Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Atlético Madrid en PSV hebben akkoord over Bakkali’

Laatste update:

Het lijkt niet lang meer te duren, voordat PSV afscheid kan nemen van Zakaria Bakkali. Het Belgische talent maakte begin vorig seizoen indruk, maar inmiddels is er al maanden sprake van strubbelingen tussen de aanvaller en de Eindhovense club. Bakkali wilde garanties en zekerheden voor hij bij zou tekenen en die kon PSV hem niet geven. Atlético Madrid lijkt nu snel zijn nieuwe plaats van bestemming te worden.

/

De kampioen van Spanje wordt al langere tijd gelinkt aan het jonge aanvalstalent, maar volgens De Telegraaf hebben Atlético en PSV inmiddels een akkoord gesloten voor twee à drie miljoen euro. Maandag werd al duidelijk dat PSV de aanbieding tot contractverlenging richting Bakkali definitief had ingetrokken. Nu is het aan de Belgisch international om zelf zijn jawoord te geven aan Atlético Madrid.

Bakkali speelde zestien wedstrijden in de Eredivisie en maakte drie doelpunten: allemaal in dezelfde wedstrijd, op 10 augustus vorig jaar tegen NEC. Ook tegen Zulte-Waregem in de derde voorronde van de Champions League trof de tiener vorig seizoen doel. Zijn oude contract liep nog tot 2015 en in Spanje zal er een nieuw, meerjarig contract op hem wachten. Atlético Madrid haalde Mario Mandzukic, Jan Oblak, Guilherme Siqueira, Miguel Moyá, Ángel Correa en Antoine Griezmann al binnen.

Zakaria Bakkali gaat een goede carrière tegemoet bij Atlético Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou dat wordt denk ik banken al weet je het nooit in het voetbal. Financieel gezien is het natuurlijk super voor alle 3 partijen.
Ik blijf het aan de ene kant toch wel jammer vinden, want bakkali stond al jaren bekend als groot talent. Die jongen hoort gewoon te spelen in de eredivisie waar je de kans wordt gegund.

30 juli 2014 om 08:43

Hooooooo ik stemde perongeluk op ja! Misschien dat ie het wel gaat redden maar deze jongen heeft geen respect voor zijn werkgever, vies brutaal vent dat nu al denkt dstbie alles is... deze jongen gun ik geen carrière

30 juli 2014 om 09:19

nou denk eerder tribune of verhuur naar 2de divisie oid.. maar kan ie iig 2 keer per jaar messi en ronaldo in het eggie zien.. toch leuk voor die jonge.. niet?

30 juli 2014 om 09:35

Hier horen we nooit meer iets van, gok ik. Dit mannetje heeft totaal geen zelfkennis en komt nu in ieder geval nog veel te kort voor atletico.

Maar goed we zullen het wel zien. Ga dit ventje niet volgen.

30 juli 2014 om 10:12

2 groepen die een contract wilden verlengen. Groep A wilde wat meer tijd om deel uit te kunnen maken van het team op het veld. Iets dat vaak gebeurt en meestal krijgen ze garantie van 15 wedstrijden (het gaat hier niet om de basis).
Maar het is logisch, omdat team B ook vorig jaar zomaar iemand had gehuurd op die plek, dan wilt team A wat meer zekerheid.

Eigenlijk best wel logisch. Zeker ook als je kijkt naar Ajax en Feijenoord...hoe zij met talenten omgaan.

Nu wilt team B geen garantie geven, wat hun goed recht is net als Team A.

Vervolgens speelt de media er op in en roept meteen dat het een probleem kind is en vele nemen het over. Zo zie je maar weer hoe zwak sommige zich weer hier gedragen.

Ik gun hem een mooie toekomst of het nou bij Atletico is of elders, jammer dat ze er niet uitkwamen had hem nog wel willen zien op de Nederlandse velden.

30 juli 2014 om 10:44

En bij Atletico gaat die meer spelen.......?

30 juli 2014 om 11:17

Ja, hij gaat daar in de basis en gaat zeker 35 wedstrijden spelen

Ik blijf erbij, dat het zijn goed recht is dat hij garanties vraagt, voordat ze weer Ruiz halen of iemand anders.

Het is in iedergeval een nieuwe omgeving en een kans bij de kampioen van Spanje.

30 juli 2014 om 11:27

een jonge speler die net bij het eerste team komt kijken kan beter zijn voeten laten spreken en niet gaan eisen dat er speeltijd in zit voor hem.. waarom die eis? om zich in de kijker te spelen voor een transfer? of om week in week uit te falen en zo zijn loopbaan op het spel te zetten? Dat er door de club een speler wordt gehuurd voor een positie waar hij ook kan spelen betekend dat ze hem nog niet klaar achten om te brengen wat ze nodig hebben.. dan kan je gaan klagen en het contract niet tekenen of je put er energie uit en gaat nog beter je best doen om hun ongelijk te bewijzen.. dat zou een topper doen denk ik dan..

Als het hem om zijn ontwikkeling ging waarom dan niet uitgaan van de mening van de technische staf.. deze hebben heus wel het beste met hem voor lijkt mij.. is ook in hun eigen belang.. hoezo weet een jongen van 17 wat beter voor hem is en de stappen die hij moet zetten dan een technische staf die door de wol geverfd is? Cocu is misschien niet de meest zekere coach maar hij weet wel waar hij het over heeft.. speelde jaren op top nivo en heeft dus wel degelijk inzicht in wat er voor nodig is om de top te bereiken lijkt mij..

Als Cocu denkt dat het nog even geen tijd is om deze jongen basis te zetten maar hem te beoordelen op de training en hem te laten rijpen in de luwte dan is dat ten eerste zijn goed recht als trainer/coach en ten tweede heb ik daar dan meer vertrouwen in dan een jongen van 17 die denkt dat hij de hele wereld al aan kan..

Nu gaat hij naar een Europese top club en zal 1 van de vele talenten zijn.. Dan moet ik nog maar zien of hij boven komt drijven.. Daar is alles anders en mist hij de vaste dingen die hij bij PSV wel had.. Ik denk dat het een slechte keuze is om PSV zo te behandelen.. ze hebben hem opgeleid.. tijd en geld in hem gestoken en als hij dan bijna zo ver is dat ie iets terug kan gaan doen dan gaat ie moeilijk doen over een contract.. das erg jammer..

ik denk dat zijn familie de euro tekens in de ogen heeft en totaal niet stil staat bij de gevoelens en belangen van de club Psv.. De club die deze jongen heeft opgeleid tot de voetballer die hij nu is.. Zijn willen hem zo snel mogelijk in een competitie zien waar zelfs wissel- en jeugdspelers miljoenen verdienen.. als ie nu 5 jaar tekent bij Atl M. tegen bv. 1 miljoen per jaar dan is de familie binnen en zal het ze een zorg zijn of hij speelt of niet.. Dat is volgens mij ook de enige reden om hem in de basis te willen.. ze hem in de kijker hebben en willen een transfer maken en het grote geld pakken..

Jammer voor die jongen en jammer voor Psv.. ik denk dat hij uiteindelijk bij een middenmoter of lager terecht komt in een van de top competities en zijn miljoentjes wel gaat binnen halen.. dus wat dat betreft zal hij altijd de held van de familie zijn..

30 juli 2014 om 09:45

Hij word vast voor de jeugd ploeg gehaald.
Hij krijgt dan vast een contract voor 5 jaar waarvan hij de eerste 2 in jeugd speelt. En dan ligt het aan hem of hij het red ofniet.

Zoniet komt hij vast weer bij vitesse of twente terecht.

30 juli 2014 om 09:51

Ja of bij Standard, RC Genk ofzo.. Ik vraag mij af of we hem nog in Nederland zien... Ik ben wel benieuwd waarom Atletico hem haalt want Simeone wil toch spelers met een bepaalde wedstrijdmentaliteit die ik bij Bakkali nog niet heb kunnen ontwaren...

30 juli 2014 om 10:30

Let maar op. Over 2 jaar gaat hij naar een absolute topclub voor een megasom en iedereen in Nederland gaat branden. Dan gaat iedereen weet zeggen van "had psv nou meer geduld gehad en wel meer vertrouwen gegeven". Dan zal ik wel zien of jullie Derksen wannabe's zullen terugkomen op jullie woorden en excuses maken jullie negatieve uitspraken richting deze jongen. De toekomst zal het leren. Onthoudt dus deze dag aub en jullie bijdehande standpunt.

Hoera :

Belachelijk hoe Bakkali de afgelopen maanden zich heeft gedragen richting PSV en ik vind het ook helemaal niks dat dit verwaande joch naar Atlético komt... hopen dat hij het in wat verhuurperiodes leuk doet en we er uiteindelijk nog wat winst uit kunnen slepen, want basis bij ons gaat de komende jaren nooit lukken en ik betwijfel of het überhaupt ooit lukt.

Veel te simplistisch ingestelde speler. Kop naar beneden, hard rennen en schieten. Vraag me af of hij ooit gaat leren overzicht te krijgen, want volgens mij heb je dat, of heb je dat niet.

Nou ja. We zullen zien...

30 juli 2014 om 07:28

Goede reactie. Vroeg me al af hoe atletico fans hierover dachten. Hij is nog wel heel jong natuurlijk dus kan inderdaad nog een eind komen. Maar basisspeler in de top van de spaanse competitie en ook europese top lijkt me niet haalbaar voor die knul.

30 juli 2014 om 07:29

Ik heb zoals ik hieronder uitleg niks met die jongen zijn mentaliteit en verwacht net als jij niet teveel van zijn carrière, maar om nou te doen of hij maar een zeer beperkte voetballer is gaat me te ver. Kwaliteit heeft hij zonder meer en zou dat zeker ook kunnen ontwikkelen, mits hij de juiste instelling had. Helaas is instelling moeilijker om aan te leren dan overzicht.

Wat je vaak ook ziet bij dit soort jongens is dat na het tekenen van zo'n contract de schaapjes op het droge zijn en de grote financiële drijfveer wegvalt waardoor het nog moeilijke voor ze wordt om 100% inzet te tonen. Ze hebben niet de ambitie om de aller- allerbeste te worden, de hele wereld te laten zien waartoe ze in staar zijn, maar vinden het belangrijker zich te omringen door een overzichtelijk clubje kritiekloze mensen dat hun welvaart bewondert. Gechargeerd natuurlijk maar grofweg kun je getalenteerde voetballers wel zo verdelen. Degenen die echt kans maken om de top te bereiken zoals Depay of Kishna hebben net als Bakkali weinig geduld, maar koppelen hun ambitie aan enorme werklust.

30 juli 2014 om 08:08

Atletico zal hem verhuren.

Je moet niet alles geloven wat media schrijven, in dit land kiest media vaker de kant van de autochtoon, in dit geval PSV.

Hij wil enkel duidelijke afspraken op speeltijd, nogmaals dit is micky mouse league, het is normaal dat hij veel wil spelen, het niveau is gewoon verschrikkelijk laag, zie groningen - aberdeen

30 juli 2014 om 08:14

Haha kindje toch, de kant van de autochtoon. Kun je dat ook onderbouwen of mag je graag in de zielige calimero rol duiken?

30 juli 2014 om 08:15

Ja dan is het inderdaad superslim om zo te handelen. Nooit van die kant bekeken maar verdomd zeg, wat sla jij de spijker op zijn kop! Wat stom om niet in te zien van mij dat een jongen die al achttien jaar is onze slechte competitie ontvlucht omdat ie natuurlijk recht heeft op speelminuten. Gelukkig gaat ie die speelminuten krijgen bij Atletico of een verhuurclub want stel je voor dat je tot je 19e in Eindhoven moet voetballen...

30 juli 2014 om 08:19

@ Iscorealmadrid

daar heb je helemaal gelijk in met dat dit een micky mouse competitie is!! maar hoe zou dat nou komen dan elke speler wordt elke keer als het goed speelt weg gekocht door de grote clubs dus dan blijft er elke keer maar weinig over toch ?

30 juli 2014 om 09:01

Garantie op speeltijd is ook onzin en zegt wat over zijn mentaliteit.
Als hij goed genoeg is en zijn best doet dan krijgt die dat vanzelf daar moet je geen zinnetje op papier voor willen hebben.

30 juli 2014 om 09:38

Mensen zeiken altijd dat talenten te vroeg naar het buitenland gaan, logisch als je ze naar het 1e haalt en dan laten rotten op de bank, kiezen ze liever op de bank rotten met een miljoen bij Chelsea/city dan bij PSV

Deze jongen werd vorig jaar achterna gezeten door de halve europese top, dan moet je als PSV zijnde van goede huize komen m hem te behouden en die afspraken zijn gemaakt maar niet nagekomen, Ruiz werd gehaald

30 juli 2014 om 09:53

Logisch toch..
Hoort bij je leerproces, omgaan met teleurstellingen en je terugknokken in het team! Waarom zou een coach van calimero competitie kiezen voor en speler uitvorm boven een ander die wel hard traint en wel de vorm heeft?

30 juli 2014 om 10:09

Wat is dat toch tegenwoordig, dat spelers maar denken "recht'' te hebben op speeltijd? Je speelt als je in vorm bent, goed bent en hard traint. Zo niet, dan zit je op de bank. Net alsof hij trouwens bij Atletico wél speeltijd gaat krijgen... Hoop oprecht dat we niets meer horen van deze blaaskaak, kan nu wel cashen bij Atletico maar had veel meer kunnen cashen als hij geen shortcuts had genomen.

30 juli 2014 om 09:15

Wat maakt deze speler nu verwaand ? En ik wil echte redenen. Wat heeft Bakkali ooit gezegd dat hem zo verwaand maakte. Nooit maar ook nooit heb ik hem of zijn entourage iets inde media horen zeggen en dat terwijl iedereen hem nu veroordeeld omdat hij keuzes maakt die anderen niet aanstaat.

Is bijtekenen misschien verplicht ? Het zijn onderhandelingen. Dus er zijn altijd 2 partijen betrokken.

30 juli 2014 om 09:22

Ik kan geen letterlijke zinnen noemen die hij gezegd heeft maar wel dat dit door meerdere bronnen binnen de club bevestigd is. De echte volgers van PSV meldenndit ook en het feit dat je op deze leeftijd zo je gedraagt met bijtekenen omdat je een half seizoen niet gespeeld hebt....en dat terwijl hii natuurlijk geen recht had om Depay uit de basis te spelen. Zo drama trainde hij toen.

30 juli 2014 om 09:28

Hij houdt/hield PSV maandenlang aan het lijntje. Als 17/18-jarige jongen die niks gepresteerd heeft ben je dan verwaand.

30 juli 2014 om 09:30

Dat blijft toch wel heel vaag. Meerdere bronnen binnen de club..; Wie of wat zijn die bronnen ? Het imago van de club moet natuurlijk ook behouden blijven. Neen, ik ga mijn mening echt niet klaar hebben over die jongen voor dat ook zijn kant aan het licht komt.

Het is eerlijk gezegd vrij bekrompen om iemand te beoordelen op basis van kant van het verhaal. Die ene kant die ook heel vaak in de media komt. De media is het meest manipulatief medium dat er is.

30 juli 2014 om 09:33

@atl_madrdid

Hij heeft het recht om oer goed over na te denken. Dus volgens jou moet je op die leeftijd elke contractverlenging gewoon accepteren en gewoon ja-knikken.

Een vrij simplistische conclusie van jou.er zijn meerdere factoren die een rol kunnen spelen bij zo'n onderhandelingen.

30 juli 2014 om 10:07

@rodeduivelfan

Nee, dat zeker niet. Maar hij heeft dit jaar meerdere keren een 'beslissing' genomen en deze later weer ingetrokken. Dat vind ik getuigen van verwaand gedrag.

30 juli 2014 om 10:08

Rodeduivelfan

Hij heeft 2 x een leuke wedstrijd gespeeld. Verwaand overkomen kan op verschillende manieren.

Dit jochie heeft nog niks laten zien. PSV wilde wel verder met hem. Hij zit alleen op de bank omdat hij niet goed genoeg is voor de basis.
Denk je nu echt dat hij is gehaald voor de basis bij Atletico.
Er zijn maar weinig spelers die op een jonge leeftijd al goed waren voor de basis.
Nu kiest hij voor het geld ipv het voetbal.

30 juli 2014 om 15:51

Dan zal Simeone dat verwaande joch wel even met beide voetjes op de grond zetten.ik heb geen vertrouwen in Bakkali,maar wel in Simeone.als Simeone van Bakkali niks kan maken wie wel vraag ik me dan af?nu uitlenen en de toekomst zal uitwijzen of het iets wordt met hem.

Lijkt mij een mooie transfer voor hem, en een goede club. Denk dat het Spaanse voetbal wel past bij dit type speler. Nu nog zijn ego opzij zetten en hij gaat nog een mooie carriere tegemoet!!!

30 juli 2014 om 09:36

ja...behalve dat ie of op de tribune zit of gelijk wordt uitgeleend.
Je denkt toch zelf niet dat ie in de selectie van t eerste komt?
Het lukte hem niet eens om bij de eerste 18 van psv te zitten op wedstrijddagen

Ben heel benieuwd, hele mooie club! Zou toch lachen zijn als hij daar vanaf wedstrijd 1 uitblinkt en vervolgens een wereldster wordt

30 juli 2014 om 07:56

Werkelijk brilliante analyse van Bakkali in één zin!
Mijn complimenten.

30 juli 2014 om 07:26

Om en wereldster te worden, moet je beschikken over een goede mentaliteit. Hij heeft met zijn gedrag aangetoond daar niet over te beschikken.

30 juli 2014 om 07:51

Wat hebben we allemaal onze mening klaar. Bakkali heb je amper in de media gehoord. We moesten het doen met de verhalen van M Brands.... Vorig jaar is hij voortvarend begonnen, iedereen was lyrisch ! Na een blessure kreeg hij geen speeltijd meer. Psv huurde Ruiz en voor jong psv mocht hij niet meer uitkomen. Kortom geen aandacht voor dit talent. Ik hoop dat hij bij Atletico ons gaat verrassen !!

30 juli 2014 om 07:58

Nou, Balo is ook een grootheid zonder een super mentaliteit. Je moet gewoon geluk hebben en goed spelen. Goed voetballen kan Zakaria heus wel. Ik zeg niet dat hij het daar redt, want dat denk ik niet, maar op de bank bij PSV of atletico? Hmmm

30 juli 2014 om 07:58

Ik gun Bakkali de zon en de maan, hoop dat ie een florissante carriere tegemoet mag gaan. Mocht dit niet lukken, dan zou ik zo'n gevalletje Labyad ook niet erg vinden.

30 juli 2014 om 08:51

Na zijn blessure heeft hij nog meer dan genoeg speeltijd gekregen, hij presteerde alleen niet meer. Wanneer hij wel gepresteerd had dan had hij na de winterstop ook nog wel gespeeld. Iedere coach stelt zijn beste spelers op.
De laatste korte invalbeurt was misschien niet verstandig maar er wordt ook gezegd dat Bakkali sowieso niet voor jong PSV wilde spelen.

Is dit goed genoeg voor u, zijne grootheid Bakkali? Ik zou als club niet eens meer met zo'n jongen in zee gaan, heeft bewezen totaal niet professioneel te zijn en naait je gewoon een enorm oor aan als het even niet loopt hoe hij wil. Zal ook wel denken dat hij in Madrid een basisplaats krijgt en vraagt een miljoenensalaris.

30 juli 2014 om 07:31

Haha mag ik even lachen Mr. Vitesse? Ene Zakria Labyrat vergeten? En dan zeggen dat je als club nooit met zi'n speler in zee zou gaan..

Eeuwig zonde voor PSV natuurlijk. De 2 Zeikaria's (Bakkali, Labyad) hadden zich kunnen doorontwikkelen tot toppers bij PSV maar helaas..

30 juli 2014 om 08:12

Zal me niet verbazen dat deze transfer al lang rond was, maar hij niet wilde vertellen.
Dat gedoe over bijtekenen,

Hij wilde helemaal niet bijtekenen, wachte op een mooie club en die kwam ook nog.
Goed van PSV om er toch nog iets aan te verdienen.

Denk wel dat deze jongen met een goede begeleiding van b.v. Arda Turan een goede speler kan worden.

Eens kijken of meneer deze club wel goed genoeg vindt.
De slag om de arm, hij moet zelf nog een akkoord bereiken.

30 juli 2014 om 08:27

Volgens mij had Bakkali niets tegen Psv, maar werd hij het slachtoffer van het slechtste beleid bij een voetbalclub ooit. Ruiz huren om er voor te zorgen dat 2 van je eigen toptalenten (bakkali en Narsingh) niet kunnen spelen, wie heeft dat verzonnen? Ik zou ook zijn vertrokken om te voorkomen dat ik weer het slachtoffer zou worden van zulk verschrikkelijk beleid.

30 juli 2014 om 08:56

Een speler moet in eerste instantie natuurlijk vooral zelf presteren. In dat geval had hij echt nog wel gespeeld. Ruiz bracht PSV meer dan Narsingh en Bakkali bij elkaar, al had ik Ruiz persoonlijk liever in de spits gezien.
Ik kan me overigens best voorstellen dat Bakkali niet akkoord gaat met de transfer (zijn goed recht) aangezien hij blijkbaar een garantie wil op speeltijd en die speeltijd bij Atletico verder weg lijkt dan bij Psv.

30 juli 2014 om 09:03

Ruiz speelde op rechts en Bakkali op links. Vooral Narsingh had daardoor last van Ruiz, Bakkali niet.

30 juli 2014 om 09:55

Bakkali speelt op links, net als Depay. Hij had dit seizoen de pech dat Depay het geweldig deed. Bovendien is Bakkali geblesseerd geraakt na zijn wedstrijd tegen Nec. Na die blessure heeft Bakkali het simpelweg niet meer waargemaakt op de trainingen.

Ruiz was door PSV gehaald zodat hij de niet fitte Narsingh kon vervangen.

Klinkt in mijn oren als prima beleid. Bovendien, Ruiz heeft weldegelijk een belangrijk aandeel gehad in de wederopstanding van PSV na de winterstop.

OK jongen ga ervoor, en dan zien we jou hopelijk via een omweg met mislukte verhuurperiodes bij Cordoba en Hercules Alicante over een jaar of twee weer gewoon waar een jongen met jouw kapsones thuishoort: in de tweede klasse van België bij SV Eupen. Hoop tegen die tijd dat een paar PSV supporters je een shirtje komen brengen, dan heb je in elk geval een leuk souvenir.

Hier gister nog een heel verhaal gelezen van bezoekers die proberen uit te leggen hoe een mediahype er tegen die jongen is, hoe alles verkeerd geïnterpreteerd wordt en hoe een ambitieuze getalenteerde jongen slachtoffer is van zijn omgeving. Newsflash, in voetbal werkt het zo: eerst presteren, dan volgt de beloning. Niet andersom.

Een beetje te hoog gegrepen , lijkt mij!!

En daar gaat hij wel spelen dan...???

Het draait dus allemaal om geld en niet om speeltijd. Succes :-)

30 juli 2014 om 08:58

Het is natuurlijk ook nog de vraag of Bakkali persoonlijk akkoord gaat met de transfer.

De transfer zal wel af gaan ketsen denk ik. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat Atletico hem een basisplaats gaat garanderen.

Hij wilt garanties en zekerheden. Met wat geld? Geld of speeltijd.

Als hij gewoon toegeeft het voor het geld te doen, dan is hij eerlijk.

Ik denk een gevalletje Labyad. Komt over 2 jaar weer terug in Nederland of Belgie.

Waarschijnlijk de eerste wedstrijd weer 3 doelpunten en dan het hele jaar ruk spelen.

Wat een reacties hier. Voor Bakkali een prachtige transfer. Bij de kampioen van Spanje zal hij de tijd krijgen om te wennen. Hier zal hij geen basisplaats eisen. Via invalbeurten zal hij zich tonen. Ik hoop dat hij zijn criticasters in EIndhoven de mond zal snoeren, want vergeet niet, hij is één groot talent !!

30 juli 2014 om 09:26

Ik hoop het ook. Dit toont ook het niveau van intelligentie aan van velen hier. Normaal ben ik nooit zo agressief in mijn woorden maar het is gewoon zo bij sommigen. Velen kunnen hier geen mening vormen en pikken alles over van bepaalde mensen en de media of nemen ze de mening van de facebook-pagina van Vz over.

Iedereen die een beetje nadenkt weet dat er meerdere kanten zijn aan een verhaal. Ik vind het zelfs dapper van Bakkali en zijn entourage dat zij zich inhouden in de media.

Het zijn contractonderhandelingen. Als er geen akkoord wordt gevonden dan gaat iedereen zijn eigen weg zo simpel is het.

30 juli 2014 om 09:41

Nee en jij kijkt niet met een gekleurde bril? Sinds Bakkali voor Belgie heeft gekozen doet de o zo lieve Bakkali niks meer fout. Hoe bedoel je hypocriet. Ik reageer nooit op deze site maar jou reactie was me echt een doorn in mijn oog. Psv heeft deze situatie eerder mee gemaakt met Labydad, je investeerd in hun ontwikkeling en op het moment dat je kan oogsten kiezen ze voor het grote geld. Dat jij dit een normale gang van zaken vind zegt meer over jou dan de meerderheid hierboven.

30 juli 2014 om 09:55

@reyer

Dat hij niets fout doet zeg ik niet, maar dat hij de enigste zou zijn die alles fout doet lijkt mij sterk.

We hebben het verhaal van Bakkali nog niet gehoord, maar toch heb je je mening klaar. Ik vind het bekrompen om iemand al te veroordelen zonder dat je zijn kant van het verhaal hoort. Daar komt ook de term 'onschuldig voor dat het tegendeel bewezen is'.

Dit is hetzelfde als mensen in het middelbaar die roddelen achter jou rug zonder dat je zelf de kans hebt om jou verhaal te doen. Dan gaan mensen die niet verder nadenken die verhalen natuurlijk voor waar nemen.

ik snap dat je denkt dat ik dit zeg omdat Bakkali een Belg is, maar dat is dus niet waar. Ik heb al in veel van mijn eerdere posts gezegd dat clubs in z'on gevallen altijd beschermd worden, vooral door supporters. Soms mag je veel betekend hebben voor de club, maar als je dan niet wilt bijtekenen dan beland je op de bank.

30 juli 2014 om 10:43

@rodeduivelfan en Fcbogarde

Ik ben het deels met jullie goed en duidelijk onderbouwde mening eens, maar waarom deels?

Bakkali is niet het eerste probleemgeval van de afgelopen jaren met dit soort dingen. De ergste van allemaal was Jonathan Reis, wat die allemaal uitspookte en toch weer steeds nieuwe kansen kreeg was werkgelijkwaar belachelijk. Toen hadden we eind 2011/2012 natuurlijk de contractrel van Zakaria Labyad. Hij tekent bij, hij tekent niet bij, hij vertrekt, hij vertrekt niet en dat hield maar aan. Nu hebben we Bakkali en het is gewoon dat de meeste PSV-supporters wel een beetje klaar zijn met dat gedoe.

Echter ben ik wel van mening dat PSV niet juist heeft gehandeld door keer op keer in de media te gaan roepen van ''bijtekenen of vertrekken'' en weet ik het allemaal. Los het achter gesloten deuren op. Dat geroep in de media wordt niemand blij van en zorgt alleen maar voor verwarring.

Wel, ben ook ik van mening dat Bakkali gewoon lekker mag vertrekken, en waarom? Ik word er zo moe van. Hij heeft toezeggingen gedaan die hij niet na kwam en zijn mentaliteit is bagger. Maar ook denk ik dat hij rond zijn contractonderhandelingen van het kastje naar de muur is gestuurd door zijn familie die er volgens mij wel wat meer geld uit wilde halen. Ik acht een Personal Trainer voor Bakkali trouwens niet schandelijk, wellicht dat dat ten goede komt van zijn mentaliteit.

30 juli 2014 om 13:30

@jeffrey.

Ik volg je wel een beetje en je geeft duidelijk aan waarom je verveeld zit met de situatie en dat beide kanten fout kunnen zijn.

Een personal trainer is inderdaad goed, ik ben sowieso van mening dat jonge spelers zo'n begeleiding moeten krijgen.

Zo, weer een eigen carriere vermoord. Over een paar jaartjes met hangende pootjes terug.

Lintje erom en gauw wegbrengen, liefst vandaag nog. Einde carriere bakkali, het karakterloze zelfoverschatte voetballertje. Leuk voor het 2e elftal van Atletico

30 juli 2014 om 07:59

Bakkali heeft geen zelfkritiek en dus zal dit bij elke club onder iedere trainer ellende geven!

30 juli 2014 om 08:07

Hey de zaakwaarnemer van Zakaria zit ook op Voetbalzone, wat leuk.

30 juli 2014 om 08:20

Maradonalist

Je beticht mensen er van onwetend te zijn, en vervolgens doe je hetzelfde!

Toegegeven, Bakkali heeft inmens veel talent. Dit zagen ze al bij de jeugd toen hij nog jong was, daarom mocht hij zo jong al debuteren in PSV 1. Of denk je soms dat ze hem lieten debuteren omdat ze werden bedreigd?
Nee, PSV herkent en erkent talent.

Het grote probleem ligt hier wel degelijk aan Bakkali. Hij heeft na een paar leuke wedstrijden (zulte daarin meegerekend) zijn neus in de lucht geduwd en heeft hem nooit naar beneden weten te krijgen, waardoor hij steeds tegen een muur op liep.
Want ja, als je niet voor je kijkt kan je ook niet zien wat voor je is. Ook geen verdedigers, laat staan medespelers.

PSV heeft wat betreft zijn prestaties nog verschrikkelijk veel geduld gehad als je het mij vraagt. Hij presteerde elke week slechter en PSV liet hem staan, in de hoop (denk ik) dat hij het wél zou leren.
Helaas kwam daar een einde aan toen hij geblesseerd raakte.

PSV geeft niet om opleiding zelf? Waar denk je dat Bakkali vandaan komt dan? Als PSV geen goede jeugdopleiding heeft, en er weinig doorstroom is, wil nog niet zeggen dat ze niet aan opleiding doen?

Je klinkt alsof je Bakkali goed kent, dus ik vraag je, wat wilde hij en zijn zaakwaarnemer van PSV precies hebben?
Want ze zijn meermaals in onderhandeling geweest maar zijn altijd afgeketst van zijn kant. Nu gaat hij misschien tekenen bij Atletico, waar hij eerder in Atlético Madrid B terecht zal komen (en banken) dan het eerste team.
Dus ik ben wel benieuwd waarom Bakkali dan ineens zijn gedachten veranderd, als hij zo graag wilde spelen..?

30 juli 2014 om 09:13

Bakkali was zijn vorm al verloren vóór zijn blessure, en de steun had hij wel degelijk. Want hij mocht, ondanks zijn slechte vorm, blijven staan. Puur omdat hij die paar wedstrijden goed speelde.

En het is heel erg logisch dat een club een contract openbreekt voordat het contract is afgelopen, dit gebeurt bij elke speler dus wat je nu zegt slaat totaal nergens op.

Vervolgens kom je met een voorbeeld dat je me zwart maakt in de kroeg.
Maar volgens mij vergeet je voor het gemak even dat er een reden zit achter het 'zwartmaken' he?
En die reden is aangewakkerd door Bakkali, en zijn valse beloftes en vieze manier van onderhandelen.

PSV wil euro's zien, tuurlijk. Dit was een groot talent.. Maar er is er maar 1 (of eigenlijk 2) die op dit moment geld willen zien.
En dat zijn Bakkali en zijn zaakwaarnemer.

Het verbaasd me hoe jij je kop in het zand steekt en niet de realiteit en de feiten kan bekijken.
Je komt op me over als een intelligent persoon namelijk.

30 juli 2014 om 09:08

Als je als tiener denkt niets meer te kunnen leren van Cocu dan kun je beter direct stoppen. Alleen al op mentaal vlak zou hij enorm veel van hem kunnen leren. Cocu speelde zelfs in de 'zandbak' nog gedreven en won met zijn laatste club ook nog de 'champions League'.
Ik mag hopen dat je ook weet dat Cocu meer dan 100 interlands heeft gespeeld en dat hij (vice-)aanvoerder was van Barcelona. Bakkali mag hopen dat hij ooit eenzelfde carrière maakt.
Ik moet zeggen dat ik je laatste post niet onredelijk vind.

30 juli 2014 om 09:20

@maradonalist

Je zou haast denken dat je zijn fanclub leid.

Je vergeet 1 belangrijk ding : Bakkali is gewoon lui .
Zo simpel is het. Als je wat vaker op de herdgang komt zie je een immens verschil in houding, trainingsarbeid en mentaliteit t.o.v. jongens als depay locadia hendrix etc etc .
Leeftijdsgenoten dus.

Bakkali is een bakkal 2.0 ,ook niet vooruit te branden.

Dan kan je als een blinde kip psv verwijten dat zij met de berichten naar buiten komen maar wat moeten ze dan??

Bakkali weigert geluid te maken.
Zijn zaakwaarnemer is al 4 weken onbereikaar, het kamp bakkali geeft niet aan wat ze willen en zijn inzet blijft tenenkrommend slecht.

Misschien dat je dat niet wilt zien en je het mooi vind om hier als een stel schapen elkaar na te lopen.

PSV is net als alle andere clubs een bedrijf en in ieder bedrijf gelden regels.

Het zal een groot feest zijn de dag dat hij vertrekt.
Zelden zo n rotte appel meegemaakt .dit individu past niet in een groepsverband .

Er staan nieuwe jongens te popelen om zijn plaats op te vullen.
Hoog tijd dat hij daadwerkelijk oprot.

Jezus wat is er met die jonge noord Afrikanen spelers aan de hand....?
Dit is niet het eerste incident hier in de eredivisie, ik vraag me af wat er in die koppies afspeelt waarom voelen zij zich minder snel begrepen dan andere spelers en kiezen zij vaak deze weg?

Ze hebben een hoop talent en daarom zo'n zonde om er op deze manier mee om te gaan.
De kans op speeltijd is bij Atletico toch 90% minder?

Ik hoop dat dit de laatste is die inziet dat dergelijke overstappen totaal nutteloos zijn, want ja ik verwacht er helemaal niets van met zo'n instelling!

Ik hoop dat ik het fout heb en wens m veel succes.

30 juli 2014 om 10:19

Dit is toch echt een behoorlijk generaliserende comment. Welke spelers bedoel je allemaal met die jonge noord Afrikanen. De enige waar er vaak incidenten bij horen spelen voor PSV en ik denk ook dat zij er niet altijd op de juiste manier mee omgaan gezien alle andere spelers die ook met deze club in problemen raken. Bij andere clubs gaat het vaak gewoon probleemloos en weten ze nog vaak miljoenen voor hun club binnen te halen. Neem bijvoorbeeld Aissati, onderdeel van de Boers succesteam van 2011-2012. Hij belandde bij Ajax Jong, maar knokte zich goed terug richting de A-selectie en schoot een schitterende bal in de kruising tegen zijn oud-club. Hij kreeg een contractverlenging aangeboden, was er niet tevreden mee, niks aan de hand. Vertrok naar Antalyaspor transfervrij en Ajax vond het gewoon prima. Bij PSV zou hij als geldwolf worden geschetst omdat er alweer 'contractproblemen' waren. Assaidi, haalde 3 miljoen binnen voor Heerenveen. Bij Ajax hebben veel Marokkaanse jongens een goede periode gehad en zeker ook bij de clubs als NAC en De Graafschap zijn er genoeg goede spelers geweest van Noord-Afrikaanse afkomst. Veel spelers ook uit Elinkwijk waar ik ook vroeger voetbalde hebben zich netjes omhooggewerkt naar Eredivsie niveau. Het enige wat jij weet zijn de contractgezeik tussen PSV en een nog niet volwassene Bakkali of Labyad.

Geweldige voetballer, met een vanuit mijn Ivoren toren lijkend slecht karakter.
Ik was begin van vorig seizoen echt onder de indruk van hem.

Natuurlijk zal de technische staf van PSV hier ook schuldig aan zijn dat deze jongen ontspoord is. Cocu is nou geen cowboy die een wild paard in de toom kan houden ;-)

Het is jammer om te zien dat iets wat zo mooi begon op deze manier eindigt. Bakkali was in het begin van vorig seizoen een regelrechte sensatie maar dat heeft hem nu ook genekt naar mijn mening. Als sinds hij officieus werd uitgeroepen tot grootste talent ter wereld is er een enorme hype rondom hem ontstaan. Dat werd alleen maar erger na zijn goede eerste wedstrijden. Maar na die periode raakte hij geblesseerd en liet daarna zien gewoon een achttienjarige speler te zijn die fouten maakt. Hij speelde de overige wedstrijden erg slecht en al zijn acties mislukten. Tot overmaat van ramp kwam dit gezeur over een nieuw contract er nog bij. Denk dat Psv heeft geleerd van het verleden en zich niet meer laat piepelen door een jong ventje. Ze houden nu zelf de touwtjes in handen. Persoonlijk denk ik dat het voor Bakkali het beste was geweest om bij Psv te blijven. Nog een jaartje in de luwte van Depay en dan er staan als je twintig bent. Heb je net wat meer ervaring. Deze mogelijke transfer is op dit moment het beste voor alle partijen. Vooral voor Psv die het geld goed kan gebruiken om de selectie op sterkte te brengen.

Zal nooit en tenimmer slagen bij Athletico. Als je het met zo'n mentaliteit al niet slaagt bij PSV ben je kansloos in Spanje. Zie hem over 3 jaar wel weer in de middenmoot in de eredivisie speler.

Zonde, als hij niet uitgeleend wordt speelt hij alleen nog naar op trainingen. Is jammer want voor bijv. H'veen prima speler. Maar werd toen ook wel heel erg overschat hij heeft snelheid aardige dribbel maar totaal geen overzicht en een hele slechte mentaliteit

Gewoon gokje van A Madrid voor een letterlijke eendagsvlieg. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik denk niks.

En straks met hangende pootjes terug! Of terug keren bij subtopper bij Nederland heerlijk

Ik ben niet overtuigd, maar laten we Van Persie niet vergeten. Bovendien is Simeone wel het figuur die iets duidelijk kan maken aan zo'n jongen.

Dubbele strik eromheen en wegwezen.

Nou maar hopen dat zijne koninklijke hoogheid de spaanse kampioen niet beneden zijn stand vind.

Ik heb de vlag al uit de kast gehaald maar wacht nog ff met hem te hijsen (volgens de telegraaf he....)

Ik dacht dat het contract van Bakkali in juli afliep, maar blijkbaar heeft hij nog een seizoen de tijd. Waarom hem dan min of meer dwingen tot verlengen?

Ik snap nu echt niets meer ervan. Bakkali heeft een contract tot 2015. PSV wilt verlengen en Bakkali wilt vervolgens teveel verdienen. PSV is daar niet mee eens en haalt de media erbij. Sorry hoor, maar waar staat het dat een speler verplicht is om bij te tekenen?

PSV en Bakkali kwamen samen niet uit met contractverlenging en nu lees ik niets anders dan Bakkali dit Bakkali dat. Deze aanvaller had dus gewoon nog een contract voor een seizoen, dus vanwaar al dat gejank?

30 juli 2014 om 08:46

@hootch, aankomende juli is toch ook 2015?

Ik ben het overigens helemaal met je eens! 2 partijen hebben een contract van bepaalde duur. Er is geen wet die speler of club dwingt dit te moeten verlengen. Als een club een jeugdspeler laat gaan na afloop van contract hoor je niemand. Nu een speler zegt niet bij te willen tekenen staat het land op z'n kop en gaat PSV inspelen op dit gevoel met hun media uitlatingen.

Ik zeg niet dat Bakkali het niet veel te hoog in zijn bol heeft, maar als hij besluit niet bij te willen tekenen kun je daar als club niets aan doen.

Het feit dat PSV zegt "niet bijtekenen is niet spelen" is gewoon werkweigering vanuit de club. Dit lossen ze uiteraard op door hem wel te laten trainen en met de beloften mee te laten doen, maar erg chique is het niet.

Overigens zijn de clubs daarin heel hypocriet. Ook mijn club, Twente, Rosales hadden we broodnodig dus die blijven we opstellen en zwaaien hem met veel sympathie uit, zonder 1 kwaad woord. Maar een dure Bengtsson waar we vervangers voor hebben wordt nu beetje bij beetje uit de basis gewerkt door Twente omdat ze nog aan hem willen verdienen.

30 juli 2014 om 15:16

Ik had het niet over aankomende juli, maar ik dacht onderhand dat Bakkali nu transfervrij was. Ik had niet zo snel door dat het over juli 2015 zou gaan. Wellicht komt dat omdat PSV al bijna een jaar bezig is met die contractverlenging.

Over dat "niet bijtekenen is niet spelen" zijn meningen gedeeld. Jij denkt meteen aan werkweigering maar je kunt ook je gedachten verplaatsen in de club. Een club weet dat er een speler gaat vertrekken, dus de club gaat zich al bezig houden met een vervanger. Althans zo doet Ajax dat en dan is het geen werkweigering vanuit de club, maar alvast voorbereidingen treffen voor het nieuwe seizoen.

Echter wat PSV doet is wel werkweigering vanuit de club. Althans zo zie ik dat. PSV stuurt namelijk Bakkali weg en huurt vervolgens een zeer dure speler die op de positie van Bakkali gaat spelen en die de club na een half seizoen alweer gaat verlaten. Dat vind ik dan niet zo chique van PSV aangezien zo'n speler bepaalde premies gaat mislopen.

Natuurlijk is het gedrag van Bakkali in deze erg walgelijk.
Echter ik vraag me wel af wat er mis is met Psv. Waardoor komt het dat ze dit soort talenten niet kunnen managen? Eerst Labyad, nu hij. Waardoor komt het dat jeugdspelers liever naar Ajax verkassen dan dat ze zich blijven ontwikkelen bij PSV zelf?

Dit probleem is meer dan het probleem Bakkali, dit is een groot mentaal probleem binnen de club Psv.

Heel zonde dit, speler met veel potentie maar maakt of zichzelf wijs een topper te zijn of zijn omgeving doet dat. Hij had zich rustig kunnen ontwikkelen bij psv en heeft het perfecte voorbeeld hoe het niet moet: zakaria labyad.
labyad maakt bij vitesse niet eens het verschil, zo zonde...

Eind goed, al goed. Maar Bakkali is nog niet akkoord. Als ie 'neen' zegt, dan wordt het weer wat waarschijnlijker dat hij al een contract met Chelsea heeft. Als hij toch 'ja' zegt, dan wil dit wel niet zeggen dat er geen akkoord was.

Vergeet ook niet dat Chelsea en Atlético een meer dan speciale band hebben met elkaar.

Het is een fantastische voetballer met een enorm potentieel. Als hij zijn kop er kan bijhouden en professioneel voor zijn sport blijft leven, dan is dit een jongen die straks voor 20 a 30 miljoen de deur uit gaat. Het is echt een uitzonderlijk talent.

Denk ook wel dat hij nog wat te kort komt voor Atlético, maar in voetbal weet je nooit. Dat dachten we van Dries Mertens bv. ook toen ie naar Napoli ging. En kijk eens aan wat voor een steile ontwikkeling die daar op korte tijd heeft gerealiseerd.

Hopelijk kunnen we het nu terug snel over de voetbalkwaliteiten van Bakkali hebben en verdwijnt zijn akkefietje met PSV snel naar de achtergrond.

30 juli 2014 om 11:14

"als hij zijn kop er kan bijhouden en professioneel voor zijn sport blijft leven" ???

Dat heeft hij tot dusver nog nooit gedaan dus is het raadzaam om daar eerst maar eens mee te beginnen lijkt mij.

30 juli 2014 om 11:42

Hij is ook nog maar nét 18. Ik was op mijn 18 ook een varken en absoluut niet volwassen. Maar ik vond me toen wel een hele kerel.

Ik ben het ook niet eens met je mening. Als dat zo zou zijn, dan had hij nooit het 1ste van PSV gehaald, ook is hij na zijn talloze blessures steeds, zij moeizaam, terug gekomen.

Maar jij bent PSV fan en Bakkali wil niet bijtekenen, dus moet ie wel een rot karakter hebben, toch?

30 juli 2014 om 11:56

Nee hoor dat hij niet wil bijtekenen is zijn goed recht.
Handig zou zijn als hij dat dan ook kenbaar maakt .
Of zijn zaakwaarnemer belt die al 4 weken onbereikbaar is.

Het rotte karakter van Bakkali kon je afgelopen jaar op de herdgang goed zien en tijdens de kidsfandag en op de afscheidstournee van Park en aan zijn weigering om mee te werken aan de sociale verplichtingen die psv spelers hebben zoals het bezoeken van zieke kinderen in een hospitaal en....
moet ik nog ff doorgaan??

Onzin om te concluderen dat Bakkali het niet gaat redden vanwege zijn mentaliteit. Het is zo dat hij zich onmogelijk maakte door zijn gedrag maar vergeet niet dat hij bij veel incidenten pas 17 was en nu pas 18 is. Hij kan dus zeker wel volwassen worden en zijn gedrag aanpassen.

Dat hij geen basisplaats had bij ons was puur aan zichzelf te wijten, maar we hebben er volgens mij alles aan gedaan om hem langer vast te houden. Dat laat ook zien dat PSV al die maanden, ondanks zijn gedrag, vertrouwen in hem had.

Ik heb niks met Atletico, maar het zou fantastisch zijn als Bakkali daar uitgroeit tot superster, want die kwaliteiten bezit hij.

Zonde, pijnlijk en vervelend. Jammer dat ie niet blijft.

30 juli 2014 om 09:24

Bakkali heeft zich meerdere malen misdragen en laten zien dat ie er niet alles voor doet om prof te zijn. Dat is te zien zowel op het veld (niet meeverdedigen) als buiten het veld (te laat komen op trainingen, denigrerend doen tegenover staf/andere spelers).

Bakkali heeft zichzelf tijdens het seizoen verbonden aan een zaakwaarnemer, en daar spelen ongetwijfeld ook spelersmakelaars een rol. Dat ie niet wil bijtekenen staat los van zijn mentaliteit als voetballer. Er zit geen samenhang wat betreft zijn mentaliteit als voetballer en zijn weigering om bij te tekenen.

Mensen blijven hier volhouden dat PSV een fout maakt, dat mag, maar voor mij betekent dat niets meer dan blinde haat en wrok richting die club. Het is onmogelijk om rationeel naar deze situatie te kijken als je persee de schuld bij PSV wil leggen.

Nou nu weten we ook weer dat het hem puur om geld te doen is geweest!
Hij wou speelgarantie want anders werd hij geremd in zijn ontwikkeling en nu gaat hij naar een club waar hij gewoon met een seizoenkaart op de tribune mag gaan zitten of zullen ze hem verhuren aan een kleinere club due degradatie voetbal speelt nou dan kan hij in Spanje ook de bank warm houden want hiervoor mist hij het fysiek!!

Bakali pakt nu gewoon de poet en beëindigd zijn carrière over het paard getild ventje!

Hier kunnen we heel kort over zijn; dit is het beste voor alle partijen. PSV en Bakkali was afgelopen jaar een huwelijk dat stormachtig begon maar als een nachtkaars uitging. Toch is het schrijnend om te zien dat iemand die met zoveel bombarie op het veld zjin naam vestigde nog geen 12 maanden door de achterdeur lijkt te vertrekken. Het grote vingerwijzen is ook hier op VZ weer orde van de dag, terwijl volgens mij niemand het hele/echte verhaal kent maar uiteraard heeft iedereen wel zijn oordeel klaar. Mijn persoonlijke inschatting is dat er beide partijen hier fout zitten en 'schuld' hebben. PSV omdat het vorig jaar wat vreemde beslissingen rondom Bakkali heeft genomen waardoor hij een half jaar niet tot nauwelijks heeft kunnen spelen. Daarnaast is Bakkali waarschijnlijk iets te veel gaan zweven na zijn indrukwekkende debuut en heeft hij moeite gehad om daarna zijn plaats te vinden in het team en om te gaan met tegenslag. Maar ook daar is natuurlijk een belangrijke taak weggelegd voor Psv. Daarnaast heeft de club natuurlijk een slecht signaal naar Bakkali afgegeven door in de winterstop Ruiz te huren.

En Bakkali heeft natuurlijk ook een raar spelletje gespeeld door PSV -schijnbaar- zo lang aan het lijntje te houden over het al dan niet tekenen van een contract. Dat je voor jezelf een plaatje in je hoofd hebt en wil weten of de club daar invulling aan kan geven kan ik heel goed begrijpen; niemand zit te wachten op een seizoen waarin je nauwelijks speelt. Maar op een gegeven moment ken je dat plaatje en is het een kwestie van ‘ja’ of ‘nee’ en neem je voor jezelf een beslissing. Zelfs als dat een ´ja, maar…´ zou zijn dan kun je dat gewoon uitspreken en kun je daar afspraken over maken maar dat lijkt zelfs niet gebeurd te zijn. Dat PSV daar op een gegeven moment klaar mee is, lijkt me logisch.

Ik heb wel eens gehoord dat Bakkali er in de jeugd al (figuurlijk) met kop en schouders bovenuit stak en dat zijn dribbels niet te stoppen waren. Op topniveau werkt dat alleen zelden tot nooit en komt er meer bij kijken; en wordt er veel meer verwacht dat je in dienst van het elftal speelt. Het lijkt er op dat Bakkali moeite had met die omschakeling en nog steeds als hij de bal had probeerde de bal het doel in te dribbelen. Fantastisch als het lukt maar dramatisch als je onderweg de bal verliest, hetgeen in de periode na zijn blessure eerder regel dan uitzondering was. Daar zal de technische staf ongetwijfeld mee aan de slag zijn gegaan maar als je dan geen speeltijd krijgt, ziet dat het elftal niet draait en je debuutwedstrijden in je achterhoofd hebt, wordt het lastig om dat te veranderen.

Concluderend is het zonde dat een voetballer met zoveel talent de Nederlandse velden gaat verlaten maar het is best voor alle partijen.

30 juli 2014 om 09:12

Dammie,

Nuchtere onbevooroordeelde analyse. Ik kan me er volledig in volgen. Top!

En Bakkali maar beweren dat het hem om speeltijd te doen was. Als hij ergens niet aan speeltijd toe gaat komen is dat bij Atletico Madrid. Maar goed, hij heeft zijn doel bereikt. Gaat voor veel geld op de tribune zitten. Zal daarna nog wel gaan cashen in Rusland of Saudi arabie OF Qatar of zo. Wordt zo toch nog miljonair dankzij 1 leuke wedstrijd. PSV krijgt in ieder geval nog 2 miljoen....iedereen blij.

30 juli 2014 om 09:09

Je gaat er vanuit dat hij niet of weinig zal spelen.
Je gaat er ook vanuit die Atlético hem niet zal verhuren aan een andere club.

Maw. je kan niet met zekerheid zeggen dat het alleen om geld gaat.

Bovendien, ging het bij PSV dan niet om geld toen ze kost wat kost zijn handtekening wilden voor een nieuw contract? Maar de club mag aan geld denken, als het individu dit doet, dan is het des duivels.

30 juli 2014 om 09:21

Het lijkt me duidelijk dat hij bij Atletico niet veel gaat spelen. Kom op, dat is de Spaanse kampioen en finalist van de CL en we hebben het hier over een speler die 1 goede wedstrijd in de Eredivisie heeft gespeeld. Die komt echt veel te kort voor Atletico. Misschien verhuurt Atletico hem, dat zou zijn perspectieven verbeteren.

Ik vind het niet des duivels dat die jongen snel miljonair wil worden. Is zijn goed recht. Maar hij zal dat zoals het er nu naar uitziet wel doen volgens het scenario dat ik schetstte, niet middels een flitsende carrière.

30 juli 2014 om 09:37

Als je er bij PSV niet aan toe komt, waarom dan wel bij Atletico Madrid dat speelt om het kampioenschap in Spanje? Een ploeg dat net 3 nieuwe aanvallers heeft binnen gehaald?
Daar gaat hij echt niet veel spelen.

30 juli 2014 om 09:51

In Belgische media staat dat ie direct zal verhuurd worden.

Maar zelfs als ie bij Atlético zou blijven, weet je niet of het al dan niet goed zal uitpakken voor hem. Ik dacht bv. ook dat Mertens bij Napoli niet aan de bak zou komen. Big mistake. lol

Maar nu ben ik het wel eens met je dat Atlético nog wat te hoog gegrepen is voor Bakkali.

Atlético is way groter dan Napoli en Mertens stond al verder in zijn ontwikkeling, was ouder, meer matuur en meer blabla.

Ik vind het terecht van Zakari Bakkali vorig seizoen veel speeltijd beloven Ruiz huren .
Grote fout van PSV over een paar jaar is deze speler een van de betere vleugelspelers uit Belgïe.

Goed idee joh, speeltijd bij PSV eisen terwijl je niets presteert op drie wedstrijden na, en dan naar de kampioen van Spanje gaan met het idee dat je daar wel gaat spelen.. Dat wordt verhuren verhuren verhuren, en dan weer terug naar Nederland of België met de staart tussen de benen..

Ergens zonde maar het is voor PSV wel goed dat er nu duidelijkheid is. Voor Bakkali zelf ook trouwens. Nu zal Defour wel snel rondkomen denk (en hoop) ik, want die 2 miljoen was precies wat nog nodig was en mocht alleen uitgegeven worden als er tranferinkomsten zouden zijn.

Hij wou garanties bij PSV waarschijnlijk over speeltijd die ze niet konden garanderen . Wat denkt hij bij atletico te gaan spelen ??

Goed gedaan van Psv. 2 a 3 miljoen voor zo'n vervelend mannetje! Hulde voor Brands!

30 juli 2014 om 09:43

Hoe kun je dit structureel mislopende beleid van PSV nou 'goed gedaan' vinden? Als iemand hier mis zit, is het degene die Ruiz huurde vorig jaar. De mensen die Bakkali in een moeilijke periode niet konden begeleiden. De PSV beleidsmakers dus.

30 juli 2014 om 09:50

Bakkali moest al plaats maken voor Ruiz kwam omdat hij geen zweven. Het spel wat er bij het begin was, was snel over. Niet erg op die leeftijd, maar dan moet je proberen het beter te gaan doen, dat deed Bakkali niet.

Je moet het volgens jou bij PSV zoeken dat Bakkali zich te groot voelt na een paar goede wedstrijden?

Bakkali eiste bij psv speeltijd (25 tot 30 wedstrijden)
Bakkali laat een bundesliga club links liggen en gaat naar atletico..........

I rest my case!

Tot nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit

Mooie stap vooruit voor hem, komt er wel alleen jullie haten teveel

PSV fans en bestuur mogen denk ik ook wel eens in de spiegel gaan staan. De manier waarop PSV dit heeft aangepakt slaat toch nergens op?
Duidelijk talentvolle speler wordt gevraagd bij te tekenen, maar beide partijen komen er niet meteen uit -> degraderen tot jeugdspeler en continu frustraties uiten in de media, dat lost de zaak toch ook niet op. Groot teken van onmacht, hoop dat Bakkali een groot speler wordt die een veelvoud waard wordt van wat Atletico nu betaalt

Simeone houd hem wel onder de duim. Cocu is veel te soft.

Lekker wegdoen, is volgens mij een heel moeilijke jongen om in de selectie te hebben. In potentie wel een goede speler dus denk dat ze met 2/3 miljoen in de toekomst wat geld mislopen. Denk dat ie over een aantal jaar wel meer waard zal zijn. Succes in de primera division.

Dannie mooi verhaal wat je daar schrijft, het is wel een verhaal waar je van kan denken hoe zit het nu echt en waar is het misgegaan? Wat ik wel denk, spelers worden al op hele jonge leeftijd omringt door begeleiders die vaak een hele andere agenda hebben de dan de jongens zelf. Het is ook een melkkoe.

Gewoon lekker 2 jaar verhuren aan een middenmoter in Spanje en dan kijken wat ie er van bakt. Lekker bij Getafe of Rayo Vallecano. Beide ook in Madrid, dus hoeft ie ook niet direct te verhuizen.

Ongelooflijk dit...
De vorige keer heb ik mezelf al verbaasd over de toestand van Labyad, maar dit slaat daadwerkelijk alles. Wat een kortzichtig knaapje.. Breekt vorig jaar door, krijgt een terugval (wat normaal is op zo'n leeftijd..) en meneer is op z'n pikkie getrapt en loopt te mieren...

Ik vind het oprecht jammer voor PSV dat zij wederom slachtoffer worden van het kortzichtige, hebzuchtige gedrag van een (met alle respect) Marokkaanse speler. Er zit zoveel talent in dit soort jongens, maar op deze manier zal het nooit wat worden..
Het zijn op 17/18 jarige leeftijd gewoon nog kinderen, die niet lijken in te zien wat het beste is voor hun carrière en overladen worden door dollartekens in hun ogen. Ik had echt gehoopt dat meneer Bakkali (na zijn slimme keuze voor België) het andere pad zou bewandelen, maar niets is minder waar.
Beste Zakaria, ik hoop oprecht dat je zo hard op je bek gaat... Dat je wordt gekleineerd door de heren Koke/ Godin en consorten. Jouw gedrag is schandelijk! Dan zie ik je over 5 jaar graag huilend terug bij Vitesse / Standaard Luik...

Abmarsch, buuttemarsch

Verkopen die hap. Hopen dat hij een zieke flop wordt bij Atletico wat denk ik ook wel gebeurd. Walgelijk ventje.

Mooi opzouten.
Zon mentaliteit wil je niet hebben.
Speelt begin seizoen 3 basiswedstrijden en eist gelijk dat ie basisklant is.
Doeiiiiiii

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren