Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Galatasaray heeft 33 miljoen euro over voor aanvallers van Arsenal'

Laatste update:
/

Galatasaray klopt eerdaags aan bij Arsenal. Volgens de Daily Express heeft de Turkse grootmacht zo'n 33 miljoen euro over voor Lukas Podolski en Joel Campbell, die in Londen waarschijnlijk genoegen zullen moeten nemen met een rol op het tweede plan.

Arsenal verlangt zo'n tien miljoen euro voor Campbell, die deze zomer na een verhuurperiode bij Olympiacos Piraeus terugkeerde in de Engelse hoofdstad. De Costa Ricaan heeft echter veel concurrentie en het is dan ook niet uitgesloten dat hij wederom vertrekt. Hij kan ook op huurbasis aan de slag bij Newcastle United, zo beweerde de Daily Mirror onlangs al.

De vraagprijs voor Podolski, die vorig maand wereldkampioen werd met Duitsland, zou rond de 23 miljoen euro liggen. De 29-jarige geboren Pool maakt echter nog altijd onderdeel uit van de plannen van Arsène Wenger en de Daily Express schrijft dan ook dat een vertrek niet waarschijnlijk is. Zijn contract loopt, evenals dat van Campbell, nog twee jaar door.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijken mij twee fantastische aanwinsten voor Galatasaray. Om een of andere reden zie ik het alleen niet gebeuren.

12 augustus 2014 om 09:48

Eens, zeker Campbell gaat een kans krijgen. Die 23 miljoen voor Poldi zou best eens geaccepteerd kunnen worden. Hij lijkt nu toch echt op een zijspoor te komen.

12 augustus 2014 om 14:05

Gala zal nooit 33 miljoen euro uitgeven aan spelers om te kopen

12 augustus 2014 om 14:09

33 miljoen is ook te veel voor deze 2 spelers, Cambell moet zich nog bewijzen op hoog niveau en podolski is bij zowel Arsenal als Bayer München mislukt.

12 augustus 2014 om 19:47

Dat zou idd een record worden, ik geloof ookniet dat er bedragen boven de 15mil max uitgegeven kunnen worden door Turkse clubs.

12 augustus 2014 om 10:38

Wenger heeft Campbell in zijn plannen opgenomen voor dit seizoen heeft hij gezegd. Volgens mij zei hij dat na de wedstrijd tegen Benfica.
In ieder geval gaat die dus niet weg. Podolski echter zie ik nu toch wel vertrekken, veel te veel concurrentie met Walcott, Campbell, Chamberlain, Sanchez, en in de spits lopen er ook al genoeg spelers rond.

12 augustus 2014 om 11:46

Campbell zou inderdaad een erg goede aanwinst zijn. Podolski is hedendaags niet meer nodig. Met nieuwe aankoop Olcan en supertalent Bruma is Galatasaray eindelijk in jaren weer eens goed bezet op de flanken. Podolski is normaliter natuurlijk veel beter dan Olcan alleen door de idiote buitenlanders regeling is olcan toch aantrekkelijker

ON: Galatasaray gaat echt niet 33 miljoen euro uit te geven. Zelfs als ze dachten yolo we doen is het niet mogelijk omdat de buitenlanders bij Galatasaray die op de exit lijst staan niet willen vertrekken (eboue, dany nounke, amrabat) zelfs wanneer Galatasaray aanbied het verschil in salaris te betalen (verschil in salaris tussen galatasaray en hun nieuwe club)

Kennelijk is het bij Galatasaray gewoon te gezellig Hierdoor staan er al 8 buitenlanders onder contract en kunnen er op dit moment niemand worden aangekocht die niet Turks is.

Ik hoop zelf op Gokhan Inler van napoli. Dat zou de ideale transfer zijn die ons team weer in balans brengt. Melo kan als voorstopper spelen en samen met inan afwisselen wie er zakt en wie er naar voren gaat. Helaas is hij pepperduur. Napoli vraagt 14 miljoen voor 1-2 jarig contract.

En een jonge buitenlandse spits a la hernandez zou geweldig zijn maar is een utopia zolang we onze buitenlanders niet kunnen lozen

Muslera
Veysel/Altin
Semih Kaya
Melo
Alex Telles
Inler
Selcuk Inan
Olcan
King Wesley
Bruma
Javier/Campb

33m ? Nee joh, 60m ! Of wacht, 100m !!

Sommige journalisten kunnen beter döner snijden. Wat een ongeloofwaardige, fantasierijke berichten worden er verzonnen.

12 augustus 2014 om 10:29

Wat is er mis met dit bedrag dan? 60 miljoen is ongeloofwaardig. 33 miljoen is nog te begrijpen.

12 augustus 2014 om 10:56

Galatasaray zal nooit 30 miljoen betalen voor een dergelijke middelmatige spits.

Dan halen ze liever Eto'o met een dikke salaris.

Of Huntelaar, er is zoveel meer keus voor minder geld dat je wel gestoord moet zijn om zoveel te betalen voor een "gewone" speler.

12 augustus 2014 om 11:35

Voor een dergelijke middelmatige spits? Heb je het wel gelezen?

Het gaat over Campbell én Podolski. Tien miljoen voor een speler die het goed deed op het WK én in de CL en 23 miljoen voor een aanvaller met ervaring die daarbuiten nog is wereldkampioen is. Staat ook altijd mooi.

12 augustus 2014 om 11:42

Omdat er in Turkije een buitenlanderslimiet is waardoor je maar 5 buitenlanders mag opstellen en omdat Galatasaray zich aan de Financial Fairplay moet houden als ze volgend jaar ook de CL in willen.

12 augustus 2014 om 12:27

Arie

Omdat mijn club nooit €23m zal uitgeven aan één speler. Podolski is leuk, maar hij is al 29 en heeft gedurende zijn carrière nooit een heel seizoen lang gepresteerd(köln uitzondering).

Onzin bericht 1e klas. Als ze allebei voor 33m komen hef ik m'n account op.

12 augustus 2014 om 13:16

Helder. Ik dacht dat GS dit soort bedragen wel op tafel kon/wil leggen. Bedankt voor je reactie.

12 augustus 2014 om 14:16

De laatste jaren gaven we alleen 12 miljoen voor Bruma, de rest was onder de 10 miljoen. Bijv. een Drogba was transfervrij en scoorde 20 doelpunten in 1,5 jaar, hele belangrijke zelfs.

Sneijder kostte 7,5 en verdient minder dan in zijn tijd bij Inter maar hij schakelde Juve uit, scoorde vervolgens winnende doelpunten tegen Fener en in de bekerfinale tegen Eskisehirspor. Eindigde achter Burak als topscoorder van Galatasaray met 1 doelpunt minder! Plus het is geen spits en nam ook geen strafschoppen.

Als het over Turkije gaat, wordt er overdreven met de transferbedragen hoor, wij kunnen wel 15 miljoen neerleggen voor Promes (zelfde geldt ook voor Fenerbahce) maar door de buitenlandersregeling hebben wij liever spelers die er meteen staan ipv dat ze nog jaren moeten ontwikkelen.

Wat moeten deze 2 sterren in Turkije doen? Ze kunnen beter in een topcompetitie blijven. Ze zijn nog veel te jong om te cashen.
Alhoewel Gala wel een leuke ploegje heeft, vind ik het doodzonde om zo jong naar Turkije te gaan.
Trouwens, hoe komen die Turken aan het geld? 33 miljoen zie ik een PSV niet neertellen voor 2 spelers?

12 augustus 2014 om 09:54

Dat zie ik Galataseray ook niet doen aangezien ze in de historie maar 3 keer meer dan 10 miljoen voor een speler neer hebben gelegd. Overigens heeft Galataseray een veel grotere begroting dan Nederlandse clubs, land met 70 miljoen inwoners en daarvan is zo ongeveer 90% voor Gala, Fener of Besiktas. Dus die krijgen echt geen 8,5 miljoen euro aan tv rechten zoals Ajax hier krijgt.

12 augustus 2014 om 10:10

Hoe Galatasaray aan 33 miljoen euro komt? Galatasaray is de succesvolste en grootste club in Turkije. Ze hebben rond de 25 miljoen fans. De clubshop van Galatasaray draait goed. Zelfs in Rotterdam is er een GSStore. Sponsors + Champions League inkomsten + TV inkomsten + stadion inkomsten (45 duizend seizoenskaarthouders). Wat ik op noem is nog niks. Op dit moment is Galatasaray sowieso een grotere club dan PSV. Trouwens, het valt me op dat jij vaak haat op Turkse clubs. Je zou je account

12 augustus 2014 om 10:11

Je zou je account toch verwijderen, omdat Besiktas had gewonnen van Feyenoord.

12 augustus 2014 om 10:15

Galatasaray heeft voor dit seizoen nog altijd 26000 seizoenskaarten verkocht.

12 augustus 2014 om 10:16

Ze hebben helemaal geen 45 duizend seizoenkaarthouders.

12 augustus 2014 om 10:20

Dit slaat werkelijk nergens op. Ik verneder of verlaag niemand, ik stel een vraag en geef duidelijk aan waarom een potentiele topper niks te zoeken heeft in Turkije op zo een jonge leeftijd. Waarom wordt dit meteen als haat bestempeld?

12 augustus 2014 om 10:48

vorig seizoen wel 45000 seizoenskaarthouders!!!

dit jaar staat nu de teller op ca 30000 maar dit is zeker beinvloed door de neiuwe passolig systeem waar mensen gewoon genaaid worden.

12 augustus 2014 om 10:52

Cayan, dit wordt gelijk als haat bestempeld, omdat er een aantal leden van voetbalzone een heel erg kort lontje hebben als het om de Turkse competitie, Turkse clubs of Turkse spelers gaat. Kritische reacties worden dan te niet gedaan met argumenten dat een speler waar nog nooit iemand van gehoord heeft "echt wel beter is dan alle spelers in de eredivisie", of dat clubs als bijvoorbeeld Trabzonspor "ajax, PSV en Feyenoord makkelijk vernederen".

Dit maakt de sfeer er vaak niet beter, omdat dit niet discussiëren is aan de hand van argumenten, maar gewoon maar wat roepen zonder onderbouwing.

12 augustus 2014 om 11:41

Het slaat ook nergens op dat jij niet als een man achter je woorden blijft staan en nog steeds actief bent op VZ. Dat is nog erger dan dat je een hater bent.

12 augustus 2014 om 12:30

Benoemt hij argumenten dan? Een ezel kan ook wel bedenken dat er in Turkije meer geld om gaat dan in Nederland, dus voor die vergelijking met PSV mag hij zijn account wel gaan verwijderen. Verder speel je met Arsenal niet bepaald altijd om de prijzen, dus voor dat eeuwenoude statement dat je puur naar Turkije gaat om te cashen mag ook de prullenbank in.

12 augustus 2014 om 12:33

Buyuk Fanatik, het klopt dat er in Turkije meer geld om gaat, maar je moet je wel realiseren dat Galatasaray de hoogste schulden van Turkije heeft. Gisteren hebben ze op het KAP weer bekend gemaakt dat hun schuld is toegenomen. Hoe, weet ik niet. Ik dacht dat ze aan het bezuinigen waren.

12 augustus 2014 om 13:02

Ik snap jouw post niet precies, je zegt dat er meer geld omgaat in de Turkse competitie dan in de Nederlandse. En vervolgens zeg je dat Arsenal niet altijd om de prijzen meedoet, wat is je punt?

12 augustus 2014 om 13:38

Ik praatte ook niet tegen jou. Er gaat meer geld om in de Turkse competitie dan in de Nederlandse. En Arsenal speelt niet altijd om de prijzen, terwijl ze wel bakken met geld spenderen. Wat is je punt?

12 augustus 2014 om 14:19

Kort lontje?

Het probleem is dat het nooit goed is. Halen we een 30 jaar oude speler, moeten we talenten de kans geven. Halen wij een Bruma bijv. of als we Campbell willen, heeft hij niets te zoeken daar. He, wat moeten we dan? Maar als een Eto'o in verband wordt gebracht met Ajax is het een positieve reclame...

12 augustus 2014 om 17:40

Hypocrisie. Een ander woord kan ik er niet voor verzinnen.

12 augustus 2014 om 10:24

Ze betalen geen belasting geld dan hou je wel wat over he.

12 augustus 2014 om 12:18

Vergelijk je Psv met Galatasaray??
Sorry maar dan ben je niet goed in je hoofd !

12 augustus 2014 om 12:28

Hahaha jij komt met zulke belachelijke reacties altijd. Ga gewoon in de bergen wonen ofzo man.

12 augustus 2014 om 13:13

PSV is een grotere club in vergelijking met alle Turkse clubs. Het valt me op dat er nogal veel leden van VZ te veel denken/verwachten van hun voetbalclub. 2 keer overwinteren na 10 jaar in europa wilt niet zeggen dat ze meteen bij de top horen, Cluj/braga zijn toch geen maatstaven? Ik vroeg me af hoe Gala met een half miljard schuld en weinig inkomen ten opzichte van schuld zulke transfers kunnen doen.
Tevens ben ik niet voor Psv, maar ieder liefhebber van het spelletje weet dat PSV een grotere club is dan Gala.

12 augustus 2014 om 13:30

Gwn niet -,- heb jij psv de laatste jaren in de cl gezien nee dus wat zeg jij. Gala komt elk jaar de groepsfase Door

12 augustus 2014 om 13:43

In welk opzicht is PSV groter dan Gala dan? Maakt je verleden je een 'grotere club' terwijl een andere club de laatste jaren betere resultaten behaald in elk opzicht? (inkomsten, prijzen, etc) Leuk voor PSV dat ze wat Europese bekers in het verleden hebben gewonnen, maar in welk opzich is PSV groter in de afgelopen, pak 'm beet, 5 jaar? Of beoordeel jij clubs enkel op hun verleden? Dus in jouw ogen is Nottingham Forrest een grotere club dan bijna elke club op deze planeet omdat ze 2x de Europa Cup I hebben gewonnen?

Je argumenten zijn zo nutteloos dat je mij als Fener fan Galatasaray laat beschermen. Praat niet zo dom en verwijder je account. Als je een man van je woord was met ook maar een grammetje eergevoel had je hier niet eens meer gereageerd.

12 augustus 2014 om 14:28

In welk opzicht is Gala groter dan Psv? Ik heb niks over het verleden van PSV gezegd, vervolgens geef jij er ook nog zelf antwoord op, frapant.
Naamsbekendheid, opleiden van spelers, financiele balans, en natuurlijk liefde voor het spelletje.
Als jij een man van het spelletje was, zou je je moeten schamen voor de omkoopschandalen die Fenerbahce heeft gedaan.

12 augustus 2014 om 15:01

'als jij een man van het spelletje was' zou je het nieuws volgen en niet zomaar domme dingen roepen. Het omkoopschandaal is onzin, en de rechtszaken gaan opnieuw plaatsvinden. Er speelt veel meer mee dan alleen voetbal, omdat de voorzitter van Fenerbahce een van de machtigste mannen van Turkije is. 'als jij een man van het spelletje bent' moet je je er is in gaan verdiepen, in plaats van mij met zo een non-argument te proberen te kleineren, omdat je niet op mijn argumenten in kan gaan en verder alleen maar onzin verkondigt.

Maar ja, je bent niet eens een man van je woord, dus probeer eerst maar eens dat te zijn. Clown.

12 augustus 2014 om 15:09

Qua naam is Gala groter dan Psv, maar Ajax is qua naam groter dan alle Turkse clubs. Alleen zegt een naam verder vrij weinig.

12 augustus 2014 om 15:09

Qua naam is Gala groter dan Psv, maar Ajax is qua naam groter dan alle Turkse clubs. Alleen zegt een naam verder vrij weinig.

12 augustus 2014 om 17:39

Precies. 'naam' zegt niks. Prestaties doen het woord.

12 augustus 2014 om 21:05

Jacob dubbel?

Campbell kunnen ze beter niet verkopen, die man wordt echt een topper. Wat kan die man goed voetballen, toen bij zijn verhuurperiode bij Betis zag je dat die man talent had. Daarna bij Olympiacos nam hij dat team met Mitroglou op sleeptouw. Ik weet zeker, als Mitroglou niet weg was gegaan, dan hadden ze Manchester United destijds verslagen in de CL. Dus ik zou hem gewoon opnieuw verhuren, maar dan in de PL.

Podolski zou ik ook niet verkopen. Ik snap niet dat hij zo weinig aan spelen toekomt, heeft mede met zijn blessures te maken. Maar deze man kan ook het verschil maken. Mocht er weer spelers geblesseerd raken bij Arsenal, is het altijd handig om deze topper bij de hand te hebben. Dus hem zou ik ook niet verkopen.

Denk niet dat Gala zomaar even 33 miljoen uitgeeft hoor. Al hoewel ik Campbell graag zie komen. Kan zowel op de flanken als in de spits spelen. Aardige speler. Het verhaal over Podolski blijkt niet te kloppen dat heeft de voorzitter gister bekendgemaakt. Gala is op dit moment alleen bezig met Campbell en Eder Alvarez. Balanta van River Plate.

Nieuws klopt niet echt, ze hebben inderdaad interesse in Cambell maar dan willen ze hem graag huren met optie tot koop. Lukt dat niet hebben ze altijd plan b, Podolski

12 augustus 2014 om 10:01

Campbell zal nooit in Turkije spelen op zijn leeftijd, daar heeft hij namelijk te veel potentie voor.

12 augustus 2014 om 10:15

Wat heb jij tegen de turkse competitie? Ze willen hem toch huren? Als hij bij Olympiacos heeft gespeeld kan hij toch ook gewoon een seizoen in de Turkse competitie bij een mooie club als Galatasaray spelen?

12 augustus 2014 om 10:16

Ja daarom speelde hij vorig jaar in Griekenland

12 augustus 2014 om 10:25

Ik heb niets tegen de Turkse competitie. Als voetballiefhebber wil ik top-voetballers in top-competities zien voetballen. Het klopt dat hij in Griekenland heeft gevoetbald, echter is Campbell nu doorgebroken. Zulke competities zijn toch niet meer van zijn niveau.

12 augustus 2014 om 10:40

Vind jij Campbell een topvoetballer? Falcao Lewandowski Ibrahimovic etc dat zijn topvoetballers. Campbell is een talent die pas na het wk bekend werd..

12 augustus 2014 om 10:48

Campell is een erg goede voetballer die kan uitgroeien tot een wereldspeler. Hij is nog er jong. Tevens is hij nu de beste spits die er is bij Arsenal.
Dit zijn genoeg redenen om hem niet te verkopen.

12 augustus 2014 om 10:58

Beste spits bij arsenal?

12 augustus 2014 om 11:04

Ja topvoetballers in topcompetities.

Je bedoelt spelers als Shaqiri en Cavani die de bank warm houden.

De grote clubs alle spelers laten opkopen en vervolgens nooit laten spelen.

Clubs als Chelsea en City alle talent laten opkopen en vervolgens geen minuut speeltijd geven.

Lekkere topcompetities zijn dat dan.

12 augustus 2014 om 11:46

Als hij als beste spits wordt gezien bij Arsenal is het geen probleem maar als hij daar op de bank gaat zitten kan die toch beter naar Galatasaray gaan en spelen in de CL.

12 augustus 2014 om 14:35

Dan hebben top voetballers ook niks in de Eredivisie te zoeken en al helemaal niet bij PSV. Eredivisie clubs kunnen deze talenten hun salaris niet betalen en toevallig wij wel of een Griekse club.

Galatasaray die 33m heeft?

Meteen doen !! Depay halen van psv dan heb je een top aanval ! Met sanchez oxladechamberlain en depay ! Met giroud en walcott achter de hand !

12 augustus 2014 om 10:31

Campbell heeft al meer laten zien dan Depay, is wat mij betreft ook beter. Daarnaast verlangt Arsenal helemaal niets voor Campbell want die is niet te koop, dus hoe vz dit weer eens kan plaatsen.....

Prandelli heeft al gezegd dat hij enkel Campbell wil en geen Poldi. Bovendien zie ik Gala geen 23 miljoen betalen. Gala moet ook meer type Sukur/Drogba zoeken. Met Burak en Bruma heb je al twee snelle jongens.

Dit kan gewoon in de wandelgangen. Denk je nou echt dat GS nog 2 buitenlanders erbij gaat halen? Ze hebben het al moeilijk genoeg met Muslera, Melo, Telles, Sneijder, Bruma, Chedjou en dit zijn nog allemaal vaste basisspelers, ik vergeet er vast wel nog een paar. (Eboue wissel dacht ik?) Ik geloof er dus niks van.

De prijs van Campbell valt nog mee, maar die van Podolski is absurd hoog, dat kan niet kloppen.

Wat een onzin wordt er toch geschreven. Niet per se over die interesse hoor, maar ik geloof nooit dat Arsenal voor Podolski het dubbele van Campbell vraagt. Dat zal eerder andersom zijn. Daarnaast zal Campbell sowieso niet te koop zijn. Podolski weet ik niet, maar voor de sfeer in de kleedkamer hoop ik ook zeker dat hij blijft.

Volgens daily express geen turkse bron he.

33 miljoen ? Wat een grap zoveel geld heeft Galatasaray niet. En ze zullen zeker geen 23 miljoen betalen voor een 29-jarige spits.

12 augustus 2014 om 10:29

En vooral niet voor iemand die constant op de
Bank zit.

Gs heeft geleerd hoe het met Arsenal kan onderhandelen. Voor eboe wilde men ook 7,5m zien. Maar uiteindelijk 3.5 voor neergelegd.

Arsenal mag blij zijn als het voor beide spelers 20m zou krijgen incl bonussen. Alleen als Campbell komt heb je niks meer aan podolski. Met bruma en Burak Yilmaz heb je al 2 aanvallers.

12 augustus 2014 om 15:11

Dat was omdat Eboue weg wilde omdat hij niet in de basis kon spelen, en aangezien Eboue zich altijd goed heeft opgesteld bij Arsenal en nooit voor problemen gezorgd heeft lieten we hem voor minder gaan. Nu is dat anders. En ook voor 15 miljoen mag je van mij Podolski ophalen, zijn salaris is te hoog in vergelijking met zijn prestaties.

Is onzin alleen.. Geloof er niks van hahaha al die geruchten maken me te blij

Gala zit in een financiële slop hoe willen ze 33 miljoen uitgeven dan??

Het is een bericht van Daily Express, niet serieus te nemen...

Plus, 23 mlj voor een 29-jarige spits die buiten Duitsland niks heeft laten zien, vind ik vrij veel...

Podolski was vorig jaar 11m, en te duur. Beetje vreemd dit.

dit is natuurlijk onzin, GS zou hooguit voor die twee in totaal ca 15 mln euro kunnen uitgeven. niet meer!

Deze spelers zijn te jong om nu al cashend te gaan afbouwen in de Turkse competitie. Lijkt me dus een onzinbericht.

13 augustus 2014 om 03:12

Originele reactie jongen, goed zo!

Galatasaray zal dat bedrag nooit betalen voor imo spelers die het niet waard zijn. Het zijn spelers die je als Galatasaray zijnde goed kan gebruiken, m.n. Podolski die je goed kan neerzetten in de spits en op de flanken. Echter relatief gezien zijn ze dat zeker niet waard.

Galatasaray heeft wel een spits nodig. Verder zou het bestuur alleen maar spelers moeten aantrekken wanneer er ook spelers vertrekken.

Wat een broodje aap verhalen de laatste tijd. Sommige mensen kunnen zich beter niet met journalistiek bezig houden die dat op dit moment wel doen.

Campbell zie ik niet vertrekken. Die heeft ontzettend veel potentie, dat ziet Wenger ook. Podolski mag van mij blijven, maar voor 20 kunnen we een sterkere halen.

Daily Express. Dus niet serieus nemen deze onzin.

33 miljoen? Monopolygeld zeker, Galatasaray is nu echt niet in staat om 33 miljoen te geven voor twee spelers. En ook al hadden ze dat geld, zou het nog steeds niet realistisch zijn. Te hoge bedragen plus je hebt nog te maken met een limiet.

10 miljoen voor Campbell a la.. maar 23 miljoen voor Podolski? Leuk dat hij wereldkampioen is geworden maar hij is zeker geen 23 miljoen waard. Hij staat tevens niet eens in de basis. Voor die 23 miljoen kan je makkelijk een andere, betere aanvaller halen lijkt me.

Kan je liever dat geld aan Balloteli uitgeven dan heb je pas een topspits !!

33 miljoen? galatasaray is zo goed als falliet en daarnaast hebben ze nog zat buitenlanders waarvan ze kwijt willen ivm buitenlandersregel.

33 miljoen is wel erg veel. Laten we op - 20 miljoen houden

zijn wel spelers die iets toevoegen aan Galatasaray... Ben benieuwd of dit bericht serieus is, we gaan het zien

Campbell vertrekt niet. Geen twijfel mogelijk.

Lijkt me niet dat ze Campbell voor 10 miljoen willen verkopen, hij zou een kans gaan krijgen van Wenger en dat lijkt me gezien het afgelopen WK ook niet meer dan logisch. 23 miljoen voor Podolski zou een hele goed deal zijn voor Arsenal, alleen denk ik niet dat Gala dat wil betalen en ik vraag me ook af of hij zelfs wel over heeft naar een verblijf in Turkije. Ik denk dat als hij vertrekt hij liever terug naar Duitsland gaat.

Dit nieuwsbericht klopt niet. Prandelli heeft aangegeven dat hij alleen campbell wil. Podolski staat niet eens op het lijstje van prandelli. Podolski is niet meer de oude en daarnaast heeft gs op zijn positie al een goeie speler, bruma. Campbell zou een goeie aanwinst zijn voor gs, omdat deze op verschillende posities inzetbaar is.

Onzin bericht!
Gala (en andere Turkse clubs) betalen hoge salarissen 3-4milj per jaar.
Maar aan transferbedrag is nog nooit meer dan 14-15milj betaald voor een speler, doen ze ook niet.
Een uitzondering maken ze alleen als het een (ex)-topvoetballer is. Een Podolski kan aangetrokken worden, maar dan max voor 15milj.
Tel daarbij de buitenlandersregel op, dan zie ik het zeker niet gebeuren.

Wat een onzin dit. Galatasaray zal dat NEVER uitgeven. Campbell wilt men huren en podolski is nog geen 10 miljoen waard laat staan 23??

33 miljoen euro, onzin natuurlijk.

Campbell zie ik sowieso niet gebeuren maar Podolski zou nog kunnen. Maar hij moet dan wel minder dan 10 miljoen euro kosten anders kunnen we hem ook wel vergeten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren