Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

LIVE: de loting voor de plays-offs van de Champions League

Laatste update:

Twintig clubs strijden in de play-offs van de Champions League om tien toegangsbewijzen voor de groepsfase van het kampioenenbal. Vrijdag vanaf 12.00 uur wordt tijdens de loting in Nyon duidelijk welke clubs het tegen elkaar moeten opnemen. De loting is live te volgen via Voetbalzone.

Het is raadzaam de pagina regelmatig te vernieuwen om de loting goed te kunnen volgen.

Champions Route

Wedstrijden
NK Maribor (Slo) - Celtic (Sch)
Red Bull Salzburg (Oos) - Malmö FF (Zwe)
Aalborg BK (Den) - APOEL Nicosa (Cyp)
Steaua Boekarest (Roe) - Ludogorets Razgrad (Bul)
Slovan Bratislava (Slw) - BATE Borisov (WRu)

League Route

Wedstrijden
Besiktas (Tur) - Arsenal (Eng)
Standard Luik (Bel) - Zenit Sint-Petersburg (Rus)
FC Kopenhagen (Den) - Bayer Leverkusen (Dui)
Lille (Fra) - FC Porto (Por)
Napoli (Ita) - Athletic Bilbao (Spa)

De heenwedstrijden worden gespeeld op 19 en 20 augustus: de returns vinden plaats op 26 en 27 augustus.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopelijk krijgen we standard. Aangezien ik in belgie woon.

8 augustus 2014 om 11:39

Dan is Lille toch ook goed te doen?

8 augustus 2014 om 12:03

Ik woonde in Nederland, maar voor mij was Lille dichterbij dan Amsterdam...

8 augustus 2014 om 12:07

ligt eraan waar in belgie ;-) Lille kan dichterbij zijn

8 augustus 2014 om 12:17

BAM Besiktas!!

8 augustus 2014 om 13:09

dat wordt een ritje turkije dan.....

Celtic nog geplaatst ook. Gaan ze ondanks een 6-1 nederlaag toch gewoon mogelijk de CL in. Ongelofelijk.

8 augustus 2014 om 11:20

ja de 2-0 nederlaag is omgezet in een 3-0 winst voor celtic

8 augustus 2014 om 11:21

Als je tegenstander fouten maakt in de administratie dan kan je nog zo terecht verloren hebben, maar maak je gewoon nog kans op een plek in de CL.

8 augustus 2014 om 12:11

Een paar jaar terug was hetzelfde geval met een boete oid bestraft, niet met een 3-0 verlies.

8 augustus 2014 om 12:19

Toen was een geschorste speler opgesteld, in dit geval een speler die helemaal niet op formulier heeft gestaan.
Is voor het oog eenzelfde fout, maar dan krijg je "over een schorsing kan onduidelijkheid bestaan", maar een speler die niet op formulier stond vinden ze grotere fout.

Het is dus voor het oog hetzelfde, maar klein nuance verschil, waardoor ook verschil in straf.

8 augustus 2014 om 12:44

@ JDG je weet de situatie blijkbaar niet. Er werd wel een geschorste speler opgesteld en de situatie is wel hetzelfde. De speler in kwestie was geschorst vorig seizoen in de EL. Een schorsing van drie wedstrijden. In de eerste playoff werd deze speler niet ingeschreven omdat ze wisten dat hij geschorst was. Echter moet je de speler wel inschrijven, anders kan de schorsing niet uitgezeten worden. Ook de eerste wedstrijd tegen Celtic speelde hij niet, dat was volgens Legia de 3e wedstrijd van de 3 wedstrijden schorsing. Hij viel vier minuten voor tijd in. Bij debrecen (de andere situatie) viel een geschorste speler een paar minuten voor tijd in en kregen ze een boete van 20k omdat de speler geen invloed had op het resultaat. Dat is hetzelfde als nu gebeurd is bij Legia. Dus lijkt er met twee maten gemeten te worden door de Uefa.

8 augustus 2014 om 12:09

Misselijk makend die Uefa. Grote clubs hadden ze alleen een boete gegeven. Wedden??

8 augustus 2014 om 12:16

Daar hoef je geeneens een weddenschap op te leggen, je zou nog geld bij moeten leggen als je die zou winnen...

Tuurlijk zou een Real Madrid (als voorbeeld) een boete krijgen, misschien niet eens zelfs. Dan is het door het drukke administratieve werk een foutje dat kan gebeuren

Liever niet Bilbao. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.

Denk dat Celtic nog heel goed weg gaat komen nu. 6-1 op de broek krijgen en d.m.v administratieve fouten bij Legia toch doorgaan.

En vervolgens zijn ze nog 'geplaatst' ook. Voetbalwereld op z'n kop

8 augustus 2014 om 11:23

Dat ze "geplaatst" zijn is logisch ze zijn kampioen geworden dus horen in die pot

8 augustus 2014 om 11:26

Nee, ze horen bij de vijf ploegen die de meeste punten europees gehaald (coefficienten) dan de overige vijf teams. Hierdoor zijn ze geplaatst voor de "champions Route".

8 augustus 2014 om 11:29

Dat wist ik niet, ik dacht dat het echt met kampioen zijn te maken heeft.
Wel raar je zou toch zeggen dat Arsenal/porto/napoli en Zenit meer punten hebben als Apoel Nicosia..

8 augustus 2014 om 11:32

@swaap Dat hebben ze ook, alleen zitten die in de league route en niet de champions route. De champions route is voor de mindere competities. Alle kampioenen doen daar aan mee om ook lagere competities de kans te bieden om de CL te halen.

8 augustus 2014 om 11:32

Ik snap ook wel dat ze geplaatst zijn. Zal ook wel door de punten komen die ze hebben behaald de afgelopen jaren.

Maar 6-1 op de broek krijgen en dan een beschermende status (terecht eigenlijk) vind ik echt iets voor de Voetbalwereld.

8 augustus 2014 om 11:38

@ Klene. Die beschermde status heeft toch niks met het resultaat van de afgelopen wedstrijd te maken? Dat ze daar verloren hebben was terecht. Echter hebben ze de afgelopen jaren hun best gedaan en goede resultaten geboekt, die er voor zorgden dat ze hogere punten hebben en dus een beschermde status krijgen. De manier van doorgaan zet je vraagtekens bij, maar dat neemt niks weg van eerder behaalde resultaten.

8 augustus 2014 om 11:40

Ze zitten in de Champions Route omdat ze kampioen zijn geworden van hun land, de naam zegt het al. In die Champions Route hebben ze een beschermde status, omdat ze bij de zes hoogst gekwalificeerde landen staan.de ploegen in de League Route zijn natuurlijk allemaal een klasse beter, maar spelen in een ander schema.

Aan de ene kant belachelijk, want zo heb je niet de beste ploegen. Aan de andere kant is het een kampioenschap voor kampioenen, en op deze manier krijg je er in ieder geval nog een paar uit de wat mindere landen. Al worden ze vaak afgeslacht in het toernooi zelf, Aan de andere kant is niets zo leuk als een verrassing

8 augustus 2014 om 11:45

@J.Pernambucano Ik denk dat je hem nog niet gerefresht hebt. Ik snap het ook volledig, regels zijn regels. Vind het ook juist wel de charme van de voetbalwereld, dat dit zo mogelijk is.

8 augustus 2014 om 12:09

@monahoedje dus wat ik denk klopt

8 augustus 2014 om 11:31

Ja, je moet het ze dus niet te moeilijk maken. De administratie van de tegenstander is gewaarschuwd. Volgende ronde een doping geval of zo.

Het is toch nog niet zeker dat Celtic 'door' mag? Of heb ik sinds gisteravond wat gemist?

8 augustus 2014 om 11:21

Ik lees het net! Celtic definitief door!

8 augustus 2014 om 11:21

Zijdehoen

Ja, je hebt wat gemist. Celtic heeft nu op papier namelijk 3-0 gewonnen..

8 augustus 2014 om 11:22

het schijnt dat de 2-0 nederlaag is omgezet in een 3-0 winst en daardoor hebben ze evenveel goals waardoor de uitgoals voor 2 tellen

8 augustus 2014 om 11:43

Nee, uitgoals tellen voor 1.1, niet voor 2. Dus als je uit met 1-0 wint en thuis met 11-10 wint ben je wel door.

8 augustus 2014 om 11:53

1.1? Wat maakt het uit of het 1.1 of 2 is? Deves zegt het toch gewoon goed. Bij een gelijk aantal doelpunten, tellen de uitdoelpunten hoger. Of dat nou 1.1, 2 of 2000 is, maakt dan toch niet uit?

8 augustus 2014 om 11:56

Goh wat een openbaring, als je dus 2x wint, ben je door
.....

Deves heeft gewoon gelijk.
Bij overall gelijk wordt er naar uitgoals gekeken en tellen die dubbel.

En ik neem aan dat die 1.1 een slecht grapje is? Want ik snap daar helemaal niks van...

8 augustus 2014 om 12:05

Niet goed doordacht inderdaad, maar t is nog vroeg.

8 augustus 2014 om 12:06

Censuur

8 augustus 2014 om 12:48

Dan win je gwn twee keer en ben je sws door.

8 augustus 2014 om 13:26

Het telt niet voor 2 en ook niet 1,1. Jullie beoordelen het verkeerd. Op basis van uitgoals die meer wordt gescoord bij een gelijke stand over 2 wedstrijden gaat de club door die uit meer gescoord heeft

8 augustus 2014 om 11:23

Net bekend geworden dat het wel zeker is

Celtic tegen Maribor of Slovan Bratislava en dan de groepsfase in. Gezien de geschiedenis kan het haast niet anders dan dat ze dan de Champions League winnen.

Hopelijk schiet die kale vandaag op! Er zitten best een paar sterke tegenstanders bij de ongeplaatste ploegen

8 augustus 2014 om 11:27

Haha indd het zal wel weer zoals gewoonlijk langdradig en niets zeggend geeikel worden, als je half 1 in schakeld ben je nog vroeg zat voor de echte loting.

Welk net wordt dit uitgezonden?

8 augustus 2014 om 11:27

Eurosport

8 augustus 2014 om 11:32

Eurosport om 12:00

8 augustus 2014 om 11:42

Kan je eurosport ook op internet kijken? Heb geen TV ter beschiking

8 augustus 2014 om 11:58

Denk het niet

8 augustus 2014 om 12:01

Volgens mij heeft Eurosport ook live streams ja. Neem even een kijkje op www.eurosport.com

8 augustus 2014 om 12:14

Ik kijk al www.uefa.com, daar is een livestream

8 augustus 2014 om 12:20

Ook een optie indd had ik nog g niet eens over nagedacht haha
Hopen op een gunstige loting voor Twente PSV en pec zo!

8 augustus 2014 om 12:27

Ziet er best vreemd uit zo'n loting op Eurosport.. Lijkt wel snooker

Op uefa.com is ook altijd een stream beschikbaar, te vinden onder 'draw'..

8 augustus 2014 om 12:29

Gehele ja je moet toch wat laten zien hè in tijd tussen de lotingen door xd

8 augustus 2014 om 11:29

eurosport zoals altijd waarschijnlijk

Arsenal moet iedereen kunnen hebben, het liefst Luik of Kopenhagen. Bilbao en Lille kunnen nog wel eens lastig worden.

Geplaatste status en doorgaan terwijl je met 6-1 op je bek gaat. Ongelooflijk.

8 augustus 2014 om 11:30

regels zijn regels, hoe zuur het ook is. Legia heeft een fout gemaakt en daar moeten ze helaas voor boeten. Helemaal omdat het nu op dat ene uitdoelpuntje niet door gaat en in die wedstrijd ook nog twee penaltys misten. Maargoed ik snap niet dat de bestuurders zo dom hebben kunnen zijn, je weet toch wel wat de regels zijn met betrekking tot schorsingen etc.

8 augustus 2014 om 11:36

Zeer amateuristische fout van Legia dat klopt, maar in het andere artikel stond dat Debrecen hetzelfde overkwam en die kregen alleen maar een boete. Meten met twee maten bij de UEFA, maar dat zijn we inmiddels wel gewend

8 augustus 2014 om 11:40

Marketing mensen hebben gewoon liever Celtic.. Zeer zuur vooral voor de spelers en supporters van Legia. Een speler totaal geen invloed heeft gehad op de wedstrijd, maar 4 minuten. Maarja regels zijn regels

8 augustus 2014 om 11:46

@ El Cazador. Ja er staat soortgelijks, ik moet eerlijk zeggen dat ik die situatie niet voor me kan halen, dus daar geen ik geen uitspraak over doen

Ik geef je gelijk dat een boete veel beter had geweest. De speler heeft drie wedstrijden niet gespeeld, dus in principe schorsing uitgezeten, maar door een administratieve fout, tellen die wedstrijden niet mee voor de schorsing. Nu snap ik dat elke administratieve fout, gewoon een fout is. Als je in het bedrijfsleven een administratieve fout maakt kan het je veel geld of andere problemen opleveren.
Echter in dit geval heeft het nergens invloed op, helemaal ook omdat hij 4 minuten voor tijd invalt, wanneer eindstand al op het bord stond. Moreel gezien zou je gewoon zeggen dat ze door mogen gaan.

Als de situatie van Debrecen precies hetzelfde is geweest dan is het weer heel erg apart en wordt er inderdaad met verschillende maten gemeten. Ben benieuwd of Legia er tegenin gaat en wat er gebeurd met de loting, wordt celtic dan weer terug vervangen door Legia of wordt er opnieuw geloot. Neem aan dat Celtic een hogere coefficentieranking heeft dan Legia.

Edit.
@ Piotr. Dit heeft niks te maken met marketing, dit is gewoon het naleven van de regels van de Uefa. Alleen de vraag of de straf de juiste is, is de vraag. Ik weet het reglement dat de Uefa hanteert niet, maar het is apart dat er verschillende straffen gehanteerd worden, van directe uitsluiting of een 3-0 verlies naar geldboetes.

Voor mij mag celtic dit jaar de cl winnen...........

Regels zijn regels dat snap ik maar wordt het misschien niet eens tijd om die regels te bestuderen en kijken of dit in het vervolg anders kan worden opgelost?

8 augustus 2014 om 11:35

Je zou je inderdaad af kunnen vragen of een boete niet beter was geweest. De speler had in principe zijn schorsing uitgezeten, maar omdat hij niet op papier stond, telden deze wedstrijden niet mee. Helemaal zuur is dat hij niks aan de uitslag heeft gedaan, hij viel 4 minuten voor tijd in.

8 augustus 2014 om 11:52

Dat bedoel ik inderdaad.
De strafmaat staat toch in geen enkele verhouding met het vergrijp.
Als hij nou ook nog eens de beslissende treffer had gemaakt dan zou je kunnen overwegen de uitslag nietig te verklaren.maar dit vind ik marchanderen van de bovenste plank.

8 augustus 2014 om 11:53

Precies, belachelijke beslissing... Uefa en FIFA 1 pot nat.

8 augustus 2014 om 11:59

Ja inderdaad apart. Helemaal dat er in dat zelfde artikel hier op VZ een situatie aan wordt gekaart van Debrecen die een soortgelijke situatie hadden. (Ik kan me dit niet herrineren, maar zal vast gebeurd zijn). Daar was de straf een boete omdat de speler in kwestie geen invloed had op het resultaat omdat hij maar een paar minuten voor tijd inviel. Dat is hier toch precies hetzelfde? Waarom krijgt Legia die boete van 20.000 niet? Beetje vreemd. Alsof de Uefa nu wil laten zien dat ze harder ooptreden ofzo? Of dat ze gewoon zelf niet weten welke straf bij welk vergrijp gegeven moet worden.

Word echt moeilijk voor Besiktas maar ze hebben Demba ba ! Hoop dat ze gaan meedoen met de Groupfase 😀

9 augustus 2014 om 05:17

ik denk het niet denk dat besiktas in de thuis en uit wedstrijd wordt kapot gespeeld maar nooit onderschatten

Grappig om te zien dat de Champions route toch veel minder boeiend is dan de League route. Dit terwijl het hele toernoo eigenlijk als opzet had dat de Champions van elk land tegen elkaar zouden strijden.

On: laten we eens kijken welke onmogelijke opgave Feyenoord had gekregen en welke leuke wedstrijd Arsenal krijgt.

8 augustus 2014 om 12:03

Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ze in ieder geval nog een Champions route hebben. Anders kun je net zo goed de top 5 van spanje, engeland, duitsland, frankrijk en italie tegen elkaar laten spelen. Het is en blijft de Champions League. Dat er al zoveel richting het commerciële is gegaan, is aan de ene kant logisch, maar aan de andere kant ook doodzonde. Met deze champions route blijven kleinere landen hoop houden en misschien dat het dan ook nog ooit eens terug gaat naar de oude opzet met alleen de kampioenen. Zou betekenen dat de competities weer gelijker worden, al zal dat een utopie blijven ben ik bang.

8 augustus 2014 om 12:08

Zo commercieel als de pest geworden.
Toch belachelijk dat er soms 4 clubs uit de zelfde competitie mee mogen doen aan het "kampioenenbal" ..
Jan beter terug gaan naar de oude europa cup 1, Uefa cup en europa cup 2 voor beker winnaars.

Standard moet hopen op Leverkusen of Zenit, en dan nog acht ik hun kans miniem. Als deeltijds Arsenal fan hoop ik op Standard of Kopenhagen.

8 augustus 2014 om 12:00

Ik denk dat ze tegen leverkusen ook kansloos zijn, misschien zit er een stuntje in

8 augustus 2014 om 12:20

Leverkusen onderschat ik zeker niet, eigenlijk hebben ze met Zenit wellicht de best mogelijke loting. 2 jaar geleden maakten die tegen Anderlecht geen indruk, en tegen limassol gingen ze nu al bij al ook 'met moeite' door. Als Standard Mbokani nog haalt tegen dan geef ik ze een kans.

Sjezus die kale heeft niet eens ff de moeite genomen om de tekst uit zijn kale knar te leren..

8 augustus 2014 om 12:09

Haha echt he.

Die krullenbol krijgt het altijd voor elkaar om de spanning die rond de loting heerst volledig weg te nemen.

8 augustus 2014 om 12:09

Via waar kijken jullie maar de loting ik wil ook namelijk mee kijken maar kan niet vinden via waar iemand hulp???

8 augustus 2014 om 12:11

Eurosport, kanaal 18 van kon geloof ik en 201 van UPC

8 augustus 2014 om 12:12

Je kan ook kijken via Uefa.com

8 augustus 2014 om 12:15

Dankjewel boys!

God wat spannend ik heb her niet meer nl maribor Celtics.. Peanuts dus voor celtic

Salzburg Malmö en Celtic Maribor lijken me de enige wedstrijden die aan te kijken zijn, tenzij je supporter van een van de andere clubs bent.

8 augustus 2014 om 12:15

Ludogorets speelt ook heel aardig voetbal hoor aanrader!

8 augustus 2014 om 12:23

Prima, dan zie ik daar naar uit

mmm, hadden best kansen gelegen voor Feyenoord.
Tegen FC Porto (por), Zenit Sint-Petersburg (rus) of Bayer Leverkusen (dui) hadden ze niet kansloos hoeven zijn. Jammer!

8 augustus 2014 om 12:16

Ik hoop dat dit een slechte poging is tot sarcasme

8 augustus 2014 om 12:22

Had Arsenal geworden... had leuke wedstrijd geweest

Erg benieuwd naar de loting om 13.00 uur!
Zelfs PEC kan gunstig loten

8 augustus 2014 om 12:39

Had mooie wedstrijd geweest, maar tevens had het ook redelijk pijnlijk kunnen worden voor Feyenoord.

Weer sarcasme? Pec kan alleen maar gunstig loten als het aankomt op het affiche wat ze mogen spelen. Het is een strijd over twee wedstrijden. Misschien dat er met wat onderschatting in de eerste wedstrijd een kleine verrassing uit de hoge hoed getoverd kan worden, maar dan is er altijd de return nog. Pec moet gewoon hopen dat ze de grootste club in het rijtje loten en een geweldig affiche voor de fans aan kunnen kondigen.

Nu wordt het leuker besiktas vs Arsenal lol

Besiktas Arsenal, gelukkig geen Bilbao.

8 augustus 2014 om 12:24

W8 maar tot demba ba 3.scoort !!!

8 augustus 2014 om 13:12

Koscielny is geen Mathijsen.

8 augustus 2014 om 13:43

6-0 vergeten. Arsenal kan niet tegen counters. Ba is een counter spits. Tenzij arsenal een breker koopt.

9 augustus 2014 om 05:20

dat boeit echt niet denk wel dat arsenal carvalho koopt maar met flamini wint arsenal gewoon de beide wedstrijden

9 augustus 2014 om 10:04

en Terry is ook geen Mathijsen he !!

Wat een zout zakken zeg die de loting doen.
Zet er dan op z n minst een mooie vrouw bij.

Denk dat Feyenoord blij mag zijn met uitschakeling tegen Besiktas. Tegen Arsenal waren ze toch wel letterlijk afgeslacht ben ik bang.

8 augustus 2014 om 12:17

Feyenoord en Besiktas hebben niet dezelfde ranking.
Het is dus niet zeker of ze in dezelfde schaal hadden gelegen

8 augustus 2014 om 12:19

Jawel, Feyenoord was ook unseeded geweest, net zoals Bjk.

8 augustus 2014 om 12:19

Ze hadden zeker wel in dezelfde schaal gezeten omdat Besiktas op plaats 65 oid staat in Europa en Feyenoord 129. De laagste van de geplaatste teams is Napoli op plaats 24. Dus dat had geen enkel verschil gemaakt.

8 augustus 2014 om 12:20

@ gait. Feyenoord heeft een van de laagste coefficentierankings van de nederlandse clubs, nooit dat die een geplaatste status zouden hebben gekregen, dus precies op dezelfde plek als besiktas.

@rscarulez, daar heb je gelijk in, dat is enige positieve. Ik bedoelde alleen meer op het kwaliteitsverschil. Als Arsenal gas zou geven tegen Feyenoord, ben ik bang dat het bijna beschamend zou worden, wat Feyenoord niet verdiend.

8 augustus 2014 om 12:17

Maar dan waren ze wel rechtstreeks naar de Europa League groepsfase

Besiktas - Arsenal. Als we winnen staan we voor de 17e keer op rij in de Champions League.

8 augustus 2014 om 12:25

Toch een knappe prestatie.

8 augustus 2014 om 18:40

En hoevaak gewonnen? Wel knap ieder jaar de cl halen, doet niet iedereen je na.

Ai dat vind ik erg jammer dat Besiktas te sterk was voor Feyenoord. Had een mooi affiche geweest; Feyenoord-Arsenal

8 augustus 2014 om 12:18

Inderdaad

Achja Europa League ook leuk voor Arsenal toch?

8 augustus 2014 om 12:22

Je bedoelt alweer geen CL voor Besiktas haha.. jammer, volgend jaar beter!

8 augustus 2014 om 12:25

Hahah zoiezo

8 augustus 2014 om 12:26

Goed dat je achter je club blijft staan haha

9 augustus 2014 om 05:23

hahahahhahaa geen cl voor arsenal ga beter tenissen als je dat nou echt meent dan heb jij niks te zoeken in het voetbal

Kopenhagen - Bayern Leverkusen

Besiktas ligt er dus uit

8 augustus 2014 om 12:26

W8 maar tot demba ba 3 scoort

8 augustus 2014 om 12:33

Tegen de matige verdediging van Feyenoord ja, niet tegen arsenal.

8 augustus 2014 om 12:36

Tegen Feyenoord was het spel al niet geweldig en waren ze toch ook vaak de mindere ploeg voetballend. Arsenal is nog een boel treden hoger en volgens mij waren het nou niet echt de moeilijkste goals tegen feyenoord. Tegen arsenal krijg je zulke kansen niet hoor.

8 augustus 2014 om 13:46

Arsenal verdediging valt mee. 6-0 vergeten. Dus ba kan een hattrick maken.

8 augustus 2014 om 23:11

Ze Scoren wel tegen de verdediging van Chelsea en wrm niet tegen die van Arsenal dan !!

9 augustus 2014 om 05:26

dat zeg je alleen omdat hij bij Chelsea heeft gespeeld kan ik ook zeggen als giroud naar osasuna gaat scoort hij er 3 tegen real

ik denk niet vaak aan omkoping en dat soort ongein, maar wat hier gebeurd met celitc slaat werkelijk nergens op...
waar vorige keer bij zo'n fout gewoon een boete werdt gegeven wordt de club nu opeens zwaarder benadeeld, en celtic krijg nog eens een hele makkelijke tegenstander..
zo te zien wil de uefa wel graag celtic in de CL hebben...sjonge jonge jonge. ze voegen daarbij ook gewoon niks toe voetballend, had 100x liever legia willen zien

8 augustus 2014 om 12:19

2 verschillende fouten he.

en Napoli-Athletic club

8 augustus 2014 om 12:24

Dat is ook gelijk de leukste- en de minst leuke wedstrijd die ertussen zit.
Het affiche is natuurlijk prachtig, maar had ze graag allebei in de champions league gezien

Heerlijke wedstrijden dus :D

haha.....dag besiktas.
zo zijn we ook weer van dat gezeur af.
En hoeft feyenoord niet meer te balen dat v Geel te laat was met de selectie voor CL plaatsing.

Als feyenoord gewonnen had van besiktas dan hadden mijn twee favorieten clubs tegen elkaar gespeeld...
besiktas moet voor arsenal geen probleem zijn arsenal demba ba is een aardige spits, maar de restisnietzo eel

8 augustus 2014 om 12:21

Besiktas gaat nog transfers make maar idd. Op papier is Besiktas gewoon kansloos ondanks Demba Ba. Het voetbal tegen Feyenoord was namelijk ook niet uitmuntend.

Zo feijenoord had dus sowieso nooit de groepsfase gehaald.

Lees net de mogelijke tegenstanders van psv f noord pec en twente.

PSV en twente kunnen het onmogelijk lastig gaan krijgen lijkt mij , louter onbekenden .
Feijenoord kan krasnodar weer loeten en pec .... tja maak de borst maar nat , net allemaal ff te groot ben ik bang.

8 augustus 2014 om 12:24

Dit Krasnodar is niet hetzelfde als die van de vorige keer. Dat was Kuban Krasnodar, dit is FK Krasnodar, het team van Ari (ex-AZ) en Granqvist (Ex-Grunn). Zijn vorig jaar 5de geworden in Rusland.

8 augustus 2014 om 12:28

oke wist niet eens dat er twee krasnodarretjes waren.
Dit is wel te doen dan?

8 augustus 2014 om 12:48

Nou ik weet het niet. Dit Krasnodar is misschien nog wel iets beter dat het Krasnodar waar Feyenoord paar jaar terug tegen speelde. Aangezien Feyenoord die wedstrijd gewoon had moeten winnen zou je zeggen dat het wel te doen is, maar nu er zoveel spelers weg zijn en drama is rondom de spitsposite en de transfers (oa Clasie) en de persoonlijke fouten (wedstrijd Besiktas) betwijfel ik het of Feyenoord van dit moment tegen een Krasnodar kan winnen. Plus die zijn volgens mij ook al weer paar wedstrijden onderweg in de competitie, dus al wat verder in teamopbouw en vastigheden etc.

8 augustus 2014 om 12:26

Twente kan nog tegen Rostov, ploeg uit rusland die lijkt me nog wel redelijk lastig, verder zijn ze aan hun stand verplicht door te gaan. En hopelijk sparen ze morgen wat spelers (wat ik niet denk )

8 augustus 2014 om 12:28

Rostov moet toch ook wel te doen zijn (hoop ik)

8 augustus 2014 om 12:33

Stiekem hoop je op ploegen uit Rusland of Oekraine. Dan kan je gelijk directe concurrenten een tik uitdelen mbt de coefficentielijst voor landen. Al kan het natuurlijk ook totaal averechts werken, maar er zullen toch punten gescoord moeten worden, anders moet je oppassen dat je geen europese plaatsen kwijt gaat raken. Als je ziet hoe Legia Warsaw speelde tegen Celtic mag je blij zijn dat die eruit gehaald zijn, want in de toekomst zou dat ook nog een land kunnen zijn die een bedreiging zou kunnen worden.

8 augustus 2014 om 12:42

ik hoop eigenlijk dat psv en twente beide naar azerbedjan moeten

feijenoord naar ijsland en pec naar zwitserland.
Dan hebben we nog een klein kansje op 4 deelnemers in de groepsfase.

8 augustus 2014 om 13:04

PSV moet gewoon Elfsborg ontlopen. Ik zou liever niet naar azerbedjan gaan, is toch weer een verre reis. De vier andere ploegen zijn allemaal van een laag niveau, dus lijkt me die poolse club het meest ideaal, omdat je dan minder ver hoeft te reizen.

Voor Twente zou ik zeggen Helsinki, ook deels weer op reistijd en verwacht dat je in moldavie en azerbedjan mogelijk een knollenveld tegen kan komen.

Feyenoord zou ik ook inderdaad die club uit ijsland gunnen.

PEC ben ik bang dat ze geen van deze tegenstanders kunnen winnen, dus zou ik juist zeggen Villareal of Borussia Gladbach om gewoon een mooi affiche voor de fans bekend te kunnen maken.

Kan die kale niet eens vervangen worden door een blonde schone?

Dan wil je het liefst één club niet loten en ja hoor bam: Arsenal.

ha celtic maribor ....kansen te over om de groepsfase te halen voor de schotten.
Straks in een poultje met psg as roma en schalke en de miljoenen stromen binnen .
Wat zullen die polen zuur zijn.

Red Bull tegen malmo.

Ik ben blij dat Red Bull een goeie kans heeft om het hoogste niveau te halen dit jaar. Misschien een revenge, zou mooi zijn.

8 augustus 2014 om 12:26

Malmo schakelde toch enigzins verrassend Sparta Praag uit, waar Salzburg maar nipt won van Karabakh Agdam. Lijkt me toch niet dat je Malmo moet onderschatten.

9 augustus 2014 om 16:42

Ik zei ook een goeie kans. Ik zie Salzburg als favoriet tegen Malmo

Komt er ook een live mee praten voor el loting?

8 augustus 2014 om 12:39

hoop het wel zit nu naar dit snooker te kijken..

8 augustus 2014 om 12:42

Haha ik op Eurosport 2 naar kanoën toch net iets spannenders + nog Nederlanders ook xd

8 augustus 2014 om 12:44

wel redelijk irritant dat ze niet even goed aangeven wanneer dit nou begint

8 augustus 2014 om 12:48

Loting begin 1 uur geloof ik, vandaar dat ik het raar vind dat er geen live mee praten is aangezien het hier wel om Nl'se clubs gaat..

8 augustus 2014 om 12:59

idd wat interesseert mij het nou tegen wie een bate borisov oid tegen moet vind europa league met 4nls club in de voorondes toch interessanter

8 augustus 2014 om 13:11

Ik snap vrij weinig van die loting hele groepen die gelijk geloot worden wtf xd

Celtic heeft met deze loting nog een serieuze kans om door te gaan ook. Wat zal Legia balen, dit scheelt de club gewoon 20 miljoen..

Toch wel grappig word er in een topic over cl dan nog gepraat over pec PSV Feyenoord en Twente xd

8 augustus 2014 om 13:08

Eurosport

8 augustus 2014 om 13:11

eurosport

Loting el gestart
Wat zijn ze toch aan het doen??

8 augustus 2014 om 13:13

Ja PSV vs shaktar. .... Uit wit rusland

Pec Sparta praag

zwolle tegen praag psv en twente tegen een matig team

8 augustus 2014 om 13:16

en feyenoord tegen een ploeg uit Oekraïne

Ik heb echt geen idee wat ze bij die loting nu aan het doen zijn. Dit is toch niet heel transparant?

8 augustus 2014 om 13:16

Ik snap er ook vrij weing van.. 14 teams ofzo die tegen elkaar geloot worden dmv 2 balletjes..?

8 augustus 2014 om 13:20

Omdat er 62 teams zijn gaan ze niet 1 voor 1 die clubs tegen elkaar gooien, dan ben je een uur bezig. Daarom zijn er 4 potten gemaakt, waarvan 3 daarvan, in totaal 50 teams, een nummer 1 t/m 10 hebben gekregen en ze gewoon de nummers tegen elkaar laten spelen. In de laatste pot, pot 4, zitten 12 teams en die doen ze wel individueel tegen elkaar.

Er zijn dus in de eerste 3 potten 5 ploegen met hetzelfde nummer.

Twente-qarabag
Feyenoord-zhoria lujansk
PSV-shaktar.....
Pec-Sparta Praag

feijenoord zoria nog wat

FC Twente tegen FK Qarabag (azerbeidzjan), PSV tegen FC Shakhtyor Soligorsk (Wit-Rusland), PEC Zwolle tegen Sparta Praag (tsjechie) en Feyenoord tegen FC Zorya Luhansk (oekraine).

PSV en FC Twente door, Feyenoord en PEC gaan dit niet winnen.

als arsenal zo speelt als ozil en per terug zijn dan is besiktas kansloos

tszeszny
debuchy
mertesacker
koschielny
gibbs
ramsey
flamini
walcott
ozil
alexis
sanogo

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren