Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Wenger countert Gerrard: ‘Geen titel en alsnog ging Suárez weg’

Laatste update:

Luis Suárez vertrok deze zomer naar Barcelona, maar was een jaar geleden ook redelijk dicht bij een transfer naar Arsenal. The Gunners wilden de spits graag overnemen van Liverpool en Suárez zelf was akkoord, maar zijn club stribbelde flink tegen. Steven Gerrard zei deze week dat hij Suárez vertelde dat hij te goed was voor Arsenal, met alle respect voor de Londenaren. Wenger denkt er zo het zijne van.

/

“Niemand is te goed voor Arsenal en dat weet Gerrard ook”, stelt de Franse trainer vrijdag voorop. “Maar ik begrijp volkomen dat hij Suárez vroeg te blijven, hoor. Hij wilde dat hij met Suárez kon blijven samenspelen en dat Liverpool zo meer kans zou maken op de landstitel. Maar ja, dat gebeurde niet, en Suárez vertrok vervolgens alsnog”, aldus Wenger. Liverpool werd uiteindelijk tweede en Arsenal vierde, met vijf punten minder.

Liverpool deed hard zijn best om Suárez bij zich te houden en slaagde in die missie. De ex-spits van FC Groningen en Ajax maakte 31 doelpunten in de Premier League en werd verkozen tot Speler van het Jaar door zowel zijn collega’s als de Engelse journalisten. Hij ging vervolgens voor een bedrag tussen de 85 en 94 miljoen euro naar Barcelona.

Was Luis Suárez met Arsenal wel kampioen geworden, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha, Wenger, zuurpruim. Suarez is ook gewoon te goed voor Arsenal, zelfs de Arsenal fans weten dat.

1 augustus 2014 om 18:26

Ook te goed voor Liverpool maargoed..

1 augustus 2014 om 18:33

Hij is ook te goed voor liverpool, dat weten we zelf ook wel.

1 augustus 2014 om 23:57

Ik denk dat Arsenal en Liverpool beiden heel blij mogen zijn dat ze Suares allias de vampier niet hebben en van hem af zijn.

1 augustus 2014 om 18:26

Dan was hij al helemaal te goed voor Liverpool.

1 augustus 2014 om 18:34

En toch eindige Liverpool 2e, Arsenal vierde en gaven wij Arsenal een vernedering zonder dat Suarez scoorde...

1 augustus 2014 om 18:50

Als we de geschiedenisboeken in gaan dan verliest Arsenal het gegarandeerd van Liverpool

1 augustus 2014 om 18:54

Precies Depayy, hahaha.

1 augustus 2014 om 18:58

Haha, één jaartje presteren ze goed (niet uitzonderlijk, gewoon erg goed) en vervolgens moet de 5-1 iedere keer weer gevierd worden alsof de landstitel is gewonnen.

Uiteindelijk staan jullie met lege handen en heeft Arsenal wederom het betere seizoen gedraaid, door de FA Cup te pakken en omdat jullie captain zo nodig moest uitglijden, haha.

Succes verder met het aantrekken van daadwerkelijke kwaliteit!

1 augustus 2014 om 19:00

Arsenal het betere seizoen gedraaid... Mijn god, oh mijn god.

1 augustus 2014 om 19:00

Oja, die geschiedenissmoes is ook zo'n klassieker. Liverpoolfans leven louter in het verleden, terwijl geen enkele topper ook maar één blik werpt op die CL die jullie een decenia geleden gewonnen hebben.

Om maar te zwijgen over het laatste kampioenschap.. dat dichter tegen de eeuw aanzit.

1 augustus 2014 om 19:01

Heb je daar moeite mee? Lastig hè, om de feiten te zien.

Of denk je echt dat wanneer je 2e wordt je een beter seizoen gedraaid hebt dan wanneer je een grote prijs wint?

1 augustus 2014 om 19:04

Ligt eraan tot hoever je wil gaan he, Arsenal won nooit de CL dat klopt inderdaad wel veroren we de finale 8 jaar geleden in mijn ogen onterecht & hebben we in mer dan genoeg halve finales gestaan bijvoorbeeld, Liverpool heeft 95 procent van hun ere-lijst te dank aan een tijd dat ze nog niet wisten of er zand of lucht in de bal zat, Ik als Ajacied vind het natuurlijk prachtig om de geschiedenis boeken in te duiken maar vind het ronduit lachwekkend dat Kopitered blijft terug grijpen op die CL overwinningen uit het stenen tijdperk waar hij nooit iets van heeft meegekregen, Ik ben trouwens ook wel benieuwd waarom hij niet ingaat op het feit dat Liverpool de PL nooit heeft gewonnen.

1 augustus 2014 om 19:07

Hahahahaha, ArsenalAddict, ik neem je niet meer serieus, Arsenal het betere seizoen gedraaid.... Iedereen weet dat het zo is behalve de meest deluded fans of england.

1 augustus 2014 om 19:08

Legendsonly, Liverpool 18, Arsenal 13. Liverpool won in 2005 de CL, maar toen was er nog niet eens kleurentelevisie dus dat telt niet.

1 augustus 2014 om 19:09

Ach laat die jongen in het verleden leven, Dit seizoen met CL voetbal voor Liverpool gaat uitwijzen waar zij staan tegenover ons, Ik blijf het grappig vinden dat hij blijft 'braggen' over het topseizoen van Liverpool maar nergens refereert aan de belachelijke voordelen die Liverpool het hele jaar had tov de andere top-ploegen. Wij hebben gewoon minimaal 15 meer wedstrijden dan Liverpool gespeelt en stonden in de blessure-table wederom bovenaan maar toch wist Liverpool met hun geweldige spelers & talenten maar 5 punten boven ons te eindigen, Dit jaar gaat uitwijzen dat er voor Liverpool nog heel veel werk aan de winkel is & dat Arsenal weer een stukje dichterbij City Chelsea & (united?) komt & sterker nog ik weet 100 procent zeker dat Liverpool dit seizoen even mag ruiken aan die CL maar volgend jaar weer lekker in de EL mee doen, Hou me daar maar aan.

1 augustus 2014 om 19:10

18 wat? 18x de PL? Haha in je dromen jongen.

1 augustus 2014 om 19:12

De landstitel, ook goed. 18 min 13 is 5... 5, bekend getal.

1 augustus 2014 om 19:16

Hahaha de landstitel in het stenen tijdperk bedoel je?

1 augustus 2014 om 19:17

Ja die ja, maar het zijn er 18. Meer dan arsenal.

1 augustus 2014 om 19:32

Arsenal wordt gewoon weer 4e, niets meer of minder. Zal nooit veranderen.

1 augustus 2014 om 19:37

Arsenal en Liverpool fans die t hebben over prijzen :'-)

1 augustus 2014 om 19:52

Jij herhaalt alleen maar wat je hiervoor ook al hebt uitgepoept. Onderbouw nou eens waarom jij dat vindt dan, dan kunnen we hier allemaal van leren..

1 augustus 2014 om 20:11

Hilarisch dat juist jij dat zegt.

1 augustus 2014 om 20:14

Arsenap pakt een prijs, Liverpool niet. Liverpool gaat CL in, Arsenal ook. Conclusie: Arsenal betere seizoen gedraaid. Jah, Liverpool heeft een heel sterk seizoen gedraaid en komen van een bittere tijd en dat gun ik ze van harte, maar jullie hoeven niet meteen tof te doen.

1 augustus 2014 om 20:34

Bijzonder sterk weer van onze pientere Kopitered.
Wederom niets, verrassend. Liverpool-fans be like..

Ach, het was te proberen.

1 augustus 2014 om 21:24

Ik vind dit altijd zo'n onzinnige discussie. Liverpool en Arsenal zijn beiden topclubs met een mooie historie. Helaas zijn ze voorbij gestreefd door de clubs uit manchester. Laten we ons daar maar zorgen over maken.

1 augustus 2014 om 21:51

Maar daar heb je niet zoveel aan als je het over de laatste 5 jaar meet zie je dat arsenal veel beter dan Liverpool is

1 augustus 2014 om 23:11

Liverpool heeft bere historie, arsenal is beter de laaste paar jaar, liverpool was beter vorig jaar en de komende jaren zal wss arsenal net wat beter zijn. Kunnen we er nu over op houden?

1 augustus 2014 om 23:56

Als we de geschiedenisboeken in gaan verliest Manchester City het van Nottingham Forrest.

2 augustus 2014 om 05:01

PEC heeft ook de beker gepakt maar dat wil niet zeggen dat zij een beter seizoen hebben gedraaid dan andere eredivisieclubs die uiteindelijk niks hebben gepakt. Ik ben vrij objectief wat betreft de premierleague en ik moet zeggen dat ik dit seizoen echt genoten heb van liverpool terwijl ik van arsenal alleen het eerste half jaar mooi voetbal heb gezien.

2 augustus 2014 om 10:42

Kopitered

Voetbal draait om prijzen...

Arsenal: 1
Liverpool: 0

En ik weet nu al perfect wat je gaat reageren

2 augustus 2014 om 11:15

Arsenal moet eerst de groepsfase maar eens halen.

2 augustus 2014 om 11:58

Ja, wat een verschrikkelijke taak zal dat zijn zeg tegen clubs van het niveau Besiktas....

2 augustus 2014 om 17:09

In de totale geschiedenis wint L'pool wel van Arsenal denk ik ja, maar deze eeuw is Arsenal beter, daar veranderd 1 seizoen niet zoveel aan

1 augustus 2014 om 18:27

Nope, hij is niet te goed voor Arsenal.. Het is datgene wat ze missen(topspits + defensieve middenvelder) om echt met de top mee te doen.

1 augustus 2014 om 18:34

Dus als Suarez bij Arsenal zou spelen, zouden die zich kunnen meten met Real Madrid en Bayern Munchen? Laat me niet lachen man, ook met Suarez zou Arsenal het onderspit delven tegen clubs van dat kaliber.

1 augustus 2014 om 20:10

Plus een verdedigende middenvelder van topkwaliteit(khedira,kehl of witsel) , dan wel ja (sanchez zit er nu ook bij hé)

1 augustus 2014 om 21:56

Ik vroeg je om me niet te laten lachen, doe dat dan ook alsjeblieft niet... Levensles nummer 1: Als telt niet in dit leven. Als Liverpool Messi en Ronaldo haalde, waren ze oppermachtig dit seizoen....Als Ajax Zlatan, Vertonghen, Eriksen en Suarez terughaalde, speelden ze mee om de Champions League.... Als ik goed kon voetballen, had ik daar nu ook mijn brood mee verdiend. Kortom, als dit, als dat, het is allemaal onzin.

2 augustus 2014 om 12:00

Wow grappig man. Als Arsenal Suarez en een goede DM had dan kwam het toch al aardig in de buurt van de top hoor, het is nou niet dat ze op het moment vernederd worden door dat soort clubs

1 augustus 2014 om 18:27

Hahaha, nee hoor. Jullie zijn bespottelijk bezig door de clubs op gelijke hoogte te zetten.

Arsenal is namelijk beland in een fase dat het de beste spelers kan behouden en wereldklasse kan aantrekken.

Daarnaast speelt arsenal altijd cl en heeft suarez nooit cl gespeeld bij Liverpool. Tevens heeft arsenal vorig seizoen wel een prijs gepakt. Vergeet hierbij niet dat Liverpool slechts 5 punten meer heeft gepakt dan arsenal ondanks dat ze ongeveer half zoveel blessures hadden en ook nog eens 30 procent minder wedstrijden.

Voor iedereen die geïnteresseerd is,Liverpool heeft een boek uitgebracht over afgelopen seizoen: they dared to dream. Type dat in bij google en lees de comments bij Amazon, je gaat stuk.

Small club syndrome.

1 augustus 2014 om 18:33

Check prijzenkast van Arsenal, je gaat stuk!

1 augustus 2014 om 18:33

Meeste succesvolle club uit Engeland, ga eerst is een Champions League, of 3 keer, om Arsenal te kunnen meten met liverpool zizou.

1 augustus 2014 om 18:34

Maar ze stonden wel een punt of 8 achter op Arsenal en uiteindelijk 5 meer.
Arsenal is echt geen betere ploeg dan Liverpool en andersom is Liverpool geen betere ploeg dan Arsenal vind ik, ook al ben ik fan van Lfc.

Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd.

1 augustus 2014 om 18:34

Die comments heb ik gezien. Heb je dat gedicht 'we go again' gelezen? Ook grappig.

1 augustus 2014 om 18:35

Kopite

Stop met het leven in het verleden jongen. HET Gaat OM NU. En momenteel is Arsenal simpelweg verder.

Michel

Wil je alstublieft verwijderen dat je fan bent van Arsenal op je profiel ? Dat ben je niet.

1 augustus 2014 om 18:36

Nu? Oke. Liverpool 2e en Arsenal 4e, dag.

1 augustus 2014 om 18:38

Still bragging about some trophies won in ancient times. Liverpool fans.

Hoeveel pl titels heeft Liverpool? Jullie wonnen jullie laatste landstitel toen de Gea niet eens geboren was. Inmiddels heeft hij al wel een pl titel.

1 augustus 2014 om 18:38

Win anders eerst eens de titel ongeslagen. Beetje kinderachtig dat heen en weer gekloot van wij zijn beter enzo. Maar goed jullie hebben dat blijkbaar nodig.

1 augustus 2014 om 18:44

Lees anders even de reactie van Zizou lachwekkend opmerking en jou respons slaat ook nergens op.

1 augustus 2014 om 18:48

Arsenal fans arent they. Hele grote spelers aantrekken en in 9 jaar een fa cup winnen. En dan zeggen small club syndrome. Het is eigenlijk te lachwekkend om op te reageren.

1 augustus 2014 om 18:52

Tony_adams, boek anders eerst eens Champions League succes. Jij doet net zo hard mee met dat heen en weer gekloot, dus blijkbaar hebben jullie dat ook nodig...... Pot verwijt de ketel vriend.

1 augustus 2014 om 18:55

Volgens mij is dat nog altijd Man United..

1 augustus 2014 om 18:59

Samen met Liverpool dan, gaat erom dat Arsenal fans zo belachelijk irritant zijn, vorige zomer precies zo, echt precies zo.

1 augustus 2014 om 19:03

Liverpool heeft niets gewonnen en Arsenal de FA Cup, dag!

1 augustus 2014 om 19:05

Helemaal mee eens kopite, ik wil niet alle Arsenal fans over één kam scheren hier, want er zitten ook een aantal nuchtere en realistische fans bij, maar een deel loopt zo zwaar arrogant te doen, afgelopen seizoen zouden ze wel even de Premier League gaan winnen met Ozil erbij, etcetera. Nu weer precies hetzelfde verhaal....

1 augustus 2014 om 19:06

En toch begon het allemaal bij gerrard die zonodig moest sneren. Mmmm

1 augustus 2014 om 19:09

Liverpool de CL 5 keer, Arsenal 0 keer. Liverpool de titel 18 keer, Arsenal 13. Wat is 18 min 13 eigenlijk?

1 augustus 2014 om 19:10

@arsenaladdict

Hoevaak heb jullie de CL of Europa cup 1 gewonnen?

Ga nou niet praten of Liverpool de kleinere club is.
Gewoon een topclub.

Verder niks tegen Arsenal hoor, hun ze al jaren een kampioenschap vanwege het mooie voetbal

1 augustus 2014 om 19:13

Ben je historicus van beroep?

1 augustus 2014 om 19:14

Ik heb geen enkele Gooner horen zeggen dat wij wel even de PL zouden winnen, Als jij dat wel heb gezien ik wel graag even gebruikersnamen of nog liever oude reactie's terug lezen, Of komt nu het gebruikelijke excuus 'daar heb ik geen zin/tjd voor'

Nee Arsenal fans waaronder ik waren zeer te spreken over Ozil en natuurlijk zoals elke fan optimistisch over de kansen, Maar over even de titel binnen slepen heb ik niemand gehoort maar jij wel blijkbaar.

Hou mij aan deze woorden, Liverpool valt uit de top 4 dit seizoen & Arsenal komt weer een stap dichterbij City & Chelsea,dan spreek ik je over 9 maanden weer

1 augustus 2014 om 19:14

Elke club heeft wel fans die dom doen, de idioten die zeggen dat Arsenal kampioen zou worden, horen daarbij..

1 augustus 2014 om 19:14

Nee, al vind ik het wel fijn om mensen op hun te plek te zetten die denken dat hun club wat voorstelt.

1 augustus 2014 om 19:22

Door prehistorische prestaties erbij te halen die geen invloed meer hebben op het heden? Sterk.

1 augustus 2014 om 19:26

2005, niet lang geleden, ook goed. Nu jij. Noem is een jaartal op waar Arsenal de CL won, kom maar.

1 augustus 2014 om 19:42

Ik wil me niet mengen in de kinderachtige discussie hier over wie beter mooier en noem maar op is. Dat is een oneindige discussie die we allebei niet gaan winnen. Maar in alle ernst he, kun je mij vertellen waarom fans van andere clubs gaan kijken wat voor boeken er worden geschreven door liverpool fans? Maw: waarom bemoei je je met dingen die liverpool aangaan en niet arsenal of een andere club? (Ik bedoel dit allemaal niet provocerend btw)

De schrijvens van het boek hadden naar aanleiding van al die reacties van andere fans een prachtige reactie geschreven over waarom ze tóch het boek schreven, ik zal hem even proberen te vinden voor je

1 augustus 2014 om 19:42

Dus je geeft hier indirect aan dat Arsenal niks voorstelt.

Alsof het een clubje uit de 4e divisie is......

Nee Kopitered je bent gewoon een ordinaire trol met je " al vind ik het wel fijn om mensen op hun te plek te zetten".

1 augustus 2014 om 19:48

http://tomkinstimes.com/2014/07/fuck-you-bantz-boy...
fuck you bantz boys tomkimstimes als directie reactie op alle twitter haat die hij kreeg

1 augustus 2014 om 19:54

In hoeverre is dat relevant voor dit seizoen dan? Moet ik dan maar gaan lopen zeggen dat Liverpool nooit de Premier League gewonnen heeft? Evengoed een feit.

Het ging om dit seizoen, en in dit seizoen heeft Arsenal een prijs gepakt en Liverpool niet. Arsenal voorronde CL en Liverpool directe plaatsing.

De jaren daarvoor is Arsenal alleen maar boven Liverpool geëindigd. Niets geen arrogantie, gewoon feiten.

1 augustus 2014 om 20:13

Maar Liverpool had een veel beter seizoen dan Arsenal. Dat is gewoon zo, zoiets hoef je niet uit te leggen.

1 augustus 2014 om 20:35

'dat is gewoon zo' Een geweldige onderbouwing, chapeau!

1 augustus 2014 om 20:49

Ook ik wil me niet in deze kinderachtige discussie mengen, maar om constant te zeggen "Arsenal heeft een prijs en CL, en Liverpool niet, dus Arsenal is beter" is wel de meest idiote redenering die ik heb gehoord.

Was Wigan Athletic in 2012/13 dan beter dan nr 2 Manchester City? Is PEC beter dan Feyenoord?

Als je naar het verleden kijkt mag Arsenal de veters van Liverpool nog niet strikken. Kijk je naar het heden (afgelopen seizoen) was Liverpool toch ook de betere. Wie komend seizoen de betere is weten we over een jaar.

1 augustus 2014 om 21:48

Liverpool is 2 plekjes hoger geeindigt. Daarbij heeft Arsenal de FA cup gewonnen en zijn ze in de 8e finales van de CL gekomen (wat extra energie kost). Het is toch duidelijk dat Arsenal een beter seizoen heeft gehad.

1 augustus 2014 om 22:54

Zijn allebei geweldige club, 1 met geweldige geschiedenis en andere met geweldige coach die talenten laat bloeien. Zijn allebei groot waarde in Engelse competitie. Arsenal komt

1 augustus 2014 om 18:41

'Zelfs de Arsenal fans weten dat'? Jullie fans schrijven boeken (zie: Dared to dream) over het behalen van de tweede plaats, wij streven enkel naar het allerhoogste en de periode is eindelijk aangebroken waarin we dat kunnen realiseren. Ik lees ook telkens dat Wenger en de club van hun beleid is afgestapt..nonsens. Dit is het eind van een tienjarenplan waarbij we nu eindelijk de vruchten van gaan plukken. Liverpool daarentegen? Jullie hebben nog nooit de premier league gewonnen en de enige kans in weet ik veel hoe lang hebben jullie letterlijk laten slippen.

1 augustus 2014 om 18:43

Vriend, als er een club in de wereld boeken mag schrijven over haar successen dan is het Liverpool. Jullie maken ook een DVD over de FA cup. WTF FA cup.

1 augustus 2014 om 18:43

En Arsenal fans vieren de vierde plek, dom dat je dit ter sprake brengt.

1 augustus 2014 om 18:48

Dus je vindt het niet ontzettend treurig dat je club een boek uitbrengt over het behalen van de tweede plek? Lees de reacties op Amazon, iedereen lacht jullie uit.

De fa cup is iets tastbaars. Grootste clubbekertoernooi na de cl.

1 augustus 2014 om 18:49

Omdat we voor het 17e jaar op rij Champions League spelen. Hoe vaak heeft Liverpool in de laatste jaren Champions league gespeeld? oh...

Er is trouwens een verschil tussen een plaats vieren die op de laatste dag behaald is of een boek uitbrengen over een tweede plaats.

1 augustus 2014 om 18:49

Sterker nog, Arsenal neemt de Fa cup mee naar New York om er mee op de foto te gaan. Te treurig.

1 augustus 2014 om 18:55

Wil je over Champions league praten? Die Arsenal nog nooit heeft gewonnen? Zeker weten?

1 augustus 2014 om 18:55

Waarom is dat treurig?

1 augustus 2014 om 19:01

Je zou de reacties van Arsenal fans op die foto's eens moeten lezen op Twitter. En dan bedoel ik Arsenal fans uit Londen. Dan begrijp je wel wat ik bedoel.

1 augustus 2014 om 19:08

Waarom is het treurig?

Niet de ultieme prijs, maar ook zeker geen kleintje.

1 augustus 2014 om 19:10

Zizoufan; iedereen speelde met een B team in de fa cup, pipe down. Behalve wat prestige heeft dat toernooi niks meer.

1 augustus 2014 om 19:12

Behalve jullie, en toch vernederd door Sanogo en jenkinson.

1 augustus 2014 om 19:17

Het mooiste is dat Liverpool die wedstrijd niet eens serieus benaderde maar toch de betere partij was, dat jullie toen doorgingen door Webb doet er niet toe. De Fa Cup, wat een fenomenaal toernooi, met een championship in de halve finale en Hull f*cking city in de finale, wat een prestatie van Arsenal. Het ging nog lastig ook die wedstrijd he?

1 augustus 2014 om 19:20

Wacht even. Jullie kwamen terug in de wedstrijd door een onterechte penalty en verloren door webb?

Wij speelden met een b-team, niet jullie. Jullie deden mee in twee competities, fa cup en pl, en jij beweert nu dat jullie de fa cup niet serieus Namen?

Vandaar dat maandenlange gehuil over dat penalty moment haha.

1 augustus 2014 om 19:22

@kopitered

Toch stond het vorig seizoen 2-1 voor Arsenal tegen Liverpool in gespeelde wedstrijden, dus ik snap niet wat jouw probleem eigenlijk is. Wenger geeft gewoon antwoord op een vraag over dat onzin van Gerrard. Of kan Gerrard niets fout doen?

1 augustus 2014 om 19:23

We hadden 2 penals moeten krijgen en Lfc was die wedstrijd veel beter dan Arsenal. Wij speelden de finale tegen pirlo, kaka, gatusso. Jullie tegen ehmmmm.. Kan iemand even 3 spelers noemen van Hull City??

1 augustus 2014 om 20:58

Tegen welke club wonnen jullie MET PENALTIES de league 'cup' een paar jaar geleden?

1 augustus 2014 om 18:42

Hij is sinds zijn binnkomst bij Liverpool al te goed voor Liverpool geweest, Een speler van het kaliber Suarez hoort namelijk altijd CL te spelen en van dat podium zijn jullie al enige tijd verdreven door juist ja OA Arsenal.

1 augustus 2014 om 18:44

Nee, door het geld van city en chelsea, niet door Arsenal.

1 augustus 2014 om 18:46

@KopiteRed,

Bedankt voor deze discussie heerlijk om te lezen. Eindelijk wat leuks op VZ

1 augustus 2014 om 18:55

Geen probleem, Arsenal fans zijn niet voor niets the most deluded fans of Engeland gestemdz

1 augustus 2014 om 19:05

Omdat niemand meer omkeek naar Liverpool.

1 augustus 2014 om 19:08

Daarom eindigden jullie ook onder Everton en spurs?

1 augustus 2014 om 19:36

Ik vind het zoo mooi deze discussies. Ik ben voor the Spurs maar vind Liverpool en Arsenal 2 mooie clubs. Ik geniet van alle clubs in de BPL. Heb er zin in dit nieuwe seizoen

1 augustus 2014 om 21:03

Beter dan 8 jaar geen prijs te winnen.

1 augustus 2014 om 21:04

Jij bent een rare spurs fan. Lol die haate arsenal.

1 augustus 2014 om 21:08

Als ik de reacties hier zo zie, ben jij hier de enige niet voor rede vatbaar. Deluded!

2 augustus 2014 om 01:40

Waarom zou je een club haatte? Wat moet je dan haatte? Beetje respect kan op zijn plaats. Het maakt me niet uit of Spurs 2e of 12e word. K vind de Spurs mooi om naar te kijken en vind het een mooie club. K heb meer haat aan sommige domme vz lezers... met domme reacties -.-

1 augustus 2014 om 18:55

@@ kopitered
blaffende honden bijten niet

zoals ik heb gezegd vorig jaar 2de geworden wel zonder bekers of europa
kijken waar ze dit jaar eindigen.
met alleen competitie spelen vanaf het begin kan arsenal ook 2de worden.

laten we dit jaar maar eens zien waar ze eindigen in emirates ben ik er in iedergeval bij tegen leverpool!!

1 augustus 2014 om 18:56

Suarez vind dat blijkbaar niet aangezien hij al rond was met Arsenal. Als Liverpool vorig jaar gewoon eerlijk het bod van Arsenal had geaccepteerd (wat zijn afkoopclausule was) dan waren ze never nooit boven Arsenal geëindigd.

1 augustus 2014 om 19:03

Hij was helemaal niet rond met Arsenal. Sterker nog, ze hebben niet een gepraat met elkaar.

1 augustus 2014 om 19:36

Genoeg betrouwbare bronnen zeggen dat ze al rond waren dus het blijft een welles nietes.
Als je kijkt naar vorig jaar kan ik wel begrijpen dat Suarez met een club wil praten die al 16 jaar achter elkaar CL speelt. Suarez heeft helemaal geen CL gespeeld met Liverpool! Erger nog ze werden telkens 6e, 7e, 8e...
Dit lijken me toch allemaal feiten die het behoorlijk plausibel maken dat Suarez in ieder geval heeft gepraat met Arsenal.

1 augustus 2014 om 19:42

Als een club de afkoopclausule wil betalen, dan heeft de ander club totaal geen inspraak meer.
Waarom denk je dat zo'n clausule bestaat.
Dom gelul

Of dacht je dat Dortmund ook met Bayer akkoord was over gotze

1 augustus 2014 om 20:58

niemand is groter dan de club. amen.

1 augustus 2014 om 23:08

Kinderachtige reactie Kopitered, misschien voortkomend uit het feit dat je ervan baalt dat Suárez vertrekt bij je geliefde clubje. Niemand is groter dan een club - dat zou vooral jij, aangezien je fan bent van Liverpool, je moeten realiseren.

2 augustus 2014 om 03:48

behalve zlatan wenger..
behalve zlatan..

Goed dat hij van zich afbijt!

Suarez had het verschil kunnen maken voor arsenal

Voordat er mensen weer over Wenger beginnen te zeuren, het is heel simpel. Eeen journalist stelt een vraag en Wenger antwoord.

On: Heel normaal dat Gerrard graag Suarez zag blijven. Het is toch wel een wereldspeler en zonder hem zie ik Liverpool niet meer zo goed presteren.

1 augustus 2014 om 18:25

Niemand is te goed voor Arsenal is natuurlijk onzin. Spelers als Ronaldo, Messi, Bale en Ibrahimovic gaan niet naar een club die in 7 jaar 1 prijs heeft gewonnen, namelijk de Fa Cup met een niet al te moeilijke loting.

1 augustus 2014 om 18:29

Ahhahahah je vergeet dat ibrahimovic wel naar psg is gekomen

1 augustus 2014 om 18:30

Spurs, Liverpool en Everton zijn inderdaad eenvoudige teams.

1 augustus 2014 om 18:34

Niet al te moeilijke loting? Tottenham, Liverpool en Everton. Ga toch weg. Kinderachtige reactie, jammer man.

1 augustus 2014 om 18:35

Want Bale heeft zoveel gewonnen?

1 augustus 2014 om 18:36

We won it five times, how about dat kleine clubje waar jij voor bent, 0
Toch?

1 augustus 2014 om 18:41

Is dit voetbalzone of history channel?

1 augustus 2014 om 18:41

@kopitered

Ik Gok dat je op Zizoufan reageert.
Zizoufan is toch duidelijk sarcastisch... Dat jij dat niet kunt zien.

1 augustus 2014 om 18:42

Zwakke plek?

1 augustus 2014 om 18:55

Oe boehoe kopitered kom met iets nieuws wanneer won liverpool de pl ook alweer vorig jaar oh nee wacht pff dit is echt kinderachtig zeg

Als Suarez bij Arsenal had gespeeld i.p.v. kuch kuch Giroud hadden ze tot de laatste dag meegedaan om de titel.

1 augustus 2014 om 18:33

Eerst ff kuch kuch penaldado..

Suarez is een topspeler dat zeker, maar het lag niet aan giroud. Hij is een prima spits voor Arsenal. Kan meer doelpunten maken! Maar hij is zeker belangrijk. Geeft vaak assists(wereldgoal jack)en draag zijn steentje bij in het veldspel. Arsenal miste oa door de blessure van walcott na de 2-0 overwinning diepgang en snelheid in wedstrijden. Enige sneer die je giroud kunt geven zijn de prestaties in de grote wedstrijden. Ook al is daar geen beginnen aan als je binnen 15 minuten al zo slecht er voor staat

Oke Suarez heeft bijna persoonlijk Liverpool kampioen gemaakt, maar door al zijn rare fratsen in het veld zou ik hem nooit kopen als voorzitter zijnde, wat een onrust kan deze man creëren!

1 augustus 2014 om 18:31

Als hij Fortuna kampioen zou maken laat hem maar richting sittard komen !

Waarom die haat van Wenger, hij weet dat Suarez iedereen uit zijn huidige team kapotspeelt. Suarez steekt er met kop en schouders bovenuit overal waar hij heeft gespeeld is hij de man waar het om draait. Wie weet kan hij hetzelfde flikken bij Barcelona, zal wel ongelofelijk zijn als hij meer uitblinkt dan Messi.

1 augustus 2014 om 18:30

Ik snap niet dat jij over haat praat. Ik heb niks hatelijks gelezen van Wenger hoor.

1 augustus 2014 om 18:34

Je weet dat Gerrard begon door te zeggen dat Suarez te goed is voor Arsenal ? Hij krijgt een vraag erover en geeft antwoord.

1 augustus 2014 om 18:53

Suarez speelt iedereen bij Barca ook stuk. Als ik Neymar zie die heel graag wilt in de PD, maar vorig seizoen niet geheel uit de verf komt, een Messi die ongeïnteresseerd over het veld loopt, een Iniesta is dan nog de enige die aan het niveau van Suarez kan voldoen. Hij speelt iedereen stuk.

Dus zou hij nergens kunnen spelen??
Wenger haat niet, wenger geeft alleen aan dat het onzin is dat Suarez te goed is voor een club.

Suarez was heel belangrijk voor Liverpool. Liverpool heeft wel geweldig ingekocht met bijvoorbeeld Lambert en Markovic. Markovic is echt een toptalent, komend jaar al beter dan bijvoorbeeld Sanchez. Als Arsenal fan ben ik wel blij dat ze Remy niet gehaald hebben, met hem erbij waren ze echt onverslaanbaar geweest. Dat blok van Gerrard en Henderson is ook zo heerlijk dynamisch achter de voorste vier, zie ze toch wel echt als titelkandidaat komend jaar.

1 augustus 2014 om 18:57

Klopt, al kunnen we geen speler van 50 miljoen die ons meteen kampioen maakt! Oh wacht...

1 augustus 2014 om 19:02

Zieke comeback hoor!

1 augustus 2014 om 19:09

Hij is niet zo in vorm, geef hem tijd.

1 augustus 2014 om 19:10

Heb het over Kopitered trouwens.

1 augustus 2014 om 19:11

Wat was die slecht in de toppers, 50 miljoen.. Auch. Carrol in disguise.

1 augustus 2014 om 19:16

Halve finale en finale wk gemist?

Oh je was zeker druk bezig met het schrijven van een boek hoe je bijna ontmaagd was.

1 augustus 2014 om 19:19

Looool, teerde mee op het niveau van de spelers om hem heen, kon het amper belopen, maar als hij dan de bal een keer naar de goede kleur passt is het geniaal want het is ozil. Aiii, je begint over mijn seksleven, wat een pijnlijke erkenning van een nederlaag in deze discussie.

1 augustus 2014 om 19:24

Kopitered, de man die je vergelijkt met Carroll had na messi het meeste keypasses van alle spelers op het WK. Hoe is dat te verklaren?

1 augustus 2014 om 19:25

Nee hoor, zie je de hilarische arallellen niet met het boek: They dared to dream?

Uhm, ozil creëerde de meeste kansen van alle Duitsers. Hij was briljant in beide wedstrijden en bracht hetgeen de anderen misten.

Maar goed, wedstrijd analyseren is ook een vak apart.

1 augustus 2014 om 19:28

Dat jullie nog serieus beweren dat Ozil een goed wk heeft gespeeld voor een speler met zijn kwaliteiten is echt, heel pijnlijk.

1 augustus 2014 om 19:29

2801gunner; dus jij vond dat messi, die ook uitstekende stats had, de prijs voor beste speler verdiende? Weet ik meteen of ik jou wel serieus kan nemen

1 augustus 2014 om 19:33

Messi heeft gewoon goede wedstrijden gespeeld. Die stats moet je inderdaad interpreteren op een bepaalde manier, met messi omdat hij vooral excelleerde tegen de mindere teams.

Low bleef Ozil opstellen op de flank om een bepaald balans erin te houden, maar zelfs daar, waar hij niet vaak bereikt werd en vaak van de bal af werd gezet (hij is ook geen flankenspeler), zelfs daar was hij belangrijk voor de ploeg.

1 augustus 2014 om 20:02

Kopite,

1) Leer aub goede zinnen opbouwen.
2) Özil speelde een goed eerste seizoen.
Zullen we zijn eerste seizoen maar even vergelijken met jullie nummer 10 Coutinho (al zijn tweede seizoen).

Ozil:
26 gespeeld, 5 goals, 9 assists, 76 kansen gecreëerd

Coutinho:
33 gespeeld, 5 goals, 7 assists, 64 kansen gecreëerd

Ik hoef verder niets te zeggen denk ik maar als je nog even zin hebt om door te lezen doe het dan maar.

Het is toch mooi dat we na dit seizoen nog meer mogen verwachten van onze grootste aankoop. Ik zal je proberen uit te leggen waarom Ozil niet altijd optimaal rendeert.
Na zijn blessure is hij niet meer goed terug gekomen maar ook vooral omdat Arsenal geen lopende mensen meer kon opstellen (blessure Walcott, Ramsey, Oxlade).
Ozil is geen speler die vaak zelf iets creëert. Hij heeft lopende mensen nodig. Kijk maar hoe hij in samenspel is met Ramsey en Walcott (zijn eerste wedstrijd met Walcott zette hij hem al 3x 1 op1 met de keeper).
Dus na dit goede seizoen van hem mogen we natuurlijk nog meer verwachten van hem en je gaat het beleven aangezien hij straks samen gaat spelen met Sanchez, Walcott en Ramsey.

1 augustus 2014 om 20:13

hahaha dan ga je Arsenal nog proberen te verlagen naar het niveau van Liverpool wat betreft aankopen. Echt lachwekkend!
Tot nu speelden de grootste aankopen van Arsenal allemaal goed. Cazorla, Nasri, Arshavin (moet jij alles van weten).
Ozil is bij lange na niet een flop als Carrol.

1 augustus 2014 om 20:15

Huh waar heb je 't over? Waarom een vergelijking met Coutinho?

1 augustus 2014 om 20:16

In z'n 1e seizoen wel. Helaas.

1 augustus 2014 om 20:24

Misschien omdat ze op dezelfde positie spelen?

1 augustus 2014 om 20:30

Ze zijn allebei nummer 10 en jij vind blijkbaar dat Ozil een slecht seizoen had. Nou Coutinho nog 'slechter' dus.

1 augustus 2014 om 20:38

Maar het is totaal niet relevant, ik betrek Coutinho nergens bij, overigens vond ik cou ook niet sterk dit seizoen, kan je nu even de betaalde prijzen voor deze spelers aanlichten? Thanks.

1 augustus 2014 om 21:07

Ozil was gewoon een flop. Statestieken zeggen niks. Waar was hij op de momenten wnr arsenal hem nodig had.

1 augustus 2014 om 21:08

Coutihno was belangrijk en verdween niet op de belangrijke momenten. Willian heeft ook slechte statistieken maar was toch goed voor chelsea.

1 augustus 2014 om 21:15

jealousy is what makes a bitch talk shit!

1 augustus 2014 om 21:16

Ik probeer uit te leggen dat Ozil helemaal geen slecht seizoen heeft gespeeld. Ik had hem ook kunnen vergelijken met David Silva (even veel assists en 2 goals meer) maar Coutinho vond ik toepasselijker.
Iedereen loopt altijd wel te bashen op Ozil omdat hij de schijn tegen heeft met zijn nonchalante speelstijl. Het feit is: hij is even bepalend/bepalender als elke nummer 10 in de Pl.

1 augustus 2014 om 21:17

@passnmove
Dan heb je het over Kopite neem ik aan?

1 augustus 2014 om 21:22

@loveblues
Als we statistieken al niet mogen meewegen waar wil jij je argumenten dan vandaan halen? "ozil was gewoon een flop", "waar was hij op de momenten wnr Arsenal hem nodig had". Daar valt niets op te zeggen want je onderbouwt niets met feiten.
Als je nou zegt dat Ozil tegen Chelsea heel veel verkeerd passes heeft verstuurd dan zeg ik: je hebt gelijk maar dit gaat nergens over.

Jullie gaan het allemaal zien dit seizoen! Ozil gaat shinen omdat hij bewegende spelers om zich heen heeft net als bij Madrid.

2 augustus 2014 om 00:22

Dat geloof ik wel maar vorig seizoen was hij matig voor zijn doen. Ozil verdween vaak in de top wedstrijden zoals tegen chelsea , city en liverpool.

Arsenal is geen vooruitgang op liverpool. Dan was ie wel bij liverpool gebleven.

Het maakt geen moer uit op dit moment of je van Liverpool naar Arsenal gaat of andersom, beide clubs zijn aan elkaar gewaagd.

1 augustus 2014 om 18:32

Nope, een goed seizoen maakt je niet aan elkaar gewaagd. Arsenal is in een heel andere fase.

1 augustus 2014 om 18:37

Dus je wilt zeggen dat Arsenal een beter team is?

1 augustus 2014 om 18:40

In de fase van nog nooit een CL gewonnen, zullen we ze vergelijken als Arsenal er 5 gewonnen heeft? Begin maar met 2-3 trouwens.

1 augustus 2014 om 18:43

Ja ik Denk dat arsenal een beter team heeft. Kijk je naar alle bepalende factoren dan is het niet verwonderlijk dat Liverpool net boven arsenal eindigt. We hebben drie maanden zonder ozil en ramsey moeten spelen bijvoorbeeld, en zelfs maanden zonder wingers. Theo het hele jaar eruit. En dan ook nog 30 procent meer wedstrijden.

1 augustus 2014 om 18:52

Ja in een fase waarin ze 5-1 op hun klote krijgen van Liverpool.

1 augustus 2014 om 18:53

Alsof Ozil invloed heeft, die heeft mij nog weinig onder de indruk gebracht bij Arsenal.
En als je bijvoorbeeld de 5-1 zag, kan het niet bestaan dat Arsenal beter is dan Liverpool.

Ik vind gewoon dat beide teams gewaagd zijn.

1 augustus 2014 om 18:58

Liverpool won voor het eerst sinds 7 jaar (dacht ik)weer thuis van arsenal en dan zijn ze direct beter ok. Dus pec is ook beter dan ajax. Gerrard had dit niet moeten zeggen want hij zegt dan eigenlijk dat suarez te goed is voor liverpool.

1 augustus 2014 om 18:58

Theo techniekloos Walcott? Die ging jullie kampioen maken? Serieus Zizou gedraag je.

1 augustus 2014 om 18:59

Ozil heeft het veel beter gedaan dan de publieke opinie doet voorkomen. Hij kan beter maar hij heeft zoveel invloed, ook zonder bal. Ozil is een wizard in the shadow.

Hem missen is per definitie een achteruitgang. En de rest van de spelers..

1 augustus 2014 om 19:01

Ah schattig, bijnaampjes bedenken. Theo geeft ons een belangrijke dimensie. Niet de beste voetballer maar wel invloedrijk. Beetje zoals gerrard bij jullie.

1 augustus 2014 om 19:01

Oh dus dat die genadeloos hard flopt in elke topwedstrijd is ingestudeerd en geniaal, oke.. Oke. Sterling is beter.

1 augustus 2014 om 19:04

Het team faalde collectief in topwedstrijden door een gebrek aan balans.

Hahahaha oké

1 augustus 2014 om 19:13

Geschiedenisleraar toevallig? Enige waar jij over doorgaat is die 5 CL's. Waarvan er 2-3 niet eens zo moeilijk waren om te winnen. Maar deze argumenten zijn we ondertussen wel gewend van Liverpool fans.

1 augustus 2014 om 19:14

Gerrard vergelijken met Walcott, ik had getwijfeld aan mijn bestaan als ik jou was.

1 augustus 2014 om 19:18

Waarom? Hele wedstrijd shit en dan je performance redden met een doelpunt of assist. Verschil is dat theo het doet uit open play.

Jij vindt sterling beter dan ozil, hilariteit.

1 augustus 2014 om 19:21

Jij vind ozil beter? Door zijn Real madrid tijd? Ben je geschiedenis leraar of zo?

1 augustus 2014 om 19:27

Je slaat de plank volledig mis. Die drie maandjes dat sterling excelleerde maken hem geen betere speler. Die laatste dertig jaar dat arsenal structureel beter is dan Liverpool, maken arsenal wel beter.

1 augustus 2014 om 19:30

Je hebt het over de speler die de afgelopen 5 jaar het meest assists heeft gegeven wereldwijd. Ben je Mata, Silva, Aguero vergeten? Allemaal overgekomen uit La Liga, en allemaal kregen ze het na de winterstop in hun eerste jaar zwaar.

1 augustus 2014 om 19:32

Hmmm, then again, 18 en 5 vs 13 en 0 spreekt je toch vies tegen. Lol, sterling 3 maandjes ja? Zeg maar gerust halfjaar, plus wk en tot nu toe geweldige pre season. 19 jaar pas.

1 augustus 2014 om 19:34

Ik ben voetballiefhebber, denk je dat ik serieus aan de kwaliteiten van ozil twijfel? Ik gebruik het geschiedenis gedeelte alleen tegen jullie.

2 augustus 2014 om 00:25

Mata was toch eerste seizoen beste speler van chelsea lol.

Ik ben geen grote fan van Wenger maar waarom hebben mensen hier kritiek op Wenger? Hij reageert gewoon op de volkomen zinloze uitlatingen van Gerrard. Misschien was Suarez wel gebleven wanneer Gerard niet was uitgegleden ennze de titel hadden gepakt

1 augustus 2014 om 18:33

Dat vergeet gerrard even.

It slipped his mind.

1 augustus 2014 om 18:41

Deed Arsenal eigenlijk mee om de titel? Nee he? Verkracht door Liverpool man city en chelsea en nog steeds een grote bek.

1 augustus 2014 om 18:44

Als je meer dan honderd dagen bovenaan staat deed je mee. Bovendien nog een prijs gepakt ook.

1 augustus 2014 om 19:25

Lol, Arsenal deed niet mee. Ah de Fa Cup, wat kan je daar vaak op terugkomen voor zo'n overschatte prijs.

1 augustus 2014 om 19:29

Oké dus 130 dagen bovenaan staan houdt niet in dat je meedoet?

Volgens mij moet je even afkoelen want je systeem is defect.

1 augustus 2014 om 19:46

Als je de gehele 2e seizoenshelft geen rol van betekenis hebt gespeeld en 3/4 bent afgeslacht door een 'concurrent' doe je niet serieus mee nee. Aah, zegt de man die mij maagd noemt, the irony!

1 augustus 2014 om 20:14

Dude wow jullie wonnen eens een keer van arsenal wauw en nu hebben jullie de titel gewonnen nee zelfs niet met suarez. We worden afgeslacht (gebeurt wel eens een keer)en toch komen topspelers naar ons en bij jullie? Suarez gaat zelfs weg nadat ie cl heeft behaald.

1 augustus 2014 om 20:36

Kopitered het valt me maar op in andere reacties op dit onderwerp dat je een grote haat aan Arsenal heb. Waarom is dat als ik vragen mag

1 augustus 2014 om 20:39

Niet aan Arsenal, aan de supporters waaronder sommige van deze site.

1 augustus 2014 om 21:03

@kopite: Ik vraag me echt af of je niet door hebt dat jijzelf bent begonnen met het bashen jegens Arsenal en de fans van Arsenal. En als ze dan reageren vindt jij van alles van deze fans. Typisch geval van:kijk eens in de spiegel......
Nu ik dit schrijf heb ik eigenlijk al weer spijt dat ik tijd steek in een reactie naar jou.....

1 augustus 2014 om 18:40

De wat als vragen komen nu, leuk.

Wat als Ozil de penalty tegen Bayern wel had gemaakt? Wat als Suarez Chiellini niet had gebeten?

1 augustus 2014 om 18:57

Suarez is absolute wereldtop, Arsenal niet, Suarez hoort op dit moment bij de clubs van niveau Bayern, Real, Barcelona en daar is Arsenal onder.

1 augustus 2014 om 19:01

Het is juist leuk als er net als vroeger wereldtoppers bij mindere teams en zelfs bij middenmoters zitten, wordt het voetbal leuker van.

1 augustus 2014 om 19:01

Dat bedoeld Gerrard ook, hij moet foto's maken met een prijs ipv plek 4.

2 augustus 2014 om 00:28

Hij kan ook bij city, psg en chelsea. Die vind ik ook absolute wereld top.

Waarschijnlijk is Suarez te goed voor Arsenal als die geen 85 miljoen voor hem neer willen leggen. Het was bij Groningen al bekend dat hij graag naar Barcelona wilde spelen. En dan afwegen of Liverpool of Arsenal. Tja, Liverpool heeft tot op het laatst meegedaan om het kampioenschap terwijl Arsenal al weer eerder afhaakte. Lijkt me dat Suarez de goede keuze(s) heeft gemaakt.

Gerrard moet gewoon gaan voetballen en die domme uitlatingen lekker voor zich houden, iedereen weet hier op vz dat hij dat helemaal niet gezegd heeft alleen wil de beste man weer iemand zn kont likken moet ie mee ophouden en wat minder fouten maken op het veld!!!

1 augustus 2014 om 18:59

Lul niet zo stom man, Gerrard heeft 1 fout gemaakt waar iedereen het over heeft. Men vergeet even alle punten die hij wel heeft gehaald voor Liverpool. Die man is gewoon een legende. Er zijn genoeg grote spelers die dat erkennen.

1 augustus 2014 om 19:11

Door al die penalty's erin te schieten? Groots hoor.

1 augustus 2014 om 19:48

Ja zizoufan, gerrard heeft zijn status aan zijn penalty's. Echt, je bent te dom om te beledigen werkelijk.

1 augustus 2014 om 19:28

Op het WK gaf hij weer een mooie assist op Suarez

Suarez had vorig jaar al naar Barça moeten gaan, Messi en Neymar hebben de club geen kampioen kunnen maken...

Goed om te zien dat den semi legende als Gerrard een keer op zijn plaats wordt gezet.

Welke clubs maakte Suarez ook alweer kampioen ?

Leuk hoor voor Arsenal al die grote spelers, maar als ze volgend jaar werkt voerde worden gaan sanchez en ozil toch naar city. Arsenal, city's bitch club.

Ach ja, arsenal heeft toch al een tijdje een abonnement op de 4e plek.

Een gentleman uitspraak van Arsene Wenger, Wenger moet een voorbeeld zijn voor de andere!

Blijft geniaal. Arsenal fans die Liverpool op hun plek proberen te zetten door te zeggen dat zij in het verleden leven. Terwijl Arsenal voor het laatst een rol van betekenis speelde toen Bergkamp en Henry een superduo vormden. Na die tijd hebben ze half Frankrijk leeg getrokken en op een miezerige FA beker niets gepresteerd..

niets van gelogen lijkt mij; arsenal was (misschien is) geen absolute top terwijl suarez wel absolute top is..

Sorry, maar ik vind de woorden van gerrard wel heel erg dom. Onnodig ook. Als we vorig seizoen kampioen waren geworden, dan had hij misschien nog een beetje recht van spreken gehad. Al had ik het dan ook niet netjes gevonden. Tja gerrard, wie is mede de oorzaak geweest van het mislopen van het kampioenschap? Geen domme dingen meer zeggen dus...

1 augustus 2014 om 21:13

Er zijn toch nog rationele Liverpool fans. Gelukkig.

1 augustus 2014 om 21:34

Het valt me serieus op hoe raar sommige Liverpool- en Arsenal-supports zich gedragen.

Arsenal heeft een mooie historie, maar die van Liverpool is duidelijk nog wat mooier vooralsnog. De afgelopen paar jaar was Arsenal volgens mij wel de betere ploeg, qua uitslagen, en de rang uiteindelijk ook. Het afgelopen jaar was wisselvallig voor Arsenal maar uiteindelijk wel een mooi seizoen, en waarbij Arsenal hopelijk langzamerhand weer kan aanhaken met de top.

Liverpool heeft ook een goed en verassend seizoen gedraaid, en ik gun het ze van harte om ook dit seizoen weer mooi te maken. Alhoewel we nog maar moeten zien hoe het zal gaan zonder Suàrez.

Al met al schat ik ze op dit moment wel gelijkwaardig in, wie er uiteindelijk de bovenliggende partij is, zal dit seizoen duidelijker worden nu ook LFC weer CL speelt dus meer wedstrijden.

Maar kom op zeg, het zijn beide prachtige clubs die zeik beide clubs niet zo af aub.

1 augustus 2014 om 22:32

Nette reactie, zo kan het ook.

1 augustus 2014 om 23:18

Nu jullie nog. Al acht ik dat onmogelijk.

1 augustus 2014 om 23:30

Als jij het kan, kan ik het ook. Of andere Gooners dat kunnen, moet je aan hen vragen.

Edit:
Waarom zeg je dat eigenlijk tegen mij? Ik hoor niet bij de groep idiote Gooners.

2 augustus 2014 om 00:31

Nope ik respecteer jouw. En koptired jij gedraagt net zo idioot. Ik eigenlijk ook een klein beetje. Maar dat is omdat ik in de discussie wil zitten. Maar ik zie dat vaak arsenal en liverpool fans hier als idioten gedragen. En city fans gedragen zich normaal zoals altijd

Wat een reacties weer zeg, niets dan beledigende opmerkingen naar elkaar of de clubs die we liefhebben/toejuichen. Beloofd in ieder geval weer een mooi seizoen te worden in de Premier League.
Nu maar hopen dat het voetbalverstand hier op voetbalzone gaat overheersen in plaats van zinloze en hatelijke opmerkingen naar elkaar. Vooral Kopite red doet vandaag een fikse gooi naar de kroon!!
Nog 2 weekjes
Coyg!

Wenger countert? Enigste wat hij zegt dat geen 1 speler te goed is voor Arsenal, maar dat is dus wel. Voor de meeste spelers is Real, Barca, City, Bayern en binnenkort United weer toch wel het echte eindstation in de laatste 10 jaar.

City dan sinds kort, dat wel....

2 augustus 2014 om 00:32

Ughm en chelsea en psg

2 augustus 2014 om 03:53

Het is zo dat Arsenal momenteel sub-top is en Suarez wereldtop. Maar volgens mij bedoelt Wenger dat niemand groter is dan de club, iets wat trainers ook vaak zeggen wanneer iemand weg wil .

Wat jammer nou, dat ik geen duimpjes kan geven op de vz app..
Fix it!
On: wat een leesvoer voor in de trein.
Maar jongens dit is een bit much.
@Kopte-red jammer dat je zo kinderachtig doet. Onnodig. Voetbal was geweldig, maar beter seizoen dan wij nee. Wij: 128 dagen eerste gestaan. Jullie in de cup verslagen, Tottenham, Everton en de beker houders. En vervolgens terugkomen van een achterstand in de finale.


2 augustus 2014 om 01:05

Ik sluit mezelf helemaal hierbij aan! Mooi slot ook op dit artikel.

2 augustus 2014 om 14:23

Liverpool heeft toch volgens velen een veel minder team dan Arsenal. Dan hebben ze toch beter gepresteerd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren