Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Hoe is het mogelijk dat ze Kenneth niet nemen?'

Laatste update:

Kenneth Vermeer heeft nog ongeveer anderhalve week de tijd om een nieuwe club te vinden. De doelman wil niet nog een jaar achter Jasper Cillessen op de bank zitten bij Ajax en weet dat zijn werkgever bereid is om mee te werken aan een transfer. Vermeer is voor slechts een miljoen euro op te pikken, maar zit desondanks nog te wachten op de juiste aanbieding.

/

Keeperstrainer Carlo l'Ami verbaast zich over het feit dat de goalie nog niet is opgepikt door een buitenlandse topclub. "Ik zie internationale transfers voorbij komen waarbij ik denk: 'hoe is het mogelijk dat ze Kenneth niet nemen?' Maar goed, dat moeten die clubs lekker zelf weten", zegt l'Ami in gesprek met Voetbal International.

Volgens de keeperstrainer houdt Vermeer zichzelf altijd scherp en l'Ami had dan ook verwacht dat Louis van Gaal hem mee zou nemen naar het WK. De bondscoach had aangegeven dat Vermeer de keeper was die het beste in zijn profiel paste, maar koos er desondanks voor om met Cillessen, Tim Krul en Michel Vorm naar Brazilië te gaan.

Kenneth Vermeer is goed genoeg voor een Europese topclub

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

omdat ie na geweldige wedstrijden ook paar keer per jaar wedstrijden verprutst !
en dat zien ook meerdere coaches in

20 augustus 2014 om 18:28

Hij heeft een paar westrijden gefaalt,maar dat kan je toch niet tegen over al zn goede momenten voor Ajax zetten?
Denk dat Ajax hem toch vaak dankbaar mocht zijn.

20 augustus 2014 om 18:30

Hij moest eigenlijk naar milan ipv abbiati maar die hebben lopez gekocht

20 augustus 2014 om 19:53

En daar ben ik toch wel blij om. Kenneth is geen slechte keeper, maar is zoals Abbiati zelf. Namelijk een redelijk goede keeper die de gekste en moeilijkste ballen pakt om vervolgens weer een paar blunders te maken. Nee heb liever Lopez en dan hopen dat Milan voor Perin of Scuffet gaat als opvolger.

20 augustus 2014 om 18:28

hij is te klein, kan niets bij hoge ballen, het enige wat hij heeft is een snelle reactie....

20 augustus 2014 om 18:33

Plus hij kan goed meevoetballen en heeft een goede trap. Verder ken ik er weinig met zulke goeie reflexen.

20 augustus 2014 om 18:36

Ideaal dus voor de Italiaanse competitie, waar ze veelal lijnkeepers zoeken.

20 augustus 2014 om 18:48

Toen je zei goede trap moest ik gelijk aan de wedstrijd tegen volgens mij az denken, toen hij 2 ballen in de voeten van de tegenstander schoot en er 2 doelpunten uit vielen

20 augustus 2014 om 18:56

Klopt nadat zn verdediging hem in de problemen bracht

20 augustus 2014 om 18:57

Inderdaad! Ik ook! Volgens mij was dat tegen Utrecht uit trouwens. Hij is erg onzeker als hij uit zijn doel komt. Heracles uit en thuis precies hetzelfde. Schopt hij zo iemand dubbel en rood. Ook blunders vorig jaar tegen Groningen, PSV en AZ uit. Maar als lijnkeeper is hij wel één van de beste in Nederland. Tegen Vitesse thuis was hij geweldig.

20 augustus 2014 om 18:59

@gbobo: Tegen FC Utrecht was dat.

20 augustus 2014 om 19:10

Imderdaad tegen utrecht

20 augustus 2014 om 19:12

Ok, en hoeveel reddingen heeft hij gemaakt?, ga jullie dat ook tellen of blijven jullie alleen de weinige blunders tellen die hij in 4/5 wedstrijden heeft gemaakt? Joe hart maakte ook evenveel blunders bij Man City maar daar hoor je niemand over daar en hij is zelf weer eerste keeper.

20 augustus 2014 om 19:16

Utrecht*

20 augustus 2014 om 19:24

Daar hoorde je bij City heel veel mensen over en raakte hij zelfs zijn basisplaats kwijt. Maar daar maakte Pantilimon ook geen grote indruk (in tegenstelling tot Cillissen die wel zijn kans pakte) en dat blijkt wel uit het feit dat hij inmiddels is vertrokken en er een nieuwe keeper is aangetrokken, Caballero.

20 augustus 2014 om 19:51

Je hebt niks aan een keeper die om de 4 wedstrijden blundert je hebt meer aan een keeper die altijd een 7 scoort dan dan weer een 9 en dan weer een 3

20 augustus 2014 om 19:51

Pure onzin, ik zou zeggen zoek zijn lengte eens op en kijk dan naar de lengte van enkele bekende keepers.
Hij is evenlang als Casillas.

20 augustus 2014 om 20:01

Hoppa en weer een die met de kudde mee praat.
Geef eens een reeks van 2 keer aan waar Vermeer om de 4 wedstrijden heeft geblundert.
Kom eerst met feiten aan voor dat je een onzin verhaal gaat ophangen

20 augustus 2014 om 20:04

ook meevoetballen kan hij niet hoor en bij hoge ballen voor de goal zie je dat hij het niveau van een topclub niet heeft .
wel is vermeer een uitstekende lijnkeeper met prima reflexen maar ik zou niet weten welke club hem zou moeten nemen ik vind het een leuke keeper voor bvb utrecht of groningen en die betalen geen miljoen voor een keeper

20 augustus 2014 om 23:47

Utrecht uit... Ook zo'n wereldpot van hem.

21 augustus 2014 om 03:43

Vermeer en reflexxen? Vermeer staat 9/10 verkeerd opgesteld. Ga maar terug kijken bij de beelden en elke bal waar hij duikt of hij niet op zijn voeten blijft staan in ieder geval is een verkeerde postie. Die man is een Showkeeper! Drama dus

21 augustus 2014 om 10:17

Jaja maar ik heb het over de uittrap. Hij kan deze vaak precies plaatsen, nog beter dan Cillessen is mij opgevallen. Op het moment dat de verdedigers hem in problemen brengen heeft hij inderdaad de neiging om in paniek te raken...

20 augustus 2014 om 18:30

Ja zolang hij niet nerveus is, is het een prima keeper. De onzekerheid nekt hem. Nadeel is verder wel dat hij wat klein is.
Ik hoop dat hij gewoon lekker bij ons blijft als reserve

20 augustus 2014 om 18:33

Ben je serieus?! deze man is sowieso in de Top 3 beste keepers van de Eredivisie.. er zijn keepers die elke week falen in de Eredivisie omdat Vermeer als een normaal mens soms fouten maakt maak je er een opmerking van omdat het Vermeer is... man man noem een keeper in de Eredivisie op die beter is behalve Jasper Cillesen en eventueel Jeroen Zoet.

20 augustus 2014 om 19:09

Zelfs Zoet vind ik niet beter eerlijk gezegd. Misschien kijk ik wat gekleurd, maar in mijn opinie is het 1. Cillessen, 2. Vermeer en 3. Zoet.

20 augustus 2014 om 19:19

Zoet heeft niet de reflexen van Vermeer, maar is wel all-round beter en heeft niet echt een zwakte, maar aan de andere kant ook geen absolute sterkte zoals Vermeer. Dan is de vraag alleen maar welke van de 2 je belangrijker vindt, dus zo'n gekleurde kijk valt wel mee.

Zoet lijkt imo gegroeid tov vorig jaar waar hij af en toe nog wat rare dingen deed. Ondanks dat hij wegglijdt tegen St Pölten houdt hij tegen NAC ook de 3 punten in Eindhoven. Ik vind dus eerder 1 Cillissen 2 Zoet 3 Vermeer, maar ik ben dan ook PSV supporter

20 augustus 2014 om 19:49

Vermeer komt niet eens in de top 10 eredivisiekeepers. Moet je nagaan hoeveel fouten hij zou maken als hij echt veel te doen had zoals bij een kleine club

21 augustus 2014 om 01:48

@ ceesjelok grappig, noem eens 10 betere eredivisiekeepers dan, een lolly als het je lukt. Moet je nagaan hoeveel reddingen hij zal maken bij een kleinere club

21 augustus 2014 om 16:39

@ceesjelok

Beantwoord de vraag van Roman dan eens. Noem eens een betere dan?

20 augustus 2014 om 18:35

Ooit gedacht aan de mogelijkheid dat Vermeer die clubs niet nodig heeft die wel voor hem komen? Bovendien waarom zou hij naar een club, topclub of niet, waar hij wederom 2e keeper zal zijn? Dat is hij bij Ajax toch ook al? Daar is hij vooralsnog zelfs op drie fronten actief. Als ik Vermeer was zou ik lekker zitten waar ik zit, want deze zekerheid heeft hij.

20 augustus 2014 om 18:42

Ook omdat hij lange tijd niet in de picture is geweest en zich ook niet op het WK heeft laten zien.
Veel buitenlandse teams kennen hem dus niet zo goed. Daarom lijkt het mij voor hem een goede optie om nog een jaartje bij een subtopper te spelen in Nederland zodat hij weer wel opvalt.
B.v. bij Twente of PSV of Vitesse. Ik neem aan dat Feyenoord out of the question is maar je weet het nooit in de voetballerij.

20 augustus 2014 om 19:14

Dus Twente en PSV zie jij als subtopper.....?
Pfff , ik geef het op , wat veel onbenullen schrijven zomaar iets op.........

20 augustus 2014 om 19:23

Ja je zou eigenlijk alle Nederlandse clubs als subtopper kunnen zien als je ziet hoe de teams zijn verzwakt. Of je zou alleen Ajax en PSV toppers kunnen noemen als je wilt. Maar ik zie Twente Feyenoord Vitesse en PSV eigenlijk als behoorlijk gelijkwaardig. Zoals uit de laatste competities is gebleken en ook PEC en Heereveen Groningen en AZ doen zo nu en dan goed mee. De onderlinge verschillen zijn dus erg klein geworden.
En bovendien als Kenneth zegt ik wil naar een topclub dan bedoeld hij hoogst waarschijnlijk eentje in het buitenland.
Bayer München, Real Madrid, AC Milan Chelsea, Atletico Madrid,barcelona dat zijn top clubs! Niet Twente of Psv.

20 augustus 2014 om 19:04

Heel simpel het Komt omdat het een donkere keeper is , donkere keepers hebben sowieso geen goede naam in het voetbal, je zeg dat hij wedstrijden verpruts, maar hoeveel wedstrijden hebben andere spelers verpruts? Maar die worden gewoon weggekocht alsof het niks is, siem de jong heeft ook aan het einde van de seizoen helemaal niks laten zien terwijl hij seizoenen ervoor wel belangrijk was en die word ook gekocht alsof het niks is.joe Hart heeft ook geweldige blunders gemaakt bij Man City maar is nog steeds zeer gewild. Vermeer mag niet 1 fout maken anders word hij gelijk opgegeten, als zoet een bal slecht terugspeelt hoor je helemaal niemand erover, ga jij me maar eens uitleggen hoe dat kan.

20 augustus 2014 om 20:02

Jij begrijpt en ziet het tenminste.

20 augustus 2014 om 20:03

Hou nou alsjeblieft eens op alles op huidskleur te gooien! Daar wordt je toch helemaal gek van? Vermeer is een goede keeper die af en toe wat blunders maakt. Dat heeft nul komma nul met zijn huidskleur te maken... Dat heeft met de betrouwbare uitstraling van Vermeer te maken. De racismekaart wordt echt veel te vaak op tafel gegooid.

20 augustus 2014 om 20:03

Weet je dan niet meer hoe goed Stanley Menzo was?
Volgens mij heeft een kleurtje er niets mee te maken als je die ballen maar pakt
dan willen ze je graag hebben.

21 augustus 2014 om 00:01

vond jij Stanley Menzo goed dan? die is nooit verder gekomen dan Ajax omdat hij op een gegeven moment ballen in eigen doel begon te stompen uit corners.

21 augustus 2014 om 00:23

Misschien het feit dat het voor de rest van Nederland de keeper van Ajax is, en voor een hoop mensen hij dan per definitie niet goed is?
Of misschien omdat een hoop mede Ajacieden nogal vaak last hebben van korte termijn geheugen? Je haalt Siem de Jong aan maar die is me vorig jaar toch een partij verguist, kon er niks meer van en was belachelijk dat hij überhaupt bij Ajax speelde.

Ik vind Vermeer persoonlijk een keeper die geweldige fases afwisselt met een mindere periode, en dat is iets wat hij al zo goed als zijn hele carriere gehad heeft. Zijn probleem is nou eenmaal dat zijn ondergrens nogal laag ligt, en als hij een fout begaat het meestal ook echt een goede fout is.

21 augustus 2014 om 01:12

Als je ballen in eigen doel stompt ben je blijkbaar goed genoeg voor Ajax haha.
Nee maar even serieus , ja ik kan me wel herinneren dat ik hem goed vond ja.

21 augustus 2014 om 06:02

Wat een onzin hoezo hebben donkere keepers geen goede naam in het voetbal? Niemand kijkt naar huidskleur hoor wanneer een keeper goed is zal ie er gewoon lof voor krijgen. Enyeama is bijvoorbeeld een geweldige keeper en krijgt genoeg krediet

21 augustus 2014 om 16:42

Jezus wat ben jij zielig zeg. Zijn huidskleur is totaal geen issue en toch moet er weer iets rastisch achter gezocht worden. Niemand heeft dit soort gedachten behalve jij.

Cillessen en Vermeer liggen qua niveau gewoon dicht bij elkaar. Maar Cillessen is en jonger en is constanter in mijn ogen.

20 augustus 2014 om 19:07

Hij heeft in 3 van de 4 kampioenschappen een aanzienlijk deel gehad. Vorig seizoen heeft hij wel echt een slechte periode gehad aan het begin en is terecht gewisseld, maar laten we niet vergeten dat in die periode de verdediging ook niet goed stond.

Al met al ben ik het wel met L'Ami eens, want hij is in de periodes ervoor altijd goed geweest en ook dit seizoen weer heel sterk begonnen! Een paar fouten maakt iedere keeper en we moeten bij Vermeer niet alleen refereren aan de periode van vorig jaar. Dat is oneerlijk tov van zijn prestaties.

20 augustus 2014 om 19:26

Ik kan me inderdaad nog een geweldige wedstrijd tegen Utrecht herinneren die Vermeer nou niet bepaald als 'topkeeper' neerzette.

20 augustus 2014 om 20:03

Klopt en dat is het enige wat jij je kan herinneren alle andere goede wedstrijden niet.
Dat zegt meer iets over de persoon dat jij bent dan over de keepers kwaliteiten van Vermeer.

20 augustus 2014 om 22:25

En meteen happen. Mijn hemel waar is het gevoel voor humor gebleven.

20 augustus 2014 om 19:34

e2thaj Net als iker zeg maar?

20 augustus 2014 om 19:38

Poll: goed genoeg voor de bank!!!

Schijnbaar hebben clubs waarop hij wacht,hem niet nodig.
Goeie keeper voor de subtop in een grote competite.
Hoop voor hem dat hij een mooie club vind,heeft hij wel verdiend.
Prima gozer.

20 augustus 2014 om 19:24

Ik denk eerder dat zijn zaakwaarnemer niet het juiste netwerk heeft. Bij Raiola was hij allang naar een topclub.

Ik vind Vermeer een hele goede keeper met veel kwaliteit alleen er zal wel een reden zijn waarom de clubs zich niet melden.
Misschien dat die iets te weinig lengte heeft voor een club uit Engeland.
Maar clubs uit Spanje of Italy zijn misschien allemaal al voorzien van een goede keeper anders kan ik niet begrijpen dat niemand interesse heeft.

20 augustus 2014 om 18:42

Bijkomend probleem is dat hij gewoon ontzettend weinig speelt en daardoor niet kan laten zien wat hij allemaal kan.

20 augustus 2014 om 18:44

Dat is het gewoon hoofdzakelijk lijkt mij. Want keepen kan hij wel.

Inderdaad, gewoon belachelijk.
Middenmoot in de topcompetitie's zitten te slapen.
Vermeer kan punten pakken.
Een van de betere keepers in de Eredivisie hij heeft alleen pech dat hij Cillessen voor zich heeft.
Mooi dat beide partijen veel respect voor elkaar hebben.
Vermeer is een geweldige prof en klaagt nooit en Ajax laat hem voor een vriendschapsprijsje gaan.

20 augustus 2014 om 18:53

Het probleem van vermeer is niet cilissen. Want hij is zelfs beter dan cilissen. Het probleem bij vermeer is. De standaard situaties. Daar is hij echt heel slecht in. En in het buitenland worden nu juist heel veel wedstrijd door standaardsituaties beslist. Het is een beetje hetzelfde als met die keeper van psv destijds issakson. Bij standaardsituaties ging het altijd mis. Voor de rest een uitstekende keeper.

20 augustus 2014 om 19:08

Isaksson had wel meer problemen dan alleen standaardsituaties, zoals het feit dat hij onzeker overkwam, geen bal aan kon nemen, slechte uittrap had, af en toe opzichtig blunderde en erg langzaam was als hij de bal terug in het spel moest brengen. Ik geloof dat het niet op youtube te vinden is, maar Isaksson maakte bij letterlijk elke uittrap het gebaar "iedereen naar voren" met zijn handen, wat de fans van PSV op een gegeven moment na gingen doen. Het maakte hem niets uit of een snelle uittrap een counter kon opleveren, Isaksson wilde altijd alle 10 veldspelers in de 16 van de tegenstander hebben voordat hij ging uittrappen.

Kom maar naar FC Twente! Kunnen hem wel goed gebruiken

20 augustus 2014 om 18:38

Ik denk dat bijna elke club in de Eredivisie Kenneth wel kan gebruiken. Alleen Ajax (cillessen), PSV (zoet) en Feyenoord (mulder en Hahn) zullen er niet heel erg op vooruit gaan. AZ, Twente en Vitesse zouden allemaal clubs zijn die er beter van worden, want wat daar op doel staat is gewoon een paar klassen minder.

20 augustus 2014 om 18:47

Precies Twente en Vitesse zijn goede opties voor Kenneth lijkt mij.
Daar komt hij zeker in de basis.

20 augustus 2014 om 19:01

Nou Feyenoord zal er ook wel op vooruit gaan Hahn goede keeper maar wil hem eerst wel eens zien in Feyenoord 1. Mulder is niet het niveau en karakter wat Feyenoord wilt hebben wat irriteer ik me kapot aan die kerel en hou ik m'n hart elke keer weer vast

20 augustus 2014 om 19:03

Ik twijfel eerlijk gezegd er ook wel aan of Vitesse interesse zou hebben. Hij is beter hoor dan Velthuizen, maar dat is ook een prima keeper. Daarnaast weet ik niet precies wat de salariseisen zijn van Vermeer want hij gaat in de Eredivisie nergens anders meer verdienen dan nu bij Ajax lijkt me.

Twente lijkt me in de eredivisie de beste optie, anders wordt het een middenmoter/laagvlieger in de topcompetities ben ik bang.

20 augustus 2014 om 19:09

Of eventueel een reserveplek bij een topclub, waar ie er dus wel op vooruit gaat, maar voornamelijk qua prestige en financiën en niet zozeer qua speelminuten.

20 augustus 2014 om 19:33

Is Twente dan zoveel beter dan Vitesse? Lijkt me niet maar misschien vraagt hij wel te veel salaris dat zou ik niet weten al schijnt Vitesse de spelers aardig goed te betalen. Als Kenneth wil keepen kan hij ook niet te veel vragen het lijkt me ten slotte dat hij wil keepen dit jaar en het banken behoorlijk beu is.

20 augustus 2014 om 19:47

Ik weet zkr dat hij bij feyenoord in de basis komt. Alleen een overstap van ajax naar feyenoord zie ik niet gebeuren.

20 augustus 2014 om 20:09

@Nijogeth Dat is de reden van z'n vertrekwens, hij wil spelen. Natuurlijk is er ergens een breakevenpoint waar het financiele aspect zwaarder weegt dan het sportieve, maar dat aanbod zie ik nog niet zo snel komen van een topclub.

Anders maar ruilen voor Marsman...

20 augustus 2014 om 21:01

Ruilen voor ten rouwelaar!!

Omdat het geen topkeeper is. Verre van stabiel. Hij staat er ook niet voor niets naast.

Vermeer moet ook niet voor de eerste de beste club gaann, hij moet er qua perspectief en salaris wel op vooruitgaan. Het gebeurt zelden dat een doelman het gehele seizoen keept, door hem achter de hand te houden heeft Ajax twee goede doelmannen. Wanneer hij volgend seizoen dan toch vertrekt heeft Ajax achter Cilissen van der Hart en Leeuwenburgh.

20 augustus 2014 om 18:33

Ik zou hem ook graag bij Twente willen zien, en ik denk velen met mij.

Waag een poging Twente.. als hij zelf wilt een goede keeper voor ons.

Kenneth heeft zelf ook eisen dat maakt het moeilijker, hij wil Ajax niet voor elke club inruilen dan word het ondanks zijn transfersom toch een moeilijk verhaal.

Ik kan geen subtopper in Duitsland, Engeland of Spanje noemen die nog een keeper zoekt en waar Vermeer ook wil spelen.

21 augustus 2014 om 16:49

Gladbach heeft toch Ter Stegen verkocht?

21 augustus 2014 om 16:56

Die hebben Sommer gehaald van Basel, hele goeie keeper beter als Vermeer.

Hij is inderdaad te wisselvallig, kijk alleen al naar de 2 cijfers die er nu rechtsboven instaan: een 5 en een 9. Als hij een constante 7 was geweest was hij al wel weggekocht

20 augustus 2014 om 18:54

Je moet niet afgaan op die cijfers. Heel Ajax speelde slecht tegen Pec, Vermeer was juist de enige die ze nog enigszins in de wedstrijd hield op sommige momenten

20 augustus 2014 om 19:01

Je kunt beter af gaan op cijfers dan op een wedstrijd.

Whaat 1 miljoen! Die vent is het tiendubbele waart man.

20 augustus 2014 om 19:00

Als je niet speelt daalt je waarde nu eenmaal.

20 augustus 2014 om 19:02

Wat bezielt je? 10 Miljoen voor een bank zittende keeper? Zeker in Nederland niet...

20 augustus 2014 om 19:35

Ja vast meer dan 1 mijloen, maar Ajax wil meewerken en meedenken omdat hij gewoon jarenlang zijn best heeft gedaan voor de club.

Dat vraag ik me ook af, Vermeer is in mijn ogen toch echt wel goed genoeg voor een middenmotor in een grote competitie, lekker veel werk te doen, en dan opvallen met zijn fantastische reflexen! Hoop echt dat er een mooie club à la Swansea City voor hem komt (ik noem nu maar wat, doel meer op dat kaliber en niet op de club red.)

20 augustus 2014 om 19:00

Probleem is dat Vermeer niet naar een club van het kaliber Swansea wil. Als hij dat wel zou doen, en weer iedere week keept, komt er misschien een grotere club. Grote clubs zien hem te weinig aan het werk en daarnaast vraag ik me af of hij goed genoeg is voor de absolute top.

20 augustus 2014 om 19:23

Niet goed genoeg als eerste keeper voor Ajax, maar wel goed genoeg om bij een middenmotor uit Engeland onder de lat te staan?? Ik denk dat een dergelijke club niet komt voor hem. Puur omdat hij nu de tweede keeper is.

Cillessen is een geweldige keeper, maar ik vraag me nog steeds af hoe Nederland het had gedaan met Vermeer op doel. Kan me niet veel momenten herinneren waarvan ik denk dat Vermeer die bal niet gepakt zou hebben en met strafschoppen weet iedereen wat voor killer hij is.

20 augustus 2014 om 18:45

Met Vermeer op het doel wordt er nog meer op je gejaagd. Soms moet je als team beslissen of je drukt wilt zetten tot op de keeper of ervoor kiezen om een centrale verdediger vrij te laten in de opbouw. Als Vermeer in het doel staat dan is deze keuze automatisch: Doorjagen tot op de keeper. Dat is één van zijn slechtste eigenschappen. Hij schiet in paniek de bal weg soms ook gewoon over de zijlijn. Daarbij beheerst hij ook niet de rust en het overzicht om met een korte strakke pass over de grond een medespeler te vinden.

Hij is daarbij ook nog eens wild. Bekijk de doelpunten van de bekerfinale eens terug. Bij de meeste tegendoelpunten springt hij op waardoor hij minder mobiel is. Dat zie je bij Vermeer echt ontzettend vaak. Het gekke is dat dit tegelijkertijd ook zijn kracht is. Hij staat zo ontzettend snel voor je neus dat veel spelers geen idee hebben wat ze moeten doen. De spelers die wel weten wat ze doen scoren dan (op het oog) erg simpel. Zijn sterkste kwaliteit is echter op de lijn reageren, maar op de lijn is het doel ook groot. Vermeer is daarvoor net iets te klein, dus verkleint hij het doel door snel uit te komen en als een debiel te gaan springen. Zijn sterkste kwaliteit is dus ook gelijk zijn zwakte.

En met gemiddeld iets van 3 / 5 corners per wedstrijd heb je ook niets aan Vermeer.

20 augustus 2014 om 18:52

Het is niet zo erg als een keeper de bal af en toe over de zijlijn trapt. Soms is het weg is weg. Als hij ze op de lijn maar pakt daar gaat het om.

20 augustus 2014 om 19:07

Je wilt als Ajax onder druk uit voetballen. Hoe wil je dat doen met een keeper die dit niet beheerst? Dat is hetzelfde als zeggen dat de verdediger goed moet verdedigen zolang die maar niet in balbezit is.

Vermeer past met zijn manier van spelen misschien het best bij een Italiaanse club, maar dan is hij nog steeds te klein, paniekerig en slecht bij hoge ballen. Het is gewoon een ideale tweede keeper voor Ajax. Voor de rest van de Eredivisie zou Vermeer een upgrade zijn.dat zegt meer over de rest van de keeper, dan de kwaliteiten van Vermeer. Hij pakt soms ongelovige ballen met zijn snelle reactie, maar hij incasseert ook veel simpele goals.

20 augustus 2014 om 19:36

Ja maar bij Ajax staat hij nu eenmaal niet onder de lat.

20 augustus 2014 om 20:09

Je hele verhaal slaat ook nergens op. Tijdens het WK waren de spel voorzettingen van Cillessen ronduit slecht bijna geen enkele bal kwam aan.
Nederland speelde met 5 verdedigers met voornaamste reden dat de tegenstander juist niet kan door jagen en ze dus niet een op een tegen de keeper kunnen komen.

20 augustus 2014 om 18:47

Vermeer heeft op dit moment nog een streack lopen van 8(!) niet benutte penalties op hem op rij. Moet wel een wereldrecord zijn. Dus je kunt wel invullen hoe het Wk was gelopen met Vermeer op goal.....l

21 augustus 2014 om 00:56

Ben het met je eens dat Cillessen op de wedstrijd tegen Spanje na geen heel sterk WK gekeept heeft maar Vermeer straalt geen rust uit, dat heeft effect op je verdedigers.

Kijk voor de grap eens naar het aantal kaarten dat Moisander pakte toen Vermeer op doel stond, 7 dat is niet per se heel veel maar vorig seizoen gewoon 0, kan je zeggen is toeval maar Moisander pakte met Esteban achter zit nog meer kaarten, hij is daar gevoelig voor.

Dit is natuurlijk een schijntje voor de kwalititeiten van Vermeer.
Ik snap niet waarom Cilissen niet verkocht wordt/ dat daar geen club voor gekomen is.
Eigenlijk snap ik het wel, keeper met potentie, maar moet nog heel heel veel leren.
Je ziet dat hij ervaring mist.
Vermeer wil natuurlijk graag spelen, bij een club, anders kan je net zo goed de concurrentie aangaan met Cilissen.
Er zijn nog 10/11 dagen.
Misschien valt er iemand geblesseerd uit, bij een euke club in het buitenland.
Naar Vitesse zal hij niet willen denk, ik, maar als ik Vitesse was, dan wist ik het wel.
PSV kan hem ook halen, als vervanger voor Zoet, als hij weg zou kunnen.
Feyenorod ligt een beetje moelijk denk ik.
Dus wordt het waarschijnlijk buitenland of Cilissen eruit spelen, beide is mogelijk.

Ik had hem graag bij Feyenoord onder de lat gezien maar dat is jammer genoeg niet realistisch. Nu maar hopen dat Hahn zich snel ontwikkelt zodat Mulder eindelijk zijn basisplek kwijt is.

20 augustus 2014 om 18:45

Mulder zal je niet zo snel verslaan.
Heeft al aardig wat meegemaakt, iets wat Hahn nog moet ervaren, en wie weet hoe dat afloopt?
Mulder heeft ook zijn mindere punten, maar ook zijn goede.
Het is een miondere versie van Vermeer, maar nog altijd beter dan bijv een Velthuizen.
Mulder is keeper nr 5/6/7 van NL, met Stekelenburg meegerekent.

20 augustus 2014 om 18:59

Mulder is ontzettend matig, ongelooflijk dat hij al 4 jaar onder de lat bij Feyenoord staat. Als er een keeper zoals Vermeer was gekomen dan had hij gegarandeerd op de bank gezeten maar Hahn is onervaren, hij heeft tijd nodig.

Ik snap er ook niets van, prima keeper , ik zou hem graag in Enschede willen zien in plaats van die goochelaar Marsman.

20 augustus 2014 om 18:54

Vitesse wil hem ook wel hebben. Blijkbaar wil die niet. Of hoopt hij op een buitenlandse club.

20 augustus 2014 om 19:39

Ho ho, je moet Marsman geen goochelaar noemen. Een goochelaar weet waar de bal blijft. Clown bedoel je, Marsman is een clown.

Een prima keeper voor Feyenoord of Twente.beter dan die prutsers die ze nu hebben.

' Hoe is het mogelijk dat ze Kenneth niet nemen?'

* Omdat hij maar 10 wedstrijden heeft gespeeld bij Ajax en daar eigenlijk bankzitter is

* Omdat hij er niet bij was op het Wk

* Omdat je voor dat geld, beter kunt vinden. Sels van AA Gent kostte maar 500.000 Euro en is een stuk beter.

* Omdat niemand dat bedrag wil betalen

* Omdat mikken op een buitenlandse topclub niet realistisch is.

20 augustus 2014 om 18:44

Maar 10 wedstrijden gespeeld? Sels van AA Gent beter? Buitenlandse topclub? Als je er niks van weet zeg dan niks

20 augustus 2014 om 18:49

Ik weet zeker dat we Sels voor 1 miljoen wel verkocht krijgen. En nu jij. En ja die is beter.

En ja 10 wedstrijden. 10 in de competitie.

Buitenlandse topclub? Luister naar wat Carlo l'ami zegt:

"keeperstrainer Carlo l'ami verbaast zich over het feit dat de goalie nog niet is opgepikt door een buitenlandse topclub"

20 augustus 2014 om 18:52

Dat kan dus ook voor de bank zijn. Bijvoorbeeld United: Lindegaard wil weg en Ben Amos is minder goed dan Vermeer. Voor 1 miljoen heb je gewoon een goede reservekeeper.

20 augustus 2014 om 18:55

Hij wil natuurlijk in de basis staan en dat snap ik ook.

20 augustus 2014 om 19:20

Wat is een sels :" Vermeer zou perfect zijn voor Twente of een middemoter in een top competitie!
Ik zou Vermeer graag nog bij Ajax zien blijven maar gun het hem om ergens eerste keeper te zijn want dat verdiend deze topper!

20 augustus 2014 om 19:52

Als jij een keeper beter vindt zegt dat niet meteen dat hij beter is.
Als je had gezegd dat Courtois beter is dan Couthino had ik gelijk gegeven, maar dat Sels beter is dan Vermeer is gewoon niet waar.

20 augustus 2014 om 20:15

Hoezo en nu jij? Je verteld je vermoeden als een feit en dan heb je een punt? en omdat jij hem beter vind is ie beter? Ik vind in ieder geval van niet

Over die topclub heb je gelijk daar heb ik overheen gelezen. En dat gaat ie niet halen natuurlijk evenals een Sels niet

20 augustus 2014 om 21:21

Nafets1,

Heb je Sels al zien keepen eigenlijk? Of ga je er gewoon vanuit dat een bankzitter bij Ajax beter 'moet' zijn dan een vaste waarde bij Gent?

Vermeer is geen slechte keeper. Mooie lijnkeeper die al eens iets Courtoisachtigs doet, om dan de volgende wedstrijd te keepen als een jong meisje.

Hij is niet constant. Mocht hij altijd keepen zoals in zijn beste wedstrijden, dan zit je met een keeper van wereldklasse. Maar dat doet ie dus niet. Waardoor hij serieus daalt op de hiërarchie der keepers.

Sels is ook een leuke lijnkeeper met een magnifieke reflex.

Maar Sels is constant. Die scoort 3 keer een 7 om dan twee keer een 8 te halen. Je kan er gewoon altijd op rekenen.

Vermeer is relatief te klein voor de echte top met zijn 1 meter 82.
Sels is een stuk groter met zijn 1 meter 91.

Vermeer gaat nog weinig progressie maken met zijn 28 jaar, Wysiwyg, en wat we zien is niet slecht. Maar we kunnen niet naast zijn flaters kijken.

Sels is een stuk jonger met zijn 22 en kan nog wel progressie maken. Dat laat hij ook zien, week na week. Waar die progressie stopt, dat weet niemand. Jij ook niet. Beetje straf dat je nu al weet dat ie het bij de top niet zou waarmaken. Maar Courtois zijn niveau gaat ie nooit halen. Dat moet ook niet, Courtois is uitzonderlijk. Zo'n keeper zie je eens om de 20 a 30 jaar spelen in België.

Wat Sels nog ontbreekt is ervaring. Maar hij is dan ook jong.

Prijs dan. Vermeer geraakt blijkbaar niet weg voor 1 miljoen. Eigenlijk geen groot bedrag. Genk heeft bv. net nog 1.5 miljoen betaald voor Marco Bizot. Ik vond die bij Groningen goed, maar bij Genk is hij tot hiertoe waardeloos. Staat er zonder vertrouwen te keepen, maar komt omdat die ploeg ook zonder vertrouwen staat te spelen.

Sels is dan weer gekocht voor 500.000 Euro. Hij zat bij Lierse, was bijna einde contract, wou niet bijtekenen, vloog daarom naar de B-kern, waarna Gent hem oppikte. Daarom dat hij zo goedkoop was.

Eén van onze vorige keepers, Bojan Jorgačević, werd verkocht voor 1.4 miljoen. Sels is way beter dan Bojan. Bojan kon niet mee voetballen en had ook wel eens zijn inzinkingen. Ik maak me héél sterk dat we voor Sels vandaag al een pak meer kunnen krijgen dan die 1.4 Ik schat iets tussen de 2 a 2.5 miljoen.

Jij mag dan Vermeer dan wel beter vinden, dat is je goed recht. Maar ik vind dat dus niet.

20 augustus 2014 om 21:39

Ramboetan;

Ik volg je even niet, help je me even?

Eerst zeg je:

" Als jij een keeper beter vindt zegt dat niet meteen dat hij beter is."

...daarna sluit je af met...

"...maar dat Sels beter is dan Vermeer is gewoon niet waar."

Ik mag dus niet zeggen dat een keeper beter is, maar jij mag dat wel?

Of begrijp ik je verkeerd?

20 augustus 2014 om 21:45

burwatti,

Dat dacht ik ook een half jaar geleden. lol

En ook " Wat halen ze nu weer binnen? Een bankzitter van Lierse? Really?"

Maar dat heb ik snel moeten bijstellen. Pracht keeper, één van de beste die we in jaren hebben gehad.

Ik zie hem over een jaar of 3 a 4 wel derde keeper worden bij de Rode Duivels.

Ben het met je eens dat Vermeer wel naar een topcompetitie mag bij een leuke middenmotor.

Btw, de NOS kopte zonet " Vermeer verkocht voor 7,8 miljoen"

Cheers!

http://nos.nl/artikel/672477-vermeer-verkocht-voor...

Zou naar mijn idee zo bij Twente of Feyenoord onder de lat kunnen al is Feyenoord niet echt realistisch misschien

Denk dat hij het beste naar Fc Twente of Vitesse kan gaan. Kleine stap terug en daar speelt hij zeker in de basis.

twente moet hem halen!! marsman kan er niets van en stevens is erg tegengevallen

Ik snap niet dat Twente hem niet ophaalt,.

Dat de Europese top hem niet haalt snap ik wel. Cillissen stond op het WK behoorlijk in zijn hemd en maakte wel een erg matige indruk. En Vermeer is 2e keeper achter....cillissen....

Waarom neemt Vitesse deze gozer niet? Velthuizen of Room verkopen. (Of Room verhuren) En Vermeer als 1e keeper. Zou niet misstaan denk ik? Ben ik nou gek of wat denken jullie ?

21 augustus 2014 om 09:56

Aangezien zowel Room als Velthuizen beter zijn lijkt me dat tamelijk dom.

21 augustus 2014 om 16:48

En jij dat Vermeer naar Vitesse wil? Laat staan dat Ajax daaraan mee gaat werken?

Lekker blijven zitten, dan blijft Boer bij ons.

Er komt nog wel een mooie club voor hem

Groningen had hem beter kunnen kopen in plaats van Padt. Al denk ik wel dat Vermeer zich daar te goed voor voelt.

Hahahahahahaah, Vermeer goed genoeg voor een Europese topclub. Laat me niet lachten man. Die man faalt wedstrijd na wedstrijd en blundert er maar op los. Hij was tegen Vitesse ook helemaal niet goed, was heel onrustig, stond maar te bewegen en druk te doen. Bij corners enzo. Als Vitesse telkens op goal mikte bij goalpogingen of als de verdediging van Ajax de bal niet wegwerkte, was het zo 4-5 geweest. Cillessen moest gewoon al onder de lat bij Ajax verkozen boven Vermeer toen Cillessen gekocht werd van Nec. Heb ik altijd al gezegd. Vermeer is bij lange na niet klaar voor een Europese topclub, ik denk eerder dat ie in de Eerste Divisie thuis hoort. Wat denken we nou wel, Vermeer blunderde elke wedstrijd. Paar jaar geleden kampioen met de meeste tegendoelpunten, door Vermeer natuurlijk. Als het aan mij had gelegen, was Vermeer vorig seizoen derde keeper achter Mickey van het Hart geweest. Ik hoop dat ik nu niks verkeerd heb gezegd, mijn vorige berichten over Kenneth Vermeer werden allemaal verwijderd.

20 augustus 2014 om 20:12

Maar goed dat het niet aan jou ligt. ik heb nog in geen enkele post zoveel onzin gelezen als in die van jou.
Volgens jou is dus iedere tegen doelpunt automatisch de schuld van de keeper.
Ik zie dat jij echt verstand van voetballen hebt, misschien eens minder fifa spelen en eens buiten gaan spelen (het liefst voetballen)

20 augustus 2014 om 20:25

Dat zeg ik niet, Vermeer is gewoon slecht, is ie altijd al geweest. Hij maakt elke wedstrijd wel een blunder en veel van de tegendoelpunten zijn echt blunders van hem hoor. Maar ja zo te horen heb jij geen verstand van voetbal. Vermeer is gewoon een enorme ****. Ik speel nooit fifa die spellen zijn hartstikke nep en onrealistisch. Ik voetbal altijd buiten.

20 augustus 2014 om 21:20

Knul je bent 15 dus ga ik je niet eens serieus nemen.

20 augustus 2014 om 20:17

Ben gestopt met lezen bij ''hij was tegen Vitesse ook helemaal niet goed,''.....

VZ: verwijder maar. Gezien zijn post had ik kunnen weten dat het een 15 jarig jochie was

20 augustus 2014 om 20:26

Oké leuk voor jou.

Het geld en zijn salaris zullen geen belemmering vormen maar ik vrees dat echte topclubs niet gaat voor een tweede keeper van Ajax. Wat mij betreft is hij welkom bij Twente maar we hebben al genoeg keepers.....

Voor twente een goeie!
Beter dan wat er nou staat!

Jammer dat Willem II hem niet terughaalde. Denk dat zelfs een miljoen (+salaris) voor een dergelijke club niet haalbaar is.

Fantastische keeper met 1 groot mankement wat hem de das om doet: consistentie.
1) Hij straalt geen rust uit
2) Hij is niet consistent. Soms staat hij er wel, soms staat hij er niet. Dat is waarom hij 2e keus is.

Als AZ'er vind ik dat we hem moeten proberen te halen. Goeie keeper en Esteban is wel goed, maar niet altijd even zeker. Vermeer is eigenlijk elke wedstrijd (als hij keept) goed

Omdat 95 van de buitenlandse clubs al een doelman hebben voor het komende seizoen. De clubs die er nu nog geen hebben, daar scheelt sowieso wat aan. Dat zijn dan deze die er geen kunnen betalen en naar een goedkope oplossing zoeken, die nog geen speler van een half miljoen kunnen betalen. Vermeer is een opportuniteit voor vele middenmotors uit andere landen maar de meesten hebben al een doelman klaar.

Vermeer heeft wellicht een aantal mooie clubs in zijn gedachten, zoals Villarreal, Valencia, Napoli, Bayer Leverkusen, Borussia Mönchengladbach. Maar als hij naar een topcompetitie wil zal het gewoon de nummer 15 of 18 worden, al de andere clubs hebben al een doelman. Per competitie zal er maximum één club zijn die nog geen goede doelman heeft maar het geld ook niet heeft. Zal dus Griekenland of Turkije worden, waar kan ik inzetten.

Samengevat, hij verdient echt een mooie club à la Villarreal of BMG maar die hebben echt al een doelman. Wordt moeilijk voor Kenneth.

Denkt 63% serieus dat Vermeer bij een Europese topclub aan de slag kan? Niet te filmen dit.

Het is de tweede keeper van een Nederlandse club. Een plaats als eerste keeper bij een middenmotor uit Engeland, Spanje, Duitsland etc kun je dan vergeten. Hij heeft daarnaast de naam dat hij af en toe wat door de handen laat glippen. Terecht of niet, die naam heeft hij wel. Ik snap ook niet dat L'ami zegt dat hij niet snapt dat een buitenlandse topclub hem nog niet heeft opgepikt. Op basis waarvan? Zelfs bij Ajax is hij zijn basisplaats verloren. Dat was niet omdat Cillissen plotseling zo'n vooruitgang boekte, dat was met name omdat Vermeer geregeld in de fout ging. Dat Cillissen het daarna super heeft gedaan is een feit.

Voor een Nederlandse club is hij te duur, dus dan blijven misschien wat Europese laagvliegers over.

Welke topclub gaat nou een 2e doelman halen uit de Eredivisie en die als eerste doelman gebruiken? Daarnaast is het ook nog eens een keeper die bekend staat om de blunders die hij om de zoveel tijd maakt en mede daarom ook op de bank bij Ajax zit.

Moet je daarnaast na gaan dat WK-sensatie Ochoa gratis op te halen was, en "slechts" bij Malaga heeft getekend. Vraag naar keepers is gewoon laag, laat staan vraag naar Vermeer.

Vind hem wel goed en past wel bij een subtopper in Frankrijk, Duitsland

Natuurlijk complete onzin dit vond iedereen een paar jaar geleden ook van Gomez die Braziliaanse ballenvanger. Die heeft ons dat jaar een plekkie of 2 gekost.

20 augustus 2014 om 19:25

Gomes was eerste keeper en blonk uit in Nederland. Vermeer is tweede keeper bij Ajax en gaat in Nederland al geregeld in de fout. Kun je nagaan.

20 augustus 2014 om 19:32

perfecte analyse, haarscherp! Ik zou als toevoeging nog Pasveer voor 60 miljoen ophalen bij Barcelona...

On: 1 miljoen is gewoon te weinig voor deze keeper. Ik denk zelf dat hij wel wat aanbiedingen heeft gehad, maar dat die niet boven het niveau van ajax zijn. Wellicht dat hij wat meer in de markt moet worden gezet.

20 augustus 2014 om 19:40

Nou dat kan alleen maar als jullie hem meer opstellen, maar Cillessen doet het ook best goed. Lastige keuze.

20 augustus 2014 om 19:38

Nivo slecht? En dan zijn het de beste 2 in Nederland, de rest is dan ongeveer net zo slecht als jouw post

Hij heeft goede reflexen, maar vind hem erg onrustig en niet echt betrouwbaar in de goal. Snap heel goed dat clubs niet staan te springen om Vermeer. Jammer voor hem, want hij dacht zelf ongetwijfeld dat hij wel ergens terecht zou kunnen.

Blijkbaar is Vermeer dan toch niet zo geweldig als dat vele Ajacieden denken. Hij heeft dn wel soms geniale momenten, maar blundert er ook vaak op los. Daar zitten de (sub)topclubs echt niet op te wachten.

Misschien lul ik ook maar wat en is de interesse van Vitesse er niet. Het is meer dat ik hem wel goed vond en jammer dat hij niet speelt.

Ik vind kenneth n geweldige keeper. Hij heeft gwn de pech dat ajax er nog een van wereldklasse heeft. Ik denk dat vermeer na n lastige periode er weer bovenop is gekomen. In de wedstrijden die hij keept pakt hij echt punten voor ajax soms. En dat is wat je wil een keeper die punten voor je pakt. Vermeer is met voorzetten/corners wel duidelijk minder dan cillessen die ook zelfverzekerder is. Vermeer heeft wel n geweldige katachtige reflex.

Hij is nou niet altijd constant maar het is toch de nummer 2 keeper in de Eredivisie. Ik snap niet dat Twente en Vitesse geen actie nemen naar het zien van hun eigen keeper.... Persoonlijk wordt ik echt ziek van dat gegrabbel van Marsman die gewoon punten kost. Stevens doet het ook niet super maar toch 100x beter dan hem en nog laten ze Marsman staan....

Vermeer !!! kunnen ze in elk geval een beetje uittrappen...

De blunders gaan nou eenmaal sneller en verder de wereld over dan de goede reddingen. Veel clubs zullen niet verder kijken dan de eerste indruk.

Etoo gaat defensief niet komen. Ajax heeft de stekkers er uit getrokken. Idd jammer dat Vermeer nog geen club heeft. Gun hem het beste.

20 augustus 2014 om 20:39

Ik zag Eto'o ook meer als een aanvaller

Ik snap er ook niks van.. Vermeer is naar mijn idee goed genoeg voor de Europese subtop en als 2e keeper bij de topclubs. Ik zou het wel weten als manager van een club. 1 miljoen voor een keeper met zijn kwaliteiten is in deze tijd echt niks.

Hoe is t mogelijk dat cilessen keept en niet Vermeer? Dat kun je je beter afvragen.

Hoe is het mogelijk dat ze een grabbelaar niet willen ?

20 augustus 2014 om 20:17

Ik weet nog vroeger was er een Engelse keep er die heette Gobbelaar of iets dergelijks.
En het was ook nog eens een enorme grabbelaar. Heb altijd zo gelachten toen ik naar Match of the Day keek.

hint: het heeft te maken met de term "een vermeertje doen"

Vitesse zou een goede club voor hem zijn. Beter dan Piet en dan kan Vermeer lekker een heel jaar keepen. Zou toch van toegevoegde waarde zijn..

Tja die keeper van City kan er helemaal niks van.

Nou ja ik snap het wel... we doen allemaal alsof het een fantastische keeper is na de wedstrijd tegen Vitesse.

Het blijft gewoon een matige keeper die eens in de zoveel tijd punten pakt voor Ajax door meerdere ballen te stoppen. Echter is en blijft hij matig bij hoge ballen, uitkomen is niet zijn sterkste punt.. bedoel staat soms al op de middenlijn terwijl er nog verdedigers staan, brengt zijn verdedigers vaak in de problemen of passt de bal gewoon bij de tegenstander in de voeten. Nee, hou altijd mijn hart vast wanneer hij keept en ja... af en toe zitten er dan wedstrijden tussen waar hij de belangrijkste man van het veld is met bepalende reddingen.

Maar dit gezegd hebbende.. .geef mij maar lekker Jasper Cillessen, veel betrouwbaarder en veel constanter. Zit veel lekkerder de wedstrijd te kijken wanneer hij keept! Ik denk dat alle andere managers/scouts van andere clubs precies zo denken anders was hij allang verkocht voor een schappelijke prijs.

Ik vind hem beter dan mulder, alhoewel hij zich redelijk heeft ontwikkeld.
En voor 1 miljoen....

Vitesse sla je slag! Uitstekende keeper! Beter dan onze Piet met zijn rare showduikjes

21 augustus 2014 om 16:45

Dat gaat never nooit niet gebeuren. Ik denk dat Overmars eerst nog maar eens het dossier Van Ginkel op tafel legt en dan alsnog niks aan Vitesse gaat verkopen of het moet de hoofdprijs zijn. Enige vorm van solidariteit richting Vitesse zal er bij Ajax niet zijn.

Ajax moet eredivisie clubs behandelen, zoals zij Ajax behandelen. Prijs x 4.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren