Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer: 'Doet pijn om die jongens op de bank te zetten'

Laatste update:

Ajax speelt zondag in de Amsterdam ArenA met Ricardo van Rhijn, Joël Veltman en Kolbeinn Sigthórsson in de basisopstelling. Dat heeft trainer Frank de Boer vrijdag laten weten op de persconferentie voorafgaand aan de wedstrijd. De komst van Van Rhijn gaat ten koste van Ruben Ligeon, terwijl Veltman speelt op de plek van Mike van der Hoorn. Sigthórsson krijgt de voorkeur boven nieuwkomer Arek Milik.

/

De oefenmeester moet meer spelers teleurstellen. “Het doet pijn om jongens als Thulani Serero, Lucas Andersen, Stefano Denswil en Kenneth Vermeer op de bank te zetten. Dat verdienen ze niet, maar ik mag maar elf spelers opstellen”, jammert De Boer volgens De Telegraaf op het persmoment.

“Maar het gaat erom: er gebeurt altijd wat, het seizoen is lang. De instelling die ze hebben zal moeten blijven. Het geduld van deze jongens kan op de proef worden gesteld, maar het kan ook volgende week weer anders zijn. Het is soms sneu dat ik die jongens moet teleurstellen”, aldus De Boer.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het enige 'voordeel' is dat je nooit met 11 spelers kampioen wordt. Je hebt altijd spelers met dipjes, blessures, schorsingen, dus altijd dubbele bezetting nodig.

22 augustus 2014 om 15:24

Kunnen we Sigthorsson niet ruilen voor een spits van Psv? niet de Jong natuurlijk.... maar Locadia? dat is meer een type voor Ajax dan voor PSV en Sigthorsson is weer betere voor PSV dan de Jong

22 augustus 2014 om 16:58

Wat een onzin! Locadia is net zo statisch als Kolbeinn hoor.

22 augustus 2014 om 17:10

Uhh neee heb liever sigthorsson dan die locadia met de grootste blunders en de jong die 1 seizoen hoge ogen heeft gegooid, nee danku

22 augustus 2014 om 17:31

Ik snap niet waarom mensen zo veel kritiek hebben op Sigthorsson.

Dat hij niet zo veel scoort, komt door het spelletje wat Ajax speelt. Naar binnen trekkende vleugelspelers geven nou eenmaal minder voorzetten dan de klassieke vleugelspelers. Bovendien staan de middenvelders vaak in het 16 meter gebied, waardoor ook zij relatief veel doelpunten van Sigthorsson 'afpakken'.

Sightorsson staat er altijd op belangrijke momenten, heeft een goede instelling en is daarnaast heel sterk. Door met een spits als hij te spelen, vangt hij veel lange ballen op, waardoor bijna elke 2e bal bij een Ajax speler terecht komt, wat weer lijdt tot balbezit.

Bij Ijsland krijgt Sigi veel meer voorzetten, en daar zie je ook dat het aantal doelpunten dat hij maakt een stuk hoger ligt.

22 augustus 2014 om 17:46

Dat komt vooral door het beperkte voetbalinzicht wat de meesten van mijn mede supporters hebben. Sigthorsson is natuurlijk een van de beste spitsen uit onze competitie. De toevoer is zoals je al aangeeft beperkt, maar toch scoorde hij altijd in de toppers afgelopen seizoen. Zonder hem was er geen kampioenschap. Ik ben hem absoluut dankbaar voor de rol die hij tot dusver al gehad heeft, en hoop dat hij gewoon in Amsterdam blijft. Kunnen Milik en Zivkovic daarnaast hun minuten wel pakken.

Ik zeg niet dat Kolbeinn een geweldenaar is, maar voor Eredivisie begrippen een meer dan prima spits. Kanttekening is wel dat hij in mijn ogen te regelmatig grote kansen mist, vooral in de 1 tegen 1. Als hij daar op zou trainen en fit blijft, wordt hij alleen maar beter.

We kunnen wel roepen om een betere spits, maar noem mij eens een paar mensen die de rol van Ajax spits beter kunnen invullen dan Sigi met zijn paar seizoenen ervaring daarin. En is diegene dan ook beschikbaar en is een komst realistisch. Je hoofd word gek gemaakt met Eto''o, maar als je realistisch bent zul je zien dat er geen tot weinig betaalbare opties zijn die t per direct beter zullen invullen dan Kolbeinn.

PS De laatste alinea is gericht tegen de Ajax critici wat betreft Kolbeinn, dus niet voor jou Robinho want ik ben het met je eens.

22 augustus 2014 om 18:16

@robinho,

Dat heeft vooral te maken met zijn balbehandeling. Een Ajaxspits moet een bal kunnen vasthouden, wat Siggi door zijn zeer matige aannames niet lukt. Speel hem in en de bal springt zover van zijn voet dat tegen de tijd dat hij hem onder controle heeft hij weer tussen zijn eigen cv's staat. Eigenlijk hoort hij een (aanvallende) middenvelder of vleugelspeler aan te spelen, maar daar staat hij te ver vandaan als hij de bal onder controle heeft. Kaatsen doet hij wel redelijk, maar kan ook nog beter en over een individuele actie hoeven we het helemaal niet te hebben, die heeft hij namelijk niet en creëert dus bijna nooit kansen voor zichzelf, alles moet van anderen komen. Daarnaast mist hij imo ook nog veel te veel opgelegde kansen die een topklasse spits nog maakt (afgelopen zondag waren goede voorbeelden daarvan, maar ook vorig seizoen bij NEC uit was illustrerend). Vorig seizoen had hij er zeker 15 tot 18 moeten maken..

22 augustus 2014 om 19:09

Ben jij niet wijs. En daarbij kolbein wordt almaar slechter, en jurgen is wat jonger en kan nog doorgroeien.

22 augustus 2014 om 16:56

Zo kan je Frank zijn laatste woorden ook verder uitmelken.

Ontopic: Je stelt de beste op, vd Hoorn is niet de beste en de overige ook niet dus zitten ze op de bank. Simpel zat imo.

Ajax gaat dus met de op papier sterkste opstelling spelen. Dat is wel gedurfd hoor, want Van Rhijn en Veltman hebben nog niet zoveel gespeeld de afgelopen weken. Ik had Van der Hoorn nog wel verwacht ipv Veltman.

22 augustus 2014 om 14:47

Veltman heeft niet minder gespeeld dan Blind hoor.

22 augustus 2014 om 14:52

Van Rhijn heeft 90 minuten meegedaan tegen Fortuna en Veltman heeft ca. 135 minuten gespeeld in Jong. Vrij normaal lijkt me.

22 augustus 2014 om 18:19

V Rhijn speelde maar een uur hoor, niet de hele wedstrijd..

22 augustus 2014 om 23:00

Hunkstrom, ik ook erg triest voor VdH. Prima ontwikkeling maakte hij door, en die Veltmannetjes lijkt men weer vergeten te zijn.

23 augustus 2014 om 01:23

@ Hunkstrom
Lijkt me logisch tegen Psv.

Kan iemand mij uitleggen waarom milik geen kans krijgt en sigi weer wel ?

22 augustus 2014 om 14:44

ik denk omdat sigi altijd belangrijke doelpunten in topduels scoort... maar zondag niet :P

22 augustus 2014 om 14:49

Dat ook ja, maar Milik valt volgens mij ook een beetje tegen en moet echt nog wennen.

Vooral voor Denswil is het jammer, helemaal nu Viergever erbij is gekomen. Denswil heeft zeer veel potentie, heeft alles mee, is alleen nog soms te wild.

22 augustus 2014 om 14:53

@yesai het probleem van Denswil vind ik dat hij veel te makkelijk duels verliest. Hij kan zo onzorgvuldig zijn als verdediger. VD Hoorn laat tenminste niet zo makkelijk meer over zich heenlopen, Veltman ook niet want die verdedigt gewoon slim. Maar Denswil is niet fel genoeg in de duels en hij wordt daarom vaak afgebluft.

22 augustus 2014 om 15:23

Volgens mij scoorde Sigi in januari nog de enige goal tegen Psv.... zullen er nu wel meer in gaan gezien verdediging op dit moment bij PSV

22 augustus 2014 om 15:25

Denswil(d)

22 augustus 2014 om 16:04

@martijnnr12 Mee eens. Laat zich soms echt makkelijk wegzetten inderdaad maar ik denk hij nog kan aanleren veel feller in de duels te gaan. Hij zal wel moeten wilt hij stappen maken. De body en snelheid heeft hij ervoor.

22 augustus 2014 om 17:06

Maar zondag niet nee dan besluit hij er om er 3 te maken.

22 augustus 2014 om 18:35

Ik denk dat sigi gewoon in de etalage staat... speelde tegen az niet slecht maar door die 2 grote kansen en een bal op de paal, vond iedereen hem slecht! Als hij er zondag 2 maakt is die weg

22 augustus 2014 om 14:44

1: Sigi moet in de spotlights gezet worden.
2: Milik moet nog wennen aan Ajax.
3: Sigi heeft bewezen toppers te kunnen beslissen.
4: Milik liet ook niet al te veel zien toen hij mocht meedoen, wat een indirect gevolg kan zijn van het nog moeten wennen aan Ajax.

Tsja kies maar, tis maar wat ik denk!

* Edit ikzelf ga voor punt 1, maar tegen PSV hoop ik toch echt op punt 3.

22 augustus 2014 om 14:50

Spotlights is onzin, De Boer laat gewoon de beste spelen. Sana moet ook weg maar wordt ook niet in de spotlights gezet. Het duel tegen PSV is even te belangrijk om "spelers maar even in de spotlights te zetten". Sigi is gewoon beter dan Milik.

22 augustus 2014 om 14:55

Sana heeft 3 ton gekost en Ajax zal het echt niet erg vinden als uiteindelijk die jongen gratis verkast.

Voor Sigi wilt Ajax zo'n 6 miljoen euro vangen en jij denkt dat zoiets mogelijk is als hij bankwarmertje speelt met nog 1.5 week te gaan?
Daarnaast is Sigi op dit moment indd beter dan Milik, maar kan dat dus ook te maken hebben met het feit dat Milik nog moet wennen bij Ajax.

22 augustus 2014 om 14:44

Ik denk om sigi in de etalage te zetten, zodat die nog vertrekt.

22 augustus 2014 om 14:51

Dat doe je tegen Excelsior thuis, niet tegen PSV. Sigi is gewoon beter.

22 augustus 2014 om 14:57

Wat boeit een excelsior thuis lol???
Als je 1 van de weinige topwedstrijden kunt beslissen in de ED dan heb je toch echt wel wat meer bewezen dus is PSV thuis een prima gelegenheid.
Het is niet zo dat Sigi kansloos is evenals Sana. Nee sigi is normaal gesproken de eerste spits dus kan hij wel degelijk in de etalage gezet worden, zodat hij gewoon meer opvalt bij oa Qpr.

22 augustus 2014 om 14:47

Milik moet nog erg wennen aan het niveau en spel van Ajax. Sigi miste grote kansen afgelopen weekend, maar voor de rest speelde hij gewoon prima. Uitstekend zelfs. En inderdaad ook omdat hij altijd belangrijke goals scoort. Ik ben wel benieuwd of Kishna start of dat De Boer El Ghazi een kans geeft.

23 augustus 2014 om 01:26

Ik vond Milik anders helemaal niet tegenvallen, maar hij heeft nog niet veel gespeeld om het allemaal te kunnen laten zien.

23 augustus 2014 om 13:31

Ik vond hem ook niet tegenvallen hoor, zo bedoel ik het niet. Hij liet prima dingen zien. Maar je ziet wel duidelijk dat hij wat aanpassingsproblemen heeft. Niet alleen tijdens wedstrijden, maar ook op trainingen.

22 augustus 2014 om 15:05

Omdat Milik niet de beste is. Maar ook omdat Milik moet weten dat hij voorlopig 2e keus met z'n 21 jaar en er nog een meer ervaren speler straks in eerste instantie eerste keus wordt

22 augustus 2014 om 15:40

En el ghazi nog niet in de basis

22 augustus 2014 om 16:10

Ik denk zodat hij in de etalage kan staan als aanbieding. Ik had gehoopt op Zivkovic.

Voordeel van het hebben van een brede selectie.
Geweldig om te zien hoe iedereen elkaar scherp houdt van doelman tot spits.

Ik ken het gevoel Frank, heb dit namelijk ook met FM.

Egoïst, zo moet je FDB omschrijven. Met dit niet🎤

22 augustus 2014 om 14:49

Vind het ook sneu. Zou best met deze jongens, die ondanks dat ze niet spelen toch een paar ton verdienen, willen ruilen

22 augustus 2014 om 15:28

@ 4everpsvlove

Precies, als je er over nadenkt worden er toch een hoop jongens rijk die voornamelijk alleen maar trainen

Een topclub heeft sterke spelers op de bank. Wees blij. Alleen heb je dan altijd spelers die per se weg willen. Dat is wel een nadeel.

23 augustus 2014 om 01:29

In het buitenland is het heel normaal dat je een brede sterke bank hebt. In Nederland begint iedereen die even moet banken gelijk te mekkeren dat ze meteen weg willen.
Zonder brede selectie bereik je Europees echter nooit wat.

Volgens mij zijn ze bij Feyenoord jaloers dat ze niet zo'n trainer als Frank de Boer hebben.

Belachelijke beslissing. Vd Hoorn doet het prima en die word niet beloond. Echt schandalig! Ja-knikker Veltman mag gelijk in de basis starten.

22 augustus 2014 om 14:57

Dus je wilt Veltman straffen voor het anticiperen aan het Wereld kampioenschap moraalridder?!

22 augustus 2014 om 15:04

Is het niet participeren?

Ik zou Vd Hoorn laten staan. Was voor mij de man van de wedstrijd afgelopen zondag.

22 augustus 2014 om 15:11

Het is participeren mafkees. Mocht vd Hoorn slecht spelen, dan had ik Veltman opgesteld. Maar vd hoorn heeft goed gespeeld en verloor geen enkel luchtduel en was tevens een gevaar bij corners. Dus m.a.w. er is geen reden om hem te wisselen.

22 augustus 2014 om 15:11

Participeren is het ja, foutje.

Veltman is als een jaar lang eerste keus van de Boer, sluit later aan door het WK, tuurlijk staat hij weer basis als die fit is, tot hij fouten gaat maken.

22 augustus 2014 om 15:34

Frankie heeft gezegd dat mensen die voor het wk basis stonden altijd een streepje voor hebben... v/d Hoorn heeft laten zien dat hij er kan staan dus als Velt man minder speelt, speelt natuurlijk Mike. Maar aangezien hij ze beiden even goed vind gaat hij voor het streepje voor.

22 augustus 2014 om 23:02

Mocrodammer, idd heel jammer! VdH heeft grote stappen gemaakt, bovendien in de lucht onverslaanbaar gebleken.

En duarte is er ook nog. Als hij op het middenveld speelminuten kreeg vond ik hem altijd een goede indruk maken.

We moeten ook realistisch zijn en zeggen dat, op Vermeer na, geen enkele van die spelers het niveau van Ajax heeft. Ze zijn of te licht of te klein. Ajax moet eens leren echte kerels te kopen en op te leiden ipv kleine kinderen.

22 augustus 2014 om 14:58

Spelers van tweede en derde garnituur zíjn juist het niveau van Ajax. Ajax is allang geen trekpleister meer; hooguit noodverband.

22 augustus 2014 om 15:32

Goh wat moeten de spelers van andere clubs dan wel niet zijn 5e en 6e garnituur?

23 augustus 2014 om 01:34

Precies.

22 augustus 2014 om 15:43

@ Raymond1972

Gedeeltelijk mee eens, Ajax heeft al jaren teveel spelers die te klein en te iel van stuk zijn, daar moet echt meer aandacht aan besteed worden. Nu weet ik wel dat veel spelers vaak het krachthonk opzoeken maar toch is het niet goed genoeg, al moeten sommigen spelers niet "te" worden want dat kan weleens ten koste gaan van hun snelheid en wendbaarheid. Dat er een betere balans moet komen is zeker, Nederlandse talenten zien er altijd als jochies uit, als ik naar leeftijdgenoten kijk die in het buitenland spelen valt het mij ook altijd op dat die fysiek er vaak ook beter uitzien.

Daarnaast is het ook een kwestie van eindelijk nu eens echt beseffen dat "power" net zo belangrijk is geworden als "techniek". Nadat een Nederlandse club zich weer eens simpel heeft laten afbluffen in Europa laait die discussie weer even op om vervolgens weer te zakken, met als gevolg dat clubs er nog steeds te weinig aandacht aan geven. Ik zie dit dus niet alleen als een probleem wat zich alleen bij Ajax voordoet.

Ik hoop dat hij de volgende opstelling kiest.
El Ghazi lekker laten beginnen. Kijken of hij kan brengen wat hij tijdens de 2 invalbeurten ook bracht.
Maar ik denk dat Frank Kishna laat staan en Schöne op rechts zet. Word een heerlijke pot met 2 goede elftallen. Ik hoop op een 3-0 maar verwacht een 3-2 ik ben erbij!

Cillessen
van Rhijn
Moisander
Veltman
Boilesen
Viergever
Klaassen
Blind
El Ghazi
Sigthorsson
El Ghazi
22 augustus 2014 om 15:10

Ik geef toe, El Ghazi is een goede voetballer. Maar om hem nu zowel rechts- als linksbuiten te zetten

22 augustus 2014 om 15:58

my bad Schöne op links uiteraard

22 augustus 2014 om 16:04

Ach, die jongen is zo snel, dat lukt wel. Geeft gewoon een voorzetje en kopt hem vervolgens zelf binnen. Zo hoort dat!

Ajax heeft verreweg de sterkste selectie van Nederland, we zouden makkelijk twee top 5 elftallen kunnen samenstellen en nog een elftal dat ook in het linker rijtje mee zou doen. Maar de basisaanvallers van PSV en ook de basismiddenvelders doen niet onder voor die van Ajax.

Het lijkt me niet sneu om Denswil op de bank te zetten want die heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd met zn belabberde spel

Ik heb voor het eerst in jaren weer eens het gevoel dat ajax echt vooruit gaat. Je ziet talenten doorkomen en er is een hele goede bank beschikbaar. We missen alleen nog een echte vedette speler waarmee we in de CL hoge ogen kunnen gooien.

Met name Vermeer.

Vermeer is eigenlijk samen met Cillessen de beste keeper in de Eredivisie, maar zit het gehele seizoen op de bank. Uit het buitenland is geen interesse, want die zullen immers denken dat hij niet voor niets aan de kant geschoven is bij Ajax. En daar zit natuurlijk wat in, al is een keeper in dat geval wel erg snel afgedankt. Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.

Serero, Andersen en Denswil vind ik aardige spelers/goede talenten, maar ik kan niet zeggen dat ik ze beter/gelijkwaardig vind aan degene die op hun posities staan. Moisander is een van de belangrijkste spelers van het elftal, terwijl Viergever, Blind en Klaassen het samen erg goed doen op het middenveld. Serero heeft te weinig creativiteit met betrekking tot openingen creëren en scoren.

Vd Hoorn vind ik nog steeds een beetje een miskoop. Leuk om erbij te hebben, maar voor dat geld wel duur. Hij is verdedigend wat beter dan Veltman, maar aan de bal is het matig. Bij Veltman is het net andersom. Beiden zijn gebrekkig, maar Veltman past beter in het spelletje van Ajax, aangezien Ajax vooral zelf aan de bal is. Ligeon vind ik niet goed genoeg. Hij maakt iedere wedstrijd fouten die fataal af kunnen lopen. Van Rhijn is beter, maar ook verre van een stabiele factor.

Sigthorsson is ondanks zijn beperkingen, gewoonweg een klasse beter dan Milik. Ik begrijp totaal niet wat Ajax met Milik denkt te bereiken. Waarom hebben ze hem in godsnaam gehaald? Het is een beduidend mindere versie van Sigthorsson. Ik zie veel liever Zivkovic af en toe spelen in plaats van Milik.

Zo blijkt dat er binnen de selectie van Ajax redelijk wat concurrentie is, maar dat die op een aantal posities eerder kwantitatief is dan kwalitatief. Ik hoop nog steeds dat Ajax een goede spits aan gaat trekken. Dat is prioriteit 1.

Thulani Serero, Lucas Andersen, Stefano Denswil en Kenneth Vermeer zijn dan ook vrij flegmatieke spelers. De ene wedstrijd een 9, de andere een 4. Prima dat er bij Ajax nu een soort natuurlijke selectie plaatsvindt.

Ze kopen er elk jaar tig in en verkopen de tig mindere. Dat doen ze met winst, keihard. Moeten wij medelijden hebben met Ajax, met de Boer???
Koop ze niet en houw een schoon geweten is geen optie in Amsterdam, jammeren.

Ga boodschappen voor je vrouw rond brengen.

Van serero is het echt zonde wat een speler tuurlijk niet volmaakt maar zonder hem weinig creativiteit op het middenveld hij kan het zie goal el ghazi

Ach hoe vaak heeft Frank in het verleden niet moeten puzzelen om een fatsoenlijk elftal op de been te krijgen door schorsingen en blessures, nu heeft hij een luxe probleem dankzij een goede en brede selectie.

Natuurlijk laat dit de Boer koud als er een een professional is is hij dat wel. Dat hij het op de een of andere manier sneu vindt is heel iets anders maar pijn nee dat doet het hem geenszins.

Het schijnt dat Di Maria op huurbasis komt naar Ajax, dus dat is dan ook wel weer sneu voor El Ghazi en Kishna....

23 augustus 2014 om 01:33

Grappenmaker .

Ja Frank, en ergens moet dat je ook goed doen. Dat je keuzes kunt maken en een min-of-meer gelijkwaardige bank hebt. Als Frank volgend jaar bij een Europese (sub)topclub terecht zou komen, moet hij moeilijkere keuze's maken. Daarbij lopen er dan waarschijnlijk wat meer 'mannetjes' rond in de selectie.

Voor de spelers zuur, maar die moeten gewoon voor hun kans gaan. Anders zichzelf profileren in de wedstrijden in de Jupiler League, als dat mogelijk is!

Ik vond van de Hoorn trouwens zeer goed spelen de afgelopen wedstrijden. Het kan nog spannend worden of Joël zijn basisplaats behoudt. Kenneth mag van mij weg naar een mooie club in het buitenland!! Dat is hem gegund!

Als het zo pijn doet om mensen op de bank te zetten, dan rouleer je toch lekker met je spelers? Iedereen ongeveer evenveel speeltijd gunnen is de beste oplossing. Als ik trainer zou zijn zou ik iedereen ongeveer evenveel speeltijd gunnen iedereen moet kunnen spelen vind ik.

Zit niet zo te janken Frank. Je wil toch zo graag een grote selectie?

Pfft.. Zet Serero er lekker in voor Klaassen.. Heb je veel meer agressiviteit op het middenveld.. Serero gaat geen duel uit de weg, is fel en technisch goed.. Precies wat je nodig hebt tegen dit Psv. Afjagen en snel druk zetten.. Daar is Serero veel geschikter voor dan Klaassen die bang is, en 9 van de 10x om de bal vraagt terwijl er iemand voor z'n neus staat..

23 augustus 2014 om 08:01

Pandafreak, ben je serieus? Hebben we het over dezelfde Serrero die geen fysiek heeft, en geen strijd kan brengen. Klaassen integendeel scoort veel vaker, is sterker en belangrijker.

Jammer dat van der hoorn niet speelt. Vond hem de laatste wedstrijden wel aardig spelen en wint zowat elk kopduel. Ben (nog)niet zo'n fan van Veltman, het is alles of niets bij hem en dat kan niet bij een topclub en denk dat denswill het voorlopig niet gaat redden. Alles gaat te langzaam bij hem met name het opbouwen.altijd aannemen en nooit meteen doorspelen. Maar dat gebeurt sws te veel in het team vind ik.

1 naam: Zivkovic! Ik ben ervan overtuigd dat hij eerder scoort dan Sigi.. Zoals Sigi afgelopen zondag alleen op de keeper afging.. Dat was met Zivkovic in de spits een doelpunt geweest!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren