Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Chelsea willigt wens Bosz in en stuurt Colombiaanse spits naar Arnhem'

Laatste update:
/

Peter Bosz mag binnenkort zijn vurig gewenste spits verwelkomen. Volgens Omroep Gelderland is het een kwestie van tijd tot de club de komst van Joao Rodríguez bekend zal maken. De achttienjarige Colombiaan is eigendom van Chelsea, dat hem al in 2012 vastlegde. De afgelopen seizoenen verbleef hij echter nog op huurbasis in zijn geboorteland.

De jonge aanvaller tekende twee jaar terug een contract voor vijf seizoenen in Londen, maar kreeg van Chelsea de kans om verder te rijpen in een vertrouwde omgeving. Hij speelde voor Deportes Quindio en Uniautonoma, waar hij zijn talent verder ontplooide. Nu acht Chelsea de tijd rijp om hem alsnog naar Europa te halen en Vitesse is, zo melden diverse bronnen, de belangrijkste gegadigde.

Mocht de transfer doorgang vinden, dan is Rodríguez na rechtsback Wallace en aanvaller Bertrand Traoré de derde speler van Chelsea die komend seizoen de kleuren van Vitesse verdedigt. Rodríguez moet in Arnhem de opvolger worden van Mike Havenaar, die op zoek is naar een nieuwe club. Back-up Marcus Pedersen wordt waarschijnlijk verhuurd.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is maar de vraag of hij wat kan

20 juli 2014 om 13:14

No shit Sherlock

20 juli 2014 om 16:29

Doe mij maar die andere Colombiaanse Rodriguez ;-)

Heeft afgelopen twee seizoenen 11 wedstrijden gespeeld als zijn Wikipedia klopt, ben benieuwd of dit daadwerkelijk een versterking is.

20 juli 2014 om 11:32

en daar gaan we weer met het handelshuis van Vitesse met spelers waarvan je maar moet afvragen of je er wat aan hebt, allemaal gokwerk, niet gericht op de selectie gezocht in heel Europa, nee weer een speler die bij Chelsea niet aan de bak komt en zo geen lange termijnvisie in Arnhem,

doodzonde, zo kan je als club nooit stabiel iets opbouwen en een sportief plan maken op termijn met een doelstelling

20 juli 2014 om 11:51

is elke speler of je die nu koopt of huurt geen gokwerk?

20 juli 2014 om 12:05

Nou mag toch hopen van niet Forza Vitesse, als dat zo zou zijn kan ik ook wel scout worden, zeker als je huurt moet de speler een meerwaarde hebben en er gelijk staan, anders is het gewoon weggegooid geld.

Dat scouts het nogal eens fout zien is weer wat anders, maar het heeft natuurlijk niets met gokken te maken, bij Twente bijvoorbeeld ging het een tijd goed, toen een periode dramatisch, met aankopen als Baijrami, Plet, Parker, Javadov, Akram, Breukers, Schilder etc nu lijkt er weer een bepaalde visie achter te zitten, wil niet zeggen dat ze geen fouten meer maken, maar er zit weer een gedachte achter, althans dat hoop ik

Kijk die servische spits die Vitesse vorig jaar heeft aangetrokken kunnen ze tijd geven om te wennen, is nu een half jaar in Nederland, dus ik verwacht dat hij vanaf nu zijn wedstrijden mee gaat pikken, maar een gehuurde speler kun je natuurlijk geen jaar laten wennen, of je moet hem voor meerdere jaren huren, zoals bij v Aanholt.

20 juli 2014 om 14:28

Ja, alleen als je goed gokt bij Vitesse verlies je de speler al na een jaar. Conclusie, opbouwen is moeilijk..

20 juli 2014 om 17:17

Ja man echt he? Ze hebben maarliefst 3 spelers van Chelsea gehuurd. Wat een maffe club daar. Er wordt ook totaal niet in de jeugd geïnvesteerd. Wat verder kijken dan je neus lang is zou je goed doen.

21 juli 2014 om 15:54

nee

Weer een talent, moeten we maar weer afwachten of dit de spits is die we nodig hebben.zal eerst weer moeten wennen aan het Europese spelsysteem.

20 juli 2014 om 10:52

Tsja dat is nou eenmaal het lot van een club die zelf niet echt de beslissingen meer neemt, maar zich moet laten leiden door Chelsea.

20 juli 2014 om 11:03

Vitesse wil zo graag mee doen met de echte top4 dat ze zelfs bereid zijn om de ziel van de club te verkopen. Ik voorspel nu al, ook dit seizoen word het weer niks, te veel huurkrachten die geen enkele binding met deze club hebben.

20 juli 2014 om 11:14

Kun jij mij misschien dan uitleggen wat de ziel van vitesse is en op wat voor een manier deze is verkocht?
Er is nog helemaal niemand geweest die hier een antwoord op heeft kunnen geven dus misschien jij?

20 juli 2014 om 11:41

Vitesse is het oude Vitesse niet meer. Het is in handen van een rijke rus en is in feite ook van Abramovich. Het kan zelf niets meer beslissen en is volledig afhankelijk van deze russen. Als deze rus er geen zin meer in heeft is het met de club Vitesse afgelopen en kunnen ze net als RBC en AGOVV lekker amateurvoetbal gaan spelen.

20 juli 2014 om 11:41

De ziel van Vitesse is allang geleden begraven op Monnikenhuizen, met de melagomane plannen van Albers is de ziel van Vitesse definitief verdwenen.
Laatste redding dankzij oligarchen bevestigen alleen maar dat Vitesse als club niets voorstelt.
Goed te horen dat er nog Vitesse getrouwen zijn, maar die weten allemaal diep in hun hart dat het betaalde voetbal in Arnhem voorbij als de Abramovitch-kliek de stekker er uit trekt.

20 juli 2014 om 11:42

Ze krijgen maar de "talenten" van chelsea die daar kunnen rijpen, doen ze het goed dan kunnen ze weer van voor af aan beginnen omdat ze dan terug gehaald worden.
Lijkt vaak zo te zijn dat Chelsea bepaald wie Vitesse krijgt en dat Vitesse hier 0.0 inspraak op heeft.

20 juli 2014 om 11:43

Doe nou niet zo stoer, Vitesse is verkocht omdat het zo goed als failliet was.

20 juli 2014 om 11:48

Dat is toch wel er veel onzin in zo'n stukje als dit echt allemaal door chelsea alleen bepaald wordt waren er nu toch geen nieuwe spelers gekomen nadat Piazon vorig seizoen de gehele tweede seizoen's helft op de bank heeft gezeten of BV cuevas die nooit 1 minuut in vitesse 1 heeft gespeeld

Ik zie nu zoveel reacties hier maar no niemand die antwoord geeft om mijn vraag .

"kun jij mij misschien dan uitleggen wat de ziel van vitesse is en op wat voor een manier deze is verkocht?"

20 juli 2014 om 11:48

Ik kan het je wel vertellen. Vroeger was Vitesse een club met een goede jeugdopleiding waar eigen talent volop kansen kreeg. Nu worden deze posities veelal ingenomen door jeugdig talent wat gehuurd wordt (meestal verplicht vanuit Chelsea). De enige stabiliteit die Vitesse nog heeft zijn de miljoenen van Chelsea. Er speelt nog wel wat eigen jeugd maar dit is niet noemenswaardig. Verder was het natuurlijk nodig dat de club werd gered. Zonder Chelsea was Vitesse er nu hoogstwaarschijnlijk niet meer omdat de gemeente Arnhem ook niet meer wou bijspringen. Al met al hadden ze weinig keuze echter vrees ik dat op termijn alsnog de stekker eruit gaat als de mensen van Chelsea genoeg hebben van hun speeltje.

20 juli 2014 om 11:55

Leuk geprobeerd maar dit is in geen velde of wegen een antwoord op mijn vraag. OM jouw een plezier te doen, vitesse is op dit moment misschien wel de club in nederland waar het meeste wordt geinvessteerd in de jeugdopleiding en scouting echter is dat een onderwerp waar VZ nooit wat over zal melden.

Alleen zal dit tijd kosten om weer helemaal op orde te hebben met talenten aangezien de meeste talenten zijn vertrokken of weggekocht in de tijd voor de overname.

Ook zullen er dit seizoen al een aantal talenten worden doorgeschoven naar het eerste maar ook dit wordt hier uiteraard niet gemeld.

20 juli 2014 om 12:09

Beetje jammer Forza Vitesse, ben het wel met je eens hoor, een ziel bestaat gewoonweg niet, zou tenminste niet weten wat de ziel van Ajax, Twente of PSV is.

Maar doordrammen over zoiets onbenulligs houdt voor mijn gevoel in, dat je ook nog niet precies weet hoe jij staat tegenover alles wat er gebeurt bij Vitesse.

Edit: Gewoon zelf niet weten wat er gaande is bij je club werkt dit natuurlijk ook wel in de hand.

Persoonlijk vind ik het een hoop gemiep om niets, hoop niet dat Twente ooit verkocht gaat worden, maar mocht het wel zo zijn zal ik er niets minder voor juichen of wat dan ook.

20 juli 2014 om 12:12

Omdat Vitesse lugubere mensen de club hebben laten overnemen, anders ging het failliet, deze mensen hebben 0.0 met voetbal en spelen onderling een machtstrijd wie het meeste geld kan uitgeven.
Hebben ze geen zin meer in hun speeltje dan is het einde oefening met Vitesse, dat is je ziel aan de duivel verkopen.
Of je daar een keuze in hebt is het tweede, maar je raakt je identiteit er wel mee kwijt.
(Geld ook voor een Chelsea, city, psg, en noem ze allemaal maar op)

20 juli 2014 om 14:33

renaldino volgens mij heb jij echt geen flauw idee waar jij over praat.

20 juli 2014 om 17:20

Ah, daar hebben we term ziel weer. Mooi man. We spelen nog altijd in het geel/zwart, nog altijd in Arnhem, meer lokale jongens in de selectie en staf dan menig eredivisie club, maar de ziel is verdwenen. Juist

21 juli 2014 om 16:00

ziel van een club geloof ik niet zo in

die is bij Ajax sinds vertrek naar de Arena dan ook weg, en zo kunnen we nog wel meer voorbeelden noemen

Pedersen wordt waarschijnlijk al weer verhuurd. Dan kunnen ze beter verkopen dit wordt dan de 4e keer ze hem verhuren. Valerenga, Odense en Barnsley waren de afgelopen 3 jaar zijn tijdelijke bestemmingen. Hij is toch een prima aanvaller voor Vitesse?

20 juli 2014 om 10:52

Pedersen willen ze wel verkopen maar er blijken weinig clubs intresse in een koop te hebben , dan kun je hem beter maar verhuren zodat je in ieder geval zijn salaris (of deel ervan) niet hoeft te betalen.

Het probleem met pedersen is dat hij constant geblesseerd is (supporters noemen hem daarom ook man van glas) en daarnaast heeft hij het in zijn vorige 3 verhuur periodes ook niet laten zien.

20 juli 2014 om 10:59

Er zal toch interesse zijn uit de met alle respect de kleinere voetballanden zoals Denenmarken of Noorwegen?

20 juli 2014 om 11:00

Oh jawel maar niet om te kopen , clubs weten ook dat hij volgend jaar transfervrij is.

Altijd maar afwachten natuurlijk of dit wat word voor vitesse overigens zou ook Sheran Yeini worden gekocht een speler die centraal, rechtsback en verdedigende middenvelder kan spelen en momenteel aanvoerder is van Maccabie tel aviv.

Lijkt me zo frustrerend als je op deze manier afhankelijk bent van Chelsea. Echt een speeltje zo.

20 juli 2014 om 10:55

hoezo frustrerend? misschien kun je het ff toelichten of is dit weer gewoon een opmerking om te provoceren?

20 juli 2014 om 11:01

Forza Vitesse

Vind jij het niet frustrerend dat je team de afgelopen jaren bestaat uit minimaal 3 huurlingen van Chelsea als het niet meer is? Je bent toch Vitesse, een eigen club, toch geen tussen club van Chelsea? En elk jaar kun je weer opnieuw zorgen maken als de spelers weer vertrekken.

20 juli 2014 om 11:05

Nee dat vind ik niet. En dus omdat je spelers huurt ben je geen eigen club?
Spelers zijn passanten de club vitesse draait om heel wat meer dan de spelers die er lopen.

Daarnaast wil vitesse best meer spelers kopen maar zit je aankomend jaar nog aan de FFP regels gebonden, na dit seizoen zal er meer speling zijn om spelers zelf aan te trekken. HEt positieve van FFP is dat er nu langzaam spelers zullen worden doorgeschoven van de jeugd.

20 juli 2014 om 11:11

Ik zou het enorm frustrerend vinden. Je weet nooit wat je hebt en de talenten die Chelsea stalt, houden vitesse talenten uit de basis. Daarbij is het voor het groepsproces natuurlijk ontzettend vervelend dat je weinig consistentie in je team houdt, als je al van een team kunt spreken met al die huur soldaten.

20 juli 2014 om 11:18

We hebben wallace, traore en dan nu waarschijnlijk deze jongen dus volgens mij wten we dat wel toch?

Talenten uit de basis? De jeugdopleiding van vitesse is jaren lang helemaal leeg gekocht en is nu bezig aan een wederopbouwing maar dit zal zeker tijd innemen.

En er maar standaard vanuit gaan dat er geen team is omdat er huurlingen bij zitten is wel erg dom gedacht volgens mij is dordrecht toch echt gepromoveerd met volgens mij wel 8 huurlingen in het team.

20 juli 2014 om 11:44

Forza Vitesse, wat irritant, hoe je op iedereen reageert die zegt dat Vitesse een onderdeel is van Chelsea.

Dat is toch overduidelijk zichtbaar? Je huurt elk seizoen een half dozijn aan spelers van Chelsea. Er zijn allerlei links richting Abramovitsj en jij wilt doen alsof Vitesse nog een eigen gezicht heeft? Doe normaal joh.

Jij wilt zeggen dat je Wallace en deze Rodriquez kent?

20 juli 2014 om 11:53

Jongen geef nu gewoon eens toe dat Vitesse zijn ziel heeft verkocht. Denk dat meeste supporters van Vitesse dat vinden. Vitesse is Vitesse niet meer. Je bent gewoon afhankelijk van de grillen van Chelsea. Dus kan je nooit fatsoenlijk beleid maken.

20 juli 2014 om 11:53

Je hebt afgelopen seizoen gezien wat er gebeurde. Eerste competitiehelft super en stonden bijna eerste met winterstop. Daarna nieuwe huurling aangetrokken en werden allemaal ego's die voor hun eigen succes gingen. Dit was de reden dat Vitesse 6de eindigde omdat de huurlingen 0 binding met de club Vitesse hebben! Zonder Chelsea zouden ze nooit voor Vitesse willen spelen!

20 juli 2014 om 12:07

Het ging vlak voor de winterstop al minder, vanaf het moment dat Haaf geschorst was. Toen hebben er meerdere spelers in de spits gestaan en het was allemaal niet je van het. Piazon was als topscorer een belangrijke speler voor ons, maar hij raakte in een gigadip (later raakte hij zelfs zijn plek kwijt) en er stond niemand anders op om de doelpunten wel te maken. De tegenstander wist de tweede helft ook beter hoe ze het Vitesse moeilijk konden maken, door meer in te zakken en er snel uit te counteren. De spelers begonnen aan de speelstijl van Bosz te twijfelen en hebben gevraagd om een iets defensievere tactiek. Dat heeft Bosz afgewezen. Je kunt op je vingers nagaan dat mensen dan met minder zelfvertrouwen spelen en dat was ook wel te zien aan het spel.

Wellicht hebben de nieuwe gezichten ook voor wat onrust gezorgd, dat durf ik niet stellig weg te wuiven, maar ik denk dat het vooral tactisch fout ging, plus het feit dat we een echte killer misten. Kansen heeft Vitesse over het hele seizoen genomen genoeg gecreëerd, maar daar heb je niets aan als je niemand hebt die hem er ook echt inschiet. Daarom sta ik nog niet meteen te juichen over zo'n jong gastje in de spits.

20 juli 2014 om 17:28

Fcda, Wat ben ik blij dat je Forza Vitesse de mond gesnoerd hebt, je wordt doodziek van die reacties van hem. Ik begrijp niet dat VZ hier niet op reageerd, want ik heb eens gereageerd op iemand en kreeg meteen een mailtje van de moderator, die was het niet met mijn commentaar eens, zo kinderachtig zijn ze van VZ

20 juli 2014 om 19:14

Wat is er mis met zijn reacties? Hij verdedigt zijn club, lijkt me weinig mis mee zolang dat op een respectvolle manier gebeurd.

20 juli 2014 om 11:39

Zei je dat ook toen PSV alex huurde, vorig jaar Park huurde met Ruiz en Rekik en nu weer een middenvelder willen van Chelsea. Volgens mij is PSV de laatste die hier iets over mag zeggen.

20 juli 2014 om 11:46

Dat was niet van 1 club!

Huren is niets mis mee, als je maar huurt wat jij wil hebben... Vitesse is gewoon puur afhankelijk van 1 club wat ze wel of niet af willen staan!

Niks mis mee dat Psv een keer een Ruiz huurt of Ajax een Bojan... hoewel je bij beide wel mag zeggen dat ze meer de jeugd in de weg hebben gelopen dan belangrijk zijn geweest!

20 juli 2014 om 11:47

Zet alle spelers die gehuurd zijn door PSV en Vitesse eens op een rijtje sinds die rare Georgische snuiter het had overgenomen.
Lijst is veel groter van Vitesse.
Ook kiest PSV bewust voor deze spelers, terwijl Chelsea bepaald welke spelers naar Vitesse gaan.

20 juli 2014 om 11:58

Onzin, Bosz bepaalt uiteindelijk of een speler van Chelsea een aanwinst is of niet. Hij heeft al vaker in interviews aangegeven dat hij ook al diverse talenten heeft afgewezen. Bosz bepaalt ook zelf wie er spelen, dus Chelsea heeft er geen belang bij om een speler door de neus te boren. Zij willen dat een talent zoveel mogelijk speelminuten krijgt. Die kans is het grootst als je een talent stuurt dat bij Vitesse past en waar de staf van Vitesse vertrouwen in heeft.

20 juli 2014 om 12:14

Daarfast Chelsea echt geen rekening mee houden, genoeg clubs die wel op se spelers van chelsea zit te wachten.

20 juli 2014 om 12:36

Tuurlijk vinden ze wel weer een andere club voor hun spelers. Maar voor Chelsea is het natuurlijk wel makkelijk als er meerdere talenten bij een club spelen om hun voortgang te volgen. Daarnaast is de Nederlandse competitie natuurlijk erg leerzaam voor ze en hebben ze meer kans op speeltijd dan in grotere competities.

Maar ik ben het dus niet met je eens dat ze Vitesse verplichten om talenten te nemen waar de club niet op zit te wachten. Want ze hebben er zelf niet veel aan als hun speler het hele seizoen op de bank zit.

20 juli 2014 om 14:45

Die middenvelder van Chelsea is het back up plan voor als Defour niet komt. Je moet ook een onderscheid maken tussen ieder jaar een x aantal spelers (verplicht) huren van dezelfde club, of 2 spelers huren van verschillende clubs.

20 juli 2014 om 17:31

Omdat? Waarom moet je daar verschil in maken? Chelsea beslist welke spelers in aanmerking komen, vitesse kies daar degene uit die ze willen hebben. Win win. Vitesse krijgt een bredere selectie (jeugd is nog niet op niveau) en spelers van chelsea misschien speelminuten. Gewoon een hele gezonde samenwerking. Maakt verder niet uit om 3 spelers te huren van dezelfde club of van 3 verschillende clubs. Overigens schijnt Vites de aanvoeder van Maccabi Tel Aviv gekocht te hebben.

Waarom probeert Vitesse Bas Dost niet te huren of Van Wolfswinkel. Dat lijken me sowieso goede versterkingen. Verder zijn Mike van Duinen, Gino van Kessel, Rydell Poepon goede alternatieven.

Deze Colombiaanse spits is jong, onervaren en komt uit een totaal andere cultuur.

20 juli 2014 om 11:19

Wolfsburg wil dost niet laten gaan zolang ze geen vervanger binnen hebben.

Daarnaast moeten deze spelers zelf ook wel willen natuurlijk.

Pedersen verhuren zou ik wel een slechte optie vinden of een club moet echt zijn hele salaris over willen nemen. Anders kun je hem net zo goed als back-up erbij houden in mijn ogen. Dat Vitesse van Pedersen afwil snap ik wel. In de voorbereiding vind ik hem niet overtuigen en hij lijkt vaker geblesseerd te zijn dan niet. Dus hij is niet een spits waar je altijd op kan vertrouwen. Al moet zo'n talent het nog maar waar zien te maken.

Ik vind het prima dat we van Chelsea huren, maar de spitspositie is sinds Bony weg is wel een probleemkindje. Dus voor die positie zou ik liever zien dat ze een speler aankopen. Een goede spits levert je ook weer goed geld op bij verkoop.

Rodriguez is pas net 18 geworden in mei, een veredelde jeugdspeler krijg je er dus bij, in Colombia afgelopen seizoen door blessures nauwelijks gespeeld.

Vrij atletisch wel en bewegelijk maar op het hoogste niveau nog niet bewezen een echt scorende spits te zijn, word in Colombia wel gezien als een talentvolle spits met zeer veel potentie en vergeleken met Luis Muriel.

Leuk dat velen zich zo druk maken over ons vitesse! Iedere club huurt spelers . Vitesse heeft veel geïnvesteerd in haar jeugdopleiding, mannen als knol,van hinthum, hofs , Jansen en sturing zijn er werkzaam. Hoezo geen clubliefde of ziel.
Het duurt echter enkele jaren voordat daar goede spelers uitkomen die kunnen worden geselecteerd.
Nu trainen al jonge spelers uit eigen jeugd mee met de selectie

20 juli 2014 om 13:37

Ik denk dat het veel mensen steekt dat hun eigen clubs amper geld hebben om een speler te halen, terwijl vitesse mompelt dat ze eigenlijk een nieuwe spits nodig hebben en de dag erop wordt er ongeveer 1 bezorgd. Eigenlijk jaloezie dus, maar misschien wel een beetje begrijpelijk.

Het is jammer dat velen zo reageren over de huurlingen van chelsea want in mijn ogen is vitesse juist bezig met een eigen team! Van leerdam,kashia,achente,van der heide,veijnovic,propper,ibarra,velthuizen,room,morie. Dat zijn allemaal spelers van vitesse niet gehuurd! Volgens mij spelen de meester er van in de basis!

20 juli 2014 om 14:29

Met die spelers als beste spelers degraderen ze misschien wel. Echt heel, heel matig materiaal.

Ach de meeste weten niet eens waar ze over praten, er zijn nu slechts 3 spelers van Chelsea die deze kant op komen. En er zullen er nog wel 2 of 3 bij komen, die zullen 30 juli wel blijven als de wedstrijd is afgelopen.er zijn nu een stuk of 6 jeugdspelers bij de selectie die ook kans maken om er bij te blijven.
Bosz is goed te spreken over deze talenten en maken flinke stappen, neem nu Joris Klein-Holte die speelde vorig seizoen nog in de B1 en zit nu bij de selectie en zo zijn er nog meer talenten die doorstromen. Neem nu eens jong Vitesse daar spelen nu alleen maar eigen jeugd spelers in niks van buiten af. Dus je kan met recht zeggen dat de jeugdopleiding eraan komt, zullen elk seizoen best wel wat spelers doorstromen naar het 1e elftal. En dan hoeven we niks meer te huren jah 1 of 2 spelers.

En wat is er eigenlijk mis dat Vitesse van Chelsea huurt ze werken niet voor niets samen.
Daarom komen er nu ook weer talenten naar Arnhem en die tillen samen met de overige Vitesse spelers Vitesse naar een hoger plan. Zolang de FFP Vitesse onderdruk zet om niks te kopen dan moet Vitesse wel huren of transfervrij spelers halen.

Al met al is Vitesse op de goede weg met alles.

20 juli 2014 om 14:30

Ja, draai alles even lekker om man. Het enige dat jullie onder druk zet niks te kopen is het wanbeleid van de afgelopen 5 jaar.

20 juli 2014 om 14:32

Waar haal je het lef van daan de schuld bij de ffp te leggen man. Zij zetten jullie onder druk? Kijk anders eens een keer naar wat jouw club daar voor schuld aan heeft.

Rodriguez is nou niet echt een spits en ik betwijfel ten zeerste of dit de spits is die Bosz wilt en waar Vitesse behoefte aan heeft. Rodriguez is best een aardig talent volgens mij. Lastig in te schatten aangezien hij niet echt in Chelsea's jeugd heeft gespeeld. Voor zover ik weet is het gewoon een aanvallende speler die meer geschikt is om op wijde posities te spelen of achter de spitspositie.

Ik verwacht persoonlijk dat Vitesse nog wel een spits zal halen of dat nou koop of verhuur is.

20 juli 2014 om 14:46

Waarom verhuurt chelsea niet patrick bamford of islam feruz? Die lijken me iets verder en geschikter voor de top van de eredivisie. Deze jongen is niet klaar voor de top 5 van de eredivisie en tevens geen echte spits.

20 juli 2014 om 14:54

Met betrekking tot Bamford is dit wel interessant:
http://weaintgotnohistory.sbnation.com/2014/7/20/ 5919853/patrick-bamford-loan-decision (spatie voor de 5 weghalen)
Ze weten nog niet wat ze met hem willen gaan doen, maar ze zijn bij Chelsea wel onder de indruk van hem. Misschien dat ze hem aan een PL club willen verhuren of zelfs gewoon bij het eerste team van Chelsea houden.

Wat Feruz betreft. Die had naar mijn mening niet een heel goed seizoen afgelopen jaar. Ik heb daarnaast ook mijn twijfels bij zijn mentaliteit dus het is een lastige situatie. Hij heeft overduidelijk veel talent en ik denk dat hij wel baat heeft bij een huurperiode. Gezien de opkomst van Solanke en Brown lijkt het me sowieso wel handig als hij binnenkort ergens heen gaat. Maar dan lijkt me een Championship club iets geschikter.

Je ziet ook zelden Britse spelers naar het buitenland gaan dus de kans dat Bamford of Feruz naar Vitesse gaat is sowieso al klein. Ikzelf zou graag Engelsen naar het buitenland zien gaan, maar dat is gewoon onwaarschijnlijker.

Dat zat zoden aan de dijk, een achttienjarige zonder ervaring. Aan de andere kant, de meeste Vitesse supporters vinden al die huurlingen uit verwegistan prahrig, dus wie ben ik om er over teoordelen. Alleen de kritiek her en der van die supporters op het beleid vind ik wel merkwaardig, die fqna weten zelf toch ook dat er geen sprake is van beleid.

wat een geklets van "echte vitesse fans".ze weten zelf dat ze bij de club vitesse geen moer te vertellen hebben en naar de pijpen van "buitenstaanders" moeten dansen,maar flink blijven juichen hoor en je kop in het zand steken.en zolang de prestaties maar op enig niveau blijven zul je deze lieden niet horen,maar o,wee als deze uitblijven.! !als echte supporter van de club was ik liever opnieuw in de jupiler league begonnen en dan de weg weer naar boven te nemen, dan m,n ziel en zaligheid verkopen aan een ieder die er maar geld in wil steken en zelf niks meer te vertellen hebben.
wat ben ik blij nog bij een echte volksclub op de tribune te kunnen zitten en die waarschijnlijk nooit landskampioen zal worden,maar die zelf nog wel de touwtjes in handen heeft.waar het goed toeven is wat de sfeer betreft omdat daar de druk niet heerst om kampioen te worden.en die het dit seizoen toch niet onaardig gedaan heeft,wat vitesse supporters als geen anderen moeten weten toch,namelijk fc.groningen.een club van de supporters,maar toch geleid door professionals.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren