Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘PSV blokkeert voorlopig transfer Wijnaldum naar PSG’

Laatste update:

PSV heeft Paris Saint-Germain nul op het rekest gegeven inzake Georginio Wijnaldum, zo meldt De Telegraaf dinsdag. De topclub uit Frankrijk wilde de middenvelder met onmiddellijke ingang naar Parijs halen, maar daar wilde de directie van PSV geen medewerking aan verlenen.

/

PSV heeft aangegeven Wijnaldum nog minstens een seizoen in Eindhoven te willen houden. Ruim twee weken geleden ondertekende de 23-jarige middenvelder een nieuwe verbintenis tot de zomer van 2018. Er was de afgelopen weken volop interesse in Wijnaldum, maar de WK-ganger wil per se kampioen worden met PSV en koos ervoor om nog minimaal een jaar te blijven.

Paris Saint-Germain heeft Wijnaldum volgens het dagblad echter nog niet uit het hoofd gezet. De club van Gregory van der Wiel bekijkt of er nog mogelijkheden zijn om voor het einde van de zomerse transfermarkt toch tot zaken te komen.

Denk jij dat Georginio Wijnaldum nog deze zomer bij PSV vertrekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Neeeeee weg met je geld! Volgend jaar kunde m ophalen voor 30 miljoen

26 augustus 2014 om 07:54

Ik denk dat PSV Gini gewoon gaat behouden of er zullen bedragen van 25 tot 40 mln gemoeid zijn.

26 augustus 2014 om 08:21

Psv moet hem ook gewoon behouden, veel beter voor het niveau van de eredivisie. Het wordt dus minimaal 30 miljoen vangen, of anders nog mooi een jaartje behouden.

26 augustus 2014 om 08:29

Precies, het is goed dat dit soort spelers in de eredivisie blijven en zonder te morren. Zelfde geld voor Blind, Moisander, Depay, etc. Alleen hierdoor is het aanzien en kwaliteit te waarborgen. Ik denk als er niks geks meer gebeurt dat de teams over het algemeen sterker zijn geworden. Wacht alleen nog op nieuwe spits voor Ajax.

26 augustus 2014 om 08:19

Klopt volgens VI watcher Thijs Slegers sowieso helemaal niets van, van dit verhaal. PSG heeft kort na het WK geïnformeerd naar Wijnaldum, niet zoals het artikel suggereert in de afgelopen paar dagen.

Sowieso is PSG niet de ploeg waar Wijnaldum heen moet gaan. Wijnaldum is een speler die vertrouwen nodig heeft, niet een ploeg waar hij bij één keer balverlies wordt vervangen door een nieuwe aankoop.

26 augustus 2014 om 09:26

ik denk ook niet dat Wijnaldum goed genoeg is voor Psg...die willen echt naar het niveau Munchen-Barcelona-madrid-Chelsea...en ze komen al een beetje in de buurt

wijnaldum is een hele goede speler en kan ver komen, maar de echte top redt hij niet

26 augustus 2014 om 09:35

Ik denk dat hij tegen Ajax en op het WK heeft laten zien dat je je daarin nog wel eens zou kunnen vergissen.

Had je me dit een half jaar geleden gemeld, dan was ik het roerend met je eens geweest. Maar de laatste wedstrijden stijgt hij echt ver boven het niveau uit dat we eerder van hem gezien hebben.

Hij had altijd al veel snelheid en handelingssnelheid, hij kon altijd al redelijk afmaken en had altijd al veel loopvermogen. Hij kon ook al verdedigen, controleren en aanvallen. Maar hij heeft er de laatste maanden iets bijgekregen waarvan ik altijd dacht dat het niet te leren was. Overzicht.

Ik heb altijd geroepen dat Wijnaldum de Europese subtop zou gaan halen, maar dat hij door zijn gebrek aan overzicht nooit verder zou komen. Hij heeft dat nu toch geleerd en daarbij is hij op een zeer positieve manier ook nog eens coachend naar zijn ploeg. Als hij dit een seizoen volhoudt, zie ik hem echt wel doorstoten naar een topclub. Misschien geen Barca, Real of Bayern, maar een Dortmund, Arsenal of Atletico kan dan zeker.

Dat is wat mij betreft ook gewoon Europese top. Maar misschien hebben we niet dezelfde clubs voor ogen als we het over de top hebben. Voor mij begint de subtop zo'n beetje onder de top 8 in Europa.

26 augustus 2014 om 09:56

Chelsea komt bij lange na niet in de buurt van Real Madrid... Chelsea behoort tot gedeelte van Atletico Madrid!

26 augustus 2014 om 10:16

Wahahahah hier een real Madrid fan, die even vergat dat ze het gister moeilijk hadden tegen Cordoba., en van diezelfde Atletico vorige week nog van hebben verloren.

26 augustus 2014 om 10:42

Ach, wat betreft Atletico Madrid heeft hij gewoon gelijk. In Spanje zijn er twee clubs die met alles ver boven de rest uitschieten; Real Madrid in Barcelona. Qua Fanbase, prijzenkast, records, spelers etc. etc.. Dat ze verloren hebben van Atletico Madrid doet daar niks aan af.

Ajax heeft ook de beker en de JC schaal verloren aan PEC Zwolle, moeten wij PEC ook op gelijke hoogte zetten nu?

On; Denk dat Gini (mits hij de kans zou krijgen) wel goed bij PSG zou passen. Aanvallend voetballen met snelle spelers en Ibra als aanspeelpunt.

26 augustus 2014 om 11:09

Chelsea is een van de weinige ploegen die kans maakt tegen madrid hoor, vooral omdat ze verdedigend heel sterk zijn,,,die zijn echt wel beter dan atletico madrid
vooral nu met fabregas en Diego Costa erbij..

nee wijnaldum heeft niet het overzicht om de echte top aan te kunnen, bij de clubs die ik noemde dan in ieder geval
net eronder wel, voor clubs als atletico-dortmund-juventus-arsenal zou hij denk ik wel geschikt zijn

26 augustus 2014 om 11:09

op het wk werd juist duidelijk dat zijn handelingssnelheid te laag is voor topniveau

26 augustus 2014 om 11:16

Zegt de club die moeite had met cordoba. Wij kunnen jullie gewoon aan.

26 augustus 2014 om 11:34

h@la_madrid. Je hebt naar het WK Atletiek zitten kijken ofzo?

26 augustus 2014 om 12:07

thijs slegers? Is dat niet die clubwatcher die zei dat Depay zeker niet voor 1 september zou bijtekenen? Is dat niet de clubwatcher die met breaking news kwam over Guardado? hmm ook al niet.
Slegers loopt de laatste tijd continue achter de feiten aan. Ad/telegraaf/ed zijn beter geinformeerd de laatste tijd.
En overigens meld ED dat PSG gisteren nog heeft geinformeerd. En dat is best logisch als je zijn spel zag tegen Ajax.

Dus verschuil je niet achter namen die er niks vanaf weten!

Ontopic, als Wijnaldum weggaat voor minimaal 30 mln.

26 augustus 2014 om 12:17

Realmadrid, weet je nu wel wat je zegt? Atletico werd landskampioen, finale na verlenging verloren won afgelopen week nog de supercup. en jij denkt dat Real Madrid nog ver boven Atletico staat. Chelsea hoort gewoon in het rijtje met Real Madrid als je de resultaten van de laatste jaren erbij pakt.

26 augustus 2014 om 12:19

Wijnaldum gaat de echte top redden. Die jongen heeft alles.

26 augustus 2014 om 14:18

Over welke wijnaldum heb je het? Wij hebben het over georginio wijnaldum mede door hem onze flitsende counters konden uitvoeten dus over die handelingssnelheid is gwn onzin

26 augustus 2014 om 08:20

Makkelijk praten jij, maar stel je voor dat ze daadwerkelijk 40 miljoen gaan bieden? Wat doe je dan als club..

26 augustus 2014 om 08:49

En jij denkt daadwerkelijk dat iemand 30-40 miljoen gaat bieden voor Wijnaldum?

26 augustus 2014 om 09:15

Ze hebben toch ook 40 neergeteld voor die rukker can David Luiz?

26 augustus 2014 om 10:26

50 zelfs..

26 augustus 2014 om 10:32

Volgens mij verkeert PSV niet in de financiële positie om 40M te weigeren. Stel nou dat ze 50M in kas hadden dan was het een ander verhaal maar dat is naar mijn weten bij lange na niet het geval.

26 augustus 2014 om 11:05

Dan nog weiger je geen 40 miljoen voor een Wijnaldum dat is direct het meeste wat hij ooit waard zal worden.

26 augustus 2014 om 08:35

Er staat dat hij zelf een jaar wil blijven om kampioen te worden met psv.

Dus dan blokeerd psv helemaal niet maar wil hij zelf niet

26 augustus 2014 om 09:02

Volgens de clubwatcher van PSV heeft PSG net na het WK contact opgenomen met PSV om te praten over een transfer. PSV wees af. Dit bericht is dus al meer dan een ruime maand oud. De Telegraaf loopt weer achter de feiten aan als het gaat om nieuws rondom Psv. Die redactie zou zich eens wat beter moeten verdiepen in Psv.

26 augustus 2014 om 09:57

Dat willen ze niet. Ze willen alleen stoken om onrust te zaaien bij Psv.

26 augustus 2014 om 10:55

Als ik de clubwatchers moet geloven was PSG geïnteresseerd maar zijn ze dit nu ook weer. Tenminste dat is de laatste update over Wijnaldum. Toch verwacht ik niet dat PSV hem nog gaat verkopen. Wijnaldum staat er goed op en kan volgende zomer ook nog verkocht worden. Hij heeft zijn contract verlengd omdat hij samen met Depay kampioen wil worden. PSV moet hem nu aan zijn contract houden.

26 augustus 2014 om 11:36

Helemaal mee eens, Ajax-ophemelende sensatiekrant, die Telegraaf, bahbah.

26 augustus 2014 om 17:32

Krijgt Feyenoord eig een doorverkoop percentage ?

Als ik Wijnaldum was ging ik nooit naar PSG. Althans niet direct. Komt ie niet aan spelen toe. Eerst een tussenstap maken. Anders wordt ie Afellay 2.0. Alleen veel minder goed.

26 augustus 2014 om 06:59

Als ik Wijnaldum was ging ik nooit naar PSV, maar ja dat deed hij ook

26 augustus 2014 om 07:15

Ach ik was blij dat ie weg was. Blind paard, meer was het niet. Hij speelt pas dit seizoen zoals het hoort. Mag ook wel na zevenenhalf seizoen Eredivisie dat je dan weet hoe je moet voetballen.

26 augustus 2014 om 07:25

hij speelt net 3 jaartjes bij psv en grote clubs met grote koffertjes geld hebben nu interesse in hem ondanks zn blindheid.. zo slecht is tie dus ook weer niet

26 augustus 2014 om 07:36

Haha elastiek.. Oud zeer. Weet zeker dat Feyenoord Wijnaldum goed had kunnen gebruiken door de jaren heen. Daarbij hij is nog steeds jong ondanks z'n 7 jaar eredivisie ervaring.

26 augustus 2014 om 08:24

Elastiek zit nog steeds in de ontkenningsfase. Dat is wel heel ernstig, na drie jaar.

Wijnaldum was in het laatste jaar voor zijn vertrek gewon belangrijk voor Feyenoord. Een dag voor zijn transfer bekend werd gemaakt vond men hem in Rotterdam nog een geweldig talent, topvoetballer ditdat.

En op de dag van zijn transfer gingen alle Feyenoordsupporters de kritiek napraten die vanuit Amsterdam op Wijnaldum werd gegeven. Toen was het ineens een blind paard, een domme draver en was het uitgesloten dat hij ooit een meerwaarde zou kunnen zijn geworden.

Het is gewoon zielig. Terwijl Wijnaldum altijd zeer respectvol is geweest naar Feyenoord. Hij had destijds, met zijn éénjarig contract, ook een jaartje kunnen wachten en transfervrij vertrekken. Maar nee, hij gunde Feyenoord de transfersom en stortte ook nog een bedrag voor de jeugdopleiding.

En wat krijgt hij, nog steeds de bakken stront vanuit Rotterdam.

26 augustus 2014 om 10:12

Ik heb hem nooit wat gevonden. Ook niet toen ie nog bij Feyenoord zat. Ik vond hem niet fuinctioneel spelen. Kwam leuk zn man voorbij om vervolgens de bal te verspelen. Leuke techniek maar nooit functioneel. Pas dit seizoen spoeelt ie goed. Hij liep in zn laatste half jaar tegen een paar ballen aan maar voor ieman op zijn positiei waren zn cijfers dramatisch. Ik heb daar toen al flinke discussie over gevoerd op Feyenoord fora. Dus jammer, geen oud zeer. Gewoon geen fan van de Wijnaldum zoals hij de afgelopen 7 seizoenen heeft gevoetbald.

26 augustus 2014 om 10:38

Dat is niet helemaal waar hoppa. Toen Wijnaldum nog voor Feyenoord speelde was er zeker wel kritiek op hem. Dat kwam voornamelijk omdat hij zijn talent te weinig liet zien.

26 augustus 2014 om 11:24

in die tijd dat hij kwam was psv in de tien jaar 8 keer kampioen.

26 augustus 2014 om 17:02

Succes met immers en Torenstra dan... Geef mij maar Wijnaldum. 10x beter en 1000x meer talent.

Zo, dat is nog eens een club voor hem! Maar ik vrees dat hij teamopvulling zal zijn gezien ze al genoeg middenvelders hebben en goede talenten als Rabiot mogen vertrekken. Met Cabaye, Motta, Pastore, Lucas, Verratti en Matuidi (& Rabiot) voor je mag je blij zijn met 10 basisplekken en 20 invalbeurten in het hele seizoen.

Mooie club, mooi salaris, betere competitie, veel sterspelers en CL voetbal... het zou een geweldige club voor Wijnaldum zijn desondanks. Zou me ook niets verbazen dat die er enorm zou groeien. Hij zal wel balen van wat hij gezegd heeft nu..

26 augustus 2014 om 08:06

Vreselijk zou het zijn als de sjeik even wat moeite doet en een grotere geldzak uit zijn tulband tovert. (franentime, moet tovert met een t of een d op het einde?) Wijnaldum is ontzettend gegroeid het afgelopen jaar. Na 7 jaar Eredivisie is hij nu eindelijk de speler die hij moet zijn op dit moment. Je zag het voor zijn blessure al en op het WK ging het ook steeds beter met als hoogtepunt de wedstrijd tegen Brazilie. Je zag zijn klasse vorige wedstrijd al, man wat hoop ik dat hij blijft.. Samen met Depay de vedetten van het team. en Guardado als mentalist die de ervaring en klasse nog een niveau hoger laat stjgen. Ik hoop dat de rest ook mee groeit en Zoet die nu ook al verbetering laat zien. Na het kampioenschap kunnen ze dan door de poort ipv de voordeur.

Dan moeten ze toch een hele grote zak centen meenemen.

Geen idee trouwens of er een gelimiteerde transfersom in zijn nieuwe contract staat. Iemand?

26 augustus 2014 om 10:24

Er staat geen gelimiteerde afkoopsom in zijn contract, daar doen ze bij PSV gelukkig niet zo snel aan.

't is de telegraaf.......

Thijs slegers over dit bericht: bericht klopt, maar dateert van net na het wk.

Lekker bezig voetbalzone. Klein beetje "nieuws" checken kan geen kwaad hoor. Telegraaf is nou niet bepaald de meest betrouwbare krant, en bewijst dat maar weer eens.

Kijk Overmars dat moet jij dus tegen Louis zeggen als die voor blind komt

26 augustus 2014 om 08:22

Verschil is dat Wijnaldum wel iets beter is als Blind want die is overrated niet normaal en zag je afgelopen zondag ook weer!

26 augustus 2014 om 08:40

Ik vind blind anders niet minder dan wijnaldum. Blind leest het spelletje als geen ander.

26 augustus 2014 om 08:48

Zou ik ook zeggen na afgelopen zondag want wordt door zelfs Jozefzoon te kijk gezet bij de 1-3.

26 augustus 2014 om 10:18

Je zegt het verkeerd domme kip. Jij vind het een verschil. Het is geen verschil want het is geen feit. Iets wat jij hier wel probeert te verkondigen. Ze spelen beide op een andere positie dus je kan ze niet vergelijken. En Blind overated? Vind ik niet. Heeft op het WK en vorig seizoen wel laten zien hoe belangrijk hij kan zijn met zijn overzicht en zijn perfecte pass! Als clubs als Barca en Manu achter je aan zitten denk ik niet dat je overated bent. Sterker nog een feit is dat dat grotere clubs zijn dan een PSG! Trek daar maar een conclusie uit!

26 augustus 2014 om 12:35

Ben het voor het eerst helemaal met je eens.

26 augustus 2014 om 14:40

Dus jij baseert de kwaliteiten van een speler op een wedstrijd goede scout zou jij zijn.

26 augustus 2014 om 14:45

Nee jf_psv op meerdere wedstrijden hoor en dat hij nog steeds bij Ajax speelt zegt genoeg.

Overschatte voetballer.

26 augustus 2014 om 14:48

Wtax

Knap hoor meteen beginnen te beledigen dan nemen de mensen je ook heel serieus lijkt me.

En wat heeft hij laten zien op het WK dan? Schiet 10 ballen naar voren waarvan er 1 aankomt nou zeg dat is knap en je staande houden in de Eredivisie is niet moeilijk hé.

Barca en United laat me niet lachen!

26 augustus 2014 om 15:06

Hee kippetje, beetje overdrijven wat jij doet zeg....

Ten eerste spelen ze op heel andere posities.

Ten tweede is Blind in de laatste jaren belangrijker geweest voor Ajax dan Gini voor PSV.

Ten derde heeft Blind meer internationale ervaring ( CL )


En verder..... Dat Blind nog bij Ajax speelt maakt hem overrated.... Wat is Wijnaldum dan die nog bij PSV speelt....

Lekker belangrijk dat ie toevallig nu eindelijk eens een goede pot heeft gespeeld. Laat hem dat eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar volhouden. Dat heeft ie namelijk nog nooit gepresteerd.

Ik denk dat Wijnaldum echt wel vertrekt. Uiteraard heeft hij al eerder aangegeven dat hij wel graag even wilt blijven om landstitel binnen te kunnen halen voor Eindhoven. Maar het seizoen is net pas begonnen en het kan zo zijn dat hij bijvoorbeeld in de winterstop al vertrekt. Je kan als voetballer maar ook als mens van gedachten veranderen. Het zou goed zijn als hij bij PSG aan de bak komt. Spelen iedere jaar CL en gaan altijd voor de landstitel. Denk dat hij aanvallend veel meer kan opbrengen gezien zijn technische vaardigheden moet het wel lukken om door te kunnen breken.

26 augustus 2014 om 09:43

Die praatjes over 'willen blijven en kampioen worden' zijn heel mooi, maar als er een club voorbij komt zoals PSG die je financieel onafhankelijk kan maken als je een contract met ze tekent dan kies je toch voor Psg? Zo zit de voetbalwereld in elkaar en zo gaat het al jaren. Ik denk alleen dat PSV voet bij stuk houdt en hem niet laat gaan. Maar als hij de kans krijgt zal Gini geen nee zeggen ....

Wtf moet PSG met Wijnaldum, hebben ze in de CL niks aan

Nee, ik zou dat nooit doen, als een wereldtalent als Rabiot geen echte kans krijgt, laat staan Wijnaldum.

Denk dat t eerder wishfull thinking is van de Telegraaf.

Als Ajacied zie ik hem liever gaan. Maar als voetbal liefhebber hoop ik van harte dat hij lekker in Nederland blijft. Beter voor het Nederlands voetbal. In zijn huidige vorm een absolute smaakmaker in de eredivisie en na een goed seizoen wordt hij alleen nog maar meer waard. Gewoon lekker hier houden dus

En wat wil Wijnaldum zelf? Ziet hij wél een transfer naar PSG zitten?

Depay: Jij lijkt me echt iemand die aan het eind van de rit gewoon weg gaat.

Volgend jaar heeft hij dus dan nog een contract van 3 jaar. Dat word dus miljoen of 15 plus doorverkoop percentage denk ik. Feyenoord zal best veel geld pakken als psv gini verkoopt

Wijnaldum en depay. Twee spelers die het sportieve belangrijker vinden dan het geld. Dat worden twee groten voor het nederlands elftal

26 augustus 2014 om 09:00

Wat een rare redenering. Verschillende zelfs.

Als je voor een club kiest, waar ze meer geld kunnen verkiezen, dan ondergraven ze het sportieve? Waarom zou dat zo moeten zijn?

Dat kan je wel stellen wanneer pakweg een jonge speler voor een club uit een zandbakland kiest, met een duidelijk mindere competitie, maar waar die wel mucho olie dollars kan gaan verdienen.

Dat kan je niet volhouden bij een transfer van PSV naar Psg. Want PSG is onmiskenbaar een grotere club die uitkomt in een betere competitie. Het is zelfs een club die CL speelt en PSV niet.

En waarom zouden ze niet groot kunnen worden, wanneer ze wél voor een grotere club zouden kiezen? Precies of dan kan alleen wanneer je bij PSV blijft.

26 augustus 2014 om 10:08

De redenering is vooral: jonge jongens die kiezen tussen een gegarandeerde basisplaats en een sterkhouder zijn enerzijds, en een grote kans op een bankplaats en een van de 25 zijn anderszijds. Dan is in dit stadium kiezen voor de basisplaats kiezen voor de sportieve ontwikkeling. Natuurlijk, als de tijd rijp is is de stap hogerop nog meer een sportieve dan een financiële keus, maar let op mijn woorden: als de tijd rijp is. De tijd is rijp als je minimaal 2 seizoenen op topniveau gepresteerd hebt. En als je door een club weloverwogen wordt binnengehaald, en niet als paniekaankoop 2 dagen voor de deadline.

26 augustus 2014 om 10:37

Dat is nu eenmaal zo, dat wanneer je naar een grotere club trekt, je ook te maken hebt meer en betere concurrentie.

Daar word je als speler ook beter van.

Ach, die afbakening van 2 jaar goed presteren en dan pas mag je hogerop gaan, deel ik niet.

Voorbeelden zat van spelers die na 1 goed seizoen vertrokken en het wel waarmaakten. Omgekeerd ook natuurlijk, maar het één sluit het ander niet uit.

Wachten tot op het einde van de transferperiode is ook niet noodzakelijk een teken van paniek.

Immers meestal kan je dan wat koopjes doen. Zeker als er eerder verschillende clubs belangstelling hadden. Een aantal heeft tegen dan al een andere speler aangetrokken en geen belangstelling meer. Minder vraag, dus dalen de prijzen meestal.

Maar dat is natuurlijk niet altijd zo. Als Wijnaldum op zich niet weg wil, dan kan PSV nét fors gaan doorrekenen.

Ook kan Wijnaldum wel eerder op het lijstje gestaan hebben van Psg, maar hebben ze misschien getracht andere spelers aan te trekken, wat dan niet gelukt is. En dus komen ze nu pas bij Wijnaldum uit.

Ik geloof niet dat PSG aan paniekaankopen moet doen. Dat team is een machine, staat goed en zal wellicht weer kampioen spelen en ver geraken in de Cl.

Ik denk dat ze daar zeer goed weten wie en wat ze willen. Maar tussen willen en effectief krijgen zit een wereld van verschil.

ik hoop dat hij blijft.
hij is na zijn blessure erg sterk terug gekomen dus wil ik hem wel een jaar zien presteren bij psv.
maar als er iemand met heel veel geld komt is hij natuurlijk niet te behouden dat is dan jammer maar zo werkt het toch overal. trouwens het stond in de telegraaf dus wie zegt dat daar iets van waar is, beetje onrust stoken.

Zonde als deze jongen het schip zal gaan verlaten. Mocht deze interesse dusdanig concreet zijn, dan is er voor PSV geen houden meer aan. Grote zak met geld incasseren en dan Pröpper halen bij vitesse.
Mocht dit niet lukken, dan huur je Van Ginkel voor de rest van het seizoen. Wie weet wat voor talent er dan wel niet op duikt om hem definitief te kunnen vervangen.

26 augustus 2014 om 09:36

Hij gaat niet weg, heeft net zn contract verlengt en heeft zelf aangegeven bij psv te blijven.. saampjes met Depay

26 augustus 2014 om 11:43

Ja, het is nog nooit in de voetbalgeschiedenis gebeurd dat een speler of trainer zeer stellig zegt dat ie blijft en 2 dagen later toch op een ander zit.

26 augustus 2014 om 12:06

gebeurd weleens ja, maar PSV gaat niemand nu laten gaan.. een speler kan wel wegwillen maar de club is de eindverantwoordelijke.. beetje raar als club zijnde het contract te verlengen en te verkopen indezelfde week, dan neemt niemand je nog serieus (als koper en als speler)

Wijnaldum lijkt me een man die als hij eenmaal besloten heeft dat hij (een jaar) bijft, dan doet hij dat ook. Misschien dat hij achteraf spijt heeft als het toch niet zo gelopen is als hij dacht, of dat hij achteraf juist superblij is omdat het nog veel beter gegaan is dan hij dacht. Dat weet je toch niet. Maar je hebt een keus gemaakt dan ga je daarvoor. Lijkt me gezond om zo erin te staan en niet bij elke aanbieding weer te gaan twijfelen aan je eerdere besluit. En Wijnaldum lijkt me iemand die dat ook zo doet.

Zou ik nooit doen, want dit soort clubs geven je geen week de tijd om te aclamatiseren.
Ik vind het wel een echt een hele goede speler (altijd al).

Maar hij doet het idd verstandig, lekker jaartje blijven en het laatste stapje zetten, dan volgend jaar naar een mooie club, die dan zeker komt.

De kachel moet natuurlijk ook branden en hier kan je je wel definitief financieel binnen spelen. Bijft een lastige keuze.

Ben wel eens met de reacties hierboven dat er weinig aanpassingstijd is voor dit soort jongens dus lijkt me geen club voor hem.

Was afgelopen zondag zeker een van de beste mensen op het veld, een genot om te zien.

Gewoon nog ff 5 dagen tijdrekken Brands.
edit : bullshit verhaal dit , achterhaald bericht.

HAHAHAHA... leuk man waar zo'n broodje aap verhaal als bij Blind.
Gaat never nooit ever gebeuren maak je niey druk PSV fans.
Had wat geweest wel he gini naar PSG Hahaha

Haha ik heb even het e.e.a gecheckt en nagezocht.
Dit bericht dateerd van net na het wk.

Die telegraaf is wel erg triest en ik durf te wedden dat ze niet met dit verzinsel naar buiten waren gekomen nu als de uitslag afgelopen zondag anders was geweest.

Beetje stoken op een wel heel kinderachtige manier.
Ik snap niet dat de redactie daar niet beseft dat dmv een päar telefoontjes eenieder hier doorheen prikt.

26 augustus 2014 om 12:31

jesus hoe calimero wil je het hebben.... jij gelooft zeker ook dat wasmiddel geen effect heeft en dat de wasmiddelproducenten Bacterien hebben verzonnen om hum middel verkocht te krijgen?

Denk je nu echt dat de Telegraaf (overigens nu.nl en ad.nl en volkskrant berichten hierover ook) een artikel publiceert alleeen maar om onrust te stoken? Daar is (1) psv een veel te kleine en niet noemenswaardige club voor (zeker zo vroeg in het seizoen) -- alleen voor feyenoord zouden ze zoiets doen. en (2) iedereen bij de telegraaf en Ajax weet dat dit psv waarsch na de winterstop toch weer afhaakt voor de titel. twee spelers een heel seizoen in vorm (zeker eem depay die zo jong is), dat werkt nooit.
oh en 3: beetje kansloos om je eigen clibke zoveel kansen toe te dichten na 3 potjes voetbal

26 augustus 2014 om 12:37

ah en ik hoop echt dat psv wijnaldum en depay houdt. dit is goed voor de eredivisie en voor de uefa coefficienten. Ook zal het langer spannend blijven bovenin, want van feyenoord en vitesse hoeven we niks te verwachten en twente moet nog warm draaien...

26 augustus 2014 om 15:57

Mooi betoog.
Wat eigenlijk wel van jouiw verwacht mag worden.
Nu.nl ad.nl en de volkskrant.nl berichten hier dus helemaal niets over.

Maar als ik even met je mee probeer te gaan dan :
Geef mij eens 1 goede reden waarom de telegraaf dit nu pas naar buiten brengt op een manier alsof PSG gisteren zou hebben aangeklopt?

Dit bericht klopt inderdaad voor geen meter. Als voetbalnieuws in de Telegraaf niet over Ajax gaat, klopt het in 75% van de gevallen voor geen meter. Trieste, maar vooral hele slechte krant (met uitzondering van de Financiële Telegraaf).

Waarschijnlijk gaat deze jongen daar geen basisplaats afdwingen en dit zou zonde van zijn carriere zijn. Hierboven lees ik reacties dat je hem onder de 30 miljoen niet moet verkopen, klinkklare onzin natuurlijk. Als er voor Wijnaldum meer dan 15 miljoen geboden wordt dan denk ik dat PSV hem al wel laat gaan hoor.

Naar 8 seizoenen eredivisie en een leeftijd van bijna 24 jaar lijkt het mij voor Wijnaldum het juiste moment om eindelijk de stap te maken. Heeft bewezen er boven uit te steken en gaat niet beter worden in de eredivisie.

On: PSV laat Wijnaldum niet gaan. Dat was toch een van de voorwaarden voor Depay om te blijven?

Zwaar suggestieve titel van VZ. Voorlopig? PSV heeft de afgelopen weken duidelijk te kennen gegeven dat ze Wijnaldum en Depay voor dit seizoen willen behouden. Als je een artikel groot uitgemeten bovenaan de pagina zet, mag je minimaal verwachten dat de bronnen worden gecheckt. Matig, zeer matig

Gewoon 60 miljoen vragen, dan leggen die gekke Fransen zo 40-50 mil neer. Dan kan je wel 8 vervangers halen :D

Wijnaldum kan beter weggaan voor zijn eigen ontwikkeling beter, hij speelt al 7 jaar in de eredivisie dan mag je wel een stap verwachten. Hij is de eredivisie ontgroeid. Depay wil al weg na 1 jaar eredivisie, kijk het verschil dan gasten als Wijnaldum snappen het veel beter eerst een aantal jaar eredivisie en dan de stap maken.

26 augustus 2014 om 12:15

waar haal je vandaan dat 'depay weg wil' hij tekent toch bij ? dat hij het aankan is iets anders

26 augustus 2014 om 15:58

Hij heeft nog nergens aangegevn dat die nog 2 jaar wil blijven wat verstandig zou zijn

26 augustus 2014 om 16:17

Dat heb ik om eerlijk te zijn nog nooit iemand op die manier horen zeggen.
Maar je moet het ook met me eens zijn dat Depay, mits hij dit jaar ook zoo door blijft gaan, een stap zeker aankan.
Al zou ik het natuurlijk niet erg vinden als hij er nog 2 blijft

Jammer.want dan had Feyenoord Weer een opleidingsvergoeding gehad(en eventueel een doorverkoop)

Het woord 'voorlopig' mag uit de kop van dit stukje. Wijnaldum blijft gewoon komend jaar bij PSV met nog een contract tot 2018.

Dit is oud nieuws dit was van vlak na het WK en is nu niet meer van toepassing; aldus Thijs Slegers

Eerst de triple halen met ps\/ Europa league, landskampioen. en de beker , en dan lekker verkassen naar Psg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren