Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Naar spits speurende Rutten zag ex-Ajacied niet aan het werk’

Laatste update:

Na het vertrek van Graziano Pellè naar Southampton wordt de spitspositie bij Feyenoord voorlopig ingenomen door Mitchell te Vrede, maar trainer Fred Rutten blijft op zoek naar een extra centrumaanvaller. Afgelopen zaterdag zat hij voor een ex-Ajacied op de tribune in Zuid-Frankrijk.

/

De Telegraaf meldt dat Rutten een aandachtig toeschouwer was bij de wedstrijd tussen Olympique Nice en Girondins Bordeaux, die door de bezoekers met 1-3 werd gewonnen. De speler voor wie de coach in zuidelijke richting was afgereisd, Dario Cvitanich, kwam echter niet in actie. De aanvaller, die tussen 2008 en 2012 onder contract stond bij Ajax, moest het duel wegens een blessure laten schieten.

Het is niet bekend of de dertigjarige Argentijn een terugkeer in de Eredivisie ziet zitten, maar omdat hij nog maar een klein jaar vastligt in Nice zou de clubleiding wellicht bereid zijn om mee te werken aan een transfer. In Amsterdam heeft Cvitanich de verwachtingen nooit geheel kunnen waarmaken; de laatste twee seizoenen van zijn contractperiode speelde hij op huurbasis voor Pachuca en Boca Juniors.

Denk je dat Dario Cvitanich komt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kom. Op. Zeg ... Ik weet het gewoon niet meer.
Kunnen we niet gewoon te Vrede laten staan? Het maakt toch geen ene drol uit wie er staan dit jaar. Het hele elftal zwalkt en er zit nul lijn in. Dit is echt aan de coach te wijten en die zit er voorlopig nog een jaar. Dus kijk volgend jaar maar voor een spits en zing het nu uit met Te Vrede en Kazim. En probeer Immers nog ergens te slijten ...

25 augustus 2014 om 08:38

Te Vrede is echt een hele matige spits, scoort nu toevallig een paar keer maar dat is meer geluk dan wijsheid.

25 augustus 2014 om 08:58

Te Vrede had de hele zomer in het krachthonk gemoeten. Bijna al zijn duels verliest hij op kracht. Hierdoor kan hij geen bal vast houden en strandden er veel aanvallen bij hem.

Ik zie liever Manu in de spits nu bij Feyenoord. Puur omdat hij wel het fysieke heeft en geen buitenspeler is.

Rutten is denk ik ook niet de juiste coach voor dit elftal. Ik heb niks tegen hem en gun hem alle succes van de wereld, maar het lijkt alsof de spelers geen autoriteit in hem zien. Gisteren kreeg hij op alles wat hij zei een weerwoord of spelers liepen weg. Koeman kreeg een duimpje, een knikje of een speler die niet durfde te reageren.

Voor dit jonge elftal zou Verbeek perfect zijn. Een trainer waar bij je niet kan verzaken.

25 augustus 2014 om 09:00

Tuurlijk is het een matige speler. Maar een matige spits is het niet natuurlijk. In de laatste 8 wedstrijden 7x scoren is gewoon een goed moyenne voor een spits hoor. Hij is kopsterk en schiet soms nog wel eens per ongeluk op doel ...

25 augustus 2014 om 10:30

Denk ook dat Verbeek een uitstekende trainer zou zijn voor dit elftal, alleen zit je nog met vbronkhorst op de bank, toch 1 van de spelers die Verbeek er destijds uit heeft gezet volgens mij. Eerst rutten nog maar even een kans geven, de eerste helft tegen utrecht was best aardig.

Liever een grote gok met Guidetti dan een Cvitanich

25 augustus 2014 om 11:28

@Draj

Moesten ze bij Feyenoord ook niet proberen tegen Koeman, die man heeft meer prijzen in zijn eentje behaald dan de gehele selectie...

Verbeek zou inderdaad een perfecte trainer voor dit team zijn, eist van zijn spelers het maximale waardoor (zeker jongere spelers) hun grenzen steeds opzoeken en die verleggen. Kijk naar een Clasie die loopt er zo gefrustreerd bij.

Word een soort overlevingsseizoen met zoveel vertrokken basisklanten, dat is de prijs die we nu betalen om eindelijk weer zwarte cijfers te draaien. Is jammer maar er zit niks anders op, hopelijk dat de volgende jeugd lichting echt zo goed is en dat het dan ook uit de verf komt! Wellicht dat we dan pas mogen gaan dromen van de Coolsingel maar die is nu nog een paar jaar weg

25 augustus 2014 om 12:28

Ga toch weg met die Verbeek. Een ongemanierde bosaap met prehistorische trainingsmethode. Bovendien al eens in De Kuip geweest en daar compleet uitgelachen door de spelersgroep.

25 augustus 2014 om 09:04

Ik vind Rutten ook geen sterke coach, maar iets meer krediet verdient hij toch wel. Als je ziet wie er allemaal vertrokken zijn, dan is het logisch dat Feyenoord wat tijd nodig heeft. Het Feyenoord van vorig jaar was grotendeels afhankelijk van Pelle en de solide defensie. Dat is nu allemaal weg, en er is niets voor terug gekomen van enige waarde.

25 augustus 2014 om 09:29

Nou. Verleden jaar liep half Nederland te zeiken op de Fey defensie. Toen vond iedereen dat we niks op het WK te zoeken hadden met de Vrij en Indi. Bruma en Rekik, die moesten het hart gaan vormen! Of van Dijk ... dussss

Het middenveld is nagenoeg gelijk gebleven. In de spits staat een gozer die verleden jaar ook z'n wedstrijden en goals meepitkte en in de verdediging staan Matthijsen en Kongolo er gewoon nog. Dus al met al valt het redelijk mee. Alleen Janmaat en Pelle zijn een gemis. Van Beek kan beter, maar dat komt wel.

Al met al zijn we minder geworden, maar het verschil is te groot. Van de tweede ploeg van NL naar echt de allerslechtse ploeg uit de ED! Dat is echt aan de trainer te wijten.

25 augustus 2014 om 09:38

Ik heb die mededeling van 'half Nederland' niet voorbij zien komen. Ik vond wel dat Nederland niet met een hele sterke defensie naar het WK ging, maar ik denk dat iedereen realistisch genoeg was om te zien dat er ook geen alternatieven waren.

Voor eredivisie-begrippen (en naar op het WK gebleken is, ook internationaal) stond er gewoon een goede verdediging. Deels dankzij de Vrij en Indi. En die zijn nu weg, samen met Janmaat wat ook een topper is voor Eredivisiebegrippen. Matthijsen is natuurlijk weer een jaar ouder, waar vorig jaar de sleet er al aardig op zat, lijkt hij nu helemaal de weg kwijt.

En het middenveld van Feyenoord is gewoon altijd al zwaar overschat geweest. Goede spelers als backs en een spits die van elke frommelbal een goal maakte hebben dat nog kunnen verbloemen. Nu dat ook weg valt en het echt van mannen als Clasie moet komen, blijkt gewoon dat deze door de mand vallen. Leuke voetballers in een draaiend elftal, maar niet de mensen die een ploeg laten draaien.

25 augustus 2014 om 12:34

De complete verdediging is weg en vervangen door welliswaar talentvolle spelers, maar nog erg jong en dat gaat gepaard met fouten, zoals Van Beek gisteren. De opbouw begon bij De Vrij en nu bij Mathijssen, die dat stukken minder kan. Op rechts vormde Janmaat een belangrijk wapen. En het belang van Pelle was uiteraard enorm. Gisteren speelde Feyenoord heus niet zo slecht (slechtste ploeg van de ED is dan ook zeer sterk overdreven)...je moet dan alleen de 2-0 maken en dan is de wedstrijd over. Pelle zou dat gedaan hebben en dan win je deze wedstrijd gewoon eenvoudig.

De ploeg is op vele posities aanzienlijk verzwakt. Het is dus zeker niet de schuld van Rutten. Eerder dan van Van Geel, maar ook die moet maar roeien met de riemen die hij heeft.

25 augustus 2014 om 10:10

Waarom ligt het aan de coach? Werd realistisch man. Feyenoord verkoopt al z'n spelers zo makkelijk en ze halen niemand van niveau voor terug.

25 augustus 2014 om 10:33

Inderdaad, best hard dat Rutten nu al gelijk zo de zak is terwijl het duidelijk aan van Geel ligt die zn vak niet verstaat. Heeft samen met Mathijssen de kans op CL al verpest. Ik vind het schrijnend om te zien dat een man met zoveel onkunde wegkomt en dat een man als Rutten, met wie je mss ook iets te snel medelijden krijgt, de sjaak is. Van Geel heeft zich tot nu toe steeds kunnen verstoppen achter het feit dat er geen geld was en daarom maar spelers haalde die totaal niks toevoegden maar nu is dat excuus verdwenen en zie je zijn gebrek aan inzicht en daadkracht

25 augustus 2014 om 12:40

Volgens mij haalde Van Geel in een tijd dat er inderdaad gewoon echt niks te besteden viel (was dus geen verstopperdje spelen, maar gewoon bittere noodzaak) voor een appel en een ei spelers als Guidetti, Pelle, Janmaat, Immers. Lijkt me dat die spelers wel degelijk iets toevoegden. Iets meer respect verdient hij dus wel. Had nu ook wel verwacht dat hij wel met wat spannendere aankopen zou komen, maar uiteindelijk is het budget ook nu nog beperkt....als jij een spits weet die er 20-25 in gaat leggen in de competitie EN betaalbaar is, dan mag je hem aanwijzen.

Lijkt me niet haalbaar, aangezienhij een heel goed seizoen heeft gedraaid in Frankrijk voor zijn laatte transfer en dus wel een flink salaris zal hebben.

25 augustus 2014 om 09:19

tja dat denk ik ook, maar ik lees dat hij alweer 30 is...dan wordt de kans wel iets groter dat hem willen laten gaan misschien..
zeker een aardige speler maar denk niet dat hij de feyenoord spits is, daar is hij denk ik te klein voor
feyenoord moet een spits hebben die luchtduels kan winnen en balvast is

Ik mag hopen van niet. Staat weer haaks op de eerdere beloftes om geen spelers zonder restwaarde te halen. Daarnaast heeft hij nooit echt overtuigd. Zou dan echt een Charisteas 2 worden.

25 augustus 2014 om 08:32

Cvitanich kan je echt geen Charisteas 2 noemen hoor. Is echt een hele goede spits, alleen bij Ajax hadden ze op een of andere manier geen vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat hij gespeeld heeft deed hij het naar mijn idee altijd naar behoren.

Waar je wel gelijk in hebt is dat het een speler zal zijn zonder restwaarde. Maar aan de andere kant, als hij z'n goals maakt dan maakt dat ook niet uit.

25 augustus 2014 om 08:36

Ik bedoel daar meer mee dat een speler die bij Ajax nooit uit echt uit de verf is gekomen, de verlossende spits van Feyenoord moet worden.

Ik geef toe, ik volg de Franse competitie niet zo actief, maar ik kan me niet voorstellen dat Feyenoorders op hem zitten te wachten.

25 augustus 2014 om 08:41

Cvitanich scoorde 13 x in 30 wedstrijden voor Ajax. En dat met veel invalbeurten. Valt reuze mee hoor

Ik denk niet dat hij op Feyenoord zit te wachten.

25 augustus 2014 om 09:21

Charisteas scoorde 12x in 31 wedstrijden voor Ajax. Wat dat betreft zegt dat niet zoveel natuurlijk.

Adriaanse zei gisteren dat ajax soriano van salzburg moest halen, maar is dat niks voor feyenoord. En anders met te Vrede doorgaan. Tot nu toe heeft hij nog elke competitie wedstrijd gescoord. Aan de spits ligt het dus niet. Het heeft meer met de verdediging en de keeper te maken. Die mulder is 10 keer niks. Vermeer is voor 1 miljoen op te halen bij ajax.

Onderschatte spits. Zou een prima spits voor Feyenoord zijn.

Kan me herinneren dat deze jongen door Martin van Geel bij Ajax is binnen gehaald, was toen net ''opgestapt'' daar maar had deze jongen gescout en binnen de club gebracht, dus heel vreemd vind ik dit nou ook weer niet.

Martin van Geel haalt alleen namen die of totaal geen financieel risico zijn in Nederland en dus of een meevallertje zijn of een nietszeggende bankverkwister of mensen met wij hij een verleden heeft. Lijkt me dus duidelijk dat hij op die manier zijn positie binnen Feyenoord te versterken in plaats van de selectie zelf te versterken...

Draait uitstekend in de Ligue 1. Waarom zou hij in godsnaam naar het zielige hoopje club wat er nog over is in Rotterdam.
Als Cvitanich de wedstrijd tegen Utreg terugkijkt lacht hij zich rot.

25 augustus 2014 om 10:01

Niet als ie de eerste helft terugkijkt want dan zou ie het idee hebben gehad dat een fatsoenlijke spits er gewoon 6 inligt in 1 helft.

Er zal geen nieuwe spits bijkomen! Rutten heeft al gezegd, dat ook al komt er een nieuwe spits, te Vrede blijft zijn eerste spits. Dat is alvast indekken voor het indekken wat Rutten doet.

Als Feyenoord echt een keer een risico wilt nemen: Kalou mag weg bij Lille voor 4.5 miljoen. Hij heeft in het verleden meerdere keren aangegeven, graag weer bij Feyenoord te spelen.

Ik begrijp hier helemaal niets van. Zijn wij Feyenoord nou echt zo diep gezonken om een mislukte spits te gaan bekijken? (Die ook niet fit is of een blessure heeft). Stop gewoon met zoeken en haal die gast van FC Volendam (Muhren) mocht dit werken dan is het probleem opgelost. Zo niet dan van de winter kijken.

25 augustus 2014 om 10:44

29 doelpunten en 4 assists in 61 wedstrijden bij een middenmoter/degradatiekandidaat in de Franse competitie. Ik vind het geen slechte statistieken. Bij Ajax 13 doelpunten, 6 assists in 30 wedstrijden terwijl hij vaak als rechtsbuiten stond opgesteld.

Ik zie liever Cvitanich komen die zich bewezen heeft in de Franse competitie dan Muhren die in de Jupiler League zijn doelpuntjes maakt.

25 augustus 2014 om 12:47

Zo mislukt is hij niet hoor. Scoort in elke competitie heel behoorlijke statistieken. Zo scoorde hij 27 doelpunten in 49 wedstrijden bij Nice. . Zelfs bij Ajax, waar hij het veelal met invalbeurten moest doen schoot hij er 13 in in 24 wedstrijden. Stel deze man een seizoen op bij Feyenoord en hij legt er 20 tot 25 in. http://nl.wikipedia.org/wiki/dar%c3%ado_cvitanich .

Jullie vergeten de start van het vorige seizoen met al die spelers die nu vertrokken zijn en nu staat er een nieuw team en coach en moet het team nog op elkaar inspelen en zijn er een aantal spelers nog niet in topvorm maar doen We het al beter dan het vorige seizoen dus wat positiever mag wel. Ik heb in ieder geval vertrouwen dat dit team alleen maar beter kan worden en een plaats bij de eerst 4 gaat halen.

Ik ben er iets te oud voor geworden.maar vroeger bestormde wij de eretribune of t veld.tegenwoordig kan het makkelijker via het Maasgebouw.maar blijkbaar is de nieuwe generatie iets softer.

@Draj

Moesten ze bij Feyenoord ook niet proberen tegen Koeman, die man heeft meer prijzen in zijn eentje behaald dan de gehele selectie...

Verbeek zou inderdaad een perfecte trainer voor dit team zijn, eist van zijn spelers het maximale waardoor (zeker jongere spelers) hun grenzen steeds opzoeken en die verleggen. Kijk naar een Clasie die loopt er zo gefrustreerd bij.

Word een soort overlevingsseizoen met zoveel vertrokken basisklanten, dat is de prijs die we nu betalen om eindelijk weer zwarte cijfers te draaien. Is jammer maar er zit niks anders op, hopelijk dat de volgende jeugd lichting echt zo goed is en dat het dan ook uit de verf komt! Wellicht dat we dan pas mogen gaan dromen van de Coolsingel maar die is nu nog een paar jaar weg

25 augustus 2014 om 12:50

Nee, Verbeek...die werd serieus genomen. Vergeten dat die al eens trainer is geweest bij Feyenoord? Werd vierkant in zijn gezicht uitgelachen en met Paintball schoten ze hem gewoon lek als hij iets uit stond te leggen.

Hoewel we voor rechtsbuiten net Bilal hebben, kon ik lachen om je reactie. Hoop stiekem dat ie komt maar ben bang dat je gelijk gaat krijgen...

Waarom zou je in vredesnaam voor deze gast op de tribune gaan zitten?

Cvitanich lijkt me niet eens haalbaar man.. heeft t goed gedaan bij nice en stond ook in belangstelling vn grotere clubs. Verbaast me eigenlijk dst die nog niet weg is is ook dit seizoen goed begonnen.

Hebben ze uberhaupt eerst een richtprijs gevraagd voordat Rutten een dag bezig is om deze man te bekijken? Volgens mij is hij namelijk financieel volstrekt onhaalbaar voor Feyenoord.

waarom lukt het een eenvoudige club als pec zwolle wel en een grote club als feyenoord niet om een fatsoenlijk elftal neer te zetten,ze wisten drommels goed dat er spelers gingen vertrekken,hebben ze geen schaduw elftal,het lijkt er idere x op dat ze maar wat doen daar in rotterdam,pec zwolle is een dik jaar bezig geweest om necid te bekijken,natuurlijk kan het ook wel eens misgaan maar dat moetje er maar voor over hebben,feyenoord komtpas echt in actie als het echt moet en dan weet je dat je diep in de buidel moet tasten

Die jongen had als nadeel dat hij Suarez als concurrent had maar anders was hij zeker geslaagd bij Ajax, scoorde ook daar makkelijk.

Hij heeft alleen met zijn 30 jaar 0 restwaarde als je hem aantrekt en verder vorig seizoen weer ver teruggezakt maar een spits die in Frankrijk goed is voor 10 doelpunten is in Nederland al snel topscoorder.

Ik zeg Michel Hemmen zou het uitstekend doen bij Feyenoord. Aanspeelpunt en fysiek/kop sterk. 27 jaar, beste leeftijd. Hebben bij feyenoord bijna niemand in die leeftijdsklasse, meeste 23- of 30+. Kost bijna niks.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren