Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Dan zullen we ze laten lijden, er is helemaal niets te vrezen in Oekraïne’

Laatste update:

De zes Zuid-Amerikaanse spelers van Shakhtar Donetsk, die zaterdag na het oefenduel met Olympique Lyon zijn achtergebleven in Frankrijk, hebben zich de woede van clubeigenaar Rinat Akhmetov op de hals gehaald. Hij eist van het zestal dat ze zich spoedig weer in Oekraïne melden.

/

“Ik sluit ook niet uit dat dit gebeurt, sommigen zijn misschien op dinsdag alweer terug”, vertelt de eigenaar op de officiële clubwebsite. Doen ze dat niet, dan zwaait er wat, dreigt Akhmetov. “Spelers hebben contracten en daar moeten ze zich aan houden. Komen ze niet terug, dan zullen we ze laten lijden. Maar hopelijk is dit misverstand snel uit de wereld. Want er is helemal niets te vrezen in Oekraïne.”

Trainer Mircea Lucescu is er overigens van overtuigd dat zijn spelers geen enkele blaam treft; de Roemeense oefenmeester denkt dat de schuld bij hun zaakwaarnemers ligt. “Kia Joorabchian heeft ze na de wedstrijd tegen Lyon meegenomen. Hij wil alleen geld verdienen en hoopt dat de spelers op deze manier een transfervrije status krijgen. Hij probeert misbruik te maken van de situatie in dit land.”

Denk je dat de afwezige spelers zich snel weer bij Shakhtar Donetsk zullen melden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Echt prachtig dat de voorzitter en de trainer elkaar tegen spreken.
De voorzitter zegt dat er niks aan de hand is en veilig voor hun en de trainer zegt dat de zaakwaarnemer de huidige situatie transfervrij te krijgen wegens het huidige geweld in Oekraïne.
Ik snap die spelers heel goed, zou er ook niet vraag zitten als kleurling in het Russische gedeelte van Oekraïne.

21 juli 2014 om 13:11

Het is veilig voor die spelers ja, omdat de voorzitter nauwelijks banden onderhoudt met de pro-russische separatisten

21 juli 2014 om 13:12

Nauwe banden *

21 juli 2014 om 13:49

Alleen de woordkeuze van die voorzitter.. 'laten we ze lijden'.. Terwijl daar nu zoveel mensen lijden door die onzinnige oorlog... Wat een walgelijke uitspraak..

Lees van anderen hier dat hij Pro-russisch en dat verklaart misschien gelijk een hoop qua woordkeuze...

21 juli 2014 om 13:57

Want in Oekraïne is het wel veilig Ls kleurling? Heel Oekraïne zit bomvol met neo-nazi's. Deze nazi's die getrained worden door Amerikaanse Navy Seals en de NATO zijn sowieso de reden dat Oekraïne de laatste tijd veel terrein won.

21 juli 2014 om 19:22

Je doet nu net of iedereen in Oekraïne neo nazi is ?? Dat er veel racisme heerst in oostblok landen is algemeen bekend maar omdat nou te vergelijken met neo nazi's gaat wel heel ver en zeker als je het hele volk over 1 kam scheert.

21 juli 2014 om 23:41

Laat hem lekker.
Larsoboy is een gekkie die lekker complotjes bedenkt en overneemt. Moet je niet naar luisteren als het om dit soort onderwerpen.

''want er is helemal niets te vrezen in Oekraïne.”

Zo lang je niet met het vliegtuig komt... of door bezetgebied rijdt...

21 juli 2014 om 13:02

Voorzitter is Pro Russisch die ontkent natuurlijk alles, verscheen ook onlangs in de media dat hij rebellen financiert.

21 juli 2014 om 15:23

Met ''ons'' belastinggeld financieren ''wij'' de nationalisten in Oekraïne. De Pro-Europese regering krijgt 17 miljard, met o.a. als voorwaarde dat het Oosten van de Oekraïne niet verder in handen komt van de Russische bevolking. Wat voor signaal geef je daarmee af aan de nationalisten? Doorvechten anders krijg je geen geld. Europees belastinggeld.

Maar goed het gaat hier volgens mij over voetbal. Ik kan me voorstellen dat die spelers geen zin hebben om terug te keren, maar dan moeten ze andere maatregelen nemen dan gewoon wegblijven.

Ik snap die speler helemaal in hun situatie had ik precies het zelfde gedaan denk ik..

Die moeten ook wel serieus vrezen natuurlijk. Die Brazilianen vertegenwoordigen wel een groot deel van Shaktars's kapitaal op het veld. Ze zijn daar gewoon de sjaak als de Fifa hen gelijk geeft om niet terug te willen toch?

‘dan zullen we ze laten lijden, er is helemaal niets te vrezen in Oekraïne’

Ook knap dat je in 1 zin meteen laat zien dat je niet spoort.

Geld of niet , het is toch begrijpelijk dat daar nu andere prioriteiten zijn dan voetbal.

21 juli 2014 om 13:10

Plus dat er laatst in het nieuws verscheen dat de voorzitter van Shaktar pro Russisch is en de seperatisten financieerd.

Doen ze dat niet, dan zwaait er wat, dreigt Akhmetov
Komen ze niet terug, dan zullen we ze laten lijden.

Jaja, dit zijn normale uitspraken? Extra motivatie om terug te komen..............
Wij begrijpen de spelers en doen er alles aan om onze spelers te beschermen zou meer gepast zijn!

21 juli 2014 om 13:35

Ik zou het als dreigement aankaarten bij het hooggerechtshof. Dat land is ontspoord.

21 juli 2014 om 13:55

Stel bandieten daar, gatverdamme...

Maargoed, die jongens hebben een contract getekend dus zullen vroeg of laat terug moeten. Ze worden ook nog eens heeeeel veel betaald door die gek, die overigens met zijn invloeden wel zorgt dat er niks gebeurd volgens mij.

Deze jongens zijn erg jong en het is uberhaubt al lastig om je aan te passen in een cultuur die haaks staat op die in Brazilie. Ik snap wel dat die twijfels hebben. Bernard heeft bijvoorbeeld al aangegeven dat hij eigenlijk weg wilt.

21 juli 2014 om 15:01

Ik weet niet wat hun salaris is, dat zal waarschijnlijk niet mis zijn, maar ik zou denk ik als speler mn contract afkopen. Miss makkelijk geredeneerd, want het zijn niet mijn centen, maar je kan ook zoiets gewoon principieel doen. Onder zo'n persoon wil je toch niet voetballen?

Hoe kan je dit nou in vredesnaam uit je mond krijgen :

“spelers hebben contracten en daar moeten ze zich aan houden. Komen ze niet terug, dan zullen we ze laten lijden. Maar hopelijk is dit misverstand snel uit de wereld. Want er is helemal niets te vrezen in Oekraïne.”

'we zullen ze laten lijden' en 'er is niets te vrezen' in 1 zin.
Wat een belachelijke reactie, hier zitten er een hoop idioten hoor. Maar heb daar inmiddels een beetje het idee hoe gekker je bent, hoe hoger je zit.

De zaakwaarnemer én de spelers maken misbruik van de situatie. Ik kan aan de andere kant wel begrijpen dat meerdere spelers denken aan een vertrek; Het gevoel is niet meer goed (bij het land, competitie, etc) en dat pro-seperatisten een vliegtuig neerhalen helpt natuurlijk ook niet. Het zou hun meer sieren om via een beschaafde weg hun wensen te uiten.

21 juli 2014 om 13:12

Misbruik van de situatie?
Toen die gasten in het vliegtuig stapten speelden ze voor een club in Oekraine. Als ze nu terugvliegen spelen ze voor een club in de zelfbenoemde volksrepubliek Donetsk. Voetballen en geld is leuk, maar ik kan me prima voorstellen dat je best een paar maandsalarissen wilt inleveren als rijke buitenlander om je niet in Donetsk te hoeven melden.

21 juli 2014 om 13:19

Ik heb net nieuwsberichten gelezen waaruit blijkt dat Donetsk niet vrij is van militair ingrijpen. (In totaal zijn er zes tanks waarvan 4 van het leger) Daarbij zijn er waarschuwingen rondgegaan van het rebellenleger dan mensen moeten binnen blijven omdat er gevechten kunnen ontstaan. Bij nader inzien neig ik nu wel meer richting de veiligheid van de spelers, een oprechte reden om het grondgebied te mijden. Vind het wel frappant dat de zaakwaarnemer samen met de spelers niet publiekelijk veiligheid als reden van opgave gebruiken om Donetsk te weren.

die voorzitter moet hun veiligheid kunnen garanderen,kijk wat er met dat vliegtuig is gebeurt.Het is 1 grote chaos daar,snap best dat die jongens bang zijn!

Deze uitspraken bewijzen maar weer hoever dat volk daar soms nog achterloopt. Het is dat ze zoveel betalen anders zou ik niet begrijpen waarom je in dergelijke regionen met zulke bestuursleden zou willen spelen.

21 juli 2014 om 13:44

Gast, als je dit soort uitspraken doet. Zet er maar een grote 'ik Vind' ervoor dan, want je generaliseerd een complete bevolkingsgroep.

Ik durf te wedden dat 80% van Oekraine niet op deze onzin in hun gebied zit te wachten, en om ze allemaal oliedom noemen omdat er een paar idealisten zijn.

Dat Vind IK heel kort door de bocht.

Ontopic

Ik weet niet of de tekst in het artikel uit z'n verband is getrokken, maar dreigen dat er wat gebeurd al men niet op tijd terugkomt werkt natuurlijk niet bevorderend.

21 juli 2014 om 14:09

Ik generaliseer helemaal geen bevolkingsgroep, ik heb het over dergelijke personene die zulke uitspraken doen.

21 juli 2014 om 17:14

Het volk loopt daar wel degelijk achter. Niet omdat hij dat vind, maar omdat het feitelijk gewoon klopt. Wat ben je voor onderontwikkelde derderangs burger als je:

1. 'Helpt' met zoeken naar de nabestaanden om zo de stoffelijke overschotten te ontdoen van persoonlijke spullen. Stelen van een lijk? Dat doen alleen de minst ontwikkelde mensen binnen de wereldwijde samenleving.
2. Doordat zowel de Oekraïense regering en de Sepratisten, zelfs nu blijven gooien met modder en niet inzien dat een tijdelijke 'staakt-het-vuren' beter is, zijn er nog steeds geen lijken onderweg. Niet naar Nederland, niet naar Australie, nergens naar toe. Geen nabestaanden die tot dusver een lijk hebben kunnen identificeren. Zowel de regering als de sepratisten zullen vrouwen en kinderen hebben, en gebruiken lijken van mensen die hier totaal buiten stonden als machtsvertoon.

Dus ja dat hele gebied kan mijns inziens bestempeld worden als derde wereld. Dat je andere normen en waarden hebt ala, maar dit getuigd van geen normen en waarden.

Stel dat die spelers niet willen terugkeren en dus contractbreuk plegen. Wat gebeurt er dan met ze? Moeten ze een boete betalen + worden ze geschorst door de Fifa?

Als speler zou ik niet willen terugkeren. Dan heb je dus de optie om je contract te laten ontbinden wat niet snel gaat gebeuren, je contract af te kopen wat niet goedkoop is of ...

21 juli 2014 om 13:11

Volgens Akhmetov zullen ze dan gaan lijden!ik weet niet wat hij daar mee bedoeld.

Niet best wat daar allemaal gebeurd.ze hebben natuurlijk wel een contract,maar om nou te zeggen dat het daar veilig is betwijfel ik.de spanningen zijn nu weer hoger opgelopen.ik begrijp wel dat die spelers bang zijn!

Ik kan het die spelers niet kwalijk nemen. De Clubeigenaar klinkt wel als een gestoorde man. Ik vraag mij af of die spelers niet naar de Eufa/fifa kunnen stappen. Donetsk is in handen van de Separisten, maar als er daar geen gevaar voor de spelers is zal de eigenaar wel gelijk krijgen.

Zoals ik vind dat "de rest van de wereld " een gezamelijk standpunt in moet nemen in de kwestie oekraine/rusland ben ik ook van mening dat de Uefa maatregelen moet treffen.

Haal beide landen uit de eurpese competities voorlopig.
Er zijn belangrijkere zaken dan europees voetbal.

21 juli 2014 om 13:30

Ben het wel met je eens.veiligheid van de spelers gaat voor.het is daar nu echt onveilig!

Ook het WK moeten ze van Rusland afnemen!poetin is verantwoordelijk voor dit gebeuren!

21 juli 2014 om 13:32

Het is dat het nog 4 jaar duurt maar als ik de knvb was ging ik niet eens daarheen.

21 juli 2014 om 13:56

@superlex,

Wat een onzin. Er is hier maar één iemand verantwoordelijk en dat is de regering van Kiev die op een slechte manier Rusland in een kwaad daglicht wil zetten.

21 juli 2014 om 13:59

Leg eens uit hoe je dat precies bedoeld. Of vind jij dat Rusland in een goed daglicht staat?

21 juli 2014 om 14:03

@Superlex

Ga op zoek naar antwoorden en haal je informatie niet van de Nederlandse of Amerikaanse TV.

Mensen moeten minder praten en meer onderzoeken dus ik zal nu ook niks zeggen.

Rusland heeft het vliegtuig niet neergehaald.

21 juli 2014 om 14:07

Waar haal jij je informatie dan vandaan? En waarom is dat wel objectief? Verder zegt niemand dat Rusland het vliegtuig neer heeft gehaald. De suggestie wordt door sommigen gewekt dat Rusland de wapens geleverd heeft waar de rebellen in Oost-Oekraine het vliegtuig neer mee zouden hebben gehaald. En ook dit is niet echt bewijsbaar, blijft allemaal speculatie tot over een jaar of 30 misschien bewijzen boven tafel komen.

21 juli 2014 om 14:07

O nee?

Die zogenaamde seperatisten zijn helemaal geen seperatistern maar is gewoon het Rusisch leger.poetin heeft invloed op die groep!die raketinstalatie is ook van de Russen.

Lekker naief ben jij.

21 juli 2014 om 14:10

Hillary Clinton die kort na de aanslag meteen met de vingers naar Rusland wijst zonder dat er een onderzoek was, een telefoongesprek die een dag voor de instorting plaatsvond en er waren ruim 10 andere Mh17's die niet eens in de buurt van Donetsk vlogen voordat deze vliegtuig neerstortte. Dat verraadt voor mij al dat hier één iemand achter zit en dat zijn Kiev en de VS.

21 juli 2014 om 14:13

Nog zo'n naieveling.hoe komen die Pro Russen dan aan zo'n instalatie?het is bewezen dat ze over zo'n instalatie beschikken!

DIe info klopt gewoon want ze hebben meerdere vliegtuigen uit de lucht geschoten.

21 juli 2014 om 14:15

Dus,jij denkt dat Oekraine en Amerika hiervoor verantwoordelijk zijn?zei hebben die raket afgevuurd?

Of bedoel je het anders?

21 juli 2014 om 14:17

Wat een ontzettend eenzijdig verhaal. Ook Poetin wees direct na de aanslag met de vinger naar Kiev, voor er bewijsmateriaal was. Iedereen hier wil maar een goede en een slechterik aanwijzen. Dat bestaat niet in de wereldpolitiek. Zowel Rusland als de EU als de VS proberen hun eigen belangen te verdedigen in deze gevoelige zaak en de 1 is daar niet kwaadaardiger in dan de ander.

21 juli 2014 om 14:23

@superlex,

Ja, dat denk ik wel. Bovendien is de westerse media niet altijd even betrouwbaar, aangezien zij de woorden van Putin verdraaid hebben. Tijdens zijn speech praatte hij over de ontwikkeling van het Russische volk, maar de media doet alsof hij over de huidige situatie praat...

21 juli 2014 om 14:26

Ik weet wel dat ieder zijn belangen heeft.het gaat vaak zo dat ze eerst elkaar de schuld geven.maar goed...het is een heel verhaal om hier nu over te discussieren.als het puntje bij het paaltje komt is Poetin in mijn ogen de verantwoordelijke voor deze tragedie!

21 juli 2014 om 14:27

@Superlex: ik zeg niet of de Russen wel of geen wapens geleverd hebben, ik zeg dat het voorlopig een theorie is aamgezien het harde bewijs waar jij het over hebt ontbreekt. En gezien de houding van de rebellen en het feit dat het Oekrainse leger met tanks Donetsk binnen valt denk ik dat het bewijs ook de komende jaren niet boven tafel gaat komen, dus blijft het in die zin speculeren.

21 juli 2014 om 14:30

ZOu wat zijn als je gelijk hebt.zou een hele andere wending krijgen.denk niet dat iemand hier ook maar rekening mee zou houden.ik geloof het eerlijk gezegd ook niet hoor.maar ja.....je weet het maar nooit.

We zullen het later vast wel horen wie er nou echt verantwoordelijk voor is/zijn.

21 juli 2014 om 14:33

Ik begrijp dat jij wat voorzichtiger bent.natuurlijk heb je ook wel een punt hoor.maar voor mij ligt het er wel dik bovenop hoor.maar goed....je weet het maar nooit.

Koni020,denkt zelfs dat Oekraine en Amerika erachter zitten.zou wat zijn zeg!!!

21 juli 2014 om 14:41

@koni
Jij stelt mij voor een behoorlijk Dilemma :

Voor wie moet ik banger zijn ?
Poetin
Kiev
De seperatisten
Hillary clinton
of

Voor Koni zelf?

21 juli 2014 om 14:41

@Koni de Russische Staatstelevisie is wel betrouwbaar? Toen de medewerkers van het internationale onderzoeksteam uitlegden dat zij door de rebellen werden tegengehouden naar de rampplek knalde de Russische Staats tv daar een voice over overheen die meldde dat de onderzoekers erg blij waren met de medewerking van de rebellen. En dat heb ik niet uit de Westerse media, dat heb ik zelf gezien. Is jouw nationalisme echt zo groot dat het onmogelijk is kritisch te kijken naar je regering? Ik ben absoluut geen Rusland hater. Ik spreek Russisch, ik ben er het laatste jaar meermaals geweest en ik heb niet de vooroordelen die veel mensen wel hebben. Maar dat de VS en Kiev een vliegtuig met 300 man als PR stunt neerschieten geloof ik echt niet, en ik vraag me af of jij dat echt geloofd of gewoon baalt van de anti-Russische sentimenten nu. Dat het vliegtuig door een van beide partijen aan werd gezien voor een oorlogsvliegtuig van de ander en daarom neer is gehaald lijkt mij een stuk logischer. Wie vind ik nu niet zo relevant, ik wil dat de lichamen terug naar Nederland komen zodat iedereen zn naasten kan begraven.

21 juli 2014 om 14:43

Ieder heeft zo zijn eigen gedachten, dus waarom het WK afgenomen moet worden begrijp ik niet.

@ewoud,

Als je het zo stelt zijn alle media's even onbetrouwbaar. Ik hoor bijvoorbeeld in het westen niks over de moord van 2 Russische journalisten in Oost-Oekraïne, dus dat kan je allemaal tegen elkaar afwegen. Daarnaast baal ik totaal niet van de anti-Russische sentimenten omdat dat al jaren speelt, dus wat dat betreft geloof ik daar in(en ik ben overigens niet de enige).

21 juli 2014 om 14:50

Lekker sportief gaan doen in een land wat moordenaars sponsert?

1 dag voor aanvang van het wk met een algehele boycot komen.
Dan heeft in ieder geval de russische jan de werkman weer een tijdje een dun boterhammetje kunnen verdienen aan de bouw verbouw van accomodaties .

.

21 juli 2014 om 14:53

Het gaat mij vooral om Poetin hoor!rusland zelf heb ik niets op tegen!laat dat wel even duidelijk zijn.

Een land met zo'n leider moet in mijn ogen geen WK krijgen.

21 juli 2014 om 15:01

Heb ik trouwens een strak plan. er waren redelijk wat nationaliteiten in dat vliegtuig. Als van elk nationaliteit dat land nu een leger die kant op stuurt om naar de crash te gaan, weet je zo wie het gedaan heeft. Als de russen ze tegenhouden, dan hebben de russen iets wat ze achterhouden en als de oekrainers ze tegen houden dan houden die wat achter. Ik zeg gewoon dat land binnenvallen en de lichamen mee naar huis nemen als de russen of oekrainers daar niet aan mee willen helpen, dan maar op de harde manier. Je kunt als land van de slachtoffers niet achtwrover blijven zitten maar eem statement maken!

21 juli 2014 om 15:01

@Koni: mijn punt is ook dat alle media even onbetrouwbaar zijn, niet de een wel en de ander niet. Net als dat ik denk dat alle partijen manipuleren, niet alleen Rusland en niet alleen de EU en de VS.

21 juli 2014 om 15:23

Leuk idee,maar je wil niet weten wat voor consequenties dat zullen hebben.

Nee,doe maar niet.

21 juli 2014 om 16:24

koni020

sorry hoor maar als we de westerse media al niet meer betrouwbaar kunnen noemen wat kunnen we dan wel niet over de russische en oekrainse media zeggen. verder wijzen alle 'bewijzen' gewoon naar de separatisten. die facebook post, het telefoongesprek en dat moeilijke gedrag bij de crashsite

21 juli 2014 om 16:47

Bedoel je dat telefoongesprek dat een dag voor de aanslag was opgenomen? Dat maakt de rest al helemaal ongeloofwaardig...

21 juli 2014 om 19:26

Ga geen onzin lopen lullen kerel.

De grootste schuld van deze crisis ligt bij de eu en niet bij Rusland.

Bovendien is de gaskraan al een aantal maanden dicht gedraaid en de gasvoorraad
zal in de winter op zijn wat ervoor gaat zorgen dat Europese lidstaten terughoudend zullen zijn in vergelijking met een aantal weken geleden.

Als je Al-Jazeera English dagelijks bekijkt dan had je niet zo snel een oordeel over wie goed of slecht bezig is.

Ps ik weet bijna zeker dat de separatisten de vliegtuig uit de lucht hebben geschoten
zoals meerdere vliegtuigen zijn neergehaald door ze.

Alleen ligt hier de schuld bij de idioten die de vliegverkeer boven een oorlogsgebied lijden.

En het wk in Rusland zal er gewoon gaan komen de knvb gaat niemand boycotten!!!
Mark Rutte wil geeneens een dag van nationale rouw,want de staatskas wil geen inkomsten mislopen denk daar maar eens naar.

21 juli 2014 om 20:01

EU Is de grootse boosdoener en niet de Russen.

Hier heb je een klein stukje informatie wat ik maar niet kan begrijpen het is vertaald excuses voor spelfouten.

De piloten van Mh17 diende een vluchtplan te vragen op 35.000 voet vliegen gehele Oekraïense luchtruim, de luchtvaartmaatschappij zei in een verklaring vrijdag. Echter, bij het binnenkomen Oekraïense luchtruim, werd Mh17 geïnstrueerd door Oekraïense luchtverkeersleiders op 33.000 ft te vliegen

"vliegplan Mh17 werd goedgekeurd door Eurocontrol, die zijn zelf verantwoordelijk voor het bepalen van burgerluchtvaartuigen vliegroutes boven het Europese luchtruim," de Malaysia Airlines verklaring. quot; Eurocontrol is de luchtvaartnavigatiediensten voor Europa en wordt geregeld door de ICAO-regels ".

Ze moesten 2000 voet lager vliegen en eurocontrol vond dat klaarblijkelijk wel kunnen terwijl de FAA op 23 april al waarschuwde voor het gebied. Op 23 april, de FAA gaf een Notice to Airman (notam) verbiedt Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen vliegen over de Krim-regio en delen grenzend aan de Zwarte Zee en de Zee van Azov. Het duurde niet bedekken het luchtruim waar Mh17 crashte . "deze actie werd genomen als gevolg van de unilaterale en illegale actie van Rusland om de controle over Krim luchtruim, met inbegrip van het internationale luchtruim beheerd door Oekraïne, zonder toestemming van de International Civil Aviation Organization (icao) beweren," de FAA zei in een verklaring . Vergelijkbare mededelingen werden uitgegeven door andere landen.

Een andere Notam werd uitgegeven op dinsdag verbieden vluchten in een uitgebreid gebied dicht bij waar Mh17 gecrasht - maar cruciaal het alleen worden toegepast op verrichtingen tussen 26.000 voet en 32.000 voet.

21 juli 2014 om 23:49

Ongeloofwaardig?

Nee, de Russische versie van het verhaal is geloofwaardig hahaha.
Gekkie ben je toch Koni. Respecteer je op voetbalgebied, maar als het dit onderwerp betreft kijk je teveel Russia Today.

21 juli 2014 om 23:54

Het was toevallig een Nederlands artikel waar ik dat vandaan heb gehaald.

Niks te vrezen die eikel er is wel wat te vrezen er zijn 295 mensen omgekomen waaronder mijn vriend jasper

21 juli 2014 om 13:31

Vreselijk voor je en voor zijn familie!

Gecondoleert!

21 juli 2014 om 13:58

Dankje @superlex

21 juli 2014 om 13:44

Die eigenaar is pro-Russisch en ondersteunt ze met geld. Voor de spelers valt er weldegelijk niets te vrezen.

21 juli 2014 om 13:47

Ok,maar mischien spelen er ook andere emoties!mischien willen die spelers niet meer voor zo'n schurk werken.

21 juli 2014 om 16:25

Nee behalve dat Donetsk op dit moment wordt belegerd en beschoten door Oekraine...

22 juli 2014 om 00:05

Vind je het gek?donetsk wordt volgens mij bezet hoor!

Toch begrijpelijk dat de meeste hun gezinnen niet meenemen naar dit soort landen wanneer ze daar tekenen, zou me kunnen voorstellen dat zo'n geschifte voorzitter op die manier extra druk wilt uitoefenen.

Het zijn dus allemaal dezelfde patjepejers daar.
Of je nou voorzitter bent van een voetbal club of je hebt een stoer spijkerjack aan en bent leider van een stel dwaze volgelingen.
Compleet gestoord en maar 1 remedie mogelijk (op alle fronten ) : een algemene boycot.

"dan zullen we ze laten lijden....." Maar er is verder niets te vrezen hoor mensen! Wij zijn heel vredelievend.

Met het uitdelen van hersencellen hebben de meeste in het Oostblok niet vooraan gestaan! Dat blijkt maar weer.

21 juli 2014 om 13:59

Er zitten wel genoeg mensen daar met hersencellen alleen die zijn het slachtoffer. De mensen aan de macht, zijn 80% corrupt. Dát is het grote probleem. Achterlijk gebied als je het mij vraagt.

21 juli 2014 om 14:09

Want de Nederlanders hier zijn zo slim aangezien het grootste deel vond dat we met militairen dat gebied in moesten trekken en ze allemaal neerknallen.

Nee het enige verschil met onze 'intellect' ten opzichte van hun is dat wij geld hebben.

Zonder het aantal te verdelen geld wat wij hier hebben zouden wij ook richting beesten veranderen.

Onderschat dat niet. Ik word moe van dat neerkijken op andere volken. Andere volken zijn jarenlang uitgebuit of uitgemoord door landen aks Nederland.

Dat je daar dan nog steeds een achterstand ziet ligt minder aan hun dan aan bepaalde Westerse landen.

Landen als deze worden expres arm gehouden zodat er constant conflicten blijven.

Want rijkdom werkt alleen als de rest arm is. En daar diet de Westerse wereld al jaren erg hun best voor.

21 juli 2014 om 14:18

Volg jij het nieuws Larsoboys? Mensen hier aan de macht zijn het meest terughoudend van alle machten uit "het Westen".

Ik kijk neer op de machthebbers van de separatisten en ook de Russen. Ik kijk zeker niet neer op de Oekraïnse bevolking die zeer veel verdriet en respect hebben getoond naar de slachtoffers.

Overigens als jij die-hard het westen loopt kapot te maken en als jij vindt dat we hier over de rug van arme landen gaan, moet je vooral je inzetten voor die landen en misschien overwegen te vertrekken. Want je kan een heel grote mond hebben en tegelijkertijd meeliften op de rijkdom of je kan ook iets daadwerkelijk gaan doen.

Vergeet niet dat zij Nederlanders hebben neergeknald he? Als "wij" in Vlaanderen of Nederland een vliegtuig vol Russen zouden neerhalen dan was Nederland niet meer van ons en vraag ik me af of Amsterdam dan overeind zou staan.

21 juli 2014 om 14:26

Dat heeft niet te maken met slim zijn maar om de emotie. Iedereen weet dat het geen zin heeft om een leger te sturen en. De kans is vrij groot dat de lichamen dan nooit meer terug komen .

Als de spelers naar de rechter stappen is de kans groot dat de rechter de contract ontbind en zijn de spelers alsnog transfer vrij.

21 juli 2014 om 14:28

@larsoboy Als jij denkt dat het merendeel van Nederland een militaire interventie in Rusland wil, dan heb je óf met tieners gepraat, óf met mensen die jaren onder de grond hebben gewoond. Geen enkel weldenkend mens is uit op een militair treffen met Rusland. Geen enkel!

Jij spreekt tevens over armoede. Ik reageer op de uitspraak van een multimiljonair. Niet bepaald arm als je het mij vraagt. Daarnaast doe je net alsof heel Oekraïne arm is. Ben je er ooit geweest? Het tegenovergestelde is namelijk waar. Er zijn inderdaad mensen die het daar financieel moeilijk hebben, maar het overgrote deel van de inwoners, vooral in de grote steden, hebben het gewoon goed! Mensen in Kiev, Charkov en Odessa zijn niet anders dan inwoners van Amsterdam, Parijs of Milaan!

En arm of rijk zegt niets over gedachtegoed en gedrag!

Dus wanneer je verstandig en wijs over wilt komen, zorg dan wel dat je weet waarover je praat aub. Komt net wat intelligenter over.

Niks te vrezen? Er is zoveel te vrezen, hij heeft nog het lef om dit te ze zeggen na de doden, dit is gewoon respectloos die spelers moeten zich nu expres niet melden

Shakthar mag wegens de situatie daar zijn thuiswedstrijden niet eens meer in eigen stadion spelen, zo "veilig" is het daar in Donetsk.

Laat staan dat je elke keer als je een vliegtuig opstapt daar moet vrezen dat een of andere idioot een raket op je afvuurt.

Afgrijselijke en respectloze reactie van Akhmetov om het "zullen we ze laten lijden" en "er is helemaal niets te vrezen in Oekraïne" m.b.t. angst die ontstaat in en buiten dat land uit te spreken. Verschrikkelijk figuur en ik zou willen weten of dergelijke personen ook door de voetballers kan worden aangeklaagd. Het is gewoon een dreigement die hij uitspreekt als reactie op terechte angst. Er is deels een oorlogsgebied, onze hulptroepen kunnen niet eens binnen 5 dagen in Donetsk/het rampgebied komen dus laat alsjeblieft deze man opgepakt worden.

Hufter eerste klas.

Wel opvallend dat deze man met droge ogen durft te beweren dat er geen gevaar is in Oekraine terwijl er donderdag nog bijna 300 onschuldige mensen zijn neergeschoten in een vliegtuig in de buurt van Donetsk.

Iedereen zeker in het Oosten van Oekraine loopt gevaar, zaakwaarnemers maken hier gretig gebruik van maar veilig is het daar allerminst, geen controle, wetteloosheid en een gebrek aan eerste levensbehoefte als water en voedsel.

Die steenrijke eigenaar heeft zn vermogen dubieus opgehaald, via Sjachtar wordt dat wit gemaakt. Dure spelers dus uit Zuid-Amerika.
Als ik die spelers was zou ik het contract afkopen. Doe je dat niet dan kun je het loodje leggen...invullen van "laten we ze lijden"...een wel erg omineuze uitdrukking als je eigen Russische vrienden 4 dagen trug 193 Nederlanders vermoorden

En weer zo'n mafkees die zijn kop heel erg diep in het zand heeft zitten....

"want er is niets te vrezen in de oekraïne".

Wat een ongelofelijke steenezel ben je als je dat durft te zeggen nu.....dn dan nog gevolgt door uitspraken als " we zullen ze laten lijden".

Ik zeg.....opzoeken die kerel en in hetzelfde "koekoekhuis" smijten als Suarez.....al heeft die natuurlijk niets te maken met dit topic, maar dat bijten werd ook een beetje ontkent vanuit het land van onderwerp.

Wat een gestoorde uitspraak. Hopelijk komen ze helemaal niet terug, en leveren ze hun contract gewoon in. Adios.

Weten jullie wat pas belachelijk is? Dat Nederland zo bang is dat ze niet eens met de vuist op tafel slaan dat is pas belachelijk. Bijna 200 onschuldige Nederlanders overlijden en er is helemaal niemand die 'iets' durft te doen tegenover Rusland en of Oekraïne. Ik snap best dat wij afhankelijk zijn van hun gas, maar zo laf dat Rutte ook helemaal niet zijn mondje durft open te doen. Stel dat het andersom was gebeurd en een Russische vliegtuig werd neergehaald in Nederland.

on: Begrijpelijk van die spelers uit Zuid-Amerika, je gaat niet lopend naar je graf heen. Zitten toch wel aardige spelers tussen die voor een ander club wel van waarde kan zijn.

21 juli 2014 om 16:28

Ben het eens met jou emre. Rutte had "beloofd om onderzoek te doen, koste wat het kost" maar waarschijnlijk komt die onderzoek er 2 jaar later als dit nieuws weer beetje weg gezakt is. Om dat dood leuk te zeggen dat er "fouten zijn gemaakt die het onderzoek belemmeren en dat er daardoor geen conclusie kan worden getrokken" om daarna weer vrolijk verder te gaan. Maargoed, Rutte wil alles politiek correct afhandelen, zonder dat hij in verlegenheid word gebracht. Als die kerel is stuurt hij gewoon onze troepen oekraine binnen als ze ons het onderzoek belemmeren. Rusland/Oekraine zouden ook ontsettend veel druk op ons uit oefenen als wij een vliegtuig neer zouden halen met 200 Russen of Oekrainen.

21 juli 2014 om 16:33

Ik ben het helemaal met jou eens. Rutte had alleen een intens gesprek met Poetin. Er zaten minder Australiers in het vliegtuig maar de Australiers zijn nog woester dan de Nederlanders. Wat als er bijv. 1 Amerikaan in zat? Rutte mag wel strenger optreden maar nu lijkt het meer alsof hij wilt zeggen 'oke jongens, volgende keer niet meer doen ja?' Hij zet zichzelf en Nederland alleen maar voor schut.

on: Die zaakwaarnemer heeft een duister verleden toch? En ook iets met Carlos Tevez volgens mij.

ik had dat contract lekker verscheurd want die brazilianen zijn nog goede spelers ook die komen echt wel ergens anders aan de bak hoor zo snel mogelijk weg daar

Ik zou ook niet terug gaan. Je kan toch niet ontkennen dat het daar wel degelijk heel gevaarlijk is.

En wat zouden ze daar moeten doen dan? Gaat de competitie daar gewoon door? En die voorzitter, zijn land wordt momenteel verscheurd door oorlog en dan maakt ie zich druk om 6 voetballers?

Wat een waanzinnige wereld leven we toch.

offtopic, Waarom legt iedereen de schuld bij de partijen die in oorlog verkeren?

Ik hoor niemand klagen over de luchtverkeersleiding in Europa vooral de Oekrainsche luchtverkeersleiding die gewoon dagelijks aan meerdere luchtvaartmaatschappijen toestemming gaf om over het gebied te vliegen terwijl juist zij weten hoe gevaarlijk het luchtruim is boven dat gebied.

Ps Sancties tegen de russen werken alleen maar afferechts, Als dit zo doorgat zit half europa begin volgend jaar zonder gas,henk Kamp ga jij de Groningers maar uitleggen waarom er meer gas naar boven gehaald moet worden meer dan ooit tevoren.

'Er is helemaal niets te vrezen in Oekraïne.'

Bah bah, vandaag zijn er weer tientallen onschuldige burgers om het leven gekomen, hoe durf je dit te zeggen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren