Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Megaschorsing dreigt voor Simeone: ‘Het is logisch dat ik moet boeten’

Laatste update:

Diego Simeone van Atlético Madrid wacht mogelijk een lange schorsing. De Spanjaard gaf bij het duel om de Super Cup met Real Madrid de vierde official een tik op het achterhoofd. In de Spaanse media wordt gesproken van een schorsing van liefst tien wedstrijden. Simeone hoort het op de persconferentie voorafgaand aan het duel met Rayo Vallecano, maandag, gelaten aan.

/

“Voor mij is de zaak al gesloten, het heeft geen zin om erover te blijven praten. De mensen die de beslissingen nemen moeten maar zien wat een juiste straf is. Ik heb een fout gemaakt en het is logisch dat ik daarvoor moet boeten”, tekenen de Spaanse media op uit de mond van de coach.

“Ik heb veel vertrouwen in mijn assistent Germán Burgos. Hij heeft de kwaliteiten om mij te vervangen en hij heeft mijn vertrouwen, wij hebben dezelfde kijk op voetbal.” De heetgebakerde Simeone somt de kaarten die hij vorig seizoen heeft gekregen op. “Ik heb ze geteld. Vijf gele kaarten: twee tegen Real Madrid, twee tegen Barcelona en een tegen Málaga. Daarnaast werd ik weggestuurd tegen Real in de Copa del Rey en nog een keer in de Champions League. Vreemd… het gebeurt altijd tegen Real Madrid.”

Tien wedstrijden schorsing, terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vreemd....het gebeurt mij veel vaker dan andere coaches. Zelfreflectie komt weinig voor in het voetbal.

Vreemd dat het tegen Real gebeurt? Misschien moet je ff kijken hoe jij gedraagt in die wedstrijden. Hij fokt alle spelers op is zelf ook zo opgefokt als het maar zijn kan. Dus ik vind het helemaal niet raar!

24 augustus 2014 om 14:04

Ik vind zijn gedrag in de derby alleen maar mooi om te zien!

24 augustus 2014 om 14:05

Da juist een Madrista dit nu zegt tovert echt een glimlach op mijn gezicht haha...die goede oude classico's.

24 augustus 2014 om 14:10

Die vent moet is aan zn hart denken. Zo verschrikkelijk gek die vent.

24 augustus 2014 om 14:26

Atletico speelt precies zoals het Real van Mourinho. Toen stond je daar wel achter he.

24 augustus 2014 om 14:46

Weinig supporters stonden achter de speelwijze van Mourinho...helemaal mensen als mij die ook het spaanse elftal supporte omdat de sfeer dat grimmig werd door de gek van Mourinho

24 augustus 2014 om 15:39

Nee.

24 augustus 2014 om 17:39

In 1 opmerking bewijzen dat je geen voetbal kijkt, jij kan het.

24 augustus 2014 om 18:28

atletico speelt idd met dicht bijeen spelende linies vanuit de omschakeling met 4 man achterin net zoals mourinho zijn teams laat spelen, je kan dat verdedigend noemen maar hoe noem je dan het systeem dat louis van gaal speelt 'vanuit de reactie' , in wezen net hetzelfde als mourinho of simeone hun spelwijze maar van gaal doet het zelfs met 5 man achterin .....hoe noem jij dat dan ?

25 augustus 2014 om 01:21

Nee ik stond daar niet achter, ik vond altijd dat Real van eigen kracht uit moet gaan. Maar wat heeft dat hiermee te maken? En wat heeft de achie van Mourinho hiermee te maken? Iedereen vind hem een gek en walgelijk, maar nu is het prima dat deze gast dit doet omdat Mourinho 2 jaar geleden bij real tito in z'n oog stak? Over 2 maten gesproken...

24 augustus 2014 om 16:04

Jullie hadden vroeger een trainer die zijn vinger in iemand anders zijn oog stak en wij hebben nu een trainer die de 4de man een tikje op het achterhoofd geeft.

24 augustus 2014 om 16:18

Ok dus Simeone krijgt een straf, maar waarom Mourinho paar jaar geleden niet dan tijdens de El Classico toen hij Tito in het oog prikte!? Simeone fokt maybe de spelers iets op, maar deed Mourinho dat dan niet bij Real? Sinds Mourinho weg is is Pepe een stuk rustiger en nu jij? Kom maar op met je verklaring! Rare bond daar in Spanje.

24 augustus 2014 om 17:16

@ sonmarco

"simeone fokt maybe de spelers iets op"

Ach doe nou niet alsof het om niets gaat joh. Someone doet niets anders dan zijn spelers opfoken. Maybe my ass! En gaat het hier dan om Mourinho? Nee toch! Mourinho is in Engeland en daarmee uit. Daarbij is Mourinho ook verschillende keren gestraft geweest om zijn roekeloos gedrag. Die Spaanse media heeft hem verdorie 3 jaar lang aan de schandpaal geperst! Terwijl dat Simeone op handen en voeten werd gedragen. Ik weet nog 2 jaar geleden een match tussen Real - Atletico dat Mourinho naar de tribune werd gestuurd terwijl dat Simeone al die hele match als een gek tekeer ging naast de zijlijn.

24 augustus 2014 om 22:57

Moeten jullie zeggen met mourinho 2 jaar geleden.....

25 augustus 2014 om 14:38

Alle wedstrijden tussen Real, Atletico en Barcelona gaan niet over voetbal. Daar gebeuren altijd dingen die niet horen te gebeuren. Als zelfs een sierpaard zoals Modric over de scheef gaat, vraag ik mij af waarom zulke dingen gebeuren? Het zijn niet eens meer leuke duels om naar te kijken.

Terwijl ronaldo godin verrot sloeg en maar een gele kaart kreeg.
But that's none of my business.

24 augustus 2014 om 14:04

Ik denk dat jij niet weet wat verrot slaan is, je praat hier alsof Godin helemaal kapot is geslagen door vijf man. Je overdrijft te veel, but that's none of my business..

24 augustus 2014 om 14:08

Ronaldo geeft 2 hele bewuste klappen aan Godin, is dus gewoon donkerrood.

24 augustus 2014 om 15:15

Er hadden veel meer rode kaarten moeten vallen en jij noemt alleen een vb van Ronaldo. Dat is nog eens gekleurd kijken.

24 augustus 2014 om 15:22

Ronaldo zou hetzelfde moeten meemaken als Suarez dat nu doet. Bewust op iemand zijn hoofd slaan hoort ook niet bij het spelletje. Je zou eens iemand een verkeerde tik geven, eens zien waar hij dan zal belanden. En Derbij voor al diegene die dit goedpraten valt ook niet over te spreken. Ben allesinds geen Ronaldo hater maar dit kan gewoon niet , wie het ook mag zijn of doen!

24 augustus 2014 om 14:04

Precies

24 augustus 2014 om 14:09

Suarez heeft ook niemand een ernstige blessure gegeven en toch heeft hij ook grote schorsingen gekregen dus waarom ronaldo niet?

24 augustus 2014 om 14:23

Jij moet gewoon ffe stil zijn, hoezo suarez weer erbij halen? Daarbij was het zn 3e x

24 augustus 2014 om 15:15

Bij ronaldo was het drie keer in een moment... Als dat al niet erg zat is.

Als Simeone hier tien wedstrijden voor krijgt en die diva komt weg met buitensporig geweld, dan staat de wereld op zn kop!

24 augustus 2014 om 14:08

Omdat de scheids het niet goed zag.

Ronaldo kreeg 4 wedstrijden voor een gebaar, logisch dat Simeone zwaarder gestraft wordt.

24 augustus 2014 om 16:33

Het standaard calimerogejank.

Wel klagen dat Ronaldo weg komt met het wegslaan van Godin, maar niet het hele incident willen bekijken en zien dat Ronaldo een headlock (!) krijgt. Geel indien de bal nog niet in het spel is, maar aangezien dat wel het geval was is het een penalty.

24 augustus 2014 om 17:30

@ catalonia

Hahahaha! Ja want bij Barca zijn ze nog nooit bevoordeeld geweest. Hoe dat jij je zelfs nog serieus neemt. Ongelooflijk! Het grappigste van al is dat ik hier dan ook alleen maar Barca supporters zie klagen.

24 augustus 2014 om 17:46

Ik kan mij niet herinneren dat er ooit een barca speler de afgelopen 5 jaar iets gedaan heeft wat ook maar in de buurt komt van twee vuistslagen. Lijkt me niet raar dat Barcelona fans graag zouden zien dat Ronaldo geschorst wordt.

25 augustus 2014 om 14:51

En dat zegt iemand van Barcelona waarvan net een speler zijn schorsing fors omlaag is gehaald terwijl hij mensen discrimineert en bijt?

24 augustus 2014 om 14:27

Dat zijn toch twee verschillende gebeurtenissen? Misschien komt daar ook een bericht over, dan mag je je daar lekker laten gaan over Ronaldo. Hier gaat het over de actie van Simeone. Dat het een geweldige trainer is, die zijn elftal goed vechtvoetbak laat spelen staat hier ook los van. Hij is gewoon te ver gegaan en ik vind dat je een trainer nog zwaarder mag straffen dan spelers. Op het veld moeten de spelers het doen, dat zeiken op de 4e official vind ik ook zo standaard worden, het is normaal om tegen die man aan te schreeuwen.

24 augustus 2014 om 16:06

indd Ronaldo moet ook een serieuze straf krijgen.
Hij geeft 2 keer een bewuste vuistslag aan Godin, dat is heel duidelijk te zien op de beelden.

24 augustus 2014 om 16:23

Ga toch weg joh barca fanboys.. als iemand je in een headlock houd zoals die vieze speler godin dan mag je van mij echt wel wat terugdoen. Atletico zijn gwn 1 voor 1 vieze spelertjes die alleen maar kunnen natrappen en ruzie zoeken. Wat mourinho destijds deed, opstoken tussen real ej barca dat doet simeone precies nu tussen real en atletico. Ohja dat ie naast de zijkant als een debiel gedraagt is gewoon voor de cameras theathergedoee

24 augustus 2014 om 16:39

Godin deed niks verkeert, spelers duwen elkaar altijd een beetje bij een hoekschop.
Ronaldo geeft daar echter 2 keer een vuistslag, heeft toch niks met duwen of trekken te maken.
Die moet normaal gewoon gestraft worden, maar het zou niet de 1ste keer zijn dat een Real speler met zoiets wegkomt.

25 augustus 2014 om 04:25

Ronaldo heeft geel gekregen en daarmee is de kous af.
Als je op het veld bestraft wordt kan je daarna niet extra
bestraft woeden.
En om op dat opstootje terug te komen.
Wanneer zie je Ronaldo zoiets doen?
Die moet het serieus op zijn heupen hebben gekregen om zo te reageren.
Het gaat om Simieone en sommige beginnen hier dan over
Real en Ronaldo.
Ik zou zeggen, haters blijf maar lekker haten.

24 augustus 2014 om 16:20

Simeone mag van mij gestraft worden dat is terecht,maar dan moeten Ramos en Ronaldo ook maar 10 wedstrijden schorsing krijgen.anders is de straf van Simeone niet terecht.natuurlijk Simeone is maar van Atletico en de 2 heren/diva's die wat meppen liggen te verkopen zijn van Real en dat steken ze in de doofpot.

24 augustus 2014 om 16:26

Jaja heel objectief. Kijk eens naar je eigen team allemaal heethoofden. Eerst wilt de assistent paar maanden terug de scheids aanvallen, daarna kan meneertje simeone niet tegen zijn verlies wilt ie de sportiefste speler die ik ooit in me leven heb gezien (varane) aanvallen en nu deelt ie nog tikjes uit aan de 4e official!

24 augustus 2014 om 16:30

Ronaldo kreeg een headlock, dat was de enige manier om los te komen aangezien de scheidsrechter toch niet floot tegen Godin. Het zou idioot zijn om Ronaldo hiervoor achteraf te straffen omdat het hele incident dan bestraft moet worden, en dat gaat niet omdat je niet achteraf een penalty kunt krijgen.

24 augustus 2014 om 16:56

Ja uitdagen heel sportief.daarbij ik praat de incidenten van Atleti niet goed.simeone had niet moeten reageren op Varane.simeone had de 4de man niet moeten aanraken en hij krijgt zijn verdiende straf.ramos en Ronaldo lopen vrolijk ermee weg.of ga je nog beweren dat meppen verkopen aan andere spelers toegestaan is?

24 augustus 2014 om 17:45

Ik vraag mij echt af wat jij vind van Gabi en Raul Garcia.

Enige fout wat de real spelers maken is meegaan in het smerige spel van atletico. Zodra real gevaarlijk word is het tijd om te schoppen en ellebogen. Maar zodra een real speler het doet is het schorsing ect. Hypocriet man echt.

24 augustus 2014 om 16:45

Godin nam Ronaldo in een headlock, hem wegslaan is de enige manier om daar uit te komen aangezien de scheids vriendelijk de andere kant op keek. Het had een penalty voor Real moeten zijn, maar daar hoor je niets meer over.

24 augustus 2014 om 17:00

Ja omdat wegslaan de enige manier is praten we dat maar even goed.ronaldo hoort dat gewoon niet te doen.

24 augustus 2014 om 17:26

Indien hij dat niet deed had hij en niet zijn verdiende penalty en was hij onschadelijk voor de aanval. Volgens jou moet een verdediger dus maar gewoon elke aanvaller in een headlock nemen en indien die zich daar uit probeert te slaan die meteen schorsen?

Indien de scheids gewoon floot voor de overtreding van Godin was er niets aan de hand geweest, maar dat deed hij natuurlijk niet. De enige manier om je dan los te krijgen is dit. Alsnog was hij te laat om te kunnen koppen, maar goed.

Indien de regels zeggen dat Ronaldo rood hoort krijgen omdat hij een speler wegsloeg die op hem een overtreding beging dan had hij die gewoon moeten krijgen (maar dat zeggen ze niet: geel). Maar men moet niet komen klagen over 'achteraf schorsen' aangezien hij gewoon een penalty verdiende, en hoe gaan we die achter toekennen?

Dus de vraag: wat had hij dan moeten doen? Jezelf losslaan mag dus niet en de verdiende penalty bleef uit.

24 augustus 2014 om 17:43

Gast, hou op hoor. Met je headlock. Zelfs al schopt Godin Ronaldo door midden rechtvaardigt dat nog geen vuistslag wanneer het duel al is afgelopen. Het zou gewoon 8 wedstrijden schorsing moeten zijn ware het niet dat de scheids al geel gaf. Een vuistslag verdedigen, het moet niet gekker worden.

24 augustus 2014 om 18:32

Niets rechtvaardigt een klap, volgens de regels is het ten strengste verboden. Mocht dit bij een madrileen gebeuren dan waren jullie hier als eerst bij. Hypocriet.

25 augustus 2014 om 04:36

Zou de schop van Godin dan rechtvaardig zijn geweest?
Hypocrisie alom.
Godin pleegt elke wedstrijd tal van gevaarlijke stoten, maar
omdat het om Ronaldo gaat moet hij ineens meerdere wedstrijden
geschorst worden.
Zie jij Ronaldo ooit ergens tussen komen wanneer heel de ploeg
bij opstootjes verwikkeld geraakt?
Die houdt zich altijd afzijdig.

25 augustus 2014 om 14:45

Ronaldo sloeg Godin verrot? Waar heb jij het over dan? Dat was een duel waarin Ronaldo een duw geeft, terecht geel dus. Niet vergelijkbaar met een 4e man op zijn achterhoofd slaan, maar nu het Ronaldo is, zeker wel? Wat een lachertje.

'Altijd tegen Real Madrid'

Misschien moet je zelf eerst ff rustig aan doen . Wat natuurlijk niet wegneemt dat het een geweldige trainer. Hou wel van zulke trainers die helemaal gek worden. 1 met het team. Alleen zulke tikjes uitdelen.. tjah..

Wat een debiel. Deze man is 100x erger dan Mourinho. Klein kind langs de zijlijn.

waar kan ik dit incident terugzien?

24 augustus 2014 om 14:54

Op youtube.

Ja, Simeone kan er niets aan doen. Het is overduidelijk de schuld van Real Madrid, schande als hij geschorst wordt hiervoor. Ancelotti is degene die juist geschorst moet worden voor die tik op het achterhoofd!

Straf van 10 wedstrijden lijkt me goed. Er moet wel eens lering uit getrokken worden ook al is het niet eens zo ernstig wat hij deed. Hij behoort zn handjes gewoon bij zich te houden natuurlijk.

Lachwekkend, Ronaldo doet iets veel ergers en komt ermee weg. Tja, Spaanse bond en Real Madrid..

24 augustus 2014 om 15:37

Je kunt iemand niet schorsen op basis van videobeelden. Anders had Costa ook de helft minder wedstrijden gespeeld vorig seizoen. Spaanse bond kan hem dus niet schorsen, al zouden ze het willen, zo simpel is het.

Jammer, de complottheorieën kunnen weer de prullenbak in.

24 augustus 2014 om 16:05

Hoe is suarez geschorst dan?? Op videobeelden ja nog nooit een kaart gekregen voor zijn bijt acties

24 augustus 2014 om 16:23

Want dat deed Suarez in Spanje..?

24 augustus 2014 om 17:18

Om zoiets simpels te weten zou hij daadwerkelijk Spaans voetbal moeten volgen, iets dat blijkbaar niet het geval is...

Misschien een wedstrijd schorsing ja , maar 10 is toch overdreven zeg

Ronaldo kreeg er 4 voor een gebaartje, niet meer dan logisch dat Simeone, die zich wel vaker misdraagt, een hogere schorsing krijgt als hij een tikje uitdeelt.

Daarnaast is het niet vreemd dat het tegen Real gebeurt, want dan kan hij niet normaal doen. Hij had al vaker weggestuurd kunnen worden (Copa finale, toen Mou wel werd weggestuurd en Simeone niet terwijl ze hetzelfde deden).

24 augustus 2014 om 14:58

Ronaldo verdient net zo goed een schorsing voor het slaan van Godin.

Gaat CR7 trouwens nog een schorsing krijgen????

24 augustus 2014 om 14:29

Nee want dat is Cr7 he, en hij speelt bij Real Madrid. Schandalig gaat het daar aan toe in Spanje.
Simeone met klein tikje op achterhoofd: riskeert 10 wedstrijden.
Ronaldo die drie stoten op Godins hoofd geeft: geen schorsing.

25 augustus 2014 om 04:45

Is weer een Barca fan die iets te melden heeft.
Als je de regels wat zou kennen dan wist je dat Ronaldo niet meer geschorst kan worden, omdat hij al op het veld bestraft is geweest.

Gewoon bizar dat mensen zijn gedrag goedpraten. het enige wat ik mensen zie doen is refereren aan andere incidenten en dan eigenlijk zeggen 'dus dit is niet zo erg'.. Het is wel erg, iemand die compleet zijn zelfbeheersing verliest. Gedraagt iemand zich zo tijdens het werk dan word je naar een psychiater gestuurd en het is het beter dat je je ziek meldt.

Hij weet zijn spelers goed te motiveren. Ik ben absoluut geen fan van hem want het voetbal dat atletico speelt is gewoon verschrikkelijk. Veel en veel te hard. Het heeft soms weinig met voetbal te maken.

Ook totaal geen zelfreflectie die Simeone. want hij misdraagt zich structureel.goed voorbeeld voor andere mensen. Als coach is hij dezelfde idioot dan als voetballer.

Er is trouwens 0,0 ophef over Ronaldo due gewoon Godin 2x sloeg.
Stel je voor als Messi dat deed, we horen nu nog over die bal in het publiek. terwijl wangedrag van die diva zoals gewoonlijk genegeerd en onbestraft blijft.
Sommigen zijn meer gelijk dan anderen, vooral in Spanje.

Hoeveel schorsing kreeg Mourinho voor het oogprikken bij Tito? of Marcelo die Fabregas een dubbele beenbreuk wou geven?
Allebei 0...
Nogmaals, sommigen zijn meer gelijk dan anderen

24 augustus 2014 om 14:38

Er wordt duidelijk met 2 maten gemeten, best jammer.

24 augustus 2014 om 14:47

Of Busquets die Marcelo 'mono' noemt.. Busquets tegen Inter... Guardiola die een scheidsrechter aanraakt (same as Simeone).... etc etc.

Maar zulke incidenten werden niet waargenomen door de arbitrage en in Spanje gaat men anders te werk. Als een scheids er geen melding van maakt, dan zal de Spaanse bond ook weinig eraan doen.

En waarom moet er een ophef van gemaakt worden: Die horror tackle van Siqueira op Bale (eerste wedstrijd) hoor je toch ook niet?

24 augustus 2014 om 14:55

Echter kreeg dat voldoende media aandacht natuurlijk, vraag aan een willekeurige voetbalfan, wie zijn de ergste duikelaars in de sport en gegarandeerd dat Busquets genoemd wordt. Welke schwalbes heeft hij na Inter gemaakt?
Noem ik bv Di Maria, Ronaldo of Bale een duikelaar dan is het opeens calimero gedrag want het is immers absoluut niet waar.

Daarom is de media zo enorm belangrijk in imagovorming.

Op jaarbasis komen Alonso,ramos,pepe, Marcelo echt met heel veel schorsingen weg, vooral Ramos. Puur door dit soort dingen.
Consequente eerlijke beslissingen door de bond zou het beste zijn, wangedrag niet waargenomen, gewoon keihard straffen erna, dat is het meest rechtvaardige.
Of dat Ronaldo is die Godin slaat, Busquets die zich misdraagt of wie dan ook.

24 augustus 2014 om 15:18

aanraken is wat anders dan een tik geven. pff hoe dom kun je zijn.
pepe die keita ook mono noemt heb je zeker ook nooit gezien/gehoord?
of pepe en ramos die hun hand voor hun mond doen en vervolgens barca spelers uitschelden. zeker ook niet gezien?
in spanje gaat het inderdaad anders maar dat komt omdat de bond zo ontzettend slecht is met hun straffen. kijk maar naar mourinho die eff vilanova toen in z'n oog prikte terwijl hij gewoon assistent coach was en gewoon aan het strijden was tegen z'n ziekte.
mourinho kreeg Niks. daarna zijn er nog zoveel voorbeelden waar de bond real matst door hun straffen te verlagen.
pepe die naar messi's hand kijkt en vervolgens en stapje terug doet om op z'n hand te staan. kan zo nog uren doorgaan.
nu slaat ronaldo duidelijk 2 keer van zich af. duidelijk gewoon rood als je het ziet.
scheids ziet het en vraagt niks aan hun mede scheidrechters maar geeft gewoon meteen geel alsof hij het 100 goed heeft gezien.
nu kan ronaldo niet gestraft worden omdat die idioot al geel heeft gegeven terwijl hij het niet goed heeft gezien of real gewoon wou matsen of gewoon de ballen niet had om real te straffen aangezien de fifa gewoon pro real is.
elke keer is het uefalona dit dat maar als je kijkt hoevaak real word geholpen is het echt ziekelijk.
dan vraag je je ook nog eens af waarom hier een ophef van word gemaakt? wow hoe hypocriet kun je zijn kerel.
zeiken op suarez en alles maar als ronaldo 2 x iemand gewoon van zich afslaat tegen z'n nek/gezicht is het niks?
ronaldo had hier rood moeten hebben en een schorsing van een paar wedstrijden.
je ziet gewoon hoe krom de media is en de voetbalsites zijn. er is helemaal niks te vinden over ronaldo die godin slaat behalve op youtube.
volgens mij moet je maar nog eens een keer kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=fi3yepfxzmk

ontopic: jammer voor simeone. gewoon dom. maar dat krijg je als de scheids niet oplet en real gewoon eff met man extra laat spelen.

24 augustus 2014 om 15:28

Ja bij Busquets is dat wel heel knap geframed. Motta hoorde overigens gewoon zijn tweede geel te krijgen die wedstrijd, dus het was ook niet van invloed op het wedstrijdbeeld.
Het mono mono incident had, mits het bewezen kon worden, natuurlijk wel zwaar bestraft moeten worden.
Neemt niet weg dat Neymar, Pedro, Ronaldo, Bale en Di Maria allen ergere duikers zijn.

Bekijk overigens net pas een goede herhaling van die klappen van Ronaldo. Echt volstrekt bizar. Een schorsing van een wedstrijd of 8 zou zeker op zijn plaats zijn geweest.

24 augustus 2014 om 15:31

Anyway, het punt dat ik probeer te maken is dat de voorbeelden die blink opnoemt wel deels correct zijn, maar in geen enkele verhouding staan tot waar Real de afgelopen 5 jaar mee is weggekomen. Dit geval met Ronaldo is natuurlijk wel het hoogtepunt daarin.

Ook opvallend is dat er inderdaad weinig melding van wordt gemaakt. Een voetbalzone artikeltje erover zou niet misstaan.

24 augustus 2014 om 14:55

@ Catalonia.

Het is een vaststaand feit dat zowel Real als Barca bevoordeeld worden bij de Spaanse commissie. Wil je dus aub niets gaan roepen over Ronaldo of whatever, want jij roept niks wanneer het Barca betreft Dat heet hypocritie en daar heb jij wel eens vaker last van. Zie reactie blink182.

24 augustus 2014 om 15:01

Komt omdat ik vind dat Barca niet voorgetrokken wordt in vergelijking met Real, in Spanje niet althans.
Dat jaar dat Real kampioen werd bv met Mourinho, Barca had tot aan de winterstop amper een pingel gehad, pas toen ze uit de titelrace waren kregen ze er ineens veel.plus jarenlang la liga kijken vormen dat beeld.
Als ik Ramos ellebogen zie geven en ermee weg komen, Pepe die op Messi's hand staat, de schorsingen van Mou en Marcelo in de supercopa, Alonso die 100 overtredingen per duel kan maken, rode kaarten die kwijtgescholden worden, Real vriendelijke scheidsrechters op belangrijke duels.
de hoeveelheid pingels die men krijgt etc etc.

Gewoon constatering na jarenlang alles volgen, tuurlijk is mijn mening gekleurd maar ik sta er wel achter.
Ik snap het Uefa argument bij Barca al vind ik het overdreven door Chelsea in 09.
Negatieve beslissingen worden nu nog gezien als karma, is wel een keer klaar toch?

24 augustus 2014 om 17:00

Omdat het voor 90% alleen Atleti en Barca supporters zijn die zich vast staren op Ronaldo ipv het hele incident bekijken. Waarom zou je voor een groep kortzichtige ergens aandacht aan geven?

Godin pakt Ronaldo in een headlock, bal is in het spel - penalty. Scheidsrechter kijkt natuurlijk de andere kant op. Enige manier om je daaruit los te krijgen is Godin wegslaan. Scheidsrechter ziet alleen de laatste klap en geeft geel aan Ronaldo. Zuur voor Real, maar het is nou eenmaal zo. Ronaldo achteraf straffen omdat er een overtreding op hem werd begaan die onbestraft bleef zou idioot zijn.

Sommige zijn inderdaad meer gelijk dan anderen, dat je niet door hebt dat het juist Barca is wie beroemd is om haar 4-3-3-3 maakt dat soort opmerkingen alleen maar leuker.

24 augustus 2014 om 17:49

Hij slaat niet 1 keer he? Hij slaat nog een keer nadat hij al los is. Maar wat boeien jou de feiten.

24 augustus 2014 om 18:14

Feiten zegt u?

Zijn laatste klap zet hij in terwijl de arm van Godin op zijn schouder is.

24 augustus 2014 om 19:08

Ja toen was hij uiit de headlock.
Of mag je volgens jou ook slaan bij een arm op je schouder tijdens een corner? Doe niet zo achterlijk en geef gewoon toe dat dit volstrekt debiel was van Ronaldo. Je maakt nu vooral je zelf belachelijk.

25 augustus 2014 om 04:57

Wil wel zien hoe jij zou reageren als je elke wedstrijd meerdere malen zwaar getackeld en vast gehouden wordt.
Hoeveel keer heb je Ronaldo in heel zijn carrière zoiets zien doen??
En daarbij is dit Godin zijn verdiende loon. Die gozer doet dit
elke wedstrijd wel en daar hoor je ook niemand over.
Maar omdat het Ronaldo en Real betreft ....
Blijf lekker haten, want daar kom je heel ver mee in het leven.

Waarom hem niet schorsen voor 10 supercupduels of duels uit de copa ?

Meen altijd al begrepen te hebben dat de LFP de competitie en de bekerduels strikt gescheiden houdt.

En indien Simeone wel geschorst wordt voor de competitie, Modric dan ook na zijn twee keer geel in de supercup ?

24 augustus 2014 om 14:34

Alleen bij Real

En Rononaldo blijft ongestraft na het slaan van Godin... Daar lees je zelfs nauwelijks iets over.

24 augustus 2014 om 14:45

De belangrijkste vraag is, waarom hoor je er niks over? bij andere spelers/clubs staan de bladen vol. Stel je voor dat Suarez dit flikt, dan hoor je het tot kerst. Dus waarom nu niet?
Als je het antwoord weet dan weet je ook waarom de landstitels en copa's van andere clubs in Spanje enorm knap zijn, evenals Messi's 4 gouden ballen.

Wat bedoeld hij met "vreemd het gebeurd altijd tegen Real"?

Wat een sukkel! Als jij je altijd misdraagt als Real de tegenstander is, dan is het jou eigenschuld. Al de schorsingen waren terecht. Punt.

Deze man is een voetbalgenie, dat is duidelijk, maar zijn gedrag laat echt te wensen over.
Hij moet juist het voorbeeld zijn als trainer van zo'n club.

Maar een schorsing van 10 wedstrijden zou ook te veel zijn.
Ik denk aan 3 tot 4 wedstrijden.

Misschien zeg ik dit in een verkeerd topic, maar er wordt ook geen ophef over Ronaldo en Ramos gemaakt, die allebei rood zouden moeten krijgen.

Ramos in de heenwedstrijd toen hij Mandzukic bewust in zijn gezicht sloeg.
Ronaldo voor de klap die hij Godin gaf.

Dat zijn ook een aantal wedstrijden schorsing.

10 wedstrijden voor zo'n onbenullig voorval??. Terwijl Ronaldo er heel goedkoop vanaf komt na 2 kloppen op Godin's hoofd?

Wat een overdreven straf, gaf hem maar een heel licht tikje. 2 wedstrijden max. 10 wedstrijden, lol. Belachelijk.

Jaa joh, als hij als een idioot doet

Deze straf is terecht. Hij hoort zich niet zo te misdragen, je gaat toch niet heen en weer springen en schreeuwen als een gekke. En dan nog de vierde official op z'n hoofd een tik geven? 10 wedstrijden krijgt hij sowieso een schorsing ik zeg 15 wedstrijden en een dikke geldboete met een jaarschorsing als die het nog een keer doet.

10 wedstrijden lijkt me nogal overdone. Een wedstrijdje of 4 lijkt me genoeg. Je moet van de arbitrage afblijven, mar dit was geen gemeen contact.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren