Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Spurs zetten Chadli in om Koeman opnieuw van sterspeler te beroven’

Laatste update:

Het lijkt maar niet op te houden voor Ronald Koeman; de trainer zag bijna alle sterspelers al vertrekken sinds zijn komst naar Southampton en dreigt nu ook Morgan Schneiderlin kwijt te raken. Een eerste poging van Tottenham Hotspur leverde niets op, maar de club uit Londen geeft niet op.

/

Coach Mauricio Pochettino, die afgelopen seizoen nog in het St Mary’s Stadium samenwerkte met Schneiderlin, gaat opnieuw proberen om de 24-jarige Frans international naar the Spurs te halen. Nacer Chadli, een jaar geleden van FC Twente naar White Hart Lane verhuisd, moet een rol spelen in de transfer van Schneiderlin.

Pochettino wil de Belg naar the Saints laten gaan, als Schneiderlin dan naar Tottenham mag komen. Voor Chadli is geen toekomst meer in Londen en dus zou de 25-jarige buitenspeler zijn huidige werkgever nog van dienst kunnen zijn door de komst van de Fransman mede mogelijk te maken.

Denk je dat Nacer Chadli naar Southampton gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou geen slechte deal zijn voor Southampton. Dan zijn ze gelijk van de zeurende Fransman af die toch weg wilt en hebben ze met Chadli gelijk een goede speler erbij. Ik weet zeker dat hij onder Koeman weer goed gaat spelen. Het zal wel een tussenjaar worden voor Southampton met al die wisselingen. Maar degradatie zie ik niet gebeuren.

4 augustus 2014 om 12:24

nieuwe trainer, nieuwe ideeen.... ik kan me niet voorstellen dat klasbak Chadli minder is dan schneiderlin... Maar bij Tottenham is het beleid er nooit geweest. In hun honger naar aansluiting met de top hebben zij al teveel trainers versleten en spelers misbruikt....

4 augustus 2014 om 12:32

Maar Schneiderlin is veel nuttiger dan Chadli. Hij heeft vorig jaar het complete middenveld bij elkaar gehouden. Die rol moet dan worden overgenomen door Wanyama, die altijd geblesseerd is. Chadli is wel een leuke, creatieve speler, maar we hebben echt meer verdedigers/cvm's nodig

4 augustus 2014 om 12:56

Vergeet Cork niet heh... Ook een cvm met erg veel potentie. Een extra cvm zou inderdaad wel op zijn plek zijn.

4 augustus 2014 om 12:26

Zou ook geen slechte deal zijn voor Tottenham. Chaldi komt tekort voor Spurs terwijl Southampton misschien precies zijn niveau is. Koeman kent hem uit de Eredivisie en weet hem mogelijk optimaal te gebruiken.

Schneiderlin is nodig bij Spurs omdat Paulinho niet erg constant presteert.

Het wordt wel een heel sneu verhaal voor de gebroeders Koeman zo...
Hoewel Chadli geen verkeerde speler voor Southampton is denk ik.

4 augustus 2014 om 11:14

Nee hoor, als je gewoon slim inkoopt, is er geen probleem.
Er is toch geld.

Song kopen voor naast Wanyama ( goed verdedigend blok op middenveld.
Vermaelen binnenhalen ( voor Lovren)

Voorin las ik een gerucht dat ze bezig zijn met Hernandez en Zaha.

4 augustus 2014 om 11:18

Daar heb je zeker gelijk in, maar als je toch kijkt hoeveel spelers er weg zijn gegaan en naar welke clubs dan is het natuurlijk wel jammer. Maar hij had het natuurlijk kunnen weten.
Nu is het aan Koeman om zelf een team te smeden, we hebben bij Feyenoord gezien dat hij het wel kan.

Tja, totaal andere posities natuurlijk, dus dan zou Koeman alsnog een versterking moeten halen.
Koeman zal Chadli's kwaliteiten wel goed hebben bestudeerd in het verleden, dus wellicht zal hij het niet erg vinden om met hem te werken. Lijkt me toch lastig om Schneiderlin te motiveren.

Was ook een grote stap, voor hem, laatste seizoen bij Twente was het al minder, door blessures misschien, maar is mij iig niet echt opgevallen.
Zo ook met Tadic, had veel meer kunnen laten zien bij Twente, of zit hij al tegen zijn top aan?
Veel penalties, maar weinig doelpunten, assists zal hij waarschijbnlijk wel gegeven hebben, maar dat mag ook wel als buitenspeler.

4 augustus 2014 om 11:21

Tadic had 9 goals (excl de 7 penalties) en 14 assists. Dat mag ook wel als buitenspeler (hij heeft overigens ook nog een flink aantal wedstrijden als 10 gespeeld)? Dat is meer dan welke eredivisie speler dan ook, met nota bene Castaignos in de spits en amper iemand in de selectie die iets met zijn voorzetten kan. Daarnaast heeft hij 133 kansen waaruit een poging op doel volgde gecreëerd, veruit het meest per wedstrijd van alle spelers uit de Europese hoogste competities. Ja hij had er misschien wat meer in kunnen schieten, maar noem eens 1 speler waarvoor dat niet geldt.

4 augustus 2014 om 11:21

Tadic heeft 16 doelpunten gescoord, 6 of 7 uit een strafschop, hij heeft 14 assists gegeven, veruit de meeste kansen gecreëerd van alle spelers in de eredivisie, maar heeft volgen jou nog niet voldoende laten zien.

Waar hebben ze Schneiderlin in hemelsnaam voor nodig? Ze hebben voor het middenveld al Sandro, Paulinho, Dembele, Bentaleb, Eriksen en Capoue. In mijn ogen helemaal geen slecht middenveld, en dan komt deze man er nog bij. Het is wel een goede speler, maar dan zal er toch nog iemand moeten vertrekken, anders heb je ontevreden spelers.

Overigens is Chadli denk ik wel een goede speler voor Southampton

4 augustus 2014 om 11:22

Eriksen speelt een stuk dieper en Schneiderlin zou in het systeem van Pochettino zeker wel wat toevoegen, aangezien hij ook een uitstekende passer is en snel vooruit denkt. O.a. Sandro heeft die eigenschappen niet.

Je kunt op papier wel een hoop middenvelders hebben, maar uiteindelijk gaat het erom dat je spelers hebt die kunnen uitvoeren wat je in je hoofd hebt als coach; zeer begrijpelijk dat hij Schneiderlin er zo snel mogelijk bij wil hebben.

Denk dat het zeker voor Chadli een goeie deal zou zijn, bij Southampton zal hij wellicht meer kunnen spelen. Southampton wint hier echter weinig mee, ik dacht eerder dat het om een ruil met Jay Rodriguez zou gaan, dat lijkt mij logischer aangezien die twee op dezelfde positie spelen.

4 augustus 2014 om 11:14

Kan de plaats van de vertrokken Lallana innemen, of kan op de positie van Jay spelen die dan naar de spits verschuift

4 augustus 2014 om 11:32

Denk dat het de bedoeling is dat Tadic Lallana vervangt en in de spits zijn er Pelle en osvaldo, dus veel plaats voor Chadli zie ik niet

4 augustus 2014 om 11:35

Osvaldo zal waarsch. verhuurd worden aan Inter.

4 augustus 2014 om 13:27

Ja, daar heb je gelijk in was Tadic al vergeten Pelle is de vervanger van Lambert maar je hebt natuurlijk meer opties nodig in de spits, Osvaldo gaat bijna zowiezo vertrekken.

Ik denk wel dat er plaats gaat zijn voor Chadli want hoe vaak gebeurd het dat iedereen tegelijk fit is ? Kan perfect een soort 12de man worden die die gaten opvult en zich misschien dan in de basis kan werken

Ik ken Schneiderlin niet goed genoeg om over hem te kunnen oordelen maar ik denk niet dat Chadli een echte versterking is. Het is een aardige speler, maar als je ambitie hebt om subtopper te worden van de BPL denk ik niet dat hij goed genoeg is.

Zou Chadli niet beter naar de Duitse competitie verhuizen? Ik denk dat hij daar beter tot zijn recht gaat komen.

Ik zou het gewoon doen als je er ook nog een mooie som geld bij krijgt. Schneiderlin vind ik ook helemaal niet zo'n geweldige speler. Die is makkelijk te vervangen.

Koeman had bij Feyenoord de leegloop aan zien komen, maar bij Southampton gaat het nu nog veel harder.

4 augustus 2014 om 11:40

Klopt, maar maakt nogal verschil of je 120 miljoen hebt om om de vertrokken spelers te vervangen of 10

Jammer dat Southampton volledig leeggekocht wordt. Heb echt genoten van dat team vorig seizoen. Al denk ik dat Koeman er wel in zal slagen om de nieuwe spelers in te passen en goed te presteren.

Zou wel een leuke club zijn voor Chadli in ieder geval, zal daar wel meer spelen, zeker met de grote Exodus deze transferperiode bij Southampton. Ik vind Schneiderlin een heel goede speler maar volgens mij wordt hij groter gemaakt dan dat hij is. Ik wil wel nog eens zien hoe goed hij presteert bij Tottenham.

In ieder geval is dit een deal waarmee denk ik alle partijen wel akkoord kunnen gaan. Hangt er natuurlijk ook van af of het slechts een ruil zou betreffen of dat er extra geld aan te pas komt, en zo ja, hoeveel.

Op zich lijkt dit wel een goede deal voor zowel Southampton, Tottenham Hotspur, Nacer Chadli als Morgan Schneiderlin.

Southampton zit dan niet met een ontevreden speler in hun maag, Tottenham Hotspur heeft dan hun versterking die ze voor die positie nodig hebben, Schneiderlin heeft zijn gewenste transfer en Chadli zal (waarschijnlijk) meer aan spelen toekomen.

Ik weet nog dat Nacer Chadli en Dušan Tadić in hun tijd bij FC Twente elkaar vrij makkelijk vonden en het erg goed met elkaar konden vinden. Misschien dat als Chadli naar Southampton gaat, dat ze elkaar dan weer zo makkelijk vinden.

Ikzelf vind dat Tottenham Hotspur nog een nieuwe spits, een nieuwe centrale verdediger en een nieuwe controlerende middenvelder moet halen. De nieuwe controlerende middenvelder wordt dus waarschijnlijk Morgan Schneiderlin, maar als nieuwe diepe spits, hoop ik, op Jackson Martinez.

Als Tottenham Hotspur een aantal (overbodige) spelers verkoopt, dan zal er wat geld binnen komen en het geld dat ze dan nog overhebben van wat ze dan nog sowieso mochten besteden, zou ik, proberen om Jackson Martinez over te nemen van FC Porto.

De nieuwe centrale verdediger zal Mateo Musacchio waarschijnlijk worden. Ik las nog niet zolang geleden dat Villareal en Tottenham Hotspur een akkoord hadden bereikt over Musacchio over een transfer van negentien miljoen euro.

Misschien betalen ze dan wel iets teveel geld voor hem, maar buiten dat ze teveel voor hem zullen betalen, vind ik, het een prima transfer.

Ikzelf zou deze spelers dan verkopen:

- Jordan Archer.
- Ryan Mason.
- Benoît Assou Ekotto.
- Tom Carroll.
- Nacer Chadli.
- Michael Dawson.
- Étienne Capoue.
- Lewis Holtby.
- Roberto Soldado.

Ikzelf zou dan in deze opstelling spelen (zie opstelling).

Lloris
Walker
Musacchio
Vertonghen
Davies
Schneiderlin
Paulinho
Lennon
Eriksen
Lamela
Martinez
4 augustus 2014 om 12:20

Ik vind Bentaleb eigenlijk al beter dan Paulinho. Een goed overzicht en een zuivere passing en zou ook als linkspoot goed passen op het middenveld met eventueel Schneiderlin 'naast' zich. Hij is nog jong en een terugval is niet uit te sluiten, maar ik zou hem wel de kans durven geven. Een WK-ervaring zal hem ook wel goed hebben gedaan. Voordeel van Paulinho is wel dat hij wat vaker in de (buurt van de) zestien van de tegenstander komt, maar ik vind hem doorgaans erg tegenvallen.

Musacchio is inderdaad zo goed als rond. Zou een prima duo kunnen vormen met Vertonghen.

4 augustus 2014 om 13:53

Kan je me wat meer vertellen over die Musacchio?
Verder ben ik het met je eens over Bentaleb, heeft een aardig WK achter de rug, en liet zich vorig jaar ook goed in de kijker spelen.

Is ook altijd mooi om een jeugdspeler te zien. En Paulinho achter de hand is ook niet slecht. Er worden toch veel wedstrijden gespeeld.

4 augustus 2014 om 15:03

Van wat ik er zo van heb gezien en over gelezen, blinkt hij vooral uit in het veroveren / onderscheppen van de bal en het blokkeren van schoten, is hij atletisch, vrij sterk en weet hij zijn tackles goed te timen (geeft verhoudingsgewijs heel weinig vrije trappen weg en pakt weinig kaarten). Verder schijnt hij voetballend ook wel aardig te zijn (heeft bij River Plate ook op het middenveld gespeeld).

Met zijn 23 jaar natuurlijk ook nog iemand die de komende jaren beter kan worden.

4 augustus 2014 om 15:12

oké bedankt voor je uitleg, lijkt me dan idd een nuttige speler. Ook qua leeftijd idd wel goed! Rose, caulker en naughton waren te jong en te onervaren.

4 augustus 2014 om 13:56

Mmh sommige wel andere zou ik verhuren of bijhouden voor in de breedte.

Verhuur:
Archer, Mason, Carroll.

Verkoop Chadli, Soldado, Ekotto

Voor de breedte: Capoue en Dawson.

Was holtby al niet weg op verhuur?

Goede deal voor iedereen, vooral voor Koeman. Morgan wil weg en aan een ontevreden speler heb je niets slecht voor de sfeer in het nieuw te bouwen team. Chadli heeft het niet slecht gedaan teveel concurrentie maar heeft desondanks veel speel minuten gehad. Ik denk dat hij onder koeman en bij Southampton waar de druk toch minder is kan uitgroeien tot een verassing. Poch krijgt de speler die hij wil op het middenveld.

4 augustus 2014 om 13:04

Dat lag aan het systeem dat we speelde, de achterhoede en de druk (100 miljoen uitgegeven).
De verwachtingen waren veel te hoog, manager in paniek dus veel wisselen.
In veel wedstrijden kreeg hij de bal niet in zijn voeten aangespeeld.
Chadli heeft het goed gedaan, zeker naar de hierboven geschetste omstandigheden.

4 augustus 2014 om 13:54

Dat is waar, er lag teveel druk op en een coach die misschien te weinig ervaring had.
Chadli speelde wel altijd goed in de EL.

Ik zou Depay halen en zo gaan spelen. Eriksen achter Ade en Schneiderlin en Bentaleb controlerend (verdedigend). Ja ik weet het is te aanvallend en we gaan op ons bek maar zou wel mooie spektakel wedstrijden op de lane worden Audere Est Facere Coys

lloris
Walker
Musacchio
Vertonghen
Davies
Schneiderlin
Eriksen
Bentaleb
Lamela
Adebayor
Depay
4 augustus 2014 om 15:14

Wat denk je dan van dit?
Dit is misschien meer evenwichtig.

Lloris
Walker
Musacchio
Vertongeh
Davies
Lennon/Lamel
Schneiderlin
Bentaleb
Depay
Eriksen
Ade
4 augustus 2014 om 15:30

Eriksen en Soldado zijn een gouden combinatie, die zou ik er altijd in zetten. Adebayor heeft het goed gedaan vorig seizoen maar ik hoop nog steeds dat hij wordt verkocht.

Op links hebben we nog wel iemand nodig. Spelers van het kaliber Reus of Di Maria zijn niet haalbaar lijkt me dus zou Depay best een goede keuze zijn.

Lloris
Walker
Chicires
Vertonghen
Davies/Rose
Sandro
Schneiderlin
Lamela
Eriksen
Depay
Soldado
4 augustus 2014 om 15:38

Zou je dan niet liever Dembélé zien ipv Sandro?
Dan heb je een goed blok en zowel Dembélé als Schneiderlin zijn voetballend sterk. Verder viel Rose me wel op vorig seizoen, maar had vaak pech en liet vaak in zijn rug lopen. Momenteel verkies ik ook Lennon boven Lamela, dit omdat Lennon echt een onderschatte speler is. Fysiek sterk, snel, goeie dribbel en helemaal niet egoïstisch.
Soldado vond ik gewoon zwak, maar ik ben het wel eens met jou over de verkoop van Ade, hij is te duur.beter beide spitsen verkopen een Benteke van Aston Villa binnenhalen?

4 augustus 2014 om 16:26

Dembélé is niet goed genoeg eigenlijk, hij is sterk in de duels maar vertraagt het spel als hij aan de bal is. Misschien moeten we hem als verdediger gebruiken zit ik nu te denken....

Rose is een grillige speler, soms fantastisch, soms dramatisch. Davies is constanter maar we zullen zien wie Pochettino laat spelen.

Lamela heeft een slecht seizoen gehad, vooral vanwege blessureleed. Hij is echter een geweldige speler en hopelijk laat hij dat komend seizoen zien. Ik heb altijd een zwak gehad voor Lennon maar hij begint me steeds meer tegen te vallen. Zijn snelheid is ook niet meer wat het was en hij geeft veel te weinig assists. Hij is idd niet egoïstisch maar hij mist vaak gewoon het inzicht om de juiste keuzes te maken.

Soldado scoort veel te weinig tot nu toe. Hopelijk raakt hij in vorm en laat hij zien wat hij bij Valencia liet zien. Hij heeft wel aangetoond een meerwaarde te zijn in het meevoetballen. En als hij samen met Eriksen speelt komt hij ook vaak in scoringspositie. Die twee hebben echt een klik, dat bleek elke keer als ze samen mochten spelen.
Aston Villa zal natuurlijk een hoge prijs vragen voor Benteke dus ik zou gewoon vertrouwen houden in Kane als tweede spits. Ook willen ze geen leegloop aangezien hun aanvoerder Vlaar mogelijk vertrekt.

4 augustus 2014 om 18:56

We spelen geen CL dus die spelers (reus Di Maria) zijn niet realistisch. Depay is een eigenwijze knakker maar hij is niet bang zijn man uit te spelen en is een ijskoude kikker. En ik zal Soldado ook een kans geven net als Kane. Maar ik zou Ade ook verkopen, niet om zijn spel dit seizoen maar drukt teveel op de begroting qua salaris en dat is hij niet waard. Als we Ade kunnen verkopen (wie gaat dat salaris betalen?) en Bony halen hen je Kane, Bony, Soldado voor de diepe spits. Met dit materiaal moet het beter gaan als vorig rampjaar, zeker als Poch de jonkies in een vertrouwd systeem kan laten voetballen. Heb er wel zin in.

4 augustus 2014 om 19:01

Maar Bony haal je niet voor de bank terwijl Soldado ook het vertrouwen moet krijgen en basisspeler moet zijn.

Wat mij betreft halen we Dempsey terug.

4 augustus 2014 om 19:10

Dembele loopt teveel met de bal. Lamela was zwaar (rug) geblesseerd en was geen favoriet van Avb, daarom heeft hij ook het WK gemist dus daar heb ik wel vertrouwen in dat Poch hem laat opbloeien. Lennon is goed als backup hij lijkt na zijn blessure niet meer zo rap en maakt veel te weinig acties langs de lijn. Soldado scoort te weinig omdat hij verkeerd werd gebruikt door Avb en Tim. Soldado moet je in een 4-4-2 systeem gebruiken, hij heeft een mannetje om hem heen nodig. Ik speel liever 4-3-3 vandaar dat ik koos voor Ade. Vlaar zou wel (geen must) mooi zijn als we Dawson en Chir verkopen. Je heb dan Vertonghen-Musacchio-Dier-Vlaar waarbij vertonghen en Dier ook nog back kunnen spelen als de nood daar is. Musacchio zou ook nog middenveld verdedigend kunnen spelen in de top uitwedstrijden al zou ik altijd van eigen kracht uitgaan en de aanval kiezen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren