Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Agüero volgt ploeggenoten en signeert nieuw contract

Laatste update:

Sergio Agüero blijft tot de zomer van 2019 aan Manchester City verbonden. De aanvaller, die in de belangstelling zou hebben gestaan van Real Madrid en Barcelona, gaat naar verluidt een astronomisch salaris van 275.000 euro per week verdienen. Daarmee zijn alle geruchten meteen ten einde. "Sinds ik hier ben, heb ik daar altijd mee te maken gehad. Ik heb er zelf nooit aandacht aan besteed", verklaart Agüero bij de bekendmaking van het nieuws.

/

De Argentijns international richt zich dan ook weer volledig op zijn taak bij the Citizens: het maken van doelpunten. In de voorgaande 3 seizoenen in Engelse dienst vond hij al 75 keer het net. "Het is ieder jaar mijn doel om het voorgaande jaar te overtreffen. Vorig seizoen was geweldig, maar ik ben niet tevreden met twee landstitels. Ik wil meer en hier kan ik dat, samen met mijn teamgenoten, bereiken", zegt hij.

Kun, 26 jaar, treedt met het verlengen van zijn contract in de voetsporen van Samir Nasri, Aleksandar Kolarov, Vincent Kompany en David Silva, die recentelijk ook al hun verbintenis opgewaardeerd zagen worden. Daarmee heeft coach Manuel Pellegrini de komende jaren hoe dan ook de beschikking over een vaste kern aan dragende spelers, die uiteindelijk het ultieme doel van de steenrijke eigenaren moeten verwezenlijken: winst van de Champions League.

Sergio Agüero behoort tot de drie beste spitsen ter wereld

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed nieuws voor man city. Speelde voor zijn blessure afgelopen jaar echt geweldig. Hopelijk kan hij dat niveau dit seizoen weer herpakken. Op het WK vond ik hem erg tegenvallen, heeft helemaal niks van zijn kwaliteiten laten zien

14 augustus 2014 om 22:44

In grote wedstrijden stelt hij teleur vind ik. Man City moet ook gaan winnen van Real, Barca en Bayern als het de ambitie heeft om de Champions League te winnen.

In kleine wedstrijden speelt Aguëro vaak op tien met Dzeko of Negredo voor hem. Silva komt vanaf links en trekt naar binnen terwijl Kolarov de hele linkervleugel krijgt. Zo kan je niet spelen in de grootste wedstrijden. Dan heb je een linksbuiten nodig die ook achter zijn back aan zal moeten want anders komt Kolarov in de problemen. Silva moet je daar niet gebruiken, dan gebruik je zijn kwaliteiten te weinig.

Dus zal je 4-3-3 moeten spelen met Silva op tien (punt naar voren dus). Op links kan je Jovetic wel zetten denk ik, Aguëro is teveel centrumaanvaller. Ik was vooral erg verbaasd hoe sterk Jovetic in de duels is toen ik hem zag met Montenegro tegen Engeland, hij kan dus prima meeverdedigen.
Op rechts is nu alleen Navas een optie eigenlijk. Milner zou kunnen maar dan speel je niet offensief, dat straalt ook geen ambitie uit. Nasri is geen rechtsbuiten. Dus zou het perfect zijn om Marco Reus te halen.

Hart
Zabaleta
Kompany
Demichelis
Kolarov
Fernandinho
Silva
Touré
Reus
Dzeko/Negred
Jovetic
14 augustus 2014 om 23:00

Ik begrijp je punt niet. Wat wil je toevoegen met je post? Je vind dus Aguero teveel een centrum aanvaller maar je vind hem niet thuishoren in de basisopstelling van City? ( Wat ik overigens al opmerkelijk genoeg vind, Dzeko en Negredo zijn toch van een klasse minder ).

14 augustus 2014 om 23:35

Aguero scoort bijna altijd tegen Liverpool en Utd. Moeten de wedstrijden nog groter dan dat worden?

14 augustus 2014 om 23:54

@ ledenis

Laat hem maar, hij weet volgens mij zelf niet eens wat hij allemaal schrijft.

14 augustus 2014 om 23:56

@geert VS; ik zou juist niet Reus halen. Rechtsbenige rechtervleugels, dat betekent dat ie vooral voorzetten zal geven. Maar Aguero is daar veel te klein voor. Reus komt het beste tot zijn recht als linkervleugel, maar daar heeft City Silva al lopen. Als City nog echt een rechtsbuiten wilt die ook meeverdedigt, en prima de hele flank kan bestrijken, dan moeten ze natuurlijk voor Di Maria gaan.

15 augustus 2014 om 00:02

@ Rodriguez7,

Klopt. Hij is een luxe-speler vind ik. Van enorme toegevoegde waarde als je op de helft van de tegenstander speelt en hij ook een spits voor zich heeft waardoor hij in de ruimtes kan spelen die de spits voor hem creëert.

Als eenzame aanvaller zou ik hem niet snel opstellen, hij is sterk maar lang niet zo'n aanspeelpunt of kopsterke speler als Dzeko of Negredo. Aguëro zal ook gaan zwerven terwijl City meer behoefte heeft aan een puntspeler die het veld groot houdt zodat het fenomenale middenveld dat bestaat uit Silva, Touré en Fernandinho bij kunnen sluiten en hun ding kunnen doen.

Eigenlijk is het jammer dat City niet met twaalf spelers mag spelen, qua formatie kunnen ze dan 4-2-3-2 spelen om het perfecte team te vormen

@ ledenis,

Aguëro heeft afgelopen seizoen niet gescoord tegen Liverpool. Wel 2x tegen Man Utd maar die waren onthutsend zwak.

Zie hier zijn seizoen (mogelijk spaties verwijderen):
http://www.transfermarkt.co.uk/
kun-aguero/leistungsdaten/
spieler/26399/saison/2013

15 augustus 2014 om 00:04

@voetbal4days

Silva speelt vooral op de #10, als Reus zou komen zou je alsnog een goede opstelling kunnen maken hoor. Alsof Reus en Silva niet samen kunnen spelen. We hebben het hier trouwens over Aguero, niet over andere spelers. Als ik Pellegrini was zou ik volgend jaar zou spelen. (mits Reus zou komen natuurlijk).

Hart
Zabaleta
Kompany
Mangala
Kolarov
Toure
Silva
Fernandinho
Navas
Aguero
Reus/Nasri
15 augustus 2014 om 00:06

@ voetbal4days,

Di Maria zou zeker een uitstekende versterking zijn. Echter als ze Reus kunnen krijgen dan moeten ze het doen hoor. Jovetic kan ook wel op rechts dan en dan kan Reus op links. En zo niet dan weet Reus zich wel raad, die verliest zijn scorend vermogen echt niet lijkt mij.
Silva op de linkervleugel is niet handig in grote wedstrijden, hij zal toch op tien gaan spelen en dan gaat Kolarov er aan met twee man die op hem af stomen.

Ja laat City maar voor Di Maria gaan, die is eerder haalbaar lijkt mij aangezien hij weg wil en Real hem weg wil terwijl Reus goed zit bij Dortmund.

15 augustus 2014 om 00:08

@ Geertvs

Aguero hoort ook in een 4-4-2 te spelen eigenlijk met een bal vaste speler naast zich zoals Dzeko of Negredo. Alleen gaat dat ten koste van een middenvelder zoals je zelf al aangeeft. City speelt genoeg wedstrijden, dus ze kunnen volop rouleren. Zoals het team momenteel ervoor staat zou ik kiezen voor de volgende 11 spelers:

Hart
Zabaleta
Kompany
Mangala
Kolarov
Navas
Toure
Fernandinho
Silva
Negredo
Aguero
15 augustus 2014 om 01:09

Mee eens. Sommigen vinden het zonde dat City 4 wereldspitsen heeft maar ze krijgen allemaal hun minuten wel. Ook is al vaak gebleken dat er veel blessures voorkomen en dat moet je kunnen opvangen als je ambitie hebt.

Het wordt interessant wie er naast Kompany gaat spelen. Mangala is natuurlijk voor veel geld gehaald maar Demichelis vind ik echt een hele goeie. Die werd in april volgens mij uitgeroepen tot speler van de maand door de fans. Er wordt veel onzin over hem geroepen dat hij een beperkte speler zou zijn, maar kijk eens hoe goed hij speelde op het Wk.

Tegen kleine ploegen zou ik net zo spelen als jij schetst. Navas en Negredo hebben ook echt een klik.

15 augustus 2014 om 09:32

@ GeertVS

Reus zou letterlijk bij elke club niet misstaan. Natuurlijk past hij ook bij City. Misschien alleen bij Real zou hij het moeilijk krijgen. Hoewel ik hem beter als James vind dus zou je hem op de 10 kunnen zetten. Bij Barca zou hij Neymar er uit spelen. Bij Bayern die fransoos die zichzelf god waant. Bij Chelsea, ja wie hebben die al rechtsbuiten? Willian? Althans niemand van het niveau Reus.

Goed voor City dat Aguero heeft bijgetekend. Alleen moeten ze toch is kijken of ze niets kunnen doen aan die blessuregevoeligheid. Misschien brengen ze hem te snel? Of traint hij te hard?

15 augustus 2014 om 12:16

Reus zou bij Real, Barca, Bayern en Chelsea toch wel overbodig zijn. Indien hij beter is dan de spelers die je noemt dan scheelt het toch niet genoeg om het de investering waard te laten zijn.

City, United, Atletico en PSG zijn de enige clubs waar ik hem naar toe zou zien gaan verder.
Maar als United 3-5-2 speelt dan hoeven ze alleen nog maar verdedigers aan te trekken.
Atletico is misschien niet wat Reus in gedachten heeft.
PSG heeft Cavani, Lucas Moura en Lavezzi al die om Ibrahimovic heen spelen terwijl Di Maria misschien nog komt. Maar het zou kunnen, al is de Franse competitie waarschijnlijk niet zo aantrekkelijk als de Engelse.

Bij City is Reus gewoon van grootste toegevoegde waarde. Tenzij hij snel heimwee krijgt of echt van Duitsland en de Bundesliga houdt zie ik hem de stap op korte termijn wel maken.

Wat Aguëro betreft: hij is wel erg gespierd, misschien té gespierd zodat het zijn lichaam als voetballer niet ten goede komt. Misschien zijn bepaalde spieren ook buitenproportioneel ten opzichte van andere zodat de spieren die hij als voetballer nodig heeft ook nog eens moeten compenseren voor de onnatuurlijke bewegingen die ze tot gevolg hebben. Het is maar een theorietje van mij.

Goede speler voor Manchester City. In vorm kan hij er denk ik wel twintig in het mandje leggen. Uit-vorm, zoals het laatste half jaar (komt ook door zijn blessure natuurlijk), heb je vrijwel helemaal niks aan hem.

Salaris is wel te hoog wat mij betreft, zo geweldig vind ik hem ook niet.

14 augustus 2014 om 22:36

Zo geweldig is hij ook weer niet? Misschien wel de beste spits na Zlatan mits hij echt fit blijft. Al is hij wel echt een 2 spitsen systeem speler.

Dit is een speler die echt Messi/ronaldo cijfers kan behalen, dat moet lukken met een selectie zoals city heeft om je heen.

14 augustus 2014 om 22:39

Messi/ronaldo cijfers? Dat valt reuze mee, dat zijn exceptionele cijfers.

Aguero heeft nog nooit dertig doelpunten gemaakt, en hij is absoluut niet de beste spits na Zlatan, ook niet fit. Dat is onzin.

14 augustus 2014 om 22:42

Dat is wat ik vind en daar hoeft jij het niet mee eens te zijn.

Hij is al een tijd lang niet 100 procent fit geweest, maar als hij dat wel is denk ik dat hij daartoe in staat is.

14 augustus 2014 om 23:00

dat wil ik nog wel eens zien. al heeft suarez het ook aangetoond zulke cijfers te evenaren. zlatan ook. dus waarom sergio niet. hopelijk blijft hij dit seizoen wel helemaal fit.

14 augustus 2014 om 23:05

dat wil ik nog wel eens zien. al heeft suarez het ook aangetoond zulke cijfers te evenaren. zlatan ook. dus waarom sergio niet. hopelijk blijft hij dit seizoen wel helemaal fit.

14 augustus 2014 om 23:37

Je vergeet alleen Suarez maar ik vind Aguero in vorm na die 2 ook gewoon de beste spits hoor noem jij eens een paar betere dan?

14 augustus 2014 om 23:56

Suarez reken ik ook tot complete voorhoede spelers, Aguero echt tot de nummer 9s.

15 augustus 2014 om 12:06

Persoonlijk heb ik liever Luis Suarez, Robert Lewandowski, Lionel Messi, Zlatan Ibrahimovic, Karim Benzema en Wayne Rooney in mijn team, maar nogmaals; dat is persoonlijk.

14 augustus 2014 om 23:48

De cijfers van VZ zijn weer zwaar overdreven. Dit zijn cijfers van Engelse Media: Kun's new deal will see him earn £150,000/week bonuses according to the media. Positive FFP effect: http://t.co/x9xwzwdwsr
Dus eigenlijk in loon uitgedrukt: 1 Rooney = Aguero Silva

Ik had toch eigenlijk meer verwacht van Aguero toen hij vertrok bij Atletico. Niet dat hij het slecht heeft gedaan bij City, integendeel. Maar ik had toch het idee dat hij het in zich had om een hele grote speler te worden, minimaal top 3 materiaal. Technisch zo sterk en ook een neusje voor de goal. Wie weet kan hij zich volgend jaar nog meer laten zien, vooral in de CL.

14 augustus 2014 om 23:26

Heeft city eigenhandig de titel bezorgt zowat. Verder heerlijke speler om naar te kijken vind ik. Hoop hem veel te zien schitteren zolang het niet tegen Arsenal is .

Wat een debuut maakte hij in de Premier League, pfff. Gruwelijke speler en heeft echt alles wat een voorhoede speler moet hebben. Als hij fit blijft kan hij er zo 40 maken in de League, daar ben ik van overtuigd.

15 augustus 2014 om 02:12

40 terwijl 30 het record is? Nee. Daar dwingt hij de goals niet genoeg voor af.

Mooie beloning voor zijn vorige seizoen

All about the money. Maar Aguero speelt ook niet meer fantastisch sinds 2 seizoenen geleden. Maar hij blijft wel een goeie speler. Maar ik herrineer zijn quote nog : Ik en Suarez zijn de Messi van de BPL. Maar dat is Aguero allang al niet meer de beste 3 spelers zijn sowieso al RVP, Toure en Rooney.

14 augustus 2014 om 22:38

Ik vind hem beter dan Rvp, Rooney en Toure. Vorm verlies je, kwaliteit niet en zeker niet in zijn geval. Het zijn gewoon blessures die hem parten speelfen.

14 augustus 2014 om 22:45

Kom op zeg, toure speelt op totaal andere positie, dat kan je niet vergelijken.
In vergelijking met een van Persie zeker weten.

14 augustus 2014 om 22:56

Klopt, maar ik vind hem beter in zijn taken dan Toure in zijn taken om het zo maar te zeggen.

15 augustus 2014 om 00:24

Ben je het eerste half jaar van City vergeten? Dat Aguero zo in de picture stond en dat Pellegrini zei dat hij top 3 materiaal was qua beste spelers ter wereld. Aguero heeft een heel sterk seizoen gespeeld, alleen last gehad van een aantal blessures.

15 augustus 2014 om 01:31

Ga snel je mond spoelen gek, RVP hoort niet im dat rijtje thuis. Heeft 1 topseizoen gehad en dat was bij Arsenal

15 augustus 2014 om 01:46

RVP heeft Manchester United kampioen gemaakt door zowat tegen iedere ploeg minstens eenmaal te scoren. Hij had alleen afgelopen seizoen last van Moyes en veel blessures.

All about the money. Maar Aguero speelt ook niet meer fantastisch sinds 2 seizoenen geleden. Maar hij blijft wel een goeie speler. Maar ik herrineer zijn quote nog : Ik en Suarez zijn de Messi van de BPL. Maar dat is Aguero allang al niet meer de beste 3 spelers zijn sowieso al RVP, Toure en Rooney.

All about the money. Maar Aguero speelt ook niet meer fantastisch sinds 2 seizoenen geleden. Maar hij blijft wel een goeie speler. Maar ik herrineer zijn quote nog : Ik en Suarez zijn de Messi van de BPL. Maar dat is Aguero allang al niet meer de beste 3 spelers zijn sowieso al RVP, Toure en Rooney.

All about the money. Maar Aguero speelt ook niet meer fantastisch sinds 2 seizoenen geleden. Maar hij blijft wel een goeie speler. Maar ik herrineer zijn quote nog : Ik en Suarez zijn de Messi van de BPL. Maar dat is Aguero allang al niet meer de beste 3 spelers zijn sowieso al RVP, Toure en Rooney.

Pure waanzin deze bedragen, als je het mij vraagt. En dan ook nog verbaast zijn dat je door iedereen wordt weggezet als een poenclub met gunfactor nul. Ik zal weer glimlachen bij elk puntverlies van deze club komend seizoen.

misschien wel de beste speler die city heeft aangetrokken. maar dat weten ze ook waar de bijna 3 ton per week betalen en nog 5 jaar onder contract staat.

wat een geweldige speler, jammer dat real hem niet aantrekt ze konden beter 100 mil op hem bieden in plaats van james.

Nogmaals schitterend nieuws van City. Niemand vertrekt bij City die nog van waarde kan zijn voor de club en dat is een geweldig teken want het geeft stabiliteit. Een Aguero in vorm en die fit kan blijven is een absolute topspits, ook in de PL. Dat bewijzen zijn cijfers zeker. Als ze Sergio fit kunnen houden haalt hij makkelijk 30 doelpunten per seizoen. En daarom is dat mischien de belangijkste doelstelling voor het nieuwe seizoen, minder blessures als vorig seizoen.

Hij behoort zeker niet tot 3 beste spitsen in de wereld... Voor mij hebben ronaldo, messi en Ibrahimovic een streepje voor

14 augustus 2014 om 22:57

Ik reken Ronaldo en Messi niet tot echte spitsen ondanks hun doelpunten. Zlatan is een echte 9 waar de overige 2 complete voorhoede spelers zijn.

14 augustus 2014 om 23:35

Ook als je Ronaldo & Messi niet meetelt, behoort Aguero niet in de top 3 (imo iig). Suarez en Ibra zijn sowieso beter. Verder heb je een aantal discutabele: Benzema, Lewandoski, Costa, Cavani, Falcao, etc etc. Aguero teert op successen uit het verleden.

14 augustus 2014 om 23:54

Ook Suarez reken ik tot complete voorhoede spelers. Ik vind Aguero beter dan de rest die je opnoemt, alleen Falcao is fit misschien beter maar zeer vergelijkbaar.

Edit: Zlatan is ook beter, maar daar blijft het bij. Als je vind dat Aguero op het verleden teert, wat doet Falcao dan? Ook geen topseizoen achter de rug door blessures.

15 augustus 2014 om 00:26

@blink182

"aguero teert op successen uit het verleden".

Aguero speelde afgelopen seizoen de sterren van de hemel tot hij die blessures kreeg. Er waren toen die discussies op VZ wie er beter was: Aguero of Suarez. Die waren samen de beste spelers van de PL. Het is gewoon doodzonde dat hij zo erg geblesseerd is geraakt, maar blijkbaar vergeten mensen snel.

15 augustus 2014 om 01:33

Costa hoort zwaar niet in dat rijtje thuis. Heeft 1 goed seizoen gespeeld. Verder nooit iets bewezen en geflopt op het WK. Als je zegt dat Costa beter is dan Aguero heb je er geen verstand van.

15 augustus 2014 om 04:03

De spitsen die je opnoemt vind ik niet echt beter. Diego Costa: zeer sterke counterspits maar niet echt veelzijdig. Benzema: Dienende spits die veel te veel kansen nodig heeft. Cavani: een mindere versie van Falcao. Lewa en Falcao valt over te discussieren maar die laatste heeft afgelopen seizoen toen ie nog fit was niet veel laten zien en dat in een veel zwakkere competitie. Imo zijn de beste gewoon Suarez en Ibra met een klasse daaronder Aguero en een klasse daaronder weer spitsen als Lewa, Rvp, Falcao

Als ik zlatan, suarez , falcao, lewandowski en benzema zie dan past hij voor mij niet in top 5 beste spitsen!

15 augustus 2014 om 01:01

Met de eerste 3 ben ik het met je eens want ik vin die 3 ook beter en ik vind hem wel beter dan lewandowski al kan je daar we over discussiëren maar hij is wel veel beter dan Benzema hoor

Op deze manier kan je wel gaan meedingen naar een Cl... Als al die mannen een paar jaar blijven in ingespeeld raken?

Sws is hij top 10, maar top 3 vind ik niet hoor ik vind dit de beste 3 spitsen.
1. Suarez
2. Ibra
3. Falcao

15 augustus 2014 om 01:34

Wissel nr 1 en nr 2 maar om

15 augustus 2014 om 02:26

Het is sowieso maar hoe je het bekijkt. Het is al een discussie waard of Suarez überhaupt een spits is, want dan is Messi ook een spits en dan is de keuze snel gemaakt. Als je het hebt over afmakers is Zlatan verreweg de beste van het moment, als je het over spelers hebt die in de spits kunnen spelen kan je inderdaad ook Suarez, Messi, misschien zelfs Ronaldo.

15 augustus 2014 om 03:03

Waarom is ibra beter. Suarez scoort meer dan hem in een veel betere competitie.

15 augustus 2014 om 09:49

ik vind Suarez beter, Ibra is een betere afmaker, is beter in het dribbelen, heeft meer balcontrole, hij is sneller en scoort ook meer in een betere competitie

15 augustus 2014 om 13:23

een jaar ja, Zlatan heeft al veel meer jaren veel gescoord, ik vind dat je hem toch tekort doet, als je ziet hoe Zlatan een bal uit de lucht controleert dan kan k je vertellen dat niet veel dat na kunnen doen.

Top 3: Ibra, Rooney, Aguero. Zonder twijfel als je kijkt naar het totaalplaatje. Puur op talent

15 augustus 2014 om 09:52

nee op talent moet je nooit kijken, anders is Balotelli ook een van de beste speler van de wereld, maar Suarez hoort ook sws in dat rijtje en je kan hem nog zelfs vergelijken met rooney en agüero, want ze spelen ook in de PL en dan kom je tot de conclusie , als je vooral naar doelpunten kijkt dat Suarez gewoon beter is.

Goed nieuws voor de Citizens, die nu inderdaad kunnen werken naar een vaste as, om over 2/3 jaar de Champions League te winnen. Toch ontbreekt het ze in het grootste Europese bekertoernooi aan visie en ervaring. Dat zag je de afgelopen twee seizoenen overduidelijk. Het is een zeer talentvolle groep. Maar ze zijn niet bekend met de wetten van de Champions League. Nu ze ook Kun hebben weten te strikken voor de komende jaren; moet het plausibel zijn een gooi te doen naar Europese glorie. Hoewel ik het ze stiekem (tezamen met PSG en Chelsea) niet gun.

275k per week..gvd wat moet dat lekker zijn zeg.

Super speler, maar geen top 3. Komt voor mij wel in een rijtje waar er zich een 10-tal spelers in bevinden.
Een absolute topper haalt de ploeg er in moeilijke periodes door en dat doet hij nog te weinig. Als de ploeg goed draaid, dan schitterd hij ook.

Is die poll serieus? Volgens 60% zit Aguero bij de 3 beste spitsen ter wereld ?

Messi
Suarez
van Persie
Lewandowski
Benzema
Falcao
Ibrahimovic
Bendtner

Signeert een nieuw contract? Hij zat in de fanshop, en toen kwam er een fan langs die graag wilde dat hij een contract voor hem signeerde? Meestal signeren profvoetballers T-shirts of voetballen.

On: goede spits, maar bij de top 3? Nee. Suarez en Ibrahimovic zijn sowieso beter, geen discussie over mogelijk. En dan is er nog een heel rijtje aan topspitsen wat ongeveer even goed is als Aguero.

Waarom stemt de meerderheid dat aguero in de top 3 spitsen zit, ik vind suarez, falcao en cavani toch iets beter

16 augustus 2014 om 11:52

Ik bedoel ibrahimovic i.p.v. cavani

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren