Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Droomspits van Feyenoord': 'Het zou wel een stap terug zijn’

Laatste update:

Feyenoord hoopt Bas Dost aan te trekken als de opvolger van Graziano Pellè, maar de onderhandelingen verlopen moeizaam. Hoewel de 25-jarige Nederlander bereid is salaris in te leveren, mag hij pas vertrekken wanneer VfL Wolfsburg een nieuwe aanvaller heeft gecontracteerd. Het liefst blijft Dost ook gewoon bij die Wölfe.

/

Dat zegt de ex-spits van onder meer sc Heerenveen zondag in een interview met Kicker. “Feyenoord kent mij nog, het is logisch dat ze me willen hebben. Maar het zou wel een stap terug zijn. Ik ben naar Wolfsburg gekomen omdat ik in een betere competitie wilde spelen”, aldus Dost, die vorig seizoen bij de Volkswagen-club niet verder kwam dan vier doelpunten in dertien wedstrijden.

Dost blijft echter de eerste Wechselkandidat wanneer zijn werkgever een nieuwe voorhoedespeler heeft gevonden: “Ze hebben mij verteld dat er een nieuwe spits komt. Als die er is, dan wordt het weer wat moeilijker. Maar ik moet eerst fit worden en dan zien we wel hoe het verdergaat.” Dost heeft bij Wolfsburg nog een contract tot de zomer van 2017.

De kans dat hij komend seizoen in De Kuip actief is, lijkt met de dag te slinken. Directeur Martin van Geel gaf vorige week dinsdag aan dat de komst van Dost ‘heel moeilijk, zo niet onhaalbaar’ is en Klaus Allofs, de technisch directeur van Wolfsburg, vertelde zaterdag in de Wolfsburger Allgemeine Zeitung: “Feyenoord heeft zich inderdaad gemeld, maar wij willen Bas niet kwijt.”

Denk jij dat Bas Dost volgend seizoen voor VfL Wolfsburg speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Feyenoord een stap terug?...ga dan maar lekker een jaar banken in Wolfsburg, spelers met dit soort uitspraken hoeven voor mij niet te komen, na een jaar voetballen in de Kuip weten spelers wel beter.

Ik weet ook wel dat de Bundesliga de grootste competitie ter wereld is samen met de PL, maar wat is meer waard, een jaar basis of invallen of soms een basisplaats?..oranje wacht ook niet op bankzitters.

20 juli 2014 om 20:37

Idd, met zo'n instelling mag ie lekker bij Wolfsburg blijven. Hopen dat Feyenoord een spits vindt met de juiste mentaliteit

20 juli 2014 om 20:37

Feitelijk heeft hij gelijk, het niveau is ongeveer hetzelfde maar de competitie is een stuk beter

20 juli 2014 om 20:41

Dat weet ik ook wel, dat die competitie groter is, maar met zo'n instelling moet je niet aankomen hier, gaat m niet worden, dan word dat verhaal van die ajaxpyama wel een probleem!

20 juli 2014 om 20:45

Hij mag blij zijn dat Feyenoord interesse in hem toont. Hij kon zichzelf weer op de kaart zetten..

20 juli 2014 om 20:46

Het niveau is hetzelfde? Spelers als De Bruyne, Luiz Gustavo, Perisic, Rodriguez, Benaglio lopen er bij Feyenoord echt niet rond hoor!

20 juli 2014 om 20:48

De Vrij, Bruno Martins Indi, Clasie, Pelle zijn nu weg of gaan weg maar die zijn zeker niet minder dan die overschatte Belg en Braziliaan. Heb je het WK niet gekeken?

20 juli 2014 om 20:49

Ja en er lopen bij Werder weer geen spelers rond zoals de Vrij of Indi etc.

20 juli 2014 om 20:52

Fanaticus.. Bijna alle spelers roepen altijd dat zo'n stap geen stap terug Is maar natuurlijk Is dat wel zo.. Van wolfsburg naar feyenoord Is een stap terug zowel als club maar helemaal als competitie
Deze jongen zegt dit gewoon eerlijk, dat mag toch?

20 juli 2014 om 21:12

Als je een heel seizoen op de bank zit is het helemaal geen stap terug.

20 juli 2014 om 21:12

Ja want na 3 wedstrijden ben je ineens de beste ter wereld. Als je moet kiezen tussen Clasie of Gustavo gaat iedereen voor Gustavo. De Bruyne is in zijn eentje beter dan het hele elftal van Feyenoord.

20 juli 2014 om 21:15

Er is een reden dat de 27jarige Gustavo nog bij Wolfsburg speelt. Als hij echt zo goed was geweest had hij wel hoger gespeeld hoor.

Bedoel je die De bruyne die niks heeft laten zien bij Chelsea. Evenveel als de geblesseerde Van Ginkel...

20 juli 2014 om 21:29

Ik snap niet wat iedereen zo in BMI ziet hoor, komt veel te kort voor topniveau.
Hij kijkt leuk uit z'n kop ja, nounou wat een talent. Clasie hetzelfde verhaal, heeft nog niks laten zien, viel in zonder fouten te maken tegen Argentinië, en tegen Brazilië speelde hij ook een goede wedstrijd maar daar stond veel minder druk op. Bij Feyenoord heeft ook niet kunnen overtuigen wat mij betreft.
De Vrij, dat is nou een echte topper in wording ja.

20 juli 2014 om 22:06

Ja, en die reden heet geld.
Bij Bayern München waren ze volgens mij best tevreden over hem, maar hij zal meer loon gewild hebben.
Als de Volkswagen man met geld gaat smijten zou ik ook zwichten en naar Wolfsburg gaan.

20 juli 2014 om 22:10

Wahaha @kondogbia toch. Jij spoort echt niet. Rodriguez is de beste lb van dit moment, Benaglio is een topkeeper, Naldo een topcv, Knoche jong en groot talent, Jung een prima rechtsback, Gustavo basisspeler van Brazilie en behoort bij de beste cvm's van europa, Malanda en Arnold zijn toptalenten, Hunt een uitstekende middenvleder, Perisic zal in Nederland de beste speler zijn, zelfde geldt voor de Bruyne en dan heb je nog Olic en Dost. Prima elftal dus dat in Ned met twee vingers in de neus kampioen wordt.

20 juli 2014 om 22:38

Denk je dat hij wakker ligt van jou geneuzel ....?
Hij zit welliswaar op de bank maar verdient 100 x zoveel als jou .
Hij heeft groot gelijk , zijn kans komt nog wel , en ondertussen gebruikt hij biljetten van 100 euro als wc papier.....

20 juli 2014 om 23:19

De competitie is inderdaad een stap terug, maar niet als je ergens op de bank zit en Wolfsburg een nieuwe spits aantrekt zodat de kans op speelminuten alleen maar minder word.
En hij weet niet waar hij het over heeft volgens mij, al tientallen jaren zijn ook de grote spelers verbaasd door de impact die deze club heeft, Bellamy uit de PL die alle stadions in Engeland en veel daar buiten gezien heeft heeft het er nog steeds over hoe geweldig de sfeer en de supporters bij Feyenoord zijn.

Ik weet heus wel dat ik door een roodwitte bril kijk, maar deze feiten kan niemand ontkennen.

20 juli 2014 om 23:57

Kondogbia zieke nigga

21 juli 2014 om 06:42

Daarom koos die zelf voor Wolfsburg in plaats van te verkassen naar Arsenal sjap

21 juli 2014 om 08:44

Konogdia, die belg is dus echt wel 100x beter dan elke Feyenoorder.

21 juli 2014 om 10:11

Zijn er bankbiljetten van 100 euro dan? Goh, weer wat geleerd..

21 juli 2014 om 17:11

Jumg speelt bij Frankfurt..

21 juli 2014 om 21:34

Gaat naar Wolfsburg evenals Hunt.

20 juli 2014 om 20:45

Of Wolfsburg is effe te hoog gegrepen voor meneer...

Primera Divisionist is in mijn ogen de sterkste competitie ter wereld gevolgd door de Premier League en de Bundesliga

20 juli 2014 om 20:45

Haha beetje gefrustreerd? Zowel financieel als sportief is dit een stap terug. Accepteer dat nou maar..dat goldt overigens ook voor een stap naar PSV voor je daar over begint :-)

20 juli 2014 om 20:48

Financieel sowieso. Sportief vind ik niet. Bank Wolfsburg of basis Feyenoord. Ik had dan voor basis Feyenoord gekozen. Vooral als je ziet welke clubs tegenwoordig bij Feyenoord kijken voor nieuwe aankopen. Porto, Lazio (interesse De Vrij toen de tijd), Newcastle, Southampton. Misschien in de toekomt Man United voor De Vrij.

Feyenoord zou voor hem een ideale springplank kunnen zijn.

20 juli 2014 om 21:09

PSV is ook een stap terug ja, vraag maar aan Wijnaldum

20 juli 2014 om 21:30

Je bedoelt het feit dat hij al 3 seizoenen europees voetbal speelt??

20 juli 2014 om 21:38

Nee dat hij al twee van de drie seizoenen achter zijn oude club eindigt

20 juli 2014 om 21:49

Feyenoord heeft de laatste 3 seizoenen toch ook europees gespeeld, al kwamen ze niet ver

20 juli 2014 om 23:20

PSV interesseert me helemaal niks, daar heb ik t ook niet over toch.

20 juli 2014 om 21:22

Ach.. omdat hij Ajax support en elke dag in Ajax pyama slaapt

20 juli 2014 om 21:35

Helemaal mee eens, soms moet je een stap een stap doen als deze om vervolgens 2 stappen te maken. Maar ik zou zeggen het graag of niet. Dan blijft die toch lekker daar, het zegt al genoeg dat ze perse een nieuwe spits willen. Zoveel vertrouwen hebben ze in Duitsland in Bas Dost

20 juli 2014 om 21:45

Hij bedoelt niet specifiek Feyenoord lijkt me als je de tekst goed leest.
Er staat dat hij naar Wolfsburg is gegaan omdat hij dan in een betere competitie speelt, en dat is natuurlijk wel waar.

20 juli 2014 om 22:59

Bas Dost heeft helemaal niet gezegd dat Feyenoord een stap terug is.
Hij heeft gezegd dat de eredivisie een stap terug is.
In mijn ogen heeft hij zich dan nog mild uitgedrukt want in vergelijking met de bundesliga is de eredivisie meerdere stappen terug.

20 juli 2014 om 23:21

In de top van de Eredivisie elke week spelen met kans op Oranje is op zeker geen stap terug in vergelijking met op de bank zitten in de Bundesliga, een speler van 25 moet elke week spelen.

21 juli 2014 om 09:55

Lees jij wel wat er staat? Ik heb je nu al meerdere malen zien reageren dat van bankzitten bij Wolfsburg naar spelen bij Feyenoord geen stap terug is. Mensen proberen je duidelijk te maken dat hij dit ook niet zegt maar dat hij de Eredivisie een stap terug vindt ten opzichte van de Bundesliga. Dat is wat Dost zegt. En hij zegt het nog vrij duidelijk ook. Bovendien is de Eredivisie wel meer dan 1 stap terug.

21 juli 2014 om 07:51

De Primera Division is de sterkste competitie ter wereld.

He Dost,
Krijg de rambam en ga lekker op het bankje zitten bij Wolfsburg! Groetjes!

20 juli 2014 om 20:47

En dan straks sta je te juichen voor hem als hij de winnende scoort....

20 juli 2014 om 22:55

Nee hoor, want we kijken geen voetbal van Wolfsburg!

Nou Bas, jij bent anders ook een stap achteruit in vergelijking met Pelle.

Nu moet je je niet te groot gaan voelen met je 13 wedstrijdjes en 4 doelpuntjes...

20 juli 2014 om 21:14

Nog steeds meer goals gemaakt dan Pelle hoor vriend...

21 juli 2014 om 01:19

Pfft... in mijn ogen ben je zo goed als je laatste seizoen.

21 juli 2014 om 22:52

4 in bundesliga is niet slechter dan 25 in de eredivisie

Dost heeft dus geen zin om terug te gaan naar de Eredivisie, ook al moet hij weg bij Wolfsburg. Ik denk dat dit een geschikt moment is om over te schakelen op een andere spits.

Dan kan hij wel graag in een betere competitie willen spelen maar ik betwijfel dat hij veel gaat spelen.
Die nieuwe spits komt er gewoon bij Wolfsburg en dan mag Dost lekker gaan banken.

En Feyenoord moet echt haast maken van die nieuwe spits want ze hebben voor de wedstrijden tegen Besiktas echt wel een nieuwe spits nodig.

Echt spelen doe je nou ook weer niet Bassie

Bankzitten in Wolfsburg is echt een flinke stap ja Basje.. met zo'n mentaliteit ben je nergens welkom..

Op de bank of elke wedstrijd basis. Oké, als je naar een topklasser gaat dan is blijven banken misschien een betere optie, maar 34 wedstrijden spelen voor Feyenoord of lekker banken/cashen bij Wolfsburg. Het is maar wat je wil, of een mooie carriere of geld.

Feyenoord is te groot om zo lang te wachten op een speler als Bas Dost. Ik erger me de laatste tijd aan de berichtgeving rondom deze mogelijke transfer, waarbij wordt gedaan alsof Dost de Messias zou zijn voor Feyenoord. Als hij niet wil komen omdat hij zich te groot voelt, prima. Ga het maar laten zien in Duitsland wat tot dusver nog niet gelukt is, maar laat Feyenoord zich dan alsjeblieft richten op een andere speler.
Wat verwacht deze kerel nou eigenlijk? Dat we hem -wanneer hij weggestuurd wordt bij Wolfsburg- op onze blote knietjes zullen bedanken dat hij ons de eer gunt hem te mogen inlijven?

20 juli 2014 om 21:01

Dat Feyenoord zo lang nodig heeft is toch gewoon al idioot.

Dat Pelle weg zou gaan was al heel lang bekend, ze hadden vind ik in dezelfde week dat hij weg ging al een vervanger moeten presenteren.
Maar nee, v. Geel laat zich aan het lijntje houden door Dost en Wolfsburg en ik denk dat hij dit toelaat simpelweg omdat hij geen alternatieven heeft.

Met het oog op de CL kwalificatie wedstrijden en de zwaarte hiervan had Feyenoord zijn elftal al lang rond moeten hebben. Ik zie het gebeuren dat het nog een week of 3 gaat duren voordat ze een nieuwe spits hebben en dat ze zich weer niet kwalificeren voor de CL simpelweg omdat v. Geel het laat afweten qua adequat inspelen op vertrekkende spelers.

20 juli 2014 om 22:56

Alternatieven genoeg, alleen Van Geel is geen TD geweest die goede aankopen doet moet geld. Verkoop en structuur gaat hem goed af, maar kopen van spelers met geld.....ajax kan je er alles over vertellen.

21 juli 2014 om 09:54

Feyenoord kwalificeert zich sowieso niet voor de CL. Maakt niet uit wie ze nog halen.

Vorig seizoen werd er toch gesproken van een terugkeer van Dost naar Vitesse, was dat toen om te huren of te kopen? Als Vitesse hem al kon halen zou je toch denken dat Dost ook haalbaar is, ook al zit Feyenoord erg krap bij kas.

20 juli 2014 om 21:00

Feyenoord erg krap bij kas??? Heb jij onder een steen gelegen de afgelopen weken?

20 juli 2014 om 21:03

JIj hebt blijkbaar de afgelopen jaren onder een steen gelegen.
Er is de afgelopen weken danwel flink geld binnen gekomen maar ze kunnen slechts een vrij klein deel hiervan uitgeven aan transfers.

Ze hebben nog steeds een beperkt salaris budget en nog steeds een zeer krap transfer budget.

Het overgrote deel van het geld dat ze met transfers binnen halen gaat richting de schulden. En als die betaald zijn dan kunnen ze een klein deel uitgeven aan transfers.
De rest moeten ze bewaren om een positief eigen vermogen te behalen en zodra ze dat hebben zijn ze gedwongen om een begin te maken met het terug kopen van de aandelen zoals afgesproken met de Vvf.

20 juli 2014 om 21:18

@pvherrie

Je snapt er duidelijk erg weinig van. Ik weet niet hoeveel schulden Feyenoord nog moet afbetalen maar alles wat ze binnen krijgen aan transfergeld daar konden ze maar een bepaald percentage (25% dacht ik) van gebruiken om nieuwe aankopen te doen. Dus ook al krijg je 20 miljoen binnen dan kun je maar 5 miljoen uitgeven. Daar haal je Dost zelfs nog niet mee.

20 juli 2014 om 21:59

Je moet niet zo overdrijven met je erg krap bij kas.

Nu ook het eigen vermogen van Feyenoord weer flink in de plus staat kan Feyenoord ook weer gaan denken aan het versterken van de selectie. "we gaan in samenhang met de Vrienden van Feyenoord bekijken hoeveel we gaan herinvesteren en hoe de inkoop van de eigen aandelen gaat plaatsvinden. Bij een negatief eigen vermogen konden we niet meer dan vijftien procent herinvesteren, maar dat percentage loopt nu fors op."

Aldus Eric Gudde

21 juli 2014 om 01:49

Pvherry wou je zeggen dat feijenoord wel veel geld heeft dan .nee ze mogen maar 25%inversteren van wat er binnenkomt dus wordt het voor jullie veel huren.

Nou, er zijn wat mensen op hun teentjes getrapt hoor. Hij is niet verplicht om terug te gaan naar de eredivisie hoor, laat hem lekker.

Tuurlijk zou het een stap terug zijn, maar meneer Dost kan de stap hogerop niet aan... Laat staan blijven op dit niveau. Dus een stapje terug doen zou goed voor hem zijn.

Lekker in je ajax-pyjama op de bank blijven zitten Dost....

Nou wordt maar lekker weer fit om niet te gaan spelen in Wolfsburg. Stumpertje

Ja in theorie is het een stap terug ja... maar op basis van zijn statistieken in 2 seizoenen is het in de praktijk een stap richting het niveau van Dost... Bundesliga is misschien iets te hoog gegrepen.. Al zou het niet de eerste speler zijn die wat tijd nodig had om tot goede prestaties te komen... moet natuurlijk niet vergeten dat hij last had van blessures afgelopen seizoen.

Tja als je huidige situatie beter vind dan bij feyenoord moet je daar blijven heel simpel. Niemand is groter dan de club, en voor een bankzitter klinkt hij iets te arrogant hopelijk heeft van geel meerdere opties, want Bas hoef ik sowieso niet meer.

Blijf lekker in Wolfsburg. Opdonderen met zo'n mentaliteit. Een hoger niveau zal hij nooit halen, hij mag blij zijn als hij bij een topclub in nl mag voetballen.

Van Pelle naar Dost is inderdaad een stap terug. Had hem echter graag zien komen, maar Feyenoord moet zich maar richten op een andere speler.

Dan blijf je toch lekker banken in Duitsland...aub kom niet naar Feyenoord. Vergeleken met Pelle is Dost een amateur!

Dost heeft wel een punt natuurlijk. Feyenoord is geen Ajax, Psv, AZ of Twente. Feyenoord is het team dat van haar acht laatste Europese tegenstanders heeft verloren. Dit seizoen gaat echt een probleem voor ze worden nu er een beter team (az) net als zij geen Europees voetbal gaat spelen. Normaal kunnen ze erop rekenen dat dat alle betere teams naar beneden trekt in de Eredivisie. Nu is het best mogelijke resultaat een herhaling van de waardeloze resultaten van vorig seizoen: plaatsing voor Europese kwalificatie om daar jammerloos ten onder te gaan. Tel daar alle sleutelspelers bij op die vertrekken... ik zou ook niet blij zijn om zo een enorme stap terug te doen.

20 juli 2014 om 20:46

Klopt, Feyenoord is geen Twente of Az.. Die zijn stappen lager.

20 juli 2014 om 21:04

En als je kijkt naar de Europese ranking dan is Feyenoord een paar stappen lager dan Az.

20 juli 2014 om 21:07

Maar die willen nog weleens een prijs winnen of een wedstrijd in Europa, maar dat is inderdaad stappen lager dan Feyenoord die de laatste jaren in de Mickey Mouse League 2x 2e en 1x 3e zijn geworden. Echter zodra ze tegenstanders van het kaliber Kuban Krasnodar in Europa treffen liggen ze eruit. Wel een betere prestatie dan AZ dat een KnvB-beker wint en in de kwart finale Europa League eruit vliegt tegen Benfica.

20 juli 2014 om 21:13

Het ohh zo goede AZ is de laatste 2 jaar als 8e en 10e geëindigd...feyenoord heeft zijn mindere jaren gekend maar AZ en Twente kunnen niet tippen aan de club uit Rotterdam!

20 juli 2014 om 21:13

En als je kijkt naar de Europese bekers? wat zinloos om AZ en Feyenoord met elkaar te gaan vergelijken.

20 juli 2014 om 21:21

Had natuurlijk ook met onze schulden te maken. Of denk je dat Feyenoord zonder schuld ook spelers zoals Goossens en Verhoek hadden gehaald?

20 juli 2014 om 20:59

Klopt, Feyenoord de afgelopen jaren 2x 2e en 1x 3e, daar kunnen alle genoemde clubs behalve Ajax niet aan tippen. Huilie huilie..

jullie kunnen lullen wat je wilt maar financieel is het een stap terug sportief misschien niet maar dat moet je ook maar afwachten hoe het gaat nu Feyenoord al zijn beste spelers kwijt is.

Beste bassie blijf dan lekker in Duitsland op de bank zitten.
Wij willen alleen gemotiveerde spelers die gelijk graag voor Feyenoord willen uit komen.

20 juli 2014 om 21:06

Feyenoord salaris ? Wolfsburg salaris wereld van verschil. Dost wil zijn salaris gewoon behouden en terecht.

21 juli 2014 om 00:11

Bij een verhuur zal hij gewoon zijn salaris behouden. Deels Feyenoord deels wolfsburg.

"natuurlijk wil Feyenoord me hebben"... Want iedereen wil de grote verlosser Bas Dost? Lekker laten verpieteren op de bank of tribune in Duitsland en voor iemand gaan die wel met trots het Feyenoord shirt zal dragen.

Hij heeft een punt maar het is ook niet zo dat Dost te groot is voor Feyenoord. Dat vergeet ie dan wel weer effe.

Hij zegt dat de Nederlandse competitie een stap terug is vergeleken met de Duitse, of niet?

Een stap vooruit bedoel, want dan speel je tenminste. Walgelijk mannetje

Feyenoord kan Bas Dost beter uit hun hoofd zetten. Wolfsburg wil hem liever niet kwijt en Dost zelf wil uiteindelijk ook het liefst blijven. Financieel is het ook een lastige optie voor Feyenoord.

John Guidetti zou ik ook niet doen als ik Martin van Geel was. Die heeft gewoon te lang stil gestaan.

Iemand meer informatie over die spits van het Franse Tours, waar Feyenoord ook mee in verband werd/wordt gebracht?

20 juli 2014 om 21:32

Dost is wijs,die wil niet ergens heen waar alleen maar geouwehoert wordt over Ajax.Hij is niet gek hoor,die wacht zn kans af in die heimat

Overduidelijk dat Dost aan zijn in het slob geraakte carrière wil werken..

Nee, nog een jaartje op de bank is pas een stap achteruit. Lekker wegblijven uit de Kuip, zou ik zeggen.

Een stap terug en liever willen blijven? Oke, lekker daar blijven dan!

Qua competitie is het een stapje terug ja, maar het gaat toch ook om zijn carrière....

Bij Wolfsburg af en toe een basisplaats, dan weer bankie en af een toe een goaltje en uiteindelijk toch niet meer beter worden en opvallen bij beter clubs.

Of bij Feyenoord wekelijks spelen kans op CL of EL en proberen topscorer te worden en misschien na 2 jaar een top aanbieding krijgen van een club die groter is dan Wolfsburg ooit zal worden...........


PS. zo goed was hij nou ook weer niet hoor!

Mensen, reageer nou niet zo primair. Je weet niet of dit door hem gezegd is, media moet ook iets te schrijven hebben. En als dat zo was dan zou MvG vandaag niet zeggen dat ze met hem bezig zijn. En anders gaan ze met US Palermo praten over Andrea Belotti. Jonge, snelle, kopsterke, temperamentvolle......speler. En anders geven ze maar kans aan te Vrede en halen ze een goedkope backup alternatief als Janko terug naar Nederland. Hoeft niet veel te kosten en was altijd garantie voor de goals.

Bas, je was goed bij Heracles en niet overtuigd bij Wolfsburg. Dan kan Feyenoord toch geen stap terug zijn voor jou. Doe het gewoon 1 of 2 jaar en dan kan je weer verder. Maak jezelf niet teveel wijs

Bas is een Ajax-fan al vanaf een klein jochie. Zo wordt het verhaal gebracht maar je gaat als "Ajacied" niet in Rotterdam Zuid voetballen! Respect Bas! Hopelijk komt er een andere leuke club voor je!

20 juli 2014 om 22:47

Een speler van niks als je het mij vraagt

Tuurlijk is Wolfsburg beter dan Feyenoord, maar Dost redden het niet bij Wolfsburg dus een stap terug zou niet raar zijn.

20 juli 2014 om 22:46

Hij moet zich niet te groot voelen voor Feyenoord, zo goed is hij ook al weer niet

Het streelt Luuk de Jong dat hij wel de stap terug doet.

Dan niet he? Hij verkiest op de bank zitten dus boven een bijna zekere basisplek. Apart....

Zo te horen wil ie niet zo graag voor Feyenoord spelen...laat hem lekker verrotten op die bank in Duitsland en haal lekker guidetti

Begrijpelijk. En Dost brengt het nog vriendelijk. Van Wolfsburg naar Feyenoord is wel meer dan een stap terug. Zowel financieel als sportief, want daar Feyenoord al hun toppers heeft verkocht, zal het komend seizoen moeilijk worden voor Rutten om hoog te eindigen met Feyenoord.

triest gebeuren hier omdat Dost Feyenoord voorlopig nog afwijst.

Zijn verhaal is vrij plausibel, vertrokken naar een sterkere competitie om daar te slagen, je maakt jezelf compleet belachelijk als je dan naar 2 seizoenen met wat tegenslagen direct terugkeert. Ook buiten Wolfsburg zijn er nog voldoende clubs in sterkere competities waar hij beter terecht kan dan Feyenoord.

En verder is Feyenoord ook niet wat het geweest is. De laatste keer dat ze een poulefase van een europese competitie haalden werd de winstpremies nog in guldens uitgekeerd. Verder is de succescoach, de basis van de verdediging en de spits weg en is het maar afwachten wat Clasie doet.

Kortom, ik zou ook passen voor Feyenoord als ik Dost was

Zie Bony wel zitten, die Dost voelt zich te hoog geen woorden verder voor, geld natuurlijk dat begrijp ik wel.

Lol... Mensen zijn wel op hun pik getrapt heh jezus... Hij heeft gewoon gelijk... los van het feit of hij nu basisspeler is of niet... terug naar de Eredivisie en Feyenoord is in vergelijking met Bundesliga en Wolfsburg gewoon een stap terug... en als Wolfsburg hem niet meer wil, dan gaat hij naar een andere club in de Bundesliga ofzo... en dan speelt hij nog steeds in een betere competitie...

Is het nou zo moeilijk om je hersenen te gebruiken... hij heeft ooit de Eredivisie verlaten om het avontuur in betere competities te proeven... 1 seizoen gespeeld.. 1 seizoen geblesseerd geweest en hier en daar nog wel wat minuutjes gepakt... moet hij zijn droom nu dan maar opgeven en terugkeren naar de Eredivisie... zo kortzichtig gedacht door jullie. En geef hem lekker zijn kans, want resultaten in het verleden geven geen garantie in de toekomst... hoe vaak ik hier wel niet heb gezien dat spelers letterlijk met de grond gelijk worden gemaakt... hoe ze zichzelf vervolgens ontwikkelen en jullie allemaal de mond snoert en er vervolgens wordt doorgepraat alsof jullie altijd al hebben geweten dat hij goed was... 1 voorbeeld: Aaron Ramsey.

21 juli 2014 om 01:22

Bij een topclub als Feyenoord terechtkomen zie ik niet als een stap terug. De krachten die daar spelen doen niet onder voor die van Wolfsburg. Competitie wel natuurlijk, als is deze niet zo slecht als menigeen doet voortkomen. Volgens mij is gewoon het punt dat Bas niet bij Feyenoord wilt spelen, geen goed gevoel bij, geen fan, whatever de reden ook is, in z'n uitspraken (dus ook die in andere topics) voel je gewoon dat die er geen zin in heeft. Nou ja, zeg dat dan en laat Rotterdam-Zuid een ander vinden. Voor zijn carriere is het wel beter dat die vertrekt, als jij degene bent die eigenlijk mag vertrekken, moet je toch niet willen blijven.

21 juli 2014 om 15:19

@royalantwerper
Ben ik niet met je eens... Feyenoord is qua historie wel groter dan Wolfsburg, maar het huidige Wolfsburg heeft een veel betere selectie/team dan het huidige Feyenoord... Wolfsburg heeft (ervaren) spelers als: Luiz Gustavo, Kevin De Bruyne, Ivica Olić en Diego Benaglio... dat zijn gewoon 4 topspelers... en daarnaast ervaren (met uitzondering misschien van De Bruyne), maar nog steeds goed..

De rest van het (basisteam) is ook wel goed.. met spelers als Ricardo Rodríguez, Robin Knoche, Naldo, Sebastian Jung en Ivan Perisic

En het was recent de club die spelers als Mandzukic en Dzeko had..

Daarnaast de financiële mogelijkheden bij Wolfsburg zijn gewoon veel groter...

En zoals ik al zei, hij zocht naar een buitenlands avontuur, dan keer je niet na 2 seizoenen weer terug... dus hij zal wel meer trek hebben in een andere buitenlandse club ja..

21 juli 2014 om 01:22

Blind niet te vergeten

Van volkswagen naar opel, tja zelfs dat zegt genoeg

21 juli 2014 om 01:23

Je wilt in beide niet gezien worden

" het is logisch dat feyenoord mij wilt". Mr. Dost het te hoog in zn bol gekregen. Zolang hij niet elke wedstrijd basis staat bij Wolfsburg is het voor hem absoluut geen stap terug. Het is een stap vooruit voor hem. Kan hij aan zn techniek werken want dat is nog even dramatisch als toen hij vertrok uit Nederland.

Beste Bas, het is ook een stap terug. Als je bij Wolfsburg goed zou presteren dan waren er wel andere clubs met interesse. Soms moet je stap terug doen om er vervolgens weer 2 vooruit te kunnen zetten.

Jammer dat hij er zo over denkt. Gezien zijn situatie bij Wolfsburg ben ik het ook zeker niet met hem eens. Maar goed, dan houdt het dus op.

Verwaand rot menneke.....

Hij mag blij zijn met de interesse van Feyenoord en de garantie op spelen. Als hij dat niet is, ben ik hem liever kwijt dan rijk. Ik denk toch niet dat hij bij Feyenoord zou passen.

21 juli 2014 om 19:33

Altijd irritant ventje gevonden, wordt gewoon weer bevestigd ! Zo'n gozer zou het nooit redden on de kuip, huilebalk

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren