Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Franse bond neemt geen genoegen met besluit Ribéry: 'Hoe nu verder?'

Laatste update:
/

De abrupte aankondiging van Franck Ribéry om zijn interlandloopbaan te beëindigen, is hard aangekomen bij de Franse voetbalbond. Voorzitter Noël Le Graët vermoedt dat de sterspeler te snel heeft gehandeld en vraagt hem om zijn besluit te heroverwegen. "Hoe moet Frankrijk verder zonder een van zijn beste spelers?"

Le Graët doet een officiële oproep aan de vleugelaanvaller om de situatie nog eens tegen het licht te houden. "We hebben zijn commentaar gelezen. Een dergelijk besluit van zo'n talentvolle speler kan nooit alleen worden genomen en kan niet definitief zijn. Hij heeft nog een aantal goede jaren als professional voor de boeg", zegt de preses op de website van de Franse voetbalbond.

Ook vindt Le Graët het vreemd dat bondscoach Didier Deschamps niet is geraadpleegd. "Hoe moet Frankrijk verder zonder een van zijn beste spelers, die uitkomt voor een van de beste clubs ter wereld? Franck houdt van het Franse elftal en heeft zijn liefde voor les Bleus vaak genoeg getoond. Ik ben ervan overtuigd dat hij opnieuw over zijn besluit zal nadenken."

Denk jij dat Franck Ribéry weer terugkeert als international?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

haha zo'n man ben je toch liever kwijt.
hij en nasri zijn 2 nare mannetjes en frankrijk heeft genoeg talent en goede spelers om deze 2 op te vangen.

14 augustus 2014 om 19:16

Oh zijn het nare mannetjes ja? Vertel ken je hem? Manmanman wat wordt ik toch altijd moe van die voordelen wat mensen trekken zodra ze iets horen in de media. De goede dingen komen amper in de media aangezien dat geen spektakel is voor figuren zoals jou en ja hij heeft domme dingen gedaan maar het is ook iemand die verdomd goed kan voetballen.

14 augustus 2014 om 21:37

Heb jij de media rondom Nasri en Ribery wel gevolgd. Tuurlijk ze overdrijven weleens, maar jezelf als gedoodverfde winnaar bestempelen voor de Gouden Bal, iemand een stomp verkopen omdat hij geen vrije trap mocht nemen. Dit getuigd gewoon van een ego van hier tot aan Zuid - Afrika, en dit soort ego'tjes moet je niet in je team hebben.

14 augustus 2014 om 21:38

Hij gaat op een minderjarige hoer liggen en roept zelf ten onrechte dat hij de beste speler ter wereld is. Wat ben jij weer een zielig politiek correct ventje dat bij alles wat iemand roept moet zeggen dat diegene iemand niet kent.

14 augustus 2014 om 23:38

Zielig politiek correct? JIj begaat zeker nooit een fout in het leven? Jij bent hier het perfecte voorbeeld? onee omdat het een voetballer is en een voorbeeldfunctie heeft is het opeens een naar mannetje of omdat hij van zichzelf zegt dat hij de beste speler ter wereld is? hahaha. Schei toch uit man totaal niet serieus te nemen zo'n reactie.

14 augustus 2014 om 23:42

Klopt Jjunited natuurlijk is het zo dat hij een ego van hier tot Tokio heeft maar ik vind persoonlijk dat hem dit nog geen naar mannetje maakt... bedoel je hoort verder binnen Bayern en binnen Frankrijk op een paar incidentjes na niet erg veel klaagzang van hem. Dat hij een verkeerd beeld heeft van de realiteit(werelds beste speler) tja dat is zijn pakkie an.

15 augustus 2014 om 00:13

Ik bega zoveel fouten in het leven, maar dat is toch niet het punt? Ik denk dat het naar bed gaan met een minderjarige hoer en ten onrechte roepen dat je de beste ter wereld bent een behoorlijke aanleiding is om iemand een eng mannetje te noemen. En al zou het geen eng mannetje zijn, vind ik het totaal bezopen om zoals jij doet iemand als een meester op de basisschool terecht te wijzen omdat hij Ribery zogenaamd niet goed kent. Knap hoor, om de demagoog uit te hangen en zo duimpjes te verzamelen. Petje af man.

15 augustus 2014 om 01:31

Zijn vrouw zeurt er niet zoveel van als jullie? Homos zijn jullie allemaal die over dat incident hebben

15 augustus 2014 om 11:31

Altijd weer die nare voordelen.

Kom op als je iemand op z'n plek probeert te zetten doe het dan goed en niet in half Nederlands..

Overigens vind ik persoonlijk Ribéry enorm overschat. En denk dan ook dat als Frankrijk Griezmann het vertrouwen geeft dat wel eens beter kan uit pakken. Ik ben ontzettend gecharmeerd van die jongen.

14 augustus 2014 om 19:18

Ik denk dat de bond en de technische staf die 2 juist meer waardering had moeten geven. Dit zijn spelers van de buitencategorie en die mogen zich (mijns inziens) best iets meer permitteren als anderen.
Denk je dat Zlatan alle trainingen meedoet bij Zweden of dat de coach hem écht coacht?

Zelfs nu respecteren ze zijn besluit niet...

14 augustus 2014 om 19:21

Het gaat niet om trainingen overslaan, al geloof ik niet dat Zlatan die overslaat, maar om het verzieken van de sfeer. Dat geldt in ieder geval voor Nasri. Ribery is zwaar overschat en ik moet nog maar zien of hij een basisplaats krijgt bij Bayern.

14 augustus 2014 om 19:26

Buitencategorie?
Ribery is nooit echt belangrijk geweest bij Frankrijk en is in het verleden vooral vaak een stoorzender geweest.

Het is een speler die niet echt gemist zal worden.

14 augustus 2014 om 19:28

Of je nu messi of cristiano of de zeeuw bent, je kan je allemaal evenveel permitteren, de coach heeft het gezag over het team.
Iedereen traint wanneer het moet, wat is dat nu weer voir zever.

14 augustus 2014 om 19:36

Nasri gooide de kont in de krib omdat hij niet de waardering kreeg die hij verdiende. Hij 'verziekte' daarom vooral de sfeer voor de technische staf maar amper voor de spelers (deze merkte het natuurlijk wel). Nasri had zo belangrijk kunnen zijn voor het Franse elftal maar dat zag de technische staf niet in. Hij laat het nu week in, week uit zien in Manchester...

Ribéry overschat? Wow, jij kijkt duidelijk nooit wedstrijden van Bayern...
Zat niet voor niks in de top 3 voor de Ballon d'or afgelopen seizoen, 2 keer meeste assists in de Bundesliga, Champions League speler van het jaar, Europese supercup speler van de wedstrijd, Worldcup voor clubs speler van het toernooi, Beste speler in europa award...moet ik nog doorgaan?

14 augustus 2014 om 19:58

Bij Frankrijk is het een overschatte voetballer, nooit iets bijzonders laten zien, nooit dragend geweest.
En bij Bayern kan hij ook zeer wisselvallig zijn. Afgelopen seizoen was hij top maar de jaren ervoor zeer wisselvallig en kreeg in Duitsland regelmatig kritiek hierover.

ps. Een deel van de dingen die je opnoemt zijn niet echt zo bijzonder. Beste speler van de Europese Supercup, de meeste spelers nemen deze niet echt serieus.

14 augustus 2014 om 20:21

@deadsr

Dit bedoel ik dus met mensen die feiten zomaar verzinnen.

Bij Frankrijk nooit iets bijzonders laten zien ? Hij speelde werkelijk al zijn tegenstanders kapot in 2006.. Spanje zag sterretjes en in dat toernooi werd hij verkozen tot beste talent. In de toernooien die volgden was heel de Franse ploeg gewoon niet meer zo goed met 2010 als dieptepunt, maar daarna werd Ribéry een echte leider samen met Evra. 2012-2013 was hij heel goed en het voorbije seizoen ook tot aan zijn blessure.

In 2007-2008 heeft hij ook een fantastisch seizoen gehad. Zat in dat seizoen in het Uefa team van het jaar. Ook verkozen tot beste speler van de Bundesliga. 2011 de meeste assists van 2010 tot 2013 scoorde hij ook regelmatig doelpunten en gaf hij wat assists.

Jij roept maar wat man.

14 augustus 2014 om 19:56

Ja in 2010 is hij in de fout gegaan, maar hij ligt nu gewoon keigoed in de groep. Hij is de grappenmaker en sfeermaker van de nationale ploeg en goed voor de jonge spelers.

Veel mensen die Frankrijk totaal niet volgen roepen maar wat en weten echt niet wat voor impact hij heeft gehad op dit Frankrijk.
Evra en hij waren echt de kartrekkers van dit team en hij had ook een groot aandeel inde kwalificatie, maar veel leden van Vz heeft een echte anti Ribéry houding, waardoor ze feiten negeren en zelf feiten beginnen uit te vinden.

Als bond moet je gewoon de keuzes van je internationals respecteren, waar slaat dit op? Ik mag toch wel hopen dat ze met al die getalenteerde spelers die over een Franse nationaliteit beschikken nog jaren door kunnen.

14 augustus 2014 om 19:29

Idd, alsof ze te kiezen hebben of hij al dan niet stopt.

Als die man ervoor kiest te stoppen, in verband met familie,laat hem.
Er is genoeg talent daar, zoals Griezmann, en wat te denken van spelers als Menez? Genoeg opties.

Genoeg goeie en getalenteerde spelers bij Frankrijk, ze hebben Ribery niet per se nodig.

14 augustus 2014 om 21:26

Precies, op het wk konden ze zijn gemis ook makkelijk opvangen.

Ik zou mijn handen dichtknijpen. Jongere, goede alternatieven die meer gaan spelen en een stoorzender minder.

Gewoon lekker Griezmann daar laten marcheren, ik zie het probleem niet als Ribery niet speelt. Tijdens het WK presteerde Griezmann daar ook gewoon prima.

Ik denk dat dit iets met nasri heeft te maken
Misschien zijn ze wel goeie vrienden en vind hij dat ze nasri hebben genaaid

Maar Ribéry word wel steeds minder Frankrijk doet alsof pogba of Benzema ermee stopt
Over 2 jaar is het ek daar kon hij meedoen maar over 4 jaar zie Ribéry niet meer die dribbels maken van nu

"een dergelijk besluit van zo'n talentvolle speler kan nooit alleen worden genomen en kan niet definitief zijn."

Alsof hij een klein kind is die niet zelf z'n beslissingen kan maken..
Je kunt wel vragen of hij het zou willen heroverwegen, maar daar moet je het bij laten..

Persoonlijk had ik het ook sympathieker, maar vooral veel fatsoenlijker gevonden als hij eerst even de bondscoach had ingelicht en vervolgens pas de pers. Dit zegt veel over Ribéry, denk ik.

Ik weet niet wat de reden van hem is om te stoppen als international, maar ik begrijp er echt helemaal niks van. Met het aankomende EK over 2 jaar in eigen land (frankrijk) zou hij zich toch juist willen laten zien en als sterspeler zou hij toch een gooi willen doen naar die titel.

Wat een zever, wie zegt dat hij dat niet heeft gedaan ? Mss wacht de coach gewoon met zoiets naar buiten te brengen, ghet is Ribery's beslissing dus hij kiest hoe hij die bekendmaakt.
Mensen met al hun vooroordelen, niemand op deze site kent Ribery wss persoonlijk, dus kijk eerst naar jezelf alvorens kritiek te geven op iemand die 'maar' speler is bij Bayern, 'maar' de Cl gewonnen heeft gewonnen met bayern (voor real), en

14 augustus 2014 om 19:35

dit moest onder Ppep

Nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen. Ribéry is nog steeds een van de beste spelers ter wereld. Ik denk dat het de afkeer van Fransen/moslims/niet moeders mooiste of een combinatie ervan een rol speelt bij de onderbuikgevoelens van de mensen.

14 augustus 2014 om 19:58

Inderdaad. Ook is er hier een kunstmatige Robben versus Ribery strijd gegroeid die overigens enkel op Vz bestaat, waardoor veel mensen een afkeer tegenover Ribéry hebben.

Het zit denk ik diep bij sommigen dat hij bij de top 3 zat van de Ballon d'or en niet Robben, terwijl de rest van de wereld dat totaal niet abnormaal vond.

Ik vind het jammer dat hij stopt. Zal zijn acties op het WK 2006 nooit vergeten.

Heeft amper een goede match gespeeld bij Frankrijk....no biggy.

AHAH! Dit is afhankelijkheid van een speler klasse 1 van Frankrijk.

Vind ik toch goede beslissing! Niet omdat ik hem niet graag zie spelen maar het is een goede keuze om op topniveau te blijven bij bayern! Hij weet ook wel dat hij waarschijnlijk op het ek zal worden vervangen door griezmann en niet veel meer zal spelen!

En er zijn echt wel spelers die meer te zeggen hebben dan andere en misschien zelf meer dan de coach! Kijk naar ronaldo die meer stond de coachen dan ancelotti tijdens dortmund-bayern? Of tevez die niet meegaat naar wk omdat het geen vriend is van messi? Balotelli slaat waarschijnlijk ook veel trainingen over of veegt zijn voeten er aan!

Voor Frankrijk is het natuurlijk jammer, maar Ribéry is toch oud genoeg om zelf zo'n besluit te maken. Frankrijk heeft genoeg getalenteerde spelers om hem op te vangen lijkt mij.

Vind het zelf goed nieuws nu kan Griezzman doorbreken!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren