Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Wenger vreest voor slecht nieuws: 'Het zou een ernstige blessure kunnen zijn'

Laatste update:

Arsène Wenger weet nog niet hoelang hij Olivier Giroud zal moeten missen. De aanvaller maakte afgelopen zaterdag de late gelijkmaker tegen Everton, maar raakte ook geblesseerd. Engelse media brachten dinsdag naar buiten dat Giroud waarschijnlijk zo'n drie maanden moet toekijken, maar dat kon Wenger niet bevestigen. Giroud zal snel een scan van zijn voet laten maken.

/

Er wordt gevreesd voor een gebroken enkel, maar Wenger weet nog van niets. "Het zou een ernstige blessure kunnen zijn, maar dat weten we morgen (woensdag, red.) pas", zei de coach. "Ik weet nog niet of er iets gebroken is. Hij zal in ieder geval niet spelen tegen Besiktas en dat is slecht nieuws voor ons. Na zijn scan zullen we kunnen zeggen hoelang we Olivier moeten missen."

Arsenal probeert ten koste van Besiktas de groepsfase van de Champions League te bereiken en mogelijk begint Wenger nu met Lukas Podolski in de punt van de aanval. "Hij zit bij de selectie en mag deze zomer niet vertrekken", maakte le Prof een einde aan de vele transfergeruchten over de Duitser. Andere opties voor de spitspositie zijn Alexis Sánchez, Yaya Sanogo en Joel Campbell.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopenlijk gaat hij Campbell gebruiken, ben erg benieuwd hoe hij het bij Arsenal gaat doen dit seizoen. Heeft me op het WK positief verrast.

26 augustus 2014 om 15:11

Lijkt me wel dat ze nog wat gaan doen op de markt

26 augustus 2014 om 15:38

Wordt Campbell omgevormd tot spits? Eigenlijk moet Arsenal gewoon voor Cavani of Huntelaar gaan, maar Wenger is niet zo ambitieus.

26 augustus 2014 om 17:05

Ja Bony zou ook kunnen. Als Wenger een spits wil die kan meevoetballen voldoet hij ook. Maar hij kan niet Sanchez in de spits zetten omdat Arsenal behoefte heeft aan een spits die graag in de zestien is en daarvoor het veld groot houdt en afspeelopties biedt voor spelers die graag een voorzet geven.

Podolski en Campbell zijn ook geen puntspelers, dus Wenger moet kopen. Hij maakt zich teveel druk dat Arsenal als koopclub gezien wordt maar als je ambitieus bent moet je wel en dat is geen schande.

26 augustus 2014 om 17:07

Arsenal wordt altijd verweten net-niet spelers aan te trekken, en jij komt met Huntelaar.. Die vervult nagenoeg alle kwalificaties van een degelijke, maar net niet top speler.

26 augustus 2014 om 17:42

Mee oneens. Huntelaar is een topspeler die topscorer zou worden van de Premier League als Arsenal hem zou halen.

26 augustus 2014 om 18:50

Huntelaar is de beste pure spits die er op het moment rondloopt. Een type als Klose, dat (mits goed gebruikt) er overal wel 20 per seizoen inschiet.

26 augustus 2014 om 19:47

Grapjas, Huntelaar past niet in het stijl dat Arsenal probeert te spelen. Huntelaar is een van de beste afmakers. Maar lopen op steekballen, korte combinaties, bal vasthouden, winnen van fysieke duels of met zijn rug naat de goal spelen zijn bij Huntelaar ondermaats. Nu zeg ik niet dat een spits aan alle eisen moet voldoen. Huntelaar voldoet er aan geen.
Huntelaar speelt beter met een bliksem afleider en als er ballen van de zijkant komen.

26 augustus 2014 om 20:54

@ fieb,

Dat is niet zo. Enkel omdat hij zó goed is in afmaken denkt men dat hij dus niet goed is in andere facetten van het spel. Maar Huntelaar zou ook niet misstaan op de tien positie, en zijn looplijnen, positiewisselingen en tactisch inzicht zijn ook van een hoog niveau.

26 augustus 2014 om 23:32

Bony lijkt mij niet. Als er een spits wordt gehaald dan is dat een ''Short-term'' oplossing, en daar lijkt hij mij te duur voor.

Ik heb sowieso ook liever Campbell in de spits dan Podolski komende Woensdag. Hij is toch dynamischer dan Podolski. Hij is wel meer een counter spits dus vraag me af hoe hij met kleine ruimtes kan omgaan. Podolski heeft bewezen dat hij het niet kan.

26 augustus 2014 om 15:45

Stel je voor dat zo'n blessure afgelopen seizoen gebeurd was. Dan had arsenal echt een probleem gehad. Arsenal moet echt een goede spits erbij hebben.

26 augustus 2014 om 15:59

Of we wachten af wat Akpom gaat brengen

26 augustus 2014 om 16:30

Een club als arsenal kan toch niet hopen op de ontwikkeling van zo'n jonge speler.

27 augustus 2014 om 03:04

Sarcasme.

Wenger schiet nou eens op met die nieuwe spits! Waarschijnlijk zal der niks van komen..

26 augustus 2014 om 15:26

Het is beetje te laat en ik denk dat hij sancheZ als back up plan gaat gebruiken om de dans te ontspringen maar ik hoop dat ik geen gelijk heb.

Is dit dan DE aanleiding voor Arsenal om een nieuwe 1ste spits te halen?

26 augustus 2014 om 16:05

Misschien kunnen ze voor benzema gaan als falcoa tekent bij real. Hij kost wel heel veel want hij heeft reeds zijn contract verlengd. Cavani is ook een goede optie.

26 augustus 2014 om 16:24

Benzema heeft laatst zijn contract verlengt en real heeft geen reden tot verkoop dus benezema zou ook erg veel kosten net als cavani

26 augustus 2014 om 16:25

Ik had je comment niet helemaal afgelezen xD excuses

Ik erger me kapot aan Wenger en Arsenal. Schiet nu toch eens op. Ze hebben geld zat. Haal Cavani, haal Nigel de Jong of Khedira en haal Hummels.

Wat een getreuzel elk seizoen, verschrikkelijk deze club. Respect voor wat ze doen met hun selectie jaar in jaar uit en de beperkte middelen maar hier moet je echt eens mee stoppen.

26 augustus 2014 om 15:17

Geld zat? Ze hebben deze transferperiode al voor bijna 85 miljoen euro aan nieuwe spelers gehaald... Een beetje realistisch zijn mag ook wel.

26 augustus 2014 om 16:05

Nee, Arsenal heeft 77 miljoen uitgegeven, en tot nu toe 37 miljoen ontvangen (15 voor Vela, 1 voor Eisfeld, 3 voor Djourou, 15 voor Vermaelen plus nog eens 2 miljoen opleidingsvergoeding voor Fabregas en 1 miljoen huur voor Jenkinson), dus netto 40 miljoen uitgegeven. Als je bedenkt dat de inkomsten over dit jaar al met 30 miljoen omhoog zijn door Puma alleen, en ook de inkomsten van Emirates voor shirtsponsoring met 28 miljoen omhoog zijn, en de sponsoring om het stadion nog het Emirates te laten heten, wat van 2 naar 12 miljoen per jaar is, en dan komen er nog kleine deals zoals Huawei wat 10 miljoen per jaar betaald bij, en dan zijn de tv-gelden ook nog omhoog, terwijl de uitgaven omlaag zijn (op transfers na dan, vorig seizoen gaven we 37.5 uit netto, dit jaar 40, dus geen echt groot verschil). Salarislast is t.o.v. 2 jaar geleden met ruim 400.000 pond per week omlaag. Alle bedragen in ponden uiteraard. We krijgen veel meer binnen, richting de 100 miljoen, terwijl we veel minder uitgeven, 20 miljoen aan salarissen bespaard per jaar plus de leningen met hoge rente voor het Emirates zijn afbetaald.

En Arsenal had een transferbudget van 80 miljoen plus geld uit verkochte spelers. Daar is dus nog 40 miljoen van over, en dan hebben we nog een kasreserve van 100 miljoen, die zouden we ook nog kunnen gebruiken. Ook in ponden.

26 augustus 2014 om 16:44

Teveel vrije tijd?
Maar ik vind dat arsenal een speler als remy of bony moet kopen. Zeker nu er een blessure is

26 augustus 2014 om 17:11

het zegt echt alles dat je zo gedetailleerd op de hoogte bent van de financien van je club. very funny

26 augustus 2014 om 19:47

Ja want kosten hebben ze verder niet. Doe even realistisch zoals ik al zei. Je houdt van een transfer ook slechts de helft over ongeveer, stond vorige week nog een goed stuk over in ik dacht VI.

26 augustus 2014 om 20:55

Ik begrijp je punt niet threelions? Wat betreft Arsenal lees ik zo ongeveer alles wat er is, inclusief financiele rapporten (ja, ik ben ook geintresseerd in de financiele kant van veel dingen.

Lovre, ik zeg niet dat ze geen kosten hebben, Arsenal heeft nog steeds een wage-bill van ruim 120 miljoen. Bovendien heeft Arsenal geen investeringsmaatschappijen waar geld aan betaald moet, dat is verboden in Engeland.

En ik woon in London, dus ik lees geen VI. Wat betreft Engels voetbal staat daar sowieso amper iets in, en de PL en de eredivisie zijn totaal niet te vergelijken qua financien. De PL is een eindstation, de eredivisie een vertrekpunt.

26 augustus 2014 om 15:18

Ik snap jullie Arsenal fans niet? De topprioriteit moet een nieuwe spits zijn! Die giroud is werkelijk dramatisch net als die Sanogo.. Wenger had diego costa moeten binnenhalen.. Maar met Giroud gaan jullie de PL niet winnen.

26 augustus 2014 om 15:20

Hij is een real fan volgens mij. Niet arsenal.

26 augustus 2014 om 15:25

Ik ben geen Arsenal fan. Eerder een kritische outsider.

Als Arsenal wilt mee doen om de titel dan heb je een topspits nodig (zoals jij ook zegt) want alle andere teams die mee doen voor de titel in de PL hebben dit wel. Als Giroud dan nog eens geblesseerd raakt hebben ze enkel Sanogo en dat is geen topper.

Wenger heeft laten zien dat ze met een mindere selectie heel hoog kunnen eindigen, dan moet Arsenal eindelijk eens die volgende stap zetten. En dat betekent dat ze moeten investeren (ze kunnen dit dus Cavani/hummels/... kunnen gehaald worden) en dan eens voor de titel gaan. Anders blijven ze de eeuwige tweede. Het is altijd net niet bij die club.

Ik denk trouwens dat ze voor Cavani veel te laat zijn. Sowieso nu Zlatan geblesseerd is, want PSG heeft niemand anders rondlopen.

26 augustus 2014 om 15:29

Een nieuwe stadion erbij halen als ze toch bezig zijn??? Denk je nou echt dat psg cavani laat vertrekken nu zlatan geblesseerd is??? En wat moet hij kosten ??? Hij heeft psg zestig miljoen gekost die gaan verlies nemen en hij is 27 jaar dus over een paar jaar kan je eer opzoek.
Nigel de jong is geen optie denk ik niet balhaar genoeg en dat is heel belangrijk op die positie.
Khedeira zou een optie kunnen zijn maar dan moet hij water bij de wijn gaan doen want hij wil meteen topverdiener gaan worden.
Hummels is geen optie wilt nog niet weg en om eerlijk te zijn is Dortmund niet mínder dan Arsenal.

Vergeet niet dat er al 4 aankopen zijn gedaan Campbell dus we moeten ook geduld hebben om ons te kunnen versterken op die vitale posities.

26 augustus 2014 om 16:15

Kijk even naar mijn post boven je. Arsenal is hopeloos te laat met Cavani. Ze hadden 1-2 maanden geleden al moeten handelen niet nu last minute. En nu Zlatan geblesseerd is laten ze Cavani al helemaal niet gaan. Arsenal heeft geen opties meer.

Ik zou toch maar een vervanger aantrekken. En dan niet de Kim Kallstroms van deze wereld, die pas fit zijn als Giroud dat ook weer is. Maar bv. een Loic Remy of Papiss Cisse, een bewezen Premier League spits die er meteen staat. Sowieso is een beetje concurrentie niet verkeerd, Sanogo gaat die niet bieden en de anderen zijn betere op andere posities.

Ik denk niet dat we hierdoor de transfermarkt opgaan voor een spits. Wenger heeft duidelijk (helaas) veel vertrouwen in Giroud en Sanogo. Daarnaast kunnen zowel Sánchez als Walcott in zijn ogen die positie invullen.

Wat mij betreft is dat niet erg, ik hoef geen middelmatige troep om die drie maanden te vullen. Falcao of Cavani verwacht ik namelijk al helemaal niet. Als we maar een verdedigende middenvelder (zoals Carvalho) weten te strikken, dan is voor mij deze transferwindow geslaagd.

Hoewel Arsenal nu meer geld te besteden heeft is het niet logisch om als een olie-club meteen met geld te gaan strooien. Een club met een gedegen financieel beleid bouwt niet zomaar een kampioensteam in twee jaar.

26 augustus 2014 om 15:24

Ik ben het met jou eens maar als we beetje eerlijk zijn en realistich zijn dan kun je gewoon zien dat er een nieuwe spits erbij moet komen en een verdedigend middenvelder om bij de kampioens kandidaten te horen. Anders moet je gewoon eerlijk zijn dat je weer voor positie 4 gaat en niet valse hoop laten ontstaan bij jou supporters want die lijden hier toch het meest elke jaar maar weer met die blessures.

26 augustus 2014 om 15:27

Als we geen spits halen, dan wel op z'n minst die verdedigende middenvelder. Die positie blijft belangrijker dan de spitspositie voor ons, want tegenstanders lachen ons uit met Arteta. Een back-up CB moet er ook bij.

26 augustus 2014 om 15:41

Want om giroud/sanogo worden we niet uitgelachen?

26 augustus 2014 om 16:40

Arteta is ook geblesseerd dus alleen Flamini blijft over...het is alleeb nog afwachten wanneer de volgende pakslag à la 6-0 om wakker te worden maar dan is de transferwindow gesloten en gaan spelers als Özil weer weg door ontevredenheid.

26 augustus 2014 om 15:29

Je kan niet drie maanden zonder Giroud en zonder vervanging. Dan lig je in december 10 punten achter op de rest. Giroud is echt veel belangrijker dan wij denken. Geen topper, maar veel beter dan de concurrentie.

Ik weet ook dat Wenger geen topspits gaat halen omdat hij vertrouwt op zijn selectie, dus is mijn hoop gevestigd op een huur van een half jaar. Bijvoorbeeld Gomez..

26 augustus 2014 om 15:44

Wenger denkt serieus dat je met Giroud en Sanogo kampioen wordt?

26 augustus 2014 om 16:01

Je leest zijn interviews toch ook? De onzin die er allemaal uitkomt is niet bij te houden. Hij draait echt zo veel joh. Begint ie vandaag weer te lullen dat Zidane vroeger ook op de flank speelde en dat Chamberlain daarmee te vergelijken is.

Podolski moet blijven is vandaag bekend gemaakt. Het aanvalsplan is de komende tijd dus Poldi/campbell/sanogo/walcott/sanchez. Daarmee heb je vier dezelfde spelers en 1 waardeloos stuk verdriet. Gaat natuurlijk nooit werken.

Daarnaast hoop ik dat Özil en Wilshere het een beetje oppakken en dat Wenger ze een gigantische trap onder hun reet geeft. Özil lijkt het allemaal geen flikker te interesseren, geen sprint te veel, doet nauwelijks zijn best. Wilshere is al helemaal de weg kwijt. Maakt nul onderscheppingen, dribbelt altijd te lang door, foute beslissingen, pakt kaarten, maakt achterlijke overtredingen. Ook van Sanchez ben ik voorlopig niet onder de indruk, maar Wenger verschuilt zich erachter dat hij niet fit zou zijn.

En dan moeten we morgen zonder Ramsey, Giroud en Arteta nog wel even kwalificeren voor de Champions League. Ik hou mn hart vast.

Onze hoop de komende maanden is dat Walcott sterk terugkomt en hij en Özil het goed kunnen vinden..

26 augustus 2014 om 16:06

Wenger geeft nooit wat weg tijdens zijn persconferenties, hij ontkent altijd alles op het gebied van transfers.

Gelukkig blijft Podolski nu. Als hij de b in de 16 krijgt is het een goal. En hij werkt ook altijd goed samen met Gibbs op links.

Er wordt veel gehaat op Giroud, maar zonder hem is Arsenal echt verloren. Hij is de enige capabele spits die we hebben, zeker met het spelletje dat Wenger wil spelen. Absoluut geen wereldspits, maar in de spits bij Arsenal wel minstens twee klassen beter dan de eerstvolgende speler. Sanchez kan niet in de spits staan, daar is hij de speler niet voor. Sanogo is dramatisch. Campbell zie ik niet echt als enige spits spelen, meer zwervend eromheen. Van hem ben ik wel fan. Podolski kan ook absoluut niet als enige spits spelen.

Misschien proberen om bij Fiorentina aan te kloppen voor Gomez? Half jaar huren voor laten we zeggen 6 miljoen? Falcao gaat op den duur naar Real, Cavani is onhaalbaar denk ik. We hebben gewoon de slag gemist door Mandzukic en Costa niet te halen. Als je Mandzukic en Giroud als spitsen hebt heb je gewoon een heel sterk duo. Brengt de ene het niet, dan brengt de ander het wel. Ontzettend veel kracht, concurreren goed met elkaar en nooit hoeft er eentje oververmoeid te raken. Was bovendien maar 22 miljoen. Vind het echt onbegrijpelijk dat die niet gehaald is, of op zijn minst geprobeerd te halen.

26 augustus 2014 om 15:42

Tja Mandzukic en Giroud zijn dezelfde soort spitsen alhoewel ik Mandzukic beter vind ze komen beide goed van pas wanneer je een wedstrijd dominieert maar in de omschakeling of de counter heb je weinig aan ze..

Arsenal moet Bony halen. Die kost Max 25 miljoen.

Nou hopen op dat er een type Bony komt.

Hebben ze eindelijk een keer geld, weten ze het te spenderen aan niks.

Dit bewijst maar weer dat Arsenal oogkleppen op heeft. Een topspits had sowieso al moeten komen maar in plaats daar van haalt hij Sanchez.

Beschouwt hij Walcott en Diaby als "aankopen" dan? Vrees van wel.

26 augustus 2014 om 15:45

Vergeet Coquelin niet, die kan op Cdm, RB en LB

26 augustus 2014 om 15:56

Ja die is er wel klaar voor man. Die gaat ons sowieso de titel opleveren en ook de cl.

*sarcasme uit*

26 augustus 2014 om 16:00

Als er maar een type als Carvalho bij komt, dat zou al heel wat schelen.

26 augustus 2014 om 16:20

Dan heb je de balans op het middenveld ja, en wie moet er dan zorgen voor de doelpunten? Sanogo die nog laaaang niet rijp is, Sanchez die nog niet heeft overtuigd, Walcott? Campbell?

Als je je hoop vestigt op deze namen ga je hart problemen krijgen dit seizoen. Vergelijk het maar eens met de concurrentie.

26 augustus 2014 om 16:50

Dat klopt, maar eerst moet dat elftal maar eens stabiel worden. Zodra je niet zomaar meer een pak smeer krijgt kan je denken aan de aanval.

Met de huidige speler zou ik gewoon met Sánchez - Campbell en Walcott gaan spelen, dan maar alles over de grond met veel snelheid.

Ben bang dat we maar een enkele aankoop mogen verwachten nog, en dat moet absoluut een dmf worden.

26 augustus 2014 om 16:56

Campbell is niet de spits die in het systeem van Arsenal past hij komt veelste kort. Als er niemand meer bijkomt word het gewoon Sánchez, Sanogo en Akpom tot dat Giroud weer fit is

26 augustus 2014 om 17:05

Liever zonder spits dan met Sanogo. Campbell >>> sanogo, anyday

Ik raak hier zo geirriteerd van... Haal verdomme gewoon een spits, controlerende middenvelder en centrale verdediger: Bony, William Carvalho en Manolas.
Als je hun haalt doe je echt mee, vooral de eerste twee zijn nodig. Ten eerst voor de balans, maar ook voor het scorende vermogen en de kracht.

Jammer voor Arsenal dat Giroud eruit ligt. Hij doet het best wel goed. Hij was van het weekend ook weer belangrijk voor Arsenal met een doelpunt tegen Everton. Wenger heeft goeie vervangers met Campell Podolski en Sanogo. Campell en Sanogo kunnen doogroeien maar Podolski lijkt mij geen goeie spits.

Is het zo moeilijk om de markt op te gaan en een topspits te halen. Er is toch geld verspil dat geld dan want anders halen we met moeite de top 4!

Dit is goed nieuws voor Arsenal. Wenger wou maar geen spits aantrekken maar nu moet hij wel. Arsenal en Wenger moeten nu een top spits aantrekken want anders is je seizoen verloren voordat je begint. Geld hebben ze zat en er lopen nog een aantal goede spitsen rond.... Sla je slag, Wenger.

26 augustus 2014 om 16:53

Juist nu haalt ie niemand. Nu heeft ie het excuus dat Giroud terug komt. Het lijkt soms wel opzet.

Als Giroud fit was gebleven had hij zeker een topspits moeten halen aangezien half Engeland haar ongenoegen uit over Giroud.

26 augustus 2014 om 16:55

Nee, geen excuus, hij houdt gewoon Podolski in Londen, die overigens geen pepernoot raakt in de punt.

26 augustus 2014 om 17:07

Wou net zeggen. Bovendien, al Podolski's assists zijn op Giroud, en de helft van zijn goals zijn assists van Giroud

26 augustus 2014 om 17:15

Dat zegt hij toch niet. Jij hoopt dat hij niks haalt, zodat je weer kan zeiken.
Waarom ben je niet voor City, Clichy speelt toch echter nu in Manchester.

Snap echt niet dat een groot trainer als Wenger zijn geluk maar laat afhangen van die povere spitsen zoals Giroud. Als tweede spits kan het er mee door maar dit is toch niet een spits voor Arsenal zeg. Daarnaast vind ik het ook een hele vreemde vogel wanneer hij juicht enzovoort, maar dat geheel terzijde. Arsenal had gewoon een duidelijke nummer één spits moeten kopen. Giroud als pinchhitter erachter en Campbell er ook nog bij als meer beweeglijk type. Sanogo verhuren.

26 augustus 2014 om 16:32

Zeker als je nagaat dat we altijd wereldspitsen (of in ieder geval hele goede) hebben gehad onder Wenger, totdat Van Persie wegging:
- Wright (topspits)
- Anelka (groot talent dat aan Real werd verkocht)
- Kanu (topspits)
- Henry (wereldspits en een van de beste ooit)
- Adebayor (topspits)
- Van Persie (wereldspits)
- Lord Bendtner (elite wereldspits)

En nu?
- Giroud (houten klaas die nooit scoort tegen topclubs)
- Sanogo (onbewezen blessuregevoelige modale spits)

26 augustus 2014 om 16:36

Precies. Daarom snap ik gewoon niet dat Wenger er stug aan vast blijft houden. Hij weet toch zelf ook dat hij er op afgerekend wordt? Net als jij moet hij zich toch ook ergeren daaraan? Erg vreemd allemaal. Je kan van zo'n Sanogo toch niet verwachten dat die al een flinke rol kan spelen dit seizoen? Niemand weet of hij eigenlijk wel over het juiste niveau beschikt.

26 augustus 2014 om 16:51

Op dit moment zijn er nauwelijks topspitsen in de markt. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat hij geblesseerd is geraakt voor 3 maanden. Maar ik ben er van overtuigd dat er nog wat spelers bij gaan komen. We mieten niet vergeten dat Alexis ook een fanatastische spits kan zijn op dit moment is het nog niet duidelijk waar hij zal gaan spelen dit seizoen ,maar als Alexis eenmaal gewend raakt aan Arsenal en BPL dat hij ook prima in de spits kan spelen. Tevens is Sanogo weer fit voor het duel tegen Leicester City.
En in geval van nood kan Wenger ook een beroep doen op Chuba Akpom.

26 augustus 2014 om 16:54

Sanogo gaat het niveau van Adebayor minimaal wel halen hoor, maar is evengoed maar een talentje waar je nu nog weinig mee kan.

Eenmaal een man geworden, verwacht ik erg veel van deze Sanogo.

Wel triest dat je van Robin naar Chamakh, Park en Giroud gaat..

26 augustus 2014 om 17:08

Sanogo moet je verhuren. En ik zou er niet zo zeker van zijn dat hij dat niveau gaat halen.

26 augustus 2014 om 17:14

Was Lord Bendtner vergeten, excuus

26 augustus 2014 om 23:42

Sanogo moet gewoon in de zaal zijn balgevoel trainen. Hij heeft alles voor een topspits (inzicht, kracht, passing, snelheid,) maar struikelt altijd over de bal.

Cavani, Falcao kunnen we vergeten. Snap ook niet dat mensen dat een realistische opties vinden.
Remy en Wellback zijn realistisch. En dan hoop ik op Remy!
Mooi dat Poldi blijft.
Carvalho, Alderwereld en Remy Arsene, alsjeblieft!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren