Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Feyenoord verrast en haalt Kazim-Richards binnen'

Laatste update:

Martin van Geel heeft een verrassende potentiële aanwinst voor Feyenoord uit de hoge hoed getoverd. Volgens De Telegraaf zijn de Rotterdammers dicht bij het aantrekken van Colin Kazim-Richards, die voor een jaar zal worden gehuurd van Bursaspor. Met de naderende komst van de in Engeland geboren Turk wordt de zoektocht naar een nieuwe goalgetter niet gestaakt.

/

De 27-jarige Kazim-Richards (ook wel bekend onder de naam Kazim-Kazim) kan in het centrum van de aanval uit de voeten, maar Van Geel staakt de zoektocht naar een opvolger voor Graziano Pellè niet. John Guidetti, Bas Dost en Duván Zapata blijven de belangrijkste kandidaten. Omdat Feyenoord er rekening mee houdt dat de nieuwe spits pas tegen het einde van de transfermarkt kan worden binnengehaald, wordt Kazim-Richards gestrikt om Fred Rutten meer lucht te geven.

Feyenoord speelt vrijdag thuis tegen sc Heerenveen en neemt het volgende week in de Europa League op tegen Zorya Luhansk. De Rotterdammers doen er alles aan om Kazim-Richards voor laatstgenoemd duel tijdig speelgerechtigd te krijgen. Kazim-Richards begon zijn loopbaan bij het Engelse Bury en belandde via Brighton and Hove Albion en Sheffield United bij de Turkse topclub Fenerbahçe. Verder speelde hij nog voor Toulouse, Galatasaray, Olympiacos, Blackburn Rovers en Bursaspor en de aanvaller deed internationale ervaring op in de Champions League en op het EK. Kazim-Richards speelde 35 interlands voor Turkije.

Colin Kazim-Richards lijkt mij een aanwinst voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Afwachten, in ieder geval een ervaren speler. Ben benieuwd.

13 augustus 2014 om 08:02

Is dit een noodsprong of niet. Is niet echt de topper waar ik op zit te wachten zeg maar.
In geen competitie veel doelpunten gemaakt.

Ik blijf erbij we kunnen met zijn allen zeggen hadden Guidetti en Pelle ook niet ,maar we zitten nu in een andere situatie. Naar mijn mening is er nu ruimte om je team te versterken . Er zijn nu spelers verkocht of wachten we echt tot eind aug en wachten we wat er over is en die met korting op kunnen halen.

Waarom nu geen zyech halen is een mooie investering voor de toekomst. En dan natuurlijk nog een spits en mijn hart gaat nog steeds naar Vossen ervaring en mooie cijfers.

13 augustus 2014 om 08:36

Zou me niks verbazen als Ziyech nog komt. Heerenveen wil Te Vrede, Feyenoord heeft geen andere spits en zoekt nog verder. Huurt Richards, Te Vrede op huurbasis naar Heerenveen en Feyenoord korting op Ziyech.

13 augustus 2014 om 08:55

Terzetter ik zou er super blij mee zijn staat er nu al en investering in de toekomst.
Heeft nog maar een jaarcontract dus heereveen wil van hem af om nog wat te vangen.
Echter ben ik bang dat hij bij Twente terrecht komt.

@mkempees ik ken de speler niet dus moet op basis van zijn cijfers zeggen ik hoop dan dat zijn talent er dit jaar helemaal uitkomt.

13 augustus 2014 om 09:00

@bliek

Ook al is de vergelijking met Pelle te voor de hand liggend denk ik dat Kazim Kazim een Pelletje kan doen bij Feyenoord.

Hij heeft tot nu toe eigenlijk alleen maar in fysiek sterke competities gespeeld waar er van de verdedigers verwacht wordt dat ze als hyena's op elke spits invliegen.

Dus in Nederland zou hij het verdedigers nog lastig kunnen maken.

Hij is ook nog redelijk jong maar heeft toch veel ervaring.

Hij maakte ook deel uit van de Turkse nationale elftal die in 2008 voor een stunt zorgde door Duitsland bijna te verslaan in de halve finale.

En hij is goedkoop.

13 augustus 2014 om 09:19

Het lijkt inderdaad een noodsprong te zijn, echter moet ik ook bekenen dat ik geen oordeel over deze speler kan geven. Zover ik mij hem kan herinneren en dan voornamelijk als speler van Turkije was ik altijd wel gecharmeerd van hem. Echter als ik zijn verdere carrière analyseer o.a. de vele clubs die hij heeft versleten en zijn aantal doelpunten die hij tot op heden heeft geproduceerd kan ik er niet opgewonden van raken.

Feyenoord moet als het kan een kleine investering doen door Zapata aan te trekken in het geval dat hij niet wil ga je voor Vossen. Zapata lijkt de grotere klasbak te zijn met voldoende rek en mogelijkheid om hem later met een behoorlijke winst te verkopen. Soms moet je niet te lang stil staan bij bepaalde zaken en gewoon doen. Het geld is beschikbaar en zolang je niets hoeft te lenen moet het geen probleem zijn

13 augustus 2014 om 09:43

Ik ken deze jongen niet. Iemand een idee wie het is. Speelt niet bij een onbekende club, maar zal daar geen topper zijn geweest, aangezien hij verhuizen gaat naar feyenoord voor een jaar.

13 augustus 2014 om 09:46

Ik schrik een beetje van de info op VI.nl: in september voor (omgerekend) 400.000 euro gekocht door Bursaspor, mag dus nu alweer vertrekken...

13 augustus 2014 om 09:52

Hij wordt verhuurd hoor. Maar dat zegt genoeg lijkt mij. Ik vrees dat het een gok wordt, waarvan we moeten afwachten hoe het gaat uitpakken.

13 augustus 2014 om 11:12

Probleem bij Zapate is dat Napoli hem wil gebruiken dit seizoen.. en tenzij zij aan het eind van de transferperiode een andere spits aantrekken zie ik Zapate niet komen..

13 augustus 2014 om 08:37

Ervaren of niet. Kazim het o zo grote talent heeft niets waar kunnen maken. Vanaf het moment dat hij nog een broekie was, volgde ik hem al. Helaas is mijn optimisme voor een topcarriere van Kazim nooit uitgekomen.

13 augustus 2014 om 09:10

Wat een slechte transfer zeg. Met alle respect maar hij speelt niet eens basis bij bursaspor

13 augustus 2014 om 09:23

Een bankzitter van Bursaspor van 27 zal ons toch echt niet verder gaan helpen vrees ik. Hier bovenop gok ik dat dit qua salaris ook nog wel eens een dure jongen zou kunnen zijn. Bovendien is hij van nature volgens mij geen spits, maar speelde hij in zijn hoogtijdagen bij fenerbache op de vleugels en/of het middenveld.

13 augustus 2014 om 09:59

Nou die bankzitter van az, Parma enz die kwam toch ook even bij feyenoord de boel op stelten zetten!

13 augustus 2014 om 10:42

Ja he? Je weet dat dat met meerdere omstandigheden te maken heeft gehad? Ga dan niet zomaar dingen lopen schreeuwen...

13 augustus 2014 om 10:51

@Valentino: slechte vergelijking, Pelle was namelijk niet bij zoveel clubs mislukt als Kazim. Bovendien had Pelle specifieke eigenschappen die hij al liet zien in zijn laatste periode bij AZ.

13 augustus 2014 om 12:55

Hoezo 27 jjaar niet? Juist zulke ervaren spelers lunnen nuttig zijn, aan een heel elftal met tieners heb je niks aan

13 augustus 2014 om 13:26

Mensen roepen nou ook leuk dat dit de vervanger van Pellè is, maar in de tekst staat duidelijk dat de zoektocht nog doorgaat.

Je kan hem meer zien als de nieuwe Armenteros, kan op meerdere posities uit te voeten en heb je weer een extra optie.

Schaken kan eventueel nog vertrekken en dan heb je op RV alleen nog Verhoek... Daarmee ga je de strijd zeker niet winnen. Verder moet je Te Vrede niet weg doen voor Ziyech, je zoekt een spits waarom zou je dan in godsnaam je eigen spits verkopen en een AM halen (waar we genoeg opties hebben).

13 augustus 2014 om 21:12

Haha ja Naar het verleden kijken heeft geen zin . Schaken ,Verhoek en Goosens gaan nog weg dus ze hebben nu hun vertrek opgevangen.

13 augustus 2014 om 09:43

Nou wat een verrassing voetbalzone

13 augustus 2014 om 10:10

Jij had deze transfer al aan zien komen begrijp ik?

13 augustus 2014 om 10:27

Dir is echt een goeie speler, maar hij heeft de mentaliteit van een drol dus ik denk niet dat het wat word

13 augustus 2014 om 13:05

Deze jongen heeft zelden in de spits gespeeld. Is fysiek wel sterk en aardig rap. Het netwerk van Van Geel valt ook vies tegen. Als ze Pelle willen vervangen moeten ze bij ex-Bursaspor speler Sebastian Pinto aankloppen. Ideale kandidaat, in het verleden ook nog het Chileens nationaal elftal behaald, goede goalgetter. In januari zou hij bij Bahia getekend hebben. Ik zou een paar telefoontjes naar Brazilie plegen alvorens Kazim-Richards aan te trekken, maar ik ben ook geen Van Geel.

13 augustus 2014 om 13:07

Deze jongen heeft zelden in de spits gespeeld. Is fysiek wel sterk en aardig rap. Het netwerk van Van Geel valt ook vies tegen. Als ze Pelle willen vervangen moeten ze bij ex-Bursaspor speler Sebastian Pinto aankloppen. Ideale kandidaat, in het verleden ook nog het Chileens nationaal elftal behaald, goede goalgetter. In januari zou hij bij Bahia getekend hebben. Ik zou een paar telefoontjes naar Brazilie plegen alvorens Kazim-Richards aan te trekken, maar ik ben ook geen Van Geel.

Dit is een beter oplossing dan een jonge spits in het elftal te zetten. Verder ken ik deze jongeman niet en ben ik benieuwd wat hij kan. Heeft iemand de cijfers van wedstrijden en doelpunten van de afgelopen jaren?

13 augustus 2014 om 07:17

In totaal 150 duels gespeeld en 22 keer gescoord.

13 augustus 2014 om 07:25

Had je de statistieken van Pelle weleens gezien voordat die naar Feyenoord kwam?
Dus helemaal iets zeggen doet het ook niet, de Nederlandse competitie is gewoon een totaal ander niveau waar een net niet spits in het buitenland in 1 keer de topscoorder kan worden.

13 augustus 2014 om 07:47

Het eindeloze pelle en guidetti verhaal word ik moedeloos van. Dat excuus is gewoon een keer op.

Niets en dan ook niets doet blijken dat deze speler beter is als tevrede op dit moment... en dan als noodoplossing nog wel... lekker voor het vertrouwen van tevrede.

Ze zijn gewoon verplicht om een goede spits aan te trekken en geen achterlijke noodoplossingen. Beleid van niks dit. Ook al zou hij er ineens 50 in schieten. Klopt gewoon niks van.

13 augustus 2014 om 08:02

Nee hij vroeg om de statistieken. Dus die heb ik gegeven. Ik weet ook dat het niets zegt, zodra hij in de eredivisie komt spelen. Zoals pelle, malki enz

13 augustus 2014 om 08:31

Heb vertrouwen. Bij de komst van Pelle was er ook kritiek en zijn er zelfs seizoenkaarten verscheurd. Daar kunnen we ons nu niets meer bij voorstellen. Ook van Guidetti had destijds niemand wat gehoord. Daarom: in Martin we trust.

13 augustus 2014 om 08:32

Ze gaan nog door met zoeken naar een spits toch, loop is niet zo te zeiken. Wacht het is af voordat je kritiek levert vanuit de computerkamertje, makkelijk allemaal

13 augustus 2014 om 08:41

Dat is geen excuus. Dat zijn feiten. Maar bieden geen garantie voor de toekomst

13 augustus 2014 om 08:47

@nixter010: Helemaal mee eens hoor. Beleidsmatig valt deze "noodoplossing" inderdaad niet echt goed te praten. In eerste instantie lijkt hij namelijk niet of nauwelijks beter dan wat we al hebben en lijkt het een blijk van wantrouwen naar de huidige opties voor de spits (Te Vrede en Manu). Echter kan deze speler ook op de vleugels. Als dit betekent dat Verhoek en Schaken op het punt staan te vertrekken (waar ik op hoop) dan is het voor de breedte een goede extra optie.

13 augustus 2014 om 09:29

Daar heb je gelijk in alleen ik krijg met de dag minder vertrouwen in de intelligentie van ons beleid.

Ik denk dat je Verhoek nog niet aan de straat stenen kwijt kan.
En Schaken als backup voor de flanken vind ik nou ook niet bepaald slecht.

Als je Drenthe om zijn zogenaamde wangedrag niet aantrekt maar deze speler wel snap ik het gewoon niet meer.

misschien dat van Geel is een jaartje FM moet gaan spelen.

13 augustus 2014 om 09:34

@ Pruikelaar,

Niet zo denigrerend doen he....

Ik zit ten eerste met de laptop en een kop koffie in de tuin, dus niet zo zeiken.
Wacht het is af voordat je kritiek geeft over iemand zijn kritiek.

voor de rest: Het is toch gewoon een feit. stop is met die vergelijkingen over Pelle.... want dan kan je iedereen aantrekken zonder dat je er ooit nog commentaar over mag geven.

13 augustus 2014 om 09:58

@nixter010: zullen we maar bieden op Eto'o dan? Of misschien 10 miljoen betalen voor een of andere gekke "topspeler"? Ga toch weg man. Iedereen weet dat de Eredivisie een plek is waar onbenullige spelers kunnen uitgroeien tot topscorers, maar jij wilt het geld weet weggooien aan "topspelers". Vergeten dat wij de top spits Lazovic kochten die niet aardde bij ons? Heb gewoon vertrouwen en het komt wel goed!

13 augustus 2014 om 11:41

203 wedstrijden gespeeld en 20 doelpunten..... Vorig jaar 1 keer gescoord en daarvoor zijn laatste doelpunt stamt uit championchip in Engeland in 2012 (dus niet eens hoogste niveau.......)

Daarnaast staat het mij bij dat hij bij de Turkse ploeg best wel indruk maakte als rechtsbuiten maar waar is het daarna mis gegaan......

zie ook
http://nl.soccerway.com/players/colin-kazim-richar...
Kan niet eens zeggen dat het een noodgreep is aangezien je weinig weet over deze speler maar Van Hooijdonk heb ik na zijn Van Persie commentaar (en overig zinloze commentaar bij slechte analyses op TV) geen hoge pet van op. En buitenspelers heeft Feynoord nu wel genoeg.

13 augustus 2014 om 12:13

@troy010,
Uit jij je frustraties lekker ff op iemand anders.

Hoe kom jij erbij dat ik eto wil contracteren. Of 10 miljoen wil betalen voor een "top speler".

Pak mij op wat ik zeg. Maar ga je frustraties niet bot vieren met argumenten die geen betrekking hebben op mij.

Waarom geld verdienen als je het niet durft/wilt herinvesteren ?

13 augustus 2014 om 12:42

@nixter010 je hebt gelijk als je zegt dat er durf moet worden getoond met investeren. Maar welke garantie heb je als je Vossen, Dost of Zapata binnenhaalt voor 6 miljoen? Als we een van die jongens halen en die scoort maar niet, is het dan nog steeds verantwoord dat we zoveel geld voor hem hebben neergelegd? Je kan van vrijwel geen enkele spits op voorhand zeggen dat ie er 30 inlegt. De spitsen waar je die zekerheid wel hebt, die komen niet naar Nederland.

13 augustus 2014 om 13:31

@Nixter010

In wie wil je investeren dan Dost, Zapata, Guidetti?

Daar zijn we evenver mee als 4 weken geleden, dus geen ene reet mee opgeschoten. Verder komt de Europa League wedstrijden tegen Zorya eraan en is toch leuk als je een extra speler erbij hebt, stel dat we de groepsfase halen is het altijd handig om erbij te hebben!

Augustus duurt nog even en er kan van alles gebeuren, maar dit is een handige versterking

13 augustus 2014 om 15:34

Ik vind kazim geen slecht speler maar snap het beleid gewoon niet meer.

En zapata of dost hebben sws nog een restwaarde dus weg gegooid geld zal het niet zijn. Maar wel de beste keuze als je het mij vraagt.

13 augustus 2014 om 07:18

Volgens mij heeft hij nooit veel gescoord, omdat hij nooit de diepe spits was. Lijkt me ook geen speler die er even 25 gaat intrappen voor Feyenoord. Daarnaast zal hij met zoveel clubs op zijn cv ook niet heel goedkoop zijn....
Denk niet dat hij voor 500.000 komt voetballen.

13 augustus 2014 om 07:48

https://www.youtube.com/watch?v=gvqOK-ZJoj0
statistieken let ik ook nie meer al teveel op

13 augustus 2014 om 07:59

Zijn statistieken zijn een een drama kijk maar op wikipedia.

13 augustus 2014 om 08:18

Hij pakt meer kaarten dan dat hij scoort. Gezien Feyenoord's laatste wedstrijd een goede aankoop sarcasme

Haal dan niemand....
Ik heb liever dat je nu 1 of 2 miljoen meer betaald voor een speler met toekomst dan zo iemand huurt. Dit wordt gevalletje Armenteros. Het is ook helemaal geen spits in een 433, maar een 2e spits in 442. Ken hem meer als rechtbuitrn, maar daar hebben we al 4 spelers....

13 augustus 2014 om 07:20

Ik ben het wel met je eens ja. Ik dacht ook meteen aan een rechtsbuiten. Dit komt een beetje armoedig over. Heeft een indrukwekkend rijtje clubs (qua aantal dan) achter zijn naam.

Maar goed, hij moet eerst maar de kans krijgen. Wie weet...

13 augustus 2014 om 07:33

Ik snap je punt niet... Juist is dit een goede aankoop met een vertrek van schaken (die hoogstwaarschijnlijk) vertrekt heb je echt alleen maar hele jonge spelers in de voorhoede en nauwelijks spitsen die op Europees niveau hebben gespeeld. Kazim heeft het toch wel redelijk gedaan bij Fenerbahçe en bij blackburn. Soms heeft het elftal ook andere impulsen nodig ipv jonge gasten... En deze speler is niet eens heel oud.... Ik verwacht geen wonderen van deze man maar hij is een prima stand in voor het moment!!

13 augustus 2014 om 07:46

Hoezo? Boetius heeft het nog niet, Manu vind ik te wild en gefrustreerd voetballen, Bilal zal ook niet alles kunnen spelen en Schaken gaat waarschijnlijk nog weg. Dan is dit toch prima? Een 'leermeester' voor die jonge jongens. Ik vind dit geen ramp hoor.

13 augustus 2014 om 09:03

Dit zou zelfs een ideetje van Bilal geweest kunnen zijn haha.

13 augustus 2014 om 11:05

Is the best you can buy in Rotterdam tegenwoordig.

Klinkt als eens wanhoopsactie, : "We hebben hem gehaald om fred rutten meer lucht te geven" ik heb de beste man nooit zien voetballen, maar zo te lezen zien ze het zelf ook niet echt in hem zitten

13 augustus 2014 om 07:19

Haha echt he. Hopelijk is het een huur voor 3 maanden, want dit gaat nergens over. Ik snap dat we geen Europese topper kunnen halen, maar speler die al 3/4 jaar overal mislukt (bij degradatiekandidaten of matige competities)....

13 augustus 2014 om 07:37

Wat loop jij nou te bazuinen?? Matige competities en degradatieclubs ?? Weet niet maar voor zover ik weet speelt Galatasaray en Fenerbahçe elk seizoen voor het kampioenschap en spelen ze CL ... Olympiakos Idem en volgens mij en de franse competitie niet echt slechter dan de onze en werd hij geen kampioen met Toulouse .... Toon je zelf nou een echte fan ipv een afbraak fan want je komt niet echt geloofwaardig over zo!

Mag voor Feyenoord hopen dat er nog een echte spits komt, deze koekenbakker kan er vrij weinig van. Blijf het apart vinden om te zien dat van Geel totaal niet durft te scouten maar alleen uitgebluste spelers haalt, of talenten die al bekend zijn in de eredivisie.

13 augustus 2014 om 07:29

27 is over het algemeen een perfecte leeftijd en heeft toch een aantal goede clubs achter z'n naam staan. In de aanvallende linie kwamen we de laatste jaren simpelweg te kort dus wie weet hoe dit uit zal gaan pakken.

Kazim-Kazim welkom in Rotterdam!!

13 augustus 2014 om 08:17

Al die andere spelers zijn al niet meer te betalen voor een club als Feyenoord.. Echt veel keus is er niet.

13 augustus 2014 om 10:22

hij wordt gehuurd

Denk niet dat het verkeerd is om deze beste man te huren. Zijn stats zijn niet bijzonder goed , maar dat hoeft ook niet om in Nederland te slagen. Kazim-Kazim is toch 1.85 en heeft de nodige ervaring opgedaan in Engeland en Turkije. Ben benieuwd wat hij ons tentoon gaat stellen en neem bij voorbaat aan dat het geen gevalletje slome Armenteros wordt.

Kan een Fener supporter meer vertellen over deze beste man, ken hem alleen van naam.

Edit. Zie dat hij van Bursas komt, maar dat terzijde.

13 augustus 2014 om 09:08

Ik ben geen Fener fan maar een Galatasaray fan maar ik denk eerlijk gezegd dat dit een goede keus is voor Feyenoord.

Eerlijk gezegd denk ik zelfs dat dit gewoon een perfecte keus is.

Al is het een tijdelijke oplossing tot misschien Bas Dost komt.

Kazim Kazim heeft tot nu toe alleen maar in fysiek sterke competities gespeeld, dus in Nederland zou hij wel veel kunnen scoren.

Hij is eigenlijk ook geen echte spits maar kan toch makkelijk scoren tegen zwakkere verdedigers.

Fysiek is hij ook best sterk dus voorin kan hij wat forceren of ruimte creeeren voor de spits.

Hij heeft het goed genoeg gedaan in Turkije om in 2008 opgeroepen te worden voor het Turks elftal die op het EK hoge ogen gooide.

13 augustus 2014 om 09:46

Jij hebt totaal geen voetbalkennis, hij is door alle clubs waar hij gespeeld heeft wegstuurd. Geen discipline , voegt niks toe aan z'n elftal. Fatih terim werd jaren lang bekritiseerd doordat hij kazim liet spelen. Buiten een paar goede wedstrijden heeft bij geen enkel elftal iets laten zien. Als je niet eens de tempo van bursa aankan, dan zie ik Feyenoord echt te hoog gegrepen voor hem.

13 augustus 2014 om 10:18

Wat voor onzin kraam jij uit man?

Ik zeg toch nergens dat Feyenoord met hem een Messi binnenhaalt.

En ik geef nog met argumenten aan waarom ik hem een goede keus vind.

Feyenoord kan sowieso niet veel geld uitgeven en zelfs al zou Feyenoord Bas Dost halen heb je ook geen garantie.

Ik zeg er sowieso bij dat hij een tijdelijke oplossing is, waarschijnlijk wilt Feyenoord nog Europa League kunnen halen met hem.

Daarnaast zeg ik dat niet een echte spits is maar toch scorend vermogen heeft.

En in Nederland zou hij nog makkelijker kunnen scoren omdat er in Nederland nou eenmaal niet keihard verdedigd wordt.

En ik lees net dat het een tip was van Van Hooijdonk.

Weet jij het beter dan Van Hooijdonk?

13 augustus 2014 om 11:45

Onzin kraam je zelf uit, Dus omdat alleen van hooijdonk het zegt weet niemand anders het beter dan hem ??? Wie zegt er dat Feyenoord niet veel mag uitgeven?? Ook zeker van hooijdonk? Je hebt plus minus 40 mil euro verdient door spelersverkoop en dan komt er een alleswetende die mij vertelt dat je niet veel mag uitgeven.

Wat moeten we hiermee! haal Dost en Ziyech!

13 augustus 2014 om 07:32

Liever Guidetti of Zapata, voor Ziyech komen we waarschijnlijk te laat.

13 augustus 2014 om 07:57

Te laat? Is toch al een tijdje bekend dat we een type Ziyech missen? Had al lang beklonken moeten zijn. Wanbeleid.

13 augustus 2014 om 09:43

Te laat als in: Twente heeft zich al gemeld voor Ziyech..

13 augustus 2014 om 11:28

maar Twente heeft het geld niet niet gekeken naar vi ?

13 augustus 2014 om 20:18

Twente laat Doyen sport het wel gewoon kopen. Ze zijn daar nu dikke maatjes mee.

Tjonge jonge Martin! Moeten we met jou nou echt de oorlog winnen? Prutser

13 augustus 2014 om 09:12

Wat verwacht je dan?

Je moet blij zijn als hij nog max 1 miljoen kan verdienen bij Feyenoord.

Je moet als Feyenoord zijnde nou eenmaal vissen in de vijver met b-garnituur spelers.

En Feyenoord heeft nu ervaring nodig en dat heeft deze man, daarnaast is het risicoloos 1 jaar huren.

Als je Armenteros die kans geeft moet je het Kazim ook geven want als er ergens makkelijk gescoord kan worden is het de Nederlandse competitie wel.

27 jaar, pas 150 duels gespeeld en volgens dit stuk wordt feyenoord zijn 10de club...

Ik kan verder zijn statestieken etc nier opzoeken nu, maar als ik dit lees, zou ik bijna het idee krijgen dat hij gezeur oplevert..

13 augustus 2014 om 07:44

Tja, Kazim heeft in zijn hele carriere 1 goed jaar gespeeld en dat was in 2008. Bij Fenerbahce speelde hij aardig, in de Champions League deed hij het aardig en op het WK mocht hij alles meedoen. Hierna zakte Kazim echter weer totaal in en speelde amper (viel af en toe in) meer.

Ik heb geen idee of dit een goede aanwinst voor Feyenoord is, maar hopen op dezelfde vooruitgang als bij Pelle lijkt me een beetje wanhopig. In plaats van deze Kazim had je net zo goed een Nederlandse jongen aan kunnen trekken, die zal niet veel slechter zijn als Kazim.

v Geel is dronken. Krijg je 11 miljoen te besteden. Geef je er 3.5 uit en huur je een probleem spits?

Ik had liever paar miljoen extra uitgegeven voor een ervaren spits als Dost. en haal dan Toornstra of Ziyech dan heb je een leuk team voor de top 4. Vond hem tijdens het WK toen wel leuk spelen maar daarna niets meer van hem gehoord!

13 augustus 2014 om 07:47

Ik vrees dat Feyenoord te laat is voor Ziyech. FC Twente en SC Heerenveen zouden al (dichtbij een) akkoord zijn en ze hopen de deal aan het einde van de week rond te hebben.

Ik zie het somber in voor Feyenoord. Tegen ADO en Besiktas was het spel al niet echt goed en zonder echte goede aankopen zal het vermoedelijk een zwaar seizoen worden voor de Rotterdammers.

13 augustus 2014 om 08:04

Maar kan iemand mij uitleggen waarom Feyenoord te laat is voor Ziyech? Kan maar 1 ding beteken, dat van Geel/Rutten hem niet wil. Wat ik overigens onbegrijpelijk zou vinden.

13 augustus 2014 om 08:29

Ziyech wilt zelf graag naar Feyenoord. Hij kan de transfer zelf altijd nog blokkeren. Maar v Geel kennende is hij te duur en wilt hij iemand huren of transfervrij. .

Op zich geen verkeerde speler voor Feyenoord. Nog niet de gedroomde spits, maar als aanvulling voor de selectie denk ik dat deze speler wel van waarde kan zijn.

Ga er alleen niet vanuit dat dit een stevige investering is, maar mocht dat wel het geval zijn had ik liever nog een week of twee met te Vreede gespeeld en gewacht op de gewenste versterking.

Inderdaad ja. Hoorde ik 2 weken terug van geel niet nog

Het beleid van Feyenoord lijkt echt nergens op. Je weet al een jaar dat er 3 a 4 spelers gaan vertrekken en dan haal je 3 lukrake aankopen als Wilkshire, Boulah en Kazim, die alle 3 volgend jaar weer vervangen moeten worden. Aankoop van Bilal kan ik nog begrijpen, maar ze hebben nog 2 rechtsbuitens in de selectie.

13 augustus 2014 om 07:52

Gezien je profielfoto even een vraagje buiten deze topic.. Galatasaray wilt Balanta overnemen van River Plate voor een bedrag tussen de 6 á 8 milj €. Zal Balanta een goede aanwinst zijn ?

13 augustus 2014 om 07:53

Ik snap Feyenoord helemaal niet. Je weet dat je halve basisteam vertrekt en nog haal je geen gerichte aankopen? Waarom blijft die man toch wachten tot het sluiten van de transfermarkt? De enige reden is dat de spelers dan misschien goedkoper zijn, maar dan heb je al 3 wedstrijden gespeeld en kun je al belangrijke punten hebben verloren. Het lijkt wel alsof van Geel het allemaal niet meer weet en maar random spelers aantrekt (Wilkshire/Kazim).

Tegen ADO kwam Feyenoord goed weg, maar met dit spel zie ik het ze zelfs in de problemen komem tegen Dordrecht of Excelsior.

13 augustus 2014 om 11:56

dan heb je inderdaad al 3 wedstrijden gespeeld, en de spelers die je dan binnenhaalt moeten ook nog een paar wedstrijden wennen aan de speelstijl/spelers/club..

iedereen is positief over van geel, maar de jongens die verkocht zijn hebben het allemaal aan hunzelf en Koeman te danken.. je hebt nu het geld, investeer in ziyech ,een spits en een verdediger voor het te laat is..

V Geel ik word echt depressief van jou ,, Ziyech wacht op een oproep en maak eens werk van Dost . Kom op man waarom kom je met 1 die nooit wat gepresteerd heeft , Krijg het idee dat je Feyenoord sportief gezien stuk wil maken , draait bij jou nou alles om de financieen ?

'Feyenoord is uit de schulden, hulde aan Martin van Geel!' is een van de eerste uitspraken die men deed vorig jaar. Wat een geweldig beleid zeg vonden we met zijn allen! En nu, omdat hij niet meteen het Gullit tijdperk wil herhalen door alles over de toonbank te smijten is het meteen wanbeleid? Ik als Feyenoord supporter schaam me kapot voor jullie. Dat je een beleidsbepaler die Feyenoord al drie jaar niks minder dan goeds brengt, zo afvalt. En als de gewenste spits eenmaal binnen is, zal het wel weer een geweldige vent zijn en heeft hij toch wat extra versterkingen gehaald. SCHAAM JE ROT!

13 augustus 2014 om 08:09

Denk aan je hart ouwe. Als je deze speler die er niks van bakt een jaar wil huren ben je een prutser. Plua dat Guidetti en Pelle toevalstreffers waren. En dan komt er nog bij dat Gudde de hoofdveranwoordelijke is voor het schuldenvrij maken. Dus als jij blij bent met de huidige gang van zaken mag jij je KAPOT SCHAMEN

13 augustus 2014 om 09:17

Hoe weet je nou dat hij niet zal slagen?

Bursaspor is iets lagere niveau als Besiktas.

En aangezien Besiktas over 2 wedstrijden 5-2 heeft gewonnen van Feyenoord kan je wel zeggen dat Kazim van het niveau Feyenoord is.

En als het een schot in de roos is zit je meteen goed, zonder transfersom te betalen.

13 augustus 2014 om 12:03

als jij het huidige bursa "iets lager" vind dan betwijfel ik jou voetbal kennis.. bursa is echt ongelofelijk hard achteruit gegaan..

ik zie in Kazim ook geen echte voetballer meer.
het beste is er al van af. komop man, heb jij echt hoop voor het slagen van kazim bij Feyenoord ? of ben je stiekem een Bursa fan en wil je gewoo af van die gozer ahahah

nee maar serieus.. kazim heeft zijn beste tijd gehad..
Als hij naar Feyenoord komt wordt hij hier ook gewoon een bankzitter.
basacikoglu en boetius zijn echt beter
en hij is geen echt spits,begrijp niet waarom.ze hem op de spits positie willen.

13 augustus 2014 om 08:12

Hoezo? Van Geel is op z'n zachts gezegd niet erg gelukkig met aankopen of huurovereenkomsten. Armenteros, Bakkal, Verhoek, Goossens. Dat je die jongens deze zomer verkoopt voor plus 30 miljoen is prima, maar natuurlijk niet echt een verdienste van van Geel. Vind zelfs dat hij er nog meer kon uithalen.
Ik heb niets tegen van Geel, maar hij komt nu met spelers aan waar je niet vrolijk van wordt....

13 augustus 2014 om 08:33

Je hebt 11 miljoen uit te geven en dan kom je met een transfervrije 27 jarige spits die het nergens heeft laten zien, logisch dat men daar niet blij mee is? Daarnaast is de kritiek voornamelijk op de manier waarop. Wilkshire en Bilal komen beide een dag te laat, terwijl je Wilkshire gewoon transfervrij een dag eerder op had kunnen halen.

Je weet dat Pelle vertrekt en doet er 3 weken over om een vervanger te regelen en dan is het ook nog een probleem spits die het nergens heeft laten zien. Kan je zeggen, Guidetti en Pelle ook niet, maar toen had je geen andere keus. Nu heb je geld en kan je investeren. Een spits kost veel geld, maar kan je ook goed verkopen.

Je hebt nog 7,5 miljoen uit te geven, waarom huur je dan een spits? Waar gaan ze het dan in steken? In hun eigen portemonnee?

13 augustus 2014 om 09:10

@fcda. Misschien zit er een ander plan achter. Even afwachten, zou ik zeggen...

13 augustus 2014 om 09:20

Ja inderdaad even wachten. Waarom zou je nu een speler binnen halen? Je bent tenslotte pas nu bezig met de competitie en plaatsing Uefa Cup.

13 augustus 2014 om 09:31

Ok. Jij je zin. Laten we maar lekker flink geld uitgeven dat we niet hebben, terwijl het op verschillende manieren over twee weken heel anders kan zijn en het een aantal miljoen kan schelen.

Wat maakt het tenslotte uit als we wéér bijna dood gaan door dat soort praktijken he, dat is natuurlijk belangrijker dan een paar weken wachten.

13 augustus 2014 om 10:15

Geld uitgeven wat we niet hebben? Volgens mij heb je pas 3,5 uitgegeven van de 11 die je kon uitgeven?

Dood gaan door dat soort praktijken? Je bent uit de schulden? Wil jij rest vh seizoen naar Feyenoord kijken waarbij Te Vrede in de spits staat waar je gewoon om word uitgelachen?

13 augustus 2014 om 10:25

De rest van het seizoen kijken we niet naar Te Vrede, er komt "gewoon" nog een spits, alleen duurt dat dus nog eventjes, het is niet anders.

Oh, konden we er nu ineens 11 uitgeven. Grappig dat jij dat zo precies weet.

Misschien wil van Geel wel méér dan alleen een spits, en is daar eerst voor nodig dat Te Vrede, Verhoek en/of Schaken voor weg gaan... weet jij veel.

Afwachten, is het enige dat we kunnen doen. Dan wordt alles duidelijk.. of niet.

13 augustus 2014 om 10:44

Eerst zien dan geloven. Hij gokt op de mogelijkheid om die spelers de 31e binnen te halen, wat als het toch niet lukt?

Ik kom bij dat bedrag omdat v Geel heeft aangegeven wat er opnieuw uitgegeven mag worden. Met een berekening kom je dan op zo'n 11 Miljoen.

Daar heb je gelijk in. Wat nog niet is, kan nog komen. Wie weet vertrekt Clasie nog wel .

Van geel heeft tot nu toe redelijk gefaald. En wat moeten we met deze speler. Die hebben we toch niet nodig, hij moet spelers halen waar we wat aan hebben en waarom worden er nu allemaal spelers uit andere landen gehaald terwijl je aardig bezig was met de jeugd. Als dit mislukt mag van geel zo snel mogelijk weer vertrekken uit de kuip. Hij had allang een spits moeten hebben, dit zijn paniek transfers en volgend jaar allemaal weer weg. Echt belachelijk.

Hij is nog slechter dan Schaken en een diepe spits is het al helemaal niet..

Via zijn schot werkte ex Psv'er Dirk Marcellis de bal in eigen doel in de wedstrijd tegen Fenerbahce in het CL seizoen van 2007/2008.

Wat trouwens niet vermeld wordt in het artikel, is dat deze jongen een ernstige mentaliteitsprobleem heeft. Is een moeilijke jongen en erg lastig aan de praat te krijgen in het veld. Voor de rest wel redelijk snel, technisch en enorm balvast, maar wat heb je daar aan als je geen goede instelling hebt? Als deze jongen serieus was geweest, kon hij misschien wel uitgroeien tot een vaste waarde bij een Engelse middenmotor.

Zijn moeder is Engels en zijn vader is een Turkse Cyprioot, waardoor hij uit kon komen voor het Turkse elftal. Had een paar mooie invalbeurten tijdens Euro 2008, maar verder dan dat is het nooit gekomen.

Als een speler bij een matige middenmotor als Bursaspor niet eens slaagt, waarom zou hij dan wel slagen bij een Nederlandse topclub? Feyenoord kan maar beter op zoek naar betere opties. Martin van Geel maakt er zo echt een potje van.

13 augustus 2014 om 08:24

Volgens mij speelde hij elke wedstrijd basis op het EK, en heeft bij jouw cluppie het ook wel goed gedaan en is hij door een conflict met de trainer weggestuurd. Daarna heeft hij een aantal ongelukkige keuzes gemaakt. Maar heeft hij bij Blackburn wel een goed seizoen gedraaid. Dat hij niet slaagt bij Bursaspor zegt niets over zijn kwaliteiten. Er zijn honderden voorbeelden van spelers die bij de ene club niet uit de verf komt, weggaat en dan de sterren van de hemel speelt. Dus dat non-argument zegt mij weinig.

Ik ben eerlijk gezegd wel verrast, maar denk dat het een goede versterking is. Fred Rutten kan altijd erg goed omgaan met moeilijke jongens. Dat heeft hij in het verleden bewezen. En er staat ook duidelijk in het artikel, dat Feyenoord nog een spits erbij gaat halen. Colin Kazim Richards komst blokkeerd niet de komst van een nieuwe spits. En ik dat dit goed is want Feyenoord mist kwaliteit in de breedte. Ik zie het liefst er ook nog een goede middenvelder bij komen. Want Kongolo broertje is helaas vertrokken

13 augustus 2014 om 09:11

Nee, hij was geen basisspeler tijdens Euro 2008. Hij kwam aan spelen toe door die blessuregolf die we toen hadden. Anders had hij waarschijnlijk niet eens gespeeld. Hij deed het een paar wedstrijdjes leuk bij ons, scoorde onder meer ook tegen Chelsea tijdens de kwartfinale van het CL, maar niet meer dan dat. Dat hij geflopt is bij ons, bij Galatasaray, bij Olympiacos en Toulouse zegt ook al meer dan genoeg. Een aardig seizoen bij Blackburn maakt het dus niet beter op. Deze jongen zie ik echt niet slagen bij Feyenoord. Komt gewoon aan mentaliteit tekort. De potentie had hij zeker wel.

13 augustus 2014 om 09:29

Drie keer basisspeler en twee keer invaller. Het doet waarschijnlijk nog pijn dat hij naar Gala ging want bij Fener heeft hij gewoon goed gepresteerd, zoals ik zei een conflict met de trainer was de rede dat hij weg moest. En bij Toulouse en Olympiacos kan je neit echt spreken van een flop want daar heeft hij gewoon zijn wedstrijden gespeeld toen hij daaraan verhuurd werd. Dat hij vervolgens niet definitief werd overgenomen had met salariseisen te maken en Gala wilde een te hoge transfersom hebben.

Ik denk dat het gewoon een goede speler is voor Feyenoord. Feyenoord heeft weinig achter de hand. En Kazim is een talentvolle speler met ervaring, die Feyenoord zeker weer op weg kan helpen

13 augustus 2014 om 09:48

Je wilt niet echt luisteren he? Deze jongen speelde op de flanken. Tijdens Euro 2008 speelden Ugur Boral (destijds in bloedvorm) en Arda Turan daar. Denk je nou echt dat Kazim daar had gespeeld als deze jongens niet geblesseerd raakte? Of het pijn deed dat hij naar de rivaal ging? Haha, wat een giller. Juist alle Fenerbahce supporters waren dolblij dat we zo een flop naar onze aartsrivaal konden sturen. Kan me ook nog herinneren dat een grote deel van de Galatasaray aanhang woest was omdat ze een flop van de aartsrivaal als versterking haalden. Nee grote vriend, hier heb jij het volledig mis, haha! Er is op Youtube zelfs een Fenerbahce komiek die hierover grappen maakt met Galatasaray fans op straat. Als je Fenerbahce destijds niet volgde, moet je ook niet onzin uitkramen hier. Hij had bij ons concurrentie van Dia, Stoch en later ook Mehmet Topuz. Dus ja, hij was wel degelijk geflopt. Als je nu ook bedenkt dat we Stoch aan Al Ain hebben verhuurd, Mehmet Topuz wisselspeler is en dat ook Dia verkocht is aan een club uit het Midden-Oosten, dan moet dat ook genoeg zeggen over deze Kazim, lijkt mij. De enige sympathie die deze jongen heeft gekregen van Galatasaray fans, is omdat hij tegen Fener scoorde, maar buiten dat konden zij hem ook niet uitstaan.

Check je feitjes maar voortaan wat beter. Nogmaals, Kazim heeft een aantal leuke potjes gespeeld bij ons, maar ga er maar gerust van uit dat geen enkele Fener en Galatasaray fan hem nog ooit willen terug zien bij hun club.

Als jij denkt dat hij goed genoeg is voor jou cluppie, succes dan. Als Feyenoord fans de hoop hebben gelegd op een Bursaspor mislukkeling, dan ziet het er aardig hopeloos uit voor jullie. Voor mij is Feyenoord de mooiste club van Nederland en die kunnen echt wel beter dan een Kazim halen die bovendien geen mentaliteit heeft.

13 augustus 2014 om 10:02

Als je de statistieken erop naleest dan klopt het gewoon niet wat jij zegt. Op Euro 2008 stond hij de eerste wedstrijd in de basis en viel hij wedstrijd 2 en 3 in, in wedstrijd 4 en 5 stond hij ook in de basis. En in deze wedstrijden speelde Ugur Boral en Arda Turan ook. Kijk zelf maar op de website van de Uefa. Dus het heeft niets met mijn luisteren te maken, ik kijk gewoon even de feiten na.

Ik zeg niet dat Feyenoord de hoop legt bij Colin Kazim, het is gewoon een nuttige versterking voor Feyenoord, en zal niet als eerste spits worden gebruikt. En zoals ik eerder zei, ook al misluk je bij de ene club dat maakt je geen slechte voetballer. Kijk Finnbogasonn; mislukt bij Lokeren. En zo zijn er nog honderden voorbeelden. Het beste voorbeeld is misschien nog wel Dennis Bergkamp, mislukt bij Inter, vervolgens een van de beste ter wereld bij Arsenal. Of Hakan Suker, die mislukt ook bij clubs behalve Gala, dat maakt hem nog geen slechte speler.

13 augustus 2014 om 10:12

Statistieken hoeven nooit zo nodig wat te betekenen. Ik ken Kazim gewoon goed genoeg om te voorspellen dat hij geen toegevoegde waarde zal zijn voor Feyenoord.

Je noemt de voorbeelden van Bergkamp en Sükür op, maar er is wel een verschil he. Dat zijn de perfecte professionelen en zijn geen clowns zoals deze Kazim wel degelijk is. Teveel eigendunk, denkt dat hij het al gemaakt heeft en bovendien laten diezelfde statistieken ook maar weer blijken dat hij nergens een rol van betekenis heeft kunnen spelen. Besef nou maar dat ik deze jongen beter ken dan jou. Ik heb hem namelijk week in week uit elke wedstrijd kunnen volgen de afgelopen jaren. Als je bij Bursa niet eens een vaste basisspeler bent, ga je dan Feyenoord even komen versterken? Dacht het niet dus. Hij is voor geen enkele Turkse eerste divisie club een meerwaarde, dat zegt al genoeg.

Kazim doet er goed aan lekker aan de slag te gaan in Quatar of in de Mls. Misschien dat hij zo nog even de nodige centen bij elkaar verdient voor een mooie toekomst. Voor het nationale elftal zal hij in ieder geval nooit, maar dan ook nooit meer een oproep krijgen met zijn huidige doen.

13 augustus 2014 om 11:34

zijn moeder is turks en vader Engels..

13 augustus 2014 om 12:49

Je hebt gelijk, alleen is zijn moeder Turks Cyprioot en zijn vader komt uit Antigua.

Deze jongen speelde af en toe heerlijke wedstrijden bij Fener, maar wat een trieste mentaliteit he? Ik heb sowieso een hekel aan spelers die van Fener direct naar Gs verhuizen, maar wat hij na zijn goal deed tegen Aykut Kocaman was ook triester dan triest. Gelukkig heeft karma hem genoeg gestraft. Rare gozer.

Kazim heeft bij elke club aan de rechterflank gevoetbald.. Bij Fenerbahçe stelden ze Kazim nog wel is op als diepe spits, maar dat was dan ook als het niet anders kon. Eerlijk gezegd vond ik hem op die positie niet slecht voetballen.. Hij is behendig, maar was vorig seizoen wel erg aangekomen en dat beinvloede zijn spel en snelheid, waar hij het overigens vaak mee won.

In NL laten de verdedigers vaker wat doe dan in TR. Daar is het gelijk hakken op de enkels.. Dus ik zie Kazim met zijn snelheid en behendigheid wel minstens 10 á 15 goaltjes prikken in de Eredivisie..

Oke. Duidelijk.

Dan kan te Vrede naar Heerenveen, Ziyech daardoor ietsje minder duur onze kant op, en komt Guidetti in de laatste week van augustus als eerste spits.

Je moet het even zien, maar dan heb je ook wat

13 augustus 2014 om 08:18

Precies! Van Geel is uitermate slim bezig!
Dit moet een vooropgezet plan zijn...

Ik hoop vanavond nog in dikke letter Ziyech gaat voor 5 jaar naar Feyenoord....

13 augustus 2014 om 08:34

En Te Vrede tikt er dan 25 in bij Heerenveen en dan gaat iedereen lopen zeikstralen dat we hem niet hebben gehouden.

13 augustus 2014 om 08:50

Die kans bestaat, alleen ik zou de gok nemen als ze voor Ziyech gaan. Daar zie ik meer potentie in. Maar het zou dan om verhuur gaan, denk niet dat dat ze hem gaan verkopen.

Te Vrede doet het inprincipe niet slecht! 2 belangrijke doelpunten gemaakt tegen Ado en Besiktas. Maar toch zie ik een beperking met hem in de spits. Ik zou hem iig nog niet afschrijven. Miss gaat Feyenoord niet eens voor Ziyech... Ik weet t niet

13 augustus 2014 om 08:50

Ha, yeah, that's gonna happen.

13 augustus 2014 om 09:01

Wacht maar af. Heerenveen heeft een goed oog voor makkelijk scorende spitsen die nog door niemand verder echt zijn opgepikt. Dat zij het in Te Vrede zien zitten verbaast mij dan ook niets. In een goed lopende ploeg scoort hij gewoon aan de lopende band. Dat weet ik zeker.

Geld verspilling, geen centrumspits. Middelmatige speler.

Heel moeilijk inschatten wat deze man ons kan brengen. In eerste instantie lijkt het niet echt een versterking en overbodig om hem te halen als je toch nog verder zoekt naar een spits. Maar goed, wie weet lukt dat niet en blijkt deze vent toch een goede aanwinst te zijn. Pelle was ook nog nergens echt succesvol tot hij bij ons kwam.

Ongedisicplineerde kerel. Het zou me verbazen als hij komt. Die wil volgens mij vooral veel zakgeld. Ik denk dat de jeugdspelers van Feyenoord nog beter zijn. Dit is een lopend drama. Veel scharen maar weinig goede voorzetten.

13 augustus 2014 om 08:50

Ideale vervanger van Schaken dus.

Richards is van nature een snelle en fysiek sterke spits die in Turkije jarenlang is misbruikt als buitenspeler. Als spits kan Feyenoord hem goed gebruiken.

Wilkshire, Boulahrouz en Kazim zijn spelers waar je 3 jaar geleden over mocht dromen. En nu zijn het slechte aankopen?

Wilkshire is een prima oplossing, Lekker goedkoop kan 1 a 2 jaar overbruggen tot Cabral klaarstaat.
Boulahrouz is ook een goede aankoop. Goede verdediger met veel ervaring en gaat zeker zijn waarde tonen. (vooral in de eredivisie)

En Kazim zou ook een prima versterking zijn. Omdat Verhoek geloost moet worden en Schaken nog zou kunnen vertrekken.daarnaast is Kazim fit sterk en heeft hij een ideale leeftijd. Zelf ben ik altijd wel onder de indruk geweest van Kazim, niet echt een topper maar sticht altijd gevaar.

Goeie speler voor feyenoord,zeker een aanwinst heeft even vertrouwen nodig van een trainer.Zal in nederland makkelijker kunnen aarden omdat ie toch wat meer ruimte krijgt om te voetballen,goeie aankoop feyenoord!!!

Wat een slechte voetballer is dit zeg. Vaak zat zien voetballen, maar nooit een goede pot van de beste man gezien. Maar gezien het niveau van de Feyenoord selectie kan hij misschien nog wel opvallen

Prima speler voor erbij voor Feyenoord. Dit moet natuurlijk niet de 1e spits worden (opvolger van Pele). Daar moeten ze nog wel echt iemand voor halen.

Prima speler voor op de bank achter de echte grote aankoop die nog gaat komen. In de eredivisie zal Kazim het wel gaan maken!

13 augustus 2014 om 09:14

Van Geel is al een miljoen kwijt aan reiskosten , en Feyenoord heeft nog geen kut.

13 augustus 2014 om 09:17

Niet zo overdrijven, die spits komt er echt wel maar je kan hem pas verwachten in de laatste week geloof me.

Alles beter dan verhoek

Is dit niet een dure oplossing om de trainer wat lucht te geven? Helemaal omdat je al een half jaar weet dat je dit seizoen een nieuwe spits moest hebben.

Weet iemand wat Kazim Kazim kost om te huren voor een jaar?

Volgens mij weet niemand hier wat die gozer kan. Wie had verwacht dat Pelle het zo goed zou doen bij Feyenoord? Geef die jongen een kans net als Guidetti en Pelle en hij kan misschien wel uitgroeien tot een leuke voetballer voor Feyenoord.

Kazim Kazim, nooit van gehoord! Wat is dat Feijenoord (lees van Geel) toch aan het doen. Het is allemaal een beetje armoedig aan het worden met al die afdankertjes!

Hij is waarschijnlijk gehaald zodat Verhoek weg kan en misschien ook Schaken. Sowieso kan hij zowel in de spits als buitenspeler, verder scoort hij niet veel maar dat doen er meer niet tot ze hier belanden. Hij is iniedergeval zwaar afgetrained vanw at ik op Twitter zag en dat kun je van Verhoek niet zeggen.

Feyenoord Huurt hem dan trouwens, waardoor het geen geld qua transfer kost en dus gewoon nog een spits gehaald kan worden.

Waarom hebben de feyenoordsupporters zoveel kritiek op van Geel? Die man ruimt de puinzooi op die er was en doet dat echt 10000 keer beter dan Beenhakker. Financieel ging het bagger met Feyenoord en ondanks de beperkte middelen kwam hij altijd met iets goeds. Komt het door de allahmachtige zuurpruim van Hanegem, de man die Feyenoord altijd helemaal kapot zeikt?

13 augustus 2014 om 09:33

Gelukkig zijn dat niet alle Feyenoorders. De meesten snappen het wél.

Maar diegenen die het hardste roepen op verschillende fora helaas niet. Die weten het allemaal beter dan van Geel.

13 augustus 2014 om 09:48

Dat is zonde. Helaas moeten jullie nog even geduld hebben voor echt succes, ivm verkoop van een aantal basisspelers. Maar door de positieve financiële cijfers is het straks niet meer nodig om te verkopen en kan er echt een team worden gebouwd en daar is Rutten uitermate geschikt voor. Misschien moet jij wat harder schreeuwen op fora

13 augustus 2014 om 09:53

Ikke niet, daar kom ik niet boven uit, onmogelijk.

Als hij is gehaald om de flanken te versterken evenals back-up spits zijn vind ik het een goede aankoop.
Spelers als Goossens/ Verhoek en Schaken kunnen echt niet meer.

Wanbeleid!!!!

Feyenoord is juist groot geworden door een stevig en goed jeugdbeleid/opleiding met daarnaast lucky treffers van guidetti en pelle.

Wat doet dit met het zelfvertrouwen van te vrede?? Laat hem lekker spelen en ga gewoon vol voor die topspits (voor feyenoord begrippen) die je nodig hebt. Dit kost alleen maar geld en creëert alleen wantrouwen tegen over je talenten. Ongeacht of die nou 10-15 erin ramt tegen een excelsior, willem 2, dordt etc etc.

13 augustus 2014 om 09:56

Als dit betekent dat Te Vrede weggaat en Ziyech goedkoper naar ons kan, daarnaast Schaken en/of Verhoek óók wegkunnen, en we dus de bank beter bezet hebben kost het helemaal geen geld.

Maar ja. Dan zul je verder moeten denken dan je neus (no pun intended, echt niet) lang is.

Ik neem aan dat dit betekend dat zowel Verhoek als Schaken de deur uitgaan? Verhoek was sowieso al overbodig. Schaken nu ook. Die had ik er anders voor op de bank nog wel bij gewild.

Sorry, wie?

Ik hoopte stiekem toch op Dost, of anders nog Guidetti. Helaas.

13 augustus 2014 om 09:54

Uit het artikel blijkt anders nergens dat Guidetti ( of een ander) niet meer gaat komen...

13 augustus 2014 om 10:30

Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Echter acht ik de kans wel kleiner geworden.

Kazim-Richards is een vleugelspits met de bekende Britse mentaliteitsproblemen. Wat moet je met zo'n gast.

Op zich wel fijn natuurlijk. Je haalt een relatief onbekende speler (uit een fysiek zware competitie, dus hij staat wel zijn mannetje), zonder enige verwachting. Doet die jongen het goed, is het winst voor hem (vergelijk het met Pelle en Guidetti). Doet hij het niet goed, dan merk je eigenlijk vrij weinig van de overgang (armenteros).

Spelers als Dost en Guidetti hebben meteen een verwachtingspatroon waar ze aan moeten voldoen. Daar houden verdedigers bij voorbaat al rekening mee. Hij kan nog verrassen. Ook bij de supporters. Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik de naam wel ken! Dus ik verwacht wel het een en ander

Wat moeten we hier nou weer van denken ?
Die speler die Heerenveen heeft gehaald van Goteborg, Larsson, 21 jaar en maar anderhalf miljoen, kan ook op beide flanken uit de voeten. Was dat geen betere optie geweest ?i.i.g een stuk goedkoper als Bilal, niet onbelangrijk voor een club in financiele nood en misschien niets minder. Vraag me af waarom Feyenoord niet in staat is dat soort spelers te scouten.

Ik hoop wel huur met optie tot koop

Lijkt mij een uitstekende speler voor Feyenoord, als ze hem toch als winger of achter de spits laten spelen. Want een spits is het als ik mij niet vergis toch echt niet.

Die man gaat precies echt al eeuwen mee, had niet gedacht dat die nog maar 27 zou zijn

Deze jongen heeft nog nooit ergens gescoord. Rare aankoop.

Maar goed dat zegt natuurlijk niks over scoren in de eredivisie.

Ik ben erg blij met Kazim. Heeft bij meerdere clubs zijn waarde bewezen. Is fysiek sterk, snelheid en een vlammend schot. Heeft veel ervaring, zit in de midden categorie qua leeftijd en speelde al is als basispeler een goed internationaal toernooi. Speelde daarnaast 36 interlands voor Turkije terwijl hij nog vrij jong is. Zijn eventuele mentaliteitsprobleem, kan misschien door Rutten wel onder handen genomen worden. Hij ziet er in ieder geval een stuk afgetrainder uit dan Verhoek.

13 augustus 2014 om 10:47

Uhm.... Bij meerdere clubs zijn meerwaarde bewezen? Lees even de reacties van de fb aanhang.

Deze gozer is overal geflopt. Griekenland en Turkije. Hoe kom je erbij dat hij een meerwaarde was?

ik als fenerbahce fan was heel blij toen hij koos voor fenerbahce maar kazim is een zeer overschat speler heeft niets waar kunnen maken bij geen enkel club! het feit dat hij zelfs bij bursaspor niet in de wedstrijd selectie kon komen is denk ik een goede samenvatting van zijn huidige toestand..

hij speelde bij fenerbahce op de vleugels en was niet echt een spits moet ik er ook nog bij zeggen...

Kazim-Kazim is geen slechte aanwinst voor Feyenoord, hij speelde in Turkije op de flank vandaar dat die statistieken zo laag zijn.
In Nederland zal die zich echt thuis voelen. Speelstijl van de eredivisie past bij hem.
Hij kan echt veel brengen voor Feyenoord.
Hij is ook fit, hij is hard aan trainen!

Hmmm... Toen hij naar Fenerbahce ging had ik heel veel hoge verwachtingen, totaal niet waar gemaakt. Dit is echt een balotelli 2 maar dan 300 klasses minder.

Redelijke techniek, kan zijn harde schot niet plaatsen. Zijn snelheid kan hij niet combineren met een goede loop actie.

Snel gefrustreerd. Kan koppen maar staat nooit op de goede plek. In Turkije en Griekenland zwaar mislukt.

Ben benieuwd....

Die jongen heeft nog nooit een doelpunt gemaakt en wordt nu de verlosser van Feyenoord...lijkt me na Pelle niet nog eens te lukken. Zou Te Vrede zoveel minder zijn dan deze jongen.

Vreemde aankopen tot nu toe bij Feyenoord. Alleen die jongen die van Heerenveen komt met die onmogelijke naam lijkt me een aanwinst.

13 augustus 2014 om 11:02

Is niet de opvolger van Pelle....

Nog een rechtsbuiten. Die hadden ze nou net nodig in Rotterdam inderdaad!

Dit is gewoon Schaken V2, hij is ten eerste helemaal geen spits. Speelde rechtshalf bij mijn club, maar dat was ook niet echt een succes. Gaat moeilijk zijn mannetje voorbij en is ook geen afmaker.

Echt een waardeloze voetballer. Het is mij echt een raadsel wat Feyenoord met hem moet. Ik heb hem zien voetballen bij Bursaspor, Galatasaray, Fenerbahce en zeer regelmatig bij Blackburn en die gozer kan er echt helemaal niets van. Ik heb behalve een redelijke basistechniek echt geen positief punt kunnen ontdekken. Daarnaast heeft iedereen hier zijn statistieken vast ook wel gezien. Die zijn ronduit dramatisch.

Als Feyenoord nou eens afstapt van 4-3-3 geef ik ze meer kans.
Clasie voor de verdediging vind ik goed, maar dan wel een 4-4-2 in ruit. Immers vind ik geen aanvallende middenvelder (= met scorend vermogen), maar komt beter tot zijn recht in een speelsysteem waarbij hij het spel kan verleggen, strijd kan leveren en met een stuk loopvermogen. Met Schaken en Vilhena als middenvelders (waarbij Schaken natuurlijk veelal diep zal gaan), Te Vrede als diepe spits en Boetius zwervend vanaf links is er voldoende voetballend vermogen om hem heen.
Zou ik best willen zien...

Mulder
Wilkshire
Van Beek
Mathijsen
Kongolo
Clasie
Schaken
Immers
Vilhena
Te Vrede
Boetius

Hele domme aankoop, Is een rechtsbuiten en buiten kracht en wat snelheid heeft hij niet veel te bieden. Een wat oudere versie van Manu. Feyenoord gaat weer terug naar de tijd van gullit. Allemaal van die B voetballers contracteren. Ik was gegaan voor Kjartansson, loopt 1 op 1 in noorwegen (19 doelpunten) . Lijkt mij de ideale spits voor feyenoord.

Kazim Richards is toch meer een buitenspeler dan goalgetter zoals Pellé? Dat ze hem halen is een ding, maar ik zie in deze jongen geen spits die Guidetti en Pellé kan opvolgen.

Geflopte speler in Turkije draaide een goede 1e jaar bij fenerbahçe daarna kwam die niet meer aan speelminuten waardoor die zijn carrière voortbracht in Engeland als huurbasis werd tranfervrij overgenomen Door galatasaray speelde heel afwisselend voetbal en tranfervrij weer werd afgenomen Door bursa op zicht een leuk speler voor een jaartje daarna maakt die er een puinhoop van

Wat is nou toch de bedoeling van al die ervaren mannen? Wat voegen ze nou toe behalve dat ze een hoop salaris kosten?

Zoals het er naar uit ziet wordt het een wanhopig jaar. Spelers als Mathijsen, Boulahrouz en Wilshere zijn geen spelers die het verschil maken of het team op sleeptouw nemen. Ze staan enkel de jeugd in de weg.

Als we het van deze mannen moeten hebben, schuif dan gewoon lekker de jeugd door. Heb liever dat zij op hun bek gaan, dan dat weer zo'n ervaren jongen het laat afweten.

Ik weet niet of dit betekent dat Ziyech bijvoorbeeld komt. Als dit zo zou zijn, zou het prachtig zijn. Toch ben ik bang dat Feyenoord weer overal naast grijpt en dit de transfers zijn om de supporters enigszins tegoed te komen. Hiermee gaan we duidelijk niet om het kampioenschap spelen, laat staan top 4.

Die jongen kan voetballen, maar ik vraag mij echt af wat hoe precies gaat toevoegen. Is hij nu beter dan het materiaal dat Feyenoord heeft op de vleugels?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren