Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Rodgers baalt: ‘Alexis koos op basis van geografische voorkeur’

Laatste update:

Alexis Sánchez werd geruime tijd in verband gebracht met Liverpool, maar de international van Chili koos voor een contract bij Arsenal. Manager Brendan Rodgers van Liverpool is teleurgesteld in de keuze van de bij Barcelona vertrokken aanvaller. Volgens Rodgers heeft Alexis zich laten leiden door de aantrekkingskracht van wereldstad Londen.

/

Rodgers denkt niet dat Liverpool problemen heeft met het aantrekken van topspelers. “Nee, dat denk ik niet. Er was er één (Alexis, red.) die zijn beslissing heeft genomen op basis van geografische voorkeur, simpel. Dat is ook anders geweest”, laat Rodgers optekenen in de Engelse media.

“Veel spelers zijn onder de indruk van wat wij doen als club en zij willen graag naar Liverpool komen”, gaat de oefenmeester verder. “Het kwam niet door het gebrek aan ambitie bij Liverpool, het ging erom waar de speler en zijn familie wilden wonen. Hij is een fantastische speler die goed bij ons gepast zou hebben, maar het mocht niet zo zijn.”

Alexis Sánchez heeft de juiste keuze gemaakt

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

huilen omdat de speler niet voor je club kiest. triest. hij mag het toch zelf bepalen

18 juli 2014 om 15:15

Ik zie hem niet huilen.. hij geeft alleen redenen aan dat hij niet is gekomen. Ik snap dan ook waarom sanchez de keuze voor de stad London maakt. Vind het dom dat, als je tegenwoordig iets zegt dat het gros van de mensen niet aanstaat dat je een aansteller of een hater bent

18 juli 2014 om 15:40

Alsof Londen de enige reden is.. dat weer Rodgers helemaal niet. Derhalve komt het over alsof hij naar een reden aan het zoeken is waar de club zelf helemaal niets aan kan doen.

18 juli 2014 om 15:54

Dit moet Rodgers ook niet doen, lijkt een beetje op jaloezie. Misschien moet die zelf ook hoger aimen dan Jay Rodriguez en komt er vanzelf wel een keer een topspeler.

18 juli 2014 om 16:15

Dat is ook puur interpretatie van jou kant. Als Sanchez gezegd heeft dat hij het bod van Arsenal accepteert omdat hij de stad London beter vindt als geschikte woonplaats voor zijn familie. Wie ben jij dan om in te vullen dat het om andere redenen gaat.

Rodgers is altijd heel erg open tegen de pers en speelt geen mind games. Het is zelfs logischer dat dit de reden is van Sanchez, Liverpool kan namelijk evenveel bieden als Arsenal op het moment. Dan is het enige verschil de clubcultuur en de stad.

18 juli 2014 om 16:41

Ik denk dat Sanchez ook wel heeft meegekregen dat Suarez naar Barca is gegaan, en geef toe, Liverpool stond zo hoog omdat Suarez in de vorm van zijn leven verkeerde. Zonder Suarez is het allemaal maar een matig geheel. Ik denk dat Sanchez dat ook wel wist. En volgend kan Liverpool zomaar weer op plek 5 / 6 eindigen. Ik neem als voorbeeld RKC waalwijk, in het seizoen dat die weer in de eredivisie kwamen ( ik geloof 2012/2011) plaatsten ze zich meteen voor de play offs, dat jaar daarop eindigden ze geloof ik 13e. terwijl iedereen verwachtte dat ze weer play offs zouden gaan halen. Zelfde geval eigenlijk

18 juli 2014 om 16:50

Welke sterspeler vertrok er dan bij rkc? Zelfde geval haha, rkc met liverpool vergelijken.

18 juli 2014 om 17:05

Benson, Zoet, Drost voor rkc begrippen sterspelers

18 juli 2014 om 17:14

Nee, maar aan de andere kant kan hij evengoed iets anders hebben gezegd tegen Wenger, puur uit respect.

Ik denk dat speelstijl, Arsène Wenger en de bijna garantie om ieder jaar CL voetbal te spelen ook belangrijke factoren zijn geweest.

18 juli 2014 om 18:41

Niemand die zegt dat het niet zo is, heb trouwens de interview terug gezien. Rodgers zegt dat het nu eenmaal zo is dat spelers op basis van vele factoren een team kiezen die ze het beste bij ze vinden passen. Bij Liverpool speelde de woonplaats als een belangrijke factor mee. Hij zegt daarnaast dat het in het verleden andersom is geweest, dat spelers Liverpool kozen omdat ze daar liever dan in een andere stad wilden wonen.

Nergens maar dan ook nergens zegt hij dat hij baalt. Voetbalzone heeft dit stukje gewoon z'n eigen draai gegeven.

18 juli 2014 om 15:16

Hy huilt niet hy legt gewoon uit waarom alexis niet is gekomen

18 juli 2014 om 15:19

Hij zegt toch nergens dat hij die keuze niet heeft mogen maken? Hij geeft gewoon aan dat Alexis op basis van bepaalde redenen niet voor Liverpool koos en dat vind hij jammer.

Nu huilt hij ineens? Niet alles wat er geschreven wordt heeft een diepe emotionele achtergrond ofzo. Je mag toch balen als een speler zoals hij voor een andere club kiest?

18 juli 2014 om 15:28

Alexis is niet naar Liverpool gegaan als revanche voor de onderwaardering die hij kreeg bij Barça! Als ze hem hadden gewaardeerd, had hij de prijs voor Suarez kunnen drukken.

18 juli 2014 om 15:32

Het drukken van een prijs door middel van een speler, is voor die speler natuurlijk erg lastig. Lijkt mij enorm kl*te als je als wisselgeld in word gezet

18 juli 2014 om 17:04

Klopt oa.

18 juli 2014 om 15:51

Lol vent lul niet zo slap heb je de laatste zin niet gelezen?

18 juli 2014 om 15:51

Lol vent lul niet zo slap heb je de laatste zin niet gelezen?

Het is natuurlijk jammer dat zo'n speler niet voor je club kiest, maar het is naar mijn mening niet aan hem om daarover te klagen. Daarnaast kan ik de keuze van Alexis ook volledig begrijpen. Liverpool is aardig en ikzelf heb er een leuke tijd gehad, maar haalt het bij lange na niet bij Londen.

18 juli 2014 om 16:17

Waarom wordt dit opgevat als klagen? Hij geeft tekst en uitleg waarom Sanchez voor Arsenal koos in plaat van Liverpool?

En toch lukt het hem niet topspelers aan te trekken. Ondanks de Champions League. Fascinerend.

18 juli 2014 om 15:15

Cynisme? Arsenal trekt sinds vorig jaar grotere spelers aan en dit geeft je gelijk recht om dit soort opmerkingen te maken?

Het vasthouden van sterkhouders hebben jullie nog niet onder controle....

18 juli 2014 om 15:17

Hij bedoeld Liverpool niet Arsenal. En daar heeft hij ook gelijk in. Want Suarez is wel is waar de grootste speler. Maar dat was ook gewoon een Eredivisie uitblinker. Echte grote namen blijven bij Liverpool vooralsnog uit.

18 juli 2014 om 15:24

En toch presteren ze zo goed afgelooen seizoen. Voor ozil had wenger toch ook geen grote namen. Bergkamp was half geflopt in italie, alle andere spelers die er zaten waren ook geen sterren toen ze bij Arsenal kwamen. Chelsea koopt een ster voor 65 miljoen, maar die was in een rechte lijn naar beneden aan het vallen. Vorig jaar hadden ze 1 grote ster en die kwam uit de eredivisie en toch werden ze 2de, hoger dan chelsea met sterren erin en arsenal met de gekochte ster en nog vele andere ploegen met grote namen.

18 juli 2014 om 15:25

Ja dat snap ik dat het over Liverpool gaat, daarom duid ik op een cynische uitspraak van een Arsenal fan.

Hij heeft wel gelijk, maar ik vind niet dat een Arsenal fan het in een cynische opmerking hoeft te proppen.

Na Alexis en Ozil is Arsenal ineens de club waar de grote spelers heen gaan Nu 2 jaar zonder dat een speler zoals Fabregas, Van Persie of Song weg gaat.

Liverpool komt uit een dal en is gewoon nog niet zo ver, maar heeft wel een sterk stijgende lijn ingezet met Rodgers als man die daarvoor gezorgd heeft, niet Suarez als zovelen zeggen.

18 juli 2014 om 16:18

Sinds wanneer is het aantrekken van grote namen de enige manier om succes te behalen?

18 juli 2014 om 17:28

Liverpool wel anders waren Torres en Suarez wel gebleven

Natuurlijk heeft Liverpool moeite met groote spelers aantrekken.
De beste speler is weg en ze hebben nog niks in europa bewezen en zijn nu pas 1 jaar weer in de top 4.
Als ze volgend jaar een goed jaar hebben zal het al stukken makkelijker gaan.

18 juli 2014 om 16:20

Vooralsnog biedt Liverpool niet eens op topspelers, vanwaar ineens de gedachte dat ze geen top spelers kunnen halen? Er zijn op dit moment genoeg voetballers die graag bij Liverpool zouden willen spelen denk ik. Maar zomaar 50 a 60 miljoen neerleggen voor 1 speler, daar heeft Liverpool van geleerd.

18 juli 2014 om 17:17

Livepool heeft enkel dat soort bedragen neergelegd voor middelmaat. Natuurlijk wil ook Rodgers het team ernstig versterken na de verkoop van Suárez en 9/10 keer kom je dan uit bij een grote naam.

Liverpool zal het echt wel proberen, of zien in dat het toch (nog) niet zal lukken.

18 juli 2014 om 19:06

Is Ozil ook middelmaat? Want vorig seizoen heb ik jullie 50 miljoen aankoop amper gezien.

Maar ik ben erg blij dat je precies op de hoogte bent van hoe Rodgers het beleid uitstippelt.

18 juli 2014 om 19:50

Lol, Ozil zou Liverpool's beste speler zijn, enige speler die qua talent aan hem kan tippen bij ons is Sterling. Komop nou.

18 juli 2014 om 22:01

Moet je punten scoren of wat? Voor het bedrag wat is neergelegd, heeft özil bar weinig laten zien. Liverpool wordt niet eens genoemd en nog neem jij de moeite om de club waar je voor bent onderuit te halen.

Vorig seizoen hebben er minstens vijf spelers van Liverpool beter gepresteerd dan Özil, wat niet wilt zeggen dat ze beter zijn.

18 juli 2014 om 22:51

Lol, dat ik serieus moet uitleggen dat Ozil ondanks een minder seizoen wereldtop is, hilarisch eigenlijk.

19 juli 2014 om 11:33

Hou op zeg, iedereen weet dat Ozil heel goed is, maar hij heeft niks laten zien vorig seizoen en is voor 50 miljoen gehaald.

Is het nou 1 speler of Alexis Sanchez? Volgens mij suggereren ze alleen maar dat het waarschijnlijk Alexis zou zijn, maar het zou dus ook goed iemand anders kunnen zijn?

Alexis is een goede speler, maar ik heb wel een hekel aan hem gekregen bij Barca, dus zo erg vind ik het nog niet

Dit is een aspect dat door velen zwaar onderschat wordt. Mijn eigen club legt het daarom ook vaak af tegen andere clubs. Clubs uit wereldsteden hebben daarom toch een groot voordeel bij het aantrekken van spelers.

Ik denk dat Sanchez Arsenal een betere ploeg heeft, vooral volgend seizoen want ik denk niet dat er een basisklant vertrekt bij Arsenal. Héél misschien Cazorla maar hij is in feite 2e keuze op 10 en als hij vertrekt dan zal er weer een topaankoop komen. Ik vindt dat Arsenal een aardig team heeft maar wel verder moet met investeren.

Ik zou nog dolgraag een extra goede spits zijn ; een cdm is eigenlijk een must en een keeper maar dat lijkt Ospina te worden of is al gekocht? Goede keeper overigens!

18 juli 2014 om 20:03

Ik vind het jammer dat Arsenal niet voor Muslera is gegaan, beter dan Ospina en szescny?

Ik was ooit een keer in Wolfsburg voor werk en toen dacht ik: " wat een klotestad, iedereen werkt in de volkswagenfabriek en er was niks te doen, je zou maar voetballer zijn en er moeten wonen nadat je eerst in een wereldstad woonde, zou het zelf nooit doen"
Leefomgeving is verschrikkelijk belangrijk, 100% logisch dus ook dat Alexis dat deed, ik denk dat iedereen liever in Londen woont dan in Liverpool.

18 juli 2014 om 15:28

London is een stad met veel faciliteiten en nationaliteiten, maar Liverpool is niet meer de industriestad die jij voor ogen hebt hoor. Manchester en Liverpool liggen vlak naast elkaar een is heel goed vertoeven. Minder druk dan in London, wat overcrowded is.

Glasgow denken ook nog veel mensen aan industrie etc. maar is nu 1 van de grootste muzieksteden van de wereld

Maar net waarvan je houd

18 juli 2014 om 15:38

Misschien heb je wel gelijk inderdaad en is het minder erg maar ik denk dat de meeste mensen toch beslissen op basis van hun beeld ervan als zoiets een rol speelt.
En dat geldt overal net zo hard als leefomgeving een rol speelt, men woont in het algemeen liever in Amsterdam dan Rotterdam, in Parijs dan in Monaco, in Milaan dan Turijn etc.

18 juli 2014 om 16:21

Ik denk dat er genoeg liever in Monaco zouden wonen dan in Parijs.

18 juli 2014 om 16:44

Ik denk alleen niet voor het voetbal, maar meer voor het belasting-vrije geld

18 juli 2014 om 19:07

Daar gaat het juist om, dat de keuze van de stad, klimaat, andere randvoorwaarden dan het voetbal ook van wezenlijk belang zijn bij de afweging van een club. Kom jij weer met het voetbal aanzetten..

18 juli 2014 om 15:31

Dan reken je buiten Stevie G. Maar over het algemeen zal het bij gelijke voorwaarden wel meespelen. Liverpool had hem door contract arsenal ruim te overtreffen vast wel kunnen halen.

Ik vind Liverpool eigenlijk ook wel een leuke stad hoor. Londen is groter en mooier maar om daar nou je sportieve keuze van af te laten hangen.

Zeg dan gewoon dat je Liverpool een club van niks vind. Dat vind ik ook

Ik denk dat Arsene Wenger een grote rol heeft gespeeld bij de transfer van Alexis, kijk maar naar Özil... En daarnaast is Arsenal veel sterker dan Liverpool en nu met Alexis helemaal.

18 juli 2014 om 15:50

Veel sterker en nu met Alexis helemaal? Man, wat een overschatting zeg. Arsenal zal eerst een fatsoenlijke cvm moeten halen anders worden ze weer overlopen door teams met een fatsoenlijke aanval. Ook centraal achterin is het na per en kos niet zoveel. Liverpool heeft inderdaad met suarez veel kwaliteit ingeleverd, maar is in de breedte, middenveld en op de flanken sterker.

18 juli 2014 om 15:59

Betere middenveld welke spelers hebben jullie die beter zijn dan Ozil, Ramsey,carzorla,wilshere,rosicky en een eventuele verdedigende middenvelder die eraan komt geen club in de bpl heeft beter middenvelders dan arsenal op city misschien na!

18 juli 2014 om 16:03

En jij onderschat Per en Koscielny weer.. en dat zonder fatsoenlijke breker ervoor..

18 juli 2014 om 16:06

Bedoel het middenveld van Liverpool nu in verhouding
met dat van vorig seizoen.

Zeker vergeten dat het middenveld van Arsenal helemaal overlopen wordt doordat er geen goede verdedigende middenvelder was.

18 juli 2014 om 16:06

Ik zeg toch NA per en kos niet zoveel?

18 juli 2014 om 16:19

Gibbs en Debuchy zijn gewoon goeie verdedigers de back ups van die
zijn alleen iets minder. Maar Flanagan en Johnson zijn goeie backs wil
je zeggen valt wel mee hoor. En laat staan de twee centrale verdedigers.
Op de spits positie na heeft Liverpool echt geen betere spelers dan
Arsenal.

18 juli 2014 om 16:26

Per en Kos zijn overschat. Dat is meerdere malen gebleken afgelopen seizoen.

18 juli 2014 om 16:51

Je zegt het goed drank afgelopen seizoen toen arsenaal in alle uit wedstrijden overlopen werd door de top teams. Wie had dat seizoen ervoor minste tegen goals na city in de competitie. Sanchez heeft denk ik niet alleen voor de stad gekozen dat is onzin. Arsenaal heeft op dit moment gewoon meer aantrekkingskracht wegens het team en de FA cup wat we afgelopen seizoen pakte en tuurlijk speelt geld ook een rol maar ook de ambitie van arsenal.

18 juli 2014 om 17:06

@clintje

Weet niet of je het niet gevolgd hebt of het sarcasme was, maar Arsenal is tegen de topteams ook flink onderuit gegaan. Minste tegengoals of niet, met 5-1 verliezen van het team dat oh zo veel slechter is, weegt meer dan een paar minder tegengoals

Ambitie is bij Arsenal elk jaar hetzelfde alleen staan ze ook bekent om er vaak naast te pakken, misschien is de FA Cup de ommekeer maar who knows!

Enigste reden voor Arsenal kiezen is zekerheid, Arsenal speelt al jaren in de CL en Liverpool moet dat nog gaan bewijzen.

19 juli 2014 om 00:23

Wie zegt dat Arsenal niet bezig is om een CVM te halen....?

18 juli 2014 om 16:09

Vooral door dit soort opmerkingen begin ik steeds meer uit te kijken naar de clashes met Arsenal aankomend seizoen

18 juli 2014 om 17:11

Dus ze waren zonder Alexis al vele malen sterker? Ja dat hebben we gezien. Kreeg Arsenal niet met 5-1 op zijn kloten afgelopen seizoen?

18 juli 2014 om 17:17

Inderdaad fair enough maar we wonnen ook 2-0 en 2-1 van Liverpool. Die 5-1 was pijnlijk maar een mindere wedstrijd is ook mogelijk dus uiteindelijk pakken we een 6/9 tegen Liverpool, is dat zo slecht?

18 juli 2014 om 18:20

Heeft Arsenal niet van alle topploegen een flink aantal doelpunten om de oren gekregen?

Als Rodgers alleen denkt dat Alexis alleen naar Arsenal komt, omdat hij London een mooiere/betere stad vind om te leven dan liegt hij tegen zichzelf. Iedereen met een beetje voetbal verstand ziet dat Arsenal in een verder stadium is dan Liverpool als het gaat om organisatie en potentie....

18 juli 2014 om 16:02

Liverpool is nog steeds een grotere club dan Arsenal en dat zal ook zo blijven.

18 juli 2014 om 16:07

grotere club als in groot geschiedenis dat is zeker waar, maar ik heb het over de toekomst of wil je dat ook gaan ontkennen dat arsenal er beter voor staat dan livepool???

18 juli 2014 om 16:25

Arsenal had tot vorig jaar in ruim acht jaar geen prijs gewonnen? Wie houd je voor de gek? Liverpool is vorig jaar 2e geworden met 101 doelpunten. Voor een aanvaller is dat een heerlijke team in te spelen?

Ik begrijp echt niet hoe Arsenal fans zo arrogant kunnen zijn. Je hebt pas recht van spreken wanneer je wat gepresteerd hebt. Je kan zo'n mooie team hebben maar zonder resultaten kan je beter je tong inslikken.

18 juli 2014 om 16:59

LOL Liverpool heeft 1 jaar goed gepresteerd en jullie denken dat jullue recht 'tot spreken' hebben? Jullie vergeten ook efFe dat jullie topspeler is vertrokken en dat volgend jaar een pak zwaarder gaat zijn.

18 juli 2014 om 17:30

@syzegy
hoezo altijd dat gezanik over arrogantie alsof liverpool supporters altijd bescheiden zijn. toen livepool eerste stond vorig seizoen waren ze heel provocerend naar fans van andere clubs. bah je mag hier geen eens je mening uiten zonder dat er een liverpool fan je arrogant noemt echt te triest voor worden zeg...

18 juli 2014 om 17:32

Arsenal heeft buiten de the invincbles helemaal niks gepresteerd, aston villa heeft volgens mij nog meer prijzen gewonnen.

Als er een club is die op topniveau geen recht van spreken heeft, is het Arsenal wel.

18 juli 2014 om 17:55

lfc11
aston villa heeft helemaal niet meer prijzen gewonnen dan arsenal. Jij kan blijkbaar niet tellen, maar goed dat je frustratie druipt er van je reactie af omdat je alleen maar provocerend bezig bent.

18 juli 2014 om 19:11

Je vult het weer voor een ander in. Liverpool is na vorig seizoen echt geen titelkandidaat, en geen enkele Liverpool speler is de club met Arsenal aan het vergelijken. Maar daar komen de Arsenal supporters weer, even vertellen hoe goed Arsenal het gaat doen en hoeveel beter ze zijn.

Echter in tegenstelling tot Liverpool hebben ze zeer weinig prijzen en prestaties om terug op te vallen. Maar goed, elk jaar top 4 zonder uitschieters is ook wel goed, toch?

Punt is dat je als Arsenal zijnde net gewoon een net niet club bent terwijl Liverpool al wel heeft bewezen een grote club te zijn.

18 juli 2014 om 20:08

Ahja Arsenal heeft nooit iets bewezen? -_- rip objectiviteit

Ja, of omdat Wenger nogal wat groter is dan jij, Brendan.

18 juli 2014 om 15:54

Haha inderdaad, Wenger heeft Alexis persoonlijk opgezocht in Brazilië tijdens het wk. Het maakt toch wel indruk als je in je hotelkamer zit en ineens Wenger voor je deur staat. Dat heeft ook een grote rol gespeeld denk ik.

18 juli 2014 om 17:08

Dit klopt ook.

18 juli 2014 om 17:12

In zijn speedo?

Frhich

Want? Waarom is Arsenal ineens zo ver dan?

18 juli 2014 om 16:03

Grotere stadion, betere sponsor deals, trainer die meer heeft bewezen, grotere transfer budget, imo een betere selectie...

18 juli 2014 om 17:52

Arsenal heeft dan wel een groter stadion, maar de supporters die daar zitten zijn muisstil. Dus denk dat Anfield wel wat meet aantrekkingskracht heeft. Liverpool heeft met warrior, garuda indonesia en standard chartered ook betere sponsordeals en helemaal na de verkoop van suarez een mega transfersbudget.

Het enige waarom een speler voor Arsenal zou kiezen is voor Wenger idd, Londen en de zekerheid van de 4e plaats en dus CL.

18 juli 2014 om 19:46

Arsenal heeft vanaf volgend seizoen een nieuwe sponsor deal met Puma, wat ons ongeveer 38 miljoen euro per seizoen oplevert. Dat was voordat Manchester United werd overgenomen de grootste sponsordeal van Engeland.

Dat lijkt me toch vrij logisch aangezien je minder dan 20% van je tijd op de club bent. Ik zou ook iiever in Barcelona wonen dan in Sevilla en liever in Rome dan in Milaan.

18 juli 2014 om 16:16

Sevilla is echt een slecht voorbeeld, is toch geweldig daar!

18 juli 2014 om 16:24

Ben je wel eens in Sevilla geweest. Ga eens lekker tappas eten een wijntje drinken en rondreizen in Andalucie. Ik zou het wel weten maar het wordt geen Barcelona (ook een mooie stad trouwens)

18 juli 2014 om 16:28

Tapas eten en wijn drinken kun je overal in Spanje. Sevilla is mooi maar zomers te heet en niet aan het strand. Het zijn bovendien persoonlijke voorkeuren net zoals Alexis die blijkbaar heeft.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat zo'n belangrijke beslissing puur te maken had met geografische ligging. Altijd leuk dat ze in Liverpool altijd een of andere verklaring nodig hebben. Het kan niet zijn dat Arsenal hem meer biedt, dat Alexis een beter gevoel bij Arsenal had of dat Wenger hem beter kon overtuigen dan Rodgers of dat hij misschien meer perspectief ziet bij Arsenal. Dat is onmogelijk. Alexis verkoos niet Arsenal boven Liverpool, hij verkoos de stad Londen boven de stad Liverpool. En niemand die ook anders denkt. Dat is een bepaalde trots wat bij Liverpool FC hoort dat wel eens voor opmerkelijke situaties zorgt.

18 juli 2014 om 16:28

Pure speculatie dit. Nergens in dit bericht wordt gezegd dat Sanchez die overwegingen ook niet heeft gemaakt. Rodgers zegt hier dat Sanchez zelf als reden heeft gegeven dat hij liever met zijn familie in London wilde wonen. Als Sanchez een bod daarop afwijst dan is dat toch gewoon de waarheid? Feit is dat Sanchez dat zo heeft uitgelegd aan Rodgers, dan kan Rodgers moeilijk de rest voor hem invullen, en wat jij doet is helemaal een sfeerbeeld creëren die er niet is.

18 juli 2014 om 16:54

Want jij was erbij? Je zegt net pure speculatie maar je was er zelf niet bij best grappig. Dan moet Rodgers dit niet zo vertellen want dan krijg je dit soort reacties logisch.

18 juli 2014 om 19:16

Ik zou je willen aanraden om het interview waarop dit artikel gebaseerd is terug te zien. Hij zegt duidelijk dat er spelers in het heden en verleden zijn die voor Liverpool hebben gekozen als club vanwege de ligging en hij zegt dat er onlangs (volgens mij noemt hij niet eens Sanchez) niet voor Liverpool heeft gekozen omdat hij ergens anders wilde wonen.

Ik creeer nergens stemmingmakerij, maar alle Arsenal fans vinden dit een zeer mooi moment om te trotseren dat Sanchez liever hun kiest en niet Arsenal. Wat ik zeer raar vind omdat als er iemand veel spelers nooit heeft kunnen krijgen of halen is het Arsenal wel. Maar goed you win some you lose some, gelukkig hoor je hier geen Liverpool spelers schreeuwen hoe goed ze zijn in vergelijken met Arsenal..

18 juli 2014 om 19:35

Ik heb de interview ook in het Engels gelezen en daar komt het ook puur neer dat de keuze te maken had met Londen. Geen enkel persoon in het voetbal zal iets per direct zonder filter zeggen, daarvoor is er teveel media-training. Dingen worden altijd geïmpliceerd. Als je als trainer dan gewoon zegt dat je Sanchez bent misgelopen en dat het jammer is, maar dat je nog steeds vertrouwen hebt in je trekkingskracht, dan is er geen probleem, maar met dat zinnetje over geografische ligging wil je heel erg duidelijk maken dat jouw club niet is afgetroefd en dat het niet kwam omdat Arsenal hun zaakjes goed op orde hadden, maar dat Arsenal het geluk had dat ze spelen in Londen. Daarmee kleineer je een beetje de transfer dat Arsenal succesvol heeft afgerond en die opmerking maak ik, omdat dit precies is wat je Liverpool-fans ziet doen op het internet. Arsenal-fans zouden niet reageren als Rodgers niet daarover begon. Simpel. En niemand die kan bewijzen dat Sanchez dit tegen Rodgers heeft gezegd, die kan makkelijk morgen zeggen dat Rodgers nu liegt en dan moet je ze maar geloven op hun woord. Dat is ervan uitgaan dat de info die jij hebt feitelijk juist is. Ik hou niet zo van pronken, want ik zie al dat je mijn reactie mogelijk zo invult, ik ben liever gewoon blij met een speler als Alexis zonder te gaan lopen roepen van "kijk mij eens", maar ja, ik ga wel reageren in dit soort situaties ja.

19 juli 2014 om 11:01

Blijkbaar zit het je best hoog. Driekwart van de Liverpool fans ziet het niet zo, Arsenal heeft mede de geografische ligging zijn handtekening gezet. Rodgers zegt ook gewoon dat er andere spelers op basis van die ligging weer voor Liverpool zullen kiezen. Dus ik snap de Arsenal fans niet zo goed. Rodgers zegt ook in het interview dat het niet lag aan het geld en aan de ambities van Liverpool. Ja, dan is het de geografische ligging of voorkeur voor club dat Sanchez deed beslissen om voor Arsenal te gaan spelen. Prima toch? Alleen het stereotype Arsenal fan grijpt dit aan om negatief te gaan doen over Liverpool supporters en Rodgers. Nergens voor nodig en een beetje zielig.

Dit wordt dé sensatie in Engeland van volgend seizoen.

Typisch Rodgers weer :-D Ik dacht dat die hele liverpool-Arsenal affaire gedaan was maar toch blijven enkele mensen dit continu weer aanwakkeren. Toevallig of niet zijn dit liverpool-gerelateerde mensen

18 juli 2014 om 17:58

Hoezo dat nu weer? Rodgers baalt gewoon dat iemand alleen om geografische redenen voor een andere club kiest. Hij noemt Arsenal en de speler nog geen eens, dus de affaire die jij voor ogen hebt is een fantasie van jezelf denk ik.

So..... enlighten me

18 juli 2014 om 19:17

Het is inderdaad mooi hoe de Arsenal fans vanuit een nietszeggend interview zoveel gepronk kunnen halen.

18 juli 2014 om 20:14

Hij noemt sanchez? En ja hij haalt die geografische redenen erbij als sneer naar Arsenal maar kom ik heb geen zin meer in de eindeloze discussies omdat rodgers altijd kinderachtig moet doen

21 juli 2014 om 12:23

Rodgers heel bescheiden man die constant over voetbal lult en mentaliteit en af en toe een sneer (nu niet) uitdeelt

versus.

Wenger, die de laatste jaren zijn emoties niet meer onder controle heeft tijdens de wedstrijd, alsmaar zeurt over het harde voetbal jegens alleen zijn spelers, zeurt over andere teams, regels, scheidsrechters etc. ga zo maar door. Oja, de interviews na al die monster uitslagen tegen Arsenal

Nee, Rodgers vertoont het meeste kinderachtige gedrag haha

Gaan we weer beginnen? Vorige zomer dezelfde discussie op VZ over wie de beste club is. Dit jaar was dat Liverpool als ik de ranglijst bekijk, hoe dat volgend jaar is weet nog niemand en iedereen die zo een dunk van zichzelf heeft door te denken van wel neemt zichzelf te serieus.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren