Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV overweegt ook tweede verdediger te huren van topclub

Laatste update:

Het is een kwestie van tijd voordat PSV de komst van Karim Rekik aan zal kondigen, maar de Eindhovenaren willen naast de Nederlander (die opnieuw zal worden gehuurd van Manchester City) nóg een centrale verdediger strikken. Volgens Thijs Slegers, PSV-watcher van Voetbal International, is Tiago Ilori nog altijd in beeld bij Marcel Brands en co. Dat meldt Slegers op Twitter.

/

PSV zat vorig jaar al achter Tiago Ilori aan, maar bleek de in Engeland geboren Portugees niet te kunnen betalen. De razendsnelle verdediger ging uiteindelijk van Sporting Portugal naar Liverpool, maar wacht nog op zijn debuut in de Premier League. Brendan Rodgers vindt Tiago Ilori nog niet goed genoeg voor het grote werk en de verdediger werd na de jaarwisseling al verhuurd aan Granada. In de Primera División speelde hij negen wedstrijden.

De 21-jarige Tiago Ilori schijnt voor het nieuwe seizoen opnieuw verhuurd te kunnen worden en Girondins Bordeaux werd al met de mandekker in verband gebracht. Mogelijk mengt PSV zich in de strijd. Daniel Van Buyten was ook in beeld bij de Brabanders, maar hij maakte donderdag bekend dat hij per direct stopt met betaald voetbal.

Tiago Ilori zou een aanwinst zijn voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die jongen gaat echt niet naar Psv. Daar laten ze Bruma en Rekik spelen, dus hij gaat echt niet een heel jaar naar jong PSV daar zullen ze bij Liverpool echt niet akkoord mee gaan.

14 augustus 2014 om 13:23

Tiago Ilori is in mijn ogen anders beter dan zowel Bruma als Rekik.

14 augustus 2014 om 13:27

Heb jij deze jongen dan goed geanalyseerd in de 9 wedstrijden die hij bij granada speelde dit jaar?

14 augustus 2014 om 13:46

Nee, maar hij heeft een mooiere en exotischere naam. Dus kan hij ook beter voetballen.

Tssss, analyseren, wat ben jij voor een rare! Zo werkt dat toch niet....

On topic: al is hij zo goed als Jaap Stam in zijn beste jaren, je gaat niet 2 spelers huren op zo'n essentiele posities naast elkaar. Blijkt hij dadelijk beter dan Bruma, speel je het hele jaar met een centraal duo dat volgend jaar weg is.

14 augustus 2014 om 14:06

Dória van botofago??? Als Depay wordt verkocht kunnen ze hem halen en nog een linksbuiten

Kan iemand me wat vertellen over deze speler?

Zeker een aanwinst en zeker bruikbaar. Alleen wederom huren.

14 augustus 2014 om 13:35

Wat wil je anders?
Breekt er wat door bij de jeugd?
Wie wil je kopen?
Als Rekik zou komen, is de verdediging al klaar, anders moet je iemand anders halen.
Bengston van Twente zal wel niet te betalen zijn.
Ervaren? Ja dan kom je uit op een buitenlandse speler, of je moet Matthijsen ophalen bij Feyenoord bijv, maar die gaat niet weg, lijkt me.
Maduro?

14 augustus 2014 om 14:17

Nou misschien iemand kopen. Hier heb je weinig aan, kan je volgend jaar weer opnieuw gaan zoeken naar cv's. Voor het geld wat ze aan defour wilde besteden kan je ook een cv kopen.

14 augustus 2014 om 14:48

@ Wilkyfeyenoord

Wat dacht je van Botteghin van Groningen? Vorig jaar één van de uitblinkers van Groningen en speeld een meer dan prima seizoen. Is weliswaar iemand met wie je Europees niet heel veel te zoeken hebt. Maar met alle respect, dat heb je met Rekik ook totaal niet. Daarnaast is Rekik over een jaar weer vertrokken.

14 augustus 2014 om 15:03

@ D-Bergkamp

Precies! Botteghin zou de perfecte oplossing zijn. Dat mensen hem nu vanwege de wedstrijd tegen Aberdeen afschrijven is raar, want hij heeft afgelopen seizoen meer dan goed gepresteerd bij FC Groningen.

Zou meteen de beste CV bij ons zijn, wat ook wel weer wat zegt over het niveau..
Bruma is zo slecht, die jongen staat sinds hij weg is bij Feyenoord stil in zijn ontwikkeling, en maakt keer op keer dezelfde fouten.

14 augustus 2014 om 16:50

Hij staat inderdaad stil maar slecht is overdreven. dat snap je zelf ook neem ik aan...Als spits mag je kansen missen en hoor je niks. Mag je als verdediger dan niet af en toe een foutje maken.

Ik dacht dat ze er een ervaren verdediger bij wilden hebben, deze jongen is nou niet echt ervaren, lijkt mij..

Talent volle jongen. Denk dat het een goede stap voor hem is. Al weet ik niet dat hij gelijk basis zou spelen.

Ik vind het wel grappig om te lezen allemaal. Jaren lang hebben de supporters van clubs Vitesse lopen uitlachen omdat ze huurspelers hebben/hadden. En nu zie je steeds meer dat andere Nederlandse clubs meerdere spelers huurt .

Denk dat dit ook de beste manier is om een periode te overbruggen. Er zal vast iets aankomen in de jeugd en dan 1 of 2 jaar een speler huren is prima.

14 augustus 2014 om 13:29

1 of 2 spelers is wel wat anders als wat Vitesse deed/doet.

14 augustus 2014 om 13:33

Nee hoor. Vitesse heeft nu wel geteld 2 gehuurde spelers van Chelsea. Misschien komt er nog een derde bij. Valt dus best wel mee.

14 augustus 2014 om 13:34

psv komt met deze jongen erbij op 2 spelers. Vitesse huurt tot nu toe wallace en troure van Chelsea en Labyad uit portugal. Dus 1 meer zie ik niet echt als een struikelblok.

Zie het ook niet als aanvallend. Ik zie liever een huur speler die het goed invult, dan een speler uit eigen jeugd die niet mee kan komen. Of een gekochte speler die zijn geld niet waard is.

14 augustus 2014 om 13:37

En sinds de club is verkocht? Zoveel heb ik geen een Nederlandse club zien huren.

14 augustus 2014 om 13:43

Ach ja, telkens viel het allemaal wel mee. Vaak speelden er max 3 huurlingen, waaronder v. Aanholt die er 3 (?) jaar heeft gelopen.

Momenteel spelen er 7 Nederlanders in de basis waarvan er 2 of 3 uit de jeugd komen, zijn weinig ploegen die dit na kunnen zeggen. Om dan eventuele gaten te dichten met wat huurspelers is in mijn ogen dan geen probleem

14 augustus 2014 om 13:58

Inderdaad. Vitesse heeft gewoon een prima mix met eigen kweek, binnenlands product en wat import.

14 augustus 2014 om 14:13

Blijft jammer dat mensen dit niet (willen) zien. Nog steeds lees je reacties dat het een buitenlands vreemdelingenlegioen is met huurspelers en dan men zich niet zou moeten kunnen/willen identificeren met dit Vitesse. Lulkoek van de bovenste plank

14 augustus 2014 om 14:20

Het zijn zeker succes gevallen bij Vitesse. Maar PSV heeft momenteel een speler gehuurd en Illori is nog niet binnen dus Vitesse vergelijken met de rest van nederland kan je gewoon niet doen.

14 augustus 2014 om 14:32

Alleen het eerste jaar was extreem. Omdat Vitesse afscheid nam van veel spelers en binnen 1 maand moest handelen. Toen hebben ze in een sloot moeten vissen.

Verder heeft vitesse gewoon slim gehandeld. Huren per jaar niet meer dan nodig is om de gaten op te vullen. Jongens proberen ze meerdere jaren te huren dan elk jaar een ander. Zie van Aanholt en nu Troure en Labyad.

Vites probeert langzaam alles in te vullen met eigen spelers. Dit jaar zijn weer Duadu, kruiswijk , oliiynk gehaald.

Daarnaast 3 jeugdspelers die zijn doorgestroomd.

14 augustus 2014 om 14:49

Dit is het eerste seizoen dat Vitesse het doet met relatief weinig huurlingen van hoofdzakelijk Chelsea. Voorgaande jaren bestond de selectie van Vitesse zeker uit minimaal 5 a 6 gehuurde spelers. Daarvan was het grootste gedeelte ook nog basisspeler. Het nadeel van deze huurlingen was en is, dat je zo nooit een ingespeeld elftal krijgt. Na een behoorlijk succesvol jaar, kon de (ook nog meestal nieuw) trainer weer opnieuw beginnen met bouwen. Dat is een nadeel van gehuurde spelers. 1 a 2 om je selectie op orde te brengen is niks mis mee. Maar het moet niet een groot deel van je selectie/basiself bevatten.

14 augustus 2014 om 13:45

Je wilt 2 spelers die gehuurd worden (willen worden) vergelijken met alles wat vitesse (van vrijwel dezelfde club) gehuurd heeft? Das pas grappig om te lezen :D

on: ik ken hem verder niet..maar tis geen ervaring en dat is imo toch echt wat mist

Mensen kunnen nu wel roepen van:'daar kan toch net zo goed eigen jeugd spelen? '. Maar het feit is dat Hendricks zich gaat focussen vm en Koch is er gewoon niet klaar voor. Hij kan de tempo niet aan. Valt nauwelijks op bij jong psv. Verder heb je a-junioren maar die zijn niet klaar voor het grote werk.

14 augustus 2014 om 13:32

Dat vind ik kwalijk. Dan heb je een waardeloos beleid en totaal geen lef. Kijk Feyenoord, noodgedwongen jeugd laten spelen en transfervrije spelers. Heeft ons 33 miljoen opgeleverd en de helft stond op het WK in de basis. Ik bedoel... Jeugd een kans geven is een risico, maar met de juiste begeleiding zeker niet onmogelijk. Wanneer is een jeugdspeler klaar om te debuteren? Zeg het maar.

14 augustus 2014 om 13:41

Ja en Feyenoord heeft er niks mee gewonnen en niet eens de groepsfase in Europees voetbal gehaald. Bovendien heeft daar ook Mathijssen gestaan, een ervaren verdediger die PSV helemaal niet heeft.

Koch kan de stap naar PSV nu al een tijd niet maken en is dus niet goed genoeg. De andere en meer talentvolle verdediger, Hermansson, is langdurig geblesseerd.

14 augustus 2014 om 14:10

Kwalijk, waardeloos beleid, totaal geen lef. Nou nou toe maar. Waarschijnlijk hebben de mensen die er elke dag lopen een iets beter beeld dan dat jij hebt?? Als zij denken dat de jeugd die er nu rond loopt enigszins het niveau aankunnen zouden ze geen versterkingen halen lijkt me??!!

Maar jij als buitenstaander zal het waarschijnlijk allemaal veel beter weten en hebt een goed zicht wat er allemaal rond loopt in de jeugd?

En waarom haalf Feyenoord "good old" Boularouz?? Juist omdat ze waarschijnlijk op dit moment ook geen speler hebben klaar staan die het niveau aan kan??

En je zegt het zelf eigenlijk al..... Feyenoord was noodgedwongen spelers uit de eigen jeugd op te stellen. Maar wat heeft dat in het eerste seizoen opgebracht?? Juist een 10e plaats (seizoen 2010/2011 als ik me niet vergis).

Begrijp me niet verkeerd, mooi dat Feyenoord goede spelers heeft voortgebracht en goed voor de club dat het het goed heeft gedaan op de transfer markt.
Maar ga niet lopen roepen over bepaalde zaken waar je totaal geen zicht in hebt!!!!

ps: correct me if i'm wrong.

14 augustus 2014 om 17:36

Dan moet je ook het talent wel in huis hebben. PSV leid spelers niet enkel op voor het eigen eerste elftal. Niet iedereen kan immers (direct) de stap maken. Kijk bijv. naar Mohktar en Van Eijden.

Psv moet gewoon een wat oudere, ervaren centrale verdediger (+/-30) ergens huren/kopen die het ook geen ramp vindt om niet alles te spelen. Want Rekik ga je niet op de bank zetten, en Bruma moet je ook gewoon laten spelen ook al is hij nog niet echt goed. Dat is de enige die je echt gekocht hebt en over een jaar niet weer weg is.

Oh PSV hou eens op met dat huren. Win je zelf niks mee en je bent alleen maar waarde aan het toevoegen voor een andere club. Je loopt straks het risico dat je elk jaar weer een nieuw elftal moet bouwen. Zo kom je nooit verder.

14 augustus 2014 om 13:33

Ik hoop dat ze weer een miljoen ervoor neertellen. Dan kan je mij opvegen.

14 augustus 2014 om 14:59

Haal jij maar Boulahrouz en Mathijsen . Ga ergens anders je irritante nonsens brabbelen, kwal.

14 augustus 2014 om 21:38

Ik haal ze niet wijsneus. Ik ben het er ook niet mee eens dat die spelers worden gehaald. Ik refereer alleen naar een gehuurde speler Ruiz, zoals ik je niet hoef uit te leggen. Dat zou ik grappig vinden. Dat geeft mij het signaal dat niet alleen in Rotterdam-Zuid bij mijn eigen ploegje op dit moment wanbeleid wordt gevoerd. Ben gerust wel objectief genoeg om dat te zien.

Waarom je me dan ook meteen kwal noemt, snap ik niet. Baseer je dat op twee reacties? Dan ken je mijn reacties niet goed genoeg. Misschien moet je je daar eerst in verdiepen.

Dit is probleem verleggen in plaats van oplossen! 2 centrale verdedigers huren...

Kan je volgend jaar weer opnieuw beginnen. Hendrikx wordt er niet beter van om op de bank te zitten iig. Dus of geef hem een kans of....

Had wat fanatieker gehandeld op Lachman (zwolle verkoopt toch alles voor een koek en een ei) of doe een bod van 2-3 miljoen op Botteghin en je hebt voor 3-4 jaar een heel degelijke verdediger!

Zouden ze niet een keer een verdediger kopen? Ze schijnen 5,5 miljoen te hebben. Laat die middenvelder lekker zitten en investeer je geld in een goede verdediger.

Huurclub dat psv ;-) haha... Nee zonder gein, als een speler wat toevoegt aan een elftal is huren een prima optie.

Dit is toch niet te geloven?
Ik ben ontzettend tegen het huren van dit soort voetballers. Ze voegen misschien wel kwaliteit toe aan het team, maar ze zijn ook na een jaar weer weg.
Waardeloos zaken doen dit.

Zou wederom een ongelooflijk domme zet zijn. Weer iemand zonder ervaring huren? Tjonge jonge. Hier schiet je toch helemaal niets mee op! Niet op korte, maar ook niet op de lange termijn!

Talenten genoeg. Het gaat mij er niet om het huur of kopen is, we hebben echt heel snel ervaring nodig achterin. Bruma en Rekik zijn respectievelijk 22 en 19 jaar. Dat is toch waanzin, zo'n jonge centrale achterhoede. Hendrix, Hermansson en Koch, de beoogde reserve centrale verdedigers zijn ook veel te jong natuurlijk.

Deze jongen zal vast een groot talent zijn, Liverpool fans zijn lovend, maar het gaat om ervaring. Ik heb écht geen trek in lerende verdedigers, dat zorgt voor onrust en tegengoals.

14 augustus 2014 om 14:25

Ben het met je eens, met uitzondering van een talent zoals Alex er 1 was, dan is ie meer dan welkom. Persoonlijk denk ik dat je meer moet gaan kijken naar persoonlijkheid en minder naar talent. Liever een beperktere verdediger, die weet wat hij kan en niet kan en daarnaar handelt, dan nog iemand die dit nog allemaal dient te onderzoeken. Dan kom je in Nederland dus uit bij spelers als bv zo'n Swinkels die bij Willem II voetbalde, omdat Mathijssen al bij Feyenoord speelt. Is helemaal niet erg, is voor korte termijn en hoeft niet veel te kosten. Van dat soort voetballers zijn er genoeg hoor, alleen vergt het wederom een "mentaliteits"verandering bij Psv. Voor opleiding is kennis en ervaring nodig en de durf om fouten te maken.

Ik vind het beleid van PSV erg op dat van Ajax van de jaren 2005-2010 lijken (grofweg gezegd). Waar iedereen bezig is met de toekomst, lijkt PSV enkel bezig te zijn met het huidige seizoen. Ze moeten en zullen kampioen worden. En op deze manier, gaat dat wederom niet lukken. De bal is rond, je weet nooit wie van wie wint, maar PSV zal ook in het seizoen 2014/2015 niet de kampioen van Nederland worden. Dat is wel zeker.
Ik hoop dat ze weer snel wat logischer en sterker beleid gaan voeren en weer een échte concurrent voor de titel gaan worden.

14 augustus 2014 om 16:01

superstick

ik heb dat ook al vaker aangegeven dat het beleid van psv niet verder reikt dan het huidige seizoen en dan wordt ik weer als een psv hater neergezet. Psv moet gewoon een tijd de verwachtingen wat bijstellen en een plan maken voor de komende vijf jaar. Dat heeft ajax na de Cruijff revolutie ook gedaan al moet wel gezegd worden dat een aantal kampioenschappen op rij de druk wel van de ketel haalt. Maar ik begrijp het enigszins wel. Psv is een topclub en dat schept verwachtingen. Het is ook bijna niet aan de supporters te verkopen om te zeggen dat de komende jaren geen titel verwacht mag worden. Maar op deze manier met allerlei huurconstructies kom je ook niet verder. Na een jaar zijn de huurspelers weer weg en kun je op nieuw gaan beginnen. Deze defensie is gewoon te jong om een heel seizoen stabiel te kunnen presteren. Veel zal ook afhangen van de vleugelspitsen. Kunnen zij wel de jong in het spel betrekken. Vorig seizoen liepen locadia en matavz er verloren bij door te weinig aanvoer van de zijkanten.

PSV moet zich niet in de strijd gooien.. het heeft al zoveel gezichtsverlies geleden.
Weer zo smakelijk op je bek gaan kun je je ergste vijand niet wensen, plan a, plan b wordt plan c.
Het zal het moeten doen met de houterige voor veel geld binnen gehaalde de Jong.
Verder kunnen we weer naar Laury and Hardy (rekik en Bruma) kijken dit seizoen.
Ik weet het niet hoor, Maher, Wijnaldum voor mij allemaal veel te licht. Spelers die feitelijk bij PSV nog nooit echt een hoog niveau hebben weten te halen maar waar we wel elk jseizoen van horen dat zij de kar gaan trekken.

Ik ken de betreffende speler niet. Maar hoezo weer huren ?. Is Psv het Vitesse van Brabant aan het worden ?? En is het vertrouwen in Bruma na 1 seizoen alweer over ? Ik dacht dat er een (stand-in) linksback gezocht werd. ..

Dat lijkt me een prima idee van Brands en de zijnen. Heb je maanden lang de tijd om twee centrale verdedigers te vinden die ervaring meebrengen in de jonge kwetsbare defensie en dan kom je hiermee. Ten eerste dus Rekik, die vorig seizoen totaal niet kon overtuigen en erg jong is en de eerste de beste naam die naar buitenkomt voor de andere vacature in de defensie is deze Ilori. 21 Jaar en nog geen vijftig competitieduels in de benen. Bovendien vraag ik me af waarom we zouden huren? Dan zitten we volgend seizoen weer met hetzelfde probleem en kunnen we weer maanden zoeken naar centrumverdedigers.

psv blijft het maar zoeken in het hogere segment, met als risico dat ze dadelijk helemaal geen versterkingen binnenhalen. Psv heeft de laatste jaren een behoorlijke jas uitgetrokken en dat zien clubs ook. Ze zien dus dat spelers zich niet zo ontwikkelen als dat ze graag zouden willen zien, anders zou die club ook wel eens kampioen worden. Ik vond het daarom ook zo verassend dat city rekik aan psv verhuurt ipv bij een club uit de premier league. Daar zou rekik onder meer weerstand kunnen spelen. Rekik heeft vorig seizoen in mijn ogen ook niet veel stappen gemaakt in zijn ontwikkeling

Mag hopen dat dit een grap is ?
PSV heeft behoefte aan een leider . Plus het feit dat dit weer een huur speler is.
Haal een routinier , transfervrije RCV er is ruimte in het salarishuis namelijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren