Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

James maakt zich sterk voor komst landgenoot: 'Hij past uitstekend bij Real'

Laatste update:
/

James Rodríguez hoopt dat zijn nieuwe club Real Madrid nog een keer bereid is de portemonnee te trekken. De Colombiaan is via de media op de hoogte van de interesse van los Blancos in Radamel Falcao en hij juicht dat bericht van harte toe. "Ik weet zeker dat hij hier goed uit de verf zou komen", zegt de spelmaker in AS.

Real werd deze zomer al diverse keren in verband gebracht met el Tigre, die het niet naar zijn zin zou hebben bij AS Monaco. Falcao verdient daar bakken met geld, maar het sportieve aspect weegt toch zwaarder dan aanvankelijk gedacht. Vooralsnog lijkt er van Spaanse kant echter weinig aanstalten te worden gemaakt om de spits terug te halen naar Madrid, waar hij in het rood-wit van Atlético al een zeer succesvolle periode kende.

"Ik zie hem graag komen, maar ik ben niet degene die bepaalt wat er gebeurt. Dat is aan de president", aldus James. "Hij zou hier uitstekend passen, want hij heeft de kwaliteit en de uitstraling van een winnaar. Ik heb vier jaar lang met hem samengespeeld, alleen in zijn tijd bij Atlético was dat niet het geval. Hij heeft een winnaarmentaliteit. Hopelijk komt hij hierheen."

Radamel Falcao is een aanwijsbaar betere spits dan Karim Benzema

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ze hebben Falcao toch helemaal niet nodig.... Leuke spits maar imo weinig meerwaarde t.o.v. het bedrag dat Real voor hem zal moeten betalen.

31 juli 2014 om 09:57

Falcao is een superspits van wereldniveau. Ook 5 klasse beter dan Benzema, maar ik denk dat Real hem niet moet halen.

1. Ze hebben al 2 wereldtoppers voorin. 3 Is teveel.
2. Hoe komt hij terug na zijn blessure?

31 juli 2014 om 10:05

5 klassen?? Falcao draaide in frankrijk gewoon matig voor zijn blessure. Benzema is gewoon een topsptits mits hij het vertrouwen krijgt. Falcao is misschien net wat beter, maar absoluut niet 5 klassen..

31 juli 2014 om 10:14

5 klasses beter dan Benzema, op basis van wat? Wil je daarna ook nog zeggen dat Benzema geen wereldtopper is?

31 juli 2014 om 10:15

Arepa

Wat een onzin man, 5 Klasse? Waarop baseer je dat? Falcao is een betere afmaker, Benzema de betere voetballer. Benzema past beter in het systeem tussen voetballers als Ronaldo en Bale. Maar Falcao kan je bij de hand hebben wanneer het niet loopt voorin en Falcao is iemand die 1 kans nodig heeft.

2 wereldtoppers? Je beledigt Benzema enorm. Benzema is ook een wereldtopper, Benzema is al jaren wereldtop terwijl Bale net komt kijken, en hem noem je wel wereldtop? Nee de trio voorin van Real Madrid zijn allemaal een voor een wereldvoetballers.

31 juli 2014 om 10:20

Benzema een wereldtopper? Sorry hoor maar ik vind Benzema geen real Madrid waardige spits. Hij straalt zo weinig zelfvertrouwen uit en loopt altijd rond met een zielig gezichtje. Als je hem vergelijkt met Falcao van Atletico Madrid is Falcao inderdaad 5 klassen beter.

31 juli 2014 om 10:28

Wat heeft uitstraling met voetballen te maken? Benzema oogt lui ja, maar hij is diegene die altijd inzakt en de bal vraagt, Benzema heeft altijd een oog voor zijn medespelers.

Benzema is een geweldige voetballer, Benzema is een betere voetballer dan Ronaldo en Bale bij elkaar.

31 juli 2014 om 10:41

Benzema heeft zich al bewezen in frankrijk he 3 maal topscorer. 4x kampioen.

En benzema is al ingespeeld op het spel van ancelotti. Neemt niet weg dat falcao een goeie spits is. Maar eerst maar eens kijken hoe hij terug komt van zijn 6 maanden blessure. Hij zou aankomend weekend een oefen pot spelen geloof ik. Denk dat er wel real scouts daarbij zullen zijn.

31 juli 2014 om 11:16

Ja dat klopt hij zakt in vraagt dan de bal en is hem dan weer kwijt. Hij is vaak net ff een stapje te laat.

En uitstraling is enorm belangrijk voor een spits. Benzema is het op alle vlakken gewoon net niet. Absoluut niet van het niveau dat Real Madrid nastreeft.

31 juli 2014 om 12:09

Uitstraling is juist ook belangrijk in voetbal. Iemand die weinig zelfvertrouwen uitstraal heeft dat ook vaak. Daar kan je al tegenspeler gebruik van maken.. verder benzema is gewoon een top spits voetbald goed mee geeft zijn assists en maakt zijn doelpunten. Het is logisch dat hij minder in de schijnwerpers staat als er supertoppers naast je spelen (cr7, bale)... falcao kan ook goed voetballen. Heeft goede techniek en is scherper qua scoren.. zal mij benieuwen maar falcao zou het vast ook goed doen... dit zijn op en top profs die bijna allemaal hun egos opzij kunnen zetten..

31 juli 2014 om 12:57

Isco

Klopt. Benzema behoort zeker niet tot de wereldtop.

31 juli 2014 om 13:00

Donmadridista

Falcao is op elk vlak beter.

Ik zeg ook niet dat Falcao bij Real past want dat vind ik niet. Real heeft al 2 spelers die graag de bal hebben en dat is meer dan genoeg.

Benzema past daarom beter bij Real. Aan de andere kant wil Real een spits van wereldniveau die ze vanuit alle hoeken erin schiet, en dat doet Benzema niet.

31 juli 2014 om 13:52

Haha vergeet ook niet dat hij vroeger voor Atleti uitkwam. Benzema is een prima spits voor Real. Ze hebben toch helemaal geen Falcao nodig. Real heeft misschien een rechtsback van absolute wereldklasse nodig en dan is het team gewoon compleet

31 juli 2014 om 13:55

5 klassen beter... en toen stopte ik met lezen.

Falcao is niet in alles beter. Hij kan beter koppen en scoort ook makkelijker. Thats it. Falcao heeft niet de inzicht, overzicht, dribbles en techniek van Benzema.

31 juli 2014 om 14:05

Je bent gek, Benzema is juist op de meeste vlakken beter. Falcao scoort alleen makkelijker. Maar doelpunten heeft Real niet heel hard nodig.

31 juli 2014 om 18:07

blink182

Ik stop al als ik jou naam zie staan. Jij bent degene die de grootste onzin uitkraamt op vz. Vooral over Brazilianen.

31 juli 2014 om 18:08

superstick

Waarom laat Benzema het dan niet zien. Falcao heeft zich op alle vlakken bewezen beter te zijn, zowel bij Atletico als in het nationale team.

Een super spits, maar ze hebben Benzema al. Niet echt nodig nu

Ik weet niet of het verstandig is om iemand aan te trekken voor enorm veel geld die net terugkomt van een kruisbandblessure. Het is maar de vraag of hij net zo goed is na die blessure als er voor. Ook betwijfel ik hoe goed Falcao uit de verf zal komen omdat Ronaldo en Bale het liefste zelf scoren en niet zo veel voorzetten geven zodat Falcao van zijn briljante koptechniek gebruik kan maken. Benzema is geschikter om tussen die twee te zetten.

31 juli 2014 om 16:25

Falcao is niet alleen een fenomen in de lucht, maar door het goede positioneren en koelbloedigheid is hij "op de grond" ook levensgevaarlijk.

Off: is falcao al niet te oud aan het worden??

31 juli 2014 om 17:15

Hij is 28, prima leeftijd dus.

1 augustus 2014 om 09:59

Toch is het zonde voor een 28 jarige boven de 60 miljoen te geven. Over paar jaar al onbruikbaar en hij is dan niet door te verkopen..

Wauw, falcao ook nog naar real, dat zou werkelijk echt een dreamteam maken van dit huidige real denk ik!

Ze hebben al een goede spits in Benzema en Morata was dan de wissel spits. Falcao en Benzema zijn allebei te goed om wissel te zijn dus zal er een weggaan.

31 juli 2014 om 11:01

Morata is naar Juventus.

31 juli 2014 om 12:15

hij zegt toch ook was. dat wil zeggen nu niet meer, omdat hij inderdaad naar juve is

Als hij komt naar Rm... wat een clashes weer tussen RM en Barca. Zo'n beetje de beste spelers op dit moment op 1 veld Dat is trouwens iets anders dan de beste teams, dus het zal momentenvoetbal worden ipv tikkie-takkie.
Ik denk dat Barca zich heeft verslikt in de (paniek?)aankopen. De machine op het middenveld hapert, aanvallers die vooral voor eigen acties gaan, Puyol weg... ik voorzie een slecht seizoen voor Barca. Mijn voorkeur ging altijd uit naar Barca, omdat RM maar gewoon alle beste spelers wegkocht. Maar er ontstaat zo steeds minder verschil...
Dan heb ik in Bayern Munchen een nieuwe liefde gevonden...

31 juli 2014 om 10:09

Ja, want Bayern koopt niets. Ze hebben zowat heel Dortmund leeggekocht man.

31 juli 2014 om 11:06

1 speler bij Dortmund weghalen is alles leeglopen? Lewa transfervrij, misschien moet je wat juridische lessen nemen. Feitelijk en juridisch was lewandowski clubloos. Nu jij weer.

31 juli 2014 om 11:15

Realsocio niet jaloers worden op Bayern en geef Bayern niet de schuld.

Ze hebben financieel de beste zaken gedaan. Als ze een speler halen van 200 miljoen ga dan niet zitten bleiten. Trouwens ken je feiten, Gotze werd alleen gekocht, Lewandowski zat zonder club dus wat is je punt eigenlijk?

Zit je haat zo diep jegens hun?

31 juli 2014 om 11:16

Dat klopt wel, maar het gaat mij om het spel. Je kunt ook kopen om je veldspel te verbeteren. Dit laat Bayern ook zien.

Bij Barca vond ik afgelopen seizoen het veldspel al veranderd naar meer momentenvoetbal. Geef Neymar of Messi maar de bal en hopen dat ze er iets leuks mee doen.
Ik vind het daarom ongelooflijk dat Barca weer de focus legt op de aanval, terwijl in de recente succesjaren de verdediging en het middenveld hiervoor verantwoordelijk waren en de kansen creëerden. Ik heb vorig seizoen Barca-Espanyol live mogen meemaken en toen pas zag ik echt goed hoe belangrijk het middenveld is voor het spel van Messi. In die wedstrijd was overigens Neymar echt bizar goed.

Kortom, wil Barca mee blijven doen, kunnen ze niet alleen gokken op de voorhoede. Als RM het middenveld weet vast te zetten, zullen ze geen aanvoer krijgen. Het zijn ook geen type spelers die een bal komen halen of in dienst gaan spelen.
Xavi en Iniesta zijn in mijn optiek wel over hun top heen en moeten op zijn minst echte concurrentie krijgen. Het voetbal moet van achteruit beginnen en aanvallers moeten ook in dienst van voetballen. Ik betwijfel of er voldoende balans is.
Zo zal Messi zich meer dan ooit moeten laten wegzakken uit de 16 om aanspeelbaar te zijn en om ruimte te maken voor Neymar/suarez. Tenminste ik ga er niet vanuit dat Suarez als echte flankspeler gaat voetballen. Feitelijk zullen we Messi dan ook vaak meer als 10 zien zonder de verdedigende kwaliteiten van een 10. Het zou dan logischer zijn om met de punt naar achteren te spelen, maar dat vraagt wel veel van waarschijnlijk Busquets. Ik denk dat het zoiets zal worden (zie opstelling).

Valdes
Dani Alves
Pique
Mathieu
Bale
Busquets
Xavi
Messi
Iniesta
Suarez
Neymar
31 juli 2014 om 11:17

Ik wist niet dat Dortmund uit 2 spelers bestond.. waarvan 1 nog transfervrij naar Bayern is gegaan ook.

31 juli 2014 om 12:06

Iniesta over de toр?

31 juli 2014 om 13:14

Bale als LB bij Barcelona.. hele goede opstelling ja.

Echt belachelijk dit hoop ook dat het een gerucht is, totaal niet nodig deze speler plus dat ie net terugkomt van een zware blessure

Real Madrid zijn precies een bende vrouwen, echt koopziek tjongejonge.

31 juli 2014 om 10:19

Ja de ene ploeg gaat gaan shoppen in grote supermarkten en d'n andere zoals atletico in braderie. Ze shoppen alle twee maar de ene kan zich beter permitteren dan de andere, ondanks de schulden/inkomsten.

Laat maar komen die Falcao! Het spel wordt er toch niet beter op met al die sterren.

Ze hebben Benzema al die prima in het systeem van Real past ze kunnen beter kijken naar een back-up voor Benzema(voor het geval dat), dan weer belachelijk veel geld uitgeven aan Falcao, die ik persoonlijk niet veel beter vind dan Benzema.

Dit word typisch weer een aankoop van Perez. Perez is een grote fan van Falcao en hij wilt hem al jaren..

Maar wat moet Ancelotti met zo'n grote kern.

Ik geloof dat Benzema de enigste spits is bij Real. het zou logisch zijn als ze er nog een spits bij zouden halen. Echter zet ik mijn vraagtekens bij het eventuele aantrekken van Falcao. Falcao is natuurlijk een spits van wereldformaat en imo een betere afmaker dan Benzema. Maar het is zonde om een van de twee op de bank te zetten. Als ik Real was, zou ik een jonge, talentvolle spits aantrekken die je rustig kunt brengen en later eventueel als vervanger voor Benzema hebt, of juist een wat meer ervaren spits om als tweede spits erbij te hebben (namen heb ik even niet paraat)...

Als Falcao kom. Zal Benzema vertrekken. Ik denk niet dat Benzema genoegen neemt met een plaats op de bank. En Falcao ook niet. Benzema zou dan de perfecte aanvaller zijn voor Arsenal. Want van Giroud wordt je ook niet vrolijk van. Benzema als laatste aanwinst voor Arsenal, zou geweldig zijn.

Ik hoop echt dat deze transfer niet gaat gebeuren.

Ik geloof dat Benzema de enigste spits is bij Real. het zou logisch zijn als ze er nog een spits bij zouden halen. Echter zet ik mijn vraagtekens bij het eventuele aantrekken van Falcao. Falcao is natuurlijk een spits van wereldformaat en imo een betere afmaker dan Benzema. Maar het is zonde om een van de twee op de bank te zetten. Als ik Real was, zou ik een jonge, talentvolle spits aantrekken die je rustig kunt brengen en later eventueel als vervanger voor Benzema hebt, of juist een wat meer ervaren spits om als tweede spits erbij te hebben (namen heb ik even niet paraat)...

Drogba als tweede splits

De discussie wie een betere spits is doet niet ter sprake vind ik. Wie past er beter bij Real?! Het aanvallend trio was vorig jaar bangelijk goed! Dus waarom veranderen?! Een spit bij Real hoeft niet DE topscorer te zijn.
Wat ik ook vind is dat James mag stoppen met luidop en in de pers te zeggen wie hij graag bij Real zou willen zien spelen!
Stel je voor dat Benzema dit verkeerd interpreteerd?

Benzema is een heel ander soort spits als falcao..allebei wereldklasse maar benzema past beter in het plaatje bij real madrid met voetballers als ronaldo en bale om zich heen want je bent ook een topspits als je zoveel assists geeft in een seizoen!! Iemand die zegt dat falcao 5 klasses beter is dan benzema heeft echt geen verstand van voetbal?

31 juli 2014 om 18:18

Benzema wereldklasse hahaha. Bij Frankrijk nog niks laten zien, en bij Real mist hij de ene na de andere kans.

Benzema heeft nu al paar jaar bewezen dat hij net te kort komt voor Real Madrid, hij is meer niveau van Liverpool, man utd

Sorry hoor maar wie voor bezema opkomt is echt geen voetbal kenner !!! Hij is niet real madrid waardig !!! Hij past niet bij de club al jaren niet ...hij heeft soms paar leuke momentjes maar het is niet real waardig die altijd shining spits .... En dat is falcao wel en die past er goed bij Dus ik zou zeggen Halen die gozer

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren