clubs van Nederland.

26 augustus 2014 om 20:37

Nee, ook van deze man word verwacht dat hij realistisch is, de volgende cowboy die roept dat NAC een slapende reus is maar niemand lijkt de reus te willen wekken.

Je moet er inderdaad eerst maar in te blijven en aantonen dat er gezond en goed beleid word gevoerd dan komen de sponsoren vanzelf.
Niemand gaat meer af op mooie uitspraken.

Deze uitspraken hebben gewoon geen inhoud is goedkoop scoren.

27 augustus 2014 om 16:16

@ V-Watcher

Ik ben het met je eens hoor, al staat zijn toekomst visie natuurlijk wel los van het sportieve resultaat op korte termijn.

EINDELIJK! een ambitieus iemand in Breda . En het is ook reël want paar jaar geleden deed NAC het altijd

De begroting moet dan wel fors omhoog." Hij heeft het over een bedrag rond de achttien miljoen euro.

Sja en dan ben je nog niet eens op de helft van Fc Twente's begroting.

Met 18miljoen Euro zit je inderdaad achter FC Twente.

Deze man had al jaren een seizoenskaart toen die nog geen euro verdiend had.

Wacht maar af, mensen vergeten dat er bij NAC nu al 18000 man zitten. Ja, zwolle doet het peuk, maar maak je geen illusies, als die niet snel doorgroeien, is dat zo weer omgekeerd.

In voetbal kan het snel gaan, en als je alles op orde hebt, kan je binnen twee jaar een totaal ander elftal hebben. Kijk naar vitesse, bijna nacompetitie, en twee jaar later spelen ze weer om europees.

NAC is er bijna helemaal bovenop. Nog 1 jaar overleven en dan gaan we zeker weer linker rijtje halen. En dan ontploft Breda weer.

Net als een paar jaar geleden, heel lang eerste gestaan, en uiteindelijk derde geworden.

Toen was het wel met ondeugend geld.... Nu eens proberen met gewoon een stabiele onprganisatie en uitgaven met hard geld.

Hup NAC !

Nou dit topic kan al gesloten worden want Van Dijk is per direct weg bij Nac.

26 augustus 2014 om 23:48

Dat is snel.

27 augustus 2014 om 02:30

" Als ik voor mezelf spreek, is mijn doel dat NAC uiteindelijk structureel top acht gaat spelen", aldus Van Dijk. " Daar moet intern nog wel een ei over gelegd worden. De begroting moet dan wel fors omhoog." Hij heeft het over een bedrag rond de achttien miljoen euro."

Iets wat nog intern moet besproken worden, daarvan geeft hij alvast publiek zijn persoonlijke mening van mee. Stel je nu eens voor dat alle NAC managers (er zal vast wel een bataljon rondlopen) dit deden?

Bovendien lijkt het me ook niet de taak van een manager Klanttevredenheid om de algemene visie van een club te bepalen.

Ik kan met voorstellen dat ze daarna niet meer zo tevreden waren over de manager Klanttevredenheid.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren