Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV blijft nauwkeurig: ‘We willen kwaliteit, we halen niet zomaar iemand’

Laatste update:
/

Het einde van de transferperiode nadert en voor PSV worden het nog spannende dagen. Er wordt getrokken aan Memphis Depay en Georginio Wijnaldum, al is er nog geen officieel bod binnengekomen in Eindhoven. Aan de andere kant hoopt technisch manager Marcel Brands ook nog mensen aan te trekken.

De bestuurder laat zich echter niet opjagen, zo laat hij weten aan het Eindhovens Dagblad. “We streven nog altijd naar versterkingen, maar het moeten wel echt versterkingen zijn. We halen niet zomaar iemand omdat de buitenwacht vindt dat we iets moeten halen.”

“We willen kwaliteit, iemand die een aanvulling vormt op de huidige selectie”, gaat Brands verder. “Ook iemand die niet de ontwikkeling van onze eigen spelers, waar we alle vertrouwen in hebben, in de weg staat." PSV is met name geïnteresseerd in een verdediger en een middenvelder.

Ook met deze selectie kan PSV landskampioen worden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben benieuwd. Tot nu toe waardeloze transferperiode voor PSV. Hoop een ervaren verdediger erbij!

20 augustus 2014 om 17:08

Hoezo waardeloos?! Een paar waardeloze aankopen zijn elders ondergebracht en Luuk de Jong - nog geen idee wat deze jongen gaat brengen - gekocht. Verder is de selectie intact gebleven en hebben een paar spelers stappen gemaakt. Als Brands deze selectie intact houdt moeten wij in onze handjes wrijven.

Een defensieve diepte investering is echter zeer welkom!

20 augustus 2014 om 17:16

@ Refence

- rechtsbuiten
Hmm, waar vorig jaar de 2e seizoenshelft de rechtsbuiten zo slecht was dat Ruiz gehuurd moest worden is daar geen verbetering.
- linksbuiten
Voorlopig heb je alleen Depay, volgens iedere PSV-er is Bakkali een linksbuiten maar moet je daar op gaan rekenen?
- CVM positie
Schaars is nog een half jaar geblesseerd, Hiljemark red het niet
- Linskback
Er is geen 2e linskback achter willems
- Cv
Alleen Rekik is gekomen, nou hang de vlag maar uit.

20 augustus 2014 om 17:24

D-Bergkamp, waarom die haat jegens Brands? Ik geef Brands groot gelijk, ik heb liever een kwalitatief goede speler dan een minder goede goedkopere speler die gehaald word omdat de fans om 'versterkingen' staan te schreeuwen. Het beste lijkt mij om een ervaren transfervrije routinier uit de Premier League of Bundesliga weg te plukken. Iemand die Bruma en Rekik op hun kloten kan geven als het mis gaat.
Een concurrent voor Willems zou ook wel fijn zijn.

20 augustus 2014 om 17:27

-Linksbuiten alleen Depay- Jozefzoon?
-Volgens iedere Psv'er is Bakkali een linksbuiten- Volgens jou niet dan? Daarnaast heeft PSV nog Boljevic
-Er is geen 2e linksback- Tamata is er nog steeds?

20 augustus 2014 om 17:31

Er zouden 3 ervaren versterkingen bijkomen. Nu is alleen de jong erbij en dat is geen versterking maar vervanging van matavz. Park en ruiz zijn weg en niet vervangen. Brands heeft zich maandenlang gefocust op defour en loopt nu achter de feiten aan.

20 augustus 2014 om 17:31

@ D-Bergkamp

- Rechtsbuiten
Dat Ruiz werd gehaald had onder meer te maken met de moeizame terugkeer van Narsingh en de dip van Bakkali. Een nieuwe rechtsbuiten is nu niet meer nodig.
- Linksbuiten
Bakkali zal wellicht dit jaar weer spelen. Bovendien heb je geen tweede linksbuiten van topniveau nodig, aangezien Depay elke wedstrijd gaat spelen.
- CVM positie
Hiljemark doet het naar behoren. Schaars komt terug en bovendien kunnen Ritzmaier en Vloet die positie ook invullen.
- Linksback
Tamata?
- Cv
Rekik.
Als psv de selectie intact houdt zijn ze net zo'n grote titelkandidaat als ajax.

20 augustus 2014 om 17:40

Loop jij nou echt de hele dag in opsommingen te denken of denk je dat mensen je slimmer vinden als jij met opsommingen komt. Natuurlijk kan de PSV selectie nog wel versterking gebruiken. Daar heeft de gemiddelde voetbal kenner geen opsomming voor nodig.

20 augustus 2014 om 18:48

@bootsjungen

Ik zie weinig haat, hij zet alleen objectief de pijnpunten op een rijtje, niks mis mee toch?

@siceramo

PSV is zeker een favoriet voor de titel met deze selectie, toch vind ik het behoorlijk risicovol om erop te gokken dat Depay alles kan spelen, je kunt ook nog te maken krijgen met een blessure bijvoorbeeld.

20 augustus 2014 om 19:20

Vorig jaar was Narsingh nog niet fit en Bakkali was er nog niet klaar voor. Daarom hebben ze Ruiz gehuurd.

20 augustus 2014 om 19:20

''volgens iedere PSV-er is Bakkali een linksbuiten maar moet je daar op gaan rekenen?''

Hij is gewoon een linksbuiten. Hij kan op rechts maar is daar minder.

20 augustus 2014 om 21:45

@afcanats
Daar heb je gelijk in. Maar om nou te gaan investeren in een speler, terwijl je Bakkali, Jozefoon en Narsingh momenteel op de bank hebt is overbodig.
Vergelijk het met Pelle en Te Vrede. Pelle speelde sowieso alles en bij blessures/schorsingen zou Te Vrede hem vervangen.

21 augustus 2014 om 00:22

En wanneer Pelle niet speelde verspeelde Feyenoord de helft van de tijd punten. Je moet het maar willen, zo afhankelijk zijn van 1 speler.

21 augustus 2014 om 09:49

@futureboss
Je moet wel op de hoogte zijn van de feiten. De vier wedstrijden schorsing die Pelle vorig jaar kreeg won Feyenoord met Te Vrede alle vier de duels.

20 augustus 2014 om 17:10

Valt op zich wel mee toch? Rekik is weer voor een seizoen gehuurd en is in principe een toegevoegde waarde. Luuk de Jong doet het tot nu toe nog helemaal niet goed, maar is in vorm ook een toegevoegde waarde. Je hebt echter wel gelijk dat er een ervaren verdediger moet worden gehaald.

20 augustus 2014 om 17:21

De Jong scoorde een knappe goal tegen die Oostenrijkers, deed in de competitie voetballend vaak prima mee, bij een paar doelpunten betrokken, maar scoorde alleen nog niet zelf. Valt me op hoe de media hem meteen weer als mislukking af willen doen en zovelen hier daar weer blind achteraan hobbelen. Laat die jongen zich maar rustig bewijzen tot de kerst ofzo, als het dan niks is is het niks, maar nu is het gewoon veel te vroeg om er wat over te zeggen

20 augustus 2014 om 19:33

Misschien heitinga ?

21 augustus 2014 om 10:57

die is deze transferperiode naar herta bsc gegaan

En terecht. Die overhaaste aankopen zijn lang niet altijd goed geweest. Ben wel echt benieuwd welke namen hij uit de hoge hoed tovert voor dit weekend!!

20 augustus 2014 om 17:28

Overhaaste aankopen zoals Ruiz?

20 augustus 2014 om 17:36

@anticorrupt, Ruiz is helemaal niet gekocht, Ruiz is gehuurd.
Bovendien heeft Ruiz met zijn goals voor 70% bijgedragen aan het bereiken van Europees voetbal.

20 augustus 2014 om 18:04

Mensen die de verschil niet weten tussen kopen en huren....

20 augustus 2014 om 18:44

Mensen die het verschil niet weten tussen de en het....

Wij hebben nog een cabral of breukers is dat niks voor psv

20 augustus 2014 om 17:12

Lijkt me niet dat deze geflopte spelers bij FC Twente een versterking zullen worden voor PSV

20 augustus 2014 om 17:14

Hij lijkt me ook aardig sarcastisch hoor . Natuurlijk voegen deze twee spelers helemaal niets toe aan Psv, hoewel Breukers misschien nog een aardige back-up zou kunnen zijn voor de RB.

20 augustus 2014 om 17:17

A joh, die zijn niet geflopt, passen niet in het spel dat Twente speelt

20 augustus 2014 om 17:38

Ruilen voor dereijk

20 augustus 2014 om 18:37

Zelfs dat niet ...

Achterin kunnen de back-ups van Willems en Arias verbeterd worden. En misschien nog een controleur voor Psv.

Brands flikt het om na één van de slechtste seizoenen aller tijden een zwakker elftal te presenteren. Want alle ervaring is weg. Brands ziet nu het nadeel van huren. Het is dat Rekik nog terug wilde komen maar met Park en Ruiz heb je gewoon twee basisklanten verloren en daar is niets voor terug gekomen. Voor Ruiz is dat niet erg maar met Park had je een hele goede op het middenveld.

Ik denk dus dat er niemand meer bij komt. Ik vind het goed maar als directeur moet je dan niet schreeuwen dat je om prijzen wil spelen. PSV speelt om de tweede plek, vanwege de dominantie van Ajax maar ook omdat het zelf geen ambitie toont voor die eerste plek. Het zal lastig zat worden om tweede te worden want Vitesse en FC Twente zijn in mijn optiek veel en veel sterker dan Psv.

20 augustus 2014 om 17:09

@ Hoodrich

Tja op een gegeven moment is de eredivisie leeg gekocht. Zijn ex eredivisie spelers ook niet meer beschikbaar in overvloed en zijn alle bekende namen die voor een relatief leuk bedrag te halen zijn niet meer haalbaar. En dan komt he top scouting aan. Tenslotte was Rekik erg makkelijk en Defour was ook een open deur die je met een tank nog wel door kon lopen.

Wanneer gaat Marcel Brands nu eens echt verassen?

20 augustus 2014 om 17:12

Onzin. Park was vorig jaar erg nuttig vooral door de blessure van Wijnaldum, maar aanvallend middenveld is meer dan goed voorzien met Wijnaldum, Maher en daarachter Ritzmaier en Vloet.

Verdedigend middenveld is bezet met Hiljemark en Hendrix en Schaars die pas in februari terug is, daar zal echter waarschijnlijk de versterking voor komen gezien de interesse in Defour en zal waarschijnlijk ook de ervaring voor gehaald worden.

De andere plek zal rcv achter/voor Bruma zijn. Enkel de backposities zijn niet goed gevuld, Tamata en Brenet zijn gewoon te slecht voor PSV 1.

Dit probleem heeft Twente echter ook lijkt me, met Marsman en de backposities die niet goed bezet zijn en Vitesse dat middenvelders op de vleugel zet en waarvan de beoogde spits nog niet fit is.

Ik denk dat er nog wel wat gaat komen, alleen is het lastig om in te schatten wie dat dan is omdat er niet eens geruchten rond gaan over eventuele versterkingen.

Kieskeurig moet er denk ik in de titel staan. Maar ben het wel eens met Brands, al worden we echt geen kampioen met de huidige selectie, weet niet hoe mensen daarop komen. Absoluut geen stabiel team, hadden beide wedstrijden net zo goed punten kunnen verspelen, verdediging is drama met Brenet en Tamata, ook Bruma maakt nog wat te veel fouten. Verdediging moet echt versterkt worden.

Natuurlijk mag Marcel Brands blijven wachten, des te langer hij wacht des te leuker het word. De competitie is al 2 weken bezig en voorlopig is er nog helemaal niets fatsoenlijks bijgekomen. De verdediging gaat weer verder waar ze vorig jaar gebleven waren. Namelijk het stuntelen. De CVM positie is gewoon ronduit zwak bezet. Er is geen 2e linksback en een 4e CV maar vooral 1tje met ervaring ontbreekt..

Rustig aan doen Brands, anders loop je misschien wel weer de kans mis om een goede ploeg samen te stellen.

20 augustus 2014 om 17:11

Kijk, daarom is Brands dus technisch directeur en zit jij achter je pc'tje op VZ.

20 augustus 2014 om 17:18

@ Ppep

Kijk, daarom heeft PSV al 4 jaar geen selectie om kampioen te worden en word Ajax het.
Brands heeft nog nooit verrast met ongelofelijke aankopen of iets dergelijks. Het scouten en aankopen dat brands doet, dat kan ik ook nog wel.

6,5 miljoen voor Mertens neer leggen
6,5 miljoen voor Strootman neer leggen
7,5 miljoen voor Maher neer leggen

Noem je dat een fantastische TD? Dan zijn je eisen niet bijster hoog.

20 augustus 2014 om 17:23

Geweldige TD zelfs als je mertens en stooan voor bij elkaar 14 miljoen haalt en met 20 miljoen eu winst verkoopt chapeau

20 augustus 2014 om 17:24

Als je dan toch zo begint, maak het lijstje dan ook even af en zet de bedragen erbij die PSV heeft ontvangen voor deze spelers. Dan is het verhaal plots heel anders.

Aan dit halve lijstje van jou heeft niemand wat.

20 augustus 2014 om 17:24

Hij heeft Arias en Hutchinson gehaald.

Daarnaast lijkt het me erg sterk dat Brands zelf de spelers scout, maar dat ze door de scouting worden aanbevolen.

20 augustus 2014 om 17:45

Ja want voor een Duarte, een Viergever, een Moisander, een Schöne, een Cilissen en bijvoor beeld Sigthurson heb je een top-scouting nodig (hoef je bij wijze van spreken alleen de thuiswedstrijden van AZ te bezoeken). Dat waren spelers waar nog nooit iemand van gehoord had. En hoeveel heeft de verkoop van Strootman en Mertens ook al weer opgeleverd?

21 augustus 2014 om 00:21

even voor jouw info misschien maar brands is geen scout.die komt in actie als de scouts hem tippen.
Dacht jij dat brands ze zelf aan het zoeken is??
Brands overlegd met de technische staf wat zij denken nodig te hebben en probeert daaraan te voldoen mits hij goedkeuring krijgt van bovenaf.

Alleen outsiders denken dan dat brands dat allemaal in zijn eentje doet.

Helemaal mee eens, niemand zit te wachten op paniekaankopen. Bovendien denk ik dat PSV ook met deze selectie gewoon mee doet om de titel, al kan enige defensieve versterking niet echt kwaad.

“We willen kwaliteit, iemand die een aanvulling vormt op de huidige selectie”, gaat Brands verder. “ook iemand die niet de ontwikkeling van onze eigen spelers, waar we alle vertrouwen in hebben, in de weg staat."

Dan snap ik niet waarom je vorig jaar Ruiz gehaald hebt, die stond de ontwikkeling van zowel Narsingh en Bakkali in de weg.
Ondanks dat ik Rekik een goede verdediger vindt en ik ook wel fan van hem ben, snap ik zijn huur eigenlijk ook niet.
Hij is niet de ervaren verdediger die je eigenlijk wel nodig hebt om bijv. ook Hendrikx te helpen en staat tevens de ontwikkeling van diezelfde Hendrikx als Koch in de weg.

LOl zijn Brands en van Geel toevallig familie ofso Van geel zegt ook altijd hetzelfde maar hebben die gasten niet door dat de competitie hier al begonnen is en dat beide clubs zich nog moeten kwalificeren voor de el???

Moet inmiddels wel opschieten beste Brands, anders doe je op de laatste speeldag alsnog een paar gehaaste transfers. Zondag staat Ajax op het programma er moeten nog 2/3 spelers bij echt belachelijk!

Mahamadou Diarra
Alou Diarra

Noem zo maar twee opties die transfervrij zijn. Daarnaast nog een centrale verdediger! Het kan niet zo zijn dat Koch langere tijd als RCV moet spelen...

20 augustus 2014 om 17:14

Inderdaad, twee goede opties natuurlijk. Maar vergeet niet dat ze geen karig salarisje willen ontvangen.

Ben benieuwd of Brands nog iets uit zijn hoge hoed tovert maar ik heb er een hard hoofd in. Verdedigend was het weer niet alles tegen, met alle respect, een kleintje zoals Nac. Als PSV zo verdedigt tegen Ajax wordt dat keihard afgestraft. We hebben momenteel géén fatsoenlijke linksback, een ervaren (rechter) centrale verdediger, fysiek sterke centrale verdedigende middenvelder. Jetro Willems is op de weg terug, maar hij overtuigt me nog allerminst. Ik hoop wel dat Hendrix aan zijn fysiek gaat werken, dan is het probleem centraal op het middenveld iniedergeval opgelost voor volgend seizoen.

Ik hoop dat ie nog wat spelers gaat halen, anders zouden ze nog wel eens kampioen kunnen worden. Dit klinkt belachelijk, maar ik ben er van overtuigd dat PSV de meeste kwaliteit heeft en dat ze met wat minder onrust en continuïteit weer kampioen kunnen worden. Slecht verdedigen ligt niet altijd aan een slechte verdediging,. Het gaat ook gewoon over afspraken nakomen, een systeem leren kennen en vertrouwen op elkaars kwaliteiten.

Klinkt ineens heel anders dan in het begin van de transferperiode. Toen wat het: een versterking in iedere linie en er komt zeker een centrale verdediger en een controlerende middenvelder. Nu staat er "we zijn geïnteresseerd in" en "we kijken naar". Heel wat minder daadkrachtig.

Maar (ik zei het net ook in andere discussie) zou Ciman van Standard niet wat zijn voor Psv? Kost niet de hoofdprijs denk ik want is al 29 maar kan net dat beetje ervaring inbrengen dat nodig is voor de balans met al die jonge talenten.

Speculatie ten top. Na het weekend (Ajax-PSV) kan er pas een voorzichtige rapport inzake PSV gemaakt worden. Feit is wel dat de huidige verdediging, dezelfde verdediging is die er vorig seizoen 45 doelpunten doorliet en daarmee de 4e beste verdediging in de eredivisie had. Toevalligerwijs (of juist niet) werd PSV het seizoen dan ook vierde. Hoewel Maher dit seizoen waarschijnlijk zijn voeten zal laten spreken is een middenveld Maher-Wijnaldum ook geen positief nieuws voor de al broze verdediging. Maar we zullen het zien. De verdediging is nu wel een jaartje op elkaar ingespeeld. Een wat ervarene CV (type Ooijer van Ajax / type Mathijssen van Feyenoord), zal de kansen voor PSV wel degelijk doen stijgen.

Voor verdedigers hebben ze maandenlang de tijd gehad, na Rekik zouden ze al een 2e klaar hebben staan niet dus. Ook hetzelfde als het middenveld met Defour.. Optie B hebben ze niet valt me tegen Brands en kom niet aan zetten met een middelmatige speler. Dan ook echt een ervaren kracht die het team op sleeptouw kan nemen.

Ik vind kappelhof nog wel een goede verdediger voor psv, vind hem bij groningen een erg sterke indruk maken

Ik denk dat Brands al het respect verdiend voor wat die de laatste jaren heeft verkocht.
Ik persoonlijk denk dat Brands ook wel weet dat er achterin wat moet veranderen maar ik kan me wel voorstellen dat het lastig is om een goede vervanger te zoeken die te betalen is en die wilt komen.
Ik heb lang zitten nadenken maar kan eigenlijk niet op 1 goede naam komen die een echte versterking is en ervaring heeft.

Gewoon niemand meer halen dan zijn we van dat gezeik af.
Straks komt er weer zo n marcello 2.0 .
Ga maar door en haal jongens als vloet de wijs koch rahyi leemans boljevic bij de a kern.
Alle "kandidaten " die psv daadwerkelijk direct versterken kunnen ze toch niet betalen.

Gooi de "transferdeur " op slot (ook de uitgaande ) en ga met zijn allen aan de slag .

En Marcel krabbelt weer wat verder terug.
Er zouden aanvankelijk drie spelers bij komen: een verdediger, een middenvelder en een aanvaller.

Nu heeft hij het over slechts een mid en een verdediger.
Zou het toeval zijn dat Koch en Vloet bij de A-selectie zijn gehaald vandaag?

20 augustus 2014 om 20:08

nee dat is geen toeval.
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen of ze nu nog wel iemand moeten halen.
Ik zou niet weten wie haalbaar is en een klasbak die de basis direct versterkt.
Wat mij betreft mogen ze het met de aanvulling van de jongeren gewoon gaan proberen zonder aankopen en kijken wat er beschikbaar komt in de winter.

21 augustus 2014 om 07:30

95% van de namen die de ploeg direct versterkt is niet haalbaar, de andere 5% kan ik zo 1 2 3 niet eens bedenken..

Zoals je al aangeeft laat het hierbij schuif wat jongens door en kijk wat er gaat gebeuren.

Ze moeten inderdaad niet iemand halen omdat de buitenwacht dat wil.. Ze moeten iemand halen omdat ze zelf zien dat deze selectie te smal is en dan vooral de defensie. Het is toch te belachelijk voor woorden dat met zulke drogredenen komen. Ze hebben maandenlang te tijd gehad om spelers te vinden die ervaring en kwaliteit met zich meebrengen. Dat ze die niet hebben gevonden is slecht. Brands is de bestbetaalde Td van Nederland en er lopen een behoorlijk aantal betaalde scouts rond. Het rendement daarvan is bedroevend laag. De aankopen die komen zijn (bijna) allemaal bekend uit de eredivisie en kosten bakken met geld. En nu het er op aan komt en in de eredivisie niks te vinden is zitten ze met de handen in het haar.

20 augustus 2014 om 20:10

Ze hebben ook gemeld dat het geen spelers zullen worden uit de ed.

Dus wat rest???
Een nieuwe marcello?? of een nieuwe manolev??

20 augustus 2014 om 21:03

Marcelo en Manolev waren inderdaad ook geen succes. Maar ze moeten toch wel ergens ee rechtercentrale verdediger kunnen vinden van een jaar of 25 die minimaal net zo goed is als Bruma om hem van concurrentie te kunnen voorzien. Als je op dit moment naar de breedte van de selectie kijkt is die alleen maar jonger geworden en dat terwijl vorig seizoen al is gebleken dat Psv de nodige ervaring mist.

20 augustus 2014 om 21:26

Je hebt wel gelijk .eigenlijk moet er op 2 plekken een ervaren rot komen maar verzin ze maar???
Ik weet alleen dat brands ooit eens geprobeerd heeft moreno te halen maar die kwam met de ziekenauto terug uit brazilie dus die zal het niet worden.

Misschien is het wel beter te wachten tot de winter als ze zich nu niet aan dienen.
Niet kopen omdat de buitenwacht het wil dus.

21 augustus 2014 om 00:07

ik heb al eerder aangegeven. Ga voor bengtsson van twente. Is ervaren en mag voor een prikkie weg bij twente omwille van zijn salaris. Oke is geen absolute top maar wel in mijn ogen een goede concurrent voor bruma

ik wens marcel brands daar succes mee. Je hebt nog 5 miljoen om te besteden aan transfers en dan moet je creatief zijn. Voor dat bedrag haal je normaal gesproken breedte versterkingen maar ik laat me graag verrassen. Zijn vermogen om spelers voor een hoofdprijs van de hand te doen gaat hem beter af dan duidelijke versterkingen halen. Als hij dat doet, doet hij dat vaak voor een hoofdprijs zoals met strootman en Mertens. Maar ik wacht met spanning af van wat er komen gaat. Met de koopmansgeest zoals hij het aanpakte met defour heb ik er een hard hoofd in. Temper de verwachtingen en ga met deze groep verder, er staat geen misselijk team voor nederlandse competitie

Ik ben een psv in hart en nieren maar psv had tege een zeperd aan moeten lopen in de eerste 2 wedstrijden

De reden: nu winnen we 2x en de selectie is weer opeens goed genoeg om kampioen te worden, uiteindelijk zakt het weer als een kaartenhuis in elkaar.

Als psv geen versterkingen haalt worden we geen kampioen. We zijn alleen verzwakt: ruiz-park weg schaars geblesseerd

En dan even een inzicht op onze selectie:
LB: ongemotiveerde willems omdat hij geen concurentie heeft (tamata)
Cv: bruma/rekik maken fout op fout
CVM: hiljemark die snapt niet wat vooruit spelen is. Paast alleen opzij en achteruit
CAM: maher heeft nog geen potten kunnen breken
RB: narsingh(wat ik altijd al een onzin aankoop vond) probeerd de zelfde tegestander 3 keer te passeren en dan nog een voorzet te geven mar bij de 2e poging is hij de bal al kwijt.

En iedereen kan zeggen beste selectie van eredivisie, als dit een straatpartijtje was ja het klopt, maar in de eredivisie telt een team en dat is het absoluut niet maar een stel individualisten

Ik hou van me club ben zondag ook in het uitvak maar we moeten wel allemaal even reeel blijven

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren