Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Liverpool maakt komst van achtste versterking officieel

Laatste update:

Alberto Moreno wordt de nieuwe linksback van Liverpool. The Reds waren wekenlang in gesprek met Sevilla over een transfersom voor de vleugelverdediger en hebben nu eindelijk een akkoord bereikt met de Europa League-winnaar. Moreno deed al niet meer mee in de strijd om de Europese Supercup en Liverpool heeft de naderende komst van de Spanjaard bevestigd.

/

The Reds maken op de website van de club bekend dat er een overeenkomst is bereikt met Sevilla over een transfer. De 22-jarige Moreno wordt woensdag in Engeland verwacht voor de medische keuring en als er geen problemen aan het licht komen, zal hij zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract. Het is niet bekend wat Liverpool precies betaalt; het zou gaan om een bedrag dat rond de vijftien miljoen euro ligt.

Moreno wordt de achtste nieuwkomer van het zeer actieve Liverpool, dat eerder Javi Manquillo (op huurbasis), Divock Origi (direct weer verhuurd aan Lille), Dejan Lovren, Lazar Markovic, Adam Lallana, Emre Can en Rickie Lambert naar de club haalde. Moreno wordt op Anfield de opvolger van Aly Cissokho, die vorig seizoen werd gehuurd van Valencia, maar niet goed genoeg werd bevonden door Brendan Rodgers. Cissokho heeft inmiddels overigens getekend bij Aston Villa en blijft dus in de Premier League actief.

Drievoudig Spaans international Moreno veroverde pas in het afgelopen seizoen een basisplaats bij Sevilla en speelde in totaal 44 competitiewedstrijden voor de club uit zijn geboortestad. Hij won met los Rojiblancos de Europa League en daardoor mocht Sevilla dinsdagavond tegen Real Madrid spelen om de Europese Supercup. Moreno deed in dit duel al niet meer mee, maar stond na afloop van de 2-0 nederlaag in tranen op het veld in Cardiff.

Update 16 augustus 19.10 uur - Liverpool maakt komst van achtste versterking officieel
Alberto Moreno mag zich officieel speler van Liverpool noemen. De Premier League-club maakt zaterdagavond melding van de komst van de 22-jarige Spaanse linkerverdediger, die voor ongeveer vijftien miljoen euro van Sevilla overkomt. Moreno, goed voor drie A-interlands, rondde deze week de laatste formaliteiten van zijn transfer af en is alweer de achtste nieuweling op Anfield.

Alberto Moreno is een uitstekende linksback voor Liverpool

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wanneer worden de topspelers binnen gehaald? Selectie lijkt me nu in breedte een stuk sterker, nu nog 1 a 2 toppers noodzakelijk wil je kampioen worden

13 augustus 2014 om 00:27

1 top spits is genoeg. Misschien nog een goeie cvm.

13 augustus 2014 om 01:15

Nigel de Jong kun je ophalen voor 10-15 miljoen euro. Ik snap niet dat Arsenal of Liverpool hem nog niet heeft gehaald. Kan nog makkelijk 3 jaar mee op dit niveau.

13 augustus 2014 om 02:49

Plus tekengeld en salaris dat je allemaal kwijt bent want geen restwaarde

13 augustus 2014 om 09:30

Dit geldt toch ook bij Khedira?

Stel dat je Khedira voor 4-5 jaar tekent is hij na zijn 3de seizoen al 30. Afhankelijk van hoe goed hij is, denk ik niet dat hij nog een grote transfer gaat maken als Arsenal van hem af wilt.

13 augustus 2014 om 08:25

Noem maar een topper die bij Liverpool wil gaan voetballen
Liverpool heeft nu dan wel champions league maar de selectie heeft zelf al niet echte toppers dus dan is het niet echt aantrekkelijk voor een topper om er heen te gaan imo.

13 augustus 2014 om 13:57

Zoveel spelers zijn toppers in wording. Daar kun je niks van op aan wil je meestrijden voor de titel.

13 augustus 2014 om 14:07

Het halen van bewezen toppers is ook geen garantie voor succes.

13 augustus 2014 om 17:12

Ja dat is de visie van Arsenal tegenwoordig, elk seizoen een topper proberen te halen.

imo is Rodgers aan iets veel beters bezig. Dat is het creeeren van een team met nederige spelers met een super mentaliteit, die zich heel professioneel gedragen om zo een team te creeeren dat als team erg veel cohesie heeft en als 1 'machine' te werk gaat. Beetje zoals Bayern en Duitsland.

Kijk maar naar het WK en Bayern. Het beste team wint en/of komt vaak ver. Toppers alleen red je het niet mee, zie Brazilie

13 augustus 2014 om 20:07

Arsenal gaat juist Bayern achterna. Namelijk een goede balans tussen eigen jeugd, jong inkopen en toppers halen.
Je moet niet doen alsof Liverpool de geweldige filosofie heeft. Zij hebben ook geprobeerd om Sanchez te halen alleen is het niet gelukt. Als ze de mogelijkheid hebben om een topper te halen, zullen ze dat echt niet nalaten.
Oowja en volgens mij heeft Suarez vorige jaren het tegendeel bewezen van de geweldige filosofie van Rodgers aangezien hij bij meer dan de helft van de doelpunten was betrokken.

16 augustus 2014 om 22:54

Arsenal als club is wel symphatiek, maar sommige fans hier op voetbalzone reageren echt arrogant steeds. Eerst altijd de koopclubs afkeuren, en nu jullie zelf ook kopen zijn de clubs die niet de wereldspelers halen de clubs met het slechte beleid. In de ogen van sommige arsenal fans kan arsenal niks fout doen.

17 augustus 2014 om 13:56

@bram13
Ja, ik heb ook een hekel aan koopclubs zoals Chelsea, City, Real Madrid, Barca, Monaco, Psg. Vooral omdat er geen gezond beleid wordt gevoerd. De club is of een speeltje van een oliesjeik of de club blijft eeuwen lang in schulden zitten.

Arsenal daarentegen heeft de schulden van het stadion zo goed als afbetaald door jaren lang sterspelers te verkopen en te vervangen voor talenten. Vergeet er niet bij dat ze ten alle tijden CL hebben gespeeld.

Nu is de tijd gekomen dat we die jeugd en talenten kunnen combineren met gekochte grote namen. Dat noem ik gewoon goed beleid en als jij dat dan arrogant vindt dan is dat maar zo.

17 augustus 2014 om 19:22

@ox

Bayern's filosofie voor jou; eigen jeugd, jong inkopen, toppers halen
Bayern's filosofie voor mij; team creeeren dat als 1 machine voetbalt met dezelfde kwaliteit, met technisch voetbal, perfecte passing en hard werken zoals Duitsers dat kunnen.

Enigste wat ik kan zeggen over Sanchez is dat ik Sanchez sowieso heb afgekeurd voor bij Liverpool en al meerdere malen toen hij in verband werd gebracht met de gehele Europese top. Vind het geen topper en ik denk, sorry dat ik het zeg, dat hij het niet gaat maken bij Arsenal.

Waarom denk je dat Barca, die Wingers nodig heeft, een speler zoals Sanchez liet gaan? Als het een topper was had je meer moeten betalen

17 augustus 2014 om 20:04

@schop1989
Ik ben het met je eens over Bayerns filosofie. Maar ik had het over het transfer/selectiebeleid en jij hebt het over de speelstijl en training. Twee verschillende dingen maar kunnen allebei passen in de filosofie.

Een topper hoeft niet veel te kosten hoor. Buiten dat vind ik 30 miljoen pond geen klein bedrag. Je weet ook dat hij vorig seizoen 19 keer heeft gescoord als winger? Ik denk niet dat er veel wingers zijn in europa die meer hebben gescoord. Barca heeft gewoon een grote fout gemaakt. Dat heeft niets te maken met of Sanchez een topper is of niet.

17 augustus 2014 om 20:05

@schop1989
Ik ben het met je eens over Bayerns filosofie. Maar ik had het over het transfer/selectiebeleid en jij hebt het over de speelstijl en training. Twee verschillende dingen maar kunnen allebei passen in de filosofie.

Een topper hoeft niet veel te kosten hoor. Buiten dat vind ik 30 miljoen pond geen klein bedrag. Je weet ook dat hij vorig seizoen 19 keer heeft gescoord als winger? Ik denk niet dat er veel wingers zijn in europa die meer hebben gescoord. Barca heeft gewoon een grote fout gemaakt. Dat heeft niets te maken met of Sanchez een topper is of niet.

Liverpool heeft wel veel spelers binnen gehaald
Verwacht ook niet dat ze allemaal zullen slagen
Maat dit wel een degelijke speler

Maar dit zat er aan te komen daarom speelde hij gister niet mee

Brbr jammer dat Liverpool zo slecht inkoopt zeg alleen deze Moreno en Lallana zijn echte versterkingen maar de rest is echt C-categorie echt zonde voor zo'n mooie club brbrbr

13 augustus 2014 om 00:15

Lovren, Lallana en Moreno zijn topversterkingen. De rest is mwah inderdaad.

13 augustus 2014 om 00:27

Lovren, Lallana en Moreno zijn goede versterkingen voor een topclub, de rest moet je niet doen en een top-versterking is nog nodig.

13 augustus 2014 om 00:30

Mee eens, al zie ik geen 'marquee' speler meer komen.

13 augustus 2014 om 02:28

Can mwah? Dat is 1 van de grootste verdedigende talenten die er is! Liverpool is juist verstandig aan t inkopen,zodat ze het aantal wedstrijden wat ze gaan spelen tenminste goed doorkomen.

13 augustus 2014 om 00:16

Liverpool heeft vooral spelers gehaald met enorm veel potentie...
Origi, Markovic, Lallana, Lovren, Manquillo, Emre Can en nu Moreno.

13 augustus 2014 om 00:24

Ah in een VZ troll. Niet op reageren. Liverpool heeft uitstekende aankopen gedaan.

13 augustus 2014 om 17:14

Brendan koopt gewoon talenten in met heel veel talent en er zijn niet veel trainers die spelers beter kunnen ontwikkelen dan Rodgers op het moment in de PL. Louis van Gaal en Martinez maken de top 3 af denk ik.

C categorie vind ik leuk, hoop ook dat iedereen dat vooral blijft denk en we alleen maar kunnen verassen.

16 augustus 2014 om 20:13

Wenger vergeten? Mag ik weten wie Rodgers zoal allemaal heeft opgeleid tot toppers? Sterling is inderdaad top ja, daar ben ik als Arsenal-fan wel jaloers op, al hebben wij Oxlade.

16 augustus 2014 om 20:33

Haha zet Wenger maar met stip op 1. Iemand die het al jaren doet, zet je onder een Rodgers en Martinez? Dat zijn nog maar 'snotneuzen'.

Enne bramm_, Sterling is wel beter dan Oxlade. Maar die laatste zijn blessures hebben hem natuurlijk niet geholpen, hopelijk blijft hij dit seizoen eens lange tijd fit.

17 augustus 2014 om 19:31

Op het moment komt Wenger stipt op 4 voor mij. Hij is niet meer zo goed als hij is geweest omdat de talenten te duur zijn volgens mij. Tactisch vind ik hem matig en al jaren haalt hij geen echte prijzen uit die jeugd die jij zo goed vind. Nee dan mogen de snotneuzen nog 10 jaar aanrommelen met een redelijk goede buidel met geld

Rodgers en vooral Martinez zijn de toekomst voor de PL. Martinez is tactisch zeer sterk en kan teams echt als team laten functioneren. Hij kan ook nog eens spelers dus beter maken en ze professioneel maken. Rodgers moet je zien als zijn leerling die toevallig meer geld heeft.

Nee Martinez is Louis nog niet voorbijgestreefd, maar dat gaat niet lang meer duren.

Haaa eindelijk geen speler van southampton.

13 augustus 2014 om 00:57

Haaaa goeie man

13 augustus 2014 om 00:59

@marcorood als ik duimpjes kon geven op mn telefoon.... hahaha

13 augustus 2014 om 09:16

Dan had jij er 14 miljoen omlaag gehad.. Het was niet eens grappig bedoeld want ze hebben 9 spelers van southampton gehaald dus dan is het wel verrassend als er een speler van een andere club naar liverpool komt spongebob

16 augustus 2014 om 22:57

Spongbob??

Kon je niks anders bedenken?

Goede aankoop.
Toekomstige topper.
Kan nu nog leren van landgenoot Jose Enrique. Zal met Flanagan uiteindelijk strijden om een basisplaats!

13 augustus 2014 om 00:26

Nee hoor. Hij gaat mer Enrique strijden om een basisplaats. Flanagan is een rechtsback die met Johnson en Manquila gaat strijden.

Eindelijk! Na lang onderhandelen eindelijk binnen. Nu nog een spits en als er zich een kans aanbiedt een reserve keeper. Tbh het was 12 miljoen pond dat is geaccepteerd, aldus Britse media

13 augustus 2014 om 05:04

Idd eindelijk, lijkt me ook een betere voetballer dan Enrique, qua verdedigen en als aanvallende back.. Maar 12mln pond ia ongeveer 15mln euro..

Ben ik de enige die Liverpool als serieuze titelkandidaat zie? Geweldige aankopen. Geweldige coach. Ieder type speler in de selectie. Perfecte mix van ervaren jongens en potentiele jongw supersterren.

Sterling, coutinho , Markovic moreno, can en manquillo zijn geweldige jonge aankopem die precies in het spel van Rodgers passen. Met lovren en sakho staat de verdediging als een beer en Henderson gerrard en lucas zijn de mannen die de oorlog tegen de smerige jongens voor je kunnen winnen.

Sturridge is geen wereld top maar precies de snelle dynamische aanvaller die nodig is in het spel van Liverpool.

Goede brede selectie met een capabele vervanger voor iedereen

Enige zwakte die ik kan zien is dat Mignolet geen topkeeper is maar zelfs die is boven gemiddeld.

Ik als arsenal Supporter zie als grootste concurrent na chelsea liverpool en niet city.

13 augustus 2014 om 01:50

Mwah toch houd ik het "net niet" gevoel bij deze selectie. Ik mis een beetje de spelers die het zooitje op sleeptouw nemen en eventuele slechte wedstrijden binnenharken. Tuurlijk, als het loopt zijn spelers als markovic, sterling, sturridge de eersten die meeprofiteren. Maar gerrard gaat het niet doen. Een topmiddenvelder en een topspits, en vooral met karakter en ervaring met zilverwaar. Dat mis ik.

13 augustus 2014 om 17:17

Wist je dat stiekem Henderson de motor is van het team, dus ook de kartrekker

Iedereen heeft ook nog eens een goede individuele actie in huis alleen is een groot punt voor volgend seizoen; scoren tegen team die 2 bussen voor de goal zetten, denk aan de Chelsea match.

16 augustus 2014 om 20:35

Scoren tegen een ploeg die de bus parkeert is heel erg moeilijk. Zelfs het Barca van Pep had het moeilijk tegen Chelsea. Met Messi, Xavi, Iniesta...

Tegen een bus kan je weinig doen. Het is aartslelijk, maar je wint er wel prijzen mee.

17 augustus 2014 om 19:33

Maar je moet er wel iets op verzinnen vind ik, want voetballende teams krijgen het steeds vaker tegen zich. Lambert is een goede pinchhitter, maar ik denk dat er beter op voorbereid moet worden.

4 tegen 11 spelen op de training

13 augustus 2014 om 01:53

Het meeste wat je zegt klopt wel maar Sturridge geen wereldtop?... Meest complete spits die ik ooit heb gezien en wordt dit seizoen ook topscorer van de premier league kan ik je alvast voorspellen. De titelstrijd zal idd gaan tussen Chelsea en liverpool maar ik zie arsenal als derde kandidaat omdat ze met sanchez een wereldtopper hebben gehaald en daardoor het meeste vooruit zijn gegaan tov vorig jaar.

13 augustus 2014 om 02:44

@ejexcr7

"meest complete spits die ik ooit heb gezien"

Je maakt een grapje neem ik aan..?

13 augustus 2014 om 08:25

Sturridge compleet noemen.... Grapjas. Hij profiteerde optimaal vd aanwezigheid van Suarez, zoals heel Liverpool. Ik zie ze in de competitie net meedoen om CL maar in de titelstrijd zullen ze weinig betekenen. En topscorer wordt Sturridge absoluut niet, daar is hij niet klinisch genoeg voor.

13 augustus 2014 om 10:44

Haha, de enige grapjas ben jij. "profiteerde optimaal vd aanwezigheid van Suarez". Vandaar zeker dat hij in de eerste vijf wedstrijden zonder Suarez er vier maakte.ook die andere 17 goals zijn allemaal toe te schrijven aan de aanwezigheid van Suarez en niet de kwaliteiten van Sturridge. Niet klinisch genoeg en er toch 21 maken in een seizoen in zo'n en gemiddeld één goal per 108 minuten en dan is hij nog niet eens klinisch genoeg. Wat ontbeert Sturridge dan volgens jou? Krijgen we het standaard riedeltje dat hij een egoïst is? Vandaar natuurlijk die 7 assists of die 29 kansen die hij afgelopen seizoen heeft gecreëerd. Dat allemaal in, qua minuten net 25 wedstrijden.

Giroud is zeker net zo goed als Sturridge of niet?

13 augustus 2014 om 13:59

Nope. Noem dan eens een spits die completer is? (messi en Ronaldo zijn geen spitsen). Sturridge heeft alles techniek, individuele actie, snelheid, tweebenig , goede loopacties en scoort bijna iedere wedstrijd. Vorig jaar 21 doelpunten gemaakt terwijl hij een stuk of 10 wedstrijden heeft gemist. En hij profiteert helemaal niet van Suarez want hij creeert bijna al zijn eigen kansen.

13 augustus 2014 om 17:20

@drayton

Sturridge vind ik ook niet compleet, want zijn scorend vermogen laat nog wel eens wat te wensen over, maar hij blijft zich ontwikkelen en zonder Suarez vind ik hem alleen maar beter. Hij kan het echt wel zonder Suarez.

Er nog maar weinig echt klinische spitsen over vind ik trouwens. ik kan alleen Dzeko, Aguero, Muller en Lewandowski verzinnen zo snel.

Hoop dat alle teams net zoals jou denken en Liverpool de helft minder vinden zonder Suarez en dan kunnen we alleen maar verassen

16 augustus 2014 om 20:39

@lfc11
Je moet niet direct over Giroud beginnen omdat een idioot jaloers is op Sturridge. Natuurlijk is Sturridge beter, hij is een topspits, maar je begint wel erg vaak over Arsenal, zo lees ik de laatste dagen.

Sturridge is gewoon een topspits, anders scoor je geen 25 goals.
Ben wel benieuwd naar hem dit seizoen. Zal hij juist beter spelen omdat hij nu meer vrijheid heeft nu Suarez weg is of minder goed omdat het gewoon makkelijker spelen is samen met een wereldtopper als Suarez. En er komt ook meer druk op hem te liggen. We zullen zien.

13 augustus 2014 om 02:35

Ze zijn uiteraard titelkandidaat,zijn zoveel sterker geworden met grote talenten en ervaring op de juiste posities. Liverpool,Arsenal en ook ManU gaan t denk ik uitmaken.

16 augustus 2014 om 21:32

@ Blackmambatr,

Nee, jij bent zeker niet de enigste die Liverpool als serieuze titelkandidaat ziet. Ik zie Liverpool ook als titelkandidaat en ja, het zijn inderdaad niet allemaal top aankopen, maar deze spelers die Liverpool heeft gehaald, zijn gewoon prima versterkingen.

Veel leden hier op Voetbalzone zeggen ook dat Liverpool een topspeler moet kopen, maar dat hebben ze nu in mijn ogen niet meer nodig en als Liverpool waarschijnlijk een topspeler haalt, dan zal je weer van die reacties als 'ze kopen omdat ze kunnen kopen', afgaande op de transfer van Luis Suárez.

Dan zijn er van die mensen die Tottenham Hotspur dan erbij gaan halen. Die gaven nadat ze Gareth Bale hadden verkocht, ook veel geld uit. Liverpool heeft Suárez nu een tijdje geleden verkocht, maar stel dat ze een topspeler kopen, dan zullen zulke reacties mij niks verbazen.

Een tijdje terug zag ik al in een topic over Liverpool dat er leden waren die dit schreven. Dat was volgens mij in de topic dat er bekend werd gemaakt dat Liverpool Divock Origi had overgenomen van Lille.

Toen zag je al reacties voorbij komen van 'hij wordt gekocht omdat Liverpool hem kan kopen' of 'dit wordt de tweede Ryan Babel'. Liverpool heeft nu bij Origi gewoon slim gehandeld.

Ze hebben hem voor twaalf miljoen gekocht en meteen weer verhuurd aan zijn vorige werkgever. Hij kent de club dus al, dus hij hoeft zich niet aan te passen en stel dat Liverpool Origi niet had gekocht, maar dat Origi dit seizoen goed zal presteren en Liverpool dan volgend jaar belangstelling voor hem zou hebben om hem te kopen, dan zou Liverpool waarschijnlijk veel meer moeten betalen en ik denk wel dat Origi het goed zal doen bij Lille, dit seizoen.

Dus Liverpool heeft in mijn ogen gewoon slim gehandeld inzake van de transfer van Divock Origi, door hem meteen te verhuren aan Lille.

Verder is Alberto Moreno ook gewoon een prima aankoop van Liverpool. Liverpool had dringend een nieuwe linksback nodig, want Aly Cissokho voldeed niet aan de verwachtingen en José Enrique is best vaak geblesseerd.

Moreno is nog jong, heeft ongeveer twee seizoenen goed gepresteerd met Sevilla en zal, denk ik, zeker een aanwinst zijn voor Liverpool.

Ikzelf zou deze spelers nu alleen nog verkopen bij Liverpool:

- Krisztián Adorján.
- Fabio Borini.
- Sebastián Coates.
- Oussama Assaidi.
- Kolo Touré.
- Glen Johnson.

Dan zouden deze spelers in mijn ogen verhuurd kunnen worden:

- Tiago Ilori.
- Suso.
- Ryan Mclaughlin.
- Kristoffer Peterson.

Ikzelf zou Glen Johnson dus verkopen, want waarschijnlijk zullen Javier Manquillo en Jon Flanagan gaan concurreren om een vaste plek als rechtsback en van Johnson, ben ik, nooit echt gecharmeerd geweest.

Als rechtsback heeft Manquillo op dit moment mijn voorkeur. Ik heb hem redelijk vaak in de jeugd bij Atlético Madrid zien spelen en daar, vond ik, hem altijd een uitstekende indruk maken.

In het eerste elftal van Atlético Madrid speelde Manquillo niet veel, maar in de minuten die hij kreeg, deed hij het over het algemeen gewoon prima. In mijn opstelling staat Lazar Marković er ook bij, maar dat is omdat Adam Lallana toch nog een tijdje geblesseerd zal zijn.

Als Lallana weer fit is, dan zal Marković weer wat minder gaan spelen.voor spelers als Marković en Emre Can zal het waarschijnlijk een jaar van wennen en aanpassen zijn, Adam Lallana, Alberto Moreno en Dejan Lovren zullen zo goed als zeker verzekerd zijn van een basisplaats, Rickie Lambert is vooral gehaald als pinchhitter, Manquillo zal met Flanagan uit moeten vechten wie de nieuwe rechtsback wordt (persoonlijk heb ik dus liever Manquillo) en Divock Origi is dus meteen weer verhuurd aan Lille, zodat hij daar wekelijks kan spelen en zich door kan ontwikkelen.

Zoals ik hierboven al aangaf: ik vind Liverpool gewoon een titelkandidaat. Vooral met de aankopen die ze hebben gedaan.

Mignolet
Manquillo
Lovren
Sakho
Moreno
Gerrard
Henderson
Markovic
Coutinho
Sterling
Sturridge

hoe komen jullie aan boven de 20 miljoen?? Engelse media zeggen allemaal 12 miljoen pond.. omgerekend 15 miljoen euro.

weet niet of Suso nu wel of niet is betrokken bij deze transfer, al hoop ik van niet!

nog 1 aanvallende voetballer en we zijn klaar voor komend seizoen! Jay Rodriguez, Reus of Lacazette 1 van die 3 is prima! liefst Reus maar dat zal een lastig verhaal worden

Can, Markovic, Origi en Manquillo zijn gehaald voor de toekomst al verwacht ik dat Manquillo en Can weleens veel kunnen gaan spelen.

we hebben nu een heel aardig team en als Agger, Borini, Assaidi, Toure en Lucas nog verkocht worden hebben we nog winst gemaakt ook!

heb meteen maar weer mijn favoriete opstelling erbij gezet! al kan er wel heel veel geschoven worden overal!

Mignolet
Manquillo
Lovren
Sakho
Moreno
Gerrard
Henderson
Markovic
Sterling
Coutinho
Sturridge
13 augustus 2014 om 00:32

Hoezo zou je Lucas Leiva weg willen hebben? Doet het toch prima en kan misschien als backup fungeren.
En Borini? In hem zie ik een hele grote.

13 augustus 2014 om 00:54

Lacazette, Rodriguez of Reus. Aha....

13 augustus 2014 om 01:01

Jay rodriguez no thnx! Zie liever bony/icardi of reus komen

13 augustus 2014 om 01:50

Moet je Sterling en Coutinho niet omdraaien? Sterling is een winger, Coutinho een 10... of is er iets gewijzigd tijdens dit preseason?

13 augustus 2014 om 06:22

Sterling speelde afgelopen seizoen de laatste paar wedstrijden op "10" en dat deed hij zeer behoorlijk.. zoals ik al zeg ze kunnen heel veel switchen en als Rodgers Sterling een vrije rol geeft is het ook goed aangezien hij toch wel iedereen eruit sprint op 10 of op de wings

16 augustus 2014 om 20:41

Sterling is ook goed op de 10. Bij Engeland werd hij de 1e (of was het de 2e?) match ook op 10 gezet, en Rooney speelde toen heel erg zwak op links. Volgende match mocht Rooney weer op 10 en was hij wel goed.

Het bedrag ligt helemaal niet boven de 20 miljoen euro. Het bedrag ligt rond de 12 miljoen pond. Hoe krijgen jullie t toch elke keer voor elkaar om bij Liverpool de totaal verkeerde bedragen in jullie stukjes te schrijven. Het lijkt wel of jullie dat expres doen.

13 augustus 2014 om 00:27

Echt eeh is tegenwoordig standaard bij elke Liverpool aankoop.

13 augustus 2014 om 03:24

Serieus, ga jij je daarom druk maken? Ga inhoudelijk in op dit stuk tekst. 20 miljoen of 15. Who cares... al staat er 300 miljoen miljard.. niemand weet zeker wat ze hebben betaald tot Liverpool er zelf mee naar buitenkomt. Maar dat terzijde.

13 augustus 2014 om 12:02

Als er overal 15 miljoen staat, waarom geeft VZ dan meer dan 20 aan? Dat is toch gewoon waardeloze journalistiek? Zeg ook dan dat dat cavani komt voor tien miljoen als r toch geen reet uitmaakt.

13 augustus 2014 om 15:06

''reds agree Moreno deal in principle

Liverpool can confirm they have reached an agreement with Sevilla for the transfer of Spain international full-back Alberto Moreno.

The Reds will proceed with the formalities of finalising the deal for the 22-year-old over the coming days and will make no further announcement until it is complete.''

Laten we eerst maar afwachten tot de deal volledig is afgerond. Uiteraard is het wel vreemd dat voetbalzone er een ander bedrag van maakt dan andere sites.

ik mis Flanagan in het stukje eigenlijk. ook de naam van Enrique wordt niet genoemd.

Heb echt het gevoel dat ze daar het geld aan het verbrassen zijn, zo van we doen een gok en zien wel waar het schip strandt en daar staat Liverpool toch vooral bekend om, van wat ik ervan mee krijg.. Suarez was idd een goede aankoop maar ze hebben echt zoveel slechte aankopen gedaan, niet normaal meer.. Beetje het Feyenoord ( in hun geldverslindende tijd) van Engeland

13 augustus 2014 om 00:30

Wow jij bent echt heeeeeeel slecht op de hoogte wat er de laatste 2 jaar gaande is bij ons.
Comolli is ontslagen want die heeft alleen maar geld over de balk gesmeten net zoals Benitez, Rodgers heeft een duidelijke filosofie en alle spelers die hij koopt passen in zijn profiel.. natuurlijk kan niet elke speler een succes worden maar we hebben nu een selectie die op veel verschillende systemen kan spelen en met veel spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen.

13 augustus 2014 om 00:46

zal meteen toegeven dat ik niet alle ins en out weet, maar denk wel te weten dat Liverpool dit jaar vele teleurstellingen zal kennen in hun jacht op de top.. gewoon teveel spelers iedereen wil spelen en dan krijg je weer gezeik enzo.. in de loop van de competitie als je net gehaald bent.. maar goed we zullen het zien, laat me graag verassen, Liverpool spreekt me meer aan als een Chelsea of Manchester City..en Arsenal vind ik al helemaal niks met die Wenger, die echt al jaren niks gepresteerd heeft... dat dan weer wel..

13 augustus 2014 om 01:06

Gezeik enzo.. zoals jij nu doet bedoel je? Team spirit bij liverpool is geweldig spelers weten wat de coach wil en de coach weet wat hij wil en doet. Selectie van vorig jaar was zeer dun, nu er weer CL wordt gespeelt moest er een bredere komen en dat is er nu zijn niet toppers die er gelijk staan nee, maar wel volgend jaar of t jaar daarop.

13 augustus 2014 om 00:31

Welke slechte aankopen hebben ze gedaan dan?

De 8ste nieuwe speler?? Zo zie je maar uiteindelijk zijn ook allemaal koopclubs al willen sommigen ons doen geloven dat het alleen maar City en Chelsea zijn.

13 augustus 2014 om 00:33

Tsja wat moet je dan als je selectie zo smal is en je kwaliteit mist(vooral in de breedte)? Zeg mij het maar.. moeten we maar hopen dat niemand geblesseerd raakt? En mocht dat wel gebeuren al onze hoop vestigen op een kwalitatief mindere speler of een broekie van 17?

13 augustus 2014 om 00:47

Natuurlijk moeten ze kopen om mee te kunnen doen in de top maar ik word ook soms ziek van dat wijzen met het vingertje naar de concurrentie dat ze koopclubs zijn, die Barca fans hadden er ook een handje van de laatste jaren en na 1 mindere seizoen wat gebeurde er dan? Juist ... aan kopen geslagen en opeens is heel die jeugdopleiding niet meer zo van belang, elke topclub moet kopen, alleen de ene meer dan de andere, heeft gewoon te maken met hoe uitzonderlijk de jonge talenten in de jeugd zijn, soms heb je er maar 1 en soms 5 tegelijk maar, de rest wordt gewoon bij andere clubs weggeplukt.

13 augustus 2014 om 00:48

Het gaat niet per se om het kopen, het gaat om kopen met geld dat niet zelf gegenereerd is. Als je zelf je geld verdiend hebt mag je dat leuk uitgeven, ik vind het oneerlijk als je dat geld van een geldschieter krijgt die dat geld uit een andere tak van de economie heeft verkregen, vaak olie dus.

Real koopt ook heel veel, maar dat geld hebben ze ook zelf verdiend. Ook leningen moet je als club verdienen. Een bank heeft niet voor niets vertrouwen dat jij als club 200 miljoen terug kan betalen, daar moet je een topclub voor zijn.

13 augustus 2014 om 17:24

City en Chelsea verdienen als club stukke minder dan Arsenal en Man utd en Liverpool's eigenaren zijn ook enorm hun best aan het doen om meer geld te genereren.

Abramovic en Sheiky schrijven gewoon een cheque uit.

toch denk ik dat Liverpool geen kampioen word met alle respect denk de top 4 maar ik gun Liverpool alles! een hele mooie en eerlijke club!

Zoveelste nieuwe aankoop van liverpool, gaat maar door daar.

Weet iemand toevallig hoeveel selectiespeers er onder contract staan op het moment? Lijken mij er veels te veel te worden onderhand.

13 augustus 2014 om 00:36

Met Moreno erbij 41 en daarbij zitten iets van 14 jeugdspelers bij en zullen er wellicht nog 3/4 vertrekken dus het valt reuze mee.

Liverpool gedraagt zich als THS vorig jaar. Het begint te lijken op kopen om het kopen. Acht spelers inpassen kost tijd en die krijgen ze niet. Ik denk dat we Liverpool kunnen afschrijven als titelkandidaat.

13 augustus 2014 om 01:10

Vind het altijd zo lachwekkend die mensen die liverpool met spurs vergelijken, het zijn allemaal zeer nuttige aankopen op posities die versterkt moesten worden. Totaaaaaal ander beleid als the spurs. Maar jij leest alleen VZ uiteraard en weet totaal niets van liverpool af of wat ze nodig hadden

13 augustus 2014 om 09:54

Leuk dat ik een glimlach op je gezicht heb weten te toveren. Maar leg mij svp eens uit wat het verband is tussen het lezen van VZ en de tijd die nodig is om 8 nieuwe spelers in te passen. Ben erg benieuwd.

13 augustus 2014 om 11:10

Omdat Liverpool spelers koopt die in een bepaald profiel passen en daarop geselecteerd worden. Karakter is een heel belangrijke eigenschap die een speler moet hebben. Ze kopen niet lukraak, het is broodnodig.

De vergelijking met Spurs is idd lachwekkend. Daar vertrok 1 speler waar Spurs totaal afhankelijk van was en kocht lukraak in de ronde. Liverpool verloor Suarez, maar Suarez scoorde 31 van de 101 doelpunten vorig seizoen en was er 10 wedstrijden niet bij. Tevens zijn er bij. Liverpool naast de 8 die zijn gekomen ook 6 vertrokken en hebben we netto maar 15 mln uitgegeven.

Al die topclubs in England hebben eigenaren en geldschieters, we kennen alleen Abramovic en sheik Mansour van city maar niet Malcom Glazer van United en Kroenke van Arsenal en NESV een Amerikaans bedrijf eigenaar van Liverpool, allemaal stoppen ze miljoenen in deze clubs.

13 augustus 2014 om 01:29

Sinds wanneer pompt Kroenke veel geld in Arsenal ? Juist.

13 augustus 2014 om 04:30

Luister kroenke en de glazers willen alleen maar geld verdienen aan arsenal en manu. Itt abramovic en mansour die geld verliezen aan hun speeltjes.

13 augustus 2014 om 06:26

Liverpool heeft bijna nog geen cent uitgegeven deze tranferperiode aangezien het meeste gewoon betaald is van de transfers van Suarez, Reina, Coady en Kelly wat bij elkaar al 100miljoen is.

Prima versterking. Nu nog Bony en Nigel de Jong en je hebt een topteam met een mix van jonge talenten en kerels met ervaring!

Haha en dit raakt nooit zo snel op elkaar ingespeeld. Ik denk niet dat Moreno er gelijk staat net zoals Can. Die jongens moeten nog eerst wennen aan de competitie. En het is nog de vraag of Lovren en Sakho een goed koppel gaan vormen. Suarez is onvervangbaar en het gemis zal straks zichtbaar worden. Er zijn geen spelers van wereldklasse gehaald tot nu toe.

13 augustus 2014 om 07:41

Hoeveel spelers moet Liverpool dan gaan inpassen of denk je dat alle 8 basisspelers zullen zijn gelijk? Can is voor de lange termijn en het merendeel zal dit seizoen nog door Gerrard gespeeld worden, Manquillo kan zich rustig aanpassen op de rechtsback met als andere opties Johnson en Flanagan, Lovren heeft PL ervaring en zal weinig moeite kennen. Twijfel er niet aan dat hij er juist voor zorgt dat de verdediging veel beter gaat staan, ongeacht of hij met Sakho of Skrtel start. Lambert geen basis, Markovic roulatie, Lallana is nog geblesseerd maar zal geen moeite hebben met in dit team te kunnen spelen, Origi is terug verhuurd en Moreno kan ook samen met Enrique het gaan uitmaken voor de linksbackpositie.

Vooralsnog zal van de aankopen alleen Lovren op zeker starten. Manquillo en Moreno zouden ook beiden in de basis kunnen starten op de backs, maar de verdediging kan niet veel minder zijn dan die van vorig seizoen. Markovic zou dan nog op de flank kunnen starten en dan heb je toch wel zeker vier nieuwe spelers in je team. Zal dus wel meevallen met het ingespeeld op elkaar raken. Bovendien heeft het grootste deel van de aankopen al de gehele voorbereiding meegedaan en zullen die dus sowieso wel gewend zijn aan het team.

Liverpool haalt geen spelers van wereldklasse, Liverpool haalt spelers met de potentie om wereldklasse te worden. Coutinho, Sturridge en Sterling om maar eens wat namen te noemen. Natuurlijk zou een grote naam een enorme boost zijn, maar in mijn ogen niet noodzakelijk.

Geen enkele aankoop geeft garantie op succes. Ook een topspeler niet.

13 augustus 2014 om 08:39

@lfc
Er zijn idd niet veel basisspelers gehaald maar er zijn ook weinig basisspelers weggegaan. Lovren is erg goed en heeft ook PL ervaring maar de samenwerking moet je nog maar afwachten. Weet ik alles van af helaas... Kos.. Vermealen...

Het allergrootste probleem is natuurlijk Suarez vervangen. Daar moeten ze echt een topper neerzetten want hij was ongeveer betrokken bij de helft van de doelpunten. Als daar ook een potentionele topper wordt neergezet vrees ik dat Liverpool net buiten de top 4 valt aangezien Chelsea, City, Arsenal, Manu er dan beter voor staan.

13 augustus 2014 om 11:15

Het verschil is dat Liverpool geen 60 mln aan 1 speler investeerd van wereldtop, maar dat ze spelers kopen die onder de vleugels van Rodgers kunnen uitgroeien tot wereldtop.

Ik ben blij met de onderschatting. Wordt genieten geblazen aankomend seizoen van de supporters die met zo'n instelling voor de tv zitten tegen Liverpool. Wij zijn gewoon favoriet voor de titel.

Lallana en Lovren zijn directe versterkingen. Of Liverpool beter wordt van Moreno moet nog blijken, maar ik ben niet helemaal overtuigd. De rest is meer toekomstgericht of voor de breedte. Dit Liverpool is nog niet het topteam dat ze vroeger wel waren..

Een hele goede aankoop van Liverpool. Als Moreno zich goed door ontwikkeld, dan staat hij ook binnen no-time in de basis bij 't nationale elftal.

Ik word een beetje moe van het gelul dat Liverpool geen grote aankoop heeft gedaan. Dat komt vooral van Arsenal fans die daar op een of andere manier meer mee zitten dan dat wij dat doen. Wat heeft Ozil Arsenal allemaal gebracht vorig jaar en het is nog maar afwachten wat Sánchez gaat brengen. Ik heb er t volste vertrouwen in dat Rodgers deze mix van talent en ervaring een heel goed team van gaat smeden. Liverpool heeft helemaal geen marquee sigming nodig. Overigens hebben we met Sterling, sturridge, en coutinho al genoeg grote spelers. Coutinho is namelijk nu al beter dan ozil om er maar even een discussie in te gooien.

Simon Mignolet;Alberto Moreno,Sakho,Martin Skrtel/Dejan Lovren,Jon Flanagan;Steven Gerrard,Jordan Henderson;Raheem Sterling,Adam Lallana,Lazar Markovic;Daniel Sturridge. Ik zet Alberto Moreno erin omdat Jose Enrique te blessuregevoelig is. Als Lazar Markovic nog niet gewend is aan het Engelse voetbal zet ik Adam Lallana LM, Jordan Henderson dan op Adam Lallana plek en dan Emre Can(Als hij ook nog niet gewend is aan het engelse voetbal , dan Lucas Leiva,alleen denk ik dat hij vertrekt) op Jordan Henderson plek. Ik kan geen keuze maken tussen Dejan Lovren en Martin Skrtel. Skrtel scoort veel maar is verdedigend slecht. Mijn keuze zou uitgaan naar Dejan Lovren. Ik denk dat Daniel Agger vertrekt dus zet ik hem er niet bij.

13 augustus 2014 om 14:51

Geen Coutinho?

Moreno super aankoop, maar ik vind dat hij en Manquillo rustig moeten blijven en rustig gebracht moeten worden, net zoals Can en Markovic. Eigenlijk alle speler buiten Engeland dus.

Lallana en Lovren kunnen direct aan de bak, zie Lovren in zijn eerste wedstrijd haha

Denk ook dat dit zal gebeuren, want Rodgers is niet zo dom als de voorzitter van Tottenham, die de trainer opdracht gaf om mensen een basisplek te geven.

Jeeitje. Nog 3 aankopen en L'pool heeft een hele elftal gekocht. Dit gezegd hebbende..
Wel een goede aankoop van L'pool. Ik ben wel benieuwd of ze het zonder Suarez zullen redden.

Liverpool titelkandidaat.

Wij Liverpool fans lachen ons kapot om iedereen die zegt dat wij Een 'spursje' doen, Er zijn gerichte aankopen gedaan om het team in het geheel te versterken en niet Suarez te vervangen en Suarez zijn 30 goals krijg je niet helemaal terug maar met een verbeterde en solide defensie wat ik dit seizoen voor Liverpool voorspel is dat ook helemaal niet nodig. Laat iedereen maar denken dat wij een slecht elftal hebben en buiten de top-4 eindigen dan kunnen we alleen maar verrassen. Maar als je de kenners hoort die zeggen allemaal dat Liverpool na Chelsea en Arsenal de grooste titelkandidaat is.

Liverpool heeft goede zaken gedaan vooral voor de toekomst.allemaal spelers aangetrokken die nog jong zijn(buiten Lambert dan) die veel potentie hebben en al wat laten zien hebben.als die spelers het waarmaken bij Liverpool dan staat er een team klaar die de glorie van weleer kan terugbrengen.iemand idee hoe Liverpool nu gaat spelen en welke namen waarschijnlijk in de basis zullen beginnen?

Het bedrag voor Moreno ligt op 20 miljoen voetbalzone!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren