Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Rutten: 'Dat is positief, al zie ik dat het liefst nog sneller gaan'

Laatste update:

Feyenoord boekte in de eerste speelronde een moeizame overwinning op ADO Den Haag en mag vrijdagavond in de eigen Kuip aan de bak. Tegen sc Heerenveen zullen de Rotterdammers in ieder geval nog in actie komen zonder Colin Kazim-Richards, die officieel nog niet vastgelegd is. Ook Hakim Ziyech en Jens Toornstra zullen tegen Heerenveen zeker nog niet meedoen bij Feyenoord.

/

De middenvelders worden in de media met een overstap naar Feyenoord in verband gebracht, maar Fred Rutten wilde op de persconferentie van vrijdag niet reageren op de transfergeruchten. Wel werd bevestigd dat Feyenoord bezig is met de komst van Kazim-Richards, maar Rutten denkt dat de 35-voudig Turks international eerst nog wat tijd nodig zal hebben om fit te worden.

Volgens de oefenmeester is het de komende periode vooral zaak om automatismen in de ploeg te slijpen. "Zo weet Elvis Manu niet wat bijvoorbeeld Bilal Basacikoglu in bepaalde situaties gaat doen", zei Rutten op de website van Feyenoord. "Dat is logisch, omdat sommige jongens pas kort bij elkaar zijn. Wat dat betreft is het positief dat ik de ploeg op het trainingsveld langzaam zie groeien, al zie ik dat het liefst nog sneller gaan. Dat is een proces dat ik liever gisteren dan vandaag afrond, zodat we de volgende stap kunnen zetten."

Denk je dat Feyenoord vrijdagavond wint van sc Heerenveen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ziyech en Toornstra komen zo goed als zeker naar Feyenoord.

14 augustus 2014 om 15:43

Had het stukje nog niet gelezen maar daar staat het al in. Feyenoord gaat wel winnen van Heerenveen.

14 augustus 2014 om 18:42

Toornstra moet 8 a 10 miljoen kosten, die gaat dus niet naar Feyenoord.

14 augustus 2014 om 20:48

8 a 10 miljoen? Krijg je de hele selectie van Utrecht erbij of zo?

14 augustus 2014 om 16:24

Nogmaals, het is een onzin gerucht, de wereld ingehouden door Joop Munsterman om de prijs te drukken. Doen alsof hij ze niet meer kan halen.

Feyenoord kan slechts 1 vd 2 kopen in het geval dat Clasie verkocht wordt.

Ik geloof er echt he-le-maal niks van. Als je zowel Ziyech als Toornstra zou halen, moet je van Immers, Vilhena en Clasie er 2 buiten de basis laten en dat is kapitaal vernietiging.

Daarnaast, Feyenoord probeert voor een dubbeltje op eerste rang te zitten wat betreft de aankoop van Guidetti, waar denken de Voetbalzone bezoekers dat Feyenoord ineens 8 tot 10 miljoen extra opduikt voor de transfer van deze twee middenvelders?

14 augustus 2014 om 18:13

Jonge, jij loopt overal hetzelfde gezanik op te leggen met druk leggen van Munsterman dit dat.. Dat is de grootste onzin ooit. Twente heeft gewoon weinig te besteden momenteel mede door het beleid van de Knvb wat natuurlijk zonder is. Ze zouden sws niet beiden kunnen halen dat is al 1. Dat is Ziyech al aan heeft gegeven dat hij naar Feyenoord wil is algemeen bekend. Clasie vertrekt wel en als je het nieuws een beetje hebt gevolgd zie je dat de gesprekken na deze 'geruchten" weer zijn hervat met Clasie. Met andere woorden ze hebben hoogstwaarschijnlijk zijn vervanger al en zijn ze met Clasie al aardig ver. De vvf heeft aangegeven geen extra inkomsten te willen hebben van hun transfergeld wat ook weer extra geld oplevert voor Feyenoord. Dus stop nou eens met overal hetzelfde te melden want je loopt wartaal uit te kramen

14 augustus 2014 om 18:44

@RvxWijk: Feyenoord heeft ook geen bakken geld te besteden als je kijkt wie ze tot nu toe hebben gehaald. Op Bilal na is het vrij armoedig. Er zal echt nog wel wat bijkomen, maar je kan wel vergeten dat zowel Guidetti, Ziyech als Toornstra komt. Toornstra moet 8 tot 10 miljoen kosten, dat gaat niet gebeuren.

14 augustus 2014 om 18:59

Klopt het is Ziyech en Guidetti wss. Beiden gaan ze niet halen en Toornstra voor dat bedrag al helemaal niet.

14 augustus 2014 om 19:46

Azalkmaar, het feit dat Feyenoord weinig heeft uitgegeven zegt helemaal niets over wat ze hebben uit te geven, sterker nog, het feit dat ze weinig hebben uitgegeven tot nu toe kan er op duiden dat ze juist nog veel in kas hebben.

14 augustus 2014 om 20:10

over onzin gesproken
Feijenoord heeft 32 miljoen aan transfergeld binnen
Nog eens 1,5 miljoen van Fifa en doorverkoop van Mokotjo
gaat ca 4 miljoen af voor de Vrij en Indi naar talentenpool
dus er is ca 29 miljoen waar Feijenoord max 50 % van mag investeren
is ca 14,5 miljoen
Ziyech kost 5miljoen en na de aankoop van Karim een paar miljoen ? en Bilal paar miljoen? blijf er geld over voor een extra speler
Als Clasie wordt verkocht gaat ook van zijn bedrag 25 % naar talentenpool
stel dat is 12 miljoen dan gaat daar 3 Miljoen heen
van die 9 miljoen mag dus de helft uitgegeven worden
Zeg mij dan maar dat er geen geld is voor Ziyech
alleen moet Feijenoord wel snel handelen
en voor de rest Dost halen

14 augustus 2014 om 16:41

bron?

14 augustus 2014 om 15:56

Ook was persconferentie niet vrijdag (wany dat is pas morgen)... maar op donderdag.

14 augustus 2014 om 15:53

Ach joh, wat dacht je van de persconferentie van vrijdag.... Op donderdag..

Gaat Manu nu weer in de spits spelen?
Manu is een loper....geen speler die de bal kan vasthouden tot trage Lex is aangesloten.
Te Vrede kan dit ook niet, maar Te Vrede wint tenminste wel lucht duels.

Ben blij als er eindelijk een echte spits komt. Kan me niet voorstellen dat die Kazim-Kazim het seizoen gaat afmaken als ons eerste spits. Die speelt niet eens voor Bursaspor.

14 augustus 2014 om 15:49

Vandaar denk ik ook de waarschijnlijke aankoop van Ziyech. Tegen zowel ADO als Besiktas was het zichtbaar dat bij iedere bal rond de 16 Immers er of niet is of te laat komt.

Koeman was lyrisch over hem, omdat het zijn aankoop was, maar ik denk dat onder Rutten Immers zijn plekkie snel gaat verliezen..

14 augustus 2014 om 15:51

In Turkije heb je slopers achterin, hij brengt meer fysiek mee dan Pelle dus zou prima kunnen aarden in de eredivisie denk ik.

14 augustus 2014 om 15:56

Klopt, daar hoop ik op. In Turkije zijn veel verdedigers fysiek erg sterk maar dat is absoluut niet het geval in de Eredivisie. Ik hoop dat hij daarmee voor gevaar kan zorgen en dat hij veel ballen kan vasthouden.

14 augustus 2014 om 15:51

Te Vrede zal waarschijnlijk weer in de basis staan. Dat gaf Rutten aan.

Dit wordt nog een zwaar seizoen voor feyenoord,maarja eigen schuld dikke bult dit had je van te voren al moeten zien aankomen dat 'some of your topplayers 'weggaan en dat je dan wel op zn minst gelijkwaardige versterkingen moet halen want geloof me ,met cazim,te vrede en manu ga je de oorlog niet winnen.

14 augustus 2014 om 15:52

Een zwaar begin waarschijnlijk wel ja. Maar een zwaar seizoen zal denk ik wel meevallen. Aan de andere kant hadden we vorig seizoen vanaf begin af aan de selectie al compleet. Toen hadden we de meest beroerde seizoensstart in jaren.

14 augustus 2014 om 15:59

Ik denk dat Feyenoord veel geluk heeft dat het de komende 8 wedstrijden 6 keer thuis mag aantreden. Er gaat tijd overheen om vastigheden te ontwikkelen met zoveel wijzigingen in de selectie. Maar ik denk dat de eerste maanden goed te overbruggen zijn door het gunstige programma. Dat er 3 punten in Den Haag zijn behaald is een grote bonus.

14 augustus 2014 om 16:09

Klopt, dat pakt heel gunstig uit voor Feyenoord ja. Hoewel er natuurlijk zoveel clus zullen zijn die die vastigheden er nog in moeten slijpen de eerste maanden. Maar dit geeft Feyenoord wel mooi de tijd om nieuwe spelers rustig in te passen. Zeker omdat er een aantal niet wedstrijdfit zijn is dit een voordeel.

leuk al die middenvelders maar ben toch blij als Dost of Guidetti gewoon in de spits staat. Te Vrede pikt wel zijn goals mee maar die zie je gedurende de wedstrijd 90 minuten niet en Manu is geen spits.

14 augustus 2014 om 16:12

Bergkamp zag je ook vaak een hele wedstrijd niet, maar pakte veel goals mee en was daarmee belangrijk voor zijn team. Nu is Te Vrede geen Bergkamp, maar als hij er 25 inlegt vind ik het prima hoor!

14 augustus 2014 om 23:27

te vrede maakt er nog geen 15, dat je hem sowieso in een zin met bergkamp durft te noemen is ronduit belachelijk te vrede komt te kort, dat is gewoon een feit

Waarom én Ziyech én Toornstra?
En gaat Immers dan naar de spits of naar de bank? (of Vilena?)

Ik snap het denk ik nog niet helemaal

14 augustus 2014 om 16:01

Beetje veel van het goede inderdaad. Misschien rekenen ze toch nog op een vertrek van een aantal spelers.

14 augustus 2014 om 16:06

Ik denk dat ze net als Twente hebben gemikt op deze 2, en uiteindelijk met 1 verder zullen gaan. Gezien de prijs zal dat waarschijnlijk wel Ziyech zijn denk ik.

14 augustus 2014 om 16:08

Precies Jansen Joenite. Toornstra is in mijn ogen ook overbodig als je Ziyech haalt. Met Vilhena heb je al een dergelijke speler in huis (box-to-box).

Feyenoord kan beter op zoek naar een specifieke vervanger voor Clasie, als hij al vertrekt.

14 augustus 2014 om 16:01

Immers zal bij een aankoop van Ziyech OF Toornstra niet meer op 10 spelen. Waarom ze eventueel beide zouden komen is voor mij een raadsel. Toornstra, vilhena en Ziyech is veel te aanvallend. Bovendien is niemand een echte defensieve middenvelder, alhoewel vilhena volgens mij geaccepteerd heeft dat hij (nu nog) niet als 10 wordt opgesteld.

Daarnaast wordt Clasie sowieso verkocht als Toornstra en Ziyech beide worden gekocht. Het is nogal onlogisch als je het mij vraagt.

14 augustus 2014 om 16:07

Onlogisch lijkt het mij ook wel. De verdediging is met Wilkshire en Boulahrouz (en ook Matthijsen) een ware gok, en daarnaast hebben ze nog steeds geen goalgetter.
Dat ze dan een geweldig middenveld hebben, dat is zeker. Maar volgens mij is het team gigantisch uit balans.

14 augustus 2014 om 16:20

Vilhena kan ook verdedigend spelen. Volgens mij stond Vilhena toen tegen Beskitkas linksback de laatste minuten, toen Nelom eruit ging!

14 augustus 2014 om 16:26

Vilhena linksback zetten is doodzonde van de speler. Daarnaast is hij veel te aanvallend voor die positie.

14 augustus 2014 om 16:06

Ik verwacht dat Clasie dan vertrekt. Zyech oke maar Toornstra is echt afgezakt.

14 augustus 2014 om 16:19

Het is de media die dit naar buiten brengt niet Feyenoord zelf.
Ik vind Toornstra ook overbodig en te duur!

Ziyech zou zeker een aanwinst kunnen worden.

14 augustus 2014 om 16:37

is om de prijs te drukken. het zal vermoedelijk alleen ziyech worden want die wil zelf heel graag naar feyenoord

14 augustus 2014 om 17:28

Utrecht heeft net gemeld dat Feyenoord helemaal geen contact over Toornstra heeft opgenomen. Volgens andere bronnen zou Ziyech snel tekenen in Rotterdam.

Dus dat Toornstra verhaal lijkt een fabeltje uit Enschede.

14 augustus 2014 om 17:51

Waarom uit Enschede?
Ik denk dat Enschede er weinig aan gelegen is om naar voren te brengen dat Feyenoord Toornstra zou willen hebben. Als Twente daadwerkelijk interesse had in Toornstra is dat juist extra dom, omdat zoiets alleen maar een prijs kan ophogen.

14 augustus 2014 om 19:34

Ziyech meteen halen die is echt goed!

Als Toornstra, Ziyech en een van de al eerder veelgenoemde spitsen komen. Dan staat er een sterk Feyenoord. Alleen verdedigend vind ik het echt te zwak.

14 augustus 2014 om 15:54

Klopt, dat ben ik met je eens. Ze hebben met Boula, Mathijsen en Wilkshere weliswaar een schat aan ervaring in huis maar alle drie zijn het niet meer de snelste. En dat is toch een behoorlijk punt van zwakte. Vind dat ze eigenlijk nog één talentvolle cv moeten aantrekken.

14 augustus 2014 om 16:11

Ach niet de snelste, maakt niet zo heel veel uit, in het tempo wat in de eredivisie wordt gespeeld zijn die 3 nog snel genoeg. Nee daar zou ik mij als Feyenoord supporter niet druk over maken.
Bij Twente stond vorig seizoen Bjelland en Bengtson in de basis, daarbij vergeleken is Mathijssen Usaine Bolt.

Voor de back zal het iets vervelender zijn, maar zo snel was Janmaat nu ook weer niet, nogmaals met mijn cluppie vergelijken, bij Twente staan Koppers en Breukers op de back, weet wel zeker dat Wilkshire sneller is als die 2.

14 augustus 2014 om 16:27

Volgens mij is Wilkshere trouwens nog aardig snel, en van Beek zal waarschijnlijk basisspeler zijn. Van Beek is alles behalve traag voor een cv.

14 augustus 2014 om 16:49

Kongolo en Nelom zijn ook zeker niet traag.
Stel je speelt de verdediging met Wilkshire - van Beek - Kongolo - Nelom.
Zie ik zeker niet welke speler nu te traag zou moeten zijn.
Daarnaast is Wilkshire gehaald omdat Jerson Cabral nog geblesseerd is en rustig gebracht zal worden en je toch een reserve speler moet hebben voor de Rb.

Ik vraag me af of dit nou de gewenste situatie was waar Feyenoord zich nu in begeeft? Dat de club een aantal spelers verkoopt is begrijpelijk en goed voor het huishoudboekje, maar als ik zie hoe de vervangers geregeld worden, dan zet ik daar grote vraagtekens bij. Over de spits is al genoeg gezegd, dat duurt gewoon te lang, maar komen spelers als Toornstra en Zyech nu pas in beeld. Als vervanging voor Clasie? Het zijn beide niet dezelfde type spelers en als we de media moeten geloven komen ze sowieso naar de Kuip. Maar dan hebben ze grote risico's genomen, want de spelers hadden ook in een eerder stadium bij een andere club kunnen tekenen... Goede spelers hoor, maar passen ze bij Feyenoord? En ze zijn niet goedkoop...
Al met al nog grote vraagtekens en dan vraag je je werkelijk af of dit vooraf niet iets gestructureerde kon, want nu lijkt het erop dat ze precies wisten wie ze moesten verkopen, maar dat de vervanging niet geregeld was...

De transfer van Ziyech is bijna afgerond. Ik betwijfel het of hij meespeelt vrijdag bij Heerenveen tegen Feyenoord. Wellicht is hij in Feyenoord-shirt te bewonderen. Zeer verguld met zijn komst.

Met Vilhena en Boetius heb je twee spelers die elkaar perfect aanvoelen en aan de andere zijde heb je dat met Bilal en Ziyech. Wat een luxe.

Toornstra is niet te betalen voor Feyenoord, snap de berichtgeving dan ook niet.

14 augustus 2014 om 16:02

Ik weet nog wel dat we een aantal jaar geleden uitgelachen werden door Twente fans, dat een speler als Fer naar hun club kwam, ze zijn nooit meer hoger als ons geraakt. Nu kapen we elk talent voor hun neus weg. Wie het laatst lacht lacht het best.

Ik ben ook zeer verguld met de komst van Ziyech, misschien wel het grootste talent wat er nu rond loopt in NL. En hij lijkt zijn koppie ook op de goede plaats te hebben.

Ik hoop ook op een goede linksback, of misschien een jongen uit de jeugd de kans geven. Nelom komt helaas tekort, want vind hem technisch en aanvallend sterk, en nu is het wel erg oud en langzaam achterin.

14 augustus 2014 om 16:22

Elk talent? En je bent op de hoogte dat de reden dat Ziyech niet voor Twente speelt een financiële is? Dat betekent niet dat je iemand voor de neus van Twente wegkaapt, maar dat Twente nu gewoon moet afhaken.
Verder is het fantastisch dat Feyenoord door goed beleid en een portie mazzel zich weer in de top van Nederland genesteld heeft. Maar een club als Feyenoord moet ook weer eens echt om de titel mee zien te doen. Meer dan 15 jaar is topclub onwaardig.

14 augustus 2014 om 17:07

@ Prince P

Zowel Twente als Feyenoord hebben zich beide nog niet concreet gemeld bij Heerenveen met een bod. Ondanks dat er nog geen bod is uitgebracht geeft Ziyech aan liever naar Feyenoord te gaan dan naar Twente. Dit is voor Ziyech helemaal geen financiële keuze maar zijn persoonlijke voorkeur. Over geld is nog helemaal niet gesproken. van Geel is momenteel ook in onderhandeling met Porto en nog niet met Heerenveen.
Dat Feyenoord nog niet is waar het moet zijn heb je gelijk in maar 15 jaar terwijl in die periode de Uefa cup door Feyenoord is gewonnen topclub onwaardig te noemen is wel weer een ander uiterste. Afgelopen drie jaar heeft Feyenoord gewoon de tweede plaats behaald wil je hiermee dan aangeven dat de ploegen die onder Feyenoord zijn geëindigd geen topclub zijn en daarmee dus eigenlijk alleen Ajax een topclub is? Zeker PSV mag toch wel een topclub genoemd worden. Dat je bij Twente en AZ hier je twijfels bij hebt kan ik me goed voorstellen gezien deze clubs eenmalig succesvol zijn geweest. Echter mag je van mij Twente ook wel als topclub gaan beschouwen al lijkt het wel dat dit nu minder gaat worden omdat Feyenoord weer terug op niveau begint te raken.
9 jaar heeft Feyenoord als topclub onwaardig gespeeld hier heb je zeker gelijk in. Echter is in die 9 jaar wel een schuld van 50 miljoen weggewerkt. (mede door aandelen te verkopen) dit is toch ook een topclub waardige prestatie?

14 augustus 2014 om 16:46

Waar zie of lees jij dat het bijna is afgerond??? Uit de lucht gegrepen

14 augustus 2014 om 17:30

Utrecht heeft ook aangegeven dat er helemaal geen contact is met Feyenoord over Toornstra.

Knap VZ weet op donderdagmiddag al te melden wat Rutten op vrijdag in de persconferentie heeft gezegd.

Met deze twee aankopen erbij is Feijenoord voor mij meteen weer een heel belangrijke titel kandidaat. Natuurlijk zal men tijd nodig hebben om aan elkaar te wennen, maar hiermee halen ze wel veel waliteit binnen.

14 augustus 2014 om 16:07

Hmm voordat we Feyenoord als een serieuze titelkandidaat kunnen beschouwen, zal er eerst nog een waardige opvolger naar Rotterdam moeten komen. Vind Te Vrede niet het niveau hebben, is hooguit nuttig als back up.

14 augustus 2014 om 16:14

Eens met Sil95. Met Vilhena, Ziyech en Clasie heb je een uitgebalanceerd middenveld, maar je hebt ook een goalgetter nodig. Te Vrede kan hooguit goed zijn voor 12-15 goals, maar met een Dost koop je 23-30 goals. Dat scheelt heel wat punten. Het grootste probleem zit toch achterin, waar Mathijsen nog steeds opgesteld staat. Als Feyenoord Kongolo op zijn plek zet en een degelijke linksback haalt, doet het mee om plek 1 en moet de doelstelling minimaal top 3 zijn.

14 augustus 2014 om 16:56

Uitgebalanceerd middenveld vind ik iets te enthousiast. Dat die spelers elkaar aanvullen qua type ben ik met je eens, maar qua lengte en duelkracht houd ik mijn hart vast

Ik begrijp niet waarom je het middenveld gaat versterken als dat de enige linie is waar niemand weg is gegaan. Je haalt nu Toornstra voor de plek van Vilhena en Ziyech die van Immers, je wordt misschien wel iets sterker hierdoor maar je kan beter een back of een centrale verdediger of een spits kopen lijkt mij, het middenveld was wel de laatste linie waar iemand bij hoefde te komen en dan halen ze er zelfs 2 spelers!!!

14 augustus 2014 om 16:05

Je versterkt je middenveld omdat er achter Vilhena, Clasie en Immers bagger kwaliteit staat. Alleen Karsdorp kan mee op het gewenste Feyenoord niveau. Dus het lijkt mij heel logisch dat we de posities dubbel bezet krijgen. En concurrentie voor Immers lijkt mij ook geen kwaad kunnen. Lexie heeft ze erin geschopt afgelopen seizoenen. Maar met Ziyech kan je voetballend meer bereiken.

Is er al gepraat over een bedrag bij de transfer van Toornstra en Ziyech

14 augustus 2014 om 16:07

Toornstra lijkt mij een onzin verhaal. Hij heeft een contract tot 2017 en als je ziyech haalt dan is Toornstra overbodig.

Ziyech moest 4 miljoen kosten. Althans dat vroeg Heereveen aan Twente.

Ziyech is een geweldige aankoop. Die jongen is lust voor het oog. Had hem graag bij mijn club gezien maar Feyenoord heeft hem nu opgepikt. En meer dan terecht. Deze jongen is vergeleken met Immers een verademing die gewoon tekort komt voor de nummer tien positie. Ziyech kan de balletjes overal neerleggen, dat is ook wat Feyenoord nodig heeft. Een creatief iemand op een cruciale positie in het elftal. Ik neem aan dat Immers zijn plek nu wel kwijt raakt. Vind hem tot nu toe geen beste indruk maken in de gespeelde wedstrijden tot nu toe. Nu nog een goede spits en Feyenoord doet weer mee voor een top 3 klassering.

utrecht vraagt 8-10 mil voor jens!

en terecht ook! de uitverkoop is bij ons voorbij

als die bilal al 3,5 mil kost haha dan is 8 voor jens prima!!
wij hoeven niet meer te verkopen

14 augustus 2014 om 16:21

Utrecht vraagt 6 miljoen voor Toornstra, wat erg hoog vind voor deze voetballer. Van 1 naar 6 zou utrecht het prima doen.

14 augustus 2014 om 16:23

Er zal geen club zijn die dat gaat betalen voor Toornstra in Nederland.

Dus Toornstra speelt nog een jaartje in Utrecht, waarschijnlijk nog 2 jaartjes.
Lekker toch.

14 augustus 2014 om 17:21

6 miljoen! zijn ze gek geworden in Utrecht? Goed recht dat ze het vragen maar denk niet dat de speler hier blij van zal worden. Zowel Twente als Feyenoord haken bij zo'n bedrag direct af. Zou maar oppassen dat Jens er geen zaak van maakt en je zo'n situatie krijgt als toen met Suarez van Groningen naar Ajax.

Waarom doen veel mensen hier alsof Ziyech al speler is van Feyenoord? Ik moet het allemaal nog maar zien. Prachtige speler trouwens.

Het lijkt mij grote onzin dat we en Toornstra en Ziyech gaan halen.

Ziyech zou ik nog wel in kunnen komen maar als we dan ook nog Toornstra kunnen betalen dan lijkt het mij beter dat van Geel een paar ton extra aan Zabata zijn salaris kan gooien zodat hij wel wil komen.

Want Guidetti is nog maar afwachten hoe die is terug gekeerd van zijn blessure en van Dost ben ik niet zo'n fan.

Waarop baseren de Feyenoorders dat Ziyech naar Feyenoord gaat? Toch niet op het bericht in TC Tubantia hoop ik. Andere bronnen/media heb ik niet gehoord. Volgens mij betreft het een opzetje tussen TC Tubantia en Joop en volgt morgen het bericht dat Twente en Heerenveen er uit zijn en dat Ziyech naar Twente vertrekt.

14 augustus 2014 om 16:47

Ik snap het zelf ook niet. 1 bericht en veel mensen doen alsof beide spelers al gepresenteerd zijn.

14 augustus 2014 om 16:50

Dat probeer ik de Voetbalzone bezoekers al de hele dag uit te leggen. De enige bron is dat bericht in Tubantia en dat is gewoon een bommetje van Munsterman.

Ik zie net @Talisman ijskoud opschrijven: de transfer van Ziyech is bijna afgerond...

14 augustus 2014 om 17:06

Op zich raar, maar anderszijds zie ik ook geen tegenberichten van Feyenoord of Heerenveen.
Talisman heb ik de afgelopen dagen overigens wel meer zien roepen. Wellicht dat hij het dit keer bij het rechte eind heeft, maar ik neem alles wat hij roept wel met een korreltje zout.

Als Feyenoord het werkelijk lukt om in ieder geval nog Ziyech en een spits aan te trekken, spelen ze in ieder geval weer mee in de top 3 komend seizoen. Dan heb je met Bilal, Ziyech en een eventuele spits gewoon fantastische aankopen gedaan in aanvallend opzicht. De verdediging zal het zorgenkindje blijven, maar Kongolo en van Beek kunnen in ieder geval nog veel groeien.

Als Heerenveen niet van Dordrecht kan winnen dan kan het al helemaal van Feyenoord winnen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren