Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord kan Guidetti oppikken voor drie miljoen’

Laatste update:

John Guidetti beleefde het succesvolste seizoen uit zijn carrière bij Feyenoord en het is niet ondenkbaar dat de spits terugkeert in De Kuip. Manchester City is volgens Engelse media bereid om definitief afstand te doen van de aanvaller en zou hem voor een gering bedrag willen verkopen.

/

De Daily Telegraph meldt dat Guidetti voor iets meer dan drie miljoen euro op de transferlijst wordt gezet. De kampioen van Engeland is naar verluidt voornemens om enkele spelers van de hand te doen, om op die manier minder geld kwijt te zijn aan salarissen en te kunnen voldoen aan de Financial Fair Play-regels. Bij the Citizens is er geen plaats voor Guidetti, die de afgelopen jaren telkens verhuurd werd.

Tijdens het seizoen 2011/12 kwam de Zweed tot liefst twintig treffers in de Eredivisie, maar in de Premier League wist Guidetti op huurbasis bij Stoke City niet eenmaal te scoren. Voor Man City speelde hij zelfs nog nooit in de Engelse competitie. Feyenoord daarentegen is na het vertrek van Graziano Pellè nog op zoek naar een nieuwe spits en zou de 22-jarige Guidetti vermoedelijk met open armen verwelkomen.

Denk je dat John Guidetti terugkeert bij Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat bedrag kan nog wel omlaag als ze zo omhoog zitten qua salaris lasten.

19 augustus 2014 om 08:35

Inderdaad, en voor een speler die de laatste twee jaar 65 minuten heeft gespeeld gaat alleen een gek meer dan een miljoen betalen.

19 augustus 2014 om 16:17

dan is het toch ook gek dat Feynoord hem wil halen. . ik denk dat hij niet weer 20 goals maakt hoor(waarvan stuk of 5 penalties)

19 augustus 2014 om 08:44

Niet doen Feyenoord, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Deze jongen heeft te lang niet gespeeld om dit seizoen belangrijk te zijn voor Feyenoord.

Van Wolfwinkel of Dost zijn betere opties na mijn mening.

19 augustus 2014 om 08:48

Ik roep dit nou al heel lang m4rk . Ik snap best dat een hoop helemaal weg van hem zijn maar geloof me het gaat echt niet zo worden als toen.
Van Geel moet met geld over de brug komen en dost halen die past op dit moment in het plaatje van Feyenoord.

Als vaqn Geel Guidetti gaat halen is het alleen maar om de rust te bewaren omdat hij zo laks is geweest de laatste maand.

19 augustus 2014 om 08:56

Hoezo is hij laks geweest, vertel eens?

Overigens komt nu precies het scenario uit wat van Geel al lang heeft aangehaald: eind augustus worden zulke spelers goedkoper...

19 augustus 2014 om 08:58

@bliek

Dost is ook een Bankzitter, waarom zou je hem dan perse wel willen... Guidetti is jonger, goedkoper, is beter bekend met feyenoord, is geen ajax fan, en is de grootste publiekslieveling van Feyenoord van de afgelopen 4 jaar (pelle een super goede 2e). Die dost lijkt mij een ontzettend stijve spits.

19 augustus 2014 om 09:18

@ michiel2424.

Hij is uitermate laks geweest. Hij er allang vanuit gaan dat zijn halve basisteam weg zou gaan en in mijn optiek is er nog geen versterking gehaald.
En dat eind augustus spelers goedkoper worden hoef je ook geen glazen bol voor te kopen, want dat is al zo sinds er tranferperiodes bestaan. Bij ongewilde spelers wel te verstaan.

Naast dit hele gedoe zou ik voor Zapata gaan. Sterke spits die kan meevoetballen en relatief makkelijk dopt.

19 augustus 2014 om 09:23

Alleen mag Zapata niet meer vertrekken bij zijn club. Word wel een beetje lastig dan.

19 augustus 2014 om 09:27

Mischien moet je beter het nieuws lezen. Dost wil liever naar engeland newcastle. En van wolfswinkel is ergens in frankrijk nu.

19 augustus 2014 om 09:29

Hij heeft dan ook altijd gezegd dat het uiteindelijk team er niet vóór eind augustus zou staan. En vooralsnog is dat nog prima mogelijk.

Dat we tegenwoordig dat niet meer aan het begin van de transfermarkt doen, zorgt ervoor dat we bovendien gezond blijven, en over een paar jaar wél vroeg zaken kunnen doen.

Dat is beleid. En iedereen die dat wanbeleid durft te noemen weet écht niet wat van Geel allemaal doet. Eigenlijk weet helemaal niemand wat van Geel allemaal doet, ik ook niet, maar heeft wel iedereen er een hele grote bek over. Typisch.

Het meest typisch is nog wel dat als er straks een team staat dat gewoon weer goed meedoet, deze mensen het hardst staan te juichen, maar vervolgens weigeren in te zien dat ze wat te snel riepen.

19 augustus 2014 om 09:43

sluit ik me helemaal bij aan

19 augustus 2014 om 10:05

@Hankey

De dalende vraagprijzen eind augustus, dat is maar relatief. Ligt er helemaal aan of de speler overbodig is bij zijn club. Voor Guidetti wellicht wel, Toornstra wordt steeds duurder naarmate de deadline nadert, met wachten voor dat soort spelers speel je de clubs alleen maar in de kaart, die komen in een zetel te zitten

19 augustus 2014 om 10:11

NAAR mijn mening. Niet na

19 augustus 2014 om 10:33

Ja en dan zit Feyenoord weer heel snel aan de grond. Top! Ik zeg haken die Dost... Matige spita overigens!!!

19 augustus 2014 om 11:14

@FR-21

Dus alles wat in het nieuws staat is waar ?????

Bedankt voor de tip !!

19 augustus 2014 om 11:31

Van Wolfswinkel is net verhuurd aan Saint-Étienne.

19 augustus 2014 om 12:21

@ Ejens

Het spelletje van transfers is jou nog niet duidelijk schat ik zo in?
Alles en iedereen is te koop voor de juiste prijs.

19 augustus 2014 om 12:24

@ Toizzzz

Dat klopt, maar Feyenoord zoekt niet naar dit soort spelers. Feyenoord zoekt naar spelers die overbodig zijn bij hun club en hopelijk voor een leuk prijsje op te kunnen pikken,

19 augustus 2014 om 13:07

Guidetti is niet goed genoeg??
De statistieken van dost zijn nog slechter 9 goals in 33 wedstrijden
Hoezo is hij dan wrl goed genoeg

19 augustus 2014 om 14:28

Van Wolfswinkel is naar AS Saint-Ettiene gegaan als ik me niet vergis.

19 augustus 2014 om 14:58

Van wolfwinkel is naar Frankrijk

19 augustus 2014 om 09:10

Ja idd, 5 miljoen was al belachelijk voor Guidetti end at is 3 miljoen ook.
Gewoon wachten tot eind augustus zodat je hem voor onder een miljoen kan halen. Die jongen is mentaal erg sterk dus hij komt er echt wel weer boven op.

19 augustus 2014 om 12:26

Eens, gewoon voor een prikkie ophalen. Dat city er überhaupt nog geld voor durft te vragen?!

19 augustus 2014 om 10:10

Als dit waar is zou ik een poging wagen. Al zou hij niet op volle sterkte zijn, dan nog denk ik dat hij een aanwinst is voor de eredivisie.

19 augustus 2014 om 10:32

hij kwam bij stoke amper aan spelen toe...
hoe kun je dan goed genoeg zijn voor een club die mee wil doen om de prijzen.
Als ie nou naar willem II ging dan had het een aanwinst kunnen zijn.

19 augustus 2014 om 11:26

Ik zou het niet doen, juist omdat hij zo'n publiekslieveling is. Klinkt misschien gek, maar dat is het niet. Guidetti was zo populair, dat zijn tekortkomingen nauwelijks werden opgemerkt door de Feyenoord aanhang. Nu is niet alleen de druk groter bij Feyenoord, maar ook Guidetti krijgt een enorme lading druk op zijn schouders. We moeten niet vergeten dat Guidetti de afgelopen twee jaar nauwelijks gespeeld heeft, en nog steeds een jonge speler is. Het kan dus eigenlijk, gezien de verwachtingen, bijna alleen maar tegenvallen. De grote vraag blijft natuurlijk, is Guidetti nog de Guidetti van een paar seizoenen terug? En is het voor Feyenoord en Guidetti niet gewoon beter om Guidetti te herinneren als de speler, die volgens de Feyenoord supporters word gezien als de man die voor de ommekeer bij Feyenoord zorgde, en die hattrick tegen Ajax maakte. Ik zou het niet doen, maar van de andere kant, relatief weinig geld, en wat zijn de alternatieven?

19 augustus 2014 om 11:08

Wat doet Manchester City nu ???? Als de prijs omlaag gaat krijgt Twente minder doorverkoop € %

Nee Feyenoord, volgens mij haal Dost, ik ben bang dat Guidetti jullie niet meer zoveel zal schenken als 2 jaar geleden. Teveel blessures gehad en ik denk dat Johny zijn niveau niet meer gaat halen. Bas Dost, Toornstra brengen jullie weer op nivo.

19 augustus 2014 om 11:56

Dostje wilt liever naar Newcastle dan mag die er ook heen van mij ook.. Begint een beetje ala eto'o te worden. Dagelijks duizenden berichten overal maar 0,0 concreets.

19 augustus 2014 om 14:30

Vandaag of morgen wordt bekend wat Eto'o gaat doen. Hopelijk gaat hij naar Ajax en krijgt Feyenoord ook zijn spits! Dan hebben we in ieder geval meer zekerheid op goals en dat is voor de amusementswaarde alleen maar goed

19 augustus 2014 om 17:02

klasse opmerking. Hoe sterker de eredivisie, des te meer vertier. Laat maar komen die Eto'o , Dost, etc.

Veel geld voor een 22 jarige jongen die nauwelijks heeft gespeeld de afgelopen jaren en een chronische blessure heeft gehad. Ik zou het risico niet nemen voor 3 miljoen.

19 augustus 2014 om 08:41

Eerst zeiden ze 5 miljoen wat al helemaal te veel is, nu is het 3 miljoen en dat vind ik al acceptabel om over te gaan praten. Het blijft veel geld natuurlijk want het risico bestaat dat hij niet meer zo goed is en dan heb je onnodig 3 miljoen uitgegeven.

19 augustus 2014 om 09:05

Datzelfde heb je bij Dost...

19 augustus 2014 om 09:21

Ik vind het enorm veel geld. Ja het in Engeland, maar als je dan bedragen hoort voor Mike van Duinen 1,5 miljoen.....guidetti zal eerst maar eens moeten laten zien waar hij toe in staat is na 2 jaar niks doen...

19 augustus 2014 om 09:30

ik zou het risico eerder durven nemen voor Dost of Mike van Duinen. Groot voordeel voor van Duinen is dat hij op meerdere plekken in de aanval kan spelen, vanaf links, op tien of als negen. Ik zou voor hem gaan.

19 augustus 2014 om 09:31

Ik heb meer vertrouwen in Dost. Is gewoon fit en voelt zich goed en heeft geen kwaaltjes. Hij moet 1-2 goede seizoenen draaien en er weer 20 binnen trappen (zonder Narsingh en Assaidi deze keer) en je kunt hem weer verkopen en winst maken.

19 augustus 2014 om 09:36

"hij moet 1-2 goede seizoenen draaien en er weer 20 binnen trappen en je kunt hem weer verkopen en winst maken."

Dat geldt voor elke spits, ook voor Te Vrede.

19 augustus 2014 om 09:52

@medellin, ik vind te Vrede en Dost teveel op elkaar lijken qua type spitsen. Met van Duinen heb je een totaal andere speler die vooral voetballend veel meer in zich heeft.

19 augustus 2014 om 09:56

@afcavos

Sost idd teveel op te vrede en hij gaat miss naar engeland. Mike van duinen gaan ze niet in de spits zetten dan doen ze eerder immers.

19 augustus 2014 om 10:03

Dost heeft juist wel kwaaltjes. Dost is nooit een seizoen fit.

19 augustus 2014 om 10:05

Dost heeft het al bewezen in het verleden en ik schat hem nog altijd hoger in dan Te Vrede.

19 augustus 2014 om 10:19

@medellin, daarom zal Dost ook twee keer zoveel kosten qua salaris en transfergeld.

19 augustus 2014 om 08:44

Chronische blessure heeft gehad? Kan dat?

19 augustus 2014 om 08:59

Ja dat kan. Chronisch is, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, niet voor altijd, maar een lagdurig. Als iets chronisch is, dan is de duur van de aandoening meestal veel langer dan in andere gevallen.

19 augustus 2014 om 09:05

Chronisch, kan langdurig betekenen maar. Maar een jaartje is niet chronich, wnat chronich is en blijft betekenen aanhoudend. En gezien hij al een jaar geen last meer heeft en ook geen terugkerende kwalen die hier relavnta an zijn is dit zeker niet chronisch.

19 augustus 2014 om 09:15

Aandoeningen die 3 maanden of langer 'aanwezig' zijn worden als chronisch bestempeld. Bij Guidetti is dit dus ook het geval.

19 augustus 2014 om 10:34

Oké. Wist ik niet. Apart, kan het woord chronisch dus eigenlijk ook weer de prullenbak ik...

Veel geld voor iemand die nooit speelt. Daarnaast tijden niet meer gespeeld en geen wedstrijd ritme. Hij zal toch niet veel onder Ter Vrede doen?

19 augustus 2014 om 08:39

Ik zou me eerst richten op het niveau van Sigþórsson dat is makkelijker te halen.

19 augustus 2014 om 08:49

We gaan het over Sigthorsson hebben. Wie zegt dat ik zijn niveau goed vind? Omdat hij toevallig bij Ajax speelt? Hou toch op. Guidetti zal een gok worden. Verdient ontzettend veel in Manchester en wie zegt dat hij ooit zijn vorm terug krijgt. Met al die nare blessures allemaal.

19 augustus 2014 om 08:54

Guidetti is absoluut een gok. Maar alleen zijn fanatisme is iets, wat dit Feyenoord al nodig kan hebben, als je ziet hoe er afgelopen 2 wedstrijden werd gevoetbald.

19 augustus 2014 om 08:57

Zijn fanatisme is inderdaad geweldig. Maar denk dat je daar geen wedstrijden mee wint. Als zijn sportieve zo erg achteruit is gegaan. Daarom zou ik het een dure aankoop vinden. Zo speler is meer leuk voor transfervrij.

19 augustus 2014 om 09:25

Met zijn fanatisme win je zeker wel wedstrijden. Dat is juist wat dit Feyenoord nog mist. Die wilskracht om echt door te drukken.

19 augustus 2014 om 14:33

Kunnen ze niet proberen om Altidore terug te halen naar de Eredivisie??

19 augustus 2014 om 08:44

3,1 miljoen is de richtprijs. Als feyenoord gewoon begint met 1,5 miljoen, kom je rond de 2-2,25 miljoen uit. Hebben ze nog 4 mil voor toornstra!

En als je heel goed onderhandelt, met de spelers die je hebt, die je nog van de hand wilt doen, blijft er misschien nog wel geld over voor eventueel nog een linksback of centrale verdediger

Hahn
Wilkshir
van Beek
Kongolo
Woudenberg
Clasie
Toornstra
Vilhena
Bilal/Kazim
Guidetti
Boetius/Manu
19 augustus 2014 om 08:53

Hoe kom je er in godsnaam op om Toornstra voor 4 miljoen op te halen. Utrecht hoeft niemand te verkopen en al helemaal niet Toornstra. Hij heeft een langdurig contract en die willen er 8 miljoen / 10 miljoen. Je gaat hem toch niet voor 4 miljoen weg doen. Omdat Feyenoord zo nodig een speler wilt? Denk je dat Utrecht gek is? Nog 13 dagen en sluit de markt. Elke dag wordt duurder. Je kon bijvoorbeeld ook eerder spelers halen. Aangezien je weet dat alle WK hangers zouden vertrekken. Waarvan de kans net zo groot is, dat je weet dat er ook in de zomer in Nederland zou kunnen regenen.

19 augustus 2014 om 08:56

Hoe kom jij er in godsnaam bij, dat Toornstra even veel waard is, als iemand die op het WK heeft gespeeld? Het is allemaal heel leuk en aardig, maar Toornstra is tot op heden een speler, die alleen maar gepresteerd heeft in met alle respect, de eredivisie. Waar er voor Clasie een vraagprijs is van 9 miljoen (WK ganger). Dus vandaar dat ik ongeveer de helft reken voor Toornstra.

19 augustus 2014 om 08:56

zou alleen Jordy en Jens omdraaien en dan met de punt naar achteren.
We moeten een aanvallender gaan spelen. Maar voor de rest zeg ik doen.

19 augustus 2014 om 09:00

@michael90

Wat heeft Utrecht met Clasie te maken? Omdat hij een WK achter zijn naam heeft? Toornstra is een potentiële topper en kan zo maar zich razend ontwikkelen. En clubs bepalen de prijs en er is geen categorie waar je bepaald hoeveel iemand kost. Een Braziliaans talent kost soms ook veel, op basis van talent.

19 augustus 2014 om 09:19

Ahjacied, hoewel Feyenoord het nooit tot een arbitragezaak heeft laten komen voor zover ik weet, geef ik ze (wanneer ze dat doen) een goede kans om Toornstra voor 4 miljoen op te halen. Utrecht heeft niets met Clasie te maken, maar wel degelijk met een speler voor wie positieverbetering in het verschiet ligt, dat kan je niet kosten wat kost tegenhouden.
Overigens hoop ik dat Utrecht en Feyenoord er gewoon uitkomen, een mooie deal voor beide partijen, het liefst nog met een ruil van wat overbodige spelers van Feyenoord.

19 augustus 2014 om 09:22

@ahjacied,

Klopt wel een beetje maar je weet dat er meer bij komt kijken.
Tuurlijk speelt de club een rol. Maar de markt bepaald de prijs. Zijn salaris bepaald de prijs. International of niet Championsl (el) of niet.
Allemaal factoren helpen mee de prijs te bepalen.

Aan het einde van de dag kan een club alles vragen wat ze willen maar geloof me dan zullen al hun spelers gratis de deur uit lopen want niemand gaat 10milj betalen voor Jens, of 18milj voor JP of 50milj voor Blind waar of niet? (prijzen zijn uit de duim,..... )

19 augustus 2014 om 09:26

@baarde

Wel makkelijk denken zeg. Omdat Feyenoord iets wilt en Jens speelt met alle plezier bij Utrecht. Zou er een arbitragezaak moeten komen. Waar alleen maar negativiteit uit komt? Wat voor beide partijen niet goed is. Zo zaak is niet zo makkelijk hoe jij denkt. Hij heeft geen limiet in zijn contract. Als dat zo makkelijk was hoe jij denkt. Dan had Ajax die Tadic bij Twente allang opgehaald. En zo zou andere clubs dat met andere spelers doen. Nee zo gaat zoiets niet in praktijk. Vraagprijs is het wellicht wordt het wel 6 a 7 miljoen.

19 augustus 2014 om 09:37

Nou heeft Ajax het in verleden wel gedaan of er mee 'gedreigd' en dat leidde in veel gevallen tot een aanzienlijk lagere transfersom. Hoe je het ook wendt of keert, positieverbetering is vaak een sterk argument in dit soort zaken.

19 augustus 2014 om 10:30

Het moet zowel financieel als sportief een positieverbetering zijn. Bij een transfer van Twente naar Ajax is dat minder duidelijk dan van Utrecht naar Feyenoord.

19 augustus 2014 om 10:41

@woeke

Je tekent toch met je volle verstand een contract of niet. Laat Feyenoord maar betalen met hun geld.

19 augustus 2014 om 10:46

@baardgrasmus, het lijkt me voor FC Utrecht beter om Jens Toornstra voor een nader af te spreken transfersom te verkopen aan Feyenoord. De club uit de Domstad zal zich ook realiseren dat het niet verstandig is de positieverbetering van Toornstra te blokkeren. Wel zou ik de door Feyenoord in de etalage te zetten 'tweedehandsjes' vriendelijk doch beleefd van de hand te wijzen. En zelf op zoek te gaan naar passende vervanging voor Jens Toornstra.

19 augustus 2014 om 11:59

@michael90,

Lijkt mij wat onwaarschijnlijk. Immers is aanvoerder geworden (ik krijg echt een enorm deja vu met een aantal jaar geleden toen Theo Lucius aanvoerder werd, maar dat ter zijde), die zal Rutten echt niet op de bank zetten. Wat Immers overigens volledig terecht vindt, want hij overschat zichzelf enorm.

Als Feyenoord slim is houden ze de hand op de knip en geven ze Te Vrede het vertrouwen. Feyenoord moet het niet hebben van technisch begaafde spelers, maar van werklust en vooral van de lange bal op de spits. Te Vrede heeft nu al aangetoond dat hij enorm kopsterk is. Wat moet je dan met een halflamme spits als Guidetti?

19 augustus 2014 om 12:37

Immers was aanvoerder bij afwezigheid van Clasie, hij is niet de eerste aanvoerder.

Ik ben benieuwd of die dikke het nog kan. Heeft natuurlijk twee jaar volledig stil gestaan en dat is natuurlijk niet goed voor een voetballer in zijn begin jaren. Past wel bij Feyenoord en de fans zullen er blij mee zijn, maar het is geen zekerheidje meer denk ik.

19 augustus 2014 om 08:48

Die dikke? Zo dik is hij niet. Guidetti is vooral stevig, iets wat hij in zijn spel ook tot uiting brengt. Maar om hem dik te noemen, nee. Ik denk als City nu opeens drie miljoen vraagt, dat je er best nog een half miljoen af krijgt. Voor 2,5 miljoen zou ik het doen als Feyenoord zijnde.

19 augustus 2014 om 10:48

@martyn7

zal wel een trauma zijn omdat guidetti toen voor ons koos. ook al werden we het seizoen van te voren 10e. Dat gaf meteen aan dat wij een grotere uitstraling hebben verklaart ook waarom je ze nu overal met ziyech hoort roepen ze hebben ons nu een keer afgetroefd.

19 augustus 2014 om 13:32

Hij ging naar M.city in de plaats van Twente, en niet Feyenoord hoor. Hij werd verhuurd aan Feyenoord. Hij speelde dus bij Feyenoord met een M.city salaris. Wie is er dan gek

Toornstra en Guidetti en Feyenoord lijkt me behoorlijk op sterkte. Sterker nog, met Vilhena, Clasie, Toornstra; Bilal, Guidetti en Boëtius vind ik dat ze misschien wel het sterkste middenveld/aanval hebben van de eredivisie, in ieder geval niets minder dan de concurrentie.

19 augustus 2014 om 08:40

Sterkste van de eredivisie? Ben je wel goed? Kan zo 10 spelers opnoemen die beter zijn van 3 teams anders dan Feyenoord....

19 augustus 2014 om 08:46

Kom maar op, ik ben benieuwd.

19 augustus 2014 om 08:48

Nou,, doe maar dan want mij lijkt het onzin.

19 augustus 2014 om 08:49

Mokotjo Guiterrez Eghan Ziyech

19 augustus 2014 om 08:50

Middenvelders: Blind en that's it. Qua aanval: Depay en that's it. Kom maar met je tien namen.

19 augustus 2014 om 08:58

Wijnaldum kun je ook nog wel toevoegen aan dat rijtje

19 augustus 2014 om 09:03

En wat mij betreft doet Klaassen daar ook weinig voor onder, maar tien spelers lijkt me zeer overdreven.

19 augustus 2014 om 12:10

Middenvelders/aanvallers van drie andere clubs die in mijn ogen voor Feyenoord een directe versterking zouden zijn:

Twente: Mokotjo, Ziyech, Mokhtar
Psv: Depay, De Jong, Wijnaldum, Narsingh
Ajax: Schöne, Blind, Klaassen

De spitsen van die clubs zijn eigenlijk allemaal een verbetering t.o.v. Te Vrede. Die jongen komt (nog) te kort om de aanvalsleider te zijn in de Kuip, al heet-ie wel al goede dingen laten zien.

Ik zou als Van Geel zijnde een poging doen Narsingh naar de Kuip te halen. Perfecte aanvoer naar de spitsen als hij het vertrouwen krijgt (dat is Rutten wel toevertrouwd) en helemaal fit is.

De achterhoede blijft echter de grootste archilleshiel. Van Geel en co. hebben gewoon niet goed ingespeeld op de effecten van het WK. Je had kunnen (moeten?) wachten met verkoop tot na de playoffs en daar met de spelers in kwestie afspraken over maken (bonus bij kwalificatie). Als je ziet hoe Wijnaldum, Depay en Blind zich nu manifesteren... Die zijn echt flink gegroeid. Kun je nagaan wat de aanwezigheid van De Vrij, BMI en Janmaat voor effect had kunnen hebben... Het had Feyenoord miljoenen extra kunnen opleveren.

19 augustus 2014 om 12:41

Narsingh?! Terwijl ze net Bilal hebben gehaald en op de andere kant Boëtius hebben lopen? Dat lijkt me een speler die ze juist niet nodig hebben. Verder vind ik Mokotjo echt wel minder dan Clasie, en ik niet alleen dat vonden ze bij Feyenoord in die vier jaar dat hij daar speelde ook. Mokhtar zie ik ook echt geen basis spelen bij Feyenoord.

20 augustus 2014 om 22:05

Mokhtar en Mokotjo? Hou toch op. En wat heeft Klaassen nu opeens meer dan iemand die al een paar jaar in de Eredivisie speelt? Clasie en Vilhena hebben op dit moment meer dan Klaassen qua niveau en constant presteren. Klaassen gaat nu pas zijn tweede seizoen in. Hij is een topper in de dop, maar laat hem eerst twee seizoen geweldig presteren. Dan lullen we verder.

Schöne kan je niet als betere aanvaller gaan beschouwen hoor. Dat is gewoon lachwekkend. Dat hij bepalend is met vrije trappen en beslissende doelpunten, oke. Maar ik zie hem niet als een betere speler dan bijvoorbeeld Boëtius of Clasie. Sorry.

19 augustus 2014 om 08:45

Met alle respect hoor, maar Bilal komt pas net kijken in de Eredivisie en heeft er één vrij aardig seizoen op zitten. Guidetti speelt al jaren niet en kwakkelt nog steeds met een aandoening. Ik kan me een aantal betere aanvalslinies in de Eredivisie voor de geest halen.

ON: 3 miljoen is teveel voor deze jongen. Veel mensen hier zijn blijven hangen in het sentiment en willen hem op basis van het verleden terughalen.

19 augustus 2014 om 08:48

Tuurlijk is het afwachten hoe goed Guidetti nog is, maar ik vind op papier het middenveld en de aanval van Feyenoord toch alleraardigst, ik zie eigenlijk geen teams die dat veel beter op orde hebben mochten deze transfers lukken. In ieder geval ben je competitief met Psv, Ajax en Twente met deze zes.

19 augustus 2014 om 08:47

Echt waar, je doet net of Guidetti in bloedvorm verkeerd. Die jongen heeft tijden lang niet gespeeld. En vraagt een salaris waar je u tegen zegt.

19 augustus 2014 om 09:32

Jij weet precies het salaris dat Guidetti vraagt om bij Feyenoord te spelen?

19 augustus 2014 om 09:45

Ik denk in ieder geval dat het heel dicht tegen het salarisplafond aan zal zitten. Sterker nog, ik denk niet dat hij voor minder komt dan het salarisplafond. Bij City verdient hij sowieso het tienvoudige van wat Feyenoord ooit zal willen betalen.

Omdat hij het in Rotterdam gezellig vindt, komt hij nog echt niet voor een fooi ballen hoor! Zeker niet omdat hij ook wel snapt dat zijn carriere op topniveau op elk moment over kan zijn met die slepende blessures die hem achtervolgen.

Als Guidetti slim is, dan gaat hij ergens nog een paar jaar flink cashen. Pensioentje opbouwen, want ik geloof echt niet dat hij nog op niveau terugkomt.

19 augustus 2014 om 09:55

Het tienvoudige? Ik denk dat Feyenoord hem wel de helft van zijn huidige salaris kan aanbieden, maar of ze dat doen is een tweede.

19 augustus 2014 om 10:48

@hoppa
Hij komt niet voor een appel en een ei dat is duidelijk, maar tienvoudige?
(Ik zeg niet dat dit bericht op waarheid is gebaseerd dat ze nu opeens minder vragen) maar het valt me op dat je eerst zeg ze zullen nooit het bedrag verlagen (wat ik des tijd onderhandelen noemde) en nu komt hij niet voor minder dan het tienvoudige?
Ben je ooit wel eens positief? Bedoel je mag je eigen mening hebben maar k heb het gevoel dat je het niet zo op Guidetti heb.
Ik kan er naast zitten hoor.

(edit: naam toegevoegd)

19 augustus 2014 om 10:36

@baardgrasmus
Vilhena en boetius waren er afgelopen jaar ook al. Kunnen fantastische wedstrijden spelen en dan weer een paar weken onzichtbaar zijn.
Toornstra is gewoon nuttig.
Clasie verwacht je idd van dat ie het elftal gaat dragen.
Guidetti...tja..afwachten.

Dan heeft psv toch al een veel sterkere aanval en middenveld. Depay, locadia, de jong, narsingh, wijnaldum, schaars. Allemaal jongens die een basisplek zouden hebben bij feyenoord. Nou, locadia misschien niet.

En Ajax heeft ook genoeg spelers die beter zijn. Die het al wel keer op keer bewijzen.
want vilhena en boetius moeten nog steeds van het stempel talent afkomen. Elke keer als feyenoord moet winnen zie je die jongens nergens (wedstrijden in europa, toppers tegen ajax enz)

19 augustus 2014 om 11:05

Schaars ook niet, en als Guidetti zijn niveau haalt van twee jaar terug is hij beter dan De Jong in mijn ogen, alleszins niets slechter. Daarnaast noem je nu 4 aanvallers, en slechts twee middenvelders, ik verwacht niet dat Hiljemark bijvoorbeeld beter is dan Clasie. Over Wijnaldum en Depay ben ik het eens, Narsingh twijfel ik nog een beetje.

19 augustus 2014 om 11:32

Als....guidetti heeft al 2 jaar lang geen bal meer fatsoenlijk geraakt.
basacigoklu is een talent, maar moet het ook nog maar laten zien. Schaken is niks.

En dan heb je nog steeds het probleem van een matige onzekere keeper en een gebrekkige achterhoede.
Kongolo is een talent...v beek eventueel en dan houdt t wel op.

19 augustus 2014 om 12:04

Zeker, ik richtte me ook vooral op het middenveld en de aanval. Uiteindelijk zit je met een verdediging waarin veel onzeker is. Van Beek en Kongolo zijn de talenten waar veel van verwacht wordt, maar wie zegt dat ze een constant niveau vasthouden. Hetzelfde geldt voor Boulahrouz en Mathijsen, halen die nog hun niveau of wordt dat snel minder? Haakt Nelom aan of trekt hij de lijn Besiktas door? Hoe doet Woudenberg het? Haakt Cabral aan? De verdediging heeft nog veel te laten zien, in de wedstrijden tot nu toe vond ik ze weliswaar veel fouten maken, maar zag ik ook positieve dingen. Wat me wel positief stemt is dat je in Nederland met enkele aankopen al snel op niveau bent en ik vind dat Feyenoord dat met Guidetti en Toornstra ook is, al valt het altijd weer af te wachten hoe die aankopen het doen.

Feyenoord gaat hiermee wel akkoord denk ik.
Dit om de achterban tevreden te houden en ook omdat er gewoonweg geen andere kandidaat meer is.

Maar wil Guidetti voor een salaris van max. 1 mil voetballen?
Ik denk dat hij in de championship nog meer kan verdienen.

19 augustus 2014 om 08:51

Klopt. Maar dan gaat carriere spiraal wel heel snel neerwaards. Zeker als Feyenoord groepsfase EL haalt is het een ideale club voor Guidetti.

19 augustus 2014 om 09:14

@jeron

Ze kunnen natuurlijk wel een trucje uithalen met tekengeld en dergelijke, om zo zijn salaris binnen de perken te houden. Dat wil Ajax met Eto'o ook doen.

Is natuurlijk afwachten hoe hij het gaat doen, maar dat is in principe altijd zo. Als hij lichamelijk ok is komt het wel goed, want zijn mentaliteit is bizar goed.

19 augustus 2014 om 09:16

Klopt, je kunt inderdaad met veel constructies werken.
Daarbij komt dat hij wel een echte achterban voetballer is...
Als het legioen er achter gaat staan kan hij wel weer eens gaan stunten.

19 augustus 2014 om 10:33

Mij zullen ze zeker ermee tevreden houden. Ook al scoort die gast maar 15 doelpunten aan penalty's. So what! Een held in de kuipie!!!

19 augustus 2014 om 10:37

als ze het doen om de achterban tevreden te houden, moet je ze er gelijk allemaal uitgooien.
Als of de achterban weet hoe guidetti er op dit moment voor staat. Als de tc denkt dat hij niet goed genoeg is dan moet je hem niet halen. Achterban bestaat uit niet al te veel intelligente mensen (niet alleen bij feyenoord) en vooral mensen die zich laten leiden door emotie.

19 augustus 2014 om 11:39

Zonder achterban geen intelligente mensen bij de club...
Een ontevreden achterban is hoe je het ook went of keert inkomstenverlies....

Ik snap je punt, maar zoals jij nu redeneert is het erg kortzichtig ..

19 augustus 2014 om 11:47

ja, maar als je bepaalde spelers aan zou trekken om de achterban tevreden te houden terwijl je weet dat het een miskoop is, wat uiteindelijk slecht is voor de club, dan maak je de club kapot en krijg je ook een ontevreden achterban.

je hebt niet voor niets een td/tc/technisch hart in dienst.

Misschien dat het 2 miljoen wordt dan is het een prima koop, maar andere clubs zullen hem misschien ook wel willen voor dit bedrag, is niet veel stel hij haalt zijn oude niveau dan heb je echt een werelddeal.

19 augustus 2014 om 11:20

Stel hij haalt zijn niveau niet, dan heb je als club die het financieel nog niet heel makkelijk heeft 2 à 3 miljoen weggegooid!
Stel hij raakt wederom geblesseerd, dan heb je helemaal een probleem.
Ik snap niet waarom ze niet voor Van Duinen gaan. Heeft dezelfde mentaliteit en is kan net zo goed worden!

Nou, we zullen zien hoe graag van Geel hem dus echt wil hebben.......als hij weg mag bij City en er hangt een prijskaartje aan waar Feyenoord wel over kan onderhandelen, dan zou het deze week rond moeten zijn.

Ik weet niet of hij aan het hoge verwachtingspatroon kan voldoen. Twee jaar niks maar dan ook helemaal niks gepresteerd. Maar wie weet ... Ik geloof er niet zo in.

Gewoon doen feyenoord! Maken jullie ons ook blij!

19 augustus 2014 om 08:49

Haha ja, Twente krijgt een percentage van 10% over de afkoopsom als ik het goed heb? 300.000 zonder er iets voor te hoeven doen is wel lekker ja.

19 augustus 2014 om 08:51

Een schrale troost als je hem eerst had gekocht en je daarna zag dat hij er vier inramt tegen Twente. Voor 330.000 kan je niemand halen. Gaat toch allemaal naar de financiële huishouding waar ze nog niet gezond zijn.

19 augustus 2014 om 10:21

Volgens mijn info was het 30 !. Maarja maakt niet uit gratis geld is altijd mooi! Kunnen we mooi Ziyech zijn salaris van betalen.

En dan gedonder in de selectie krijgen omdat Guidetti een vermogen verdient en jongens als Vilhena het met veel minder moeten doen.

19 augustus 2014 om 08:53

Dat lijkt me sterk. Ik denk dat die jongens ook wel weten wat voor lieveling Guidetti is in de Kuip. Als je die jongen presenteert en je zet de selectie op de tribune om te kijken hoe het publiek reageert, zal je als speler zijnde niet snel ontevreden zijn over je eigen zogenaamde 'hongerloontje'.

19 augustus 2014 om 09:05

Mooi moment voor Vilhena om voor een paar jaar bij te tekenen tegen een hoger salaris

Hoelang horen we dit nu al, eerst Dost, dan weer Guidetti. Graag nu ook eens werkelijk overgaan tot aankoop van spelers.

19 augustus 2014 om 08:49

Dat gaat helemaal mis. Zijn 1e jaar kuip was een verhaal uit een jongensboek. Gaat het net als bakkal maanden duren voordat hij fit is ? Of zijn er mensen die weten of hij nu alles kan mee trainen.

19 augustus 2014 om 09:08

Voor wat het waard is, hij speelde 21 minuten mee in de 5-1 overwinning op Ac Milan drie weken terug. Voor zover ik weet doet hij gewoon mee met alle trainingen bij City.

edit: Verder heeft hij in juli gewoon meegespeeld in de oefenwedstrijden, paar keer een helft roulerend met Jovetic. Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de wk-gangers die nog niet waren aangesloten bij City, maar als Guidetti helemaal niet fit was zou hij denk ik ook niet spelen in die oefenpotjes.

Guidetti, Toornstra, Drenthe en als je de mogelijkheid hebt Linssen voor Verhoek en Goossens.

Manu, Boetius, Kazim en Linssen de flanken is een goede bezetting. Guidetti, te Vrede en eventueel Kazim voor de punt kun je ook een seizoen mee vlammen zo op papier. Dan kun je Dammens elders ervaring op laten doen, om volgend jaar het plekje in de punt van Kazim over te nemen?

Achterin heb je een goede bezetting, m.u.v. de linkerflank, Drenthe speelt er liever niet, maar als het echt niet loopt zou je hem er wel neer kunnen zetten. Ook Woudenberg kan je verhuren met het oog op de toekomst.

Het middenveld kan wel wat concurrentie gebruiken, Toornstra kan Immers onder druk zetten, maar ook Vilhena. Druk hoort bij een topclub, dus met Jens er bij en Drenthe eventueel is er een goede bezetting, Karsdorp mag er bij blijven, maar Slabbekoorn en Sleegers zouden te weinig minuten maken en dus verhuurd moeten worden.

Voor alle verhuurden die ik noem geldt dat de positie's waar zij spelen spelers kortdurig vast liggen of waarschijnlijk volgend seizoen vertrekken d.m.v. een transfer. Denk aan Kazim, Clasie, Immers, bijv.

19 augustus 2014 om 08:54

@spray

Mooi dat je Drenthe ook noemt. Ik zou hem ook nemen, maar wel voor een laag salaris en met bepaalde eisen. Heb het gevoel dat het toch een beetje een lastige jongen is. Maar wat mentaliteit betreft in het veld een hele goede. Ik ben benieuwd wat andere van Drenthe vinden.

19 augustus 2014 om 08:56

Wat denk je te bereiken met Drenthe? Ongeleide projectiel is dat. Overal gefaald en zorgt meer voor negativiteit dan positivisme in de groep. Guidetti is voor mij een raadsel. Meer door zijn lange afwezigheid. Is er dan nergens waar Feyenoord een spits kan halen. Die bijvoorbeeld wel veel ritme in de benen heeft?

19 augustus 2014 om 09:04

@ ahjacied
Ik ben het ook met je stelling eens. Maar het is ook een speler op een dood spoor die nog wat van zijn carriere wil maken en heel graag weer terug wil.
Als je door Real wordt gevraagd en vervolgens nog voor een aantal clubs speelt, kan je echt wel een balletje trappen. Het is zijn mentaliteit buiten het veld en zijn arrogantie houding. Maar ik zou het gokken. Er lopen nu ook een paar spelers die een hoop kosten en niks toevoegen. Als die weggaan kan je hem toch een kans geven.
Wat Guidettie betreft. Er zijn genoeg specialisten in het Ziekenhuis die die jongen binnenstebuiten keren en onderzoeken. Daar heb ik wel vertrouwen in. Nederland is een mooi land voor een spits om weer ritme op te doen.

19 augustus 2014 om 09:13

Negativiteit in de groep? Waar heeft hij voor dat gezorgd dan als ik vragen mag?

Dit is de jonge die er bij Feyenoord met kramp in beide benen af moest een keer. Omdat hij alles maar dan ook echt alles geeft! Hij is 1x negatief in het nieuws gekomen omdat hij lastig werd bij Hercules. En waarom? Omdat hij al 3 maanden geen salaris meer kreeg. Dan zouden jij en ik ook lastig worden lijkt me zo?

Deze jonge zorgt voor heel zijn familie. Zo slecht is hij, dat hij met zijn talent heel zijn familie probeert te onderhouden. Als er iemand positief is is het wel Drenthe.

Guidetti is gewoon zeer goed voor Feyenoord. Alleen zijn instelling en beleving zijn goud waard voor het team. En een goede spits vinden is altijd lastig ja, daarom zijn ze zo duur. Ajax heeft na Suarez ook nooit meer een echte goede spits weten te vinden bijv.

19 augustus 2014 om 09:16

Maar nu lijkt net of je er bij neerlegt. Ja nog al beter dan de huidige veel verdieners die het slecht doen. Dus hij kan het niet minder doen. Er moet wel ambitie worden getoond worden. Feyenoord heeft nog steeds een status. Ga met zo status eens spelers aantrekken. Ik bedoel zo Guidetti en Drenthe zijn meer een gok. Dan dat je 100% weet dat het lukt. Elke aankoop blijft een gok. Maar ik had eerlijk gezegd van Feyenoord een andere optie verwacht. Dan iemand die zo lang uit de roulatie is. Ik snap het wel een publiekslieveling. Maar ik zou toch echt om je heen kijken.

19 augustus 2014 om 09:22

@eerlijk010

Dat is mijn mening. Ik zie hem meer als iemand die niet voor zijn sport leeft. Hij kiest liever voor zijn geld. En dat is korte termijn. Hij ziet nu ook in dat het moeilijk is een club vinden die sportief goed voetbalt. En waarom zal hij zijn familie verzorgen? Klinkt of hij hun financieel ondersteunt met alles.

Ik zou het niet doen. Maar de Feyenoord leiding denkt er volgens mij ook zo over. Hij is namelijk wel eens aangeboden. Maar weesje het vriendelijk af. Guidetti zou ik doen voor minder dan 3 miljoen. Maximaal 1.5 miljoen voor iemand die zolang uit de roulatie is.

19 augustus 2014 om 09:30

Hij heeft na Madrid zeker geen goede keuzes gemaakt. Maar geloof me het is echt een dood goeie jonge die alles voor Feyenoord zou geven.

Zo klinkt het niet alleen haha, zo is het ook. Ik zou het ook zeker niet doen, wel helpen maar niet alles. In Madrid woonde ook alle sbij hem dara in huis. Hij is van Surinaamse komaf, daar is dat veel meer gebruikelijk om dit wel te doen.

Ik had deze jonge bijv veel liever gezien dan Boula nu.

Guidetti zal dnek ik niet weg mogen voor maar 1,5 miljoen. En 3 miljoen is ook niet veel voor een jonge spits die toch zeker wel kan voetballen. 2,5 miljoen en zal je me niet horen klagen, als hijd an maar wel salaris in wil leveren ook.

19 augustus 2014 om 11:17

ik denk dat er wel degelijk verschil is tussen de bloopers en Drenthe. Drenthe is nog steeds iemand met veel kwaliteiten en talent. In tegenstelling tot Goossens en verhoek. Btw is Drenthe ook op een positie inzetbaar en als je het daar een beetje leuk doet sta je zo in het Nederlands elftal. Ik doel op de Linksback positie.

19 augustus 2014 om 14:38

Zapata, Dost, Vossen en dus. Guidetti, optie's zat, maar je hebt met veel factoren te maken!

Drenthe kun je, met een goed contract, risicoloos nemen, net als Bakkal voor heel weinig kwam. Clausules opnemen en voorwaarden, maar ook belonen als het wel werkt en goed gaat!

Ikzelf hoopte op Ziyech i.p.v. Toornstra en dan spelend met Immers in de punt en Ziyech daarachter, dan had je de vleugels ook ten volle benut. Helaas gebeurt dat niet, dan Toornstra halen en wat oportunistisch spelen en Schaken daarheen om de prijs te drukken!

Verkoop je Verhoek en Goossens dan nog en weet je alsnog een spits op te pikken, kan de wereld er heel anders uitzien en doe je zomaar weer mee om de bovenste 3 plekken

Met Te Vrede en Kazim Richard en evt. Guidetti heb je voldoende voor de punt.
Waar Kazim (volgens Pierre v H.) aangevuld met JP, Elvis, Schaken en Bilal hem je een leuke voorste linie voor de Ere Divisie.
Met nog opzich een leuke middenveld (jordy, Tony, Lex, Vormer, Karsdorp en evt Jens)
Alleen achterin heb je het dan nu weer niet breed genoeg.

Goossens en Verhoek gebruiken om Jens te kunnen halen dan heb je eindelijk (beetje laat) je selectie rond.

Verheug me nu al op de hattrick tegen twente van deze

Te Vrede doet het toch prima, ik zou als Feyeboord zijnde me meer focussen op zijn aanvoer. Alvast anticiperen op het vertrek van Clasie en evalueren in de winterstop of het goed gaat. Te Vrese kan in een lekkefe flow komen, zoals ook Pelle die kreeg.

19 augustus 2014 om 09:52

Klopt, alleen is Te Vrede nog iets te wisselvallig. Dat kan verbeteren met beteren aanvoer en veel speeltijd. Als het mogelijk is dan zou ik alsnog die spits halen. Met Immer op 10 is te Vrede alsnog niks waard, de aanvoer naar de vleugels is te mager.

Drie miljoen, das te doen.

Ik hoop dat Feyenoord hem haald. Echter zou ik voor een spits gaan die het afgelopen jaar gevoetbald heeft.
Kazim Kazim en Guidetti hebben allebei niet gevoetbald het afgelopen (half) jaar.
Mocht Feyenoord dit doen, dan zouden zij ook moeten proberen Dost voor 1 jaar te huren, Jens erbij en zeker nog iets doen aan de achterhoede. Als zij dat doen maken zij zeker kans om kampioen te worden.
Ik denk namelijk dat Wolfsburg nog wel een spits gaat aantrekken. (als je de Duitse media moet geloven)

Waarom zou Guidetti naar Feijenoord willen gaan? Elke engelse club kan hem zo oppikken en 3 x zoveel salaris betalen. Als geen enkele engelse club belangstelling heeft voor een speler van 3 miljoen waarom zou hij dan goed genoeg zijn voor Feijenoord?

Een paar weken geleden lag de transfersom nog op 5 miljoen euro. Dat heb ik altijd al een zwaar onrealistisch bedrag gevonden. Nu ligt die op 3 miljoen wat al een stuk reeeler is. Wat mij betreft biedt Feyenoord max 2,5 miljoen euro en een jaarsaliars van max 6 ton. Dan is de gok al meer dan groot genoeg lijkt me. Dan blijft er ook nog geld over om Toornstra te halen.

Nou dan ben ik benieuwd naar het beleid bij Feyenoord en of de ingeslagen weg bewandeld blijft want in dat geval zou guidetti niet komen hij is immers ( leuke woordspeling) al 2 jaar gronissch ziek en gebleseerd! Daarbij zal Utrecht de hoofdprijs vragen voor toornstra dus zal Feyenoord moeten kiezen nou dan weet ik wel wie ik zou halen en dat is geen guidetti!

19 augustus 2014 om 09:20

Guidetti is fit, en heeft de hele voorbereiding meegedaan.

Waarom blijft iedereen toch volhouden dat hij nog steeds ziek is?

En Feyenoord heeft momenteel geld voor allebei, dus een keus maken is hierin niet noodzakelijk.

Ik zou zo gaan spelen als het mogelijk is voor Feyenoord om Toornstra, Guidetti, Dost (huren) en een jonge verdediger erbij te halen.

Mulder/Hahn
Wilksh/Beek
Mathij/Boula
Kong/aankoop
Nelom/Woud
Clasie/Vorme
Bilal/Schake
Toornst/Lex
Boeti/Vilhen
Guidetti/Kaz
Dost/Manu
19 augustus 2014 om 09:22

Dan haal je dus Vilhena of Boetius eruit?

19 augustus 2014 om 12:44

Als je met 2 spitsen speelt wel, anders niet.

Mulder/Hahn
Wilsh/Beek
Mathij/Boula
Kong/Aankoop
Nelom/Woude
Clasie/Vorme
Vilhena/Imme
Bilal/Schake
Toorn/Kazim
Boeti/Manu
Guide/Dost

Ik zou proberen te werken met een constructie wat maximaal 3 miljoen kan worden.
1.5 miljoen direct en de rest via x aantal wedstrijden / doelpunten / europees voetbal etc.

19 augustus 2014 om 09:50

Dat zou idd de beste optie zijn. Ik vind Guidetti echt te veel risico.

Ben ik de enige die denkt dat guidetti beter zal zijn dan zn laatste periode bij Feyenoord?

Wat een reacties.. Jullie doen net alsof ie 33miljoen moet kosten. Voor 3miljoen zou ik het risico altijd nemen. Gaan voor John!!

Maak er maar een update van Vz:

Johan Van Boven (.metro): 'volgens Martin van Geel zijn de berichten dat City de vraagprijs voor John Guidetti heeft verlaagd onjuist. #feyenoord'

Met kazim en guidetti wordt het wel weer een ouderwets rockerteam, wat wel een beetje bij Feyenoord past.

19 augustus 2014 om 09:49

Hoop echt dat Kazim een meerwaarde kan zijn. Vond hem vroeger echt niet slecht, maar de laatste jaren heb ik hem niet in de gaten gehouden.

19 augustus 2014 om 10:06

Ik weet niet zo goed wat je met rockerteam bedoelt. Wat betekent dat?

Feyenoord moet proberen relatie met City verder uit te bouwen. Dat elk jaar een of twee talenten van City bij Feyenoord kunnen spelen. Dat is beter dan zo'n Wilkshire, Boularouz en Matthijsen halen.
Goede keeper zou ook helpen. Ik weet wel dat Feyenoord veel eigen jeugd heeft maar wat extra talent erbij is altijd goed. Guidetti altijd doen als een koopcontract voor beide partijen aantrekkelijk is. Lage koopprijs met doorverkoop percentage en of terugkoop regeling voor City.

19 augustus 2014 om 09:48

Ik denk dat we de komende jaren zelf uitstekende talenten hebben. Als we die van City gaan huren staan die alleen in de weg, behalve als ze echt een meerwaarde kunnen zijn op een slechtbezette positie. Uiteindelijk zijn de talenten die door City worden verhuurd geen kanshebbers op een daadwerkelijke loopbaan bij City.

19 augustus 2014 om 16:17

Ik ben het wel met je eens dat we de relatie met City moeten uitbouwen. Wilkshire, Boulahrouz en Mathijsen voegen inderdaad niet veel toe bij dit Feyenoord. Ik denk wel dat er bij City betere verdedigers rond lopen die kunnen worden verhuurd en dan onze eigen jeugd erbij. Guidetti wel halen zou ik zeggen!

Ik zou eerder voor Dost gaan, Guidetti is op dit moment een gok voor te veel geld. Dost miste kwaliteit in een hogere competitie, Guidetti fitheid en speelminuten.

Spelers verkopen kan iedereen. Gewoon je poot stijf houden tot t juiste moment. Halen is voor van Geel blijkbaar een ander verhaal. Wat n kip zonder kop. Heb al wel tig spelers de revu horen passeren. Die man heeft wel een brevet van onvermogen afgegeven zeg.....ze hebben nu nog niets....die Kazim heb ik iig geen vertrouwen in....

De bal ligt bij guidetti nu kies je voor het geld of sportieve impulsen een salaris van 800.000 exlusief bonussen en 2,8 miljoen transferkosten moet toch te doen zijn qua mooie deal? Of heb ik het mis?

Ik baal nog steeds van het mis lopen van ziyech. Maar toornstra is ook een goede speler.

We zullen het allemaal nog wel zien v geel heeft er een handje van op het laatste moment af te haken.


19 augustus 2014 om 09:56

Maar van Geel is in het geval van Ziyech helemaal niet afgehaakt.

19 augustus 2014 om 10:35

Nee maar toch wel te laat in gezet en de strijd verloren zo gaat het bijna met alle transfers waar feyenoord ook maar een beetje concurrentie heeft. Ik betwijfel het. Volgens mij komt er helemaal niet meer naar de kuip.

Ik zeg bied ophalen #feyenoordtillidie

Het prijskaartje dat Manchester City om de nek van John Guidetti heeft gehangen lijkt me een goede basis om over te praten. Niet onbelangrijk in dat verband zijn ook de salariseisen die Guidetti stelt. Want de salarissen in het Engelse topvoetbal zijn over het algemeen van een iets andere orde dan in de Eredivisie.

Guidetti gaat dé paniekaankoop van Feyenoord worden dus.

Een speler die amper nog iets gespeeld heeft door blessureleed na zijn Rotterdamse periode, die je dus niet wilt hebben, maar toch wordt aangekocht straks omdat men nu eenmaal een spits moét hebben en hij de enige is die Feyenoord kan halen.

Lijkt mij dat Dhr Vgeel zich niet helemaal heeft voorbereid op deze transferperiode, want anders was er allang al wat knaps gekomen bij Feyenoord.
Wilkshere en Boularouz kun je al in het rijtje zoethoudertjes plaatsen en dan moet je het tot dusver doen met die jongen van H.veen waar ze de hoofdprijs voor hebben betaald.
Straks vertrekt Clasie ook nog en opvolger Ziheck is al aan de neus voorbij gegaan.
Adequaat reageren op de situaties die gingen komen is nooit gedaan afgelopen maanden.

19 augustus 2014 om 10:29

Het bericht is onjuist. Verder staat Van Geel bekend om zijn laat handelen. Wacht dus nog gewoon 2 weken af.

waarom wil feyenoord nog een spits, ze hebben toch al kazim kazim gehaald?

19 augustus 2014 om 10:42

Kazim was een goedkope oplossing die snel binnengehaald kon worden. Onder het mom van 'mocht het niet lukken om een echte topspits te halen hebben we in ieder geval hem alvast'. Daarmee hebben ze ingedekt dat ze aan het eind van de transfermarkt helemaal zonder spits zitten. Maar het streven is nog steeds om een betere te halen.

19 augustus 2014 om 10:59

Em Kazim kan ook op de flanken uit de voeten, daar lopen nu wel Schaken, Verhoek en Manu ook nog rond maar die eerste 2 halen het gewenste niveau niet. Mocht Clasie weg gaan en Toornstra en Guidetti komen nog dan heeft Feyenoord best een aardige selectie.

Mulder
Wilkshire
Mathijssen
van Beek
Kongolo
Toornstra
Immers
Vilhena
Kazim
Guidetti
Boetïus
19 augustus 2014 om 14:09

Martin van Geel heeft aangegeven dat Toornstra niet wordt gehaald als vervanger van Clasie. Mocht Clasie dus weggaan (die kans schijnt vrij klein te zijn) dan gaan ze gewoon een vervanger halen. Of ze zouden Immers op de plek van Clasie moeten zetten, maar ik denk dat Immers zijn beste tijd heeft gehad en binnekort op de bank beland, eindelijk. Ik zou Guidetti en Toornstra halen en per direct ook een goede linksback zodat Van Beek en Kongolo het centrum kunnen vormen. Mathijsen en/of Boulahrouz kan echt niet (meer).

Twente kan ook nog wel een goeie spits gebruiken. Maak er werk van, Joop! Geef Rotterdam nog maar een reden om ons te haten :D

Ik zou hem wel halen. Hij is populair bij de achterban dus er word hem de tijd gegund om weer in zijn ritme/vorm te komen. 3 miljoen vind ik een normaal bedrag voor guidetti, er zijn ook geen andere opties (dost is te duur)

Gewoon even wachten op Vossen. Als die net voor het sluiten van de transfermarkt niet weg is, dan zie ik hem wel ernstig dreigen met de Wet van 78. Vossen is Genk echt kotsbeu.

Daarna kiest Genk eieren voor zijn geld en kan hij naar een Feyenoord voor 3 of 4 miljoen.

Denk dat je meer zult hebben aan een Vossen dan aan damaged good Guidetti.

Volgens mij kan dit alleen maar tegen gaan vallen, maar goed, het Legioen zal op de banken staan natuurlijk.

Gewoon niet zeuren en halen die hap wat er nu staat is ook niet beter!
Lijkt mij dat we het daarmee allemaal eens zijn?
3 mil het is wat voor een speler die lang heeft stil gestaan maar wanneer deze jonge fit is is hij met afstands de meest gevaarlijke spits in de eredivisie.

Lijkt mij een prima deal. Guidetti is gewoon niet goed genoeg voor de premier league. Misschien zonder langdurige blessure was hij wel een interessante speler geweest voor middenmoot in PL.

Guidetti heeft zichzelf al eens bewezen in de Eredivisie en het niveau is sinds zijn vertrek er echt niet beter op geworden. Als hij gewoon zijn wedstrijden meepakt dan komt hij echt wel weer in zijn ritme.

Ja en dan nog zijn salaris...
Eerder was het makkelijk voor Feyenoord te kiezen toen zijn salaris nog gedeeltelijk door City werd betaald. Nu zullen we dus zien hoeveel hart hij heeft voor Feyenoord. Denk dat hij naar Italie gaat.
Ze wachten beter even wat er bij City of Arsenal blijft liggen volgende week om dat op te pakken.

Niet aan beginnen Feyenoord gewoon vossen halen van Genk . Guidetti heeft 2,5 jaar bijna niet gespeeld. Is maar afwachten hoe hij er voor staat. Andere kant is wel dat van geel er een handje van heeft om niet fitte spelers aan te trekken en om zijn straatje schoon te vegen. Dat dan weer wel.
Gewoon vossen boer toornstra en bijker aan trekken.

Boer
Cabral beek kongolo bijker
Clasie toornstra vilhena
Bilal vossen boetius

Niets mis mee al zeg ik het zelf.

Verhoek schaken vormer Goossens immers Mulder nelom te vrede nog verkopen voor een zacht prijsje voor 1 september.

Ik denk dat er niks anders op staat dan John terug naar de Kuip te halen. Ik heb om de een of andere manier wederom een heel goed gevoel bij Guidetti. Hij heeft twee jaar stil gestaan, maar voetballen verleer je niet zomaar. Hij heeft de gehele voorbereiding van Manchester City meegedaan en is vorig jaar natuurlijk verhuurd geweest aan Stoke City. Hij heeft weliswaar weinig wedstrijden gespeeld bij Stoke City, maar zou een Premier League club zomaar een niet-fitte speler halen? Lijkt me sterk. De concurrentie was gewoon groter, en het niveau is twintig keer hoger dan de Eredivisie. Wat mij betreft is hij van harte welkom, ik zie hem liever vandaag dan morgen komen. Hij is hoe dan ook beter dan wat er momenteel rondloopt bij Feyenoord. Daarnaast gaat hij ook gewoon weer zijn doelpunten maken in de Eredivisie, de verdedigers zijn hier van en lachwekkend niveau, dat vergeten we nog wel eens. We kennen Guidetti allemaal, hij gaf Feyenoord weer kleur en vertrouwen. Hij is een jongen met een grote bek en past prima bij alle brave jongentjes die we nu in de selectie hebben. Ik ben er heilig van overtuigd dat hij het elftal een mentale boost gaat geven, ze beter laat spelen en hier weer de speler wordt die hij was. Guidetti kom maar terug naar Feyenoord! Als van Geel nou even de transfer van Toornstra en Guidetti afrondt, kan hij gelijk nog even een linksback halen zodat ons beste duo gewoon kan spelen!

Hahn
Wilkshire
van Beek
Kongolo
Aankoop
Clasie
Vilhena
Toornstra
Basacikoglu
Guidetti
Boëtius
19 augustus 2014 om 15:16

Prima opstelling. Ik verwacht alleen dat Immers altijd zal spelen. Maar ene sterke bank hebben we wel nodig als we Europees halen.
Drenthe komt iigeval niet meer anders hadden we het allang gedaan. Ik hoop nog altijd op Nathan Ake' (huur) van Chelsea Toornstra(3,5 miljoen goossens) en Guidetti(3,1 milj).

Mulder
Wilkshire - Van Beek - Kongolo - Ake'
Clasie - Immers(toornstra) - Vilhena
Boetius - Guidetti - Bilal

19 augustus 2014 om 21:33

Ik verwacht juist niet dat Immers altijd zal spelen. Waarom? Omdat Toornstra een miljoenenaankoop is en die ga je niet op de bank zetten, dat is gewoon geld weggooien. Vilhena en Clasie zullen sowieso niet gepasseerd gaan worden. Eerst genoemde is eigen jeugd, groot talent die ons veel geld kan gaan opleveren, Clasie spreekt voor zich.

Ik vermoed dat het wel eens een verkeerde keuze kan worden. De groep waar hij nu interecht komt en het moment in zijn eigen carriere lijkt mij een mismatch

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren