Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal doormidden gezaagd: ‘De as van het team is niet titelwaardig’

Laatste update:

Jamie Carragher gelooft niet dat Arsenal bij machte is dit seizoen serieus en lang mee te doen om de landstitel in Engeland. The Gunners versterkten zich met Alexis Sánchez, Callum Chambers, Mathieu Debuchy en David Ospina en hopen hoger te finishen dan de vierde plaats van het vorige seizoen. Carra gunt de Londenaren het beste, maar ziet ze niet voorbij de concurrentie geraken.

/

“Tegen Manchester City boekten ze in de Community Shield een goed resultaat, maar als ik kijk naar de as van het elftal, denk ik: keeper is goed, maar niet geweldig; centrale verdedigers zijn goed, maar niet geweldig. Mikel Arteta is de belangrijkste middenvelder en de aanvoerder en is goed, maar niet geweldig. Hetzelfde geldt voor de spitsen. In de as komen ze gewoon tekort”, zegt oud-Liverpool-speler Carragher.

“Vorig seizoen verbleef Arsenal langer dan enig ander team in de top, maar nog kwamen ze tekort. Waarom heeft Arsène Wenger niet hetzelfde gedaan als José Mourinho? Waarom heeft hij er niet een topdoelman bijgehaald? Ik zou nou graag eens zien dat hij dát zou doen. En een sterke centrale verdediger zou kopen, een grote middenvelder en een prima spits, en dat hij er dan voor zou gaan”, aldus Carragher in de Daily Mail.

Is Arsenal met de huidige selectie titelkandidaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Met Arteta, Diaby en Flamini als back ups ga je het niet redden gezien het gehele seizoen, nietwaar?

14 augustus 2014 om 17:15

Weet ik niet ,jij zegt het tog? Dan waarom vraag je aan ons of het wel of niet waar is :s

14 augustus 2014 om 17:17

Ja inderdaad: niet waar. Flamini en Arteta zijn prima voetballers die al jaren meedraaien in het spelletje dat ze willen spelen bij Arsenal. Je wordt er niet beter op maar ze voeren hun taken goed uit.

Als ik zie dat er op het middenveld Ramsey Wilshere Cazorla Ozil Rosicky Flamini Arteta Diaby aanwezig zijn en er misschien nog een klasse CVM komt ... Ik zie Arsenal best tot het einde meedoen met de titelkandidaten, of ze kampioen worden is een ander verhaal maar ze hebben een geweldig leuke selectie met extreem veel pure voetballers.

14 augustus 2014 om 17:37

Met arteta en flamini strijd je om de vierde plek. Tegen de top word je over lopen met arteta als cvm

14 augustus 2014 om 17:40

Precies, wat LoveBlues zegt.
Je word overlopen door de grote teams, dit zag je goed afgelopen seizoen. 6-0?

14 augustus 2014 om 18:02

Blijf lekker dromen over die 6-0. Hoeveel prijzen heeft Chelsea afgelopen jaar gepakt?

Wat zei je? 0? Arsenal 2 in 3 maanden tijd!

Specialist in failure, zei Mourinho, met zijn bij elkaar gekochte team.

En wie stond er bovenaan, bijna het hele seizoen, totdat de blessuregolf kwam? Jij mag raden: Begint met een A!

Goed zo, niet naast je schoenen gaan lopen, omdat er een rijke oliemagnaat wat geld pompt in een zielig clubje.

14 augustus 2014 om 18:14

och och clubheld, begin aub niet over prijzen want als je dan toch in het verleden wilt duiken plak er dan ff 6 jaar bij en kijk de verhouding dan is.

En dat blessuregolf is een bekend verhaal bij Arsenal jullie trekken nu eenmaal dat soort fragiele spelers aan.

Die oliemagnaat hoeft nu niet meer geld te pompen want chelsea doet geweldige zaken op de transfermarkt en de enige die nu geld aan het pompen zijn is Arsena, benieuwd of het ooit tot wat gaat leiden.

Denk het niet

14 augustus 2014 om 18:17

Haha, een Gooner die gaat opscheppen over het winnen van prijzen, het moet toch niet gekker worden. Vandaag ook al eentje die dacht dat Arsenal een grotere club is dan Liverpool. Het opportunisme viert hoogtij in Noord-Londen.

14 augustus 2014 om 18:21

@lfc11

Zielig hea? Ze hebben vorig jaar elk top duel verloren omdat er geen enkele arsenal verdediger is die een beetje leiderschap heeft om de boel op te peppen daar achterin.

14 augustus 2014 om 18:22

Hoeveel prijzen heeft Arsenal de afgelopen 9 jaar gepakt wat zeg je ? 2

En wie kreeg meerdere malen pak slaag van de top van de Premier League drie keer raden : het begint met de A

Bij elkaar gekocht nou laten we het elftal van Arsenal is even bekijken Mr.Polska is gekocht , Debuchy is gekocht evenals Koscielny , Mertesacker , Arteta , Ramsey , Ozil , Walcott , Sanchez en Giroud 10 van de 11 zijn gekocht.

Grappig dat de echte toppers dan liever naar het zielige clubje gaan dan naar Noord-London of naar een andere club dan kan je Ozil als voorbeeld nemen als United hem niet had geweigerd was nu in Manchester

14 augustus 2014 om 18:25

Gelukkig leidt Arsenal al zijn spelers allemaal zelf op

14 augustus 2014 om 18:28

Ach ja plak er dan gewoon even de gehele geschiedenis erbij en je ziet waar we vandaan komen. Over nog eens 50 staan we er weer anders voor en waar is deze discussie nodig voor geweest? Chelsea heeft ook lang genoeg zonder prijzen gezeten, maar daar hoor je niemand over want we leven in het nu. Tijd gaat voorbij en ja als we de afgelopen 10 jaar erbij halen staat Chelsea voorop. Echter tellen niet alleen de gloriejaren van de club, maar de gehele geschiedenis. Wij zullen onze geschiedenis ooit waarderen, omdat er zo hard is gevochten voor een goed bestaan. Daarentegen heeft Chelsea het makkelijk gehad met een rijke eigenaar.

14 augustus 2014 om 18:30

Iedereen vergeet dat we in de grote wedstrijden simpelweg werden geteisterd door blessures het vorige seizoen. Dat mag geen excuus zijn, maar iedereen weet waar we tot in staat zijn als we fit blijven. Dat mag je Wenger aanreken, het gebrek aan breedte in de selectie.

14 augustus 2014 om 18:31

Prima dat je de hoeveelheid prijzen van Arsenal afkraakt. Er is geen woord gelogen, afgelopen 10 jaar staan we aardig droog. Daarentegen zijn we de afgelopen 10 jaar wel met iets anders bezig, op beleidsniveau. Maar dat neemt niet weg dat de prestaties tegenvallen. Maar om vervolgens te zeggen 'vandaag ook al eentje die dacht dat Arsenal een grotere club is dan Liverpool. Het opportunisme viert hoogtij in Noord-Londen.' is lachwekkend. Wat? De club die al 24 jaar geen titel heeft gepakt? De ploeg die dankzij cupfighter Benitez een aantal bekers heeft binnengehaald met reactievoetbal, maar verder gedurende het seizoen zwaar teleurstelde? Dat je de club steunt is je goed recht, maar wees alsjeblieft wel een beetje realistisch.

Sjoerdcfc Wtf? Heb je enige kennis van zaken? Het gaat om het geld dat je uitgeeft, het gaat er om waar het vandaan komt. Bij Arsenal zelf gegenereerd.

14 augustus 2014 om 18:54

Waar blaas ik dan hoog van de toren over Liverpool? Volgens mij heb ik het daar niet eens over, dus knap dat je daar dan mee komt. Is er dan een woord gelogen aan het feit dat het lachwekkend is dat een Gooner denkt dat Arsenal een grotere club is dan Arsenal? Benitez die een beker won, waar Liverpool er 5 van heeft en Arsenal geen enkele... Sinds Ozil, de FA Cup winst en helemaal sinds Sanchez loopt een groot deel van de Gooners nogal naast hun schoenen. Als er bij één club wel enig realisme ontbreekt de laatste tijd dan is het wel bij Arsenal.

Ach, Liverpool deed dan afgelopen seizoen voor het eerst weer mee in de titelstrijd, maar in die strijd doet Arsenal al jarenlang niet serieus meer mee. Altijd leuk tot de winterstop en daarna haakt men af. Wat dat betreft hoeft Arsenal ook niet te doen alsof ze altijd zo'n titelkandidaat zijn. Dat wijzen de eindklasseringen ook wel uit.

14 augustus 2014 om 19:09

Dat bij elkaar gekochte elftal heeft nu wel al jaren ervaring in de PL waar ze dus nu alleen maar profijt van hebben. En wat wil je zeggen met 10 van de 11 zijn gekocht ? En dan ? Je verklaart geen een uitspraak van jezelf , zoals veel mensen hier roepen ze maar wat zonder een argument er bij te zetten.

14 augustus 2014 om 19:11

"waar blaas ik dan hoog van de toren over Liverpool?" Om vervolgens datgene te doen

14 augustus 2014 om 19:27

Noem je dat wat ik typ hoog van de toren blazen? Is Liverpool niet groter dan Arsenal? Heeft Benitez niet een beker gewonnen die Arsenal nog nooit heeft gewonnen? Deed Liverpool afgelopen seizoen niet tot het einde mee om de titel voor het eerst in jaren en haakt Arsenal niet vroegtijdig af al jarenlang?

14 augustus 2014 om 17:39

Flamini is een balafpakker als we in grote wedstrijden zoals mourinho' 's team spelen dan worden we kampioen . Flamini heeft evenveel kwaliteit als de jong.

14 augustus 2014 om 17:58

Ik vind dat flamini juist uit de toon valt, maar ja. Rest best een leuk elftal, maar titel is te hoog gegrepen. Vooral als je kijkt naar de breedte van de selecties van bv Manc en Chelski

Carragher en owen zijn irritante mannetjes geworden met meningen die eigenlijk iedere club afkraakt behalve Liverpool

14 augustus 2014 om 17:12

Carra heeft meestal ook wel kritiek op Liverpool hoor.

14 augustus 2014 om 17:12

Hij heeft hier gwn gelijk hoor arsenal moet een betere CVM en als het lukt nog een spits!

14 augustus 2014 om 17:20

hij heeft hier toch wel een goed punt.
Een echte topspits heeft arsenal nog steeds niet (er van uitgaande dat alexis vanaf de flank komt).
Keeper klopt ook, verdediger klopt ook en arteta klopt ook, maar daar saat miss wel iemand anders.

14 augustus 2014 om 17:30

Keeper klopt ook? Ben ik het niet mee eens. Arsenal heeft Szczesny die vorig jaar de meeste clean sheets had. (en als je zegt dat dat aan de verdedigers ligt, Merte en Koscielny, klopt zijn uitspraak over de verdedigers niet). Szczesny keepte vorig seizoen heel erg goed en is nog erg jong voor een keeper. Daarbij haal je met Ospina ook een goede keeper binnen die nog om de eerste plek kan strijden. Koscielny vind ik wel degelijk een wereldverdediger. Middenvelder en spits heeft Carragher helemaal gelijk in.

14 augustus 2014 om 17:40

Hij had even veel clean sheets als cech. Maar hij had geluk dat cech zijn sleutelbeen had gebroken. En dat heeft hij vaak tegen kleine teams gehaald. Maar in de grote wedstrijden faalde de keeper en de verdediging en arteta.

14 augustus 2014 om 17:58

Meeste clean sheets zegt niets als je in bijna elke topmatch 5 tot 6 goals rond je oren krijgt.

14 augustus 2014 om 18:32

Niet altijd wordt een topscorer ook daadwerkelijk kampioen. Uiteindelijk gaat het om het gehele team en daar is Arsenal flink op vooruit gegaan, vorig jaar en ook dit jaar. Met de huidige spitsen is niks onmogelijk, al snap ik de vraag naar een spits. Met een echte top cvm en cv zijn we net zo goed een topteam.

Dan wordt gewoon gecompenseerd met veel kwaliteit dat op de flanken aanwezig is dus ik zie het punt niet echt.

14 augustus 2014 om 17:14

Maar een CVM is wel degelijk nodig? en een spits als het kan...

14 augustus 2014 om 17:26

En een verdediger maar iets zegt me dat dit niet gaat gebeuren. Hij wou wel eentje halen als vermalen wegging dus hopelijk houdt hij zich hieraan. Ik zie jullienals grootste kanshebbers met arsenal etc als outsiders. En hoezo kraakt hij sczesny Kos en per af slaat nergens op. Zijn gewoon prima spelers en sczesny is echt gegroeid en maakt steeds minder fouten.

14 augustus 2014 om 17:35

Ja daar ben ik het mee eens, ben zelf geen Arsenal supporter voor de duidelijkheid.

14 augustus 2014 om 18:34

Weet ook niet waar die troep over WS vandaan komt. Hij heeft niks geks gedaan vorig seizoen. Af en toe zwaar overzelfverzekerd, maar de progressie was duidelijk te zien.

14 augustus 2014 om 17:15

Dat je denkt dat dat het compenseert is dus juist het probleem want dat doet het niet, wil je moet de top meedoen dan moet elke positie met spelers van hoog niveau bezet zijn en dat is niet het geval

14 augustus 2014 om 17:37

Dat zul je pas komend seizoen zien of het het wel of niet doet. Met spelers als Ozil en Sanchez die altijd het verschil kunnen maken en Giroud als hij zijn draai vindt strijdt je gewoon op alle fronten mee

14 augustus 2014 om 17:46

Je zou toch moeten weten dat het niets uitmaakt wie de goals maakt. Giroud is niet de beste spits, maar in ons spel past hij gewoon heel erg goed.

14 augustus 2014 om 17:47

@@ cherea _ fc
maar dan heeft het nog steeds te maken wat de vorm van de speler is.

bijv arsenal had vorig jaar ozil maar daar konden ze in de tweede helft van seizoen niet echt op bouwen.

bijv als hazard en courtois uit vorm zoude raken zou je dus van titelkandidaat nummer 1 terug vallen naar een van de ?

14 augustus 2014 om 17:39

Dat is dus het hele punt van carragher... De flanken mogen geweldig zijn, maar de as is het belangrijkst. Je as kan de flanken compenseren inderdaad, de flanken de as vrijwel nooit. Ik ben het hier wel degelijk mee eens, carragher maakt een goed punt.

14 augustus 2014 om 18:36

Vind je? Volgens mij zijn we vorig jaar vooral afgehaakt door blessures van key players. En natuurlijk word de as aangerekend als het fout gaat, maar uiteindelijk begint verdedigen in de voorhoede. Hoe vaak is Arsenal wel niet dood gecounterd en konden onze centrale verdedigers er niks aan doen?

Brbr Wenger is gewoon niet zo slim als een Mourinho, kijk maar naar de as bij city Chelsea die zijn gewoon top met Wenger faalt gewoon elke transfer periode wat een trainer brbr

14 augustus 2014 om 18:20

We mogen wel blij zijn dat hij geld is gaan uitgeven anders was het veeel erger.

14 augustus 2014 om 18:38

Ach ja die zijn zo top ja, we waren max 7 punten verwijderd van de nummer 1 spot. Buiten de topwedstrijden hebben we de minste aantal tegen doelpunten. Als City en Chelsea echt zoveel beter waren stonden we met min 10 punten achter op ze.

Carragher is als analist zelden op onzin te betrappen, en heeft ook nu weer gelijk denk ik. Arsenal pakt wel top-4, dat wel.

14 augustus 2014 om 17:38

Ramsey, Ozil, Koscielny, tuurlijk, allemaal zwaar matig. Want dat is ook de as van het veld.

Als analist vind ik Neville toch beter, die is gewoon objectiever dan Carra. Een topspits is geen must, een vervanger voor Arteta wel, maar dat weet iedereen.

14 augustus 2014 om 17:42

Waar heeft hij het over zwaar matig? Voelt je zeker weer aangevallen omdat het over je geliefde Arsenal gaat, terwijl hij aangeeft dat het meeste wel goed is, maar niet geweldig. Het duo Mertesacker en Koscielny is inderdaad goed, maar niet geweldig. Ramsey is geweldig, Ozil kan dat zijn, maar was dat vorig seizoen zeker niet, Arteta is gewoon niet goed genoeg voor hetgeen wat er op zijn positie gevraagd wordt en Giroud is ook niet meer dan een degelijke spits.

14 augustus 2014 om 17:45

En een topspits is nodig omdat? Een breker en een CB als back-up, en Arsenal doet volop mee om de titel.

14 augustus 2014 om 17:57

Grappig dat je Neville zegt, want die zitten volgens mij 9/10 x samen te analyseren bij Sky en hebben nagenoeg dezelfde kijk en mening. Carra is kritisch op alles en iedereen, ook Liverpool.

Ik ben het met je eens dat hij ongelijk heeft over de aanvallende middenvelder en centrale verdediging hoor. Vooral de centrale verdediger zijn apart wel goed, maar samen zijn ze gewoon goed. Vullen elkaar goed aan.

Kijk maar wat er met Pique gebeurde zonder Puyol haha, zolang je samen maar een goed blok kunt zetten.

14 augustus 2014 om 18:03

Een topspits maakt een team zoveel beter. Elk topteam heeft wel bijna een topspits lopen of in ieder geval een speler die er meer dan 20 inschiet per seizoen, maar alleen bij Arsenal loopt men weg met Giroud omdat hij het team beter laat spelen. Cavani zou het team ook beter laten spelen en er ook nog 20+ inschieten.

Waarom moet de spits bij Arsenal ook nog zoveel betrokken worden in het spel als je spelers als Sanchez, Cazorla, Ozil, Walcott, Ox en Wilshere hebt die voetballend meer dan genoeg brengen? Een Mandzukic alleen al zou Arsenal een flinke stap vooruit helpen, maar nee bij Arsenal heeft men liever de goed meevoetballende Giroud. Zo meteen verprutst hij weer vijf ballen en dan moet je 75% van de Gooners weer horen roepen om een nieuwe spits of Sanogo...

14 augustus 2014 om 18:40

Als hij denkt dat wij de top 4 niet behalen, hoe zit het dan met Liverpool? Zonder vervelend te doen hoor, maar de as van Liverpool is helemaal niet sterker dan die van Arsenal. Sturridge vind ik echt wereldtop in de voorhoede en Sterling ook, maar ik vind bijvoorbeeld Walcott en Sanchez minstens gelijkwaardig.

14 augustus 2014 om 18:42

Je hebt min of meer gelijk, maar niet elke topscorer wordt ook echt kampioen. Ik vind wel dat Sanogo als diepe spits gevaarlijk is dan Giroud, puur omdat de rest meer speelruimte heeft. Giroud wilt zich met elke combinatie bemoeien en dan loop je af en toe gewoon in de weg.

14 augustus 2014 om 19:14

gelukkig hebben mertesacker en koscielny (en sczeszny) niet de meeste clean sheets gehad het afgelopen seizoen van de Bpl...
als mensen het centrale duo beoordelen denken ze eigenlijk alleen maar aan de begindagen van beide spelers, waarin ze inderdaad zeer weinig voorstelden!

15 augustus 2014 om 12:09

@cocoafc

Je moet het niet vergelijken met Liverpool, maar als je toch begint hebben wij duidelijk een betere selectie DVM en spelen we daar met Gerrard, Allen, Lucas, Can, Henderson toch al met beter spul dan Arteta en Flamini, Diaby?

@hyper

Ik heb dat gewoon erkent dat Mertesacker en Kocielny een goed duo zijn, maar voor de rest heeft de kritische Carra gewoon gelijk.

14 augustus 2014 om 18:32

Als Arsenal geen titelkandidaat is, is Liverpool dat al helemaal niet.

14 augustus 2014 om 18:50

Hij zegt ook nergens dat wij titelkandidaat zijn? Volgens mij zegt ie uberhaupt niets geks, City en Chelsea zijn gewoon weer favoriet, met Zowel Arsenal als Liverpool als United daar achter.

14 augustus 2014 om 18:34

Dat is hetzelfde als ik zeg dat de as van Liverpool niet super is en dan namen noem zoals Lucas leiva, skrtl, agger, Lambert. Wat een onzin verkoopt die carragher

Verbaast me niet dat Carra dit zegt over ons, maar hij heeft deels gelijk. CVs en Dm zijn prima, maar met een fitte Diaby heb je een geweldige Cvm. Een andere spits dan Giroud zou wel fijn zijn, zeker als we vol voor de titel gaan!

14 augustus 2014 om 17:35

Een fitte Diaby, wanneer heeft hij voor het laatst meer dan 5 wedstrijden achter elkaar gespeeld?

Omdat topkeepers zeldzaam en bijna onhaalbaar zijn, ik vind arsenal niet onderdoen doen voor de rest, het kritiek punt is juist dat de basis titel waardig is maar de bank niet zo sterk is als bij de rest en ja er gaan vervelende blessures en schorsingen komen

14 augustus 2014 om 17:32

Diego Lopez zou absoluut haalbaar zijn voor Arsenal. Alleen gaat Wenger daar niet voor.
Ik vind eerlijk gezegd dat Arsenal echt geen smoesjes meer mag hebben. Ze weten al 3 jaar dat de cvm onderbezet is. Daarnaast moeten zij het nu doen met alleen Merte - Kos centraal achterin. Een grote blessure bij één van die twee en dan moet Arsenal een paniekaankoop verrichten. Dat is gewoon niet goed.

Arsenal had veel en veel meer uit deze transferperiode kunnen halen. Arsenal kan denk ik met een bod van 40 miljoen op Witsel direct hem naar Engeland halen. Een bikkel op het veld, fysiek sterk maar ook goed aan de bal. Nigel de Jong kost wellicht de helft, maar ijzersterk in zijn verdedigende taken. Met deze twee is Arsenal veel meer een titelkandidaat.

14 augustus 2014 om 17:39

Denk niet dat Milan Diego Lopez gaat verkopen

14 augustus 2014 om 18:22

Nigel de Jong mag weg voor 10 miljoen las ik laatst dus Wenger grijp je kans

14 augustus 2014 om 18:44

Lopez vind ik niet beter dan WS, sowieso niet meer potentie. Witsel is onnodig we hebben genoeg cms. Nigel de Jong heb ik zelf ook vaker genoemd en wat hem betreft heb je gelijk.

14 augustus 2014 om 20:15

@ Realisttt
Witsel is een klasbak. Dit is gewoon zijn prijs (hij is 2 jaar geleden voor dit bedrag gekocht). Hij heeft alles wat een middenvelder nodig heeft. Hij heeft snelheid, uitstekende techniek, fysiek ijzersterk, kan zowel aanvallend als controlerend spelen en behoudt goed het overzicht. Witsel is veel beter dan een Flamini, Arteta of de huidige Wilshire.

Btw Wenger volgde die jongen heel intensief toen die nog in Belgie speelde. Alleen heeft hij te lang getreuzeld, waarna Benfica met hem ervandoor ging.

@cocoafc
Lopez is een uitstekende keeper. Hij houdt niet per se onmogelijke ballen, maar hij is mentaal ijzersterk. Hij maakt iig geen domme fouten. Een keeper die de psychologische oorlogvoering bij Real zo heeft doorstaan, is echt heel goed. WS is zeker een getalenteerde keeper, en is ook zeker gegroeid, maar is nog geen wereldklasse. Dat is Lopez wel.

Je zegt dat Arsenal voldoende cms heeft. Hier ben ik het niet mee eens. Arteta is niet meer goed genoeg. Hij is zeker geen speler voor de topwedstrijden. Afgelopen jaar heeft hij het in alle belangrijke wedstrijden laten afweten. Voor de rest een sympathieke speler, maar hij is niet meer goed genoeg.

Wilshire is naar mijn mening stil blijven staan in zijn ontwikkeling. Hem werd 2 jaar geleden een groot toekomst voorspeld. Deed het ook uitstekend, maar hij weet niet met die druk en verantwoordelijkheid om te gaan.

Diaby is te blessuregevoelig. Je kunt niet ervan uitgaan dat hij dit seizoen knalt.

De andere spelers zijn klasbakken maar minder in een rol van controleur. Witsel is naar mijn mening de ideale verbindingsspeler die in één keer de zorgen op het middenveld zou wegnemen. Hierdoor kan Wilshire ook rustiger worden ingebracht en kan hij meer met zijn ontwikkeling bezig zijn. Witsel is geen overbodige luxe en direct een versterking voor het middenveld.

@radatri
W1outer stelt dat er geen geweldige keepers voor een redelijke prijs te koop waren. Ik haak alleen daarop. Als er een jaar zou zijn waar juist geweldige keepers voor het oprapen zijn, dan was dat dit jaar. Cech en Diego Lopez zijn twee keepers die het verdienen om bij iedere topclub onder de lat te staan.
Chech voor Arsenal is wellicht een onmogelijke opgave, maar Diego Lopez had makkelijk gekund.

14 augustus 2014 om 18:42

Juist dit jaar is onze bank sterker dan ooit. Een beer op de cvm ontbreekt alleen nog.

Nou vond ik het best een terechte uitspraak van Carragher, maar toen hij Arteta de belangrijkste middenvelder noemde begon ik wel te lachen hoor, want hij is juist een zwakke schakel in het elftal. Weet niet of Carragher Ramsey onlangs nog aan het werk heeft gezien? Of ooit van Özil heeft gehoord?

Een wereldklasse verdedigende middenvelder zou Arsenal wel een titelkandidaat maken. Al moet ik ook nog zien wat we aanvallend tegen de topteams klaar kunnen spelen. Giroud lijkt zich wel nog steeds snel te ontwikkelen, maar ik moet het nog zien.

Ik schrijf Arsenal in ieder geval niet af voor de titel. Favoriet zijn ze echter ook zeker niet.

Maar vooral die laatste zin stoort me. Alsof Mourinho een geniale zet heeft gedaan door Courtois terug te halen. Natuurlijk haalt ie die terug. Bovendien hadden ze al een wereldkeeper in Cech. Daarbovenop komt ook weer dat Szczesny vorig seizoen heel sterk keepte, de gouden handschoen gewonnen heeft en zich heel snel ontwikkelt. Ook is Ospina erbij als concurrent, die zal hem meer pushen dan Fabianski en Viviano.

14 augustus 2014 om 17:24

Ik denk dat hij bedoelt dat zijn positie in het middenveld de belangrijkste is en niet zozeer dat Arteta zelf de belangrijkste speler is op het middenveld en wat dat betreft heeft hij wel gelijk. Vorig seizoen is tegen de topclubs vaak genoeg gebleken dat Arsenal door het gebrek aan kwaliteit op die positie helemaal overlopen werd.

14 augustus 2014 om 17:30

True zag je vooral tegen Liverpool man er was eens geen middenveld toen op de counters van jullie, hopelijk heeft wenger hiervan geleerd (denk het niet). Die cvm moet komen hopelijk komt die carvalho vond hem wel leuk spelen tegen Ghana en is een grote fysieke speler iets wat er al jaren ontbreekt.

14 augustus 2014 om 18:55

jij weet echt helemaal niks over voetbal he met je "toen hij arteta de belangrijkste middenvelder noemde begon ik wel te lachen" smh

15 augustus 2014 om 01:12

Verlicht me, ik ben benieuwd wat je me allemaal bij kan brengen.

15 augustus 2014 om 23:58

Cech deelde de gouden schoen met jullie keeper. Maar iedereen weet als cech niet iets had gebroken tegen atletico hij sowieso de gouden schoen alleen had gekregn.

16 augustus 2014 om 00:20

Cech is dan ook de beste keeper in de PL. Misschien dat Courtois dat stokje dit seizoen van hem over gaat nemen.

Allicht niet leuk voor Arsenalfans om dit te lezen maar de man heeft natuurlijk simpelweg gelijk ; het is allemaal wel degelijk en goed echter zonder veel meer en je hebt toch wel echt iets extra nodig wil je de Engelse titel pakken.

Teams zijn zo sterk als hun zwakste schakel. Logischerwijs zou dat betekenen dat de teams met de breedste selecties en het meeste geld zoals City en Chelsea het verst komen. Als United, Arsenal en Liverpool als team sterk worden kunnen ze die twee uitdagen over een heel seizoen.

14 augustus 2014 om 17:40

Ja en nee. Neem Koscielny en Mertesacker, individueel zijn ze vrij aardig, maar als duo gewoon top, omdat ze elkaar heel goed aanvullen. Terwijl je ook twee topverdedigers naast elkaar kan hebben die elkaar niet naar een hoger plan tillen.

15 augustus 2014 om 23:58

Zelfde geld voor terry en cahill.

Dan vergeet Carragher even dat Arsenal Ospina haalt en dat Szczesny vorig seizoen samen met Cech de Golden Glove kreeg voor beste doelman van de competitie. En dan noemt hij Ospina geen topkeeper, maar hij zou Casillas waarschijnlijk wel een topkeeper hebben genoemd, terwijl hij dat niet meer is. En dan moet er een grote sterke verdediger erbij, terwijl Arsenal de meeste clean sheets van de competitie had, samen met Chelsea.

Toch heeft Carragher deels een punt. Er moet gewoon echt een verdedigende middenvelder erbij komen en een extra spits zou ook fijn zijn. Toch vind ik niet dat er geklaagd mag worden op de activiteit van Arsenal deze transferperiode. Het is alleen nog niet klaar. Als dit het is, dan is het onvoldoende, maar als die middenvelder en die spits komen, dan is het een 10/10.

14 augustus 2014 om 18:46

Alleen over die cvm heeft hij gelijk, de rest vind ik echt onzin. Voor de rest ben ik het helemaal met je eena wat betreft de clean sheets etc

Carragher heeft deels gelijk. Het keepersprobleem die hij beschrijft is inmiddels opgelost. Er zal sowieso nog een goede verdediger gehaald worden, dus dat probleem zal ook opgelost worden. Carragher heeft gelijk over Arteta en deels over de spitspositie. Vooral op de positie van Arteta moet echt een goede breker komen, dat is het belangrijksts, maar dat weten alle Gooners ook wel.

14 augustus 2014 om 17:30

Opgelost met geen topdoelman? Ik denk dat het hetzelfde verhaal gaat worden met fabianski en szecney. Je kan niet kiezen omdat beiden niet top zijn

14 augustus 2014 om 17:33

Hoezo is Szczesny niet top? Meeste clean sheets en talloze cruciale reddingen (bijvoorbeeld die op Van Persie's kopbal tegen Utd in de 89ste minuut) lijken me toch wel kenmerken van een topkeeper. Tenminste laat ik het zo zeggen, als Szczesny geen topkeeper is, dan zijn Mignolet, De Gea en Hart dat ook niet.

14 augustus 2014 om 17:34

Hij liet vorig seizoen zeker een goed niveau zien, maar vind hem nog steeds geen topkeeper, maar met een goede concurrent zie ik hem wel nog verder stijgen in zijn niveau. Mignolet en Hart zijn ook geen topkeepers. De Gea is hard op weg er eentje te worden.

14 augustus 2014 om 18:00

Szczesny heeft ups en downs, dus niet constant genoeg. Dat vind ik gewoon, want iedere keeper kan een keer een goede redding maken, maar als hij soms gewoon een tijdje er niet staat heb je er ook niet veel aan.

Szczesny kan op zijn knietjes voor Mertesacker en Kocielny, want die bezorgde hem meermaals die clean sheet

Mignolet daarentegen kon de verdediger vorig jaar best een paar keer spanken vind ik haha

14 augustus 2014 om 18:12

Szczesny is inderdaad nog niet constant genoeg, maar hij is nog jong en hij laat zien dat hij ieder seizoen weer wat beter wordt. Ik heb zeker vertrouwen in Szczesny, hij heeft de potentie in ieder geval wel om een topkeeper te worden, zeker nu Ospina er is om hem scherp te houden.

14 augustus 2014 om 18:50

Szczesney heb ik anders vorig jaar geen dip zien doormaken. Nooit door de ondergrens gezakt. De jaren daarvoor was het anders, maar het afgelopen seizoen was nagenoeg foutloos.

14 augustus 2014 om 18:52

@Gooner4 Ik vond hem anders zeer constant vorig seizoen, geen grove fout kunnen achterhalen. Vorig seizoen heeft hij echt afstand genomen van zijn wisselvalligheid. Vergis je niet in Szczesney vamwege het collectief gefaal vorig jaar. Constant en aardig wat wereldreddingen hoor.

15 augustus 2014 om 12:13

Ik denk dat het verbloemd werd door het goed presterende duo voor hem, just imo

Ospina is concurrentie ja, wat als gezonde concurrentie word gezien. Daar heb ik ook een andere mening over natuurlijk, want je kan niet 2 keepers hebben die net zo goed zijn. Lopez/cassillas verpestte bij Cassilas het vertrouwen en Hart/caballero gaat precies hetzelfde doen denk ik. Chelsea heeft het jammer genoeg perfect met een ervaren rot zoals Schwarzer als 2e keeper. Neemt genoegen met de bank, helpt de jonge keeper en staat er als het nodig is.

14 augustus 2014 om 18:47

Er was geen probleem vorig jaar met de keepers hoor. WS was gewoon top en Fabianski deed het meer dan goed als hij speelde. Misschien dat we met Ospina sterker zijn, maar nog een jaar WS en Fabi had ik verre van erg gevonden.

Heeft geheel gelijk afgezien van de centrale verdedigers. Niet heel goed in hun eentje, maar samen toch wel een goed duo. Keeper CVM en spits heeft carra gewoon gelijk in.

Je kan wel zeggen Liverpool bla bla maar hij is op elk team kritisch

14 augustus 2014 om 17:42

Keeper? De keeper met de meeste clean sheets vorig seizoen niet goed genoeg? Een breker en een back-up CB is wat nodig is, als we die halen doen wij gewoon serieus mee. Als dat niet gebeurt word het lastig, maar nog steeds mogelijk. In vergelijking met vorig jaar zijn wij er in principe op vooruit gegaan. Bendtner, Park, Sagna, Vermaelen en Fabiaski weg, Sanchez, Debuchy, Ospina en Chambers erbij. Niet slecht zou ik zo zeggen.

14 augustus 2014 om 18:04

Szczesny kan op zijn knietjes voor Mertesacker en Kocielny, want die bezorgde hem meermaals die clean sheets, dus die statistiek vind ik niet echt voor Szczesny op gaan. Iedereen weet toch wel dat Cech de echte man is die er altijd stond?

Jullie hebben zeker een goede zomer gehad, maar prioriteit 1 is nog niet binnen. Een bloody goede CVM

Spits back-up is ook nodig vind ik, net zoals Liverpool nog iets respectabels zoekt

14 augustus 2014 om 18:55

Heb anders genoen wereldreddingen gezien vam Szczesney vorig seizoen en helemaal geen grote fouten. Noem 1 grote fout van Szczesney? Het lijkt wel alsof jullie vorig jaar hebben overgeslagen en praten over de jaren ervoor. Heel makkelijk om Mert en Kos hier te prijzen, want er wordt nou eenmaal veel over hen gepraat in de media als Duo. Echter mogen zij Szczesney net zo hard bedanken als andersom.

15 augustus 2014 om 12:15

Sorry, maar je bent duidelijk een Szczesney lover, maar iedereen weet dat het het duo was die het deed en Szczesney gewoon een makkelijk jaar had. Iedereen praatte altijd over het duo? gek he als ze het zo goed doen

en weer zo'n bemoeial wat het even allemaal weet.

beetje jaloers die vent
oja was zelf ook goed maar niet geweldig in zijn jaren bij liverpool!!!

14 augustus 2014 om 17:31

Haha, hij is pundit bij Skysports en dus wordt hij logischerwijs wel eens om zijn mening gevraagd over teams in de Premier League en heeft dus niet zozeer te maken met een bemoeial zijn. Waar zou hij jaloers op moeten zijn? Hij heeft een prachtige carrière gehad en heeft geen enkel belang meer bij het al dan niet positief of negatief zijn over Arsenal en kan dus gewoon zijn mening geven.

Wat een lange tenen hebben sommige hier zeg...

14 augustus 2014 om 17:44

lfc11, je moet eerlijk zijn, hij is niet objectief. Net zomin als Hansen die nog steeds butthurt is van 1989.

14 augustus 2014 om 17:47

Hij is ook kritisch op Liverpool en heeft hier gewoon enkele goede punten. Dat Gooners het er niet mee eens zijn en vervolgens weer gelijk erbij halen dat hij niet objectief zou zijn, is zo typisch. Hansen is inderdaad enorm subjectief, maar bij Carragher valt dat enorm mee.

14 augustus 2014 om 17:52

Ik ben het met hem eens over Arteta, dat kan gewoon niet, maar zeggen dat Szczesny, Koscielny en Mertesacker niet goed genoeg zijn is onzin. Giroud is qua naam niet goed genoeg, maar hij laat het team beter spelen.

14 augustus 2014 om 18:57

Eerst Owen net als vorig seizoen en nu ook Carragher. Je kan zeggen dat ze het eerder hopen dan dat ze vanuit kennis spreken. Een Owen zegt dat Arsenal misschien wel vijfde wordt, dat is toch echt ongeloofwaardig? Welke 4 teams zijn op papier en in realiteit daadwerkelijk sterker dan Arsenal?

14 augustus 2014 om 17:32

Hij is voetbalanalist. Dan is het zijn baan om zich te bemoeien met de teams in de Pl.
Je kan een hoop zeggen over Carra, je kan vinden dat hij hemelaam niet zo goed is geweest maar als iemand zegt waar het op staat en geen blad voor de mond neemt is hij het wel. Ook richting Liverpool.

14 augustus 2014 om 17:43

ik heb ook beetje gevoel dat voetbalzone die artikeltjes uit zo'n interview knipt en zo betiteld zodat er hier discussies ontstaan.

ik geef ook toe dat arsenal niet top is maar dat hij gewoon zegt ze gaan niet lang mee doen slaat nergens op? waar baseert hij dat op arsenal doet al jaren mee sowieso voor de top 4 met af en toe een uitschieter

hoe kan je dan nu zeggen zonder dat er bepalende spelers zijn vertrokken en juist bepalende spelers zijn bijgekomen dat arsenal niet mee gaat doen?

sorry maar dan ben je geen goede analist!

IK had er niet zo over nagedacht nog maar hij heeft eigenlijk wel gelijk. Verdediging is het enige waar je over kan debateren. Die hebben het gewoon heel goed gedaan vorig jaar op uitzondering van een paar monsterscores tegen maar daar kan je moeilijk alleen de centrale verdedigers de schuld van geven.

Ik had echt verwacht dat Kedira zou komen want inderdaad de as van het middenveld is met hem niet heel erg sterk. Tel daarbij op dat de man die aanvallend in de as speelt, özil, het erg moeilijk heeft gehad in de Engelse competitie en waarvan je je moet afvragen of hij dit seizoen dat wel kan brengen, iets wat wel mogelijk is natuurlijk.

Verder is Giroud in de punt van de aanval natuurlijk een stuk minder als bij de concurenten: City heeft Aguero, Liverpool Sturridge, Chelsea Costa en United van Persie. Vanaf de zijkanten is het met de toevoeging van Sanchez natuurlijk wel genieten geblazen.

Of Carra gelijk krijgt is altijd maar afwachten maar zijn punt is duidelijk en eigenlijk wel vreemd dat Wenger daar zich niet heeft versterkt.

'een sterke verdediger en een grote middenvelder'

En dan lekker kick'n'rush spelen of niet, Jamie? Arsenal gaat dit seizoen meedoen. Vorig jaar stonden ze al heel lang bovenaan maar konden ze het door blessures niet volhouden. Nu zijn ze in de breedte sterker geworden en gaan ze (hopelijk) Ramsey niet weer het halve seizoen missen. Ben heel erg benieuwd!

14 augustus 2014 om 17:39

In de breedte sterker geworden? Onder andere Fabianski, Sagna en Vermaelen zijn weg en daarvoor zijn Ospina, Chambers en Debuchy teruggekomen. Dan is dus alleen Sanchez erbij gekomen en Campbell terug van een verhuurperiode. Zoveel sterker zijn ze niet geworden in de breedte.

14 augustus 2014 om 17:44

Vind ik wel. Sagna is het enige echte gemis, maar daar is Debuchy voor gekomen. Er moet nog wel een backup komen voor Vermaelen, maar hoe vaak speelde die man nou? Met Sanchez er bij hoeven die fratsen zoals Wilshere op de flank ook niet meer, dus dat maakt wel degelijk een verschil want daar ging het mis vorig jaar.

Giroud kun je over twisten, maar ik denk dat Sanogo dit jaar meer kansen gaat krijgen, en Campbell is er weer bij inderdaad. Geen van drieën top, maar toch allemaal goede voetballers.

14 augustus 2014 om 17:47

Say wat? Jongens als podolski, ox, rosicky, flamini, gnabry, wilshere? Ospina zitten o.a op de bank. Vorig jaar waren dat talenten en lord bendtner we zijn degelijk vooruit gegaan in de breedte. Het enige wat arsenaal echt nodig heeft is een DM en een CV dan is arsenaal klaar ervoor om bovenin mee te doen heb zin in zaterdag!

14 augustus 2014 om 17:54

Ik zeg niet dat ze er niet op vooruit zijn gegaan, alleen dat het wel meevalt met hoeveel ze sterker zijn geworden in de breedte.

14 augustus 2014 om 18:13

Mwah vorig jaar donderde het ook in toen Ramsey en walcott wegvielen. Gnabry deed het leuk maar heeft meer de neiging te combineren dan echt de diepte te zoeken hij houdt het veld dus niet breed maar wel een leuke talent. Denk wel dat je nu meer back up hebt voor meerdere posities die gewoon ook niet zoveel minder zijn dan de basis. We gaan het zien er zitten idd geen sterren op de bank maatje hebt wel een luxe straks. PS lekker or gnabry is geblesseerd las ik net en Kos twijfel geval maar hij hoort het te redden zegt wenger.

14 augustus 2014 om 18:22

Je hebt ook zeker wel gelijk dat ze er op vooruit gegaan zijn ten opzichte van vorig seizoen, maar er is nog ruimte zat voor verbetering. Sowieso moet er een breker komen anders is de kans groot dat Arsenal weer enkele keren dit seizoen overlopen zal worden. Centraal achterin is het ook maar dunnetjes bezet. Als Per of Kos geblesseerd raakt of tegen een blessure aanloopt, is er nu alleen Chambers(toch?) en van hem kan je niet verwachten dat hij het gelijk geweldig gaat doen. Giroud is degelijk, Sanogo is redelijk en Campbell kan wat leuks laten zien, maar verwacht toch nog steeds dat het ontbreken van een topspits je zeker in sommige wedstrijden de das om zal doen. Flanken zijn nu natuurlijk wel goed bezet en ook de de andere plekken op het middenveld behalve die van Arteta zijn goed bezet.

Beetje het verhaal van talenten bij Arsenal dat ze geblesseerd raken op het moment dat ze bij de A-selectie komen of ligt dat aan mij?

14 augustus 2014 om 18:59

Vergeet niet de jongens die vorig jaar dicht tegen de selectie aanzaten en nu goed genoeg zijn voor de bank. Dat in combinatie met onze aankope, jawel hoor we zijn sterker.

14 augustus 2014 om 19:01

Ja ben het in grote lijnen ook met je eens. Giroud is inderdaad geen wereld spits wel degelijk, iets zegtbme dat Denver gaat rouleren met Sanchez en giroud in de punt als walcott terug is. Ja daarom eis ik ook min of meer een CV je hebt alleen Chambers nu als back up en iets zegt me dat wenger Chambers op het middenveld gaat zetten. Ja over die spits heb je gelijk or want giroud gaat er nooi 30 in schoppen ik denk mochten we met een wonder eerste worden dat het niet door giroud komt. Ja arteta moet echt vervangen worden dat kan echt niet meer is veels te zwak in duels. Ja klopt vind het ook vreemd misschien is het fysiek nog te zwaar voor ze maar goed arsenaal en blessures. Iets zegt me dat jouw team het ook goed gaat doen dit seizoen.

Deze man is net zo'n matige analist als dat hij een voetballer was... Szczesnyc had vorig jaar de meeste clean-sheets samen met Cech en als hij de laatste wedstrijd had gespeeld had hij waarschijnlijk de meeste clean-sheets. Verder stond Per gewoon in de elftal van het jaar, en is hij ook nog wereldkampioen geworden... Hij heeft alleen gelijk over Giroud en Arteta. Maar een topspits wordt overschat het gaat om scorend vermogen dat is wel verhoogd door de komst van Sanchez en Walcott die weer fit wordt. Arteta moet gewoon vervangen worden simpel als dat het zou mooi zijn als er iemand komt maar ik betwijfel of er iemand komt

14 augustus 2014 om 17:45

Een topspits wordt overschat? Vanwaar die roep dan altijd bij teams waar het aan een topspits ontbeert de roep erom zo groot is. Bij Arsenal roept een groot deel van de aanhang sinds het vertrek van RVP al om een topspits, Mourinho schreef het mislopen van de titel grotendeels toe aan het ontbreken van een topspits, Suarez is weg en hoeveel mensen roepen er wel niet dat Liverpool nu een topspits zou moeten halen.

Een topspits wordt overschat, ja en een keeper die ballen tegenhoudt, wordt ook overschat... Wat een onzin.

14 augustus 2014 om 17:55

Helemaal geen onzin, Frhich kaart het tenminste juist aan. Waar het Carragher aan inzicht in de club ontbeert, geeft Hich aan dat we genoeg scorend vermogen hebben. Giroud geeft naast zijn 16 goals ook meer dan tien assists en speelt in feite een ondersteunende rol voor de inlopenede middenvelders en flankspelers.

Dat hij over de verdediging en keeper twijfelt is echt lachwekkend, dat een oud-verdediger nota bene niet eens inwziet dat daar niets mis mee is, tja. Sommigen worden analist door hun naam, heeft niks met inzicht te maken.

Je laatse zin slaat kant noch wal, er is maar 1 speler op het veld die ballen kan tegenhouden met de hand, dat is de keeper, echter spelen er 10 anderen die met hun voeten kunnen scoren, niet alleen de spits

14 augustus 2014 om 17:59

Het ligt er ook aan in wat voor systeem je speelt bij bijvoorbeeld real zijn de wingers bellangrijker dan de spitsen Benzema is meer de aangever. City is kampioen geworden en hun aanvaller met de meeste doelpunten was Aguero 1 meer dan Giroud, maar ze hadden nog Toure die veel scoorde, en Negredo, Dezeko etc.

14 augustus 2014 om 18:15

Genoeg scorend vermogen, vandaar dat vorig seizoen Chelsea een doelsaldo had van +44, Liverpool +51 en City +65 tegenover een schamele +27 van Arsenal. Sanchez is gehaald, maar daarmee is dat gat niet in één keer gedicht.

De verdediging is prima, maar met een speler die net zo'n goede link met Koscielny heeft als Mertesacker, maar ook beter is dan Mertesacker(en verdedigers beter dan Mertesacker zijn er genoeg) zou de verdediging natuurlijk beter zijn. Sczsezsny wordt inderdaad steeds beter, maar is nog steeds geen topkeeper. Echter zal hij met een geduchte concurrent als Ospina waarschijnlijk ook meer uit zichzelf halen en dan is er inderdaad geen behoefte aan een andere keeper, al had het halen van Lopez zeker geen slechte zet geweest.

Zeggen dat een topspits overschat wordt met betrekking tot scorend vermogen slaat ook helemaal nergens op. Toch vreemd dat er zoveel topteams altijd maar zoeken naar die topspits en er maar weinig teams zijn die geweldig presteren zonder een topspits, maar bij Arsenal is er een groot geloof in Giroud. De ondersteunende en meevoetballende spits.

Die vergelijking met City raakt ook kant, noch wal. Kijk anders even naar het aantal minuten dat Aguero heeft gemaakt en het aantal minuten dat Dzeko heeft gemaakt en dat dan even vergelijken met Giroud. Spreekt voor zich lijkt mij. Die vergelijking met Benzema bij Real is niet eens de moeite waard om op in te gaan. Die heeft een linksbuiten die er meer dan 30 inschiet per seizoen.

Szczesny heeft een prima seizoen gekeept, beter dan Hart of Mignolet bijvoorbeeld. Vermoeiend is ook de kritiek op de twee centre halfs. De Arsenalfans hier hebben tot vervelens toe beargumenteert waarom er alleen een derde keuze nodig is. Mertesacker en Koscielny functioneren bijvoorbeeld niet minder dan duo's van 60miljoen of meer. Minstens zo vaak is hier al toegegeven dat er een verdedigende middenvelder bij moet komen, maar om daar nu de hele as voor af te schrijven is volslagen belachelijk.
In diezelfde as spelen ook Ramsey en ene Ozil. Tot slot de spits, Giroud is geen Zlatan, maar ondersteund door de overige aanvallers volstaat hij prima. Derhalve moet Carra misschien iets meer hele wedstrijdjes kijken voordat hij zulke uitspraken doet.

Arsenal wordt derde of vierde, daar zou ik mijn huis op durven wedden. Is inmiddels bijna net zo voorspelbaar als dag en nacht.

een tijdje geleden stelde ik hier de vraag of niemand zich vragen stelde bij mertesacker ? ik kreeg alle arsenal supporters over mij , soms zelf heel grof , ok hun goed recht maar toch blijf ik erbij dat deze niet snel kan draaien, dus niet wendbaar genoeg , te traag is en te weinig kan voetballen om in een team te staan dat voor de titel gaat ! op het WK was het soms lachtwekkend hoe die daar rond liep tot lÖW het ook welletjes vond ! ga niet zo ver als carragher maar er zit wel waarheid in zijn comments !

14 augustus 2014 om 17:53

domburg, je weet dat je niet 1 cb hebt maar 2? Kos en Per vullen elkaar gewoon heel erg goed aan.

14 augustus 2014 om 18:33

oh maar kos is ok voor mij die heeft wel ongeveer alles , geen probleem, maar de duitser volgens mij niet .

14 augustus 2014 om 17:54

Ik vindt 'm daarnaast ook iets te lief voor een centrumverdediger. Is overigens een probleem dat ongeveer alle Arsenal-spelers hebben. Je zou er eens een pitbull tussen moeten zetten die af en toe zijn muil opentrekt en de koppies er bij houdt. Een type Terry, Vidic, of (ja ja) Carragher. Zou denk ik een enorm verschil maken, maar Wenger vindt het doodeng om nieuwe dingen te proberen en dus zal het voorlopig ook niet gebeuren.

14 augustus 2014 om 18:02

Ken je Tony Adams? Of Vieira? Want daar heeft Wenger ook mee gewerkt bij Arsenal...

14 augustus 2014 om 18:36

idd adams , of nog erger kneown of hoe heette die , hij komt af en toe op Moftd ? dat waren mannen waar men schrik voor had, en die durfden al eens uit te halen .

14 augustus 2014 om 19:39

Heb je Mertensacker wel bekeken. Die scheld Cazorla stijf wanneer hij te nonchalant speelt en ook Ozil kan niet veld aflopen zonder de supporters te bedanken. Het is een echte leider, en anders Flamini...

15 augustus 2014 om 14:24

Ja, die spelen nog elke week ook. Hoeveel van het type Adams/vieira staan er nu? Sinds die er niet meer zijn wint Arsenal niets meer (ja, FA cup, ik weet het-dat kan Wigan ook).

15 augustus 2014 om 14:27

Zijn bijnaam is de Big Friendly Giant, dat zegt wel voldoende denk ik.

De as? Wat dacht je van Ramsey-Wilshere-Ozil, Carra?

ik denk het dat het ondertussen wel duidelijk is dat we nog een cvm nodig hebben en een extra verdediger met wat ervaring voor op de bank. een spits zou natuurlijk ook wel fijn zijn maar ik betwijfel of wenger dat inziet, hij heeft aardig veel vertrouwen in z'n spitsen (wat soms wel jammer is, want van wereldklasse zijn ze niet, maar ze passen wel in het spel) maar als je kijkt naar afgelopen seizoen hebben we ook genoeg middenvelders rondlopen die wel een goaltje mee kunnen pikken.
het team zou een stuk beter worden met een breker op het middenveld, afgelopen seizoen was heel goed te zien dat het middenveld heel snel werd overlopen als er druk werd gezet van de tegenpartij.

een topkeeper hebben we imo niet nodig, szczesny heeft zo zijn blundertjes maar laat ook zien dat hij zich steeds beter ontwikkelt.

ik ben misschien niet echt een objectieve kijker maar arsenal zal wel degelijk mee gaan doen om de titel, ik ga er niet van uit dat ze kampioen of 2e zullen worden maar een verrassing zou wel leuk zijn.

De verdediging en doelman van Arsenal zijn naar mijn mening helemaal niet zo slecht als Carragher zegt. Koscielny en Mertesacker zijn samen een geweldig duo en worden in mijn ogen door veel mensen onderschat. Tevens had onze gekke Pool vorig jaar samen met Cech de meeste clean sheets op zijn naam staan. Wat volgens mij ook niet verkeerd is.

Wat we echter missen is een echte cvm in plaats van Arteta. Deze zou de verdediging nog voor een groot deel kunnen ontlasten. Tegen de topploegen met Arteta spelen leverde vorig jaar te veel tegendoelpunten op.

Giroud is inderdaad geen wereldspits maar heeft afgelopen jaar wel stappen gemaakt en met lopende spelers is hij als aanspeelpunt zeker niet verkeerd. Een spits als Cavani is simpelweg onhaalbaar en een spits als Martinez van Porto kost in mijn ogen te veel voor de kwaliteiten die hij heeft.

Kortom over de keeper en de twee centrale verdedigers ben ik het niet met Carragher eens. Arteta zou deze transfer periode nog mogen worden vervangen in mijn ogen. De spitspositie kan beter maar op dit moment zijn er geen spelers beschikbaar die aanzienlijk veel beter zijn tegen een juiste prijs.

Ik zie Arsenal, United en Liverpool als outsiders voor de titel terwijl Chelsea en City op basis van hun selectie toch de topfavorieten zijn.

Sczeszny was samen met Cech de minst gepasseerde doelman. Waar heeft deze oelewapper het over? De verdediging is verder gewoon top, alleen met Arteta heeft hij een punt maar daar heb je geen analyst voor nodig. Domme pundits doen alsof ze voetbalverstand hebben.

Heeft gewoon gelijk vorig jaar stonden ze lang 1e maar uiteindelijk zullen ze het niet reden
Middenveld en aanval is gewoon top

Centrale duo en de backs vind ik gewoon matig
Met khedira Rossi benaita zie ik ze als titel kandidaat

Carragher snapt het echt niet he. Hij riep vorig jaar dat top 4 te hoog gegrepen was en het jaar daarvoor idem dito. Mafketel.

14 augustus 2014 om 20:40

Wat lul jij nou weer dwaas, dat heeft die nooit gezegd. en hier zegt hij alleen dat Arsenal tekort komt voor de titel, of denk je dat ze kampioen worden?

Dit Arsenal is nog steeds even matig als vorig jaar. En ja we deden mee tot halverwege het seizoen en FA cup en blablabla.

Arsenal zal met deze selectie nooit de titel of CL winnen.

De posities die versterkt hadden moeten worden, is niks mee gedaan. Topspits en een top Dmf. /

Misschien heeft hij gelijk, maar je kan niet in 1 seizoen een complete as vervangen. Wenger weet echt wel wat hij doet en er is nog tijd om aankopen te doen.

Jezus Christus wat een reacties over Arsenal af en toe. Maar prima City, Chelsea, Pool, Spuds en United supporters; er komt een tijd dat Arsenal op Bayern hoogtes gaan opereren in Engeland en Europa en dat allemaal via geweldig beleid. 10 jaar is het matig en karig geweest qua prijzen maar geen het nog een beetje tijd om het team compleet te krijgen en dat de FFP goed gaat werken en dan word Arsenal alleenheerser.

15 augustus 2014 om 14:36

Ik bewonder je optimisme, en eerlijk gezegd verdient Arsenal het ook wel een beetje met hun filosopfie van goed voetbal en duurzaam beleid. Maar FFP blijkt nu al een enorme wassen neus te zijn ("hoe pakken we clubs aan die te veel geld hebben? Boetes! Dat kunnen ze vast niet betalen!". Daarnaast is Wenger veel te vastgeroest in zijn gewoontes en te huiverig om het eens een keer over een andere boeg te gooien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren