Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Pochettino is overtuigd en wil Depay zien komen'

Laatste update:

PSV heeft nog geen bod ontvangen op Memphis Depay, maar Marcel Brands moet er wel rekening mee houden dat hij nog gebeld zal worden. Tijdens het WK werd Tottenham Hotspur al met de aanvaller in verband gebracht en The People schrijft dat Mauricio Pochettino al voor het toernooi in Brazilië onder de indruk was geraakt van Depay. Er wordt nagedacht over een bod.

/

De twintigjarige Depay scoorde op het WK tegen Australië en Chili en werd direct met de nodige buitenlandse clubs in verband gebracht. Tottenham zou het meest serieus zijn: Pochettino heeft nog geen nieuwe spelers naar White Hart Lane gehaald, maar daar moet spoedig verandering in komen. Linksback Ben Davies en keeper Michel Vorm schijnen over te komen van Swansea City en Depay is de man die de aanval zou moeten komen versterken.

Depay heeft er net een seizoen als basisspeler bij PSV op zitten en scoorde 12 keer in 32 competitiewedstrijden. Zijn contract in Eindhoven loopt nog drie jaar door en PSV zou alleen willen nadenken over een transfer bij een 'Kevin Strootman-achtig bedrag'. Het is niet bekend wat Tottenham wil betalen; The People denkt dat Depay zo'n dertien miljoen pond, omgerekend 16,4 miljoen euro, moet kosten. In Nederlandse media wordt echter gesproken over minstens twintig miljoen.

Tottenham Hotspur zou een mooie club zijn voor Memphis Depay

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja, het zal nog wel een paar weken onrustig blijven rondom Depay.

20 juli 2014 om 10:00

Dat krijg je ervan als je twee goede invalbeurten op een WK hebt...

20 juli 2014 om 10:30

Vond hem ook goed spelen tegen Costa Rica.

20 juli 2014 om 10:36

@kwandak

Tegen Costa Rica was hij veel minder dreigend. Alle dreiging kwam toen van Robben. Vier Costa Ricaanse verdedigers kregen ook geel voor (zware) overtredingen op Robben.

20 juli 2014 om 10:59

@kwandak
Tegen Costa Rica was juist zijn minste wedstrijd. Werd volgens mij ook gewisseld

20 juli 2014 om 11:20

Dan ben je 1 van de weinige, Kwandak.

20 juli 2014 om 16:48

Dit zou voor depay wel 1moiie stap zijn al zeg ik het zelf .ik zeg doen depay alleen wil psv er 20miljoen voor dat bindt ik wel 1beetje aan de hoge kant.maar ook deze jongen komt er wel.

20 juli 2014 om 10:04

Niet naar Tottenham gaan, denk dat ie beter onder een nederlandse coach groot kan worden... Anders wordt het de nieuwe Chadli

20 juli 2014 om 10:14

Hoeveel contract spelers heeft Tottenham nu eigenlijk? Moeten ze niet eerst wat spelers verkopen? Waren zij het niet die vorige seizoen voor meer dan 100miljoen aan diverse spelers hebben gekocht?

Lijkt me geen goede club voor Depay. Kan id beter kiezen voor een club waar hij zich verder kan ontwikkelen en geen nummertje is.

20 juli 2014 om 10:24

Dat is zo maar als hij gehaald wordt door de huidige trainer heeft hij natuurlijk wel een streepje voor.

20 juli 2014 om 10:57

Chadli heeft nooit de potentie laten zien die Depay heeft. Ik vind Chadli sowieso helemaal niks, weinig verassend in zijn spel en constant geblesseerd.

20 juli 2014 om 14:48

En daarbij hebben ze al stuk of 8 spelers voor op de flanken, hoop persoonlijk dat louis hem meeneemt naar United. Denk dat ie regelmatig zn minuten mag maken dan.

20 juli 2014 om 14:51

Hij kan beter bij PSV blijven en daar ontwikkelen. Tottenham vind ik sowieso niks voor onze Nederlandse spelers. Te veel trainers en komen gaan daar, ik zie hem dan liever naar Everton gaan.

Mooie club voor Depay. Ik zou hem echter onder de 25 miljoen niet laten gaan!
Nog een contract van 3 jaar, heel groot talent. Laat die Engelsen maar de hoofdprijs betalen!

20 juli 2014 om 08:53

mooie club, maar te vroeg. nog een jaar bij psv zal het beste voor hem zijn en daarna de stap maken. hij is nog maar 20 dus kan hij nog zat leren in de eredivisie en El.

20 juli 2014 om 09:16

Ben het helemaal met je eens.. Depay zou nog een seizoen bij PSV moeten spelen en echt voor het kampioensschap gaan. (Hopelijk zelfs bepalend zijn voor mij) Maar ik zou het ook goed begrijpen als hij naar Tottenham zou gaan. Dat is een stap die Depay op dit moment prima kan maken.

20 juli 2014 om 09:51

En als ie dan al gaat, natuurlijk nooit onder 30 miljoen, nooit.

20 juli 2014 om 10:04

Luis Suarez ging destijds voor 27 miljoen naar Liverpool en was toen al paar seizoenen top. Waar is het bedrag van 30 miljoen dan op gebasseerd?

20 juli 2014 om 10:09

Op het feit dat je Depay absoluut niet kwijt wilt, tenzij er een absurd bedrag wordt betaald. Moeilijk heh? Je moet niet een realistisch bedrag vergelijken met een onrealistisch bedrag..

20 juli 2014 om 10:12

Gebasseerd op t feit dat PSV mag vragen wat het wilt.

20 juli 2014 om 10:19

Ktb84, die idiote en opgefokte bedragen zijn m.i. gebaseerd op gebakken lucht. Memphis Depay is inderdaad één van de vele talenten die de Nederlandse Eredivisie kent. Laat Depay eerst nog maar eens een volledige jaargang bij PSV en in Oranje tot een goed eind brengen. Als hij daarin met vlag en wimpel slaagt is de tijd rijp voor de overstap naar een grote buitenlandse competitie.

20 juli 2014 om 10:30

@gangdinho

Natuurlijk, je kunt vragen wat je wilt. Maar als je een onrealistische prijs vraagt, dan schrik je potentiele bieders af en krijg je er geen mooie prijs voor. Uiteindelijk moet je Depay dan voor een laag bedrag verkopen omdat hij anders gratis de deur uitloopt. Als PSV 30 miljoen vraagt, dan gaat bijvoorbeeld Tottenham wel voor Origi of Boetius.

20 juli 2014 om 10:40

@palko

Dat is inderdaad precies wat ik bedoel. Want ik ben echt niet zo chauvenistisch om te denken dat hij echt 30 miljoen waard is.

20 juli 2014 om 10:42

@KTB84 Op de bedragen die voor mindere of gelijkwaardige talentjes worden betaald /gevraagd. (Markovic, Barkley, etc) Pogba en James zijn bijna de duurste spelers ooit als ze getransfereerd worden deze zomer. Gebaseerd op wat?!?! Ja, een leuk seizoen of toernooi. Maar 70/80 miljoen?!?!?! als je die bedragen bekijkt en helemaal de vraagprijs voor barkley, kun je voor depay zelfs wel 40/50 miljoen vragen. Omdat ie zo talentvol is, alles heeft, en dat ziet iedereen. En iets lager bedrag omdat ie dan in de eredivisie speelt. Maar James speelt ook maar in de Franse competitie. Ook niet zo denderend, dat miveau. Als je alle bedragen vergelijkt, en ook voor spelers als Hulk (prutser ), Witsel, Carrol, etc.. waarom zijn we hier dan altijd zo lief?!???! Vergeleken met de bedragen van tegenwoordig is Wout Brama ook 20 miljoen waard, bij wijze van.

De bedragen zijn absurd, maar waarom vraag je dat niet gewoon?? Waarom geen 40 miljoen vragen voor depay? Zou mij niks verbazen dat ze het betalen, of iets minder. Maar dan heb je wel bijna het dubbele als 20 miljoen! en als ze het niet betalen, dan blijft ie toch lekker en gaat ie in de winter naar een concurrent!

Vergeet niet dat Depay gewoon één van sfeer meest complete talenten ter wereld is he. Vergelijken met suarez destijds is zinloos, daar had Ajax in deze tijd 60 miljoen voor kunnen vragen!

20 juli 2014 om 10:45

*een van de meest complete talenten moest het zijn. En dan samen met spelers als James, Pogba, etc.

Wat heeft Depay niet wat Ronaldo op deze leeftijd wel had? Ik ben benieuwd

20 juli 2014 om 10:55

@van gaaltje

Allereerst een compliment voor de uitstekende onderbouwing. Ik denk dat het de realiteit is dat je als eredivisieclub geen absurd hoog bedrag kunt vragen. Doordat de KNVB (en terecht) zo goed op de financien let, kun je het niet veroorloven om een bedrag van pakweg 20 miljoen te laten lopen. Want we zijn nog steeds afhankelijk van transfers. Als PSV 30 of 40 vraagt voor Depay, dan gaat Tottenham een deurtje verder om Boetius of bijvoorbeeld Fisher op te halen voor 10 miljoen. Dan loop je een uitstekend bedrag voor nederlandse begrippen (20 miljoen) mis.

20 juli 2014 om 11:03

Ja alsof wij Boetius verkopen voor 10 miljoen en Fischer weggaat voor hetzelfde bedrag, geloof je het zelf? Sowieso ben je sterker bij die onderhandelingen, want ze hebben nog een aantal contractjaren. We moeten als Nederlandse clubs betere contracten opstellen en gewoon veel meer miljoenen binnen gaan halen. We kunnen niet zo achterblijven op de rest van de voetballanden.

20 juli 2014 om 11:09

Om op 20 miljoen uit te komen, moet je met 30 miljoen de onderhandelingen beginnen. Als je 20 miljoen wilt hebben dan moet je natuurlijk nooit 20 miljoen vragen, want dan heb je helemaal geen onderhandelingsruimte.

20 juli 2014 om 11:21

@cocoafc

10 miljoen lijkt misschien weinig. Maar wat is er tot nog toe voor de feijenoorders betaald? Alle WK-gangers leverden minder dan 10 miljoen p.p. op. Ik ben er ook niet echt gelukkig mee, maar het is de realiteit. En met Boetius hebben we het niet eens over iemand die op het WK speelde.

20 juli 2014 om 11:23

@pprins

Dat is al niet gelukt, want Brands heeft die 20 miljoen zelf al genoemd. Dus ze kunnen een onderhandeling niet beginnen met 30 miljoen.

20 juli 2014 om 11:52

Volgens Transfermarkt.nl heeft Depay een marktwaarde van 5 miljoen euro. Voor zo weinig zal hij niet verkocht worden maar ik denk niet dat PSV een bedrag boven de 20 miljoen euro kan krijgen. 15 miljoen lijkt mij wel wat, ook gezien de huidige markt.

20 juli 2014 om 12:09

@ktb84 oh, aha...ok, dan zullen ze in werkelijkheid ergens tussen de 10 en 15 miljoen willen ontvangen. Leuk bedrag, maar ik zie iedere dag hogere bedragen voor mindere spelers voorbij komen in deze transaferperiode.

20 juli 2014 om 12:18

@pprins

Je hebt helemaal gelijk wat betreft mindere spelers die duurder zijn. Als Depay een engelse winger van Stoke City was, dan bracht hij het dubbele op. Dat heeft helaas met onze eigen competitie te maken en is niet gebasseerd op enige logica.

20 juli 2014 om 12:32

Het maakt geen reet uit wat hij waard is, het enige wat uitmaakt is: wat wil een andere club ervoor betalen.

20 juli 2014 om 14:08

Dat is enkele jaren gelden. De transfermarkt is het laatste jaar (2jaar) volkomen op zijn kop gezet door transfers van Cavani , Bale, Luiz. Als er 50 miljoen voor Luiz wordt betaald door PSG denkt Roma ook van dan kunnen we Benatia ook wel voor 60 miljoen verkopen en zo rijst het de pan uit. Er zijn gewoon clubs waar geld geen rol speelt en daarom moeten andere clubs ook meer gaan uitgeven zodat het in verhouding blijft. Daarnaast was Suarez 24-25 jaar en Depay is 20

20 juli 2014 om 22:40

inderdaad, ik zou m ook niet voor minder dan 30 miljoen laten gaan. Een vrij normaal voetballer kost tegenwoordig al 10 miljoen, waarom moet een wereldtalent dan 20 kosten ? Ze moeten gewoon de hoofdprijs betalen. Anders niet....

Psv kan gewoon de hoofdprijs vragen, 3 jarig contract en als invaller een sterk WK gespeeld. 30 miljoen vragen? Eens kijken hoe graag de Spurs hem willen hebbeb ;-)

20 juli 2014 om 10:06

Als ze 20 miljoen bieden, dan verwacht ik dat Brands er een mooie strik om heen doet en hem persoonlijk naar Londen brengt...

20 juli 2014 om 10:13

En terecht, 20 miljoen is gewoon heel veel geld, dat moeten ze wel accepteren. Daar kun je weer een potentiële topper van halen voor dezelfde positie, plus een verdediger deels mee financieren en dan is PSV zo goed als rond.

20 juli 2014 om 10:52

Dat verwacht ik niet alleen. Dat heeft Brands al meerdere malen door neus en lippen laten weten. Echter mag ik hopen dat Depay zelf verstandig is en nog 1 seizoen meepakt. Hii heeft er 1 volledig seizoen op zitten in de basis. Ervaring opdoen. Is in het verleden wel gebleken dat 1 goed eredivisie seizoen geen garantie is...

Heel mooi. Depay is een grote talent, hij kan groeien daar. Op mij mij heeft hij een goede indruk achtergelaten, hij werkt hard. En wil beter worden.

20 juli 2014 om 07:47

Ja minimaal 20 miljoen.

Voor de ontwikkeling van Depay zou het beter zijn als hij naar Man Utd gaat. Hij is iemand die telkens getriggered moet worden. Denk niet dat Cocu en consorten dat kunnen. Of hij nu nog 1 of 2 jaar bij PSV blijft, hij ziet dat de team om hem heen veel slechter is. Daardoor gaat hij hele tijd dribbelen en zelf schieten. Daarvan wordt je niet op alle facetten een betere speler.
Bij United heeft hij Van Persie en Rooney naast hem. Spel gaat veel sneller. Handelingssnelheid van Depay oogt nogal traag.

20 juli 2014 om 08:55

als hij dat doet, komt hij waarschijnlijk op de bank en heeft af en toe een invalbeurt. Doe dat maar niet. Hij heeft haast niet europees gespeeld, dus laat hem maar eerst lekker in de el rondlopen.

20 juli 2014 om 10:19

Dat mag ie dan exact bij tottenham gaan doen als ie gaat: De EL wedstrijden spelen...

20 juli 2014 om 09:16

Laten we nu net gaan doen alsof Van Gaal de opleidingstovenaar is, die van ManU een opleidingsclubje gaat maken.
Hij mag veel geld uitgeven en hij zal moeten presteren met zijn team.

20 juli 2014 om 09:17

Niet net gaan doen

20 juli 2014 om 15:26

Dembele en Chadli. Die konden ook groeien in de PL. Veel te vroeg gaan is de oplossing niet

Waardeloze koopclub zonder goed beleid. Zou ik nooit heengaan als ik hem was.

Ach man, Tottenham haalt zoveel goeie spelers om ze vervolgens op de bank te zetten zoals Lamela en Chadli. Als ik Depay was zou ik nog een jaartje bij PSV blijven

Niet alle sprookjes geloven maar ga eens naar de wedstrijden kijken (zie je ook nog eens aanvallend voetbal), lamela had een ernstige rug blessure en Chadli heeft best vaak gespeeld net zoals onze andere jonge spelers Kane, Bentaleb.

20 juli 2014 om 08:32

Bovendien heeft Lamela erg moeten wennen aan een nieuw land en bepaalde zaken in de privésfeer hielpen ook niet mee. Onder Pochettino zal hij genoeg kansen krijgen om zich te bewijzen (heeft gisteravond ook gespeeld).

20 juli 2014 om 08:40

Dat probeer ik hier iedereen al een jaar uit te leggen. Dat wordt een topper onder Maurice samen met Eriksen hebben we goud in handen.

20 juli 2014 om 08:53

Met die twee zeker, maar ook Ceballos, Falque, Holtby, Carroll en Kane o.a. kunnen zich verder (blijven) ontwikkelen. Juist onder Pochettino.

Als we een bod doen wordt het 10 Miljoen, Levi gaat echt niet meer betalen.
De plek waar Depay speelt is niet ons grootste probleem.
Maar ik denk dat Pochettino het geld liever besteed aan de verdediging.
Ik zie graag Dejan Lovren, Ben Davies en John Stone komen.
Verder is het slim dat hij er een oude vos er bij wil nemen voor de ervaring voor de jonkies, hij is bezig met Esteban Cambiasso.
Om het een en ander te betalen verkoop je Vertonghen, Sandro, Adebayor, Kaboul, Dawson, Paulinho.

20 juli 2014 om 08:59

Dan kunnen de Spurs zich de kosten van het telefoontje naar Eindhoven besparen.

Zou verkeerde keuze zijn, voor Depay.

Voor de hoofdprijs, 20 miljoen of meer, zou ik hem laten gaan.
Ook niet te lang treuzelen.
Als vervanger zou Linssen een optie kunnen zijn. Scoort veel, lekker bezig baasje. Hij doet me aan Mertens denken.

20 juli 2014 om 10:18

Ik zie Linssen eerder bij Heerenveen of AZ spelen. PSV is net te hoog gegrepen denk ik.

20 juli 2014 om 10:31

Linssen heeft zich tot nu toe bij iedere club moeiteloos aangepast en blonk steeds uit dus waarom niet

20 juli 2014 om 10:43

Ik verwacht dat hij fysiek niet sterk genoeg is voor de nederlandse top

20 juli 2014 om 11:07

Fysiek niet goed genoeg voor de Nederlandse top? Please, dat heb ik sowieso nog nooit gehoord en vind het ook onzin. Dat wordt ook gezegd over de Premier League, maar het zijn de kleine spelers die het meest vaardig zijn daar.

20 juli 2014 om 12:01

@CocoAfc

Onder fysiek verstaan we een heleboel dingen, lang niet alleen lengte. Er zijn zat kleinere spelers die behendig zijn en het goed doen. Dat is mijn punt ook niet. Om nog een reden te geven ik Linssen nog niet rijp acht voor de stap naar de top: kijk eens naar het lage aantal assists dat hij geeft. Over het fysiek is overigens een mening, op mijn eigen waarnemingen. Dus niet gebasseerd op feiten. De assists wel.

20 juli 2014 om 14:49

@ktb

Assists en doelpunten heb je zelf niet geheel invloed op. Je moet alsnog de ballen kunnen ontvangen om tot die acties te komen. In een minder team is de aanvoer minder naar jou toe waarop je op jou beurt weer niks kan klaar spelen.

Niet alles fysiek komt er veel bij kijken, bij het hele spel en het team ook.

20 juli 2014 om 15:18

@cocoafc

Inderdaad, voor de assists heb je aanvoer nodig. Maar als je in 159 wedstrijden betaald voetbal slechts 11 assists hebt, waarvan 0 afgelopen seizoen (bron: transfermarkt.nl), dan kan dat niet alleen aan je medespelers liggen.

20 juli 2014 om 15:23

@ktb hahaha ik snap je punt, maar om te zeggen dat er ook maar iemand fysiek te kort komt voor onze top vind ik onjuist. Sowieso moet het fysiek niet meer zo zwaar wegen.

Dat hij tot op heden niet helemaal uit de verf is gekomen, lag niet perse aan zijn fysiek.

20 juli 2014 om 15:43

@cocoafc

Ik ben benieuwd! Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen...

Jammer als hij gaat? Ben overtuigd dat hij gaat. Dat hou je niet tegen. Verstandig niet.Toch een key player voor psv. Moet kijken of er intern zijn niveau kunnen aantikken.

20 juli 2014 om 09:03

Voor linksvoor hebben we Bakkali in huis. Die situatie is bekend.
In jong PSV loopt Rayhi.
Beiden getalenteerd, maar geen makkelijke gasten.
Op rechts is de spoeling met Narsingh en Jozefszoon ook best dun, dus er zal een speler worden aangetrokken voor op de flanken.

20 juli 2014 om 10:59

Aub geen bakkali, zo jongen zou je er niet eens meer bij willen hebben.
Dan maar op zoek naar een nieuwe speler, geld wat je voir Depay krijgt kan je daar deels voor gebruiken, maar svp geen bakkali.

20 juli 2014 om 10:59

Aub geen bakkali, zo jongen zou je er niet eens meer bij willen hebben.
Dan maar op zoek naar een nieuwe speler, geld wat je voir Depay krijgt kan je daar deels voor gebruiken, maar svp geen bakkali.

En toch heeft hij op mij nog niet de indruk gemaakt die Chadli en Ruiz bijvoorbeeld wel maakte in de eredivisie. Een stabiel seizoen bij PSV waarin hij echt uitblinkt zou voor zijn ontwikkeling (en hoe je binnenkomt) een stuk beter zijn.

Veel te snel weg gaan is niet goed. Er moeten is ouders op staan die niet aan geld denken.

PSV moet gewoon de hoofdprijs vragen, niet laten gaan onder de 25 miljoen. Als Depay slim is, blijft hij nog een jaartje. Hij moet eerst constant kunnen presteren, dan vind ik hem klaar voor een goeie club in het buitenland.

Ja dit zou een lastige keuze kunnen zijn voor Depay, want ja bij Psv ben je verzekerd dat je alles speelt en bij Tottenham natuurlijk niet. Alleen denk ik dat je bij Tottenham veel meer kan bereiken want als je daar een jaartje goed speelt dan sta je meteen in de kijker bij alle grote clubs. Dus een intressante en lastige keuze zou dat worden voor Depay.

Voor Psv zou ik gewoon zeggen lekker 30 miljoen vragen als hij nog een 3 jarig contract heeft dan zou je hem uiteindelijk voor 25 miljoen kunnen verkopen en met een Bakkali achter de hand lijkt me dat ook wel erg goed zaken doen voor Psv.

Benieuwd of een Tottenham 25 miljoen voor Depay zou willen neerleggen.....
Denk wel persoonlijk dat het een goede keus zou zijn misschien zou United nog beter zijn omdat je daar van Gaal hebt zitten en je meer zekerheid zal hebben maar Tottenham is zeker geen slechte club en denk dat je daar ook aardig aan het niveau zou kunnen wennen al zal Depay daar niet zoveel tijd voor nodig hebben denk ik.

2 jaar bij psv blijven en dan naar arsenal, mu, of lfc

Tuurlijk kunnen ze rustig 30 miljoen vragen maar zijn hier ook daadwerkelijk mensen die verwachten dat een club meer dan 20 miljoen voor hem gaat betalen?

Ik vind Spurs niet de juiste club voor Depay. Ze zijn al lang zoekende, hebben erg veel spelers rondlopen die van alles wat kunnen maar er is geen vaste basis. Als je daar dan Depay aan toevoegt, dan ben je weer één van velen.

Ik zie Depay liever als opkomende jonge speler bij United waar hij zich kan bewijzen, publiekslieveling kan worden. Bij United ligt alles ook nog niet vast maar het is wel het type club waar er wat meer rust is.

20 juli 2014 om 12:36

Ze zijn al lang zoekende, hebben erg veel spelers rondlopen klopt daarom werkt Pochettino nu al weken met een vaste groep en werkt aan een tactisch concept in alle rust. Dat is jaren niet gebeurt. Het was een managers probleem niet een spelers probleem. Dat zoeken is over en ik kan niet wachten op het begin van het seizoen ook al halen we geen enkele speler ik heb wel vertrouwen dat Maurice Pochettino jonge spelers beter maakt en er een homogeen elftal van maakt.

Ik denk dat Spurs kan fluiten naar Depay. Ik denk dat hij vrijwel zeker naar Man. Utd gaat. Vanwege van Gaal. Afellay lijkt me goed alternatief voor Depay.

20 juli 2014 om 11:16

Idd zat ik ook aan te denken, denk dat van Gaal hem er graag bij heeft niet direct als basis maar hij zal wel regelmatig spelen.
Maar man u moet eerst de grote transfers afronden, dan komt Depay zeker weer in beeld.

20 juli 2014 om 11:24

Ik denk niet dat Manu op Depay zit te wachten, ze willen een speler die al een seizoen grote indruk heeft gemaakt in een sterke competitie.

Hou ook op met die onzin over Van Gaal, Manu is geen opleidingsclub en als ze iemand kopen, dan moet zo'n persoon direct inzetbaar zijn.

Ik heb geen idee waar dat vandaan komt dat Depay naar Manu gaat, ja volgens sommige Vzers omdat Van Gaal daar is.

De grootste zorg van Van Gaal is de verdediging en het middenveld en is Depay overbodig.

Laat hem maar eerst bij een Engelse middenmoter rijpen en als hij zich daar bewezen heeft kan hij een stapje hoger.

Zo gaat het in werkelijkheid met jonge voetballers die vanuit een lager competitie komen.
Tottenham is een club waar hij zich kan rijpen.

Als hij de eerste twee seizoen 20 goals en 10 assist maakt bij Tottenham is hij rijp voor Manu

Denk niet dat hij naar Tottenham wil nu Van Gaal trainer is van United. Hij blijft bij PSV tot dat Van Gaal hem wilt gaan halen. Onder Van Gaal zal hij een betere speler worden.

Vind Spurs sowieso een zwaar overschatte club met een slecht beleid. Snap niet waarom veel mensen ervzomidolaat van zijn en het als een topclub beschouwen. Zelfs met mooie clubspelers als ardiles, hoddle en ginola werd nooit echt hoge ogen gegooid.

Ben niet echt onder de indruk van deze speler en denk dat hij snel op de reserve bank zal eindigen paar leuke wedstrijden heeft di
e gehad maar meer dan dat ook niet. En Dan nog 20 miljoen, neee beetje overhyped deze jongen

Hij blijft nog een jaar bij Psv, hij is slim ten opzichte van vele anderen. Wil altijd spelen. En in Tottenham heb je gewoon grote kans dat dat nu niet gaat lukken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren