Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord meldt komst van Basaçikoglu en Wilkshire

Laatste update:
/

Feyenoord heeft zich voor het eerst deze zomer serieus geroerd op de transfermarkt. De Rotterdammers maken donderdag bekend dat zowel Bilal Basaçikoglu als Luke Wilkshire per direct de gelederen komen versterken. Eerstgenoemde komt over van sc Heerenveen en tekende een contract voor vier seizoenen met de optie op een extra jaar, terwijl Wilkshire transfervrij was na een periode bij Dynamo Moskou. Hij heeft een contract voor één jaar met de optie op nog een jaar ondertekend.

Technisch directeur Martin van Geel laat op de website van de club weten verheugd te zijn met de dubbelslag. De roep om versterkingen in Rotterdam-Zuid werd na het vertrek van Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Graziano Pellè immers steeds luider. Met Basaçikoglu en Wilkshire heeft Feyenoord twee spelers vastgelegd die precies passen binnen het beleid: het aantrekken van jonge talenten en routiniers die daar met hun ervaring sturing aan kunnen geven.

/

"We zijn van mening dat talent zich alleen kan ontwikkelen aan de hand van ervaren spelers, terwijl we ook de balans in het elftal zorgvuldig bewaken en een aantal van onze talenten niet overhaast willen brengen", aldus Van Geel. "In dat opzicht is Luke Wilkshire een zeer welkome versterking. We zijn heel blij dat we hem transfervrij aan ons hebben kunnen binden en we naast geroutineerde spelers als Joris Mathijsen, Khalid Boulahrouz en Ruben Schaken extra ervaring hebben kunnen toevoegen aan deze selectie."

Voor de negentienjarige Basaçikoglu, die voornamelijk op de flanken uit de voeten kan, betaalde Feyenoord wel het volle pond, al doet de club daar geen officiële mededelingen over. FOX Sports meldde woensdag echter dat het zou gaan om een afkoopsom van liefst vijf miljoen euro. De jeugdinternational brak vorig seizoen door in Heerenveen, waar hij 6 keer wist te scoren in 25 optredens. Wilkshire stond sinds 2008, na zijn vertrek bij FC Twente, onder contract in Moskou. Daar kwam hij tot 160 wedstrijden.

Champions League
Het duo kan overigens nog niet in actie komen in de returnwedstrijd tegen Besiktas. De twee staan namelijk niet op de spelerslijst die Feyenoord aan de UEFA moest overhandigen voorafgaand aan de Champions League-voorrondeduels. De Rotterdammers dienen volgende week in Istanbul een 1-2 achterstand weg te poetsen.

Bilal Basaçikoglu is een forse investering waard

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goeie aankopen voor Feyenoord. Iedereen is maar uberkritisch op Feyenoord maar daar ben ik het niet mee eens. Nadat ze beloond zijn voor hun goede opleidingmet miljoenentransefrs voor een aantal sterkhouders, heeft Feyenoord op dit moment nog steeds veel talent maar te weinig ervaring. Niemand die eredivisie kijkt kan ontkennen dat Matthijsen, Boulahrouz en Wilshire het prima moeten aankunnen. Aanbevuld met Kongolo, van Beek en bijv Nelom die ze kunnen klaarstomen heeft Feuyenorrrd een prima eredivisiewaardige defensie.
Dan heeft Feyenoord als jaren een probleem op rechts omdat Schaken en Verhoek niet echt brengen wat Feyenoord wil. Nu haalt Feyenoord het grootste talent van NL op rechtsbuiten Bilal. En ze halen m voor zijn absolute doorbraak waardoor die niet 8 miljoen maar 3,5 kost! Is gewoon erg goed van ze.
Als ze nu nog een spits weten te scoren die makkelijk scoort doet feyenoord gewoon mee met het kampioenschap! En ook daar weten we, hoe langer ze wachten hoe goedkoper de spitsen worden. En realiteit is dat feyenoord gewoon geen geld heeft om 10 miljoen neer te lappen, dus wachten is einige optie.
Ja dat is kut voor de champioens league maar met een nieuwe spoits van 10 miljoen had je ook geen zekerheid tegen besiktas...

31 juli 2014 om 11:25

Bilal is zeker een groot talent. Mooie aankoop voor Feyenoord, maar Wilkshire? Tja ik weet niet hoe goed hij nu is....

31 juli 2014 om 11:30

Tja zoals Feyenoord zelf op de site zegt is Wilkshire meer een soort overbrugging naar talenten uit de eigen opleiding niet te snel gebracht moeten worden. Ik heb ook geen jdee wat ik verder moet denken van hem. We zullen zien. Nu nog een spits.

31 juli 2014 om 11:31

Dat weet niemand maar iedereen die maar roept dat hij er niks van kan neem ik ook niet meer serieus. Eerst zien en dan oordelen

31 juli 2014 om 12:04

Zeer groot talent. Naar mijn mening het grootste talent van afgelopen seizoen!

Nu blijft de vraag voor wie gaat deze rijzende ster kiezen binnen een jaar of 2?? Turkije, Marokko of toch Nederland?

Ik denk dat hij op termijn ook gewoon oranje aan kan.

31 juli 2014 om 12:36

Edit. Uiteraard is Depay nog wel een groter talent. Maar laten we dan zeggen grootste talent (debutant) afgelopen seizoen.

31 juli 2014 om 13:05

Sinds wanneer is Bilal het grootste talent als flankspeler? Ik vind Depay en Boetius toch wel interessanter. Ook zijn Kishna en Fischer grote talenten. Iedereen vergeet dat Fischer een fantastisch seizoen draaide gevolgd door dit matige seizoen vorig jaar. Het kan snel gaan met talenten maar ook snel minder. We zullen zien of hij de druk aan kan.

31 juli 2014 om 13:40

Lezen Afca, op rechtsbuiten... Boetieus en Depay spelen op links, Ficher ook en Kishna heeft vooralsnog minder laten zien dan Bilal (assists, goals).

31 juli 2014 om 13:53

Dan ben ik het alsnog niet met je eens maar goed, de rest van je verhaal vind ik kloppen!

Een talent hoeft zich wat mij betreft nog niet bewezen te hebben. Het grootste talent voor de rechtsbuiten positie vind ik el Ghazi. Helaas zal je hem nog niet of weinig hebben zien voetballen maar el Ghazi bezit alles wat Bilal heeft maar heeft daarnaast een beter fysiek en kan prima koppen. Fysiek is in de eredivisie nog niet heel erg belangrijk maar in de top zal je dat gaan merken(zie Jpb). Wat dat betreft heeft el Ghazi een streepje voor en zie ik hem daarom als grootste talent. Neemt niet weg dat hij zich dit jaar moet bewijzen in de eredivisie.. ik ga ervanuit dat hij dit zal doen en dat je het vervolgens met me eens bent;-))

Voor de rest vind ik het een prima aankoop voor Feyenoord! Erg groot talent die nog kan groeien en heef Feyenoord al tijden een goede rechtsbuiten nodig, maar die hebben ze nu gevonden. Hoop dat hij de druk aankan!
Wel jammer dat hij nu pas binnen is en niet vorige week o.i.d.

Nu hopen dat Feyenoord nog een goede spits haalt dan kunnen ze de competitie wel goed van start gaan. Ik denk dat Dost wel een goede speler is, dan hoef je de speelstijl van vorig jaar ook niet aan te passen want is eenzelfde type als Pelle en kost volgens mij minder dan 10 miljoen hoe lang je ook wacht...echter is het de vraag of hij naar Feyenoord wilt?
Maar misschien zie jij liever een andere spits komen?

31 juli 2014 om 14:02

Klopt iedereen is altijd snel geneigd te zeggen dat iemand er niets van kan. Maar er zijn ook uitzonderingen op deze regel Bouhlarouz kan er namelijk ook helemaal niets van en dat heb je gisteren alvast weer kunnen zien. Te laat op de man instappen komt dan te laat en springt ook nog op met rug half naar de tegenstander. De slechtst mogelijke combinatie van verdedigen en dit noemen ze dan een ervaren man echt die kan er helemaal niets van.

31 juli 2014 om 11:30

volledig eens.
kritieken hier zijn veelal onterecht.

31 juli 2014 om 11:33

Kritiek van mede feyenoord supporters en spelers zijn gebasseerd op emotie en totaal niet op logica. Andere die kritiek hebben weten de ins en outs denk ik niet.

31 juli 2014 om 11:43

Hoezo onterecht? Als je begin augustus een Champions League wedstrijd moet spelen en je ben zojuist bijna al je sterktemakers, zoals te verwachten, kwijtgeraakt... dan klopt er iets niet met het beleid. Daar hadden allang vervangers voor klaar moeten staan, want de CL is het toneel waar je de club goed kunt etaleren.

31 juli 2014 om 11:46

Of te wel alles enigszins kritisch is irrelevant justbecause? Beetje een lachwekkende opmerking. Ik snap zelf de aankoop van Bilal vooral niet, hij heeft talent (maar zeker niet exceptioneel) en heeft nog maar half seizoen in de eredivisie er op zitten. Bovendien heeft Feyenoord: schaken, boetius, verhoek en Manu op de flanken. Je zou dus zeggen dat daar de prioriteit niet ligt.

31 juli 2014 om 11:55

@ Bk4life:

Tuurlijk zag iedereen de leegloop al vanaf vorig seizoen aankomen maar er was 0 zekerheid. Stel nou dat diverse onderhandelingen stuk waren gelopen? Dan ga je weer van minder schulden naar een berg schulden. Het is gewoon enorm ongelukkig voor Feyenoord oa, dat vCL zo vroeg plaats moet vinden. Achter de schermen is er van alles bezig, waarbij vgeel heus wel het beste voor Feyenoord wilt. Veel kritieken zijn enkel gebaseerd op 'nieuwsfeitjes' gelezen op sites als deze. Daar komt over het algemeen enkel terecht wat bekend mág worden vd clubs/spelers. Feyenoord is voorzichtig én terecht. Met het team van vorig jaar werd geen CL veilig gesteld; en dan verwachten dat het huidige materiaal evt 10mln aanvuling het wel even opknapt is naïef. Vol voor EL gaan en daar is nog tijd voor.

edit;

@ surreal:
Wat betreft prioriteiten; is een goed voorbeeld van commentaar leveren op zaken die je enkel id media opvangt. Hoe weet jij nou bijvoorbeeld welke onderhandelingen eerder zijn gestart? Die van deze, naar jouw mening, overbodige rechtsbuiten of die van een eventuele spits wiens naam wij misschien nog niet eens gehoord hebben?

31 juli 2014 om 11:59

Noem het lachwekkend ik noem het realistisch.

we hadden nog een schuld van 7M en een negatief eigen vermogen, de eerste speler ging 12 juli definitief weg. Het geld wat je hiervoor krijgt staat echt niet de volgende dag op je rekening en zodra het geld er is word is het geld gebruikt om alle schulden ed weg te poetsen, en van het kleine deel wat overbleef kon maar 1/3 geïnvesteerd worden en dat is /was niet genoeg om versterkingen te halen.

Met Wilkshire zijn ze echt al een tijdje bezig, die is echt niet pas gisteren gebeld, alleen zijn ze pas vandaag rond gekomen. Dost zijn ze al een tijd mee bezig, eerst wouden ze hem huren daarna hadden ze 5m geboden maar is geweigerd.

De onderhandelingen lopen al maar je kan niet verwachten dat ze met een week versterkingen binnen halen, eerst moet je rond komen met de club daarna met de spelers. Feyenoord had/heeft gewoon te weinig tijd gehad.....zeg dat ze de 20ste een miljoen of 5 hadden om wat te doen, wat kan je dan bereiken in een week? Je moet wel spelers halen die ook daadwerkelijk wat toevoegen en het verschil kunnen maken en daardoor Besiktas zou kunnen verslaan. Feyenoord heeft spelers op het oog en daar zijn ze mee bezig of zijn nu eindelijk binnen. dan kan je niet van je plan afwijken om alleen maar alles te gokken op de wedstrijd van gisteren, wat ze wel hebben geprobeerd overigens, ze mochten tot dinsdag 20:00 nog een wijziging maken in de lijst van de Uefa.

31 juli 2014 om 12:04

@ Just because

Schaken en Verhoek zijn geen opties meer en dat weet jij ook als je gisteravond de wedstijds hebt gezien. Een rechtsbuiten heeft dus wel degelijk prioriteit.
En je hoeft geen exceptionele kwaliteiten te hebben om meer te brengen op de rechterflank dan Schaken of Verhoek. Bilal is een talent met enorm veel mogelijkheden en zal echt niet de enige aankoop zijn. Een spits blijft prioriteit nummer 1, maar daarin kun je je geen paniekaankopen veroorloven....

31 juli 2014 om 12:15

Mrkeys,

Denk dat je reageert op Sureal :-) ik ben het namelijk helemaal met je eens, al moet ik wel zeggen dat Schaken veel meer bracht al die seizoenen dan Verhoek!!

31 juli 2014 om 12:19

Sorry was inderdaad bedoeld voor Surreal. :-)

31 juli 2014 om 13:12

Justbecause, inhoudelijk noem ik het niet lachwekkend, maar het idee om iedere vorm van kritiek af te doen als "die mensen weten toch niets" vindt ik van zichzelf al een absurd idee. Op die manier kom je niet verder, kritiek zorgt voor vooruit gang en ook al is er veel goed aan iets, kritiek zal altijd nodig blijven. En misschien moeten schaken en verhoek inderdaad vervangen worden, was manu dan toch niet zo'n groot talent? En als dat inderdaad zo is, is Bilal de juiste speler? Een jongen die al eerder is afgekeurd voor de top, en nu een half seizoen leuk gespeeld heeft voor Heerenveen en dan zeg ik leuk bewust. Want het is niet alsof hij echt zo geweldig speelde dat hij in zo'n korte tijd 3,5 miljoen plus 30 procent door verkoop percentage waard is geworden. En waarom dan niet twee weken eerder? Feyenoord had veel meer moeten anticiperen op vertrek van spelers, zorgen dat de contracten al klaar liggen en als er dan voldoende geld voor is gelijk kopen. Dat was mogelijk geweest, maar hebben ze niet gedaan en daar werd gister de prijs voor betaald.

31 juli 2014 om 13:21

Het is lastig weetje, uiteindelijk speel je het hele jaar voor die CL en dan kan je hem halen en heb je je team niet rond. Heb je het hele seizoen geknokt om het nu weg te geven, en dan ga je dit seizoen weer proberen bij de eerste 2 te eindigen. Beetje onlogisch vind ik het ook wel

31 juli 2014 om 14:12

Sureal,

Ik zeg niet "die mensen weten toch niets" ik zeg "andere die kritiek hebben weten de ins en outs denk ik niet." dat is heel wat anders.

Verhoek ben ik helemaal met je eens, ik denk dat Verhoek moest spelen om hem in de etalage te zetten, een ander reden kan ik me niet bedenken! Schaken moest wel op de RB omdat er niemand anders is op dit moment, vandaar ook dat ze Wilkshire hebben gehaald voor een overbruggings jaar. Daarbij zullen ze proberen Verhoek en Schaken kwijt te raken en zal je dus allen Manu en Bilal hebben, waarbij Manu ook nog eens in de spits of linksbuiten kan spelen.

Hier de reden waarom ik denk dat niet iedereen de in en outs weet:

"en waarom dan niet twee weken eerder? Feyenoord had veel meer moeten anticiperen op vertrek van spelers, zorgen dat de contracten al klaar liggen en als er dan voldoende geld voor is gelijk kopen. "

2 weken geleden dat was de 16, denk jij nou werkelijk dat ze die datum al genoeg geld in kas hadden om geld te spenderen? Denk jij dat een Bilal gisteren het verschil had kunnen maken? Ze hebben wel degelijk al die tijd onderhandeld alleen als je direct ja zegt tegen de vraagprijs zal je altijd de hoofdprijs betalen, iets wat ze op dat moment nog niet hadden!! Van Geel is al langer bezig met Dost dat was voor een verhuur in eerste instantie, verder hebben ze echt wel al contact gehad met andere clubs en zaakwaarnemers maar echt dieper onderhandelen kan niet als je het geld nog niet heb, daar gaan clubs ook niet mee akkoord.

Vergeet niet dat Feyenoord in totaal, dus met de transfer van De Vrij slechts 8 a 9 miljoen kan en mag investeren, het geld van De Vrij zal nog niets eens op de rekening staan denk ik dus gaat nu maar uit van 4 a 5 miljoen....die ze misschien ergens op de 20ste of later ter beschikking hadden. in 9 dagen tijd is het heel erg lastig om spelers binnen te halen die echt wil en ook echt in je beleid passen.

Wij zijn geen ajax die even een paar miljoen van de plank afhalen om te gokken wij moeten dit jaar echt wachten tot de speler ook echt is vertrokken en het geld binnen is.

Verder begrijp ik je wel, maar helaas kan dat gewoon nog niet, waarschijnlijk zal dat volgend jaar anders zijn.

31 juli 2014 om 11:34

Ik ben het met je eens dat Feyenoord beloond is voor hun goede opleiding in de vorm van geld. Echter worden ze er op sportief vlak nu voor gestraft. Clasie wil waarschijnlijk ook nog vertrekken waardoor er weer een sterkhouder vertrekt die je niet zomaar vervangt.
Ik vind Bilal Basacikoglu ook een echt groot talent voor de rechtsbuiten positie en daarmee zitten ze op de flanken wel prima. met Manu en Verhoek als back-up moet dit lukken voor Feyenoord.
Dat een spits erbij moet is natuurlijk een feit. dit kan in de vorm van een Jelle Vossen of Bas Dost. Eerst dacht ik aan Guidetti maar na een reactie eerder vanochtend ben ik hieraan gaan twijfelen.
Toch denk ik dat Feyenoord met spelers als Vormer, Boulahrouz, Goossens, Verhoek, Te Vrede, Mathijssen, Wilkshire gewoon te kort komt voor 'meestrijden om het kampioenschap' de basis is straks misschien goed genoeg, maar in de breedte is Feyenoord uiterst zwak.
Geld op de bank is leuk, en goed gedaan door van Geel maar je moet ook durven uitgeven aan grote talenten als Bilal, en misschien iemand als Toornstra / Ziyeck..

31 juli 2014 om 11:38

Verhoek mag vertrekken al wil niemand 'm

31 juli 2014 om 11:43

Dat snap ik, maar als Schaken vertrekt had ik Verhoek toch mooi gehouden zeker als er weer een scorende spits komt. van Achabar word je op 't moment ook niet erg vrolijk.

31 juli 2014 om 11:45

Ja maar hoeveel geld staat er dan op de bank? Ik meen dat Feyenoord 10 miljoen kon uitgeven, drie voor Bilal dan blijft er nog 7 over voor een spits. Natuurlijk is het leuk op Ziyech of Toornstra te halen, maar het is nu niet noodzakelijk en we hebben op die posities al talenten lopen die nu moeilijk aan de bak komen (karsdorp en Sleegers) en een Vormer die waarschijnlijk meer zou kunnen spelen dan hij nu doet. Feyenoord is voorzichtig en met reden, voorzichtigheid heeft ze gebracht waar ze nu zijn, geen enkele reden om nu weer ouderwets met geld te gaan smijten.

31 juli 2014 om 12:01

Met geld smijten wil ik het niet noemen. Gerichte aankopen met lange contracten zodat je 1. kans maakt op behalen CL of in iedergeval de laatste voorronde richting de CL. en 2. ze door kan verkopen voor meer dan waarvoor je ze gekocht hebt.
Ze hebben nu 33 miljoen verdient. daar word uiteraard schuld van betaald maar dat lijkt me niet voor 23 miljoen aan schulden? Ook word Clasie waarschijnlijk nog verkocht voor laten we zeggen 8 miljoen. dat is 41 miljoen in totaal. Dan lijkt het me sterk dat de supporters alleen maar gratis spelers accepteren en 1 aankoop van 3,5 miljoen en een spits van 5 miljoen ofzo.

31 juli 2014 om 12:56

Op wat baseer je dan Kishna? Achahbar kan tenminste nog wat met een bal. Verhoek kan amper kaatsen, laat staan een bal bij zich houden.

31 juli 2014 om 13:11

Er zijn aflossingen die nog aan de talentpools verricht moeten worden, betalingen die in termijnen gedaan worden, premies die pas later geactiveerd worden, een negatief eigen vermogen, een restschuld, etc

Voldoende factoren waardoor Feyenoord niet direct met geld kan smijten na de uittocht deze zomer. Volgend boekjaar is Feyenoord waarschijnlijk helemaal gezond en kan er weer geinvesteerd worden op voorhand, iets wat nu gewoon nog niet mogelijk was.

Bovendien verwacht men bij Feyenoord vrij veel van de volgende jeugdlichting waarvan er naar verwachting toch enkele het eerste elftal moeten gaan halen.

31 juli 2014 om 13:50

Ervaring van Verhoek, en ik heb nog steeds het idee dat als Verhoek het vertrouwen krijgt over 30 wedstrijden dat hij dan gewoon netjes 18 assist of iets in die geest heeft hoor.

31 juli 2014 om 13:51

Dit is een vrij heldere uitleg waardoor ik inderdaad wat anders naar de zaak kijk. Maar een beetje TD kan toch ook wel creatief zijn met eventuele aankopen?
Ook in termijnen bijvoorbeeld of een leuke doorverkoop percentage?

31 juli 2014 om 11:38

Bilal grootste talent? Vindt Kishna en el ghazi bijvoorbeeld grotere talenten

31 juli 2014 om 11:42

Jongens het gaat er gwn nu omdat Feyenoord stappen aan het maken is en dat met 0-2 winnen in Turkije nu meer haalbaarder is.

31 juli 2014 om 11:46

Ik denk dat ze niet veel voor elkaar onder doen. Geen van allen hebben ze zich al een seizoen laten zien en blijft het dus afw88. Waarschijnlijk afhankelijk van de club voorkeur wie welke speler een groter talent vindt.

31 juli 2014 om 11:47

@kolbeinn_sigi

Er staat duidelijk in de tekst dat zij niet mee mogen doen. Waarom zouden ze nu meer kans maken dan?

31 juli 2014 om 11:58

Allemaal grote talenten, Bilal en Kishna hebben al meer laten zien vorig jaar in de eredivisie. El Ghazi zal dit seizoen ook wel doorbreken.

31 juli 2014 om 12:39

Heb je het artikel wel gelezen? Hoezo is het nu meer haalbaar?

Het duo kan overigens nog niet in actie komen in de returnwedstrijd tegen Besiktas. De twee staan namelijk niet op de spelerslijst die Feyenoord aan de Uefa moest overhandigen voorafgaand aan de Champions League-voorrondeduels. 

31 juli 2014 om 11:42

Fout, hoe langer ze wachten hoe duurder dat ze worden. Al sinds jaar en dag zo dat tegen het einde van de transferperiode de spelers duurder worden

31 juli 2014 om 11:45

Clarkkent

Ik ben het met je eens dat mensen zich drukker maken dan nodig, Feyenoord nog genoeg talent heeft.. en een spits moeten halen... maar je haalt ook wat dingen aan waarvan ik denk hoe kom je bij die mening?

Ruben Schaken was de assistenkoning voor Pelle... afgelopen jaar iets minder dan het jaar ervoor, maar toch een belangrijke speler.

Daarnaast noem je Mathijssen een speler die het aan moet kunnen... Gisteravond maakte hij 2 cruciale fouten... En ze waren zo erg dat die kansen niet alleen door Besiktas maar ook door Utrecht, Go Ahead of Heracles kunnen worden afgestraft.... Mathijssen werd aan het einde van het seizoen positief in het licht gezet voor zijn prestaties... Had alles te maken met het goede einde van Feyenoord waarin hij meelifte en de omschakeling naar 5-3-2 waardoor een zwakke verdediger zich sneller een foutje kan veroorloven. Mathijssen is echt op zijn eind!

En met een spits erbij voor de titel gaan? Als dat gebeurd schaam ik me kapot voor de Nederlandse competitie ondanks het respect dat ik voor Feyenoord wel heb gekregen de laatste jaren! Met Mulder in de goal, van Beek als talent, maar nog erg jong, mijn mening over Mathijssen weet je inmiddels en Nelom (wat ik ook niet veel vind) vind ik het achterin niet sterk genoeg... Boulahrouz en Kongolo zijn in mijn ogen wel kampioenschapswaardige verdedigers, maar met zijn 2en haal je het niet! En Wilkshere... tja... die is best leuk... maar lang geen Arias, van Rhijn, Leerdam

31 juli 2014 om 13:52

@ shenkie, je bent enige die ruim beargumenteerd waarom je het niet met me eens ben dus hierbij mijn reactie op jou.

Ruben schaken heeft het prima gedaan idd de afgelopen jaren maar hij is oud, en we weten allemaal dat hij niet het niveau heeft was Feyenoord nastreeft de komende jaren.

Matthijsen maakt fouten, boehoe, dat doet bijna elke verdediger in de eredivisie. Wat hebben Ajax en PSV centraal staan dan? De tijd van Krol, Koeman of Stam is voor bij hoor, Bruma maakt fouten, Veltman doet dat en Moisander speelt 1 goed seizoen en gaat weg. Daarom nogmaals met Kongolo, Wilshire Boulahrouz, Matthijssen en Nelom/vd Beek heb je gewoon een prima verdediging voor eredivisie begrippen. Dus Arias (groot talent) de schutterende van Rhijn van afgelopen seizoen en wisselvallige Leerdam zijn beter dan iemand die vorig jaar 24 wedstrijden meedeed in de top van de Premjer Liga?noem mij een verdediging in NL die in zn geheel zoveel beter is?
Het moeilijke voor Feyenoord, en dat wist iedereen allang, is voor een betaalbare prijs een spits halen die er 20 inschiet. Die zijn er bijna niet en daarom duurt dat ook lang.
En 1 ding, ik ben gewoon ajacied, dus ik ben geen euforische fan van Feyenoord, maar kijk gewoon objectief naar hoe er overdreven gereageerd wordt, op het naar mijn mening prima rustige beleid van van Geel en Rutten.

31 juli 2014 om 12:00

Bilal de grootste talent van Nl? Is een grap zeker? Boetius, Kongolo, Depay, Promes etc... Zijn toch een heel stuk verder. Begrijp dat je euforisch bent maar niet overdrijven.

31 juli 2014 om 13:05

Jij moet eens beter lezen hij zegt het grootste talent op RECHTSBUITEN. En dan kan ik me wel in vinden.

31 juli 2014 om 12:29

Des te langer je wacht hoe goedkoper ze worden. Denk eerder andersom hoor.

31 juli 2014 om 13:23

Inderdaad, waar die omgekeerde logica vandaan haalt, is mij een raadsel. De enige mogelijkheid die je aan het eind van de transferwindow hebt, is het huren van afdankertjes van grote clubs.

31 juli 2014 om 13:15

Mathijssen is goed?? vond hem erg slecht gisteren tegen Besiktas.. maar ieder ziet het anders en dat kan.. mening verschillen

31 juli 2014 om 13:22

Zelfs met die spits die makkelijk scoort, hoe kun je dan in hemelsnaam überhaupt denken aan het kampioenschap. Feyenoord heeft 4 belangrijke spelers verloren en heeft er vooralsnog mindere spelers voor teruggehaald. Daar waar voornamelijk Twent en zeker Ajax hun selectie hebben kunnen versterken.

Bilal is een geweldig talent, maar Wilkshire? Wat een aanfluiting. Ik heb een foto van hem gezien net, hij ziet eruit alsof hij anderhalf jaar niet op een voetbalveld heeft gestaan.. 32 jaar en weggestuurd bij Dinamo Moskou.. Is dit een speler die Feyenoord verder helpt?

31 juli 2014 om 11:30

Als je bij Dinamo Moskou niet speelt, dan mag je in het 2e elftal een lange vakantie nemen. Ook Bakkal kwam terug als een papzak.

Snap het niet meer.....
Bilal is een goede speler met veel talent, maar 3,5 miljoen met doorverkooppercentage is veel te duur....

31 juli 2014 om 11:32

Hoe kom je bij het doorverkooppercentage?

31 juli 2014 om 11:32

24 wedstrijden afgelopen seizoen hoor voor Wilkshire

31 juli 2014 om 12:00

Klopt, nou ja 27, 23 competitie, 1 beker en 3 in de EL Voor de winter stond hij door blessures vaak in de basis, zo'n 20 x toen de blessures voorbij waren was het ook voor Wilkshire voorbij.
Nu is hij vervangen door Manolev

Maar verwacht dat hij in de eredivisie nog goed mee kan.

31 juli 2014 om 11:39

Moet je nog eens goed kijken hij ziet er helemaal niet dik uit iets wat je bij Bakkal wel duidelijk zag, hij lijkt in dat shirt iets steviger als we hem nog kennen maar dat is ook een proces van ouder worden dan dij je altijd nog iets uit.

Niks mis met hoe Wilkshere er uit ziet anders had hij ook niet direct kunnen aansluiten bij de training als hij veel te zwaar was.

Ik zeg een dag of 3-4 te laat, maar even goed gefeliciteerd met deze spelers...

31 juli 2014 om 12:12

Gelijk heb je.. Ben trouwens blij met Bilal maar van Wilkshere heb ik allang niks vernomen haha.

Goede versterkingen als je het mij vraagt

Kunnen ze die dramatische Verhoek terugsturen naar ADO

31 juli 2014 om 11:35

Verhoek en Schaken hebben ook te horen gekregen dat ze uit mogen kijken naar een andere club.

31 juli 2014 om 11:39

Hij is welkom. Zou een heerlijke versterking zijn. Derijck en Verhoek erbij en de selectie is rond!!!

31 juli 2014 om 11:58

Mail of bel jij de td van Ado dan even dat hij contact opneemt met Van Geel? Dan is iedereen tevreden.

31 juli 2014 om 12:22

Dan is iedereen Te Vrede..

31 juli 2014 om 12:48

Een goede td/trainer neemt adviezen van supporters aan zo nu en dan .

Ik weet zeker dat hij bij ADO weer zijn echte niveau kan halen. Een jongen die de volledige steun van club en supporters wil voelen. En dat kan hij bij ADO verwachten. Bij Feyenoord was daar helaas de tijd niet voor.

Wilkshire traint zelfs al mee...nou welkom mannen, nu de belangrijkste positie nog....een spits hopeliljk kunnen we Bas Dost snel welkom heten

Logische aankopen. Bilal verwacht ik veel van maar is natuurlijk jong. Schaken achter de hand houden zodat zowel de basis als de bank versterkt worden.
Wilkshire is even afwachten. Ik hoop dat hij fit is en nog op niveau is.

Nu nog rap op jacht naar Dost en misschien nog stiekem een speler als Ziyech?

Kijk dat lijken mij prima versterkingen voor de Rotterdammers, kan Basa rechts of linksvoor en Boetius op de andere vleugel.
Op welke positie speelde Wilkshere ook alweer op het middenveld?
Ken hem nog wel uit zijn Twente tijd maar dat is wat verwaterd, ben ook benieuwd hoeveel er is betaald voor Basa
edit;
Kunnen ze beide overigens nog ingeschreven worden voor volgende week?

edit 2; ah VZ heeft het artikel al verder geschreven.
Staat nu bij dat ze niet ingeschreven kunnen worden.

31 juli 2014 om 11:29

Rechtsback bij Twente.

31 juli 2014 om 11:34

Dacht dat hij op gegeven moment op het middenveld speelde, althans dat is me bijgebleven van een Twente - Ajax.

31 juli 2014 om 11:53

rechtsback, ajax-twente; bal over 60-70 meter naar Engelaar die hem achter Stekel volleyt

31 juli 2014 om 22:17

Dat is lang geleden, Engelaar die op zo'n manier scoorde.... help me er niet aan herinneren.

31 juli 2014 om 11:32

Wilkshere zal bij Feyenoord rechtsback gaan spelen, wat ook zijn oorspronkelijke positie is

31 juli 2014 om 11:32

Is gehaald voor de rechtsachter positie begreep ik. Bilal en jp kunnen volgens mij op beide kanten. Jp sowieso

31 juli 2014 om 11:34

Nee ze mogen alle 2 niet mee doen tegen Besiktas, er mogen geen wijzigingen meer worden aangebracht op de lijst van de Uefa

Goh, en nu kan het ineens wel.
Zorgvuldig beleid wordt het dan genoemd.

31 juli 2014 om 11:30

Het kon al wel eerder alleen is Feyenoord dit keer verstandig geweest en zijn geen overhaaste beslissingen gemaakt.. Ze hebben geleerd van hun fouten

31 juli 2014 om 13:51

overhaaste beslissingen?
Je zag het al een half jaar aankomen dat een aantal sterkhouders zouden vertrekken. Hoe lang mag een beslissing duren?

31 juli 2014 om 11:31

@semsiyeci:

Ja. Martin van Geel is zo geschrokken van de wedstrijd dat hij meteen na de wedstrijd om 21:45 is gaan onderhandelen en vanochtend hebben ze al getekend.

Geloof je het zelf?

31 juli 2014 om 11:50

Morgen wordt de vervanger van Mathijssen gepresenteerd! :D

Lekkere aankopen hoor nu nog een spits erbij en Feyenoord is een stuk serieuzer te noemen helemaal na gister.. Als een Manu Van Beek Immers de uitblinkers zijn is er zeker iets mis

31 juli 2014 om 11:31

Sowieso raar dat Rutte gister Verhoek opstelde, die echt nog niets heeft laten zien, ipv Manu die wel gretig en dreigend is.

31 juli 2014 om 11:45

Voorafgaand aan de wedstrijd deelde ik die mening, snapte er niks van, zeker op basis van de 'prestaties' van vorig seizoen. Maar je kunt niet zeggen dat Verhoek slecht speelde gisteren

31 juli 2014 om 11:49

Vond het ook vreemd, zoals ik het trouwens ook elke keer vreemd vond dat Verhoek vorig jaar speelde. Heb altijd het idee dat hij wordt opgesteld om de concurrent te prikkelen, of beter nog, om hem in de etalage te zetten.

31 juli 2014 om 12:08

@toizzzz:

klopt. Verhoek speelde naar vermogen,.

En daar wou ik het graag bij laten.

31 juli 2014 om 13:21

Vond Manu nu niet echt een uitblinker (als die er al was). Een stuk beter dan Verhoek (maar dat was de suppoost aan die kant van het veld waarschijnlijk ook wel) maar is erg opportunistisch en verliest het overzicht nog al eens. Zie toch meer een spits in Manu die tegen Sociedad bewees weldegelijk met de rug naar het doel te kunnen spelen. Snapte niet veel van de beginopstelling van Rutten want hij had beter met een 5 mans verdediging kunnen beginnen of met iig Karsdorp op rechts, Schaken voorin en Manu in de pits. Te Vrede, Verhoek en Schaken als rechtsback is gewoon de slechtste rechterkant +spits die Feyenoord wellicht ooit heeft gehad.

31 juli 2014 om 16:38

Toen Manu er in kwam merkte je aan alles dat hij gretig was en liep het een stuk beter.. Verhoek speelde niet erg slecht maar als ik moest kiezen wist ik het wel

Dit is toch wat we willen jongens. Actie is reactie op transfer gebied. Ik zeg stel Europees nu voetbal nu veilig. Het wordt tijd voor Feyenoord en Nederland.

Basacikoglu voor 3,5 miljoen???

Dit is wel heel erg... zeer overschatte voetballer.

Dit tekent de ongeloofwaardigheid van Feyenoord, ruim 25 miljoen incasseren en dan deze aankopen...

31 juli 2014 om 11:31

Ze hebben maar 10mln te besteden he uiteindelijk.. Dus dan ja moet je uitkijken

31 juli 2014 om 11:35

Ok, maar dan ga je toch geen derde van dat bedrag uitgeven aan een "basacikoglu"?

Maat mij niet uit hoor, ik verwacht dat Feyenoord en AZ (mijn cluppie) zullen gaan strijden om een plek voor Europees, maar ik vind het zeer opvallend.

31 juli 2014 om 11:35

Overschat niet echt, leuke speler en er zit rek in, maar 3,5 miljoen is best veel, net zo veel als Narsing als ik me niet vergis.
Heeft er pas 1 seizoen op zitten.

Nu nog Dost en dan heb je volgend seizoen toch nog een alleraardigst aanval met Bootylicious - Dost - Bilali.

k neem aan dat Kongolo dan lb gaat zijn dit seizoen? Dan kunnen ze Boulah rechts centraal zetten en deze man op rechts.

Het is blijkbaar een taboe om 2 linksbenige in het centrum te hebben, dus Kongolo/mathijssen zal het wel niet worden.

31 juli 2014 om 11:33

Is gehaald voor de rechtsachter positie begreep ik. Bilal en jp kunnen volgens mij op beide kanten. Jp sowieso

31 juli 2014 om 11:33

Geen vertrouwen in v Beek?

31 juli 2014 om 11:38

Ik denk eerder dat van Beek rechts centraal gaat spelen. Boulah zal vooral invaller zijn.

31 juli 2014 om 11:45

..en terecht! type de Vrij in wording. Kalmte/durf, redelijk opbouwend en een fantastische crosspass. Naast Joris stond het gister redelijk, eerste helft. Ben benieuwd hoe stabiel een vbeek/kongolo centrum is. Ben wel bang dat we op korte termijn geen stabiele backs hoeven te verwachten.

31 juli 2014 om 11:49

Vind je Jean Paul's bilen lekker ofzo. On: goede aankoop voor feyenoord kan in de toekomst nog wel wat opleveren.

31 juli 2014 om 13:26

Van Beek en Kongolo zijn de enige verdedigers die niet door het ijs zakten gisteren. Het liefst zie ik dat als centraal duo en dan maar Nelom linksback. Rechts ms die Wilkshire maar tot Cabral fit is want met het type "ervaren, transfervrij, heeft op niveau gespeeld" ben ik wel een beetje klaar zo langzamerhand.

Prima versterkingen. Hopelijk nog inzetbaar voor de return volgende week?

31 juli 2014 om 11:37

Nee, mogen alle 2 niet meer op de lijst v/d Uefa worden gezet voor de return

Beide prima versterkingen. Bilal kan je nog een jaar extra vastleggen eenzijdig, dus als hij het goed gaat doen (zoals de verwachting is) kan je zeker cashen voor hem. Ook eindelijk een buitenspeler die gevaarlijk is voor de goal, wat Schaken bijvoorbeeld totaal niet was.

Wilkshire was altijd een degelijke back en is daarom een prima transfervrije optie voor een jaar. Daar is sowieso een ervaren speler nodig totdat Lopes Cabral weer terug is van de blessure. Plus met zijn ervaring kan hij die ook nog wat bijbrengen hopelijk.

Prima opties!

Volgens de laatste geruchten tekent Guidetti binnenkort in de Kuip. Hij wordt naar verwachting een jaar gehuurd met een optie tot koop.

Ik zou toch echt voor ziyech zijn gegaan niets ten nadele van basikcioglu, zijn in veel opzichten vergelijkbaar denk ik. Heb alleen het idee dat ziyech iets venijniger is en explosiever. Daarentegen is basikcioglu denk k wel verzorgder in de details meer een denker dan doen ziyech doet gewoon

31 juli 2014 om 11:32

Probleem is dat iedereen binnen Feyenoord lyrisch is over Immers en zolang die er is heb je dus niks aan Ziyech.

31 juli 2014 om 11:59

ja en dat snap je toch echt niet he, immers is een harde werker maar totaal geen meerwaarde op voetbal technisch gebied en inzicht.

Op 10 moet een creatieve speler staan die het spel kan verdelen, geen box to box in mijn mening dan he.

31 juli 2014 om 12:41

Dat zegt alles over het huidige Feyenoord he. We zijn al blij als een speler hard werkt, dan gaan we hem nuttig noemen. Persoonlijk vind ik een nummer 10 die geen kansen kan creëren voor zichzelf of ploeggenoten niet erg nuttig. Ik hoop maar dat deze fase waarin dit soort spelers op handen gedragen worden snel voorbij is.

Waarom gaat een jongen als Bilal nou bij Feyenoord voetballen? Ze scandeerde gisteren nog "kk turken, Allah ze moeder is een ..." ....

31 juli 2014 om 15:09

Ach hij is slechts half Turks dus ook maar een halve belediging.

Die gekken die dat scanderen zijn geen Feyenoord supporters hoor. Dat zijn gewoon mafketels die opereren in de naam van Feyenoord.

Kunnen ze de volgende wedstrijd tegen Besiktas al meespelen, of kan dat niet?

31 juli 2014 om 11:38

Nee dat kan niet meer.

Voor de mensen die alleen naar leeftijden kijken. Hierdoor lijkt het of Feyenoord alleen maar oudere spelers wilt hebben maar dat is absoluut niet het geval.

Door het aantrekken van Boulahrouz en Wilkshire wordt gigantisch goed naar de eigen jeugdopleiding gekeken. Boulahrouz en Wilkshire hebben namelijk maar een 1-jarig contract met een optie voor nog een jaar. Dat heeft Feyenoord expres gedaan zodat Feyenoord volgend jaar de jeugdspelers van Feyenoord A1 en Jong Feyenoord kan bekijken of zij goed genoeg zijn om achter Lopes Cabral en Van Beek aan te sluiten. Wat bijvoorbeeld Van Beek ook bij De Vrij heeft gedaan. Mocht het zo zijn dat de talenten nog een extra jaar nodig hebben dan zal Feyenoord gebruik maken van de optie.

Ondanks Feyenoord dus een klein beetje geld heeft, blijft het kijken naar de eigen jeugdopleiding en dat vind ik erg goed nieuws. Ik was namelijk bang dat er weer blind wat spelers werden gehaald maar er zit absoluut een idee achter.

31 juli 2014 om 11:35

Mensen die over leeftijden praten hebben geen verstand van voetbal kijk naar elke grote club en dan zie je dat er oude ervaren spelers in de achterhoede spelen. Met 4 jonge gasten spelen is te lastig kijk naar psv vorig jaar niemand die de rust en de leiding had achterin.

31 juli 2014 om 12:03

De gemiddelde leeftijd is met deze spelers erbij nog steeds maar 24 jaar, dus die mensen moeten denk ik maar hun mond houden. Waarschijnlijk denken ze ook dat alle drie de "oudjes" gelijktijdig zullen spelen.

Ik las net dat Bilal idd het contract getekend heeft en nu een rondleiding krijgt. Goed bezig. Beetje jammer dat een week te laat is.

Nu nog de komst van Dost aankondigen en dan ben ik enigzins gerustgesteld. Werd gister als rasFeyenoorder niet bepaald vrolijk van de huidige selectie

Leuk dat nu heel veel mensen gewoon roepen dat Wilkshire een slechte aankoop is en dat Feyenoord belachelijk beleid voert qua transfer nu terwijl het enige dat ze weten waarschijnlijk een tabelletje met statistieken is op VZ. Als Wilkshire gewoon goed speelt, hoor je niemand meer.

Ik vind het helemaal niet zo'n gekke aankoop. Transfervrij, ervaren, bekende van de trainer en heeft zich al eerder bewezen op Eredivisie niveau. Daarnaast zijn de aankomende talenten in de 1-2 jaar die hij zal spelen ook weer een stuk verder en kan er eentje zijn plaats overnemen tegen die tijd. Of ben ik nu de enige die dit zo ziet?

31 juli 2014 om 11:36

Nee dit zijn precies mijn gedachten eigenlijk. Goede, goedkope oplossing met het talent dat we al in huis hebben.

31 juli 2014 om 11:36

'daarnaast zijn de aankomende talenten in de 1-2 jaar die hij zal spelen ook weer een stuk verder en kan er eentje zijn plaats overnemen tegen die tijd. Of ben ik nu de enige die dit zo ziet?'

Nee, je ziet het juist goed. Dit is puur zodat de talenten zich rustig kunnen ontwikkelen en zullen daarna back-ups van Lopes Cabral en Van Beek worden.

Hetzelfde gebeurde met Van Beek. Hij werd back-up van De Vrij en zodra De Vrij wegging schoof Van Beek een plekje op.

31 juli 2014 om 11:51

Risicoloze investering, in het uiterste geval dat hij echt compleet niet functioneert, zwaai je hem eind seizoen weer uit. Lopes nu al brengen is te vroeg, v Beek mist loopvermogen voor back dus prima aankoop. Matthijsen tekende destijds voor maar liefst 3 jaar, daar had ik toen meer moeite mee

Dit zou ik het liefst willen zien als basiself met deze twee erbij. Mathijsen heeft gister weer laten zien dat hij het niveau van Europees voetbal niet meer aan kan, 2 fouten van hem en 2 keer scoren ze. Boula is nog niet fit en oordelen over een halfuur is ook triest.

Mulder
Wilshere
Van Beek
Kongolo
Nelom
Vilhena
Immers
Clasie
Bilal
Vossen
Boetius

Goede versterkingen denk ik. Wilkshire heeft de afgelopen seizoenen standaard gespeeld bij Moskou zie ik op Wikipedia, dus dat moet best aardig zijn. Daarnaast nog gratis ook.

Als Baasie nu zn verwachtingen nog waarmaakt, ben ik een blij mens.

ze leren het echt niet he? boulahrouz en nu wilkshire..

die bilal doen ze dan zeker wel goeden zaken mee in mijn ogen!

Wilkshire zonde dat die nu pas komt ik had al op 9 juli een reactie over hem geplaatst en vind dat als een gewone voetbalvolger er van op de hoogte was dat deze speler transfervrij is dat Feyenoord dit helemaal had moeten zijn erg zonde van de timing.

Toch zijn dit 2 goede transfers ben benieuwt hoeveel wijzigingen Feyenoord mag doorvoeren in de return. Alleen een spits resteert nog Feyenoord begint wel een probleem te creeren nu ze met Mathijsen, Boulahrouz en Wilskhire weer aardig wat 30 plussers beginnen te krijgen 30+ers.

Mulder
Wilkshire
Boulahrouz
Kongolo
Nelom
Immers
Clasie
Vilhena
Bilal
Te Vrede
Boetuis
31 juli 2014 om 11:41

Helaas geen, ze kunnen dus jammer genoeg voor jullie niet meedoen met de return.

Ik zou toch eerder denken dat feyenoord een cv zou aantrekken. Als je mathijsen en kongolo in het centrum zet heb je twee mensen die links zijn.

31 juli 2014 om 11:50

Van Beek en Boulahrouz zijn beide rechtsbenig.

Feyenoord moet wel spelers als Wilkshire aantrekken. Ik hoop niet dat hij voor de basis gehaald is, maar een transfervrije ervaren speler als back-up is nog niet zo verkeerd. Je hebt gewoon meer dan 11 'goede' spelers nodig. Ik hoop wel dat ze de jeugd de kans blijven geven.
Je kan best een leuk jong team opstellen die in Nederlandse competitie goed mee kan.

Hahn
Lopes Cabral
van Beek
Kongolo
Woudenberg
Clasie
Karsdorp
Vilhena
Basacikoglu
Dost
Boetius

Prima, kan Willshire rechtsback spelen, centrum v Beek, Kongolo, links Nelom. Kunnen Boula en Mathijsen lekker op de bank gaan zitten want dat was 2x niks gister. Jammer dat het een week te laat is alleen!

Denk niet dat Basacikoglu gister Feyenoord-Besiktas heeft gekeken. Supporters zongen toch duidelijk 'Allah Allah je moeder is een hoer' en 'k*** turken'.

31 juli 2014 om 11:42

Kan ik me moeilijk voorstellen, maar heb de pot dan ook niet gekeken.
Zitten genoeg turken en marokkanen in het stadion lijkt mij?
Is ook zo bij Ajax.

31 juli 2014 om 11:45

Was helaas wel het geval. Vak W heeft al een statement gemaakt.

31 juli 2014 om 11:55

Niks van meegekregen daarnaast zaten er veel turken tussen de Feyenoorders en van degene die ik ken hebben die daar niks van meegekregen. Ik denk dat dit weer van die leuke af zeik verhalen zijn die nergens op gebaseerd zijn of extreem zijn aangedikt. In een heel extreem geval hebben een stuk of 40 idioten dit gezongen maar ga daar aub niet de hele kuip op afrekenen het overgrote deel distantieert zich gewoon van dit gedrag.

Dat zou wat zijn zeg als iedereen de Ajacieden als agressieve idioten ziet omdat er eentje tijdens Az - Ajax het veld op rent. En dit is geen aanval op jou of zo maar gewoon dat ik hoop dat de meeste van mensen ervan bewust zijn dat je tussen 30.000 a 40.000 mensen helaas wel eens met laagbegaafden te maken krijg.

Groeten,

31 juli 2014 om 12:46

Nou srry als je dat niet hebt meegekregen heb je echt iets in je oren zitten. Ik kon het op mn laptop prima horen dan heb je het over afzeik berichten maar ik denk toch eerder dat jij hier de voel een beetje aan het goed praten bent. Genoeg Feyenoorders hier gezien die het wel gwn toegeven.

31 juli 2014 om 13:25

Het is wel voorgevallen helaas, het gebeurde op de vakken X en W. Echter waren het er nog geen honderd en direct hierna werd dit overstemd door een Feyenoord-lied. Dit gedrag is niet goed te praten maar mensen hier overdrijven het zo gruwelijk.

31 juli 2014 om 18:31

Ja schijnbaar is het wel voorgevallen als ik nu alle reacties lees ik zelf had er niks van meegekregen. Wel jammer dat je dan beweerd dat ik het goed wil praten en best wel beledigend eigenlijk of je hebt alleen de eerste zin van mijn tekst gelezen. Nogmaals idioten zitten er helaas tussen.

Ook op deze aankopen heb ik niks op aan te merken alleen dat ze verdomd te laat komen! Basaci(mooie naam trouwens) is echt een must met verhoek en schaken nog ern seizoen spelen kan mijn hart niet aan. Wilkshire basisspeler bij moskou en voor de korte termijn gehaald zodat lopes cabral zich door kan ontwikkelen en ook nog kan leren van wil Wilkshire. Nu nog een spits Martin! En werk voor de volgende keer op je timing!

Netjes gedaan van Sc H! Toch veel geld voor een talent in de eredivisie. Hopelijk trekt Fnoord nog een sterke spits aan (Vossen bijv) en dan heb je een heerlijke voorhoede

Geweldige aankopen voor Feyenoord! Dit hadden ze gisteren al nodig! Hopelijk kan Feyenoord dan snel Wesley Verhoek zien te lozen, want wat is die jongen toch tegengevallen zeg, met Bilal denk ik een uitstekende vervanger en de ervaring die Wilkshere heeft is natuurlijk ook meer dan welkom! Ik hoop voor Feyenoord dat ze er veel plezier aan gaan beleven!

Bilal B. Goede aankoop zal over 2 a 3 jaar wel rond de 10 miljoen euro kosten. Wilkshire weten we weinig van.. laten we het afwachten en dan oordelen. Brengt iig ervaring mee

Goede aankoop Bilal, je ziet gewoon dat het nodig is. dit team heeft veel meer creativiteit nodig om tot kansen te komen! iedereen roep op een nieuwe spits maar dat is gewoon onzin! Boetius kan geen normale voorzet geven en Verhoek komt geen eens zijn man voorbij. dan is het ook niet zo gek dat te vrede niet tot zijn kansen komt.

Daarbij komt ook nog eens dat niemand van het middenveld een kans kan creëren .je ziet gewoon dat het middenveld meer creativiteit nodig heeft! iemand die een keer een man meer situatie kan creëren op het middenveld door goed weg te draaien van zijn tegenstander, of door een actie! een Ziyech of Drenthe op 10, iemand die dat kan of gewoon een goede steekbal geeft! immers is alleen maar van het harde werken en tikkie breed! dan heb je 2 statische mensen zonder actie bij de 16 staan! dan is het niet gek dat je geen kansen creëert

Kijk, dat vind ik nou een leuke aankoop die Basaçikoglu! Leuke speler om naar te kijken, hij durft nog eens wat. Ben benieuwd of ie het gaat maken.
Hadden ze op zich misschien wel eerder moeten doen, maar het is niet raar om eerst af te wachten tot je zelf centen binnen hebt gekregen en dan pas zelf weer gaan investeren.

Mooie aankoop!

31 juli 2014 om 12:30

Djeeez. Bijzonder hoe je een positieve reactie negatief kunt opvatten. Tjonge.

Kan een Twente supporter mij misschien iets meer informeren over deze wilkshire. Kan me hem niet meer heugen. Wat is het voor een back? En wat zijn ze sterke en zwakke punten? Alvast bedankt!

31 juli 2014 om 11:52

dankje!

31 juli 2014 om 11:53

Wel in de tijd dat Twente nog moest vechten voor Europees voetbal en het af en toe niet haalde... Dat is wel even wat anders dan het Twente van nu!

Dus ik weet niet hoe jij er bij komt dat hij beter is dan Janmaat!??

Dat was namelijk de beste rechtsback van de eredivsie afgelopen seizoen!

31 juli 2014 om 12:01

Ik volg de Russische competitie niet.. maar ik geloof niet dat hij beter is dan Janmaat..

31 juli 2014 om 12:07

Ik kan wel lezen... jij zet het tussen haakjes na je opsomming... aanvallend, snel en goed verdedigend... (beter dan Janmaat)

Dus in zijn geheel... ik kan wel lezen... jij niet duidelijk formuleren!

31 juli 2014 om 12:12

Aanvallend minder dan Janmaat, verdedigend (iets) beter. Jongen met loopvermogen en snelheid, al wordt dat natuurlijk langzamerhand wel iets minder. Maar het is een degelijke speler en op de RB is Feyenoord nu uit de brand voor dit seizoen. Prima om deze speler transfervrij binnen te halen daardoor.

Bilal is een groot talent en gelukkig ook een stuk doelgerichter dan dat Schaken was. Met Boetius en Bilal heb je gewoon twee jonge en gevaarlijke buitenspelers die ook allebei een goal kunnen maken. Prima aankoop voor 3,5 miljoen met een vijfjarig contract, daar kan geld aan verdiend worden.

En nu weer met de handjes de Nutellapot in, homnomnom!

Lekker onderhandeld van Geel!

Zivkovic ; 17 jaar - 2,5 miljoen ... hele seizoen redelijk gepresteerd!

Bilal ; 19 jaar - 3,5 miljoen ... na de winterstop een paar leuke potjes gespeeld!

31 juli 2014 om 12:01

En volgens mij had Zivkovic nog maar een jaar contract. Hij was anders het volgend jaar gratis overgestapt naar Ajax.

31 juli 2014 om 12:02

2 jaar!

31 juli 2014 om 12:04

Feyenoord 223

Nee, die zoek ik helemaal niet...

Oow nu is het weer Bilal die het grootste talent is ? Vorige week was het nog Boetius toch??

Het grootste talent op de vleugel is nog altijd Depay!! Daar is geen twijfel over..
En naar mijn mening volgt Promes, als hij niet op 10 speelt... maar daar mag je het wel mee oneens zijn.. maar dat je Bilal beter vind dan Depay?? Haha!

31 juli 2014 om 12:08

Geen talent meer?

21 jaar... en nog lang niet op zijn top! Als hij volgende week bij Manchester United speelt is hij dus in een keer wel weer een talent?? Of hoe werkt dat?

31 juli 2014 om 12:27

Nou ja, het is in zoverre een talent dat PSV nog moeite moet doen om hem binnenboord te houden. Voor PSV is het een dragende speler, maar voor een Europese grootmacht zal het eerder een talent zijn.

31 juli 2014 om 13:55

Feyenoord 223

Onze meningen over voetbal liggen te ver uiteen! En dat is opzich niet erg...

Als je als 21 jarige een team moet gaan dragen dan is er echt iets goed mis binnen de club... en kennelijk is het jou gedachtegang dat psv depay leider moet maken! Dat kan je toch niet vragen van een buitenspeler die lekker op intuitie zijn dingen doet ??

Als dat automatisch gebeurd... zoals Clasie dat bijvoorbeeld bij jou cluppie doet.. is dat een goede zaak... maar als die rol je in de schoenen wordt geschoven.....

In mijn ogen is depay een geweldig talent voor zowel psv als de hele wereld die nog lang niet aan zijn top zit.

Clasie mag je van mij ook een talent noemen.. alleen denk ik dat daar veel minder rek in zit als bijvoorbeeld depay!

31 juli 2014 om 12:00

Of gewoon slecht gehandeld van Groningen?
Zivkovic verkopen voor minder dan 5 miljoen is schandalig hahah.

31 juli 2014 om 12:01

Frgiooo

Dus dan heeft van Geel lopen te pitten!! Helemaal als je bedenkt dat Feyenoord nog wel een spits kon gebruiken..

31 juli 2014 om 12:49

Zeker waar maar zie hem niet echt als eerste spits, nog te jong daarvoor. Ook bij Ajax zal die dat niet worden.

31 juli 2014 om 12:54

Ja shenkie want die miljoenen had Feyenoord al een paar maanden op de plank liggen?

31 juli 2014 om 12:00

Je weet dat het contract van Zivkovic en Bilal verschilt omdat Zivkovic nog geen 18 was bij het ondertekenen en dat daardoor Groningen niet al te hoog in de boom kon gaan zitten qua vraagprijs ?

31 juli 2014 om 12:01

Bilal had een contract tot 2018, Zivkovic tot 2016 dacht ik. Daarnaast heeft Zivkovic helemaak niet zo goed gepresteerd hoor

31 juli 2014 om 12:13

LOL waarom zet de leeftijden erbij alsof er een verschil is tussen 17 of 19 in potentie of restwaarde als je ze over een paar jaar verkoopt...
verder zijn beide contract situaties niet te vergelijken, en de situaties tussen ajax en feyenoord ook niet...

31 juli 2014 om 12:23

Ik bedoel ook niet dat de potentie van Zivkovic hoger is... Maar stel dat ze over 3-4 jaar gaan... dan scheelt het wel met de doorverkoop als een speler of 20 is of 23-24!

Persoonlijk vind ik Bilal geen slechte aankoop hoor... maar wel een relatief dure voor een club die zo op de centen heeft gelet de laatste jaren! PSV haalde Josefzoon voor 600.000 weg om nog maar eens een vergelijking te maken. En Narsingh was maar 1 miljoen duurder... die al echt veeeeel meer had laten zien!

31 juli 2014 om 12:34

Lol nou nee hoor suarez en bake gingen voor bijna de zelfde bedrag weg suarez is 27 en bale was 24 toen hij werd verkocht...
Of zivkovic meer potentie heeft is nergens aan te zien beide hebben het op ongeveer hetzelfde niveau laten zien en wisselde goede periodes met slechte periodes. Zivkovic is trouwens geen spits die goed is in de kleine ruimte dus het is maar afwachten hle hij het gaat doen. Voor bilal veranders er qua systeemen tactiek veel minder

Ik moet zeggen dat ik die Wilkshere niet echt kende maar als ik dit zo lees heeft hij wel veel wedstrijden op een behoorlijk niveau gespeeld. En met Bilal erbij hebben we momenteel wel al complete selectie met op elke positie minimaal 2 opties. Dus is het niet meer nodig dat een rechtsbuiten als rechtsback wordt ingezet of dat soort grappen. Iedereen kan zich nu weer gewoon gaan richten op zijn echter, oorspronkelijke positie en dat is heel goed voor de concurrentiestrijd en ontwikkeling binnen het team. In het kader van doorselecteren moet er nog wel een spits bij en mogen Verhoek en Goossens toch wel vertrekken lijkt me. Een middenvelder erbij lijkt me ook geen overbodige luxe want met Vormer als enige middenvelder met een degelijk niveau op de bank is het wel armoedig.

Basacikoglu is een uitstekende speler en kan alleen nog maar beter worden! Mooi stom van hem dat hij niet gewacht heeft tot er een betere club kwam. Hij is veel te goed voor het (huidige) niveau van Feyenoord.

En dan krijgt hij ook nog eens te maken met die akelige supporters die gisteravond ook weer van die misselijkmakende, racistische leuzen uitbraakten...

31 juli 2014 om 12:21

dat kleine groepje viel wel mee hoor; ik stond er zelf tussen op vak x. een schande voor het legioen wat er werd gezongen

Bilal Basaçikoglu lijkt me wel een aardig talent, maar ik vind 3,5 miljoen vrij veel geld als je dat afzet tegen de 8 die ze zelf krijgen voor "s'werelds beste verdediger". Nu nog een spits.

Blijf vinden dat Feyenoord een miljoen of 25 te weinig heeft ontvangen voor zijn spelers, dan waren de mogelijkheden voor aankoop een stuk groter geweest.

31 juli 2014 om 12:46

Hoe kom je nou weer aan 25 miljoen

31 juli 2014 om 13:44

Een grove schatting. Ik vind dat Feyenoord voor de 4 genoemde spelers 60 miljoen had moeten kunnen vangen.

Las net een feitje dat wilkshire in ze Tijd bij Twente de meeste assist had gegeven van alle verdigers in die tijd

31 juli 2014 om 12:10

Die Wilkshire ken ik nog moeilijk herinneren weet wel dat altijd als ik hem zag spelen dat ik hem enorm goed vond spelen die david Carney die daarna kwam had ongeveer hetzelfde profiel als Wilkshire (een Australische speler gehaald uit Engenland die oorspronkelijk op de backpositie speelt maar ook eventueel op een anderen linie kan) maar het is niet bepaald een even groot succes geworden weet wel bijna zeker dat dat de gedachtegang van Twente was destijds.

Mathijsen, Goossens, Verhoek mogen wat mij betreft vertrekken ik denk dat we met Boulahrouz een anderen leider hebben binnengehaald. Vormer en Schaken moet je erbij houden die voegen echt nog wel wat toe ook is het beter voor Manu en Achabar dat Goossens vertrekt iedereen heeft toch gezien dat die Achabar ondanks zijn soms wat minderen houden (als ik de verhalen moet geloven) dat die minstens 12 keer zoveel talent heeft als Goossens.

Ik vind die 1 jarige contracten wel een goede zaak kijk hoe je nu Mathijsen nog een jaar lang zo'n 800.000 euro moet betalen.

Nu nog hakim Ziyech als misschien Clasie vertrekt en een goede spits!

Bilal vind ik wat duur. Wilkshire lijkt me wel een versterking, goed gezien door Van Geel en verder had ik er nog geen gerucht over gehoord.

wilkshire was de afgelopen seizoenen een gewaardeerde kracht bij dynamo moskou en ik vond hem over het algemeen gewoon redelijk tot goed, ik denk niet dat feyenoord hier dit seizoen veel op achteruit gaat op die positie. maar hij is natuurlijk 32 en je weet niet hoe snel hij achteruit gaat qua fitheid etc.

Twee prima aankopen. Nu nog een spits. Alleen wel erg jammer dat ze niet mee mogen doen in de return tegen de turken.

Het team van gister is van het niveau Achilles '29. En dat is Van Geel volledig aan te rekenen. Als je kort voor de 2 belangrijkste wedstrijden van het seizoen je beste spelers verkoopt zonder daar direct vervangers voor te hebben, heb je als TD zijnde gewoon geblunderd. Ik kan er niet bij dat je Stefan de Vrij twee dagen voor de wedstrijd tegen Besiktas naar Rome stuurt voor een medische keuring.

Handige transfers, Feyenoord zet hun prima beleid voort. Ze hadden precies een extra rechtsachter nodig, dat mag gerust een transfervrije speler zijn met ervaring. Bilal is ook ideaal, die kun je later met winst doorverkopen.

Nou als dit nou wordt afgerond had Van Geel dit vast ook kunnen doen voor de cl-wedstrijd. Prima spelers hoor, daar niet van. Maar je hebt er nu geen zak aan omdat je ze toch niet kan inzetten in de cl. Als Van Geel slim was geweest had hij Janmaat en De Vrij bijvoorbeeld langer gehouden (in overleg met nieuwe clubs) zodat ze deze voorronde konden spelen. Of praat ik nou onzin omdat je helemaal niet meer europees mag spelen als je dat al voor een andere club hebt gedaan?

31 juli 2014 om 12:20

Die regel geld niet meer. Alleen is het alsnog een moeilijk verhaal om spelers vast te houden tot na de voorrondes. De nieuwe clubs willen zo'n jongen gewoon z.s.m. mee laten draaien in de voorbereiding en gaan echt niet wachten daarop plus het risico op blessures. En als de speler zelf ook gewoon graag wilt en de gevraagde transfersom ligt op tafel kan je hem dat vertrek niet wijgeren.

Prima aankopen van Feyenoord, ik vind Basacikoglu (ofzoiets) een prima aankoop voor de Rotterdammers, die later ook voor veel geld doorverkocht zou kunnen worden. Wilkshire vond ik vroeger wel redelijk, maar ben benieuwd of hij dat nu nog is.

Bilal, goede jonge aankoop met veel potentie! Gaat er wel komen want is snel en doelgericht.

Wilkshire over the top, was vast wel wat beters te vinden. Beetje paniek aankoop voor volgende week.

Ik begrijp niet dat deze spelers nu pas worden gehaald. Gisteren hadden ze zeker van pas kunnen komen tegen Besiktas. Zij waren echt niet beter als Feyenoord, alleen een stuk effectiever en ervarener.
Hopen dat Feyenoord wel EL haalt en dat niet weer verkloot.

Overigens weer 2 spelers met een Ajax-opleiding....

31 juli 2014 om 12:48

Hoe en wanneer is Wilkshire ooit bij Ajax terecht gekomen dan?
Zover ik weet ging hij van Australie naar Engeland en vervolgens naar Twente.

31 juli 2014 om 12:58

haha Bilal heeft daar niet al te lang gezeten en is met een grote ruzie weggegaan, hij schijnt nog steeds een hekel te hebben aan de club na wat er gebeurd is..

Wilkshire bij Ajax? dat zou ik niet weten en heb ook geen zin om te googelen eigenlijk,

31 juli 2014 om 22:21

Klopt, ging weg vanwege een reden waarom veel spelers weg worden gestuurd... gebrek aan de juiste mentaliteit.
Overigens is het altijd makkelijk lullen, hij zei dat hij nooit meer voor Ajax wilde spelen,,, maar spelers zo'n zulke simpele figuren, Als Ajax zich gemeld had, dan was hij lachend terug gekomen.

Van Wilkshere bij Ajax weet ik ook niks van, misschien ooit eens stage gelopen ?

Mooie aanwinst voor Feyenoord, die Wilkshire!
Ik had eigenlijk verwacht dat hij voor een Nederlandse club toch wel te duur zou zijn aan salaris (hij wilde vanuit Twente ook graag naar het grote geld). Maar mooi dat het mogelijk was. Ik denk dat Feyenoord nog wel plezier aan hem zal beleven.

Basaçikoglu en Wilkshire zijn nog niet inzetbaar voor Feyenoord in de aanstaande uitwedstrijd tegen Besiktas, omdat er geen wijzigingen meer mogen worden aangebracht op de spelerslijst van de Uefa. Jammer!

Met de middelen van Feyenoord aardige aanwinsten. Toch blijft een defensie met Bouhlarouz, van Beek en Wilkshire (eventueel Mathijsen nog) drie klassen minder dan Bmi, de Vrij en Janmaat. Aangevuld met Mulder, kan aardig keepen maar zal weinig punten voor je pakken, is het vragen om een hoop tegengoals.

Het enige dat staat als een huis is, mits Clasie blijft, het middenveld. Daarnaast zal een hoop voor Feyenoord uitmaken, wat voor spits ze kunnen binnenhalen. Maar een spits die weer bijna 1 op 1 gaat lopen, die kans is vrij klein.

Feyenoord zal echt wel weer een prima elftal op de been kunnen brengen dat voor een tijdje leuk mee kan draaien bovenin. Maar met de huidige selectie, aangevuld met een spits, zal een kampioenschap echt een illusie zijn.

Bilal is een prima aankoop vind ik. Een hele dreigende en technische buitenspeler. Hiermee heeft Feyenoord samen met Boetius toch wel gevaarlijke flankspelers met Manu als goed alternatief daarachter.

Een over the hill, middelmatige bankzitter uit Rusland halen, een competitie waar volgens de merendeel van de Vz fans alleen wissels van (sub)topclubs en spelers vergane glorie heengaan.

"we hebben ervaring gehaald" "goede aankoop" is het dan. Hoe hypocriet kan je zijn?

31 juli 2014 om 13:52

Precies, helemaal gelijk heb je. Niveau van de mensen hier is echt van een bedroevend niveau.

On. Sterke aankoop van Feyenoord. Met Boetius en Bilal op de flank zie ik Feyenoord nog ver komen. Bjlal lijkt me die speler die voor 10,15 miljoen weggaat over een paar jaar.

We hebben Feyenoord zo een turkse voetballes gegeven dat ze meteen een Turk hebben gekocht hahaha

Geintje jongens niet meteen happen

On: goede aankoop natuurlijk, heel getalenteerd en kan uitgroeien tot een publiekslieveling..

Maar dan moet het legioen niet meer van die beschamende dingen gaan roepen zoals gisteren..

31 juli 2014 om 14:18

Ja dat van gisteren is inderdaad erg, helaas waren er een paar honderden figuren met het IQ van een pantoffeldiertje. op internet gaat al een open brief rond van supporters die hun excuus aanbieden voor dit belachelijke gedrag van hun mede supporters!!

Verder ben ik blij met deze jongen, kan inderdaad zo'n speler worden waar je voor naar het stadion gaat, toch ben ik nog wel voorzichtig er zijn zat spelers die toch moeite hebben met die druk om in de Kuip te spelen. De tijd zal het leren ieder geval.

31 juli 2014 om 19:50

Die excuusbrief zou veel goedmaken.. Hiervan moeten de normale Feyenoorders zich snel van distantieren.. Ziekelijk gedrag..

En je hebt gelijk, Bilal is een talent maar hij moet t nog maar waarmaken in een volle kuip..

In het stuk hierboven staat dat bij Fox sport gemeld werd dat Bilal voor 5 (!) miljoen gehaald is
Daar hoor ik niemand over?

Zo nu maar hopen dat bilal geen pepernoot raakt in de openingswedstrijd :-P
Vanaf ronde 2 mag ie gaan vlammen

Daar zit je dan als Turk bij ern club dat gister K×nkerturken scandeerde en onze god uitscholden. Zielig voor hem.

31 juli 2014 om 15:09

Zongen ze dat echt ? Ze zongen ook een keer over maher er staat een schaap in het veld zoiets. Geeft het niveau van de gemiddelde feyenoord supporter wel een beetje aan.... totaal respectloos.

31 juli 2014 om 22:24

Zulke figuren heb je bij elke club....
Zelfs bij de plaatselijke FC waar ouders elkaar de huid volschelden.

Wilkshire bij Twente vond ik wel een aardig goede rechtsback. Geen idee hoe goed hij nu is. Krijgt het voordeel van de twijfel wat mij betreft. Een rechtsback was wel echt nodig, maar het is ook zonde om voor die positie veel geld uit te geven.

Nu nog een echt goede spits en ik ben tevreden over d selectie. Die spits moet wel echt komen, en trek er desnoods maar tot 6-7 miljoen voor uit, zolang er kwaliteit komt met uitzicht op een doorverkoop.

Vraag me nu wel af waar de Feyenoord supporters blijven die PSV een koopclub vond.. Kijk eens naar jullie aankopen alleen al deze periode en naar die van Psv. Anyway, Basaçikoglu lijkt me wel een goede aankoop. Wilkshire heb ik niet meer gevolgd, maar die lijkt net als Boulahrouz op zijn weg terug te zijn, wel veel ervaring dat wel. Verwacht alleen niet dat die veel toe gaat voegen voor Feyenoord.

Er staat echter wel een fout op voetbalzone namelijk dat staat duidelijk in de reglementen van de Uefa dat je een speler mag aanpassen dus dat zal Verhoek wel met Basaçikoglu dat mag dus is nog niks beslist al hoewel we ons beter kunnen richten op de EL in plaats van de CL terwijl we niet veel minder waren in mijn optiek alleen vond ik ons minder qua ervaring en kansen benutten wel nog goed dat Manu liet zien dat ie echt veel beter is dan die Niksnut van een Verhoek echt dat die Rutte dat niet door heeft.

31 juli 2014 om 14:47

Oh jij, jij had toch grote praatjes voor de wedstrijd? Feyenoord zou Besiktas toch vernederen? Turkse clubs haalden toch alleen oudjes binnen? Leuke transfer, zo een Luke Wheelchair.

Nee, Vz heeft gelijk. Je hebt een selectie van 21 man voor de CL wedstrijd. Wijzigingen zijn niet meer toegestaan.

Ik zou volgende week niet kijken als ik jou was.

31 juli 2014 om 15:14

'luke Wheelchair'

Meer respect aub. Hij heeft redelijk veel gevoetbald in Rusland en dat vind ik knap. Veel spelers falen daar. Feyenoord heeft niet veel geld en door deze aankoop kunnen wij redelijk veel geld in een spits investeren of dat er nog een extra speler wordt gehaald.

31 juli 2014 om 19:56

Luke Wheelchair wahahaha

Weet je wat ik helemaal heerlijk vond..

Atiba Hutchinson die heerste op het middenveld en de beste man van het veld was..

Voorafgaand werd hij de grond in geboord door een aantal knuppels zonder voetbalverstand hier omdat hij bij Psv zogenaamd slecht was.. Zet m dan ook op zn normale positie, wat een diesel..

Ga nou is een keer een spits halen ofzo

31 juli 2014 om 15:26

Ja, loop eens even de spitsenwinkel binnen en haal even een goeie!

Goede ankoop die Bilal. Zou zeker niet een slechte speler voor Ajax zijn. Veel plezier met hem Feyenoord. Ik weet zeker dat hij 't goed gaat doen

Hahahaah Marokkaan aannemen maar je fans zingen Allah je moeder is een hoer haha maar daar hoor je niemand over wel lopen janken over een spandoek

31 juli 2014 om 18:31

Marokkaan? Hij is een Turk hoor.

Als ik Bilal Basacikoglu was zou ik echt niet naar Feyenoord gaan na wat ze gister allemaal hebben lopen roepen. Echt trieste mensen. Vieze racisten allemaal daar in het neppe legioen. Dat kleine groepje Besiktas supporters hoorde je nog meer.

Hoezo moet je bewust zulke dingen roepen terwijl je weet dat zulke dingen heel gevoelig liggen bij Turken?? Hoezo expres dingen uitlokken. Als ze ballen hebben komen ze naar de return en roepen ze dat daar ook. Er gaan sowieso rellen uitbreken in Turkije en dit hebben ze aan zichzelf te danken. Ik hoop dan ook dat ze keihard zullen worden aangepakt. Dit gaat Carsi (harde kern van Besiktas) echt niet pikken.

31 juli 2014 om 22:28

En jij denkt dat de harde kern van Feyenoord uit een stelletje teddybeertjes bestaat?
Overigens verwacht ik sowieso wel een vergelding voor de neergestoken Turkse fan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren