Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Schöne maakt zich geen zorgen: 'Wij waren veel beter dan PSV'

Laatste update:
/

Lasse Schöne had na afloop moeite om de nederlaag tegen PSV te verkroppen. De Deen vond dat Ajax meer had verdiend en liet dat weten ook. "Wij waren veel beter dan PSV", verklaarde hij na afloop van het duel, dat met 1-3 werd gewonnen door de bezoekers uit Eindhoven.

Volgens de aanvaller had Ajax het aan zichzelf te wijten dat PSV drie keer kon scoren. Hij wees op de persoonlijke fouten. "Dat is PSV: ze wachten op onze fouten en zodra wij die maken dan zijn ze heel goed. Onze les van deze wedstrijd is dat we niet in het mes moeten lopen", tekende NUsport op.

Ondanks de nederlaag is er volgens Schöne dan ook weinig aan de hand. "Ons spel zag er prima uit. Wij waren veel beter dan PSV, maar zij straften onze fouten keihard af. Daardoor houd ik een slecht gevoel over aan dit duel. Hier moeten wij van leren."

Blind
Schöne werd ook gevraagd naar de situatie bij Ajax. Momenteel lijkt de huidige selectie bij elkaar te blijven, maar in de doorgaans knotsgekke laatste transferweek kan er nog een hoop gebeuren. Met name Daley Blind is na zijn goede spel op het WK in trek. "Wij stoken Daley natuurlijk wel een beetje op dat hij moet blijven. Iedereen hoopt dat hij blijft."

Wie verdiende de zege volgens nou het meest?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geloof er niks van dat Schone dit zo gezegd heeft. PSV was minimaal gelijkwaardig.

24 augustus 2014 om 22:02

Ik wel want als je de wedstrijd zach wad ajax duidelijk de betere ploeg wanr psv speelde meer op de counter en ajax was dominanter dan psv ik snap ook niet waarom de meeste mensen daarom bij de poll psv stemmen

24 augustus 2014 om 22:06

Heb je de eerste helft gezien?
Klaassen speelde een goede bal naar El Ghazi, maar in feite was het ook een counter. En wat zou het dat je countert? Is het PSV's schuld dat Ajax de bal verliest en vervolgens wordt geklopt in de restverdediging? Moet PSV dan maar geen gebruik maken van de ruimtes en snelheid van Narsingh en Depay?

24 augustus 2014 om 22:20

Zo gaat het al twintig jaar. PSV speelt op de counter en laat Ajax komen. Maar ieder zijn speelstijl. Maar het gaat niet om domineren, het gaat toch om goals maken toch? Dus snap ook niet waarom hij zegt dat Ajax beter was. PSV kreeg evenveel kansen dus daar ben ik het niet mee eens. Ajax had natuurlijk wel eerder al 2-0 moeten maken, dan was de wedstrijd totaal de andere kant op gekanteld waarschijnlijk.

24 augustus 2014 om 22:31

De kansen van PSV in de eerste helft waren allemaal na lang rondtikken op de helft van Ajax. PSV speelt geen countervoetbal, Ajax speelt gewoon naïef en te ver van het eigen doel (in deze wedstrijd). Daarnaast is het domme balverlies van Ajax wat een counter inleidt, niet PSV wat terugzakt. Ajax speelt nog steeds zo naïef als tegen Red Bull Salzburg

24 augustus 2014 om 23:42

Nounounou, geklopt in de verdediging. Als Boilesen en Van Rhijn gewoon niet meelopen met hun man dan vind ik dat niet geklopt worden. PSV werd gewoon in het zadel geholpen door de nalatigheid van onze backs....over de hele wedstrijd geIen vond ik ons ook gewoon de betere

25 augustus 2014 om 00:46

Mee eens, maar PSV maakt daar natuurlijk wel prima gebruik van. Ajax had natuurlijk wel grote delen van de wedstrijd het betere van spel, waar PSV met vlagen door mooi en aantrekkelijk voetbal volledig opzij werd gezet. Alleen als je je kansen niet afrond koop je er niks voor.

25 augustus 2014 om 03:05

Aha...dus Spanje was tijdens het WK tegen Nederland ook beter want Spanje had 57 procent balbezit en dus dominant...?
Wanneer leren we nu eens in Nederland (en Ajax voorop) dat balbezit hebben schijndominantie is? Wellicht wil de tegenstander je wel balbezit laten hebben...om vervolgens in de omschakeling genadeloos gebruik te maken van de ruimte die je achterlaat?

25 augustus 2014 om 07:22

Spanje was ook gewoon beter in de eeste helft, ik ken de statistieken niet precies maar ik gok dat ze de 2e helt niet heel veel meer balbezit hadden en bovendien kregen ze de 2e helft ook nauwelijks kansen.
Ajax was op basis van het spel gewoon beter en kreeg ook nog eens genoeg kansen, dus verdiende het meer.
Maar zo werkt voetbal nou eenmaal niet, psv heeft hun spel perfect uitgevoerd en de counters goed afgemaakt!
Ajax maakt de kansen niet af die ze gewoon door goed en aanvallend voetbal hebben gekregen en dat vind ik het enige minpuntje samen met het slecht omschakelen bij balverlies.
Als ajax de 2-0 had gemaakt (waar ze kans genoeg voor hebben gehad) loopt de wedstrijd geheel anders en stapt psv nooit met een overwinning van het veld.

25 augustus 2014 om 12:54

Als Spanje 2-0 maakt is het voor 99% een gelopen wedstrijd, zelfde als gisteren, als Schone 2-0 maakt is het afgelopen. Het gaat om de details in zulke wedstrijden.

24 augustus 2014 om 22:02

Ik wel want als je de wedstrijd zach wad ajax duidelijk de betere ploeg wanr psv speelde meer op de counter en ajax was dominanter dan psv ik snap ook niet waarom de meeste mensen daarom bij de poll psv stemmen

24 augustus 2014 om 23:44

hahaha ja, welke wedstrijd heb jij gekeken dan?
Ajax dominanter.. hahahaha

Objectief kijken is moeilijk

25 augustus 2014 om 02:59

Inderdaad, even los gezien van de 3 doelpunten van Psv, dan had Ajax gewonnen! Toch Schone? Hahahahaha

25 augustus 2014 om 07:41

is wel zo want Ajax stond 1-0 voor

25 augustus 2014 om 07:43

Hahaha, even los gezien van de 4 100 kansen voor Ajax, en het onterechte 3e doelpunt van PSV (had corner moeten zijn, geen doeltrap) was PSV natuurlijk wel stukken beter dan Ajax, toch Jaja_psv.

Als je het mij vraagt was de enige "terechte" uitslag hier een gelijkspel.

25 augustus 2014 om 09:11

Mee eens, en dus niet een overwinning voor Ajax wat alle Ajacieden roepen met de boer voorop. Een gelijkspel was terecht geweest, PSV was efficiënter en heeft daarom gewonnen.

Ajax was niet beter ze waren evengoed.

24 augustus 2014 om 22:06

Ja maar daarom was psv niet de betere

24 augustus 2014 om 22:11

Knap dat je het tot 4x toe niet begrijpt....

Dominanter betekend niet beter, meer balbezit betekend niet beter... Maar goed, het is prima dat velen zich daar aan vast houden. PSV gaf prima tegenstand en maakte optimaal gebruik van de fouten en tactiek van Ajax. Ik ben allang blij dat het bij PSV beter tussen de oren zit en ik was er al van overtuigd dat het bij Schone en Co er allang was. Amsterdamse bluf leverde alleen dit keer geen punten op.

24 augustus 2014 om 22:15

Als je goed had gekeken was psv tot de 1-0 beter, daarna niet meer. De 2e helft waren ze ook beter tot aan de 1-2 en toen lieten ze zich meer terug zakken. Daardoor lijkt ajax goed maar als je geen doelpunten maakt heb je niet goed gevoetbalt.

24 augustus 2014 om 22:21

Karel dan zal het jou nu ook wel opgevallen zijn dat je "zag" verkeerd schrijft. Haha grapje natuurlijk. Vond jij Nederland het afgelopen wk ook elke keer het slechtst spelende team? Want dit is namelijk hoe psv vandaag ook speelde! Ik kan het zelf wel waarderen want zeg nou zelf wat hebben wij Nederlanders in europa de laatste jaren nog bereikt met ons doelloze aangeval?

24 augustus 2014 om 22:28

Met nederland snap ik het maar bij pav niet die hebben voldoende kwaliteit om aan te vallen maar dan voetballen ze zo bij Nederland was er niet voldoende kwaliteit vergeleken met andere landen om te aanvallen dus dan begrijp ik het in als psv het tegen een goeie Europese topclub snap ik dat ook maar in de eredivisie moeten ze gewoon aanvallen

24 augustus 2014 om 22:34

Waar staat dat je moet aanvallen? Wie zegt dat precies? Je ziet toch wat blind aanvallen met je doet? Dan krijg je de deksel op je neus. En de overwinning van PSV is zeer terecht, aangezien Ajax niet de kwaliteiten had om vandaag te scoren en te verdedigen

24 augustus 2014 om 22:35

Ik begrijp dus nu dat je het zelfs de 5x niet begrijpt...haha

Volgens mij speelde PSV een uitwedstrijd, dus die verwachting van aanvallend voetbal kunnen we hebben, maar je speelt dus wel bij Ajax. Zij zijn in eigen huis in principe de baas. Maar gezien de wedstrijd had PSV de intentie om aanvallend te spelen en werd die gedachte in de tweede helft getemperd door een tactische ingreep. Maar nogmaals, ik denk dat we vooral heel blij zijn dat PSV er mentaal op vooruit is gegaan.

24 augustus 2014 om 22:59

Dat is onzin natuurlijk, psv in de arena vol op de aanval, tuurlijk niet dan loop je zowiezo het mes in nee psv heeft slim gewonnen.

24 augustus 2014 om 23:28

Nederland heeft voorin meer kwaliteit dan welk land dan ook, maar achterin is het mank. PSV heeft datzelfde probleem. Voorin is het verre weg de beste team in de Eredivisie, maar de achterhoede is erg onstabiel. Toch vond ik niet dat ze erg defensief speelden. PSV had het in de eerste helft erg moeilijk en kwam op een 1-0 achterstond die wel verdiend was voor Ajax, maar Ajax verzuimde het om de score uit te breiden en dat is op zo'n moment een gebrek aan kwaliteit. PSV kwam na rust beter in de wedstrijd en creérden de betere kansen en PSV was wel in staat om daarvan te profiteren. Al met al was PSV de betere. Efficiënter en sneller in de omschakeling. Ajax was goed in het creéren van kansen, maar ging er te slordig mee om of zag de bal gestopt worden door de keeper van PSV die weer een uitstekende wedstrijd keepte.

24 augustus 2014 om 23:47

Dat heb je snel gezien dat het er bij Schone en co 'al af is'. Het is niet zo dat dit goede aanvallen waren van PSV, het was gewoon slecht verdedigd van Ajax. Bij die eerste vergeet van Rhijn mee te lopen met Depay (kijk het maar terug) en bij de tweede loopt Boilesen niet mee...dat zijn dus gewoon cadeautjes...

24 augustus 2014 om 23:50

Ach dat is nou de bekende Ajax bril, tegen Vitesse was Vitesse veel beter aan het voetballen en was het volgens de overgrote meerderheid van de Ajaxgezinden hier Ajax dat beter was omdat doelpunten maken ook onderdeel is van het spel. Dat is nou eenmaal de subjectiviteit van de supporter haha

25 augustus 2014 om 03:37

Een bij de goal van el ghazi stond willems lucht te dekken en slecht te communiceren met zoet, ook een cadeuatje dus en fyi dat was tevens balverlies van ons en een counter van jullie kant waardoor die goal viel dus counterploeg terwijl je zelf je enige goal in een counter scoort? Get over it, psv was gewoon vele malen beter in de 1e helft stonden er 21 man op de helft van ajax en dat nota bene in de arena, jullie hebben als team gewoon gefaald vandaag en kwaliteit heeft jullie de das om gedaan

25 augustus 2014 om 04:47

ie niet beter is moet dan maar slimmer zijn, en vandaag was psv de slimmere partij

25 augustus 2014 om 07:30

Ajax was op basis van statistieken op elk vlak beter dan psv, was dominant aan psv dus dan ben je eigenlijk gewoon beter.
Het is toch echt niet altijd zo dat de betere ploeg wint in het voetbal, dus dan is dit toch wel mogelijk!!

Wat verkondigen sommige psvers hier toch een onzin, je zou ze eens moeten horen als ze zelf tegen een cambuur 60 procent balbezit hebben en 10 kansen en dan met 1-0 verliezen!!!
Dan is het in 1 keer wel zo dat ze zelf beter hebben gevoetbald!!

25 augustus 2014 om 12:59

Dus gisteren bij de wedstrijd Feyenoord - Utrecht, stond het bij rust 1-1, dat volgens jou dan ook terecht?

24 augustus 2014 om 22:03

Schone heeft het helemaal niet zo gezegd bij at5. Hij vond ajax de bovenliggende partij en de zege geflatteerd.

24 augustus 2014 om 22:08

Ik vond een gelijkspel terecht. Schone was zelf diegene die de 1-2 inleidde als ik het niet verkeerd heb mijn zijn pass door het midden recht in de voeten van De Jong. Ajax overklaste PSV in de eerste helft met vlagen maar vergat de kansen volledig af te maken, alhoewel PSV ook een aantal mogelijkheden had en die vielen in de tweede helft wel aan de andere kant en speelde PSV grotendeels sterker aan de bal.

Ja veel beter, vandaar een 1-3 nederlaag dan was je veeeel beter...

24 augustus 2014 om 22:04

dat zegt niet alles. ajax was beter. maar de kansen gingen er niet in. na de 1-0 hadden ze door moeten stoten naar 2-0/3-0. ze kregendie kansen maar misten. daarna scoort psv en word het moeilijk

24 augustus 2014 om 22:09

Ajax speelde prima klopt, maar als als als...

24 augustus 2014 om 22:15

Ja Ajax kon nog scoren maar PSV had die kans voor de 1-0 ook kunnen maken die met Narsingh maar toen zat Moisander er net tussen kon hem beter of iets wippen of zelf proberen en na die corner die PSV nam kwam Ajax en boem 1-0 en daarna kreeg de Jong ook nog een geweldige pass van Wijnaldum waarvan hij niet profiteerde

24 augustus 2014 om 23:34

Als je iedere keer de kansen niet afmaakt, speel je nog niet goed. Het is hetzelfde als (met darten) na 8 pijlen al op een finish staan, maar de dubbel dan iedere keer missen. Voetbal is een tactisch spel en PSV speelden het slimmer. Ze kwamen in de eerste helft nog goed weg dat het niet 3-0 stond, maar dat dwongen ze ook af. Zoet maakte een aantal belangrijke reddingen en Ajax was slordig met de kansen, maar PSV speelde in de tweede helft ineens een stuk vlotter en Ajax was niet in staat om het tempo van PSV bij te houden. Dat resulteerden in kansen voor PSV en die lieten ze niet liggen. PSV was gewoon de betere, ondanks al die kansen voor Ajax.

25 augustus 2014 om 00:27

Ach Ajax had dit ook prima kunnen winnen. Was ook terecht geweest gezien het spel. Maar PSV deed zeker niet veel onder zo weinig dat je deze zege ook niet gestolen kunt noemen. Misschien was een gelijkspel nog wel t meest terecht geweest.

24 augustus 2014 om 22:06

Even los van deze wedstrijd maar wat jij zegt is scorebord journalistiek. Bij voetbal wint lang niet altijd de beste

24 augustus 2014 om 22:13

Wanneer ben je nou echt beter? Waneer je de kansen afmaakt of als je meer dan je tegenstander de bal rond tikt?

24 augustus 2014 om 22:24

Als je wint, maar ik snap best dat Schone tevreden is over het spel. Het is niet erg om positief te denken zoals Lasse doet, er was in mijn ogen ook voldoende reden toe.

Het moet alleen scherper zoveel voor de eigen goal als bij de tegenstander.

24 augustus 2014 om 22:24

Bij voetbal wint zeker wel altijd de beste. Het is zo een onzin dat er mensen zijn die roepen dat ajax beter speelde. Onzin. Voetbal draait om het meer doelpunten maken dan de tegenstander. En wie deed dit nu beter? Ajax of psv.

24 augustus 2014 om 22:30

Als je meer scoort ben je idd gewoon beter, daar draait het om. Je bent dan misschien niet beter op lange termijn, maar op het moment zelf zijn alle omstandigheden in het voordeel van een team dat wint.

Alleen arbitrale dwalingen blijven voor controversie zorgen, maar zonder dat soort facetten zijn alle winstpartijen gewoon verdiend.

24 augustus 2014 om 22:31

@frankentime

Ik snap je punt. Ik vond ajax goed voetballen, we hebben voldoende redenen om positief vooruit te kijken. Maar inderdaad wel aan de afwerking werken.

24 augustus 2014 om 22:31

Als je meer scoort en dus wint ben je idd gewoon beter, arbitrale dwalingen niet inbegrepen.

24 augustus 2014 om 22:33

Ajax speelde ook goed hoor, maar PSV ook. Weliswaar op een andere manier, maar het was vandaag wel effectief genoeg.

24 augustus 2014 om 22:40

Ajax speelde ook eigenlijk best wel goed, en ik kan mij voorstellen dat De Boer hier niet heel erg wakker van ligt. Schone ook niet. Buiten dat in de pers uitspraken altijd verdraaid of uit zijn verband gehaald worden, snap ik dat Schone zegt dat hij denkt dat Ajax zich geen zorgen hoeft te maken.

24 augustus 2014 om 23:52

Nee, de beloning van krijg je als je meer doelpunten maakt, voetbal draait om het spelen zelf.

25 augustus 2014 om 00:55

Het eindresultaat geld (mits er eerlijk gefloten is) als maatstaf voor wie de betere ploeg was. Dit staat natuurlijk los van welke ploeg de betere van het spel had, en wie er meer verdiende om te winnen, wat op het einde helaas niet veranderd.

25 augustus 2014 om 09:12

ik zeg ook duidelijk los van deze wedstrijd.
Ajax maakt zelf blunders in de verdediging, ja dan krijg je goals tegen en verlies je.

Maar als je 80% balbezit hebt, 10x op de lat schiet, geen kans weg geeft en de tegenstanders scoort met 1 wanhoops afstandschot die van richting veranderd wordt, dan is de tegenstander niet beter.
Ja natuurlijk had je de kansen af moeten maken. En het is je eigen schuld dat je niet gewonnen hebt, maar je kunt niet zeggen dat de tegenstander beter was omdat ze met veel geluk 1x scoren.

25 augustus 2014 om 09:25

Ik ben het niet met je eens. Als je 10x op de lat schiet, maar niet scoort, en de ander heeft aan 20% balbezit wel genoeg om te scoren, dan is de ander dus blijkbaar beter in het maken van doelpunten en wint men terecht de wedstrijd.

24 augustus 2014 om 22:11

Nouja toen Ajax met 4-1 van Vitesse won was het volgens velen hier ook onterecht. Precies dezelfde situatie nu, alleen zullen nu de mensen die het toen onterecht vonden het nu terecht vinden en andersom.

24 augustus 2014 om 23:12

Dat was totaal niet hetzelfde. Ajax en PSV waren veel meer in evenwicht dan die wedstrijd.

24 augustus 2014 om 22:16

Nou zal het wel weer arrogant klinken, maar was Ajax minder dan PSV dan?
De wedstrijd die ik gezien heb was met een dominant Ajax dat een paar counters om de oren heeft gehad en daardoor verloren heeft.
Als ik de mega-kansen van o.a. Moisander, Schöne, etc. meeneem dan had Ajax sowieso net zoveel kans om te winnen.
Qua veldspel kun je niet ontkennen dat Ajax de bovenliggende partij was, dat het tempo hoger moet en dat er efficiënter met de kansen omgegaan moet worden dat moge echter wel duidelijk zijn.

Wat een grap. Als dit waar is walg ik de arrogantie van Lasse Schöne, ik kan me niet voorstellen dat hij dit echt gezegd heeft.

24 augustus 2014 om 22:00

Schone arrogant? Haha nee way my friend. Meest vriendelijke en beleefde gast die ik in het voetbal heb mogen ontmoeten!

24 augustus 2014 om 22:02

Zo lang hij wint waarschijnlijk. Nu pas leer je de ware aard van iemand kennen, als het een keertje tegenzit.

24 augustus 2014 om 22:05

dat dacht ik tot nu toe ook, maar als dit waar is doet hij toch anders vermoeden.

24 augustus 2014 om 22:07

waar zit hier de arrogantie??

24 augustus 2014 om 22:10

Staat als het waar is,en als t waar is dan heeft Jamey wel een punt,ajax speelde goed maar psv heeft ook veel kansen gehad. Wijnaldum had er alleen al 3 in de eerste helft. Het was een leuke wedstrijd die in mijn ogen terecht gewonnen is door psv,had ik niet verwacht. Ghazi gaat t wel redden,mooi talent veel beter dan die overrated Kishna.

24 augustus 2014 om 22:23

Net alsof Schone alleen maar gewend is te winnen? Die heeft bij oa de Graafschap en NEC waarschijnlijk meer wedstrijden verloren als gewonnen.
Dit word helaas weer eens volkomen uit zijn verband gerukt

24 augustus 2014 om 22:29

Let op: ik gebruikte het woord als. Ik heb daarnaast ook nooit gezegd dat Schöne het alleen maar is gewend om te winnen. Volgens mij ben jij degene die het hier uit zijn verband 'rukt'.

24 augustus 2014 om 22:51

Je weet toch hoe journalistiek werkt? Als Schöne het heeft over 'voetballend vond ik ons beter dan Psv' dan maakt de media daar 'schöne: Ajax beter dan Psv'.
Ik verwacht ook niet dat Lasse zo'n uitspraak heeft gedaan, waarschijnlijk is die door de media vervormd.

24 augustus 2014 om 23:18

volgens mij is Ppep degene die het erover heeft dat het alleen is zolang hij wint, misschien niet helemaal duidelijk maar mijn reactie was ook naar hem gericht, excuses als dit niet duidelijk was.

Dat is niet waar ik weet dat je geemotioneerd bent alleen een gelijkspel was verdiend geweest, had je zelf maar moeten scoren.

25 augustus 2014 om 02:33

Nee vind ik niet. PSV heeft terecht gewonnen. Qua kansen qas het 50/50 maar PSV was effectiever. Dan ben je gewoon beter. Als ajax leuk de bal rondspeelt en zich dan beter gaat noemen dan wens ik ze veel succes in de cl.

Als jullie veel beter waren dan Psv, dan hadden jullie wel gewonnen toch?
Ajax heeft zelf de kansen niet afgemaakt en PSV wel. PSV was dus de betere in doelpunten scoren. Daar waar het toch om gaat met voetbal.

Haha wat een grapjas.

Misschien moet cillesen niet na 20 minuten al beginnen met tijdrekken. Zielig keepertje! Terecht gewonnen!

24 augustus 2014 om 22:03

Cillessen is waardeloos. Vermeer had de laatste 2 gehouden daar ben ik van overtuigd

24 augustus 2014 om 22:07

Gaap. Nu opeens is het Cil zijn schuld. Heb je de verdediging gezien?
Heb je gezien hoe Joel niks kon uitrichten in dat duel met Luciano? Heb je gezien hoe Boilesen achteruit huppelde?
De keeper is de laatste man, daarvoor gaat het fout!

24 augustus 2014 om 22:13

Was ook kritisch op hem voor de wedstrijd en vermeer staat iig klaar op de rand 16 om die steekbal op narsingh te onderscheppen cillessen loopt bij 1 op 1 richting eigen doellijn dan ben je pas kansloos bezig

24 augustus 2014 om 22:15

Bij Vermeer waren die laatste 2 ballen niet over de grond gegaan, maar met een stiftje in het netje gekomen.
Vooraf werd gezegd dat PSV het moeilijk ging krijgen met hun waardeloze verdediging. Dat gebeurde ook, maar de verdediging van Ajax was nog waardelozer.

24 augustus 2014 om 22:25

Dan maar stiften maar cill deed echt alles om het de aanvallers nog makkelijket te maken dan het al was. We mogen best kritisch zijn geen overduidelijke fout maar daarom nog wel net zo kwalijk

24 augustus 2014 om 22:34

Cillissen is veel beter dan vermeer straalt meer rust uit enheeft betere reflexen en aan die tegen goals kon hij weinig doen die had denk ik geen enkele keeper gehad want ze waren goed ingeschoten

24 augustus 2014 om 23:08

Betere reflexxen nog nooit zoveel onzin gehoord dus zal je reactie verder maar niet te serieus nemen

24 augustus 2014 om 23:46

Ik ben ook van mening dat Vermeer beter is.

Ondanks het goede wk van cillissen

25 augustus 2014 om 00:06

Hij had een goed wk maar heeft ook maar 2 cruciale reddingen gedaan silva en borges maar heeft ook eigen handig de dinaleplaats weg gegeven bij die penaltys. Maar dat mag ik niet zeggen zal wel met de meute in de polonaise moeten want cill is zou volmaakt als keeper

25 augustus 2014 om 07:17

Ik ben eerder kritisch op de verdediging. Hun waren zeer slecht bezig.
Die bal door de benen bij Cil zag er wel ongelukkig aan en kon voorkomen worden, maar het werd het die man ook niet gemakkelijk gemaakt.
Wel had Cil geen glansrol in deze wedstrijd daar waar zoet wel een cruciale redding had op die inzetten van Schone en Moisander.

@ Hans, lijkt me logisch dat jij dat zegt als psv fan. Je weet dat Cil meer rust uitstraalt.

25 augustus 2014 om 12:19

Nee komt niet daardoor.

Cillissen heeft geen persoonlijkheid en vermeer wel.
Dat vind ik mooi bij een keeper. Daarom vind ik vermeer beter.

PS. Zoet heeft ook geen super persoonlijkheid maar daar hebben we het nu niet over

Geen power, geen strijd.. Dit Ajax zit vol ongeconcentreerde jongetjes.. Waar Boilesen het beste voorbeeld van is..... Domme, lakse voetballer die zijn talent weggooit met een ruk instelling...

24 augustus 2014 om 22:18

Wat een gejank weer, was gewoon een erg leuke wedstrijd op de uitslag na. Prima aangevallen, genoeg gecreëerd, alleen de kansen niet afgemaakt en PSV te veel ruimte gegeven voor de counter (al hadden ze ook genoeg kansen die niet via de counter kwamen).

24 augustus 2014 om 22:26

Juist Koen. Raar dat mensen meteen zo over de toeren zijn, wedstrijd ging op de uitslag na prima. Ja dat is het belangrijkste, maar het kan dooi en het kan vriezen. Geen man overboord, gewoon zo doorgaan en werken aan de minpuntjes van vandaag.

Ik ben wel blij dat we deze les voor de CL campagne krijgen.

24 augustus 2014 om 22:49

Geen gejank.. Gewoon realistisch... Boilesen staat al weken te schutteren... Door gebrek aan concentratie en mentaliteit...

Andersen.. nog een mooi voorbeeld.. bak aan talent... geen mentaliteit... hard work beats talent if talent doesn't work hard...

Prima voetbal.. ik mis soms de body, concentratie en wil om te winnen..

24 augustus 2014 om 23:55

Als Vitesse supporter zijnde kan ik je vertellen dat punten ook erg leuk zijn ipv heel leuk voetballen maar niet winnen..

24 augustus 2014 om 23:26

Ja misschien had De Boer hem net zo snel moeten wisselen als Willempie Willems aan de andere kant. Het wordt tijd dat De Boer zijn backs meer laat verdedigen en laat vleugelspelers maar op de vleugels acteren.

25 augustus 2014 om 07:41

Ik kan het niet meer met je eens zijn..!

Emoties na de wedstrijd waarschijnlijk. Maar ik heb hier inmiddels alweer bijna alle Ajacieden aan het woord gezien, waar blijven de interviews met de winnende club? Niet belangrijk hier zeker?

24 augustus 2014 om 23:29

Die zijn waarschijnlijk niet geïnterviewd, net zoals de spelers van Willem II. Zou er een Brabantse hetze zijn ??

24 augustus 2014 om 23:49

Welnee, man., met je hetze.

De media interviewen het liefst de losers.
Dan krijg je vanzelf wereldvreemde uitspraken die op de lachspieren werken.
Er is toch al zo weinig humor in voetballand.

25 augustus 2014 om 00:12

Het was een lekker weekendje in brabant : nac w2 psv allemaal prima gepresteerd op het veld.
Wat ze daar voor een microfoon voor onbenulligs uitkramen zoals die schone doet is totaal niet van belang.

We weten allemaal dat voetballers niet de slimste zijn en daar is Schone een groot voorbeeld van. PSV was minimaal gelijkwaardig aan Ajax.

24 augustus 2014 om 22:07

Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens ik ben echt een Ajax supporter maar PSV was zeker na rust toen de 1-1 viel de meest slimme ploeg en counterde het goed uit , maar Ajax was zelf schuldig aan de nederlaag want ze moeten gewoon niet zeuren ze hadden gewoon de 2/3-0 moeten maken voor de rust ,en dat hebben ze niet gedaan dus gewoon verloren want scoren hoort nu eenmaal bij het spelletje maar over het geheel was een gelijkspel wel de verhouding.

24 augustus 2014 om 22:10

We weten allemaal dat de media ervan houdt om woorden te verdraaien, daar is dit artikel een groot voorbeeld van.
Schone heeft dit niet zo gezegd.

24 augustus 2014 om 22:14

Met je eens... "ik ga deze antwoord niet eens beantwoorden"...

24 augustus 2014 om 22:34

Hartstikke sympathieke gozer maar niet met hem eens. Jullie waren gewoon dodelijk effectief en hebben uitstekend gebruik gemaakt van de snelheid van Narsingh. Man of the match duidelijk Wijnaldum, stond een echte kerel op het middenveld.

Schöne was zelf schuldig aan twee doelpunten. Hij lult uit zijn nek. Gewoon een slechte verliezer.

Ja veel beter. Ook heel slim gespeeld. Niet geklopt op de counter waarvoor iedereen van te voren gewaarschuwd heeft. Dat een voetballer als Schone zo naief kan zijn.

Jemig, lekker pessimistisch allemaal weer! Één wedstrijdje verloren en meteen huilen. We zijn verwend de afgelopen vier jaar met de kampioenschappen en nu verliezen we een wedstrijd, van PSV, wat altijd kan gebeuren en we gaan meteen naar spelers wijzen. Wees eens een echt supporter die achter de club staat, ook wanneer het minder gaat.

24 augustus 2014 om 23:49

Ik ben geen Ajaxcied maar een hele sterke en goede reactie van jou

Ajax had het veldspel en Psv de kansen.

24 augustus 2014 om 22:16

Tweede helft niks gecreëerd? Kansen voor Moisander, Siggy en Klaassen gemist? Daarvan had er toch zeker 1 een doelpunt moeten zijn. Beide ploegen waren gelijkwaardig, Ajax eerste helft iets effectiever, PSV tweede helft veel effectiever.

24 augustus 2014 om 22:19

moisander kreeg ook nog een dot van een kans misschien heb je die gemist. Hij je verprutste een levensgrote kans op de 2-2 in de 80ste minuut.

Ik snap het wel, ajax heeft beter achterin getikt

Wij waren idd beter maar we gaven het gewoon knullig weg.

24 augustus 2014 om 23:45

Nee hoor PSV was gewoon veel sterker als Ajax vandaag....volgende keer weer proberen voor Ajax. PSV had verdient gewonnen vandaag.

Wat een onzin van een gefrustreerd menneke. PSV was gewoon een stuk beter. Slechte verliezer die Schøne.

PSV heeft gewoon verdiend gewonnen. Niet eens heel goed gespeeld vooral de 1e helft matig maar toch behoorlijk veel kansen kunnen creëren alleen in de laatste fase gaat het steeds mis. Vorig jaar was PSV een stuk beter in de Arena maar ging het met 0 goals en 0 punten naar huis. Nu op een veel betere manier !

De bal rondspelen is niet perse goed voetbal. De weg sneller naar het doel vinden is even zo mooi, net zoals het verdedigend werk dat zo een team vooraf verricht.

24 augustus 2014 om 22:18

Ik vond dat Ajax de weg naar de goal prima vond, alleen het doel niet. Ajax had prima combinaties in drukke ruimtes, vandaar snap ik Schone ook wel in deze. Betekend niet dat je wint, want als je domme fouten achterin maakt en dom balverlies lijdt levert het weinig op.

PSV verdiend daarnaast ook gewoon de credits, prima afgemaakt, perfect uitgevoerde counters en zeer doelgericht. En nee dit bedoel ik verre van negatief, was gewoon klasse.

24 augustus 2014 om 22:27

Klopt helemaal wat je zegt, maar ik vind het op alle manieren mooi. Zolang er kansen ontstaan aan beide kanten, mag je blij zijn als toeschouwer. Het is niet in te schatten wat perse beter is, maar goed voetbal is zoveel meer dan alleen rondtikken.

We kunnen prima voetballen in Nederland op het middenveld en ook voorin is het niet geheel mis. Helaas worden wedstrijden in ons land nou eenmaal voor 80% beslist door knullige fouten en niet perse door team/individuele klasse.

24 augustus 2014 om 22:34

Ja het was denk ik een leuke wedstrijd, jammer dat we niet wonnen. Klopt dat het meer is dan rondtikken, maar ik was juist blij dat ajax veel directer naar voren speelde met lef. Ik snap daarom het commentaar van Schone wel, hij legt wat mij betreft de vinger wel op de zere plek.

Narsingh zijn snelheid is natuurlijk ook een kwaliteit, kortom speelt in deze wedstrijd een grote rol.

Hele domme opmerking als ie het heeft over de gehele pot. Snapt niks van voetbal, deze clown.

Eens Schone, zo denk ik er precies over. Het is niet dat PSV onverdiend heeft gewonnen, dat niet, maar op basis van het spel maak ik mij totaal geen zorgen. Moet alleen slimmer en effectiever, je moet gewoon zelf de 2-0 maken en minder slordig zijn, basis spel was prima.

24 augustus 2014 om 22:40

Voordat Ajax 1-0 maakt had PSV ook al voor moeten staan met kansen van De Jong en Wijnaldum, en ook de door Moisander goed verdedigde bal van Narsingh.. je moet wel naar twee kanten kijken heh, niet alleen naar de kansen van Ajax.

24 augustus 2014 om 22:49

Dat is onzin. De kansen voor Ajax waren over het algemeen groter dan die voor Psv. Ik vond Ajax ook prima spelen totdat PSV volledig tegen de verhouding in de 1-2 maakte. Daarna leek het bij Ajax helemaal nergens meer op en was het geloof gewoon weg. Toen begon weer het nutteloze balletje breed, balletje terug.

25 augustus 2014 om 07:23

Grootste kansen voor Ajax is echt de grootste onzin ooit. Het mooie steekballetje van Wijnaldum op De Jong was ik zelfs vergeten te noemen, dat is eigenlijk een 100 procent kans, behalve dat De Jong er net niet bij kon, En als je het over tegen de verhouding in wilt hebben, moet je het hebben over het doelpunt van El Ghazi..

Ik wil niet per se zeggen dat Ajax beter was, maar vanuit de standpunt van een Ajax-speler kan ik deze uitspraak gewoon begrijpen. Op het moment dat het 1-0 staat heeft Ajax goede kansen gehad om er 2-0 van te maken, Ajax was bij een 1-1 stand alsnog erg gevaarlijk en had toen het 2-1 stond een 110% kans via Moisander.

Dit was gewoon een wedstrijd als tegen Vitesse. Beide partijen hadden dik kunnen winnen, zoals Ajax deed tegen Vitesse en PSV nu deed tegen Ajax. Maar deze wedstrijd heb ik absoluut geen PSV gezien wat beter was dan Ajax evenals ik een Ajax heb gezien wat veel beter was dan Psv.

Ga toch weg schöne, ken nie tegen zijn verlies W.... PSV was hier duidelijk de betere, op de momenten dat ze bal.hadden deden ze het gewoon beter dan Ajax.. JULLIE ZIJN NIET DE BESTE W

Nederlaag is voor n heel groot deel aan de boer te wijten. Toen ie Andersen in bracht speelde ze in principe met 10 man, ongelofelijk dat ie t met die b-junior blijft proberen. Ajax was niet veel beter maar had mss wel meer kansen. Psv was deze wedstrijd in vergelijking met afgelopen jaren meer geslepen en volwassen dan ajax

Alsof de 1-0 geen persoonlijke fout was? PSV heeft gewoon verdient gewonnen. Schöne legt in de 2e alinea precies uit waarom

Ik zeg het niet graag als ajacied maar gefeliciteerd PSV! Verdiend gewonnen, en Narsingh wat een beest is die gozer met zijn snelheid. Betreft Ajax; waarom we verdiend verloren hebben? Er worden geen gelijkwaardige of betere spelers aangetrokken. Kinderen zoals Andersen en Kishna moeten het verschil maken terwijl die nog moeten rijpen. Er is een kwaliteit probleem. Sigtorson? Serero? Alsjeblieft zeg wat een slappe hap zeg. Wanneer gaat er nou is van die €95 miljoen wat uitgegeven worden?! Waar is Duarte gebleven? Is die ineens zo mega slecht dat ie niet meer kan spelen? Ik snap er echt geen hout meer van. Aanval van Ajax is echt om te huilen! Geef Milic tenminste een kans, hartstikke leuk dat we weer op papier voor het 5e jaar kampioen worden alleen CL spelen en overwinteren is net zo belangrijk. Niet met dit team dus

Hij heeft iig humor die schone...

Maar DOM is hij ook en realistisch helaas niet!
Past goed in a' dam

24 augustus 2014 om 22:42

Ja, Ajax is vier keer kampioen op rij omdat ze dom en onrealistisch zijn. Doe effe normaal man.

On: op het veld maak je een andere wedstrijd mee dan op de tribune/achter de TV, dus ik kan me wel iets voorstellen dat hij het zo beleefde. Ajax speelde zeker niet slecht en heeft behoorlijk wat grote kansen laten liggen. Als er bijvoorbeeld een andere speler dan Moisander op het doel doorgestuurd werd dan had hij er in gelegen.

24 augustus 2014 om 22:56

Deze reactie is gewoon dom, en onrealistisch, simpel...
Daar heeft de rest van je betoog niets mee te maken!

25 augustus 2014 om 12:26

Zijn 'dom' en 'onrealistisch' de enige woorden die je kent? Hoor je ze vaak of zo?

Ik weet niet of je Schöne ooit in interviews hebt gehoord, maar hij is voor een voetballer juist heel scherp en intelligent. Spreekt ook beter Nederlands dan een Lex Immers of een Theo Janssen, om er maar twee te noemen.

Het was gewoon een leuke wedstrijd waarin veel goed ging en verdedigend ook wel aan beide kanten een aantal dingen niet goed...ajax was wellicht dominant en het meeste in balbezit, maar PSV heeft toch zeker evenveel kansen gehad. Een gelijkspel was denk ik terecht geweest, maar PSV was koelbloedig in de afwerking. Het spel van ajax was al bij al ook goed, en dat is denk ik hetgeen Schone bedoelt met het zeggen dat hij zich geen zorgen maakt.

Ik zeg dit echt niet omdat ik voor ajax ben, ik zat in de arena deze wedstrijd en Ajax speelde zoveel beter dat ik zelfs bij de 1-2 nog dacht dat het goed zou komen.

Zo zie je maar dat je tegen een ploeg als psv geen fouten kan maken want die straffen dit dan ook direct af. Ik hoop echt dat psv nog vele jaren mag genieten van Depay, mooi om te zien hoe snel hij zich ontwikkeld!

Hij heeft wel gevoel voor humor deze jongen

Flikker toch op Schone. Door jouw wan prestatie hebben wij de wedstrijd verloren. Ga alsjeblieft een andere club zoeken. Jij bent ons Ajax helemaal niet waardig. Ik zou blij zijn als Ajax supporter als jij opgedonderd bent!

24 augustus 2014 om 23:32

Donder op joh! Dan ben je geen ajax supporter.. Alleen een hele slechte verliezer. Lekker je team laten vallen! Schöne is gewoon een van je beste spelers. Heel constant en hij heeft ajax vaak gered. Dat hij die foute pass gaf was stom. Maar dat er daarna slecht verdedigd wordt ligt aan de verdediging die niet ingrepen.

24 augustus 2014 om 23:42

Ajax heeft de wedstrijd verloren door de kinderlijke manier van verdedigen en niet door een wanprestatie van Schöne. Met name Boilesen speelde dramatisch en was direct betrokken bij twee doelpunten. De primaire taak van een verdediger is nog altijd verdedigen en je directe tegenstander uitschakelen. Door het gepruts van Boilesen kreeg Narsingh alle vrijheid en won de Philips Sport Vereniging terecht met 1-3. amsterflip, waarschijnlijk ben jij een blinde Ajax supporter wanneer je Schöne het verwijt maakt dat hij als enige speler verantwoordelijk is voor deze nederlaag. Ajax kreeg een les in countervoetbal door het naïeve verdedigen van Boilesen!

nee. schone. dat was dus niet zo

PSV heeft net zoals Ajax met vlagen het spel gedomineerd. Enkel heeft Ajax geen spelers met specifieke specialiteiten zoals PSV heeft met Narsingh, Depay.

24 augustus 2014 om 23:04

Als je 1-3 wint heb je altijd terecht gewonnen

Je kunt beter zijn maar je moet evectief zijn in de kansen

Vreemd soort losergedrag van die Schöne.

Misschien moet hij eens wat realiteitszin aanleren want dat voorkomt dat je publiekelijk jezelf te kakken zet.

Ik ben het helemaal met Schöne eens, Ajax was gewoon veel beter, hadden veel grote kansen en PSV maar een handjevol, maar hadden gewoon belachelijk veel precisie. Meer dan 50% van hun kansen vlogen erin, dat maak je maar weinig mee.

Ik snap niet dat Lasse Schöne dit zegt. Ik vond Ajax en PSV aardig gelijkwaardig aan elkaar. PSV startte goed, Ajax scoorde en was toen de betere. In de 2e helft vond ik PSV en Ajax beiden gevaarlijk. PSV was echter effectief en Ajax niet. Ik heb PSV ook mooie dingen zien doen en dat waren niet alleen maar counters. Dus nee Schöne, Ajax was niet veel beter dan PSV maar voetballend gezien gelijkwaardig.

Als je in de titel "geen zorgen" vervangt met "belachelijk" dan klopt de titel nog steeds
Schone ging wel schoon in de fout bij de 1-2 met een waardeloze pass.

Het is tijd dat marc netto zijn ballen laat zien. Haal soriano nou maar voor een paar mil.
En ze hadden bojan moeten overnemen. Schone speelde prima.

24 augustus 2014 om 23:51

De spits die alle of ja bijna alle problemen voor Ajax oplost: Jonathan Soriano!
Jij snapt het kerel, een geweldige spits, die naast dat hij uitstekend kan voetballen ook een geweldige afmaker is en zeker nog een aantal jaren mee kan in de Europese (sub)top.

25 augustus 2014 om 01:00

Haha verzin zelf is wat die zijn de woorden wat Co adriaanse vanavond bij studio voetbal zei

1 - 3 = 3 punten en verder geen gezeik want er volgt nog wel meer punten verlies deze competitie !!!!!

Ik dacht dat hij een fatsoenlijke jongen was maar hij is net zo arrogant als de rest!

Ik heb de wedstrijd gezien en nogmaals de hoogtepunten maar ze waren redelijk gelijkwaardig dus waar halen ze de arrogantie weer vandaan bah bah!

door omstandigheden moest ik naar spaans commentaar luisteren.ze vonden het reclame voor het nederlands voetbal.met een intelligente de jong en een slimmer psv.

Nou sorry hoor maar dan snapt schøne er echt helemaal niks van......psv was duidelijk veel beter en veel sterker als Ajax.......snap er niks van dat schøne dat zegt.

Hij zegt hier niks verkeerd
Op het einde van de wedstrijd statistieken

Ajax 16 schoten op goal
PSV 13 schoten op goal..

Tja...

25 augustus 2014 om 00:08

op het einde van de wedstrijd de statistieken : 1-3

dan moet je toch minstens op 1 aspect van het spelletje iets verkeerd gedaan hebben.

De eerste helft leerde Ajax PSV een lesje in effectiviteit, dat PSV snel leert hebben ze de 2de helft laten zien, in mijn ogen was de 1ste helft voor PSV met een goal voor Ajax, en de 2de helft voor Ajax met 3 goals voor PSV, gelijkspel was terrecht geweest, maar dat is de winst van PSV ook, kan me ook niet voorstellen dat Schone dit gezegd heeft, en anders moet hij de wedstrijd nog maar eens nakijken.

Jammer dat juist Schöne zo reageert. Van hem verwacht je toch wel iets meer mentaliteit. PSV straft Ajax gewoon op haar fouten af! Terecht overwinning

Zonde dat we geen type pantelic hebben. Maarja marc netto is een is iemand die niet wilt luisteren naar de supporters. Geef red bul een paar mil en je bent klaar.

haha die deen is elke realiteitszin kwijt blijkt wel.
Zure reactie dat duidt op een slechte verliezer.

25 augustus 2014 om 00:42

stratumseind, gefeliciteerd met de terechte overwinning. Als Ajax supporter heb ik genoten van Narsingh. Mag ik de eerste sportieve verliezer zijn die jou feliciteert met een terechte overwinning? Twee dagen geleden gaf ik op dit netwerk al aan dat de Hosanna stemming in Amsterdam en omgeving gebaseerd was op gebakken lucht. In Amsterdam staan we ook weer met twee benen op de grond na deze terechte nederlaag.

25 augustus 2014 om 00:54

goh ik raak er bijna ontroerd van .
En dat van jouw te lezen.

Maar ja het duurt nog lang maar deze hadden we ff nodig en smaakt prima.
Volgende week vitesse zou zo maar weer eens een zeperd kunnen worden maar dat zien we dan wel weer .
Deze staat.

25 augustus 2014 om 02:05

@petterson1963

Wijnaldum, Narsingh en de Jong krijgen de complimenten (al dan niet terecht).
Maar persoonlijk vind ik dat Cocu wel eens wat credits mag hebben.
Hij had zijn ploeg op 3 posities gewijzigd (waarvan twee niet verwacht), paste de juiste taktiek toe waarmee ajax pijn gedaan kon worden en wisselde ook nog eens taktisch gewoon goed.
Ondertussen heeft deze coach al 14 wedstrijden achter elkaar onder zijn leiding gewonnen.

Zo'n hopeloze beginneling als velen hem hier op VZ afschilderd hebben is hij toch echt niet naar mijn idee.

P.s.
Ik heb ook een aantal berichten gelezen van jouw medesupporters die de Boer de schuld gaven van de nederlaag.
En daar ben ik het evenmin mee eens.
Hooguit had hij de aanvallende intenties van Boilessen in de rust wat kunnen temperen, temmer omdat de positie-overname van Viergever en Blind nog wel eens misliep.

Schone is een nuchtere deen met totaal geen arrogantie.
Die jongen is de best speler van ajax. Psv was vandaag wat slimmer dan ons.maarja je kunt niet altijd winnen.en die depay is overhypd die is pas arrogant. Het zelfde als die bakkali van vorig seizoen. Dus niet zeuren op hem

Ik vond net als veel mensen hier PSV ook de beste ploeg tot de 0-1. Ajax heeft veel te veel kansen gemist en PSV heeft duidelijk gewacht op hun fouten die er kwamen en waar ze uit scoorden. Ik noem dit gewoon slim voetballen. En wat maakt het uit dat je countert? 1-3 is 1-3, of je nu counter voetbal speelt of niet! In nederland ben ik voor PSV, dus hopen dat dit de eerste hele kleine stapjes zijn naar een titel die nu nog heel ver weg is. Maar daar mag je eigenlijk nog niet eens over nadenken na 3 speelrondes.

Ajax61990, gelukkig is Overmars niet gevoelig voor het onzinnige geleuter van sommige supporters. Heb jij enig idee wat die Jonathan Soriano Ajax gaat kosten?

Moet altijd lachen om veel Ajax-supporters: als Ajax verliest (terecht of onterecht) zijn ze beter en als Ajax wint (terecht of onterecht) zijn ze beter. Kan mij niet eens kwaad maken om dit zielige gedrag. Geef eens een keer toe dat Ajax terecht verloren heeft en de sympathie naar Ajax toe zal denk ik een stukje beter worden!!!!

Als je kampioen wilt worden moet je ook investeren.
Liever een goeie spits dan een paar van die spelers die van utrecht niveau zijn

25 augustus 2014 om 00:31

Utrecht????
Dat is toch die ploeg waarvan ajax altijd wint, niet?

Ja ik vind dat zo'n type zoals sana en duarte niet van ajax niveau zijn. Dan zeg ik bijv utrecht

Wat een onzin, in de 1ste helft was PSV sowieso beter, en in de 2de helft had Ajax alleen meer balbezit, maar had PSV alsnog de beste aanvallen.

Ajax61990, gelukkig is Overmars niet gevoelig voor het onzinnige geleuter wat jij hier allemaal schrijft. Noem 1 spits die haalbaar is en er direct 25 doelpunten per seizoen in schiet.

25 augustus 2014 om 06:22

Het gaat er om dat er mensen komen die een seizoens kaart hebben en die willen voetbal zien.
En dan vind ik dat je wel wat geld mag besteden aan een goeie spits. Maarja jij snapt dat niet.
Klaar

25 augustus 2014 om 06:23

En trouwens hoezo 25

Men moet ook Schöne zijn in het verlies.

Even los gezien van de 3 doelpunten van Psv, dan was Ajax beter en had Ajax gewonnen! Zo is het toch Schone? Hahahahaha

Hahahaha tuurlijk volgens jou jaa!
Psv en ajax waren eerder gelijkwaardig, waarbij ajax in de eerste helft de kans benutte benutte psv de kansen in de 2de helft. Na de eerste helft had ik er bij psv ook zeker het vertroiuwen dat het nog minstens een gelijkspel zou worden. Verderr doelpunt van ajax was ook gewoon een counter...

Ik merkte vooral op hoeveel vrijheid depay kreeg. Van rhijn waar was je bij de 1-1? Depay mag nooit zo weglopen bij je. En heel jammer dat andersen werd ingebracht, daar heb je niks aan op het moment dat je een voorsprong moet verdedigen. Wellicht kunnen we nog een type poulsen gebruiken die het wat meer op slot kan gooien bij een voorsprong. Verder niks aan de hand, was een prima topper waarin psv dit keer weer eens won bij ajax.

Om te winnen moet je scoren, en niet 3-4 ballen recht op Zoet afvuren... De kans van Moisander op 2-2 was tekenend voor Ajax, waren ze iets effectiever geweest dan had het voor rust al 3-0 gestaan. Maak je ze niet, dan vallen ze aan de andere kant. Tegen Vitesse was het precies andersom, toen was Vitesse beter en scoorde Ajax... Vorig seizoen werd het in Eindhoven 4-0, we weten nog wel hoe dat seizoen afliep.

Ajax en psv steken er ver boven uit in NL. Maar je moet wel scoren om te winnen. Wordt een spannende titelstrijd denk ik.

Zeg welke wedstrijd hebben jullie zitten kijken? PSV was tot aan de 1-0 gewoon de bovenliggende partij. Daarna begon Ajax aan een klein offensiefje maar meer dan dat mogen we het niet noemen. Over de gehele wedstrijd gezien hadden beide ploegen evenveel kansen waarvan Ajax veruit de beste. Maar als je ze er niet in schiet kun je moeilijk zeggen dat Ajax nou beduidend beter was. Volgens de statistieken was een gelijkspel ook volledig terecht geweest. Niets meer, niets minder

ajax was ook de betere daarom scoren ze ook 1 keer en psv 3 keer..

PSV heeft verdiend gewonnen punt uit Schöne. Moeten jullie niet zom slecht verdediging neer zetten

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren