Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Anelka verrast en wordt snel gepresenteerd bij Belgische club’

Laatste update:
/

Nicolas Anelka gaat mogelijk een laatste avontuur aan in West-Europa. De 35-jarige spits zit al een half jaar zonder club, maar lijkt in zee te willen met Standard Luik. Het Waalse Sudpresse claimt zaterdag dat Anelka en de Pro League-club wellicht op korte termijn de handen ineenslaan.

Anelka is al negentien jaar actief op de velden en zijn cv barst van de grote clubs. Hij begon als tiener bij Paris Saint-Germain, speelde daarna voor Arsenal en verdiende vervolgens een transfer naar Real Madrid. Daarna stond Anelka andermaal op de loonlijst bij Paris Saint-Germain en werd hij verhuurd aan Liverpool. Ook kwam de spits onder meer uit voor Manchester City, Fenerbahçe, Chelsea en Juventus.

Vorig jaar zomer voegde hij zich bij West Bromwich Albion, maar na het veelbesproken quenelle-incident werd de samenwerking verbroken. Standard dient wellicht als volgende station voor de voetbalnomade, die met Real Madrid de Champions League won en in 2000 de EK-titel pakte met Frankrijk.

Heeft Nicolas Anelka Standard Luik nog iets te bieden, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zo'n speler moet je niet bij je club willen hebben, heeft bij alle clubs waar hij speelde een hoop onrust veroorzaakt. Kan Standard zijn salaris eigenlijk wel betalen?

19 juli 2014 om 17:25

Bij City deed ie niets raars hoor. Heeft daar ook zijn beste seizoenen gehad.

19 juli 2014 om 17:28

Welke problemen veroorzaakte hij dan volgens jou...?

19 juli 2014 om 17:30

Wat een onzin. Bij Bolton W. en Fenerbahce deed ie ook niks geks

19 juli 2014 om 17:34

Bij Chelsea deed hij het ook gewoon goed en werd hij zelfs topschutter van de premier league.

19 juli 2014 om 17:41

Jaloezie zit diep. Kijk alleen welke clubs hij op zijn CV heeft dan weet je genoeg. Anelka is een echte winnaar!

20 juli 2014 om 20:42

Meestale goals wat ie een seizoen heeft gemaakt is 25 in 54 wedstrijden (alle competities). Heel indrukwekkend vind ik dat nou ook al weer niet.

20 juli 2014 om 20:49

En wat voor indrukwekkende dingen heb jij zelf al bereikt?

21 juli 2014 om 19:29

Ben jij lid van zijn fanclub? Ik zeg gewoon dat hij geen wereldspits is als je het vergelijkt met sommige andere spitsen.

Vond hem altijd een lekkere spits hoor. De enige spits die nooit zeurt of zanekt. Speelt altijd z'n eigen spel en was ook een hele goeie spits. Ondanks dat hij overal naar toe is gegaan heeft hij het toch bij de meeste clubs wel waargemaakt. Ik denk niet dat er veel meer clubs meer geld hebben verdiend aan transfers dan hem ; iedere keer als je ergens tekent krijg je een teken geld en moet je na gaan hoeveel miljoenen hij puur aan dat heeft verdient. Geweldige gozer!

Hij kwam toch ook uit voor Bolton Wanderes waar hij het helemaal niet slecht gedaan heeft?

19 juli 2014 om 18:35

Klopt. Prima gespeeld bij Bolton. Daar verdiende hij zijn transfer naar Chelsea.

Kan deze man niet beter stoppen?
Mooie carriere gehad, tijd om de schoenen aan de wilgen te hangen.

19 juli 2014 om 17:25

Ik gok dat hij met iets meer ''glans'' wilt stoppen... bij ze vorige club kwam hij in de problemen door ''la quanelle'', de groet die in Frankrijk anti-semitistisch is (en ook in andere landen?) en dan stopen vindt hij misschien niet de leukste manier.

Of hij bij Luik op 35 jarige leeftijd een beter einde kan krijgen weet ik niet. Misschien afscheid met een titel?

19 juli 2014 om 17:37

Als hij voor de titel wil gaan is het mss verkeerde keuze voor naar Standard te gaan hebben veel spelers verloren.

Buyens, Batshuayi, Vanqueir, Kanu , Opare, Cissé!

Dus gaan het niet al te gemakkelijk krijgen!

19 juli 2014 om 17:42

De titel gaat naar Club Brugge of Anderlecht. Tenzij Genk misschien kan verrassen, maar Standard zeker niet.

19 juli 2014 om 17:55

Waarom Club Brugge als ik vragen mag? Die mannen hebben geen spits en op cruciale posities hebben ze blessuregevoelige spelers (vadis, Vazquez, De Sutter, Blondel,...)

Anderlecht gaat andermaal kampioen spelen. Ik schat zelfs zulte en lokeren gelijkwaardig in als brugge.

19 juli 2014 om 18:04

Nou, die laatste zin bewijst dat je er totaal geen kijk op hebt. Club heeft de kern bijeen kunnen houden en nu hebben ze een volledige voorbereiding kunnen volmaken met Mph. Volgend jaar zullen de looplijnen en de automatismen er dus veel beter uitkomen. Daarbij waren ze nu al dicht bij de titel.

Lokeren is een vrij goeie ploeg, maar vorig jaar heeft Club 12/12 tegen hen gepakt. Dikke kans dat ze Vanaken kopen als Lestienne of Vadis vertrekt.
En waarschijnlijk halen ze wel nog een nieuwe spits, Fatai (optie niet gelicht) en Gudjohnson (einde contract) zijn weg.

En Zulte is enorm verzwakt, Hazard was enorm belangrijk. En dan ook nog De Fauw weg e.d.

Volg jij het Belgische voetbal wel? De meeste journalisten, zo las ik vandaag, dichten Club de grootste kans toe om kampioen te worden, en daarna Anderlecht. Dus ik sta niet alleen...

Edit: je bent een Anderlecht-fan. Dat verklaart de vreemde kijk, gewoon uit haat. Zulte zal moeite hebben om PO 1 te halen met al die jonge spelers, gelijkwaardig aan Brugge... Grapjas

19 juli 2014 om 18:35

Neen, ik ben een voetbalfan. Ik zie die looplijnen en automatismen niet bij dit huidige brugge. Ik zie er ook geen spelers rondlopen die iets extra kunnen. Dirar en Bacca vond ik bv erg goede spelers die wel dat tikkeltje extra hadden.

Ik heb heel de kern geanalyseerd en de kwaliteitspelers bevinden zich allemaal in de achterhoede. Ga je dit ontkennen? Vooraan zijn de iets getalenteerdere spelers allemaal blessuregevoelig -- Vazquez, Refaelov, Vadis,..

Ik heb er wel kijk op, Preud'homme is een toptrainer met zeer matig materiaal en geen creativiteit.

Bij lokeren en zulte zie ik wel die looplijnen en automatismen terug. Wedstrijd van zulte tegen die polen gezien?

19 juli 2014 om 19:30

Als je ze niet ziet, moet je beter kijken he. En akkoord, we hebben geen Bacca meer. Maar Lestienne is beter dan Dirar en ongeveer gelijkwaardig aan Perisic. Hij heeft ook iets extra.

Haha, wat een grap. Zulte tegen de Polen? Zulte blonk juist uit in misverstanden en foute passes. Het was duidelijk dat er nog veel gewerkt moest worden aan automatismen. Ook wel begrijpelijk, met die nieuwkomers.

Heerlijke CV! Zou het niveau in Belgie wel aankunnen.

Als je zijn belachelijke salaris, arrogante gedrag en racistische gebaren op de koop toe neemt kan je met Anelka nog best ver komen. Al is die spits die ze nu hebben van grote klasse, maar die zal wel vertrekken.

19 juli 2014 om 17:25

Bedoel je Batshuayi? Die is al vertrokken naar Marseille

19 juli 2014 om 17:28

Ja die bedoelde ik. Is hij al officieel weg dan?

19 juli 2014 om 17:30

Volgens de transfer-pagina van Sporza is hij al vertrokken ja.

19 juli 2014 om 17:35

staat ok een 3tal weken op de site van Olympique Marseille

19 juli 2014 om 17:42

Weet jij soms voor hoeveel?

19 juli 2014 om 18:52

Ongeveer 6 miljoen euro volgens mij.

20 juli 2014 om 02:10

6 miljoen? Vind ik maar weinig hoor, sowieso dat hij een clausule zal hebben in zijn contract voor 30 miljoen euro ofzo.

20 juli 2014 om 10:03

Hij had een clausule in zijn contract van 8 miljoen, dat ben ik bijna zeker.

19 juli 2014 om 17:41

Je bedoelt Batshuayi, die is al naar Marseille

Zo, dat zou pas een goede aankoop zijn voor Standard Luik. Hij is inderdaad niet de jongste meer, maar met zijn ervaring kan hij een prima leermeester zijn voor onder andere Imoh Ezekiel.

Daarnaast heeft Standard Luik met Nicolas Anelka dan ook nog eens een prima opvolger gevonden voor Michy Batshuayi, die naar Olympique Marseille is vertrokken.

Kawashima
Ciman
Kanu
Teixeira
v.Damme
M''Poku
Marquet
I.Cissé
Carcela
Anelka
Ezekiel
19 juli 2014 om 17:27

Is die transfer al rond dan ? Ik dacht dat hij naar Benfica ging ?

En voor welk bedrag

19 juli 2014 om 17:33

vervang Ezekiel maar door De Camargo... Ezekiel staat op het punt Standard te verlaten (duitsland of Al Arabi)
De transfer van Batshuayi is al rond ja

19 juli 2014 om 17:37

transfer is rond, marseille heeft hem overgenomen voor 6-7 miljoen

19 juli 2014 om 19:30

Transfer Ezekiel is ook inderdaad praktisch rond , naar Al Arabi in Qatar zoals kidoncoke al zei

19 juli 2014 om 17:35

Goeie leer meester? Weet ik niet direct hoor, staat niet echt bekend voor mentaliteit eerder voor problemen te veroorzaken!
Was wel een geweldig voetballer daar niet van!

Kanu is trouwens al weg , heeft zijn contract ontbonden! En Cissé is naar Kv Mechelen!
Dus je opstelling is niet up to date
Denk dat je eerder De Sart , Arslanagic of Stam er in moet zetten!

19 juli 2014 om 17:40

Meen je dat, van Kanu? Wauw, ik heb dat gemist toen ik op reis was...
Was het via de wet van '78 of gewoon in onderling overleg?

De titel zal volgend jaar niet voor Standard zijn dan. Batshuayi, Vainqueur, Kanu, waarschijnlijk Ezekiel, Opare... En dan nog wat jongens, maar dat waren geen sterkhouders.

Vreemd dat Mpoku blijft, alsof hij geen betere club kan krijgen.

19 juli 2014 om 17:41

Inderdaad thebutcher, Kanu moet je bij Anderlecht zetten

19 juli 2014 om 17:42

Jep Kanu heeft zijn contract ontbonden met wet 78, werd daarna nog gelinkt aan Anderlecht ( Standard beweerde zelfs dat het 99 % rond was). Maar die wil ik niet bij Anderlecht zien! Juist zoals de andere Kanu!

Opare, Buyens, Cissé zijn ook vertrokken bij Standard.

Ja Mpoku zie ik ook nog wel vertrekken is nu duidelijk de speler met meeste talent bij Standard!

19 juli 2014 om 17:44

@vazquez
Werd geroddeld dat die naar Anderlecht ging maar daarom is dat niet waar hé!
Ik hoop allesinds van niet , de 2 kanu's mogen bij Anderlecht wegblijven!

19 juli 2014 om 17:44

Wie wordt er wél kampioen? Anderlecht verliest Bruno, Kouyaté, Gillet, De Zeeuw, en nog een hoop reservespelers. Club Brugge mist een degelijke spits en zal waarschijnlijk Odjidja en Lestienne verliezen, en dan Standard... Op dit moment is onze 'grote Drie' heel zwak.

Er zullen nog transfers volgen, maar toch.

19 juli 2014 om 17:47

Arslanasic zal ook wel goed zijn zeker cisse is inderdaad naar mechelen. Ik zie het eerlijk gezegd niet snel gebeuren, anelka naar belgie. Maar wie weet, al 35 hopelijk geen geval dacourt (dat was ook niet zo'n succes)

19 juli 2014 om 17:47

Ik zie hem uiteindelijk wel naar Anderlecht gaan. Alhoewel dat niet past bij de huisstijl van Rsca, zo'n pottenstamper.

Hoe zit het trouwens met de transfers? Bruno en Kouyaté moeten toch vervangen worden? Ik las onlangs dat een rechtsachter van Real Valladolid bijna naar Anderlecht ging, maar toch koos voor Villarreal.

Ik neem aan dat er dus nog 3 transfers aankomen voor Rsca.

19 juli 2014 om 17:47

Ik denk dat dit jaar tussen Anderlecht en Brugge gaat!
Brugge heeft momenteel een iets sterker kern , omdat Anderlecht idd heel wat spelers heeft verloren, maar zullen normaal wel inkopen!

Ik hoop uiteraard Anderlecht!

Standard gaat blij mogen zijn als ze in top 3 eindigen met alles wat zij laten vertrekken!

En voor transfers Anderlecht , worden veel namen genoemd die dan allemaal bij andere ploegen tekenen.

Maar Van Holsbeeck zegt dat hij wilt wachten zo dat hun prijzen omlaag gaan ( en hij gaat geen namen meer geven in pers) , dus eind augustus gaat ploeg pas volledig zijn( dus wrs slecht seizoens begin!)

19 juli 2014 om 18:00

Brugge een iets sterkere kern?? Waaruit besluit je dat als ik dat vragen mag. Brugge heeft geen betere spits dan alle 6 de spitsen van Anderlecht (iseka, Mitrovic, Suarez, Alvarez, Cyriac en Kabasele). Op het middenveld is Tielemans buiten categorie en Milivojevic is zelfde kwaliteit als die van brugge. Praet, Najar, Mbemba,... Allemaal veel beter dan die van brugge.
Alleen Ryan is wel een kwaliteitsverschil.

19 juli 2014 om 18:15

Topgear, ga vissen kerel. Nu kijk je echt door een paarse bril.
Lestienne heeft al 2 seizoenen op rij dubbele cijfers qua goals en assists. Wat had Praet? Vorig jaar zo'n 4 goals en 7 assists ongeveer?

Mitro is beter dan De Sutter, Suarez is niet beter dan Lestienne, Alvarez en Kabasele zijn Anderlecht-onwaardig en Cyriac heeft ook nog niets gepresteerd. Hoeveel goals heeft hij gescoord? 4?

Milivojevic zelfde kwaliteit als pakweg Vadis en Simons? Hahaha
Kouyate speelde wel fantastische in de PO, die gaan ze missen.
Mbemba, waarom zou hij beter zijn dan Engels? Veel spitsen o.a. Ruytinckx van eerste klasse zeggen dat Engels het grootste talent is waar ze tegen speelden.

19 juli 2014 om 18:43

Dus jij vind dat De Sutter en Castillo (werkelijk nog niets gepresteerd) beter zijn dan bovengenoemde spitsen? Ga zelf vissen man.

Lestienne moest je verkopen wanneer je er nog 10miljoen voor kon krijgen. Momenteel is Praet idd beter en nuttiger!!! Leef jij nog in het verleden?

Milivojevic is zeker niet slechter dan een Simons(op zijn retour) en een continu geblesseerde vadis. Hieruit blijkt weer dat je in het verleden leeft.

Mbemba is gelijkaardig idd, maar heeft cl ervaring. Hierdoor zet ik hem hoger dan Engels!

Nogmaals ik ben een voetbalfan. Het brugge met Mendoza, Ceh, Balaban, Verheyen, Bacca,.... zal ik nooit vergeten!! Maar de huidige kern laat me koud..

19 juli 2014 om 19:09

Wat houdt de wet van '78 in?

19 juli 2014 om 19:24

@truthseeker
De wet van '78 bepaalt dat een speler zijn contract éénzijdig kan verbreken, mits hij een kleine vergoeding betaalt. Dus als de club hem niet wil laten gaan, gebeurt dat heel soms. Maar het is een smerige manier om een club te verlaten, en de Belgische clubs hebben een "gentlemen's agreement" gesloten om geen spelers aan te trekken die bij een andere club hun contract met die wet verbraken.

@topgear
Ik zeg nergens dat Castillo en De Sutter beter zijn dan al die spitsen. Maar van al de spitsen die je opnoemt, zijn enkel Mitrovic en Suarez goeie spitsen.
Voor Lestienne konden we 12 miljoen krijgen maar we besloten hem te houden, die jongen is misschien wel nog meer waard. Hoeveel spelers in België hebben zulke statistieken? Betere statistieken dan Praet, Refaelov, Mpoku, Bruno, Sobota, Buffel...
Lestienne is veel beter, meer dan het dubbele van de statistieken van Praet.
"hieruit blijkt weer dat je in het verleden leeft". Wat een non-argument. Milivojevic heeft geen ene moer gepresteerd, terwijl Simons een van de belangrijkste spelers van Club was, ja, op zijn 37e. Hij is iets trager, maar heeft tonnen ervaring en leest het spel heel goed.

Voetbalfan, laat me niet lachen. Je hebt het duidelijk niet echt voor Brugge. Alsof Mbemba iets heeft bijgeleerd door een paar zwakke matchen in de CL.

19 juli 2014 om 20:28

Milivojevic is servisch international.. De Simons van vroeger: top! Vandaag is het niet veel meer, ook niet onlogisch op zijn 37.

Statistieken zijn niet alles. Momenteel zit die Lestienne in een serieuze vormdip, waar hij maar niet uitgeraakt, dus vind ik Praet waardevoller dan Lestienne. Nogmaals op dit moment!

Ik ben ook niet voor brugge, net zoals ik niet voor genk, standard of anderlecht ben. Maar waar zou ik dan fout zitten? Anderlecht presteert nu eenmaal al enkele jaren op een hoger niveau dan brugge. Een tiental jaar geleden zou ik hier nog schrijven hoe goed brugge wel niet was.

Maar vandaag is het niet veel meer. Veel Clubsupporters geven me gelijk, maar sommigen zijn (niet onbegrijpelijk) een eeuwig optimist.

Opm: Die Storm ziet er wel veelbelovend uit!

19 juli 2014 om 21:28

Inderdaad,en tis al 2e jaar op rij ze wachten vooral anderlecht,ze wachten vorig jaar ook om uiteindelijk amper iemand bij te nemen.kdenk niet veel geld meer door tverleden teveel geld te verkwisten en hopen op koopjes heel opt laatste moment + wie ze willen,wilt dan niet komen.club wacht tot Lestienne & Odjida weg zijn en Standard verliest ook veel spelers.zulte heeft wel al vervangingen gehaald maar niemand weet of die gaan meevallen.

19 juli 2014 om 18:27

Persoonlijk denk ik dat het eerder iets als mijn opstelling wordt. Ciman speelt de laatste paar seizoen centraal in de verdediging en daar doet hij het prima. Milec, een jonge Sloveen, is gehaald voor de rechtsback als opvolger van Opare. Kanu en Cissé zijn allebei weg. Die eerste heeft zijn contract ontbonden en Teixeira is zijn vervanger. Cissé speelt nu bij KV Mechelen.

In mijn opstelling heb ik bewust het centrale middenveld opengelaten. Ik geloof in Marquet, maar het is afwachten of hij speeltijd zal krijgen. Adrien Trebel is wel gehaald, maar ook bij hem is het de vraag of hij veel zal spelen. De Sart lijkt me een zekerheidje. In ieder geval is er dringend versterking nodig op die positie. O.m. Tejeda, een Costa Ricaan die in de basis stond op het WK, werd genoemd de voorbije weken. Hopelijk komt hij want met Buyens, Vainqueur, Cissé en Öztürk die vertrokken zijn, is er echt nog versterking nodig.

Op de bank heb ik momenteel Thuram-Ulien, Arslanagic of Teixeira, Stam, Marquet, Mujangi Bia, Milosevic en Mbombo. In de breedte is de kern nog niet groot genoeg. Een linksback, 2 centrale middenvelders en een spits (zelfs als Anelka komt) zijn broodnodig. Voor die laatste positie werden we gelinkt aan Delort en Niang. Als één van die twee komt, zitten we goed voorin.

Kawashima
Milec
Teix/Arsl
Ciman
Van Damme
Carcela
AANWINST
De Sart
Mpoku
Anelka
De Camargo
19 juli 2014 om 18:41

Bia zou ik niet op de bank zetten. Kan Anelka het fysiek nog wel aan, na enkele maanden zonder club? Waarschijnlijk heeft hij ook niet keihard getraind.
De Camargo diep en dan Carcela, Mpoku en Bia achter hem. Waarom niet eens 4-4-3 proberen ipv 4-4-2. Dan zal De Camargo misschien ook meer bruikbare voorzetten krijgen, want zijn sterkste wapen is veruit koppen.

19 juli 2014 om 20:01

Ene Gudjohnsen was ook niet altijd even fysiek fit. Ik denk wel dat Anelka het nog aan moet kunnen. Maar ik zie sowieso nog wel een spits komen, anders is het in de breedte te weinig.

Persoonlijk denk ik dat er 4-4-2 gespeeld zal blijven worden, omdat het eigen is aan de identiteit van Standard. Ron Jans heeft een 4-3-3 geprobeerd en dat werkte niet. Op zich vind ik niets mis met 4-3-3 maar ik zou De Camargo niet als diepste man hebben. Hij verricht werk op het middenveld en zakt meer dan de diepe spits (vorig seizoen Batshuayi, vroeger Mbokani). Al vind ik wel dat een 4-3-3 het proberen waard is.

En over Bia: die zal zeker zijn kansen krijgen. Dat is een hele nuttige speler. Standard speelt genoeg wedstrijden, dus ik had evengoed Carcela of Mpoku op de bank kunnen zetten met hem in de basis. En Luzon houdt van roteren.

19 juli 2014 om 20:30

Ik kan als Club Brugge fan dan ook eerlijk zeggen dat ik blij ben dat Gudjohnson weg is. Lijkt een hele sympathieke kerel, maar bracht de ploeg niets bij. Onze talenten (storm of Dierckx) zijn minstens even goede invallers. Gudjohnson stond ook te dik en liep niet veel.

De 4-4-2 werkte wel goed met Ezekiel en Batshuayi, maar met Anelka en De Camargo? Je moet het systeem afstemmen op je spelers, en niet omgekeerd.

Haha, dat Luzon van roteren houdt weet heel België .

20 juli 2014 om 02:15

Gudjohnson bracht niets bij? Misschien niet altijd, maar soms spatte de klasse eraf zeg.

Vooral bij Cercle Brugge was dat het geval, Club was naar mijn mening iets te hoog gegrepen op zijn leeftijd.

20 juli 2014 om 04:22

Soms is te weinig voor Club Brugge, of niet?! Of zijn jullie al tevreden met af en toe klasse laten zien?

Er is gewoon nood aan een kwaliteitsinjectie in de voorhoede van Club Brugge? It's as simple as that.

20 juli 2014 om 17:19

Dat weet ik ook wel... Met De Sutter gaan we het niet halen, en Castillo kan ook opeens floppen.

Er moet gewoon een deftige spits bij, en geen Fatai uit Romenië...

Nou daar zijn ze lekker mee met zo een antisemiet!

Was deze Anelka geen jodenhater volgens sommigen?? Vreemd want de coach van Standard Guy Luzon is een Israelier!.

19 juli 2014 om 19:16

Dacht het ook. Ben benieuwd als hij tekent hoe lang het gaat duren voordat er ruzie is.

Eén zaak moeten we wel toe geven.
Onder alle zaakwaarnemers heeft Anelka de wereldkampioen.
Voor zulke beperkte speler en die kunnen onderdak brengen bij de grootste clubs......chapeau.

19 juli 2014 om 19:08

@zapperboy
Leuk dat je je mening lekker in de ruimte gooit maar als je je maar een millimeter in Anelka zijn carriere zou verdiepen zou je weten dat hij de stats van een topspits heeft helemaal niks beperkt aan maar gewoon een geweldige afmaker.

19 juli 2014 om 23:28

Hahaha,een topspits.
Veeeeel te licht voor o.a : Manchester City, Fenerbahçe, Chelsea en Juventus.
Bij zoveel clubs gespeeld hebben en moeten oprotten dat noemt men dan een flop-carriere.

20 juli 2014 om 02:19

winnaar FA Premier League met Arsenal in 1997/98
winnaar FA Cup met Arsenal in 1997/98
winnaar Charity Shield met Arsenal in 1998/99
winnaar Uefa Champions League met Real Madrid in 1999/00
winnaar Europees Kampioen met Frankrijk in 2000
winnaar Confederations Cup met Frankrijk in 2001
winnaar Uefa Intertoto Cup met Paris Saint-Germain in 2000-01
winnaar Turkse Süper Lig met Fenerbahce in 2004/05
winnaar FA Cup met Chelsea in 2008/09
winnaar FA Premier League met Chelsea in 2009/10
winnaar FA Cup met Chelsea in 2009/10

Mooie flop-carrière moet ik zeggen...

20 juli 2014 om 10:22

@zapperboy
Kijk even naar onderstaande opsomming van Vazquez en je weet dan gewoon dat je onzin praat.

Zou erg knap zijn van Standard. Dan moeten er nog 1 of 2 mids bij want daar hebben ze nu enkel De Sart als controleur,marquet is nog veel te licht voor een basisplek.

19 juli 2014 om 21:46

Weet jij toevallig of Ozturk nog terugkomt?

19 juli 2014 om 21:52

Neen, die heeft een vast contract bij Kasimpasa getekend wel jammer want zo geraakt toch een leuke voetballer voor mij uit beeld.

19 juli 2014 om 23:07

Inderdaad, hem werdt een grote toekomst voorspelt toen hij nog speelde voor de jeugdelftallen van Belgie en Beerschot, jammer dat hij deze keuze heeft gemaakt want Standard zou hem nu wel kunnen gebruiken aangezien Buyens, Vainquer en Cisse vertrekken

Hij is best eigenzinnig, daarom niet door iedereen geliefd. Maar het blijft gewoon een klassevoetballer, zou straf zijn van Standard als ze hem kunnen halen. De Belgische clubs doen zo'n transfers meestal niet, da's meer iets voor Turkije. Eidur Gudjohnsen van Club Brugge en Olivier Dacourt eerder bij Standard zijn de enige uitzonderingen in jaren.

19 juli 2014 om 20:54

Het is Cercle Brugge die hem naar België haalde, en Club kocht hem dan van Cercle.

20 juli 2014 om 00:24

Dacourt , Fortune, Gudjohnsen, Bravo, Diogo toch allemaal spelers met vrije grote naam en grote topclubs achter hun naam, dus Belgische ploegen doen het wel uiteraard is het in Turkije meer omdat ze daar ook veel hogere lonen kunnen bieden!

Hij moest bij westbrom weg omdat hij nazi teken voordeed, en heel goed gedaan Anelka. Die terng israel mag de knkr krijgen.

België heeft hij inderdaad nog niet gehad in Europa. Wat een aparte speler blijft het toch

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren