Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Di Maria arriveert bij trainingscomplex van Manchester United

Laatste update:

De overgang van Ángel Di Maria naar Manchester United bevindt zich in de slotfase. De aanvaller van Real Madrid arriveerde maandagavond laat bij het trainingscomplex van de Premier League-club, Carrington, om de transfer af te ronden. De 26-jarige Argentijns international zal een medische keuring ondergaan en de verwachting is dat er dinsdagochtend witte rook zal volgen.

/

Britse media maken maandagavond massaal melding van een akkoord tussen de clubs over een transfersom van 75 miljoen euro. Daar berichtte de Spaanse sportkrant Marca zondagavond echter al over. Daar komt waarschijnlijk nog een maximumbedrag van 15 miljoen euro bovenop, als Di Maria en Manchester United aan bepaalde sportieve doelstellingen voldoen. In Madrid gaat men ervan uit dat de verkoop van de aanvaller minimaal 85 miljoen euro zal opleveren.

Di Maria ondertekent op Old Trafford een contract voor vijf seizoenen en zal wekelijks 250.000 euro opstrijken. Alleen Wayne Rooney verdient momenteel meer, zo verzekert men in Engeland. Marcos Rojo, Ander Herrera en Luke Shaw waren de eerdere zomerse aankopen van de club van manager Louis van Gaal.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij gaat vanavond nog even trainen?

25 augustus 2014 om 23:42

Die komt laat aan

26 augustus 2014 om 00:46

Medische keuring misschien? Even logisch nadenken.

26 augustus 2014 om 01:34

Oh echt? Slim en goed opgemerkt Cheseadrogba! +1

On: Heerlijke versterking. Hij gaat punten pakken voor United en voor Van Gaal. Samen met Ronaldo, Messi en Robben voor mij op dit moment één van de beste spelers in de wereld.

26 augustus 2014 om 03:04

Wauw dat je dat zomaar bedenkt joh! Jij bent wel heeeel slim hoor, daar moet je wat mee doen man!

On: snap echt niet waarom Madrid het zo speelt dat ze Di maria laten gaan. Vind dat nou echt een hele goede voetballer ook in de CL finale nog beslissend en dan laat je hem zo maar lopen. Snap dat ze nu met James
Wel een verbanger hebben maar toch, denk dat ik James liever pas over een jaar ofzo pas had gehaald om Di maria te houden.

Ben er nog steeds verdrietig om maar er is niks aan te doen. Heel veel succes bij je nieuwe club Angel! We zullen je zeker miissen bij Real!

Wat een aankopen, maar ik ga er toch vanuit dat Manchester United dit seizoen het niet gaat redden. Clubs als Ipswich Town, Brentford, Brighton & HA etc etc, zullen volgend seizoen wat beleven tegen dit Manchester United.

25 augustus 2014 om 23:51

Ik denk niet dat die 3 clubs zullen promoveren hoor.

26 augustus 2014 om 00:01

Nee maar united zal degraderen!

26 augustus 2014 om 00:21

Haahhahaahhahahahajaha

26 augustus 2014 om 02:34

Ik begreep hem ook wel, alleen dat zal nooit gebeuren.

Topaankoop van Man United.
Trouwens v. Persie verdient toch ook meer dan 250 k per week?

25 augustus 2014 om 23:45

volgens mij 240, en kon bij city 350 verdienen toen.

25 augustus 2014 om 23:46

240.000 per week als ik het goed heb.

25 augustus 2014 om 23:46

Dacht dat V. Persie op 230.000 per week zat. Heeft ook niks te klagen .

25 augustus 2014 om 23:46

240.000 per week als ik het goed heb.

25 augustus 2014 om 23:46

Niet belangrijk!!, die verhalen over wat spelers verdienen zullen wij toch nooit precies te weten komen t is sowieso belachelijk wat ze verdienen!!


On:
Goeie aankoop di Maria hopen dat hij wat leven in de brouwerij kan brengen daar

26 augustus 2014 om 07:48

Het is niet belachelijk dat ze dit verdienen, want dat geld komt binnen. Moeten alle inkomsten dan naar de club eigenaren die al een vermogen hebben? En kom niet met ja de kaartprijzen moeten omlaag want zolang het stadion is uitverkocht is men blijkbaar bereid om die bedragen te betalen. En ook niet met je eigen situatie vergelijken want men komt niet uit alle windstreken om jou doe bezem te zien manoeuvreren.

On: Ik ben blij voor United en voor Di Maria. De James aankoop was in mijn ogen gewoon marketing omdat het een wk ster was. En voor Perez persoonlijk weer een prestige aankoop waarmee hij zichzelf op de borst kon slaan. Di Maria was geweldig onder de nieuwe coach die hen optimaal wist te gebruiken.

BBC en Sky melden zo een 60 miljoen pond dat nog kan stijgen naa 65 miljoen pond, dat zou uitkomen tot maximaal 80 miljoen. Dit is de beste speler dat United ooit heeft gekocht (op moment van kopen), het is veel geld maar als fan ben ik blij met de ambities. Liever 20 miljoen teveel betalen in dit gevaal dan nog een keer doorgaan met Valencia/young.

26 augustus 2014 om 00:21

Ik ben geen United fan, dus qua historie ben ik geen expert, meer is Di Maria nou echt beter dan Van Persie was toen hij werd overgenomen van Arsenal? Of beter dan Ferdinand?
Het is hoe dan ook een fantastische aankoop natuurlijk, dom van real dat ze hem laten gaan!

26 augustus 2014 om 00:29

Van Persie was sowieso ouder en had nog maar een eenjarig contract. Neemt niet weg dat ik dit sowieso wederom een absurd bedrag vind voor een speler en dat ManU zo dom is om t te betalen.

26 augustus 2014 om 00:34

Ik zou zeggen dat hij op hetzelfde niveau als Van Persie en Juan Mata zit, dit zijn eind producten waar je niet van verwacht dat ze nog veel gaan groeien maar er wel direct staan. Ze zouden allen veel moeten toevoegen aan het elftal, dit op hun eigen manier en in hun eigen rol. Ferdinand was daarin tegen nog geen eindproduct maar wel al erg goed, hij is pas DE Ferdinand geworden bij Man United, net zoals dat met een Ronaldo, Vidic of Evra is gegaan.

26 augustus 2014 om 00:42

Ik probeerde enkel aan te geven dat Van Persie in mijn ogen beter was dan Di Maria nu is, op het moment van de
transfer. Dat Di Maria duurder is kan ik absoluut begrijpen, gezien zijn leeftijd, contractduur etc.

26 augustus 2014 om 00:48

Ik was Mata al weer bijna vergeten! Wat een gruwelijk goede aanval/middenveld heeft United toch eigenlijk. Rooney, Van Persie, Mata, Di Maria, Hernandez (persoonlijk erg van gecharmeerd, velen niet), Kagawa, Herrera, Fellaini (wel het potentieel, komt er niet uit). Een degelijke verdediging en dit team moet toch om alle prijzen mee kunnen doen? Van Gaal moet alleen niet z'n 3-5-2 (/5-3-2) willen gaan spelen, maar lekker met buitenspelers gaan spelen (ipv veredelde backs), in een 4-3-3 of een 4-4-2

26 augustus 2014 om 01:08

Ja, hopelijk 4-3-3, ik heb het al gehad met dat irritante afwachten van de 3-5-2, om nog maar te zwijgen van het kwaliteitsverlies dat Januzaj ondervindt in dit systeem. = 4-3-3 met Di Maria en Januzaj aan beide kanten!

Kagawa mag normaal gezien weg van Van Gaal, net als Fellaini. Van Hernandez weet ik het niet, maar de geruchten doen de ronde dat Welbeck weg mag, wat in het voordeel is van de Mexicaan. Hij mag zich wel weer gaan bewijzen dan, want vele (lokale) Man Utd-fans zien veel liever Welbeck blijven!

26 augustus 2014 om 02:08

Ik zie eigenlijk niemand van die namen graag vertrekken. Nani kan ik begrijpen dat hij uitgeleend is, als hij zijn carrière terug leven in kan blazen in zijn thuis land dan kan hij misschien terug opleven bij United, zo niet dan kan het een definitieve overgang betekenen van de Portugees. Valencia zou ik behouden om hem definitief om te scholen naar rechts back. Young is in mijn ogen overbodig geworden, is nog altijd maar een schim van in zijn Aston Villa periode, heeft even terug opgeleefd in de voorbereiding maar was dan weer erg zwak eens hij terug in Manchester zelf speelde. Welbeck en Chicharito zou ik dan ook weer beide behouden, Van Persie is nu niet bepaald de speler wat alle 60 wedstrijden blessure vrij kan spelen en Rooney kan ook af en toe de rust gebruiken waardoor twee back up spitsen absoluut geen overbodige luxe is, en Kagawa en Fellaini, geef ze nog een kans onder Van Gaal, een top trainer kan het potentieel uit deze jongens halen, schrijf ze niet te vroeg af.

250.000 per week, fiewwwww... Hij moet natuurlijk wel rondkomen...

Mooie aankoop, dat wel!

25 augustus 2014 om 23:50

Hij moet natuurlijk wel komen.
Wanneer lager dan 250 k per week biedt aan zon speler maakt het niet uit of je Man United bent of Telstar.
Belachelijke bedragen natuurlijk maarja.

Ze zijn daar echt de weg kwijt bij Man United.
40 voor Shaw 85 voor Di maria is pure wanbeleid. Met dat budget had ik een kampioenselftal kunnen kopen.

Hummels: 35
Reus: 35
Kroos: 30
Benatia: 40

en je bent klaar.

Zelfs City heeft nog nooit zoveel geld uit gegeven aan 1 speler.
Duurste speler Aguero: £38m

25 augustus 2014 om 23:48

Makkelijker gezegt dan gedaan, ook zonder CL?

25 augustus 2014 om 23:51

Alleen Kroos zou niet komen, omdat Real eerder interesse had.
Voor alle andere spelers is Man United een stap omhoog.

26 augustus 2014 om 00:45

En denk je nu echt dat United deze spelers geen aanbod heeft gedaan? Hummels en Reus mogen gewoonweg niet weg van Dortmund want ik heb een sterk vermoeden dat die wel meerdere faxen hebben binnen gekregen met aanbiedingen van meer clubs dan enkel United. Benatia is veel praat rond maar mijn buikgevoel zegt me gewoon dat Roma dezelfde instelling als BVB heeft, en Kroos die is dus naar Real verkast terwijl half europa achter hem aan zat. Het is zoals itzkevink al zegt, gemakkelijker gezegd dan gedaan. Fifa 14 is gebaseerd op het echte werk, niet andersom.

25 augustus 2014 om 23:51

Moeten die spelers alleen wel willen. En daar zit nou net het probleem. Ze willen niet.

25 augustus 2014 om 23:56

Hummels, waarom zou hij van een ploeg die waarschijnlijk geen kampioen zal worden naar zo'n zelfde ploeg gaan die niet eens CL speelt?

Reus.....
Voor 35 miljoen koop je geen Reus. Ook hij kan zonder problemen naar een ploeg die om elke prijs zal strijden.

Kroos had beter bij Bayern kunnen blijven dan naar Man U op dit moment. Geen schijn van kans dat hij die overstap had gemaakt.

Het is geen fifa hè.

26 augustus 2014 om 00:00

Elke topploeg kan een jaar geen CL spelen.
Feit blijft dat Man United de grootste club is in Engeland, dus voor Hummels is het zeker een stap hoger. Bovendien kan hij meer verdienen.

Reus heeft een 25 miljoen transfer clausule.

Kroos had je vroeg bij moeten zijn.

26 augustus 2014 om 00:23

Reus heeft geen clausule van 25 miljoen, maar van 35 als ik me niet vergis. Die clausule gaat echter pas volgend jaar in en dan wordt het een erg leuke soap denk ik! Welke topclub zou hem nou niet willen hebben? (Op Real na wellicht)

26 augustus 2014 om 03:09

Die clausule gaat volgend jaar pas in dus dat word hem niet. Je doet of dit Fifa is dat je na even een keer bieden gelijk je spelertjes kan halen maar zo makkelijk gaat het niet kind

25 augustus 2014 om 23:57

Alle 4 die spelers kunnen CL spelen...........en Madrid betaald echt niet minder dan United (voorbeeld Kroos).

26 augustus 2014 om 00:05

Makkelijk praten..hummels en reus mogen niet weg. Kroos wilde naar real en benatia is een mogelijkheid.

26 augustus 2014 om 00:09

Benatia gaat waarschijnlijk naar Bayern, allemaal meer aantrekkelijkere clubs.

26 augustus 2014 om 00:21

Jij denkt echt dat je een Hummels voor 35 kunt krijgen? En Kroos had je niet voor 30 gehad. Er word gezegd dat hij voor 30 naar Real gegaan is maar of dit klopt weet niemand. Maar je kunt er zeker van zijn dat het bedrag omhoog gegaan was als beide Real en United hem hadden willen hebben.

De prijzen zijn dankzij een paar clubs gewoon idioot geexplodeerd. Vroeger had je een Di maria voor 25mln gekocht maar dank een paar clubs welke graag idiote bedragen betalen mag je tegenwoordig het dubbel tot drievoudige voor leuke spelers betalen.

Dom van Real dat ze hem laten gaan zeg, hopelijk vlamt hij ook bij Manu!

26 augustus 2014 om 07:08

Aan de ene kant gingen die verhalen ook rond toen ozil ging dat het dom was.. Wel ec1 gewonnen!!! Maar wellicht met ozil ook kampioen geworden...?

26 augustus 2014 om 09:15

Ja mee eens, Ozil heeft het bij Arsenal niet echt laten zien.
Wel lekker voetbal maar niet wat er van verwacht werd.

Alleen denk dat Real Di Maria echt nog wel gaat missen, je zag laatst al dat toen hij erin kkwam, Real wel meteen dreiging had!

Ik als United fan ben ik erg blij dat we hem binnen halen maar man man man wat een bedragen.. Veel mensen hebben veel kritiek op Perez maar die man is ergens ook goed bezig, met het verkoop van di Maria hebben ze zo goed als het geld van Ronaldo terug, vergeet niet de transfer van Ozil naar Arsenal.. Ze geven gigantisch veel uit maar verkopen ook erg goed..

Heb dus een dubbel gevoel, blij dat hij komt maar jammer dat United zoveel geld moet neertellen..

25 augustus 2014 om 23:58

Spelers die en dit niveau hebben en zo ervaren zijn en nog relatief jong zijn kosten nou eenmaal zulke bedragen. Ik denk Di Maria de aankoop is die Man U nodig heeft, en dat mag best wat kosten.

26 augustus 2014 om 00:00

Higuain ook 45 miljoen

26 augustus 2014 om 00:29

Ronaldo 93 miljoen, Bale 100 miljoen (ik vertrouw de Engelse media in deze meer dan Real Madrid), Rodriguez 80 miljoen, Isco 35 miljoen, Kroos 30 miljoen, Coentrao 35(?) miljoen, Illarimendi 40 miljoen, Benzema 40(?) miljoen etc etc. Fijn dat ze voor aardig wat verkopen, maar het inkopen is echt belachelijk.
Ik persoonlijk zou Di Maria altijd boven Rodriguez verkiezen, dus ook dit is niet goed zaken doen van de kant van Real naar mijn mening.

Van Persie verdient 12.2 miljoen pond/15.3 miljoen euro per jaar. Per week kom je dan uit op 318k bruto.

Is die 250k van Di Maria dan netto of?

25 augustus 2014 om 23:54

Ja, ik vroeg het me ook al af.
100.000 per week verschil tussen Rooney en V Persie is natuurlijk geen kattepis.
Helemaal als je beseft dat v Persie vanaf Arsenal overal heen had kunnen gaan, ook naar City.

26 augustus 2014 om 00:08

Net nog even gekeken en andere Britse sites melden dat Van Persie 250k per week krijgt. Di Maria zal waarschijnlijk evenveel krijgen.

Veel te veel geld natuurlijk ook al is Di Maria één van de beste spelers van de wereld. Al die bedragen gaan nergens over, United moet echter nog twee creatieve middenvelders halen en een goede verdediger want daar zijn de versterkingen het hardst nodig.

26 augustus 2014 om 00:13

Nee 1, voor naast Herrera. En een verdediger zou wel kunnen maar dan alleen van wereldklasse niveau dus bijvoorbeeld een Benatia.

26 augustus 2014 om 00:45

Wat vind je van Blind als mogelijke aankoop?

26 augustus 2014 om 07:49

Hij is een aanwinst voor United en ben ook vrij blij met hem alleen niet met het bedrag van United kant, maar als Ajacied ben ook blij met het bedrag maar denk ik dat het vertek van hem fataal kan zijn.

Lachwekkend dit. Utd jaren lang grote bek over ons City beleid. En kijk hun vorig jaar 75 miljoen aan paniek aankopen doen met Mata en Fellaini. Nu moet er voor 70 miljoen Shaw en Herrera komen. Met daar boven op ook nog eens Rojo en Di Maria voor samen 100 miljoen. En dan jaren lang City afkraken. Echt te triest voor woorden gewoon. Fergusen zal zich inmiddels toch ook schamen. Die begon met afzeiken op City. Zeker nu ze al 170 miljoen hebben uitgegeven en waarschijnlijk nog niet eens voor de titel mee spelen. Aangezien iedereen klaagt over de defensie.

Ik vind het niet erg als een club veel uitgeeft. Maar ga niet eerst lopen klagen en vervolgens zelf 170 miljoen uitgeven. Dat is echt het top punt van hypocriet zijn.

26 augustus 2014 om 00:02

Beste Ledenis, zal ik je het verschil maar even uitleggen ?

Moet United zich schamen voor de bedragen die het de afgelopen jaren heeft betaald ? Ik zeg absoluut niet ( met Fellaini als uitzondering). United is een historische club geworden vanwege het feit dat het zijn success bijeen heeft gevoetbald. met een beleid wat Sir Alex en consorten hadden ingezet, waarbij jonge spelers de kans kregen. Deze spelers ( class of '92 ) ontpopten zich tot club legendes en schreven historie bij de club. Spelers als Giggs en Scholes voetbalden decenia lang verder als vedettes, waarbij onbekende spelers ( Rooney, Ronaldo, Evra, Vidic) zich in hun schaduw konden ontwikkelen.

Als er iemand dus het recht heeft om geld uit te geven dan is het United wel. Tel daarbij ook nog eens op dat de Glazers jaar in jaar uit de club leeg melken en nauwelijks investeren in het team. Mag het dan een keer gebeuren ?het is simpel. In het moderne voetbal is er minder tijd om geduld te hebben met eigen jeugdspelers. Als je een team niet voorziet van effectieve kwaliteitsinjecties dan verval je terug. Dit is nu het geval voor United. Investeer nu en vecht je weg terug naar de top of blijf achter en wordt een Liverpool van de jaren 90'.

Het verschil met City is meerdere malen uitgelegd. Die hebben een bijdrage geleverd aan de inflatie van de voetbalmarkt. Die hebben het succes te danken aan oliegeld. Dat is een algemeen bewezen feit. Hoe lang geeft United dergelijke bedragen uit ? Wat is hier de oorzaak van ? Simpel, de veteranen Giggs, Vidic, Evra moeten op een bepaald moment vervangen worden. Waarom geeft City het geld uit ? om de club legendes te vervangen ? Nee, die kochten de topspelers. Dat is het verschil.

26 augustus 2014 om 00:04

ledenis is iemand die zomaar een eind uit zijn nek praat en geen verstand heeft. Degene die City en United vergelijkt qua uitgavepatroon is net zo slim als iemand die zegt dat clubs geen schulden mogen hebben....

En United heeft clublegendes die ze moeten vervangen, wie zijn de clublegendes van City?

United heeft al het geld wat het uitgeeft zelf verdiend, dan mag je dat uitgeven zoals het wil. Net zoals Real, Bayern en sinds kort ook Arsenal zijn alle bedragen die ze uitgeven gewoon te verantwoorden voor de boekhouding, terwijl City toch zwaar creatief moet gaan boekhouden. 120 procent van de omzet aan salarissen uitgeven bijvoorbeeld, of op 2 jaar tijd ruim 200 miljoen verlies lijden, zulke dingen doet United niet, United is een club die met zijn eigen geld om kan gaan.

26 augustus 2014 om 00:07

Het is toch te triest voor woorden als je het verschil in clubs niet kan zien..

26 augustus 2014 om 00:08

Oasis!! De gebroeders gallacher hahs

26 augustus 2014 om 00:28

Inderdaad, maar zo nu en dan moet je dit soort over the hill uitspraken goed beargumenteren, waarbij je hoopt dat hij dan inziet dat hij de situatie totaal verkeerd inschat. Het is ook infaam om City met United te vergelijken. Het is qua geschiedenis David en Goliath, waarbij de dwerg niet zegeviert.

26 augustus 2014 om 00:30

Dus 170 miljoen uitgeven en nog geen kampioenselftal is goed beleid wil je zeggen? City is een club dat graag bij de top wilde horen. Daar hoort nou 1maal een grote investering in. Dat is ook gebeurd. Terwijl Utd jaren lang een grote smoel daarover heeft. Maar ondertussen nu voor 170 miljoen aan lachewekkende aankopen doen. Hypocrieter dan dat kan het niet. Tegenwoordig word het niet gewaardeerd als een club bij de top wil horen. City stond op de rand van afgrond voordat de sjeikh kwam. Dat ze nu aan de top staan kan niemand zien. En dat mag best. Maar ga niet lopen zeiken over City als je zelf nog erger bezig bent.

26 augustus 2014 om 00:35

Erger bezig zijn? City is zo erg bezig dat ze van de Fifa di Maria nieteens konden/mochten kopen, draaien elk jaar verlies terwijl United elk jaar haar winst draait, door eigen geld, zelf verdiende geld. Je bent wel erg kortzichtig, jeetje.

26 augustus 2014 om 00:40

Op zich steekt je beargumentatie goed in elkaar, maar je gaat op het eind wel gruwelijk de fout in. Het was mede United die de inflatie op de transfermarkt startte, door een absurd bedrag neer te leggen voor Ferdinand. Je moet voor de grap eens opzoeken wat matige voetballers als Young, Valencia, Fletcher, Jones (wel potentie), Fellaini etc. hebben gekost. United geeft al jaren lang kapitalen uit aan spelers, en de afgelopen 2/3 jaar netto zelfs (veel) meer dan City en Chelsea.
Omdat de spelers waar ze kapitalen voor uittrokken allemaal zo matig zijn beseft men vaak niet dat ook zij hartstikke duur waren. En dat de meeste spelers die voor jeugdspelers worden aangezien ook voor heel veel geld zijn gekocht...

United volgt de trend niet, United heeft deze trend zelf gestart. Omdat een club geen oliesjeik heeft, zegt dat nog niet dat ze weinig geld uitgeven

26 augustus 2014 om 00:59

Ooh is Fletcher gekocht? Kan je me dan ook vertellen van welke club?

Verder overdrijf je met Young en Valencia.

26 augustus 2014 om 01:10

@mancunian

City heeft een bijdrage gehad aan de inflatie dat klopt helemaal. Neemt niet weg dat Utd die het jaren lang verafschuwde wat City deed. Nu doet Utd gewoon hetzelfde. Maargoed blijf lekker blind zal ik zeggen.

26 augustus 2014 om 01:30

De transfer van Ferdinand was in die tijd inderdaad een record bedrag, maar durf jij nu stellig te beweren dat deze specifieke transfer de oorzaak is van de inflatie die vooral te merken was nadat de suikerooms in het spel betrokken raakte ?

Laten we de bedragen van engelse clubs rond die periode en de jaren erna eens even vergelijken

United 02-03 : 27 miljoen pond ( record bedrag Ferdinand, was het waard ?)

- United 03-04 = 53 miljoen, duurste aankoop waren een zekere Ronaldo en Saha, beide rond de 12-13 miljoen.
- United 04-05 = 27m pond
- United 05-06 = 19-20m pond
- United 06-07 = 18,6m pond

Totaal = 144m pond

- Chelsea 03-04 = 153(!) miljoen uitgegeven, duurste uitgave
- Chelsea 04-05 = 60m pond
- Chelsea 05-06 = 111m pond (!)
- Chelsea 06-07= 12m pond

Totaal = 326m pond

Het was niet United wat in de jaren NA de transfer van Ferdinand met geld over de toonbank smeet.

Dan heb je het over transfers van Valencia etc. Valencia is in 2009 gekocht voor een bedrag van 16m pond. Het jaar erop was hij een van de smaakmakers van de Premier League en had hij zijn aandeel in de kampioenschap. Datzelfde jaar werd Zhirkov gekocht voor 18m pond en Aquilani (liverpool) gekocht voor 17m pond. Hebben die dezelfde impact gemaakt als Valencia ?

Young werd het seizoen erop in 2011-2012 gekocht voor 17m pond. Datzelfde jaar betaalde Chelsea 20m pond voor Lukaku. Liverpool betaalde 20m pond voor Downing en City gaf maar liefst 26m pond uit voor Milner. Over welke trend heb jij het precies ?

Fletcher gekocht ? Fletcher zat rond zijn 11e al in de jeugdacademie

26 augustus 2014 om 00:05

Wat een scorebordjournalistiek. Puur op basis van een moment veroordeel je heel de geschiedenis van een club. Belachelijk. Als je kijkt naar alle transfers van de laatste 15 jaar doet Man Utd misschien 12 miljoen jaar verlies puur op het vlak van transfers. Belachelijk weinig voor een topclub die alle jaren meedoet voor de titel. Notabene met geld dat ze zelf hebben verdiend.

En jij vergelijkt die situatie met een club die jaarlijks een pak meer uitgeeft, waarvan de lonen zelfs extreem hoog liggen in vergelijking met hun inkomen en waarbij ze gewoon geluk hebben dat hun voorzitter jaarlijks een mooi bedrag in de club pompt. Tja. Logische vergelijking!

26 augustus 2014 om 00:06

Verschil City heeft gewoon een sugar daddy, draait elk jaar verlies en United draait elk jaar winst, veel grotere omzet en is onafhankelijk van de eigenaar.

26 augustus 2014 om 00:09

Sterker nog: United zou beter af zijn zonder de eigenaar, terwijl City in zou storten zonder de eigenaar.

26 augustus 2014 om 00:32

City heeft vorig jaar '' maar '' 60 miljoen verlies geleid. Met een uitgaven patroon van 100mil. Nu hebben ze '' slechts '' 65 miljoen uitgegeven met ook nog de nodige inkomen van Garcia en Rodwell. Waardoor ze dit jaar al in de + komen te staan. Wel grappig trouwens dat je boel verdraaid. Ik zou me dood schamen als Utd fan. Zou me een enorme hypocriet voelen. Maarja jullie zijn al langer blind zoals het in de geschiedenis al heeft gebleken.

26 augustus 2014 om 00:36

In de plus qua transfers netto maar niet qua winst/verlies, en daar gaat het om. City spendeert meer dan dat er inkomt, United niet. Daar zit het grootste verschil.

26 augustus 2014 om 00:39

Het gaat mij nieteens om hoeveel je uitgeeft, maar op de manier waarop. Een Real maakt elk jaar vette winst, dus ala ze dan Rodriguez kopen, klaag ik alleen om sportieve redenen. Ze kunnen het zich prima veroorloven en hebben zwarte cijfers aan het eind van het jaar, geldt ook voor Bayern, Barcelona, Arsenal. Een City heeft dat geld in feite niet, daarom wordt City nu ook bijvoorbeeld keihard aangepakt door de FFP en United niet. Of je hebt teveel wrok in je om dat niet te beseffen of je hebt het IQ van een pinda.

26 augustus 2014 om 02:26

Ik vind het gezeik op clubs als City en Chelsea maar onzinnig. Hoe denk je dat de clubs die nu de topclubs vormen zo groot voorsprong op de rest hebben gekregen? Omdat ze vrijwel altijd aan het begintijd van de competities het meeste geld hadden. Het verschil was toen dat clubs daadwerkelijk met veel spelers uit de jeugd speelden en dus af en toe een outsider kampioen werd waar dat nu niet meer mogelijk is.

Clubs als City, Chelsea, PSG zijn teams die doormiddel van een kapitaalinjectie in een tijdspanne van 10 jaar(waar PSG in een recordtempo ging) in een keer het onoverkomelijke verschil met de top inhalen.

Waarom is dit erg? Wordt er niet altijd geklaagd dat het altijd weer dezelfde teams zijn die kampioen worden? Topclubs hebben de macht en alleen door net zoveel uit te kunnen geven als een topclub kan je aansluiten.

26 augustus 2014 om 02:33

Is dat eerlijk? Zeker niet maar wel de enige manier om de (geld)macht van topclubs te doorbreken. Stel je voor de Brazilië zoals vroeger qua geld geen achterstand hadden en alle Brazilianen in de Braziliaanse competitie speelden. De Europese topclubs zitten er bomvol mee. Dat niet Zuid-Amerika niet meer de sterkste competities had maar Europa was sowieso puur aan geld te wijten. Want Europa kocht de beste spelers op.

Met de nostalgie naar vroeger mag het dus ophouden. Na de volledige commercialisering van voetbal(de TV) is geld gewoon gigantisch gestegen in de voetbalwereld. Ook in de jaren 90 werden spelers als Vieri al voor 55 miljoen verkocht. Het is echt niks nieuws. Dat vandaag de dag de duurste prijzen rond de 90 liggen vind ik dan niet vreemd.

Ik ben dus blij met de nieuwe kapitaalkrachtige clubs. Wat meer tegenstand zou leuk zijn.

26 augustus 2014 om 07:14

Kan je zeker zijn, maar hoe denk jij dat het vroeger ging? Bij de start van voetbal was het maar United krijgt meer geld dan Aston Villa ofs om het leuk te maken? United heeft dat allemaal zelf gedaan en dat is gekomen door goed beleid en onder andere de start van het commerciële aspect in voetbal. Liverpool is voor een lange tijd een grotere club dan United geweest maar zijn qua financiën niet met United te meten. Waar City nu gewoon toevallig een oliesjeik als eigenaar kreeg en daardoor maar kan spenderen ookal komt er minder binnen. En het komt echt niet door United, in de jaren van Ferguson werd er amper geïnvesteerd netto, zoals hierbeneden aangegeven staat. Sinds 2013 pas wordt er kei veel besteedt, maar als je het gaat relativeren naar de laatste 8 jaar ofso, zie je dat United nog niet in de buurt komt van City. Maar ik ga niet lang over door, zegt genoeg dat City zo zwaat onder druk staat met de FFP..

26 augustus 2014 om 00:09

Maar het verschil zit hem ook in de manier hoe het geld gegenereerd wordt. De Glazers hebben nog geen euro gestopt in United. Sterker nog, ze gebruiken de club om geld te verdienen. Bij City hebben de eigenaars er meer dan een miljard in gestopt. Dat is een groot verschil. Overigens zijn die bedragen voor dergelijke spelers wel idioot hoog. Dat ben ik dan wel met je eens.

26 augustus 2014 om 00:10

Ik zie dat een paar lieden het zelfs nog duidelijker uiteengezet hebben. Hartelijk dank hiervoor!

26 augustus 2014 om 00:12

Ben jij ook zo iemand die Arsenal gaat bekritiseren omdat Arsenal te veel uitgeeft? Want echt, jouw commentaar slaat kant noch wal, dit is echt appels met peren vergelijken. City kocht tot afgelopen jaar iedere keer zonder een echte gedachte, kijk maar naar de spelers die door de achterdeur zijn vertrokken, terwijl United weinig miskopen doet. Bebe was er een, Fellaini misschien, maar dat is het dan ook wel. Bij City kan ik een hele lijst opstellen.

26 augustus 2014 om 03:19

Nani, Anderson(!!!!), Valencia, Young, Kagawa, om er nog maar een paar te noemen

26 augustus 2014 om 00:34

Het grootste verschil zal hem zitten in hoe het geld verdiend is. United is qua inkomsten een van de grootste clubs van de wereld, die kunnen dit zich veroorloven met geld dat ze gewoon verdiend hebben aan kaartverkopen/merchandise etc. Ze krijgen het zeker niet cadeau van de Glazers.

Daarbij, United heeft al eerder dure aankopen gedaan (verón, Ferdinand, Rooney). Het is dus niet alleen van de afgelopen 2 jaar. Alleen omdat de markt verziekt is worden de prijzen van spelers hoger. Voor een Di Maria zou 20 jaar terug wellicht niet eens 20 miljoen op tafel zijn gekomen, nu moet je wel.

Maar dan even andersom beredeneren: Zou City gestaan hebben op de plek waar ze nu staan zonder het grote geld van sjeik Mansour?

26 augustus 2014 om 00:50

Hypocriet zeg. United komt nu aan vele miljoenen door beursgang. Dat zijn veel mensen even vergeten.

26 augustus 2014 om 06:49

Inderdaad, niet omdat United zowat de meeste/beste sponsordeals op aarde, beste match day revenue's, meeste verkochte shirts o.a, wordt wel triester met de dag.

26 augustus 2014 om 07:14

Het geld wat op de beurs verdient wordt gaat zowat allemaal naar the Glazers bovendien, vandaar de Glazer haat die zoveel geld uit United halen.

Vraag me af of hij de zeer fysieke competitie aankan hij is vaak gblesseerd.....In england trainen ze vaker en spelen ze meer wedstrijden dan in de spaanse competitie.. .. ben bnieuwd..

26 augustus 2014 om 07:21

Maar dit jaar niet zonder europees voetbal

United gaf al 90 miljoen Euro uit aan Rojo, Herrera en Shaw.
Al 80 miljoen aan Fellaini en Mata.
En gaat nu dus 75 miljoen uitgeven aan DiMaria wat 245 miljoen maakt samen.

Dat wordt wat met Phil Jones, Tyler Blackett en Chris Smalling in de verdediging.

weetje wat zo lullig is bij zulke grote aankopen,.. dat ie in een keer voor maanden uitgeschakeld word met een blessure ofzo je weet het maar nooit! met Shaw, Herrera, Rojo dat soort spelers ga je het seizoen sowieso niet redden. wat ik wil zeggen, dat Man Utd weer de flop is als het om transfers gaat!
ze hebben het nu voor meer dan 150 miljoen uitgegeven met di Maria er bij rekenen.
inplaats daar van waarom niet gewoon vele grotere namen halen en die ook wat meer toevoegen aan de team.

bijvoorbeeld:
hummels.. 30 miljoen
Vidal 60 miljoen
Cavani of Falcao voor 60/70 miljoen want van Persie zal ook niet voor altijd mee gaan, en in een grote wedstrijd vind ik van Persie niet altijd sterk.. je mag zeggen wat je wilt

ook grote namen waar je makkelijk met de marketing en shirts wereld wijd veel geld mee terug verdiend !!
ik weet niet hoor of al die aankopen überhaupt iets toevoegen behalve di Maria dan omdat ie geweldig is.. maar ze hebben daar stuk of 3 vleugel spelers..

26 augustus 2014 om 00:00

''cavani of Falcao voor 60/70 miljoen want van Persie zal ook niet voor altijd mee gaan, en in een grote wedstrijd vind ik van Persie niet altijd sterk.. je mag zeggen wat je wilt''

Van Persie: net 31
Falcao: 28
Cavani: 27

Zoveel jonger zijn die ook niet. Van Persie kan nog wel 1-2 jaar (minimaal mee, heel pessimistisch gezien). en waarschijnlijk nog wel een jaar erbij. Falcao en Cavani zijn ook enorm duur....en je hebt al Van Persie, Rooney en vooralsnog Welbeck en Chicarito achter de hand....een goede vleugel was er niet... (young, valencia etc slecht en nani is tijdelijk weg)

het kopen van falcao is qua positie niet logisch.

26 augustus 2014 om 07:23

Hummels zal je meer voor moeten betalen en gaat niet weg
Cavani en falcao zijn niet nodig met rooney en rvp vidal zijn ze nog mee bezig maar is ook erg duur

Dimaria gaat geen wedstrijden voor je winnen met zo een slechte achterhoede.
Het fundament van Man United is enorm zwak. Deze transfer is niet de oplossing.

Maar Di Maria is niet de oplossing van de problemen heb ik het idee, als winger vind ik hem toch beter dan als CM.

25 augustus 2014 om 23:56

Lekker boeien.
Man United heeft een topwinger nodig en heeft die nu te pakken.
Een top CVM en misschien nog een CV en ik zie Arsenal nog buiten de boot vallen qua top4.
Het is United overkomen na al die jaren dus na 16 jaar bij jullie ook.

26 augustus 2014 om 00:00

Zelfde geld voor United, als Arsenal een deftige DM en een back-up CB haalt zitten wij ook gewoon goed. Geruchten over Gustavo in een deal met Podolski worden steeds maar sterker, de perfecte speler zou Javi Martinez zijn, maar Gustavo is een goede tweede.

26 augustus 2014 om 01:04

Gustavo viel tegen op het WK. Maar wat zal ik blij worden als hij naar Arsenal komt. Dan nog een CB back-up en een spits met het echte killer-instinct. Ik blijf dromen.

26 augustus 2014 om 02:52

Ik vond Gustavo ook best tegenvallen op het WK maar dat lag meer aan het geheel Brazilie vond ik. Hij is zeker geen slechte speler en in ieder geval beter dan Arteta. Javi Martinez zou voor elk team perfect zijn ja maar die is onlangs geblesseerd geraakt en ligt er minstens een halfjaar uit. Ik ben erg benieuwd of Wenger uberhaubt nog wel een aankoop gaat doen want de tijd tikt

26 augustus 2014 om 11:53

Giroud ligt er waarschijnlijk drie maanden uit met een blessure dus Wenger moet nu wel.

Met Di Maria op rechts, Mata op 10 en bv Welbeck of rechts heb je echt wel een sterke linie. Rvp en Rooney kun je gebruiken voor de spits en Herrera is ook zeker niet verkeerd. Probleem is alleen dat er maar één goede cm is en achterin is het toch nog steeds niet goed.
Benieuwd wat United gaat maken dit jaar. Zeer slecht begin, maar er loopt toch ook veel kwaliteit rond. Vind de aankopen niet heel spetterend en dn bedoel ik niet voor dat geld. Voor Shaw en Herrera zoveel betalen is eigenlijk gewoon belachelijk.

26 augustus 2014 om 00:11

Aantal blessures helpt ook niet echt mee. Shaw, Herrera, Rafael, Evans, Valencia pas terug, Van Persie niet fit. Verschil met vorig seizoen is dat er nu een wereldklasse manager staat die de tij kan keren op tactisch gebied.

26 augustus 2014 om 01:06

Je mag nog zo'n goede coach zijn, maar met pure middelmaat als Valencia en Young en deze defensie kan geen enkele coach geweldig presteren. Ik snap niet waarom er geen zekerheid voor de verdediging is gekocht. Shaw is dat niet, Rojo al helemaal niet.

26 augustus 2014 om 07:28

De defensie is niet het probleem maar cm fletcher wordt telkens overlopen en komt niet in zijn eigen zestien maar blijft in de middencirkel de jong zou dus perfect zijn. De verdediging gaf toch ook niets weg tegen sunderland en tegen swansea was fletcher er twee keer niet op randje zestien.

Zou vet zijn als ze Nigel de Jong nog weten te strikken voor de Cm/cdm positie, Benatia of Hummels als CB en misschien iemand als Danilo (FC Porto) om te concurreren met Rafael voor de rechtsback positie. Dan doet United in mijn ogen dit seizoen gewoon weer mee voor alle prijzen. Dan heb je die jonkies die ook wel hun minuten gaan maken; Januzaj, Lingard en Blackett en dan heb je gewoon echt een uitstekend team. Sterker nog, wie ga je in de spits zetten.. Rooney of Rvp?

De Gea
Rafae/Danilo
Humm/Benatia
Jones/Rojo
Shaw/Rojo
Mata
DeJong/Fella
Herrer/Carri
Maria/Valenc
Rooney/RVP
Januzaj/Youn
25 augustus 2014 om 23:56

Mata op de flanken met Di Maria en Rooney op 10 achter Rvp.

26 augustus 2014 om 00:16

Mja dat is inderdaad een optie, alleen betwijfel ik of Van Gaal Mata ook als vleugelspeler ziet.. Hij lijkt nogal happig te zijn op de profielen die hij aan bepaalde posities hangt. Ja, of hij moet ineens ook nog een Robben uit de hoge hoed toveren, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Dan zou hij met De Jong en Herrera als CM kunnen spelen en Mata/rooney daarvoor.. Naja hij krijgt het er nog maar lastig mee in ieder geval! Denk wel dat hij de juiste man is om United weer naar de top van de BPL te krijgen, hij zal ook wel de tijd krijgen.

Gaat LVG dan toch al weer afstappen van zijn 352? Toch maar terug naar 4-3-3 / 4-2-3-1?

de Gea
Rafael
Aankoop
Rojo
Shaw
Aankoop
Herrera
Di Maria
Rooney
Mata
RVP
26 augustus 2014 om 00:01

Denk het niet toch? Sinds van gaal naar man united is praat hij steeds over zijn filosofie en daar hoort die 3-5-2 denk ik toch wel bij

26 augustus 2014 om 00:11

Volgens mij heeft Van Gaal in het begin een aantal keer gezegd dat hij 3-5-2 wilt spelen, omdat hij vond dat hij niet de spelers had/heeft om 4-3-3 te spelen op de manier zoals hij dat graag ziet. Ik denk ook niet dat Van Gaal in Di Maria een CM ziet, of iemand die de hele flank gaat bestrijken; daarom denk ik dat hij Nigel de Jong nog gaat oppikken bij AC Milan voor 10 mil. (voor dat bedrag mag hij geloof ik weg). 10 milj. voor een speler als De Jong is in deze tijd natuurlijk, en zeker voor Man United, peanuts. Er zal in mijn ogen dan alleen wel ook nog iemand bij moeten komen om de concurrentiestrijd met Rafael aan te gaan op rechtsback, of Smalling definitief als RB bestempelen.

26 augustus 2014 om 00:40

Hoop echt dat Nigel bij Milan blijft. En mocht hij zelf echt weg willen hoop ik toch dat Galliani wel minstens het dubbele vraagt. 10m zo laat in de transfer periode zou nooit genoeg mogen zijn. Minstens 20m en eigenlijk zelfs dat nog niet. Alleen als hij een transferverzoek indient, wat ik hem niet zie doen.

26 augustus 2014 om 01:07

Het probleem is dat De Jong relatief oud is. Milan het geld nodig heeft, en de Jong niet de Internationale status van geweldige topper heeft.

26 augustus 2014 om 01:41

Milan heeft helemaal geen geld nodig. Zeker geen karige 10 miljoen. Boeit ook niet of hij een internationale top status heeft. Hij is van cruciaal belang voor Milan, het is de laatste week van de transferperiode en als hij geen verzoek indient, hoeft hij niet weg.

Kortom, allemaal redenen waarom Milan de absolute hoofdprijs zou moeten vragen.

Louis van Gaal kent Di Maria maar al te goed!

Voorafgaand aan het jeugd WK had AZ Sergio Romero en Angel Di Maria allebei al bijna binnen!

Waar Romero voorafgaand tekende (5 jarig contract) en daarna keeper van het toernooi werd, wachtte Di Maria nog even het toernooi af......en toen kostte hij niet 1-2 miljoen meer ging hij voor 10 miljoen naar een investeringsmaatschappij die hem stalde/verkocht aan Benfica.

Hoe zonde is dat voor AZ! Wel beter voor Di Maria hoe zijn carriere loopt... Benfica, Madrid.. United...

26 augustus 2014 om 01:08

Dat wist ik nog niet ! Verstandige keuze dus van Di Maria, als je ziet waar hij nu is en waar Romero is.

Beetje dubbel gevoel. Lijkt een aankoop op de fans stil te houden. Want er zijn toch andere posities waar versterking nodig is.

Met deze 75 miljoen had je een vm en een cv kunnen/ moeten halen.

Misschien komt er nog wel meer. Denk het Haast wel...

26 augustus 2014 om 00:20

Nou dat denk ik toch niet.. Ja, achterin moet er naast Rojo nog wel iemand bij komen van het kaliber Hummels/benatia, al denk ik dat ook een Dante niet zou misstaan onder Van Gaal. Maar zou jij als United aanhanger nog een seizoen willen volmaken met Valencia en Young op de flanken? Young heeft volgens mij alleen in de eerste helft van zijn eerste seizoen een acceptabel niveau gehaald en heeft daarna vrij weinig tot niets meer laten zien. Daarnaast is Valencia ook niet meer de Valencia van 3 jaar terug, is echt ontzettend ver weggezakt. Een speler als Di Maria moet je altijd in je team willen hebben.

26 augustus 2014 om 00:37

Ik had liever verdedigende spelers gezien. Elke kampioensploeg heeft een sterke verdediging.

Over young zijn we het eens
Valencia vind ik wel een goede speler, alleen moet ie wat aan zijn voorzetten doen.
En ik zou graag Januzaj een kans zien krijgen.

Di Maria is een topaankoop, maar voor dat geld hadden veel meer posities United waardig kunnen zijn.

26 augustus 2014 om 01:13

Ja dat kan ik me ook wel voorstellen, maar goed er is nog een week de tijd. Er komt waarschijnlijk nog wel een sterke CB richting Manchester.

Januzaj zal zijn minuten wel gaan maken onder Van Gaal. LVG heeft een contract voor 3 jaar en dat zie ik hem wel uitdienen; hij zal niet over 2 jaar weer 200 miljoen willen investeren, daar is hij de manager niet naar en Man United de club niet. Jongens als Januzaj, Blackett, Lingard, Powell en Keane zullen hun minuten zeker gaan maken.

Wie staat er op dit moment eigenlijk achter Rafael op rechtsback? Als er een goede CB bijkomt kan Smalling de vaste stand-in worden misschien, maar als je dan toch een seizoen gek doet zou ik Danilo van Porto proberen te halen om de concurrentiestrijd wat aan te wakkeren.

13M op jaar basis voor een speler als Angel Dimaria, met alle respect maar dit gaat toch helemaal nergens meer over..

Dat fairplay van Fifa is ook erg daadkrachtig, gat tussen de top en de sub-top gaat binnen nu en een paar seizoenen écht onoverbrugbaar worden.

26 augustus 2014 om 00:02

Gaat? Is zul je bedoelen. Zelfs in Engeland is er al een gigantisch verschil tussen Arsenal, Chelsea, City, United en de rest. Liverpool haakt ook nog wel aan, maar bijvoorbeeld Spurs kan niet eens mee. In Duitsland is het Bayern op eenzame hoogte, in Frankrijk is het Psg, met Monaco wat misschien nog iets kan, in Italia is Juventus de alleeheerser, en in Spanje is het verhaal ook bekend.

De FFP werkt wel trouwens, clubs die het geld wat ze uitgeven zelf verdienen, zoals United, Arsenal, Real en Bayern, hebben geen enkel probleem.

26 augustus 2014 om 00:09

Met de nadruk op ''écht'', nu zit er nog wel eens een verassing tussen, maar op deze voet gaat dat echt niet meer gebeuren.

Als ik me niet vergis kreeg Barcalona ook een transfer verbod opgelegd, maar werd deze later toch weer geseponeerd? Heb me er verder ook niet in verdiept, maar als dit zo is gegaan is dat ook amateurisme ten top.

26 augustus 2014 om 00:20

Dat gebeuren bij Barcelona was ook gewoon apart, normaal gezien blijft een schorsing staan tijdens een onderzoek, maar nu hebben ze gelijk voor 2 jaar in kunnen kopen. En ook dat ze nu nog wel spelers mogen halen vind ik vreemd.

En je kan uit de Europese toplanden ongeveer invullen wie er in de CL zitten: Atletico, Barcelona, Real, Dortmund, Bayern, Schalke, Arsenal, Chelsea, City, Juventus, Napoli, Psg, Zenit, Cska, Shaktar, Galatasaray, Ajax, Anderlecht, Porto, Benfica, Olympiacos en Basel zitten er volgens mij ongeveer ieder jaar in.

26 augustus 2014 om 00:53

Liverpool kan niet mee in deze salarissen hoor. United city en chelsea betalen veel meer aan salaris dan liverpool.

26 augustus 2014 om 02:51

Ik kan daar geen inschatting van maken, ik heb de huidige wage-bill van alle clubs nog niet gezien, maar ik denk dat er niet heel veel veranderd qua bedragen op Liverpool na, want die hebben eigenlijk alleen Suarez en Reina laten gaan, terwijl er 9 volwaardige spelers bijgekomen zijn.

26 augustus 2014 om 11:49

Had het over salarishuis. Niet over aantrekken van spelers. Suarez verdiende 250 per week. Reina verdiende ook veel. Balotelli verdient 150. ik denk dat in totaal iets meer salaris kwijt zijn dan voorheen. Dat salarhuis van liverpool lag afgelopen jaar rond 200 miljoen. Dat van chelsea en city op 400.

Uitstekende aankoop, maar dit is zeker niet voldoende.. Ik hoop nog steeds op een goede centrale verdediger (laat Rojo/smalling/jones maar vechten voor die andere centrale positie) en een middenvelder naast Herrera, het liefst alsnog Vidal of Khedira.

Ik ben doorgaans geen fan van alleen maar kopen, maar ik denk dat het nu toch echt nodig is wil je dit seizoen er nog iets van maken.

De Gea
Rafael
?
?
Shaw
Khedira/Vida
Herrera
Di Maria
Mata
Januzaj
Rooney/RVP
26 augustus 2014 om 00:09

Benatia lijkt naar Bayern te verkassen, alhoewel de berichten ook melden dat de duitsers niet staan te popelen om de hoofdprijs te betalen.

Een verdedigende middenvelder is een must. Fletcher kan zijn pre season vorm niet doortrekken en levert de bal te vaak in. Het was wellicht te dromerig geweest van de fans om te verwachten dat Fletcher de oplossing zou zijn voor het middenveld vraagstuk.

Wat betreft het kopen. Dat heb ik hierboven ook uitgelegd. United is op de crossroads gekomen, waarbij het moet investeren of zal terugvallen. Gezien de naam en de historie is laatstgenoemde geen optie en als er een club het recht heeft om uit te geven is het United wel. Die moeten de veteranen als Giggs, Evra, Vidic vervangen. Dit zijn dus lange termijn investeringen die cruciaal zullen zijn voor de toekomst. Oh en het succes van United is altijd bijeen gevoetbald, dus het feit dat er nu frequent wordt ingekocht is voor mij geen probleem. Liever in de club dan de geld beluste Glazers.

Zal wel zoiets woorden, de verdediging....is nog wel echt super zwak...

De Gea
Jones
Smalling
Rojo
Shaw
Herrera
Mata
Fletch/Fella
Di Maria
Rooney
Van Persie

Ik denk dat man utd een top aankoop heeft gedaan. Met Rooney van Persie en di Maria een top aanval. Over de bedragen heb ik het want die zijn belachelijk gewoon. Streep dit bedrag weg ten opzichte van James rodriguez en je verkoopt weer zoveel shirts van James heb je als real Madrid weer een top deal gemaakt. Een echte zakenman die Perez'. Iedereen spreekt er schande van maar ze kunnen wel zakendoen in Madrid. Higuain verkocht voor 45 miljoen vorig jaar ozil verkocht en nu di Maria voor 80 miljoen en een grote merchandising erbij etc. En je elftal wordt niet zwakker. Dan kan je ook een bale Ronaldo rodriquez kopen en de CL winnen wat ook weer geld en status oplevert. Succes man utd. Ik denk dat het wel wat wordt in Manchester.

26 augustus 2014 om 00:12

http://www.catenaccio.nl/2014/spanje/real-madrid-i...

Deze cijfers spreken boekdelen van Real Madrid, tegen alle kritiek in jegens Real Madrid.

1 van de beste spelers ter wereld hoor, Di Maria, maar hij zal niet renderen in een 3-5-2 systeem. Eigenlijk rendeert heel United niet in dat systeem. Het is gewoon geen formatie waarmee je het gaat redden in de Premier League. Het kost veel te veel energie van onze backs, en dat kan je aan het einde van het seizoen gaan opbreken..

Edit: Mata voor Young in m'n opstelling. Verwijdert die oude niet..

De Gea
Rafael
Smalling
Rojo
Shaw
Flechter
Herrera
Cleverley
Di Maria
Rooney
Young
26 augustus 2014 om 00:30

Rare opstelling dit. Zou eerder Fletcher en Hererra controlerend doen. Di Maria vanaf links, Mata vanaf rechts en Wazza en RVP in de spits.

26 augustus 2014 om 01:30

Van Persie zou ik nog proberen te verkopen nu hij nog wat op kan leveren. Vind het zonde dat Welbeck of Hernandez zal gaan vertrekken omdat er een spits van 31 in de basis staat. We moeten, ondanks het geweld op de transfermarkt, ons identiteit niet verliezen, en onze jeugd gewoon een kans geven. Al is Welbeck niet goed genoeg om nummer 1 spits te zijn, hij kan alsnog nuttig zijn voor op de flanken of in de punt voor als je iets wil forceren.

Je hebt gelijk jj united. Je ziet het ook an apr. Speelt koste wat het kost 352 en worden de pan in gehakt. Utd rendeert indérdaad niet in dit systeem en krijgt het dan gewoon moeilijk in PL. Toch denk ik dat van gaal desnoods met een ander systeem hoge ogen gaat scoren dit jaar in e PL.

26 augustus 2014 om 01:12

Dat komt omdat de coach van QPR slecht is en de verdediging ook.

Aan queens par rangers ipv van apr. Excuses

Real heeft goed gehandelt dus met dat geld hallen ze eltigre

Waarschijnlijk morgen gepresenteerd of overmorgen

Er zal deze week nog wel iets gebeuren bij united want achteraan moet er zeker iemand bij en het is nog geen 31 augustus he
En voor sommigen die graag schieten 99% van de spelers die gelinkt worden aan United is het altijd een stap vooruit want United is en blijft de grootste ploeg van engeland en top 3 van de wereld

75 mil is in deze markt een goede prijs voor deze baltovenaar

Di Maria, van CL voetbal met Ronaldo en Bale naar League Cup voetbal met Cleverley en Young.

26 augustus 2014 om 16:57

Groter portemonnee, minder ambitie.

Van alle spelers in grootste competities heeft Di Maria de meeste assists afgeleverd (17). Absoluut een speler die United kan gebruiken. Het is een hoge transferprijs, maar hij heeft zich wel bewezen op het aller hoogste niveau.

Dit kan toch niet waar zijn? 12 miljoen salaris per jaar? En ex bonussen? Ziekelijk veel geld los van deze mega transfersom. Ik volg Di Maria niet echt, maar neem aan dat ze prijskaartje het waard is? Zoveel geld is echt nogmaals insane

Carrière verpest, als United niet zoveel bood zou die daar toch nooit heen zijn gegaan?
Speelt geen europees voetbal, komt in een team met alle respect middelmatige spelers. Als Van Gaal aanblijft, zal die toch omdat die ervan overtuigd is ook met middelmatige spelers kan presteren, volgend seizoen weer beroep doen op waardeloze spelers als Young etc.
Di Maria zal lekker cashen en meer hoef je niet te verwachten.

Met een 3-5-2 zal die centraal gaan spelen? Ook geen positie waar je staat op te wachten in zo een team lijkt mij.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren